Vucic shvaata Srbiju kao svoju privatnu drzavu.Postoje ustanove koje se bave nelegalnom gradnjom.To uopste nije posao premjera i nikako ne sme da zavisi o premjerskoj volji.U svim normalnim drzavama,gradjani bi na ovo masovno izasli na ulice
Препоруке:
194
3
2
понедељак, 21 новембар 2016 17:15
...
"Изjаве председника Владе jасно су указале да узрок проблема ниjе грешка било ког службеника, већ премоћ силе и политике над законом и равноправношћу грађана", навео jе Jанковић.
Обичним грађанима је то морало бити јасно бар од Савамале.
Препоруке:
172
0
3
понедељак, 21 новембар 2016 17:37
A naši psihijatri ćute?!
Mislim da on nije pravnik, a ako i jeste onda je loš student bio, jer kako on pravno razmišlja to je katastrofa: neću da rušim i hoću da rušem! On hoće ili neće. Sramota za Srbiju šta sluša danima i šta trpi. Odavno pišem da on ne vlada mozgom i dok se ne podvrgne psijatrijskom pregledu on će za mene biti nelegalni predsednik vlade, jer za svako radno mesto potrebno je lekarsko uverenje da si normalan. On ima neku dijagnozu, pa neka se lekari već jednom oglase, zašto ćuti Srpsko lekarsko društvo?
Препоруке:
168
1
4
понедељак, 21 новембар 2016 17:40
građevinska mafija
upropastila je mnoge gradove, ovo je samo školski primer zgodan za medijsku eksploataciju i političku manipulaciju. Političkograđevinska mafija svih boja gradi nelegalne oblakodere u centru svih većih gradova u poslednjih dvadeset godina. Urušava gradove i arhitektonski i funkcionalno. Parkiranje je poseban problem.
Zašto nijedna zgrada u centru grada nema garažni prostor, a ima lokale? I ko je zbog toga odgovarao i platio kaznu?
Препоруке:
101
1
5
понедељак, 21 новембар 2016 18:06
Ко да заштити заштитника?
Миленко Јованов: Јанковић "најобичнији шибицар и преварант"... уредно пљачка грађане, узимајући им 3.000 евра месечно за плату"... "Зато је овој лопужи, ...
Хоће ли Тужилаштво, као институција р. Србије по службеној дужности реаговати на овако криминалну изјаву срамоте од човека Јованова?
Заштитник грађана је такође институција ове државе и заштитник за то примма плату по законима ове земље, не пљачка како срамота људска Јованов каже.
Сумњам да ће ико из Тужилаштва реаговати јер до сад нису реаговали ни на Вучићеву забрану државним институцијама да раде свој посао у случају НП. Сетимо се да је забрана била на делу и приликом рушења у Савамали. Већ тада је било довољно повода да бар испитају Вучића. И док Тужилаштво не буде радило у интересу Србије дотле ће и овакви као Јованов моћи несметано да лају(да, лајање, не знам другу реч за гор
Препоруке:
150
2
6
понедељак, 21 новембар 2016 18:16
lekar
Ta bolest se zove - čist bezobrazluk.
Препоруке:
112
0
7
понедељак, 21 новембар 2016 18:16
momir
Ovaj jadnik Jovanov neprestano ... uz vetar. Jednostavno, takva mu pamet.
Препоруке:
142
1
8
понедељак, 21 новембар 2016 18:54
Kaligula
Dole diktator i švapski sluga! Dole neonedićevac!
Препоруке:
95
3
9
понедељак, 21 новембар 2016 18:54
Neša (Glodur)
Ameri štite muslimane i Srbiji ne dozvoljavaju rušenje, a onda to nerušenje kritikuju preko njihovog Jankovića. Našao se ko komentariše vladavinu prava, onaj ko je međunarodno pravo odavno pogazio ratujući po celom svetu.
Препоруке:
5
99
10
понедељак, 21 новембар 2016 18:55
мајор
Запамтити Јованова !!
Препоруке:
130
1
11
понедељак, 21 новембар 2016 18:57
свашта питате
"Хоће ли Тужилаштво, као институција р. Србије по службеној дужности реаговати на овако криминалну изјаву срамоте од човека Јованова?"
Како мислите да срамота од тужиоца реагује на срамоту од политичара?
Препоруке:
117
0
12
понедељак, 21 новембар 2016 19:07
Циле
Потпредседник Јованов овим само доказује да је СНС странка нешколованих примитиваца.
Препоруке:
143
0
13
понедељак, 21 новембар 2016 19:07
Баша Мркаљ
Да бих Јанковићу још једну хиљаду бонуса, зато што добро ради свој посао.
Препоруке:
99
4
14
понедељак, 21 новембар 2016 19:13
MM
Ko je ovaj Jovanov?
Препоруке:
102
0
15
понедељак, 21 новембар 2016 19:32
Jovan
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
Vučiću, ako u Novom Pazaru izađe 5000 ljudi na protest za rušenje nelegalnog objekta, da li ćeš onda srušiti objekat?
Препоруке:
98
0
16
понедељак, 21 новембар 2016 19:41
Аферим!
Чињеница да постоји - како Јанковић каже: "...писано одбиjање MУП-а да асистира..." показује да Вучистан (такозвана Србија) џиновским корацима напредује у правцу увођења правне државе! Све честитке МУП-у! Јер - у претходном случају Савамале који је, истина, мало обрнут, јер тада је прво било итекако рушења, МУП је на захтев за интервенцију и заштиту законитости и поретка једноставно то усмено одбио и ствар забашурио идиотским изговором да то није у њиховој надлежности, него у надлежности Комуналне (приватне полиције Малог), која је мајсторским потезом лоптицу одбила... Дакле, сада МУП издаје чак и писано одбијање... Дивно! Шта очекивати даље? Па, на пример - могуће је да ће у неком сличном случају онај који МУП позива да заштити законистост и правни поредак, поред МУП-овог уљудног писаног одбијања поврх тога још као бонус бити и испендречен. Аферим!
Препоруке:
98
0
17
понедељак, 21 новембар 2016 19:50
Дијете Грујица
За Момира. Хтео си да кажеш "низ ветар", јер тако раде опортунисти. Јованов добро пази на коју страну... То исто ради и његов другар и истомишљеник Милош Јовановић задужен да дежура на другој снајперској позицији као тобожњи потпредседник ДССа. Ових дана (види линк: https://www.youtube.com/watch?v=K1SnO3SMfDQ) гостујући на ТВ Пинк, као сви прави режимски опозиционари поводом измене Кривичног законика Србије осуо је жестоку паљбу не против Владе Србије као предлагача измена Законика већ против подметнуте Наташе Кандић, као да је она поднела предлог Скупштини. Изменама Законика инкриминише се негирање геноцида, односно забрањује се истраживање истине о чему је на овом сајту писао г-дин Емил Влајки. Тако јуноша Милош јуриша на ону Наташу као што јунац јуриша на подметнуту црвену крпу, а не на оног ко маше крпом. По Милошу и Миленку криви су за све странци и страни амбасадори а не они који њих уводе у српску политику, као и неке огавне НВО, а не они који их плаћају из буџет.
Препоруке:
96
1
18
понедељак, 21 новембар 2016 19:52
gandra
ne zna se ko je gori - jankovic ili vucic - plus rade za istog gazdu
Препоруке:
41
56
19
понедељак, 21 новембар 2016 19:56
Jovan
On završio Pravni fakultet?
Nek se jave pravnici iz njegove generacije i neka kažu na koju foru?
Препоруке:
100
1
20
понедељак, 21 новембар 2016 20:55
nenad
Taj Sasa Jankovic je nekompetentan.
Hoce da napada Vucica, uz koga je ceo narod.
U pravu je Jovanov.
Nece uspeti Sasa Jankovic!
Препоруке:
12
102
21
понедељак, 21 новембар 2016 20:58
ВВ
"Ко крши законе свог клуба тај ће кршити и законе државе чим то буде могао"-Шопенхауер.
Вучић и остала напрдњачка багра када су се издвојили из СРС прекршили су правила те странке, јер су били обавезни да врате мандате СРС-у.
Али то се није десило. И зато није чудо што та багра на челу са Шибицаром крши Устав и Законе државе Србије где год то може...
Препоруке:
67
0
22
понедељак, 21 новембар 2016 21:08
Фетјукович
Ово је највећи полтрон, негативац и бескичмењак, у оштрој конкуренцији српског политичког брлога. ФУЈ!
Препоруке:
92
0
23
понедељак, 21 новембар 2016 21:41
Apatinac
Pa ovaj Jovanov je vaš.
Šta mislite da li je bio iskren kad je ovde kao DSS-ovac pisao textove protiv Vučića ili sad kad je u njegovoj političkoj mašini?
Ja mislim da je uvek bio iskren, i onda i sad.
Razlika između njega i onih koji su ostali u DSS-u, je samo u nepostojanju tražnje na političkom tržištu za ove druge.Drugim rečima niko ne nudi pare za falš robu, a što je iole valjalo je razgrabljeno....
Препоруке:
27
37
24
понедељак, 21 новембар 2016 21:53
negi
Srušio je Savamalu,neće da sruši nelegalni objekat muftije u centru N.Pazara i šta,možemu se?! Da nećete možda da izađete na ulice i protestujete,nećete! Onda bar prestanite da izigravate plač... i pišete smešne komentare.
Препоруке:
27
39
25
понедељак, 21 новембар 2016 22:02
Intermagazin ...rs..
VUČIĆ OPTUŽEN za državni udar!Vučić kroji zakone po svojim merama.
zloupotrebljava funkciju predsednika Vlade, gasi poslednja svetla vladavine prava i stvara versku netrpeljivost u Srbiji“.
Da, dodam ...
zbog politike AV_AV je vikao 90-ih..100za jednog """""
Препоруке:
53
1
26
понедељак, 21 новембар 2016 22:10
Србин црнац, атеиста
Јанковић (заправо Америка) би хтео да у Србији дође владавина права и да се као нуспроизвод покољу православци и муслимани. Нешто се не сећам да се Јанковић бунио због антиуставног бриселског споразума и због преговора у Бриселу. Значи да се Јанковић јавља једино онда када је то у интересу Великог Сотоне. Чини ми се да би наши највећи душмани хтели да се поново у Србији направили (полу)ратна атмосфера, а луди Вучић, шта год мислили о томе што он ради, покушава да довуче у Србију што више фабрика и инвеститора. Када би намера Јанковића (Америке) уродила плодом сав тај капитал би из Србије отишао (или не би никада више ни размишљао о доласку јер се у нестабилну земљу не улаже), зато што је капитал најплашљивија ствар, на сваку помисао о опасности он купи прње и одлази.
Препоруке:
3
76
27
понедељак, 21 новембар 2016 22:13
Ацо Смр...
Е ко би вам угодио.
Кад се руше бесправни објекти у Савамали не ваља. Кад се не руше у Новом Пазару опет не ваља.
Шта ви хоћете?
Да се руши ли да се не руши?
Препоруке:
8
67
28
понедељак, 21 новембар 2016 22:16
Apatinac
Za Negi-a
Negić, pa razmisli malo, da nije srušio "Sava Malu", možda bi vama palo na pamet da se ozbiljno pozabavite problemima ,koji vam teraju glasače ka drugim političkim opcijama, za početak da vam se stranke ne raspadaju uzduž i popreko i na sitna crevca...
Препоруке:
4
45
29
понедељак, 21 новембар 2016 22:28
AntiSNSBot
@ nenad...uzivam u tvojim komentarima. Steta sto ih vecina ne razume, vec shvataju bukvalno :)
Препоруке:
30
19
30
понедељак, 21 новембар 2016 22:51
Moj Milenko,
...nije lepo javno nazivati ljude lopuzama pogotovu kad nemas dokaza. Ja smatram da je tvoj gazda odgovoran za Savamalu pa ga ne zov em lopuzom. Kada on padne sa vlasti, a jednom ce neko drugi pobediti, takvi kao ti ce odmah promeniti plocu i verovatno ga nazvati lopuzom!
Trcis pred rudu, verovatno zbog neiskustva, a to nije dobro. U ovako haoticnoj zemlji cemu ste doprineli i tvoj gazda, a i ti ovakvim izjavama, ne zna se sta nosi dan a sta noc.Tvoj gazda kaze da je ovo najstabilnija zemlja na Planeti, ja mislim da je vrlo nestabilna, da li ces i mene nazvati lopuzom. OvajJankovic vam ide "niz dlaku', samo sto to ti neces da vidis!
Kako nazivas onoga prebega iz DSS-a koji se koristio slicnim jezikom kao i ti, a sad se uz debelu kauciju brani sa slobode?
Препоруке:
59
0
31
понедељак, 21 новембар 2016 23:00
Славка Моравка
@ AntiSNSbot
Razumemo, ali su nam dosadili. Meni je bilo duhovito prvih 1.000 puta.
Препоруке:
24
2
32
понедељак, 21 новембар 2016 23:15
Нео
Предлажем "просрпском" Премјеру да у Нови Пазар пошаље фантомацане из Сава Мале. Имају искуства са рушењем.
Препоруке:
61
0
33
понедељак, 21 новембар 2016 23:23
Уличарско изражавање
""Саша Јанковић је лопужа, шибицар и преварант, који је зарад мрвице власти спреман да изазове сукобе и дестабилизује Србију", рекао је потпредседник СНС Миленко Јованов"
За пристојно и стручно изражавање, које је по службеној дужности ЗАТИТНИКА ГРАЂАНА учинио Саша Јанковић, Потпредседник СНС Миленко Јованов је одговорио на примитиван начин језиком уличара, што је увреда за сваког пристојног грађанина.
Да ли је овакво изражавање једини начин да Миленко обезбеђује своју високу страначку позицију, и да ли је ово једини начин Миленковог доприноса политици СНС???
Препоруке:
57
0
34
понедељак, 21 новембар 2016 23:33
Student
Jeste, ali da je Vlada poslala nadlezne organe da sruse taj nelegalni objekat, digla bi se velika prasina da drzava ratuje protiv Bosnjaka... To bi mnogi eksploatisali. Cak mislim da su demokrate isto postupale kao Vucic sada, bas zato da se ne bi zamerale manjinama (iako je u pitanju biznis jednog coveka, a ne nacionalne i religijske grupe kojoj pripada).
Препоруке:
1
56
35
понедељак, 21 новембар 2016 23:49
Мићко
@Apatinac
Тачно, Јованов је наш, род рођени. :) Кд се само сетим да сам се нешто као и ложио на оно што је и како је причао. Страшно. У праву си, могу ти рећи, што се тиче твог другог коментара, после 100 година ето да се сложимо. Јер све је то пуно Јованова, труло и претруло. Некад помислим да вам једноставно треба дати да владате јер бар знате да се на власт попнете и на њој одржавате.Све сам ближи уверењу да је ово друштво у терминалној фази што се тиче контраелите, изгледа да једностано не може да је изроди из себе.
Препоруке:
23
2
36
понедељак, 21 новембар 2016 23:59
@ Kaligula
Допало вам се или не, Недић се жрвовао да спасе што се спасти могло, чиме је задужио и оне који га руже. Вучић се пак може поредити само са Калигулом, Нероном и Пол Потом. А тако ће и завршити и остати у памћењу.
Препоруке:
37
2
37
уторак, 22 новембар 2016 00:33
Slavomir Srpski
Vucic pretvara drzavne institucije i demokratiju u svoj apsolutisticki rezim.
On kao premijer ne bi trebao da sudi da li ili ne da tamo salje zandarmeriju. To je stvar javnog tuzilastva i suda, i lokalne policije. Posle presude o bezpravnoj izgradnji i sudske odluke da se neki objekti moraju da ruse, tamo se salje preduzece koje treba da obavi taj posao, eventualno uz pratnju policije ukoliko postoje nasilnici koji se suprotstavljaju tom legalizovanom rusenju.
Nije Vucic celokupna drzava koji sve radi i o svemu odlucuje. Neka ostavi nadlezne institucije da rade svoj posao. Nastavlja da preti svojom privatnom zandarmerijom kao da je to njegova privatna vojska: od pretnji Srbima na severu KIM da ce im poslati tu vojsku da ih nauci pameti, do toga da krsi zakone i sprecava rusenje bezakonski gradjenih objekata.
Препоруке:
35
0
38
уторак, 22 новембар 2016 00:34
lajavi krelac
Ovo pokazuje kadrove i prirodu SNS. Vučić pravi ozbiljne državničke gafove. On jeste za nas moćan i nemilosrdan kao Kaligula,a u suštini je Angelin pajac. Vučić je ozbiljno sretstvo Nemaca za uništavanje Srba.
Препоруке:
45
0
39
уторак, 22 новембар 2016 00:38
Београђанин
Ова изјава високог функционера владајуће странке је провинцијска политичка дисквалифијација, примитивни и лични обрачун са човеком који је при томе носилац важне друштвене функције.
Ово показује да, независно од саме политике (са којом се човек слаже или не слаже), снс представља инстуционализовани друштвени примитивизам и недопустиво вулгарну агресију.
Препоруке:
49
0
40
уторак, 22 новембар 2016 00:50
Apatinac
Za Mićko
Vidite, i Hitler kao i Napoleon su doživeli katastrofalne poraze jer su elititstički podcenili Ruse.U vašem stavu vidim upravo elitizam bez realnog utemeljenja u stvarnosti.
Vaša ideologija "prosvetljenog patriotizma-nacionalizma" vas je distancirala od Srpskog naroda, kome ste vi po vašem mišljenju trebali biti rukovodeća elita.
Vaši rigidni stavovi tipa svako ko glasa za SNS je tupadžija,šibicar isl. vas su distancirali od patriotske glasačke mašine koja je onda prinuđena da se trajno veže za najači Srpski autoritet a to je Vučić.
Ne kaže džabe narod:"Ko umije ,njemu dve".
Препоруке:
1
39
41
уторак, 22 новембар 2016 01:22
Jovan
Sutra prelazim u islam i idem na Terazije da gradim kuću.
Traži se 5000 dobrovoljaca da izađu samnom da me podrže.
Hajde da vidimo da li će me policija sprečiti?
Препоруке:
16
1
42
уторак, 22 новембар 2016 01:46
bog dano vic
ALIBABA i cetrdeset Marjana...
Препоруке:
15
1
43
уторак, 22 новембар 2016 03:28
Gabrijel
Za "Ko da zastiti zastitnika?
Zastitnik gradjanja nije nikakva institucija , to jest , IZMISLJENA je "institucija". A postavljena je NE DA STITI Srbe , vec iz EU novopridosle Rome , one koji nisu rodjeni u Srbiji vec one kojih se EU RATOSILJALA na STETU Srbije a IZDAJNICI na vlasti (prethodnoj a sadasnja nastavila) ih TAJNO PRIMILI.
Da li mozete da navedete sta je to korisno za gradjane Srbije uradio "zastitnik" ? Valjda je posao policije da stiti gradjane ?
Препоруке:
3
15
44
уторак, 22 новембар 2016 03:52
Боба
@Апатинац
Грешка у корацима. Свако ко се везивао за Немце у историји је пропао, и код нас а и шире, почевши од краља Милана и Александра Обреновића па све до квислинга у другом светском рату и сада Вучића који ће да прође као што су и сви квислинзи пролазили - будућим генерацијама гадиће се и да га се сећају па ће потонути у заслужени амбис заборава као и свака друга јајара која је хтела да се шлихта непријатељима свог народа.
Све то не знају лоши ђаци који га прате у стопу јер су бежали са часова историје. Зато ће вам се историја обити и већ се обија о главу.
Препоруке:
19
1
45
уторак, 22 новембар 2016 07:52
простаклук на утук
Па овај им пише саопштења за јавност.
Сам се офирао простаклуком.
хејтер
Препоруке:
17
0
46
уторак, 22 новембар 2016 08:55
Kum Milovan
Ok, shvatili smo poruku g-dina premijera, odnosno novoustanovljene kriterije za odbravanje bespravne gradnje. Dakle, svako ko moze da skupi i na ulicu izvede 5.000 ljudi ima pravo da gradi gde hoce, sta hoce i kako hoce. Sve ispod 5.000 nije dovoljno i podleze zakonskim sankcijama, odnosno rusenju. Ali 5.000 i vise ...
Препоруке:
27
0
47
уторак, 22 новембар 2016 09:50
Драгославић
Шта се тај Јанковић држи закона ко пијан плота!
Шта ће нама Устав, закони, људска права кад имамо Вучића. Он зна шта је добро за нас. Прозивати такву људску громаду, какву мајка више не рађа....?
Препоруке:
20
0
48
уторак, 22 новембар 2016 10:19
луди скретничар
Апатинац, Ви сте изгледа најумнија глава у Вашем Месном одбору.
Но, питаћу Вас за пар година о тог "генијалности владања" и "ко умије њему двије" техници, када се СНС претвори у прах и пепео, баш као и актуелна опозиција данас.
Сва генијалност Вучићеве владавине је последица беспоговорне сервилности земљама ЕУ-НАТО, за коју као награду има одрешене руке на унутрашњем плану за отворено кршење закона и Устава. Нешто слично као ДС за Тадића, само што Тадић на неке свињарије није могао пристати. Овај јесте.
И ту се свака прича завршава.
Препоруке:
22
0
49
уторак, 22 новембар 2016 10:43
Говедо
Обукао белу кошуљу и мисли да је Господ Бог а уствари са овим речником је обично ГОВЕДО са СНС њиве.
Препоруке:
22
0
50
уторак, 22 новембар 2016 11:12
Драган
Јанковићу - "Нико није јачи од државе"... осим Зукорлића...
Препоруке:
11
1
51
уторак, 22 новембар 2016 11:22
negi
@Apatinac Napišeš jedan pametan komentar i onda deset gluposti.Niti imam svoju partiju ,niti me partije zanimaju. Podržavam one partije i one pojedince koji se drže Ustava,zakona i koji od države Srbije žele da naprave zemlju vladavine prava,a ne ovaj prostakluk i samovlašće koje promoviše Jovanov i Jovanovi i koji se čak ne može uporediti sa fašizmom ili staljinizmom.Tek će predsednička kampanja pokazati sa kakvim nakaznim sistemom imamo posla a koga većina ljudi nije svesna.Pustiti radikale slanca, bez ikakve kontrole je isto kao pustiti zver na velikom vašaru.Voleo bih da grešim ali mislim da ne grešim.Jovanov i ova izjava je samo početak.
Препоруке:
7
1
52
уторак, 22 новембар 2016 12:09
Apatinac
Za Ludi skretničar
Skretničar pa još pametan,lepo nema šta.
No ipak nedovoljno pametan da razume suštinu politike.
To što vi nazivate "bespogovornom servilnošću spram EU-NATO" nije ništa drugo nego politika, a ona je uvek stvar mogućeg, a ne željenog.
Inače ženama i deci su svojstvene želje, a ozbiljni i odgovorni muškarci-ljudi se bave mogućnostima.
Inače Sun-Vu-Cu kaže da slabiji protivnik može da pobedi daleko jačeg protivnika, pre svega ako koristi u borbi njegova sredstva.
Upravo na delu Vučić sprovodi datu formulu.
Pazite, na kolosek to vam je domet.
Препоруке:
1
7
53
уторак, 22 новембар 2016 12:18
Apatinac
Za Negi-a
Negić, svi moji komentari su pametni.
Lepo je da vam se jedan od njih dopao,ali obzirom da su mi poznati vaši skromni intelektualni dometi, mišljenja sam da taj komentar niste razumeli.
Pa vam je moj savet da ga ponovo(i više puta ako treba)pročitate...
Što se tiče "fašizma","staljinizma" i ako dodate Ruzvelta i njegov "nju dil", svakako da se može naći zajednička crta, a to je intenzivna izgradnja infrastrukture-auto putevi-industrijalizacija.
Tako da ste delimično u pravu za Vučića, jer i on to radi...
Препоруке:
0
8
54
уторак, 22 новембар 2016 12:54
Apatinac
Za Boba
Logika vam je sjajna, takođe i pouke iz "povijesti".
Ako je primenimo na aktuelno, onda Kinezi i Rusi ima da propadnu na čisto.
Jer su se ekonomski vezali za Nemce, a što su i Vučićeva nastojanja.
Vama bi bilo pametnije da siđete sa tavana gde čitate požutele stripove o "Mirku i Slavku" i "mrskom Nemačkom okupatoru"
Препоруке:
0
7
55
уторак, 22 новембар 2016 13:49
Novi Sad
Na kojoj se pijaci ovaj Jovanov školovao? Pa za ovako nešto bi u bifeu na Najlonu dobio ...!
Препоруке:
5
0
56
уторак, 22 новембар 2016 14:05
пет хиљада нормалних људи
пон. 21. нов 2016. Јован
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
На то сам и ја помислио, то би било сјајно. Али, ово је Србија ... земља несвесних, кукавичких грађана. А, изгледа тако једноставно и лако урадити праву ствар.
Препоруке:
3
0
57
уторак, 22 новембар 2016 15:17
Oprem dobro
Ne znam da li rusenje nezakonitih objekata u Pazaru znaci rat sa muslimanima. Ne svim. Onima koji krse zakon. Ali vidimo da rusenje zakonitih objekata u Beogradu ne prouzrokuje bas nista! Rusi se zakonito izgradjeni generalstab. Niko se ne buni. Ruse se cele ulice. Od Vracara sa ulicama malo sirim od sokaka iz vremena Turaka, neko upravo sada pravi Menhetn. Dize kule u vazduhu. Zasto? Zar u Srbiji nema gde da se gradi? Zar u Srbiji nigde ne treba da se stanuje i ljudi zive osim u Beogradu? Culi smo pre neki dan da nas ima manje za 600.000 ljudi. Pa za koga se grade tolike monstruozne zgradurine? Ko to pere pare?
Препоруке:
5
0
58
уторак, 22 новембар 2016 15:27
negi
@Apatinac Ne plediram uopšte da ostavljam "intelektualne" komentare već komentare koje kritikuju stanje u kome se zemlja nalazi.Upoređivati Ludog Milojka sa Nju Dilom je tvoja glupost,sve infrastrukturne objekte započele su vlade pre njega,sem najavljenog puta Niš-Merdare-Priština - Drač.Beograd na vodi je komercijalni objekat njega i njegove bratije sa bratijom iz Emirata kao pokriće.O kojim infrastrukturnim objektima pričaš?Posle njegove i vladavine njegove bratije Srbija se neće oporaviti u narednih pedeset godina.Sav šljam iz ostalih partija je okupio oko sebe,dokaz za to ti je ovaj Jovanov i njegova retorika.Ovo što je on izgovorio,da je izgovorio bilo koji komentator, NSPM ne bi objavio komentar,spravom. A Jovanov je potpredsednik stranke koja je na vlasti i koju ti kao vrstan "intelektualac" podržavaš. A da poneki put ubodeš pametan komentar ne sporim.
Препоруке:
4
1
59
уторак, 22 новембар 2016 16:01
@ Драгославић
potpuno ste u pravu. konacno da i ovde neko razume nasu stvarnost.
Препоруке:
1
0
60
уторак, 22 новембар 2016 16:05
Apatinac
Za Negi-a
E Negiću,Negiću, pa zar nije termin "šibicar" i "šibicarska politika" upravo ovde produciran?
Jovanov je to SNS-u doneo u "miraz"..he he i sad je to "strašna ulična niskost i bahatost"
Препоруке:
1
4
61
уторак, 22 новембар 2016 16:38
negi
@Apatinac Nije on to doneo u SNS,on samo pokušava kao i svaki konvertit da bude žešći od ostalih kako bi se dokazao.Doveden je da bi pljuvao po Pajtiću,a pošto se Pajtić izmakao ili uzmakao nema više metu i zato traži novu ali svi ga ignorišu i ne obraćaju pažnju na njegovu pljuvačinu.Zato mora da upotrebljava sve žešću i žešću retoriku ali ne pomaže,niko se ne peca.
Препоруке:
4
0
62
уторак, 22 новембар 2016 16:57
oni sto zvocaju po internetu kojima je dosadno
znaci nadjes 5000 budala da te slede i radis sta god hoces u drzavi, niko ne sme da mrdne a sve radi ocuvanja mira, jer ga Bler i ostali plase ratom kakva kukavica
Препоруке:
5
0
63
уторак, 22 новембар 2016 17:57
"ni vaš ,ni njihov"
Saša Janović je problematikus par exelans.A Vučić,da ja znam, nikad nije rekao da se neće rušiti nelegalno podiguti o9bjekti,nego je u ovom sdlučaju tražio da se3 to postrigne razgovorima ili na neki drugi način.Možda nije u pravu.Možda postoji i neki treći način da se slučaj sa Zukorlićem reši.Nije Zukorlić nesrećan slučaj za Srbiju samo zbog nezakonito podignutih zgrada.On je čovek koji hoće da legelizuje zakon nasilja,da bude centar sveta i sileđija u svim raspravama,agresivac sa kojim nije lako razgovarati učtivo,koga čovek kad se nađe u sukobu perirodno poželi da silom zaustavi i spreči da se lomata za svojim providnim maherrajima i pokušajima da univerzitetski Beograd porazi svojim muslimanizmom,kome daje veću snagu nego što bi ikad mogao u normalnim okolnostima da ima.Vučić hoće fino sa bezobraznikom.Dajte da vidimo kako će.Ali da Saša Jankoić vidi više ,to je takođe nonses.Čovek sa aferama koji izigrqava pravednika i to za skupe pare,nema tu šta da traži.
Препоруке:
2
4
64
уторак, 22 новембар 2016 18:03
bog dano vic
cuo sam glasine da je nas predsednik vlade zivi primer sloge muslimana i pravoslavaca...
Препоруке:
4
1
65
уторак, 22 новембар 2016 18:12
нама је
сваки председник владе морална громада - овом је језик само превише брз.
Препоруке:
3
0
66
уторак, 22 новембар 2016 18:18
Kuki
Mnogo obrazovan covek ovaj Jovanov. Kazu da je zavrsio visoke skole u inostranstvu.Svaka cast! Kakav recnik ? Moze da dodje kod mene na selo da se bavimo kozarstvom. Uspej mu je zagarantovan.
Препоруке:
7
0
67
уторак, 22 новембар 2016 22:24
Jovan
U Novom Pazaru je na vlasti stranka Rasima Ljajića i trebalo bi da lokalna vlast odluči da li će se rušiti ili ne. Lokalna vlast poštuje zakon, a onda se pojavi sveznajući AV-AV da i u toj čorbi bude mirođija.
Ide protiv svog potpredsednika na strani Zukorlića!
To je uradio zato što je pametan!
Umesto da prepusti odluku ljudima čiji je to posao on gura nos tamo gde mu nije mesto.
A zašto to radi? Da li je baš toliko pametan?
Na to pitanje bi mogli da nam odgovore njegovi arapski prijatelji s kojima je menjao ime školi Sveti Sava.
Препоруке:
1
0
68
уторак, 22 новембар 2016 22:59
crna buducnost nam se pise
pazi ove (mlade) sns dobermane!
kakav god da je jankovic, u pravu je za ovo sto je rekao!
Обичним грађанима је то морало бити јасно бар од Савамале.
Zašto nijedna zgrada u centru grada nema garažni prostor, a ima lokale? I ko je zbog toga odgovarao i platio kaznu?
Хоће ли Тужилаштво, као институција р. Србије по службеној дужности реаговати на овако криминалну изјаву срамоте од човека Јованова?
Заштитник грађана је такође институција ове државе и заштитник за то примма плату по законима ове земље, не пљачка како срамота људска Јованов каже.
Сумњам да ће ико из Тужилаштва реаговати јер до сад нису реаговали ни на Вучићеву забрану државним институцијама да раде свој посао у случају НП. Сетимо се да је забрана била на делу и приликом рушења у Савамали. Већ тада је било довољно повода да бар испитају Вучића. И док Тужилаштво не буде радило у интересу Србије дотле ће и овакви као Јованов моћи несметано да лају(да, лајање, не знам другу реч за гор
Како мислите да срамота од тужиоца реагује на срамоту од политичара?
Vučiću, ako u Novom Pazaru izađe 5000 ljudi na protest za rušenje nelegalnog objekta, da li ćeš onda srušiti objekat?
Nek se jave pravnici iz njegove generacije i neka kažu na koju foru?
Hoce da napada Vucica, uz koga je ceo narod.
U pravu je Jovanov.
Nece uspeti Sasa Jankovic!
Вучић и остала напрдњачка багра када су се издвојили из СРС прекршили су правила те странке, јер су били обавезни да врате мандате СРС-у.
Али то се није десило. И зато није чудо што та багра на челу са Шибицаром крши Устав и Законе државе Србије где год то може...
Šta mislite da li je bio iskren kad je ovde kao DSS-ovac pisao textove protiv Vučića ili sad kad je u njegovoj političkoj mašini?
Ja mislim da je uvek bio iskren, i onda i sad.
Razlika između njega i onih koji su ostali u DSS-u, je samo u nepostojanju tražnje na političkom tržištu za ove druge.Drugim rečima niko ne nudi pare za falš robu, a što je iole valjalo je razgrabljeno....
zloupotrebljava funkciju predsednika Vlade, gasi poslednja svetla vladavine prava i stvara versku netrpeljivost u Srbiji“.
Da, dodam ...
zbog politike AV_AV je vikao 90-ih..100za jednog """""
Кад се руше бесправни објекти у Савамали не ваља. Кад се не руше у Новом Пазару опет не ваља.
Шта ви хоћете?
Да се руши ли да се не руши?
Negić, pa razmisli malo, da nije srušio "Sava Malu", možda bi vama palo na pamet da se ozbiljno pozabavite problemima ,koji vam teraju glasače ka drugim političkim opcijama, za početak da vam se stranke ne raspadaju uzduž i popreko i na sitna crevca...
Trcis pred rudu, verovatno zbog neiskustva, a to nije dobro. U ovako haoticnoj zemlji cemu ste doprineli i tvoj gazda, a i ti ovakvim izjavama, ne zna se sta nosi dan a sta noc.Tvoj gazda kaze da je ovo najstabilnija zemlja na Planeti, ja mislim da je vrlo nestabilna, da li ces i mene nazvati lopuzom. OvajJankovic vam ide "niz dlaku', samo sto to ti neces da vidis!
Kako nazivas onoga prebega iz DSS-a koji se koristio slicnim jezikom kao i ti, a sad se uz debelu kauciju brani sa slobode?
Razumemo, ali su nam dosadili. Meni je bilo duhovito prvih 1.000 puta.
За пристојно и стручно изражавање, које је по службеној дужности ЗАТИТНИКА ГРАЂАНА учинио Саша Јанковић, Потпредседник СНС Миленко Јованов је одговорио на примитиван начин језиком уличара, што је увреда за сваког пристојног грађанина.
Да ли је овакво изражавање једини начин да Миленко обезбеђује своју високу страначку позицију, и да ли је ово једини начин Миленковог доприноса политици СНС???
Тачно, Јованов је наш, род рођени. :) Кд се само сетим да сам се нешто као и ложио на оно што је и како је причао. Страшно. У праву си, могу ти рећи, што се тиче твог другог коментара, после 100 година ето да се сложимо. Јер све је то пуно Јованова, труло и претруло. Некад помислим да вам једноставно треба дати да владате јер бар знате да се на власт попнете и на њој одржавате.Све сам ближи уверењу да је ово друштво у терминалној фази што се тиче контраелите, изгледа да једностано не може да је изроди из себе.
On kao premijer ne bi trebao da sudi da li ili ne da tamo salje zandarmeriju. To je stvar javnog tuzilastva i suda, i lokalne policije. Posle presude o bezpravnoj izgradnji i sudske odluke da se neki objekti moraju da ruse, tamo se salje preduzece koje treba da obavi taj posao, eventualno uz pratnju policije ukoliko postoje nasilnici koji se suprotstavljaju tom legalizovanom rusenju.
Nije Vucic celokupna drzava koji sve radi i o svemu odlucuje. Neka ostavi nadlezne institucije da rade svoj posao. Nastavlja da preti svojom privatnom zandarmerijom kao da je to njegova privatna vojska: od pretnji Srbima na severu KIM da ce im poslati tu vojsku da ih nauci pameti, do toga da krsi zakone i sprecava rusenje bezakonski gradjenih objekata.
Ово показује да, независно од саме политике (са којом се човек слаже или не слаже), снс представља инстуционализовани друштвени примитивизам и недопустиво вулгарну агресију.
Vidite, i Hitler kao i Napoleon su doživeli katastrofalne poraze jer su elititstički podcenili Ruse.U vašem stavu vidim upravo elitizam bez realnog utemeljenja u stvarnosti.
Vaša ideologija "prosvetljenog patriotizma-nacionalizma" vas je distancirala od Srpskog naroda, kome ste vi po vašem mišljenju trebali biti rukovodeća elita.
Vaši rigidni stavovi tipa svako ko glasa za SNS je tupadžija,šibicar isl. vas su distancirali od patriotske glasačke mašine koja je onda prinuđena da se trajno veže za najači Srpski autoritet a to je Vučić.
Ne kaže džabe narod:"Ko umije ,njemu dve".
Traži se 5000 dobrovoljaca da izađu samnom da me podrže.
Hajde da vidimo da li će me policija sprečiti?
Zastitnik gradjanja nije nikakva institucija , to jest , IZMISLJENA je "institucija". A postavljena je NE DA STITI Srbe , vec iz EU novopridosle Rome , one koji nisu rodjeni u Srbiji vec one kojih se EU RATOSILJALA na STETU Srbije a IZDAJNICI na vlasti (prethodnoj a sadasnja nastavila) ih TAJNO PRIMILI.
Da li mozete da navedete sta je to korisno za gradjane Srbije uradio "zastitnik" ? Valjda je posao policije da stiti gradjane ?
Грешка у корацима. Свако ко се везивао за Немце у историји је пропао, и код нас а и шире, почевши од краља Милана и Александра Обреновића па све до квислинга у другом светском рату и сада Вучића који ће да прође као што су и сви квислинзи пролазили - будућим генерацијама гадиће се и да га се сећају па ће потонути у заслужени амбис заборава као и свака друга јајара која је хтела да се шлихта непријатељима свог народа.
Све то не знају лоши ђаци који га прате у стопу јер су бежали са часова историје. Зато ће вам се историја обити и већ се обија о главу.
Сам се офирао простаклуком.
хејтер
Шта ће нама Устав, закони, људска права кад имамо Вучића. Он зна шта је добро за нас. Прозивати такву људску громаду, какву мајка више не рађа....?
Но, питаћу Вас за пар година о тог "генијалности владања" и "ко умије њему двије" техници, када се СНС претвори у прах и пепео, баш као и актуелна опозиција данас.
Сва генијалност Вучићеве владавине је последица беспоговорне сервилности земљама ЕУ-НАТО, за коју као награду има одрешене руке на унутрашњем плану за отворено кршење закона и Устава. Нешто слично као ДС за Тадића, само што Тадић на неке свињарије није могао пристати. Овај јесте.
И ту се свака прича завршава.
Skretničar pa još pametan,lepo nema šta.
No ipak nedovoljno pametan da razume suštinu politike.
To što vi nazivate "bespogovornom servilnošću spram EU-NATO" nije ništa drugo nego politika, a ona je uvek stvar mogućeg, a ne željenog.
Inače ženama i deci su svojstvene želje, a ozbiljni i odgovorni muškarci-ljudi se bave mogućnostima.
Inače Sun-Vu-Cu kaže da slabiji protivnik može da pobedi daleko jačeg protivnika, pre svega ako koristi u borbi njegova sredstva.
Upravo na delu Vučić sprovodi datu formulu.
Pazite, na kolosek to vam je domet.
Negić, svi moji komentari su pametni.
Lepo je da vam se jedan od njih dopao,ali obzirom da su mi poznati vaši skromni intelektualni dometi, mišljenja sam da taj komentar niste razumeli.
Pa vam je moj savet da ga ponovo(i više puta ako treba)pročitate...
Što se tiče "fašizma","staljinizma" i ako dodate Ruzvelta i njegov "nju dil", svakako da se može naći zajednička crta, a to je intenzivna izgradnja infrastrukture-auto putevi-industrijalizacija.
Tako da ste delimično u pravu za Vučića, jer i on to radi...
Logika vam je sjajna, takođe i pouke iz "povijesti".
Ako je primenimo na aktuelno, onda Kinezi i Rusi ima da propadnu na čisto.
Jer su se ekonomski vezali za Nemce, a što su i Vučićeva nastojanja.
Vama bi bilo pametnije da siđete sa tavana gde čitate požutele stripove o "Mirku i Slavku" i "mrskom Nemačkom okupatoru"
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
На то сам и ја помислио, то би било сјајно. Али, ово је Србија ... земља несвесних, кукавичких грађана. А, изгледа тако једноставно и лако урадити праву ствар.
E Negiću,Negiću, pa zar nije termin "šibicar" i "šibicarska politika" upravo ovde produciran?
Jovanov je to SNS-u doneo u "miraz"..he he i sad je to "strašna ulična niskost i bahatost"
Ide protiv svog potpredsednika na strani Zukorlića!
To je uradio zato što je pametan!
Umesto da prepusti odluku ljudima čiji je to posao on gura nos tamo gde mu nije mesto.
A zašto to radi? Da li je baš toliko pametan?
Na to pitanje bi mogli da nam odgovore njegovi arapski prijatelji s kojima je menjao ime školi Sveti Sava.
kakav god da je jankovic, u pravu je za ovo sto je rekao!