петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Санда Рашковић Ивић: Извињавам се Ђорђу Вукадиновићу због напада и недоличног понашања појединих чланова странке; Вукадиновић: Прихватио сам извињење, јасно је из које кухиње напади долазе

Kоментари (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 03 октобар 2016 13:23
Драган
Само храбро,


Ђорђе, Санда, Мако, Славиша, Ви сте тренутно једини борци против окупације.
Препоруке:
212
9
2 понедељак, 03 октобар 2016 13:31
Dr. I.
BRAVO! POŠTENO!
Ne dajte da Vas odstrane već nastavite beskompromisnu borbu da DSS opstane i postane jači. Neko mora a Vi to možete.
Препоруке:
166
3
3 понедељак, 03 октобар 2016 13:31
ЗР
Било би лепо да нам господин Ђорђе појасни шта се дешава и какви су његови даљи потези, чисто да знамо.

Ово је тотално конфузно.
Препоруке:
121
11
4 понедељак, 03 октобар 2016 13:50
Srba Karanovic
Neka Djordje samo izdrzi na svom putu i radi zapoceto.

A "bukaci",... za njih vazi ono: vojnik o skracenju, a o postenju govori ... (ko zna zna, a ko ne, ne vredi mu govoriti).
Препоруке:
105
5
5 понедељак, 03 октобар 2016 13:54
луди скретничар
Вала, свака част овој жени.

Часови морала, сваки дан.
Препоруке:
149
6
6 понедељак, 03 октобар 2016 14:00
Косовка
Саветујем Ђорђу, Санди и присталицама да се не изјашњавају, да пре изјашњавања направе план и програм посланичког клуба и новоименоване СДС (српска демократска слога) странке, па да онда позову присталице да се изјашњавају. Рано је да се Ђорђе или било ко изјашњава, све што кажу наићи ће на рафале и топовске салве и опозиције и власти.
Јединство и слобода ће да победи. Отворите Двери слободе.
Беда и доллар ће да нестану.
Препоруке:
98
6
7 понедељак, 03 октобар 2016 14:08
Вељко Д
"ЗР"
Ево, окачићу мој ноћашњи коментар, јер верујем да је то разлог зашто ни Ђорђе, ни Санда, ни Славиша неће напустити посланички клуб ДСС-а.

Вељко Д, понедељак, 03 октобар 2016 02:23
Шта је боље? Да имамо у Скупштини Србије, Ђорђа, Санду и Славишу или Борка и Маршија, који би их евентуалним њиховим изласком, заменили (следећи су на изборној листи)? Е, да се то не би догодило, Санда, Ђорђе и Славиша ни у ком случају не би требало да враћају мандате, јер су их они поштено зарадили. По мом мишљењу, чак не би требало ни да излазе из посланичког клуба ДСС-а. Зашто? Зато што у том случају ови ДС(Н)С-овци (Милош, Урош, Борко и др.) не би могли да захтевају од скупштинског (СНС-овског) одбора да их смени. Не би имали оправдање, јер нису напустили посланички клуб. Тако би, Санда, Ђорђе и Славиша могли и даље у Скупштини, да немилице критикују власт и Вођу, а то је оно што властодршци желе да избегну. У супротном, њиховим евентуалним враћањем мандата, учинили би само оно што власт жели.
Препоруке:
120
3
8 понедељак, 03 октобар 2016 14:09
...
Ваљало би појаснити и оно јутрошње Ђукино да је Ђорђе тражио 360.000 дин месечно од ДССа и два милиона од Лутрије пре!
Дејан Вук Станковић га није штедео од влашке листе до овога данас
стога ето из неколико покушаја захваљујући Санди Ђорђе уђе у Скупштину
Она се сада њему извињава

Ја бих се на њеном месту извинила односно њеним говором и Обаминим ресетовала односе не само у ДССу већ позвала Коштуницу уз извињење да се врати

Није лако у политичкој арени.
Но ко нема шта да таји треба и да макар на свом порталу да изјаву као што је у случају Вукадиновић!

Иначе мислим да су поклоњена места Дверима у односу на ДСС једно више Дверима и за то је Санда одговорна
Препоруке:
21
122
9 понедељак, 03 октобар 2016 14:19
Вељко Д
- наставак-
Циљ Вучића и ових "урошеваца" и јесте да Санду, Ђорђа и Славишу одстране из Скупштине. Овим мудрим потезом тј.останком у клубу ДСС-а су учинили баш супротно од онога што власт жели. Уосталом, није ни битно како се клуб зове, битно је ко га сачињава и како делује у скупштини. На крају, њих троје су скоро па већина у том клубу, јер су поред њих ту још само, Лапчевић, Шулкић и Гајићка.
Препоруке:
88
3
10 понедељак, 03 октобар 2016 14:22
Отрежњење из ваших редова
Уколико Санда и остане на челу ДССа а не избаци из странке који подржавају Вучића то исто значи крај ДССа.
Извињење Ђорђету, он као појединц може да прихвати и прогута то али ако се из ДССа не одстраните или останете са овимах који су се продали онда сте сви исти.
Санда треба да зна да је крај јако близу свима који остану уз ове Вучићеве улизице. Избаците их из странке или правите нову странку. Почните тај обрачун већ данас са Вучићевићевимa,не оклевајте јер је сваки дан важан.
Препоруке:
64
3
11 понедељак, 03 октобар 2016 14:28
ЗР
@ Вељко Д

Ако би Санда, Ристић и Ђорђе хтели да напусте посланичку групу ДСС, опет би задржали мандате. Није то проблем.

Али, опет не видим шта се то конкретно добија ако се остане у оваквој ПГ ДС(Н)С? Тиме се само шири конфузија и резигнација међу бирачима.

Углавном, ја за ДС(Н)С и њиховог кандидата свакако немам намеру да гласам, без обзира што ће Санда, Ристић и Ђорђе остати у тој посланичкој групи.
Препоруке:
44
3
12 понедељак, 03 октобар 2016 14:38
Цвико
Санда не треба да се извињава већ да са Ђорем Вукадиновићем и осталим присталицама оформе нови ДСС. Посао им је олакшан ако крену у филтрирање организација ДСС по општинама у Србији. На овај начин неко ће бити мањина али ће се знати ко је ко.
Препоруке:
61
6
13 понедељак, 03 октобар 2016 14:40
Извињавам се Ђорђу Вукадиновићу...?
тако треба!
Препоруке:
44
8
14 понедељак, 03 октобар 2016 14:44
Вељко Д
А сад о оним парама што је Ђорђе наводно тражио (од оног дела што странка добија уласком у скупштину). Да ли је тражио не знам, али ако јесте, мислим да је и то оправдано. Зашто? Коалицију Двери-ДСС је чинио патриотски блок у којем је и група интелектуалаца, ванстраначких личности (Вукадиновић, Шеварлић...). Питање је да ли је исправно да само странке ДСС и Двери добијају те паре из буџета или и њихови коалициони партнери. Они нису чланови странке, па да те паре користе на индиректан начин (финансирање путовања и ширења идеја међу грађанима Србије). Они (нпр.Вукадиновић и Шеварлић) за такве ствари морају користити свој новац или тражити неке финансијере. Зашто да Урош и Милош користе тај новац за своје "снс" аранжмане и деловања, а Вукадиновић и Шеварлић, који су добрим делом допринели да странке тај новац добијају, морају опет да се довијају на разне начине не би ли могли да допру до народа у сваком делу Србије.
Препоруке:
81
7
15 понедељак, 03 октобар 2016 14:45
prezasicen kuknjavom
Uozbiljite se i saberite se, prestanite vise s tom kalimerovskom kuknjavom i prenemaganjem.

Zar tako da vodite "drzavnicku politiku"? Medjusobnom snishodljivoscu i neprekidnim svadjama?

Priznajte - najpre sami sebi - da ste pravili velike greske u procenama, povukli ste niz pogresnih poteza od neiznudjene Sandine ostavke pa do toga da ste prakticno naterali Jaksica i Ristica da napuste stranku, a evo vi ostajete u poslanickom klubu?! Gde je tu konzistentnost u postupanju? Nema je jer haoticno i nepromisljeno delujete, ad hoc i od slucaja do slucaja, a to ne ide.

Da li treba da pominjem da je Sanda izabrala novo rukovodstvo sve sa tim nesrecnim stolarom Urosem Jankovicem i da je ona sama predlagala Milosa Jovanovica za novog predsednika stranke? Otkud takve pogresne procene, kako sada tvrdite za iste?

Ne cini li vam se da se ipak niste snasli u mnogo cemu, a prvenstveno u organizaciji stranke? Mislili ste da sve znate, i da je sve to prosto ko pasulj?
Препоруке:
40
13
16 понедељак, 03 октобар 2016 14:49
prezasicen kuknjavom 2
p.s. Prethodni komentar razumite kao dobronameran savet i korak ka preispitivanju vasih vlastitih gresaka, a ne kao napad ili blacenje
Препоруке:
36
3
17 понедељак, 03 октобар 2016 14:51
Сизиф
Надам се да ће Лапчевић и Горица и поред притисака остати људи. А Шулкић - Шуле ко Шуле!
Препоруке:
36
4
18 понедељак, 03 октобар 2016 14:52
mr djole je legenda
nedajte se
ostanite u svom klubu a stranku mozete uvek da
napravite novu ali vi na celu ...

stranke je nista bez ljudi
a vi ste odlicni ...

srecno i dobar sok i pivce ili drink for all

zai jian
Препоруке:
41
4
19 понедељак, 03 октобар 2016 14:53
Косовка
Била сам сеповукла, ево ме поново.
Људи уозбиљите се, ако сте исте крвне групе, идеје и детства - нема потребе да се јавно извињавате једни другима. Наставите започети посао. Држите посланички клуб и тамо се уједините. Тиме ћете отсећи ноге и руке овим мрљавцима који не знају на коју страну да се окрену.
Ућутите на трен, раскомотите се, урадили сте велику ствар да су се потпуно разоткрили, а мандати су код вас.
Препоруке:
45
4
20 понедељак, 03 октобар 2016 14:54
negi
@... Ne razumem vaš konfuzni komentar.Pa šta i da je tražio? Da li vi mislite da vođenje nevladine organizacije koja se zove NSPM i ovog portala kojem mi iznosimo svoje komentare pada sneba,da to ne košta?Košta ko Petra kajgana!Ovaj portal je izneo kampanju DSS-a,ovaj portal prati rad poslaničkog kluba DSS-a,NSPM vrši istraživanje za potrebe DSS,ko to plaće i ko to treba da plati?Samo onaj koji se nije bavio ovim poslom može da seiri nad novcima.Samo onaj ko nikad ništa nije uradio u životu može da komentariše o ovako nečemu.On sigurno neće otići i svakog prvog platiti troškove rada NSPM.Sve košta i sve mora da se plati!Ako ne platite troškove,možete da zatvorite radnju i idete kući!A gospoda iz DSS-a nek pogledaju svoj sajt,sadržaj i broj posetilaca.Tuga!Parlamentarne stranke iz budžeta dobijaju novac za svoj rad,pa je valjda i NSPM zašlužio da mu udele neki dinar mudraci iz DSS-a ili je to samo njima na raspolaganju.!
Препоруке:
64
7
21 понедељак, 03 октобар 2016 14:55
Mirjana
Није ми јасно због чега се у ДСС-у месецима баве само собом, а занемарују државне послове због којих смо их бирали (осим иницијативе о геноциду у Хрватској). Да ли ће они остати верни свом изборном програму, нека им служи на част, мада верујем оа у овом случају мандати и по праву и по правди припадају народним посланицима који се држе предизборних обећања. Нека задрже свој посланички клуб или оснују нови или нека се придруже Дверима. Не схватам одбојност и на помен Двери, они су, бар формално на истој позицији као пре избора. Од ДСС-а и Двери гласачи су очекивали заједничку акцију у скупштини око актуелних економских и политичких питања и председничких избора, а не расуло или прећуткивање (Таблоид). Толико проблема чека, а нема никаквих активности, осим пар духовитости г-дина Вукадиновића, свака част. ССП, бриселски спораѕуми, најава приватиѕације изворишта, ЕПС-а, Телекома, поскупљења, пут ка Приштини, ГМО. Нека поново позову на протесте, бар ће мало повратити поверење грађана.
Препоруке:
38
5
22 понедељак, 03 октобар 2016 15:01
Мићко
Ово је неозбиљно.
Препоруке:
13
15
23 понедељак, 03 октобар 2016 15:06
Вељко Д
понедељак, 03 октобар 2016 14:00
Косовка
...новоименоване СДС (српска демократска слога) странке...

Извините што сам радознао. Да ли је то нека ваша идеја или имате неке информације да се већ ради на томе?
Препоруке:
23
1
24 понедељак, 03 октобар 2016 15:28
Косовка
Фантазирам, познајем србе са Косова и Метохије. Партија "Српска слога" нажалост не постоји?
То је моја фантазија.
Да није Вучића, Вулина, Дачића... били бисмо јединствени.
Нису нас разбили и ојадили албанци - ни Тачи, Харадинај и НАТО, него горња тројка.
Правите Нову странку и окупите се око постојећег посланичког клуба.
Препоруке:
37
3
25 понедељак, 03 октобар 2016 15:44
Немања
Поштовани господину Вукадиновићу,

Ви се сигурно сећате еуфорије и уздизања Јовановића од стране читалаца овде на НСПМ,наравно он нас је све разочарао,али опет не може се баш ни он са својим ставовима о коалицијама са СНС-ом ставити на стуб срама и рећи све што он је прича су глупости ништа му не верујемо.Његове речи и те како имају тежину,у крајњем случају он је рекао да је чуо,а то чуо знамо од кога је и од каквих моралних громада попут Јанковића и осталих.

ДСС је за мене и моју околину мртав,али свакако да су наше очи упрте у вас,Србе са Косова и Санду Рашковић Ивић и ми чекамо да ви неким другим деловањем наставите свој политички живот.
Препоруке:
41
9
26 понедељак, 03 октобар 2016 15:51
ББ
нека остану.. мислим да у ДСС има доста оних који су против сарадње са СНС и који су за државотворну српску политику. Морају да их активирају.
Препоруке:
34
3
27 понедељак, 03 октобар 2016 15:58
Вељко Д
понедељак, 03 октобар 2016 14:28
ЗР
@ Вељко Д

"Ако би Санда, Ристић и Ђорђе хтели да напусте посланичку групу ДСС, опет би задржали мандате. Није то проблем."

Јесте проблем. Законски, мандати јесу њихови, али ако би ДС(Н)С поставио захтев скупштинском одбору да им одузме мандате, шта мислите какву би одлуку донели будући да су СНС-овци, у том одбору, у већини. Наравно, Санда,Ђорђе и Славиша би могли да поднесу судску тужбу, и она би била позитивно решена, али би им, с обзиром на брзину судова, у међувремену истекао мандат.

"Али, опет не видим шта се то конкретно добија ако се остане у оваквој ПГ ДС(Н)С? Тиме се само шири конфузија и резигнација међу бирачима."

Добија се то да Санда, Ђорђе и Славиша могу причати и критиковати власт у скупштини исто онако како би је критиковали да се посланички клуб зове нпр.НСПМ. И то није ПК ДС(Н)С јер њих троје нису из тог филма. Опет кажем, није битно како се ПК зове већ ко га сачињава и зашта се залаже. (наставак следи)
Препоруке:
31
4
28 понедељак, 03 октобар 2016 16:08
Вељко Д
ЗР
@ Вељко Д
Прво, извините за оно "зашта", треба "за шта"
(наставак)
Боље је да су они (Санда, Ђорђе и Славиша) у Скупштини, макар и овако, него да уместо њих тамо седе Борко Илић и Маршићанин.

"Углавном, ја за ДС(Н)С и њиховог кандидата свакако немам намеру да гласам, без обзира што ће Санда, Ристић и Ђорђе остати у тој посланичкој групи."

Такву намеру немам ни ја и ту се слажемо.
Препоруке:
23
4
29 понедељак, 03 октобар 2016 16:09
Šta ćete tu?
Oni se neće promeniti...
Препоруке:
17
4
30 понедељак, 03 октобар 2016 16:09
...3
узгред Неги ви изгледа не разумете чињенице
оне су за вас конфузне
јер наведене су само чињенице
које истина вама из неких разлога сметају
у недостатку контрааргумената коментар је за вас конфузан
а ресетовање је израз који је Санда употребила таааако вуче Неги на вас Дверјане и америчку амбасаду и Јасмину Вујић
Препоруке:
8
23
31 понедељак, 03 октобар 2016 16:53
Zoran
Meni izgleda da je trenutno u DSS-u u pitanju sukob agresivne i primitiovne rulje sa jedne strane i krajnje pristojnog sveta sa druge. Doktorant sa Sorbone, iako sam mozda pristojan, uskoro ce se uveriti da rulja koja podrzava njegovu liniju saradnje sa SNS-om ostaje rulja a na nama bivsim simpatizerima i glasacima DSS-a je da ovo skretanje od nacela nesaradnje sa izdajnicima na bilo kom nivou, kaznimo na sledecim izborima. Argument da se saradnja sa drugim partijama odvijala i ranije na lokalnom nivou pa da sada nema razlike ne stoji: saradnje je bilo pre potpisivanja Briselskog sporazuma koji je potpisala ova sadasnja vlada, pre bahatog rusenja u Savamali, pre totalne i apsolutne kontrole nad medijima, pre ovog tragicnog zaglupljivanja nacije sundom najgore vrste i prakticnim ukidanjem kulture, pre zakona o radu kome bi pozavideli i najpohlepniji americki kapitalisti s pocetka XX veka, pre kooptiranja totalnih mediokriteta na najodgovornije drzavne funkcije, pre strahovlade pojedinca
Препоруке:
29
6
32 понедељак, 03 октобар 2016 16:54
Jorg
Ako bi se drzali principa, madate bi trebalo da vrate svi poslanici od 2000 pa na ovamo, a pre svega premijer Aleksandar vucic, jer se ne secam da je tokom predizbornih kampanja najavio vece poreze i manje plate. Takodje, posteno bi bilo da mandate vrate i pro SNS poslanic DSS, jer je glas za DDS znacio glas protiv SNS/a. Vratiti mandate onima koji grubo izdali predizborni program, znacio bi pre svega akt izdaje volje biraca... Toliko o principima.
Препоруке:
20
2
33 понедељак, 03 октобар 2016 17:18
Драгославић
Молите, убедите Коштуницу да се врати и поведе ДСС.
Препоруке:
13
44
34 понедељак, 03 октобар 2016 17:42
@ Dragoslavić
Da , molimo tebe da se ne javljaš !
Препоруке:
31
10
35 понедељак, 03 октобар 2016 17:47
Zoran
za Dragoslavica: nemojte zaboraviti da je Kostunica dao ostavku kada je stranka na izborima pala ispod minimuma za ulazak u parlament i da je, kao castan covek, podneo ostavku na mesto predsednika jer se smatrao odgovornim sto je stranka sa skoro 22% podrske (u koalicji sa Veljom Ilicem) na izborima tokom dvehiljaditih, pala na ispod 5% 2014. U medjuvremenu su otisli Nenad Popovic, Mihajlov i Nikotovic (sto je dobro), Sinisa Kovacevic i profesori Jankovic i Samardzic (sto je lose)pa su u vrh stranke dosli ovi koji bahato napadaju Vukadinovica i vicu "uaaa", "vratite mandate" i zvizde Slavisi Risticu i Marku Jaksicu tokom sednice stranke. Velika je steta sto Aleksandar Popovic i Marsicanin nisu podrzali struju Raskovic-Ivic/Vukadinovic/clanovi sa KiM-a nego onu drugu, ali sta se tu moze. Kostunica je odigrao svoju ulogu, odigrao ju je casno i posteno i nema smisla povlaciti ga iz penzije sada u 73. godini zivota da ozivi ljusturu od stranke jer to najverovatnije nebi mogao da ostvari
Препоруке:
37
4
36 понедељак, 03 октобар 2016 18:03
Ivan
@Jorg

Nazalost, niste u pravu. Vucic je u toku svojih predizbornih kampanja (pre svega 2014. i 2016.), na mitinzima, i te kako "ronio krokodilske suze" zbog "teskih, nepopularnih mera" koje ce "morati da sprovodi", i pricao da on nema nameru da se bavi "populistickim, lakim resenjima". Secate se izjave: "Ja sam veci MMF od MMF-a"? (izrecena je negde 2015). Te floskule, same po sebi, znace vece poreze + manje plate i penzije. Prema tome, oni koji su glasali za njega nemaju pravo da se osecaju prevarenima - Vucic direktno sprovodi sta je obecao u kampanjama. Da ne pominjem to da Vucic pobedjuje na svim izborima sa mnogo vise glasova nego sto je imao pre potpisivanja Briselskog sporazuma (April 2013). Sto znaci da narod (aktivno ili pasivno) itekako podrzava i njegovu politiku prema Kosmetu... Vucic je fenomen - jedni ga podrzavaju tako sto glasaju za njega, a drugi tako sto sede kod kuce na dan izbora.
Препоруке:
27
1
37 понедељак, 03 октобар 2016 18:35
Ђорђе Вукадиновић
Поштовани "...", @, Немања и остали. У праву сте да дугујем одговор. Али не на "урош-милошеве" оптужбе, на које сам већ одговорио у оној вести од пре пар дана, када сам први пут нападнут, као и у режимским таблоидима, у мери у којој су се удостојили да нешто од мојих речи објаве - нисам наравно никога "рекетирао", тужићу оне који то кажу и надам се да у овој земљи правда није доступна само Станку Суботићу, Јоци Амстердаму и Богољубу Карићу - него на питање о мом виђењу ситуације и тешком одговору на питање куда и како даље. А све остало је само терање воде на млин управо оној СНС кухињи која покушава да преузме ДСС и од њега направи још један полумртви полуопозициони фикус. А што се тиче тзв. "Ђуке" и "Дејана Вучића Станковића", ако вам до сада није јасно о чему и кааквим ликовима се ради, неће помоћи никакво моје објашњење. "Калигула" се свети - и то вам је то.
Препоруке:
92
3
38 понедељак, 03 октобар 2016 19:17
Спиридон
Све ово са овим ситним и што је најбитније бедним подметањима Ђорђу Вукадиновићу је типична вадикалско-шешељевска школа коју су сви данашњи напрдњаци похађали још из времена док су клели у своје срБство и носили шешељеве беџеве. Оно што је најбитније рећи да се овим хорским дозивањем и прозивањем по медијима само види тачна локација кухиње која је целу ову причу осмислила. Коме после овог уиграног наступа у саставу чукарички паркетар Урош, др Милош Сорбонски, Ђука молер и Дејан Вучић Станковић није јасно одакле овај нови стари ветар дува у ДСС том никада ништа бити јасно неће. Када се томе придода позадинска логистика и пропратно инструирање од стране белановичког патријарха онда се све коцкице савршено уклапају. Тако да све у свему допунио бих Ђорђа ако смем у томе да се овде међусобно преклапају и политички уклапају две освете, једна Калигулина а друга светога Коштунија...
Препоруке:
36
4
39 понедељак, 03 октобар 2016 19:42
Clan DSS
Postovani gospodine Vukadinovicu,

Od Vas u najskorije vreme ocekujem jednu opsirnu kolumnu o stanju u DSS-u. Gospodin Antonic je to stanje opisao u kolumni od 7 septembra, ali se od tada puno izdesavalo.

Takodje, zamolio bih Vas i za zakljucak u vidu saveta za nas clanove koji smo posramljeni desavanjima u stranci.

Unapred zahvalan.
Clan DSS-a
Препоруке:
53
4
40 понедељак, 03 октобар 2016 20:29
@ Ivan
Obecanje tipa "Krv, znojh i suze" moze da znaci bilo sta, od obecanja da ce nam se sa Pinka tri puta na sat obracati Premeijer, do cinjenice da ce roditeljima biti uskracena mogucnost da deci obezbede tri obroka dnevno. Razlika izmedju ove dve mogucnosti jeste razlika izmedju politickog marketinga i predizbornog obecanja kao temelja odgovorne politike. Na svu srecu, zdravu pamet smo sacuvali i jos uvek pravimo razliku izmedju navedenog...
Препоруке:
20
1
41 понедељак, 03 октобар 2016 21:21
Милан Шећеровић
Као члан ГО наравно да сам присуствовао тој срамној седници ГО. Одмах да се легитимишем: сматрам себе за тврдог "сандинисту" и "јакшићевца". Од почетка НАТО окупације на Косову сам био најмање 30 пута, све од Лешка до Штрпца.
Седница ГО је добрано изрежирана тако да струја прилагодљивих и на бенефите алаве, макар мале синекуре, однесе бедну и срамну превагу. Један од доказа је да је сала била практично препуна, што значи да је било далеко више особа које нису чланови ГО, из простог разлога да би били преторијанска клапа и подршка радном руководству на челу са Маршићанином. И наравно да је та клапа бурно поздрављала антисандинисте.
Запамтимо и то да госпођи Санди Рашковић-Ивић није дозвољено да говори на почетку скупа! А СРИ, Ђорђе Вукадиновић и Марко Јакшић хиљадоструко су више учинили да ДСС пређе цензус него сви "одличници" присутни у сали.
И "случај Ђорђе Вукадиновић": Борко Илић први се оштрим речима обратио Ђорђу захтевајући да изађе из сале. (наставак следи)
Препоруке:
53
1
42 понедељак, 03 октобар 2016 21:34
Неги не разуме ни чињенице
о осиромашеном уранијуму, њему чињенице изазивају конфузију
Препоруке:
5
8
43 понедељак, 03 октобар 2016 21:45
Милан Шећеровић (наставак)
Разлог (формални) за одстрањивање Ђ. Вукадиновића: није, забога, члан ДСС па ни ГО. Борку Илићу одмах се прикључио вечни Маршићанин, истина без урлања, а од радног стола је устао Мишко Петровић (потпредседник из Чачка)и уз мноштво гестикулација заурлао на Ђ.В.: "Срам те билооо! Врааати мандааат!"
Већи део сале је ово са задовољством испратио!...
Реч-две о Борку Илићу: први човек ДСС-а у Новом Саду. Изборни резултат; 3,50%!!! Лични резултат: 100%! Тј. после избора није више на политичкој функцији у граду, али је зато лепо удомљен као саветник у неком (СНС, наравно) јавном предузећу за платицу од скоро 150.000 динара. Волели га "жути", воле га и напредњаци. Човек за сва годишња доба.
А и господин Маршићанин се лепо одужио СРИ не дозвољавајући јој да се обрати на почетку скупа и сврставајући се ту где се сврстао. Кажем "одужио", јер га је Санда поставила за правног саветника посланичког клуба у Скупштини, за месечну платицу од 75.000 динара. (други наставак следи)
Препоруке:
45
1
44 понедељак, 03 октобар 2016 22:20
влкс
@Милан Шећеровић
Плата у јавном сектору Новог Сада не сме прећи плату градоначелника од 130.000 динара, а начуо сам да се смањио и тај износ.

Идеја о Врачару као месту рађања нове републичке коалиције ДСС-а и свих оних који би да замене СНС је пропала. Не може се критиковати СНС, а у исто време пропагирати сарадња са ДС који се залаже за чланство у НАТО-у и ДЈБ чији представници учествују у геј паради.

Милош Јовановић је прави лидер за странку попут ДСС-а. Одмерен, сталожен, искрен и отресит. Приметна је огромна разлика у његовом излагању и излагању Санде Рашковић Ивић. Санду су често врло лако извлачили из контекста, јер им је давала довољно материјала за тако нешто.
Препоруке:
11
56
45 понедељак, 03 октобар 2016 22:31
Милан Шећеровић (други наставак)
Скупу је успео да се обрати и Драган Весић, несуђени носилац одборничке листе за Врачар. Отворено је рекао да је Београдски одбор (под палицом Уроша Јанковића) и уз благослов Извршног одбора Дејана Шулкића (председник ИО и посланик)иза леђа чланова са Врачара променио, дакле фалсификовао предложену листу! И да је због тога лично поднео тужбу тужилаштву. Настала пометња код радног председништва?! Констернација у сали?! Ништа. Мук. Као да Драган Весић није ништа рекао. А Весићева тужба ће, ако уопште буде прихваћена на разматрање, годинама трулити на дну неке доње ладице...
А Милан Шећеровић, потписник ових редова? Уместо да се јавим да са говорнице и ја нешто одмрнђам, реших да свој став изразим кад буде гласање о новом потпредседнику Милошу Јовановићу (будућем председнику ДСС). То што га 95% чланова странке не би препознало на улици нимало му не смета да се већ сада држи и говори као фараон. Елем, једини сам уз госпођу Цисану Мусуридзе гласао против његовог избора. Адиос амигос!
Препоруке:
52
3
46 понедељак, 03 октобар 2016 22:34
Немања
Поштовани господине Вукадиновићу хвала на одговору,и све се слажем са вама.Да тужите него шта него тужите,правда јесте спора,али је сигурно достижна.ДСС је небитан,то је био смисао мог коментара,битни сте ви и још неки људи попут Ристића и Јакшића са Косова и велика већина нас гледа управо где ћете ви и шта ћете ви.Зато сам упозорио да је потребно да се објасните са лажима и марифетлуцима од стране ДСС-а,а не да ћутите и остављате недоумице људима.Ово је за ваше добро,а што се мене тиче ја сам овде на овом сајту јо пре који дан рекао да ја немам више шта да кажем за ДСС и да су моју подршку изгубили за сва времена.
Препоруке:
29
1
47 понедељак, 03 октобар 2016 22:40
Бојан, Приштина
Што рече Слоба, ниједан издајник себе није сматрао издајником него само једним прагматичним човеком у тешким околностима.

Када се показало да у једној ДСС има толико калкуланата - шта очекивати тек на другим странама, замислите тек какви су тамо ?

Са таквим мноштвом нас колико видим чека оно што су некада звали "судбином Курда".
Препоруке:
37
1
48 понедељак, 03 октобар 2016 22:42
Мићко
@ВЛКС

Изгледа да сте баш добро упућени у тај јавни сектор? Ето шта је новосадски. А деесесовски. Али џабе је све то измотавање са др Милошем, мајстором вербалног залуђивања. Јавност не жваће халуциногне дрогe. Сад је крај. Ставља се тачка.

Остаје вам само директни улазак у СНС.
Препоруке:
27
2
49 понедељак, 03 октобар 2016 22:54
Мићко
@Милан Шећеровић

Управо тако: адиос! Нема ту остајања. Са ким да се остане? Да сам на Сандином месту, узео бих мандат и одмаглио и из странке и из посланичке групе.
Препоруке:
23
3
50 понедељак, 03 октобар 2016 22:58
Немања-влкс
Којим је то актом града Новог Сада није дозвољено да нико у јавном сектору има већу плату од градоначелника?А и да јесте тако,што је то битно и важно у овом случају?Ако желите да реплицирате Милану Шећеровићу и одбраните једног Борка Илића,па ни то вам нејде на руку пошто Милан није рекао да он ради у Новом Саду у некој локалној власти или предузећу него у јавном сектору.А да вас подсетим како скромне плате дају напредњаци,показаћу вам на примеру предузећа које контролише АП Војводина.Новоизабрани директор развојног фонда АП Војводине зарађује тричавих 169 000 динара нето.Толико о скромности и ограничењима у лепоме нашем Новом Саду.Иначе Борку Илићу је на фејсу писало да ради у фирми Ненада Поповића,шта ради,вероватно учи како ући у коалицију са СНС-ом и окористити се.Сад кад сам ушао да видим,више не пише,могуће да је то обрисао управо пред ову седницу ГО ДСС-а.

А по коме је то идеја да се се локалног нивао пребаци на републички?Милоша Јовановић?Да коалиције са СНС-ом
Препоруке:
21
3
51 понедељак, 03 октобар 2016 22:59
Немања-влкс
са локалног сутра прекосутра дигне и на виши ниво,на републички.Занимљива теза,драго ми је што сте нам то рекли.Значи ове силне коалиције где год могу са СНС-ом на локалу је у ствари увод за неку коалицију са СНС на републичком нивоу.

Не може се критиковати ДС и ДЈБ за улазак у Нато,што није тачно,а у исто време подржавати коалиције са СНС који је потписао оно што никад није потписао ДС.Лепо сам ја реко и ви сте најбољи могући доказ за то да је ДСС постао радикали 2,само је Шешељ и духовитији и оргиналнији тако да џабе се трудите.Значи имате проблем са ДЈБ који никад нису били на власти,али немате проблем са тиме што СНС потписује Бриселске споразуме и уговоре се НАТО?Принципијелно,нема шта,свака част.Кад СНС ради то је ок,кад ДС само помисли на то е то је лоше.

Милош је отресит,да јесте,исто као и Шешељ за обрачуне са свима другима само не са Вучићем.Видимо и Милош копље оштри на Вукадиновићу,Шеки на Санди ,јел то нека коалиција у најави?
Препоруке:
27
3
52 понедељак, 03 октобар 2016 23:18
Спиридон
@ влкс

Јесте баш је тако, зато се на Врачару управо посејало семе за будућу коалицију на републичком нивоу ДСС са СНС који се додуше не залаже за геј параду али исту врло приљежно организује и има своје представнике на челу колоне, СНС који не прича превише о НАТО зато што сваки дан ради на томе да Србија уђе у ту организацију укључујући редовне заједничке војне вежбе и споразум потписан пре само пар месеци. Међутим оно што тај и такав СНС одваја од осталих еурофанатичних странака је што они комбинују Европу на речима са азијатском деспотијом на делу, где психотични вођа одлучује о свему, од тога ко треба да буду на челу Звезде или Партизана па до тога која карикатура сме на насловну страну а која не сме. Око Милоша Јовановића се потпуно слажемо јер је он скоро па идеалан лидер за овај нови понапредњачени ДС(Н)С, много прича, ништа конкретно не каже а још мање је спреман да уради...
Препоруке:
35
2
53 уторак, 04 октобар 2016 01:57
s.j Господине Вукадиновићу, посао који обављате је незахвалан и неиздржив, али ипак, морате издржати и остати постојани. Надам се да ће Вам награда бити, не само чист образ, већ и слобода Србије.
Нека Вам Бог подари снагу и нека Вам увек буде у помоћи!
Препоруке:
36
0
54 уторак, 04 октобар 2016 08:56
Bolje spreciti
Organizujte neki vandredni skup DSS-a, glavni odbor, skupstina. Pozovite Milosa i Urosa. Angazujte privatnu firmu za obezbedjenje. Objavite da su Milos, Uros i ostala bulumenta iskljuceni iz DSS. Niko nikada za njih nije nigde glasao. I nece. Neka ih obezbedjenje uzme pod misku, oduzme clanske karte i isprati iz zgrade na ulicu. Neka to svi vide. Objavite da ce svako ko se nesto dogovarao sa naprednjacima biti iskljucen. Onda nece biti problema. Nemojte biti u defanzivi i odgovarati na provokacije ove dvojice primitivaca. Delujte preventivno, inace ode DSS u propast, a onda i Srbija.
Препоруке:
20
1
55 уторак, 04 октобар 2016 10:39
xy
Sanda i Vukadinovic bude nadu - pristojan, snazan, hrabar i posvecen svet uprkos podvala sa svih strana.
Препоруке:
13
1
56 уторак, 04 октобар 2016 11:57
@Милан Шећеровић
Причекајте, размислите па реците "довиђења", никако "збогом".
Препоруке:
4
0
57 уторак, 04 октобар 2016 12:03
spider from Mars
@...

NGO - Nepismenost, Glupost, Ogranicenost.
Препоруке:
4
3
58 уторак, 04 октобар 2016 12:04
Marinko M. Vucinic
Kao i uvek Milan Šecćerović je pokazao na delu kako izgeda načelnost u našoj politici. Ona je odavno iščilela i zato se dogodilo da nemamo više opoziciju u ovoj nesrećnoj zemlji.Posle se pitamo zašto principijelni i dosledni ljudi neće da ućestvuju u našem političkom životu. Stranke je razorio sektaški duh, zatvorenost i tzv. politički pragmatizam . To se najbolje može videti u odnsu prema Đorđu Vukadinoviću i Novoj srpskoj političkoj misli . Koalicija DSS i Dveri je uz sebe imala grupu izuzetnoih intelektualaca koji su svakako doprineli da ona uđe u Parlament i tako nastavi svoje političko delovanje. Bez ulaska u Parlament DSS bi definitivni otišla u političku prošlost. Posebno pitanje je odnos prema lljudima sa našeg Kosopva. Ne čuti u uvažiti njihov glas je zaista neprihvatljivo jer oni su svakako poslednja naša odbrana na Kosovu.
Препоруке:
21
1
59 уторак, 04 октобар 2016 12:32
CILJ MASONSTVA je MRZITE se i ubijajte se između sebe !
Svi političari posle 5 oktobra slušaju sva naređenja Vašingtona i Brisela .
Srbija je bombardovana zato što je Slobodan Milošević odbio sve ultimatume Vašingtona i Brisela .

TA VLADA i njihov SISTEM je KATASTROFA i Šok terapija se nastavlja.
Dačić
i Vulin
i Nikolić
i Vučić / sramota Srbije".

KAŽI NE TROJNOM EU-MMF-NATO PAKTU!
SMRT ROPSTVU! DOLE VUČIĆ I NIKOLIĆ!
ŽIVELA BUDUĆA PONOVO SLOBODARSKA SRBIJA!
ŽIVELA SUVERENA I PONOSNA REPUBLIKA SRPSKA!
Препоруке:
13
1
60 уторак, 04 октобар 2016 12:36
negi
@...@ Negi ne razume činjenice.....Vidim da ste odlično razumeli šta sa napisao ali se pravite "mutavi", ali naivni sigurno niste.Sad kao Đorđe treba vama da objašnja šta je Đuka mislio kad je ovo rekao,da vam pojasni šta je Vuk mislio kad je ono rekao.To su vaše "činjenice", da neko vama,baš vama objasni šta je jedan bizgov mislio kad je rekao.Ponavljate kao papagaji,a vi za njima, ono što je Ludi Milojko rekao Đorđu u Skupštini.Samo sada umesto Ludog Milojka to ponavljate vi.
Препоруке:
12
2
61 уторак, 04 октобар 2016 12:54
Ђука
Калигула је био озбиљан човек у односу на овог издајника.
Препоруке:
20
0
62 уторак, 04 октобар 2016 13:06
пауку са марса
лепо себе описасте
не бих ништа више додао

глупост као и избор ник-а
Препоруке:
4
0
63 уторак, 04 октобар 2016 13:14
Srb&da
Nije on Kaligula, ni Neron, on je Aton-bog sunca, odnosno sam faraon Amenofis IV Ehnaton. Nadjite sliku na guglu, isti on!
Препоруке:
8
0
64 уторак, 04 октобар 2016 13:42
Ipak smo "jaču" od Rima...
Svi znamo da je u Rimu pod Kaligulom konj postao senator a svedoci smo da je kod nas kONj postao Kaligula.
Препоруке:
13
0
65 уторак, 04 октобар 2016 14:37
Адиос
Адиос амигос!
Препоруке:
4
0
66 уторак, 04 октобар 2016 14:48
Драган, Катун
за Маринка В.

Добро-тачно сте ово написали.
Прибирајте се.
Поздрав.
Препоруке:
4
0
67 уторак, 04 октобар 2016 16:08
Mirjana
Покушавам да разумем став већине на ГО ДСС који се залажу за слободу општинских одбора да склапају коалиције на локалном нивоу. Ипак је те коалиције морао потврдити изабрани врх странке, што је урађено тек након скорашњих промена. Значи, руководство има последњу реч, што је и разумњиво, јер савези морају бити принципијелни и заклањање иза демократије не стоји. ДСС је почивала на поверењу у част и поштење В. Коштунице. СНС га је преварио након писменог споразуму о променама Устава и референдума о ЕУ. Због чега је бољи СНС од ДС-а, зашто иједан? Ако власт на Врачару и Вождовцу није могла бити формирана без ДСС-а, због чега локани избори на тим општинама нису могли бити поновљени? Не коље се во због киле меса (пар синекура на локалу), уз губитак великог дела гласача. Мора ту бити још нечег. Кампању ДСС-а изнео је на овом сајту г. Вукадиновић, уз добре ТВ наступе г-ђе Рашковић. Главни сајт ДСС-а био је блокиран мислим до пред крај избора (дело сарадника Андрије Младеновића, како сам чула)
Препоруке:
5
0
68 уторак, 04 октобар 2016 16:18
Петер РВ
Не треба бацати сву кривицу, за ово жалосно стање у ДСС-у, на калигулу Вучића кад има других калигула који су исто тако заслужни те титуле - Коштуница !
Ко може да тврди да и овај нема разлога да подрива иза кулиса?
Препоруке:
6
2
69 уторак, 04 октобар 2016 16:25
Clan DSS
Milos Jovanovic je danas za N1 dao skandaloznu izjavu u kojoj ozbiljno vredja Vukadinovica, bukvalno ga terajuci iz poslanickog kluba.

Gospodin Vukadinović je lično i izričito najavio da će napustiti poslanički klub Demokratske stranke Srbije ako ona potvrdi koalicije napravljene na lokalu i DSS je potvrdila te koalicije, ali gospodin Vukadinović je i dalje tu, izjavio je potpredsednik DSS-a Miloš Jovanović.

“Za njega očigledno ne važi izreka da se 'volovi vezuju za rogove, a ljudi za reči'. Iz tog razloga će gospodin Vukadinović morati da napusti poslanički klub jer su Demokratskoj stranci Srbije potrebni ljudi od integriteta, a ne individue koje se rukovode parazitskom logikom”, zaključio je Jovanović u stranačkom saopštenju.
Препоруке:
8
0
70 уторак, 04 октобар 2016 17:58
Nenad
Svaka čast gospodinu Jovanoviću, ali dok smo mi ginuli u kampanji, trpeli razne pritiske, on je u toplini Pravnog fakulteta prespavao izbore. Sad bi on nama i našim reprezentima - gospodinu Vukadinoviću i gospođi Ivić da oduzme mandate i preda ih u službu Vučića. Sramota! Ljudi, moramo se izboriti za naše mandate i volju naroda koja nas obavezuje.
Препоруке:
20
1
71 уторак, 04 октобар 2016 19:02
Од свих
коментара пажљиво сам прочитао онај потписан са Милан Шећеровић. Човек очигледно зна ситуацију и познаје актере. Већина која овде пише, те људе и односе не познаје. Што се Борка тиче давно је требао да излети из ДСС, јер је странци велика зла нанео и он и "кадрови" које је гурао, Санда их све некритички приватала, а који су сада махом у СНС. Борка је сачувала управо Санда и то после покушаја пуча када је од трилинга једини он остао и опстао. Санда и Борко су директни кривци за ситуацију ДСС у Новом Саду, па и у АПВ. Санда је оживела и Маршија. Овде чистих нема и сви су испреплетани и сви су мање-више допринели да ДСС буде такав какав је сада, осим Марка и Славише старих чланова, за које ми је изузетно жао што читам како су прошли на ГО. Мишко боље Статут да је писао, него што је викао. Вукадиновић је ту упао као 63. падобранска са Комрена. Једини је од свих оних "независних интелектуалаца" које је Санда издашно обећавала пре избора. Милош је кратко био у ДСС и ко је заиста видеће се.
Препоруке:
6
2
72 уторак, 04 октобар 2016 20:00
Velikomoravac
Nema predaje, "kaligula" vam na ovaj način samo podiže rejting.
Препоруке:
6
0
73 уторак, 04 октобар 2016 21:37
Jovan
Ovo što se dešava u DSS-u je mnogo važnije nego što se čini, ništa manje važno od odbrane Republike Srpske. Koliko je Vučićevim američkim i nemačkim prijateljima stalo da unište RS, isto toliko, ako ne i više, im je stalo da unište DSS. Verujem da su "investitori" uložili značajnu sumu novca u ovaj "projekat". Svako ko ima bilo kakve veze sa Rusijom njihov je smrtni neprijatelj.

Nadam se da se izvorni DSS neće predati pred najezdom Vučićevih mladih lavova.

Lepo je biti fin kao Sanda, ali u ovoj borbi se ne biraju sredstva, koristi se sve ono što druga strana koristi.

Siguran sam da će DSS iz svega izaći jača s novom-starom predsednicom i potpuno novim Glavnim Odborom.
Препоруке:
3
0
74 уторак, 04 октобар 2016 22:21
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Ђорђе Вукадиновић
Ђорђе Вукадиновић њим самим: " "Калигула" се свети - и то вам је то." Све, баш све ми је јасно госн Ђорђе, него живо ме занима ко у овом куп...... од српског политикума игра улогу INCINATUS-a, тј. Калигулиног коња, који "постао"... КОНЗУЛ!?
Препоруке:
1
0
75 уторак, 04 октобар 2016 23:28
MILOVAN RS
Tako je Djordje, ti si jedan od preostalih tračaka nade da možemo raskrinkati Kaligulu i poslati ga poslodavcima u vašington !. IZDRŽI LJUDINO NAŠA !!!
Препоруке:
1
0
76 среда, 05 октобар 2016 00:14
Вељко Д
уторак, 04 октобар 2016 16:25
Clan DSS

Ђорђев одговор:
"Немам намеру да полемишем с потпредседником Јовановићем и подижем му бедну медијску видљивост. Све што имам да кажем рећи ћу у лице његовом газди."

Ђорђе је оценио да Јовановић уз њега покушава да из посланичког клуба истера и бившу председницу ДСС-а Санду Рашковић Ивић.

"Време ће показати да ли је у питању само ноторна политичка глупост, или одрађивање добијеног задатка. Као што ће време показати и ко је у свему овоме био човек, а ко во" рече Ђорђе.

Свака част господине Вукадиновићу. Никако не треба радити њима у корист (враћати мандат), него се борити, борити и борити. Зато смо гласали за вас. А борити се, свако на свој најбољи начин, морамо и сви ми.
Препоруке:
2
1
77 среда, 05 октобар 2016 10:20
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Ђорђе Вукадиновић, No. 2
Или ће пре бити госн Вукадиновићу да имамо међ српским ПСЕУДО"политикумом" читаву ЕРГЕЛУ кандидата за улогу INCINATUS-a, тј. Калигулиног коња, који "постао"... КОНЗУЛ, тј. у нашем случају "велики везир Изногуд, одмах до калифа, а са намером да постане калиф место калифа, а у КОЊСКОМ облику"!? Свако добро.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер