среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милован Дрецун: Република Српска треба да слуша Београд, а не Путина

Kоментари (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 16 септембар 2016 14:59
Hrabrom i suverenom narodno-oslobodilačko-referendumskom voljom koju ni zapadni kolonijalni lešinari ni njihove pudlice Vuči, Nikolići, Drecuni... neće moći da spreče
do antikolonijalne, slobodne, nezavisne, ponosne i dostojanstvene države Republike Srpske u savezništvu sa antifašističkim svetskim silama Rusijom i Kinom, jer Putin bolje sagledava život i geopolitiku od Drecuna!
Препоруке:
204
20
2 петак, 16 септембар 2016 15:01
ЗР
Фантастична трансформација, од човека који се издавао за некаквог партиоту, ширио истину о борбама војске и полиције и уживо видео злочине „ОВК“ на Косову, до радикалног евроунијате. Србија је заиста земља чуда, ретко где је овако нешто могуће.

А што се „слушања“ тиче, пре би Београд требао да прати Бањалуку и РС, они су трентно Пијемонт српства
Препоруке:
294
16
3 петак, 16 септембар 2016 15:02
александар
Мало је рећи страшно.
Бедно.
Вас да слуша?
Препоруке:
258
8
4 петак, 16 септембар 2016 15:11
Параглајдер
Тебе свакако треба слушати ти имаш искуства. Крајину си оставио на цедилу! Јуначино.
Препоруке:
178
1
5 петак, 16 септембар 2016 15:12
Теоретичар
Ти си се определио 2013.год.,показао си шта си и ко си и више
не постојиш.Незнам што се сада јављаш,нико те не слуша.Путин и
Додик поготово...
Препоруке:
196
2
6 петак, 16 септембар 2016 15:25
Огњеслав Костовић
дабре не ПУТИНА него Дрецуна
Препоруке:
120
2
7 петак, 16 септембар 2016 15:37
Žalosna sova
Izgleda Drecun misli kako je najbolje da Vučić podvikne Putinu i zatraži dozvolu NATO da za 45 minuta reši pitanje referenduma. Bolje da se zabavi pitanjem pozivnog broja i nezavisnih elektromreža Kosova iza čije nezavisnosti stoje USA, javno, jasno i glasno.Šta je bilo sa izdanjem "Pakao Košara" "Kosovski boj" i ostalo što je donelo lepe pare patriotskom izdavaču ? Takve prevarne pare na mrtvim ljudima nisu pravili ni Topalovići iz "Maratonaca".
Препоруке:
166
3
8 петак, 16 септембар 2016 15:43
Svi za Putina
I naš Vučić, čak i ako ostane protestant će biti za Putina, kada shvati da se Rusija uzdigla iako je pao zid. Vučić će shvatiti da je misija Srbije da prokaže osvajače, a da Ruski medved uvek spašava svet. Svako ima svoju misiju. Nijedna žrtva nije pala uzalud i to nikada nije bio izbor. Ginemo jer moramo. Pobedićemo i u ekonomiji. Tehnika se može kopirati, resursi ne! Resursi su na istoku.
Препоруке:
90
2
9 петак, 16 септембар 2016 15:44
Република Српска треба да слуша Београд а не Путина?
прво сам мисли да напишем да је дрецун једно обишно г... али, из поштовања према читацима, само једно-

без коментара!
Препоруке:
138
4
10 петак, 16 септембар 2016 15:47
БЛ РС
Слушај ти мене несрећни човјече! Ми се овде боримо за живот и опстанак, а ви за имагинарне интеграције од којих, јасно је сваком нормалном, нема ништа. Онај ко је продао, издао, окренуо леђа Србима са Космета нема ни морално нити било какво право да дијели лекције другима нити позива на нешто.

Док се хвале таблицама, ко зна шта су издали. Чуће се.
Препоруке:
173
1
11 петак, 16 септембар 2016 15:52
Rale
Drecune, nemas stida. Ja da vidim ovakve komentare o sebi, pobegao bi u Papuu Novu Gvineju gde me niko ne pozna
Препоруке:
136
2
12 петак, 16 септембар 2016 15:57
Алекса
Дрецунеее робија ти не гине!
Препоруке:
144
2
13 петак, 16 септембар 2016 15:57
Страдија за нато хонорарце
Како се Срби из Р.Српске усуђују да ремете идилу проевропејске елите из круга двојке на путу за еу-рај и ка новим веома повољним парама ммф-а пред шопинг викенд и парадирање поносно!
Препоруке:
120
3
14 петак, 16 септембар 2016 16:01
Жика
Да Србије има не би и у току рата Америка држала политичке курсеве младим кадровима у Србији. Ево видимо какви су то кадрови. Експонирају се, чак и као националисти, док не узму Србију у руке а онда раде све у америчком интересу. Такав је и Вучић и Дрекун. Да има Србије они би данас били ухапшени и у букагије стављени.
Српску политику треба изместити из Београда, јер ту немогуће је изнедрити нормалне кадрове и размишљање.
Препоруке:
107
1
15 петак, 16 септембар 2016 16:06
Tačno
Република Српска нема бољег савезника од Србије, бољи савезник не може бити ни Москва ни Владимир Путин - оцењује за Данас Милован Дрецун, функционер Српске напредне странке.



Potpuno tačna tvrdnja.
Препоруке:
4
130
16 петак, 16 септембар 2016 16:14
Decko iz B.
Neznam dali su tacne podaci koje Danas objavlja. Ako jesu ovaj izgleda skors poludeo!?
"Сматрам да сви Срби где год живели имају врховни интерес да следе савете Београда"
Pa koju su to korist imali kada su poslusali Beigrada do sada? g. Drecun sam navede da je g. Dodik vec jednom poslusao g. Vucica u vezi zbog "надлежности суда и тужилаштва БиХ". I, koju korist je Srpska izvukla saslusanja savete "Beograda"? Koje koristi bi primili kada opet odustaju od borbe protiv gubljenja suverenitetnosti po salami taktici?

A najbolji fazon mu je da Srbija "гледа ширу слику, у међународним оквирима, као и безбедносну ситуацију. Док Русија има свој интерес". Neverovatno! Koliko su svi ovi odlepili od kada se priblizi dan urusavanja EU projekta, a znaju da ce narod debelo naplatiti sve kradje koje su masoni do sada izvrsili.
Препоруке:
106
1
17 петак, 16 септембар 2016 16:14
синиша
Питање или Путин или Вучић је толико идиотско да на њега заиста не треба ни одговарати ни освртати се на њега.

Ја мислим да не треба слушати Дрецуна.

Ако је питање дали Република Српска треба да слуша Дрецуна, и дали било ко нормалан треба да слуша Дрецуна, ја бих контрирао Дрецуну, много сам паметнији, образованији, искренији и поштенији од њега и сматрам да се свима боље бацити у септичку јаму него слушати Дрецуна.
Препоруке:
86
2
18 петак, 16 септембар 2016 16:16
гуја у недрима
Титова УДБа (смртни непријатељ Српства)иако обезглављена, и даље функционише.
Препоруке:
103
6
19 петак, 16 септембар 2016 16:32
Dimne petarde
Pa čak i da Republika Srpska i proglasi nezavisnost koju najavljuje za 2017 ili 2018.godinu, ništa se ne bi desilo, jer zemlja je ionako vlasničko pravno podjeljenja, jer sve se već zna "šta je čije", Bošnjaci i Hrvati su "prodali" zemlju i nekretnine u Republici Srpskoj (ne znam imaju li ukupno i 5% vlasništva u nekretninama u R. Srpskoj) s druge strane i Srbi nemaju ni 2% u nekretninama u Federaciji BiH, toliko ih približno ima i kao naroda tammo.Š
Препоруке:
59
2
20 петак, 16 септембар 2016 16:35
раја
Једина оаза Српства је још остала Република Српска. Само и тамо има једна тв и тзв. опозиција која игра издајничко коло.
Препоруке:
87
3
21 петак, 16 септембар 2016 16:38
Dimne petarde
Prodajom zemlje se pokazalo (bez prisile, svojevoljno) poslije 1995.godine, se pokazalo koliko je kome stalo do teritorija kako u Republici Srpskoj tako i u Federaciji BiH.Bez obzira na rat zemlja i druge nekretnine su i nakon 1995.godine bile vlasništvo onoga čije su bile i 1992.godine, prije početka rata (izuzev onih koji su poginuli, ali je nastavila biti vlasništvo krvnih srodnika i dr.) ali nakon prodaje ta je zemlja drugogo, i to u pravilu onog protiv koga se ratovalo od 1992 do 1995.godine.Prodajom "dojučerašnjim protivnicima" pokazali su svi "koliko im je stalo do zemlje i teritroije" i Srbi u Federaciji BiH i Bošnjaci i Hrvati u Republici Srpskoj, sve je to promjenilo knjžno sudski svoga vlasnika, a čija zemlja u sudskom gruntu njegova i u politici.
Препоруке:
18
2
22 петак, 16 септембар 2016 16:42
mila w.@svi za Putina
Ovaj rat u Siriji je rat za sirovine i za puteve koji vode do njih.
Препоруке:
13
23
23 петак, 16 септембар 2016 16:59
...
Седим у кафани са радикалом, питам како могу такве трансформације његових дојучерашњих колега, каже - биле им угрожене егзистенције и оправда лаконски пређе са ове теме.
Препоруке:
56
2
24 петак, 16 септембар 2016 17:01
Kурсула
Република Српска баш треба да слуша Путина јер је он једини савезник.
Издајничка власт у Београду не може бити никако савезник Републици Српској.
Издали су Косово, издаће и Републику Српску. Низашто. Само да нађу објашњење за овај слуђени народ, као например Заједницу Србских Општина у Босни.
Ко са СНС тикве сади о главу му се лупају. Енде.
Препоруке:
98
1
25 петак, 16 септембар 2016 17:02
Bojan, Pristina
Fuj gnjido izdajnicka.
Препоруке:
113
1
26 петак, 16 септембар 2016 17:18
koba
Drecune pokrij se ušima, pametniji si kad ćutiš.

Ko poznaje Vučića i Tomu diplomu, ni pakao mu teško neće pasti.
Ne sluša vas Dodik, ali sluša vas Čavić i Bosić.
Da je Čavić ostao još koju godinu na čelu RS, nje danas ne bi ni bilo.
Da sluša Vučića koji je sve slagao što je izjavljivao dosad u svojim dosadnim i dugim konferencijama za štampu?
Vučića su poslušali natureni od SNS Srbi sa Kosmeta i kako su prošli?
Препоруке:
70
1
27 петак, 16 септембар 2016 17:30
Диоген
Дрецуне, ако немаш нешто паметно да кажеш, онда ћути. Удворичка политика Вучићу није ништа донела. ЕУ уопште није реаговала на његова писанија о повампирењу усташтва у Хрватској, а дипломатски испад оног Немца Рота је само оголио колико су нам "пријатељски" наклоњени.
Бајдена су овде дочекали са хлебом и сољу, а у Турској га је на аеродрому дочекао заменик градоначелника. Кад ће овде Бајдена да дочека Андреја Младеновић или Весић?

Тако да Република Српска треба да одржи референдум.
Препоруке:
73
1
28 петак, 16 септембар 2016 17:31
Republika Srbija
nije saveznik ni sama sebi
Препоруке:
76
4
29 петак, 16 септембар 2016 17:33
Idiot, kvisling, nedicevac
Nemamo koga slusati s desne strane Drine. Sve Kvisling do Kvinsling.
Nadamo se da cemo ih strpati u zatvore uskoro. Kosovo, Savamala, propast privrsde.
Dosta je veberovskih kvislinga
Препоруке:
72
3
30 петак, 16 септембар 2016 17:33
kad smo vec kod 'slusanja'
Beograd bi trebao da slusa Dodika
Препоруке:
73
3
31 петак, 16 септембар 2016 17:34
Decko iz B. @ mila w.
"Ovaj rat u Siriji je rat za sirovine i za puteve koji vode do njih."

Hvala. A zbog cega zapad nas izgleda nemoze ostaviti na miru? Zbog prva nasih Homoseksualaca?
Препоруке:
37
2
32 петак, 16 септембар 2016 17:35
mr Svetolik Lukic
Ko je uopšte Milovan Drecun???
Препоруке:
62
3
33 петак, 16 септембар 2016 17:39
Rusija ima svoje interese
Република Српска нема бољег савезника од Србије, бољи савезник не може бити ни Москва ни Владимир Путин - оцењује за Данас Милован Дрецун

Milovan Drecun je 100% u pravu. Skoro svi ratovi koje smo mi - Juzni Sloveni - vodili, bili su bratoubilacki i podstaknuti spolja, u tudjem interesu.

U I Sv ratu, postoji pretpostavka da je Rusija bila umesana u Sarajevski atentat.

U II Sv ratu, uticaj SSSR i Kominterne je svima poznat.
Препоруке:
4
87
34 петак, 16 септембар 2016 17:45
Ja pa Ja
Ne slažem se sa Drecunom. Mislim suprotno. Smatram da građani RS nisu maloletni i da im ne treba tutor.
Ni Putin, ni Vućić a posebno ne Drecun.
Znamo koga bi u RS poslušali. A to zna i Drecun. Taj čovek je Putin, a ne Merkelka i to njih žulja.
A da zamenimo građane RS i brojno, kažu, članstvo SNSa?
Pa jedni sa one a drugi sa one strane krive Drine.
Nekom treba nauk kako se živi u BiH.
Da se uveri.
Ja pristajem da mi Dodik bude šef države.
Pristaju li na Tomu, Vučka i Milovana naši preko?
Препоруке:
54
3
35 петак, 16 септембар 2016 17:46
S.Z.Ž
Svaki izdajnik za sebe tvrdi da je objektivan dok ne zaglavi robiju. Tako i ovaj izdajnik Drecun. "Naprednjaci" izdali ste Kosovo sad bi i RS zarad tapšanja po ramenu i grantova ispod žita koje vam tura zapad da ne štitite srpske interese, stoko jedna.
Ko je kriv Rusima što ne "LOBIRAJU" potplaćuju i korumpiraju kao ameri. Sad se setili da štite interese Srbije, svašta.

Samo su vam pokvarili kombinacije .
Препоруке:
47
18
36 петак, 16 септембар 2016 17:52
S.Z.Ž
RS da sluša vas bandoglavce umesto sama da razmišlja svojom glavom?

A kad već nekog treba da sluša valjda će da posluša savete pametnijijih od sebe tj. Putina a ne gluplje i od sebe tj, vas takozvane predstavnike Srbije. Stoko jedna naprednjačka.
Препоруке:
55
16
37 петак, 16 септембар 2016 18:08
brzi
Drecun je delomično u pravu. Država Srbija kao suveren i nacionalna država srba jedina ima pravo da pregovara sa sa državama oko statusa srba koji žive na teritorijama tih država. A kod relacije države Srbije i Bih tu je još Daytonski sporazum čiji garant je i država Srbija što u stvari znači da sve dok če biti država Srbija garant Daytonskog sporazuma nema teritorijalnog cepanja BiH između RS i federacije u BiH. Ako bi kojim slučajem došlo do cepanja država Srbija kao garant Daytonskaog sporazuma morala ba da se obrati protiv te i takve RS a to bi i RS i državu Srbiju dovelo do građanskog rata jer bi tada isto ko pre za i posle drugog rata na videlo došle sve nesuglsice između pojedinaca koji bi izkoristili taj trenutk za obračun sa atakozvanim nepravdama koje su bile po njihovom mišljenju urađene.
Препоруке:
5
68
38 петак, 16 септембар 2016 18:10
Цвико
Дрецун је пролупао. Он сигурно не зна да је Србија окупирана земља а Русија светионик слободе. Другачије, његова изјава се не може објаснити.
Препоруке:
69
3
39 петак, 16 септембар 2016 18:21
Алекса
(олош-дрецун) понавља да би Бањалука требало да слуша Београд јер је Србија "матична држава свих Срба, где год они живели".

чак и да је тако,
да је Србија (како је он разуме) матична држава свих Срба, а није,
чак и да је тако,
олош-дрецунова идеја послушности је плод његовог ограниченог и суженог титоистичког ума
(аспект његовог морала се чак не мора покретати).

Српске су земље и Српска и Црна Гора, као и опустошена Крајина. Србија може да постане и буде матична држава свих Срба, тек кад назив Србија обухвати те земље.

да није будала, приметио би да са сваком изјавом само додаје времена својој све ближој робији због деловања у корист западних злочинаца и против виталних интереса српског народа.
Препоруке:
55
3
40 петак, 16 септембар 2016 18:29
ТОПОЉ
Милован Дрецун је невиђени покварењак.По Дрецуну РС треба да слуша Београд а не предсједника Путина односно Русију.Ау,финог ли неког човјека.Из поштовања према овом сајту нећу послати Дрецуна тамо гдје је већ једном био.А то свакако заслужује.Без да изговорим Боже опрости ми.Мени као Србину из РС званични Београд(овај садашњи несрећни званични Београд)није ближи и није дражи од званичне Москве.Дрецун и разни Дрецуни су ми непријатељи као и РС уздуж и попријеко.Господин Путин је освједочени пријатељ РС.И предсједник Додик баш треба да слуша упуте из Русије а не билмеза са Андрићевог Венца и из Немањине 11.Оволику количину безобразлука коју испољава Дрецун заиста је тешко сварити.По Дрецуну Русија има неки свој интерес а Србија као сагледава ширу слику??????И колико још може упитника да се стави на ово Дрецуново лицемјерје?Може много.Званична Бања Лука треба искључиво да политику води у договору са званичном Москвом.То је једини начин да опстане РС.А Дрецуну далеко лијепа кућа.
Препоруке:
63
4
41 петак, 16 септембар 2016 18:31
Цар Србства
је у Москви, београд је гнездо велеиздајничке и квислиншке банде који се боре против Србства.
РС је ЈЕДИНА Слободна територија Србства, за сада.
Живео Владимир Велики!
Смрт нацистима и сарадницима!
Препоруке:
62
3
42 петак, 16 септембар 2016 18:32
АНАЛИТИЧАР
Сахранила је Напредњачка Олош СРБИЈУ . Буквално пре двије године Србија је наталитетом изгубила 37 000 а лани 38 000 људи а ове године од Јануара до Јуна је још више ПОКОПАНА Србија , мање рођено 1 250 беба него лани . 1945те након 2ог рата Србија је имала 120 000 беба а сада пада на испод 65 000 . Буквална сахрана Србије

ДРЕЦУНЕ НЕПИСМЕНА ГЊИДО ВУЧИЋЕВА , СТОКО ИЗДАЈНИЧКА СРАМ ВАС БИЛО СВЕ
Препоруке:
79
4
43 петак, 16 септембар 2016 18:40
На моју велику
рођен сам у тој вашој квислиншкој и велеиздајничкој земљи.
Мислио сам да ми је матична земља док нисам схватио ко сте и шта сте.
МОЈА МАТИЧНА држава је она која брани интерес Србства, за сада је ЈЕДИНА РС, РСК сте ПРОДАЛИ као КосМет и бившу Србију.
Препоруке:
55
2
44 петак, 16 септембар 2016 18:41
Mora da su,...
...on i Vucic pronasli, napavili ili kupili termonuklearnu bombu, pa sa tog nivoa ovaj bednik preti, medjutim, vucko se ne cuje, odustao od onih 45 minuta, pa sad poltroni kazu poneku rec!
Препоруке:
35
3
45 петак, 16 септембар 2016 18:53
uf, uf
Додик мисли да је референдум у интересу српског народа, па ће он и морати да се суочи са евентуалним лошим последицама такве одлуке. Сматрам да сви Срби где год живели имају врховни интерес да следе савете Београда - напомиње Дрецун за наш лист.


To uopste nije tacno, Moskvu vise volim nego beograd, iz beograda je izaslo svo zlo po srbe....pa prvi je drcun, ko jos normalan njemu veruje!

Nikako da nam ovaj moralni kepec kaze zasto je referendum losa odluka, puna mu usta demokratije, daju camilu 5 miliona evra koji su uzeti od gladnog naroda, prave put velikoj albaniji, davaju turcima i toboz nekim investitorima 10.000 evra subvencija i sad referendum u republici srpskoj kao losa odluka, a briselski sporazum je 7, 8 ili 9:0 za srbe...ahhaha....ma mars tamo bre!
Препоруке:
48
1
46 петак, 16 септембар 2016 18:55
Oliver Kromvel
Milovan Drecun nikada nije bio nikakav patriota,on je vojni analitičar u rangu Miroslava Lazanskog nikada on nije bio na prvoj liniji fronta.Drugo on dugo godina radi za DB a što se tiče ovog palamuđenja ja ga potpunosti razumem on je krpena lutka iz koje progovara kralj Ibi.Vučić je izgubio kontrolu ako je ikada i imao nad Dodikom sledeće godine gubi predsedničke izbore posle toga u roku od 6 meseci slede novi parlamentarni.Narodski rečeno u toj igri moći Dodik ga je odj...o i pokazao da ga se ni malo ne boji,na zapadu su ga izolovali a Moskva mu jasno pokazuje preko Dodika šta misli o njemu.Da je pametan Vučić bi dobro razmislio i začepio usta svojim kerberima opasno se zaigrao a nije dovoljno moćan da igra tu opasnu igru.
Препоруке:
66
3
47 петак, 16 септембар 2016 18:58
Алекса
логични закључци
који могу да следе из тврдње о Србији "матичној држави" овог олош-штеточине су следећи:
или да су за њега Срби национална мањина у Српској,
или да Српска није држава...

а што се руских власти тиче,
живи били па видели,
они ће у своје време да се залажу,
да се свој овој нато-буљумента-бивших-Срба
опрости део и више него зарађених за доларе казне.
Препоруке:
22
2
48 петак, 16 септембар 2016 18:59
Јевта
Ја сам ''Србијанац'' и кажем да РС треба искључиво да слуша Москву и председника Путина.
Препоруке:
49
12
49 петак, 16 септембар 2016 19:04
ne treba talasati
Mi zaseli na vlast a tamo neki Dodik pravi referendum.Moramo to sprečiti jer će naši mentori sa zapada da nas puste niz vodu.Eto šta je siroti Drecun imao dok je bio patriota ništa .A danas samo da vidite ne isplati se biti patriota. Pa pogledajte kako su prošl počev od Miloševića pa do Mladića. Ovako daćemo sve što nam traže a narod zaglupljivati pričom o EU i svetloj budućnosti.Ako ćemo pošteno veliki deo naroda nije bolje ni zaslužio jer se iskvario isto kao mi na vlasti.Imamo mi svoje glasače a ima i dosta korisnih idiota.
Препоруке:
31
9
50 петак, 16 септембар 2016 19:29
аца
Моли се Богу, држи се Русије, и не дозволи Београду да се меша, и све ће да буде у реду.
Препоруке:
41
8
51 петак, 16 септембар 2016 19:30
mila w.@decko iz B.
Postovani decko iz B. mislim da mora da se poznaje dobro proslost Evrope, Balkana i trenutno, sto je vrlo vaznao, proslost Bliskog istoka.
Pocnite od Rimljana, tj. od Pontiusa Pilatusa, pa do danasnjih dana.
Ne vidim osnovu da dajete minus na moj komentar, osim sto ne pasuje u izjavu Milovana Drecuna.
Moj komentar ima osnove, jer dobro znamo sta se sve dogadjalo.
Osim toga svi putevi vode preko Golanske visoravni, do izvora nafte i pijace vode.
Englezi sede na Kipru, ostalo pronadjite u ostalim izvorima o ovom delu sveta.
Srdacni pozdrav.
Препоруке:
2
13
52 петак, 16 септембар 2016 19:32
AНАЛИТИЧАР
Биланс рађања / умирања у Србији ( ово нека читају само људи са јаким живцима јер Србија буквално нестаје ).

Година 1951. рођено 145 197 , умрло 80 034 , плус огромних 65 163.

Година 1962. рођено 110 008 , умрло 62 830 , плус огромних 47 178 .

Година 1975. рођено 112 945 , умрло 69 590 , плус 43 355.

Година 1986. рођено 99 419 , умрло 83 977 , плус 15 442 ( рапидан пад наталитета али ипак плус )

Година 1992. рођено 86 877 , умрло 93 475 , МИНУС по први пут 6 598.

ОД ТАДА 1992ге године када `је Србија по први пут ушла у минус ниједну годину није имала позитиван наталитет . Отаџбина нам унире 25 година али пазите сада .
2003. година - када је убијен српски Премијер Ђинђић рођено 79 025 а умрло је 103 946 . Минус 24 921.

2007. година ( Коштуница ) рођено 68 102 само а умрло чак 102 805 , минус 34 703.
2014. година Вучић рођено 66 461 а умрло чак 101 247 , минус чак 34 786 а финале Вучићевог тријумфа лани минус 38 021 . ЗБОГОМ СРБИЈО
Препоруке:
36
3
53 петак, 16 септембар 2016 19:33
Gross-Serbenreich
Због става - Србија "матична држава свих Срба, где год они живели", и живимо распарчани.

Како Србија може бити "матична" држава српског народа када је средњовековна државност настала на обалама Јадрана (први краљ Михаило), а завршила на обали реке Пливе смрћу краља Стефана Томашевића, у сред Босне поносне?

А друго, ако Србија хоће да буде "лидер" српских земаља, онда те остале српске земље не треба да оставља на цедилу кад год нађе за сходно због свог ситног локалног интереса.
Препоруке:
39
5
54 петак, 16 септембар 2016 19:36
čitalac
Vrhunska izdajnička izjava, Beograd okupiran pun izdajnika. Moskva svetionik slobode i otpora novo svetskim fašistima.
Препоруке:
40
4
55 петак, 16 септембар 2016 19:41
Драган
"Купиш их за циповку и пола кила чварака"
Препоруке:
35
3
56 петак, 16 септембар 2016 19:42
Београђанин
Хоће, Дрецуне.

Онда кад у српској политици буде мање онаквих издајника као што си ти.
Препоруке:
45
3
57 петак, 16 септембар 2016 20:22
protivudar
Gospodine Drecun, koja ptica pliva pod vodom? Nije ronac.
Препоруке:
22
0
58 петак, 16 септембар 2016 20:29
negi
Drecunova izjava ima sistemsku grešku! Dodik upravo i sluša Beograd i Srbiju. Siguran sam da 70% građana Beograda i Srbije podržava freferendum u Republici Srpskoj. Drecun pod Beogradom misli na Vučića i to njega muči ali nije smeo to javno da izjavi.Tačno je Srbija je matična država svih Srba,ali nije matična država svih Srba Vučić.Ovo samo govori koliko su se SNS-ovci poistovetili sa državom Srbijom,samo još da nam saopšte da smo svi državljani SNS-a i Vučića.To je otišlo toliko daleko na lokalu,da svako ko iznese zamerku na račun Vučića doživi da ga odmah proglase da je protiv Srbije(primenjuje se Titov model) . Srbija će imati ogromne probleme posle odlaska sa vlasti Vučića i SNS-a, čak sam ubeđen da oni mirno neće predati vlast.
Препоруке:
37
1
59 петак, 16 септембар 2016 20:30
Decko iz B. @ Grossdeutsches Reich
"Због става - Србија "матична држава свих Срба, где год они живели", и живимо распарчани."

Mi zivimo rasparceni ali ne zbog toga sto se reklo i do dana danas i ja u to verujem da je svugde na prostoru bivse Jugoslavije gde su Srbi ziveli kompaktno kraja 80tih ce opet postati Drzava gde cu se svi Srbi opet ujediniti. Dali ce se ta drzava zvati Srbija ili Srpska meni je svejedno. Vidite da ustasi u Federaciji na istoj fori traze odceplenje i novi entitet. Sto se mene tice nece moci. Taj entitet pripada onima koji su nasu bivsu drzavu unistili. Sada nek se sloze ili neka se ustase sele. Samo da vas zamolim da ne mesate terazijske ustaske masone sa Srbima i svih njenih lojalnih gradjana Srbije!

Srbi iz Srbije stoje iza Srpske i stite joj ledja. Ako zatreba stace slozno pored nje, udarit nemilosrdno na svakog ko proba sledeci genocid.
Sve najbolje.
Препоруке:
21
1
60 петак, 16 септембар 2016 20:32
Decko iz B. @ Београђанин
"Онда кад у српској политици буде мање онаквих издајника као што си ти."

Pa valjda ne u srpskoj politici posto Srpksa odlicno brani njihove interese. Nadam se da mislite na Beogradsku politiku? Nazalost Beogradsku da napomenem.
Препоруке:
18
0
61 петак, 16 септембар 2016 20:32
Мирко
Путин ће сигурно дати добар савет Додику у вези референдума. Подржаће одржавање референдума, јер је то базично право Српског народа у Републици Српској. Он добро разуме ситуацију у БиХ. Русија је држава у којој живи преко сто народа, а Руси су најмногобројнији. Скоро 30 милиона муслимана сунита живи са Русима и осталим народима. У својој председничкој поруци уочи избора за Государсвену Думу навео је најважније разлоге за излазак на иѕборе. То је назвао патриотским дугом и одговорношћу за своју будућност. Потрбна је, поред осталог, народна САГЛАСНОСТ, нагласио је Путин, мислећи на многонационални РУСКИ СВЕТ. Поново јачају руско турски односи, што може бити повољно за стабилну Републику Српску и БиХ. Не заслужује Дрецун много коментара.
Препоруке:
25
1
62 петак, 16 септембар 2016 20:46
Jos jedan "Tribalac"
Trenutno republici Srpskoj moze biti veci prijatelj i El Bagdadi od Beograda i to vrlo lako.
Препоруке:
23
1
63 петак, 16 септембар 2016 20:49
Decko iz B. @ mila w.
Postovana, nije mi jasno bio kontekst vaseg komentara.

Ja za gasnih polja na istocnom delu srednjeg mora znam. Da su Amerikanci i Izraleci na primer vec poceli pored Kipra sa eksploatacijom ili obezbedili konsesije i to znam. Da planiraju nekakvih gasnih trasa koje vode kroz Siriju, a jos velika napazista pored Sirijskoj boali se naslo, znam. Da su SFRJ svalili zbog privredne moci te srednjo klasne zemlje i zato sto kroz teritorije Srbije dve rute koje se koriste jos iz antickih vremena prolaze, i to je poznato. Ako znaci mislite da se medju ostalom zbog toga sve to radi, i stavili onaj komentar u redu. Pitanje je onda kako da ocistimo Beograd i graditi utvrdjenu Srbiju?
Препоруке:
5
1
64 петак, 16 септембар 2016 20:54
Dosta sa majmunisanjem!
Srbija gospodine za majmunisanje odavno nije maticna drzava svih Srba i sumnjam da ce to ikad vise biti.
Zasto? Pa zbog gomila besrupuloznih oportunista uclanjenih SNS, sto porazumeva i Vas kao clana.
Jedina zemlja koja moze biti matica velike vecine Srba u buducnosti jeste Rusija, zaslugom SNS i diktatorske izdajnicke i (na ne tako dugi rok), otvoreno Srbocidne prakse.
Препоруке:
25
0
65 петак, 16 септембар 2016 20:54
Драган
Гњида.

Гњида која тврди да Срби из Српске треба да се окрену "Београду" (мислећи на Вучићија), а том "Београду" су ближи Бакир, Хашим и Рама него српски народ и његови интереси. О Сорошима и Бајденима да не причамо.

Да се окрену издајницима који "имају шире погледе" од Путина!?! Издајницима који су на место "председника Косова" довели Тачија, који су наредили српским судијама да полажу заклетву пред "председницом Косова", који наше крвнике дочекују хлебом и сољу.

Дрецуне, немој више икада да поменеш име неког борца са Кошара, ниси достојан ни просечног Србина а камоли хероја на којима си зарађивао паре.
Препоруке:
39
2
66 петак, 16 септембар 2016 21:02
Decko iz B. @ brzi
Posto sam vas pitao za neke podatke u drugo thredu, zamolio bi vas da mi dostavite trazeno ako ste u stanju. Hvala!

http://91.222.7.145/hronika/borisav-jovic-srbija-je-zbog-raspada-sfrj-rata-i-nato-bombardovanja-izgubila-sve-sto-je-stvorila-u-20.-veku.html
Препоруке:
5
0
67 петак, 16 септембар 2016 21:10
Dodika za predsednika Srbije
E pa ni u najgorem košmarnom snu se nebi moglo desiti, da jedna ovakva ništerija od čoveka, ljigava priglupa poltrončina i podguzna muva odlučuje o sudbini države Srbije i njenih građana!
Препоруке:
27
1
68 петак, 16 септембар 2016 21:10
Decko iz B. @ negi
"Srbija će imati ogromne probleme posle odlaska sa vlasti Vučića i SNS-a, čak sam ubeđen da oni mirno neće predati vlast."

Tu se slazem sa vama. Kako mirno da predaju vlast kada sledi "ulicna vlast" koja ce da trpa sve od 5.Oktobra pa na ovama u radnih logora zbog teske kradje i nanosenja stete gradjanima Srbije?
Nadam se da se i tu slazemo da nemoze biti izuzetaka ni u drugosrpskom taboru po temi nacijonalne izdaje po celoj liniji?
Препоруке:
17
0
69 петак, 16 септембар 2016 21:40
Na stranu to što je Drecun lažljivac, izdajica.........
Ali to da vama ovdje nije jasno da je njegovom šefu "neko" objasnio šta če da bidne poslije referenduma ( ukoliko ga bude) pa to sada Drecun poručuje Dodiku ( jer se pravi da ne čuje ) je najčudnije !
Drecun i takvi ( vulin, djurić, dačić i ostala ekipa šibicara u srpskoj vladi ) nemaju mišljenje ! Oni za mišljenje nisu sposobni. To su uvlakači i gnjide koji su tu da prenose što gazda naredi......ono isto što mu je Bler savjetovao. ( čitaj naredio)
Препоруке:
21
2
70 петак, 16 септембар 2016 21:44
Бошко
Decko iz B. @ negi


Tu se slazem sa vama. Kako mirno da predaju vlast kada sledi "ulicna vlast" koja ce da trpa sve od 5.Oktobra pa na ovama u radnih logora zbog teske kradje i nanosenja stete gradjanima Srbije?


А ко ће то да уради?

Они што су издали све Србе на Балкану од 1941-2000те а сада гласају за Вучића, Дачића и Шешеља?

А који су се спасли затвора и одузимања имовине због веишедеценијске пљаче због договора са Ђинђићем
Препоруке:
14
1
71 петак, 16 септембар 2016 21:53
cisto onako
Ako mi je neki lik odvratniji od Vucica to je ovaj.
Препоруке:
20
1
72 петак, 16 септембар 2016 21:55
Студентски град
Будимо искрени.
Република српска је држава.
Србија није.
Србија је окупирана.
Србија води разговоре о границама.
Претензије имају - Хрватска, Бугарска, Румунија, Албанија, Европска Унија, НАТО, Америка. Сви би по парче.
Република српска има све државне ознаке, пре свега границе, власт, Владу, Скупштину, перспективу развоја. Нема војску, али има војнике.
Додик је чврст. Хоће да га сруше и ликвидирају.
У позадини је српски народ, који Републику српску данас сматра за матицу и цени њихово јединство око референдума, а убудуће и око перспективе развоја, везивања за здраве светске економије.
Дрецун је један обичан пион, који је упао у СНС због фотеље.
Република српска слуша србе и Србију, али има своје интересе, слободе, отпоре уценама.
Србија је одустала од одбране српских земаља, одустаје од Косова и Метохије. Разуме се да јој је још мање стало до Републике српске. У Додику виде громаду која ваља пред собом као таласи на узбурканом Балкану. Не одустај Додик, срби су иза тебе
Препоруке:
33
1
73 петак, 16 септембар 2016 22:03
Бошко
Милован Дрецун: Република Српска треба да слуша Београд а не Путина

Баш искрено од Дрецуна који унапред упозорава Републику Српску да ће "београд на води" као раније "београд на сави" да им уводи санкције и ако треба да склапа "дејтон2" на штету Републике Српске као и "дејтонски споразум".

Гледам колико "интернет патриота".

Где сте "патриоте" да јурнемо и ослободимо Караџића и Младића него чаме у затвору.

http://www.nspm.rs/hronika/n1-radovan-karadzic-zatrazio-drzavljanstvo-republike-srbije.html

Да нема интернета неби ни знали колико "патриота између два топла оброка" "има"...
Препоруке:
17
4
74 петак, 16 септембар 2016 22:06
s.j Да Београд не боди издајничку политику, сам тим бих се могао сложити. Овако, са људима попут вас на челу, влада Србије је Србима и Српској непријатељ.
Да је онако како није, Бања Лука, Подгорица и сви остали Срби требало би да слушају Беогад, као што 'Хрвати' у БиХ слушају Загреб, и заједно бисмо радили на уједињењу. Овако, све чему се можемо надати јесте да Српска неће слушати Београд и да ће тако избећи судбину Косова и Метохије.
Препоруке:
21
0
75 петак, 16 септембар 2016 22:08
харун ал рашид
У реду је Дрецуне, знамо да си се продао страним непријатељима и њиховим домаћим изродима, али Српски народ ти то никада неће опростити.
Препоруке:
31
0
76 петак, 16 септембар 2016 22:11
Mixo
Ova gnjida koristi istu terminologiju kao i ustaše iz Sarajeva kada poistovjećuju referendum sa Dodikom i potpuno ignorišu činjenicu da je odluka za održavanje referenduma usvojena u skupštini RS jednoglasno. Sram te bilo ... pokvarena. I tebe i tog tvog mamlaza u kojeg poltroni poput tebe gledaju ko u božanstvo.
Препоруке:
27
1
77 петак, 16 септембар 2016 22:17
Планктон
Не мислим да вас је ико поткупио. Немојте ни покушати да изађете на тржиште, јер ко би на вас потрошио више од десет долара?
Препоруке:
16
0
78 петак, 16 септембар 2016 22:42
Турас
Сви који прате Дрецуна као "патриоту" огорченог критичара НАТО злочинаца са Космета - данас као посланика СНС - истакнутог другосрбијанца аутошовинисту , знају добро којим методама (као и његов лидер) крчи пут своје издајничке каријере .
Србија да би себе спасила мора да се ослободи оваквих , који су запосели уз помоћ ЕУ-робске уније руководеће положаје .
Препоруке:
15
0
79 петак, 16 септембар 2016 23:04
brojke
2015 godina Bosna i Hercegovina

Bosnjaci
rodjeni /umrli
15.273/14.325 Federacija
534/ 830 RS
483/ 416 Brcko D

Ukupno: 16.290 / 15.571 + 791

Srbi
168/1.187 Federacija
8.406/12.244 Genocidna
388/462 BD


Ukupno: 8.955 / 13.893 -4.938

Hrvati
2.974/5.294 Federacija
31/306 Genocidna
51/235 BD

Ukupno: 3.056 /5.835 -2.779

Udio rodjenih Bosnjaka na nivou BiH 57,6 %
Udio rodjenih Srba na nivou BiH 31,6%

Udio rodjenih Bosnjaka na nivou BD 52,4 %
Udio rodjenih Srba na nivou BD 42%

Udio rodjenih Bosnjaka na nivou RS 5,95 %
Udio rodjenih Srba na nivou federacije 2,1%
Препоруке:
2
16
80 петак, 16 септембар 2016 23:09
Jadnici
SNS nije stranka papaka, več stranka papkara.
Препоруке:
19
0
81 петак, 16 септембар 2016 23:23
Hodam sad kao Zombi
Boli ovo izdajnike zato jaucu!

Kako da se pravdaju da su pod pritiskom kad RS pod 500 puta vecim pritiskom brani srpstvo i svoju kucu?!
Препоруке:
18
1
82 петак, 16 септембар 2016 23:29
Циле
Дрецун, овејани голуб превртач, нашао да саветује Србе преко Дрине.
Што би рекао дечак у оном вицу: "Чико, молим вас, немојте више да ме браните".
Препоруке:
15
0
83 петак, 16 септембар 2016 23:32
Брундало
Шта рећи после врхунских коментара. Јадна је Србија и нема јој спаса када овакв идиот игра некакву улогу у њеном политичком животу.Прво, тај несрећник је недошколован, друго ставио је образ под гузицу, нема ни срама ни стида. Такви идиоти не би смели да изговоре Путиново име и презиме. Српске већ одавно неби било да не постоји Путин. Ништа нема опасније него када се промаши професија. Овакви идиоти су и довели српски народ на ивицу понора. Ма устани поносна птицо буно. Људим народе, изађимо са белим марамама, а може нас изаћи више од 3 милиона, на улице и по селима, без рушња, Гандијевски и скинимо овакве идиоте.
Препоруке:
17
0
84 петак, 16 септембар 2016 23:48
АНАЛИТИЧАР
@ Brojke

Бошњачки колега вјероватно сте хтјели да подацима покажете како Срби у СРПСКОЈ не би ако су паметни смјели ићи на Референдум јер су Бошњаци ето много јачи јер се Бошњака лани родило у Босни 16 300 а нас Срба се није родило ни 9 000 а РС , ФбиХ и у Дистрикту Брчко . Подаци су Вам прегледни , лијепо обрађени , тачни прилично али заборављате да је СРПСКА најгоре прошла и да је лани СРПСКИ НАРОД имао у СРПСКОЈ 150 беба више рођених него 2014.

Када сте подацима показали да се Бошњака рађа највише а у праву сте што не написасте да је 2009. Бошњака у БХ рођено 20 394 а лани 16 300 , за само шест година пали сте за више од 4 000 али ни то није крај падања Федерације БХ и Бошњака јер у првих 6 меесци ове године Федерација БХ има пад `чак 187 беба . Након Дејтона ФЕДЕРАЦИЈА БХ имала огромних 34 400 беба а лани пала на испод 19 000 а ове године иде ка 18 500 . Све већи пад из године у годину друже Бошњак . Води се мртва трка да ли је Вучић више уништио нас или Бакир и Алија Вас
Препоруке:
14
0
85 субота, 17 септембар 2016 00:32
Петер РВ
Србија је престала да буде узор Српству петог Октобра, 2000, кад је пристала да се прикључи НАТО- плану за 'промјену режима' . Као 1941, послије приласка Тројном Пакту Рибентроп- Цветковић, али се овога пута није појавио протест '27 Март' . Ко треба да слуша овакви режим који је потпуно задовољио НАТО?
P.S.
Извињујем се свима који се осјећају Срби због овога Дрецуна- што је било некад(!) часно црногорско име.
Препоруке:
12
0
86 субота, 17 септембар 2016 01:15
Јаки савезници...
... кад Србија (изајничка власт) жели Републику Српску у Федерацији да утопи.
Препоруке:
9
0
87 субота, 17 септембар 2016 01:47
@rusija ima svoje nterese
Наравно да Русија има своје интересе, а ако допуштате, на њих има и право.

Не скоро, сви ратови које су Јужни словени водили, били су и братоубилачки и подстицани споља. Последње време, увек са запада, у његовом интересу.

Интереси Срба и све добродошле добронамерне браће и сестара подудара се с интересима Кремља. Који је то, до детаља можете видети у литерстури.
Препоруке:
9
0
88 субота, 17 септембар 2016 01:49
Ustaje Srbija.
Začepiće gubicu i Drecunu.
Препоруке:
12
0
89 субота, 17 септембар 2016 03:14
Causa Spectandum
Cini se da samo Drecunu i njegovima nije jasno da se Prprocanstvo o Trecem Rimu, a hvala i slava Gospodu koji nas je udostoio, u Prevelikoj Mudrosti Svojoj, a da budemo svedoci, obistinilo.

Svi da dobro zapamte da zapad uvek moze da razori Rusiju, ali je garant koliko-tolikog mira na Zemlji ono sto i sam zapad zove Raketom Sudnjeg Dana, opdnosno Satanom, po ocu svojemu, dok ga slobodni Svet i pravoslavni zovu Vojvodom. Rusija je ogromna, ogromnih bljudskih resursa, a pianje je koliko bi Britanija, ili SAD uspela da premakne nakom strasne odmazde?
Nije li cudo nad cudima sto mnozina naroda zeli da dodje pod ruski "jaram", ono bas da budu nedemokratisani i maltretirni!?
Americka muva ne moze da preleti Iran, dok za Kalibar nema problema? Uostalom, zasto Drecun ne ode, kao vajni strucnjak, u Iran da intervjuise Generala Sulejmanija??
Препоруке:
8
0
90 субота, 17 септембар 2016 03:25
godine velikog Baje
Republika Srpska
zivorodjeni / umrli

2006 11536 / 13830
2009 10603 / 13776
2012 9978 / 13796
2015 9357 / 15059
Препоруке:
0
6
91 субота, 17 септембар 2016 07:56
Jelena
Pomislih budaletina,a ono bezocni pokvarenjak!
Препоруке:
11
0
92 субота, 17 септембар 2016 08:20
RAJKO-BEZBRADICA
BROJKE@ I jos da dodam i ovo sto je u konacnici i naj vaznije a sto Srbija i RS a i Hrvatska kriju ko zmija noge. Popis 2013 u Bosni i Hercegovini Bosnjaka 1,8 miliona Srba 932.000 Hrvata 289.000. U ovome lezi razlog zasto Dodik brze bolje pokusava tu RS odvojiti od Bosne jer broj Srba enormno opada svake godine u proseku za 11.000 i to umrlih plus na ovu cifru treba dodati izmedju 2 i 3 mladi Srba koji svake godine napuste RS i odu da trajno zive u neku Evropsku drzavu pa i preko okeanske.S druge strane broj Bosnjaka je od 1991 opao za 146.000 medjutim oni i danas u odnosu na Srbe imaju veci natalitet i relativno malo iseljavanje. Ono sto je zanimljivo kod Bosnjaka to je da kad je u pitanju iseljavanje redak je slucaj da citava Bosnjacka porodica od recimo 6 clanova kompletna ode iz Bosne uglavnom jedan clan ode u inostranstvo i to muski clan ostalih petoro ostaju u Bosni.Tako da Bosnjaci gledajuci strateski vrlo mudro i pametno rade zato se Dodik uplasio i zato sad ovo radi u RS
Препоруке:
2
7
93 субота, 17 септембар 2016 08:22
Reddy
Nije kriva ova ništarija od čoveka već oni koji su ovog fićfirića svojevremeno proglasili novinarom, čoveka polupismenog, užasne dikcije i još gore akcentacije, osobu koja nije razlikovala padeže, itd. Kako nije stid one koji su od ove ljudske sirovine pravili ma i voštanu figuru a ne nekakvu novinarsku zvezdu. To više nego išta govori o samim Srbima, mnogo manje o beznačajnoj pojavi kakav je ovaj kvazipatriotski pajac.
Препоруке:
16
0
94 субота, 17 септембар 2016 10:00
banjalukaKrajina
A zasto bi mi vas slusali, gori ste od najgorih. Rusija je mocna i moze nam pomoci da zivimo, a vi ste neorganizovana gomila zeljna svjetala velegrada, bez identiteta. Sloba je igrao istu igru kao Vucic a zavrsio je onako kako zavrsavaju svi izdajnici, stim da je postigao da vas zaprase uranijomom i na kraju se opet predao.
Препоруке:
15
1
95 субота, 17 септембар 2016 10:23
ovaj lik
je uživo 99 prenosio zverstva ovk aposle 2000g često bio gost niške bella mi tv i pričao o vehabijama i zelenoj transverzali!!!!!!!!!a sada okrenuo čurak.pametnom dosta
Препоруке:
10
0
96 субота, 17 септембар 2016 10:31
Миодраг
Да,СЛУША ТЕБЕ И вУЧИЋА КОЈИ СЕ СТЕ ПОУЗДАНИ ,ТАКО ШТО И СТЕ И КОСОВО ПРОДАЛИ ,А ОБАЈ ЈАДНИ И СЛУЂЕНИ НАРОД ЖИБИ СВЕ ГОРЕ1
Препоруке:
12
0
97 субота, 17 септембар 2016 11:56
Jovan
gospodine Drecune Srbija nije u stanju da brain samu sebe da je Rusija ne stiti pa sa Punim pravom treba da se obrati PUTINU a ne Vucicu.
Препоруке:
8
0
98 субота, 17 септембар 2016 13:22
milcican
pa vidim da je ovde u nekim komentarima potkacena i opozicija, mislim na dveri i dss. potpuno se slazem sa tim i smatram da su se "ustajali" i da bi im prijale setnje , kako sto su to radili pre no sto udjose u skupstinu. da malo protegnu noge, zdravije je nego sedenje u medijacentru i salonski divani sa novinarima, koji cim izadju iz sale, lako kleknu. cutanje i necinjenje nosi istu odgovornost i stetu kao i stetocina.ljudi sta se ceka, vreme je za ulicni dnevnik, odavno.
Препоруке:
3
0
99 субота, 17 септембар 2016 13:30
Marija
Sreca pa su nasa braca u Republici Srpskoj na visem moralnom nivou od nas ovdasnjih pa ce oni znati da odbrane tesko stecenu republiku.Kakvo slusanje Beograda,ljudi, pa nama ovde caruju i sepure se razni Blerovi,Devenporti,Skotovi,i sva moguca EU bagra koji su nas bombardovali i danas ubijaju sa uranijumom generacije.Pa da li smo toliki mazohisti da njih slusamo 9 da ne podrzavamo svoj srpski narod?!? Drecune, tebi vise niko ne veruje kao ni Lazanskom jer ste zarad ulaska u politiku npromenili veru za veceru.Kako vas nije sramota da se uopste javljate?!? Nista od obraza i morala,vam nije ostalo.Sram da vas bide doveka! Zivela Republika Srpska, zivela Srbija, zivela Rusija!
Препоруке:
7
1
100 субота, 17 септембар 2016 13:39
boban
Милован Дрецун: Република Српска треба да слуша Београд, а не Путина''

Tako su mislili i radili i Srbi na severu Kosova pa zavrsise sa druge strane granice.
Препоруке:
8
1
101 субота, 17 септембар 2016 16:02
Миле
Дрецун је рекао оно што Вучић мисли. Колико сутра ће Вучић бити на месту Додика, где ће му Запад мерити главу. Ако војно крену на Српску, ко ће јој помоћи осим Србије, а Србији ко осим Русије? Да се Русија руководи својим интересима, она би итетако давно дигла руке од Срба и Србије. Проблем је у томе што ми немамо свој интерес. Сваки српски интерес се гаси од стране Америке. А референдум је повод. Оно што су започели на Балкану, западни фактори морају завршити, и увек на штету Срба.
Препоруке:
4
1
102 субота, 17 септембар 2016 17:23
АНАЛИТИЧАР
@ Godine velikog Baje

Друже Бошњак , ставили сте виталну статистику Републике Српске за Владавине " великог Баје " тј Милорада Додика. У праву сте да су подаци јако лоши , да је Српска губила из године у становнике а још смо имали и негативан салдо миграција.

Али ако упоредите 2006. и 2015. годину у тих 10 година владавине Додика / Снсд-а број рођених у Српској пао је`са 11 536 на 9 357, дакле РС је пала за 2 200 у рођених. Пали смо али пад се да толерисати, имамо благи раст од 2014.

Али шта ћете ви Бошњаци и Хрвати који сте пали са негдје 24 000 на мање од 19 000 а ове године питање је да ли ћете имати и 18 500. Након Дејтона 34 400 . Пад Федерације БХ скоро 16 000. СРПСКА је имала низак старт па су јој падови умјерени а Федерација је била много јача од Српске након Дејтона а сада падате на 180 / 100 у односу на Српску. Са 280 / 100 падате на 180 / 100. Важан је тренд а он ће отрезнити Бошњаке да су убедљиво најјачи. Бакир капира Срби / Хрвати изумиру Бошњаци на нули
Препоруке:
0
0
103 субота, 17 септембар 2016 19:22
Ходам сад као зомби
РС треба да слуша ПРИЈАТЕЉЕ!

Ко добро мисли РС то је право питање за вас издајнике!
Препоруке:
2
0
104 четвртак, 22 септембар 2016 14:30
Милорад
Слажем се да Република Српска и Србија треба да имају усаглашене ставове о питањима која су од интереса за српски народ у обје државе. Али, ако Република Српска мора да поштује ствове и интересе Србије и ако су они на штету Републике Српске и Срба у њој, онда то нису "партнерски односи" него условљавања и уцјене! А то није у реду. Референдум у РС је давно договорен и одговор је оним снагама у БиХ и међународној заједници који константно раде на рушењу Републике Српске и на понижавању српског народа у њој! Србија је МОРАЛА стати уз свој народ у РС, а не због неких "својих поена" код међународне заједнице тражити од РС да опет чини уступке на своју штету и тиме и даље губи свој кредибилитет. Зато велико хвала мајци Русији која бар није тражила да "клекнемо" и понижавамо се и даље!А Дрецун јасно испољава свој партијски став, коме РС и није приоритет!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер