А колико јуче залагао се да на сваки напад на њега и СНС се одговори. Истицао да никада неће остати без одговора на сваку оптужбиу. И заиста је тако било.
Ма шта да каже, највише Пајтић, никада се није десило да му, Пајтићу, читав СНС није хорски одговорио. Дошло ми је да њему, Пајтићу, кажем, да са својим критикама СНС само им даје прилику да се "излају" и скрену пажњу са важнијих тема.
Дакле Пајтићу треба да се одговори на све, а Милановићу да се на све оћути.
И то не зато што је слаб, него зато што је много слаб.
Препоруке:
108
3
2
понедељак, 29 август 2016 15:08
Pera Jagodina
A,da se ti njima lepo izvinis kao Tadic,da ne prekidamo ruznu tradiciju,samo ne u moje ime.
Препоруке:
105
3
3
понедељак, 29 август 2016 15:13
све ће то Колинда позлатити
Oн jе додао да ниjе проблем да се нађе са Mилорадом Додиком и Mладеном Иванићем и осталим српским представницима како би се видело коjа jе наjмања штета за српски народ.
Па тако кажи!
Рецепт"Киф"делује.
Ајд сад да видимо Додика па да пресудимо,ком обојци ком опанци.
Иначе у Пазару се клицало много горе него у Хрватској:
Орићу,Жутој кући,а муфтија се не оглашава?
За Орића сте ви кумовали да му"суди"бих!
Муфтију сте ви довели!
И није ни један"санџаклија"страдао,него голман Србин!?
Недао бог да сам голман ту.
И да се не лажемо,није све неистина из Хрватске, били избори тамо,или не.
Деведесете сви заједно добро памтимо,само се на њих враћамо кад нам затреба.
Или их"потискујемо"док се нешто не деси.
нитко
Препоруке:
81
2
4
понедељак, 29 август 2016 15:13
Srdjan
Kao sto rekoh, stize ferman in Brisela, i srpska pudla ce da pritisne Dodika da ne odrzi referendum.
Ne daj se Milorade nikome i osvetlaj obraz Srbima. Dajes nam nadu.
Препоруке:
145
5
5
понедељак, 29 август 2016 15:16
Драган
Ниси морао, тако си хтео.
Препоруке:
82
2
6
понедељак, 29 август 2016 15:19
SULUDI POSMATRAC
SVE JE BOLJE OD RATA *NESTIDISE POSTUPAKA UREDU SU.
Препоруке:
6
85
7
понедељак, 29 август 2016 15:21
Aутоколонијални и антикомунистички евроатлантиста идентификован са агресором уз нарцистички поремећај личности покушава да сопствену патологију наметне народу Србије и са Бајденом, Блером и Меркеловом уништи наше људско достојанство.
Док Немачка стоји иза геноцидног усташког U он јој се диви и клања.
Распродаје суверенитет Србије и Србе на Космету.
Мазохистички намеће Србији садистичке организације ЕУ, ММФ и НАТО.
Са зликовцима Бајденом и Блером хоће да забрани референдуме Србима.
Распродаје наша привредна и природна богатства.
Домаћа производња је девастирана, а радничка класа је у пеленама.
Док Запад пљачка, бескућника, сиромашних и гладних је све више.
Народне милијарде радом стечене дели спортистима.
Народне милијарде дели страним инвеститорима и тајкунима.
Медији су у рукама ''милосрдних анђела'' и капиталистичких лешинара.
Војску претвара у ватрогасно друштво за западне империјалисте.
Док Србија изумире и млади одлазе, промовише ЛГБТ идеологију.
Уништава здравство и образовање, а плаћа клубове и навијаче.
То је садо-мазохиста и морталитетни капиталистички фанатик.
Кажи НЕ квислингу Вучићу и аутоколонијалном потискивању!
Кажи ДА животу, слободи, Републици Српској, Србији и Русији!
Препоруке:
116
2
8
понедељак, 29 август 2016 15:29
Nenad
Nadajmo se da će se herojski Vučić mudro, patriotski, hrabro i ponosno izvinuti što uznemiravamo antifašistički region. Nadajmo se da će nam oprostiti kako bismo svi, svi, svi ušli u EU raj(h) i anđelski NATO.
Препоруке:
69
11
9
понедељак, 29 август 2016 15:37
zoran
Александар Вучић: Морао сам да одћутим на највеће увреде на рачун Србије да не бих увредио хрватску дрћаву и народ
Ouu....kako je ovo lepo, jadnicak nas.....sve trpi jadnicak, i nas narod i hrvate i bosnjake i albance svi smo na njegovim grudima i stiti nas ON, nas premijer....bravoo! (pustio sam suzu radosnicu....a mozda nije radosnica, ne znam....samo sam dirnut teretom koji nosi nas vodja....naravno u mnogo lepom odelu!)
Препоруке:
71
2
10
понедељак, 29 август 2016 15:38
''Morao sam''
Umesto Šešelja, sada potisnuti skot sluša imperijalnog i kolonijalnog zlotvora Bajdena koji ga je pohvalio zbog ćutanja prema hrvatskom i šiptarskom fašizmu. Ovako postupaju nezrele, heteronomne i neslobodne osobe. Tragedija je kada takva osoba ''vodi'' državu.
Препоруке:
84
5
11
понедељак, 29 август 2016 15:38
издаја на квадрат
А како ћеш то реаговати, бруко? Зашто не рече - то би била скандалозна одлука, Србија ће стати иза своје браће у РС, или тако нешто. Надам се да Срби у РС виде шта им се спрема одавде, исто као што је продао Србе на северу КиМ.
Препоруке:
89
3
12
понедељак, 29 август 2016 15:39
чисто онако
Боже има ли те?
Препоруке:
76
3
13
понедељак, 29 август 2016 15:46
Opet Srbija u svađi sa svima, osim s Kazakstanom
Šta je danas hteo ovim novim glupiranjem? I opet je sebe stavio ispred svega, "ja se njih ne plašim, neću da im odgovaram ali ne zato što sam slab nego što sam jak", opet je trabunjao o bežaniji u Srebrenici, kad su njegovi momci iz obezbeđenja pognuli glave, što je prirodno, kad su poletele prazne plastične flaše, ali on nije pognuo glavu, naprotiv držao ju je uzdignuto, jer je branio srpski narod, državu i vladu... daj bre, neka ti neko kaže da nisi normalan. Bez ljutnje, ti si jedna katastrofa od političara. Onaj što ti je rekao "Vučič je sam sebe napao", poručio ti je metaforično da si sam sebi napravio belaj zbog svega što si nekada govorio i što ti je Ratko Mladić bio idol. I danas samo "zveckaš" nekom silom, ugrožena bezbednost u regionu, zato onolike pauze praviš kad govoriš, muka da nas uvati od glumatanja, jadnog i jeftinog, ne uvlači nas u nove svađe sa gadnim posledicama. Idi, bre, kod lekara!
Препоруке:
72
6
14
понедељак, 29 август 2016 15:56
Sorry
Ne Ne plašim se, ......Bilo je dosta..Ostavite mi Srbiju na miru !!!!
SRBIJA zaslužuje bolje političare.
Враћамо се у колонијални мрак........................Србин Србина најбоље познаје! Само, ретко о томе говори...............................
Ajde Srbijo..ajde, srpkinje ajde skupite hrabrost i izađite na protest protiv Vučića. SUMNJIVE DIPLOME do titule! Dosta je bilo, Vlada Srbije državnim parama plaća američke lobističke firme da lobiraju za Vučića u Vašingtonu..45 tona zlata u svajcarskoj banki ?!?! !!
Ne , Ne plašim se, SRBIJA zaslužuje bolje političare.
Слобо многима ниси ваљао а после тебе дођоше они који су само себи ваљали .
Препоруке:
59
2
15
понедељак, 29 август 2016 15:56
nenad
postujmo Vucica!
to je namanje sto mozemo da ucinimo za Srbiju.
Препоруке:
17
76
16
понедељак, 29 август 2016 16:00
Rale
Grof Minhauzen
Препоруке:
68
2
17
понедељак, 29 август 2016 16:03
.
Policijski službenici iz Odeljenja za opservaciju i dokumentovanje (OOD) Ministarstva unutrašnjih poslova, Milan Dumanović i Mladen Trbović, podneli su krivičnu prijavu protiv visokih funkcionera MUP-a zbog zloupotrebe službenog položaja i trgovine uticajem.
Dumanović i Trbović, koji su do nedavno radili u Odeljenju za opservaciju i dokumentovanje (neformalno: služba za tajno praćenje), u ekskluzivnoj izjavi za Teleprompter.rs opisuju kako je paralelna struktura u MUP-u realizovala dve kriminalne špijunske misije u stranoj državi.
Trbović u krivičnoj prijavi zatim opisuje svoja zapažanja:
“Dana 11.7.2015. godine na direktom TV prenosu napada na premijera Aleksandra Vučića u Srebrenici učinilo mi se da sam video kolege iz OOD.
evo, hrabri i posteni sindikalci su se izborili sa vladom da minimalac bude celi evro/sat. Zar je to jadno? Jos kad bi izborili da radnici ne moraju nositi pelene, ko bi mogao sa Srbima 'u regionu'?
Препоруке:
42
2
19
понедељак, 29 август 2016 16:04
на шта?
Да се подсетимо недавно изреченог:ниједан захтев Хрватске,Албаније,"косова",БиХ,Брисела,Берлина,Беча,ЛОНДОНА,ММФ-а,амбасадора Британије,Америке..није одбио,све на"ползу српског народа".
Глумац је глумац је глумац,а он је само извршитељ!
хејтер
Препоруке:
56
1
20
понедељак, 29 август 2016 16:06
Zoran
Primerenim odgovorom na Milanoviceva primitivna, nevidjena ponizavanja nebi uvredio ni hrvatsku drzavu ni hrvatski narod vec mozda samog Milanovica i eventualno Marka Perkovica Tompsona i njegove obozavaoce, dakle onaj deo hrvatskog drustva koji velica ustastvo, fasizam, najcrnji i najsramotniji period u istoriji Hrvata i Hrvatske. Pred njima ne treba ustuknuti ni sada kao sto se nije ustuknulo ni pre sedamdeset i pet godina niti se sme ustuknuti ubuduce. Zar treba bivsi hrvatski predsednik od ponizavanja i uvreda da brani sprsku drzavu i srpski narod zesce od samog srpskog premijera? U kakvu nas to svetlu budicnost vodi premijer ako u njoj svaka fasisticka krpa moze da pljuje po nama a mi treba stoicki to da podnosimo, cutimo i saginjemo glave?Blagi uzas!
Препоруке:
41
1
21
понедељак, 29 август 2016 16:09
Krle
trpe kosovski Srbi udarce kamenicama, al trpi i Vucic! Istina, oko kosovskih Srba nema toliko sekuritatea kao oko Vucica, a niko im ni kisobran koji stiti od metaka ne nosi.
Препоруке:
34
1
22
понедељак, 29 август 2016 16:24
Жика
Та друштва су дефинитивно лоша. За оне који су међу њима живели дилеме нема. Они са београдског асфалта појма немају какава су та друштва, па као постављају неку недоумицу не би ли се приказали као некакви добронамерни, толерантни и фини људи. Па олошу један београдскоасфалтни саспи им ватру у очи као што то Србима чиниш, безразложно их блатећи како су лењ и нерадан народ. Подвали им неку политику маскирану арапским емиратима, као што подваљујеш AL RAWAFED иза ког ти брат контролише хектаре најбоље земљед у Сивцу, Гајдобри, Бачкој Паланци... Умртвљујеш Србију на свим пољима, способни људи побегоше у свет, јер нису у стању да реше најосновније животне потребе, радиш само за тајкуне и стране компаније.Прихватио си наредбу ћутања према непријатељима а удараш се прса да ни пред ким нећеш устукнути.
Препоруке:
40
1
23
понедељак, 29 август 2016 16:28
Srki
mislim da je bio iskren kad je rekao da ne zeli da uvredi Hrvate, a mogu da nagadjam i zasto.
Препоруке:
43
1
24
понедељак, 29 август 2016 16:33
Dr.Gonzo
srpska sramota. Uvreda za moje korenje .
Препоруке:
40
1
25
понедељак, 29 август 2016 16:37
Uvesti vojni rok i uciti odrzavanje reda od Amerikanaca
Koji je degen ukinuo obavezno sluzenje vojnog roka, to treba hitno vratiti kao i ONO i naoruzanu civilnu zastitu, a pofesionalnu vojsku sa metkom u cevi baciti u podrucja sa teroristickom pretnjom koji bi da ruse drzavu i gde milicija ne sme ni da udje.
Препоруке:
32
3
26
понедељак, 29 август 2016 16:37
posteno
nije hteo da uvredi Hrvate, upravo kao sto neki dan nije hteo ni novinarima koji pisu protiv njega da kaze 'olos', al ispalo mu....
Препоруке:
39
0
27
понедељак, 29 август 2016 16:50
zemunac
PORIKE iz Hrvatske SU DOMACI ZADATAK u korist NATO i SAD da i SRBIJU primoraju da se uclani!Ili DA mora DA se okrene RUSIJI pa da prodaju antiraketni stit lakse zapadnim clanicama EU!
Препоруке:
23
1
28
понедељак, 29 август 2016 16:58
momir
Izjavio je još da u Srebrenici nijednog trenutka nije hteo da pogne glavu, da je video šta mu se sprema...itd. itd., ali tu su TV-snimci ovog prestrašenog klipana, kukavice uplašenog samo za sopstveni život, bledog ko krpa (a šta je drugo do krpa!), bez kapi sopstvene (a kamoli junačke) krvi, nasmrt prepadnutog galamdžije i navijačkog huligana koji je jedino u stanju da preti iz mase, okružen sigurnom zaštitom. Samo iz takvog karaktera i takve kukavne psihologije i proizilaze današnji defetistički stavovi jednog kvazidržavnika koji je bio dužan i morao da ponudi SNAŽAN, DRŽAVNIČKI odgovor svekolikoj bagri koja je ovih dana ustala na srpski narod. Ja ništa od njega niti sam očekivao niti očekujem. Ja samo od ovog naroda, uključujući i njegovu partijsku vojsku, progleda skine veo obmane sa sopstvenih očiju, da baci na đubrište istorije ovu bitangu.
Препоруке:
47
1
29
понедељак, 29 август 2016 16:59
Obren
Nista nikom nesmes reci, zato ces kao mudro cutati, jer smo mnogo kako da sve masim evropskim partnerima! Samo ces da dreknes ostro prema Srbima koju su se drznuli za referendumom! Alo bre, pitam tu evropu, da li znaju, da je srpski narod jedini koj nije imao svoje izjasnjavanje! AV, i "drzava" ciji si ti premijer je nastala voljom crnogorskih gradjana! Ja sigurno nikad nisam glasao za beogradski sandzak!
Препоруке:
32
1
30
понедељак, 29 август 2016 17:12
“Zelene beretke” najavile vojnu vježbu
Udruženje "Zelene beretke" priprema najveću vojnu vježbu poslije rata pod nazivom "Sloboda za sve" tokom koje planiraju korištenje bojeve municije i novijeg naoružanja Oružanih snaga BiH, pišu "Nezavisne novine".
Препоруке:
18
1
31
понедељак, 29 август 2016 17:13
Данас нама кажу да смо недостојни историје наше...
Погледајте само то избезимљено лице и страх на њему. Плашим се да и немамо боље политичаре да нас воде и зато и гласају за овакве. Да ли се стиди? Не,не стиди се ни он ни било ко од њих, јер да се стиде не би ни били оно што јесу.
Препоруке:
32
1
32
понедељак, 29 август 2016 17:22
небитан
Када су у старом Египту ступали на власт нови фараони, брисали су име старог фараона где год су га проналазили да не би остао никакав траг од њега. То је једна згодна традиција за коју би било добро кад би могла да се примени на вучића, када га се Србија једном отараси да се избрише сваки писани и забележени траг његових глупости и свињарија које је просипао по нама, да не остане више ниједан траг његове злотворне владавине. Додуше, у ери интернета не иде то лако. Ни вучић није успео да обрише вест да се оженио, иако се много трудио...
Препоруке:
36
2
33
понедељак, 29 август 2016 17:23
Посматрач
Гомила збрканих и кукавних реченица. Зато што је такав, Американци су га изабрали и одредили да извршава задатке које извршава.
"Вучић jе поручио да ће власт у Београду реаговати одговорно и озбиљно у случаjу да високи представник у БиХ затражи забрану референдума у Републици Српскоj.
"Нема сумње да ћемо желети да чуjемо став свих српских представника и да ћу их одмах позвати у Београд и замолити да се и с нама консултуjу уколико до такве одлуке дође", рекао jе Вучић на конференциjи за новинаре након састанка са амбасадорима страних земаља у Србиjи."
Вучићу, шта си ти, под теретом неприродно прихваћених уцена, УМИСЛИО, ако уопште мислиш:
НА ОСНОВУ ЧЕГА ТИ МОЖЕШ ДА ОДУЗИМАШ ПРАВО ЧИТАВОГ СРПСКОГ НАРОДА У БИХ, ПРАВО КОГА ИМАЈУ СВИ НАРОДИ НА ПЛАНЕТИ? ГЛЕДАЈ СВОЈА ПОСЛА, А АКО НЕ МОЖЕШ ИДИ СА ТОГ МЕСТА, иначе си то место на нерегуларан и сумњив начин шчепао па га држиш по цену да будеш "одговоран" у уништавању права Срба.
Препоруке:
34
3
34
понедељак, 29 август 2016 17:28
Zabrana?
"Вучић jе поручио да ће власт у Београду реаговати одговорно и озбиљно у случаjу да високи представник у БиХ затражи забрану референдума у Републици Српскоj.
"Нема сумње да ћемо желети да чуjемо став свих српских представника и да ћу их одмах позвати у Београд и замолити да се и с нама консултуjу уколико до такве одлуке дође", рекао jе Вучић на конференциjи за новинаре након састанка са амбасадорима страних земаља у Србиjи."
Vjerovatno se već zna oduka PIC-a i Visokog predstavnika? Zabrana?
Препоруке:
24
1
35
понедељак, 29 август 2016 17:30
Не клепећи нанулама
Неко ко не познаје Вучића би рекао , јао како пристојан човек , неће да вређа никога, неће да се упушта у такву врсту приче, хххееееее.Не тражи нико од тебе да вређаш хрватски или муслимански народ ,или да претиш , " убити 100 за једног" него да одговориш као председник тзв. владе Србије на непримерене изјаве политичара из тих накарадних државица.Највећа подлост је наводна хипотетичка одлука високог представника у БиХ о забрани референдума( то је извесно), у том случају он ће ако треба разговарати ако треба и дању и ноћу са Додиком.Ово је опет кукавичије јаје за српски народ у РС, наравно да ће тај коњушар стати на страну Бакира који је генерисао кризу, зашто то не кажеш јавно.Додик ако добије подршку Русије , референдум остаје а ти Вучићу можеш да облечеш око " вреле зделе чорбе" без могућности да лижеш и показујеш свој успех Ангели, не пали то код Срба у РС, своје бајке причај будалама које гледају РТРС.
Препоруке:
35
1
36
понедељак, 29 август 2016 17:32
nenad
da je na Vucicevom mestu, svako od nas i se ponasao kao i on.
u tome je njegova snaga!
Препоруке:
7
36
37
понедељак, 29 август 2016 17:38
Jovan
Sva ova tirada i zamajavanje da bi nam saopštio da će Dodiku preporučiti da ne održi referendum. Na svu fašističku histeriju on reaguje ukidanjem prava srpskom narodu u RS da slavi državni praznik!
Ako ovako nastavi ukinućemo mi njega već na jesen.
Krstaši samo čekaju prvi trenutak slabosti Rusije da nastave "Oluju".
Umesto da traži saveznike pudlica se izvinjava i Nemačkoj umiljava.
Kaže da će u Novi Pazar na kamenovanje.
Posle toga, mogao bi u Zagreb na razapinjanje na krst.
Žrtvuje se za narod, kao Isus, a mi ga ne razumemo.
E to je već dijagnoza.
Препоруке:
40
2
38
понедељак, 29 август 2016 17:49
раја
Нема сврхе коментарисати јер речи које би описале ово ништавило не постоје , а и да их има ви их не бисте објавили.
Препоруке:
36
1
39
понедељак, 29 август 2016 18:04
Дане
Па није њега Милановић нешто много ни вређао, вређао је Србе и Србију, а то је за Вучића прихватљиво и сасвим подношљиво.
Препоруке:
35
1
40
понедељак, 29 август 2016 18:08
Nobelovac i zakrpa
Je li to obmana hoce da spreci izbore, pomogne svoje i sebi produzi mandat novim ratom na jugu i istoku Evrope, merkelova povampiruje bivsu Austrougarsku ili oba cvaj?
Препоруке:
12
1
41
понедељак, 29 август 2016 18:17
Република Српска
Ово данас је било само и искључиво у сврху притиска на нас у Републици Српској. Никакав Пиц ништа не може да забрани јер руски амбасадор неће подржати тако нешто. Овде се Вучић правда и обећава својим спонзорима да ће нас притиснути. Надам се да су наши свјесни да је ово последња линија одбране и да је вријеме да се каже доста. Јер у супротном од нас нема ништа.
Иначе Вучићу, Дејтон се на штету Српске крши 20 година, сада нам се одузима територија. Имаш ли ти какву обавезу да на то реагујеш? ИМАШ, али нећеш. Откуд ти право да нам удараш на живот? Јер ми се за то боримо. За опстанак. И побиједићемо. И тебе и све остале јер је ЉУБАВ према Српској јача од твоје мржње, страха и потребе да се додвориш ментору.
Препоруке:
47
2
42
понедељак, 29 август 2016 18:19
negi
Džaba nam kuknjava,provaljen je od svih i zato tako i postupaju.Unizio je Srbiju sa svojim foliranjem i prenemaganjem da svaka šuša može slobodno da nas zapišava. Niko nije tražio da Vulini,Linte i ostali SNS odgovoraju na provokacije iz Hrvatske i BiH već da kao predsednik vlade pozove hrvatskog ambasadora i saopštiš mu šta treba da mu saopšti.Umesto toga pustio je svoje kerove sa lanca Informer,Telegraf,Rodića i Kurir,Pink i suludog Šešelja da ti vode politiku prema susedima i sad se kao čudi,izigrava nevinašce.Ako mi moramo da trpimo da nas svakodnevno naziva ološom i svakakvim imenima ostali neće.Tako se i Sloba junačio dok nije pogubio sve,a onda počeo da izmišlja fraze i da pametuje. Alek i ovaj bašibozluk mora da ode,što pre, inače smo nadrljali još gore nego pod Slobom.
Препоруке:
28
5
43
понедељак, 29 август 2016 18:22
Горан
А то је тај велики заокрет у политици према ЕУ и Хрватској,који је најавио лудак(Вучичевић) у подлистку СНС "Информеру" од Петка.Рече тзв.гл.уредник тог ђубрета од листа да су сазнали од добро обавештени извора из Владе Србије да се спрема велики заокрет према ЕУ и Хрватској,до кога ће доћи у понедељак,требало је још у петак,али "велики вођа" мора још да размисли пре тако крупне одлуке.ОЛОООООООООООШ ЈЕ БАААААААААААШ ДОБРООООООООО размислио и одлучио да ћемо реаговати мирно, уздржано и трпељиво!!!!!!!!
КАКАВ ВЕЛЕИЗДАЈНИЧКИ ШЉАМ!!!!
Додиче,за име Божје,немој да послуша ову блеристичко,бајденовско,меркелистичку фукару!!!!!!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
35
1
44
понедељак, 29 август 2016 18:45
SIMO-DUBAJIC
NEGI@ Ipak si priznao ovim komentarom kad si napisao da je Slobo sve izgubio. Priznao si ipak ovim komentarom gde se Srbija branila jedno 800 kilometara od Beograda 1991. Juce si pisao da se branila na nekoj Bregalnici i Ceru ipak si sad priznao da nije ni Bregalnica ni Cer u pitanju a ni Kosovo. Vec jedno mesto udaljeno od Beograda 800 kilometara. A ujedno si priznao time sto je Sloba sve izgubio da jos nista nije gotovo i da moja teorija ipak je ispravna.
Препоруке:
5
11
45
понедељак, 29 август 2016 19:13
SIMO-DUBAJIC
NEGI@ Napisao si juce da su se Slobo i Srbija sa nama zamajavali umesto da resavaju pitanje Kosova. A napisao si takodje juce da to mesto udaljeno od Beograda 800 kilometara nikad nije bilo vazno niti je ista ono predstavljalo Srbiji.A Spominjo si nesto i Slavonce koliko se secam. E moj NEGI@ imaces priliku opet biti na Bregalnici ako vec nisi hteo 800 km dalje od Beograda otici da branis Srbiju. Ali mislim da je sad kasno za tu odbranu
Препоруке:
3
6
46
понедељак, 29 август 2016 19:14
гаврило
иако, како jе рекао, потпредседник Владе и шеф српске дипломатиjе Ивица Дачић “ниjе био сасвим сагласан” са таквим ставом.,,ко може бити сагласан са тим ставом, они само лупају шамаре ами окрећемо образе!Доста је тога!Тако смо ћутали годинама и за Јасеновац,јадовно, градишку,Паг... а Јасеновац треба сваки дан да се понови било у којем медију а не да се о њему ЋУТИ или шапуће.Вучић није у праву, не мора да се Крватима свађа и да их вријеђа као кочијаш њима само треба пљунути Истину у лице да су геноцидан народ, да су имали једини у Европи концетрациони логор за дјецу да су дјеци вадили очи, да су нас увијек таманили и да би данас да могу...
Препоруке:
23
0
47
понедељак, 29 август 2016 19:42
bog dano vic
hoce li OLOS za nase u RS traziti vise od cetrdeset pet minuta da ih sredi...
Препоруке:
21
0
48
понедељак, 29 август 2016 19:45
negi
@Simo Dubajić Šta je više nisi @Slavko sad si Sima.Da napisao sam to i stojim pri tom stavu. Kakve veze ovo ima sa vama koji ste zbrisali za dva dana iz Krajine a da niste ni videli zenge.Pa čoveče ja dok sam bio podstanar u Beogradu za dva dana nisam mogao da se preselim iz stana u stan.U Krajini se nije branila Srbija nego srpski narod u Hrvatskoj,da ponovo ne doživi sudbinu iz 1941. To što ste se vi upičili da pravite od Krajine državu,to je vaša glupost i vaša želja da vladate.Bolelo vas uvo i za Srbiju i srpstvo,uostalom kao i sada.
Препоруке:
8
10
49
понедељак, 29 август 2016 19:50
Ali ipak :)))
Namestena tirada i namesteni Incident, kao i ,,Zlocin,, u Velikoj Ivanci u noci pre SRAMNOG BRISELSKOG SPORAZUMA !!!
Ne sumnjajte u Moc Okupacionog Aparata! Ne sumnjajte srPi i Srbi :)))
Naravno da ponovim da svako onaj ko misli da se ova Okupacija koja ce zavrsiti Genocidom, obara ,,izborima,, i ,,narodom na ulici,, JAKO GRESI ! Nadam se da nece i licno stradati zbog te naivnosti !
Jako malo znate i o Mehanizmima Vlasti i o tzv. ,,Narodu,,:)
Necu da se pravim ,,pametan,,. Neka dela govore. A i praksa i vreme. Ipak malo bolje proucite dogadjaje pre nego pozivate na Bune i ,,Narod,,. Nema nista od toga !
Ako nemas ,,Drzavu,, iza sebe, nista nemas !
Nazalost, Srbi nemaju NEKU Drzavu iza sebe u ovom trenutku. A ako mislite da ovo sto se naziva ,republika spRdija,, je uopste srpska drzava, a ne OBRATNO, jako gresite i tek cete stradati zbog toga.
Vise smirenosti i smisljenosti. Umerenosti i molitve.
Препоруке:
18
1
50
понедељак, 29 август 2016 19:58
Ali ipak :)))
Naravno, sve se mesti zbog Referenduma u Srpskoj, ako i sam on nije ,,Film,,. Ne znam tacnu ulogu Dodika i njegove strukture.
U svakom slucaju sve ovo mora zavrsiti Maksimalnom Stetom po srbsku stvar i bice.
Dali je slivanje referenduma jedini cilj Globalnih okupatora nad Srbima? Ili se cak pusti da referendum prodje, pa da se nesto drugo poentira, videcemo. Dobro biti nece, bitno je da mnogo lose ne bude.
Bojim se namestenog sukoba u delovima Evrope. Da tu ne plane deo Srbije (Jug) i BiH. I da ,,obecaju,, Srbima odvajanje RS a ustvari da ih navuku EKSTREMNO NESPREMNE u Rat i (nemojte se smejati!!!) bez Bozijeg Blagoslova i zavrsi se Katastrofalno!
Naime da se Srbima ,,Da,, istocni, manji deo RS a da od Brckog sve dalje bude zbrisano, kad Nespremne Srbe kao sto rekoh, izigraju i navuku im Ustasko-Natovske trupe i razvale ih po Koridoru i oko Banja Luke !
A Lazno ,,Obecanje,, za navlacenje ce biti: RS cela se odvaja!
Jug (Preshevo, Bujanovac) takodje ,,odlaze,,.
Препоруке:
18
1
51
понедељак, 29 август 2016 19:59
Poštovanje, ali opet?
Реаговаћемо одговорно уколико високи представник у БиХ затражи забрану референдума
Ej moj Aleksandre, uz svo dužno poštovanje prema politici koju vodiš i prema tebi lično kao čoveku, oni tebe opet za sve krive, pa te sada "provocira" i neki Denis, link:
Ma koliko vodio miroljubivu politiku, oni te svrstavaju u nešto sasvim drugo.
Препоруке:
7
3
52
понедељак, 29 август 2016 20:04
Tako nekako?
Ali ipak :)))
Pišete pronicljive komentare.Pozdrav.
Препоруке:
9
1
53
понедељак, 29 август 2016 20:07
Gabrijel
Obicno , isprazno , besmislemo blebetanje jedne GLOBALISTICKE .... Odgovorio bi ti da smes ali to nije u planu "globalosta" koji su te postavili na tu poziciju da izigravas BALKANSKU DVORSKU LUDU.
Препоруке:
14
0
54
понедељак, 29 август 2016 20:12
Decko iz B.
"Oн jе додао да ниjе проблем да се нађе са Mилорадом Додиком и Mладеном Иванићем и осталим српским представницима како би се видело коjа jе наjмања штета за српски народ."Najmanja steta bi bila da se Beogradski ....sto manje mesaju u borbi legaliteta Srpske. Ali "Beograd" mora da ojaca Vojsku nasu. Da se moze sto agresivnije, brutalnije i silnije udariti na mnogobrojne neprijatelje.A dali to moze sa covekom na celu Beograda koj izgleda nije nesto raspoloziv da trazi istragu zbog pokusaja atentata na premijera drzave Srbije (to jest njega) ali trazi nasi prekodrinskih Srba da im dodju da dobiju "konsultativni" savet kako se nesme traziti demokratija i vracanje BiH u izvorni i do danas vazeceg sastaba dejtonski sporazuma.Ali bar po njemu ne sramoti Srbiju i srpski narod!
Препоруке:
11
0
55
понедељак, 29 август 2016 20:15
@nenad
Ja se ne bih ponasao tako kao tvoj veliki Vidja.
Ne lupetaj vise ovde, mnogi misle da se za..bavas.
Mislim da si tezak provokator iz SNS fioke
Препоруке:
15
1
56
понедељак, 29 август 2016 20:24
Decko iz B. @ negi
"Niko nije tražio da Vulini,Linte i ostali SNS odgovoraju na provokacije iz Hrvatske i BiH već da kao predsednik vlade pozove hrvatskog ambasadora i saopštiš mu šta treba da mu saopšti."
A sta bi to po vama bilo, da bi trebao da saopsti ustasima (kao i drugima)?
Kako bi vi, pravi Srbin 2Srbije, koj nebi hteo kao gosp. Milic da prica sa od vas navedenim "novinama" posto ste borac "humanizma" soroskog kova, koj ce predati sve i svasta, zarad dobre poente iz svetog Brisela i pogotovo Vasingtona.
Posto vi napadate korisnika da se krije iza drugog nika, ja jos uvek otvoreno sumnjam da iza vaseg nika stoji isti korisnik koj koristi ustaskih nika, kao sto alkar, DŠ i itd.
Ovaj zadnji deo sam vam samo dao da nemorate da odgovorite na pitanja, sta bi to 2srpska masonki placenicki sljam, koj je ispovracen posle 5. Oktobra.
Препоруке:
8
4
57
понедељак, 29 август 2016 20:29
mmne
njemu ne vredi ni sto puta da se kaze : "car je go! ". covek je psihicki ostecen i u svakom duzem razovoru ili govoru opada mu paznja i pokazuje se ko je! na zalost stetu je ogromnu napravio a bojim se jos ce….ono sto sam primetio je da nema uporiste u gradjanima ali ima strasne poluge vladanja masom! po mom misljenju u pitanju je sizofrena osoba ( F20.0-F20.9 po ICD-u) koja nema mogucnost boljitka osim stalne kontrole.na zalostnjemu je vaznija pobeda zvezde protiv mladosti iz lucana nego da odslusa i cuje sta mu kaze putin?! kad ode na zapad sprdaju se sa njim….n je tipican primer "bicikliste" ( izvinjenje i postovanje za uzorne bicikliste) figure koja opisuje njegov sklop a tragediju srbije: sagnut ,povijen u luku, uzdignute glave sa licem dok gleda onog kojem ponizno obavlja felatio, ludacki pritiska i vrti padale ugnjetavajuci bez kriterijuma sve sto je ispod njega….stav koji su mu dodelili mentori koji zdusno obavlja dok se ne zamori ili zavrsi posao a tada ce biti sklonjen….
Препоруке:
15
0
58
понедељак, 29 август 2016 21:14
Pioni
I ajd sad,kako i Vučić i Gasparov pioni? Znam da obojica slušaju zapad. Ali ovo što naš Vučić pljuje po ustaštvu a menja srpski ustav zbog neke ZSO, je valjda dobar redosled prioriteta? Ili valjda samo "patriota" ima snage da politički prods KiM ili RS? Ne, nije Vučić pion! On lukavo menja poziciju. On je barem "skakač".Mislim, znate kako se u narodu to kaže.
Препоруке:
4
0
59
понедељак, 29 август 2016 21:17
negi
@Dečko iz B. Nepristojno je mešati se u tuđu polemiku,a bilo bi još gluplje da odgovaram na tvoje glupe insinuacije.Ti možda možeš da baljezgaš šta ti padne na pamet ali jedan predsednik vlade to sebi ne sme da dozvoli ako stvarno misli da je ozbiljan i odgovoran predsednik.
Препоруке:
5
2
60
понедељак, 29 август 2016 21:27
Banditski brlog
Patološku mržnju koju vašarskošibicarska bitanga ispoljava prema svome narodu i udvorištvo prema drugim narodima koji nam ne misle dobro,to nikad i nigde nije bilo u istoriji.Tako da sve više sumnjam u njegov srpski nacionalni identitet. Jer demagozi i populisti napadaju druge narode, kako bi istakli značaj svoga naroda, kao što je to Vadikalni šovinista nekada činio, preteći muslimanima da će za jednog ubijenog Srbina da ubije sto muslimana. Ostaće zabeleženo u istoriji da je jedan potpuno nekontrolisani, odmetnuti i ucenjeni političar, psihopata, više zla naneo svome narodu i državi od naših vekovnih neprijatelja, koji ne bi mogli, uprkos nasilnoj okupaciji, da tako temeljno i sistematski razore srpsko nacionalno biće.
Препоруке:
19
1
61
понедељак, 29 август 2016 22:04
Decko iz B. @ negi
"... Ti možda možeš da baljezgaš šta ti padne na pamet ali jedan predsednik vlade to sebi ne sme da dozvoli ako stvarno misli da je ozbiljan i odgovoran predsednik."
Pa kada moze vas "ozbiljni, odgovorni" i cenjeni ustaski nemacki Politicar Josip Juratovic moze da laje 2srpsko ustaski da Srbe nemaju pravo na glas. Sto onda "predsednik vlade" Srbije nebi mogao da odgovori na ustaske napade? Sto nebi mogao da izbaci vec jednom ustaski kapital iz nase drzave? Sto nebi mogao da jaca vojni kapacitet na Milosevicevo vreme (evo drugi zaobilazni put za 2srpskog terazijskog dobrocinca) da mozemo da odbranimo narod ne samo i Srbiji nego i u "regijonu"?
Vi iz 2Srbije cete radije svima koji nas otvoreno sarmaraju i pljackaju izvaljati crveni tepih. Kao sto ovaj "predsednik vlade" voli vise na sopstveni narod da udari, krijuci iza toga istog tepiha, nego li da nadje kicmu da odgovori da "niko nesme da vas bije" (Treca argumentativna dskocna daska za vas, ili alkara ili bilo koga).
Препоруке:
4
2
62
понедељак, 29 август 2016 22:28
Decko iz B. @ Banditski brlog
"Jer demagozi i populisti napadaju druge narode, kako bi istakli značaj svoga naroda, kao što je to Vadikalni šovinista nekada činio, preteći muslimanima da će za jednog ubijenog Srbina da ubije sto muslimana."
Pitam se u cemu je problem da se uredno kaze sta ce se desiti ako ustase i mudzahedine navale na Srbe da po ko zna koj put vrse genocid nad njima? Da vas pitam, sta bi vi radili danas kada gosp. Izetbegovic pocne opet da navali da kolje Srbe? Koj bi vas odgovor bio? Jer ce apel humanizma biti dovoljan da se pokolj odbrani?
Koj odgovor vi trazite od bilo kojeg politicara na celu Srbije kada bilo ko navali na Srbe da ih ubije, proteruje i/ili unisti njihov posed? Sta je vase ocekivanje od Beograda kada se desi nesto u regijonu. Sta ako se desi nesto u Srbiji? Da se daju lepe poruke? Kako Izrael reaguje? Oni cak ni pricaju nego ubijaju po osecaju 1.000 za 1. Kao sto hocu ustase/mudzahedine 10.000 za 1 poklati.
Препоруке:
6
2
63
понедељак, 29 август 2016 22:33
negi
@Dečko iz B Vodi samo računa koga nazivaš ustašom. Ja jesam iz Srbije ali sam ratovao protiv te ustašije i ne treba ti da me učiš ko su i šta su.To što ti je ovaj Dramoser zemljak ne znači da moraš da ga podržavaš i da blatiš svakog ko ga ne podržava.Kao da ste učili istu školu,čim zagusti tu je optužba Sorošovac,NATO-vac,Kandićka...... i ostali Šešeljugini fazoni(još jedan zemljak).U lepo se drušvo faćaš,što bi rekao Šojić.
Препоруке:
7
3
64
понедељак, 29 август 2016 22:39
Бошко
Премиjер jе нагласио да jе ово била jедна од наjтежих недеља за њега, зато што jе као председник Владе морао да одћути и прећути наjтеже увреде коjе су изнете на рачун Србиjе
Како најтежа. Ваљда најлакша...
Уместо Вучића који већ две године највише вређа, омаловажава и подцењује Српски народ, нудећи га као "јефтину марву" широм света,
нашао се неко раван Вучићу па је
Вучић могао да оћути.
Значи чим прекину усташе, почиње поново увреде, омаловажавања, и подцењивање Српског народа од стране Вучића...
Препоруке:
9
0
65
понедељак, 29 август 2016 22:41
Митар
@negi
штета што ниси био председник Срба у Крајини, да не упиче државу Крајину. Ти би их сигурно саветовао да се мирно интегришу у мирољубиву и нову усташку Хрватску, ватиканско-фашистичких вредности. Стварно ти Крајишници су постављали балване да би заштитили Хрвате од себе. Те, можеш мислити, фине усташе су покушале олујом да зауставе Србе у Крајини, али зли Крајишници су се дивљачки одупрли тој намери и кренули пут Србије само да би је данас упропаштавали.
Тако су радили и Срби из БиХ и са Косова и Метохије. Будалаштина једна. Ти фини пријатељи Срба су хтели да они остану на својим огњиштима а они су одбили пријатељство само да би се дочепали београдског асфалта и позиције са које могу Србији штету чинити. Ето, све би било другачије да је неги био неки чимбеник, а срећом није.
Препоруке:
11
2
66
понедељак, 29 август 2016 22:52
Decko iz B. @ negi
Ja sam Sumadinac od caletove i majcine strane. I usavrseno znam da u celoj Srbiji ima ljude koji klicaju ustasima koje sigurno procenim na jacinu devizije, ako ne i vise. Sa svim onim bakicama, 2srbijancima i ko zna sta. A cak i ako nebih bio iz Srbije, sta bi vi hteli stom argumentom da kazete? Da imaju krajisnici da cute u Srbiji, zato sto 2Srbijanci imaju primat nad misljenja?
Ako necete da vas neko zove ustas, zbog cega onda podrzate neke ustase i njihovu politiku? Da vas precizno pitam, dali se distancirate od Josipa Juratovica kojeg ste hvalili na drugom mestu kao prijatelju Srba, zato sto je sindikalc u nemackoj bio, i stime "pomagao Srbima". A isti na primer lupeta da po tom "castnom humanistu", koj je bio odgovoran za pitanja stranaca u nemackoj stranci SPD, da Srbi nemaju pravo da glasaju.
Dali takav, po mojem misljenju, olos i rasista kao gosp. Juratovic zasluzuje podrsku od nekog koj nece da mu se dobaci ustasa? Ozbiljno pitam, cisto da vas razumem.
Препоруке:
3
2
67
понедељак, 29 август 2016 23:02
Decko iz B. @ negi
"U lepo se drušvo faćaš,što bi rekao Šojić."
Kuda vodi drustvo "Sorošovac,NATO-vac,Kandićka......" cela Srbija ne samo da moze da vidi, nego i da oseca na sopstvenoj kozi.
Препоруке:
4
2
68
понедељак, 29 август 2016 23:54
Скелани
Пошаљи војску, полицију да уведе ред и закон.Тако је почело са Косовом и Метохијом.Неће они, они су фини, ми срби смо их изазвали...Јаду, оде народ са Косова, отићи ће и из Пазара.Шта се ... са Пазаром, учини нешто конкретно за државу.Запосли народ, а не стране компаније да нас запошљавају. Да им будемо робље.Где ће наши стручњаци, студенти? Ускоро ћемо имати само немачке и албанско школе. Шта ће нам било шта српско?
Препоруке:
14
0
69
уторак, 30 август 2016 06:38
симонида
када се све погледа наш Дечко који Обећава је једна жалосна и болесна особа!у "земљи" свађа се са сваким, свакојако назива своје политиче противнике али од злочиначке хрватске цвика.АВ је дете које још није порасло, види вебера, протестанте...када га позову из страних амбасада сав претрне од среће и страха, зато се тако понизно умиљава, сервилно до бола да га је гадост гледати.ако је неко срозао достојанство овог народа онда је то ова олош странка на челу са Дечком који Обећава!у суседној држави имамо полтрона пар екселанс, диктатора,мафијаша,убицу, заједнички су им пријатељи: Цане, Беба...ваљда овај наш неће кренути тим путем
Препоруке:
8
0
70
уторак, 30 август 2016 09:04
Београђанин
Другим речима - неће протестовати.
Препоруке:
2
0
71
уторак, 30 август 2016 09:23
goxy5
naravno da ce da pristane na sve samo da bi sacuvo mir, i svaki od vas bi to radio da je na njegovom mestu
Препоруке:
0
3
72
уторак, 30 август 2016 09:25
negi
@Mitar@Dečko iz B.....Ja sam stvarno mislio da vi kapirate šta se događa ali vidim da sam pogrešio! Kako vam nije jasno da ove provokacije sa izjavama ima samo jedan cilj i da se ne događaju slučajno.Svi su želeli da imaju svoje države i dobili su ih i sad ne znaju šta da rade sa njima. Nesposobni da reše egzistencijalne stvari u svojim novostvorenim državama zaviruju u tuđe dvorište i gledaju šta drugi rade i to komentarišu jer to jedino znaju.Kao dve snaše preko plоta.
Šta treba Srbiji da se pali na ove izjave ustašije ili Turaka u Bosni? Nismo više u Jugoslaviji,imali smo šta smo imali,nemamo ništa više zajedničko,gledajmo svoja posla.
Srbija je platila ogromnu cenu boreći se za jugoslovensko nasleđe,valjda je vreme da sredi i dovede u red svoju državu,a ne da gleda preko plota šta pričaju drugi.Svi vi zagovarate da treba odgovarati na svaku njihovu provokaciju idete im na ruku. Da su to ozbiljni igrači ne bi se politika vodila po tabloidima i ovim konferencijama za štampu!
Препоруке:
2
2
73
уторак, 30 август 2016 09:51
negi
@Mitar@Dečko iz B nastavak.... Bez sređene i pravno uređene države nemamo šta da se prepucavamo sa drugima. Pošto to nismo u stanju da uradimo mi se upustamo u tu njihovu igru koja ima za cilj da nekome prekipi i ovde uđe i zavede red i samo se čeka da neko pretera i povuče prvi potez.Jasno je da Turci i ova ustašija misli da su oni zaštićeni od velikog brata i da žele da on kazni "nerazumnu Srbiju".Taj film smo već gledali i izgleda nikakvu pouku nismo izvukli.Njima je potrebnija svađa sa nama, nego nama sa njima.Ali vidim da se ovde svi trude da im pomognu a onda kao i prošli put,onda u stranu. Srbija je već četvrt veka talac Srba van Srbije i njihovih ambicija.Srbija više nema snage i interesa da ispunjava njihove "želje i čestitke".Srbija jeste matična država svih Srba ali nije rezervna država svih Srba gde će oni da se smeste kad im "želje i čestitke" ne budu ispunjene.Srbi u Srbiji nemaju rezervnu državu već ovu jednu jedinu.Ako to ne kapirate,javam ne mogu pomoći.Samo napred!
Препоруке:
0
3
74
уторак, 30 август 2016 10:37
SESTA LICKA
NEGI@ Tebi je kao Srbijancu lako govoriti o tome da Srbija ne treba da gleda u tudje dvoriste verovatno tudjim dvoristem smatras i nasu Krajinu. E pa prijatelju Srbija je duzna gledati u tudje dvoriste upravo zbog Krajine ako bi Srbija to prestala raditi postavilo bi se logicno pitanje jesmo li mi iz Krajine uopste braca sa vama Srbijancima. I postavilo bi se jos logicnije pitanje jesmo li mi uopste isti narod kako zvanicna Srbija ipak kaze. A zvanicna Srbija ipak kaze da smo ipak braca uz sve razlike koje imamo. Dakle nije moguce da Srbija okrene glavu uz svu zelju koju ti imas da to Srbija uradi. Pokusaj hipoteticki zamisliti situaciju gde Srbija okrece glavu od svih Srba van Srbije i onih u Crnoj Gori i u Bosni i u Hrvatskoj. Pa tad bi Srbi iz tih drzava uradili ono sto bi tad bilo naj logicnije oduzeli bi pravo Srbiji da svojata i Nikolu Teslu i Milutina Milankovica i Aleksu Santica i Njegosa i Pupina i na stotine drugi znameniti Srba. Srbija bi ubrzo postala ljustura ali bez iceg
Препоруке:
3
1
75
уторак, 30 август 2016 11:56
гаврило @ неги
олади мало,ти ћеш у неком следећем коментару написати и да је кнез Лазар био терориста...ајде олади или сабери се!што би урадио да ти неко сваки дан малтретира породицу,жену,децу...да ли би све то мирно гледао?
Препоруке:
1
1
76
уторак, 30 август 2016 12:11
negi
@Šesta lička Ja to nisam nigde rekao, učestvovao sam u ratu u Hrvatskoj tako da bi bilo sumanuto i glupo tako nešto reći.Srbija 1991 god. nije ni bila dražava,(to je bila SRJ) a uvučena je da ratom rešava pitanje Srba van Srbije.Naravno da,uz sav napor i žrtve nije mogla da odgovori tom zadatku jer je čovek koji je bio na njenom čelu bio nedorastao,ne samo da vodi rat u koji je utrčao bez potrebe,već da uspostavi državu Srbiju.Da bi Srbija mogla da zaštiti Srbe van Srbije mora prvo da bude sposobna da zaštiti sebe pa onda i Srbe van Srbije.To se nije desilo i imamo to što imamo.Ni danas nismo daleko odmakli i dalje smo provizorijum od države gde jedan običan Dramoser isti kao i Sloba, uzima sebi za pravo da rešava sva pitanja on lično a ne institucije države,od pitanja navijača u Pazaru pa do spoljne politike.Kao i prošli put svi okolo su osetili da nema države već da postoji vlast jednog čoveka(isto kao i Sloba) i krenuli su sa provokacijama ne bi li izazvali nesmotrenu reakciju
Препоруке:
1
1
77
уторак, 30 август 2016 12:23
Apatinac
Pas koji laje ne ujeda!
I ljudi koji kao kerovi "lavežom" pokazuju mišiće su u principu kukavice i nikogovići ,koji verbalnim akcijama kriju svoje slabosti.
Jaki i zreli ljudi ne prete, ne galame, ne "laju" već tuđe pretnje ozbiljno shvataju.
Tako i Vučićeva "direktiva" ide u tom pravcu(možda je trebala i ranije).
Takođe nedavna tatička vežba policija R.Srbije i R.Srpske je najači odgovor u tišini koji trebaju da razumeju Hrvatski i NATO "čimbenici".
A na "lavež" odgovarati "lavežom" je neozbiljno...
Препоруке:
4
0
78
уторак, 30 август 2016 12:28
negi
@Gavrilo Pa obuci uniformu i kreni,junačino, umesto što širš te tvoje seljačke fore o žena i deci po portalima. Ponesi Slobinu sliku možda će svi da se razbeže kad te vide.
Препоруке:
1
2
79
уторак, 30 август 2016 13:08
Шумадинац
Апатинац,
Ти си једини који је убо суштину целе приче.
Ово остало је позната дечија реторика.
Ко разуме неке ствари има ће мир ко не тај ће увек да се бори са ветрењачама.
Препоруке:
2
1
80
уторак, 30 август 2016 13:19
Турас
"Mорамо да се консултуjемо и разговарамо да извучемо наjмању штету, односно наjвећу корист за наше грађане и народ" Рече Вучић .
Да ли је политика попуштања када вас неко сматра фактором нестабилности на Балкану , та која доноси "најмање штете " или је изговор за немоћ ,удвориштво ,издају ? Међунардни закони о правима мањина у Србији су одавно одбачени од стране Брисела (Немачке)и сада је Србија "космополитија" , где свака шуша има већа права од Србског Народа . Што морамо признати (и Вучићу је то добро познато)да ни у једној земљи запада то не постоји . Та иста Немачка не дозвољава турцима који су у њој рођени , иста права као немцу коме су родитељи немци . Какве књиге на турском у школама ! Асимилација којој се упире Немачка није потпуна - напротив .Док се нама наређује уз Вучићеву "сарадњу" да будемо слуге мањинама у сопственој држави .Најгоре што своју послушност презентује као једину могућу политику .То је пропаст Србије .
Препоруке:
2
2
81
уторак, 30 август 2016 13:26
negi
@Apatinac Sa tobom se oko mnogih stvari ne slažem,ali si ovim komentarom rekao suštinu.Ćuti i radi a kad dođe vreme pokaži se!Vreme radi za srpsku stvar i oni to znaju i zato pokušavaju da izazovu nesmotrenu reakciju Srbije i prekinu to. A ove Vuline,Linte,Stefanoviće treba najuriti iz politike da se nikad ne vrate, Šešeljugi zabraniti pristup medijima.
Препоруке:
1
0
82
уторак, 30 август 2016 13:35
Милош Поповић
"Реаговаћемо одговорно уколико високи представник у БиХ затражи забрану референдума..."
Озбиљно ?? Упутићеш му демарш ?
Ево се расплаках док читам колико ћутиш на увреде и колико си удараца по носу и наочарима примио и издржао у Сребреници.
Стварно те жалим,и још више српски народ какву је кукавицу и поданика изабрао да му буде вођа.
Препоруке:
5
1
83
уторак, 30 август 2016 14:02
Apatinac
Za Negi
Lepo što smanjujemo razlike u mišljenjima bar kad su u pitanju ataci spolja.
Redovno čitam vaša pisanija.Nekad su odlična a ponekad razočaravajuća.
Što se tiče uklanjanja Linta,Vulina,Stefanovića, pa vidite da je "Dramoser"(kako ga vi zovete)upravo stavio blokadu na "uzvraćanje" Hrvatima. Što se tiče "Šešeljuge" on je ipak nezavisan(mislim čak i od sebe samog).
Vi rekoste da je Vučić (kao Sloba) uzurpirao svu vlast i državnu politiku za sebe,a da to treba da rade "nadležni državni organi"?
Vučić je upravo taj "nadležni državni organ" koji ima poveren mandat od 2,2 miliona glasača(na prošlim izborima računajući i SPS),da određuje državnu politiku, a u skladu sa tim i da vaš savet o uklanjanju štetočinske rabote Linte,Vulina itd. sprovede u delo!
Blagodarim i svako dobro
Препоруке:
0
2
84
уторак, 30 август 2016 14:51
negi
@Apatinac Ok.oko ovoga se slažemo! Ni jedan političar,na bilo kojoj funkciji da se nalazi nema pravo da suspenduje ili svojim ponašanjem ugrožava rad institucija države(sudska,zakonadavna i izvršna) već da im stvori uslove za rad u skladu sa Ustavom Srbije.Njegova je izvršna vlast i za to je odgovoran. Alek je protivno ustavu uzeo kompletnu vlast u svoje ruke i to mu se sada obija o glavu ali i svima nama.Ući u ovu prostačku i nepotrebnu polemiku sa hrvatskim i bošnjačkim političarima u jeku njihovih predizbornih kampanja znači podrška njihovim ekstremistima(HDZ i SDA).Milanović(SDP) ne želi da ostane bez glasova pa se i on uključio.Sve je otišlo predaleko i Alek sada kao prekida.Poenta je da nije trebalo u bilo kakvu polemiku da ulazi i tako im pomaže.Ali duh iz boce je pušten i teško ga je vratiti,pogledaj samo naslove štampe pod njegovom kontrolom.Iz svojih katakombi izmileli su ratni huškači na naslovne srane videvši novu šansu za stradanje.
Препоруке:
0
0
85
уторак, 30 август 2016 15:15
Apatinac
Za Negi
Pa vidite, ozbiljna država uvek radi u "rukavicama", dakle državne institucije treba da budu odmerene i balansirane,a da "ratove" vode novinari-mediji.
Tako i u našem slučaju, protiv Hrvata mediji(naročito tabloidni)treba da odgovaraju na napade njihovih političara.Na taj način država ima širok manevarski prostor delovanja i adekvatnog odgovora.
A što se tiče ove dreke iz Hrvatske ona nije izbornog karaktera!
Ona je generisana spolja, jer je došlo do "tektonskog"poremećaja odnosa snaga posle neuspelog puča u Turskoj.,nadam se da to razumete.
Upravo iz tog razloga, jer je opasnost realna, treba balansirano,nejavno voditi državnu politiku..
Препоруке:
0
1
86
уторак, 30 август 2016 16:14
...
господо коментатори Вучићу је и одговорност и озбиљност страна, да је тако, сведочи и то што хрватски амбасадор још седи у БГу, уместо да буде persona non grata!
то је минимум што би свако ко имало држи до себе и Србије урадио, макар јавно
овај ни то кукаван није у стању
а камоли ишта тајно јако и аргументовано
ипак је он премијер из навијачких клупа
увек сам се питао што навијачи никада нису били на протестима против Бриселског споразума
задовољни коскицама од бившег
биће
нема од навијача људи
Препоруке:
1
1
87
уторак, 30 август 2016 17:27
negi
@Apatinac Sve se slažem,ali kako polemisati sa ovima što neće u EU a onda se obruše na Hrvatsku što nas blokira?Pa stani, da li ste za EU ili niste?Ako nismo za EU treba da podržimo njihovu blokadu.Ali izgleda kod Srba to ima kontra efekat,ako su Hrvati protiv sad smo mi za. To što Alek ne može da oćuti to razumem i nema veze sa EU,već sa tim što bi on progovorio na lakat i mislim čak da je to njihov dogovor pred izbore.E sad je problem što se umešao Milanović,hoće i on glasove "od busanja u grudi" a to izgleda nije bilo u planu i zato dreka.Kod Turaka u Bosni isto.A kad se još uključi i Informer, Pink i stali bilteni sa Bebom i njihovi Informeri eto belaja i to niko više ne vrati u normalu sve i da hoće.Srbiji ne treba nikakav belaj,ona ima svoj unutrašnji belaj.
Препоруке:
0
0
88
уторак, 30 август 2016 17:44
SESTA LICKA
NEGI@ Srbija se tu nece mnogo pitati oko tog belaja. jednostavno ce sama izabrati sta da cini.A izbor je sledeci ili ce izgubiti RS ( Bez da reaguje kad belaj krene i da mirno posmatra nestajanje RS) Ili ce vojno uci u rat treceg izbora nema. Srbija je duzna braniti Srpstvo van Srbije i to ne deklarativno vec oruzjem. Srbija ima duznost da stiti Srpstvo svud gde se ono nalazi pod cenu i da sama zbog toga vecno ostane u nemilosti Zapada. Svati ona je duzna to da cini.
Препоруке:
0
0
89
уторак, 30 август 2016 17:58
Apatinac
Za Negi
Sećate se Milanovićeve blokade granice?
Tad je Nemačka preko HR pokušala da zaustavi priliv izbeglica.Međutim nas je podržala USA , jer im je cilj ekonomsko bombardovanje Nemačke i HR blokada je pala, a izbeglice nastavile ka EU.
Od tada odnosi SR i HR jačaju(pod nadzorom USA).
Završnica se dešava kad se sastaju Kolinda i Vučić na mostu i potpisuju niz "sporazuma".
To je bilo 15 dana pred puč u Turskoj.
Odmah posle puča HR ministar vanjskih poslova kreće u odapinjanje otrovnih strela.I to na zakon o"univerzalnoj jurisdikciji" 13 godina star(ako se ne varam.
Jasno da nije reč o izbornoj kampanji ni realnim smetnjama za HR, već je opao Bošnjački pritisak na "Rusku interesnu zonu"-Republiku Srpsku i to u razmeri koliki je Turski uticaj u Bosni.
Vidite, USA ceni da su im u Bosni "karte"loše, i u sklopu toga je HR "kec iz rukava"...
Препоруке:
1
0
90
уторак, 30 август 2016 18:09
Apatinac
Za Negi
Inače dobronameran savet: ne obraćajte pažnju na ove koji ovde na sajtu "ratuju"protiv NATO-a.Pustite ih da slobodno i nesputano sami pobede, kao što su Vitez od Manče i njegov sluga Sančo Pansa pobedili vetrenjače...
Препоруке:
1
0
91
уторак, 30 август 2016 19:02
negi
@Šesta Lička Sad više nisi ni @Stanko ni @Sima Dubajić sad si @Šesta lička.Odluči se već jednom!
Препоруке:
1
0
92
уторак, 30 август 2016 19:17
Decko iz B. @ negi
"Nismo više u Jugoslaviji,imali smo šta smo imali,nemamo ništa više zajedničko,gledajmo svoja posla."
Ako sutra ustase i mudzahedine navale na Srbe, vi bi skrstenih ruka sedili, a onda kada se terazija popunila sa novom srpskom nejac, vi bi im odpsovali sve po spisku i jos im zabranili da izjasne svoje misljenje. Ali bar smo nasli jednu zajednu stvar, da Srbija mora da sredi prvo svoju drzavu a to je vracati okupirano Kosovo i Metohiju i ustavni poredak Srbije. Posle vracanja, menjati ustav i izbaciti oba ovlascenja AP, i spojiti celo Srbijiu zentralno sa Beogradom, kao npr. Francusku. Jer sam vaz dobro razumeo?
"Svi vi zagovarate da treba odgovarati na svaku njihovu provokaciju idete im na ruku."
Ja zagovaram, da Srbija samo jednom treba odgovoriti. Ali to onda ako vec treba jednom za uvek!
Препоруке:
0
1
93
уторак, 30 август 2016 19:29
Decko iz B.
"Bez sređene i pravno uređene države nemamo šta da se prepucavamo sa drugima."
Kao prvog koraka vracanje Kosovo i Metohiju u ustavnom poredku Republike Srbije. I izbaciti baliste. Kako sam vec pisao.
"Pošto to nismo u stanju da uradimo mi se upustamo u tu njihovu igru koja ima za cilj da nekome prekipi i ovde uđe i zavede red i samo se čeka da neko pretera i povuče prvi potez."
Vasu bojaznost za invasiju delim, samo sto resenje nemoze biti, zaglaviti glavu u pesak ili slihtajuci se tim "redarcima", kao sto izgleda vi zagovarate, nego jacanje vojnog kapaciteta. Kao prvo na nivo od Milisevicevo vreme i iznad tog nivoa sa savremenijem Orudju. Kao npr. S-300. Ali i balisticke rakete sa bioloskim, hemijskim glavama (najbolje atomskom!) zarad apsolutnom uzvracanju, ko bi probao da nas unisti. To je medju ostalom NATO-standardna strategija.
Ako jacamo te strukture svako ce dvaputa razmisljati dali ce da prodje, od po vama lajanju u tabloidima, na krenuti u sledeci pokolj Srba.
Препоруке:
0
0
94
уторак, 30 август 2016 19:38
Decko iz B. @ negi
"Jasno je da Turci i ova ustašija misli da su oni zaštićeni od velikog brata i da žele da on kazni "nerazumnu Srbiju".Taj film smo već gledali i izgleda nikakvu pouku nismo izvukli"
Posto znate moju pouku, voleo bi da citam vasu izvucenu pouku?
"Njima je potrebnija svađa sa nama, nego nama sa njima."
Ako sedite u kafani (u Srbiji) i nasilnik (ustasi (dal inostrani ili terazijski) i svi drugi) trazi svadju (rat do istrebljenja) sa vama (svim Srbima), vi cete da radite sta?
"Srbija je već četvrt veka talac Srba van Srbije i njihovih ambicija.Srbija više nema snage i interesa da ispunjava njihove "želje i čestitke"."
Pitao sam vas vec jednom i niste hteli da odgovorite, ako navale na Srpsku i Srbija bude poplavljena sa srpskom nejac, vas odgovor ce biti dreka, da imaju da zacute te izbeglice, zato sto ste vi iz Srbije? Medju ostalom sto ta Srbija nije resila stvari u tom vremenu? Sta su resili 5.oktorbasi sa 2 Srbijom za citavih 15 godina? Da stojimo jos gore nego ikada.
Препоруке:
0
0
95
уторак, 30 август 2016 19:49
Decko iz B. @ Apatinac
Imam pitanje za vas. Dali vi ovde na elokventan nacin probate da zagrejate staru i (po meni) istrosenu naprednu taktiku "tajnog plana vracanje Kosova i Metohije", koja je nama nudjena pre one izborne trke kada su prvi put ovi dosli na vlast?
Препоруке:
0
0
96
уторак, 30 август 2016 20:24
negi
@Dečko iz B. Ne znam dečko i B. koliko imaš godina i kako uspeš da doneseš bili koji zaključak sa toliko "ali". U okršaj se ne ulazi sa "ali" i sa naoružanjem sa naslovnih strana Informera.Prestani već jednom upotrebljavati te metafore.Kafana je kafana i slobodan izbor da li ćeš da idešeš ili nećeš,okršaj kad nastupi nemaš izbor,moraš i kad to vreme dođe niko te ne pita hoćeš li ili nećeš i šta ti misliš.Ostavi me priče o K....nju i junačenju na prazno,toga sam se dosta nagledao. Ovi isti koji su na vlasti istu tu priču i iste te fore su guslali pa smo dobili po nosu.Za to što me pitaš naš narod ima jednu poslovicu,"kad si mogao nisi hteo,sad kad ne možeš ti hoćeš".E to se upravo događa sa nama.
Препоруке:
0
0
97
уторак, 30 август 2016 20:49
Decko iz B. @ negi
Najlepse mi bilo da nebih ni trebali o tome da se dopisujemo i dobacivamo, "ali" situacija je drugacija. Cak i da bi sve otvorena pitanja bili reseni u "regjonu", kada pukne Evro, gori ce ta Evropa (dali je vasa?) i koju po vama neki Srbi zele da najure, samo zato sto Agram to brani Srbima.
A u rat na zalost ce se uci nespremno od strane Srbije, kao sto se uslo pocetkom 90tih. Kada ne lazete na sopstvenoj kozi ste to izkusili. Srpska istorija se uvek vrti u istom samoubilackom krugu, zato sto Srbi necu da uce. A to da jedino u licnom oruzju spasa ima. Nece niko da nam dodje u pomoc. Sto bi npr. Rusi jos jednom dosli da daju krv, kao sto su dali za vreme 2. svetskog rata? Sta su dobili stime? A sa vama se dopisujem vec koliko a necete da izadjete sa vasem licnom mislima kako bi Srbiji bila bolje? Nego se uvek tu negde "spasavate" sa nekakvim supljim frazama koje Brisel nidu "njihovim" gradjanima vec deceniju, bez pozitivnog rezultata.
Препоруке:
0
0
98
уторак, 30 август 2016 21:13
Decko iz B. @ negi
"@Apatinac Ok.oko ovoga se slažemo! Ni jedan političar,na bilo kojoj funkciji da se nalazi nema pravo da suspenduje ili svojim ponašanjem ugrožava rad institucija države(sudska,zakonadavna i izvršna) već da im stvori uslove za rad u skladu sa Ustavom Srbije."
...
"Ostavi me priče o K....nju i junačenju na prazno,toga sam se dosta nagledao."
Ja se nacuo o "srbijanskim" gradjanima upotrebljavajuci ustav po potrebi ili nepotrebi.
Препоруке:
0
0
99
уторак, 30 август 2016 21:16
Decko iz B. @ negi
"kad si mogao nisi hteo,sad kad ne možeš ti hoćeš"
Sta vi hocete da se ucini od Srbije? Kako vase uredjenje Srbije izgleda? Sto ta silna i nevina 2Srbija nije htela kada je dosla na vlast da oporavi Srbiju? Ko je vama tada smetalo, da se vec jednom po vama sredju Srbija, puteci sve oko nas na miru?
Препоруке:
0
0
100
уторак, 30 август 2016 22:00
negi
@Dečko iz B. Alo dečko,na čemu si?Sabri se, niko tebi nije dužan da odgovara na tvoje šeme i dileme i da ti objašnjava šta je država.Ako već hoćeš da saznaš neke odgovore uči sam,nisam ti ja tata da te učim.
Препоруке:
0
0
101
уторак, 30 август 2016 22:11
Decko iz B. @ negi
"... niko tebi nije dužan da odgovara na tvoje šeme i dileme i da ti objašnjava šta je država.Ako već hoćeš da saznaš neke odgovore uči sam,nisam ti ja tata da te učim."
Hvala boga da mi tata niste!!! Znaci opet izbezite odgovre. Dobro u pravu ste, meni odgovor niste duzni dati. Ali ja nisam duzan da ostavim da pitam 2Srbijance koj je njihov doprinos srpske "drzavnost" koje su imali mogucnost punih 10 i vise godina graditi. 90tih su prosli! Vidicemo dali cete pomocu Agrama, Laibacha i drugim neprijateljima da dalje unistite Srbiju i srpski narod na celom Balkanu. Znaci "tatice" rasprava sa vama negde ne vodi. Vise cu informacije dobiti od Kandic i Biserko. Oni njihovu anti-srpsku agitaciju ne kriju. Kao ni gosp. Milic koja je ta, koja odredjuje koj sljam u Srbiji zasluzuje ime "novinarstvo".
Препоруке:
0
0
102
среда, 31 август 2016 08:30
Шумадинац
Америка губи једноставно полугу власти у БиХ и то је њима највећи проблем.
Апатинац брате, Хрватска није никакав кец у рукаву већ будала који свој народ жели да искористи као топовско месо.
Нема ништа од ових претњи и глупости. Па јел ви имате имало свести о томе шта би значио поновни рат на Балакну? Нема о томе приче и то су све медијске патке типа Пси лају а каравани пролазе.
Јесте ли ви свесни да ако дође до рата на балакну да ће западне ЕУ земње у моменту прећи на старну Русије и Амери су тога свесни. Јер видите да Немачка и француска нежеле да подпиђу ТИТИП уговор. Значи Европа (политички) покушава да изађе из Англосаксонске свере утицаја јер војно неможе због НАТО чланства. Јер ваљда је свима јасно да чланице НАТО савеза немају везе са суверенитетом већ диктат из Вашингтона.Рат на Балкану би отоврио границу за мигранте са Блиског истока јер питање је дана када ће Ердоган Ефендија да отвори границе поново ка Грчкој. Рат између миграната и домаћих на Сицилији је увелико у току.
Препоруке:
1
0
103
среда, 31 август 2016 15:16
Apatinac
Za Šumadinac
Moje pisanije se ovde odnosi na operacije nevojnog karaktera koje mogu a ne moraju da imaju za posledicu i nešto ozbiljnije.
Naveo sam da je Hrvatska, Američki "kec iz rukava", a naravno da su Hrvati marionete.
Samo je neophodno hladne glave postupati, jer vreme radi za nas.Otuda toliko nervoza i dreka kod naših neprijatelja.
Svako dobro
Препоруке:
1
0
104
среда, 31 август 2016 16:12
Decko iz B. @ Apatinac
"Samo je neophodno hladne glave postupati, jer vreme radi za nas.Otuda toliko nervoza i dreka kod naših neprijatelja."
Ako vreme po vama radi za nas, sto onda aktuelna vlada ne saopsti sta ona hoce uopste da uradi? Valjda je vama zagrejavana fora "tajnog plana Kosova i Metohije" dobra stvar jos trazeci da svi druge mirno cute i cekaju. A na sta? Sta se desilo? Gde je taj tajni rezultat u korist Srbije? Jos jedna zagrejena prica je pozivnica Gosp. Nikolica da se razgovara o planu kako sa Srpskom da se ponasamo. Ista fora bila. Poseca me na onu platformu Kosova i Metohije gde su se slozili i javno izjavili ispod koje tacke nikada se nemoze! A koja je ta tacka? Da se KiM ne prizna, bar za vreme ove vlade. O daljoj pljacki kriminalca npr. iz eastwestbridge-a u kojem sedi Zorana Milanovic, da nepisem.
Dobronamerno vas pitam. Za koga mislite da vreme radi? Jer ja nerazumem sta vi pisete! Veoma sam zainteresovan na objasnjenje.
Ма шта да каже, највише Пајтић, никада се није десило да му, Пајтићу, читав СНС није хорски одговорио. Дошло ми је да њему, Пајтићу, кажем, да са својим критикама СНС само им даје прилику да се "излају" и скрену пажњу са важнијих тема.
Дакле Пајтићу треба да се одговори на све, а Милановићу да се на све оћути.
И то не зато што је слаб, него зато што је много слаб.
Па тако кажи!
Рецепт"Киф"делује.
Ајд сад да видимо Додика па да пресудимо,ком обојци ком опанци.
Иначе у Пазару се клицало много горе него у Хрватској:
Орићу,Жутој кући,а муфтија се не оглашава?
За Орића сте ви кумовали да му"суди"бих!
Муфтију сте ви довели!
И није ни један"санџаклија"страдао,него голман Србин!?
Недао бог да сам голман ту.
И да се не лажемо,није све неистина из Хрватске, били избори тамо,или не.
Деведесете сви заједно добро памтимо,само се на њих враћамо кад нам затреба.
Или их"потискујемо"док се нешто не деси.
нитко
Ne daj se Milorade nikome i osvetlaj obraz Srbima. Dajes nam nadu.
Распродаје суверенитет Србије и Србе на Космету.
Мазохистички намеће Србији садистичке организације ЕУ, ММФ и НАТО.
Са зликовцима Бајденом и Блером хоће да забрани референдуме Србима.
Распродаје наша привредна и природна богатства.
Домаћа производња је девастирана, а радничка класа је у пеленама.
Док Запад пљачка, бескућника, сиромашних и гладних је све више.
Народне милијарде радом стечене дели спортистима.
Народне милијарде дели страним инвеститорима и тајкунима.
Медији су у рукама ''милосрдних анђела'' и капиталистичких лешинара.
Војску претвара у ватрогасно друштво за западне империјалисте.
Док Србија изумире и млади одлазе, промовише ЛГБТ идеологију.
Уништава здравство и образовање, а плаћа клубове и навијаче.
То је садо-мазохиста и морталитетни капиталистички фанатик.
Кажи НЕ квислингу Вучићу и аутоколонијалном потискивању!
Кажи ДА животу, слободи, Републици Српској, Србији и Русији!
Ouu....kako je ovo lepo, jadnicak nas.....sve trpi jadnicak, i nas narod i hrvate i bosnjake i albance svi smo na njegovim grudima i stiti nas ON, nas premijer....bravoo! (pustio sam suzu radosnicu....a mozda nije radosnica, ne znam....samo sam dirnut teretom koji nosi nas vodja....naravno u mnogo lepom odelu!)
SRBIJA zaslužuje bolje političare.
Враћамо се у колонијални мрак........................Србин Србина најбоље познаје! Само, ретко о томе говори...............................
Ajde Srbijo..ajde, srpkinje ajde skupite hrabrost i izađite na protest protiv Vučića. SUMNJIVE DIPLOME do titule! Dosta je bilo, Vlada Srbije državnim parama plaća američke lobističke firme da lobiraju za Vučića u Vašingtonu..45 tona zlata u svajcarskoj banki ?!?! !!
Ne , Ne plašim se, SRBIJA zaslužuje bolje političare.
Слобо многима ниси ваљао а после тебе дођоше они који су само себи ваљали .
to je namanje sto mozemo da ucinimo za Srbiju.
Dumanović i Trbović, koji su do nedavno radili u Odeljenju za opservaciju i dokumentovanje (neformalno: služba za tajno praćenje), u ekskluzivnoj izjavi za Teleprompter.rs opisuju kako je paralelna struktura u MUP-u realizovala dve kriminalne špijunske misije u stranoj državi.
Trbović u krivičnoj prijavi zatim opisuje svoja zapažanja:
“Dana 11.7.2015. godine na direktom TV prenosu napada na premijera Aleksandra Vučića u Srebrenici učinilo mi se da sam video kolege iz OOD.
Глумац је глумац је глумац,а он је само извршитељ!
хејтер
"Нема сумње да ћемо желети да чуjемо став свих српских представника и да ћу их одмах позвати у Београд и замолити да се и с нама консултуjу уколико до такве одлуке дође", рекао jе Вучић на конференциjи за новинаре након састанка са амбасадорима страних земаља у Србиjи."
Вучићу, шта си ти, под теретом неприродно прихваћених уцена, УМИСЛИО, ако уопште мислиш:
НА ОСНОВУ ЧЕГА ТИ МОЖЕШ ДА ОДУЗИМАШ ПРАВО ЧИТАВОГ СРПСКОГ НАРОДА У БИХ, ПРАВО КОГА ИМАЈУ СВИ НАРОДИ НА ПЛАНЕТИ? ГЛЕДАЈ СВОЈА ПОСЛА, А АКО НЕ МОЖЕШ ИДИ СА ТОГ МЕСТА, иначе си то место на нерегуларан и сумњив начин шчепао па га држиш по цену да будеш "одговоран" у уништавању права Срба.
"Нема сумње да ћемо желети да чуjемо став свих српских представника и да ћу их одмах позвати у Београд и замолити да се и с нама консултуjу уколико до такве одлуке дође", рекао jе Вучић на конференциjи за новинаре након састанка са амбасадорима страних земаља у Србиjи."
Vjerovatno se već zna oduka PIC-a i Visokog predstavnika? Zabrana?
u tome je njegova snaga!
Ako ovako nastavi ukinućemo mi njega već na jesen.
Krstaši samo čekaju prvi trenutak slabosti Rusije da nastave "Oluju".
Umesto da traži saveznike pudlica se izvinjava i Nemačkoj umiljava.
Kaže da će u Novi Pazar na kamenovanje.
Posle toga, mogao bi u Zagreb na razapinjanje na krst.
Žrtvuje se za narod, kao Isus, a mi ga ne razumemo.
E to je već dijagnoza.
Иначе Вучићу, Дејтон се на штету Српске крши 20 година, сада нам се одузима територија. Имаш ли ти какву обавезу да на то реагујеш? ИМАШ, али нећеш. Откуд ти право да нам удараш на живот? Јер ми се за то боримо. За опстанак. И побиједићемо. И тебе и све остале јер је ЉУБАВ према Српској јача од твоје мржње, страха и потребе да се додвориш ментору.
КАКАВ ВЕЛЕИЗДАЈНИЧКИ ШЉАМ!!!!
Додиче,за име Божје,немој да послуша ову блеристичко,бајденовско,меркелистичку фукару!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne sumnjajte u Moc Okupacionog Aparata! Ne sumnjajte srPi i Srbi :)))
Naravno da ponovim da svako onaj ko misli da se ova Okupacija koja ce zavrsiti Genocidom, obara ,,izborima,, i ,,narodom na ulici,, JAKO GRESI ! Nadam se da nece i licno stradati zbog te naivnosti !
Jako malo znate i o Mehanizmima Vlasti i o tzv. ,,Narodu,,:)
Necu da se pravim ,,pametan,,. Neka dela govore. A i praksa i vreme. Ipak malo bolje proucite dogadjaje pre nego pozivate na Bune i ,,Narod,,. Nema nista od toga !
Ako nemas ,,Drzavu,, iza sebe, nista nemas !
Nazalost, Srbi nemaju NEKU Drzavu iza sebe u ovom trenutku. A ako mislite da ovo sto se naziva ,republika spRdija,, je uopste srpska drzava, a ne OBRATNO, jako gresite i tek cete stradati zbog toga.
Vise smirenosti i smisljenosti. Umerenosti i molitve.
U svakom slucaju sve ovo mora zavrsiti Maksimalnom Stetom po srbsku stvar i bice.
Dali je slivanje referenduma jedini cilj Globalnih okupatora nad Srbima? Ili se cak pusti da referendum prodje, pa da se nesto drugo poentira, videcemo. Dobro biti nece, bitno je da mnogo lose ne bude.
Bojim se namestenog sukoba u delovima Evrope. Da tu ne plane deo Srbije (Jug) i BiH. I da ,,obecaju,, Srbima odvajanje RS a ustvari da ih navuku EKSTREMNO NESPREMNE u Rat i (nemojte se smejati!!!) bez Bozijeg Blagoslova i zavrsi se Katastrofalno!
Naime da se Srbima ,,Da,, istocni, manji deo RS a da od Brckog sve dalje bude zbrisano, kad Nespremne Srbe kao sto rekoh, izigraju i navuku im Ustasko-Natovske trupe i razvale ih po Koridoru i oko Banja Luke !
A Lazno ,,Obecanje,, za navlacenje ce biti: RS cela se odvaja!
Jug (Preshevo, Bujanovac) takodje ,,odlaze,,.
Ej moj Aleksandre, uz svo dužno poštovanje prema politici koju vodiš i prema tebi lično kao čoveku, oni tebe opet za sve krive, pa te sada "provocira" i neki Denis, link:
Ma koliko vodio miroljubivu politiku, oni te svrstavaju u nešto sasvim drugo.
Pišete pronicljive komentare.Pozdrav.
Ne lupetaj vise ovde, mnogi misle da se za..bavas.
Mislim da si tezak provokator iz SNS fioke
A sta bi to po vama bilo, da bi trebao da saopsti ustasima (kao i drugima)?
Kako bi vi, pravi Srbin 2Srbije, koj nebi hteo kao gosp. Milic da prica sa od vas navedenim "novinama" posto ste borac "humanizma" soroskog kova, koj ce predati sve i svasta, zarad dobre poente iz svetog Brisela i pogotovo Vasingtona.
Posto vi napadate korisnika da se krije iza drugog nika, ja jos uvek otvoreno sumnjam da iza vaseg nika stoji isti korisnik koj koristi ustaskih nika, kao sto alkar, DŠ i itd.
Ovaj zadnji deo sam vam samo dao da nemorate da odgovorite na pitanja, sta bi to 2srpska masonki placenicki sljam, koj je ispovracen posle 5. Oktobra.
Pa kada moze vas "ozbiljni, odgovorni" i cenjeni ustaski nemacki Politicar Josip Juratovic moze da laje 2srpsko ustaski da Srbe nemaju pravo na glas. Sto onda "predsednik vlade" Srbije nebi mogao da odgovori na ustaske napade? Sto nebi mogao da izbaci vec jednom ustaski kapital iz nase drzave? Sto nebi mogao da jaca vojni kapacitet na Milosevicevo vreme (evo drugi zaobilazni put za 2srpskog terazijskog dobrocinca) da mozemo da odbranimo narod ne samo i Srbiji nego i u "regijonu"?
Vi iz 2Srbije cete radije svima koji nas otvoreno sarmaraju i pljackaju izvaljati crveni tepih. Kao sto ovaj "predsednik vlade" voli vise na sopstveni narod da udari, krijuci iza toga istog tepiha, nego li da nadje kicmu da odgovori da "niko nesme da vas bije" (Treca argumentativna dskocna daska za vas, ili alkara ili bilo koga).
Pitam se u cemu je problem da se uredno kaze sta ce se desiti ako ustase i mudzahedine navale na Srbe da po ko zna koj put vrse genocid nad njima? Da vas pitam, sta bi vi radili danas kada gosp. Izetbegovic pocne opet da navali da kolje Srbe? Koj bi vas odgovor bio? Jer ce apel humanizma biti dovoljan da se pokolj odbrani?
Koj odgovor vi trazite od bilo kojeg politicara na celu Srbije kada bilo ko navali na Srbe da ih ubije, proteruje i/ili unisti njihov posed? Sta je vase ocekivanje od Beograda kada se desi nesto u regijonu. Sta ako se desi nesto u Srbiji? Da se daju lepe poruke? Kako Izrael reaguje? Oni cak ni pricaju nego ubijaju po osecaju 1.000 za 1. Kao sto hocu ustase/mudzahedine 10.000 za 1 poklati.
Како најтежа. Ваљда најлакша...
Уместо Вучића који већ две године највише вређа, омаловажава и подцењује Српски народ, нудећи га као "јефтину марву" широм света,
нашао се неко раван Вучићу па је
Вучић могао да оћути.
Значи чим прекину усташе, почиње поново увреде, омаловажавања, и подцењивање Српског народа од стране Вучића...
штета што ниси био председник Срба у Крајини, да не упиче државу Крајину. Ти би их сигурно саветовао да се мирно интегришу у мирољубиву и нову усташку Хрватску, ватиканско-фашистичких вредности. Стварно ти Крајишници су постављали балване да би заштитили Хрвате од себе. Те, можеш мислити, фине усташе су покушале олујом да зауставе Србе у Крајини, али зли Крајишници су се дивљачки одупрли тој намери и кренули пут Србије само да би је данас упропаштавали.
Тако су радили и Срби из БиХ и са Косова и Метохије. Будалаштина једна. Ти фини пријатељи Срба су хтели да они остану на својим огњиштима а они су одбили пријатељство само да би се дочепали београдског асфалта и позиције са које могу Србији штету чинити. Ето, све би било другачије да је неги био неки чимбеник, а срећом није.
Ako necete da vas neko zove ustas, zbog cega onda podrzate neke ustase i njihovu politiku? Da vas precizno pitam, dali se distancirate od Josipa Juratovica kojeg ste hvalili na drugom mestu kao prijatelju Srba, zato sto je sindikalc u nemackoj bio, i stime "pomagao Srbima". A isti na primer lupeta da po tom "castnom humanistu", koj je bio odgovoran za pitanja stranaca u nemackoj stranci SPD, da Srbi nemaju pravo da glasaju.
Dali takav, po mojem misljenju, olos i rasista kao gosp. Juratovic zasluzuje podrsku od nekog koj nece da mu se dobaci ustasa? Ozbiljno pitam, cisto da vas razumem.
Kuda vodi drustvo "Sorošovac,NATO-vac,Kandićka......" cela Srbija ne samo da moze da vidi, nego i da oseca na sopstvenoj kozi.
Šta treba Srbiji da se pali na ove izjave ustašije ili Turaka u Bosni? Nismo više u Jugoslaviji,imali smo šta smo imali,nemamo ništa više zajedničko,gledajmo svoja posla.
Srbija je platila ogromnu cenu boreći se za jugoslovensko nasleđe,valjda je vreme da sredi i dovede u red svoju državu,a ne da gleda preko plota šta pričaju drugi.Svi vi zagovarate da treba odgovarati na svaku njihovu provokaciju idete im na ruku. Da su to ozbiljni igrači ne bi se politika vodila po tabloidima i ovim konferencijama za štampu!
I ljudi koji kao kerovi "lavežom" pokazuju mišiće su u principu kukavice i nikogovići ,koji verbalnim akcijama kriju svoje slabosti.
Jaki i zreli ljudi ne prete, ne galame, ne "laju" već tuđe pretnje ozbiljno shvataju.
Tako i Vučićeva "direktiva" ide u tom pravcu(možda je trebala i ranije).
Takođe nedavna tatička vežba policija R.Srbije i R.Srpske je najači odgovor u tišini koji trebaju da razumeju Hrvatski i NATO "čimbenici".
A na "lavež" odgovarati "lavežom" je neozbiljno...
Ти си једини који је убо суштину целе приче.
Ово остало је позната дечија реторика.
Ко разуме неке ствари има ће мир ко не тај ће увек да се бори са ветрењачама.
Да ли је политика попуштања када вас неко сматра фактором нестабилности на Балкану , та која доноси "најмање штете " или је изговор за немоћ ,удвориштво ,издају ? Међунардни закони о правима мањина у Србији су одавно одбачени од стране Брисела (Немачке)и сада је Србија "космополитија" , где свака шуша има већа права од Србског Народа . Што морамо признати (и Вучићу је то добро познато)да ни у једној земљи запада то не постоји . Та иста Немачка не дозвољава турцима који су у њој рођени , иста права као немцу коме су родитељи немци . Какве књиге на турском у школама ! Асимилација којој се упире Немачка није потпуна - напротив .Док се нама наређује уз Вучићеву "сарадњу" да будемо слуге мањинама у сопственој држави .Најгоре што своју послушност презентује као једину могућу политику .То је пропаст Србије .
Озбиљно ?? Упутићеш му демарш ?
Ево се расплаках док читам колико ћутиш на увреде и колико си удараца по носу и наочарима примио и издржао у Сребреници.
Стварно те жалим,и још више српски народ какву је кукавицу и поданика изабрао да му буде вођа.
Lepo što smanjujemo razlike u mišljenjima bar kad su u pitanju ataci spolja.
Redovno čitam vaša pisanija.Nekad su odlična a ponekad razočaravajuća.
Što se tiče uklanjanja Linta,Vulina,Stefanovića, pa vidite da je "Dramoser"(kako ga vi zovete)upravo stavio blokadu na "uzvraćanje" Hrvatima. Što se tiče "Šešeljuge" on je ipak nezavisan(mislim čak i od sebe samog).
Vi rekoste da je Vučić (kao Sloba) uzurpirao svu vlast i državnu politiku za sebe,a da to treba da rade "nadležni državni organi"?
Vučić je upravo taj "nadležni državni organ" koji ima poveren mandat od 2,2 miliona glasača(na prošlim izborima računajući i SPS),da određuje državnu politiku, a u skladu sa tim i da vaš savet o uklanjanju štetočinske rabote Linte,Vulina itd. sprovede u delo!
Blagodarim i svako dobro
Pa vidite, ozbiljna država uvek radi u "rukavicama", dakle državne institucije treba da budu odmerene i balansirane,a da "ratove" vode novinari-mediji.
Tako i u našem slučaju, protiv Hrvata mediji(naročito tabloidni)treba da odgovaraju na napade njihovih političara.Na taj način država ima širok manevarski prostor delovanja i adekvatnog odgovora.
A što se tiče ove dreke iz Hrvatske ona nije izbornog karaktera!
Ona je generisana spolja, jer je došlo do "tektonskog"poremećaja odnosa snaga posle neuspelog puča u Turskoj.,nadam se da to razumete.
Upravo iz tog razloga, jer je opasnost realna, treba balansirano,nejavno voditi državnu politiku..
то је минимум што би свако ко имало држи до себе и Србије урадио, макар јавно
овај ни то кукаван није у стању
а камоли ишта тајно јако и аргументовано
ипак је он премијер из навијачких клупа
увек сам се питао што навијачи никада нису били на протестима против Бриселског споразума
задовољни коскицама од бившег
биће
нема од навијача људи
Sećate se Milanovićeve blokade granice?
Tad je Nemačka preko HR pokušala da zaustavi priliv izbeglica.Međutim nas je podržala USA , jer im je cilj ekonomsko bombardovanje Nemačke i HR blokada je pala, a izbeglice nastavile ka EU.
Od tada odnosi SR i HR jačaju(pod nadzorom USA).
Završnica se dešava kad se sastaju Kolinda i Vučić na mostu i potpisuju niz "sporazuma".
To je bilo 15 dana pred puč u Turskoj.
Odmah posle puča HR ministar vanjskih poslova kreće u odapinjanje otrovnih strela.I to na zakon o"univerzalnoj jurisdikciji" 13 godina star(ako se ne varam.
Jasno da nije reč o izbornoj kampanji ni realnim smetnjama za HR, već je opao Bošnjački pritisak na "Rusku interesnu zonu"-Republiku Srpsku i to u razmeri koliki je Turski uticaj u Bosni.
Vidite, USA ceni da su im u Bosni "karte"loše, i u sklopu toga je HR "kec iz rukava"...
Inače dobronameran savet: ne obraćajte pažnju na ove koji ovde na sajtu "ratuju"protiv NATO-a.Pustite ih da slobodno i nesputano sami pobede, kao što su Vitez od Manče i njegov sluga Sančo Pansa pobedili vetrenjače...
Ako sutra ustase i mudzahedine navale na Srbe, vi bi skrstenih ruka sedili, a onda kada se terazija popunila sa novom srpskom nejac, vi bi im odpsovali sve po spisku i jos im zabranili da izjasne svoje misljenje. Ali bar smo nasli jednu zajednu stvar, da Srbija mora da sredi prvo svoju drzavu a to je vracati okupirano Kosovo i Metohiju i ustavni poredak Srbije. Posle vracanja, menjati ustav i izbaciti oba ovlascenja AP, i spojiti celo Srbijiu zentralno sa Beogradom, kao npr. Francusku. Jer sam vaz dobro razumeo?
"Svi vi zagovarate da treba odgovarati na svaku njihovu provokaciju idete im na ruku."
Ja zagovaram, da Srbija samo jednom treba odgovoriti. Ali to onda ako vec treba jednom za uvek!
Kao prvog koraka vracanje Kosovo i Metohiju u ustavnom poredku Republike Srbije. I izbaciti baliste. Kako sam vec pisao.
"Pošto to nismo u stanju da uradimo mi se upustamo u tu njihovu igru koja ima za cilj da nekome prekipi i ovde uđe i zavede red i samo se čeka da neko pretera i povuče prvi potez."
Vasu bojaznost za invasiju delim, samo sto resenje nemoze biti, zaglaviti glavu u pesak ili slihtajuci se tim "redarcima", kao sto izgleda vi zagovarate, nego jacanje vojnog kapaciteta. Kao prvo na nivo od Milisevicevo vreme i iznad tog nivoa sa savremenijem Orudju. Kao npr. S-300. Ali i balisticke rakete sa bioloskim, hemijskim glavama (najbolje atomskom!) zarad apsolutnom uzvracanju, ko bi probao da nas unisti. To je medju ostalom NATO-standardna strategija.
Ako jacamo te strukture svako ce dvaputa razmisljati dali ce da prodje, od po vama lajanju u tabloidima, na krenuti u sledeci pokolj Srba.
Posto znate moju pouku, voleo bi da citam vasu izvucenu pouku?
"Njima je potrebnija svađa sa nama, nego nama sa njima."
Ako sedite u kafani (u Srbiji) i nasilnik (ustasi (dal inostrani ili terazijski) i svi drugi) trazi svadju (rat do istrebljenja) sa vama (svim Srbima), vi cete da radite sta?
"Srbija je već četvrt veka talac Srba van Srbije i njihovih ambicija.Srbija više nema snage i interesa da ispunjava njihove "želje i čestitke"."
Pitao sam vas vec jednom i niste hteli da odgovorite, ako navale na Srpsku i Srbija bude poplavljena sa srpskom nejac, vas odgovor ce biti dreka, da imaju da zacute te izbeglice, zato sto ste vi iz Srbije? Medju ostalom sto ta Srbija nije resila stvari u tom vremenu? Sta su resili 5.oktorbasi sa 2 Srbijom za citavih 15 godina? Da stojimo jos gore nego ikada.
A u rat na zalost ce se uci nespremno od strane Srbije, kao sto se uslo pocetkom 90tih. Kada ne lazete na sopstvenoj kozi ste to izkusili. Srpska istorija se uvek vrti u istom samoubilackom krugu, zato sto Srbi necu da uce. A to da jedino u licnom oruzju spasa ima. Nece niko da nam dodje u pomoc. Sto bi npr. Rusi jos jednom dosli da daju krv, kao sto su dali za vreme 2. svetskog rata? Sta su dobili stime? A sa vama se dopisujem vec koliko a necete da izadjete sa vasem licnom mislima kako bi Srbiji bila bolje? Nego se uvek tu negde "spasavate" sa nekakvim supljim frazama koje Brisel nidu "njihovim" gradjanima vec deceniju, bez pozitivnog rezultata.
...
"Ostavi me priče o K....nju i junačenju na prazno,toga sam se dosta nagledao."
Ja se nacuo o "srbijanskim" gradjanima upotrebljavajuci ustav po potrebi ili nepotrebi.
Sta vi hocete da se ucini od Srbije? Kako vase uredjenje Srbije izgleda? Sto ta silna i nevina 2Srbija nije htela kada je dosla na vlast da oporavi Srbiju? Ko je vama tada smetalo, da se vec jednom po vama sredju Srbija, puteci sve oko nas na miru?
Hvala boga da mi tata niste!!! Znaci opet izbezite odgovre. Dobro u pravu ste, meni odgovor niste duzni dati. Ali ja nisam duzan da ostavim da pitam 2Srbijance koj je njihov doprinos srpske "drzavnost" koje su imali mogucnost punih 10 i vise godina graditi. 90tih su prosli! Vidicemo dali cete pomocu Agrama, Laibacha i drugim neprijateljima da dalje unistite Srbiju i srpski narod na celom Balkanu. Znaci "tatice" rasprava sa vama negde ne vodi. Vise cu informacije dobiti od Kandic i Biserko. Oni njihovu anti-srpsku agitaciju ne kriju. Kao ni gosp. Milic koja je ta, koja odredjuje koj sljam u Srbiji zasluzuje ime "novinarstvo".
Апатинац брате, Хрватска није никакав кец у рукаву већ будала који свој народ жели да искористи као топовско месо.
Нема ништа од ових претњи и глупости. Па јел ви имате имало свести о томе шта би значио поновни рат на Балакну? Нема о томе приче и то су све медијске патке типа Пси лају а каравани пролазе.
Јесте ли ви свесни да ако дође до рата на балакну да ће западне ЕУ земње у моменту прећи на старну Русије и Амери су тога свесни. Јер видите да Немачка и француска нежеле да подпиђу ТИТИП уговор. Значи Европа (политички) покушава да изађе из Англосаксонске свере утицаја јер војно неможе због НАТО чланства. Јер ваљда је свима јасно да чланице НАТО савеза немају везе са суверенитетом већ диктат из Вашингтона.Рат на Балкану би отоврио границу за мигранте са Блиског истока јер питање је дана када ће Ердоган Ефендија да отвори границе поново ка Грчкој. Рат између миграната и домаћих на Сицилији је увелико у току.
Moje pisanije se ovde odnosi na operacije nevojnog karaktera koje mogu a ne moraju da imaju za posledicu i nešto ozbiljnije.
Naveo sam da je Hrvatska, Američki "kec iz rukava", a naravno da su Hrvati marionete.
Samo je neophodno hladne glave postupati, jer vreme radi za nas.Otuda toliko nervoza i dreka kod naših neprijatelja.
Svako dobro
Ako vreme po vama radi za nas, sto onda aktuelna vlada ne saopsti sta ona hoce uopste da uradi? Valjda je vama zagrejavana fora "tajnog plana Kosova i Metohije" dobra stvar jos trazeci da svi druge mirno cute i cekaju. A na sta? Sta se desilo? Gde je taj tajni rezultat u korist Srbije? Jos jedna zagrejena prica je pozivnica Gosp. Nikolica da se razgovara o planu kako sa Srpskom da se ponasamo. Ista fora bila. Poseca me na onu platformu Kosova i Metohije gde su se slozili i javno izjavili ispod koje tacke nikada se nemoze! A koja je ta tacka? Da se KiM ne prizna, bar za vreme ove vlade. O daljoj pljacki kriminalca npr. iz eastwestbridge-a u kojem sedi Zorana Milanovic, da nepisem.
Dobronamerno vas pitam. Za koga mislite da vreme radi? Jer ja nerazumem sta vi pisete! Veoma sam zainteresovan na objasnjenje.