Problem je što svi sve znamo a ništa, ne da ne činimo da ih sprečimo, već im i pomažemo. Zašto smo takvi?
Preporuke:
97
3
2
subota, 18 jun 2016 11:04
Igor
Svaka čast pukovniče! Dobro ste demaskirali tog foliranta i agenta spavača.
Preporuke:
108
1
3
subota, 18 jun 2016 11:07
Dr
Operacija pod lažnom zastavom (engl. false flag operation) označava tajnu operaciju koju sprovodi vlast, ili druge organizacije a koja je oblikovana tako da se čini da ju neko drugi sprovodi.
"Cviko
Problem je što svi sve znamo a ništa, ne da ne činimo da ih sprečimo, već im i pomažemo. Zašto smo takvi?"
Prvo nije tačno da svi sve znamo. Sigurno da su redovni čitaoci a pogotovu autori sa ovog i sličnih portala daleko upućeniji od prosečnog građanina ali to je jako mali procenat što se moglo videdeti i na protestu protiv Briselskog sporazuma kad se skupilo jedva 5000 ljudi dok se zbog Savamale uz pomoć stranog faktora očas skupi 20000. Ne znam kako im pomažemo? Pomaže im deo naroda koji je zaveden. Ali da bi ih sprečili potrebna je organizacija sa jasnim ciljevimma i načinima delovanja kakvu smo iz ovog teksta videli da oni imaju.Bar se meni tako čini.Možda bi autor ovog teksta kao stručno lice mogoa da se pozabavi time u sledećem tekstu.
Preporuke:
65
4
5
subota, 18 jun 2016 12:29
Bravo za hrabru analizu
Danas je u Politici on lajn prenet jučerašnji članak g. Čedomira Antića na ovu temu. Svaka čast autorima na borbi za slobodu medija i spašavanje zdravog razuma nacije.
Preporuke:
57
4
6
subota, 18 jun 2016 12:30
Ali ipak :)))
Odlicno objasnjeno ! Nema se sta dodati.
Osim pisite i dalje i skupljajte materijal.
NSPM bi mogao da objavi i Izvanrednu (!) analizu Pukovnika Jevtovica, predzadnju sa naslovom ,,Od Morave (2016) do Dnjepra i Baltika,,. E gospodo i drugovi, u njoj se objasnjava SUSTINA PRICE I U NJOJ JE SVE SROCENO LEPO STO SAM JA GODINAMA PISAO NA OVOM SAJTU!
Bez ljutis Pukovnice :))
Postovani Cviko, odgovor na tvoje pitanje sto ,,nista ne radimo,, je u toj Analizi Pukovnika, procitaj je, uz naglasak i ,,razradu,, (koju cemo drugi put) na ,,anti-partizanskim,, i ,,protiv-teroristickim,, dejstvima tzv. Vojske spRdije u kojoj komanduje i pomenuti Bandic Djeneral i razni preumljeni i ,,standardizovani,, njemu slicni. Znaju Bandici, Anje (iz RV i PVO a i ostale ,,Anje,,), Helene, Milene, oba pola i rodno neopredljene, ZASTO SU TU GDE JESU I STA IMA JE ,,ZADATAK,, KOJI IMA CIKA SATANA ODREDIO!
A pomoci ce i ,,Partneri,, iz NATO-a u tim ,,anti-teroristickim,, dejstvima:)
Dalje...
Preporuke:
46
0
7
subota, 18 jun 2016 12:40
Ali ipak :)))
Znaci Cviko i ostali koji pitate sta nam je ciniti... ovako:
Okupator i njegove Sluge (Vlast, mediji a pogotovo njegova Udarna Pesnica za Odrzavanje Okupacije tzv. BIA, VBA, Zandarmerija, i naravno glavni u tome, Kvislinska Vojska srbije, od nas zvana Vojska spRdije) imaju odgovor na svako dejstvo Srba pod Okupacijom. Prvo ih ovako razvodnjavaju raznim Savamalama i Farmama, posle ,,saradnjom,, sa Kinom i Rusijom (haha) a ako ne dao Satana (njihov ,,bog,,) Srbi se pobune, onda stupaju na snagu ,,standardi i procedure,, iz njihovih Contingency Planova uz ucesce i stranih trupa! Videces koliko imas ,,Srba,, koji iJekavicom govore, a i mnogo onih koji ni jedan Padez ne znaju
Znaci Mi ,,teroristi,, i ,,partizani,, pro-ruski koji jevropski san srPske mladosti rusimo, takodje imamo i Oficire i Stabove i radne i obavestajne i analiticke grupe, na terenu i izvan zemlje i sl. i znamo da mu ,,jos vreme nije,, ! Nazalost Druze...
Bila bi katastrofa ako sada ,,Serbi Vostanu,,!
Preporuke:
37
2
8
subota, 18 jun 2016 12:46
Crna Mamba 1.deo
Jako dobro objašnjena suština zamagljivanja stvarnosti,njeni uzroci i posledice. Naravno, mi svi nemamo profesionalno obrazovanje da bi mogli stručno da seciramo situaciju i razlučimo obaveštajno i kontraobaveštajno delovanje. Ono što možemo, kao laici, da zaključimo jeste da imamo potpuno odsustvo bilo kakvog plana; bez obzira da li se radi o političkom, ekonomskom, vojnom ili industrijskom polju rada vlade. To odsustvo plana vezanog za rad vlade govori o nedobronamernosti i nestručnosti, kao i spremnosti izvršavanja svih zadataka koji se nameću spolja. Govori to i sama struktura vlade jer mnogobrojni strani savetnici nisu tu da bi uticali na stavove svojih vlada već da bi se zahtevi njihovih vlada prema našoj državi efikasnije realizovali. Ta umreženost vlasti sa stranim faktorom je takva i tolika da joj je dala veliku dozu osionosti, drskosti i bezobraluka u ponašanju prema vlastitom narodu a čiji je produkt Savamala.
Preporuke:
44
0
9
subota, 18 jun 2016 12:47
Crna Mamba 2.deo
Nije sporno da stranci nastoje da organizuju i vlast i opoziciju u zemlji koja je vojno poražena, a čija je vojska rasturena. To njima osigurava kontinuitet politike koja očito NE MOŽE da se menja. Vlast može ali politika NE. Uvredljivo je kad se vlast toliko zabahati da zaboravi u kojoj državi vlada i nad kojim narodom. Kad umisli da je dovoljna sama sebi.
Gospoda analitičari obavljaju najprljaviju moguću ulogu u onesposobljavanju Srba u oporavku od poraza. Obavljaju ulogu makroa i podvodača koji žrtvu ubeđuju da je izrabljivana za njeno dobro. Ta gospoda jako dobro znaju da promene politike NEMA NITI JE MOŽE BITI u ovakvom geopolitičkom odnosu snaga. Bar dok se Rusija ne vrati na prostor Blakana što mislim da neće brzo jer, eno, amerikanci su ušli razaračima u Crno more i ne misle da idu već stvaraju koaliciju protiv Rusije. Guraju Rusiju duboko u kontinet sve sa kampanjom kako je regionalna sila što čusmo od Servera koji je trbuhozborac američke politike. Prema tome, dotična gospoda su šljam.
Preporuke:
49
1
10
subota, 18 jun 2016 12:50
negi
Kao i uvek odličan tekst Jevtovića i kao i uvek nedostaje mu zaključak ili preporuka.Zaključak,Vukadinovića to nije jer on polazi od predpostavke(analitično-iskustvene) da Vučić uvek pravi "dimnu zavesu" kada treba da donese neku lošu odluku po Srbiju.Takođe,Jevtović polazi od teze da je Savamala dobro iskonstruisana i osmišljena priča ili priča da pokrije veću priču,što ona nije.Savamala(kao i slučaj Helikopter)je klasična diletanska operacija vrha vlasti koja je krenula po zlu.Kao i svaki diletanti i organizatori Savamale su pokušali da pod kišobranom izborne noći sprovedu svoj prljavi plan.A onda je sve krenulo po zlu jer u izbornoj noći rezultati izbora nisu uspeli da pokriju operaciju Savamala,već su izborni rezultati samo umnožili i nadovezali na Savamalu, ogoljujući pokušaj prevare vlasti i u jednom i drugom slučaju.I tek onda dolazi diletanska operacija sukoba sa stranim ambasadorima kako bi se zataškala oba slučaja.Predstava na Pinku sa ovim "dvorskim ludama" je deo te priče.
Preporuke:
51
1
11
subota, 18 jun 2016 12:51
fols fleg
Fols fleg,gospodine Jevtoviću?
Jašta!
hejter
Preporuke:
33
0
12
subota, 18 jun 2016 12:51
Boško
Pre neku noć smo, po ko zna koji put, uživali gledajući na „Pinku“ operaciju pod kodnim nazivom „branimo Vučića, kako bi bismo spasili Srbiju“. Jer, država, da ne kažem Savamala – to je on. Vođa, koji je, kako je više puta istaknuto, obezbedio „mir i stabilnost“.
To je samo parafraziran Milošević koji je u svom "oproštajnom govoru" posle katastrofe koju je priredio Srpskom narodu prorekao kao "kapetan titanika" koji je "udario u santu" da će "potonuti"
Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića, nego napadaju Miloševića zbog Srbije
Činjenica da je u svoj "oproštajnom govoru" stalno pominjao avnojevsku Srbiju a ne Srpski narod, koji je ceo izdao na Balkanu je samo potvrda umišljaja o izdaji svih Srba koji je imao od početka
Tako da ovaj pamflet komuniste "pokajnika" miloševićevca protiv Vučića u korist miloševićevog otpada okupljenog oko Dačića ne izaziva nikakvu pažnju jer samo prežvakava ono što je već rečeno i napisano.
Preporuke:
30
23
13
subota, 18 jun 2016 12:56
Old but gold
Sad samo čekam da se pojavi "ANALITIČAR" sa svojim glupostima o žutoj patkici i priči kako CIA ruši Vučića. Jer ipak je on stručnjak za kontraobaveštajno delova :)) sećam se kada se pre par meseci oduševljavao sa Nenadom Popovićem i ubeđivao ljude ovde kako on nije Vučićev čovek. Al šta da se radi, dobro je što je tu jer sada tačno vidimo kakvom su profilu ljudi namenjene emisije poput Teške reči "Balkanskog proleća". Onima koji su ubeđeni da znaju mnogo jer čitaji jeftino konspirološko štivo.
Preporuke:
32
4
14
subota, 18 jun 2016 12:59
Patku daj Vučiću za spomenik Đinđiću!
Vučić je glavni patak i naslednik petooktobarske kapitalističke antiživotne đinđićevske mafije i sledbenik trojnog EU-MMF-NATO pakta pod sadističkom, uranijumskom i plutonijumskom palicom SAD. Vučić zajedno sa Petreusom, Mitrovićem, Miškovićem, Bekom, Draškovićem, Kostićem, Todorićem, Sorošom i drugim kriminalnim bitangama uništava, eksploatiše i pljačka Srbiju, radnike, studente, praveći od Srbije kolonijalnu đubretarsku grobnicu. Teren su im pripremili Đinđić, Tadić, Jovanović, Čanak, Pastor, Drašković, Radulović, Sonja Biserko, Nataša Kandić, Jelena Milić, Sonja Liht i drugi autokolonijalni NATO ološ koje je plaćao Soroš. Svi oni i danas zajedno kliču: ''Živeo EU raj(h)!''. Ovde je pravi narodni lek ustanak slobodoljubivih ljudi i patriotska i socijalna revolucija protiv petooktobarske kontrarevolucije!
Preporuke:
46
2
15
subota, 18 jun 2016 13:40
Djura
Narod u Srbiji nerazumem novinare smatraju najitelegentnijim najpametnijim ljudima koji drze vakelu narodu a vozis biciklu citas novine gledas TV i zavrsis politicke nauke i to vam je pamet.
Preporuke:
25
0
16
subota, 18 jun 2016 13:52
''Danas je u Politici on lajn prenet jučerašnji članak g. Čedomira Antića na ovu temu. Svaka čast autorima na borbi za slobodu medija i spašavanje zdravog razuma nacije.''
Čedomir Antić je sledbenik Zorana Đinđića i zato Goran Jevtović može da mu drži časove o obojenim ''revolucijama'' ili državnim udarima.
Preporuke:
32
5
17
subota, 18 jun 2016 13:59
Bojan, Priština
Vrzić je ipak najveći utisak, jer je on od onih koji savršeno razumeju suštinu, teskobu i kompleksnost situacije - i onda svesno svojim delovanjem rade na štetu opšteg dobra, izdajice pogane, fuj.
Preporuke:
48
2
18
subota, 18 jun 2016 14:02
Živorad
Sbe male pa i Savamalu u Srbiji treba uništiti.
Preporuke:
17
1
19
subota, 18 jun 2016 14:42
Nemanja-Goran Jevtović
Nažalost ne primetim ovde više pukovnika kao komentatora,ali ako slučajno bude nabasao ovde voleo bi da mi razjasni neke stvari.
Citirao bi vas na jednom mestu.
Kao što je recimo teška „ljutnja“ uperena prema ambasadorima Skotu i Davenportu. Ali ljutnja koja se brzo neutrališe ili umekšava.
Svima nam je jasno da u toj teškoj ljutnji prednjači kvazi novinar iz pomenute emisije,ali ono što je najbitnije vojvoda dr. Vojislav Šešelj.Pa vi voleo da mi vi kažete šta se iza brega valja i čiji je dragi nam Voja.Baš bi voleo da čujem vaš stav o tome,i verujem da bi i drugi i te kako to isto voleli.
Preporuke:
28
0
20
subota, 18 jun 2016 15:16
Žalosna sova
Za pametnoga je dosta ona izjava Šešelja kako on nikad ništa nije uradio bez svoja dva prva saradnika, Nikolića i Vučića. Naši prijatelji Nemci su odavno rekli da je Šešelj u Hagu "odličan zastrašujući primer".Ko može da zamisli vojvodu sa Romanije Tomislava i picoustog serdara kako krekeću 12 godina u Ševeningenu sa Šešeljom za isto delo po optužnici? Izdali bi rođenu majku, a ne Srbiju.To nam je rezultat jer nije bilo lustracije 6 oktobra.
Preporuke:
31
3
21
subota, 18 jun 2016 15:53
negi
@Ali ipak "Još mu vreme nije",baš ti hvala što si odgovorio na postavljeno pitanje Cvika?!Čuveni odgovor srpskih komformista sveznalica,koji sve znaju i sve umeju i o tim svojim"umećima" naširoko pišu jalove kukulovke nad našom sudbinom.Po tebi,vreme za bunu nikad neće doći,nikad se neće "steći potrebni uslovi".Bune se ne dižu radi bune, već kad se zato stvori razlog,a u Srbiji je razloga koliko hoćeš i svi se čude zašto buna nema.A nema ih jer takvi kao ti,čim se pojavie kreću sa kampanjom,"još im vreme nije" koja se uklapa u kampnju vlasti"stranih plaćenika kojima je cilj rušenje Vučića".Pogledajte koliko je negativnih komentara na "patkicu",koju je uzgred prvi lansirao upravo Vučić i kojih je od tada, na protestima "Ne davimo BG" sve više.Slučajno,kao i tvoje "još mu vreme nije",ne bih rekao!Skretanje pažnje na "patkicu" je pokušaj skretanja pažnje sa protesta u kojima je sve više običnih građana.Ili misliš da Soroš i ostali toliko moćani da na ulice izvede 20.000 građana?
Preporuke:
14
8
22
subota, 18 jun 2016 16:05
nenad
samo si uzdajnici Srpstva protiv Vucica
Preporuke:
13
33
23
subota, 18 jun 2016 16:39
mala primedba
Dakle, i Zavetnici su izašli iz ormana i priznali da su u stvari vučićevci. Znači, tkz patriotska opozicija se svela na DSS. Ono što je novo je da uz radikalsku diskreditaciju patriotske ideje imamo i nove snage, Dveri i Zavetnike, koji treba da svojom podrškom Vučiću ogade patriotizam generacijama u dvadesetim i tridesetim godinama, tj onima koji su premladi da se sećaju spsovskog i radikalskog srbovanja devedesetih.
Određene službe odlično rade svoj posao, taman kad deluje da su se uspavali oni pokažu da nikad nisu bili življi. Mladima se pružaju dve mogućnosti, ili da pevaju
"Uz gospodina Vučića, junačkoga sina ..."
ili da beže iz Stradije.
Preporuke:
33
9
24
subota, 18 jun 2016 16:59
@mala primedba
Mladima se, upravo, pruža prava prilika za pobunu i patriotski i socijalni ustanak protiv izdajničkih lešinara i ekonomskih ubica predvođenih Vučićem i drugih evroatlantističkih slugeraja. Neće, valjda, penzioneri da dižu revoluciju u Srbiji?!
Preporuke:
27
3
25
subota, 18 jun 2016 19:38
Spiridon
A da se mi ipak po mogućstvu malko spustimo sa geopolitičkih visina, naprdnjačkih spinarija i fals fleg operacija na zemlju i pogledamo stvari iz običnog skoro pa prostoproširenog ugla sagledavanja svega oko Savamale. Dakle pod jedan upravo je ovih dana istekao rok da se poruši sve što treba prema potpisanom ugovoru sa Arapima, u protivnom malo bi se plaćali penali. Očigledno da su vlasnici porušenih objekata imali bolje karte u rukavu pa se zakonska procedura odužila i rok za legalno rušenje istekao. U nedostatku boljeg rešenja bahati naprdnjaci u izbornoj noći uzimaju stvar tj fantomke i bagere u svoje ruke. Diže se dževa i momci i devojke iz Ne da(vi)mo Beograd dobijaju poklon sa neba pa im se konačno na proteste okupljaju ljudi koji im nisu bliža porodica i uži krug prijatelja. Vučić po svom dobrom starom običaju preko svojih satrapa obznanjuje jubilarni 867 državni udar da skrene pažnju sa brljotine. Dalje svi vidimo šta je, jer Srbin voli više iluminatsko soroševsku zaveru nego leba da jede...
Preporuke:
24
4
26
subota, 18 jun 2016 20:38
za negia
da si ozbiljan u svojim komentarima ZNAO BI a ne bi postavljao pitanje da li neko misli da li su Soroš i kompanija moćni da izvedu 20000 ljudi na ulicu. Da moćni su, seti se rušenja Miloševića-izvodili su i po milion ljudi. Onoliko koliko novaca i vremena uložiš u nameru destrukcije toliki je i uspeh. Seti se pernate jakne, mađarske, novca koji se kreće po nekim procenama od nekoliko desetina miliona dolara do nekoliko stotina miliona zelenih novčanica uloženih u taj projekat. Historija je majka života a kratka pamen zlo i naopako.
Preporuke:
18
12
27
subota, 18 jun 2016 22:29
ANALITIČAR
@ OLD BUT GOLD
Pukovnika Gorana Jevtovica izuzetno cijenim kao patriotu i profesionalca i sigurno je da su njegove ocjene dobronamjerne . SRBIJA kao i sve ostale republike bivse SFRJ su razbijene da na ovim prostorima ne bi postojala nijedna ozbiljna sila . Antisrpski Zapad je u tome potpuno uspio , ako pogledamo stanje jedine dvije ozbiljne drzave na ovim prostorima mogu biti SRBIJA i Hrvatska . Hrvatska je usla u EU ali ona je spala od razbijanja SFRJ sa 4 miliona i 950 000 na samo 4 miliona i 100 000 sada a lani je imala 17 000 umrlih vise nego rodjenih i 2019te Hrvatska ce pasti ispod 4 miliona tako da ona nema nikakav kapacitet da bude sila u buducnosti . Ostaje nam analiza oko Bosne i Srbije . BOSNA je unistena , godinama nakon Dejtona drzali su se Bosnjaci i Federacija BH je imala plus cak 20 000 osoba nakon Dejtona u jednoj godini a sada su i Bosnjaci dosli u katastrofalnu situaciju da ih umnire cak vise nego sto se radja a Rep. Srpska propada jer godisnje gubi 5 000
Preporuke:
10
1
28
subota, 18 jun 2016 22:38
ANALITICAR
@ OLD BUT GOLD
Dakle jedina drzava nastala na razvalinama bivse SFRJ koju je Zapad razbio da unisti bilo kakav vid drzavnog organizovanja na Balkanu a koja ima potencijal da ne bude banana republika je SRBIJA . Ali Srbija vec preko 10 godina gubi godisnje zbog negativnog prirodnog prirastaja 35 000 osoba plus zbog odlaska u strane zemlje SRBIJA gubi oko 45 000 osoba godisnje . Zapad je nakon 05-OKT-2000. instalisao u Srbiji agenturu po svim centrima pocevsi od Armije preko policije preko medija do obavestajnih sluzbi i sto je najgore CRKVE . E sada sta cini SNS , objektivno SNS su formirale CIA i francuska obavestajna sluzba DGSE uz pomoc novaca Mila Djukanovica i Stanka Subotica Caneta . SNS u najvecem broju cine bivski Radikali a oni su bili izrazito rusofilska i patriotska stranka . Tako da se SNS krece u opsegu od pritiska Zapadne agenturne mreze stvorene nakon 05-OKT-2000. i clanstva SNS koje je patriotsko i prorusko dominantno
Preporuke:
9
2
29
subota, 18 jun 2016 22:46
ANALITICAR
@ OLD BUT GOLD
Napisao sam kada god je bilo realnog povoda kritike kontra SNS a hvalio sam ih kada su god zasluzili . Balkan je samo dio rata Zapada i Rusije koji se vodi od Sirije preko Novorusije preko migranstke krize preko desavanja na Balkanu . Zbog poraza Turske u Siriji Erdogan je zrtvovao americkog covjeka Davutoglua a na vlast je dosao Premijer Binali Jildirim turski patriota i covjek koji je svim svojim zivotnim putem vezan za Tursku a Davutoglu je dio skolovanja proveo na Zapadu i vodio je politiku na tragu da je Turska americki proxi i vazal , zamjerio se Generalu Sisiju i Egiptu , dozivio je poraz od ruskih snaga , Rusi su pocistili Turkmene tursku bracu ali lom je nastao kada je Erdogan vidio da Amerika stoji iza Kurda u Siriji i da YPG odnosno kurdski SDF u Siriji predstavlja samo placdarm za PKK i napade na Tursku , tada je Erdogan ukapirao da Amerika cijepa Tursku i Binali Jildirim obnavlja zato relacije sa Rusijom i Iranom i postavlja se neprijateljski prem USA
Preporuke:
7
4
30
subota, 18 jun 2016 23:30
Ali ipak :)))
Negi-Megi.... odgovorio bi ti, ali ipak :)))
ALi ipak, ja sam Realna licnost (kao i Jevtovic) i mozda i napravim neku ,,Bunu Srba,, a ti (ako nisi BOT, a verovatno jesi!), a ti druskane ipak spadas u tesku regionalnu ligu (amateri bas).... i vecinu pojmova ne mozes ni shvatiti, kamoli voditi neku Pobunu!
Da je narod ,,dizao pobune i vlast menjao,, ihaaa.... gde bi nam bio kraj. Nema nikakvog naroda, nit ce se narod nekada pobuniti.
A ono na silu zauzeto i okupirano, samo se Silom i vraca! A vreme za nasu Silu jos stiglo nije.
Ko voli nek izvoli, nek proba da se ,,samoorganizuje,, i ,,ustanke dize,,. Necete stici ni do hapsenja zvanicnog:)))
Laku noc :)
Preporuke:
9
7
31
nedelja, 19 jun 2016 00:00
Spiridon
@ Ali ipak & za negija
Moram priznati da me uvek zadivi ta skoro pa urođena umešnost povezivanja nevidljivih detalja u grandiozne zavere za koju smo mi kao narod ne nadareni već genijalno talentovani. Bukvalno kao neka vrsta Pavlovljevog refleksa gde kažeš Soroš i dalje se mozak isključuje i kreće CIA snajka mod i od tada sve biva suprotno od onoga kako ” naivnima ” na prvi pogled izgleda. Do pre mesec dana istim ovim patkica Ne da(vi)mo Beograd je dolazilo po sto pedeset ljudi na proteste koje su mediji upadljivo prećutkivali. Takođe Sorošev šef za Srbiju Sonja Liht koja valjda iz senke rukovodi bunom i deli kofere para se prilikom protesta za krađu izbora ponašala kao da je u SNS-u i optuživala bundžije da politizuju neke tamo gluposti umesto da sede kući veruju u proceduru i u državu. Tih 20000 ljudi se i dalje iako im pare vire iz džepova, iako ih ceo ambasadorski kor organizuje okuplja i dalje bez ikakve reklame i sve to izgleda smešno dezorganizovano.
Međutim samo kažeš Soroš i gotovo...
Preporuke:
15
2
32
nedelja, 19 jun 2016 02:06
Causa Spectandum
Postovani gopsodine Pukovnice,
stil ovoga teksta mi se veoma dopao. Osim visoko strucnih cinjenica, sta smo od Vas uostalom i navikli, posbno mi se svidja literalna pozadina zacinjena blagim sarkazmom, a to je ono sto "naprednjake", vrujete, vise iziritira nego bilo kakav suvuparan tekst.
Preporuke:
5
0
33
nedelja, 19 jun 2016 06:13
@Spiridon
Sve je baš onako kako izgleda na prvi pogled a to znači da je Soroš jedan veliki filantrop – i ništa više. Sve te priče o zaverama, sve je to stvar naše bujne mašte. Istina i Englezi su maštoviti pa misle da im je Soroš 1992. smestio pad funte, a i Mađari su maštoviti pa Orban misli da mu Soroš smešta nerede u zemlji. To opšta sklonost ka „povezivanju nevidljivih detalja u grandiozne zavere“ dobila je takve razmere da je sam Soroš bio prinuđen ovih dana da demantuje kako nije on taj koji smešta nerede u Makedoniji.
Preporuke:
3
2
34
nedelja, 19 jun 2016 07:58
Boško
@Žalosna sova
Radikali su bila organizovana banda Miloševića za zamajavanje građana i produžetka daljeg komunističkog satanizovanja Srpskog naroda kroz "zle, bradate koljače i zločince" iz antisrpskih filmova u kojima su komunisti bili "svetci" a Srbi uvek pijani bradati zločinci. Posledica propagande od 1944 godine je i odnos "celog sveta" prema Srbima "bradatim zlim zločincima i koljačima" koji su uz komunistu Miloševića uz dodatnu pomoć baljezganja komunista Šešelja.
Gde je bila vojska da uhapsi suludog Vučića 1995 godine koji je u nacističkom stilu satanizovao Srbe tvrdeći da će "oni" ubijati 100 muslimana za svakog Srbina i to baš pred Srebrnicu kad se zna da je reč o unapred smišljenom "genocidu" te da je Vučićev savetnik upravo zločinac Bler čija država je i pokrenula rezoluciju o "genocidnosti" i "pedofiliji" Srba
U africi potporučnik uhapsi sulude, korumpirane i izdajničke političare a u Stradiji, generali plaču a
"pukovnici" "pišu" 20 godina kasnije
Preporuke:
7
5
35
nedelja, 19 jun 2016 09:22
Suzuki
Neko je ovde fućumara, položara,otkrivač tajni svih tajnih službi,nameštač svih onih koji nisu iz njegove branše,neko ko svoja iskustva prepoznaje u drugima, koji je bio na Kosovu, imao veoma mudre ptijatelje tamo, čak i stančigu koju ko zna da li je prodao ili je čuva, ne bude li se jednom tamo kod svojih istomišljenika doselio.Sve zna , svakom zna da posoli.Čak je naučio da ih ne ruži izrazima "izdajknik""lažovčina""korupcionaš""nikogović" i šta ga znam kojim sve , kako je to čonio dok je na ovom sajtu pod svojim punim imenom, tada još u obnaveštajnom medijskom povoju,galatio svakoga ko nije iz njegove fele, niti tako moćan na Kosovu kao on sa svojim priajteljima od kojihe je neke, prepredene, valjda on, (ko bi dugi) preporučivao uticajnim listovima i objavljivao njihove zamaskirane lukave laži a sad su svi drugi ono što je u osnovi on,mali sitam špija koji počinje i javno da zauzima busije i sve više klija.
Preporuke:
3
6
36
nedelja, 19 jun 2016 10:17
Cviko
@Ali ipak))), Pera Ždera,
Hvala na objašnjenjima. Verujem da bi ista bila bolja da ste me razumeli. Problem je u nama, u našim psihama, umovima te na osnovu toga u (ne)razumnom ponašanju. Kada razgovarate sa ljudima, pogotovo sa nekima koji spadaju u grupu 1,8 miliona glasača koji su glasali za Vučića, svi sve znaju, svi sve mogu, svi sve vrednuju, a rezultat svega toga je nula. Kada ih pitate zašto su glasali, onda čujete razna objašnjenja, da Vam se sve smuči od gluposti koje slušate. Tu ima svega, od prikrivenih kukavica, egoista (baš me briga za druge) pa do onih koji traže da ih neko organizuje, traže "političkog tatu". Prema Plehanovu, "ličnost" ne deluje na "neplodnom tlu". A Srbija je upravo takva, neplodna. Svi vole seks a natalitet opada. Za koga gradimo budućnost? Izborni sistem u Srbiji ne valja jer je po Vučiću 1,8 mil. glasača jače i veće od 5 mil. koji nisu glasali za njega (nisu izašli ili su glasali za druge). Ovih 5 mil. je ignorisano. To nije demokratski.
Preporuke:
3
0
37
nedelja, 19 jun 2016 10:36
...u metu
„I potpuno je irelevantno da li je ovo neukusno medijsko mrcvarenje samo nervozna režimska reakcija na aferu „Savamala” ili pak smišljeni manevar da se biračko telo SNS-a drži u stanju permanentne „patriotske” namagnetisanosti, dok se, s druge strane, ispod žita i pažnje javnosti, revnosno odrađuju i ispunjavaju zahtevi tih istih ambasada. Ne tvrdim da je ovo drugo slučaj, mada na to često liči. To jest, veoma često su najžešće grdnje na račun zapadnih ambasadora bivale uvertira u najveće kapitulantsko popuštanje (u pogledu Kosova, sporazuma s NATO-om, MMF-om itd).“
Znam samo, čak sam i suguran, da je pogodio pravo u metu.
Preporuke:
1
0
38
nedelja, 19 jun 2016 10:38
Cviko
@Crna Mamba 1.deo,
Vi pišete kako nemamo dovoljno stručnog znanja za obaveštajne delatnosti... Imate pravo ali za nas obične ljude to specijalističko znanje nije ni potrebno. Dovoljno je da imamo mogućnost i sposobnost gledanja, u okviru gledanja sposobnost zapažanja, isto tako i slušanja... Ako se nešto javno proklamuje a ne ostvaruje, znači da nas ta osoba ili laže ili je nesposobna za ostvarivanje proklmovanog. Sa kojim "instrumentima" da je smenimo? Nemamo ih. Sve prepuštamo "kotrljanju" pazeći da se ne ozledimo. Zajedništva među ljudima gotovo da više nema... Ko organizuje 20.000 građana? Ne znamo ali da li bi se mogli priključiti i preoteti organizaciju kako Soroševi ne bi "digli kajmak"? Neću da se hvalim ali moram da Vas podsetim da sam povodom "patkice" u jednom mom komentaru postavio pitanje ko "finansira patkicu"? Komentar je prošao nezapažen. A setimo se izraza "novinarska patka". Dakle, svi sve znaju a na patku padaju, i dalje. Izem im znanje.
Preporuke:
6
1
39
nedelja, 19 jun 2016 11:00
negi
@Ali ipak Izvinjavam ti se što ne spadam u tvoju "tešku ligu" već sam samo običan građanin koji voli svoju državu,jer drugu državu nemam(za razliku od mnogih kojima je Srbija rezervna država).Za tu moju državu i moj narod u njoj pokušavam nešto da doprinesem ne očekujući od nje ništa,uostalom kao i većina komentatora ovde,nisam nikakav bot.Kako lepo reče @Spiridon,muka mi je od vas koji u svemu vidite planetarnu zaveru i kad god se neko poluorganizovano pobuni tražeći elementarna prava i ne mireći se sa robovskim položajem u vlastitoj državi odmah mu zalepite etiketu neznalice,bota,izdajnika...,a sebe proglasi za nekakvu "tešku ligu".Pa sve ovo se i događa zbog vas "samoproglašenih teškoligaša" koji ste umislili da samo vi imate pravo da odlučujete ko je ko i šta treba da radi.Podržaću uvek onog ko se buni i traži poštovanje elementarnih prava.Baš me briga da li je ta vlast pro zapadna ili pro istočna ako krši elementarna prava vlastitih građana.Ta vlast nikad neće biti moja.
Preporuke:
4
6
40
nedelja, 19 jun 2016 14:40
ANALITIČAR
Visoko poštujem pukovnika Jevtovića i pozdravljam njegovu borbu za slobodnu Srbiju. Ekonomska kriza u svijetu doživljava svoj vrhunac, Zapadni finansijski sistem je bolestan, Dolar se održava na bazi petrodolar sistema ali taj sistem su Kina i Rusija napale. Zato jedini način da USA opstane je sukob i rat NATO - Rusija gdje američke hijene da ne bi ginule guraju Poljsku, Litvaniju, Estoniju, Letoniju, Tursku, Gruziju, Azere i vahabizam kao globalnu pešadiju Zapada, ISIS i Nusra kao i Muslimansko Bratstvo ihvanije su produkti zapadnih obavešt. službi. Najinteligentniji američki aktivni lider DŽon Keri je smislio izraz da je Srbija na LINIJI VATRE, u pravu je Keri i destabilizacija Srbije ide preko ŽUTE PATKE, kao i rušenje patriote Dodika preko sramnog Mektića koji ukida nadležnosti RS i diže ih na nivo BH, a tu je najopasnija na liniji vatre Makedonija sa Zaevim koji je na linku sa CIA i šiptarima. Nju Jork nije oprostio Grueskom vojni poraz na Kumanovu- 35 mrtvih šiptara i 5 CIA i SASa
Preporuke:
1
4
41
nedelja, 19 jun 2016 18:12
Poštovalac NSPM
Imao bih nekoliko opservacija i primedbi na objektivnost analize Jeftoviću, mada se u globalu mogu složiti sa iznetim metodama i postupcima. Kao prvo interesantno je kako ste brzo generala Perišića identifikovali kao nekog agenta, a da ipak niste u potpunosti obrazložili njegov stav, postupak i ulogu kao agenta. Sećam se vaše reči hvale kako ste za jednog Simatovića-Frenkija u jednom od tekstova govorili u pozitivnom smislu prilikom saradnje na terenu negde na Kosovu, a nesumnjivo se radi o daleko ozbiljnijem neprijateljskom subverzivnom igraču, čije su posledice daleko ozbiljnije po Ju-Srbo vojsku, i državu, šiptarski leševi širom zemlje itd, sigurno ih je transportovao i NVO obavestio Perišić gde su. Zaključak je jasan bez obzira na neke lične obojenosti Srbija je okupirana i njena sudbina je za sada neizvesna zato što se odbrambene snage još uvek nisu okupile i uspostavile organizaciju i sistem odbrane. Živela Srbija.
Preporuke:
3
1
42
nedelja, 19 jun 2016 18:19
Sirak tužni gosn Cviku
Znate li gosn Cviko koliko je glasalo Tadića,onda kad je vladao Srbijom.Vi ovde spočitavate Vučiću 1,5 milion prema pet ili ko zna možda i više mogućih miiona glasača.Ako je Vučić izuzetak taj vaš argumenat važi ali ako kod nas uvek taj ili sličan broj daje pravo nekom da vlada onda sve ovo vaše pada u vodu.Tih pet i kusur miliona neće da stane na glasačku crtu.On delegira onih milion ipo.
Čitam vaše taumečenje pasihiologije onih koji su glasali.Vi biste i njih da bacite u korpu,kao oni glasali ali pojma nemaju zašto su to činili.Zašto to isto niste pitali glasače kad je biran Tadić.Da ste to učinili i da je ispitivanje, svejedno koliko validno ovo koje ste sad učinili,izvršeno mi bismo mogli da komnstatujemo da naše vlasti bira potpuno lud narod.Zamisliete se nad tim.Ko je ovde lud a ko zbunjen i kako lud uvek potegne onog zbunjenog na način koji ovde nije doličan da se kaže.Na to pitanje voleo bih da opdgovorite.
Preporuke:
4
0
43
nedelja, 19 jun 2016 18:30
Crna Mamba 1.deo
@Cviko
Da li imamo "mehanizam" da otkrijemo kad neko ne ispunjava obećano? Da, imamo...to je ono što Kant zove "moralni zakon u meni". Ali pre ispunjavanja obećanja moramo da sagledamo da li su ta obećanja realna ili ne. I u politici, kao i u životu, sve se može ostvariti ali samo nakon uloženog truda. Bez truda i rada nema ničeg. Drugo je pitanje, i rekla bih pometeno stanje duha (Pekić), to što volimo da nas lažu. Znači, prvo moramo naučiti da odbacimo one koji nerealno obećavaju.
Kad već dođemo u fazu da obećanja nisu ispunjena imamo i dalje mogućnost da kaznimo. Za to služi institucija izbora. Kao što vidimo to se nije desilo. Naprotiv, oni koji nisu ispunili obećanja su i dalje dobili poverenje naroda da i dalje ne ispunjavaju obećanja.
Tek na trećem mestu su protesti. Ostavila bih po strani pitanje ko ih plaća kao neproverenu činjenicu.
Preporuke:
7
0
44
nedelja, 19 jun 2016 18:30
Crna Mamba 2.deo
@Cviko
Tom neproverenom činjenicom uvek može da se manupuliše: bilo tako što se fokus drži na 5.oktobru kao datumu od kad počinje da se računa vreme, bilo zato da bi se eliminisao svaki oblik opravdanog protesta. U ovoj državi svaki dan neko ima razloga da protestvuje bilo iz političkih bilo iz socijalnih razloga. Ne pada mi na pamet da mislim da će iza svakog protesta stajati Soroš. Ne mislim ni da proteste ne treba organizovati samo zato što ih neko može zloupotrebiti. Sve se može zloupotrebiti pa i protesti....ali tu smo ni da to ne dozvolimo.
Ne dopada mi se i nikada mi se nije dopadao taj fatalistički stav kako mi ni na šta nemamo uticaja već, eto jadni mi, stalno nas neko sprečava da budemo uspešni. Sve dok tako budemo razmišljali nećemo se naravno pomaći ni za jotu napred.
Preporuke:
6
0
45
ponedeljak, 20 jun 2016 00:56
@negi
Ali problem je ako vlast proA krši prava i ja ustanem da se borim protiv nje za račun vlasti proB uveren da moju borbu B pomaže iz demokratskih ubeđenja a ne da bi na vlast dovela proB garnituru.
To se zove biti koristan idiot.
https://hr.wikipedia.org/wiki/Operacija_pod_la%C5%BEnom_zastavom
Problem je što svi sve znamo a ništa, ne da ne činimo da ih sprečimo, već im i pomažemo. Zašto smo takvi?"
Prvo nije tačno da svi sve znamo. Sigurno da su redovni čitaoci a pogotovu autori sa ovog i sličnih portala daleko upućeniji od prosečnog građanina ali to je jako mali procenat što se moglo videdeti i na protestu protiv Briselskog sporazuma kad se skupilo jedva 5000 ljudi dok se zbog Savamale uz pomoć stranog faktora očas skupi 20000. Ne znam kako im pomažemo? Pomaže im deo naroda koji je zaveden. Ali da bi ih sprečili potrebna je organizacija sa jasnim ciljevimma i načinima delovanja kakvu smo iz ovog teksta videli da oni imaju.Bar se meni tako čini.Možda bi autor ovog teksta kao stručno lice mogoa da se pozabavi time u sledećem tekstu.
Osim pisite i dalje i skupljajte materijal.
NSPM bi mogao da objavi i Izvanrednu (!) analizu Pukovnika Jevtovica, predzadnju sa naslovom ,,Od Morave (2016) do Dnjepra i Baltika,,. E gospodo i drugovi, u njoj se objasnjava SUSTINA PRICE I U NJOJ JE SVE SROCENO LEPO STO SAM JA GODINAMA PISAO NA OVOM SAJTU!
Bez ljutis Pukovnice :))
Postovani Cviko, odgovor na tvoje pitanje sto ,,nista ne radimo,, je u toj Analizi Pukovnika, procitaj je, uz naglasak i ,,razradu,, (koju cemo drugi put) na ,,anti-partizanskim,, i ,,protiv-teroristickim,, dejstvima tzv. Vojske spRdije u kojoj komanduje i pomenuti Bandic Djeneral i razni preumljeni i ,,standardizovani,, njemu slicni. Znaju Bandici, Anje (iz RV i PVO a i ostale ,,Anje,,), Helene, Milene, oba pola i rodno neopredljene, ZASTO SU TU GDE JESU I STA IMA JE ,,ZADATAK,, KOJI IMA CIKA SATANA ODREDIO!
A pomoci ce i ,,Partneri,, iz NATO-a u tim ,,anti-teroristickim,, dejstvima:)
Dalje...
Okupator i njegove Sluge (Vlast, mediji a pogotovo njegova Udarna Pesnica za Odrzavanje Okupacije tzv. BIA, VBA, Zandarmerija, i naravno glavni u tome, Kvislinska Vojska srbije, od nas zvana Vojska spRdije) imaju odgovor na svako dejstvo Srba pod Okupacijom. Prvo ih ovako razvodnjavaju raznim Savamalama i Farmama, posle ,,saradnjom,, sa Kinom i Rusijom (haha) a ako ne dao Satana (njihov ,,bog,,) Srbi se pobune, onda stupaju na snagu ,,standardi i procedure,, iz njihovih Contingency Planova uz ucesce i stranih trupa! Videces koliko imas ,,Srba,, koji iJekavicom govore, a i mnogo onih koji ni jedan Padez ne znaju
Znaci Mi ,,teroristi,, i ,,partizani,, pro-ruski koji jevropski san srPske mladosti rusimo, takodje imamo i Oficire i Stabove i radne i obavestajne i analiticke grupe, na terenu i izvan zemlje i sl. i znamo da mu ,,jos vreme nije,, ! Nazalost Druze...
Bila bi katastrofa ako sada ,,Serbi Vostanu,,!
Gospoda analitičari obavljaju najprljaviju moguću ulogu u onesposobljavanju Srba u oporavku od poraza. Obavljaju ulogu makroa i podvodača koji žrtvu ubeđuju da je izrabljivana za njeno dobro. Ta gospoda jako dobro znaju da promene politike NEMA NITI JE MOŽE BITI u ovakvom geopolitičkom odnosu snaga. Bar dok se Rusija ne vrati na prostor Blakana što mislim da neće brzo jer, eno, amerikanci su ušli razaračima u Crno more i ne misle da idu već stvaraju koaliciju protiv Rusije. Guraju Rusiju duboko u kontinet sve sa kampanjom kako je regionalna sila što čusmo od Servera koji je trbuhozborac američke politike. Prema tome, dotična gospoda su šljam.
Jašta!
hejter
Tako da ovaj pamflet komuniste "pokajnika" miloševićevca protiv Vučića u korist miloševićevog otpada okupljenog oko Dačića ne izaziva nikakvu pažnju jer samo prežvakava ono što je već rečeno i napisano.
Citirao bi vas na jednom mestu.
Kao što je recimo teška „ljutnja“ uperena prema ambasadorima Skotu i Davenportu. Ali ljutnja koja se brzo neutrališe ili umekšava.
Svima nam je jasno da u toj teškoj ljutnji prednjači kvazi novinar iz pomenute emisije,ali ono što je najbitnije vojvoda dr. Vojislav Šešelj.Pa vi voleo da mi vi kažete šta se iza brega valja i čiji je dragi nam Voja.Baš bi voleo da čujem vaš stav o tome,i verujem da bi i drugi i te kako to isto voleli.
Određene službe odlično rade svoj posao, taman kad deluje da su se uspavali oni pokažu da nikad nisu bili življi. Mladima se pružaju dve mogućnosti, ili da pevaju
"Uz gospodina Vučića, junačkoga sina ..."
ili da beže iz Stradije.
Pukovnika Gorana Jevtovica izuzetno cijenim kao patriotu i profesionalca i sigurno je da su njegove ocjene dobronamjerne . SRBIJA kao i sve ostale republike bivse SFRJ su razbijene da na ovim prostorima ne bi postojala nijedna ozbiljna sila . Antisrpski Zapad je u tome potpuno uspio , ako pogledamo stanje jedine dvije ozbiljne drzave na ovim prostorima mogu biti SRBIJA i Hrvatska . Hrvatska je usla u EU ali ona je spala od razbijanja SFRJ sa 4 miliona i 950 000 na samo 4 miliona i 100 000 sada a lani je imala 17 000 umrlih vise nego rodjenih i 2019te Hrvatska ce pasti ispod 4 miliona tako da ona nema nikakav kapacitet da bude sila u buducnosti . Ostaje nam analiza oko Bosne i Srbije . BOSNA je unistena , godinama nakon Dejtona drzali su se Bosnjaci i Federacija BH je imala plus cak 20 000 osoba nakon Dejtona u jednoj godini a sada su i Bosnjaci dosli u katastrofalnu situaciju da ih umnire cak vise nego sto se radja a Rep. Srpska propada jer godisnje gubi 5 000
Dakle jedina drzava nastala na razvalinama bivse SFRJ koju je Zapad razbio da unisti bilo kakav vid drzavnog organizovanja na Balkanu a koja ima potencijal da ne bude banana republika je SRBIJA . Ali Srbija vec preko 10 godina gubi godisnje zbog negativnog prirodnog prirastaja 35 000 osoba plus zbog odlaska u strane zemlje SRBIJA gubi oko 45 000 osoba godisnje . Zapad je nakon 05-OKT-2000. instalisao u Srbiji agenturu po svim centrima pocevsi od Armije preko policije preko medija do obavestajnih sluzbi i sto je najgore CRKVE . E sada sta cini SNS , objektivno SNS su formirale CIA i francuska obavestajna sluzba DGSE uz pomoc novaca Mila Djukanovica i Stanka Subotica Caneta . SNS u najvecem broju cine bivski Radikali a oni su bili izrazito rusofilska i patriotska stranka . Tako da se SNS krece u opsegu od pritiska Zapadne agenturne mreze stvorene nakon 05-OKT-2000. i clanstva SNS koje je patriotsko i prorusko dominantno
Napisao sam kada god je bilo realnog povoda kritike kontra SNS a hvalio sam ih kada su god zasluzili . Balkan je samo dio rata Zapada i Rusije koji se vodi od Sirije preko Novorusije preko migranstke krize preko desavanja na Balkanu . Zbog poraza Turske u Siriji Erdogan je zrtvovao americkog covjeka Davutoglua a na vlast je dosao Premijer Binali Jildirim turski patriota i covjek koji je svim svojim zivotnim putem vezan za Tursku a Davutoglu je dio skolovanja proveo na Zapadu i vodio je politiku na tragu da je Turska americki proxi i vazal , zamjerio se Generalu Sisiju i Egiptu , dozivio je poraz od ruskih snaga , Rusi su pocistili Turkmene tursku bracu ali lom je nastao kada je Erdogan vidio da Amerika stoji iza Kurda u Siriji i da YPG odnosno kurdski SDF u Siriji predstavlja samo placdarm za PKK i napade na Tursku , tada je Erdogan ukapirao da Amerika cijepa Tursku i Binali Jildirim obnavlja zato relacije sa Rusijom i Iranom i postavlja se neprijateljski prem USA
ALi ipak, ja sam Realna licnost (kao i Jevtovic) i mozda i napravim neku ,,Bunu Srba,, a ti (ako nisi BOT, a verovatno jesi!), a ti druskane ipak spadas u tesku regionalnu ligu (amateri bas).... i vecinu pojmova ne mozes ni shvatiti, kamoli voditi neku Pobunu!
Da je narod ,,dizao pobune i vlast menjao,, ihaaa.... gde bi nam bio kraj. Nema nikakvog naroda, nit ce se narod nekada pobuniti.
A ono na silu zauzeto i okupirano, samo se Silom i vraca! A vreme za nasu Silu jos stiglo nije.
Ko voli nek izvoli, nek proba da se ,,samoorganizuje,, i ,,ustanke dize,,. Necete stici ni do hapsenja zvanicnog:)))
Laku noc :)
Moram priznati da me uvek zadivi ta skoro pa urođena umešnost povezivanja nevidljivih detalja u grandiozne zavere za koju smo mi kao narod ne nadareni već genijalno talentovani. Bukvalno kao neka vrsta Pavlovljevog refleksa gde kažeš Soroš i dalje se mozak isključuje i kreće CIA snajka mod i od tada sve biva suprotno od onoga kako ” naivnima ” na prvi pogled izgleda. Do pre mesec dana istim ovim patkica Ne da(vi)mo Beograd je dolazilo po sto pedeset ljudi na proteste koje su mediji upadljivo prećutkivali. Takođe Sorošev šef za Srbiju Sonja Liht koja valjda iz senke rukovodi bunom i deli kofere para se prilikom protesta za krađu izbora ponašala kao da je u SNS-u i optuživala bundžije da politizuju neke tamo gluposti umesto da sede kući veruju u proceduru i u državu. Tih 20000 ljudi se i dalje iako im pare vire iz džepova, iako ih ceo ambasadorski kor organizuje okuplja i dalje bez ikakve reklame i sve to izgleda smešno dezorganizovano.
Međutim samo kažeš Soroš i gotovo...
stil ovoga teksta mi se veoma dopao. Osim visoko strucnih cinjenica, sta smo od Vas uostalom i navikli, posbno mi se svidja literalna pozadina zacinjena blagim sarkazmom, a to je ono sto "naprednjake", vrujete, vise iziritira nego bilo kakav suvuparan tekst.
Gde je bila vojska da uhapsi suludog Vučića 1995 godine koji je u nacističkom stilu satanizovao Srbe tvrdeći da će "oni" ubijati 100 muslimana za svakog Srbina i to baš pred Srebrnicu kad se zna da je reč o unapred smišljenom "genocidu" te da je Vučićev savetnik upravo zločinac Bler čija država je i pokrenula rezoluciju o "genocidnosti" i "pedofiliji" Srba
U africi potporučnik uhapsi sulude, korumpirane i izdajničke političare a u Stradiji, generali plaču a
"pukovnici" "pišu" 20 godina kasnije
Hvala na objašnjenjima. Verujem da bi ista bila bolja da ste me razumeli. Problem je u nama, u našim psihama, umovima te na osnovu toga u (ne)razumnom ponašanju. Kada razgovarate sa ljudima, pogotovo sa nekima koji spadaju u grupu 1,8 miliona glasača koji su glasali za Vučića, svi sve znaju, svi sve mogu, svi sve vrednuju, a rezultat svega toga je nula. Kada ih pitate zašto su glasali, onda čujete razna objašnjenja, da Vam se sve smuči od gluposti koje slušate. Tu ima svega, od prikrivenih kukavica, egoista (baš me briga za druge) pa do onih koji traže da ih neko organizuje, traže "političkog tatu". Prema Plehanovu, "ličnost" ne deluje na "neplodnom tlu". A Srbija je upravo takva, neplodna. Svi vole seks a natalitet opada. Za koga gradimo budućnost? Izborni sistem u Srbiji ne valja jer je po Vučiću 1,8 mil. glasača jače i veće od 5 mil. koji nisu glasali za njega (nisu izašli ili su glasali za druge). Ovih 5 mil. je ignorisano. To nije demokratski.
Znam samo, čak sam i suguran, da je pogodio pravo u metu.
Vi pišete kako nemamo dovoljno stručnog znanja za obaveštajne delatnosti... Imate pravo ali za nas obične ljude to specijalističko znanje nije ni potrebno. Dovoljno je da imamo mogućnost i sposobnost gledanja, u okviru gledanja sposobnost zapažanja, isto tako i slušanja... Ako se nešto javno proklamuje a ne ostvaruje, znači da nas ta osoba ili laže ili je nesposobna za ostvarivanje proklmovanog. Sa kojim "instrumentima" da je smenimo? Nemamo ih. Sve prepuštamo "kotrljanju" pazeći da se ne ozledimo. Zajedništva među ljudima gotovo da više nema... Ko organizuje 20.000 građana? Ne znamo ali da li bi se mogli priključiti i preoteti organizaciju kako Soroševi ne bi "digli kajmak"? Neću da se hvalim ali moram da Vas podsetim da sam povodom "patkice" u jednom mom komentaru postavio pitanje ko "finansira patkicu"? Komentar je prošao nezapažen. A setimo se izraza "novinarska patka". Dakle, svi sve znaju a na patku padaju, i dalje. Izem im znanje.
Čitam vaše taumečenje pasihiologije onih koji su glasali.Vi biste i njih da bacite u korpu,kao oni glasali ali pojma nemaju zašto su to činili.Zašto to isto niste pitali glasače kad je biran Tadić.Da ste to učinili i da je ispitivanje, svejedno koliko validno ovo koje ste sad učinili,izvršeno mi bismo mogli da komnstatujemo da naše vlasti bira potpuno lud narod.Zamisliete se nad tim.Ko je ovde lud a ko zbunjen i kako lud uvek potegne onog zbunjenog na način koji ovde nije doličan da se kaže.Na to pitanje voleo bih da opdgovorite.
Da li imamo "mehanizam" da otkrijemo kad neko ne ispunjava obećano? Da, imamo...to je ono što Kant zove "moralni zakon u meni". Ali pre ispunjavanja obećanja moramo da sagledamo da li su ta obećanja realna ili ne. I u politici, kao i u životu, sve se može ostvariti ali samo nakon uloženog truda. Bez truda i rada nema ničeg. Drugo je pitanje, i rekla bih pometeno stanje duha (Pekić), to što volimo da nas lažu. Znači, prvo moramo naučiti da odbacimo one koji nerealno obećavaju.
Kad već dođemo u fazu da obećanja nisu ispunjena imamo i dalje mogućnost da kaznimo. Za to služi institucija izbora. Kao što vidimo to se nije desilo. Naprotiv, oni koji nisu ispunili obećanja su i dalje dobili poverenje naroda da i dalje ne ispunjavaju obećanja.
Tek na trećem mestu su protesti. Ostavila bih po strani pitanje ko ih plaća kao neproverenu činjenicu.
Tom neproverenom činjenicom uvek može da se manupuliše: bilo tako što se fokus drži na 5.oktobru kao datumu od kad počinje da se računa vreme, bilo zato da bi se eliminisao svaki oblik opravdanog protesta. U ovoj državi svaki dan neko ima razloga da protestvuje bilo iz političkih bilo iz socijalnih razloga. Ne pada mi na pamet da mislim da će iza svakog protesta stajati Soroš. Ne mislim ni da proteste ne treba organizovati samo zato što ih neko može zloupotrebiti. Sve se može zloupotrebiti pa i protesti....ali tu smo ni da to ne dozvolimo.
Ne dopada mi se i nikada mi se nije dopadao taj fatalistički stav kako mi ni na šta nemamo uticaja već, eto jadni mi, stalno nas neko sprečava da budemo uspešni. Sve dok tako budemo razmišljali nećemo se naravno pomaći ni za jotu napred.
To se zove biti koristan idiot.