понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

РТС: "Ер Србија" унапред продата 24 лета за Њујорк, летеће се пет пута недељно

Kоментари (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 27 мај 2016 20:43
Бошко
"'Ер Србија' је замајац привреде у региону. То је прва компанија која је показала да се бољом услугом и са више рада може борити и сустићи конкуренција", каже председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж.
Какво лупетање и булажњење.

Од обећаних 600 милиона евра годишње "прихода региону" Ер Србија је коштала (без 2015) за само две године поред почетних 200 милиона евра још додатних ~150 милиона евра грађане Србије (а то је само оно што се зна) док ће права штета се сазнати када се финансије врате у Србију из Етихада у које су пренесене да би се прикривала пљачка Србије.
Први лет "Ер Србије" за Америку заказан је за 23. јун, а карте су већ распродате, и то не само за тај, већ за укупно 24 лета, а летеће се пет пута недељно.
А обзиром да "промотивни лет" доноси само губитак, мало су заборавили изјаву Кандића да овај лет за Њујорк ће дофинансирати грађани Србије још две године а тада истиче "уговор о управљању" па ће се сазнати права размера пљачке.
Препоруке:
24
0
2 петак, 27 мај 2016 20:49
miko
Baš im dobro ide
...Sa 3.000 automobila ovogodišnji „BG kar šou 05“ nadmašio je po prodaji prošlogodišnji međunarodni sajam četvorotočkaša za 20 odsto što jasno ukazuje da su mere štednje – otimačina od sirotinje i nemoćnih – od siromašnih napravile još siromašnije a od bogatih još bogatije...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2016/03/26/bas-im-dobro-ide/
Препоруке:
21
1
3 петак, 27 мај 2016 21:09
Pitanje za hibrid-patriote
Vodeći se realnom situacijom kada biste vodili avio kompaniju gde biste videli veći interes građana Srbije, odnosno frekfentnost avio letova, da li na relaciji Bg-NY, Bg-EU ili pak Bg-Moscov i Bg-EA(unija)?
PS
Naravno usporedba se odnosi na danasnje vreme, dakle vreme dok (samo sto nije) Evropa propala... i Amerika, podrazumeva se.
Препоруке:
3
10
4 петак, 27 мај 2016 21:18
љубомир јарић
Пре неки дан, у листу ,,Данас'' објављен је један подужи чланак који ставља под упитник датум првог лета за Њујорк због дозвола које још нису прибављене. Поред тога, технички је напето да један авион има такву фреквенцију налета. Рачуница показује да ни са економским показатељима та линија не стоји добро.

Није ми циљ да критикујем баш све чиме се власт хвали, већ нећу да мисле да сам глуп.
Препоруке:
32
0
5 петак, 27 мај 2016 21:21
надувано као и све око Ер Србије
Шта покрива промотивна цена?
Колико пуњење Ер баса по тој промотивној цени покрива трошкове експлоатације на линији?
И коначно,колико пуњење очекујете по цени која покрива трошкове са зарадом?
Све вам је рекао неко ко је довољно стручан за то,бивши генерални директоор Вујовић.
п.с.
Не заборавите да се спрема скок цана горива,које чини највећи трошак,па и цена-пуњење авиона,постаје још недоступнији циљ.
Туризам и пословна путовања,уз нешто дијаспоре,постаје ризичан посао из безбедносних разлога.
Не хвалите се беспотребно,да се не би стидели.
хјетер
Препоруке:
21
0
6 петак, 27 мај 2016 22:11
Zasto da narod dotira ekstra klasu i strance
Koliko je arapskih (i slicnih) putnika od tih 12000 karata koje ovdasnja sirotinja dotira??
Da ne pominjem razmazene hohstaplere i hohdtaplerke iz kruga dvojke i vladine cinovnike u sopingu na narodnim ledjim, koji kako mogu da plate i punu cenu karte!
Препоруке:
11
0
7 петак, 27 мај 2016 22:22
Радгост
Они који продају карте – агенти – кажу да је велики успех за тек најављену
-
Агенти могу да кажу једино колико карата су они продали-само поменути превозилац може да каже колико карата је продато на његовој линији;а он то не каже-кажу агенти.
Да ли је вероватно да је Ер Србија добила усред високе сезоне сатницу (slot) на аеродрому у Њујорку-JFK!?

Ер Србија је замајац привреде у региону.каже председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж.
-
Шта ово значи?Стручњак са јужне стране Алпа просипа несувислости да обмане лаковерне и простодушне.Цивилно ваздухопловство, високотехнолошке грана,мора да буде у власништву државе,седиште у матичној држави у којој раде њени држављани.
Држава је овде поклонила половину странцима, седиште у иностранству,директор странац,директор летачке оперативе на матичном аеродрому такође странац.(и колико младих Српкиња су пазарили из Абу Дабија,колико арапа има на АПБЕГ?)
Држављанима Србије нуде свињогојство,радна места са пеленама итд.
Препоруке:
13
1
8 петак, 27 мај 2016 23:35
cisto onako
Koliko traje let do Njujorka i nazad? Kako planiraju da lete 5 puta nedeljno sa samo jednim avionom? Cadezove gluposti necu ni da komentarisem.
Препоруке:
14
0
9 петак, 27 мај 2016 23:44
ekonomista i verni putnik jata
Nemam poverenja u avio kompaniju koju su eto sklepali sns i Vucic. Ko zna na sta to lici, a niko ne zna jer je ugovor tajni.
Doveli su Daneta Kondica Ozzija (iz Austral.) da upravlja air s., pa se po Beogradu prica da je odmah upao u ljub. aferu sa nekom sluzbenicom, da nije mogao da se suzdrzi ni pred zaposlenima? Pa kakav je to manir poslovanja? Koliko nas kosta sluzbenica koja je dok se ne smire duhovi poslata na neko egzoticno ostrvo Sejseli, ili Mauricijus? u pred. Etihad
Sta sve NE valja sa Air Srb.;
1. Tajnost ugobora a gubitci i socijalni program iz javnih para tj iz budzeta drzave Srbije
2. Ne zna se ni priblizno koliko je ulozila drzava Srbija da bi radila Air Srbija
procenjuje se od 300-600 miliona evra plus subvencije. to je strasno veliko ulaganje u jednog monopolskog avio prevoznika; a da li je bilo i ekonomski opravdano? da li je radjeno u poslovno uspesnom maniru;
znaci strucnjaci treba da ocene kvalitet tog ulaganja drzave Srbije.
Recimo da je negde oko dvojke.
Препоруке:
10
0
10 петак, 27 мај 2016 23:48
verni putnik jata
nastavak ..
3. kadrovska politika air s.: ako je sns kadrovska onda znaci da je sns preko Air Srb. uzurpirala drzavne jasle; a sta je sa ljudima koji su ceo zivot proveli u jatu? kako su oni prosli?
4. Piloti u Air Srb. su nezadovoljni;kad su oni nezadovoljni to je veliki problem za svaku avio kompaniju.
5. Koliko ce biti pouzdani letovi za SAD. Air S. neodgovorno najavljuje letove za SAD vec tri godine; Mozda ce se desiti ovog leta ali samo do NJujorka i sa jednim avionom. Mozda. Jos nije sigurno i nije zazivelo. a vec prodali 11 hiljada karata. divim se tim naivnim koji
su kupili karte a ne znaju da li ce letova biti. a koliko puta nedeljno je sigurno da moze da leti jedan avion tamo i nazad?
O nedostatku profesionalizma od strane Vucica, Malog i njhovog pajtosa Cadeza ne treba trositi reci. Ova trojica obecavaju sve i svasta jer misle dato tako moze. Mozes da obecavas a ne moras da ispunis =sns politika. Zalosno, a sve o trosku nacije. necu leteti air srbijom, neka hvala
Препоруке:
8
0
11 петак, 27 мај 2016 23:48
malisa
Primecujem sledece:
1. 24h x 7 dana = 168h
2. 168h : 5 puta tamo-vamo = 33.6 h za tamo-vamo
3. 33.6 : 2 = 16.8h za tamo
4. 33.6 : 2 = 16.8h za vamo

Kao sto se vidi iz svih mojih komentara, cinizam mi zamracuje rasudjivanje pa molim nekog eksperta da mi kaze koliko traje put za tamo, a koliko za vamo. Koliko masina treba da odmara da se ne bi raskantala pre vremena. Daleko bilo.
Препоруке:
7
0
12 петак, 27 мај 2016 23:54
NY
Vucic je najavio da ce doci u NJujork sa Air Srb. Mislim da to nije bas sigurno jer ne zna koliko ce ga nezadovoljne emigracije sacekati sa transparentima da je sve sto keste, prevarant, folirant, pokrao izbore, vara narod godinama itd .. rekli smo sta je i bunili se mnogo puta. Dosta nas ce protestovati kod US ambasadora da NE dolazi AV. Medju nasim svetom u SAD on je veoma NEpopularan iz poznatih razloga.

Zalosno je da u vladi Srbije sede ljudi koji NE znaju ni sta je tradicija niti sta je avio poslovanje i to posle 80+ godina od Aeroputa i JAT-a. Firme koje imaju vazno i prepoznatljivo ime se NE zatvaraju tek tako; firme se stite i gaje pogotovu ako one predstavljaju tradiciju neceg boljeg sto smo stvorili u osamdeset godina. Ali kome da pricas. Vucicu? Malom, naravno da nema kome da se prica. Izviljavali se sa JATom i sa zaposlenima. Bedno !
I na kraju recite onom Cadezu da se obrije, uredi, ode kod brice, valja se to. Ovako ga niko ne uzima za ozbiljno.
Препоруке:
8
0
13 субота, 28 мај 2016 01:00
прича на песку
Мени ово личи на причу о БнВ и променади.

Београд има на десетине километара много солиднијих шеталишта уз реку, и блокова који се по брзини и квалитету градње не разликују од онога што се сада диже у БнВ, али се цела земља тресе у рекламном трансу од градитељског чуда које је сумњиво и противзаконито у скоро свему.

Тако је и с Ер-Србијом. Много рекламе ни око чега.
Препоруке:
3
0
14 субота, 28 мај 2016 07:58
...
Изгледа да су карте распродате само у једном правцу, нигде се не спомињу повратне. Вероватно су зато тако и јефтине, авион у повратку без путника штеди на гориву.
Препоруке:
3
0
15 субота, 28 мај 2016 09:22
Бошко
...
авион у повратку без путника штеди на гориву.


Виц дана: авион без путника "не троши гориво" "него штеди"

Немој више да слушаш говоре Вучића видиш да је "заразан"

Због тога је ЈАТ и био стално у губитку јер је летео празан на политичким линијама
Препоруке:
3
0
16 субота, 28 мај 2016 09:28
Бошко
Само овог месеца продато је 1.000 карата за летове до Њујорка, а укупно је продато више од 12.000 карата.


680 - 440 = 240 * 12000 = 2.880.000 (два милиона осамсто осамдесет хиљада евра)

Очигледно да нико није схватио да се ови дилетанти хвале да су направили губитак за "првих" 12000 продатих карата од 2.88 милиона евра

које ће да плате деца, радници и пензионери Страдије...
Препоруке:
3
0
17 субота, 28 мај 2016 11:19
NY
ne, pogresno racunate; promo cena od 440 evra je bila za rane uplate; To znaci uplatili ste nekoliko meseci unapred za kartu, mada nisu sigurni kada ce dobiti datum za putovanje; to se isplati Etihadu pre svega.
Tako su skupili 5,280,000 u pretplati sto je odlicno i daje podsticaj da se podrzi linija;
Verovatno je i cena tog mesta na liniji Bgd-NJujork bez profita oko 350 evra; u sezoni sve sto je preko recimo 350 evra je cist dobitak i ostaje avio kompaniji. Bice rentabilna linija za NY ali ne mislim da ce biti 5x nedeljn o vec najvise 3x; ko bude hteo da putuje sa njima. Ja ne mogu jer cim vidim one arabeske na repu nije mi dobro i odmah se setim Vucica i Malog, i ne prija mi da putujem tako.
Препоруке:
1
0
18 субота, 28 мај 2016 17:54
Dijapazon
U letnjoj sezoni 5 letova sedmicno ne moze da zadovolji ni trecinu potreba, tako da ce taj pocetak mozda biti medijski uspesan, medjutim cim dodje septembar, dovoljna su dva leta sedmicno, a pitanje je da li ce i to biti rentabilno. Oni se verovatno nadaju da ce ako uspostave liniju, tada preko Beograda uspeti da navuku razne Arape i Afrikance, ali sve je to vrlo nategnuto, pogotovo sa samo jednim aparatom.

Uzgred, to sto je prodat veliki broj karata (12,000) ne znaci nista, jer iako je ta racunica izuizetno kompleksna, let se isplati samo kada se proda preko 60% sedista na odredjenom letu. Americka Delta je 2010. imala prosecan profit od $4 po karti na 70% prodatih sedista, a $38 po karti na prodatih 100% sedista.
Препоруке:
0
0
19 субота, 28 мај 2016 19:09
Prolaznik
Od ekonomske računice, meni lično, zanimljivija je jagma za Amerikom. Cijenim da polovina putnika nije nikad otišla do Čačka npr. ili do Smedereva ali na pomisao na ujka Sema čini da im krenu bale. Sve u svemu, neprijatelji nam ne trebaju
Препоруке:
0
0
20 субота, 28 мај 2016 23:50
kako srbi poturice rade kao vas vodja
vi uzimate kredite i iz kredita finansirate gubitke i oni se ne saniraju nego se kako kaze vodja poturica
ima privredni rast ima ali rast gubitaka
i sada se vidi da je poturica
sve same muslimane je okupio oko sebe i sa svima se uziva covek dok eu ratuje protiv muslimana turaka i islamista sto je neverovatno zar ne

e kako ce taj lose proci to se jos nezna
to je cudo od kako uopste srbija postoji sa budalama
i kako balkan uopste radi ili neradi nista ali tv vam je super naucna fantastika
nemojte to slusati citajte sami i zakljucujte sami imate informacije ali nemate znanje da vidite rezultat
eua , srbije zdamahirije alaha i beograda na cilimu alahovom e to nece moci
videcete iz sata u sat iz dana u dan ...
to neide
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер