субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Два одборника СРС-а помогла СНС-у да формира власт у Лајковцу, седницу обезбеђивала полиција

Kоментари (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 23 мај 2016 11:10
nenad
Seselj je patriota. On ce pomoci Vucicu da udjemo u NATO. NATO je nas san!
Препоруке:
25
15
2 понедељак, 23 мај 2016 12:01
Vesna
Pajtić je rekao da DS neće u koaliciju sa Radikalima ni na lokalu, tako da je ovo bilo jedino rešenje. Kad drugi prave neobične koalicije to nije čudno, ali kad to urade Radikali, svi se zgražavaju.
Препоруке:
7
23
3 понедељак, 23 мај 2016 12:26
Raša
Baš me čudi od Šešelja.
Препоруке:
19
5
4 понедељак, 23 мај 2016 12:29
ЗР
Овоме могу само да се чуде они наивци који су гласали за Вучићеву старлету, војводу од Лисовића. За онога ко иоле рационално размишља, ништа чудно, јер је СРС=СНС.
Препоруке:
27
7
5 понедељак, 23 мај 2016 12:50
б аца
" Старе лоле, поново се -воле " ?
Препоруке:
22
6
6 понедељак, 23 мај 2016 14:10
djoka
To je samo pocetak saradnje, koja obicno pocinje od lokala po do vrha. Postavlja se i pitanje: dali ima razlike izmedju SNS i SRS. Nema, isti su ljudi, samo promenili novo odelo jake marke "versaci". Kumovi se postuju i to je lepo od njih da daju licni primer njihovim glasackim ovcama.
Препоруке:
14
4
7 понедељак, 23 мај 2016 14:49
Немања-Весна
Не вреди вам Весна,пале су маске крај.Ни ваши јефтини радикалски штосеви напад на друго је најбоља одбрана ни то вам не вреди.Ви сад причате о ДС-у,па кога то интересује?Хајде да причао о вама.Хајде да причамо како ви где год можете са неким другим да правите власт,ви правите са напредњацима.ДС је донео одлуку на централном нивоу да неправи нигде власт са напредњацима,и тамо где је покушано као у Петровцу на Млави одбор је распуштен.Код њих макар постоји воља да буду доследна опозиција,то је наравно тешко са личним интересима појединаца на локалу.А шта раде радикали,у Апатину је већ била договорена власт са социјалистима и демократама,онда је Шешељ послао своје људе да ставе до знања да их не интересује одлука општинског одбора у Апатину него да се мора са напредњацима.Он толико вређа интелигенцију јавности да призна да оће са напредњацима у Апатину само ради функција и директорских места у Сомбору и Кули где напредњацима нису потребни радикали али ради власти у Апатину спремни су
Препоруке:
11
5
8 понедељак, 23 мај 2016 14:50
Немања-Весна
да их позову у власт у овим општинама.А шта још раде радикали,опет кад је договорена власт у Лајковцу радикала са свим осталим политички партијама на наговор Шешеља и централе они улазе у власта са напредњацима.Не замерам локалним одборницима у Лајковцу и Апатину ,а биће таквих примера још сад смо сви свесни тога јер договор између Вучића и Шешеља постоји,јер нажалост мандат није њихов јер су потписали менице на огромне износе.

Што се тиче демократа ја не знам шта они раде и шта глуме.Претходних година ти исти радикали су им одговарали и у Апатину и у Шиду,мислим и Бачу свуда су им били ок за сарадњу сад под притиском јавности наводно немогу са њима.А ево сад видимо да су власт били договорили и у Лајковцу.Мислим праве пародију око тога,али хајде обиће им се то о главу.

Што се тиче радикала,изузетно ми је криво и жао што сам гласао за вас на покрајинском нивоу.Ево стидим се,јер се сад види ко сте и шта сте.Надам се да ћете се променити и да ће опет моћи добити негде мој глас.
Препоруке:
7
5
9 понедељак, 23 мај 2016 19:07
Vesna
DS je doneo odluku da neće da učestvuje ni na jednom nivou vlasti sa Radikalima. Na lokalu se ne donose zakoni i ne menja se Ustav, tako da su tu moguće fleksibilnije koalicije. U ostalom DS je formirao SNS, na nelegalan način oduzimanjem poslaničkih mandata osvojenih na listi SRS, pa zašto bi Radikali njima omogućili formiranje vlasti, sve jedno je DS ili SNS, ali izgleda da je po vama dobar Radikal samo ako je u opoziciji ili u zatvoru.
Препоруке:
5
3
10 понедељак, 23 мај 2016 20:28
Lazareva kletva
Vesna, što se mene tiče zaslužila si sendvič.
Препоруке:
3
4
11 понедељак, 23 мај 2016 23:03
Vesna
@lazareva kletva
Zašto sam zaslužila sendvič? Zato što se jedino moje mišljenje razlikuje od ostalih komentara? Po toj logici vi zaslužujete sendvič. Uživajte u konformizmu, možda vam se isplati. Jednom DOS uvek DOS.
Препоруке:
4
1
12 уторак, 24 мај 2016 01:10
Немања-Весна
Није још ДС донео одлуку о томе,ни један страначки орган није донео одлуку о томе.Најаве високих функционера постоје о томе,и верованто ће бити донета.Рекао сам у коментарима горе да је та одлука бесмислена и без оправданог упоришта,јер ништа битно и важно десило у ових месец дана да је пре месец дана могло са СРС-ом ,а да од сад не може.

Што се тиче вашег коментар и теорије да не треба ићи са ДС-ом јер је он направио СНС,па да ли ви себе чујете?Значи ви немате проблем са СНС-ом и његовом самом суштином али имате проблем са онима који су му помогли да настану,значи бавићете се секундарним стварима а не примарном односно са СНС-ом.Значи СНС је у суштини ок,па ћемо њему помоћи и у Лајковцу и Апатину па нек буду свуда на власти,а ДС који их је направио е он је злоћа.Смешни сте у слабости својих аргумената,односно немоћи да исте нам овде прикажете.Па није вам ДС украо мандате него напредњаци,чисто да вас подсетим.
Препоруке:
0
1
13 уторак, 24 мај 2016 01:14
Немања-Весна
Што се тиче доброг радикала,одакле вам то да ја оћу радикала у затвору?И зашто бисте били у Апатину у опозицији кад имате са социјалистима већину,зашто би у Лајковцу били у опозицији кад је ваш локални одбор већ направио власт са осталим странкама?

Добар радикал би за мене био онај који би се супроставио напредњацима где је то могуће,па нисам ја луд да гласам за радикала у мом месту да би он сутра ишао са напредњацима.За црног ђавола,само не за оног који би са напредњацима.

И знате шта је најбитније радикали и јесу часни и поштени и они јесу против власти са напредњака,али шта ће људи кад су уцењени од стране врха СРС и Шешеља да где год могу иду са напредњацима.

Иначе рекли сте да нећете са ДС-ом,па ви изгледа о и ваш председник Шешељ није вам спорно да у аргументима потежете за неистином.Па јел он рекао да не може са Тадић,па оно са њим на Старом граду у коалицији.Тако исто и ви све вам сметају жути па подржите њиховог човека у тој истој општини.Само дај власт,мото радикала.
Препоруке:
0
1
14 уторак, 24 мај 2016 09:50
Vesna
Nismo se razuumeli: DS je isto što i SNS.
Препоруке:
1
0
15 уторак, 24 мај 2016 13:39
Немања-Весна
Слажем се са вама да је ДС једнако СНС,зато мени ни једни ни други нису опција.Али онда будите доследни па немојте ни са једнима ни са другима,него где год можете са СНС ви са њима.Ево имате у Апатину могућност да буде са социјалистима,они нису ни СНС ни,а шта сте ви урадили отишли са напредњацима.
Препоруке:
0
1
16 уторак, 24 мај 2016 17:11
Владимир Нови Сад
У Апатину није било могућности да се иде само са СПС. Резултати локалних избора су били 12 СНС, 12 СПС, 2 СРС, 2 ДС, 1 СВМ. Одборник СВМ се одмах приклонио СНС-у (то је 13 одборника у савезу са СНС, фале још 2. Значи једино решење је СПС, СРС, ДС да се искључи СНС. Мени је логичније да СРС иде са СНС него ДС.
Уосталом и ДСС није гадљив на напредњаке.
Поред Лајковца је општина УБ, СНС је освојио апсолутну већину 25 од 40 одборника, а примио је и СПС са 5 и ДСС са 3 одборника, а напредњаци су имали већину и ДСС им уопште није био потребан.
Што се тиче да су само добри добри радикали у затвору, мислим да би многе бивше ДОс-манлије биле јако срећне кад би Шешеља вратили у Хаг, или нешто хуманије да умре коначно од тог карцинома, ДОСманиле би хтеле , а он неће, како је само непослушан.
У Мерошини СПС, СНС и ЈС су имали већину, а прикључили су се и СРС и ДСС. У Бајиној Башти коалиција СНС, СПС, СРС, ДСС
Што се тиче Старог града, каква штета што је и поред СРС и ДСС на власти са ДС.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 24 мај 2016 20:21
Немања-Владимир Нови Сад
Баш би волео да ми објасните по чему је то логичније да СРС буде са СНС-ом на власти?Мени се чини да лајковачким и апатинским радикалима и није баш тако нормално,али ко их пита и ко мари за њихове одлуке на локалном ниову кад загрми војвода из магистрата Земуна града.

У два мандата су већ радикали и социјалисти власт,и дс сад у овом мандату,и изашли су на ове изборе управо као део владајуће коалиције да народ оцени њихов рад у претходном периоду.Одма у ноћ избора кад су се сазнали резултати радикали су изашли и рекли да је стара коалиција победила и да ће опет водити град.Али кога то интересује,кога интересује за шт су гласали грађани Апатина који су гласали за радикале,важно је шта каже војвода и Владимирова теза да је СНС баш по мени СРС.Па знамо ми то,све ми знамо драги вадикали да је вама СНС доста прихватљивији него сви остали,па ћете друге да блатите а Вучића хвалите и омогућите му да влада и тамо где до сад није владао.

Шешељ излази на конференцију за новинаре и чудом се
Препоруке:
0
0
18 уторак, 24 мај 2016 20:25
Немања-Владимир Нови Сад
чуди зашто је председник радикала у Апатину навалио да прави власт са социјалистима.Да вас подсетим драги вадикали то сте обећали народу Апатина и пред изборе и после у исту ноћ кад су се сазнали резултати.Кога интересује то,важно је да су вама дали функције у Сомбору и Кили где ниста им били ни потребни.Једино што је код вас и напредњака нормално и шта је исправно само дај власт,који гласачи који принципи,само да се ми окористимо.Грађанима Апатина је сад јасно да је власт у њиховој општини договорена тако што су се радикали у суседним удомили на државне јасле.

Овде није спорно да су радикали са напредњацима на власти,па били си у пар општина и до ових избора једна је од њих и Бајина Башта,него је питање зашто Шешељ инсистира да свуда где може са неким другима и где локални радикали већ су договорили власт он то крши и намеће да буду са напредњацима.Он као нека казнена експедиција плови ових дана по нашој лепој земљи и виче но но безобразни радикали не са другима само са СНС-ом.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 24 мај 2016 20:26
Немања-Владимир Нови Сад
Што се тиче Уба и Бајине Башта,па то је стара прича,и те коалиције су биле у претходном мандату,ово је само наставак сарадње ДСС И СРС са старим партнерима.

Опет вам понављам па није спорно да било ко са било ким прави власти,па нису непријатељи на крв и нож,али је питање зашто Шешељ не дозвољава радикалима на локалу да праве власт са другима тамо где могу?Небусајте се у груди радикалске како сте са ДС-ом у Старом Граду,кад и да оћете не можете са напредњацима.

И зашто сте запели да оправдате све те потезе Шешеља,тако што спомињете ДСС?Па шта је он битан?Радикалка Весна је покушала да одбрани СРС нападом на ДС,а ви то исто покушавате нападом на ДСС.Бавите се собом,не другима и имаћете резултате.
Препоруке:
0
0
20 среда, 25 мај 2016 11:53
Владимир Нови Сад
Само Ви Немања са све ДС,ДСС ДЈБ, ОТПОРОМ , ЛДП, СДС и даље патите за својим неоствареним 6. октобром.
Вучић није увео санкције Русији, одбио да изручи радикале Хагу, Шешеља није изручио Хагу, као тзв патриоте генерала Толимира, подржао Милорада Додика и сменио руководство телевизије Војводине.
Мени је то довољно да пре подржим коалицију са СНС него ДС.
КОлико се сећам ДСС је 2004 искључио у Новом Саду Дејана Микавицу и Раду Маринкова што су мимо воље странке отишли са СРс.
Ја овде врло ретко пишем, а Ви нон-стоп висите (види се да симпатишете ДСС), имате на то право и благо Вама на толико слободног времена.
За Вас је патриотизам срушити Слобу са Ђинђићем па стемислите да ћете нешто постићи, а САД све Владе наредне уредио по својој мери
Сад бисте да срушите Вучића са горе наведенима па мисите да ћете нешто постићи. Нећете ништа, само ће Американце све да одраде како су замислили.
Дијаметрална разлика је однос према тековинама 5. октобра.
Препоруке:
0
0
21 среда, 25 мај 2016 15:07
Немања-Владимир НС
Овде у суштини престаје свака наша даља полемика око тога ко је бољи партнер за СРС ,да ли је то ДС или СНС.Разлог је врло једноставан јер сте ви типичан радикал који сматра да је економска,социјална и свака друга ситуација у нашој земљи бајна и сјајна једино што Вучић иде ка еу а не Русији.Да не прича о националним потезима,где ви о Бриселском споразуму мислите све нај и немате проблем са издајом Срба на Косову а ја на другој страни то сматрам највећим промашејем у блиској будућности.Много битнијим и горим од испоручеља генерала Толимира.

Вучић није увео санцкије Русији и испоручио Шешеља јер нико од њега то није ни тражио.Тако да престаните са хвалом ,кад од њега то нико није ни захтевао.Па јел смо сви били сведоци да је судско веће буквално избацило Шешеља и да је реко да немора да присуствује а да пушта њему на одлуку оће да гледа преко видо бима.Нећете ваљда захтеве Хрватске који служе за њихову личну унутар политичку предизборну кампању да схватите као важне и битне.
Препоруке:
0
0
22 среда, 25 мај 2016 15:08
Немања-Владимир НС
СНС је 4 године одговорна за економско и социјално безнађе у овој земљи,медијски мрак и издају Косова и вама то није битно него су вам то аргументи да треба ићи са Вучићем,само изволите е зато не сипматишем СРС.Шта ја има да радим са таквим људима који сматрају да је све лепо и бајно,немам ја са вама шта да радим,ево вам Вучић ето вам директорска места по локалним самоуправама и крај.Ако већ читате моје коментаре,ваљда сте приметили да сам ја рекао да сам гласао са СРС на покрајинском ниову,док сам још живео у нади да од вас има О од опозиције.

Небрините се ви за моје слободно време,само ви уживајте у благостању Србије.

Што се тиче мог става о Слободану Милошевићу он је исти као и ваш радикалски 90-етих година,само за разлику од вас ја сам остао доследан и заједничко тамновање и пријатељство формирано у Хагу од стране Милошевића и Шешеља није довело до промене мог става о политици Милошевића.И даље је за мене највећи издајник и све оно што сте нам причали 90етих о социјалистима.
Препоруке:
0
0
23 среда, 25 мај 2016 15:09
Немања-Владимир НС
И даље ми одзвања она песма коју сте певали кад је Шешељ 95 изашао из затвора ,друг је Тито устао из гроба он се сада зове Милошевић Слоба.И немојте да очекујете да ћу због директорске позиције у чистоћи у Апатину или функције Јакшића у неком јавном предузећу у Новом Саду променим став.

А што се тиче Американаца који хоће да сруше Вучића још нисмо од вас радикала чули ваљано објашњење за то.Да ли можда зато то хоће да сарађује са ММФ-ом,или је то због тога што продаје Телеком?Да ли је то због Бриселског споразума?А око подршке Додику,какву су они подршку дали Додику,где су га подржали?Јер у томе да Додик одржи референдум,или оном покајању у Сребреници од истог човека који је лепио улицу Ратка Младића?

Нема данас достојнијег настављача политике петог октобра од СНС И Вучића.Мали Синиша,Горан Весић,Јелена Триван,Соња Лихт,Радош Љушић,Драган Шормаз,Вук Драшковић,Расим Љајић,Кори Удовички и остала петооктобарска братија то најбоље зна.
Препоруке:
0
0
24 среда, 25 мај 2016 21:56
Владимир Нови Сад-Немања
Уопште не бринем за Ваше слободно време, просто Вам завидим на њему.
Ни у чему нисам типичан, па нисам ни типичан радикал.
Видели бисте то и сами да ме познајете.
Набројао сам Вам све разлоге због којих ми је прихватљивији СНС него ДС, Ви нисте цитирали ни један, већ сте ми импутирали најгоре делове Вучићевог програма (субвенције страним фирмама, неолиберална економска политика, па и бриселски споразум, мада тешко да ће од њега бити нешто, срушиће га сами Албанци).Па због тога нисам ни гласао за СНС Набројали сте све што благе везе нема са претходним текстом.
Препоруке:
0
0
25 среда, 25 мај 2016 22:13
Владимир Нови Сад-Немања
Кад сте рекли да сте на покрајинским изборима гласали за СРС (а гласали сте јер сте знали да ДСС-ДВЕРИ не могу прећи цензус у Војводине), и ја сам 2014. гласао за ДСС јер сам мислио да могу прећи цензус (типични радикал), 2012. нисам веровао Шешељу и гласао сам за Тому и СНС (типичан радикал), а био је у праву тада (а ја типичан радикал му нисам веровао, а сада му верујем да је у праву кад кажу да су ДС, ДЈБ, СДС и Маршићанин гора опција. Они би поред свога овога у економији урадили и све ово што Вучић није (види мој претпоследњи текст).И ону Весну сте поткачилили (и она је ваљда типична радикалка).Наша суштинска разлика је 5. октобар, то стоји, за мене такав начин доласка на власт уз америчку асистенцију је недопустив и очигледно та разлика између нас је непомирљива. Толимир Вам је небитан, па није нико Ваш (25 батина по туђој задњици не боли)Шешељ би ваљда био изручен у џаку
Препоруке:
0
0
26 среда, 25 мај 2016 22:22
Владимир Нови Сад-Немања
Слажем се са Вама да је због ових непомирљивих разлика даља расправа бесмислена (добро никад не реци никад, можда повремено добијем инспирацују -зависи кад ће овај ТИПИЧНИ РАДИКАЛ да поново проради у мени).
За ту етикету, ја Вас частим поздравом да сте типични ДОСМАНЛИЈА (не бих то никад написао саговорнику кога не познајем , али после импутираних наводних похвала од стране моје маленкости на рачун Вучићевих економских успеха , узгред ту политику није произвео Вучић већ су је водиле све пост постоктобарске Владе) сматрам то сасвим примереним.

Крај полемике.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер