Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikita Bondarjov: Protokol o pristupanju Crne Gore NATO-u može biti anuliran ako Đukanović bude smenjen ili na vlast dođu proruske snage

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 20 maj 2016 16:48
Kole
S Milom u zindan, u samicu, bez kokaina i svakog dana po 10 šiba po goloj guzici!
Preporuke:
38
4
2 petak, 20 maj 2016 16:51
Suzuki na muki
Nevolja je što ga oni ne mogu smenit.Junaci na priči, ponekad nisu na delu.A onda šta ih briga,ako manje rade,i Tačija će na vlast postaviti.
Preporuke:
27
4
3 petak, 20 maj 2016 17:24
nebitan
Mislim da je nato već prešao potpuno na mračnu stranu, i da čak i da Crnogorci izglasaju poništenje članstva, NATO to fizički ne bi dozvolio. Ne zaboravimo da nato potoji iz zločinačkih razloga a ne da bi promovisao mir, demokratiju i prijateljstvo. Dakle, braćo Rusi koji prečesto grešite u procenama, ne uzdajte se u neki demokratičan proces.
Preporuke:
31
3
4 petak, 20 maj 2016 17:37
Slavomir Srpski, Blentavi Ivani po Serbiji, penkala iz Brisela
Prema njegovim rečima, Rusija je pokazala da lako može da dođe do Bliskog istoka, a da je Briselu neophodno da da bilo koji odgovor i da "i bolji primer od Crne Gore nisu mogli da nađu"."S njihove strane, to je demonstracija toga da Alijansa može da uđe u crnomorski region i da povuče malo zemalja na Balkanu koje imaju (vojnu) neutralnost - Crnu Goru, Srbiju i Makedoniju", rekao je Bondarjov TV Cargrad.

Po Bondarjevu to da Gora, Srbija i Mak padnu pod NATO je sa vojne tacke nebitno. Racionalna analiza dobijam-gubim, a za vas Srbe ako hocete bolje skinite sami Mila sa vrata. I tako one 40% ruske imovine u Cernijoj gori branice NATO i pravna drzava Milova.
Preporuke:
11
3
5 petak, 20 maj 2016 18:17
Deprimirani srpski rodoljub
Ma da, da...moze biti anuliran.Tesko svima nama sa ovakvim inertnim Rusima.Nije ni cudo sto Ameri i dalje vode glavnu rec i sto je BRIKS poceo da se ljulja i kruni.
Preporuke:
18
7
6 petak, 20 maj 2016 18:53
Kasno Marko na Kosovo stiže
Bojim se da je tako.
Preporuke:
8
3
7 petak, 20 maj 2016 19:05
Nikola
Ma dajte ljudi, branih Rneki dan na tekst Jakšića, sad malo napad. Malo je to sramotno od strane Rusa, naravno svako ima pravo da kroji svoju politiku. Rusija dozvolila da u NATO uđu Bugari, Estonci, Litvanci, Latvijci, Poljaci, dakle braća...

A sada očekuju da se jedna mala Crna gora koja se bukvalno nalazi u džepu između Hrvatske i Albanije i koja je mnogo dalja od Rusije nego pomenute države - očekuje da se takva Crna gora suprotstavi. Ja garantujme, da sutra Milo padne, i da dođe onaj Mandić ili neka druga Srbenda na vlast - teško da bi išta tu moglo da se uradi. Pritisci bi bili ogromni a ako je NATO rešio da zatvori Jadran, to je KRAJ. Jer oni uvek mogu da zaprete Crnoj Gori "napravićemo vam haos sa Kosmetom, sa Albancima u Ulcinju, pa malo sever Crne gore (Raška oblast)... Ima tu raznih načina. Rusi ako su hteli da odvrate Crnu goru od NATO-a to je trebalo mnogo ranije, još kad su ulazile Hrvatksa i Albannija da se nešto preduzme. Ja razumem njih ali - kasno marko na Kosovo...
Preporuke:
13
9
8 petak, 20 maj 2016 20:09
Boj ne bije svijetlo oružje, no ga bije srce u junaka
Voleo bih da se varam, ali se bojim, da, dok ne progovori oružje, mi se ropstva osloboditi nećemo.
DOVOLjNA JE SAMO JEDNA VARNICA !!!

PS - Ne zaluđujte se što ste nas trenutno razoružali, "gospodo" kukavni kompradori!!!
Preporuke:
11
1
9 petak, 20 maj 2016 21:45
mala primedba
@Deprimirani srpski rodoljub

Slažem se. Takođe deprimiran. Izgleda da je jedini stvarni ruski interes na Balkanu da niko ne dira kuće koje su pokupovali po CG, sve ostalo može.
Preporuke:
5
3
10 petak, 20 maj 2016 23:11
Mala li je žertva
Sve je počelo DOPUŠTANJEM Srbije da se njen primorski deo, zvani Crna Gora, bezbolno osamostali i postane Montenegro. Povraća mi se od priče - na koju pristaju i mnogi u Srbiji - kako je Crna Gora bila država! Pa naravno, ali sav njen državnopravni smisao je bilo UJEDINJENJE sa Srbijom. Crna Gora je od 1918. do 2006. PRAKTIČNO bila deo Srbije. Zašto se Srbija jednostavno odrekla svog primorja, od Bara do Splita? Možda zato što je mnogima, a naročito Moravcima i Šumadincima (inače došavšim iz Crne Gore i Hercegovine) utuvljeno u glavu da je Srbija kontinentalna, što je najgnusnija i najbednija laž.
Preporuke:
13
0
11 subota, 21 maj 2016 01:16
dobro jutro is asije
a lepo je cuti znati da rusija zeli da zaustavi sirenje nato

mi to neznamo i od vas cujemo

lepo ...

* asija izvlaci investicije iz eu jer je nestabilna
pa se orijentise na stabilne zemlje
* i to je sve ...

zelimo uspeha srbiji i svima vama

kao i rusiji a znamo da rusija moze sve ako zeli
ima para iz asije
再见
Preporuke:
1
0
12 subota, 21 maj 2016 01:22
nama bas i nije jasno sta to rusija prica ali valjda to ima smisla
asija je ustrojena da kina ima
stit pa zastiti zemlje oko i asija je mirna
a sta rusija radi je
valjda oni znaju sta rade

nemamo pojma
pozdrav iz asije

opet ponavljam ucite mandarin i ta rusija ima pare od asije
sve najvece i najbrze je u asiji i

svet se jako jako promenio
再见

nerazumemo mi bas najbolje te ruske strategije
asija je mirna i ima 7% rast ove godine ako ne i veci ...
Preporuke:
2
0
13 subota, 21 maj 2016 04:38
Petrušin
Odvajanje Kosmeta od Srbije je napravilo PRAVNI PRESEDAN, koji je Krim vratio bez jedne jedine žrtve majci Rusiji.

Montepr*no će biti DRUGI presedan: da se domaće MULTIETNIČKO stanovništvo ne izjašnjava o pristupu NATO-u, što će USKORO sve baltičke Apsurdistane da vrati pod okrilje Rusije, jer tamo VEĆ živi preko MILION Rusa.

Šta će glupi Srbi da rade? Pa ako vi sami ne znate zašto bi Rusi glavu razbijali. Vi još nijeste rasčistili sa komunistima i njihovim potomstvom koje je sad na vlasti u Srbiji i Montepr*nu.

Rusima se nigdje ne žuri? A ne vidim da nešto Srbi trče i pripremaju se za rat? Znači svi su trenutno zadovoljni sa postojećim!

ps. Postavite sledeće pitanje dokoni narode sa NSPM-a: da li je Srbija spremna da interveniše i zaštiti Srbe u Montepr*nu, ukoliko se Srbi tamo dignu na oružje koje LAKO mogu da dobiju od, RECIMO, Sirije? :o))
Preporuke:
5
0
14 subota, 21 maj 2016 08:16
Slavka Moravka
Protokol može biti anuliran - ali NEĆE. Proruske snage mogu doći na vlast - ali NEĆE. Pa ovde ste videli komentare Crnogoraca da je pristupanje Crne Gore Nato-u - "kraj sna o Velikoj Srbiji", što Crnogorcima više greje dušu nego što imaju averziju prema Nato-u. Da li su oni u većini? Ne znam, ajde da vidimo po rezultatima glasanja za prozapadnu vlast!
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner