понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Реџеп Ердоган одбио понуду ЕУ за укидање виза: Ви идите вашим путем, ми ћемо својим

Kоментари (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 06 мај 2016 16:50
Krle
Ovo je zaista strasno, kad jedan covek poput Ace ili Redzepa, svejedno, ovako autoritarno odlucuje o sudbini celog naroda. Nije Redzep unapredio Tursku zadnjih godina, nego je to napor svih Turaka, preduzetnika, politicara, administracije....Redzep vodi Tursku u ekonomsku propast i sukobe zbog licne sujete, a kako vlada silom, ljudi se boje usprotiviti. U Srbiji se jos ne salju u zatvor protivnici rezima, ali njima je puno teze ostvariti pravo na resavanje egzistencijalnih pitanja, poput zaposlenja ili ostvariti ostala gradjanska prava, poput prava na fer biranje ili prava na privatnu imovinu (Savamala), prava na pristup medijima i mnogo drugih prava.
Препоруке:
79
11
2 петак, 06 мај 2016 16:54
Петер РВ
Туркешина остаје туркешина (као што је Његош рекао!)
Препоруке:
89
11
3 петак, 06 мај 2016 16:55
Nekada
su sa evropskih dvorova Tursku nazivali bolesnikom sa Bosfora... izgelda da je bolest bila zarazna pa se i brislski dvor razboleo.
Препоруке:
96
3
4 петак, 06 мај 2016 17:00
Pera Jagodina
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom koja ih drzi na kratkom lancu vise od 30 god. u pregovorima za pristup,jaka vojska,veliki natalitet,dobra ekonomija i svi uslovi za stabilnu drzavu su tu,a sloboda stampe,koga briga za to kad imas posao i platu,to je bila prica za malu decu odnosno Srbiju 90-ih,kao da cu platiti struju,ako ima slobode medija,evo je sloboda na svakoj trafici u obliku zute stampe,i rijalitija na tv,kao i 30% nezaposlenosti,pune radnje strane roba,a prazni dzepovi,o slobodo stampe gde si da pises o tome.
Препоруке:
151
7
5 петак, 06 мај 2016 18:01
звучи познато
Хоће ли и Реџо из Устава избрисати преамбулу о Курдистану као неотуђивом делу Турске?
Препоруке:
79
3
6 петак, 06 мај 2016 18:37
ПонавЉајте
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom

ово док ви не замени Добар дан!
Ауторе, свака ти се позлатила.
Замислите ђе би Србија, Србство и српске земље били кад би имали лидера-ку са ваком кичмом и белим бубрезима?
Препоруке:
84
10
7 петак, 06 мај 2016 18:41
илија
И поред свега како да не поштујеш таквок човека.Луд и опасан јесте,али има карактер што фали већини политичара данас.
Препоруке:
72
9
8 петак, 06 мај 2016 19:36
...
Одличан одговор, за поштовање!
Препоруке:
60
7
9 петак, 06 мај 2016 20:07
Slavomir Serpski, Erdogan sultanija muzejdina
Sultan i sultanija Erdogana je nesto sto je nas domaci kurjacic pokusao na izborima, pa mu ne uspe. Ne moz kurjacic da postane srbski sulejman pa to ti je.

A kakve to ima veze sa demokratijom i pravima?

Nikakve.

To je najgori azijatski model apsolutistickog rezima, i jedino sto dobro ispade je da hoce da se samoizoluje od Brisela. To ce oslabiti snagu delovanja osmanlije turske i ovde na Balkanu, naravno, sto je povoljna vest.

Erdoganova sultanija je godinama placala islam-kosovo muzejdine da kolju, ranije po Bosni i Kosovu, a sada u Siriji. Ne razumem budale koje se dive takvom zlotvoru nad hriscanima.
Препоруке:
39
25
10 петак, 06 мај 2016 20:44
Крцко
Можемо мислити о њему шта хоћемо, али човек има петљу.
Препоруке:
47
13
11 петак, 06 мај 2016 20:50
Slanina
Srpski neprijatelj vredan poštovanja.
Препоруке:
54
8
12 петак, 06 мај 2016 20:53
negi
@Slavomire Srpski grešiš.Erdogan radi sve suprotno od toga.Hoće da promeni ustav Turske,ukine sekularizam i uvede islamsko pravo(sunitska verzija kao ID),vrati neoosmanizam sa svojom porodicom kao nasledne vođe(sultan),da se preko muslimana vrati na Balkan i proširi na sunitske zemlje Bliskog istoka,na tom putu Sirija sa Asadom mu se isprečila itd.Nešto slično kao Saudijska Arabija i Emirati.Zato se razilazi sa EU jer to ne bi mogao da ostvari.Još ako Englezi njihov vekovni saveznik izađe iz EU i podrže ga(gotovo sigurno)eto belaja. I šta misliš ko će prvi na Balkanu da strada.Ne treba biti veliki mudrac,prvo Srbi u Bosni i Republika Srpska a onda Srbija i Makedonija.
Препоруке:
37
8
13 петак, 06 мај 2016 21:02
српска сарма, а може и пасуљ@ Slavomir Serpski, Erdogan sultanija muzejdina
Славомире, ако ти се не свиђа Реџо, ено Орбана! Ако ти се не свиђа Орбан због његових најновијих изјава о тзв. "Republjik Kosova", ево ти Марин ЛеПен или Ханс-Кристијан Штрахе ил до пре неку годиницу Берлускони!? Ако ти се не свиђају ти НЕСТАНДАРДНИ политичари из ЕУ-топије, јал што нису доспели на власт ил што су отишли са ње, ево ти Владимира Владимировича, тај ТЕМЕЉНО РЕШАВА ствари у складу са НЕЛИБЕРАЛНОМ ДЕМОКРАТИЈОМ!? Нелиберална демократија је ОТКЛОН од (нео)либерализма који је у његовој ДОГОВОРНОЈ (заправо СПИНОВАНОЈ!) "демо(но)кратији" заборавио на НАЦИЈУ и НАРОД, који су да те ПОДСЕТИМ, "ИЗВОР и УТОКА СВАКЕ ДЕМОКРАТСКЕ ВЛАСТИ"!? Што је, јелте, ИДЕАЛ који је својевремено заступао и Војислав Коштуница!? Једино што Коштуница није УКАПИРАО јесте да је за потребе ОСТВАРЕЊА тог идеала у Србији, НЕОПХОДНО ПОТРЕБНО да српска држава, народ и елита уђу у СТРАТЕШКИ САВЕЗ са НЕЛИБЕРАЛНИМ ДЕМОКРАТИЈАМА, пре свега са РУСИЈОМ! Ето, САМО ТО је ПРОПУСТИО да уради Коштуница! Зато га и НЕМА!
Препоруке:
24
14
14 петак, 06 мај 2016 21:04
Аца
@крцко

Нормално да има петљу , кад их им 70 милиона и још 5 у западној Европи и излазе на 4 мора. Да ми имамо бар четвртину од тога , где би нам био крај.
Препоруке:
29
7
15 петак, 06 мај 2016 21:09
Фетјукович
Непријатељ достојан сваког поштовања. Не дозвољава да га засене европске политичке проститутке - Моргенини, Луначек....
За разлику од наших брава, који падају ничице пред бриселским административкама.
Препоруке:
42
6
16 петак, 06 мај 2016 21:09
Аца
Супер вест, идем брзо да јавим жена која тренутно прати Сулејмана на ТеВе-у
Препоруке:
30
1
17 петак, 06 мај 2016 21:10
Svim prethodnim komentatorima
Ауторе,свака ти се позлатила.
Замислите ђе би Србија, Србство и српске земље били кад би имали лидера-ку са ваком кичмом и белим бубрезима?

Redzep vodi Tursku u ekonomsku propast i sukobe zbog licne sujete,

Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom /

Замислите ђе би Србија, Србство и српске земље били кад би имали лидера-ку са ваком кичмом и белим бубрезима?

На којој ли ви планети живите?
Какво лупетање!
Сујета?
Кичма?
Бели бубрези?
Пита неко тог пиона је ли сујетан. Он прича како каже његов ментор из Тел Авива, преко Беле куће, посредно.
Тај Еродган има кичму и бб колико и наш Вођа. Или хрвацки. Или бугарски. Када неко ко растура Европу, дадне знак, он се накостреши.
Препоруке:
30
17
18 петак, 06 мај 2016 21:10
...2
Коштуница је управо због везе са Русима морао да оде јер је зауставио ЕУ Ахтисаријев план за Косово и Метохији у УНу!

А Ердогану су дани одбројани као и горе поменутом. Зато је и гађао руски авион зато и сада ово ричуће НЕ ЕУ!
Препоруке:
35
6
19 петак, 06 мај 2016 21:48
Svim prethodnim komentatorima
Коментатор Фетјукович надмаши све у непознавању ствари. Пазите овај бисер:

Непријатељ достојан сваког поштовања. Не дозвољава да га засене европске политичке проститутке - Моргенини, Луначек....
За разлику од наших брава, који падају ничице пред бриселским административкама.


Он достојан поштовања? Не засениле га европске политичке проститутке, али се редовно намести онима из тел Авива. пардон - беле куће.

Где ли ти живиш човече? Он је такође пп само не бриселска.
Препоруке:
17
19
20 петак, 06 мај 2016 21:48
msts
Čovek nije normalan ali mu se mora priznati da ima m%da. Na žalost, naš vodja sa Erdoganom deli samo ovu prvu osobinu.
Препоруке:
32
2
21 петак, 06 мај 2016 22:05
фрљ
То, Реџо, добро ти одбруси тој ЕУ фукари...
Препоруке:
28
3
22 петак, 06 мај 2016 22:28
Zašto?
"Ви идите вашим путем, а ми ћемо својим", рекао је Ердоган.



Mislim da je ovo u vezi sa "paktom o vojno tehničkoj saradnji i razmjeni nukleranih tehnologija" potpisanim na relaciji Turska-Pakistan-Saudijska Arabija", kao začetkom "svjetskog muslimanskog vojnog saveza".Turska je i suviše ponižavana od strane Evropske unije a sam "muslimasnki svijet", te je vrijeme "za otrježnjenje".Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tusko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.
Препоруке:
25
2
23 петак, 06 мај 2016 22:42
Zašto?
Аца
@крцко

Нормално да има петљу , кад их им 70 милиона и још 5 у западној Европи и излазе на 4 мора.


Plus "pakt na relaciji Pakistan, Turska i saudijska Arabija o vojno tečničkoj i nukleranoj saradnji, koji je začetak "svjetskog muslimanskog vojnog pakta".Mislim da i "muslimani imaju granice u samoponižavanju" i shvataju da "nešto moraju promjeniti u svijetu" ukoliko misle da opstanu.Uskoro se bira novi generalni sekretar UN-a i nikada isti nije bio musliman od 1945.godine, kada je UN nastao a svaki četvrti čovjek u svijetu je musliman, što je previše nepravde previše je, makar i prema "muslimanima koje ostatak svijeta vidi kao niža bića i neljude".
Препоруке:
13
6
24 петак, 06 мај 2016 22:57
Кнежевић Милан
Ердоан је један од оних политичара, за које никако не можеш да утврдиш да ли се бори за своју земљу или за себе, преко леђа свог народа.
Турска је на врло клизавом терену; укљештена између сопствених интереса и интереса САД, ЕУ, Русије, ИСИС-а, Курда, и кога све не...
Мени се чини да Ердоан није дорастао изазовима, и да ће пасти уз тресак, а да то може да произведе и распад Турске. Сви су изгледи да ће САД присиљавати Турску да за њен рачун обављају неке задатке у Сирији, а Турска је свесна да то Русија може и хоће да казни, и да ће, временом- морати да плати цену непослушности једнима или другима; ако се замере Русији, биће уништени и нестати.
Зато ми се чини да ће се они радије замерити САД, и прихватити мању штету- губитак дела територије, да би се коначно оформио Курдистан.
Не постоји маневарски простор за Ердоана, ма шта да уради; и до сад се борио као лав, али- простор је све мањи.
Препоруке:
22
4
25 петак, 06 мај 2016 23:08
Турас
Неко хоће да подучава коментаторе . Па каже у диспози како нисмо боље заслужили него сарму (то је турска рана)и Вучка . Може и пасуљ ?
Народу не мож угодити . Шта фали Ердогану ? Све има што Вучко нема .А да ли Тел Авив или Вашингтон је саветник - Турској се исплати .А шта се нама ,питам овог паметног саветника исплати ? Зашто Ердоган хоће да мења устав ? Интересују се паметни . Вучић није променио устав па је "изгубио" Космет ? То ове мудраце не брине , нити праве поређења. Неки се зецују да ће Ердоган да ороби Балкан . Сироти , не виде да су већ поробљени .Стварно , има веселих коментара . Свиђа ми се нота упућена ЕУ .
Препоруке:
16
3
26 петак, 06 мај 2016 23:17
Марко
Амире, о каквом понижавању Турске ти причаш? Немци, Енглези, Амери и газде из Тел Авива их дигоше за рат са Србима и Русима. Турска авијација је тукла Србију '99. и за Васкрс. Турска је нова нацистичка Немачка. Само овај пут ће се то мало брже решавати. Руси немају више 23.000.000 људи да жртвују, али имају 10 ракета да Реџу у Турке ставе на њихово место. Зато се и Реџо окренуо против ЕУ и на Балкан, јер на Русију не може, а плен му је обећан.

Не интересује ме шта једни другима поручују слуге с обе стране Дарданела. Семе им се свима затрло. Мене интересује само кад ћемо ми се ослободити нашег смећа, јер ако се не пробудимо у следећих пар година од нас неће ништа остати. Турска добија нуклеарно оружје а ми припремамо геј брачне заједнице и сурогат мајчинства. Хм.
Препоруке:
29
5
27 петак, 06 мај 2016 23:42
Apatinac
Za Negi-a
Slažem se sa vašim komentarom.
Jedino da dodam da se u Makedoniji već odvija proces koji vi spominjete.Nažalost ,na NSPM-u to nikoga ne zanima, a strateški je važno za nas.
Препоруке:
16
1
28 субота, 07 мај 2016 00:45
...
Кад би Турска била у етничким границама, без територија освојених ратом, свакако не би имала везе са Европом. Ово сада је као неко ко упадне у нечију кућу, заизме собу или две и хоће да буде члан домаћинства.
Препоруке:
9
1
29 субота, 07 мај 2016 00:46
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! - nego to Turci nikad ne bi mogli da urade! Arapi su njihov rival - kako sad da preuzmu, po drugi put, njihovo pismo! Napokon, ova latinica je jedino pismo koje Turci mogu nazvati svojim! Za razliku od Perzijanaca i Arapa Turci su bili ratnicki narod, koji je uzimao od svih sta mu je trebalo: pismo, ljude i sve ostalo! Iako nasi janjicari hvale sve tursko - tako Bosko Jaksic u Politici tvrdi da su nam Turci doneli i KULTURU SPAVANJA, jer pre njih, misli janjicar Jaksic, nismo imali oznake za jorgan, jastuk (Jaksicu, veci ti je broj cipela nego kvocijent inteligencije!) - Turci su u sustini sve preuzeli ili oteli od drugih.
Препоруке:
11
3
30 субота, 07 мај 2016 09:15
Apatinac
Za Turci i Arapi

Bravo za komentar.
Da dodam malo pojašnjenje.
Ovaj "zašto" što mu reciplirate, je takođe janjičar iz Bosne, koji često "upada" ovde na NSPM sa antisrpskih pozicija i bez konstantnog nik-nejma.
Препоруке:
8
0
31 субота, 07 мај 2016 09:20
negi
@Apatinac Konačno ti i ja oko nečeg da se složimo,pa makar bili i Turci.Slažem se sa tobom da su ovi procesi već u podmakloj fazi i to niko ne primećuje.Darko Tanasković,od izbijanja sukoba na prostoru SFRJ upozorava na to ali naša politička elita zagledana u Brisel,ne vidi šta joj se događa u kući i oko kuće.Islamski prsten oko Srbije se već polako zatvara.Orban i Mađari su to shvatili i podigli sanitarnu ogradu prema Balkanu.Muslimanima u Bosni(kojima je dodeljen naziv Bošnjaci,na turskom Bosanci)nedostaje nekoliko procenata da budu većina u BiH i uskoro će biti a onda sledi proces iseljavanje Srba kao što se dogodilo na Kosovu.Šta je to ako nije neoosmanizam? Isti taj proces je već pri kraju u Makedoniji,samo što su akteri Albanci muslimani.SAD i V.Britanija uveliko privode kraju ovaj proces kako bi Turskoj kompenzovali prostor koji će izgubiti stvaranjem Kurdistana.Irak se tu ništa ne pita Asad je smetnja jer se ne da.Evropa će sve to podržati ali podići ograde prema ovom prostoru
Препоруке:
3
3
32 субота, 07 мај 2016 09:42
cika brka
Erdogan igra kako kauboj kaze i to je jasno,medjutim ova samarcina EU se nikako nece svideti briselskoj administraciji,koja ne prefirira ovakav recnik,kojim se opet Erdogan obraca svojim biracima a i politickim protivnicima,kojih je sve vise.Kad se tome dodaju oruzani sukobi u samoj turskoj i otvoreni rat sa Kurdima,ovo je recept za neko novo tursko prolece ili njihov 5 oktobar,sto provereno pali a pogotovo u turskoj gde se hapse sudije,ubijaju novinari,ukida pravo radnicima,studentima itd.Tako da se sad vec trazi neki novi turski Cipras jer je ovaj potrosen kao boris tadic a sve ce to lepo da finansira EU i Rusija,koja je vise puta ponovila da nema problem sa turcima nego sa Erdoganom a naravno tu su aspiracije na evropski deo turske na koje Rusi polazu pravo a Evropljani podrzavaju dok se usa i britanija zestoko protive.Tursku velike sile odavno nisu "malo ucile redu"i vreme je doslo i za to.
Препоруке:
6
1
33 субота, 07 мај 2016 10:00
Apatinac
Za Negi-a
Pa važno je da se slažemo oko najvažnijeg,a to je Srbija, zar ne...
Препоруке:
1
1
34 субота, 07 мај 2016 10:05
Zašto?
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! -


Ništa manje komplikovano nije bila zamjena arapskomg pisma latiniciom 1924.godine, s tim da je danas to lakše vratiti nazad, jer je tehnoe tehnologija i tehnika opismenjavanja uznapredovala.Naprimjer dovoljno je da se uvede obavezno dvojno pismo, uz obrazloženje da je to prilagođavanje "tradiciji i komšiluku" i da za desetak godina svaki Turčin ponovo piše arapskim pismom, uz latinicu.Onda sa latinicom mogu šta im volja, zadržati je ili odbaciti.
Препоруке:
4
3
35 субота, 07 мај 2016 10:14
Zašto?
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! -


Nije to baš tako teško.Naprimjer do raspada SFRJ svaki "Jugoslaoven" pa i (Slovenac u Sloveniji) je obavezno pisao u školi jednu sedmicu latiničnim a drugu ćiriličnim pismom.Isti je to princip.
Препоруке:
4
4
36 субота, 07 мај 2016 10:36
Zašto?
Neko je postavio pitanje u vezi sa ponižavanjem?

Dovoljna je istorija pristupnih pregovora Turske sa Evropskom unijom, koliko to traje decenija i ma šta činili nikada ih Evropska unija neće prihvatiti "kao svoje" jer su velika višemilionska sa dominantno većinskim muslimanskim stanovništvom.Toliko su toga učinili da dokažu da su sekularni, promijelili arpasko pismo kojim su pisali više stotina godina, da bi uveli latinicu da ih Evropa prihvati, ali ništa nije pomoglo, neće ih pa neće, tako da je u tome frustracija koja će proizvesti suprotan efekat od očekivanog.U tom ej poniženje, da se čovjek i narod stalno dokazuje da pripada "nekome ili nečemu" a nikada nije prihvaćen od tog nekoga ili nečega, ma šta činio da dokaže svoju dobru volju i loalnost, tako je i sa Turcima koji su se "zamorili od dokazivanja Evropskoj uniji".
Препоруке:
3
3
37 субота, 07 мај 2016 10:51
Zašto?
U tom je poniženje, da se čovjek i narod stalno dokazuje da pripada "nekome ili nečemu" a nikada nije prihvaćen od tog nekoga ili nečega, ma šta činio da dokaže svoju dobru volju i lojalnost, tako je i sa Turcima koji su se "zamorili od dokazivanja Evropskoj uniji".


Po istom "principu i matrici" funkcionisanja "ljudske duše" desit će se i sa Srbadijom ukoliko ne budu primljeni u Evropsku uniju u narednih maksimalno deset godina.Doći će do totalnog razočarenja a efkat će biti "vraćanej panslavizmu i pravoslavnim integracijama" ma šta iste značile i na koji način "na terenu".
Препоруке:
3
2
38 субота, 07 мај 2016 10:59
Београђанин
Замислите на тренутак политичку бајку, да Вучић каже Европи: ми нећемо да потпишемо Бриселски споразум, а ви идите својим путем.

Искрено: да ли би вам се ово допало или не?
Препоруке:
2
0
39 субота, 07 мај 2016 11:47
negi
@Beograđanin Vučić i Dačić su već potpisali Briselski sporazum.
Препоруке:
1
0
40 субота, 07 мај 2016 11:55
negi
@Apatinac Srbija kao moderna, pravno uređena država je prioritet broj jedan.Srbija kao estradna tvorevina kako je zamišljaju Vučić i m....i vojvoda ne treba nikom,sem naravno njima,starletama,klaberkama, kriminalcima i prevarantima svih vrsta i fela.
Препоруке:
2
0
41 субота, 07 мај 2016 12:46
Apatinac
Za Negi-a
Opet vi želite da mi dokažete,da ste sitan i malen, jeftin politikant.
Samo što smo se složili oko bitnog, vi opet ne možete iz svoje male bedne pozicije, u kojoj je udobno, jer zahteva skroman intelektualni napor.
No svejedno, ja sam u stanju da vrednujem ono što je kvalitetno kod vas, tako da ne brinete...
Препоруке:
0
0
42 субота, 07 мај 2016 13:20
ANALITIČAR
@ ZAŠTO tj. Amir Čamdžić

Amire Vi kažete da ste Srbin islamske vere , ako je tako zašto opravdavate Tursku i nekakav muslimanski savez sa Pakistanom i pogotovo Saudi Arabijom koja nije nikakva muslimanska država nego država kao i Katar koja je geopolitička pješadija SAD . Kao drugo Turaka a to upućujem drugim komentatorima nema 78 miliona , Turska ima 78 miliona ali Turaka nema ni 60 miliona , Kurda je 20 % odnosno samo njih je preko 15 miliona u Turskoj . Napisao sam da etnički Turci imaju stopu fertiliteta oko 1,8 beba po ženi a Kurdi imaju čak 3,4 bebe . Dakle Tursku izjedaju Kurdi iznutra i Turska će doživjeti katastrofalan poraz i već ga doživljava . Porodica Saud koja vlada Saudi Arabijom potiče iz Basre . Problem što nepoznajući činjenice onda se igramo gluvih telefona . Ah da luzer Davutoglu je danas u Banja Luci , poražen ali glumi STRATEŠKU DUBINU . Daće im Putin DUBINU a i širinu : )
Препоруке:
1
2
43 субота, 07 мај 2016 14:12
posmatrac iz uefa
jel to sad znaci da nema vizne liberalizacije za kosovo madhionicare
i da ih uefa nece primiti da se ponovo izglasa ...


ahahahahaha


ludi turci - nemci i francusi a evo i uk
cete ludaka u 2016oj
Препоруке:
1
0
44 субота, 07 мај 2016 17:09
Zašto?
ANALITIČAR
@ ZAŠTO
...zašto opravdavate Tursku i nekakav muslimanski savez sa Pakistanom i pogotovo Saudi Arabijom koja nije nikakva muslimanska država nego država kao i Katar koja je geopolitička pješadija SAD...


Mislim da je u pitanju "zamjena teza", pravi ANALITIČAR ne opravdava, već samo konstatuje činjenično stanje ili politička dešavanja koja se dešavaju "na terenu međunarodnih političkih odnosa".Istu političku opservaciju imamo i u "POLITICI" iz Beograda koja tvrdi da se Turska politički udaljava od Zapada prema "muslimankoj civilzaciji".Zar svako drugi smije navedno konstatovati samo ja ne smijem? Nemam nikakve političke simpatije za Tursku, ali "imam oči, um i razum da mogu vijedti i shvatiti u kom smijeru ide svjetska politika".
Препоруке:
0
0
45 субота, 07 мај 2016 17:17
Zašto?
Ердоган: Путуј, Европо

Аутор: Бошко Јакшићпетак, 06.05.2016. у 22:00


http://www.politika.rs/scc/clanak/354492/Erdogan-Putuj-Evropo
Препоруке:
0
0
46 субота, 07 мај 2016 17:51
Majstor Bob
@Pera Jagodina

Blago vama ako je Turska uzor za bilo šta... Visok natalitet kod njih, to je cirkus a ne natalitet.
Čak je i raspad unija bolje od toga. Ne veruješ? Pa što onda nisi poturica?
Препоруке:
3
0
47 субота, 07 мај 2016 18:31
ANALITIČAR
@ ZAŠTO tj. Amir Čamdžić

Nemoj se ljutiti što sam te " prozvao " ali ti je komentar išao oko bratstva Turske , Saudi Arabije i Pakistana na liniji panislamizma a to mi se nikako ne dopada. Nije u pitanju nikakav panislamizam jer Turska ne vodi nikakvu muslimansku politiku nego vodi panHAZARSKU politiku, napada sve susedne države ali po receptu da su Pravoslavne ( Grčka , Srbi , Bugari , Jermeni - monofiziti doduše ) ali i muslimanske narode i države Siriju, Kurde, Iranske interese. Ovde su draga braća komentatori predstavili Tursku kao faktora koji se pita što je nebuloza. Šta kaže veliki kineski strateg Sun Tzu , nikada ne ulazi u sukob ako ne moraš , ako napadaš napadaj iz zasjede , nakon napada se povlači . Tom strategijom Kina ima milijardu i preko 350 miliona ljudi i mizernu muslimansku manjinu u Singjangu turkofile odnosno turkofone muslimanske Ujgure . Kina može da ih podavi golim rukama za 48 časova ali reaguje mudro , samo minimum sile . A Turska je patuljak za Kinu
Препоруке:
2
1
48 субота, 07 мај 2016 18:43
ANALITIČAR
@ ZASTO tj. Amir Camdzic

Drugar ajde sada uporedi drsku Tursku i umobolnu politiku STRATESKE DUBINE Davutoglua , cini mi se da sam bio jedini komentator koji je jos prije 2 godine na NSPM nazvao Tursku najvecim gubitnikom zbog svoje ohole, osione politike. Mocna Kina sa 1,35 milijardi ljudi gleda da unutrasnji sukob u provinciji Singjang drzi pod kontrolom uz minimalne gubitke a maloumni Davutoglu i Erdogan najjacoj sili sveta RUSIJI ruse avion, zemlji koja moze za 2 minuta da kompletnu Tursku izbrise sa mape, zemlji koja sa Kazahstanom i Belorusijom ima blizu 80 000 padobranaca. Koja ima izuzetnu moc na svim poljima, sta mislis da Putin ne moze upasti u Ceceniju i Dagestan i pobiti kompletan narod, naravno da moze ali to ne radi. A umobolna ludacka fasiticka Turska iskorenjuje kompletan kurdski narod, koji uzgred ima duplo veci natalitet od Turaka i kome pripada buducnost. Tursku vode dva klasicna faiisticka maolumnika, jedan odlazi sa scene DAVUTOGLU , priznanje poraza !!!
Препоруке:
2
1
49 субота, 07 мај 2016 19:22
ANALITIČAR
Sta je nas problem na Balkanu bio do sada ali sada je hvala dragom Bogu taj problem poceo da se resava na odlican nacin. Evo danas u srpskoj Banja Luci otvaranje dzamije Ferhadija, kome bi bilo kakva destabilizacija isla u prilog, neprijateljima REPUBLIKE SRPSKE, zato je glavni zadatak POLICIJE REPUBLIKE SRPSKE koju jako postujem i volim, bio da danas na profesionalan nacin " odradi " Ferhadiju. Da dodje klovn Bakir sa gubitnikom Davutogluom kome se drzava raspada a on stize da dodje na BALKAN u Banja Luku. Sta je uradila POLICIJA REPUBLIKE SRPSKE , naravno zestoke momke u Banja Luci je drzala pod kontrolom, najavljivali su da ce doci 30 000 muslimanskih vernika, bilo je realno brat bratu 5 do 8 hiljada. Sve prsolo mirno i na najbolji nacin za REPUBLIKU SRPSKU. Samo budale prete i u zivotu i u politici, sta Putin radi u Ukrajini. Genijalno je vojno prebio KIJEV, pomogao Doneck, planiraju se Mariupol i Odesa i Herson i Harkov ali krajnji cilj je KIJEV . UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA
Препоруке:
1
1
50 субота, 07 мај 2016 19:44
@
Jadan si ti analitičar, uvek se bolje zameriti Rusima negoli Amerima i cionistima. Sad ćeš ti lupetati kao najbolje je nikome, tačno, ali ako moraš bolje se zameriti Rusima - koliko god ti samoljubivo mislio drugačije
Препоруке:
1
3
51 субота, 07 мај 2016 20:56
ANALITIČAR
@ @ analiticarCim ti americku fasisticku stoku zoves od milja AMERI znam sa kim pricam i drago mi je da ne dijelis moje stavove , istina jako boli , pritom pises ekavicom .....izdajnicko , NATO podrumas ?
Препоруке:
1
1
52 субота, 07 мај 2016 21:50
српска сарма, а може и пасуљ@ Турас, па Turci i Arapi@ Zašto
Прво, "Турас" сарма је ГРЧКО јело, Турци су је од њих прихватили, као и ми. Сад Ви г-до "Turci i Arapi@ Zašto"! Баш ко што има будала који лупетају о "srpskoj latinici", приче да је latinica ИЗВОРНО турско писмо су ГЛУПЕ! Прво, Турци су дуго писали арабицом, још од 10-11-тог века кад су прихватили ислам и преузели под свој патронат Багдадски калифат, МЕЂУТИМ пре тога, пагански Турци су дуго били незгодан сусед Кине династије Танг, која их је у 8-9-том веку одлучно поразила, после чега су ови почели да мигрирају на Запад, на подручје садањег Казахстана, Узбекистана и Туркменистана, где су примили ислам. Но, пре тога, док су се још борили са војскама Танг династије једно време су практиковали разне ране алфабете средње Азије, који у крајњем потичу од ЈЕВРЕЈСКОГ консонантског алфабета!? Турци су по преласку на ислам напустили те алфабете за рачун свештеног арапског алфабета ислама, док су ти рани средњеазијски алфабети еволуирали до алфабета народа Индије, Индокине, Тибета и Монголије!?
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер