Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Lista DSS-Dveri ostvarila ubedljiv rezultat na ponovljenim izborima i ušla u Skupštinu Srbije; Sanda Rašković Ivić: Narod u Srbiji ne može više da trpi laži i prevare; Bojan Pajtić: Ovo je početak Vučićevog kraja

Komentari (166) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 04 maj 2016 21:31
hejter
To je bilo jasno kao dan,ali svejedno,čestitke.
Da profesora Ševarlića vidimo u srpskom izdanju u skupštini Srbije na zakletvi.
Preporuke:
321
6
2 sreda, 04 maj 2016 21:36
Jovo
Ako je tačno, a verujem da jeste, čestitam na slozi birača u glasanju i ulasku DSS-Dveri u parlament!
Preporuke:
306
8
3 sreda, 04 maj 2016 21:47
Igor
POBEDA! Vođa se upravo 15 minuta jedio i besneo na RTS-u i Pinku!
Preporuke:
322
7
4 sreda, 04 maj 2016 21:47
Dino Zoranić
Slavite povratak u Skupštinu a onda odmah ujutro počnite da radite. Čeka vas ogroman posao.
Preporuke:
303
4
5 sreda, 04 maj 2016 21:48
hejter
Kad prođe veselje,da vas podsetimo mi koji smo 24.glasali za vas.
Bićete pod nemilosrdim okom i kritikom za sve što uradite mimo volje birača.
Ajd sad se malo radujete.
niko
Preporuke:
283
4
6 sreda, 04 maj 2016 21:50
Zemunac
SADA TREBA nastaviti borbu u Skupstini i medju narodom,dok ne oslobodimo Srbiju od OKUPACIJE i PREVARANATA I LAZOVA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
237
4
7 sreda, 04 maj 2016 21:50
ljubomir jarić
Čestitke !
Preporuke:
208
4
8 sreda, 04 maj 2016 21:51
mp
Bravo DSS Dveri ! Svaka cast i cestitke.
Preporuke:
230
4
9 sreda, 04 maj 2016 21:53
Ujka Vasa
Hvala Bogu.
Preporuke:
208
3
10 sreda, 04 maj 2016 21:56
Mikan
Zelim da verujem da je tako,ali RIK tj.Vucic imaju zadnju rec. Pre nedelju dana smo to doziveli!
Preporuke:
140
11
11 sreda, 04 maj 2016 21:58
Rade Jovićević
Iskrene čestitke! Predstoji vam teška borba, sami protiv svih! Bog neka vam je na pomoći!
Preporuke:
185
4
12 sreda, 04 maj 2016 22:01
Spanulis
Prvi ali veliki korak u konacnom oslobodjenju Srbije!!! Cestitke Dveri-DSS i konacno da mi obicni ljudi,tiha vecina imamo svog predstavnika!!!
Preporuke:
190
5
13 sreda, 04 maj 2016 22:01
Kvante
Ovo je početak borbe za evroazijske integracije Srbije i konačno oslobađanje od evrounijatskih sekti koje vladaju Srbijom. Mislim da bi, za početak, trebalo osnovati štampano glasilo u kome bi reč imala patriotska opcija da se koliko-toliko anulira smeće zvano Informer i TV Pink. Kako vreme bude prolazilo a internet populacija zauzimala sve veći udeo u glasačkom telu, tako će se i kruniti Vučićev režim. Pući će kao balon od sapunice.
Preporuke:
177
7
14 sreda, 04 maj 2016 22:02
Ent
Daj Bože da je tako. E sada nemojte da imate dlaku na jeziku. Razbucajte ih ko bugarsku skupštinu. Imaćete šta da kažete. Ima da dobiju ospice od vas. Znam da niste mutavi. Tesno im ga skroji nane. Nešto mo je milo oko srca.
Preporuke:
169
4
15 sreda, 04 maj 2016 22:05
Prečanin
Kad je Đorđe Čvarkov osnovao stranku, njegov portparol je rekao oduševljenim pristalicama: Đoku ste tražili, Đoku ćete dobiti.
Preporuke:
132
8
16 sreda, 04 maj 2016 22:06
Milisav Bačinac
Metod za obaranje Vučića je pronađen. Idemo dalje do konačne pobede !
Preporuke:
153
6
17 sreda, 04 maj 2016 22:07
Niko bitan
#SRECA prati hrabre. Sve cestitke i Bogu hvala da je u ovom napacenom narodu ostalo zdravog razuma i hrabrosti da ne pokleknu pod pritiskom. Srecno u buducem radu!
Preporuke:
143
2
18 sreda, 04 maj 2016 22:08
Knežević Milan
Ako su ovi procenti tačni- vrlo ohrabrujuće.
Čestitam na ulasku u Skupštinu; no, to je lakši deo posla.
Sad treba opravdati taj ulazak.
Da vas vidim...
Preporuke:
151
5
19 sreda, 04 maj 2016 22:11
ANALITICAR
BRAVO IZ BANJA LUKE OD SRPSKE DESNICE ako Vam to ista znaci !!!!!
Preporuke:
185
8
20 sreda, 04 maj 2016 22:12
Gordana
Sve četitke Dverima i DSS. Plamen sveće je napokon ušao u mrak zmijskog gnezda. Vaš je prvi zadatak da on ne zgasne, jer Srbiju će oslobođati progledali. Želimo vam da se držite zajedno i složno. Strašno je tamo, a biće još strašnije svuda oko vas. Ali vi više nemate nikakvog razloga za strah-sebe ste već sa "spiska živih" obrisali za viši cilj. Dokle god verujete u njega i ono što činite, biće dobro.
Preporuke:
157
5
21 sreda, 04 maj 2016 22:17
nebitan
Čestitke Dverima i DSS-u, ovo je pokazatelj kako bi prošli izbori da nema fanatične prorežimske kamapnje u medijima. E sad, prvo se kulturno zahvalite na podršci DSu i DJB, a onda odmah krenite da se borite za sve ciljeve koji su u korist Srbije a protiv koristi DSa i DJB. Ovo je prvi zadatak, dokazati da niste ni u kakvoj NATO koaliciji (kako to vučićevci imbecilno konstruišu), već ste se samo borili da vam se ne sprečava zaslužen ulazak u Skupštinu.
Preporuke:
131
7
22 sreda, 04 maj 2016 22:17
Dr
Užice svaka čast! Ere su pokazale da su uvek prve spremne da skoče i da se pobune protiv nepravde! I da se ne boje stega režima!

U ostalim mesta SNS je vršio stravičan pritisak na glasače, sprovodio kupovinu glasova, pretio ljudima, ali uvek se nađe 25 % ljudi koji imaju građansku i političku svest!
Preporuke:
154
4
23 sreda, 04 maj 2016 22:24
jbgbgd
Sve čestitke listi DSS-Dveri i velika zahvalnost liderima i članovima drugih opozicionih snaga,pre svih Bojanu Pajtiću, Saši Raduloviću i drugima!
Preporuke:
158
3
24 sreda, 04 maj 2016 22:30
Srbin
Srdačne čestitke svima koji su dali doprinos da Koalicija DSS-Dveri potvrdi svoj ulazak u Skupštinu Srbije, uprkos malverzacijama koje je SNS provodio.
Pred nama je veliki posao na SPAŠAVANjU SRBIJE OD UNIŠTAVANjA KOJE SNS BULUMENTA SISTEMSKI PROVODI POD NADZOROM SMRTNIH NEPRIJATELjA SRBA I SRBIJE.
Slušao sam malopre Vučićev nastup na RTS, u okviru vesti, pričao je gluposti:
OSNOVNA glupost je kada tvrdi da je "pobeda SNS na ponovljenim izborima" dokaz da nije bilo krađe na prethodnom glasanju i da su nepošteno napadani za krađu.
Pitanje Vučiću, KAKO POBEDA NA GLASAČKOM MESTU, NA PRIMER, U NIŠU, ILI BEOGRADU, DOKAZUJE DA NIJE BILO KRAĐE NA IZBORIMA U LEPOSAVIĆU I ČITAVOM KOSOVU I METOHIJI??? Znamo na koji način je SNS mehanizam zajedno sa EU OEBS prijateljima proveo izbore na Kosovu, kako su prevožene glasačke kutije i brojani glasovi.
TO JEDNO SA DRUGIM NEMA VEZE, I OVAKVO VUČIĆEVO TUMAČENjE MOGU PRIHVATITI SAMO SNS TRABANTI.
Preporuke:
129
5
25 sreda, 04 maj 2016 22:30
Djama
Cestitam od srca.

Usli ste u glasove cele opozicije, ali ajde. I treba. Ne bi bilo u redu da se ne cuje glas 5% naroda.

Samilo bi volio da znam kakav se Obradovic oseca kad mu je Pajtic saveznik i sabotac.. Ejj bre. Pajtic i Dveri u savezu!!! Tuga.
Preporuke:
30
141
26 sreda, 04 maj 2016 22:31
znaci
kralo se
Preporuke:
92
3
27 sreda, 04 maj 2016 22:38
GoranZemun
Čestitke. #Sreća, a još više #Hrabrost i #Istinoljubivost neka vas prate.
Preporuke:
81
2
28 sreda, 04 maj 2016 22:41
Mirjana Niš
Prema dostupnim procentima ponovljenih izbora Dveri DSS su 24 44 osvojile oko 20% glasova birača. Krađe je ozbiljna i treba nastaviti birbu protiv lopova iz SNS.
Čestitke za ulazak, ali... još smo slabi. Treba mnogo posla da bi se opravdalo poverenje. Prvo treba da sačuvamo Ustav, da sačuvamo čl. 10 i da odmah uvedemo ćirilicu koja je izbačena iz Srbije.
Preporuke:
99
5
29 sreda, 04 maj 2016 22:43
Posmatrač
Sve čestitke za ulazak u Parlament.
Odmah treba napraviti akcioni plan nastupa odnosno aktuelnih tema o kojima treba da iznesete svoj stav. Građani su nzaboravni a nauka kaže da se bez višestrukog ponavljanja ne dolazi do trajnog znanja. U konkretnom slučaju ponovite ključne stavove za koje ste se zalagali u predizbornoj kampanji da ne bude da ste dobili nečiju podršku zato što ste ih "ublažili".
I da ne bude zabune podmetačina je da vas Kajl gurao. Naprotiv. Ali staro je lukavstvo da ako znate da će neko pobediti (u ovom slučaju ući u parlament i time smanjiti ugođaj Vegeti (onome ko se u sve meša)) onda recite da to i vi podržavate (mada u potaji kopate i nogama i rukama da se desi suprotno).
Obe stranke moraju da porade na razvoju stranačke infrastrukture. Ovo je bilo za dlaku ali slerdeći put nema popravnog ako ne napravite snažne političke organizacije.
Pokažite da hoćete i možete da sledeći put to bude dvocifren rezultat.
Preporuke:
64
3
30 sreda, 04 maj 2016 22:43
Viktor Larin
Ovo je pobeda i Pajtića i Radulovića i normalne Srbije.

Ili ih je Kancelar pustio da uđu u Skupštinu da ne bi bilo gužve oko njegove krađe?
Preporuke:
83
15
31 sreda, 04 maj 2016 22:46
precanin
...a od sad da vasa dela govore za sebe i o vama a ne da se nastavi sa pricama o vasem buducem delovanju...kako radili tako vam i Bog pomogao!
Preporuke:
79
1
32 sreda, 04 maj 2016 22:48
Glasač
Drago mi je da su prešli cenzuru i ušli u skupštinu, iako nisam glasao za njih na aprilskim izborima. Čestitam
Preporuke:
64
4
33 sreda, 04 maj 2016 22:49
CONGRATULATIONS - VELIKI POZDRAV I CESTITKE , IZ ASIJA
OVDE JE 4 UJUTRO 4 A.M.

BRAVO VELIKI SRBIJA I VELIKI NAROD SRBIJA

POBEDA ...

BEST FOR YOU NICE PEOPLE


SHENZEN, NANCHANG, HK, AND ALL CHINA
BRAVOOOOOO

__ __
( | | )
____\ \ / /_____
(____ _) \ / (_____)
(_____ ) _)__(-̮-)__(_ ( _____)
(__ ___) ) |___| ( (_ ___)
(_____)__/ /_/\_\ \__(____)
™ ™
Preporuke:
109
2
34 sreda, 04 maj 2016 22:50
POBEDAAAAAA
OVDE JE 4 UJUTRO 4 A.M.

BRAVO VELIKI SRBIJA I VELIKI NAROD SRBIJA

POBEDA ...

BEST FOR YOU NICE PEOPLE


SHENZEN, NANCHANG, HK, AND ALL CHINA
BRAVOOOOOO
░░░▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░
███████▄▄█░░░░░██████▄░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
Preporuke:
98
2
35 sreda, 04 maj 2016 22:51
Oliver Kromvel
Meni je ovo uvod u predsedničke izbore i već nazirem dva politička bloka koja će se sudariti,očekujem Vučićevu kandidaturu na njima.Glavna stvar treba da bude promena izbornog sistema u većinski jednokružni sistem sa najmanje 100 izbornih jedinica.Što se rezultata tiče očekivani su,koliko će ovaj savez pomoći Dverima i DSS-u ostaje da se vidi,napravili su mnogo propusta u ovoj kampanji moraju dosta toga da menjaju,lično nisam pristalice dalje integracije saLDP,SDS,DS pre svega.
Preporuke:
68
9
36 sreda, 04 maj 2016 22:53
@Djama
jesu tebi jedinom veceras dali sendvic?
Preporuke:
54
7
37 sreda, 04 maj 2016 22:53
Milica
Srećno! Imaćete mnogo muke da se izborite da se vaš i preko vas naš glas čuje.
PS.
Nemojte da se suviše grebete o skupštinski restoran. Ostavite to Vučiću i ostalima kojima to mnogo znači!
Preporuke:
74
5
38 sreda, 04 maj 2016 22:55
Lala
Hvala ti boze, evo stize fina vijet iz SRBIJE. DSS-Dveri ulaze u skupstinu. E, sad neka pocne borba neprestana,ne bi li se i uspavani narod probudio, pa uzeo stvari u svoje ruke, ne ocekujte od Evrope nista. jer ih je vecina vec odavno na ulicama...ima nade!!!
Preporuke:
74
3
39 sreda, 04 maj 2016 22:55
BRAVVVOOOOOOO SERBIAAAAAA
SHENZHEN , HK, SHANGHAI, NANCHANG ....
BRAVOOOOO SERBIAAAAAA




░░░░▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░
███████▄▄█░░░░░██████▄░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
Preporuke:
78
4
40 sreda, 04 maj 2016 22:57
Vučić je pobedio ali izgubio
Pouke: Vučiću i njegovim mentorima najviše smetaju DSS i Dveri. Pod Pajtićem se moral i demokratske vrednosti vraćaju u DS i oni imaju najveći kapacitet od proevropskih stranaka.Ako ima pravde i morala, ČBČ i Radulović nikada neće sa Vučićem u koaliciju jer nije demokrata. Možda bi na sledećim izborima oni trebali da priđu Pajtiću. Dveri i DSS su jedina demokratska evroskeptična i antinato snaga u Srbiji. Ako moramo u EU, sigurno je da Pajtić može da ispregovara najbolje moguće uslove ili da zakonima spreči pojave kao što su otimanje oranica i slično u bescenje. Sada je jasno da pod Vučićem i Nemcima Srbi nemaju nikakve šanse da ekonomski budu dostojanstveni i teritorijalno bezbedni. Radi se o merama za potpuno anuliranje srpskog vlasništva i identiteta. Ako je tačno da je Amerika štitila volju građana na ovim izborima,to znači da pod njima demokratija uvek ima veće šanse nego pod Nemcima. To se odnosi i na posedovanje kapitala za Srbe.Rusi se još traže sa nama.
Preporuke:
69
14
41 sreda, 04 maj 2016 22:58
Causa Spectandum
Sada, samo polako. Ima Vas samo jedan manje. Naime statistika govori da je u predjasnjoj skupstini 85 % vremena govorilo 14 poslanika.
Ako ste pametniji, a u to ne treba sumnjati, jer od naprednjaka to biti nije neki podvig, onda ustvari imate inicijativu.

Kao sto sam jednom napisao. Treba udarati na psihologiju vecinke mase podizaca ruku po dikatu. Treba im probuditi najnize strasti i utuviti teskobu u glavurde. Brzo ce se dezorijentisati i okrenuti curak. Za to ne bi trebalo vise od tri meseca.

Nisam Bler, ali sam dobar i jeftiniji. Jedino bi povoljnije bilo, ako Vam uplatim sto dinara.
Preporuke:
76
4
42 sreda, 04 maj 2016 23:03
Fala Bogu
da posle 16 godina OKuPACIJE vidimo i ČUJEMO Srpkinju i Srbe u Skupštini.
Slobodu vam niko osim Srba i Srbkinja doneti neće.
Preporuke:
87
9
43 sreda, 04 maj 2016 23:07
Shone
Konačno dočekasmo da imamo svoje predstavnike u parlamentu! #sreća

Najiskrenije čestitke svim simpatizerima, članovima, i funkcionerima DSS-a i Dveri. Moje lične čestitke najviše idu gospodinu Vukadinoviću i gospođi Sandi Rašković Ivić. Đorđu zato što mi je najomiljeniji od svih poslaničkih kandidata na listi, a Sandi zato što je stranku podigla iz pepela, kao i zato što je tokom poslednjih godinu dana bila najveća žrtva diktatorove medijske mašinerije. Medijska satanizacija kroz koju je ona prošla nije skoro zabeležena u istoriji Evrope.

Veliko poštovanje, i zahvalnost, za Sašu Radulovića i Bojana Pajtića jer su pokazali da su hrabri, solidarni, i pristojni građani Srbije time što su zajedno sa svima nama branili izbornu volju, a takođe su i svojom podrškom listi Dveri/DSS na ponovljenim izborima sprečili eventualni novi pokušaj izborne krađe od strane režima. Dakle, bili su i hrabri i pametni.

Za kraj, jedna poruka i Vučiću. Ćeraćemo se još. Još kako ćemo se ćerati!
Preporuke:
103
10
44 sreda, 04 maj 2016 23:12
mansiti
Gledam AV,glumata i raduje se,a svestan je da su u stvari stvarni pobednici ovih izbora DVERI-DSS i Saša Radulović.Početak kraja AV.
Preporuke:
107
10
45 sreda, 04 maj 2016 23:13
Slavomir Srpski, Srbi rado idu u vojnike..
Kao sto sam predvideo pre dva dana ovde na NSPM, Vucic je tesko porazen na ovim ponovljenim izborima, i DSS je ubedljivo presla cenzus na glasanju.

Znam da se vucko jede i da mu ego pati, ali ce svoj bes morati da isprazni sam u sobi "pisuci nove programe".

Pocetak kraja vuciceve ere je otvoren, i sada njegova kola idu nizbrdo. Opozicija u Skupstini ce raditi da ga sroza jos vise i da se sto pre dodje do novih prevremenih izbora gde ce kurjacic otici u istoriju, kao neki drugi rezimlije pre njega.

Nadam se da ga sve ovo toliko ne destabilizuje da pocne da urusava ne samo svoju stranku vec i intitucije drzave koje jos ima u rukama.
Preporuke:
71
6
46 sreda, 04 maj 2016 23:14
Knežević Milan
Zahvaljujem našim kineskim navijačima, koji se raduju kao da je i njihova lista pobedila.
Hvala, još jednom!
Preporuke:
83
4
47 sreda, 04 maj 2016 23:21
Ivana
Glasala sam za vašu koaliciju još 24og, ali g. Obradović mi je malo preagresivan. Političar treba da bude taktičan, odmeren, ne da liči na šešelja.
Preporuke:
43
64
48 sreda, 04 maj 2016 23:24
Saša
Iskrene čestitke .

Da li ovo sada znači da izbori nisu pokradeni ?
Preporuke:
45
9
49 sreda, 04 maj 2016 23:25
Saša
Čestitke od srca!Nadali smo se i verovali da ćete uspeti!
Napadaće vas sa svih strana,sami ste protiv svih.Budite pametni,pribrani u svim sitacijama i dostojni našeg poverenja.
Nemojte nas izneveriti!
Preporuke:
61
4
50 sreda, 04 maj 2016 23:27
Nele
Čestitam na ulasku u parlament,DSS -u na povratku koji je bio presudan za održanje uništene stranke a posebno Dverima za prvi nastup u Skupštini.
Jednu drugu pobedu iznedrili su ovi izbori, nadu da u Srbiji postoje snage kojima je ipak iznad politike država i njen Ustav, zakoni i da su uspeli da se udruže politički neistomišljenici pred ogromnom opasnošću da Srbija ode i nestane.Pred opasnošću da je izdajnici koji su uspeli da lažima privuku deo naroda u Srbiji završe posao.
To je strah koji Vučić neće moći ni sakriti ni savladati i u tom strahu počeće i panika gde će greške suztizati jedna drugu.I hvala Bogu da se pojavila ta sloga pametnijih i obrazovanijih pred najavom propasti u koju nas uvodi Vučić sa kompanijom.
Preporuke:
68
5
51 sreda, 04 maj 2016 23:40
sonja
Kako je jaka lista Dveri u Uzicu, centru zapadne Srbije iznenadjenje? Oni su tamo jaki jos od osnivanja... Cudi me da je sns tamo dobio ijedan glas.
Preporuke:
80
3
52 sreda, 04 maj 2016 23:43
ISTINA PRAVDIĆ
ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐOĐRE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE, ĐORĐE
I KOLEGA MU ANTONIĆ!!!
E, sad zamislimo koliko je njima trebalo knedli u grlu, pare u ušima, vazduha u plućima i strpljenja
sa svakolikim i svetolikim ( ne )podobnim novinarima analitičarima i političarima unazad teta godina.
PRVO SVI NA PREGLED, ODMOR, PA NA POSAO!!!

ČESTITKE OD TRI SRCA!!!
Preporuke:
81
8
53 sreda, 04 maj 2016 23:44
ob4cl
Radikali dakle listom glasali za SNS.

To su te KArlovac Karlobag srbende i velike patriote.
Preporuke:
88
16
54 sreda, 04 maj 2016 23:44
Turas
Očekivali smo prelaz cenzusa . Sada očekujemo borbu u skupštini . Raskrinkavanje Vučićevih laži oko svih ekonomskih i političkih mahinacija , koje lažno predstavlja narodu .Samo na taj način uspećete da oslabite ovu "koaliciju"laži na sledećim izborima .U suprotnom sve ostaje isto i još gore . Srećno !
Preporuke:
65
5
55 sreda, 04 maj 2016 23:54
Ne klepeći nanulama
GOTOV JE GOTOV ! Ovo je početak kraja SNS-SRS-SPS falange koja pije krv srpskom narodu.Izborna krađa je evidentna, on nema legitimitet da predstavlja srpski narod, na to se mora u skupštini permanentno upozoravati.Borba za institucije države Srbije jeste cilj , ostvarenjem tog cilja , paradržavne falange odlaze zauvek.Prevremeni parlamentarni izbori u ravnopravnim uslovima , odlazak grobara sa funkcije predsednika Srbije, biće početak renesanse Srbije.
Preporuke:
69
9
56 četvrtak, 05 maj 2016 00:11
mateus
Dobro se završilo.
Raduje me novobeogradski rezultat koji ukazuje da udružena demokratska opozicija može mnogo toga da uradi na predstojećim izborima za Skupštinu grada što bi svakako bio uvod za skidanje SNS jarma.
Stranke demokratske orjentacije mogu da se okupe na lokalnom nivou zato što tu padaju razlike u odnosu na nacionalne teme gde treba da se spore i takmiče.
Osnov buduće saradnje treba da bude na izgradnji kulture demokratskog dijaloga, izgradnji institucija i regulatornih tela i svakako u razgradnji nakaznog sistema u sferi informisanja... Sasvim dovoljno. Potruditi se da se vrati značaj Skupštine i parlametarizma.
Šešelj kao Vučićev komunalac biće dodatni problem, na sve načine trudiće se da izvrne ruglu najznačajniju instituciju u državi... u otporu prema tom primitivizmu opozicija mora da dela dosledno i neustrašivo.
Voleo bih da sporenja između opozicionih poslanika budu primer demokratske rasprave kako bi se takav model ponašanja preneo šire u društvu.
Preporuke:
57
6
57 četvrtak, 05 maj 2016 00:17
Nikola
Čega se pametan stidi ...
Preporuke:
14
64
58 četvrtak, 05 maj 2016 00:18
djoka
Sve cestitke. Vreme je za budjenje uspavanog naroda.
Preporuke:
60
2
59 četvrtak, 05 maj 2016 00:33
Slobodna Vojvodina
A sad bi bilo pošteno da tzv. "cenzus stranke" pomognu Pajtiću, neospornom lideru ove koalicije, da Vojvodini omoguće još privilegija- do slobode!
Preporuke:
9
52
60 četvrtak, 05 maj 2016 00:35
Beograđanin
Radulović.
Preporuke:
12
11
61 četvrtak, 05 maj 2016 00:37
Uljezi u Skupštini Srbije
Lepo je rekao g-din Pajtić , odmah formirati anketni odbor da utvrdi razmere izborne krađe , jer u skupštini će biti puno "uljeza", naročito sa Kosova, neka ih Vučić vodi svojoj kući umesto u skupštinski restoran .
Preporuke:
45
3
62 četvrtak, 05 maj 2016 00:44
Nenad
Eto i iskreno srpski rodoljubi dobiše najzad svoje predstavnike u Skupštini, uprkos krađi i svim drugim oblicima nelegitimnosti izbora. Sa srećom!
Preporuke:
40
3
63 četvrtak, 05 maj 2016 00:49
Dragan, Katun
Čestitam, od mene 50%(pola glasa) a ostatak od 50% sam svojevoljno , dao u ime Cvike, tako da je bojkot neznatno ublažen.A nakon pristajanja na celzijus, čemu sva muka.
Preporuke:
5
6
64 četvrtak, 05 maj 2016 00:57
Todor
Cestitke za cenzus (zaista epohalno). Sada lepo da zaigrate kolo pred skupstiom, sve sa Cedom, Borisom, Sasom i Bojanom. Naravno, i Nesom, ako moze bez staka.
Preporuke:
11
58
65 četvrtak, 05 maj 2016 01:05
Krug dvojke
Srećno Dverjani dragi!
Preporuke:
50
3
66 četvrtak, 05 maj 2016 01:05
nenad
narod ce pamtiti pre svega trijumf A. Vucica i SNS-a.
SNS nas vodi u Evropu, na zapad. DSS u proslost.
DSS je minorna stranka
Preporuke:
10
70
67 četvrtak, 05 maj 2016 01:07
Oprem dobro
Nadam se da od Bugarskog voza SNS nece dobiti sidu?Sugestija DSS Dveri. Prvog dana u Skupstini izjavite da necete koristiti Skupstinski restoran, nego ponesite sendvice od kuce. Za govornicom pozovite Pere zdere iz SNS-a da ni oni ne koriste restoran u situaciji kada deca u Srbiji gladuju. Neka se celokupni budzet za restoran uplati centrima za nezbrinutu decu i socijalni rad. Bojkotujte SNS SPS restoran. A Bugarski voz ce kad tad iskociti iz sina. Srecno.
Preporuke:
54
2
68 četvrtak, 05 maj 2016 01:10
Aleksa
Samo napred, strpljivo,istrajno i bez straha,
Ne može se zalutati na putu istine.
Sa verom u vitalnost i vrednost našeg naroda.

Čestitke svima koji su izašli da podrže DSS-Dveri u nedelju održavanja "izbora" u okupiranoj Srbiji i
čestitke svima koji su uložili nemali trud da privuku te glasove.
Preporuke:
41
2
69 četvrtak, 05 maj 2016 01:18
nenad
i Dr Seselj je patriota. I on ce stati uz Eu i Vucica!
Preporuke:
35
17
70 četvrtak, 05 maj 2016 01:20
Apatinac
Čestitke Bošku i Dverima!
Preporuke:
47
7
71 četvrtak, 05 maj 2016 01:42
Neisprani Mozak
Iskrene čestitke!
Mesta za slavlje ima, ali za opuštanje NEMA!!!
"Botovi", "trolovi", horde sumašedših "domoljuba" zakrvavljenih očiju i razuma (valjda mu to dođu "ljuti "četnici") i ostala režimska gamad trojansko - konjske provenijencije, uveliko kidišu na malobrojnu istinsku parlamentarnu opoziciju, opijeni svojim parlamentarnim vaskrsenjem i etabliranjem u institucionalnu "opoziciju"!
Njihova trenutna aktivnost, pod očiglednim pokroviteljstvom režima i podrškom režimskih medija, govori kakva borba u Skupštini tek predstoji i da mesta za opuštanje NEMA !

Drugi bitan momenat jeste:
Borba za dokazivanje nelegitimnosti proteklih "izbora" NE SME DA STANE !!!
Konstantno iznošenje tih dokaza do kraja mandata ove i ovakve Skupštine, u javnosti i u Skupštini, će biti najefikasnije sredstvo protiv gebelsovskih napada i režima i "opozicije".
Ukoliko to dokazivanje prestane, glasačko telo će to shvatiti kao zadovoljavanje opozicije hrpom bačenih režimskih kostiju kao plenom i dokazom da su "svi isti"!
Preporuke:
46
2
72 četvrtak, 05 maj 2016 01:48
robokap
E sad lepo da je neko pametan a to SRBI nisu pametan narodpreduzmu se sledeći koraci.Pod jedan;;SMENITI KOFERČE,.POD DVA.Verifikovati mandate u skupštini.Pod tri.SNS_--i Ostali iz te koalicije imaju 131 mandat,ONOJ što ubi RAK pljeskavicama ima 22 mandara i nacinalne manjine 10 mandata.Suma sumarum 163 .Nedovoljno za promenu ustava.Ovi ostali treba da izađu iz SKUPŠTINE i da OSTAVE VOJVODU OD LISOVIĆA,NjEGOVOG nosioca bureka iz mlađih dana da SAMI ostanu u skupštini sa satelitima a onda neka ZAPAD lupa glavu sa VADIKALSKIM ŠLjAMOM i TRABANTIMA.I zahtevati koncetracionu VLDU:Novi izborni zakon.Pročistiti Jedinstveni birački spisak---1500000 MRTVIH duša,Punoletnih đaka prvaka,DIJASPORU i SPISKOVE RASELjENIH SA KOSOVA--i oni izgleda imaju po tri lične karte.Čas I dalje žive na KOSOVU--po podacima RIKA ,čas u centralnoj SRBIJI. G O T O V SI VUČIĆU:
Preporuke:
32
3
73 četvrtak, 05 maj 2016 03:22
srpska sarma, a može i pasulj
Da primetim, NIGDE NEMA "naprdnih" BOTINA!? Il su dobili voljno, il ponestali sendviči!? Pretpostavljam da će sada AV-AV početi nešto da ronđa po Vojvodini i da traži RAZLOGE za nove TeVe harange, ali, iako tamo nije bilo sjajno pod Pajtićem, najverovatnije što će naći jesu lopisanja Neše Čanka i njegovih, a i Madžara, jer, ako ćemo po pravdi "žuti" su PAMETNE lopine!? Sad, Neša Čanak, jes "kapitalac" po "živoj vagi", al teško da bi njegovo eventualno hapšenje nešto pripomoglo "naprdnoj" propagandi!? Zato, samo PAMETNO i UPORNO, jer, već je viđen za "GOTOV JE"!
Preporuke:
45
3
74 četvrtak, 05 maj 2016 03:41
Pobesneli Aca
Vučić je "gotovo zaplakao" kad je dobio rezultate ponovljenih izbora. Kako reče "naš Aca" pobedili su na svim izbornim mestima u ponovljenom glasanju. Kad se ispostavilo da to nije baš tako, kontrolor iz SNS-a na biračkom mestu na Novom Beogradu je dobio direktivu da ne potpiše zapisnik, a očevidci tvrde da je pokušao da pojede sve kopije zapisnika i glasačke listiće na kojima su bili zaokruženi Dveri-DSS. Kako je bilo previše listića, kontroloru iz SNS-a je pozlilo, posle čega je hitno prebačen u Urgentni Centar. U ovom trenutku lekari se bore za njegov život.
Preporuke:
60
2
75 četvrtak, 05 maj 2016 03:50
Dingo
Ulazak DSS i Dveri u Skupstinu je pobeda pre svega spontane principijelne koalicije u kojoj su se u kljucnom momentu nasle stranke razlicitih platformi okupljene oko samo jednog cilja: svetosti glasa pojedinca, coveka, gradjanina i njegovog dostojanstva koje je bilo na putu da bude zgazeno ali je zahvaljujuci otporu zdravorazumskih snaga to srecom spreceno.
Preporuke:
45
2
76 četvrtak, 05 maj 2016 04:05
Toronto
Ajde neka vam je sa srecom...pa da jednog dana u skoroj buducnosti, posle sledecih izbora, vidimo vladu sastavljenu na primer od sledecih ljudi: Sasa Radulovic premijer
Sanda Raskovic-Ivic ministar spoljnih poslova, Bosko Obradovic ministar rada
Aleksandar Stevanovic - ministar ekonomije
profesor Sevarlic ministar poljoprivrede, profesorka Jasmina Vujic ministar industrije I energetike
gospodin Djordje Vukadinovic ministar informisanja professor Milan Brdar ministar prosvete
naceknik generalstaba Goran Jevtovic
savetnici ministra za ekonomiju profesor Zec I gospodin Komazec...
dopunite spisak molim. Hvala Bogu ima u Srbiji ljudi od struke, ugleda I autoriteta u svakoj oblasti
Preporuke:
44
5
77 četvrtak, 05 maj 2016 05:21
Djuro Radonjic
Idi bre Vukadinovicu.. Sta si navro na izbore. Sad je pametnije pustiti Vucica da vlada 4 godine u komadu, da uspe da dosadi narodu.. Ovako kad imamo izbore svako malo, narod se oseca maltene kao da participira u vlasti, zato on tako dobro i prolazi. Ne stignu ljudi da se pokaju sto su glasali za njega, a glasajuci za njega brane sebe posto kao sto rekoh imaju osecaj odgovornosti odnosno osecaj da participiraju u vladi. Neka samoobmana. Sad ga treba pustiti malo da pomisli da moze sve da uradi, a da ne snosi posledice na izborima i onda baaam 2020. njegova stranka na izborima osvojila "samo" 22 posto.

Nego mene sad zanima sta ce biti na predsednickim izborima? Mislim da bi dobra ideja bila, mozda i jedina mogucnost da se pobedi naprednjacki kandidat (valjda Nikolic), ako bi ova grupa stranaka koja se solidarisala sa DSS-Dverima izasla sa zajednickim kandidatom i to najbolje sa Sandom ili Radulovicem, jer mislim da niko drugi ne bi imao sanse da pobedi Seselja, Tomu i Dacica.
Preporuke:
25
11
78 četvrtak, 05 maj 2016 06:10
Diogen
Srdačne čestitke.
Preporuke:
36
3
79 četvrtak, 05 maj 2016 06:36
@Toronto
Mozda i Lazanski, kao savetnik za opstenarodnu odbranu, uputiti mu "poziv koji se ne odbija"!
Preporuke:
22
8
80 četvrtak, 05 maj 2016 07:00
#robokap
biće vrlo interesantno u Skupštini kada dođe do glasanja o sankcijama Rusiji, a to će doći mnogo ranije nego što Svemogući misli. Hoću reći, videćemo Šešeljevu moralnost i da li će glasati protiv, zajedno sa Dverima. Lično mislim da će im tada, konačno, maske pasti, a već su im do pola pale.
Za predsedničke izbore se treba spremiti, ne vidim da Nikolić može opet pobediti, ali treba se boriti protiv sulude ideje za izbor Dačića!? Zgrozio sam se kada sam video da on i SPS imaju i ponekog intelektualca koji ih podržavaju!? Opozicija ovde mora da nastupi zajedno, isključujem ČBČ!
Da nije napravljen "deal" sa Šešeljem da oduzme glasove pravim patriotama, DSS i Dveri bi sigurno imali dvocifreni postotak glasova. Možda je sada ѕanimljivo i videti sta će biti sa ponovnim zahtevima Haga što se "junaka iz Haga" tiče.
Preporuke:
34
6
81 četvrtak, 05 maj 2016 07:03
Novi clan sekte
Najvise problema Dverima, DSS-u I Radulovicu, pravice novi clan sekte, pod imenom (jos uvek) SRS.
Seselj ce galamom, nepristojnoscu, nabedjivanjem i
konstantnim napadima, pokusati da unizi I ocrni specijalno prorusku opoziciju.
On je Vucicev covek. Veliko razocarenje za sve koji su polagali nade u njega.
Preporuke:
51
4
82 četvrtak, 05 maj 2016 07:46
ZR
Da se i ja pridružim čestitkama i željama za dobar rad. Ogroman posao i velika očekivanja su ispred njih, ali nadamo se da će svojim radom uspeti da opravdaju poverenje koje smo im dali.
Preporuke:
27
2
83 četvrtak, 05 maj 2016 07:50
"Panter"
Čestitke. Trebalo je imati petlje i hrabrosti pa započeti tu bitku za koju sam, iskren da budem, verovao da je beznadežna.
Mislim da je u ovom medijskom mraku Vukadinović sa svojim kolumnama u Politici mnogo doprineo ovom rezultatu.
Preporuke:
39
3
84 četvrtak, 05 maj 2016 08:16
Konobar
Čestitke ekipi DSS - Dveri.

E sada od vas mnogo zavisi - nove snage pridobijati samo dosledno i koliko može pošteno. Ne treba izbegavati saradnju sa prof.dr Vojislavom, dosledan je on bez obzira na pomalo nesmotrenu izjavu u postizbornoj krizi (bio je kivan na SKOTA). Posle ovih izbora Vučiću niko ne veruje i blizu je za ''GOTOV JE''. Nikako ne zaboraviti zašto izbori na Kosovu, koliko je mandata navukao uz pomoć imperije, sa ciljem promene Ustava? A kada Vučić padne zbog toga što nije ''znao'' da pošteno prebroji glasove, da ide gde mu je mesto!Dobar pomak za Srbiju, mali korak ali pozitivan i daje nadu.Ima Srbija pametnih ljudi - nisu gde treba...i znajte - neznanje posla koji se vrši upropastilo je Srbiju! Dovoljan je primer EPS.
Preporuke:
40
9
85 četvrtak, 05 maj 2016 08:18
maja
Čestitke a onda i poruka od glasača koji već treći put glasa za vas. Ovog puta ste moj glas dobili samo zato da ne bi otišao kome ne treba ali sam sa mučninom u stomaku zaokružila br.5. Zašto? E, pa dragi moji Dverjani, niste ni izbliza ono što ste nekada bili, postali ste pravi političari, postali ste umišljeni a jedva ste sa dss-om prešli cenzus! To je sramota i za vas i za dss. Kakva pobeda? Pa zar Čeda i Pajtić da vam daju glasove da bi prešli cenzus? I kao 25%! Pa 25% je cela opozicija skupila! Ovo treba da vam bude nauk da nešto treba da menjate a ne da se još više osilite i umislite. Ništa ne radite na terenu, postavili ste neke bezvezne likove po opštinama za koje niko ne zna i koji nisu skupili ni po 2%. Provukli ste se jedva, ako želite da zadržite nas malo glasača, ne ponašajte se kao ostali, već nas ubedite da nismo bacili glas. Dobronamerna kritika, ja sam glasala ali mnogi vaši stari glasači (kao i višegodišnji glasači dss-a) nisu glasali jer su razočarani.
Preporuke:
50
10
86 četvrtak, 05 maj 2016 08:25
Citam u "Teleprompteru"..
...naslov "zasto Sanda LAJE", i ne mogu da verujem svojim ocima. Te elektronske novine su do juce bile kriticar ove aktuelne nenarodne vlasti, ali izgleda da ih je SNS kupio, sve vrvi od uvreda opoziciji i narocito onima koji najvise zulje najveceg Sina naseg naroda.
Moze li neko da mi objasni sta se sa Telepeompterom desilo? Do pre neki dan je bio izlozen hakerskim napadima botova, a danas vredja Raskovicevu. Videcemo da li ce UNS, NUNS, ili bilo koja druga (zenska) organizacija bar da joj pruzi moralnu podrsku. Za SNS-ovce je vredjanje zena bila glavna tema ovih izbornih dana, ali izgleda da su zene u njihovim redovima mnogo vrednije od onih u opozicionim strankama. Vucicevic, bolesnik iz Ivanjice, je naziva 'zutom Sandom' i nikom nista.
No, kako radili, tako vam Bog pomogao!
Preporuke:
50
3
87 četvrtak, 05 maj 2016 08:50
@maja
njima, takvi glasaci kao ti i ne trebaju! Bolje ti je da glasas za SNS da sto pre unisti Srbiju pa da pocnemo ispocetka. Mozes i za CBC(anak) opciju kojima su dodali malo glasova da bi napravili izdajnicku 2/3 vecinu da otpisu Kosovo, idi kod njih pa se vise ne pojavljuj ovde, ovde su samo razborite patriote sa kristalno jasnim ciljevima i ideologijom!
Preporuke:
21
23
88 četvrtak, 05 maj 2016 09:16
negi
Telepromter je preuzet,najverovatnije od Informera ili Pinka.Promenjena je naslovna strana i uređivačka politika. Dovoljno je pogledati oglašivače na sajtu pa shvatiti šta se dogodilo.To je urađeno još na početku predizborne kampanje.Indikativno je da se Redžepović uopšte nije oglašavao.Po načinu i sadržaju "vesti" koje emituje jasno je da se radi o Informeru ili Pinku.
Preporuke:
27
2
89 četvrtak, 05 maj 2016 09:28
Pitanje za bolje poznavaoce političkih prilika?
Urednik NSPM Đorđe Vukadinović rekao je da je Aleksandar Vučić danas slabiji nego juče, kao što je i 24. aprila bio slabiji nego 23. aprila, i da je znao da će se ovako zavrpiti verovatno ne bi ni raspisivao izbore


Bez obzira na nekih 27 mandata manje, čovjek opet ima nadpoovičnu većinu da sa svojom koalicijom može samostalno sastaviti Vladu Republike Srbije, plud uduplan mandat (sa dvije na četiri godine).
Da li je isto imati dvije godine ili četiri godine?
Preporuke:
17
7
90 četvrtak, 05 maj 2016 09:34
xxx
Novi clan sekte
Najvise problema Dverima, DSS-u I Radulovicu, pravice novi clan sekte, pod imenom (jos uvek) SRS.
Seselj ce galamom, nepristojnoscu, nabedjivanjem i
konstantnim napadima, pokusati da unizi I ocrni specijalno prorusku opoziciju.
On je Vucicev covek. Veliko


Da gospodin Šešelj je "trojanac" i izuzetno jako političko oružje vlasti, "insajder u redovima opozcije", i biće jako koristan vlasti.
Preporuke:
38
5
91 četvrtak, 05 maj 2016 09:50
GEDZA
SRECNO ''SRECO''DVERI-DSS !!!

BLAGODATNI OGANJ JE ZASIJAO PRVIM ZRAKOM U SRBIJI, DACE BOG DA SE U CRNIJ GORI RAZGORI, NA KOSOVU BUKNE A REPUBLICI SRPSKOJ OBASJA NEZAVISNU I SLOBODNU REPUBLLIKU SRPSKU !!!
Preporuke:
26
4
92 četvrtak, 05 maj 2016 09:52
Bojan, Priština
Odlične vesti, sve čestitke.

A sad pošto je dve godine mogao da krade i rastura ovu zemlju toliko bezbrižno da se nije ni trudio da sakrije tragove - za sve to ga rečju tucite pravo u čelo.

Moji skromni predlozi su :

1. Briselski sporazumi, naročito obavezivanje da nećemo ometati učlanjenje u međunarodne institucije, pozivni broj i zataškavanje istrage za žutu kuću Dika Martija.

2. Slučaj EPS/Obradović o kom je pisao Blic, kako je Obradović, doveden tu kao lični kadar Vučića opljačkao EPS za 10 miliona evra koje je potrošio za savetovanje.
Savetovanje koje je pružio i ČEZ gde je Obradović bio prethodno zaposlen.
I odamah tražiti da Vučić zbog te pljačke naroda i države podnese ostavku.
Preporuke:
42
0
93 četvrtak, 05 maj 2016 09:57
sokrat
@ xxx

E meni je sve jasno ali mi nikada neće jasno biti da su haški lekari toliko pogrešili.
Preporuke:
17
2
94 četvrtak, 05 maj 2016 10:23
...
Za Maju
Kao glasač DSSa tj Koštunice potvrđujem vam da nisam dao glas za DSS zbog Dveri pre svega
Preporuke:
16
24
95 četvrtak, 05 maj 2016 10:41
Saša
Nadam se da će DSS-Dveri umjeti da iskoriste ovaj skroman ali teško ostvaren uspjeh.

Nije ovo nimalo banalno i ukoliko se hoće raditi ima prostora za velik i brz napredak.

Kao prvo treba sagledati sa kime može da se saradjuje.

ČBČ se sam isključio iz priče i mislim da je tako i bolje iz niza razloga.

DS je moguće neka sasvim nova stranka, njih su ostavili na cjedilu strani sponzori a i nekadašnji kompromitovani lideri i oni, ako to hoće, mogu da iz svega izvuku ispravne zaključke, nisam siguran da hoće i mogu ali ima naznaka.

DJB je sigurno izraz nezadovoljnih ali treba biti oprezan ko stoji iza pokreta. Sve dok se principijelno ponašaju...

SPS i SRS treba pustiti da završe na smetlištu istorije i pod bilo kakvim okolnostima ne treba im davati priliku da se po ko zna koji put povampire.

Ovo bi mogao biti nukleus neke pristojnije zemlje a treba biti svjestan da se kao alternativa pod izgovorom stabilnosti nudi nešto što sve više liči na fašizam.
Preporuke:
26
3
96 četvrtak, 05 maj 2016 10:45
Šliht
Srbiji treba opozicija od 49%. Mislite malo.
Preporuke:
17
0
97 četvrtak, 05 maj 2016 10:49
Za početak dovoljno
Na izgled jedva pobeda je u suštini velika, kao što je već na Veliku subotu bilo jasno da nije uspelo usitavanje opozicije. Nestrpljivost Vučića da saopšti "istorijsku" pobedu i skine sa ekrana tri učesnika u izbornoj trci je bio alarm za uzbunu.
I dogodilo se neočekivano - bez ikakvih kalkulacija su pozvani glasači da glasaju za napadnutu koaliciju DSS-Dveri. Vučić nije mogao da se uzdrži da im neprekonosira da su dobili beznačajan procenat ne bi li opet raspalio navijačke strasti i obračune među strankama. Ako se shvate tekovine ovih izbora, to ne bi smelo više da mu prođe!
Preporuke:
26
1
98 četvrtak, 05 maj 2016 10:49
Saša
Treba izbjeći zamke takozvanih velikih tema .

U Srbiji se svadjaju da li u EU ili ne a niko ne kaže da EU neće Srbiju osim kao otirač koji će služiti kao deponija robe sa isteklim rokom .

Priča Istok-Zapad , po meni takodje ne postoji a najbolji dokaz je što je Popovićev SNP tu gdje jeste . Rusija očigledno nema namjeru da se petlja u srpsku politiku i budite sigurni da je to razumljivo i legitimno .

Oni su nama dali status kakav nema niko drugi na nama je da ga pazimo i ne ugrozimo i to je otprilike to . Ništa više a treba paziti da ne bude manje .

Vladavina sa silnim spinvanjem ne može beskrajno da traje a uz ostalo mislim da je to i razlog zbog kojeg se često ide na izbore .

Takodje , siguran sam da uz razuman angažman stvarne opozocije ovi izbori predstavljaju LABUDOVU PJESMU ove vlasti .

Sve da su oni iskreni i dobri ukupna situacija i lokalno i globalno ne ide im na ruku a pogotovo što sve bajke i basne dolaze na naplatu .
Preporuke:
25
3
99 četvrtak, 05 maj 2016 10:54
nenad
ovo j emala pobeda tajkuna i Rusije, ali srpski narod ce pobediti u ovom ratu.
Uvek uz Vucica koji ce vladati jos decenijama!
Preporuke:
6
17
100 četvrtak, 05 maj 2016 11:01
Saša
Sistem se održava ubzanim zaduživanjem i sve većim nametima stanovništvu i privredi i on brzo mora doći do kraja.

Čim dalje zaduživanje bude onemogućeno a realni prihodi počnu da padaju privid stabilnosti će pasti kao kula od karata, sva partijska zapošljavanja, floskule o rastu...

Očigledno je da je mnogo toga dogovorno sa MMF-om a brzo će se vidjeti što sve i kako .

Utopija pod imenom EU se bliži svome kraju, odavno to nije svijet iz bajke već se i svojim članicama prodaje kao nešto što nije idealno ali nema alternativu.

Kako se prodaje tek nama bolje da ne komentarišem.

Da ne zalazim u nabrajanje svih realnih i potencijalnih kriza samo toliko, EU u ovih godinu dvije dana ima ili da nestane ili da pretrpi promjene nakon kojih će spasti sva šminka.

SVE U SVEMU, REALNO JE OČEKIVATI IZBORE PRIJE ROKA A RASPADA OVOG CIRKUSA U OVOM IZBORNOM CIKLUSU.

ČAK ŠTO VIŠE OVO ĆE SE PROSUTI SAMO OD SEBE A OPOZICIJA NEK SE MAKAR POTRUDI DA NE POSLUŽI ODRŽAVANJU SISTEMA.
Preporuke:
19
1
101 četvrtak, 05 maj 2016 11:22
nenad
Vazno je da Vucicima apsolutnu vlast.
San je srpskog naroda oduvek bio da ima ovakvu vlast.
Taj smo san ostvarili.
Preporuke:
5
12
102 četvrtak, 05 maj 2016 11:24
nenad
izasao je clanak na Novom standardu

"UVOD U SRPSKI MAJDAN "

neprijatelji Vucica i Srbije (DSS i ostali su raskrinkani.)
Sta kazete na to?
Preporuke:
7
23
103 četvrtak, 05 maj 2016 11:43
hahahaaaaaaaaa
laki je malo nervozan
Preporuke:
13
0
104 četvrtak, 05 maj 2016 12:05
@nenad
nije decenijama, vladace milenijumima!
Niko nije uspeo osim Njega da od hiljadu godina nepravi ciglo dve godine, secas se onih "hiljdugodisnjih" poplava koje su se ponovile posle 2 godine.
Jedini covek na Planeti koji je uspeo da kompresuje hilhadu u dve godine!
Preporuke:
12
1
105 četvrtak, 05 maj 2016 12:13
.....
@nenad

Propagandističko smeće - eto što kažem. trougao koji Vučićem zaudara: smeće, od smeća smeću.
Preporuke:
14
1
106 četvrtak, 05 maj 2016 12:27
ser joška
bravo SVIMA
Preporuke:
13
1
107 četvrtak, 05 maj 2016 12:39
mp
kazemo Neso da Novi standard i njegov urednik su uvek isli uz vlast pogotovu kad mogu dobro da naplate;
a tu ima i malo stare ljubavi sa gdjom Gojkovic.
Svi Vucicevi naslovi se mogu smatrati samo smecem i zalosno je na sta lice.
Preporuke:
14
1
108 četvrtak, 05 maj 2016 12:54
mizzi
za nenada; kontraideja; covek treba da bude blizak prijateljima, a jos blizi neprijateljima; bolje je da su dss-dveri u skupstini, ali miimalno, nego van nje, prosto zato da se vidi u cemu se radi;
zato sns, ako je zaista poluvazalska partija treba da ukaze na vazale, odnosno, da bude adekvatno kritikovana; ne verujem u neke velike kombinacije i demonstracije, jer za to mora biti bolja ekonomska situacija; jedinu mogucnost za veca dogadjanja povezujem sa regionom ili sire;
Preporuke:
1
1
109 četvrtak, 05 maj 2016 13:11
Beograđanin
Sa jedne strane je dobro što je deo opozicije stao iza DSS u ovom trenutku, što pokazuje ne samo zajednički interes nego i političku kulturu koja može samo da raduje, ali sa druge strane DSS-Dveri su sada njihov dužnik, što u principu nije dobro. I što se pre taj dug vrati, to bolje, da ne bi opterećivao buduću politiku. Jer ne trba smetnuti s uma da je ova čudna koalicija gotovo na suprotnim polovima, i neminovno će doći do političkog razmimoilaženja, pa i sukoba.

Ali trebalo bi negovati ovaj retki legat političke kulture u Srbiji, kao vrednost i uzor za budućnost. Jer alternativa je politička vulgarnost koja se zacarila u Srbiji i koja je trenutno dominantan oblik javnog ponašanja, što je apsolutno neprihvatljivo.
Preporuke:
11
3
110 četvrtak, 05 maj 2016 13:37
dokaz da je kradja
bila ogromna
Preporuke:
10
1
111 četvrtak, 05 maj 2016 13:40
Srki
Citam komentare. Cestitke. Kakve cestitke? Revolucija! Pa ovo je dokaz najvece kradje
Preporuke:
7
1
112 četvrtak, 05 maj 2016 14:19
koba
Ma sve je u redu, samo su SDS-LDP-LSV u skupštini trebali prikazati u bojama duge ili eventualno roze.
Preporuke:
8
0
113 četvrtak, 05 maj 2016 15:08
Gojira
Izuzetno je važno što su Dveri-DSS ušli u parlament. Mora da se čuje glas normalne desnice, a ne ove karikature koju predvodi Šešelj.
Međutim, još bitnija je stvar da su 4 veoma različite liste našle zajednički jezik, i to naizgled vrlo spontano, u odbrani od izborne krađe. Ovo je bio mali lakmus test koji je, po meni, uspješno demonstrirao da pristojni ljudi mogu da sarađuju čak i kad se ne slažu. Nadam se da su opozicioni lideri ovo shvatili i da će ozbiljno razgovarati o mogućoj saradnji na predstojećim predsjedničkim izborima. Slažem se sa komentarom Saše da visoka politika treba da se malo gurne u stranu dok se ne rješe neka goruća unutrašnja pitanja, a mislim da nema većeg prioriteta za sve nas od skidanja sa vlasti Vučića. Jak predsjednički kandidat, sa dobrom reputacijom u narodu, koga bi podržala cijela opozicija, bi imao šanse da pobjedi bilo kog sa druge strane, a to će i definitivno biti početak razmontiranja Vučićevog režima.
Preporuke:
13
2
114 četvrtak, 05 maj 2016 15:53
Rade Uzelac
Samo da podsetim ove nesretne naprdnjake-sendvičare što ostavljaju komentare tipa "u koaliciji ste sa Čedom" da im je AVAV u koaliciji sa Vukom Draškovićem - čovekom koji se otvoreno zalagao za bombardovanje Srbije, da će AVAV da pozove Zukorlića u vladu - osobu koja otvoreno podržava ubijanje Srba, itd. Dakle, nesrećni sendvičari, ni vaš ljubljeni peder, pardon Veber, se nije usrećio. ;)
Preporuke:
11
6
115 četvrtak, 05 maj 2016 15:53
Djuro Radonjic
@@Maja

Da za Dveri nisu glasali ljudi kao gđa Maja, koji su razocarani u nove momente u pokretu/stranci, kao i ljudi razocarani promenama u DSS-u, ova koalicija sigurno ne bi presla cenzus. Siguran sam da su mnogi od njih ipak glasali za vas, jer nisu videli nikakvu drugu mogucnost, osim da ne izadju.
Preporuke:
8
3
116 četvrtak, 05 maj 2016 16:56
The Tao of Groove
DSS-Dveri ovim pristupom daju legitimitet pokradenim izborima na kojima su Seseljev SRS i Jovanovicev LDP usli u skupstinu.
Preporuke:
7
5
117 četvrtak, 05 maj 2016 17:25
Stojan
@ Slobodna Vojvodina

Tako je,podsetite malo dss-dveri nato-koaliciju sa kim su se uspregnuli.Nato-patriote su vazda bile gore po narod od autentičnih patriota.
Preporuke:
4
6
118 četvrtak, 05 maj 2016 18:23
The Tao
Izuzetno je važno što su Dveri-DSS ušli u parlament.

Kako su pokrali izbore tako ce pokrasti i glasove u tzv. skupstini, sto neprestano i rade. Vucic i Seselj sa kumovima kvazicetnicima zavode totalni haos u Srbiji. Pogledajte na sta ovo sve lici u poseldnje vreme. Ko s njima sedi u skupstini ucestvuje u njihovoj morbisnoj igri. Jedino gradjanska neposlusnost moze da im se suprostavi.
Preporuke:
6
3
119 četvrtak, 05 maj 2016 18:44
Observantes
Masovna disforija posle prelaska cenzusa? Cenzus je lakoćom bio ostvariv na jučerašnjem glasanju i bez podrške "DOS leša". DSS je platio visoku cenu koja će ga definitivno ugasiti. Suicidalni čin stranke! DSS umesto da beži od 5. oktobra -"dželata slobodne Srbije", proruskom orijentacijom, on reanimiše, oživljava, "DOS mrtvaca (Pajtić, Čeda, Tadić)" i dobija za nagradu 25% glasova na ponovljenom glasanju?! Od te "nagrade" se ne može pobeći. To treba vratiti kontrauslugom. Time je izgubljena sloboda kretanja DSS-a. Preći cenzus a dobiti samonegaciju govori o nepoštenju i bizarnom političkom karijerizmu vođstva.
Preporuke:
10
9
120 četvrtak, 05 maj 2016 18:49
5 oktobar
Ne razumem ljude koji traže od DSSa otklon od 5 oktobra!
5 oktobar je bio logična posledica gubitaka i krađe izbora SMa i veštice sa Dedinja!
Sada su svi iz devedesetih prigrlili tekovine 5 oktobra i politiku.
Sve je harmonično na političkoj sceni. Takoreći jednoumlje pragmatično sa svih strana!
Preporuke:
10
9
121 četvrtak, 05 maj 2016 19:16
...
uzgred, BRAVO ĐORĐE! to i jeste suština!
Svaka čast!
Preporuke:
8
0
122 četvrtak, 05 maj 2016 19:21
Observantes
@ 5 oktobar,
Zašto je Srbija bombardovana? Jel zato što Milošević "krade" glasove ili da bi se desio 5. oktobar iz koga su izvedene paranacionalne političke elite, sva poniranja nacije ( pa i Briselski sporazum) pa i otimanje Metohije i Kosova? Bitna je "demokratija", "bez krađe glasova", pa i po cenu da srpskog naroda ne bude! Jel to svrha!
Preporuke:
9
5
123 četvrtak, 05 maj 2016 19:56
Observantesu
5 oktobra sklonjen je onaj koji je ostavio Srbe iz Krajine bez krova nad glavom svojom nesposobnošću i nebrigom, i Srbe sa Kosova i Metohije, povrh svega je i kapitulirao Kumanovskim sporazumom.

Ne znam za kim ili čim žalite. Za mafijom od Beka, Miškovića koja je tada nastala i obogatila se isto kao i onaj kralj šećera!

Njima kao što znate ni kod slobe ni kod DOSa nije pala dlaka sa glave a ni kod ovih iz devedesetih, samo narod nema šta da jede! Ni pod SM, reći ćete sankcije, svakako, ali nećete reći Dafina i hiperinflacija kojom su sve slamarice ispražnjene itd itd.

"pošto je već dva puta organizovao besmislene vanredne izbore iz ličnog hira, neka sada smogne hrabrosti ispuni svoju „pretnju“ i raspiše još jedne, ali prave i poštene izbore."
BRAVO Đorđe, to je NEpragmatični principijelni potez!!!
Preporuke:
6
4
124 četvrtak, 05 maj 2016 20:35
Observantes
@Observantesu,

Onaj ko nije video sveopšti napad na celokupni srpski nacionalni korpus devedesetih (od spolja - uvođenjem ekonomskih, sportskih pa i sankcije umetnicima, od iznutra - udruživanjem antisrpskog ustaškobalističkomontenegrističkog motiva za šta će kasnije biti nagrađeni dobijanjem "država" na štetu srpskog naroda koji je milionskim žrtvama u XX veku svojom krvlju zalio sve te teritorije) taj će danas Miloševića optuživati da je nekog ostavio na cedilu i da je bio nepošten a da ne želi da vidi herojsku borbu protiv udruženih zlikovaca. Ceo svet je digao avione protiv tog nepoštenog samo zbog jednog: BRANIO JE SLOBODU SRPSKOG NARODA (i ne zato što je "krao" glasove i ne zato što je bio "komunjara") i nije posustao "do noža u leđa" 5. oktobra!
Preporuke:
5
5
125 četvrtak, 05 maj 2016 20:50
Observantes u
Vidite Milošević, za razliku od Koštunice koji ga je pobedio 5 oktobra i koji se još 1974te suprotstavio Ustavu i titu, dok je sloba bio u toj istoj partijici, oko rasparčavanja Srbije na dve i jedino Srbije APne, je sve to znao.
On je sa tim saznanjem uz svoju baba JULu bez problema napredovao kroz partijsku nomenklaturu, Stambolić još mirnije naravno spavao.
Kada imate i nasledite takvu infrastrukturu kakvu je on uzeo pod sebe, morate dočekati i ići u susret događajima a ne vući zakasnele poteze u iznudici, kakve gubitnici vuku!To je naravno samo deo priče, ako procenite da ne možete protiv spoljnjeg faktora, da su Rusi slabi ili nevoljni pod tadašnjim izdajničkim tamo rukovodstvom, da vam je JNA puna hrvatskih komunističkih kadrova koje niste očistili, da vam je prvi čovek DBa na osnovu pisma Lenglija pušten iz Haga, nije ni čudo što izgubite, pri tom ne treba zanemariti da je bio izbušen iznutra i da je Dušan Mihajlović čovek koga je on iz Valjeva doveo, da je Vuk Drašk na vezi, Miško
Preporuke:
5
1
126 četvrtak, 05 maj 2016 20:53
Observantes
... Sve kasnije je "entropija kaveza" gotovo svih(!) ovdašnjih "rialiti" političkih glumaca. Sloboda i u najvećem siromaštvu je najveće bogatstvo! "Krađa glasova" je "demokratska konvencija" u kojoj se rezultat uvek unapred zna i to je definicija "politički stabilnih država" (kolonija).
Kad naš "krade" u mobilizaciji nacije protiv okupcije i otimanja Metohije i Kosova onda je to krađa. U svim drugim slučajevima "izborne krađe" su verifikacija i inauguracija demokratije kao "nadautoriteta" života! Kad si na "petooktobarskoj stazi" ni jedna krađa se ne vidi i ne postoji jer se igra po "demokratskoj konvenciji". Ali kada ti spreme "svilen gajtan" onda se "metodologijom otkrivanja krađe" sprema personalna zamena radi nastvka puta po istoj stazi. Bitna je "staza" a ne persona, glumac.
Preporuke:
7
2
127 četvrtak, 05 maj 2016 20:55
nastavak
vića takođe isto on doveo za potpredsednika vlade, kasnije je stvoren delta M, Mira, Marko i Mišković firma, dok je sinčić nosio gajbice i otvarao diskoteke, mi smo radili za 5 maraka mesec dana i bili u redovima za mleko.

Šta vama tu nije jasno?

Peti oktobar nikad ne bi uspeo ma koliko para da je bilo, da je narod stao uz njega, narod odavno nije bio uz njega, i nizom pokradenih glasanja je fingirao tu činjenicu, reč je bilo o Srbima sa KiM, koji i sada predstavljaju lažnu glasčku podršku Šešeljevom malom od kužine i Miloševićevom ministru informisanja!

Dakle, ne možete biti protiv 5 oktobra a da ne amnestirate time Vučića!

Sumnjam da vam je to namera!

Nadamo se odmerenom državniku 2017 koji će izaći na megdan Tomi i urušiti ovo zlo!
Preporuke:
4
3
128 četvrtak, 05 maj 2016 21:03
...
Za Observatesa

U jednom ste u pravu kada je reč o junačkom srpskom otporu. to je bilo nešto što je on prokockao, kada smo već pristali i da nas bombarduju svesni šta ishod referenduma znači, mogao je mnogo više po Srbe da uradi kada je imao takvu i pod tu cenu podršku. Umesto toga došao je Kumanovski sporazum!

Zato se desio 5 oktobar, svidelo se to vama ili ne!

Zato je jedino Koštunica i mogao a ne Koraći ili Pešićke ili Vuk ili Dušan Mihajlović (ova poslednja njegova direktna saradnika) da ga pobedi! Jer je narod u Koštunici prepoznao kontinuitet borbe za Srbstvo! i Koštunica je na tom putu i ostao od devete rupe na svirali kako je zvao Haški tribunal, od konstatacije da je Đinđić isporučivanjem Miloševića napravio državni udar, do Ustava i preambule, do veta u SB na Ahtisarijev plan, vojne neutralnosti i ostalog.

Ovo su vam danas liliputani, ali iznedriće se valjda ponovo državnik kakvog smo imali!
Preporuke:
4
3
129 četvrtak, 05 maj 2016 21:11
Cenim
Observantes u
vašu konstrukciju, generalno uzev. Ima jedan problem naime priča o demokratiji i manipulacijama socijalnom inženjeringu nije samo za kolonije, oni su to najpre isprobali na sopstvenom narodu, imate niz krađa i to tradicionalnih na američkim predsedničkim izborima, dugo se u Francuskoj pisalo da su francuski izbori na kojima je Sarkozi pobedio isto pokradeni odnosno prilagođeni nalogu amerikanaca! Dakle nije samo za kolonije, rekoh Hlanđanin kaže, mi stalno glasamo za druge, a stalno dobijemo vladu istih!

Svileni gajtan za nekoga ko čuva zemlju, valjda ne mislite da je Vučić, posle Briselskog sporazuma, priznavanja sve što su mu žuti u amenet ostavili dok je obećavao da će sve poništiti, taj koji čuva Srbiju pa da mu spremaju gajtan??

Ne i jedni i drugi su njihovi, samo i njemu i njima spuštaju cenu, uvek ima ko hoće ako on neće, i on to vrlo dobro zna, jer je tako i došao na vlast, obećavajući da će uraditi ono što tadić nije hteo
Preporuke:
4
2
130 četvrtak, 05 maj 2016 21:16
Trik pitanje
zašto mislite da je samo jedno ime prokaženo i u drugoj Srbiji i kod Vučića i kod Čede i kod američkog i engleskog ambasadora i naravno nemačkog?

Inače Boško se prošli put istakao udarajući po njemu,zato mi nije palo na pamet da poverenje ukažem Dverima a ni takvom DSSu koji iz pragmatičnih razloga ulazi u tako jadnu po svakom osnovu koaliciju!

Uostalom čitam dali su Bošku 7 a DSS ima 6 glasova, i to je najbolja ilustracija suludosti ove kombinacije koja ih je i jedne i druge koštala glasova.
Preporuke:
3
1
131 četvrtak, 05 maj 2016 21:27
Observantes
@Observantesu,
"Vidite Milošević, za razliku od Koštunice koji ga je pobedio 5 oktobra... "?

Dakle, kada Vi ovako počinjete repliku, posle 16 godina od ključnog događaja, 5. oktobra, o čemu Vi i ja da polemišemo? Onda je jasna svest koja "krvavih očiju" danas broji glasove u Srbiji ubeđena da će baš ona da pobedi. Vojislav Koštunica je odustao. Ja sam od njega, na ovom mestu, prvi tražio da se izvini srpskom narodu zato što je "pobedio" Miloševića. Time što je odustao ja sam trebao da shvatim da se i meni izvinio. Prihvatam izvinjenje odustajanjem. Njegovo pisano izvinjenje u dokumentima koje piše i koji predstoje na uvid naciji i koje će možda čitati sledeće generacije, tek očekujem.
Preporuke:
4
4
132 četvrtak, 05 maj 2016 21:32
petica za najbolje
Sve čestitke na ulasku u Parlament listi DSS-DVERI. Da se ne zaustave na priči o krađi na izborima već kao što su i rekli nastave tu borbu iz poslaničkih klupa. Da lopovima i dalje govore da su lopovi bez ikakvog ustezanja. Drago mi je da su u ovoj medijskoj pomrčini Dverjani i DSS uspeli da pređu census 24 aprila ove godine. Observantesu, skupi tvoje crvene drugare pa plačite zajedno.
Preporuke:
3
3
133 četvrtak, 05 maj 2016 21:41
Boba
Ne zavaravajte se, ovo je tek početak borbe protiv diktature primitivizma, laži i najobičnije pljačke čije je oličenje Vučić. Imaćete težak posao da objasnite onom delu naroda koji još uvek misli da se od laži i prevare može dobro živeti. Mnogima treba objasniti da su trenutne koristi koje imaju od ovakvog režima mnogo manje od štete koju nanosi i njihovoj budućnosti a pogotovo budućnosti njihove dece. Zaplašenima treba objasniti da će ćutanjem samo povećavati svoju bedu.
Ako uspete da sami shvatite i objasnite narodu da je prvi cilj uređen sistem u kome sudstvo i mediji nisu pod šapom jednog čoveka imaćete šansu. U toj borbi svi saveznici jer ih ima malo su potrebni, čak i zabludeli građanski i seoski evropobornici ako im je stalo do sopstvenog spasa.
Tek posle je moguće menjanje politike.
Posao vam je olakšan jer je ovaj primitivizam oličen u Vučiću i njegovim političkim padom će se srušiti. Zato ga treba prozivati za sve nezakonje kojim se služio i služi i o tome skupljati dokaze.
Preporuke:
4
3
134 četvrtak, 05 maj 2016 21:50
Observantes
@Cenim...


Zar Francuska nije kolonija? Ja ne pravim konstrukciju. Fakti su u pitanju! Sankcije Srbiji, novostvorene paradržave, "demokratska revolucija" koja se desila samo Srbiji na prostoru bivše SFRJ (nema je u Zagrebu i u Ljubljani­?) da ne spominjem 9. mart u sred Beograda dok se odvija inicijacija predstojećeg centrifugalnog genocida prema srpskom narodu na prostoru tvorevine koju su Srbi izgradili i zalili, žrtvenički, svojom krvlju - Jugoslavije!
"Svilen gajtan" maliciozno tumačite. Vučić im je nekoliko puta poslao "balon". Zakašljali su se. Zato, "gajtan". Ako ste želeli da razumete šta sam napisao ne bi ste tumačili "gajtan" na vaš način. Moj odnos prema Vučiću je poznat iz mojih prethodnih komentara i ne s uvredama tipa ulice koje je afirmisao 5. oktobar. Vučić sedi na petooktobarskoj stolici.
Preporuke:
5
4
135 četvrtak, 05 maj 2016 21:53
Beli Orao
Čestitam i želim da profa Ševarlić bude ministar poljoprivrede.
Želim vam da se olobodite Pajtića i demokratsog šljama, o Medama neću ni da pričam.
Srećno.
Preporuke:
6
0
136 četvrtak, 05 maj 2016 22:08
Ne u Nato
@Observantes
Spočitavati Koštunici bilo šta, je licemerno.
Brana Crnčević je svojevremeno rekao;Milošević je u početku vladao zahvaljujući volji Srpskog naroda,zatim je to činio bez volje istog, da bi na kraju vladao protiv volje Srpskog naroda.
Sreća što je upravo Koštunica pobedio već od naroda otpisanog Miloševića.Možete samo zamisliti da su tad pobedili "drugosrbijanci",bilo bi kao u vreme svrgavanja Čaušeskua.Uostalom,oni su i govorili o 6.oktombru, danu kad su hteli da izvedu fizički obračun sa pripadnicima Slobine obe partije.Sve to je sprečio upravo Koštunica.Zato vi Slobisti ,kad se spomene Koštunica ,treba da budete zahvalni i da spustite glavu!
Preporuke:
5
3
137 četvrtak, 05 maj 2016 22:50
sokrat
@ Observantes

Milošević nije bio Srbin on je bio KOMUNIŠTA
Preporuke:
3
5
138 četvrtak, 05 maj 2016 22:51
Observantes
@Ne u Nato

Ja nisam slobista. Slobodan Milošević nije ime i prezime. On je samo ime, IME ZA (najzad) SLOBODU POSTBROZOVSKE SRBIJE! Slobodan Milošević je PRINCIP svog vremena! Jer broz je konstruisao antisrpsku mentalnofizičku ustaškošiptarskobalističkomontenegrističku rešetku, koja bi u jednoj deceniji, onoj poslednjoj, XX veka uz bombardovanje Srbije učinila da se srpski narod nikad neoporavi. Bio je bitan jedan udarac, u jednoj jedinici vremena koji će da poništi sve srpske oslobodilačke (ali i civilizacijske, kosmopolitske bitke): kosovsku, sve srpske protivturske ustanke, cerske i kolubarske i preko Albanije, krfsko sećanje...
Vi i slični nikako da se mrdnete od fiksacije za ime: Milošević. Da Koštunica i Đinđić zamene mesta s Miloševićem bio bih njihov "fan". Ali oni nisu imali 8. sednicu koja je bila antibrozovski alarm srpkom narodu za ono što im se sprema. 5. oktobar kao rekreacija na ulici za brozove lažne disidente : Bećkoviće, Ćosića, Mihiza i sl.
Preporuke:
5
6
139 četvrtak, 05 maj 2016 23:10
Ne u Nato
@Observantes
Pa zar Bećković, kome je otac bio pripadnik Ravnogorskog pokreta, "lažni brozov" disident???
Koja je to konstrukcija?Sa kakvim argumentima?
Preporuke:
3
4
140 četvrtak, 05 maj 2016 23:13
Rodoljub
Bravo, svaka čast. Napokon novi početak
Preporuke:
1
2
141 četvrtak, 05 maj 2016 23:54
Observantes
E, vidite to su te reference "navijačke načitanosti" (slične onoj koja današnji cenzus DSS tumači kao "pobedu " - protiv koga?) protivne realnosti. I Miloševićev otac je bio sveštenik pa je Milošević opet "komunjara"? Literarni Bećković, isti takav Dobrica Ćosić pa Mihiz koji je preminuo pre 5. oktobra su "vidovdanskim saborima" indukovali Đinđiće i sl. "naivne poslušne revolucionarne dečake" opsednute lažnim brozovskim disidentima na ulične pobune po Beogradu dok su Srbe tamanili po periferiji, "van kruga dvojke" a onda bi mu (Miloševiću) oni verni, vidovdanski, petooktobarski ulični pratioci zamerili što nije branio srpske krajine? Srpske intelektualne veličine iz struke su prostituisale srpsku političku decu za rad naplate svog "disidentstva". Nigde nema njihove žrtve! Sve su oni naplatili, debelo. Zato Bećković šeta u odelu Šerloka Holmsa, kao pripadnik" kluba za zaštitu leptira" iz Vestminstera.
Preporuke:
8
2
142 petak, 06 maj 2016 00:22
Ne u Nato
@Observantes
Kažete i za Ćosića da je "lažnjak"?
Pa zar on nije prvi pokrenuo pitanje Kosova, još u vreme Brozove vladavine?
Takođe je branio Paragu i Izetbegovića od progona komunističkog jednoumlja, a priznaćete da je za to trebalo i političke i ljudske hrabrosti..
Preporuke:
5
2
143 petak, 06 maj 2016 00:53
Mari Observantesu
Zbog vaše srčanosti dolazim ovde.
Pozdravljam vas, sa žaljenjem što vas ne mogu upoznati...
Preporuke:
1
5
144 petak, 06 maj 2016 06:50
sokrat
@ Obervantes

Da li si zaboravio ko je Miloševiću bio žena, ko su mu bila deca?

Pa taj je svoj ženi dozvolio da formira JUL JUGOSLAVENSKU UDRUŽENU LEVICU.
Nikada nisam čuo da su muž i žena imali dve političke stranke, a taj Slobin SPS je pravni sledbenik Komunističke partije Srbije.

Valjda to nije sporno.
Preporuke:
6
2
145 petak, 06 maj 2016 07:25
Observantesu
Prokomentarisaću samo jedan deo vašeg cenjenog komentara iako suprotstavljenog mojim stavovima.
Naime, za razliku od vas mislim da je Vučić po principu keč al baštinik najgoreg iz mračnih devedesetih zapravo on i Šešelj i JULin ih predstavljaju ali i najgoreg iz 5 oktobra od Bebe, Trivanke do ekipe iz G17 koji su nedirnuti u njihovim ešalonima vladanja!
Preporuke:
8
2
146 petak, 06 maj 2016 07:52
Miloševićev otac
jeste bio sveštenik, sa Patrijarhom Pavlom je pohađao Bogoslaviju, zato ga je Patrijarh voleo, ali je bio razočaran što ovaj NIKADA nije pomenuo svog oca i činjenicu da je bio sveštenik.

Sa druge strane kako je završio život verujem da je i to bilo razumljivo što ga nije pomenuo. Sve u svemu mnogo hteo mnogo započeo malo toga završio.

Veliki uteg mu je bila MM, makar u poslednjoj fazi, da li je pripomogla njegovoj promociji u SK, verovatno! Da li su zbog sudbine oca mu bili vezani toliko i da li mu je ona bila neka vrsta sidra, verovatno. Postupak ćerke i život na Cetinju takođe dosta govori a o tome da žena živi u najskupljem delu Moskve i da su ruski diplomatski izvori rekli dad je unela 4 mlrd dolara, dosta govori čini se.

No svakako da zaslužuje da makar kao bivši predsednik bude u Aleji umesto raznih glumaca a ne u dvorištu ženine kuće u Požarevcu sahranjen. No desiće se i to
Preporuke:
8
1
147 petak, 06 maj 2016 07:55
Sokrate
Ne samo da je to formirala, nego je Holbruk pisao u memoarima da im je sugerisao da naprave neku anacionalnu partiju kontra SPSu, tako da je Holbruk sugerisao a Mira napravila JUL!

Pametnom dosta!
Preporuke:
6
1
148 petak, 06 maj 2016 11:37
podsetnik
Ovde se, s mržnjom, neprekidno pominje Mira Marković.
Međutim, niko da se seti Danice Drašković i njenog doprinosa našoj nesreći.
Što god je radila, bilo je to zbog novca i privilegija (zbrinuta sva rodbina u čijem je posedu centar Beograda, a Vukov brat tajkun).
Ona i Vuk su nas podmuklo prodavali od samog početka političkog delovanja, krijući se pod maskom rodoljuba.
Ali, to izgleda nikom nije važno.
Preporuke:
5
4
149 petak, 06 maj 2016 11:43
@Miloševićev otac
žena živi u najskupljem delu Moskve i da su ruski diplomatski izvori rekli dad je unela 4 mlrd dolara,
Ukoliko vaši "dokazi" nisu u stilu "reče mi jedan čoek", onda kažite koji su to ruski izvori?
Navedite bar neke.
Dajte linkove do njih.
Preporuke:
3
7
150 petak, 06 maj 2016 13:11
Miloševićev otac
Izvor na vaš užas ima ime i prezime dr Dušan Bataković a rekao mu je LIČNO RUSKI AMBASADOR

Bataković je to javno rekao u nekoliko dnevnih novina

jedan link

http://www.kurir.rs/vesti/politika/pljacka-mira-markovic-iznela-cetiri-milijarde-dolara-u-rusiju-clanak-1561419


http://www.pressonline.rs/info/politika/327767/ojadila-srbiju-mira-markovic-iznela-cetiri-milijarde-dolara-u-rusiju.html
Preporuke:
6
2
151 petak, 06 maj 2016 13:13
Miloševićeva udovica
Diplomata Dušan Bataković otkrio da mu je ruski ambasador, na pitanje zašto Markovićevu čuva vojska, odgovorio: „Da ste vi doneli četiri milijarde dolara, i vas bi čuvala“
Preporuke:
6
2
152 petak, 06 maj 2016 13:15
Alchajmer
- Miloševićeva žena živi u zaštićenom objektu koji je neka vrsta „ruskog Karađorđeva“, gde je štiti ruska vojska. Pitao sam jednog ruskog ambasadora kako to da Miru Marković u Moskvi čuva vojska, da ona živi u jednom zaštićenom vekolikom objektu, ne baš kao Karađorđevo, ali povećem, van grada i da je čuva vojska. Sžaljivo me je pogledao i rekao mi: „E, dragi kolega, da ste vi doneli četiri milijarde dolara u Rusiju, i vas bi čuvala vojska“. Kad podvučete crtu, u pitanju je jedna velika državna pljačka - ispričao je Bataković.- Srbija je više pokradena nego što su pokradene najkorumpiranije zemlje u Africi. Ako izmerite količinu novca koja je izneta iz ove zemlje, iz ove bogate zemlje, videćete da je zapravo u pitanju organizovana pljačka - rekao je on u emisiji „Ćirilica“. Advokat Borivoje Borović ide korak dalje i tvrdi da je porodica Milošević u Rusiju u stvari iznela 14 milijardi dolara.
Preporuke:
6
3
153 petak, 06 maj 2016 13:16
Dragan, Katun
za ne u nato
Slažem se sa Vašom "firmom"
Međutim!
Šerlokov otac je bio Oficir, izbegao zarobljavanje, i prirodno pridružio se D.Mihajloviću.
Po završetku rata biva uhapšen i osuđen. Sam šerlok je svojevremeno izjavio, parafraziram:...Nije dokazano da je moj otac nekog ubio, a ima mnogo onih kojima je spasio ŽIVOT....
Ali pošto smo mi skloni OCEUBISTVU, sasvim mu je normalno da mu Đ I D O postane intimus, čime se sam DIČIO, verovatno je odrađivao inicijaciju ...
Ako vam je logički centar niže pozicioniran, proizvod je auspuh logika, a tu , priznaćete nema ničeg prihvatljivog.
Preporuke:
1
1
154 petak, 06 maj 2016 13:21
Podsetniku
To što ste rekli za Danicu sve je tačno ali to ne treba da vam služi kao alibi za Miru Marković, da niste SNSovac il radikal, da se tim spinovima služite?

Uostalom veza izmedju porodice Draskovic i Milosevic je bila jaka ako se ne varam, secate se pisma Danice Miri oko oslobadjanja Vuka??

Sve je to isto, nema mesta iluzijama!

Sem Kostunice naravno, on nije ni ukrao niti je iz tog komunjarskog sinjela, zato je brzo sa obe strane i sagoren!
Preporuke:
7
2
155 petak, 06 maj 2016 13:41
U potrezi za pokajničkim pismom Danice Drašković Miri Marković
nakog koga je Vuk promptno pušten iz zatvora naiđoh na ovu info vezano za Vuka i Danicu Drašković,

http://anti-censura.com/istina-izasla-na-videlo-vuk-i-danica-draskovic-narucili-ubistvo-srpske-dece-u-kaficu-panda/

!
Preporuke:
4
0
156 petak, 06 maj 2016 14:32
@podsetnik
Ali, to izgleda nikom nije važno.
Pa i nije. Zato što Danica Drašković, na svu sreću, nije uspela da se dokopa pozicije prevelike moći. Da je kojim slučajem bila moćna koliko i MM sigurno bi napravila štetu ako ne veću onda sigurno sličnu kao i MM. Ovako će ostati zapamćena samo kao sitniji lopov u plejadi baraba koje su upropastile ovu zemlju. Takvih baraba ima i previše da bismo ovde svakoga poimence pominjali.
Preporuke:
2
1
157 petak, 06 maj 2016 14:50
Dragan, Katun
za ne u nato
Prevideo sam da ste se obratili Gosn. Oplemenjivaču-fenomenalni komentari-Pozdrav od neinteligentnog linearnog agitatora, i ujedno se Izvinjavam i Vama i Gosn. Observantesu.
Preporuke:
0
0
158 petak, 06 maj 2016 15:02
pitanje
Je l' Bataković beše onaj žuti istoričar?
Pa njemu ne verujem ni slovca!
On mora bar nečim da opravda propali i štetočinski 5. oktobar koji su izveli njegovi istomišljenici, a koji su ga potom nagradili ambasadorskim privilegijama!
Smešni su svi koji se pozivaju na njega i nekog, kao, ruskog ambasadora bez imena i prezimena.
Da mu to, ipak, nije došapnuo Mlađan Dinkić, čuveni žuti ekonomista i štetočina koji je upropastio srpsku ekonomiju, a koji je toliko tražio Miloševićeve milijarde pa ih nikad nije pronašao?
Vi, mrzitelji S. Miloševića, zapravo mrzite sebe jer ste 5. oktobra bili na pogrešnoj strani, na strani upropastitelja Srbije!
Žalim vas!
Preporuke:
3
6
159 petak, 06 maj 2016 15:11
Za Pitanje
da nije reč o samoprojekciji, da žalite sebe i svoje iluzije, a kada čujete istinu, ne podnosite je!

Ni vladavina jednih ni drugih nije bila dobra, no postojale su svakako ograničavajuće spoljne okolnosti i za jedne i druge, u tom smislu cenim jedino dr Vojislava Koštunicu kao državnika ozbiljnog kapaciteta u složenim uslovima!

Nepotrebno je reći da mislim da su komunisti gamad, posle ubijenih na desetine i stotine hiljada Srba.
Preporuke:
3
1
160 petak, 06 maj 2016 15:18
Dobar tekst Dr Dušana Batakovića direktora Balkanološkog instituta SANU
http://www.blic.rs/vesti/politika/dusan-batakovic-namecu-nam-kompleks-nize-vrednosti/nlcdhkv

"Mi smo još uvek žrtve komunističke propagande koja se decenijama kroz školsko štivo nametala kao jedino relevantno tumačenje istorije, i zato smo najčešće i ostali robovi njenih zabluda: mnoge naše škole, trgovi, bulevari i ulice još uvek nose imena serijskih ubica koji su ubijali nevine civile u ime klasne borbe, slomivši Srbiji kao matici srpskog naroda kičmu, uništavanjem njene elite u crvenom teroru 1944-1947. Oni su pred kraj i posle rata pobili više Srba, ideoloških neprijatelja, nego Turci u oba srpska ustanka."
Preporuke:
3
1
161 petak, 06 maj 2016 15:20
za pitanje
Sputnjik intervju sa Batakovićem, vredi pročitati, pošto ga već dovodite u pitanje jeftinim etiketiranjem, pretpostavljam da ste i vi doktor, i akademik, kada sebi dozvoljavate da procenjujete dotičnog, koji vas je jasnom izjavom i navođenjem izvora izbacio iz zone uljuljkanosti u laži SMa i njegove klike, svih odreda danas na vlasti sa šljamom od 5 oktobra



http://rs.sputniknews.com/serbian.ruvr.ru/2013_04_29/Dushan-Batakovic-Srbija-nikad-nije-pala-ovako-nisko/
Preporuke:
3
1
162 petak, 06 maj 2016 15:23
Etiketiranje, relikt komunističkog vremena
Namesto toga nudim vam stav "žutog istoričara" o Briselskom Sporazumu iz intervjua Rusima "Drugo, ako vi čitate ovaj sporazum, vidite da Srbija nema upliv ni u zdravstvo, ni u školstvo, ni u socijalno osiguranje. Ali pre svega u zdravstvo i školstvo koji su za nas od veoma važnog pitanja. Da ne govorim o školstvu i kulturi, koji zadiru i u pitanje identiteta. Znači, nadzor nije kontrola. Kontrolu vrši Priština. Znači, ovo je plan koji Kosovo definitivno zaokružuje kao državu. Treća stvar, i tu ću završiti odgovor na ovo pitanje, je zaštita kulturnih objekata. Ni u tom domenu se Ahtisarijev plan ne sprovodi i naši najveći manastiri često su meta napada albanskih ekstremista. Zamislite srpske pravoslavne manastire na Kosovu! To je jedina kulturna baština u Evropi, koja mora oružjem da se brani od neprijateljskog okruženja, odnosno od suseda koji žive na 500 metara, kilometar ili dva od njih, kao što je to slučaj sa Pećkom patrijaršijom ili sa Dečanima. Znači, to su sve presedani bez primera
Preporuke:
2
0
163 petak, 06 maj 2016 15:23
Ne u Nato
Draganu u katunu
Ništa mi nije jasno?
Vi nabacaste gomilu "činjenica",a onda se nešto izvinjavate ? Kome, čemu,zašto, nije jasno?Koja je svrha vaših komentara, i pored velikog moždanog napora,nedokučih!
Preporuke:
2
0
164 petak, 06 maj 2016 16:55
Dragan, Katun
za ne u nato,
ne obraćajte pozornost na mene, ako sam Vam nečitljiv.
Preporuke:
0
1
165 petak, 06 maj 2016 17:13
Mirjana
"DSS-Dveri (za koje sam glasala) su bile primorane da progutaju žabu". Sličnu misao našla sam u rečima novinara Mileta Isakova u Tabloidu: "Nema veće bruke za Demokrate nego kad u njihovo ime na izbornu krađu ukazuje čovek koji je tako i počeo svoj politički uspon u slučaju Bodrum i koji je čitavu svoju karijeru gradio na krađi i kupovini glasova u Vojvodini punih dvadeset godina. Slaba je uteha što je to dokaz da su ovog puta u pravu jer Pajtić, koji je na tome doktorirao, nesumnjivo zna o čemu govori" Zbog toga mislim da on nije bio dostojan da kaže slavnu Volterovu rečenicu:"Ja se ne slažem ni sa jednom reči koju si izgovorio, ali ću do smrti braniti tvoje pravo da ih izgovoriš."
Preporuke:
1
1
166 petak, 06 maj 2016 19:35
@Za Pitanje
Nepotrebno je reći da mislim da su komunisti gamad, posle ubijenih na desetine i stotine hiljada Srba.

Dakle, ako su komunisti gamad, onda su i Dosovci gamad, jer su Srbiju zavili u crno: upropastili su vojsku, urušili bankarski sistem, pustili Hrvate i Slovence da ekonomski okupiraju Srbiju, uveli tzv. Bolonju u školstvo, RASPRODALI jeftino sve što se dalo prodati, ili su poklanjali nacionalna dobra za jedan evro, itd., itd...
Preporuke:
4
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner