Malo me čudi atmosfera. Posle afere sa krađom glasova sa strane SNS-a su zaćutali. Da li je to zatišje pred buru tj. košavu?
Preporuke:
91
2
2
sreda, 04 maj 2016 09:23
Djura
Ponavljanje glasamja ce biti sve dok nedobije onaj ko treba a to je LOPOVSKA stranka.
Preporuke:
82
1
3
sreda, 04 maj 2016 09:55
Svako zlo ima svoje dobro
Dobro se dogodilo na Veliku subotu ispred spomenika poslednjeg ruskog cara-mučenika Nikolaja Drugog Romanova.
Preporuke:
83
4
4
sreda, 04 maj 2016 10:12
Ne klepeći nanulama
Izbori su pokradeni, posebna priča je Kosovo, SNS na Kosovu nije dobila ni jednog poslanika, sve je pokradeno.Primer, svedoka g-dina Bogdanovića je paradigma za kompletne izbore.Samo novi izbori mogu obezbediti legitimitet za formiranje nove vlade , sve ostalo je mafijaška farsa.
Preporuke:
114
1
5
sreda, 04 maj 2016 10:25
harun al rašid
Suviše lako su se predali DSS-Dveri. Sada će ih konačno počistiti na ovim ponovljenim izborima, a obzirom da su pristali da se izbori ponavljaju, umesto da su se spremili da protestvuju protiv čitavog izbornog sistema u kojem je krađa gotovo institucionalizovana, od biračkih odbora da RIK-a, ostaće ne samo van Parlamenta, nego dodatno potkopanog kredibiliteta. Jer, ovim pokazuju da su spremni da pristanu na zlo, samo ukoliko im prevarant Vučić dopusti da "uđu u igru", odnosno u Parlament.
Preporuke:
41
45
6
sreda, 04 maj 2016 11:23
Oliver Kromvel
Ja lično mislim da će DSS-DVERI preći cenzus samo što će cena biti prevelika.Nema opravdanja za to što ste gospodo stali na istu binu sa kriminalcem iz Šilerove i gej lobistom,nema opravdanja za to što ste stali na binu sa novosadskim separatistom,lazovom i čovekom sumnjive seksualne orjentacije,nema opravdanja za to što ste stali na binu sa uništiteljem srpske drzave i čovekom koji vas je pokrao na izborima 2012 Tadićem i na kraju šta trazite sa stečajnim upravnikom instruiranim od strane amerikanaca.Ako idemo na izbore onda idemo na svim nivoima,izbori su brutalno pokradeni i odrzani u neregularnim uslovima,ovako ostaje utisak da ćete glasovima Bojana Pajtića,Radulovića i Čede u parlament,to je previsoka cena i neoprostiv gest koji nema nikakve veze sa pragmatizmom.Da li zaista verujete da bi se iko od gore spomenutih popeo na binu sa vama da u izbornoj noći Kajl Skot koji je posetio DS nije dao odobrenje za to sa ciljem da vas kompromituje u očima birača.
Preporuke:
41
105
7
sreda, 04 maj 2016 12:06
Spiridon
@ Oliver Kromvel
Odlično, nemoj da glasaš za njih, na protestu nisi i onako ni bio a na izborima 2012 si sa takvim stavom kao jedan i jedan dva glasao za Tomu u drugom krugu. Evo ti Toma glasaj opet za njega sledeće godine, evo ti i Vučić može i Šeki Vojvoda fon Lisović, oni nisu bili u Šilerovoj, niti stečajni upravnici, niti im je bio američki ambasador u izbornoj noći... Dobro američki ambasador je bio baš kod Vučića u izbornoj noći, ali Vučić je heroj, kod njega ambasador ide samo da bi pretio jel da...
Ne znam šta da ti kažem, ponekad napišeš neki razuman komentar ali kada se malo zagrebe odmah proviri Pečat i Cvijanović odnekle iz tebe. Zapitaj se prvo, odakle ti bilo koja informacija kojom tako olako barataš tipa ta o američkom ambasadoru i zašto ti Pečat ili Cvijanović nisu na primer rekli da je američki ambasador bio te noći kod Vučića...?!? Glavno umeće Vučićevog vladanja je u tome da ljudima prodaje gomilu najgorih laži i optužuje druge za ono što sam radi...
Preporuke:
95
18
8
sreda, 04 maj 2016 12:19
Vaše ime
Ne hvale se dverci, i Radulović se pridružio pozivu da se zaokruži br. 5 i podrži lista DSS-Dveri https://dveri.rs/clanci/u-sredu-glasamo-za-postovanje-svakog-glasa-i-izborne-volje-gradjana
Korektno od Radulovića.
Preporuke:
103
3
9
sreda, 04 maj 2016 12:32
Protesti vladajuće koalicije i opozicije u RS u isto vrijeme
Okupljanje građana u organizaciji vladajuće koalicije u Republici Srpskoj održat će se u subotu14. maja u 12 sati, saopćio je danas na press konferenciji Luka Petrović, generalni sekretar Saveza nezavisnih socijaldemokrata.
On je danas kazao da će miting ''Srce za Srpsku, stop izdaji'' biti održan u istom terminu kao i ranije najavljeni protest u organizaciji opozicije - Saveza za promjene.
Kako je kazao Petrović, miting je prijavljen policiji i organizator je već dobio odobrenje za okupljanje.
Oko bine isto mislimo i imate moju podršku. Sad, ko je kakve rezone (i upute ) imao da stanu na tu binu stvarno ne znam i neću da nagađam. Uskoro će se pokazati koliko je sve to bila dobra ideja. Svak nek koristi svoje pravo, stranke da vode politiku, a mi mali ljudi da odlučujemo šta nam je pameti blisko.
Gde je stav dss-a povodom Obradovićevog pisma ? Da li mi je nešto promaklo ?
Preporuke:
18
30
11
sreda, 04 maj 2016 12:39
Sir Oliveru,
Ma hajde, stajali su jedni pored drugih! Ne, nego će misliti da su besmrtni i bogom dani da sami jurišaju protiv ludaka kome svi služe. Naravno, veoma je moguće da Tadić, Čeda ... uđu u novu vladu ali ako je Car go, to treba i reći, istinu svi trebaju sagledati!
Samo razmislite kakva može biti Srbija posle dodatnih 4 godina pod Vučićem. Koje on ima kadrove? Direktno vodi državu ka potpunom slomu. Da li ćemo tada moći nešto popraviti, ako prevarom dobije većinu i formalni legimititet i promeni ustav?
Znači njemu ne smetaju ti svi koje spominješ kada mu prave stranku ili pomažu da uništi zemlju, a mi treba da budemo gadljivi na svega par onih koji igrom slučaja nemaju isti plan služenju lažovu, opsenaru i programiranom uništitelju Srbije.
Razmisli još jednom Sir Olivere!
Preporuke:
75
8
12
sreda, 04 maj 2016 12:51
Sloboda izbora
Srbija bira:
http://vukajlija.com/zabava/posteri/753960
http://vukajlija.com/zabava/posteri/753961
Preporuke:
19
1
13
sreda, 04 maj 2016 12:51
GEDZA
MUDRIJE JE DA SE PATRIOTSKI BLOK BORI I IZ SKUPSTIBSKOG PARLAMEBTA I VAN NJEGA, JER SU MEDIJI BLOKIRANI PA CE BAR VECU SANSU IMATI ZA OBRACANJE JAVNOSTI SA SKUPSTINSKE GOVORNICE.
A DA NE GOVORIM O BUDZETSKOM FINANSIRANJU PARLAMENTARNIH POLITICKIH STRANAKA, KOLIKO CE ZNACITI ZA RAD LJUDIMA KOJI NISU KORUMPIRANI I KOJI SU STVARNO SVO SVOJE VREME I SNAGU POSVETILI BORBI ZA OSLOBODJENJE SRBIJE.
Preporuke:
53
1
14
sreda, 04 maj 2016 12:55
Sima
Bas su ti iz Kladova nevaljali, nevaspitani i skloni nasilju. Kad dodju Ceda i Boris sve ce biti lepo i demokratski jedva cekam.
Preporuke:
2
41
15
sreda, 04 maj 2016 12:56
cisto onako
@Oliver Kromvel
Lopov ti obije kucu, a ti neces da prihvatis svedocenje u svoju korist samo zato sto imas lose odnose sa komsijom koji bi da svedoci?
Meni je ovo prinudno udruzivanje ok, pod nekoliko uslova. Prvo, ova izborna kradja se mora ogoliti do kraja, a ne da bude kao sa Tominim i Alekovim dzakovima. Ako Dveri-DSS odustanu od istrage nakom ulaska u parlament, onda im je ocigledno samo bilo bitno da dobiju mandate i nista vise od toga. Ali mislim da su i oni sami svesni da ce izgubiti glasace ako dodje do takvog razvoja situacije.
Drugo, u samoj skupstini moraju da ostanu dosledni svom programu i svojim principima, sto bi bila potvrda da nije bilo nikakve nepostene trgovine. Ako se tako budu odvijale stvari, ja nemam nikakav problem sa Cedinom podrskom, koja je uzgred budi receno, prilicno mlaka. DS i DJB su iskreniji u odbrani izbornih rezultata.
Preporuke:
83
3
16
sreda, 04 maj 2016 12:59
Kromwelu...
...mogao bih da se slozim sa tobom, sve je tacno, ali previdjas golu cinjenicu da ce Supermen ostati na vlasti a da nece imati ko da ga kontrolise. Lakse je sa Praskom izaci na kraj nego sa Njime.
Po meni, svi treba da se ujedine protiv Svemoguceg i njegovog mu Oca, nevidjenog Junaka Seselja, koji je sam sebe obesmislio tako da mu ni njegovi primitivci ne mogu vise pomoci.
Preporuke:
68
3
17
sreda, 04 maj 2016 13:01
Istina Pravdic
@Oliver Kromvel
Verovatno ste zaboravili poslovicu o kamili kad promoli svoji slatku njušku, a politika je često veština mogućeg, posebno pod našim okolnostima.
Preporuke:
35
4
18
sreda, 04 maj 2016 13:05
Djurdjevicu...
...bice sve normalno dok papiri ne stignu u tvoje 'index' ruke!
Posle toga Bog sveti zna sta si naumio, mozda da ne bude kradja za 3/4 jednog glasa, mozda je bezbolnije 100 ili cak 1000 glasova ukrasti.
Lopuze!
Preporuke:
46
2
19
sreda, 04 maj 2016 13:17
Agent
Nije mi jasno po kom principu se na nekim mestima ponavlja glasanje a na nekim mestima je izborni rezultat poništen a uneta tzv nula i nema ponovnog glasanja. Ili jedno ili drugo a ne malo vako malo nako. Baška to što mi nije jasno kako sme da se unosi nula i na taj način uzima nečije pravo da glasa.
Preporuke:
50
1
20
sreda, 04 maj 2016 13:33
dura
Komentar ka seselju da samo podsetim vucicu postavi me za ministra finansija zar neuvidjate da je vec na precac zaboravio Karlobag Virovitca....
Preporuke:
42
5
21
sreda, 04 maj 2016 13:44
Kolko
čovekolikih bića živi u Beogradu?
Kolko ih je izašlo da BRANI svoja PRAVA?
Hvala na trudovima.
Preporuke:
45
1
22
sreda, 04 maj 2016 13:52
Agente!
sreda, 04 maj 2016 13:17 Agent
Nije mi jasno po kom principu se na nekim mestima ponavlja glasanje a na nekim mestima je izborni rezultat poništen a uneta tzv nula i nema ponovnog glasanja. Ili jedno ili drugo a ne malo vako malo nako. Baška to što mi nije jasno kako sme da se unosi nula i na taj način uzima nečije pravo da glasa.
Preporuči komentar: 5 0
Svi smo mi NULE ako mu prođe ovo nekažnjeno.
(potencijalna nula od hejtera)
Preporuke:
39
0
23
sreda, 04 maj 2016 14:00
Banditski brlog
Eno najnovija vest u Blicu da je glasanje prekinuto u Vranju jer je uhvaćen glasač sa unapred zaokruženim glasačkim lističima. Tako je to: kad se "Bugarski voz" zahukta on se lako ne zaustavlja. A kad se sve završi,Šibicar sve putnike đumle vodi na "Leskovački voz". Pa kad je bal nek je bal, ima se može se i nema da fali - časte "bezobrazno" bogati penzioneri!!!
Preporuke:
46
3
24
sreda, 04 maj 2016 14:11
Djura
Ponovo kradja u Vranju na birackom mestu 24 zaokruzen listic unapred.
Preporuke:
42
3
25
sreda, 04 maj 2016 14:26
Oliver Kromvel
Spiridon-istina boli i to razumem,ono što ne razumem je toliko srdzbe sa vaše strane niokočega.Manite se tih niskih udaraca na nivou osnovne škole tipa idi glasaj za Tomu i slične budalaštani,što se tiče Cvijanovića ja sam blokiran na njegovom Novom Standardu još od novembra 2013.Pokušavate da se sluzite taktikom napad je najbolja odbrana i pokušavate da odbranite neodbranjivo,ja čvrsto stojim pri svom stavu,ovo će biti skupo naplaćeno,tih vaših 13 mandata i to dobrim delom preumljenih ništa ne znači niti su bilo kakva pretnja Vučiću.Stali ste na binu sa lopovima,sodomitima,uništiteljima srpstva,oni vas preziru sa vama su na bini zato što im je tako naređeno.Da li je moguće da niko ne prepoznaje Nemačko-Američku borbu za vlast u Srbiji,Vučić je Nemački čovek sva opozicija je na Američkom platnom spisku.I gde su vam Rusi u celoj priči,što se niste obratili ruskoj ambasadi makar jednim dopisom nego ste potpuno netaktički upali u zamku i zarad cenzusa potrčali direktno u zasedu.
Preporuke:
19
30
26
sreda, 04 maj 2016 14:36
Oliver Kromvel
Spiridon,Sir Oliveru, cisto onako-ako prođete dobićete mrvice sa vučićevog stola,pod ovim uslovima i pod američkim pritiskom on će vrlo rado da vam da te mandate,nadmudrio vas je,naterao vas je da sa najgorim šljamom stanete rame uz rame i molite za cenzus.To koliko je ovo velika greška postaće vam jasno tek u parlamentu kada Vučić i njegov potrčko Šešelj svaki put kada im budete prigovorili budu izvukli taj argument sa kojim će plašiti narod,već je počeo da konstruiše priče o novom DOS-u.A dubinu štete ćete shvatiti onog dana kada Čeda,Boris,Pajtić budu glasali za izbacivanje Kosmeta i preambule iz ustava,tada ćete shvatiti dubinu svoje greške i lakomislenost poteza koje sada vučete.Ono što je primetno je odsustvo kordinacije na relaciji DVERI-DSS,nešto nevideh da je neko iz DSS-a stao iza pisma Boška Obradovića.Trebali ste narod da pozovete na ulice,da se sruši cela ova post izborna lakrdija,ovo nije gospodo pragmatizam što radite to je davanje autogolova.
Preporuke:
11
30
27
sreda, 04 maj 2016 14:47
Oliver Kromvel
Kromwelu..-ne trebaju svi da se ujedine,ne treba nam novi DOS,šta vi uopšte zelite da sa Bodrumom,Šilerovom i stečajnim upravnicima menjate Vučića,to je otvaranje pandorine kutije,znate koja je razlika između njih i njega,sve što on radi oni bi radili mnogo brze i servilnije,samo to i ništa više.Te priče lako ćemo sa ovim onim je podcenjivanje jedne vazne činjenice oni ne deluju sami imaju moćne gazde i zgaziće vas ili okrenuti na svoju stranu.Drugo što treba da vam bude jasno,Šešelj će čuvati leđa Vučiću do kraja,nećete vi ni imati šanse da doprete do Vučića jel će njegov kerber da vas ujeda gde god stigne,on zeli da bude jedini patriota u parlamentu i poziciju koju mu je obećao Vučić će braniti zestoko,stvar je u tome što za razliku od Čede i Borisa on vama moze da nanese štetu i potpuno vas politički diskredituje i uništi ako neverujete pogledajte koliko je srozao DSS-DVERI u toku predizborne kampanje napadom na Sandu i Jasminu Vujić,osvestite se.
Preporuke:
19
7
28
sreda, 04 maj 2016 15:05
Mićko
@Oliver Kromvel
Dobro, šta je potrebno? Biti zauvek izvan parlamenta, bez ikakvog uticaja u institucijama, bez imalo medijske pažnje i bez prebijene pare? I iz te pozicije pozivati na proteste na koje se ne odaziva ni besan ker (uostalom, iz Vojvodine si, znaš koliko košta vozanje do Beograda, a Beograđani u bašti sede sve duvan pišeći i kavu ispijajući, za proteste ne mare? Ili se treba skloniti i čekati da se fantom zvani Prava Nacionalana Opozicja (neka nova stranka, novi pokret) konačno materijalizuje? Od 2008. slušam priče o tome i šta im je rezultat - ništa, fesbukovsko mudrijašenje, sve veća zlovolja i dalje razvaljivanje kakvih - takvih struktura (stranaka) koje već postoje.
Hajde, molim te, reci šta je po tvom mišljenju potrebno činiti. Evo, normalno razgovaramo. Ne obraćajmo pažnju na tonove ogorčenosti, uzmimo da je to prirodno u ovakvoj situaciji.
Preporuke:
36
5
29
sreda, 04 maj 2016 15:13
Cviko
"DSS: Na biračkom mestu u Kladovu neviđeni pritisak i pretnje aktivista SNS biračima
Na ponovljenim izborima u opštini Kladovo, trenutno se vrši neviđeni pritisak aktivista SNS koji upadaju ljudima u dvorište i uz pretnje izvlače na glasanje. Građani javljaju da više radnika Đerdapa automobilima kruže po mestu i ucenjuju birače.
Pretnje aktivista SNS su jednostavne: „Mi ćemo tačno videti za koga ste glasali, ne zaboravite ko je na vlasti“. Policiji ni traga!".
Očekujem da će te ove tvrdnje dokazati snimcima mobilnih telefona čime će te osporiti naredni i za sada zadnji pasus u tekstu.
Preporuke:
27
3
30
sreda, 04 maj 2016 15:38
Cviko
@Mićko,
Što god da se predloži, svi će to razmatrati uz kafu i duvanski dim, koji će odneti u vazduh sve ono što hoćete ili nećete. Ljudi su još uvek komotni. Još uvek misle da se stvari mogu ili ne mogu rešavati mudrijašenjem preko društvenih mreža uključujući i stranice NSPM-a. Ima vremena, postoje rešenja sve u stilu tra, la, la, la,la... Misle, neće mene i toga se drže sve dok im se ne desi a kad se desi onda opet ide neka priča bez suprotstavljanja situaciji. Ćute. Dokle, niko ne zna. Podsećam da su u Austriji kao i u Srbiji, isti dan održani izbori. Oni su rezultate saznali za dva časa a mi do ovog trenutka znamo ništa. Oba izborna postupka dobila su ocenu da je sve bilo u redu. A da li je sve u redu? Nije!
Preporuke:
27
2
31
sreda, 04 maj 2016 15:54
ljubomir jarić
za Cviku,
Poštovani Cviko ne mogu da se složim sa Vama povodom Vašeg zadnjeg komentara o dometu društvenih mreža. Meni komentari na NSPMu stvarno puno znače u profilisanju sopstvenog stava. Veoma pažljivo čitam sve što je objavljeno i razmišljam o svim stavovima bez predubeđenja. Ima ovde sijaset sjajnih komentara i razmišljanja. Neka mi u prvi mah izgledaju ovako ili onako, al teraju me da ih uzmem u obzir i korigujem se ili nadgradim. Pozdrav.
Preporuke:
28
1
32
sreda, 04 maj 2016 16:40
r2d2 c3po
Da li Dveri mogu da naguraju potrebnih oko hiljadu glasova da bi ušli u parlament?SNS ima opasnu mašineriju koja sve melje na lokalnim izborima.Oni to među sobom zovu "izvlačenje glasova".Sa birališta im javljaju koliko je ljudi došlo,ko nije došao njemu idu na adresu i "izvlače" ga na glasanje.I tako u krug...
Protiv takve mašine niko nema šansu. Zašto su Dveri pristale na ponovljene izbore? Imali su sasvim ugodnu poziciju da bojkotuju i da uporno ponavljaju izborna krađa(kad je SNS već uhvaćen u krađi).
Iznenadio me je Kromvel.Otkud tako rigidan stav?Same Dveri su 2012.govorile o krađi i ništa,svi su ignorisali.Sada je potreban glas svih,pa i DS-a. Tako je efekat jači.
Mislim da su pristali na igru vlasti i da će rezultat na ovih 15 mesta biti ogledalo SNS mašine.Mnogo ugodnije i medijski propraćenije bi bilo da su odbili odluku RIK-a o ponovljenom glasanju i da su odmah izašli na proteste.Tako bi stvar bila bolja na duže staze.
Preporuke:
18
4
33
sreda, 04 maj 2016 17:42
Bez zamajavanja naroda...
Kakvi god da budu rezultati ovih ponovljenih izbora mora se istrajati na poništenju svih održanih 24 aprila. Ako opozicija ne istraje na tome i izbori se ne ponište onda se može zaključiti samo jedno. Niti imamo demokratiju u Srbiji, niti opoziciju dostojnu poverenja građana.
Preporuke:
19
3
34
sreda, 04 maj 2016 19:01
mansiti
Ispred OŠ Stefan Nemanja u Nišu,možete videti više aktivista SNS nego glasača.Tu su i budući predsednik opštine Pantelej(Bata Vasiljević),kao i direktor elektroistoka(Darko Bulatović,inače vojni invalidski penzioner),obilaze redom glasače i dovoze do biračkog mesta.Imaju spiskove svih članova kojima je neko dobio posao preko stranke,tako da cele porodice moraju glasati za njih.Ovo nisu izbori,ovo je najobičnija farsa u režiji SNS.
Preporuke:
33
0
35
sreda, 04 maj 2016 19:13
cisto onako
Izgleda da ce izlasnost biti 40-42%, znaci 400-500 glasova je dovoljno za cenzus patriotske koalicije, a LDS-SDS-LSV prolaze bez da im je potreban i jedan glas.
Preporuke:
10
1
36
sreda, 04 maj 2016 19:54
Gordana
@Oliver Kromvel
Grešite, Vučić uopšte nije nemački čovek, već britansko-američki. Mnogi u Nemačkoj to nisu, a kamoli on. U Srbiji je za njegovo vreme, a posebno u poslednjih 6 meseci postignut rekord u količini anglosaksonskog kapitala koji je uplivao u Srbiju. To se vidi kroz presek direknih investicija, to se vidi kroz abnormalne aktivnosti Naleda i Usaida, to se vidi kroz glomazne transakcije u nekretninama...Britanski i američki kapital ulazi svom silinom na čitav Balkan, a najvećim delom u Srbiju. To je okvir u kom se odvijaju današnji događaji, na žalost.
Preporuke:
13
4
37
sreda, 04 maj 2016 20:06
Jastreb
Zašto je opozicija uopšte prihvatila da se ponovljeni izbori održe u sredu? Mnogo se greši i čeka... Nije dobro.
Preporuke:
4
1
38
sreda, 04 maj 2016 20:20
Pavle
Zašto je "Oliver Kromvel" odabrao baš taj nadimak?
Preporuke:
8
1
39
sreda, 04 maj 2016 20:22
Milenko
@ Gordana
Grešite, draga moja, ne ulaze u Srbiju engleski i američki kapital, već ulaze njihovi lopovi da opljačkaju ono malo što je ostalo u Srbiji. Kao što imate na vlasti u Srbiji decu lopova komunista, tako su ti strani okupatori deca konjokradica, lopova i ubica sa zapada.
Preporuke:
14
0
40
sreda, 04 maj 2016 20:29
Golub
Primećujem da su botovi dobili prekomandu, pa nema ko da udara minuse. Dugo su izdržali siroti na suvoj hrani. Sada kada su zadužili fantomke, verovatno će u sledovanju dobiti i nešto čorbasto uz zarđale kašike. Šalu na stranu, ali nećemo mi njima videti leđa ako budemo samo tipkali po tastaturama. Što reče Đorđe, nije ovo došlo na izborima...
Preporuke:
16
2
41
sreda, 04 maj 2016 20:34
srecno - good luck -
Vi imate kinesku investiciju u srbiji ...
opet mi je zao sto ste jako neobrazovani
ne postoje americki i britanski ljudi pa jos neki tamo ljudi...
imate sada parade anti nazzi V-day
i videce nevidjenu zbrku ...
opet nije jasno sta pricam
ko je kome duzan
amerika kini zar ne
i zasto se cuti o tome
zato sto je to novi svet
raspad eu niko nemoze da zaustavi i sve te nazziste
gomile budala
a recesija u eu je
onda da biste ikada culi istinu
trazite
* recesion in usa last 24h
*crisis in eu last 24h
reports nemogu vam objasniti neznate mandarin
i nemojte mistifikovati
bi ste pod propagandom gluposti
i to se desava samo kod vas -morate pisati i objasnjavati
da ljudi imaju da prezive gluposti
a 7 crisi in eu e to je film holiwood 2016...pozdrav
V-day russsia 9.5.2016.
i svi opkoljavaju russiju i onda nista
ha hahahahaha .....
Preporuke:
7
0
42
sreda, 04 maj 2016 20:37
KROMVELU
Kod tebe je prisutna Šešeljeva " patriotska filozofija" , "ćerku kara , snajki prigovara", dosta više šešeljevske etike i patriotizma, pročitan si bukvar !
Preporuke:
13
7
43
sreda, 04 maj 2016 20:44
Baba Simana
Jedva cekam da zavrsi ovaj cirkus i pocne Skupstina! Vukadinovic vs Lazanski, Canak vs Seselj, Bole Obradovic vs Ceda, Sarovic vs Martinovic.. Zao mi sto nece biti Pavicevica i Borka, al i ovako ne pamtim kad je skupstina bila jaca.
Preporuke:
9
1
44
sreda, 04 maj 2016 20:45
Dogovor iz 1804
@Gordana
Najbliže istini je da ulazi kapital koji je sve vreme i bio pod kontrolom udbomafije, samo je opran u of šor poreskim rajevima, pa je tako upakovan delimično stigao u zemlju. Vrapci na grani znaju za subvencije sumnjivim stranim investitorima i slično.Ekipa na vlasti, odnosno hobotnica koja ima krake u svim eks ju republikama i dijaspori, drži pod svojom kontrolom finansijski kompleks, dok narodu nemilosrdno guli kožu i ostavlja ga bez posla. Kratak povodac je stari metod totalne kontrole isproban u praksi u svim diktaturama.
Preporuke:
10
0
45
sreda, 04 maj 2016 20:59
Veljko D
Današnji rezultati, BM 9 Bačka Topola: Upisano 684 glasača, glasalo 240 (35,09%). DVERI-DSS 57 GLASOVA (23,75%)
Preporuke:
15
1
46
sreda, 04 maj 2016 21:02
Veljko D
Na tom BM (br.9 B.Topola) 24.04. DVERI-DSS imali 11 glasova.
Preporuke:
8
2
47
sreda, 04 maj 2016 21:10
Miloš
Odlične vesti iz biračkih mesta severno od Save i Dunava. Skoro je izvesno da DSS-Dveri ulaze u Parlament.
Preporuke:
13
0
48
sreda, 04 maj 2016 21:26
negi
Saopšteno iz štaba DSS-Dveri,prešli cenzus!
Preporuke:
11
0
49
sreda, 04 maj 2016 21:33
Gordana
@Milenko
Konjokradice, lovokradice, kako god ih mi zvali, su pod britanskom kontrolom. Možda su na dnu njihove lestvice, ali su pod kontrolom, a ne nezavisni igrači. To potvrđuje poseta princa Čarlsa, to potvrđuje Samit održan u Londonu, na kom su bili prisutni svi od Rame, preko Mila do Vučića.
@Dogovor iz 1804
Bojim se da grešite, iako sam spremna da se složim da su naši dobili mrvice sa tog stola. Balkan je i Rumunija, a pojačan upliv tog kapitala je vidljiv i tamo. Anlosaksonski fondovi ulaze na Balkan i nisu tu da bi služuli domaće udbaše, već da bi nama još stabilnije vladali. Zašto sada? Prvo, sada smo najjeftini i dovoljno iscrpljeni, drugo, sada je vreme da se organizaciono "zatvori" pitanje Balkana na jedan malo duži period. Koliko će to "zatvaranje" tj. premetačina trajati, dok se ne stabilizuje na način koji im pogoduje, videćemo.
Preporuke:
5
2
50
sreda, 04 maj 2016 21:36
negi
Cviko da časti,DSS-Dveri ušle u Parlament!
Preporuke:
17
0
51
sreda, 04 maj 2016 21:51
Sofronije
Puko je! Puko je! Počelo je!
Preporuke:
19
0
52
sreda, 04 maj 2016 21:56
Muštuluk
Vreme za čestitke, ili još nije?
Ajd da čestitam, neću da pogrešim.
Prognoza moja 5,017%
Gosn Đorđe da časti za muštuluk.
Kamilica, topla, bez šećera.
Profesor Ševarlić, osećam to, samo ako ga zdravlje ne osujećuje ima da se raspriča o ulozi i šansi poljoprivrede u gladnoj Srbiji. Da nam obrazlaže po stotinu puta dok shvatimo. Da i đaci shvate. I štetočine da shvate. I vlast da shvati. Treba da se oslobodi Vojvodina od Arapa i domaćih špekulanata i buržuja. Zemlja neka pripada onima koji je obrađuju. Arapi u Arabiju. Da vade naftu a ne da trguju našim njivama. Pobrkali su lončiće, pa ne ide tako.
I iz drugih klupa, red je, da se ovaj poslanik podrži.
Vode, šume, zemlja, vazduh, pa to su elementi koje i stare filosofije pominju u tumačenju sveta.
Neka se sada ta triipo elementa pominju kada se pominje pljačka Srbije.
Ja toliko.
Preporuke:
12
2
53
sreda, 04 maj 2016 22:49
BB
"Ko sme taj može, ko ne zna za strah taj ide napred"! - Vojvoda Ž.Mišić.
Čestitke za PB i srećno! Tek sada predstoji borba za slobodu i čast Otečestva!
Preporuke:
5
0
54
četvrtak, 05 maj 2016 00:27
Turas
O. Kromvel - Uzmimo hipotetički da ste u pravu što se tiče saradnje DSS-Dveri sa Čedom , Pajtićem i Rdulovićem da je po Vama - nameštaljka .Da li bi bez ovih prešli cenzus ? Da li imaju obavezu da sarađuju po pitanjima koja su u suprotnosti sa njihovim predizbornim obećanjima ? Ako su pro američki podanici kako Vi tvrdite , onda za Srbiju nema spasa - parlametarnog . Na kraju ne mogu da tvrdim da niste - ali ni da jeste - u pravu . U tome slučaju mnogi događaji izgledaju bezsmisleno .
Preporuke:
3
0
55
četvrtak, 05 maj 2016 02:05
fićo
Kad uskoro,nadam se,vučić bude ružna prošlost,postavljaće se pitanje kako je takav antijunak mogao tako da vlada,svi će se čudom čuditi.Svakog sam mogao zamisliti od ranije garniture kao nekakvog diktatora,ali njega baš nikako.On je čovek bez osobina,bez karaktera,bezbojna masa.Kao kad neki totalni bezveznjak voda zgodnu žensku.Čudna je Srbija.
Preporuke:
5
0
56
četvrtak, 05 maj 2016 20:27
Gordani
U potpunosti ste u pravu u toku je pisanje skaradno liberalne uredbe koju će Tabakovićka predložiti a englezii pitati o njihovim toksičnim fondovima kojima će usisati i naše penzije kao što su uradili u USA i rudna bogatstva sve za budzašto. Sumnjivi investicioni fondovi iz Insajd džob filma su ono za šta treba da se pripremi naredni parlament! pored menjanja Ustava!
Vrlo sličnu priču ćemo gledati kao i za vreme Đelića i Ivane Dulić Marković koji su sve srbske interese u SSPu predali za račun finansijskih institucija! Tako i Tabakovićka sada radi sa investicionim fondovima! Pripremite se da nas ogule do gole kože!
Odlično, nemoj da glasaš za njih, na protestu nisi i onako ni bio a na izborima 2012 si sa takvim stavom kao jedan i jedan dva glasao za Tomu u drugom krugu. Evo ti Toma glasaj opet za njega sledeće godine, evo ti i Vučić može i Šeki Vojvoda fon Lisović, oni nisu bili u Šilerovoj, niti stečajni upravnici, niti im je bio američki ambasador u izbornoj noći... Dobro američki ambasador je bio baš kod Vučića u izbornoj noći, ali Vučić je heroj, kod njega ambasador ide samo da bi pretio jel da...
Ne znam šta da ti kažem, ponekad napišeš neki razuman komentar ali kada se malo zagrebe odmah proviri Pečat i Cvijanović odnekle iz tebe. Zapitaj se prvo, odakle ti bilo koja informacija kojom tako olako barataš tipa ta o američkom ambasadoru i zašto ti Pečat ili Cvijanović nisu na primer rekli da je američki ambasador bio te noći kod Vučića...?!? Glavno umeće Vučićevog vladanja je u tome da ljudima prodaje gomilu najgorih laži i optužuje druge za ono što sam radi...
Korektno od Radulovića.
On je danas kazao da će miting ''Srce za Srpsku, stop izdaji'' biti održan u istom terminu kao i ranije najavljeni protest u organizaciji opozicije - Saveza za promjene.
Kako je kazao Petrović, miting je prijavljen policiji i organizator je već dobio odobrenje za okupljanje.
http://ba.n1info.com/a93991/Vijesti/Vijesti/Protest-vladajuce-koalcije-i-opozicije-u-isto-vrijeme.html
Oko bine isto mislimo i imate moju podršku. Sad, ko je kakve rezone (i upute ) imao da stanu na tu binu stvarno ne znam i neću da nagađam. Uskoro će se pokazati koliko je sve to bila dobra ideja. Svak nek koristi svoje pravo, stranke da vode politiku, a mi mali ljudi da odlučujemo šta nam je pameti blisko.
Gde je stav dss-a povodom Obradovićevog pisma ? Da li mi je nešto promaklo ?
Samo razmislite kakva može biti Srbija posle dodatnih 4 godina pod Vučićem. Koje on ima kadrove? Direktno vodi državu ka potpunom slomu. Da li ćemo tada moći nešto popraviti, ako prevarom dobije većinu i formalni legimititet i promeni ustav?
Znači njemu ne smetaju ti svi koje spominješ kada mu prave stranku ili pomažu da uništi zemlju, a mi treba da budemo gadljivi na svega par onih koji igrom slučaja nemaju isti plan služenju lažovu, opsenaru i programiranom uništitelju Srbije.
Razmisli još jednom Sir Olivere!
http://vukajlija.com/zabava/posteri/753960
http://vukajlija.com/zabava/posteri/753961
A DA NE GOVORIM O BUDZETSKOM FINANSIRANJU PARLAMENTARNIH POLITICKIH STRANAKA, KOLIKO CE ZNACITI ZA RAD LJUDIMA KOJI NISU KORUMPIRANI I KOJI SU STVARNO SVO SVOJE VREME I SNAGU POSVETILI BORBI ZA OSLOBODJENJE SRBIJE.
Lopov ti obije kucu, a ti neces da prihvatis svedocenje u svoju korist samo zato sto imas lose odnose sa komsijom koji bi da svedoci?
Meni je ovo prinudno udruzivanje ok, pod nekoliko uslova. Prvo, ova izborna kradja se mora ogoliti do kraja, a ne da bude kao sa Tominim i Alekovim dzakovima. Ako Dveri-DSS odustanu od istrage nakom ulaska u parlament, onda im je ocigledno samo bilo bitno da dobiju mandate i nista vise od toga. Ali mislim da su i oni sami svesni da ce izgubiti glasace ako dodje do takvog razvoja situacije.
Drugo, u samoj skupstini moraju da ostanu dosledni svom programu i svojim principima, sto bi bila potvrda da nije bilo nikakve nepostene trgovine. Ako se tako budu odvijale stvari, ja nemam nikakav problem sa Cedinom podrskom, koja je uzgred budi receno, prilicno mlaka. DS i DJB su iskreniji u odbrani izbornih rezultata.
Po meni, svi treba da se ujedine protiv Svemoguceg i njegovog mu Oca, nevidjenog Junaka Seselja, koji je sam sebe obesmislio tako da mu ni njegovi primitivci ne mogu vise pomoci.
Verovatno ste zaboravili poslovicu o kamili kad promoli svoji slatku njušku, a politika je često veština mogućeg, posebno pod našim okolnostima.
Posle toga Bog sveti zna sta si naumio, mozda da ne bude kradja za 3/4 jednog glasa, mozda je bezbolnije 100 ili cak 1000 glasova ukrasti.
Lopuze!
Kolko ih je izašlo da BRANI svoja PRAVA?
Hvala na trudovima.
Nije mi jasno po kom principu se na nekim mestima ponavlja glasanje a na nekim mestima je izborni rezultat poništen a uneta tzv nula i nema ponovnog glasanja. Ili jedno ili drugo a ne malo vako malo nako. Baška to što mi nije jasno kako sme da se unosi nula i na taj način uzima nečije pravo da glasa.
Preporuči komentar: 5 0
Svi smo mi NULE ako mu prođe ovo nekažnjeno.
(potencijalna nula od hejtera)
Dobro, šta je potrebno? Biti zauvek izvan parlamenta, bez ikakvog uticaja u institucijama, bez imalo medijske pažnje i bez prebijene pare? I iz te pozicije pozivati na proteste na koje se ne odaziva ni besan ker (uostalom, iz Vojvodine si, znaš koliko košta vozanje do Beograda, a Beograđani u bašti sede sve duvan pišeći i kavu ispijajući, za proteste ne mare? Ili se treba skloniti i čekati da se fantom zvani Prava Nacionalana Opozicja (neka nova stranka, novi pokret) konačno materijalizuje? Od 2008. slušam priče o tome i šta im je rezultat - ništa, fesbukovsko mudrijašenje, sve veća zlovolja i dalje razvaljivanje kakvih - takvih struktura (stranaka) koje već postoje.
Hajde, molim te, reci šta je po tvom mišljenju potrebno činiti. Evo, normalno razgovaramo. Ne obraćajmo pažnju na tonove ogorčenosti, uzmimo da je to prirodno u ovakvoj situaciji.
Na ponovljenim izborima u opštini Kladovo, trenutno se vrši neviđeni pritisak aktivista SNS koji upadaju ljudima u dvorište i uz pretnje izvlače na glasanje. Građani javljaju da više radnika Đerdapa automobilima kruže po mestu i ucenjuju birače.
Pretnje aktivista SNS su jednostavne: „Mi ćemo tačno videti za koga ste glasali, ne zaboravite ko je na vlasti“. Policiji ni traga!".
Očekujem da će te ove tvrdnje dokazati snimcima mobilnih telefona čime će te osporiti naredni i za sada zadnji pasus u tekstu.
Što god da se predloži, svi će to razmatrati uz kafu i duvanski dim, koji će odneti u vazduh sve ono što hoćete ili nećete. Ljudi su još uvek komotni. Još uvek misle da se stvari mogu ili ne mogu rešavati mudrijašenjem preko društvenih mreža uključujući i stranice NSPM-a. Ima vremena, postoje rešenja sve u stilu tra, la, la, la,la... Misle, neće mene i toga se drže sve dok im se ne desi a kad se desi onda opet ide neka priča bez suprotstavljanja situaciji. Ćute. Dokle, niko ne zna. Podsećam da su u Austriji kao i u Srbiji, isti dan održani izbori. Oni su rezultate saznali za dva časa a mi do ovog trenutka znamo ništa. Oba izborna postupka dobila su ocenu da je sve bilo u redu. A da li je sve u redu? Nije!
Poštovani Cviko ne mogu da se složim sa Vama povodom Vašeg zadnjeg komentara o dometu društvenih mreža. Meni komentari na NSPMu stvarno puno znače u profilisanju sopstvenog stava. Veoma pažljivo čitam sve što je objavljeno i razmišljam o svim stavovima bez predubeđenja. Ima ovde sijaset sjajnih komentara i razmišljanja. Neka mi u prvi mah izgledaju ovako ili onako, al teraju me da ih uzmem u obzir i korigujem se ili nadgradim. Pozdrav.
Protiv takve mašine niko nema šansu. Zašto su Dveri pristale na ponovljene izbore? Imali su sasvim ugodnu poziciju da bojkotuju i da uporno ponavljaju izborna krađa(kad je SNS već uhvaćen u krađi).
Iznenadio me je Kromvel.Otkud tako rigidan stav?Same Dveri su 2012.govorile o krađi i ništa,svi su ignorisali.Sada je potreban glas svih,pa i DS-a. Tako je efekat jači.
Mislim da su pristali na igru vlasti i da će rezultat na ovih 15 mesta biti ogledalo SNS mašine.Mnogo ugodnije i medijski propraćenije bi bilo da su odbili odluku RIK-a o ponovljenom glasanju i da su odmah izašli na proteste.Tako bi stvar bila bolja na duže staze.
Grešite, Vučić uopšte nije nemački čovek, već britansko-američki. Mnogi u Nemačkoj to nisu, a kamoli on. U Srbiji je za njegovo vreme, a posebno u poslednjih 6 meseci postignut rekord u količini anglosaksonskog kapitala koji je uplivao u Srbiju. To se vidi kroz presek direknih investicija, to se vidi kroz abnormalne aktivnosti Naleda i Usaida, to se vidi kroz glomazne transakcije u nekretninama...Britanski i američki kapital ulazi svom silinom na čitav Balkan, a najvećim delom u Srbiju. To je okvir u kom se odvijaju današnji događaji, na žalost.
Grešite, draga moja, ne ulaze u Srbiju engleski i američki kapital, već ulaze njihovi lopovi da opljačkaju ono malo što je ostalo u Srbiji. Kao što imate na vlasti u Srbiji decu lopova komunista, tako su ti strani okupatori deca konjokradica, lopova i ubica sa zapada.
opet mi je zao sto ste jako neobrazovani
ne postoje americki i britanski ljudi pa jos neki tamo ljudi...
imate sada parade anti nazzi V-day
i videce nevidjenu zbrku ...
opet nije jasno sta pricam
ko je kome duzan
amerika kini zar ne
i zasto se cuti o tome
zato sto je to novi svet
raspad eu niko nemoze da zaustavi i sve te nazziste
gomile budala
a recesija u eu je
onda da biste ikada culi istinu
trazite
* recesion in usa last 24h
*crisis in eu last 24h
reports nemogu vam objasniti neznate mandarin
i nemojte mistifikovati
bi ste pod propagandom gluposti
i to se desava samo kod vas -morate pisati i objasnjavati
da ljudi imaju da prezive gluposti
a 7 crisi in eu e to je film holiwood 2016...pozdrav
V-day russsia 9.5.2016.
i svi opkoljavaju russiju i onda nista
ha hahahahaha .....
Najbliže istini je da ulazi kapital koji je sve vreme i bio pod kontrolom udbomafije, samo je opran u of šor poreskim rajevima, pa je tako upakovan delimično stigao u zemlju. Vrapci na grani znaju za subvencije sumnjivim stranim investitorima i slično.Ekipa na vlasti, odnosno hobotnica koja ima krake u svim eks ju republikama i dijaspori, drži pod svojom kontrolom finansijski kompleks, dok narodu nemilosrdno guli kožu i ostavlja ga bez posla. Kratak povodac je stari metod totalne kontrole isproban u praksi u svim diktaturama.
Konjokradice, lovokradice, kako god ih mi zvali, su pod britanskom kontrolom. Možda su na dnu njihove lestvice, ali su pod kontrolom, a ne nezavisni igrači. To potvrđuje poseta princa Čarlsa, to potvrđuje Samit održan u Londonu, na kom su bili prisutni svi od Rame, preko Mila do Vučića.
@Dogovor iz 1804
Bojim se da grešite, iako sam spremna da se složim da su naši dobili mrvice sa tog stola. Balkan je i Rumunija, a pojačan upliv tog kapitala je vidljiv i tamo. Anlosaksonski fondovi ulaze na Balkan i nisu tu da bi služuli domaće udbaše, već da bi nama još stabilnije vladali. Zašto sada? Prvo, sada smo najjeftini i dovoljno iscrpljeni, drugo, sada je vreme da se organizaciono "zatvori" pitanje Balkana na jedan malo duži period. Koliko će to "zatvaranje" tj. premetačina trajati, dok se ne stabilizuje na način koji im pogoduje, videćemo.
Ajd da čestitam, neću da pogrešim.
Prognoza moja 5,017%
Gosn Đorđe da časti za muštuluk.
Kamilica, topla, bez šećera.
Profesor Ševarlić, osećam to, samo ako ga zdravlje ne osujećuje ima da se raspriča o ulozi i šansi poljoprivrede u gladnoj Srbiji. Da nam obrazlaže po stotinu puta dok shvatimo. Da i đaci shvate. I štetočine da shvate. I vlast da shvati. Treba da se oslobodi Vojvodina od Arapa i domaćih špekulanata i buržuja. Zemlja neka pripada onima koji je obrađuju. Arapi u Arabiju. Da vade naftu a ne da trguju našim njivama. Pobrkali su lončiće, pa ne ide tako.
I iz drugih klupa, red je, da se ovaj poslanik podrži.
Vode, šume, zemlja, vazduh, pa to su elementi koje i stare filosofije pominju u tumačenju sveta.
Neka se sada ta triipo elementa pominju kada se pominje pljačka Srbije.
Ja toliko.
Čestitke za PB i srećno! Tek sada predstoji borba za slobodu i čast Otečestva!
Vrlo sličnu priču ćemo gledati kao i za vreme Đelića i Ivane Dulić Marković koji su sve srbske interese u SSPu predali za račun finansijskih institucija! Tako i Tabakovićka sada radi sa investicionim fondovima! Pripremite se da nas ogule do gole kože!