dobro ste se setili! pa cak niste lose ni odigrali!
Preporuke:
54
18
2
utorak, 12 april 2016 12:52
Crni mačor
Vučić je čekao i čekao da se narod uzbuni i da počne da traži da Jeremić bude kandidat i onda je to lepo isporučio pred izbore.
Naravno Jeremić nema nikakve šanse da bude izabran, jer NATO/EU nikada neće podržati izbor bilo kog Srbina na mesto generalnog sekretara UN, bez obzira da li je patriota ili ne.
Lično ne verujem da Jeremić i patriotizam imaju dodirnih tačaka, ali vreme će pokazati. Jeremić se sigurno vraća u politiku kad Vučić izda sve što može da izda.
Preporuke:
60
28
3
utorak, 12 april 2016 13:15
Nepristojan nik
Jeremić je saučesnik izdaje Kosova i Metohije u vladi Borisa Tadića.
Preporuke:
73
58
4
utorak, 12 april 2016 13:42
NADA
U jeku ovog predizbornog ludila , prepucavanja i nadmudrivanja , konačno jedna LEPA VEST! Napokon se "neko setio" da predloži PRAVOG ČOVEKA koji će nas dostojno predstavljati na čelu U N ,ako bude izabran.Da je Vuk Jeremić, zbog svojih kvalitea, PRAVA ličnost za to mesto , mnogima je odavno jasno i da ga je trebalo mnogo ranije predložiti ,a ne čkati minut do dvanaest.Razlog za to je takođe svima jasan . On će "NEKOME" itekako poslužiti kao JOKER u predizbornoj kampanji. SRAMOTA , JADNO !!!
Preporuke:
36
32
5
utorak, 12 april 2016 13:44
...
Normalno, nemaju boljeg!
Neće biti lako, ali sa njim su makar šanse postojeće!
Najzad iz d..ta u glavu im došlo!
Preporuke:
40
23
6
utorak, 12 april 2016 13:47
nebitan
S obzirom na nepisano pravilo da će sledeći gensek biti iz istočne Evrope, vučićevska hunta je imala "divan" izbor između Lajčaka, slovenca, hrvatice i crnjeg gorca. Kad im je neko rekao da je političko samoubistvo podržati te otvorene neprijatelje Srbije, verovatno su tražili ispod svakog kamena da nađu nekog megatrendovca koji natuca engleski, i na kraju su morali nevoljno da se vrate na jeremića. Eto, tako funkcioniše srpska izdajnička vladajuća kasta.
p.s. jeremić i dalje ima tešku hipoteku saučesništva u započinjanju otcepljenja Kosova pod vođstvom veleizdajnika tadića. To mu se nikad ne sme ni zaboraviti ni oprostiti.
Preporuke:
76
15
7
utorak, 12 april 2016 14:14
realno
Realno logičan i najmanje loš izbor. Vuk se za Kosovo borio i uradio više od svih ministara spoljnih poslova u Koštuničinoj, Tadićevoj i Vučićevoj vladi.
Preporuke:
44
42
8
utorak, 12 april 2016 15:31
brlj
pošto su `popušili` sa `otvaranjem poglavlja`, onda - `daj-šta -daš` ?
Preporuke:
48
6
9
utorak, 12 april 2016 15:40
ne znam kako, ali pobediće
Kladim se da će mališa nekako izburgijati da pobedi. A i bolje mu je da se drži dalje od ovog političkog blata.
Preporuke:
52
8
10
utorak, 12 april 2016 15:42
Ares
Konacno jedina prava odluka, ove odlazece vlasti..
Preporuke:
39
24
11
utorak, 12 april 2016 15:43
Comment ca va?
Izbor malog iz porodice Pozderac, je još jedan dokaz, da titoisti od 1944.godine nisu silazili sa vlasti u Srbiji. Uostalom njegovo saučesništvo u kolaboracionoj vladi Borisa Tadića je dovoljno onima koji nemaju kokošiju memoriju.
Preporuke:
47
23
12
utorak, 12 april 2016 15:54
Neša (Glodur)
Naravno da će Jeremić biti novi gensek UN. Njegovo prijateljstvo sa Ban Ki Munom, organizovanje koncerta Viva Vox u UN koji je između ostalog izveo Marš na Drinu i ostale aktivnosti jasno ukazuju da je upravo on izbor. Uostalom, ko će bolje "braniti" interese Srbije od Srbina. Premijer likuje koliko nas svet (SAD) ceni pa je glupo da taj isti "svet" propusti priliku da obavi sve što ima dok nam, kako A.V. reče, ide toliko dobro da ga je sramota da kaže.
Preporuke:
34
11
13
utorak, 12 april 2016 15:58
...2
Napred VUČE!
Preporuke:
34
21
14
utorak, 12 april 2016 16:12
srpska sarma, a može i pasulj
Naravno da nema šansi da ga izaberu (tipujem na Bugarku Bokovu ili Makedonca Kerima (mada bih pre reko da je čovek Turčin, al ajd, nek bude "službeni" Makedonac), koji bi mogli I Rusima I Amerima da odgovaraju!?) za "predsednika sveta", al bi mogao da bude solidna PRELAZNA LIČNOST u daljoj, inače PRESPOROJ DETITOIZACIJI i RE-NACIONALIZACIJI Srbije!? Ako ništa drugo, setite se da mali uopšte nije po ukusu Kandićke& So. Za početak dovoljno, a za dalje, paaa, će vidimo! U svakom slučaju DELUJE pristojnije od Tome-diplome, manje vulgarno-žovijalno od Dačeka, manje agresivno i više diplomatski od Šešelja, a odnosno AV-AV-a čovek je sušta normalnost! I za razliku od njegovog Profe BoTe, čovek ima konvencionalan porodičan život. Za PRELAZNO rešenje srpskih POTREBA zadovoljavajuće, za PRAVE POTREBE Srbije, NEDOVOLjNO! Šta ćete, kad su nam i Sloba i Koštunica smetali, dobar je i on!? Što bi reko Dobri vojnik Švejk: "Umereni napredak u okviru (Imperijinog) sistema!"
Preporuke:
26
16
15
utorak, 12 april 2016 16:44
Maki
Nije prvi demokrata koga je Vučić podržao. Neke je postavio i za ministre, savetnike, gradonačelnike...
Preporuke:
26
4
16
utorak, 12 april 2016 16:46
Za Sarmu...
Poštovana Sarmo, nije ovo kandidatura za Mister Univerzuma pa da analizirate da li neko deluje ovako ili onako. Relevantno je - bar za Srbiju - u kojoj meri će braniti srpske interese a to je, rekao bih, pod velikim znakom pitanja.
Preporuke:
26
11
17
utorak, 12 april 2016 16:59
Zvonimir Bgd
Kada je, kako rekose, red na "istocnog" diplomatu, bilo bi samoporicajuce da i nasa drzava ne pruzi svog kandidata. Ja sam se bojao da necemo ni imati kandidata, s obzirom da aktuelna vlast u svemu navija za inostranstvo, a ne za Srbiju.
Medjutim, kada je taj kandidat konacno pristigao u liku Vuka Jeremica, mislim da boljeg kandidata nismo ni imali. On, zapravo, ima najbolje "performanse" u odnosu na ostale. Druga je stvar sto politicki ne odgovara Amerikancima. A ne podrzava ga ni ona bruka od naseg Predsednika. Izgleda da je njegov uticaj minimalan i drago mi je zbog toga.
Preporuke:
27
10
18
utorak, 12 april 2016 17:04
V, Jeremic
Bravo za izbor. Vuk J. je najkompentetniji izbor od svih koji su predlozeni. Isto tako, za tu poziciju u Srbiji boljeg nemamo. Naravno, bice tesko, jer USA I EU fasisti ne vole Jeremica I sigurno nece glasati za njega. Sto bi Krvati rekli "bumo videli".
Sve cestitke V. Jeremicu I zelim mu uspeh.
Preporuke:
28
24
19
utorak, 12 april 2016 17:44
najjači
Napred Vuče,slisti ih.
niko
Preporuke:
24
19
20
utorak, 12 april 2016 18:22
Boban
Čekali su zadnji čas sa kandidaturom .Bolje ikad nego nikad.Želim mnogo sreće Vuku trebaće mu.Mnogo bi značilo za Srbiju da bude izabran.Uz Novaka jedini srbin koji zna dostojanstveno da predstavlja Srbiju.
Preporuke:
29
17
21
utorak, 12 april 2016 18:41
Cisto onako
Vucic je dosta kiselo, preko ... mere to rekao... da nije ljubomoran? Mozda trazi sledeci posao od maja? Idealno bi bilo da mu drugi posao u zivotu bude taj? Mozda hoce da podrzava samog sebe? Kao i do sada.
Preporuke:
18
4
22
utorak, 12 april 2016 18:44
kako se rotira srbija - pogled iz asije i sveta
Ceo svet se plasio prve recesije i kada se desila 2008-e ceo svet se tresao - tada sve te vase ludacke face koje imate danas na izborima su ex americki propali failure djaci koji su van pameti uzimali pare i rasipali sve zivo i kredite !!!
i dalje su tu ????
vi neznate sta rade i kolike troskove imate od nazzi gebelsove propagande nekih borbi protiv koprupija gde su vas ojadili mmf i se banke
i sada je druga us recesija
sada opet imate iste face ...
srbija ...
u kom vi prostoru ili time-continumu zivite
tajm-kontinuumu ...
kada se raspadne eu ili usa udje u duboku recesiju pa sta ce biti sa vama pobogu ljudi !!!
kakvi jeremici i sarme i gluposti ...dugovi ko ce to da plati
druga glupost sveta je reforme koje je sproveo
i tako je unistio zemlju
to niko nece da radi i tako ...rusija i asija kakko vam pomoci kkakko kadaa ste recni sa ludacima i volite ih !!!
Preporuke:
15
6
23
utorak, 12 april 2016 18:49
Prečanin
Zar nije mogao Rasim Ljajić?
Preporuke:
25
7
24
utorak, 12 april 2016 19:03
Turas
Nije mi jasno oduševljavanje sa Jeremićem pojedinih komentara . Zaboravljaju da je UNO organizacija - ajde da se zezamo . Bez obzira za Vuka , šta je UNO učinio u korist Srbije u zadnjih 15 godina a mogli se bar sprečiti neki događaji ,npr. Kosmet . Ako izaberu Jeremića ,verovati da će on da prevaziđe okvire Ban Ki Muna je utopija . Setimo se U Tanta . UNO je spoljni momak velikih - zato je stvoren .
Preporuke:
16
11
25
utorak, 12 april 2016 19:20
Sanjin Romanjanin
Vidim dosmanlije ne kriju odusevljenje.
Preporuke:
15
14
26
utorak, 12 april 2016 20:24
srpska sarma, a mo že i pasulj@ "Za Sarmu...", pa za G-DINA "pogled iz asije i sveta"
G-dine, šta sam napisao!? Jel su ovo moje ZAVRŠNE REČI "glede" gosn Jeremića: "Za PRELAZNO rešenje srpskih POTREBA zadovoljavajuće, za PRAVE POTREBE Srbije, NEDOVOLjNO!" U čemu je problem? Znate, kako vreme prolazi, sve više mislim da je Broz bio u pravu sa "80 godina sluđenosti Srba" koje nam je on "zamesio"!? Što prevedeno na srpski znači da se mi moramo VRAĆATI SEBI EVOLUTIVNIM, TEŽIM PUTEM, sve ISKIJAVAJUĆI i TRPEĆI NAJGORE međ NAMA, jer smo od Brozizma& Progresizma ZADRŽALI SAMO NAJGORE, a odbacili ono što je tamo bilo DOBRO!? Kamo gi "besplatno zdravstvo& školstvo", solidna lokalna samouprava i druge javne službe za zemlju koja je pre 70 godina bila TREĆESVETSKA, pa UŠLA u Drugi Svet, a onda se EKSPRESNO SROZALA u Četvrti!? Svi bi da to rešimo PRESKAČUĆI!? Vidite, MORAĆEMO da ISTRPIMO i gosn Jeremića, koji je PROSVEĆENI Titić TREĆE GENERACIJE, čovek završio FIZIKU, fundamentalnu nauku, nije TUPSON, ko onaj ŠATRO "kralj", ni ŠTETOČINA ko BoTa il Av-Av!? Prosto, NE MOŽE da se PRESKAČE!
Preporuke:
13
10
27
utorak, 12 april 2016 21:01
srpska sarma, a mo že i pasulj@ "Za Sarmu...", pa za G-DINA "pogled iz asije i sveta", nastavak
Znate, ide mi na živce to što je gosn Jeremić IPAK Titić, ali NE MOGU POREĆI da je DOBRO EDUKOVAN, da ima solidne manire, da je IZBEGAO da pravi GLUPOSTI, koje su za "žute" vlasti pravili npr. BoTa& Borko ŠATRO "levičar" Stefanović!? Da ne pominjemo što je gosn Jeremić SKRAJNUT kad je BoTa PRISTAO na "integrisanu granicu sa Kosovom", na IZMENU naše Rezolucije u UN povodom "kosovske nezavisnosti", što je bilo UVOD u ovo što Av-Av i Dači sad rade, a što je IZDAJA!? Znate, svi sada laprdaju da je svojevremeno Nedić bio KVISLING, što je tačno, ali taj i takav kvisling je SAČUVAO MIR u OKUPIRANOJ Srbiji i nebrojene hiljade SRPSKIH života, dok su "oslobodioci" (došli na vlast IZA sovjetskih tenkova I angloameričkih bombardera!) poslali 30000 naših mladića na sremsku KLANICU i još oko 70-80000 srpskih DOMAĆINA utepali 1944-45!? Znate, malo sam ALERGIČAN na makijavelistički postavljene suprotnosti izdajnik vs. patriota!?
Preporuke:
14
11
28
utorak, 12 april 2016 21:13
srpska sarma, a mo že i pasulj@ "Za Sarmu...", pa za G-DINA "pogled iz asije i sveta", kraj
Više sam za PODNOŠLjIVA PRELAZNA REŠENjA (zvala se ona Sloba Milošević, Voja Koštunica ili, moguće je, i Vuk Jeremić!?) na našem DUGOM PUTU ka DETITOIZACIJI i RE-NACIONALIZACIJI Srbije kao OTADŽBINE i DRŽAVE SRPSKOG NARODA, a onda posledično i njenih građana!? Jer, demokratija je MOGUĆA pre svega u NACIONALNOJ DRŽAVI, a nacionalne države NEMA BEZ NACIONALNE ELITE i odgovarajuće INTELEKTUALNE INFRASTRUKTURE!? Vaspostavljanje toga NE IDE LAKO i PREKONOĆ!? Ukratko, a pošto Duh VLADA nad Materijom, valja stvoriti PREDUSLOVE da SRPSKI DUH opet VODI SRPSKU DRŽAVU! Kako? Jel ćemo ČEKATI na neki Deus ex machina, sve "plačući nad rekama vavilonskim"!? GLUPOST! Znate, NAJTEŽI je MALI RAD, sa onim što posedujemo! Za početak, neka bude kao u Kiplingovoj pesmi "Ako", koju je na srpski prepevao Ivo Andrić, NAJVEĆI među Srbima KATOLICIMA!? To Vam je to, "uzmi ili ostavi", baš kao što priča G-DIN "pogled iz asije i sveta", naš evidentan STROGI prijatelj! Moj NAKLON Dragi Prijatelju "pogled iz asije i sveta"!
Preporuke:
12
12
29
utorak, 12 april 2016 22:18
#sreca
djilas sigurno nece moci da spava nocas od srece!
Preporuke:
7
3
30
utorak, 12 april 2016 22:26
triler majstor
Ne znam da li se ko seća kako dramatično se Vučić dvoumio da li da pristupi SNS-u.
Preporuke:
15
3
31
utorak, 12 april 2016 22:35
sizif
@srpska sarma, a mo že i pasulj
Znate, kako vreme prolazi, sve više mislim da je Broz bio u pravu sa "80 godina sluđenosti Srba" koje nam je on "zamesio"!?
A kako su Srbi uopšte mogli dozvoliti avnojske granice i kult ličnosti jednog Hrvata?
Malo li je "sluđenosti Srba" za to trebalo.
Preporuke:
12
4
32
utorak, 12 april 2016 23:06
Majstor Bob
Šteta, Vučko je mogao da predloži mnogo boljeg kandidata, pre svega neku lepu borkinju iz našeg izvanrednog NVO sektora. Ali mnogo dobrih kandidata ima i SNS, a nađe se i kod bivših stranaka na vlasti... ogroman izbor, ja bih možda predlošio belog Čedu ili Biserku lepoticu, pojma ne'am.
Preporuke:
18
2
33
sreda, 13 april 2016 00:14
srpska sarma, a mo že i pasulj@ sizif
"Sizife", za početak, dajte mi jednu definiciju ŠTA su ZAPRAVO Srbi po Vama!? Čisto onako, da raščistimo OSNOVNE POJMOVE!? Pa ćemo ondak da da zborimo o "jugoslavenskom rasizmu"!? PS. Znate, čitam natenane ovih nedelja Aristotelovu "Topiku", pa da PROVERIM da li Vam je ta Vaša koncepcija LOGIČKI KOHERENTNA!?
Preporuke:
3
2
34
sreda, 13 april 2016 00:20
Aleksa
nema baš nikakvog razloga da se osporava kandidatura Jeremića.
kakve su mu šanse?
ne mislim da je nemoguće
primetna su lagana savijanja izuzetnih u poslednje vreme
a Lavrov nedavno reče, da su dobili instrukcije da prilagode koncepcije u inostranoj politici realnosti multipolarnog sveta.
ali ne bi me iznenadilo da bude određena Bugarka od unicefa...
slažem se sa poštovanim kolegom i znalcom ne samo kulinarije, da su se interesantni elementi našli u liku kandidata iz Srbije.
i prelaznost mi se čini kao dobra intuicija.
da se skoči trebalo bi da se prethodno pomisli i o doskoku.
zato se treba podržavati to šta je moguće u politici, a nije štetno, i strpljivo i postojano graditi uslove prema mestu koje je za Srbe prirodno.
mislim da deo identiteta, koji je prethodio tome šta je nametnuto nastavkom nemačke okupacije 1944. godine,
mislim da postojanje tako pravoslavne, kao i muslimanske linije može da vodi samo u dobrom, balkanskom, a dalje prirodno i evroazijskom smeru...
Preporuke:
5
9
35
sreda, 13 april 2016 01:09
Nenad
Jeremić je ljudski i patriotski EU-NATO gorostas na najsvetlijim antiokupatorskim tradicijama.
Preporuke:
3
7
36
sreda, 13 april 2016 03:24
Za "Sarmu"
Poštovana „Sarmo“, uglavnom se slažem sa vama posebno što se tiče Nedića (koji je kvisling baš koliko je i čovek koji krade da bi svom detetu kupovao hranu lopov) i demokratije koja je razume se nemoguća bez nacionalne države. Elem, suštinski se ipak ne slažem sa vama. Zašto? Pa zato što „evolutivan put“, „mali rad“ i slično su razumna rešenja ukoliko bi naše „vraćanje sebi“ zavisilo samo od nas. To, međutim, nije tako jer mi zavisimo pre svega od NjIH a meni se čini da su ONI za nas predvideli KRAJNjE a ne prelazno rešenje. U tom slučaju je sasvim svejedno da li je operativac koji će izvesti to rešenje neki tupson ili neki edukovan tip uglađenih manira koji je uz to završio fiziku. Po meni bi idealna osoba bio neko kao Rogozin - edukovan tip neuglađenih manira - ali mi takvog nemamo.
Preporuke:
4
4
37
sreda, 13 april 2016 03:52
Gabrijel
Sustinski , osnivaci ("vlasnici") UN-a na poziciju generalnog sekretara postavi nekog koji dolazi iz neke trecerazredne kolonijalne zemlje.
Takva pozicija izaziva lazni privid "vaznosti" i "uticaja" zemlji iz koje dolazi novopostavljeni GS.
Za zemlju iz koje dolazi novopostavljeni generalni sekretar , znaci toliko, da ce MORATI DA SE U ZNAK ZAHVALNOSTI ODREKNE nekog svog NACIONALNOG BLAGA ?
Sra mislite cega ce Srbija jos dodatno morati da se odrekne u slucaju da Vuk Jeremic bude PONOVO izabran (mada sada na drugu funkciju) ?
Preporuke:
6
3
38
sreda, 13 april 2016 06:57
srpska sarma, a može i pasulj@ "Za sarmu" i Aleksa
Citat komentara: "Po meni bi idealna osoba bio neko kao Rogozin - edukovan tip neuglađenih manira - ali mi takvog nemamo." Grešite, imamo ga i to je Vojislav Šešelj! Druga je stvar što se u osnovi ne slažem sa njegovim NAČINOM& STILOM vođenja politike!? Znate, iz njegovog slučaja se vidi KOLIKO nas je Broz razbucao! Nama fali ne Rogozin, već Berluskoni, koji je talijanski NACIONALISTA, rustičan i pomalo vulgaran, ali efikasan i šarmantan, tipičan Mediteranac, ko i svi Srbi!? Zašto navodim Berluskonija? Zato što mi "tigra u svilenim rukavicama" (alias Putina!) ćemo JOŠ TEŽE DOBITI, dok smo u istoriji već imali naš ekvivalent Berluskonija, a to je Milan Stojadinović!? Znate, Stojadinović jeste bio lična hulja, ali ta hulja je volela svoju zemlju i narod, ta hulja je "znala znanje" i imala veze i manire, baš ko Berluskoni! Jer, jedno je reći DIREKTNO VULGARNO ko Šešelj "JEB.. ti mater!", a drugo finije, ali OPAKIJE "Možda sam ti otac/brat?" Znate, NAČIN je strahovito važan, onaj MANGUPSKI NAČIN!
Preporuke:
5
2
39
sreda, 13 april 2016 07:14
srpska sarma, a može i pasulj@ "Za sarmu" i Aleksa, nastavak
Druga stvar je što su i Rogozin, pa i Šešelj u osnovi IZVRŠIOCI, ne KREATORI! Kreatori, ma i sa greškama (čak strašnim greškama!) bili su u najnovijoj prošlosti u nas npr. Milošević i u izvesnoj meri Koštunica!? Nek me oproste Đinđićoidi, ali rahmetli Zoran NIŠTA NIJE URADIO, iako je imao VIŠE od DVE GODINE da nešto uradi, već je samo pričao! A priča NIJE RAD! Tako "radi" i Av-Av! I nemojte da pričate da mu je smetao Koštunica!? O tome KO je Zoran Đinđić, dovoljno govori što je VANPRAVNO IZRUČIO Miloševića Hagu na VIDOVDAN! Jednostavno, Đinđić NIJE bio demokrata u smislu unutarpolitičkog DOGOVARANjA! Valja vođa i da "PRESEČE", ali Đinđić je ODSECAO, pa se "ISEKAO"! Ne žalim ga, "NIJE ZNAO ZNANjE"! "Mnogo hteo, mnogo započeo"!? Vođi MORAMO dati PRAVO na GREŠKU, ali vođa MORA da dobro ODMERAVA SITUACIJU i prilagođava se STVARNOSTI, a istovremeno da OSLUŠKUJE BUDUĆNOST! Budućnost uvek nosi RIZIK, ali budućnost u narednom vremenu, ZA RAZLIKU od Slobinog i Koštuničinog doba, nosi RAZUMAN RIZIK!
Preporuke:
6
3
40
sreda, 13 april 2016 07:27
karson
Ko ga voli, ko ne voli, Vuk je naš najbolji izbor.
Želio bih da uspije...
Sretno!!!
Preporuke:
7
10
41
sreda, 13 april 2016 07:28
niko
Dobro je,
makar iznuđeno.
Preporuke:
6
6
42
sreda, 13 april 2016 08:35
Opet jedan iz epizode bratstvo i jedinstvo - savršen kandidat
Biće kao i Novak Đoković, ako ga izaberu - dobar za sebe i poznat Srbin u svetu (mada on to nije u potpunosti sudeći po poreklu, čime su mu šanse za izbor uvećane, jer će i muslimani biti za njega moguće).
Hoćemo li zbog toga bolje živeti? Ne naravno.
Preporuke:
11
4
43
sreda, 13 april 2016 11:28
srbija uvek finansira sve pogresno i zato propadne
Evo par komentara iz asije
vi ili srbija se predstavlja kao pro zapadna reformisana zemlja u liberalnom kapitalismu i neodgovara na mejl nego da dodje zapad vama na noge pa da mu vi pokazete sarme pasulj i dacic da mu peva a sve to da garantuje vlada drzava citaj privatna drzava vucica i da on sve potpisuje
bez parlamenta i ustava i zakona ...
e to je kada dodje stranac on se zadivi kakav docek kakve price i ozari se ali onda malo po povrsini zagrebe i vidi da niko nema para i da se zivi od donacija da je ceo sistem svinjac i da je sve to nesigurno i jadno ...
ili napravi deal i monoppol ili ode hvaleci srbiju dok neizadje van a kad izadje krsti se sta je video kakav nered i haos !!!
* zasto je pogresno finansirati ljude koji vam nista ne donose... pa nista vi placate a oni trose ali oni mnogo trose i putuju a vi placate i oni zive a vi umirete gladni u snovima, da jeremic zivi u new yorku na mahhantnu i da ima par miliona sto da ne kad je recesija u americi ima se za njega!
Preporuke:
3
1
44
sreda, 13 april 2016 11:34
koliko je srbija platila savetnika - milione dollara potrosila
Jedino sto je imala da uradi srbija je da poduci ljude da uce english -mandarin i da prave biznis
srbija je platila sve moguce savetnike ne samo premijer nego svaki direktor coban nomad u srbiji koja ima milion nezavishih tela komisija, birokratija i cuda i sad mmf svetksa banka svi i sve i potrosite milione a da neznate balance sheet evo ja vam sve te milione i mi iz asije dajemo gratis koliko ste takvi da
nije moguce da neznate i niko nije predvideo ni imao u vidu raspad eu i drugu usa recesiju ...
a tolike pare i savetnike ste dali i dali i dajete
sta je to sa vama
ili da li dacic lepo peva i pece prasice strancima a vucic - on je covek drzava sve potpisuje ...
zao je i zalosno gledati nove prevare i nece kina da uzme zelezaru smederevo ...asija ima svoje savetnike i amerikance koji i te kako svi znaju matematiu
kako da napravi profit a mozda to i uzme ali odustane vrlo brzo kad bolje sabere ....a zato je to neverovatno sve !
Preporuke:
2
2
45
sreda, 13 april 2016 13:01
Kurjački
Kerimov otac je Turčin iz Mak., Titov diplomata, a
majka Makedonka.
Preporuke:
4
1
46
sreda, 13 april 2016 13:31
srpska sarma, a može i pasulj@ Utuk na: "srbija uvek finansira sve pogresno i zato propadne", a zapravo "jedan pogled iz asije i sveta"!
Poštovani Prijatelju iz Azije, kao što znate, pored neposredne POJAVNOSTI mudrost Vašeg naroda insistira na proučavanju promena u svetskoj stihiji (oličene jin-jang opozicijom, koja usmerava tokove svetskog ćia) koje su nevidljive, o čemu o govore svi Vaši velikani, počev od Lao-zu-a, preko Kung-fu-zu-a i njihovih naslednika, zatim preko kineskog budizma, i na kraju uključujući i razmatranja osnivača Vaše Komunističke partije, koja su samo POVRŠINSKI marksistička, a suštinski ČISTO KINESKA! U tom smislu, Vaše primedbe su na mestu, ali SAMO POVRŠINSKI, ovo tim pre što je i Vaš narod tokom 19-tog i 20-tog veka doživljavao teška poniženja, prvo pod nesposobnom dinastijom Ćing (uzgred budi rečeno nehanskog porekla!), a onda i zbog otimanja o vlast VAŠIH "gospodara rata" (od kojih je najpoznatiji Srbima Čang-Kaj-Šek, dugogodišnji vođ Kuo-ming-tanga) u vreme najezde zapadnjaka i Japanaca. Vidite, Srbi su sad u fazi, koji ste proživljavali za ustanka Tai-pinga, "gospodara rata" i "Kulturne revolucije"!
Preporuke:
4
1
47
sreda, 13 april 2016 13:41
srpska sarma, a može i pasulj@ Utuk na: "srbija uvek finansira sve pogresno i zato propadne", a zapravo "jedan pogled iz asije i sveta", nastavak
Pre toga smo imali Titovu vlast (koja se može uporediti sa procvatom Kine pod velikim NE-HANSKIM carevima dinastije Ćing iz 18-tog veka, kada ste bili ubedljivo najbogatija i najmoćnija zemlja sveta, srazmerno više nego sada!), kada nam je išlo dobro, ali za čijeg doba je POSTAVLjENA scena za ovu srpsku trenutnu tragediju!? Znate, Vaš i moj narod jesu različiti, ali kao što Vaš narod (a na osnovu Vaše drevne simbolike jin-janga), UVEK VERUJE u POVRATAK DOBROG posle niza loših godina (naravno uz obavezan SOPSTVENI trud!), tako se i moj MALI NAROD, nošen drugačijim, ali suštinski sličnim IDEALIMA, takođe vraćao iz pepela i uzdizao, iako je, ko što pomenuh bio mali!? U tom smislu, sudbina Srba podseća na sudbine drugih malih naroda vođenih velikim vizijama, poput jevrejskog, grčkog, jermenskog ili vama susednog korejskog naroda!? Znate, Srbi su KVANTITATIVNO mnogo manji nivo nego što je to nivo kineskog naroda, ali mi se KVALITATIVNO nemamo čega stideti, čak i spram Vaše sjajne civilizacije!
Preporuke:
3
1
48
sreda, 13 april 2016 13:47
srpska sarma, a može i pasulj@ Utuk na: "srbija uvek finansira sve pogresno i zato propadne", a zapravo "jedan pogled iz asije i sveta", kraj
U tom smislu SVAKA Prijateljska KRITIKA (a to znači i kineska!) je dobrodošla, ali verujte, na dobrom smo putu da PROBLEM naših, SRPSKIH PROBISVETA, rešimo na sebi svojstven način i da se opet UZDIGNEMO! Zato, nemojte brinuti za srpske probisvete (uostalom, SVAKI narod ih ima!), već gledajte kako ćete MIRNIM putem rešiti UJEDINjENjE Tajvana i mainland China-e, kao i ostale probleme Vašeg naroda i zemlje!? Svako dobro Vam želim na ličnom planu, zatim Vašoj porodici, kao i Vašem narodu i zemlji!
Preporuke:
3
1
49
sreda, 13 april 2016 13:54
djoka
Vucic ce podrzati jeremica za kandidaturu, ali to kosta jeremicu. Obzirom da si opljackao Srbiju zajedno sa tadicem, nije ti tesko da vucicu ponudis koje milionce evrica, sto posto za te pare ce te podrzati. Pa taj isti vucic je prodao kosmet za nekoliko milioncica evrica koje mu je dao taci,a sto jeremicu da ne pomogne za istu svotu novca. vucic je oprobani trgovac,ekonomista, kad je u pitanju lova, nema te cene koja ce ga od toga odvratiti. Malom mu je to reketiranje, nego jos i pljacka narod kroz pljackanje penzija i plata i raznoraznih svakodnevnih uvecanja nameta. Jedino vise nece moci reketiranje Miskovica, jer je ovaj platio amerikance da ga cuvaju od ovog kriminalca i hostaplera vucica. Plus mora da mui isplati za sve ono vreme drzanja u zatvoru, ali od narodnih para.
Preporuke:
3
1
50
sreda, 13 april 2016 14:10
Slavomir Srpski
Vuk Jeremic ima najvecu ogucnost da bude izabran, jer vec ima dovoljno iskustva u radu OUN. Od svih ostalih kandidata on je profesionalno na mnogo vecem nivou. Pitanje je kako ce biti tretiran od strane SAD je otvoreno, i ako oni ne postave veto onda ve on postati novi generalni sekretar UN jer vec ima jasnu podrsku Kine Rusije i drugih vecih zemalja.
Jasno je da je i na srbskoj politickoj sceni on ispred svih za tu poziciju, i to nema nikakve veze sa unutrasnjim politikanstvom, vec samo sa njegovim iskustvom u radu OUN.
Za Srbiju bi svakako bilo izvanredno vazno da on bude izabran za generalnog sekretara OUN, jer bi onda mogucnost realnog pozicioniranja Srbije kao vanblokovske neutralne drzave postalo efektivno na medjunarodnom nivou, i Srbija bi se lakse oslobodila bezalternativnog EU puita. Postala bi suverenija i mocnija u OUN sto svakako poboljsava situaciju oko ocuvanja Kosmeta u Srbiji.
Preporuke:
2
2
51
sreda, 13 april 2016 15:12
hvala na tolikom znanju asijske kulture - 朋友
Ja mislim da treba da malo pogledate moderne filmove
vi imat iskrivljenu sliku o asiji ...
asija uopste nije to sto vi mislite ...
necemo vas vise uznemiravati ...
pokazujete da puno znate a od toga nema nista
asije je ipak asija i ekonomski future
buducnost
ako vas preva na wallstrteetu to je jer nemate pojma ni ko su vam ambasadori , ko vas vodi i kuda idete
kina i asija se u to nece mesati ali ipak imate staromodno misljenje
asija je potpuno druga prica od toga ...
zai jian i
srecno
vi imate 50 misljenja jer imate 50 partija??>
vama nije ni jasno sta je taipei i taiwan i hk i macau
to je ujedinjeno i pod asijom je ostalo je
americka prica je da je to razjedinjeno
svi oni imaju passose de mainland china
ali vi to neznate ...
pozdrav i srecno ...
pitajte svoje ambasadore kako vas varaju i ko ustavri vama muti vodu ...
i taj jeremic a haha aha
kakve gluposti ...
da li znate koliki je dug mmfa koji ste duzni
i to vas varaju ...
Preporuke:
4
0
52
sreda, 13 april 2016 23:00
srpska sarma, a može i pasulj@ hvala na tolikom znanju asijske kulture - 朋友
Znate, nisam se podsmevao Aziji ni Kinezima, već sam prikazao u ograničenom obimu Vašu prošlost, eda bi naglasio koliki ste put prešli!? A, to što se Vi nama Srbima podsmevate, to je nama svejedno, pošto smo ispratili sa Balkana brojne Imperije, pa ćemo i ovu tekuću!? No, malo je smešno da ne primećujete da se podsmevanjem Srbima, koji smo sad u problemu, zapravo posredno podsmevate i naporu Vaših predaka, koji su učinili neopisive napore da bi sada Kina bila jaka i poštovana!? Može Vam se, veliki ste, ali ste bili veliki i pod Ćing imperatorom Ćianglungom, krajem 18-tog veka, da bi za nepunih 50 godina doživeli ogromno poniženje posle poraza u ratu sa Britancima 1839-1842, posle čega ste morali da predate Hongkong, kog niste imali sve do 1997!? Prema tome, ako sam kao trenutno poniženi Srbin, smogao snage da priznam VAŠIM precima uspehe u prevazilaženju kineskog strašnog stradanja u 19-tom i prvoj polovini 20-tog veka, valjda lepo vaspitanje podrazumeva i da Vi budete smotreni sa nama!?
Preporuke:
0
0
53
sreda, 13 april 2016 23:15
srpska sarma, a može i pasulj@ hvala na tolikom znanju asijske kulture - 朋友, nastavak i kraj
Ovako, prihvatajući taj, čisto AMERIKANSKI NADMEN stav, Vi zapravo napuštate Vaše pretke, slavne ljude Vaše nacionalne prošlosti, koji su drukčije govorili o odnosu među ljudima!? To što ovde primećujete samo srpske politikante (a ne i srpski narod!), tipične za bilo koju PORAŽENU ZEMLjU, to je čudno, imajući u vidu da time prenebregavate strašno doba kineskih War Lords-a (1920-1930-tih), koji su se međusobno hvatali za guše i progonili kineske komuniste, iako su Japanci i Zapadnjaci nasrtali na Vašu zemlju!? Otkud znate da mi srpske patriote trenutno samo trpimo ovu pošast od nemoralnih srpskih političara i tajkuna (slobodno mogu reći i izdajnika), da bi IZBEGLI ono što je NAJGORE po jedan narod, GRAĐANSKI RAT!? Znate, Vaše rukovodstvo korak-po-korak PRIDOBIJA kineski narod sa druge strane Tajvanskog moreuza, dobro znajući čemu vodi partijska isključivost, koju je nekad uskogrudo praktikovao Čang-Kaj-šek, uzrokujući građanski rat u Kini!? Znate, to je ono što ŽELIMO da IZBEGNEMO u Srbiji!?
Preporuke:
1
0
54
četvrtak, 14 april 2016 08:43
Dr Miggyy
Hvalim te Bože, da najzad naša vlada nešto pametno uradi za ovu zemlju. Njihova zavist, bojeći se da Jeremić napravi karijeru, pa makar to se obilo o glavi zemlje. Daće svevišnji da ga izaberu za Generalnog sekretara UN i to će biti najbolja investicija u i za Srbiju. Ova zavist se vidi i iz toga što vlada donosi ovakvu odluku naprečac u zadnji mogući trenutak, tako da Jeremić kasni sa pripremom i prezentacijom programa. Sa srećom Jeremiću!
Preporuke:
3
0
55
četvrtak, 14 april 2016 12:42
negi
Šteta što se Vuk Jeremić ne zove Srpska sarma,a može i pasulj,sigurno bi prošao za Generalnog Sekretara UN. Veliki propust Jeremića.
Preporuke:
0
1
56
četvrtak, 14 april 2016 13:37
srpska sarma, a može i pasulj@ negi
A šta Vi "gosn" LATINIČARU imate protiv SRPSKIH sarma& pasulja!? Ne brinem se za gosn Jeremića, neka mu bude kako mu ispane, al što ste počeli da REZILITE na naše NACIONALNE sarme& pasulje i to još na GAJEVICI, to neće da može!
Preporuke:
0
1
57
četvrtak, 14 april 2016 14:20
negi
@srska sarma Što bih imao nešto protiv sarmi,pasulja,škembića,škembe u saftu itd. to su sve dobra jela nastala posle dugog kuvanja.Da li su napisana na ćirilici ili latinici,ukus ostaje isti.
Preporuke:
0
0
58
četvrtak, 14 april 2016 14:27
srpska sarma, a može i pasulj@ negi
Znate, pljeskavica se pravi i jede SAMO na ćirilici, a hamburger SAMO na latinici!? Sad, što Vam je Big Mack "udario u glavu", a ne samo u stomak, žalim slučaj!?
Naravno Jeremić nema nikakve šanse da bude izabran, jer NATO/EU nikada neće podržati izbor bilo kog Srbina na mesto generalnog sekretara UN, bez obzira da li je patriota ili ne.
Lično ne verujem da Jeremić i patriotizam imaju dodirnih tačaka, ali vreme će pokazati. Jeremić se sigurno vraća u politiku kad Vučić izda sve što može da izda.
Neće biti lako, ali sa njim su makar šanse postojeće!
Najzad iz d..ta u glavu im došlo!
p.s. jeremić i dalje ima tešku hipoteku saučesništva u započinjanju otcepljenja Kosova pod vođstvom veleizdajnika tadića. To mu se nikad ne sme ni zaboraviti ni oprostiti.
Medjutim, kada je taj kandidat konacno pristigao u liku Vuka Jeremica, mislim da boljeg kandidata nismo ni imali. On, zapravo, ima najbolje "performanse" u odnosu na ostale. Druga je stvar sto politicki ne odgovara Amerikancima. A ne podrzava ga ni ona bruka od naseg Predsednika. Izgleda da je njegov uticaj minimalan i drago mi je zbog toga.
Sve cestitke V. Jeremicu I zelim mu uspeh.
niko
i dalje su tu ????
vi neznate sta rade i kolike troskove imate od nazzi gebelsove propagande nekih borbi protiv koprupija gde su vas ojadili mmf i se banke
i sada je druga us recesija
sada opet imate iste face ...
srbija ...
u kom vi prostoru ili time-continumu zivite
tajm-kontinuumu ...
kada se raspadne eu ili usa udje u duboku recesiju pa sta ce biti sa vama pobogu ljudi !!!
kakvi jeremici i sarme i gluposti ...dugovi ko ce to da plati
druga glupost sveta je reforme koje je sproveo
i tako je unistio zemlju
to niko nece da radi i tako ...rusija i asija kakko vam pomoci kkakko kadaa ste recni sa ludacima i volite ih !!!
A kako su Srbi uopšte mogli dozvoliti avnojske granice i kult ličnosti jednog Hrvata?
Malo li je "sluđenosti Srba" za to trebalo.
kakve su mu šanse?
ne mislim da je nemoguće
primetna su lagana savijanja izuzetnih u poslednje vreme
a Lavrov nedavno reče, da su dobili instrukcije da prilagode koncepcije u inostranoj politici realnosti multipolarnog sveta.
ali ne bi me iznenadilo da bude određena Bugarka od unicefa...
slažem se sa poštovanim kolegom i znalcom ne samo kulinarije, da su se interesantni elementi našli u liku kandidata iz Srbije.
i prelaznost mi se čini kao dobra intuicija.
da se skoči trebalo bi da se prethodno pomisli i o doskoku.
zato se treba podržavati to šta je moguće u politici, a nije štetno, i strpljivo i postojano graditi uslove prema mestu koje je za Srbe prirodno.
mislim da deo identiteta, koji je prethodio tome šta je nametnuto nastavkom nemačke okupacije 1944. godine,
mislim da postojanje tako pravoslavne, kao i muslimanske linije može da vodi samo u dobrom, balkanskom, a dalje prirodno i evroazijskom smeru...
Takva pozicija izaziva lazni privid "vaznosti" i "uticaja" zemlji iz koje dolazi novopostavljeni GS.
Za zemlju iz koje dolazi novopostavljeni generalni sekretar , znaci toliko, da ce MORATI DA SE U ZNAK ZAHVALNOSTI ODREKNE nekog svog NACIONALNOG BLAGA ?
Sra mislite cega ce Srbija jos dodatno morati da se odrekne u slucaju da Vuk Jeremic bude PONOVO izabran (mada sada na drugu funkciju) ?
Želio bih da uspije...
Sretno!!!
makar iznuđeno.
Hoćemo li zbog toga bolje živeti? Ne naravno.
vi ili srbija se predstavlja kao pro zapadna reformisana zemlja u liberalnom kapitalismu i neodgovara na mejl nego da dodje zapad vama na noge pa da mu vi pokazete sarme pasulj i dacic da mu peva a sve to da garantuje vlada drzava citaj privatna drzava vucica i da on sve potpisuje
bez parlamenta i ustava i zakona ...
e to je kada dodje stranac on se zadivi kakav docek kakve price i ozari se ali onda malo po povrsini zagrebe i vidi da niko nema para i da se zivi od donacija da je ceo sistem svinjac i da je sve to nesigurno i jadno ...
ili napravi deal i monoppol ili ode hvaleci srbiju dok neizadje van a kad izadje krsti se sta je video kakav nered i haos !!!
* zasto je pogresno finansirati ljude koji vam nista ne donose... pa nista vi placate a oni trose ali oni mnogo trose i putuju a vi placate i oni zive a vi umirete gladni u snovima, da jeremic zivi u new yorku na mahhantnu i da ima par miliona sto da ne kad je recesija u americi ima se za njega!
srbija je platila sve moguce savetnike ne samo premijer nego svaki direktor coban nomad u srbiji koja ima milion nezavishih tela komisija, birokratija i cuda i sad mmf svetksa banka svi i sve i potrosite milione a da neznate balance sheet evo ja vam sve te milione i mi iz asije dajemo gratis koliko ste takvi da
nije moguce da neznate i niko nije predvideo ni imao u vidu raspad eu i drugu usa recesiju ...
a tolike pare i savetnike ste dali i dali i dajete
sta je to sa vama
ili da li dacic lepo peva i pece prasice strancima a vucic - on je covek drzava sve potpisuje ...
zao je i zalosno gledati nove prevare i nece kina da uzme zelezaru smederevo ...asija ima svoje savetnike i amerikance koji i te kako svi znaju matematiu
kako da napravi profit a mozda to i uzme ali odustane vrlo brzo kad bolje sabere ....a zato je to neverovatno sve !
majka Makedonka.
Jasno je da je i na srbskoj politickoj sceni on ispred svih za tu poziciju, i to nema nikakve veze sa unutrasnjim politikanstvom, vec samo sa njegovim iskustvom u radu OUN.
Za Srbiju bi svakako bilo izvanredno vazno da on bude izabran za generalnog sekretara OUN, jer bi onda mogucnost realnog pozicioniranja Srbije kao vanblokovske neutralne drzave postalo efektivno na medjunarodnom nivou, i Srbija bi se lakse oslobodila bezalternativnog EU puita. Postala bi suverenija i mocnija u OUN sto svakako poboljsava situaciju oko ocuvanja Kosmeta u Srbiji.
vi imat iskrivljenu sliku o asiji ...
asija uopste nije to sto vi mislite ...
necemo vas vise uznemiravati ...
pokazujete da puno znate a od toga nema nista
asije je ipak asija i ekonomski future
buducnost
ako vas preva na wallstrteetu to je jer nemate pojma ni ko su vam ambasadori , ko vas vodi i kuda idete
kina i asija se u to nece mesati ali ipak imate staromodno misljenje
asija je potpuno druga prica od toga ...
zai jian i
srecno
vi imate 50 misljenja jer imate 50 partija??>
vama nije ni jasno sta je taipei i taiwan i hk i macau
to je ujedinjeno i pod asijom je ostalo je
americka prica je da je to razjedinjeno
svi oni imaju passose de mainland china
ali vi to neznate ...
pozdrav i srecno ...
pitajte svoje ambasadore kako vas varaju i ko ustavri vama muti vodu ...
i taj jeremic a haha aha
kakve gluposti ...
da li znate koliki je dug mmfa koji ste duzni
i to vas varaju ...