Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda Rašković Ivić: DSS je uvek odlikovala državotvornost, demokratičnost i zalaganje za odbranu nacionalnih interesa

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 29 mart 2016 13:07
ZR
„Politika“ bila i ostala sluškinja svakog režima, ali Sanda se nije dala isprovocirati, dobar intervju.
Preporuke:
155
63
2 utorak, 29 mart 2016 13:08
opet
jer su „protesti kao ventilaciona terapija, ljudi se izgalame, misle da su nešto uradili, odu kući, a sve ostane po starom”.

Baš sam se lepo prošetao beogradskim ulicama 20.Februara i 27.Marta.
U nišu nisam bio,odbilo me prisustvo žandarma Dikovića,branitelja šiptarskih glasačkih kutija.
I pevalo se i pozdravljao Veber,i organizacija je bila dobra,i taj dan saznah da su zavetnici predali listu,a da će rts(tv Bastilja)ispuniti njihov zahtev da se izvrši proboj medijske blokade.
I istina,u okviru stranačkog predstavljanja programa,izašli su na dnevniku.
Pa se nešto pitam:
dokle bre naivni Srbine?
Oni ti prave i vlast i opoziciju i ventilaciju.
Za Dveri-DSS!
Preporuke:
124
57
3 utorak, 29 mart 2016 13:12
Sa Nedićem
nema borbe za slobodu i ustanka za život!
Preporuke:
73
79
4 utorak, 29 mart 2016 13:13
onako
Sve je to lepo g-djo Sanda, ali ako vec ne dobijate prostor u medijima, ISKORISTITE NAJBOLJE sto MOZETE ovakve INTERVJUE da PRENESETE SUSTINSKE PORUKE BIRACIMA !

U trenutku kada se prodaje PKB, kada je POLA VOJVODINE u POSEDU hrvatskog tajkuna, Arapa i Andreja V., kada strane kompanije prekopavaju Srbiju da otmu rudna bogatstva , ..... vaznije je pricati o EKONOMSKIM PLANOVIMA koji vasu stranku razlikuju od ostalih mafijasko-politickih udruzenja.

Recite sta vam je plan da ZAUSTAVITE ODLAZAK SRPSKOG NARODA u TOTALNO ROPSTVO. Pozovite strucne, patriotski orijentisane ljude da vam pomognu.
Preporuke:
123
66
5 utorak, 29 mart 2016 13:14
Pravdoljub
Gospodjo Raskovic,

hvala Vam sto mozemo da cujemo
prvu dobru vest posle duzeg vremena.
Preporuke:
124
55
6 utorak, 29 mart 2016 13:21
Levi Desničar
Fala Bogu da je pokrenut prvi PRAKTIČAN korak prema OSLOBOĐENjU Srbstva i srpskih zemalja.
Svaka vam čast.
Preporuke:
126
53
7 utorak, 29 mart 2016 13:33
Zašto bi neki simpatizer desničarskih stranaka trebalo da glasa za vas, a ne za nekog drugog?

Glas za bilo koju drugu listu je direktan glas Vučiću.
Mislim da su se i Zavetnici morali priključiti koaliciji oko DSS-a. U ovakvoj situaciji u Srbiji samostalnim izlaskom na izbore samo pomažu Vučiću.
Preporuke:
136
10
8 utorak, 29 mart 2016 13:37
Bojan, Priština
Velika ideja, čestitam na tome.
Kad nevolje savladaju jedan narod on prisilno ide putem dezintegracija, dok suprotno, kada borba krene ka savladavanju teškoća on kreće putem integracija.
Nadam se da će ovo biti zametak stvaranju Srpske Federacije.
SMRT JUGOSLOVENSTVU!
Preporuke:
127
8
9 utorak, 29 mart 2016 13:44
Beograđanin - svi na izbore!
Kao sadržaj, ovo je dobro. Kao spoljnopolitička pozicija Srba, takođe. Ali je - trn u oku Vašingtona, jer svim silama upravo nastoji da izbaci i poslednji mostobran Moskve na Balkanu.

Stoga će Vučićeva retorika samo dobiti na oštrini, a njegovi mediji na hermetičnoj nepropustljivosti.

Ali tim pre se treba boriti da Sanda uđe u parlament, kako bi do naroda sutra dopreo drugačiji glas. Nekada jedan glas može da sruši tiranina. Mada mislim da će joj s ovom vladom trebati barem par procenata iznad cenzusa.

Zato - svi na izbore!
Preporuke:
108
3
10 utorak, 29 mart 2016 13:46
zoran jovović
,,,samo tako nastavite-uravnoteženo,dostojanstvano i smisaono! Kerovi ne laju,sela radi...
Preporuke:
84
3
11 utorak, 29 mart 2016 13:57
momir
Sandini odgovori su nam i odranije, manje-više, poznati, uvek kristalno jasni, savesni, mudri i uverljivi. Tako je i u ovom intervjuu, iako je naspram sebe imala jednog arogantnog i nadrkanog novinara koji je glumatao tobožnju objektivnost i kritičnost, lično frustriranu osobu koju je (bar meni je to vidljivo) donekle instruirala, isključivo negativnim sugestijama, i glodurka ovog lista sa Janusovim licem. I, naravno, što je Sandra bila uverljivija i visprenija, to je jadnije izgledao ovaj vesternizovani okot od novinara, preciznije rečeno, šerif sa bunjišta Politikinog OK korala.
Preporuke:
82
2
12 utorak, 29 mart 2016 14:07
Gledač
Kaže:
Stvaranje jednog balkanskog saveza, neblokovski orijentisanog, u kome bi se nalazile Srbija, Crna Gora i Republika Srpska
A šta ćemo sa BiH?
Može neki deo Srbije ako ne želi ovo da ode u EU? Kad već čerupamo šta se kome dopadne, jednom se živi.
Baš ozbiljan plan. Čudo jedno.
Preporuke:
11
103
13 utorak, 29 mart 2016 14:10
Crni mačor
Gledač

Mislim da ni tebi baš nije jasno šta si hteo da kažeš...
Preporuke:
90
3
14 utorak, 29 mart 2016 14:12
UF
Ovima, kao da je neko zabranio da se svom narodu obrate LjUDSKI , a ne kao političari od karijere. Nikada DSS, nije bio samostalan i nikada opcija za "dobitak" u Srbiji. Nije to problematično, nego mimikrija svih lidera te stranke, kada su ,znajući da su "tek igrač za klupu", to prećutali narodu srpskom , gurajući ga u teške muke. A,te muke, razumeju samo oni najbollji u svom poslu, moralno čisti i privrženi svom narodu, jer su doživeli, da kriterijumi za nagradu nisu te osobine koje oni poseduju. Dakle, nikada niste bili za srpski narod . Kao ni Milošević, Šešelj i ostala politička "nacionalna" verzija jednog te istog koncepta, liberalnog kapitalizma.I,da utešim sve potencijalne glasaše DSS,opaskom, kako srpskih partija neće ni biti , jer na ovoj planeti PRAVDA, ČESTITOST I PAMET(u isto vreme) nikada nisu ni bili vladajući kriterijumi za uspeh.
Preporuke:
11
91
15 utorak, 29 mart 2016 14:15
@uf
Nisu sve pečurke za jelo, nisu te mama i tata naučili da ne jedeš ludare.
Preporuke:
77
4
16 utorak, 29 mart 2016 14:30
Srki
Pitanje za Sandu. Zasto ne organizujete skupljanje potpisa po Srbiji za referendum o NATO? Sa milion skupljenih potpisa, zakon obavezuje vladu na referendum.
Preporuke:
83
1
17 utorak, 29 mart 2016 14:36
...
Stvarno je vreme da se Srbi saberu i da se okupe na jednostavnoj platormi Srbija iznad svega!
Preporuke:
54
32
18 utorak, 29 mart 2016 14:49
@...
SNS-provokator. Srbija iznad svega je lažna SNS-parola, plagijat nemačke "Deutschland ueber alles" i dolikuje SNS-plagijatorima.
Preporuke:
77
8
19 utorak, 29 mart 2016 14:52
Gledač
@Crni mačor
Ti si svestan da Republika Srpska nije država već deo susedne?
Preporuke:
5
73
20 utorak, 29 mart 2016 15:06
Crni mačor
Gledač


Ti si svestan da Kosovo nije nezavisno, već deo Srbije?
Preporuke:
76
4
21 utorak, 29 mart 2016 15:14
B.S.
Napokon izgovoreno - Srbija, Srpska i Crna Gora (a ubrzo za tim primerom i BJRM i Grčka) uz Rusiju - ekonomski, vojno i politički!
Bravo!!
Preporuke:
74
5
22 utorak, 29 mart 2016 15:20
Diklic
Kao sto rece Srki, g.Sanda, skupite potpise za referendum. Dosta nam je price.
Preporuke:
58
4
23 utorak, 29 mart 2016 15:22
Danko
Pozivamo vas na predstavljanje izbornog programa Srpski pokret Dveri – Demokratska stranka Srbije u sredu 30.03.2016., Opština Novi Beograd, sala 1 sa početkom u 19 časova:
Govoriće:
1. dr Sanda Rašković Ivić, predsednica Demokratske stranke Srbije
2. Boško Obradović, predsednik Srpskog pokreta Dveri
3. prof. dr Aleksandar Popović, predsednik Saveta DSS
4. Srđan Nogo, predsednik beogradskog odbora Dveri
Preporuke:
74
4
24 utorak, 29 mart 2016 15:22
Ares
Apsolutno se slazem sa prvim komentarom.
Kakva glupava i namerno saboterska pitanja iz "Politike"...
Preporuke:
62
5
25 utorak, 29 mart 2016 15:59
Djura
Dobar potez gospodje Raskovic poslala je mladenovica ,bakareca ,sormaza,popovica da spuste nazadne ispod cenzusa oni su izvezbali sa DSS cestitam Sandi samo napred.
Preporuke:
59
3
26 utorak, 29 mart 2016 16:07
Dragan, Katun
Dajte malo , bar malo, "levi" obzor, zar ne shvatate da je narod u pravoj pravcatoj bedi.
Nemojte se baviti ovim mamlazima i njihovim lažnim obećanjima, napravite listu od bar 5 socijalnih prioriteta i gruvajte na skupovima, Izborna je kampanja, kad će te ako sada to ne činite. i ako prođete da se za to i zalažete, "desno" nas satre, ovo je zemlja časnih ljudi kojima se decenijama izmiče ponjava ispod nogu, u bedu i fizičko satiranje.

p.s. Đorđe gde si?
Preporuke:
40
6
27 utorak, 29 mart 2016 16:32
DankoV
".Mi smo pokušali svojom listom da pošaljemo poruku nacionalnog pomirenja."

Svaka čast. Bez nacionalnog pomirenja i ujedinjenja nećemo ništa uraditi.
Preporuke:
52
3
28 utorak, 29 mart 2016 16:53
...
Stvarno???

Ne pratim SNS kampanju pa i ne znam da je to njihov slogan. Niti sam za njih ikada dok su još bili i vadikali glasao a nemam nameru ikad.

A da sam SNS bot, mante me se! Morate imati ozbiljan saznajni deficit kada to meni koji ceo život samo za Koštunicu glasam kažete!

Ali dobro, ne morate znati ali sad znate!

Vi ste očigledno neki partijski vojnik čim se krećete u tim saznajnim partijaškim sloganovskim okvirima.

Evo ja se slažem da je narušeno dostojanstvo i ljudi i zemlje pod SNSom, ali neću glasati za žute.

Ono što mi se dopalo je ono što se u Sandinom intervjuu odnosi na sabornost Srba i prestanak deoba! A to svakako nije pod Vučićem.
Preporuke:
47
8
29 utorak, 29 mart 2016 18:03
Ahil
Hvala Bogu da ima nekoga ko zastupljuje politiku koja je mimo zapadne mejnstrim propagande. Samo napred, Srbija biće prva novog poredka koja odbacuje SAD hegemoniju u Evropi. Svaka čast Sandi i ostalima.
Preporuke:
44
1
30 utorak, 29 mart 2016 18:21
Nemanja-Gledač
Ništa mi ne čerupamo. Republika Srpska je država i tačka.Ona je po svojim nadležnostima,po dejtonu država.To što su joj izmislili naziv entitet to je nešto drugo,ali po svojoj formi ona ima sve odlike države.Kao što imaju i američke države,kao što imaju i pokrajine u Nemačkoj,uostalom države su bile i avnojske republike u SFRJ.

Ali ono što je mnogo bitnije i važnije da Republika Srpska još od Dejtona ima pravo da sklapa sporazume i sarađuje sa drugim državama.Nije im to omogućio nikakv ekstremizam i avanturizam to u Dejtonskom sporazumu piše.Srpska je to iskoristila pa je takve ugovore potpisala sa Rusijom i Izrealom.Ona ima i svoja predstavništva u Americi,Nemačkoj i Austriji.

Znate li vi da građani srpske pored Drine prelaze u Srbiju i da se leče u Bajinoj Bašti i Loznici na isti način i sa istim pravom,ne praveći nikakvu razliku u odnosu na građane Srbije?Sanda Rašković Ivić samo zagovara nešto što je Dejtonom moguće,ali nažalost na vlasti se nalaze marionete koje to nesmeju.
Preporuke:
49
16
31 utorak, 29 mart 2016 18:26
Neisprani Mozak 1
"Zašto bi neki simpatizer desničarskih stranaka trebalo da glasa za vas, a ne za nekog drugog?"

Odgovor je trebao da glasi:

Zbog toga što ĆEMO

1. PONIŠTITI "Partnerstvo za mir" i SVE ostale "ugovore", "dogovore" i "sporazume" sa NATO-om !!!

2. MOMENTALNO PREKINUTI "pregovore" sa EU i PONIŠTITI zahtev za članstvo u EU i sve ostale "ugovore", "dogovore" i "sporazume" proistekle iz tog zahteva !!!

3. MOMENTALNO PREKINUTI Briselske "pregovore" sa terorističkom "državom" "Kosovo" i PONIŠTITI sve ostale "ugovore", "dogovore" i "sporazume" proistekle iz tih "pregovora" !!!

4. MOMENTALNO PONIŠTITI zakon o prodaji i poklanjanju zemlje strancima, kao i "subvencije" istima i sve postupke "privatizacija"!!!

5. MOMENTALNO udaljiti SVE STRANCE iz Vlade, Vojske, Policije i SVIH državnih institucija, kao i FBI iz Srbije!!!
Preporuke:
60
1
32 utorak, 29 mart 2016 18:27
Neisprani Mozak 2
Izraze koje ste koristili u odgovoru, kao što su: "TRADICIONALNA stranka", "demokratski KAPACITET", "MOŽDA (???!!!) razlikuje", "PROVENIJENCIJA"(???!!!), "građanski PROSVEĆENI (???!!!) nacionalni naboj", "VULGARNI"... prosečan glasač u Srbiji NE RAZUME !!! Bojim se, da ako ovako nastavite, uz svo poštovanje, na izborima ćete uraditi MNOGO MANjE nego da ste me poslušali, jer prosečan glasač u Srbiji NE RAZUME taj jezik!!!

Ako se već bavite politikom, MORATE da se "spustite" na nivo prosečnog glasača !!! Ako to niste u stanju i niste u stanju da se u trenucima obraćanja javnosti distancirate od "akademizma", onda kormilo stranke prepustite nekome ko je uspešniji u tome. Ovako, samo pravite štetu i stranci i idejama za koje se zalažete i nama koji ćemo glasati za Vas, a ubeđen sam i Srbiji, svojim nepotpunim uspehom na izborima - daleko ispod nivoa koji Vaše ideje zaslužuju!!!

Prihvatite ovu kritiku kao najdobronamerniju.
Preporuke:
44
1
33 utorak, 29 mart 2016 18:28
Nemanja-UF
Što se tiče samostalnosti DSS-a,o tome bi mogli da se sporimo da se nije pojavio jedan čika koji se zove Asanž.Da se on nije pojavio,mi bi sad nešto kao polemisali.Ali pošto on hvala Bogu postoji,i pošto je pokazao ko je po šta išao u strane ambasade i ko je primao naređenja od njih,a ko nije bio spreman na kompromis o čemu mi tu ima da pričamo?DSS ima sto mana,pogotovo ovaj danas razbijeni DSS,a da ne govorim o greškama Koštunice kao predsednika i premijera.Znači one postoje,i ja sam prvi spreman da ukažem na njih i da vam nabrojim.Ali sam takođe spreman sa svakim da uđem u polemiku oko stava i da pored svih mana vlada DSS I Koštunice je najbolje što smo imali za ovih 26 godina višestranačja.Da li je ona imala grešaka,mnogo,ali da li su drugi radili još gore i još lošije da definitivno.Znači možda sa DSS ne možemo da računamo na dobitak,ali možemo da se setimo kako je pod drugima bilo i kako je sad.Možda nećemo stalno imati dobitak,ali ćemo makar vraćati dugove kao u periodu od 2004-2008
Preporuke:
48
0
34 utorak, 29 mart 2016 18:38
Nemanja-UF
a ne samo se zaduživati,a pomaka nigde.Što se tiče liberalnog kapitalizma,to ste u pravu manje više to je ideologija svih tih koje ste nabrojali.Ali moramo da vidimo da li je stvarno postojao neoliberalni kapitalizam za vreme Koštunice?Kakva je to neoliberalni kapitalizam gde mi imamo ogroman uticaj države u privredi,gde mi imamo carine sa skoro svim zemljama ovog sveta?Ali ajde da mi pričamo ne o tim istrošenim frazama kapitalizam ovo ono,to je nebitno,dajte podatke šte je činjeno za vreme vlasti Vojislava Koštunice.Ja ću vam dati samo par pokazatelja,ekonomskim,onih najbitnijih od kojih ovaj narod živi i preživljava.

BDP je za vreme Koštunice udvostručen,a ovi danas i ovi pre njih i pored skoka cena nisu uspeli da ga značajno uvećaju u odnosu na period.Privredni rast je po godinama vladavine išao od 8%,pa 2005 6%,pa 5% i na kraju je 2008 bio 7%.Danas mi pričamo o tome da li će on biti na 0.2 kao što Vučić kaže,ili će MMF da bude u pravu i zakucaće na 0.Ma o čemu mi pričamo?
Preporuke:
43
1
35 utorak, 29 mart 2016 18:55
Za "NEISPRAN MOZAK"
Sjajan komentar. Radi stranke, radi građana Srbije, nadajmo se da će ove primedbe prihvatiti čelni ljudi stranke,posebno Sanda Rašković-Ivić jer se uglavnom ona oglašava u javnosti.
Preporuke:
41
0
36 utorak, 29 mart 2016 19:10
Slavomir Srpski
Odlicna poruka i poziv na sabornost Srba u Srbiji, RS i C.Gori. Ovim potezom saveza sa Jedinstvenom Rusijom oko programa ostvarivanja jedinstva Srba na Balkanu po pitanju neulaska u NATO vojni savez uz garanciju Rusije za neutralnost Srbije u stvari bi se ispunio program koji je zasnovao Kostunica.

Po mom misljenju, od svih izbornih lista DSS je ostala najvernija izvornom programu Kostunice, i jedina politicka platforma, drzavtovorna i pravno-demokratska, koja treba da zameni politicki kurs sadasnje politike vlade i Vucica. Stoga nije cudno da se Vucic najvise obrusava na DSS jer je nosilac patriotske, suverene srbske politike.
Preporuke:
36
2
37 utorak, 29 mart 2016 19:44
Jeremija
@... - Dobro da si se javio i razjasnio svoj stav. Dao sam ti kao i ostali plus, jer se slažem sa tvojim razjašnjenjem. Tu parolu "Srbija iznad svega" koristi ovih dana onaj demagog Šešelj i svi njegovi derivati oko SNS-a, tako da sam te pogrešno razumeo. O potrebi okupljanja oko Vučića govore na identičan način rušitelji Dveri (u pokušaju) Parović i Glišić, a isto tako i rušetelji DSS-a (u pokušaju) A.Mladenović i Nenad Popović kao i ostalih 8 stranaka okupljenih u novom DOS-u oko SNS-a.
Preporuke:
37
4
38 utorak, 29 mart 2016 20:02
Jeremiji
Eto nemam baš običaj da se vraćam ali eto da pojasnim, što je ispalo dobro.
No meni ta isključivost nikako nije jasna koja iz vašeg komentara izlazi. Naime, odakle vam ideja da su Glišić i Parović rasturači Dveri. To vam je isto kada biste SNS smatrali rasturačima vadikala, ili Mladenovića DSSa ili Popovića. Naime, reč je o isključivosti Dveri i maksimalnom sebičluku, u nameri da se predstave kao jedini za koje treba glasati. Niti imaju kapaciteta DVeri niti iskustva niti znanja da budu u ovoj koaliciji koja na žalost počinje sa njima umesto sa DSSom.
Dakle, ja svakako neću za Dveri glasati, makar ne glasao ni za koga, imajući u vidu šta je Boško govorio o Koštunici uoči prethodnih izbora umesto da udari po Vučiću, da bi posle potpisanog Briselskog sporazuma on sa ekipom otišao do Vučića da mu se preporuči.
Slobodno dakle lupajte minuse jer iako sam pojasnio, ne delim vaše stavove!
Preporuke:
5
39
39 utorak, 29 mart 2016 20:02
alkar
gospojo sanda,davno je ćako reka nesto o srbima a ja bi doda i inu "da srbi ne uče"----
KAZETE VANBLOKOVSKI a u suradnji i savezu i pod pokroviteljstvom RUSIJE.kako je to onda VANBLOKOVSKI
Preporuke:
3
48
40 utorak, 29 mart 2016 20:07
alkar
gospojo sanda,davno je ćako reka nesto o srbima a ja bi doda i inu "da srbi ne uče"----
KAZETE VANBLOKOVSKI a u suradnji i savezu i pod pokroviteljstvom RUSIJE.kako je to onda VANBLOKOVSKIako ste se slizali s rusijom.
navedene "zemlje",jer RS nije zemlja nego dio međunarodno priznate BiH su teritorijalno UMANJENA VELIKA SRBIJA,fali još samo RSK .kako vam nije dodijala ideja velike srbije,niste je napravili ratovima,diplomacijom,vjerom sad je POTIHO GURKATE KROZ RAZNE "vanblokovske"projekte a vidi čuda svaki projekt je u suradnji s rusijom.
ok volite rusiju pa i hrlite k njoj ali onda recite OĆEMO S RUSIJOM U BLOK a ne dvolično "vanblokovski"
a opet,ZASTO SE MISATE U UNUTARNJE POSLOVE BiH kada gurate njen dio pod ruske skute?
sta se tu pita sarajeva?po vama se ne pita.
opet srbovanje,opet velikosrbijasenje dok opet ne dobijete po zubima.
ne učite braćo srbi,pa sve mislin kako je ćako bio u pravu!
Preporuke:
6
52
41 utorak, 29 mart 2016 21:12
precanin
...sve je ovo vec vidjeno i receno...umesto pricanja o buducem delovanju,bolje da dela pricaju sama o sebi,a narod ce po tome lako prepoznati ko je dosledan da ga povede do slobode...jer KO SE DRUZI SA KOKOSKAMA TAJ NAUCI DA KOKODACE,A KO SE DRUZI SA ORLOVIMA TAJ NAUCI DA LETI...kako radili i verovali tako nam i Bog pomogao!
Preporuke:
30
0
42 utorak, 29 mart 2016 21:42
Nenad
Veoma je važno da se nastavi herojska antiokupatorska Nedićeva tradicija. Srbija mora slediti put nezavisnosti, antimarionetskih i antikvislinških herojskih državnika Ljotića, Nedića, Djindjića i Vučića. Slobodarska mudrost je - bez velikih protesta i nepotrebne borbe - preko skupštine dati tihi legitimetet ulasku u milosrdni, prijateljski, andjelski, bratski i trojni EU-MMF-NATO pakt.
Preporuke:
34
3
43 utorak, 29 mart 2016 22:18
sizif
@Nenad
Veoma je važno da se nastavi herojska antiokupatorska Nedićeva tradicija

Nedić je sve preduzeo da što više Srba preživi rat i da posle rata budu slobodni.
Nažalost među srpskom elitom je već odavno bilo neuporedivo više Jugoslovena nego Srba, tako da su Srbi posle rata pali u ropstvo, što je imalo katastrofalnije posledice nego sam rat.

Najveći gubitnik WW2 je bio srpski narod.
Preporuke:
29
7
44 utorak, 29 mart 2016 22:55
Apatinac
Interesantan je projekat novog "Balkanskog saveza".
Međutim ,gledajući na onaj stari iz vremena Balkanskog rata protiv Turske, očigledno da ovom novom nešto bitno nedostaje.
Naime nema Bugarske( a i Rumunije), koja je ključna zemlja za bilo kakav uspešan strateški projekat Rusije na Balkanskom poluostrvu.
Dok god je Bugarska u NATO savezu, Srbija mora da "balansira" kako zna i ume, a to realni faktori odlučivanja u Rusiji nedvosmisleno preporučuju.
Za ozbiljnu Rusku akciju , još ćemo se načekati, osim ako dragi Bog ne umeša prste....
Preporuke:
16
18
45 utorak, 29 mart 2016 23:53
Slavomir Srpski @Alkar
Vidim da slabo poznajete termine. Elem, vojno neutralno za Srbiju znaci da nece uci ni u jedan vojni savez niti dozvoliti strane vojne baze na sopstvenoj teritoriji. Dakle bez ikakve formalne obaveze kao sto to vazi za NATO saveznice ili ruski savez (recimo Jermenija koja je u tom savezu ima vojne ruske baze na svojoj teritoriji i nije dakle samostalna vojno).

To da mora da bude neko garant za takvu neutralnost je jasno, da ne bi recimo NATO mogla opet da nas bombarduje kao neutralne. Dakle Rusija moze da da takve garancije u OUN i SB (gde mu je mesto), time da recimo unilateralno garantuje Srbiju od stranih agresija (dakle od NATO jer nas ona potpuno opkoljava pa ne postoji neka druga velika sila da moze da nam preti agresijom) na jedan nacin koji je ne bi kostao niti trazio instaliranje ogromnog oruzja u Srbiju: svojim nuklearnim stitom bi mogla formalno u OUN da garantuje nasu drzavu od napada velikih neprijateljskih sila.

To ne bi zahtevalo vojni savez sa stranim bazama.
Preporuke:
31
1
46 utorak, 29 mart 2016 23:54
GoranZemun
Bez obzira na niskost i jeftinoću Politike, Sanda je pokazala da je dorasla trenutku. Ugled DSS-a pod liderstvom Sande Rašković Ivić stabilno raste, kao što se i Boško Obradović pokazuje kao pravi izbor za stranku Dveri.
Imam utisak da telefoni na liniji Vučić-Šešelj-Parović&Glišić rade do usijanja. Patriotski blok je monolit koji je nastao iz gotovo beznačajnih šansi i koji dovodi do zbunjenosti i besa sve majmune koji su vratili Srbiju u predkameno doba.
Preporuke:
39
4
47 sreda, 30 mart 2016 01:57
Dušan komunista
Rado se oglašavam oko, istina, krnjeg "Balkanskog saveza" kome bi sada trebalo dodati i Makedoniju.
Ova ideja, koja je verovatno došla sa ruske strane, ima obostrane koristi. Rusija indirektno brani sebe usporavajući NATO a balkanski narodi direktno sebe čuvajući suverenitet u onoj meri u kojoj to mogu.
Ovo je takođe važno i zbog svesti u našem narodu da se problemi teško mogu rešavati na nivou Srbije već je potreban savez sa drugim državama. Zato je važno prevazići šovinizam prema drugim narodima jer, pored svoje nazadnosti i gluposti, sužava potencijalni front. Dakle, problem je u našem partikularizmu da nas ne zanima i ne uzimamo u obzir šta se dešava u okruženju i da moramo uzimati u obzir i tuđe interese kada nisu protiv naših.
Nažalost, ovo što važi za nas važi i za druge, i to prilično. Naravno, ovde nije reč o novoj Jugoslaviji jer nije moguća.
Sada nije moguća međudržavna saradnja ali zato treba raditi na međustranačkoj.
Preporuke:
26
1
48 sreda, 30 mart 2016 04:49
Glasam za najveće rusofile među Srbima
Glasaću za Sandu i DSS, jer mislim da je ta stranka ubedljivo najrusofilnija. Svi se (sem Čanka, Čede i Tadića) kunu u nesalomivu ljubav prema Rusiji, ali ipak niko ne radi dovoljno da to overi i na više načina potvrdi našu zajednicu sa Rusijom. Možda i Sanda jednoga dana okrene ćurak naopako, te počne da evrofiliše, ali za sada deluje da kormilo čvrsto drži okrenuto ka voljenoj nam i jedino sanjanoj Rusiji.

Šteta je samo što priča o neutralnosti, o nekom vegetiranju izvan blokova...Ipak bi lepše bilo da smo u svakovrsnom savezu sa Rusijom, pa i vojnom.
Preporuke:
30
2
49 sreda, 30 mart 2016 07:38
sizif
@Bojan, Priština
Nadam se da će ovo biti zametak stvaranju Srpske Federacije.

Pa jesu li Srbi maloumni da ne mogu da imaju normalnu, svoju nacionalnu državu poput svih ostalih malih evropskih naroda.
Preporuke:
29
0
50 sreda, 30 mart 2016 10:05
Glasam za DSS i DVERI SRPSKE
"Nekima". Bi odgovarao slogan:

MAFIJA. POBEĐUJE !!!
Preporuke:
26
0
51 sreda, 30 mart 2016 10:26
KOMENTAR KOJI POLITIKA IPAK OBJAVILA
Pojavu ovog razgovora sa g-đom Sandom i komentare pratim sa pomešanim osećanjima. S jedne strane, drago mi je što se POLITIKA osmelila da objavi rezgovor sa jednim opozicionim političarem. Sa druge strane, razočaran sam pitanjima koja je Jelena Cerovina postavila - kao da ih je sastavljao onaj iz INFORMERA. Umesto da saznamo nešto o programu sa kojim koalicija DSS-Dveri izlazi na izbore, novinar se bavi tračevim: da li se međupartijskim sporazumom sa Jedinstvenom Rusijom Putin meša u unitrašnje stvari Srbije (a sve stranke imaju sporazume o saradnji sa nekim stranim partijama i grupacijama), da li stavljanje Nedićevog rođaka na listu znači rehabilitaciju M.Nedića, da li je A.Nedića predložio Čavoški itd. Sa treće strane, drago mi je što se većina komentara (očigledno botovski) bavi insinuacijama, montažama i uvredama na račun Vašeg sagovornika što znači da je neko u debelom strahu od koalicije DSS-Dveri. G-đa Sanda je uprkos svemu odgovarala argumentovano i (što je retko u Srbiji) pristojno.
Preporuke:
35
0
52 sreda, 30 mart 2016 13:18
alkar@slavomir srbski
elem,niste u pravu!
dvi stvari su upitne u vasim stavovima:
1.ko će vas napast bez razloga?
vas je nato napa s razlogon,za nasa zapadna poimanja,za vasa sigurno ne ,jer vi mrzite sve fasizme osim svoga.
kako ste vi uredjivali stvari na balkanu i u srbiji(kosovu pogotovo)zapad naziva FASIZMNOM.
naravno da je taj način za vas DOMOLJUBLJE.
tu je temeljna razlika zapada i vas:nama je hitler,ustase,jasenovac,musolini FASIZAM a nedić,draza,vasi zločini u balkanskim i svjetskim ratovima nad nesrbima,karadžić,mladić,prijedor,srebrenica ,sarajevo su za vas DOMOLJUBLJE.
zato se vi i mi ne razumimo u danasnje vrime.
ZASTO VAS NATO NIJE NAPA LANI,ILI DANAS?nema razloga..
2.kako će vas rusija branit ako niste u vojnom savezu s njom?
eto,nije vas branila ni 99..
nemorete vi bit vanblokovski a da vas neko brani s kim niste u savezu.
a da .vi mislite radi pravoslavlja ,davno je to palo u vodu,krajem 1.sv rata.osobni interes rusija nema, pogotovo jer mora nemate a okruzeni ste natoom.
Preporuke:
0
19
53 sreda, 30 mart 2016 13:21
Mirjana
za Jeremiju
Ako ste rodoljub nećete rušiti savez DSS-Dveri. Pošto napadate uglavnom Dveri, moram vas pozvati da se prisetite. Obradović jeste napadao Koštunicu, ali daleko blaže nego SNS i DS i POZIVAO ga na ujedinjenje pred prošle izbore. Koštunica je to odbio. Uostalom, i sama S. Rašković kaže da se mora distancirati od njegove politike. Da li je ta politika bila stvar kompromisa u DOS-u i kasnijim vladama, stvar je za diskusiju. Obradović nije išao ni na kakvo poklonjenje Vučiću u vreme Briselslog sporazuma, već su mu, naprotiv, zbog neznatnog incidenta na protestu PROTIV BRISELSKOG SPORAZUMA koje su Dveri organizovale u Beogradu, pretili hapšenjem i Vučić ga je pozvao na razgovor. Gledala sam svojim očima kada policija nije htela da pusti predstavnike Dveri da uđu u zgradu televizije i došlo je samo do blagog guranja, i to je jedini "incident" koji se može vezati za Dveri. Kako je to bilo u vreme događaja Ukrajini, možda je postojala opasnost od provokacija, ili je vlast to naduvala.
Preporuke:
12
3
54 sreda, 30 mart 2016 13:51
Mirjana
Što se tiče grupe oko Parovića i Glišića i o tome sam se vodila sopstvenim zaključcima. Nije bilo nikakvog razdora u Dverima u vreme Parovićevog "odlaska". Jednostavno je Parović dobio ponudu od SNS-a za vlast u Novom Sadu i tajno se odvojio, pokrao glasove Dveri, a zatim formirao Treću Srbiju, pa je i tu posle došlo do svađa. Za Glišića ne znam kada je krenuo svojim putem. Možda je uzrok što je blisko sarađivao sa Radijom "Snaga naroda", koji su finansirali simpatizeri Dveri i koji se nalazio u stanu do prostorija Dveri. Na taj radio primljeni su novinari sa radio "Fokusa" koji je ranije promovisao SNS, a još pre SPS. Prošlog leta su preoteli radio, setićete se besmislene priče da im Dveri preotimaju strimove, a oni nastavljaju da emituju sa tih istih strimova. Posle su ih promenili, a Dveri ni do danas nemaju para za novu opremu i plate novinara, pa nema ni novog radija. Baš bih volela da znam ko ih sada plaća. Taj radio je registrovan na Glišićevu suprugu, proverite, ako želite.
Preporuke:
13
2
55 sreda, 30 mart 2016 14:21
Jeremija
za Mirjanu. Pogrešno ste usmerili komentare. Vi ustvari polemišete sa nekim ko se potpisuje sa tri tačke (...), a ja sam posumnjao da je Šešeljev bot. On mi je odgovorio sa "Jeremiji". Pogledaajte prvi komentar sa tri tačke (...), pa pratite polemiku. Trotačkaš se u poslednjem komentaru ustremio na Dveri potpuno neargumentovano, pa sam odlučio da dalje ne polemišem. Inače, potpuno se slažem sa oba Vaša komentara i potpisujem ih. - Jeremija.
Preporuke:
24
2
56 sreda, 30 mart 2016 14:42
Mirjana
Još zapažanja o Paroviću i Glišiću. Krenuli su sa smešnim optužbama da Dveri rade za BIU, a nuklearni fizičar Jasmina Vujić za CIU. Da nije toliko u duhu "Balkanskog špijuna" neko bi ih mogao i ozbiljno shvatiti. Pa, pobogu, radili ste s tim ljudima 10-15 godina, pa kako pre ne saznadoste? Dveri su dostojanstveno prešle preko toga. Glišić sada poziva na sabornost, a prvo nije bio za sabornost u DSS-u, a zatim u Dverima. Ako imaju imalo srpskog viteškog duha, trebalo bi da, kao Državotvorni pokret koji se odcepio od DSS-a, odustanu od izbora, a ne da umanjuju šanse patriotske opozicije. Sandu Rašković cenim i mislim da je ovaj njen gest prema jedinstvenoj Rusiji najveći mogući otklon na istok u ovom trenutku. Naravno. posle ruskih izjava da nas ne žele u ODKB i carinskoj uniji, već kao saveznike, to je i jedino moguće.G-đi Rašković bih samo zamerila što slabo pominje Dveri u ovakvim intvjuima. Čak rečenica da su ostale (a ne neke) patriotske stranke vulgarne, ostavlja gorak ukus.
Preporuke:
14
2
57 sreda, 30 mart 2016 15:31
Slavomir Srpski @Alkar
Ja sam mislio da komentarisem sa osobom koja ima barem srednji kvocijent inteligencije, a ne sa mozgom decaka od 10 godina. Objasnih sta znaci "vojna neutralnost", a vi postavljate neka sasvim druga pitanja. Ali evo odgovora:
1. Niko nas nece napasti BEZ RAZLOGA, vec samo zbog svojih interesa i razloga. I bombardovanje 1999 od NATO je bilo sa razlogom da nam samanje teritoriju i da nas uruse. TO je bio razlog.
2. Nismo mi pobili 600.000 Hrvatske dece zena, staraca u Jasenovcu, vec vasa nacisticka NDH. DA, prva Hrvatska drzava je bila fasisticka i od toga se ne mozete da operete, a vidi se i dasnas po vasim stadionima kada fasisti urlicu i crtaju kukaste krstove i "Srbe na vrbe".
2. Nuklearni Stit Rusije nema potrenbu da instalira atomske bombe ovde, vec da deluje iz Rusije da bi nas branili:imaju citav kontinent. Drugo, Rusija je uvek odrzavala svoju rec kada je postavi na medjunarodni nivo OUN. Uvek! Jeljcinova Rusija nije dala tu garanciju, pa je nije ni izneverila.
Preporuke:
18
0
58 sreda, 30 mart 2016 15:36
Mirjani od trotočkastog
Šteta što ima dokaz Dveri i njihovog poklonjenja Vučiću

http://www.blic.rs/vesti/politika/vucic-primio-delegaciju-dveri/881fpfx

6.6.2014 idu kod Vučića


A Vučić potpisuje Briselski sporazum 19,04,2013

Što se tiče protesta protiv Briselskog sporazuma u publici je bio Koštunica, Jović, Nikitović a na bini Đorđe Vukadinović, studentski pokret i ostali.

Dveri uglavnom protestvuju pred EU Delegacijom nedeljom kada tamo nikoga nema, to su vam Dveri.
Preporuke:
12
21
59 petak, 01 april 2016 13:58
Mirjana
Za tri tačke. Ako još uvek čitate, članak na koji se pozivate iz Blica govori o predlogu mera protiv poplava i to nakon vanrednog stanja. Zar fe to dodvoravanjee_ Predstavnici Dveri ukazali su Vučiću da dok je trajala vanredna situacija taj pokret nije iznosio kritike prema državnom rukovodstvu i stavile su se na raspolaganje kriznim štabovima u odbrani od poplava i skupljanju pomoći za unesrećene.

Ali, pošto je vanredna situacija prošla došao je trenutak da se jasno ukaže na brojne višedecenijske, višegodišnje i najnovije propuste u očuvanju narodnoj sigurnosti i borbi protiv elementarnih nepogoda, navodi se u saopštenju.
Predložene mere Dveri su povratak redovnog služenja vojnog roka i materijalno i tehničko ojačavanje Vojske, obnova sistema civilne zaštite, izmene i dopune Zakona o vodama, podržavljenje vodoprivrednih preduzeća i reorganizacija Srbijavoda, javni radovi, radne akcije i mobe.
Mera koju predlažu Dveri je i finansiranje obnove zemlje iz primarne emisije
Preporuke:
11
0
60 subota, 02 april 2016 19:01
GEDZA
SANDA CE ZNATI KAKO DA VASKRSNE I SRBIJU I SRPSTVO KADA BUDE IMALA POLUGE VLASTI KAO PREMIJER- OSLOBODILAC !!!
GLASAM ZA SANDU !!!
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner