понедељак, 20. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одржан анти-НАТО митинг у Београду: Поништити закон којим се Србија претвара у НАТО колонију

Kоментари (98) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 27 март 2016 12:16
27март?
Датум када Србија устаје!

Вечна парола: Устала је Србија!
Препоруке:
229
6
2 недеља, 27 март 2016 12:18
Србин
СМРТ НАТО ОКУПАЦИОНИМ УБИЦАМА И ЊИХОВИМ СЛУГАМА У СРБИЈИ !

СМРТ ФАШИЗМУ - СЛОБОДА НАРОДУ !

СЛОБОДА И ПРАВДА ЗА СРБЕ И СРБИЈУ !
Препоруке:
221
3
3 недеља, 27 март 2016 12:19
борба против ненародног,колаборационистичког режима
"борба за слободу Отаџбине и протеривање NATO агресора из наше земље"

То подразумева протеривање оних који данас владају Србијом,лажу српски народ и перфидно доводе нато у Србију,при чему не дозвољавају да се народ на референдуму изјасни о томе.
нико
Препоруке:
184
2
4 недеља, 27 март 2016 12:24
гаврило
сви на ПРОТЕСТ, сви као и 1941, ко је СРБИН И СРБСКОГА РОДА ДОСТА НАМ ЈЕ иЗДАЈНИКА И ВЕЛЕИЗДАЈНИКА,ДОСТА НАМ ЈЕ СВАКОЈАКИХ "БРАНКОВИЋА".Напред Браћо и сестре до Побједе која је наша Најскупља Ријеч!
Препоруке:
158
15
5 недеља, 27 март 2016 12:25
dođite
da kažemo NE nato zloćinačkoj organizaciji koja seje smrt po svetu
Препоруке:
172
1
6 недеља, 27 март 2016 12:28
Drug
Daleko sam, 154 km, a kao da sam sa vama.
Препоруке:
148
3
7 недеља, 27 март 2016 12:38
Djura
Vidimo se 100%.
Препоруке:
128
4
8 недеља, 27 март 2016 13:21
Zvonimir Bgd
Ponosan sam sto pripadam slobodarskom srpskom narodu!
Браћо и сестре, не тражите стотину разлога зашто не можете или не желите да дођете на недељни митинг већ пронађите само један довољан и оправдан да дођете.

Idem da se pridruzim svojoj braci i sestrama, svojim rodoljubima. Protiv NATO, protiv EU - PROTIV OKUPATORA MOJE OTADZBINE!

Krenimo svi, ne casimo casa!
Препоруке:
128
4
9 недеља, 27 март 2016 13:39
...
Ovo nije nikakav anti-nato skup, vec predizborni skup ljudi koji pokusavaju da manipulisu osecanjima gradjana prema NATO paktu u svoje predizborne svrhe. Prikupljaju potpise, reklamiraju svoje stranke i pokrete, a kao anti-nato skup koji nije "stranacki obojen", zalosno cime se sluze.
Препоруке:
30
258
10 недеља, 27 март 2016 13:40
Леви Десничар
Србство је свама и уз вас, видећемо колко нас има.
Наравно многи чекају и очекују тренутак кад пушка пукне, који је сваким даном све ближи и ближи.
Зато љотани траже залеђину међу старим и доказаним "пријатељима и добримСуседима".
Препоруке:
113
6
11 недеља, 27 март 2016 13:59
jazavac
Nadam se da ce Srbija pokazati svju volju i dostojanstvo, nasuprot klececoj vladajucoj garnituri. Nazalost, jako sam daleko da bi i fizicki podrzao skup.
Препоруке:
100
3
12 недеља, 27 март 2016 14:24
Lala
Fizicki- okean nas dijeli. ali sam sa napacenim narodom srpskim svake minute. Ovaj dan ce se posebno zabiljeziti u istoriji, Dosta vise cemera, lazi okupacije, puzanja, gladi i izdaje, Covjeku"100 za jednog" se ne smije vjerovati vise ni jedne sekunde,potrosio je svoje vrijeme u lazi i izdaji, . Nije Srbija Merkelova prcija???
Препоруке:
127
10
13 недеља, 27 март 2016 14:31
@nato skup
Ako si LALA zasto pises - zabiljeziti (забиљежити)?
Препоруке:
61
31
14 недеља, 27 март 2016 14:43
Алекса
нешто ми говори да ће се под овом вешћу слећи мноштво антисрпских активиста заједно са својим смећем.
узалуд.
Препоруке:
90
4
15 недеља, 27 март 2016 15:29
логично
Зашто баш 27.март? Зато што је највише комуниста.
Препоруке:
25
160
16 недеља, 27 март 2016 16:10
Цвико
Ево прошло је више од два часа од тренутка кад је почео овај скуп а нема вести шта се у међувремену дешава?
Препоруке:
94
4
17 недеља, 27 март 2016 16:18
Napred Srbijo!
Dosta si puzala, dugo si se izvinjavala,dugo si trpela izdajnike, lazove I prevarante.
Ustaj Srbijo, sada ili nikada!.
ZIVELA SRBIJA, oslobodjena izdajnika, profitera , lazova I prevaranata!.
Препоруке:
105
1
18 недеља, 27 март 2016 16:24
Nazalost,
mnoogi koji su uz vas I sa vama, ne mogu da dodju jer nema autobusa kao kod Vuciceve kampanje.
Ali mi smo mentalno uz vas, mi vas podrzavamo.
Zivela oslobodjena Srbija od NATO/EU I njihovih strpskih satelia!.
Препоруке:
104
4
19 недеља, 27 март 2016 17:29
гаврило
Ово је Права СРбија!!!Било је ВЕЛИЧАНСТВЕНО!Вучићу ПЕДЕРУ - нон пасаран!
Препоруке:
97
2
20 недеља, 27 март 2016 17:33
@Cviko
Vi zovete sve na protest, a na isti ne dodjoste...
Препоруке:
51
6
21 недеља, 27 март 2016 17:43
novinari sram vas bilo
upravo sam se vratio s puta i hteo da vidim sta se desavalo. moj kratak izvestaj, samo nekoliko medija objavili vest, pri cemu neki kazu par stotina:

http://www.politika.rs/scc/clanak/351937/Skup-Zavetnika-protiv-NATO-u-centru-Beograda

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/2260279/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8+%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%BF+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2+%D0%9D%D0%90%D0%A2%D0%9E-%D0%B0+%D1%83+%D0%91%D0%B5%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%83.html

http://rs.n1info.com/a146596/Vesti/Anti-NATO-protest-u-Beogradu.html
Препоруке:
60
0
22 недеља, 27 март 2016 18:04
С. Станишић
РТС пристао да извештава о протесту!
Да ли људи схватају шта то значи? Не може РТС да пристаје иле не пристаје о нечему што се догађа у земљи, у главном граду.
РТС само што не извештава кад је канцелар прднуо, а мора да се натера да извештава о протесту више хиљада грађана!
Србијо опамети се!
Препоруке:
157
2
23 недеља, 27 март 2016 18:13
Dveri srušile Glišićevu i Parovićevu listu
ako je RIK dva puta odlučio o validnosti liste, Upravni sud je stao na stanovište "zabrinutog birača koji je uložio žalbu" (člana "Dveri") da prezimena Parović i Glišić ne smeju da budu u nazivu liste?! Oboreno je mišljenje najmanje 20 vrhunskih pravnika koji su utvrdili da je naziv liste prikladan. Da li je cilj da se baci ljaga na izbore i da se oni svedu na obračun "za" i "protiv" Vučića, te da stoga mora biti sklonjena jedina lista koja se bavi snižavanjem tenzija. NATO struktura koja prožima i vlast i opoziciju želi da od Srbije napravi bojno polje, a izbori su im poligon za to - saopštio je Miroslav Parović.


http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:597547-Dveri-nam-ruse-listu
Препоруке:
12
41
24 недеља, 27 март 2016 18:19
Алекса
"Представници Заветника навели су да су из РТС-а добили обећање да ће вечерас бити емитован прилог о њиховом протесту и најавили да ће део њих остати испред зграде РТС-а у Таковскј улици до 19.30, како би видели да ли је обећање и испуњено".

Једно је да је то обећање.
Друго је ако известе, како ће известити,
а ту окупирана РТС има широк спектар могућности...
Препоруке:
75
1
25 недеља, 27 март 2016 18:21
rts bastilja
iscrpno obaveštava o dešavanjima u briselu-protest ali ne i u bg.zato se mormo boriti
Препоруке:
92
1
26 недеља, 27 март 2016 18:23
Zvonimir Bgd
Vratio sam se sa skupa duboko razocaran brojem okupljenih. Mislim da je zato RTS "pristao" da ovog puta prikaze jedan anti-NATO miting.
Препоруке:
82
1
27 недеља, 27 март 2016 18:53
Боље ГРОБ - него РОБ !!! НЕ у НАТО - НЕ у ЕУ !!!
Овима што нису могли да превале 100-150 км да дођу до Београда данас, молба:

Када будете гласали 24. априла, ако будете заокружили број 5 - ДСС-Двери, биће као да сте били данас овде, са нама!!!

ПС- Ја превалих 200 км да бих био данас овде, на Тргу Републике.
Препоруке:
77
5
28 недеља, 27 март 2016 18:54
Нејединство и одсуство огледала
тек од љутње, вике & буке вајде нема. Ни од поређења лоших са још горима, издајника српства са онима које је одувек болела она ствар за Србију и наш народ.

Нек поправи свако себе – и ја себе и сви који ово прочитају себе – и већ ће све бити боље.

То није никаква апстрактна теорија, већ једина истина наше личне кривице у свеопштој пропасти.

Да си ти што ово читаш био бољи (боља), и ја, и сви ми… ни Србији не би ишло баш овако лоше као сад.

То је суштина.

Уместо размажене и неправедне љутње на друге, оправдана и једино праведна љутња на све своје лоше и оне недовољно добре особине – и ето чуда које тако жељно (на речима) очекујемо.
Бокан, http://facebookreporter.org/2016/01/19/драгослав-бокан-кључ-је-у-личном-подви/
Препоруке:
37
4
29 недеља, 27 март 2016 18:55
Петар Пантелић
Управо сам се вратио у своје село са протеста из двомилионског Београда. Утисак је да је протест био лоше организован, али ајде. Срамотно је да нас у оволиком граду буде срамотно мало. По мојој процени пар хиљада.

Зна ли неко од коментатора због чега су присталице ДСС-а и Двери спаковали своје заставе и напустили протест?
Препоруке:
69
1
30 недеља, 27 март 2016 18:59
brzi
Ovi što su danas protestovali po Bg-ju nemaju blage veze ni sa umom ni sa realnošču. Navešču. Ni Srbija ni bilo koja druga država ne može da postaje kolonija Natoa jer nato nije nikakava država pa da bi mogao da od država pravi svoje kolonije. Nato je vojno odbrambeni savez severno atlantskih zapadnih država i ništa više. Takođe Nato kao takav se koristi izključivo u odbrambene svrhe država saveznica sve ostalo što pojedine članice saveza rade sa svojim armijama solistički ili u okviru ad hoc savezništava ili koalicija nema veze sa Natoom. I kada če biti ta činjenica shvačena i među političarima i među narodom tek onda čete moči da stvarno procenjujete rad ove vojno odbrambene asociacije.
Препоруке:
12
130
31 недеља, 27 март 2016 19:02
шер
Вечерас ће дневник ртс-а имати највећу гледаност.
хејт
Препоруке:
37
1
32 недеља, 27 март 2016 19:09
Петар Пантелић
Управо сам се вратио у своје село са протеста из двомилионског Београда. Утисак је да је протест био лоше организован, али ајде. Срамотно је да нас у оволиком граду буде срамотно мало. По мојој процени пар хиљада.

Зна ли неко од коментатора због чега су присталице ДСС-а и Двери спаковали своје заставе и напустили протест?
Препоруке:
34
1
33 недеља, 27 март 2016 19:12
Цвико
@Cviko
Vi zovete sve na protest, a na isti ne dodjoste..

Пре свега непристојно је обраћати се са туђим псеудонимом. Због чега се не потпишете са неким својим псеудонимом. То није кривично дело. Осим тога искључили сте могућност да ја имам Интернет опцију у мом мобилном телефону и да могу да се јавим са сваке локације где имам тел. везу. Једино на чему могу да Вам честитам, јесте да сте до сада 12 читалаца који су Вам дали плус повукли за нос.
Препоруке:
26
7
34 недеља, 27 март 2016 19:37
Др
Партијашњење ће нам доћи главе. Борба против Вучићеве НАТО агенде мора бити много важнија од уских страначких интереса и калкулација.
Препоруке:
61
0
35 недеља, 27 март 2016 19:41
Bugarin
Jel bolje da budemo ruska kolonija ?
Препоруке:
8
118
36 недеља, 27 март 2016 19:46
Алекса
за "brzi"
пушиш ли ти "брзи"?
Препоруке:
55
3
37 недеља, 27 март 2016 19:58
Каплар
Петар Пантелић .. зато што упорно дају подршку организатору ових скупова коју они игноришу и у први план стављају само обележја својег покрета . " Заветници " су добили више него поштену понуду од " Патриотског блока " да уђу и буду део ове коалиције али су они одлучили да на изборе иду сами ?!! Пошто цензус неће проћи треба их питати да ли знају да ће тих пар десетина хиљада гласова које буду добили отићи снс-у након избора ?!! Мора се полако испитати сарадњa " Заветника " са " фонд Горчак " из Москве и кога је све тај фонд и из којих извора финансирао у Србији .
Препоруке:
47
4
38 недеља, 27 март 2016 19:59
Милица
Ртс је после прегледа страначких активности,у дневнику 19.30 дао приказ протеста.
Стварно је штета што Заветници нису у коалицији са двери-ДСС са којима су иначе заступљени на митинзима.
Може ли се ту нешто урадити пре избора?
Нико
Препоруке:
57
1
39 недеља, 27 март 2016 20:05
Nata
Jadni NATO šta će on sada ?
Препоруке:
9
71
40 недеља, 27 март 2016 20:06
Мирјана Ниш
Може ли ико да објасни - шта НАТО очекује од Србије?
Србија је од НАТО добила своје, НАТО, уместо да плати ратну отштету, иде даље, да нас понизи и сравни са земљом.
Шта можемо очекивати од НАТО ако га нека будућа власт главачке најури из Србије, јер то заслужује?
Нема нам друге, НАТО с миром неће отићи, иначе неби ни долазио.
Њих није срамота ни од Бога нити од народа!
Морамо се ослободити, ако не милом, оно силом.
Храни сина па шаљи на војсу, Србији окупација не треба.
Препоруке:
49
0
41 недеља, 27 март 2016 20:10
Komentator sa NSPM x
@ " Cviko"

Evo, da Vam udovoljim, pa da se potpisem " svojim" pseudonimom. Ja samo znam da citam i izvlacim zakljucke iz procitanog:

Ево прошло је више од два часа од тренутка кад је почео овај скуп а нема вести шта се у међувремену дешава?

Neko ko je u tom trenutku na skupu, ne bi bio toliko zeljan da vidi " sta se u medjuvremenu desava".
Препоруке:
26
4
42 недеља, 27 март 2016 20:21
Komentator sa NSPM x
A ako sam pogresio, naravno, izvinjavam se.
Препоруке:
13
2
43 недеља, 27 март 2016 20:29
Oliver Kromvel
Ko su ovi Zavetnici,koju igru oni igraju i ko je ova mala Đurđevićka,dete od 25 godina koje još studira ali voli da drži govore iako nema nikakvo životno iskustvo a od parola se ne živi i njima se ne ruši okupacija države.Zašto je 27 mart izabran za dan mitinga ako je već jasno utvrđeno da su Engleski špijuni Dušan Simović i Patrijarh Gavrilo Dožić za 5 000 funzi sterlinga organizovali puč,to nije teorija već dokazana stvar.Šta je smisao ovakvih skupova ako se ovako loše organizuju a na njih ne dođe više od 1,500 do 2000 ljudi a toliko je bilo.Otupljuje se oštrica narodnog nezadovoljstva,ako ne možete da organizujete miting za 15 000 ljudi minimum nemojte to ni da radite.
Препоруке:
55
24
44 недеља, 27 март 2016 20:33
Kurir Jovica
Organizatori ovakvih skupova bi morali da uloze malo vise u marketing i u "know how". Pored dosta slabog odziva bilo je tu pojanja i guslanja kao i nekih recitala u stilu ranih devedesetih. Neprimereno sadasnjem vremenu. I vreme mitinga? Prosli put je blo radni dan u 13h, kada vecina ljudi, pa i patriota, radi. Danas u 14h, kada je kod vecine srba, narocito kod pravih domacina kultni porodicni rucak. Za sledeci put pitajte nekoga ciji je posao da to zna.
Препоруке:
52
11
45 недеља, 27 март 2016 20:42
Читалац НСПМ
РТС је дала прилог о данашњим анти-НАТО протестима у Београду. Укупно трајање је 1 минут. А Милици Ђурђевић су дали скоро 15 секунди за изјаву коју су прекинули пре краја. Хвала уредници Дневника у 19:30 Милици Недић и на толикој "милости".
Препоруке:
63
0
46 недеља, 27 март 2016 21:33
petar
Има и горих од РТСа, на РТВу се на дан бомбардовања те телевизије (срушили су је до темеља) говори о гранатирању Сарајева, погледајте прилог Андреја Фајгеља о томе на његовом блогу. Грухоњић и екипа предано раде...
Препоруке:
35
0
47 недеља, 27 март 2016 21:36
darko
Dobro je bilo. Bilo je vise ljudi nego 20. februara. Mozda ne 2 puta vise,ali vise. Jeste da sam i ja bio razocaran na prvi mah sto nije bilo 5 puta vise i 10 puta vise. Trg je bio pun ali nije bio prepun. Steta. Ali protest nije neuspeo. Organizator je uspeo da izvrsi pritisak na televiziju. A i na novine! Sa 10 puta vise ljudi, i drzavna vlast bi bila ozbiljno poljuljana, a to bi bilo previse za ocekivati od grupe studenata. Policije je bilo zacudjujuce malo. To sigurno ima neki znacaj. Bilo je malo nereda, mozda par pijanih momaka,na onaj broj ljudi, nije strasno. Milica i jos par mladih, Bog im dao glas i sluh i nastup, bas umeju i da govore i da zapevaju. Nije to lako pricati pred punim trgom ljudi, i svi da slusaju pazljivo. Ona curica, mislim i Matija Beckovic bi sa imao suze u ocima, kako je recitovala. Kako kaze Konfucije, ko hoce da pomeri planinu, mora prvo da pomeri jedan kamencic. Ovo je bilo prvih par kubika te planine. Hocete brze, zapnite malo i sami!
Препоруке:
28
4
48 недеља, 27 март 2016 21:43
@brzi
...vojno ODBRAMBENA asocijacija????
ti bi, ipak, morao na lecenje! Odlicno se brane u Iraku, Srbiji, Avganistanu...
Препоруке:
32
0
49 недеља, 27 март 2016 22:23
Каплар
Oliver Kromvel .. " Заветници " су једна " опасна " интересна скупина која има за циљ само ширење " смуте " међу Родољубиво настројеним Србима ( гласачима ) . Мора да се разјасни веза између лидера " Заветника " С. Стамнековског и Стан Гашпаровског ( овај други живи у Лондону и његово деловање је више него " мутно " ) ?!! Као и то како је исти фонд финансирао " Заветнике " и пројекте Младена Ђорђевића ( некадашњег саветника Б. Тадића ) ?!! Стиће ће врло брзо још информација из РФ о овоме " покрету " , ко и како их финансира , одакле стижу финансијска средства као и то да ли су они који их финансирају на листи " страних агента " и колико су они у дослуху са званичном Руском политиком .
Препоруке:
37
4
50 недеља, 27 март 2016 22:38
илија
Народ би боље ујединио консензуални бојкот власти и избора него ово себично јајарење.Да су странке своје и независне то би било могуће постићи,али изгледа да су сви нечији.Људи су укапирали да им се не исплати гутати сузавац да би неки засели у фотеље и наставили по старом као и претходни.Све њих је лепо слушати у опозицији,али да су добронамерни не би ишли у безброј колона.Неће људи за Нато,напротив,али им треба мало јача гаранција за излазак на демонштрнцјуне.
Препоруке:
36
7
51 недеља, 27 март 2016 23:01
precanin
...predizborna masinerija radi punom parom...a izgleda se i kukavicja jaja vec sada postavljaju u patriotsko gnezdo...treba biti mudar i razmisliti kome dati glas i da li ce taj glas nesto doprineti na sirem planu...a ove opozicione opcije koje se nude narodu budno pratiti i njihove aktivnosti odmeravati jer PO DELIMA CETE IH PREPOZNATI...kako radili tako nam Bog pomogao!
Препоруке:
27
2
52 понедељак, 28 март 2016 01:17
Rade Uzelac
@Oliver Kromvel
Imaš pravo u većini stvari ali grešiš u jednome, a to "jedno" vuče još par stvari (veoma bitnih) za sobom. Pitaš "ko su ovi". Takvim tonom automatski omalovažavaš "njih", sebe postavljaš iznad drugih i bivaš gord. A iz gordosti mnoge greške proizilaze. Za Đurđevićku kažeš "mala". Mala rastom, mala iskustvom, mala poznatošću, mala "starošću"?? Na šta ciljaš? Iskren da budem ja ne znam ko su i šta su "Zavetnici", ali obzirom da ih podržavaju DSS i Dveri, a verujem da oni više znaju "ko su" i od tebe i od mene, nisu sigurno EU/NATO plaćenici. Pride, to što je neko mlad ne mora da znači i da je glup. Ti i ja, poluolupine u 40-im, imamo više životnog iskustva ali ne znači da sve znamo. Uostalom, ako Bog da da idemo po redu, ti i ja ćemo pre njih Bogu na ispovest te je red da se i oni nešto pitaju za svoju budućnost.Iili bi, kanda želeo, da ti upravljaš njihovom sudbinom kao što današnji penzioneri upravljaju našom sudbinom i sudbinom naše dece glasajući za AVAV-a.
Препоруке:
26
6
53 понедељак, 28 март 2016 01:21
Rade Uzelac
@Oliver Kromvel - nastavak

nije bilo mesta za još karaktera u mom prethodnom komentaru te sam "poentiranje" morao da prebacim u ovaj drugi komentar. Elem, ko su i šta su saznaćemo verovatno ubrzo. A do tada neka budu, barem za mene jesu, saborci protiv NATO-a i izdajnik Vučića i njemu sličnih.
Pozdravljam te i svako dobro ti želim.
Препоруке:
27
4
54 понедељак, 28 март 2016 01:47
penzioner
Nikad mracniji mrak u zivotu video nisam! Apsolutno svi glavni mediji su pod direktnom kontrolom nato pakta! Tragicno je danas biti Srbin!
Препоруке:
27
3
55 понедељак, 28 март 2016 07:07
doktor detus
...meni je ovaj jucerasnji miting jako sumnjiv - bilo mi je sumnjivo i nekoliko dana ranije - jer su utihnule sve najave za miting - ako je mitin 20. februara bio punk rock - ovo je bio beogradski slager sezone - ne mogu da se otmem utisku da je DB ovde odradio posao - policije gotovo da nije bilo - nisu imali slemove i stitove - sve je ovo lepo dogovoreno da protekne kao neka penzionerska vikend setnja...
Препоруке:
23
5
56 понедељак, 28 март 2016 08:44
čisto onako
Male strančice umesto da se ujedine i rade u interesu naroda dele se, optužuju. Svaka je sumnjiva na svoj način, jer nijedna ako se posmatraju izvori finansiranja nije nezavisna od inostranih "fondova." Zato je malo poštenih ljudi ostalo u politici.
Milici svaka čast kao predstavniku mlade generacije, ali postoji valjda u ovom narodu još neko da nešto kaže. Niko ne dovodi u pitanje njenu elokventnost i sposobnost da animira ljude.Nažalost, neretko ljudi ala Čeda Jovanović, koji je bio takođe wonderkid u svoje vreme, bez potrebnog radnog i životnog iskustva bahato se bore za vlast od 2000. godine. Milica je pozvala da se glasa za Zavetnike na izborima, dakle samim tim ovo nije bio samo ANTINATO miting već i predizborni miting pokreta Zavetnici i građani su tu neiskrenost prepoznali i nisu izašli.
Građani su protestom trebali da se izbore za referendum na kome će iskazati svoj stav u pogledu NATO i EU i to je morao biti nestranački protest.Zato je izostala podrška naroda.
Препоруке:
12
3
57 понедељак, 28 март 2016 09:18
сер јошка
“Некада је национални дневник РТС-а почињао песмом 'Волимо те отаџбино наша

Боже има ли те
Препоруке:
15
0
58 понедељак, 28 март 2016 09:20
Da nije tužno bilo bi smešno
Ovaj miting nije bio uspešan. Hiljadu ljudi na poziv izvesne Milice Đurđević - Jovanke Orleanke, studentkinje, jedine opunomoćene da govori na svim mitinzima u ime srpskog naroda, skupilo se pred zgradom RTS da u drugom Dnevniku narod Srbije vidi šačicu nezadovoljnih koja se nešto buni - zvezebe.
Bolje da se posle onog februarskog mitinga nije ni desio ovaj Milica br.2 na baksuzni datum. Ako se doda i miting od pre par dana u organizaciji SRS, proizilazi da su stranke prokockale poslednju šansu da narod ujedine oko zajedničke ideje.
Препоруке:
12
6
59 понедељак, 28 март 2016 09:28
gavrilo
svaka cast svima koji su organizovali i koji su bili na NE NATO,NE VUCIC!Hvala vam!Srbija se ne plasi,Srbija ima mladost i Srbija ce pobijediti Ubice i Izdajnike!
Препоруке:
16
3
60 понедељак, 28 март 2016 09:34
Tako je govorio Broz
Broz je imao običaj da kaže - ja kao Hrvat i katolik!
Još u ono vreme političari su bili vrlo neiskreni.
Ja im ne verujem srećom!
Препоруке:
9
4
61 понедељак, 28 март 2016 09:36
negi
Ubi nas strančarenje!Anti NATO protesti koji su jedino suvislo što se događa u ovoj državi polako postaju tema sporenja iz sitnostranačkih interesa.Protest je bio dobar, odziv nije loš ali je moglo biti i više ljudi ali nije i šta radimo?Umesto da za svaki sledeći animiramo sve više ljudi za anti NATO opciju mi se polako delimo na stranačke tabore,omiljeni srpski sport.Prioritet mora da bude NE u NATO a ne uskostranački interes.Ovo što se sada događa,pa i određeni ovde izneti komentari jeste kontra udar i razvodnjavanje anti NATO protesta i na kraju njihovu marginalizaciju.Forsiranje priče o nekakvoj koloniji je upravo to.Nismo mi nikakva kolonija,mi smo klasična okupirana zemlja,vojno,finansijski,privredno,medijski... Protiv okupacije se mora stalno boriti svim sredstvima. Manimo se filozofiranja,protiv okupacije i okupacionih vlasti,stalno i uporno.Izbori koji su u toku moraju biti u drugom planu,borba protiv okupacije u prvom,svuda i na svakom mestu.
Препоруке:
11
2
62 понедељак, 28 март 2016 09:41
сер јошка
nekad se domovina zvala Jugoslavijа a pre toga Srbija, danas se Србија зове Домовина а Југославија Регион
Препоруке:
12
0
63 понедељак, 28 март 2016 09:58
Kukulele negiju
"Ovo što se sada događa,pa i određeni ovde izneti komentari jeste kontra udar i razvodnjavanje anti NATO protesta i na kraju njihovu marginalizaciju."

A šta se to sada događa? Ispada da su dva komentatora kriva za fijasko protesta jer su izneli svoj kritički stav. Nemojte molim vas. Previše značaja pridajete komentarima, uvek su drugi krivi. Moguće je samo da su neki komentatori rekli ono što većina naroda zna i misli, ali nečijem ostljivom uhu i tankim prstima ne godi.
Препоруке:
5
2
64 понедељак, 28 март 2016 10:06
darko
Treba ipak malo spustiti loptu i razmisliti. Na protestu se nesto videlo, a nesto i nije. Sta nije i zasto nije?

Nije bilo mnogo policije. Neko spomenu DB, i da su oni preuzeli pokret. Naravno da jeste! I to ne domaci DB. 20-30000 ljudi koji su hrabro i otvreno protiv NATO u zemlji koja je okupirana od strane NATO, to je nesto sto se ne ispusta iz paznje od strane vlasti. Ako ste bili, znajte, vase su slike vec zavedene!

Ovoga puta nije bilo ruskih ratnih pesama sa razglasa, nego onaj slagercic gubitnicki "Volimo te domovino nasa". Zasto? Da nije tonac zaturio trake? Razmislite!

Neko kaze: razvodnjavanje patriotske opcije na izborima. Ako se dobro secam, Milica na trgu rece ovako: "Glasajte za patriotske stranke. Evo i mi smo prijavlili listu za izbore." Ovo je rekla TIM REDOSLEDOM! Treba li da vam se crta znacaj ovog redosleda i sta je ustvari receno, za koga treba glasati?

Pod okupacijom ne mogu sve stvari otvoreno, jasno i glasno. Morate malo misliti i svojom glavom.
Препоруке:
8
8
65 понедељак, 28 март 2016 10:10
nenad
Narod je za NATO.
NATO je u nasim srcima.
NATO je garant evropske buducnosti za nas.
Препоруке:
9
9
66 понедељак, 28 март 2016 10:27
nenad
NATO uranijum je usao u nas narod.
NATO je u nasim kostima! NATO je u nasim jetrama!
NATO je metastazirao u nasa srca!
Препоруке:
17
1
67 понедељак, 28 март 2016 10:36
Darku
Naravno, svako ko ne deli vaše mišljenje ne misli vašom glavom, već svojom. To je ono što se sektaški ne prašta. Žalim slučaj.
Препоруке:
8
1
68 понедељак, 28 март 2016 10:42
Srki
meni je sve ovo sumnjivo. Na skupu je bilo par hiljada ljudi.Zasto Zavetnici nisu skupili potpise tih ljudi i jos malo po ulicama gradova Srbije i predali sluzbeni zahtev za referendum vladi? Po ustavu, referendum se mora odrzati ako se skupi dovoljan broj potpisa. Ovako se zapravo nista ne desava. Odnosno, otupljena ostrica naroda.
Препоруке:
11
1
69 понедељак, 28 март 2016 10:55
Rale
Lose organizovan protest, uljudna molba RTS-u da emituje prilog, daje nam pravo za sumnju. Koliko kosta opozicionar? Siguran sam, ne mnogo. Prava opozicija bi skupila potpise gradjana, crno na belo, sluzbeno, za referendum, a ne bi izvodila cirkuske tacke sa zastavama i ne bi ogovoarala vlast po kafanama. U Srbiji ne postoji opozicija. Siromasan narod se prodaje za sendvic, a opozicione vodje za radno mesto u drzavnoj firmi ili za par hiljadarki. U Beogradu je u zadnja dva meseca umrlo od gladi 6 ljudi po pisanju novina.
Препоруке:
14
2
70 понедељак, 28 март 2016 11:18
Алекса
за "Rade Uzelac"

"Oliver Kromvel" има пуно право у вези односа младости и политике, друштва, науке... Зрелост и практично знање долазе са годинама. То ни на који начин не умањује квалитете младе особе, једино се посматра у одговарајућем контексту.
Да се погрешно не схвати,не ради се о неком праву старијег, осим тога људи су квалитетни као појединци, а не као старосна група,
ради се о томе да знање мора да буде проживљено,а не само научено.
Очито је да је ту предност и много веће искуство и међуљудске релације које има човек у својој акме од неког ко тек улази у живот (такве као нпр. бити родитељ, релације на послу...)
Баш је тај поремећени, наопаки однос према зрелом знању карактеристика система којему су подложне масе на Западу, где из позадине углавном владају одређене породице, а то су структуре које су врло старе.
Нема никаквих препрека да старији и млађи сарађују. Квалитетан човек се врло рано јавља и треба подржавати његов успон. Такво је право животне мудрости.
Препоруке:
8
1
71 понедељак, 28 март 2016 12:01
negi
@Kukulele i tebi Od svega što sam izneo tebi je baš ovo zapalo za oko.Bio sam na mitingu i dvadesetog i sada i znam šta pričam.Jednima se ne sviđa ovo,drugima ono, trećima nešto drugo.Moja poruka je jasna,cilj je protest protiv Nato okupacije,sve drugo je sporedno.Svako ko ozbiljno pruža otpor okupaciji,bez obzira na sve mane i vrline kojih će uvek biti,zaslužuje podršku.Kad neko ubaci crv sumnje u iskrenost organizatora i učesnika,kad počne da zakera i traži dlaku u jajetu,znam iz koje kuhinje to dolazi,nije prvi put i neće biti poslednji.Kad počne da dozirano da iznosi zamerke,čes jednu ,čas drugu,treću valjda je svakome jasno o čemu se radi i šta je cilj.
Препоруке:
8
4
72 понедељак, 28 март 2016 12:30
негију
Кад почну да износе замерке час једни, час други, час трећи...значи да нешто не ваља.
Е па када су и једни и други и трећи незадовољни, онда је ситуација за прст на чело.
Онако мислећи својом главом рекао бих да је циљ организатора који неће прећи цензус да Патриотском блоку и евентуално СРС узму гласове да себе као аутсајдере који су очигледно примили нека средства из Београда, Москве или из Лондона изрекламирају на једини могући начин у медијској блокади, да нико не пређе цензус од АНТИНАТО старнака, па да све буде "сигуран глас"за напредњаке.
Зато је питање шта је политичка позадина тог покрета, као што је питање шта је политичка позадина других политичких покрета и странака који се декларативно боре против НАТО. Да ли је циљ тих странака и којих борба против НАТО и политичка неутралност или је њихов циљ борба против НАТО и борба за неки други војни савез.
Зато је било важно да се организује нестраначки митинг са једним јединим циљем - референдум за/против НАТО.
Препоруке:
7
1
73 понедељак, 28 март 2016 12:48
РТС
ево и данас извештава помпезно да је листа Заветника прошла РИК и да је Милица Ђурђевић на челу.

Занимљиво, зар не
Препоруке:
9
1
74 понедељак, 28 март 2016 12:51
за Алексу
Нема никакве препреке да старији и млађи сарађују кажете. Јели ово психолошко саветовалиште?
Нисам приметио да је било старијих говорника на митингу, и не само старијих, већ било кога осим једне девојке да нешто каже. Нису битне године наравно. Битна је лоша организација, битни су људи који су неми остали после свега што су им урадили. Квалитет човеке са цени по многим критеријумима, а не само по томе шта говори и да ли уме нешто да каже. Многи су лепо лагали.
Постоји хиљаду места и начина да се квалитетан млад човек промовише, али и употреби, баш као што постоји хиљаду начина да се (зло)употребе грађани.
Грађани који су искуствено прошли деведесете, двехиљадите и многе године пре тога неће да дозволе више да буду употребљени. То су грађани који памте. То су грађани који не верују празним паролама и повицима уаааа и јеее. Они су научили нешто.
Препоруке:
8
4
75 понедељак, 28 март 2016 12:56
negi
@ Na takve sam mislio i dobro je što si se prepoznao! Izvrtanje je vaš posao,da si bolje pročitao video bi da sam napisao zamerke:čas ove,čas one,a ne kako ti tvrdiš:čas ovi, čas oni.Ali to je tvoj posao da izvrćeš činjenice i onda da razvijaš teze na osnovu tako izvrnutih činjenica.Prepoznatljiv rukopis.
Препоруке:
1
4
76 понедељак, 28 март 2016 13:05
@ негију
А ко брани патриотским странкама да створе предизборну коалицију? Што се не угледају на демократе (у ширем смислу) који пред изборе стварају коалицију и са разним, чак потенцијално сепаратистичким странкама и групама, и тако добијају гласове за улазак у Скупштину? Наше патриотске странке, због своје уображености и комплекса величине, или оригиналности у програмима, излазе појединачно и добију мање од потребног броја за парламент. На прошлим изборима имамо случај ДСС и Двери. Да су били заједно, седели би у Скупштини. Све анти-НАТО странке и Сабори треба да се удруже у патриотску коалицију. А о подели мандата лако ће се договорити.
Препоруке:
7
4
77 понедељак, 28 март 2016 13:18
darko
Онако мислећи својом главом рекао бих да је циљ организатора који неће прећи цензус да Патриотском блоку и евентуално СРС узму гласове ...

Tacno. Oni se stvarno tako ponasaju. Ali, makar na protestu, Milica nije rekla, bar ja nisam cuo da je rekla: Glasajte za Zavetnike. Rekla je: Glasajte za patriote, a i mi smo predali listu.
Mozda su Zavetnici predali listu po nalogu onih koji ih placaju ili uticu na njih, ma da oni shvataju da je to stetno za Srbiju i za anti NATO pokret. Mozda je ona to tako rekla da nam stavi do znanja.
Naravno da je bilo kakav pokret protiv NATO pakta kranje opasan i po vladu i po skrivene strane upravnike Srbije. Svaki pokret protiv NATO ce svakako biti pod paznjom i meta i zrtva i policije, i tajnih sluzbi, sto domacih sto stranih. Mozda je namera Zavetnika da privuku pritisak na sebe, a da tako drugima olaksaju zivot, samo sto se to ne sme izreci.
Nemojte odmah uzimati sve zdravo za gotovo, i nemojte odmah zlo misliti.
Препоруке:
4
0
78 понедељак, 28 март 2016 13:25
за@ негију
Најчешће, као понекад и вама повређена сујета и страначки и лични интереси.
Препоруке:
3
0
79 понедељак, 28 март 2016 13:33
darku
Neki komentatori kako navodite ne misle svojom glavom, neki zlo misle? Šta je sledeće? Na koji način ćete povrediti nekog kao dobromisleći i ispravnomisleći čoveki u svojoj bespomoćnosti?

Imam pravo da sumnjam. To ne znači da zlo mislim.
Препоруке:
4
1
80 понедељак, 28 март 2016 13:36
Алекса
некако ми је позив на протесте био прегласан,
могуће зато јер се обраћају већем броју људи - осећањима,
а мање разуму?

везање протеста у најави за 27.марта 1941.
(не улазећи у позадину "Симовићевог пуча",а треба) је изазивало асоцијацију о много већој снази.
сада након протеста,да чујемо шта то би са тим 27. марта 2016.?
народ у Србији данас је у врењу,само чека искру?
дуго је буђење из овог!и велик рад.

контролисано присуство у контролисаним медијима... успех?опасност за режим?из тих самих медија знамо да постоји отпор превеликог броја људи увлачењу у нато.

много недоумица,
ипак је добро да се на улици чују садржаји против режима и окупатора.
реално,далеко је то од начињања режима.
све што окупатор треба да чини је да распрши жаришта протеста...

код ових странаца који су зајашили,медијска блокада се не пробија кроз постојеће институције.
није уопште тешко ни препарирати извештаје из будуће скупштине.

уосталом сигнал да је сазрело мора да дође са обе стране.
Препоруке:
2
1
81 понедељак, 28 март 2016 13:58
negi
@ Zvonimire Bgd. ti li si?! Sve je to lepo što napisa ali ja uopšte nisam razmatrao stranačko učešće u izborima već sam komentarisao proteste protiv NATO-a i zamerke organizatorima protesta.Učešće na izborima je stvar političkih partija i njihovih strategija.Ja samo podržavam organizovane proteste protiv NATO-a.Na osnovu toga ću i glasati na izborima,bez obzira što imam određene zamerke,ali smatram da su trenutno u drugom planu.Važan je stav,ne NATO!
Препоруке:
1
4
82 понедељак, 28 март 2016 14:06
Алекса
за "понедељак, 28 март 2016 12:51"

"Грађани који су искуствено прошли деведесете, двехиљадите и многе године пре тога неће да дозволе више да буду употребљени. То су грађани који памте. То су грађани који не верују празним паролама и повицима уаааа и јеее. Они су научили нешто".

то се слаже са идејом да младост не може да води, зар не?
осим тога показује
да онај који код нас хоће да повуче и привуче људе мора да наступа са једнозначне и морално чисте позиције,
а пре свега да стиче поверење на позитиван начин, који гради, јер да се овом злу треба супротставити и победити га то није довољно за поверење.

кад ти грађани "који памте и који су нешто научили" почну да се окупљају, то ће значити да је сазрело.

врло је важно то шта пишете.
свако добро.
Препоруке:
4
1
83 понедељак, 28 март 2016 14:08
moje mišljenje
Samo protesti kao što su bili studentski i građanski protesti 1996/97 mogu vaninstitucionalno da dovedu do promena ili miting kao devetog marta u Beogradu kada se skupilo više od stohiljada ljudi.
Stranački interesi moraju biti u drugom planu jer se radi o pitanjima koja su od presudnog značaja za sve nas.
Za takvo vaninstucionalno organizovanje danas nažalost nema ni volje, ni zrelosti, ni snage.
Da živimo u iole demokratskom društvu, referendum i sloboda medija bi bilo nešto što se podrazumeva i za šta ne bi bila potrebna borba.
Pojeo nas demokratski mrak.
Препоруке:
4
1
84 понедељак, 28 март 2016 14:30
@ Алекса, @ moje mišljenje
("кад ти грађани "који памте и који су нешто научили" почну да се окупљају, то ће значити да је сазрело.")

Велики сте оптимиста са тим "грађанима који памте". Само, чини се да и они понекад не знају шта раде. 5. октобра 2000. год. су устали да сруше "режим" Милошевића и довели на власт ДОС који је распродао привреду Србије и увукао нас је полако у канџе НАТО-а. А и на свим наредним изборима гласају за
наследнике разбијача српске привреде и државе.

("Samo protesti kao što su bili studentski i građanski protesti 1996/97 mogu vaninstitucionalno da dovedu do promena ili miting kao devetog marta u Beogradu kada se skupilo više od sto hiljada ljudi.")

А шта су нам ти протести доброг донели тада и после? СПО је организовао 9. март 1991. год. да сруши "комунизам" у Србији. Намера им је била да ослабе Србију пред распад СФРЈ. А студентски протести 1996/97. год. су још мање разумљиви. Само су показали како и академски грађани могу да буду изманипулисани у нечије сумњиве сврхе.
Препоруке:
7
4
85 понедељак, 28 март 2016 15:07
Aлекси
Kад ти грађани "који памте и који су нешто научили" почну да се окупљају, то ће значити да је сазрело.

Ето то је разлог због чега децу и омладину којој припада млада и лепа Милица треба сачувати, због чега их не треба употребљавати већ у њих улагати, неговати их, чувати и волети. Моју генерацију нико није штедео ни мазио, слали су нас у рат, било је више гладних него ситих, бомбардовали су нас, више смо времена проводили на улици него кући,хапсили су, тукли, сами смо крчили пут и сад смо ту где смо, захваљујући вама драга времешна господо што пљујете по нама. Ви сте криви, јер смо ми ваша деца, а не било чији отпадници. Нисмо ми криви што се не дамо више за ничији рачун употребити. Превише смо рано одрасли,превише рано видели лоших ствари, а цену нашег прераног одрастања данас плаћају неки нови клинци. Зато стари нека ћуте.

Свако добро.
Препоруке:
3
3
86 понедељак, 28 март 2016 15:07
Mirjana
А ко брани патриотским странкама да створе коалицију? Па,оне саме и, можда и понеко ко стоји иза њих.Дуго идем скоро на сваки патриотски скуп и сваки пут се раѕочарам, али не одустајем. Овог пута сам имала обавезе, али бих их вероватно, одложила да ми је било заиста стало. Разочарали су ме Заветници јер нису пристали на фер понуду Двери и ДСС-а и што нема свести о прекој потреби удруживања родољуба. Ко год да при тако ниском проценту подршке цепа гласачко тело, сумњив је, а сумњиви су и његови извори финансирања.Неко је питао због чега су ДСС и Двери отишли са скупа? Па, вероватно, што им, као и прошлог пута (20-ог фебруара),није било допуштено да говоре. Знате, не можете анти-Нато скуп претворити у предизборни скуп Заветника. Анти Нато скуп је требало одржати без икаквих страначких обележја, или, једноставно скупити потисе за РАСКИД постојећих уговора, који нас они обавезују више него само чланство у НАТО-у. Ово је, на жалост чиста демагогија и исцрпљивање народне енргије.
Препоруке:
7
1
87 понедељак, 28 март 2016 15:50
@ Mirjana
Добро сте то написали, око ривалстава између патриотских странака, или, боље речено, њихових челника. Тиме показују да нису довољно свесни озбиљности ситуације у којој се налази земља. Ипак не би требало губити наду. Ако су те странке и сабори истински патриотске, схватиће потребу удруживања са сродним странкама и покретима. А ако нису, онда су саме криве за неуспех на политичкој сцени Србије. Можда би им помогло ако се угледају на супротне таборе који раде све да ојачају пред изборе.
Препоруке:
4
1
88 понедељак, 28 март 2016 15:53
Aлекса
за "понедељак, 28 март 2016 15:07".

читајући ваше речи нисам могао да не помислим на "Професионалца" Душка Ковачевића
(и не покрећем ту уопште његове потоње наступе),

глас Бате Стојковића тако лако га је призвати...

изгледа ми као да се на причу о две генерације из драме Ковачевића сасвим природно навезује ваш глас - следеће, треће генерације.

да, треба штитити следећу четврту, само да би то било могуће наша трећа мора да нађе ту снагу и повуче. иначе ће нас џукеле све докосурити.

и још нешто, Србији никад није недостајало квалитетних младих људи и можда то зазвучи парадоксално, али ова генерација која иде има их више него досад... вреди се за њих борити.
Препоруке:
4
2
89 понедељак, 28 март 2016 16:12
@ Aлекса
Пре сто година је песник и мислилац Вилијам Батлер Јејтс написао ове пророчанске речи: "Ствари се осипају. Језгро не може да држи. Обична анархија завладала је светом. Развила се плима тамне крви и свуда невине образе потопила. Најбољима недостаје самопоуздање, док су они најгори пуни страсне жестине."

Невоља је у томе што и данас нема језгра. Када би га било, све би било лакше.
Препоруке:
5
3
90 понедељак, 28 март 2016 16:17
Алекса
свима који сада склапају некакву патриотску коалицију.
То шта је патриотско у Србији данас је залог за будућност.
Иако је "забава" са изборима у овим искривљеним и наметнутим болесним условима
слична томе да са повећалом тражите поред гусеница тенкова и чизама англоамериканаца нешто шта ће променити ситуацију,
нема друге него покушавати.
нама је потребно стрпљење и упоран рад,
и то да се дозовемо свести! јер тровање српске свести предуго траје и нема лаког отрежњења, а још мање преко ноћи.
Запад нас не може преумити, нити сварити, а још мање уништити!
једини коридор живота за наш народ је коридор према Руском свету,
али за то треба времена и пре свега да Срби опет буду Србима...
врло је лако, лакше него досад знати коме треба да се да глас у овим изборима.
Препоруке:
2
1
91 понедељак, 28 март 2016 16:23
seti
Занимљиво је да је дан за анти-нато протест изабран датум који је у коначици довео нато-играча броза на власт и такође недуго после до потписивање споразума између нато-а и фнрј о употреби територије фнрј од стране нато снага против евентуалног мешања ссср-а у унутрашње ствари фнрј.
Препоруке:
4
1
92 понедељак, 28 март 2016 16:37
doktor detus
... moze li neko navede koji procenat poslanika je nudjen zavetnicima - posto mnogi navode da im je data fer ponuda od strane dss dveri...to bi bio i te kako vazan podatak u razumevanju tih zavetnika...koji inace deluju preterano, da ne kazem - bolesno ambiciozni - ali, da budem iskren, nisu jedini... jos bih ponesto napisao - ali, ajde da sacekam - nemam dovoljno informacija...
Препоруке:
2
1
93 понедељак, 28 март 2016 17:08
Алекси
"једини коридор живота за наш народ је коридор према Руском свету."

Kaко ћете у ово убедити 80% грађана Србије махом средње генерације који су против НАТО пакта, а не деле ваше мишљење и политичке ставове у погледу "јединог коридора за Србе", нити покушавају да поделе омладину на исти начин и по истом бескомпромисном "грађанском" принципу као другосрбијанци, што негде између редова код вас провејава, а мени се то никако не допада.
Разочарана сам вашим размишљањем искрено. Вероватно и ви мојим. Увреде су нешто на шта се човек временом навикне као ја. То је цена искреног става.
Ако ви од целе ове приче немате никакве кориси, можда вам и поверујем једном.
Препоруке:
1
1
94 понедељак, 28 март 2016 18:39
Алекса
за "понедељак, 28 март 2016 17:08"

зашто бих био разочаран вашим ставом?

поштована,
мене нико није убеђивао да се окренем према Русији као јединој сигурној луци и гаранту опстанка мог народа па никад у тако шта не бих убеђивао друге.
мој избор се темељи на дубоком познавању историје и народа у нашем делу света(не хвалим се).

постоје, тако сматрам, најважније ствари за човека и неку заједницу које привлаче својим постојањем и не морају да дозивају.

ако неко тражи пут до вере, зар може и треба да се убеђује речима? сведочанство је једини начин који поштује слободу у другом човеку и не намеће му нешто до чега сам треба да дође. убеђивање би већ била мисија, и то је лов на душе...

и те како сам свестан конфузије и помешаности елемената истока и запада у нашем народу и зато треба да се буде врло опрезан, али немам никакве сумње да је после толико трагичног искуства са нашом тежњом да идемо према Западу (још од Карађорђа) природно питање - зашто нам се тако догађа?
Препоруке:
1
1
95 понедељак, 28 март 2016 18:40
Алекса
усмерење на Русију није нешто шта је за мене резултат догађања последњих 25 година.
и чврсто сам уверен и видим то да Русија неће никада да нас убеђује да јој приђемо тако како нас убеђују или како нам одређују центри моћи на Западу. и у Москви добро знају о подвојености нашег националног бића.

не може се никога натерати да неког воли.

знам једно,
Русија нам помаже кад год је у могућности и помагаће нам и даље ма шта се догађало.
И неће да нас позове да будемо с њом, док не види да сами то хоћемо и да смо у томе као народ колико је могуће у нашој ситуацији сложни. да ли ће то да се догоди? желим тако.

волим да се не слажете са мном и ни на крај памети ми није да вас вређам. како? ѕбог чега?
разумем да је вашу реакцију изазвало уполитичњење мојих коментара, то да сам додао смер који ја видим као решење, као и можда мало патетичан позив да има за кога да се трудимо.

сасвим сам уверен у то да из Русије никад неће доћи услов да треба да се мењамо као народ...
Препоруке:
2
1
96 понедељак, 28 март 2016 22:59
Zvonimir Bgd
@ negi

Sta si se navrzo na mene? Ja svoje komentare uvek potpisujem na isti nacin. Bio si jako nekorektan u nasoj diskusiji ranije i ne znam cemu ti to sluzi. Imas stav da bi trebalo podrzati svaki anti-NATO skup, sto ja primenjujem odlaskom na sve takve skupove, bez obzira na to ko ih organizuje. To se vidi i iz mojih prethodnih komentara. Ako si iskren i dosledan u onome sto pises, zasto nisi podrzao i anti-NATO skup 24.marta, na godisnjicu agresije?
Hajde sad...
Препоруке:
4
0
97 уторак, 29 март 2016 08:43
Srbin
Negi,

Cenim tvoje rusko poreklo, ali Srbija ne može biti izolovano pusto ostrvo.
Sa Rusijom nas povezuje vera u istog Boga i slovensko poreklo,ali mi smo Srbi i imamo svoj nacionalni identitet i svoju istoriju. Ta istorija nas uči da treba da znamo ko su nam bili saveznici, ali takođe da budemo spremni na iznenađenja i da štitimo naše interese, a ne da se bezrezervno okrećemo Istoku ili Zapadu.
Ubeđivanje ljudi i propaganda je moguća na razne načine. Sektaši deluju vrlo uglađeno uglavnom.
Nikada neću pristati da ljude cenim po bilo kom drugom parametru osim po ljudskom kvalitetu, a svoju naciju volim, više od svih drugih. U tome nema ništa loše.
Loše je to što u paketu neraspoloženja naroda NATO paktom neki pokušavaju da upakuju rusofilstvo po svaku cenu, i što mi nikako da uspostavimo ravnotežu među zvezdama u vlastitom interesu.
Rusija nas je pomagala i pomaže.Ne kažem da nije, ali ima u tome preterivanja. Niko nikog ne pomaže tek tako iz ljubavi već iz interesa.Pozdrav
Препоруке:
2
3
98 уторак, 29 март 2016 20:57
DrJelaBisic
Postovani Zavetnici i ostali saborni nacionalisti-tradicionalisti,da li sam dobro procitala(da li je u clanku tacno javljeno)da se na vasem anti-NATO skupu uzvikivalo 'Vucicu-p....e"?Kako mozete sebi da dozvolite(i n svome skupu)takvo ulicarsko ponasanje?Ako su to bili neki provokatori,a ne vasi clanovi/simpatizeri,kako smete da sebi dozvolite da ne mozete da kontrloiseet svoj skup i da na njemu moze da radi osta hoce(na vas racun)?
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер