Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Milorad Dodik: Srpski narod na ovim prostorima ima jedan cilj – slobodnu Republiku Srpsku, Ne možemo da budemo deo NATO,jer su oni bacali bombe na nas i našu braću

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 21 mart 2016 11:57
doktor detus
...kako to dodik sme sve da kaze i saspe u lice zapadnim okupatorima - a u srbiji tadic, vucic, pajtic cute ko...da ne kazem sta...
Preporuke:
100
30
2 ponedeljak, 21 mart 2016 11:58
B r a v o!
Bravo, Dodice, tako govori ozbiljan drzavnik!
Preporuke:
96
30
3 ponedeljak, 21 mart 2016 12:31
Bojan, Priština
Dodik da se kandiduje na izborima u Srbiji osvojio bi 70% bez kampanje.
Preporuke:
100
31
4 ponedeljak, 21 mart 2016 12:43
Cekamo...
Sad cekamo da se probude evro-atlantski botovi...
Preporuke:
80
28
5 ponedeljak, 21 mart 2016 12:46
Splićo
@doktor detus

Možda je tome tako što je Dodik predsjednik običnog entiteta unutar jedne države, a Vučić i Dačić su ipak državnici i visoki predstavnici jedne države pa moraju više paziti na diplomatske i političke izjave.
Preporuke:
32
93
6 ponedeljak, 21 mart 2016 13:05
NE U NATO !!! NE SA NATO !!!
"Ne možemo da budemo dio NATO-a, jer su oni bacali bombe sa osiromašenim uranijumom na nas i na braću u Srbiji. Oni se nisu borili protiv naših vojnika, nego su nas genetički uništavali"

Drugim rečima:
Ne možemo da budemo deo NATO-a, jer su oni RATNI ZLOČINCI !!!
Preporuke:
90
28
7 ponedeljak, 21 mart 2016 13:37
Nenad -> Splićo
A možda i zato što Dodik nije ni veleizdajnik, ni agent okupatora ...
Preporuke:
79
29
8 ponedeljak, 21 mart 2016 13:41
@Milorad Dodik
Bravo g. Predsedniče, još jedanput ste nam ulepšali dan!
Preporuke:
75
29
9 ponedeljak, 21 mart 2016 13:41
Dragan
Ne samo zato što su bacvali na nas, nego što su činili brojne zločine po svetu i nisu kažnjeni za njih. Srbi ne treba da budu deo zločinačke alijanse, jer u istoriji nikada nisu bili na strani zla.
Preporuke:
69
28
10 ponedeljak, 21 mart 2016 14:06
Ne klepeći nanulama
Naravno da srpski narod ne želi ni pomisliti o ulasku u NATO pakt, međutim g-din Dodik je meni kontradiktoran , zbog čega , već nekoliko mandata u ministarstvu odbrane BiH je izvesna gospođa Trišić , kadar SNSD koja permanentno godinama lobira za NATO, ko ne veruje neka pogleda na YOUTUB.
Preporuke:
43
15
11 ponedeljak, 21 mart 2016 14:17
Srbin sam
i Vi ste moj Predsednik!
Živ i zdrav nam bio, Milorade!
Preporuke:
55
28
12 ponedeljak, 21 mart 2016 14:35
niko
Ne klepeći nanulama
Naravno da srpski narod ne želi ni pomisliti o ulasku u NATO pakt, međutim g-din Dodik je meni kontradiktoran , zbog čega , već nekoliko mandata u ministarstvu odbrane BiH je izvesna gospođa Trišić , kadar SNSD koja permanentno godinama lobira za NATO, ko ne veruje neka pogleda na YOUTUB.
Preporuči komentar: 0 0

pogledao.
I šta vidim na BN-u?
Subota 21.3.2015. 16.33
Zamjenica ministra inostranih poslova Bosne i Hercegovine, Ana Trišić–Babić, inače član SNSD - a za Agenciju Sense je dodatno pojasnila zašto je ulazak u NATO “strateški spoljno-politički cilj Bosne i Hercegovine”, zašto on nije u prioritetu domaće politike i kada bi se moglo desiti da BiH postane punopravna članica NATO-a.
Gde je sada Trišić,gde Dodik,a gde nato?
Preporuke:
7
44
13 ponedeljak, 21 mart 2016 14:53
Ne klepeći nanulama @ Niki
Ne moraš Niko mene da reprodukuješ, nema potrebe , ovo što sam ja napisao poznato je političkoj javnosti u Republici Srpskoj, to sa BN apsolutno me ne zanima, jasno sam napisao kontinuirano da to radi gospođa Trišić, inače portal NSPM , nije ovo fudbalska utakmica, govorimo o činjenicama, tvoja vivisekcija odgovornosti te osobe , za mene je NULA !
Preporuke:
42
8
14 ponedeljak, 21 mart 2016 15:18
sizif
Dodik je naveo da je nekadašnja paralela između slobode i države sada paralela između države i opstanka, te da je bivša Jugoslavija bila istorijski promašena ideja srpskog naroda, a da bi srpski narod bio populaciono najjači da nije dao ogromne žrtve tokom Prvog i Drugog svjetskog rata.

"Doprinos" rasističkih avnojskih granica je verovatno znatno veći.

Broj Srba, preračunato za avnojske granice prema rezultatima popisa 1921, kada su Srbi mahom živeli u selima:
Uža Srbija: 2.666.000
Vojvodina: 609.000
KiM: 93.000 Srba i Crnogoraca
BiH: 829.000
Hrvatska: 622.000

Poređenja radi na teritoriji NR BiH je tada bilo 588.000 Bošnjaka, a NR Crne Gore 212.000 Crnogoraca. I jedni i drugi su 1945. naravno dobili pravo na samoopredeljenje. Rezultati su više nego upadljivi.

Prema:
http://pod2.stat.gov.rs/ObjavljenePublikacije/G1921/Pdf/G19214001.pdf
Preporuke:
37
4
15 ponedeljak, 21 mart 2016 15:25
ANALITIČAR
@ NE KLEPECI NANULAMA

Brate nažalost u pravu ste za gospođu Anu Babić Trišić koja je član moje stranke SNSD , stranke kojoj pripada i Predsednik RS Milorad Dodik , inače ubjedljivo najjače srpske stranke u RS . Ona godinama daje pro NATO PAKT izjave pa to dovodi u zabunu srpsku javnost da li te stavove iznosi privatno ili iza njih stoji i SNSD ( koliko znam nikako ) . To treba srediti u okviru SNSD koja je velika partija ( u Banja Luci broji armiju članova 18 500 ) . SNSD se sprema za predstojeće lokalne izbore u Bosni 2016. i na moju veliku radost kandidat za gradonačelnika Banja Luke će skoro izvesno biti ugledni Igor Radojičić , magistar elektrotehnike . Bivši Predsednik Skupštine RS . Gospodin Dodik sprema veoma neugodna iznenađenja za SDS i Mladena Bosića , samo da kažem očekujte još jači SNSD a Dodik je svetlosnim godinama ispred lidera Opozicije , noćna mora fundamentalista u Federalnom Sarajevu , veoma iskusan političar , iako je u prvom planu istovremeno je siva eminencija RS
Preporuke:
16
30
16 ponedeljak, 21 mart 2016 15:28
@ Bojan, Priština
ponedeljak, 21 mart 2016 11:31
Bojan, Priština
Dodik da se kandiduje na izborima u Srbiji osvojio bi 70% bez kampanje.

A šta misliš koliko bi imao Vučić u Republici Srpskoj?
Ja mislim da ni sa kampanjom ne bi prešao 0,001%.
Jedino bi u kolaliciji sa Bosićem možda prešao cenzus.
Preporuke:
40
26
17 ponedeljak, 21 mart 2016 15:52
Istočno rimsko carstvo
@sizif

Ponovo ti iznosiš svoje laži. Na popisu 1921. nije bilo Crnogoraca, već su svi bili Srbi. Stvaranje crnogorske nacije odvojene od Srba bilo je deo Tivog AVNOJ-evskog projekta sa ciljem da se Srbi oslabe. A ti si navodno protiv AVNOJ-a.
Preporuke:
19
28
18 ponedeljak, 21 mart 2016 16:03
@Istočno rimsko carstvo @sizif
Na popisu 1921. nije bilo Crnogoraca, već su svi bili Srbi?

Tačno, to ste dobro zapazili!?!
Preporuke:
41
4
19 ponedeljak, 21 mart 2016 16:35
Bojan, Priština
@ @

Sigurno da je tako. S tim što da je i kod njih ovakav decenijski medijski mrak - isto bi i tamo neki Vučić jahao sa 50%(od 40% izašlih).

Evo baš danas u dnevniku pinka u delu za izbornu kampanju, prvi su prostor dobili DSS-Dveri, ja se začudio.

Kad ono ide vest o njihovim aktivnostima : Sanda i Boško podržali KRIK čiji je vlasnik na listi državnih neprijatelja Rusije.
Eto to su te podle, fašističke metode kojima se izdajnici služe, oni ne prezaju od ničega.
Uz takvu medijsku mašineriju mi moramo biti u lancima.
Preporuke:
48
6
20 ponedeljak, 21 mart 2016 16:44
Siniša
Jedini srbin koji sme da kaže ono šta srpski narod misli.
Preporuke:
36
27
21 ponedeljak, 21 mart 2016 17:03
sizif
@Istočno rimsko carstvo
Na popisu 1921. nije bilo Crnogoraca, već su svi bili Srbi.

Preciznije: pravoslavni koji su po maternjem jeziku bili Srbi ili Hrvati.

Kakogod, bilo da kažu u nacionalnom ili zavičajnom smislu, nesporno je da su Crnogorci u Jugoslaviji posle 1944. procvetali i u demografskom i u svakom drugom pogledu za razliku od srpskog naroda preko Drine.
Preporuke:
36
3
22 ponedeljak, 21 mart 2016 17:11
negi
Čudi me da i ovoj jasnoj izjava Predsednika RS,naši dežurni dramoseri nisu našli manu.Pa valjda je važnija izjava Predsednika RS i predsednika stranke Milorada Dodika od gospođe Trišić.Gospođa Trišić može da to radi što radi kada zna da će Republika Srpska blokirati prijem BiH u NATO.Čovek saopštio šta je imao da saopšti,pametnom dosta,a vi nastavite da mlatite praznu slamu i da se pravite da niste razumeli.A,ako vam i ovo nije jasno pogledajte analizu profesora Kecmanovića profesora Vlajkija pod Rubrike.Ako vam i to nije dovoljno sačekajte saopštenje presude Karadžiću zakazano za 24.03. baš na dan početka NATO bombardovanja.
Preporuke:
14
31
23 ponedeljak, 21 mart 2016 17:42
"I have a dream"
Dodika za Predsednika, Putina za Premijera, ili obrnuto, Srbija I Srbi bi ponovo bili ponosan I narod pun dostojansva. U Srbiju I kroz Srbiju bi samo dolazili I prolazili prijatelji. Ostalom sljamu bi bio zabranjen pristup.
I dok disem, sanjacu taj san.
Preporuke:
13
28
24 ponedeljak, 21 mart 2016 17:47
Istočno rimsko carstvo
@sizif

Vama je stvaranje posebne nacije od crnogorskih Srba kroz projekat društvenog inžinjeringa dokaz o prosperitetu? Evo vi ste Srbin-Krajišnik? Da li bi ste vi kao prosperitet doživeli da je 45. od ličkih, dalmatinskih i banijskih Srba napraveljena nova posebna nacija? Porast broja nema nužno veze sa (ne)postojanjem republike. Još u 19. veku crnogorski Srbi su imali jako visok prirodni priraštaj, veći nego Srbijanci. Isto kao što su Hercegovci i Bosanci imali veći od vas Krajišnika.

Pogledajte šta su pisali Petar Cetinjski i Njegoš o Crnogorcima, svi su ih videli kao Srbe. Odricanjem od tog dela našeg naroda nanosimo veliku štetu našem korpusu. Nemojte činiti ono što rade neprijatelji naši.
Preporuke:
11
29
25 ponedeljak, 21 mart 2016 17:57
ANALITIČAR
Probudili nam se botovi Naprednjaka , NATOa i Bakira Izetbegovića : ) : ) : ) . Svi skupa u službi fašističke Amerike , bratska Turska vam se na vašu žalost raspada , plišani sultan
Preporuke:
21
26
26 ponedeljak, 21 mart 2016 18:26
ANALITIČAR
KRAJ IGRE: Sirijska armija i Hezbolah odsekli glavni put terorista za snabdevanje Palmire


 03/21/2016 13:24


Teroristi Islamske države koji drže grad Palmira od juče su odsečeni od transportnih veza sa svojom prestonicom Raka


Teški , jako teški dani za NATO PAKT u Siriji , ISIS pregažen u Deir er Zoru , na Palmiri ISIS odsječen od Rake . U Novorusiji težak poraz Ukropa . Fašistička Amerika dobija po ušima na svim frontovima . Erdoganu gine ljudstvo svaki dan u Kurdistanu , u Jemenu Hutiji prebili saudijske okupatore . NATO PAKT armija zla , armija poraza !
Preporuke:
42
4
27 ponedeljak, 21 mart 2016 18:32
ANALITIČAR
Jemenske snage koje čine regularna vojska Jemena, revolucionarni pokret Huti i plemenske policije su nakon pada Adena započele invaziju na južni deo Saudijske Arabije gde su praktično osvojili nekoliko regiona u kojima većinski žive njihovi sunarodnici. Osnaženi ovim uspesima, Jemenci su krenuli i u ofanzivu na jug zemlje, i praktično počistili Saudijce, oslabljene i napadima terorista, ali i same teroriste. Na ovom delu teritorije, poslednja uporišta saudijske koalicije sada se nalaze upravo na potezu između Taeza i Adena što možete da vidite i na mapi ispod.


Porazi američkih fašita na svim frontovima , Turska se raspada , u Novorusiji težak poraz Ukropa , kataklizma Saudijaca u Jemenu . Raspad imperije zla
Preporuke:
39
4
28 ponedeljak, 21 mart 2016 18:42
Dragoslavić
Udarili botovi pa sve pršti! Meni je njih nešto žao. Strašno je kad znaš da lažeš a od toga ti zavisi preživljavanje. Možda će jednog dana botovi da se dosete da može i drugačije, možda da glasaju za one koji će im omogućiti pristojan posao sa pristojnom platom gde će sami moći da biraju hoće li sendvič ili nešto drugo.
Ako nisu u stanju da shvate da rade u korist svoje štete, neka ih onda, ne može se ceo život na sendvičima.
Preporuke:
17
25
29 ponedeljak, 21 mart 2016 18:42
sizif
@Istočno rimsko carstvo
Vama je stvaranje posebne nacije od crnogorskih Srba kroz projekat društvenog inžinjeringa dokaz o prosperitetu?

Nacije se ne mogu izmišljati ni iz čega, to su bajke jugoslovenskih antikomunista.

Još u 19. veku crnogorski Srbi su imali jako visok prirodni priraštaj, veći nego Srbijanci.

Prema nemačkim izvorima u Kneževini Crnoj Gori 1888. je živelo 236.000 stanovnika sve tri vere.
U isto vreme u Karlovačkom vladičanstvu (uglavnom Karlovačka i Banska Krajina) je živelo 321.000 Srba.

Iz knjige Manojla Grbića "Karlovačko Vladičanstvo knjiga 1"
http://postimg.org/image/5o9vfg15f

Vi izgleda nemate ni elementarne predstave koje su razmere genocida preko Une.
Preporuke:
29
1
30 ponedeljak, 21 mart 2016 18:47
ANALITIČAR
BIO JEDNOM JEDAN NATO PAKT ARMIJA ZLA

Sloboda Republici Srpskoj

Sloboda Rusiji

Sloboda Jemenu

Sloboda Siriji

Sloboda Novorusiji

Američke ovce vratite se u svoje stado
Preporuke:
44
0
31 ponedeljak, 21 mart 2016 18:51
Istočno rimsko carstvo
@sizif

Ne izmišljaju se ni iz čega. Iskoristi se snažna regionalna svest ili postojanje države i od toga se društvenim inžinjeringom stvori nacija. Nije ovo jedini primer, slično je i sa Moldavcima i Rumunima.

Ne vidim zašto mi citirate nekakve nemačke popise iza kojih stoje jasni politički ciljevi da se Srbima onemogući izlaz na more. Bitnije je šta su sami Crnogorci za sebe govorili i pisali. Ovo je iz crnogorskog udžbenika iz Geografije za 3. razred Osnovne škole iz 1911. godine:

"U Crnoj Gori žive sve sami pravi čisti Srbi, koji govore srpskim jezikom, a ima ih oko 300 hiljada stanovnika...Osim Crne Gore ima još srpskih zemalja, u kojima žive naša braća Srbi. Neki su kao mi slobodni, a neki nijesu, nego su pod tuđinom.

Svaki Srbin u Crnoj Gori dužan je ljubiti cijelu domovinu, sve srpske zemlje - u kojima žive naša oslobođena i neoslobođena braća Srbi..."
Preporuke:
14
23
32 ponedeljak, 21 mart 2016 18:55
Istočno rimsko carstvo
@sizif

Razumem ja vas da ste vi Krajišnik i da vam je žao izgubljenog zavičaja. I meni je jako žao. I vašeg i moje Crne Gore. Svi smo Srbi. Ali vi izgleda da živite u opasnoj zabludi da Krajinu možete vratiti ukoliko se deklarativno i na svaki drugi način odreknete zavičaja nekih drugih Srba recimo Kosovaca ili Crnogoraca. I tu debelo grešite. Šta, jel mislite da će neki Hrvat ukoliko kažete evo Kosovo Albancima razmišljati u stilu "Baš su pošteni, red je da im damo Krajinu i omogućimo proteranim Srbima da se vrate"?!
Preporuke:
6
23
33 ponedeljak, 21 mart 2016 19:05
doktor detus
...sta botovi opsedaju i nspm - pa oni (sns) su u panici...
Preporuke:
16
18
34 ponedeljak, 21 mart 2016 19:38
sizif
Ali vi izgleda da živite u opasnoj zabludi da Krajinu možete vratiti ukoliko se deklarativno i na svaki drugi način odreknete zavičaja nekih drugih Srba recimo Kosovaca ili Crnogoraca.

Kao što vam već pokazah Kosovaca i Crnogoraca je 1921. kad je narod živeo u selima bilo zajedno 305.000.
Srba preko Drine je bilo 1.451.000.

Pretpostavimo za trenutak da su svi Kosovci i Crnogorci Srbi.
Da li su sva srpska sela i svi srpski krajevi za beogradsku elitu ikad bili jednako vredni?

Napominjem da je neki normalan reciprocitet i razmena teritorija sa Hrvatima, Bošnjacima ili Albancima nešto sasvim drugo.
Preporuke:
9
2
35 ponedeljak, 21 mart 2016 20:38
zoka
Tako je, predsedniče, ne možemo i ne smemo!
Preporuke:
11
6
36 ponedeljak, 21 mart 2016 21:08
Carstvo
Teško moj Milorade zna se gde završava zapadno carstvo.
Preporuke:
9
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner