Da, dobro plaćeni stranci su `orni` da nastave sa voluntarističkim `opitima` "jačanja", ni sami neznajući čega, - sve do dobre penzije ? A utopisti čekaju da taj ekperiment uspe, sve radeći u -suprotnom pravcu sa glupim konfliktima i inatima ?
Čekaju da se iz `mućka` izlegne - `zlatna koka` ? `Malo morgen`... A i petro $$$ `koka` je nešto - očerupana ?
Preporuke:
22
8
2
petak, 18 mart 2016 13:23
Potpisujem
"Naš koncept ne može da bude jaka BiH, bez obzira šta stranci misle. Mi smo usmjereni ka tome da se u toj njihovoj percepciji sruši jaka BiH, jer ona znači slabu ili nikakvu Republiku Srpsku", rekao je Dodik u intervjuu Srni.
Preporuke:
32
6
3
petak, 18 mart 2016 13:31
Djuro-Radonjic
Po ovome sto Dodik govori on oce jake entitete do te mere da oni mogu da se recimo ocepe od BiH. Mislim da to nema sanse da se desi iz vise razloga. Kao prvo Srbija nije voljna niti bi ikad prihvatila da se RS odvoji od Bosne i prikljuci Srbiji. To nebi odgovaralo Srbiji zbog dobijanja novih 860.000 biraca+taj broj pada Srbiji na grbacu, Srbi iz Bosne bi trazili svoje funkcije u Beogradu sto nebi odgovaralo vladajucim strankama u Srbiji da im neki Srbi iz Bosne uzimaju deo kolaca i tako dalje i tako dalje. Zapad odvajanje RS nebi prihvatio jer bi se Srbija tad zvanicno teritorijom uvukla u taj zamisljeni Katolicki deo Balkana i poremetila bi dogovor Milosevica i Tudjmana o trajnom zatiranju Srpstva u Hrvatskoj. Ono sto je naj realnije u Bosni to je ili Unitarizacija ili prosto novi Dejton koji bi de fakto i de jure ukinuo RS i stvorio Unitarnu Bosnu a to bi opet neko iz Srbije morao da potpise. Tad bi nastupio tihi egzoduz Srba iz Bosne jer bi muslimani prakticno dobili drzavu po svome
Preporuke:
13
44
4
petak, 18 mart 2016 13:36
Potpisujem
"Ovdje je ostao jedan broj nabijeđenih međunarodnih operativaca koji su došli sa konceptom jačanja BiH i od toga ne odustaju. Kao i svuda u životu, uvijek je pitanje izdržljivosti. Mi nemamo razloga da prihvatimo njihove propale ideje iz prošlosti.
Preporuke:
25
7
5
petak, 18 mart 2016 13:38
Tako je Dodik
"Oni su odmah krenuli da ruše Dejtonski sporazum i da dograđuju BiH po svojoj nekoj ideji u koju smo se mi morali uklopiti, a onaj ko se nije uklopio onda je bio dekadentan ili loš momak. U tom kontekstu ja sam zadovoljan pozicijom lošeg momka. Ja nisam posvećen njihovim idejama", naglasio je Dodik.
Preporuke:
24
6
6
petak, 18 mart 2016 13:41
Bravo Dodik!
On je dodao da su mu često govorili da bi sarađivali sa njim samo da hoće da se posveti više BiH, ali da njegova ustavna uloga kao predsjednika Srpske nije da se posvećuje BiH, već Republici Srpskoj. "Ne vjerujem u koncept BiH. To njih ljuti i onda kažu nećemo da razgovaramo sa Dodikom. Baš me briga. Neću ni ja sa njima da razgovaram.
Preporuke:
24
6
7
petak, 18 mart 2016 13:42
Ciljaš na Vučića
"I danas ćete vidjeti prepotentnost pojedinih ambasadora koji smatraju da oni treba da odlučuju, a mi da slušamo. Nažalost, ima mnogo političara mog ranga koji prihvataju takvu ulogu. Ja je ne prihvatam", naglasio je Dodik.
Preporuke:
29
6
8
petak, 18 mart 2016 13:43
Djuro-Radonjic
Srbija bi mozda pristala da se RS odvoji od Bosne pod uslovom da RS ima more to jest ozbiljan izlaz na more. Posto to RS nema Srbiji ona nije potrebna kao takva taj aspekt je vrlo bitan. Srbija bi pre prihvatila Crnu Goru pod svoje okrilje nego RS bez obzira sto je Crna Gora sva zabitna i zabacena drzava ali ona ima to sto Srbija zeli izlaz na more. Dzaba je Dodiku da mu RS bude samoslalna ili ujedinjena sa Srbijom RS samostalna mimo Srbije i Bosne nebi mogla sama sebe izdrzavati to bi puklo odma ta drzava. A Srbija je ne zeli iz mnogo razloga za koje zna i sam Dodik koji su vise vezani za unutrasnje odnose u Srbiji nego li na Zapad. Ulazak RS u sastav Srbije bi vam od prilike znacio kao kad bi vam u kucu dosao neki rodjak vi bi ga tolerisali 2-3 dana ali vise nebi mogli jer bi vam on poremetio neki vas uhodani nacin zivota i sam vas mir u kuci. Tako bi bilo i sa RS brzo bi to puklo jer Srbija nije sposobna da zadovolji potrebne sadasnji 7 miliona ljudi a kamo li + novih 860.000
Preporuke:
13
40
9
petak, 18 mart 2016 13:53
Stefan
Dodik je danas izjavio da bosnjaci u bih prave istu gresku kao srbi u jugoslaviji, jer su toboze srbi htjeli citavu jugoslaviju za sebe a to danas bosnjaci rade u bih. Neka mi neko iskusan odgovori, dali je ova dodikova prica kontraproduktivna sa srpske nacionalne interese, jer se stvara utisak da su zaista svi bili u pravu jer su htjeli da se odvoje od zlocinackih srba.
Preporuke:
22
1
10
petak, 18 mart 2016 14:04
gavrilo
mile, pa zapad je cijelo vrijeme bio na strani muslimana i krvata,mislis li da se danas nesto promjenilo?malo jeste a to je da su sada medju nama nasli IZDAJNIKE!i rovare...
Preporuke:
21
6
11
petak, 18 mart 2016 14:10
@Radonjić
..kafanski strategu!
Preporuke:
26
8
12
petak, 18 mart 2016 14:48
Kita
Mile misli da pomocu ove retorike prikuplja glasove biraca. Njegova politikom se odbija o glavu bh srbima, prvo ova politika i toboze jaka rs vec 20 godina drzi 90% srba u rs u velikom siromastvu i zaostalosi, maldi odlaze. Drugo ova politika cini da svi mrze srbe jer se suprostavljaju razvoju drzave. Srbi su generalno postali kuzni. Trece ova politika stalno drzi cijeli Balkan u ratnoj napetosti i strani investitori ne zele da investiraju niti u entitet rs niti u entitet fbih.
Rs se ne moze nikada odcjepiti jer to ne zeli EU. Niko ne zeli samostalnu muslimansku drzavu.
Preporuke:
10
29
13
petak, 18 mart 2016 14:50
Kita
Mile misli da pomocu ove retorike prikuplja glasove biraca. Njegova politikom se odbija o glavu bh srbima, prvo ova politika i toboze jaka rs vec 20 godina drzi 90% srba u rs u velikom siromastvu i zaostalosi, maldi odlaze. Drugo ova politika cini da svi mrze srbe jer se suprostavljaju razvoju drzave. Svi Srbi na Balkanu su generalno postali oni nizi. Trece ova politika stalno drzi cijeli Balkan u ratnoj napetosti i strani investitori ne zele da investiraju niti u entitet rs niti u entitet fbih.
Rs se ne moze nikada odcjepiti jer to ne zeli EU. Niko ne zeli samostalnu muslimansku drzavu.
Preporuke:
11
20
14
petak, 18 mart 2016 15:00
nebitan
@Kita
Gospodine sa vulgarnim nadimkom, ako je tvoj argument da je Dodik kriv što je RS siromašna i što mladi odlaze iz nje, siguran sam da si neki veliki ljubitelj Vučića iz čije Srbije mladi NE odlaze i masovno žele da ostanu u njoj, je li? Kada će Srbi više shvatiti da koren našeg siromaštva leži u našem kolonijalnom statusu gde zapad kontroliše tokove novca, investicije i privredne aktivnosti. I sve dok nas zapad kontroliše, budite svi sigurni da ćemo ostati siromašni i beznadežni.
Preporuke:
31
6
15
petak, 18 mart 2016 15:05
niko
Mi Srbi(naši roditelji)smo bili ovce.
Verovali smo u bratstvo-jedinstvo,zarad koga smo se odricali srpstva i pravoslavlja.
Zarad koga smo bili veći komunisti od lenjina i staljina.
Mi Srbi smo sopstveni grobari svoje nacije.
Prevario nas je vrhovni grobar na vrhu piramide,josip broz.
I dalje ne možemo bez njega,kao da smo ovisnici o stokholmskom sindromu.
Eno gde se leškari u srcu Beograda,više ga ni vojvoda ne pominje,naslednik mu se pridružio.
Ne bi vučić dozvolio njegovo presađivanje u hrvatsku,ni za šta na svetu.
hejter
Preporuke:
23
6
16
petak, 18 mart 2016 15:43
nikad
hoće li taj referendum, evo čekamo
Preporuke:
18
6
17
petak, 18 mart 2016 17:07
Kita
@nebitan
Zapad uvijek kriv?
"U emisiji BN televizije „Puls“, Suzana Rađen Todorić je intervjuirala Dragana Čavića, lidera opozicije u RS-u. Čavić je govorio između ostalog o pljački banaka i odgovornosti za propast ogromnih sredstava.
„Dvije banke su uništene i njihova propast je koštala gotovo pola milijarde maraka“, rekao ja Čavić. Bobar banka je progutala oko 250 miliona depozita građana, elektroprivreda, brojnih opština i distrikta Brčkog, pravosudnih institucija. Jednako tako će koštati i propast Banke Srpske, oko 250 miliona.
Čavić je napomenuo na šokantnu činjenicu. Za kriminal u Balkan Investment Banci, kasnije Banci Srpske, znalo se iz nekih izvještaja još 2011. godine. Znalo se i nije se reagovalo. Da se prije pet godina reagovalo spriječili bi se ogromni gubici koji su uslijedili. Znalo se i polovinom 2014. godine o problemima likvidnosti Bobar banke.
Preporuke:
13
15
18
petak, 18 mart 2016 17:09
Kita
Nastavak:
„Vlast je tu veliku pljačku tolerisala“, tvrdi Čavić.
On je naveo primjer Srbije gdje je pet banaka propalo i zaljuljalo finansijsku stabilnost Srbije. Vlast je reagovala i uhapsila oko 100 ljudi. „U Rebublici Srpskoj ništa“, kaže razočarano Čavić.
Čavić je odgovorio i na pitanja iz RS-a zašto se tim slučajem bavi Tužilaštvo BiH. Po Čaviću samo se time i može baviti Tužilaštvo BiH:
„Radi se o međunarodnom kriminalu, o kojem se dokazi nalaze u deset država“, prenosi Patria.
Preporuke:
13
16
19
petak, 18 mart 2016 17:58
@kiti cveca
Šta si ko mutav navalio?
Preporuke:
8
10
20
petak, 18 mart 2016 22:54
Mika Dorćolac
Bravo Dodik.
Međunarodni sporazumi treba da se poštuju i izvršavaju.
Nažalost, srpski dripci u Beogradu su proigrali Rezoluciju 1244, koja je Dejton za Srbiju. Još nije kasno da se ugledaju na Dodika. Nema ko.
Više vole da ih okupator tapše po ramenu dok ne otpadne, da prostiru crveni tepih za NATO bombardere.
Dodik i Srpska su danas srpska matica.
Preporuke:
8
3
21
subota, 19 mart 2016 00:21
???
"stranci misle" o turcima kao o porodici evropskih naroda .
Tako misli i bgd komunista Vucic .
Dodik i RS nemaju buducnost .
Preporuke:
2
5
22
subota, 19 mart 2016 00:26
geneza
izgleda Dodik priznaje da su Srbi razvalili Jugu
Preporuke:
3
6
23
subota, 19 mart 2016 00:30
Bozidar
Tako je Dorcolac! Neki komentatori gore, pisu da bi to,koliko sam razumeo bio teret za Srbiju ako bi se Srpska pridruzila Srbiji. Mislim da je Srbija vise okupirana od Srpske i dabi trebalo da se ujedini sa Srpskom jer je tamo ostalo ono sto vredi od naseg naroda a one bitange poput Vucica, Draskovica, Seselja i sl. presli su u Srbiju!Ponavljam ono sto je najblje od srpskog naroda ostalo je u Srpskoj!
Preporuke:
5
1
24
subota, 19 mart 2016 01:28
Gabrijel
Narode Republike Srpske , NE DAJTE SE. Pogledajte samo na primeru Srbije i ne morate dalje da gledate. Stranci potpuno kontrolisu srpsku vladu , sve institucije. VI TO NE SMETE DOZVOLITI.
Neprijatelj je beskrupulozan , ali bez vaseg popustanja i odobravanja NECE MOCI da postigne ono sto je naumio.
Za one koji imaju pristup drugim medijima pogledajte sta rade sa Trampom . Otvoreno , i na svim medijima (koje oni i kontrolisu)PRETE , zagovaraju da moraju da sklone Trampa , posto nisu sigurni u njegovu poslusnost . Nece da rizikuju da im poremeti vec USTALJENI "KONZERVATIVNI" SISTEM KORUPCIJE i OKUPACIONE PLANOVE.
I OTVORENO ih NIJE BRIGA STA NAROD HOCE , vec ISKLJUCIVO ono sto ONI HOCE. Toliko o njihovoj "DEMOKRATIJI".
Ovo pisem zato sto su ISTI IMESANI U pokusaje PONISTAVANJA Republike Srpske , okupaciju Srbije...
Čekaju da se iz `mućka` izlegne - `zlatna koka` ? `Malo morgen`... A i petro $$$ `koka` je nešto - očerupana ?
Rs se ne moze nikada odcjepiti jer to ne zeli EU. Niko ne zeli samostalnu muslimansku drzavu.
Rs se ne moze nikada odcjepiti jer to ne zeli EU. Niko ne zeli samostalnu muslimansku drzavu.
Gospodine sa vulgarnim nadimkom, ako je tvoj argument da je Dodik kriv što je RS siromašna i što mladi odlaze iz nje, siguran sam da si neki veliki ljubitelj Vučića iz čije Srbije mladi NE odlaze i masovno žele da ostanu u njoj, je li? Kada će Srbi više shvatiti da koren našeg siromaštva leži u našem kolonijalnom statusu gde zapad kontroliše tokove novca, investicije i privredne aktivnosti. I sve dok nas zapad kontroliše, budite svi sigurni da ćemo ostati siromašni i beznadežni.
Verovali smo u bratstvo-jedinstvo,zarad koga smo se odricali srpstva i pravoslavlja.
Zarad koga smo bili veći komunisti od lenjina i staljina.
Mi Srbi smo sopstveni grobari svoje nacije.
Prevario nas je vrhovni grobar na vrhu piramide,josip broz.
I dalje ne možemo bez njega,kao da smo ovisnici o stokholmskom sindromu.
Eno gde se leškari u srcu Beograda,više ga ni vojvoda ne pominje,naslednik mu se pridružio.
Ne bi vučić dozvolio njegovo presađivanje u hrvatsku,ni za šta na svetu.
hejter
Zapad uvijek kriv?
"U emisiji BN televizije „Puls“, Suzana Rađen Todorić je intervjuirala Dragana Čavića, lidera opozicije u RS-u. Čavić je govorio između ostalog o pljački banaka i odgovornosti za propast ogromnih sredstava.
„Dvije banke su uništene i njihova propast je koštala gotovo pola milijarde maraka“, rekao ja Čavić. Bobar banka je progutala oko 250 miliona depozita građana, elektroprivreda, brojnih opština i distrikta Brčkog, pravosudnih institucija. Jednako tako će koštati i propast Banke Srpske, oko 250 miliona.
Čavić je napomenuo na šokantnu činjenicu. Za kriminal u Balkan Investment Banci, kasnije Banci Srpske, znalo se iz nekih izvještaja još 2011. godine. Znalo se i nije se reagovalo. Da se prije pet godina reagovalo spriječili bi se ogromni gubici koji su uslijedili. Znalo se i polovinom 2014. godine o problemima likvidnosti Bobar banke.
„Vlast je tu veliku pljačku tolerisala“, tvrdi Čavić.
On je naveo primjer Srbije gdje je pet banaka propalo i zaljuljalo finansijsku stabilnost Srbije. Vlast je reagovala i uhapsila oko 100 ljudi. „U Rebublici Srpskoj ništa“, kaže razočarano Čavić.
Čavić je odgovorio i na pitanja iz RS-a zašto se tim slučajem bavi Tužilaštvo BiH. Po Čaviću samo se time i može baviti Tužilaštvo BiH:
„Radi se o međunarodnom kriminalu, o kojem se dokazi nalaze u deset država“, prenosi Patria.
Međunarodni sporazumi treba da se poštuju i izvršavaju.
Nažalost, srpski dripci u Beogradu su proigrali Rezoluciju 1244, koja je Dejton za Srbiju. Još nije kasno da se ugledaju na Dodika. Nema ko.
Više vole da ih okupator tapše po ramenu dok ne otpadne, da prostiru crveni tepih za NATO bombardere.
Dodik i Srpska su danas srpska matica.
Tako misli i bgd komunista Vucic .
Dodik i RS nemaju buducnost .
Neprijatelj je beskrupulozan , ali bez vaseg popustanja i odobravanja NECE MOCI da postigne ono sto je naumio.
Za one koji imaju pristup drugim medijima pogledajte sta rade sa Trampom . Otvoreno , i na svim medijima (koje oni i kontrolisu)PRETE , zagovaraju da moraju da sklone Trampa , posto nisu sigurni u njegovu poslusnost . Nece da rizikuju da im poremeti vec USTALJENI "KONZERVATIVNI" SISTEM KORUPCIJE i OKUPACIONE PLANOVE.
I OTVORENO ih NIJE BRIGA STA NAROD HOCE , vec ISKLJUCIVO ono sto ONI HOCE. Toliko o njihovoj "DEMOKRATIJI".
Ovo pisem zato sto su ISTI IMESANI U pokusaje PONISTAVANJA Republike Srpske , okupaciju Srbije...