понедељак, 20. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Петар Божовић: Код нас дно није доле, код нас је дно на све стране, а по извештајима медија и изјавама власти, треба да поверујемо да нам је све боље

Kоментари (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 11 март 2016 20:26
Dragan
Врло оригинално и врло истинито. Такође, трагикомично.
Петар је човек старог кова.
Препоруке:
198
2
2 петак, 11 март 2016 20:48
ел србињо
„Великом инквизитору“ (део у роману Ф. М. Достојевског „Злочин и казна“)

ваљда из романа "Браћа Карамазови". све остало потписујем.
Препоруке:
101
2
3 петак, 11 март 2016 20:52
???
Budući da smo jednoglasno dogmatski sigurni u našu nevinost i naivnost tokom događaja devedesetih jesmo li ovo zaslužili?
Препоруке:
11
110
4 петак, 11 март 2016 20:57
jovović zoran
..."radi se o čoveku starog kova"... ALI U POZITIVNOM SMISLU!
Препоруке:
119
2
5 петак, 11 март 2016 21:03
много црног без имало белог
Стварно смо убијени.
А Имања Немањи неверује - нити ће.
Препоруке:
98
0
6 петак, 11 март 2016 21:17
Са живим лешевима
немогуће је направити револуцију!
Препоруке:
107
4
7 петак, 11 март 2016 21:51
poštovalac NSPM-el srbinju
U pravu ste lik Velikog Inkvizitora je iz romana Braća Karamazovi.I ja ostalo potpisujem.
Препоруке:
73
2
8 петак, 11 март 2016 22:00
тур д авала
Пристајање, сагињање главе... То значи да смо ми стварно убијени.
значи
Препоруке:
81
3
9 петак, 11 март 2016 22:09
Капа доле
Капа доле за сваку изговорену реч. Даће Бог да живнемо и да се отргнемо од неверника и Божијих противника којима је време на измаку.......
Препоруке:
99
1
10 петак, 11 март 2016 22:13
tuljanin
Odličan intervju.
Препоруке:
93
2
11 петак, 11 март 2016 22:59
Žile
sjajno!!
Препоруке:
69
1
12 петак, 11 март 2016 23:40
саша р.
Браво, браво, Мајсторе!!!
Фантастичан интервју са врхунском завршницом!!!
Заиста улива наду када једна глумчина и громада од човека јавно каже велику истину!!!
Препоруке:
92
1
13 субота, 12 март 2016 02:30
СЛАВКО
Браћа Карамазови, а не Злочин и казна (Велики инквизитор) !!!!! Да, стварно дно дна.
Препоруке:
31
1
14 субота, 12 март 2016 09:15
српска сарма, а може и пасуљ@ ???
Цитат: "Budući da smo jednoglasno dogmatski sigurni u našu nevinost i naivnost tokom događaja devedesetih jesmo li ovo zaslužili?" ПРВО, шта је ПО ТЕБИ "догматика" и "догматско", да РАШЧИСТИМО са тим ОСНОВНИМ ПОЈМОМ, помоћу чијег НЕВЕШТОГ РУКОВАЊА покушаваш да СПИНУЈЕШ!? Како видим, под догматизмом ти сматраш "ЈЕДНОГЛАСНОСТ", тј. "УНИСОНОСТ"!? ВИШЕ је било ТАД разноврсности, него САДА, а САД готово ИСКЉУЧИВО у интернет сфери, ИАКО се ПОКУШАВА да се и то МАЛО РАЗНООБРАЗНОСТИ УТУЛИ, баш ко што ти радиш!? Друго, чак ни ондање власти и народ НИСУ ТВРДИЛИ да су НЕВИНЕ, већ само да су МОРАЛИ да се БРАНЕ! Да те ПОДСЕТИМ, наш НАЈВЕЋИ ПЕСНИК је написао "Зло чинећи, од зла се бранећи, ту злочинства нема никакога", што и НИЈЕ ДОГМАТСКИ, већ разнобразно, скоро па пагански, а ПАГАНИЗАМ је НАТУРАЛНИ ЖИВОТ!? Ово што нам се дешава и што ПО ТЕБИ "заслужујемо", то је "ЦРНА МИСА", то је Холбруково (или чије већ беше!?): "Скинућу Вам осмех са лица Срби!" Но, Холбрука НЕМА, а ја ти ОДГОВАРАМ: ХА, ХА, ХА!
Препоруке:
65
10
15 субота, 12 март 2016 09:28
Cisto onako
Равнодушност нашег света је невероватна. Пристајање, сагињање главе...

Jeste tako. To je mentalitet pokorene "raje", rajinski mentalitet na delu. Raja je naucila da samo saginjanje glave i klanjanje svakom tiraninu obezbedjuje reprodukciju. Kada tiranin padne, raja ga pljuje bespomocnog, pa se odmah klanja novom despotu i povodi za njegovom propagandom. I tako u krug. Sultanu, knezu, kralju, marsalu, Slobi, Djindjicu, Tadicu, Vucicu. A sutra ce nekom novom despotu. Oni koji dizu glavu i postavljaju pitanja, budu skraceni za glavu, to je raja naucila kroz istoriju. Da bi se ova podla svest promenila potrebene su hiljade narodnih ucitelja. I da se u nesto vise veruje osim svog stomaka. A raja veruje samo u se', na se' i podase'. Njoj je svejedno da li se klanja sultanu ili knezu. Ona se krsti, ali ne veruje u ista. Raja nije dostojna Karadjordja. Nasi preci su se razgnevili. Krv se razvodnila.
Препоруке:
66
3
16 субота, 12 март 2016 11:16
BB
O nedostatku građanske hrabrosti i kukavičkom ponašanju većine našeg naroda ostavio je strašno svedočenje Dejan Medaković - kome se ne može prebaciti da nije nacionalista - i sam izbeglica u to vreme. Pišući kako su Nemci na Terazijama obesili neke nedužne ljude kao odmazdu za stradale vojnike Vermahta, Medaković navodi i jedan užasan detalj: "Vise oni na Terazijama , prolaze tramvaji, a oni se kao lutke ljuljuškaju na junskom suncu. A za to vreme ljudi sede pred kafanama, kod Atine i Kasine i spokojno piju pivo... čak su i nemački vojnici bili iznenađeni ovakvim prizorom"...
Препоруке:
68
0
17 субота, 12 март 2016 11:26
g.božoviću
obavea javnih i priznatih ljudi daistupi kao vi,mislim da bi to narod malo prodrmalo
Препоруке:
34
1
18 субота, 12 март 2016 11:39
moma
Ako sam dobro razumeo,svi idemo na protest
27.marta
Препоруке:
50
2
19 субота, 12 март 2016 11:42
Sale
Nismo mi ubijeni, nego je elita naucila da joj se da i da cuti. Tako imamo Ustavni sud koji brani one koji krse Ustav, to ni u Turskoj ne prolazi, evo svedoci smo ovih dana. Imamo SANU u kojoj akademik kaze da treba da se pomirimo sa gubitkom Kosova. Imamo premijera koji radi sve obrnuto od onoga sto treba. Imamo kulturu koja cuti ispod stola i ceka da joj se bace mrvice.
Pa pobogu ljudi, zar ocekujete da gladni i besposleni radnici pokrenu drzavu??? Gde ste pameti Srbije, ima li vas u tim ustanovama gde se viđate??? Ne mozemo mi sa ulice da pokrecemo, mi mozemo samo da se borimo i ginemo.
Препоруке:
52
2
20 субота, 12 март 2016 11:52
opet
sruše je sajt srbijadanas(bez straha i cenzure) gde su se mogle videti razorne posledice poplava i javašluka
Препоруке:
36
1
21 субота, 12 март 2016 12:40
гаврило
да, да , да толико пута се отвара питање ДНА које је у нама БЕСКОНАЧНО да га никада не можемо досегнути. и сјајно "живи мртваци",узалуд текстови Антонића, Вукадиновића,Заветника, Образа КОМЕ?овом Народу који заправо није ни жив него само вегетира на Вучковим сплачинама јер чега се АВ,АВ,АВ дотакне то постају СПЛАЧИНЕ!
Препоруке:
29
3
22 субота, 12 март 2016 12:45
Бели Орао
Иде човек улицом сретне Перу и каже:
- Где си Перо, краљу?
Па се врати и рече:
- Извини Перо брате, Петар је Краљ ти си Цар.
Препоруке:
21
4
23 субота, 12 март 2016 12:46
Конобар
Актуелна влас је неспособна за било што сем за медијске манипулације и за бестијално задуживање Србије код белосветских зеленаша (ММФ и слични)!

Бахатост ће овој власти доћи главе. Биће болно и грозно када Вучић падне.
Препоруке:
39
0
24 субота, 12 март 2016 13:12
elita srbije uglavnom ćuti ili reaguje mlako
a izvesni su se prodali za šaku $
Препоруке:
28
1
25 субота, 12 март 2016 13:15
Бојан, Приштина
Задивљен сам Грчком, не само старом Грчком, него и овом садашњом. Тамо има критичког промишљања, има бунта

Чекај само ако неки прави Србин дође на чело Србије - ево ти бунта на свим српским трговима.

Титу ниједном Срби нису смели да се окупе на тргу иако нас је уништио.
Али чим је дошао Слободан ето ти целе Србије, да се туче по трговима, руши ломи.
Сетимо се да су у време Коштунице када су плате биле највише стално штрајковали просветари и лекари.
А после ДС-у и данас Вучићу сви ћуте иако су нас спустили на ниво џибутија и буркине фасо.
Сутра да на власт дођенеки прави Србин, ето ти све на улицама само акоса запада падне нека жишка.
Препоруке:
37
5
26 субота, 12 март 2016 13:18
Бојан, Приштина
П.С. Киша је обична глупост - Каква киша, два три дана падала киша средњег интензитета.
Шта би било да је пљуштило ко из кабла, што каже наш народ једно недељу дана.
А на планинама 2 метра снега и након киша крене једно 5 дана температура од 20 степени(што се у марту дешава нормално) да све то крене да се топи и слива у долине.
Имамо среће што је благо пролеће...
Препоруке:
31
2
27 субота, 12 март 2016 13:50
Марко
Српска сармо, ви сте невероватни. Само због вас вреди долазити на овај сајт.
Препоруке:
15
6
28 субота, 12 март 2016 14:17
Цвико
Главни разлог зашто није нешто предузето у оквиру превентиве јесте немање новаца. Људи на власти требало би да објасне, зашто нема новаца поред силних убеђивања како безобразно добро живимо. Да би скренули пажњу са себе, властодршци пред народом оптужују чиновнике. Нпр. оног Пузовића који је за њих Господин човек али шворц. Зашто је шворц? Држава није дала новце. Сад пред изборе, ово је добро дошло да се "брзозаборавном народу", сервира слика власти која кажњава сићу за ништа и тиме ће убрати поене. Већ следеће кишне сезоне, поновиће се слика. Биће смењен дежурни кривац, народ задовољан јер власт функционише а глумци ће добити нов материјал за прављење нове представе. Села ви...
Препоруке:
17
1
29 субота, 12 март 2016 14:32
Србиновић
Царе, имаш пиво од мене на плажи у Врујцима, ако се сретнемо, и кад год се тамо сретнемо.
Знаш, онај што је пио "Франкову кафу"!
Препоруке:
16
1
30 субота, 12 март 2016 15:00
???
Tačno Sarmo, taj pluralizam mišljenja iziskivao je odlazak Bogdanovića, Kovača, Đurića... da svoje stavove iznose iz inostranstva. Sada nabrajati sve te 'izdajnike' koji nisu prihvaćali 'dogmu', malo bi potrajalo. Konačno, samo tom optikom Ćosić može biti bolji pisac od pokojnog Mirka.
Препоруке:
10
21
31 субота, 12 март 2016 15:00
.....
@moma

Ako sam dobro razumeo,svi idemo na protest
27.marta


Nadam se da ovaj neće biti engleski pir samoubistva, kao onaj iz 1941.
Препоруке:
27
7
32 субота, 12 март 2016 15:14
precanin
...dobar tekst,ali moram dodati...Srbi su narod koji je hrabar i neustrasiv-dok verujemo u Boga,a sad se plasimo svega,svacega i svakoga-jer smo zaboravili na Boga...i tako,Imanje imaju sve sem duse,a Nemanje nemaju nista sem duse...koju cuvaju,nadam se...jer ne pomazu ni carevi,ni kraljevi pa ni Veberi ako ce narod voditi ljudi bez vere u Boziju pomoc...treba se ugledati na pretke i pre svega Sv.Savu i Sv.Stefana Nemanju...jer oni su bili Najsvetije 'nemanje' a imali su SVE I SVJA...kako radili i verovali tako nam i Bog pomogao...ali ima nade jer jos uvek opstajemo i postojimo...SLAVA I HVALA BOGU!
Препоруке:
21
1
33 субота, 12 март 2016 17:34
српска сарма, а може и пасуљ@ Марко
Знате Марко, у време моје младости за БРОЗНОГ вакта Непомениковог, говорило се: "Ни зрна жита непријатељу!" Нашта могу да додам, имајући у виду ове "напрдне" (а и сваке друге ЕУ-ропске!) СПИНЕРЕ: "НИ ЈЕДНОГ РЕТКА БОТ-у БЕЗ ОДГОВОРА!"
Препоруке:
16
9
34 субота, 12 март 2016 18:06
Alles zum gutt
Е мој Божо, вишедеценијско кување (Срба) у комунизму је учинило своје.
Зна Албион шта ради.
Препоруке:
15
3
35 субота, 12 март 2016 18:12
кум
куме жоржо свака ти је не месту
Препоруке:
11
2
36 субота, 12 март 2016 19:02
српска сарма, а може и пасуљ@ "запитаном" БОТУ зовомога "???"
БОТ "умује": "Tačno Sarmo, taj pluralizam mišljenja iziskivao je odlazak Bogdanovića, Kovača, Đurića... da svoje stavove iznose iz inostranstva. Sada nabrajati sve te 'izdajnike' koji nisu prihvaćali 'dogmu', malo bi potrajalo. Konačno, samo tom optikom Ćosić može biti bolji pisac od pokojnog Mirka.", а не примећује да је САМ СЕБИ "УПАО у УСТА"!? Јел оно беше за време тог не тако лаког времена у Србији и један Пекић, који је био НЕЗАДОВОЉАН ондашњом влашћу, али НИЈЕ БЕЖАО из ње!? Такође Мића Поповић, Михиз и још многи!? Милорад Павић тих година је био "неутралан", а неки други уметници, ВЕЋИ од Ћосића били су ЗА Милошевића, нпр. Миодраг Булатовић или Александар Павловић, диригент "Душана Сковрана"!? А Ћосић је по 1997 био ПРОТИВ Милошевића!? Научници ОБАШКА! Ergo, та тројица су били МЕДИОКРИТЕТИ, баш као што сте и сами!? Јербо су ПОБЕГЛИ, кад је ЊИХОВОЈ ЗЕМЉИ БИЛО ТЕШКО! Многи се ТАД нису слагали са Милошевићем, али НИСУ ПЉУВАЛИ по Србији!? ПЉУВАЛИ су ПОЛИТИКАНТИ и БОТови попут тебе!
Препоруке:
21
12
37 субота, 12 март 2016 19:11
djoka
Problem je u tome sto u Srbiji ima samo jedan nadlezan, a on se zove vucic aleksandar,kriminalac i hostapler. Njega najmanje zanima Srbija i njeni gradjani, ovog kriminalca i hostaplera zanima samo novac i novac i nista drugo. U skupljanju novca pored licnog svog angazovanja, tu su uposleni i njegovi najblizi,brat,otac,kumovi,prijatelji poznati kriminalci i druge raznorazne spodobe koje se roje kao africki skakavci. Sve sto im se na put nadje, melju,rasprodaju,peljese, bez pardona. Zaduzuje Srbiju kriminalac vucic i te pare peljesi otvoreno preko tzv.budzeta Srbije, bez godisnjeg izvestaja o trosenju novca. Vucic kriminalac i hostapler OTVORENO PLJACKA SRBIJU I NJENE GRADJANE, cak i uz TV prenosa. Kazu, da je dosada nakupio preko jedne milijarde evrica i sve to izneo iz zemlje diplomatskim putem. Kad padne svlasti ne dozvoliti mu bekstvo, mora mu se suditi za izdaju zemlje i pljacku,a opljackano vratiti drzavi i narodu.
Препоруке:
16
1
38 субота, 12 март 2016 19:57
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ а може и још којешта

Opet trčite pred rudu! Zašto? Zato što mnogo hteste malo znaste. Elem, pominjete Pavića i utvrđujete "neutralnost". Spram koga i čega? Možda vlasti? Kada je trebalo da iz Novog Sada "dopliva do Beograda" na Filozofski onda nije bio baš tako neutralan kada je trebalo od Dušana Čkrebića ishodovati premeštaj pa i sredstva za uvaženog profesora. Reklo bi se da je "brzo" zaboravio svog "darodavca" pa se nije setio ni da mu makar poklanja po primerak svojih sve novijih i novijih knjiga! Eto, tako vi, gos'n naučenjače, ovde na sajtu godinama "obrađujete" publiku navodno svojim "znanjima i paradama". Po principu kojim ste se nečasno poslužili e da bi obeležili trojicu poznatih književnika, koji vam baš i nisu po volji/nisu ni meni ali me to ne oslobađa obaveze da o njima pišem istinito/ trebalo bi, valjda, tako "prozvati" i jednog Tomasa Mana, koji je, isto tako, na vreme odmaglio iz Nemačke, da bi, po vama, kukavički, delao sa strane!?!?!?
Препоруке:
10
16
39 субота, 12 март 2016 20:02
nenad
samo izdajnici kritikuju Vucica
Препоруке:
9
11
40 субота, 12 март 2016 20:20
Reddy
Potkrala mi se greška. Nisu u pitanju tri književnika kako sam napisao već tri javne ličnosti. Izvinjenje!
Препоруке:
6
0
41 субота, 12 март 2016 20:29
???
Sarmo, da ne bi bio tako samoljubiv i arogantan odgovarajući istom merom molim pročitajte - kad-tad pokazaće se, za srpsku književnost kapitalno - oproštajno delo pokojnog Mirka "Vrijeme koje se udaljava". Sve likove i njihove ideološke oportune obrate bezvremeni Mirko tako monumentalno secira da nakon toga ostaje samo muk. Ako vam se kao 'pravovernom' Srbinu ne gadi čitati retke Srbina 'izdajnika' na 'botovsku' preporuku :):)
Препоруке:
5
10
42 субота, 12 март 2016 21:50
ЖИВЕО 27. МАРТ!
СМРТ КАПИТАЛИЗМУ И ФАШИЗМУ - ЖИВОТ И СЛОБОДА НАРОДУ!
Препоруке:
9
0
43 субота, 12 март 2016 22:35
српска сарма, а може и пасуљ@ Reddy, а vis-a-vis "???"
Друже "Reddy", у хороскопу сам Бик, Ви сте "црвен", ал испада да је СВЕ у НАШОЈ ПОЛЕМИЦИ ОБРНУТО од Nomen-a, јер РЕАГУЈЕТЕ на МОЈ ПОСТ као РАЗЈАРЕНИ "бик" који пред собом види само ЦРВЕНУ плахту!? Знате, за марксисту који ПРЕТЕНДУЈЕ на рационалност, имате врло ИРАЦИОНАЛНО понашање!? Јер, ушао сам у полемику са "ДРУГОСРБИЈАНСКИМ" БОТ-ом, који "плаче над худом избегличком судбином Мирка Ковача", који је био "ВЕЕЕЛИИИКИИИ фан" Срба и Слобе Милошевића напосе, што ОСПОРАВАМ, а Ви се НЕПИТАНИ у то УБАЦУЈЕТЕ и набацујете неке периферне ствари у вези "живота& прикљученија" рахметли Милорада Јасмининог Павића!? Знате, у каквим је он био "специјалним& паралелним везама" са рахметли Чкребићем, мислим да је од МАЊЕГ ЗНАЧАЈА односно ОСПОРАВАЊА ТЕЗА нареченог "другосрбијанског" БОТ-а зовомога "???" Тј., пре него "ПУЦАТЕ", погледајте ШТА "нишаните"!? Сад Ви "???". Прочитао сам ДОВОЉНО од Ковача да бих ТВРДИО оно што сам ИЗРЕКАО. О осталом говори његово "Ustaškа iskaznica"!? Прича о Ману је СПИН!?
Препоруке:
14
11
44 субота, 12 март 2016 23:32
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

прво, нисам ни црвени ни црни већ "јарац" у хороскопу!
А друго, само сам илустровао примере вашег понашања. Не разумем ваш одговор!?
Препоруке:
7
9
45 недеља, 13 март 2016 00:04
српска сарма, а може и пасуљ@ Reddy, ЈОПЕТ
Не разумете, зато што сте баш ко прави јарац навалили, а не примећавате о чему се овде ради!? Ви САМО МЕНЕ ВИДИТЕ, без да запазите да овај одиозни ЛИК брани "лик& дело" Мирка Ковача!? Еј, Мирка, "почасног Ujaka" Ковача!? Боже како сте Ви "црвендаћи" ЗАБРАЗДИЛИ!? Знате Друже "Reddy", баш као што се "жути" НИКАД не би попели на власт, без нас националиста, тако и Ви "црвени" ћете ОДБИЈАЊЕМ сарадње са нама националистима ПРОЛОНГИРАТИ ОСЛОБОЂЕЊЕ Србије!? Узгред, јел сте били данас у 13 часова на Тргу Републике, због митинга организације родитеља, а ПРОТИВ ОБАВЕЗНОСТИ вакцинације!? Дал Ви још нешто видите у том вашем животићу сем КЊИЖУРДИ папа Маркса, ује Енглеза& дедице Лењина!?
Препоруке:
10
11
46 недеља, 13 март 2016 01:01
Бели Орао
Покондирене тикве не воле сарму, а још мање српску.
Препоруке:
9
8
47 недеља, 13 март 2016 02:34
Zvonimir Bgd

.....

@moma
Ako sam dobro razumeo,svi idemo na protest
27.marta


Nadam se da ovaj neće biti engleski pir samoubistva, kao onaj iz 1941.

Nemate se vi cemu nadati. Ni vi, ni oni koji takav komentar odobravaju. Nije to bio nikakav engleski pir samoubistva. Bio je to spontani bunt slobodarskog duha srpskog naroda. Kako u Beogradu, tako i po drugim srpskim gradovima. Ironija je sudbine da savremeni liliputanci pametuju nad svojim divovima precima. Zivot je vama vazniji od slobode. A Dvadesetsedmomartovske demonstracije imaju svoje geslo sirom sveta poznato:

"Bolje grob nego rob!"

Tako je tada bilo, tako ce u srpskom narodu i ostati. I sada i za buducnost.
Препоруке:
1
1
48 недеља, 13 март 2016 07:44
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Добро, могу и да разумем вашу реакцију али како разумети ваш "silenzio" када у наш канал упада црно-бела орлушина??? Зар није у питању исти случај или имате двоструке критеријуме? As to скупа поводом протеста због обавезности вакцинисања нисам присуствовао услед околности приватног карактера, бих, иначе, радо! Ваша, пак, увек погрешна теза о предности националног над социјалним принципом и даље котрља уназад управо успоравајући ако не и спречавајући друштвени ход напред. Ви, напросто непрепознајете национално у социјалном јер прво без другог нема смисла а то вам је као да возило убаците у лер. Иначе, све најбоље!
Препоруке:
4
6
49 недеља, 13 март 2016 08:19
српска сарма, а може и пасуљ ЗА Г-ДИНА "Белог Орла"
Зато ту помаже "Орле" СРПСКИ ПАСУЉ, који је као што знаш, основа сваког пристојног војничког ручка и задње упориште српске АРТИЉЕРИЈЕ!?
Препоруке:
8
7
50 недеља, 13 март 2016 09:40
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Ма, драги мој "serbische Bohne" све то стоји али стоји и то да и пречесто тај грах у српској варијанти пуца и праска на празно а то је уобичајено када га се набере и превише пробави.....
Препоруке:
4
6
51 недеља, 13 март 2016 11:28
српска сарма, а може и пасуљ@ Reddy
Знате Штовани опоненту, може нпр. српски "грах" да "пуца у празно", ал то "пуца у празно" доведе 15000 људи на марш "Заветника" (видећемо колико ће их бити 27.03.!?), док се у међувремену СКОЈевци баве "партибрејкерским" ПЕРФОРМЕНСИМА, као при прекиду скорашњег јеремићевског "ивента" у "Метрополу"!? Знате већ оне СТАРЕ "ЦРВЕНЕ" ЗАМЕНЕ ТЕЗА (у "најбољој" ЕРИСТИЧКОЈ "традицији" папа Маркса, ује Енглеза& дедице Лењина!), "ВАЖИ" се САМО "суд партије", а ПРАВОСЛАВНИ протести против конкордата 1938 или 27-мо мартовске поворке ПРЕДВОЂЕНЕ епископом Николајем Велимировићем, еее, "то се не рачуна"!? Није него! Но, ШИРОКО је ПРАВОСЛАВНО срце, на НАШИМ митинзима СВЕ ПАТРИОТЕ су добродошле, укључујући и ВАС! АЛИ, немојте мислити да можете ви "црвени" да ПРЕУЗМЕТЕ те митинге!? Не, нећу Вам ја ништа, ми смо скоро па пајтоси, ал Мица-"Заветница" је ЗА..... ИГРАЧ, немо да сте и ПОМИСЛИЛИ да је премунтате!? Уосталом, цура је ишла на обуку у политичку школу "Јединствене Русије", чак се и са ЊИМЕ видела!
Препоруке:
6
6
52 недеља, 13 март 2016 12:25
Бели Орао
""Српска сарма, а може и пасуљ.

Радиш немогућу мисију. Овај није бот, али мора да буде увек по његовом, мада му понекад упадне неки клип кукуруза па му се кола преврну.
Мој другарски савет, не рани имелу.
Препоруке:
6
5
53 недеља, 13 март 2016 12:53
Reddy
@Бели орао

Патриотском авијатичару заиста не пристоји да користи кроато-лексику. Употребљавате и пречесто глагол радити а имајте на уму да у српском језику овај глагол није помоћни. Тај који "дежура" уместо њега је глагол правити. Елем, отуда, не пише се радити немогућу мисију већ правити.....Овако, и превише личите на своје другаре из југо-титоистичког винга. Не замерите али и авиони, поред крила, имају и репове.....
Препоруке:
6
6
54 недеља, 13 март 2016 12:58
српска сарма, а може и пасуљ ЗА Белог Орла vis-a-vis Друга "Reddy"-ја
Ма не раним ја Пријатељу "белу имелу", већ га пријатељски УПОЗОРАВАМ да је једно прегањање са мном по НСПМ-у, а друго "уклизавање на кварно" код МЛАДИХ СРПСКИХ НАЦИОНАЛИСТА! Не до му Вишњи, онако атеистичном, да се качи са Мицом-"Заветницом" ил недај Боже са Млађом Обрадовићем из "Образа", мало је рећи да ће тада да "ОБЕРЕ ЗЕЛЕН БОСТАН"!? Ако се ИКАД ПРЕВАРИ, било он, било они њихови "црвени" СКОЈевски КЛОВНОВИ, да се КАЧЕ са МЛАДИМ СРПСКИМ НАЦИОНАЛИСТИМА, све ми се чини да ћемо уз кафу и сок у Скерлићевој да започињемо разговоре са: "БИО ЈЕДНОМ један Друг "Reddy"!?" Мало ми га жао, ова његова "дијалектика" ме баш УВЕСЕЉАВА!? Узгред, за понедеонично предавање о Русији у 21-ом веку обезбедели сте баш ЈАКУ ЕКИПУ!? Свака част! Гледаћу да дођем.
Препоруке:
7
7
55 недеља, 13 март 2016 13:10
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ, ионако којешта

Имате прејаке амбиције. Ваша зборовања нису ваша као ни некаквих црвених који вам се чине као ономад у Метрополу. Колико се разумем, у питању су младићи који се диче Стаљином и којекаквим црвенкастим знамењима. Елем, рекло би се да више дувају у вашу тикву, поготово што већ дуже време нисам од вас ништа рђаво начуо о том чудаку из Горија који, онако узгред, поби и расеја по Сибиру цео Лењинов табор, све у славу великог Октобра и тог Лењина коме се "дивио" све до првих дана марта далеке 1954. Ви мене прозивате некаквим марксистом а колико знам чак и таква фела има мало тога заједничког са дијаматом, стубом носачем Стаљинове философије. Ако ви умете да се испетљате из оваквог лавиринта, свака Ви част, ја, богу му, нумем! Него, "веселили" Вас онај жар младих Америчана који Сендерсу поклањају и ум и срце а богами и гласове? Где, па, западоше они корифеји неолибералног ћудоређа који нам изнедроше
идеје у које и ви поверовасте, не тако давно.
Препоруке:
4
6
56 недеља, 13 март 2016 13:29
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ!
Прво, дијалектика вам је очигледно ЈАЧА страна, али не она ОРИГИНАЛНА, како је прописаше Аристотел, већ она СОФИСТИЧКА& ЕРИСТИЧКА, баш како ју је за "науку" ПРОГЛАСИО папа Маркс изокренувши Хегела "са главе на ноге"!? (Питање: КАКО СЕ КРЕТАО Хегел& његова дијалектика, ПРЕ НЕГО ју је Маркс "поставио на ноге", то ПИТАЊЕ папа Маркс и СВИ његови последници, УКЉУЧУЈУЋИ и Вас, ВРЛО ПОМНО ЗАОБИЛАЗИТЕ у ШИРОКОМ ЛУКУ!?) С тим у вези Ваше "умовање": "о том чудаку из Горија који, онако узгред, поби и расеја по Сибиру цео Лењинов табор, све у славу великог Октобра и тог Лењина коме се "дивио" све до првих дана марта далеке 1954. Ви мене прозивате некаквим марксистом а колико знам чак и таква фела има мало тога заједничког са дијаматом, стубом носачем Стаљинове философије. Ако ви умете да се испетљате из оваквог лавиринта, свака Ви част, ја, богу му, нумем! Него, "веселили" Вас онај жар младих Америчана који Сендерсу поклањају и ум и срце а богами и гласове? Где, па, западоше они они корифеји..."
Препоруке:
7
7
57 недеља, 13 март 2016 13:43
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! Јопет!
(наставак) "...неолибералног ћудоређа који нам изнедроше идеје у које и ви поверовасте, не тако давно." Лепо, лепо, него АЈМО да ОБАРАМО ЕРИСТИКУ Друг "Reddy"-ја ЊИМ САМИМ! Да почнемо од "чудака из Горија који, онако узгред, поби и расеја по Сибиру цео Лењинов табор..." То што уради "чудак из Горија", зар то НИЈЕ ИСТО БИЛО за време Грађанског Рата под ДИРЕКТНОМ КОМАНДОМ дедице Лењина& његовог омиљеног контраша Друга Бронштејна, кад је брат-брату ПОБИВЕНО око 3 милиона душа, а онда, на крају ере дедице Лењина, ЈОШ ИСТО ТОЛИКО у Поволжју од последица ГЛАДИ за "ратног комунизма"!? Значи, "чудак из Горија" је радио ИСТО ОНО ШТО је радио и дедица Лењин и његов омиљени КОНТРАШ Друг Бронштејн (штета што то ЧУДОВИШТЕ има ИСТО презиме као мени омиљени шахиста ВЕЛИКИ Давид Бронштејн!?), а све "у име одбране револуције"!? Шта ћете, све су то "ЗЛИ ДУСИ", па је САСВИМ ПРИМЕРЕНО да се нађе и "чудак из Горија", као МАЕСТРАЛАН "GHOST BUSTERS"& ЕГЗОРЦИСТА истовремено! Ergo, "КОСМИЧКА ПРАВДА" на делу!
Препоруке:
7
7
58 недеља, 13 март 2016 13:54
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! Јопетовано јопет!
Ко што рекох "Космичка правда на делу", са финалем у виду мексиканског пијука Рамона Меркадера 1940! Даље, Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ: "... све у славу великог Октобра и тог Лењина коме се "дивио" све до првих дана марта далеке 1954." Бог те мазо, да СКОРО НИЈЕ БИО тај ПЕТИ МАРТ и да то НСПМ није објавио, стварно бих поборавио да се ТАД Јосиф Висарионович "преметнуо царством" и то 1953, а не 1954, како нас "ПОДУЧАВА" "штовани" Друг "Reddy"!? Те 1954, а поводом 10 година од Ослобођења Београда у WW2, одржан је у нашој престоници ПРВИ Београдски Октобарски шаховски (супер)турнир, где су као ПРВИ ЗНАК ДОБРЕ ВОЉЕ новог совјетског двојца Хрушчов-Булгањин прихајали тад млађани Петросјан и мени ОМИЉЕНИ Давид Јонович Бронштејн!? Слажете ли се Друже да то НЕ БИ БИЛО МОГУЋЕ за вакта Хазјаиновог!? Идемо даље, Друг "Reddy" на делу: "Ви мене прозивате некаквим марксистом а колико знам чак и таква фела има мало тога заједничког са дијаматом, стубом носачем Стаљинове философије. Ако ви умете да се..."
Препоруке:
7
7
59 недеља, 13 март 2016 14:06
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! примичемо се...
(још један наставак) "...испетљате из оваквог лавиринта, свака Ви част, ја, богу му, нумем! Него, "веселили" Вас онај жар младих Америчана који Сендерсу поклањају и ум и срце а богами и гласове? Где, па, западоше они корифеји неолибералног ћудоређа који нам изнедроше идеје у које и ви поверовасте, не тако давно." Лепо, него Друже "Reddy", сами знате, писо матори Аристотел, да ако су ПРЕМИСЕ ПОГРЕШНЕ, онда слабо да УЗмогне да ће закључци да буду ТАЧНИ, обрнуто још и "ЖЕШЋЕ"!? Тј. ако је папа Маркс "преврнуо Хегела& дијалектику с главе на ноге" (још не одговористе како су се та дијалектика и сироти Гегел са њом, УОПШТЕ КРЕТАЛИ, тако "главачке"!?) и ако је ЕМПИРИЈСКИ УСТАНОВЉЕНО да НИ У ЈЕДНОМ ДРУШТВУ за СКОРО 100 година откад је та "дуовна" СКАЛАМЕРИЈА "пуштена у погон" иста НИЈЕ "ПРОРАДИЛА", па су МОРАЛИ да је "поправљају", било НАСИЉЕМ, било ВРАЋАЊЕМ неких форми ТРЖИШТА, да би уопште опстојала, како то да су све ПОСЛЕДИЦЕ Марксових "премиса" "ПУКЛЕ", а да су "премисе" и даље ТАЧНЕ!?
Препоруке:
7
6
60 недеља, 13 март 2016 14:18
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! ... па... крај!
По БИЛО КОМ ЛОГИЧКОМ ПРАВИЛУ свако ће рећи: "То не ваља!", а ја ћу на Ваше УПОРСТВО само се стоички насмешити и са Епиктетом рећи: "Јел сам говорио ДА ЋЕ ПУЋИ?" и оставити Вас да таламбасате о младим Америчанима, којима се СВАШТА ПОДМЕЋЕ од ЈОШ ЈЕДНОГ ЊИОВОГ КЛОВНА зовомога Сандерс, ко да незнамо да је 1864 у лондонској ГОСТИНСКОЈ ЛОЖИ, при оснивачком скупу Прве Интернационале, са папа Марксом седео тадањи ГЛАВНИ ФИНАНСИЈЕР дотичног скупа, чија се "фамиљија" преведено на српски изговарала са "Црвени Штит"!? Уосталом, ко нам ГАРАНТУЈЕ да дотични Сандерс, није још једна подметачина те древне БАНСТЕРСКЕ "фамиљије"!? Обашка што млади Америчани ПОЈМА НЕМАЈУ о СВИМ ЛОГИЧКИМ ПОСЛЕДИЦАМА те "врхунаравне теорије" (коју Срби, Руси и ини православни, а Бога ми и будисти, искусише!), каква је изложена у књижурдама папа Маркса, ује Енглеза& дедице Лењина!? Што се тиче "корифеја неолибералног ћудоређа", довољно сам претходних ГОДИНА говорио о разним АСПЕКТИМА тих теорија да бих се сад понављао!?
Препоруке:
6
7
61 недеља, 13 март 2016 14:26
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Па, сад' баш, да не цепидлачимо, кад Ви можете проћи с трансцедентним субјектом вала и ја могу "с једну годину". Него, на све ове ваше ниоткуда настале, сем у вашој биофилософској менталној крлетци, и никуда запућене addenduse pada mi na pamet način na koji Vam je jedino i moguće replicirati. Elem.... NIHIL PROBAT, QUI NIMIUM PROBAT!!!
Препоруке:
4
4
62 недеља, 13 март 2016 14:29
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! Post Scriptum
Узгред, Друже "Reddy", "веселили" ПИШЕ се по ПРАВОПИСУ СРПСКОГ ЈЕЗИКА РАЗДВОЈЕНО и то глагол "веселити" посебно, а посебно& РАЗДВОЈЕНО "ли"!? Узгред, кад је већ овде тема овај ламент пере Божовића, увек се са радошћу сетим његовог рецитовања следећих стихова: "И несврстана Костарика спашће нас од четника!" Adio Друже "Reddy"!
Препоруке:
5
7
63 недеља, 13 март 2016 15:05
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ, а може и свашта

Иако Вам претходно потурих једну латинску тек да би били свесни шта и колико радите узалуд, вама ђаво не да мира па се пењете по све крхкијим мердевинама. Када сломите врат, ђаво вам крив!!! Ал' ајд' да га опичим и овај, по ко зна који пут. Написа сваштар....""дуовна" СКАЛАМЕРИЈА "пуштена у погон" иста НИЈЕ "ПРОРАДИЛА", па су МОРАЛИ да је "поправљају"". А шта беше са овом капитал изанђалом скаламеријом чије се трупло распада и трули на очиглед свих??? Каматне стопе у подруму, раста ниоткуда, "DRY INDEX" потонуо као никад до сада, злато испарило из лагума, инвестиције у папире уместо у машине, запосленост, појам за сећање а богосветитељи капитализма одричу тој скаламерији свако право на постојање. Уз то галерија најелитнијих екоумова Запада граји о крају капитал Епохе!!! Е, уто стиже наш колоратурни биофилософски певац са неоправославном будилицом и зврњавом усекујући ново јеванђеље....!?!? Ха, ха, ха, бррррр...
Препоруке:
4
4
64 недеља, 13 март 2016 15:19
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљЗнате, мени се може замерити на омашци јер реч "веселили" сам написао само једанпут за разлику од Вас који понављате реч "трансцедентно" три пута узастопце што се може искључиво тумачити као ужасно НЕЗНАЊЕ једног доктора наука, који се додуше, запетљаше, у оно што му и није струка. Но, ваљда бежи од онога где и не постиже не знам шта па сматра да ће га с титулом разумети тамо где га мало ко и зна! Али, то је за рубрику "Да ли знате?", некада тако омиљену у Политици.
Препоруке:
5
3
65 недеља, 13 март 2016 15:55
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Ajd još kada smo i kod Hegela i Marksa da i ja slično pokušavam sa vama, tj. prevrćem Vas i izvrćem a sve sa namerom da iz Vas ispadne kojekakva vrednota tipa Hegelove idealističke dijalektike. Kad ono, ćorak, iz Vas je moguće istresti tek matorog i olinjalog Artura sa njegovom Eristikom i antihegelovskom pevanijom. I ne nađe se niko da dopeva njegovu pesmu do naš okrunjeni i oglodani klip kukuruza. Smejurija i podmetačina nalik na Tila Ojlenšpigela!
Препоруке:
4
3
66 недеља, 13 март 2016 16:24
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy" ЊИМ САМИМ! Post Post Scriptum
"Добри" Друже "Reddy", тада сам погрешио 3 пута, а Ви о томе ТАЛАМБАСАСТЕ ТРИ ГОДИНЕ, а ево Ви, као полазник КЛАСИЧНЕ ГИМНАЗИЈЕ, мени "усмерењаку" (тј., ВАША "генерација" је КРИВА за моју недоученост, коју ИСПРАВЉАМ под "старе дане"!?) чините ТАКВУ ГРЕШКУ, а ја вам дискретно СКРЕЋЕМ ПАЖЊУ да је исправите, али Ви се љутите, да ми је знати ЗБОГ ЧЕГА!? УВРЕЂЕНЕ мар(к)систичке СУЈЕТЕ!? Може бити, али све је за људе, па се и не љутим, ЗА РАЗЛИКУ од ПОЈЕДИНИХ!? Давно смо РАШЧИСТИЛИ да папа Марксово ЕКОНОМИСТИЧКО ДЕЛО НЕ ГАРАНТУЈЕ СОЦИЈАЛНУ ДЕТЕРМИНИСАНОСТ, иначе би одавно ЗАВЛАДАО "најбољи од свих система", зар не!? Друго, ТРЖИШНА и РОБНО-НОВЧАНА ПРИВРЕДА се јављала ВИШЕ ПУТА ТОКОМ ИСТОРИЈЕ код разних цивилизација, али ЈЕДИНО код западне су ЗАВЛАДАЛИ ТРГОВЦИ& БАНКАРИ као њени главни економски чиниоци!? Имали сте више пута у развоју кинеске цивилизације (нпр. у Сунг династије 9-12 век) или у време позног римског царства појаву ВЕОМА РАЗВИЈЕНЕ ТРЖИШНЕ ПРИВРЕДЕ, али опет НЕ БИ КАПИТАЛИЗМА!?
Препоруке:
5
6
67 недеља, 13 март 2016 18:13
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Стварно ми није јасно шта би/сте то хтели? Развијену тржишну привреду без капитализма!?!?!? Немогућа мисија и романтизирана представа коју је могао смислити чак и Прудон уместо Вас. Схватате ли ви шта се на тржишту обавља и шта су предуслови његовог постојања, поготово у развијеном облику??? Приватна својина и радник ослобођен феудалних стега. А овамо развијена тржишна привреда у Средњем царству, па још у Риму!?!?!? Прочитајте макар на прескоке Општу привредну историју Херберта Кунова па ми потом приповедајте о "развијеној тржишној привреди". Но, тако то бива када доктор наука хоће да се бави свим и свачим а понајпре ничим.
Препоруке:
4
3
68 недеља, 13 март 2016 22:04
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy", The End
Ако ДОПУСТИТЕ, ЛИЧНО, не бих НИШТА! Пошто БУДУЋНОСТ, у начелу, сматрам НЕОДРЕЂЕНОМ и ТЕШКО ОДРЕДЉИВОМ!? Самим тим, ни примена/"примена" разно-разних "научних доктрина" попут Вашег мар(к)сизма је ирелевантна. Дал је то агностицизам (имао поштовања вредне заговорнике) или скептицизам (многи истакнути мислиоци били су на том трагу), мени је свеједно, знам да ти методолошки приступи "раде радњу" у фундаменталним и примењеним природним& техничким наукама, Ви како хоћете!? Уосталом, папа Маркс и СВИ ЊЕГОВИ последници су УПОРИШТЕ за њихов философски материјализам тражили управо из природних наука ЊИХОВОГ ВРЕМЕНА!? Сад, што су природне и за њих везане техничке науке од њиховог времена ОТИШЛЕ ДАЉЕ, а што је материјализам у хуманистици (ЗА)остао на ставовима 19-то вековног позитивизма, то је друго питање!? Чак се сматра да је и много напреднији тзв. логички позитивизам с почетка 20-тог века у САЗНАЈНОМ погледу ОДАВНО ДОГМАТСКИ, а Ви би да и даље будете на трагу папа Маркса иии... Огиста Конта!?
Препоруке:
3
6
69 недеља, 13 март 2016 22:19
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy", онако за размишљање, ако се жели да се размишља...
ОЧИГЛЕДНО је да идемо ка НОВОЈ ЦИВИЛИЗАЦИЈСКОЈ ПАРАДИГМИ, а КАКО ће она изгледати, то НИКО ЖИВИ НЕЗНА! Можете рећи "Маркс", неко други нешто друго, ја треће, Пера, Жика, Мика њине хипотезе, али ШТА ЋЕ СЕ ДЕСИТИ, то НИКО НЕ ЗНА! Друго, можете ИМАЈУЋИ У ВИДУ СУШТИНСКУ НЕСАЗНАТЉИВОСТ БУДУЋНОСТИ спровести НЕКЕ парцијалне АНАЛИЗЕ, направити ПРОРАЧУНЕ, одредити ВЕРОВАТНОЋЕ, предложити (РАЗ)РЕШЕЊА НЕКИХ ТРЕНДОВА, али не више од тога!? Наравно, имаћете и РАДНЕ ХИПОТЕЗЕ ДРУШТВЕНЕ ДИНАМИКЕ, попут Хегело-Марксовог финализма или религиозне финализме свих фела (хришћанске, исламски и јудаистички), имаћете и разно-разне циклизме, попут Тојнбија, Шпенглера, руских евроазијаца, имаћете и смешног Фукујаму и озбиљније Хантингтона и Пола Кенедија, имаћете и нешто мање амбициозне, а знатно флуидније засноване хипотезе, попут ПАСИОНАРИСТИЧКЕ хипотезе Лава Гумиљова или древних 36 кинеских Стратегема, заснованих на таоистичкој јин-јанг магијској парадигми, свашта је на "понуди", али НИШТА СИГУРНО за СУТРА!
Препоруке:
3
6
70 недеља, 13 март 2016 23:09
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Само не знам одакле вам тај тзв. марксизам јер сам одавно овде истакао да марксизма као доктрине нема јер је то противно самом духу Марксовог учења. Тзв. марксизам, изгледа, Вама и сличнима, служи да би/сте имали разлог за обрачун са самим Марксом, али не тако што би/сте морали да опозовете или критикујете његове налазе, што је ризичан посао, већ тако што вршите идеолошке нападе на некакве црвене , стаљинисте, титоисте и сл. Сетите се, тако сте и мене нападали док вам није досадило и док је свакоме постало јасно каквом се идеолошком работом служите.
Препоруке:
4
2
71 понедељак, 14 март 2016 00:37
жикс
Божовић баш и није тип који би ишта у вези власти могао да критикује: цео век се пајтао с политичарима и цео век живео од онога што му држава редовно давала. Њему и леба и игара а народу Култура? Јел? И већ га чека Нац пензија ил како се већ зове. И шта сад Божовићу смета? Фарме? Парови? Шта је још то што му је "дно свуда око мене"? Ево, нек нас подучи и шта и како и ми ћемо за њим ал нека крене мало и од себе? Зар оних сто кила вишка, такође, није по мало "дна свуда око њега"? Зар и он тиме што из кафане не избија није бар мало допринео "дну свуда око нас"?
Препоруке:
2
3
72 понедељак, 14 март 2016 06:27
српска сарма, а може и пасуљ@ Друг "Reddy", онако за размишљање, а уз јутарњу кафицу...
Значи, не постоји марксизам, већ Дух Марксове Мисли и тако слично, и тако чему, којечему, претежно ничему..., а из Шопенхауерове "Еристике", као један од ПРИМЕРА!? Пријатно јутро Вам желим Штовани Друже "Reddy"!?
Препоруке:
1
5
73 понедељак, 14 март 2016 18:07
Бели Орао
""Реди.

Никад ниси био духовит. То са вингом нееема везе (увек је био пук), а о радиш и правиш би могло да се дискутује.
Препоруке:
0
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер