Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vlada Srbije uputila predsedniku Nikoliću predlog za raspuštanje Skupštine

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 03 mart 2016 15:40
Da Bog da!
Da Bog da se nikada vise u istoriji Srbije kao najveci izdajnicki olos ne okupili tzv naprednjaci u ovom broju.
Preporuke:
109
1
2 četvrtak, 03 mart 2016 15:49
Konobar
Zapamtiće ih srpski narod i Srbija, zapisaće ih istorija Srbije! Srpska nepismena stranka ili ti srpska NATO stranka.
Preporuke:
115
1
3 četvrtak, 03 mart 2016 16:12
Lepo im
stoji ova slikica, vrlo solidaristički i lojalistički se spremaju da zabiju nož u leđa jedni drugima.
Preporuke:
59
1
4 četvrtak, 03 mart 2016 16:13
SNS već u nedelju predati 10.000 overenih sudskih potpisa za predaju liste SNS-a, kako bi ta lista bila prva ponuđena na glasačkom listiću, iako je fizički nemoguće za tako kratko vreme sprovesti proceduru prikupljanja potpisa.

Čini vam se, supermen iz Faketića može sve. Verujem da već ima listu i za izbore 2018. Samo da ovi "novootvoreni" autoputevi dovoljno propadnu da ih može ponovo otvoriti negde pred izbore 2018.
Preporuke:
66
1
5 četvrtak, 03 mart 2016 16:15
Shamso 69
Mislim da biste trebali da objavite nesto i o desavanjima u KK Partizan,gdje je,prema jos nezvanicnim podacima,v.d. predsednik Miroslav Beric morao da podnese ostavku nakon Vucicevog prozivanja istog u emisiji Upitnik na RTS.Naime Vucicu cu su zasmetale konstantne uvrede na njegov racun na utakmicama ovog kluba,koji je njegovim zalaganjem doveden na ivicu stecaja.
Preporuke:
63
1
6 četvrtak, 03 mart 2016 16:18
Zemunac
TREBA ih sve RASPUSTITI,jer su se previse raspustili,kada su,iza ledja javnosti,doveli NATO U SRBIJU.NATO cuva Evropu,od RUSA,a nas bas RUSI CUVAJU,PA NAM NIJE JASNO koga u Srbiji cuva NATO?VLADU I IZDAJNIKE i marionetsku Skupstinu!NE treba nam referendum o NATO,nego sud zbog veleizdaje,za one KOJI SU IZA LEDJA NARODA,na kvarno,pustili NATO U SRBIJU!DOLE marionetska Vlada!
Preporuke:
69
1
7 četvrtak, 03 mart 2016 17:02
Za njega je bolje da ode sam
Konačno da pročitamo tačan "red vožnje", a ne da slušamo priče kako Vučić predlaže raspisivanje izbora ili još gore - Vučič raspisao izbore. Ne odlučuje on o tome nego samo predlaže raspuštanje parlamenta. Ono za šta je nadležan, juče je uradio: naredio je predsedniku KK Partizan Beriću da podnese ostavku, jer mu navijači ovog kluba viču ono. A oni odgovaraju - tek ćemo da vičemo. U onoj tužnoj emisiji pre dva dana na RTS govorio je o svojoj dečjoj ljubavi CZ, koja s godinama raste, tada je i urlao na partizanovce, i priznao da je pola života proveo na "makarani". Gde si onda čitao Vebera i "velikog" Kiplinga? Neukusno, do niskosti, pominjao je i Petru Cvijić, rekao je kako nije bio s njom u intimnoj vezi (o tempora o mores!), kao što su mediji pisali. Da čovek ne poveruje ko će da to da proda Fapa i železaru, ništa od toga nema.
Preporuke:
58
1
8 četvrtak, 03 mart 2016 17:29
Dragoslav ANDRIĆ, ljubitelj žargona
Svaki mini star posle raspuštanja Skupštine je raspuštenko a mini starka raspuštaljka.
Dobra fora, A?
Imam predlog. Da im se ne plaća do izbora. A kasnije, otom potom.
AA!
Preporuke:
36
2
9 četvrtak, 03 mart 2016 17:41
Obrazloženje?
Ustav kaže "na obrazloženi predlog Vlade"?

Kamo ga to obrazloženje?
Preporuke:
55
0
10 četvrtak, 03 mart 2016 17:55
Dule 7488'
I počinje nova izborna histerija, iluzija da narod može da utiče na stvaranje vlasti, predstava da demokratija znači vladavinu naroda.
Preporuke:
53
0
11 četvrtak, 03 mart 2016 18:16
Boba
Pa to i jedino umeju da rade - bacaju maglu izborima. Sve ostalo je katastrofa jer su privukli sve pristalice šema 'lako ćemo', neškolovane koji bi da dobiju diplome bez rada, direktorske i druge fotelje bez ikakvog iskustva, državne poslove bez ikakvog znanja, a naivne zasenili praznim pričama i čistim lažima.
PS
U međuvremenu je švajcarski parlament povukao molbu za članstvo u EU (sputniknews). Neka analitičari i opozicija EU unijaćenju i kolonijalnom ropstvu napišu i neku o tome i upitaju vlast kuda to vuku narod.
Preporuke:
44
0
12 četvrtak, 03 mart 2016 18:37
Nele
Bože dragi, da li će prihvatiti????????
Preporuke:
22
0
13 četvrtak, 03 mart 2016 18:41
Pranje od izdajstva i odgovornosti za stete
Ovim legalizuju sadasnju izdaju i stetu nanetu narodu, amnestiraju sami sebe i idu "ocisceni" u NOVU FAZU IZDAJE SRBIJE!
Preporuke:
35
0
14 četvrtak, 03 mart 2016 19:02
Vučič je uništao ljudima razum i sad računa na njih
Dule, svuda su izbori predstava za narod jer demokratije nije bilo i nikad je neće bitu u punom smislu te reči. U većini razvijenih društava izbori nisu cirkus. Svuda ima kampanja, navijanja, ali ovoga kao u Srbiji što ima, nema nigde u Evropi. Moramo se pomiriti s činjenicom da je više demokratije i zdrave pameti bilo u prvim godinama višepartijskog sistema nego danas. Nije on to smislio, nema on pojma ni ideja, zapadna je to ekipa koja je u poslednje četiri godine njemu stvarala "rijaliti-šou-društvo", i sad može da smanjuje plate i penzije i da računa na glasove ovih koje satire. On širi neznanje i zatucanost i zato može besomučno da laže, ima medijum koji mu veruje - intelektualne i moralne vegeterijance, vegetiraju a ne žive kao misleći ljudi. Fapovci štrajkuju glađu, pa kad su radnici to radili, zar nisu predodređeni da ruše "silu i nepravdu"? Dakle, nije demokratija savršena, ali je "Najbolji od najgorih načina vladavine", (V.Čerčil) i ona uspeva tamo gde ima građana.
Preporuke:
29
1
15 četvrtak, 03 mart 2016 19:15
Čuli ste ga
Srbija će konačno biti portir na vratima nemačke EU!
Ura, ura, ura!!!
Preporuke:
33
0
16 četvrtak, 03 mart 2016 20:11
Bedno i jadno
Potreban mu je nov mandat? Ima apsolutnu većinu i valjda je prirodno da nov mandat dobije na isteku postojećeg. Tako će moći da produži svoj teror.

Svestan je on da bi za dve godine ostao golja sa svim svojim lažima. Sad nema nikakvu opoziciju i nada se da će da ostane premijer.
Preporuke:
35
0
17 četvrtak, 03 mart 2016 20:12
Pera Petrovic
Znaci stizu nam jopet Svedski standard i brze pruge.Blago si ga nama.
Preporuke:
31
0
18 četvrtak, 03 mart 2016 20:13
...
Kakvo jadno obrazloženje.

I vrapci znaju da bi on da produži vladanje, nije mu malo ovih 5 godina on bi narednih četiri pa da sastavi devet godina, dok ne nestanemo!

Ako mu se pribroji i ono u vladi SM tj Mirka Marjanovića i izigravanje opozicije žutima, on kao ni njihovi nikada i nisu silazili sa vlasti. Umeli su lepo da naplate i kada su bili opozicija, čemu čuđenje što rade isto što i žuti, to jedino i umeju, oba tabora.

Sada kao treba da biramo između to dvoje, ili malo morgen SPSa. Pih!
Preporuke:
21
0
19 četvrtak, 03 mart 2016 20:15
Gabrijel
Vucic nam nije nista novo rekao , mi smo znali za razloge raspisivanja vanrednih (prevarantskih) izbora. Strani okupacioni faktor zeli da se osigura za jos cetiri godine sa "svojim" kadrom , i zavrsi ono sto su isplanirali sa Srbijom.

Sta se bira -novo-stari parlament , Vlada ? Kako narod moze da se upozna sa "svojim predstavnicima" za koje bi trebalo da glasa kada ni ne znaju KO su oni ?

Rezultati dosadasnjeg rada su vise nego poznati i isti NE BI SMELO DA SE PONOVO KANDIDUJU..!

Da li iko moze poblize da objasni taj cirkus ?
Unapred hvala !
Preporuke:
20
0
20 četvrtak, 03 mart 2016 20:16
Djura
Ponovo se sprema kradja narodne volje vucek je posudio PELCER od mila.
Preporuke:
23
0
21 četvrtak, 03 mart 2016 20:17
Branko
Obrazlozenje je tuga pregolema, ali bolje nije ni moglo da bude od koga je i za koga je.
Ove podneti naredne 4 godine nije realno, nesto mora puci ili narod ili oni.
Preporuke:
21
0
22 četvrtak, 03 mart 2016 20:25
Vučić, njegova vlada i SNS (o asistentima i kerovima da ne govorimo)
Građani i građanke, glasajte za nas samo još ovaj put za još jedan mandat. On će, obećavamo, biti i poslednji jer posle njega raspuštamo i narod i državu. Ostaće samo neka "Farma". Još samo sada, pa smo na cilju!

I ne brinite za svoje i dečje živote. Prodali smo ih džuture i oni više i ne postoje.
Preporuke:
24
0
23 četvrtak, 03 mart 2016 20:34
zoran jovović
Kaže:...ima poverenje naroda...ZAR JE MOGUĆA TOLIKA KOLIČINA DRSKOSTI U JEDNOM ČOVEKU???? NEMAŠ VUČIĆU! OD POLOVINE IZAŠLIH BIRAČA,(koalicija čiji si ti bio nosilac liste,17 partija,dobila je oko polovine!ZNAČI,SVI VI,IMATE POVERENJE JEDNE ČETVRTINE NAŠEG NARODA,25% VUČIĆU! Nismo svi bezmozgovići,kao tvoja glasačka mašinerija,koja nije u stanju da razmišlja ni za sebe-a kamoli-o svojoj deci ili unucima!TUŽIČU TE ZA MOBING!
Preporuke:
24
0
24 četvrtak, 03 mart 2016 20:53
Ja ću kao Katon
Opozicija je slaba, slažem se, bilo bi dobro da je jaka, ali kakva je vlast, zar to nije najvažnije? Ako političari iz opozicije nisu jaki, šta je sa onima koji glasaju, zar nema opozicije ni u građanstvu, a ako je nema o čemu onda pričamo? Mnogi ne znaju za koga da glasaju ili kao nemaju za koga da glasaju, kako hoćete ja znam da ću glasati PROTIV njega! Priče da se tako loša vlast ne smenjuje obična su besmislica. "Uostalom, znam samo da Kartaginu treba razoriti" (Katon).
Preporuke:
10
0
25 četvrtak, 03 mart 2016 20:53
Cile
Ko glasa za ovoga, da ga stigne Lazareva kletva!!!
Preporuke:
26
1
26 četvrtak, 03 mart 2016 20:56
Novi mandat
Za obezbeđivanje evropskog životnog standarda Bugarske, Rumunije, Grčke, - pa to već imamo.

Put u crnu budućnost u kojoj nestajemo, - i na njega su nas odavno gurnuli.

A ni to im nije dosta, dobili su zadatak da nas dokusure.

E sada se vi pitate, hoćete li kao ovce pred klanje,na izbore da date novi mandat, ili ćete konačno nešto učiniti za sebe i svoju decu.
Preporuke:
18
0
27 četvrtak, 03 mart 2016 21:05
Novi mandat
Za obezbeđivanje evropskog životnog standarda Bugarske, Rumunije, Grčke, - pa to već imamo.

Put u crnu budućnost u kojoj nestajemo, - i na njega su nas odavno gurnuli.

A ni to im nije dosta, dobili su zadatak da nas dokusure.

E sada se vi pitate, hoćete li kao ovce pred klanje,na izbore da date novi mandat, ili ćete konačno nešto učiniti za sebe i svoju decu.
Preporuke:
13
0
28 četvrtak, 03 mart 2016 21:16
Dragan
Ovi iz skupštine a naročito oni za položaj premijera, treba da idu na nezavisno psihijatrijsko veštačenje.
Preporuke:
18
0
29 četvrtak, 03 mart 2016 21:21
budućnost potrebna nova snaga ujedinjene Srbije
Ujedinjena Srbija na putu ujedinjene Evrope,harmonične porodice naroda.

Sam Adolf Hitler je u Nirnbergu 1937. godine rekao:
„Nas više interesuje ujedinjena Evropa kao harmonična porodica naroda od bilo koje države“. Šef njegove propagande Gebels, išao je korak dalje 1940. godine, opsednut tehnološkim napretkom: „Tehnologija transporta i telekomunikacija smanjuje razdaljine između naroda i to će neminovno dovesti do evropske integracije, veliki nemački rajh će reorganizovati Evropu, srušiti granice koje još razdvajaju evropske narode i omogućiti im da žive lakše zajedno; za 50 godina ljudi više neće razmišljati u kategorijama nacije"
Ivan Vukadinović: Ujedinjena Evropa u planovima nacista"
subota, 05 maj 2012
http://borbazaveru.info/content/view/4618/33/
hejter
Preporuke:
20
0
30 četvrtak, 03 mart 2016 21:38
Zoran Đorđević
Vučić želi da rezultat izbora, a veruje da će na njima pobediti, prikaže kao rezultat referenduma za put ka EU, zato što zna kakvi bi rezultati bili na pravom referendumu.
Zamena teza koja će se kao primer učiti na visokim školama primenjenog marifetluka.
Preporuke:
13
0
31 četvrtak, 03 mart 2016 21:38
Urošević
"još jedan mandat od 4 godine za obezbeđenje evropskog životnog standarda". Ipak treba napomenuti zapadna evropa, valjda je to onaj standard koji se obećava, gradi to već pet-šest stotina godna, a prošli su i stogodišnje i tridesetogodišnje i razne ratove, uključujući i verske i građanske. Trgovali robovima, pljačkali šta su stigli. Izmislili su terore i diktature, fašizam i nacizam. Dobro, izvukli su, kažu potrebne pouke, gradili i dograđivali institucije, prepravljali ih i tu su gde su. Akumulirano bogatstvo i standard je ogromno. Sve mi se čini da ova priča ili nema veze sa stvarnošću ili sa zdravim razumom. Malo je četiri godine, potrebno je i-ha-ha, ali obećanja su kredit koji niko ne vraća, a i ne zna mu se rok dospeća. Ne verujem da je iko protiv visokog standarda i dobrog života, ali pazite malo ljudi šta pričate.
Preporuke:
7
0
32 četvrtak, 03 mart 2016 21:41
Boško
Vlada Republike Srbije, u nepune dve godine, uspela je da spreči kolaps javnih finansija, da teškim ekonomskim reformama izvede zemlju iz recesije, kao i da otvori prva poglavlja na putu Srbije ka Evropskoj uniji.


Kakav peder neopevani.

"vlada" spasila sama sebe jer je prethodne dve godine 2012-2014 u istom sastavu unštavala takođe Srbiju pljačkajući je sa arapskim islamistima iz Emirata, pevajući okupatoru u briselu i izdajući Srpski narod.

Sad ova bitanga tvrdi da nije bio u vladi koja je podavila ljude u poplavama i napraviča 4 milijarde štete energetici, infrastrukturi i poljoprivredi 2012-2014 godine

Ova priča može da prođe samo kod infantilnih degenerisanih funkcionalno nepismenih idiota,

koji tvrde da Vučić nije odgovoran jer je bio "prvi potpredsednik" a ne "predsednik vlade"
Preporuke:
17
1
33 četvrtak, 03 mart 2016 21:50
ljubomir jarić
budućnost potrebna nova snaga ujedinjene Srbije

Svaka čast za komentar !
Preporuke:
8
0
34 četvrtak, 03 mart 2016 22:00
Pavle Aćimović
Jad i beda od obrazloženja. Nikolić bi trebao, da ima zrno samopoštovanja, da odbaci ovo ,, obrazloženje ,, i da ovog natera, da ako već hoće republičke izbore, podnese ostavku.Tekst pravog obrazloženja bi trebao da glasi :
Pre dve godine sam obećao teške odluke i ispunio sam iste smanjenjem plata i penzija, izdajom Kosova, pristupanjem NATO i zaduženjem Srbije ( od jula 2012 - marta 2016. ) za 9,5 milijardi evra.NATO ambasadori, MMF, Svetska banka, EBRD I ostali su delimično zadovoljni. Malo su mi naredne dve godine, potrebne su mi bar naredne 4 godine da bi još više smanjio plate i penzije, da oteram iz Srbije sve preostale pismene ljude, da priznam Kosovo u UN, da pristupim Nato i da zadužim Srbiju u naredne 4 godine za još oko 15 milijardi evra.Prodaću u međuvremenu EPS, TELEKOM ,..Republički izbori su mi najviše potrebni da preko mene ide kompletna kampanja jer sa ovim mojim budalama na lokalu ništa neću postići.
Preporuke:
18
0
35 četvrtak, 03 mart 2016 22:35
CT
Izdajnicima se priključio još jedan. Nenad Popović. Sve je popljuvao što je ranije zagovarao.
Preporuke:
22
0
36 četvrtak, 03 mart 2016 22:42
SPAS
Rezime likova na vlasti koje predvodi SNS i SPS: SVI VENETE SAMO JORGOVANKA CVETA. Analizirajte malo...Jorgovanka se podmladila, čuva dinar i strane pljačkaške banke, a monetarnu politiku uči po kozmetičkim i frizerskim salonima. Uživa...još malo!
Preporuke:
12
0
37 četvrtak, 03 mart 2016 22:56
boban
"obezbeđivanje evropskog životnog standarda"
Da li mislis na Bugarsku ili Luksemburg?
Preporuke:
10
0
38 četvrtak, 03 mart 2016 22:59
laž laž laž
imaš većinu u parlamentu nego na ovaj način produžavaš mandat.ne spinuj više
Preporuke:
14
0
39 četvrtak, 03 mart 2016 23:23
***
Što pre ovaj manipulator završi na dugotrajnoj robiji to će biti bolje za narod. U suprotnom neka se narod nikome ne žali i neka ni od koga ne očekuje pomoć za preživljavanje.

Kada je on u stanju da kaže da narod bolje živi od kada mu je povećao cene svih roba, i smanjio penzije i plate, šta je još potrebno da bi ljudima razum došao iz jednog mesta u glavu.
Preporuke:
15
0
40 četvrtak, 03 mart 2016 23:27
Slazem se sa @Acimovic....
...Ovo obrazlozenje je nistavno, ima vecinu u parlamentu, ima Ivicu koji ce do kraja biti za fotelju, ministri mu ionako nista ne rade niti ce ista raditi i posle izbora jer sve odluke zavise od NJega, itd...
Nepismena Srbijo, nemas prava da pismene i domovini odane gurnes u zapecak, i da sama odlucujes u ociglednom jednopartijskom sistemu zabludelih proevropljana, pronatovaca, promerkelovaca, provebertovaca, problerovaca, prozlikovaca...
Ovako nesto prvi u drzavi ne bi smeo da prihvbati kao obrazlozenje za izbore. Prevremeni se odrzavaju u vremenima kriznim, ako se ovo prihvati znaci da smo u velikoj krizi upravljanja drzavom!
Preporuke:
10
0
41 četvrtak, 03 mart 2016 23:30
.....
@Shamso 69

Eto šta jedan opsesivac šifrirani može da uradi. Ali još je jadnije, u ovom trenutku, navijati za Zvezdu. Da sam navijač tog kluba, stideo bih se. Gospodar Vučić je uništio sva takmičenja u svim sportovima, manijakalno propisujući da C. zvezda MORA biti prvak u svemu, i to bez KONKURENCIJE. Jadno, mizerno, bugojnognojno.
Preporuke:
10
0
42 četvrtak, 03 mart 2016 23:39
Dragan R
Vučić je jasno rekao zašto želi izbore: ,,...za obezbeđivanje evropskog životnog standarda i utvrđivanje jasnog i nedvosmislenog puta naše zemlje u budućnost,,. Naravno,jedinstveni evropski životni standard ne postoji.To je čista izmišljotina, jer u toj Evropi žive na primer i Bugari, a žive bedno i imaju (u stvarnosti a ne po našminkanim statistikama)i dan danas gori standard od nas.Važno je ono drugo:UTVRDITI JASAN I NEDVOSMISLENI PUT NAŠE ZEMLJE U BUDUĆNOST.Ovo znači da ako izađete na izbore i glasate Vučića vi njemu dajete blanko podršku da definitivno prizna tzv Kosovo, da dozvoli da se uništi Republika Srpska i da uvede zemlju u NATO i to bez bilo kakvog referenduma. To je taj jasan i nedvosmisleni put naše zemlje,ali na žalost on ne vodi u budućnost već u provaliju, moralnu, materijalnu,duhovnu, a bojim se i fizički nestanak našeg naroda.
Preporuke:
8
0
43 petak, 04 mart 2016 00:05
teletabis
Ovo nisu izbori ovo je test za narod.

Rezultai će pokazati dal smo kolektivno blesavi, ako ostanu ovi na vlasti, ili smo se prizvali k` pameti i oterali ih.
Preporuke:
11
0
44 petak, 04 mart 2016 00:18
Ne klepeći nanulama
Ljudi delite tekst g-dina Antonića napisan na ovom portalu o Vučićevim " uspesima".
Ja samo postavljam jedno pitanje svim ljudima u Srbiji , da li bi želeli da im A. Vučić bude domaćin u porodici ? Ako neko želi, da obrazloži, ja kažem daleko mu kuća bila...
Preporuke:
8
0
45 petak, 04 mart 2016 00:31
cica glisa
Germany could be Europe's next big problem
http://www.businessinsider.com.au/germany-is-the-new-piig-2016-2
--------------------
Fresh recession will cause eurozone collapse, warns Swiss bank
http://www.telegraph.co.uk/business/2016/03/02/recession-will-lead-to-eurozone-collapse-warns-french-bank/
------------------------
Asselborn: Suspension of Schengen means 'it will never come back'
http://www.ekathimerini.com/206542/article/ekathimerini/news/asselborn-suspension-of-schengen-means-it-will-never-come-back
Preporuke:
4
0
46 petak, 04 mart 2016 01:23
Kaligula
Oni koji ne shvataju da su izbori raspisani umesto referenduma kako bi se dao "legitimitet" strahotama koje slede slep je kod ociju. Ljigavi saradnici okupatora koriste izbore kao trojanskog konja! U Srbiji velika vecina ne shvata sta se zapravo desava!
Preporuke:
3
0
47 petak, 04 mart 2016 01:24
Štalović
Nikolić, ako želi dobro ovom narodu i Srbiji mora da odbije da raspiše izbore i da zatraži ostavku od Vučića zbog lošeg vršenja vlasti!!
Preporuke:
4
0
48 petak, 04 mart 2016 10:15
ovaj nije i nikada neće dobiti mandat da
Srbiju uvede u zločinačku nato organizaciju koja seje smrt po svetu.NE u nato,baza RUSIMA
Preporuke:
2
0
49 petak, 04 mart 2016 10:21
Dragoslavić
....U obrazloženju zahteva za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora premijer Aleksandar Vučić je naveo da mu je potreban NAJNOVJI NOVI mandat kojim će da nas zamlaćuje do sledećeg NOVOG NAJNOVIJEG MANDATA...

Vostani Servie!
Preporuke:
4
0
50 petak, 04 mart 2016 11:33
Iste LAŽI u novom pakovanju
Vučić ponavlja iste trupavne IZBORNE LAŽI za ojađeni i njegovim jadom otupljeni obespravljeni narod.
Preporuke:
1
0
51 petak, 04 mart 2016 11:45
CIJINI "izbori"!!!
Nesuvislo je više komentarisati izjave ovog bolesnika.
Više je nego jasno da je ove "izbore" "raspisala" CIA, jer bi samo totalno LUD čovek, kada ima ovoliku količinu svojih volova u Skupštini, tražio prevremene izbore!!! Postavlja se pitanje: ZAŠTO!
Jedini logičan odgovor je: faktor VREME. Bolesnik iz dana u dan, ali bukvalno i rapidno, gubi podršku čak i kod jaga koje su ga i dovele tu gde jeste, tako da je više nego sigurno da bi za 2 godine na redovnim izborima puk'o k'o lajsna. A za 2 godine Bolesnik nije u stanju da ispotpisuje sve CIJINE svinjarije. Nemaju pripremljenog novog SIGURNOG IZDAJNIKA; Bota je sažvakan i potrošen, Čeda se ne da otrgnuti od kokaina... a 2 godine je kratko da isfabrikuju novog, pa su spali na ovog kome se polako ali sigurno izmiče tlo pod nogama, pa su odlučili da ga recikliraju na 4 godine!
Tu je i faktor RUSIJA: Putinove poteze nisu u stanju ni da sanjaju, a kamo li da predvide, tako da je njihov strah po tom pitanju vrlo opravdan.
A SVAKA ŽURBA NOSI PORAZ!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner