Sandino ime usta izdajnice.
Znamo i tebe kad si sluzhio Miru koja je najvishe DOPRINELA padu SloBodana, zadnjeg Predsednika Slobodne Srbije.
Preporuke:
80
8
2
ponedeljak, 22 februar 2016 10:19
obratiti se Vučiću
Lazanski: Vuk Drašković je bez ovlašćenja potpisao ...
www.pravda.rs/.../lazanski-vuk-draskovic-je-bez-ovlascenja-potpisao-sof...
20.03.2015. - Lazanski: Vuk Drašković je bez ovlašćenja potpisao SOFA sporazum
Prema tome druže socijalni,vaš i Dane i vuka koalicioni partner Vučić je obavešten ko je nezakonito,mimo skupštine i Ustava uveo nato u Srbiju mimo i van Kumanovskog sporazuma.
Ali eto,pruža mu se prilika,da sledeće obeležavanje nato bombardovanja(uSrbiji,ne Libiji)organizujete sa 1000 srpskih vojnika i policajaca na Kosmetu.
Ali ne onih koje je poslao da u civilu i uz saglasnost sa prištinom obezbeđuju glasačke kutije za šiptarske izbore 2013.nego one javne,zvanične po rezoluciji SB 1244.
hejter
Preporuke:
75
2
3
ponedeljak, 22 februar 2016 10:19
cile
Postavljam dva pitanja Julinu:
1.Dali si kao nekad protiv Briselskog sporazuma?
2.Dali radi ona fabrika u Zubinom Potoku,koju si ti orvorio?
A imao bi jos nebrojeno pitanja za ovog; levicara,patriotu,dusebriznika za Srbe sa KiM ...?
Preporuke:
85
1
4
ponedeljak, 22 februar 2016 10:22
Ent
Šta kaže - sporazum daje recipročnost i mogućnost srpskoj vojsci da se kreće po teritoriji zemalja članica NATO pakta da može da računa na nešto, da ne plati gorivo ..”da nešto što se garantuje ovde da se garantuje i tamo... Šta ćemo mi tamo? Štaće nam takva korist? Neotesani, bezobrazni dripac nad dripcima.Podlac.
Preporuke:
89
1
5
ponedeljak, 22 februar 2016 10:37
Lakrdijaš
Pa zar "junak" očekuje da mu se ponovo "vrati reč" kad dogori do nokata. Boga niko nije prevario i Božiju ruku niko nije zaustavio, pa putuj tamo gde si naumio..............
Preporuke:
50
0
6
ponedeljak, 22 februar 2016 10:52
OZBILJNA PATOLOGIJA
NIKADA u istorijinije vidjeno da na poptuno deciji nacin neko jase narod ..... nekada samo gledali top listu nadrealistu kao sou a danas zivimo taj sou
Preporuke:
68
0
7
ponedeljak, 22 februar 2016 10:56
sofija
Dzaba, dzaba, nista vas na svetu vise ne moze opravdati!
Samo radi podsecanja, taj bezopasni sporazum sa natom iz 2006-te
ima i Rusija. Ali vi dozvoliste da zlocinacki nato slobodno i neometano
krstari Srbijom,da ulazi gde hoce, cak i u privatne posede, sto oce reci,
u stan, u kucu, i mogu da u istoj urade sta im padne na pamet,
i zamislite ovo ludilo, da ne odgovaraju nikom nista !!!
Daj Boze Jedini, da ova izdajnicka vlast ode, i da se u Srbiji zacari
Mir Hristov, Vera Hristova, Zastita Hristova!
Pogledaj Gospode Tvoju Srbiju !
Preporuke:
68
0
8
ponedeljak, 22 februar 2016 11:26
subota je pokazla šta narod misli
a medijska tišina vašu paniku.lavina je krenula i teško se zaustavlja
Preporuke:
61
0
9
ponedeljak, 22 februar 2016 11:28
Igor
Vulin je sve slagao. Nije bilo sporazuma sa NATO 2006. već sporazuma sa SAD, koji nije ratifikovan sve do 2009.
Sanda nikada nije bila ambasador u Vatikanu, već ambasador u Italiji.
Preporuke:
61
0
10
ponedeljak, 22 februar 2016 11:31
razuman
Prvo: Kud prošle godine se ne setiste datuma početka nacističkog bombardovanja?Drugo: neovlašćen potpis je stavio VAŠ KOALICIONI PARTNER,moralna gromada,VUK DRAŠKOVIĆ! Treće:Ti imaš hrabrosti da pričaš o lažima i uvredama?
Preporuke:
54
0
11
ponedeljak, 22 februar 2016 11:32
Ekspert
Nastavio i pojačao šlihtanje Vučiću. Računa na položaj i u narednoj vladi. Kakav ekspert za sve i svašta, pa i za medjunarodnu politiku.
Preporuke:
54
0
12
ponedeljak, 22 februar 2016 11:34
Srđan
Pa ovaj počeo da laže kao njegov vođa. Sve što je rekao je suprotno od istine.
Preporuke:
51
0
13
ponedeljak, 22 februar 2016 11:37
Moje mišljenje
"Prema njegovim rečima, taj sporazum iz 2006. je daleko nepovoljniji za Srbiju od sporazuma koji je potpisan pre dva dana, jer u njemu nema ni najmanje recipročnosti niti uzajamnosti.
“Šefica DSS -a je u vreme u potpisivanja tog sporazuma bila ambasador Srbije u Vatikanu, To je lep položaj i plata nije ispod 5.000 evra. Interesantno je da tada nije bila spremna da tu platu zameni za pricipijalnost kada je u pitanju saradnja ili nesaradnja sa NATO-om. Sad joj je nešto došlo da ne sarađuje sa NATO paktom”, rekao je Vulin."
Treba ih pažljivo slušati sve šta pričaju i onda izvući ispravan zaključak o svemu.
Preporuke:
35
0
14
ponedeljak, 22 februar 2016 11:38
JOVOVIĆ ZORAN
VULINE,pošto zameraš PRAVOJ opoziciji,da nema predloga i rešenja,JA TI PREDLAŽEM-A TI ZAJEDNO SA VUČIĆEM PRIHVATI DUEL NA BILI KOJOJ TV(može i ne zavisni Pink) -AKO SMETE! TI I VUČIĆ,naspram SANDE I BOŠKA OBRADOVIĆA! AJDE SAD,JUNAČINO! ZNAM DA NE SMETE!
Preporuke:
53
0
15
ponedeljak, 22 februar 2016 11:42
Ahil
Odnosi Srbije i Rusije nikad nisu bili bolji
Koji jeftin spin, kako odnosi nisu nikad bili bolji a u isto vreme mi nikad bliže NATO savezu? Šta je bilo kad je Rusija stala na strani Srbije uoči prvog setskog rata? To su lošiji odnosi bili nego sada? Pošto sada su "nikad bolji"? Tako nevešto lažu da je čudo kako su narod obmanuli. Odnosno više govori koliko mora okupator da "vodi" ovu zemlju pored totalne nesposobnosti vladajuće garniture.
Preporuke:
45
0
16
ponedeljak, 22 februar 2016 11:46
negi
Vulinova logika,Koštunica i Tadić su bili"izdajnici" zato što su potpisali sporazume sa NATO paktom a mi nismo zato što smo nastavili da potpisujemo.Na stranu što su predhodne vlade potpisivale iste sporazume kakve je potpisivala i Rusija.Danas Rusija ne potpisuje nikakve sporazume,čak naprotiv u sukobu je sa NATO-m zbog nepoštovanja tih sporazuma od strane NATO_a.Bojim se da je Olja Bećković u pravu,ne misli Vučićević Vučićevom glavom, već Vučić i cela vlada misle Vučićevićevom glavom.Ovakvom logikom moguće je optužiti Slovene da su glavni krivci za naše probleme, jer su se doselili na Balkan.
Preporuke:
40
0
17
ponedeljak, 22 februar 2016 11:47
Nenad
Iako stanje Julina jako podseća na šizofreniju, moguće je ipak da je samo neverovatan bezobrazluk, nevaspitanje i odsustvo morala.
Ovako bezobzirno laganje, da potpuno pogrešnim "činjenicama", može da se objavi samo u medijima "kanalizacionog" tipa, kao što je neupokojeni TANJug.
Preporuke:
40
1
18
ponedeljak, 22 februar 2016 11:50
Studentski grad
Vidi ovu BUDALU. Vučić obeležavao godišnjicu NATO bombardovanja?
Da li je tražio naknadu štete, ili neće da se zanera prijateljima.
Sram vas bilo
Preporuke:
37
0
19
ponedeljak, 22 februar 2016 11:55
Beograđanin
Ne volim vređanje ljudi, ali malo - malo kad pročitam neku Vulinovu izjavu, setim se Šešeljeve kvalifikacije. Istina. Živa istina.
Preporuke:
34
0
20
ponedeljak, 22 februar 2016 11:59
Beli Orao
Lažovčina.
Preporuke:
37
0
21
ponedeljak, 22 februar 2016 12:32
Boško
Niko pre Vučića:
- nije postao predsednik vlade a da je lagao da je "usavršavao engleski jezik" a u stvari "prodavao eksere" u gvožđarskoj radnji
- nije u Srpskom narodu nije pozivao na genocid dok to on nije uradio u skupštini
- nije nazivao "nesrpskom fukarom" one koji su sarađivali sa SADistima i NATO kao on sada
- nije pljunuo na ~3500 Srpskih žrtava u okolini Srebrnice i išao da se grli sa majkama onih mudžahedina koji su ih ubili
- nije doveo islamiste u centar Beograda i poklonio im zemlju na 99 godina, i poklonio im JAT pljačkajući građane
- nije podavio ljude u poplavama pa se izrugivao žrtvama da su umrli "prirodnom smrću"
- nije od policije dobio pendrekom po leđima pa sa suzama u očima kukao kao strina (čak je i Danica Drašković "muški" otrpela šamar od šefa beograske policijie na hapšenju)
- nije kukao kod Putina da im prodaje italijanski Fijat, omalovažavajući gde god je stigao i terajući ga da stoji na kiši i gleda paradu koja je proterana iz centra garada
Preporuke:
37
1
22
ponedeljak, 22 februar 2016 12:32
Odlično
"Crnoj košulji"iz plemena "hibiskus u kosi" koji je zbog preteranog čitanja "Kapitala" postao kapitalista, trebalo bi utvrditi poreklo imovine - dok ne zdimi u Moskvu ili u Amsterdam, a posle će da se pitamo di su novci iz fonda drugovi i drugarice iz udružene koalicije SPS JULIN SNS?
Preporuke:
33
0
23
ponedeljak, 22 februar 2016 12:32
Bojan, Priština
Pravo zbori ludi Vulin - i ja sam iks puta čuo ruske zvaničnike kako kažu da su srpsko-ruski odnosi nikad bolji.
A ova napredna politika nije od juče. Rusi će oštro da se oglase, tek kad kao u slučaju CG sve već bude gotovo. Al oni to izgleda ciljano tako.
I upravu je i za DSS da je ovo potpisala. Pa da i ja sam tih godina glasao za DSS, jer nisam mogao da glasam za G17 i DS kao ni za Tomu i Vučića dok su bili radikali jer im ni tad ništa nisam verovao.
Glasao sa za DSS iako sam bio svestan šta se u njihovo vreme radi sa privatizacijom, vojskom, šta su pustili Dinkiću i Labusu da rade sa bankama i finansijama.
Preporuke:
26
3
24
ponedeljak, 22 februar 2016 12:35
ko njemu veruje
ova hudala je plakala na rts povodom potpisivanja briselskog sporazumajer se nije slagao sa tim a zatim postao njegov najvatreniji zagovornik.srbi budale kome ste dali glas.
Preporuke:
33
0
25
ponedeljak, 22 februar 2016 12:36
Milosav
Ovde nema pitanja novinara da li je ova poseta dodvoravanje Rusiji za sporazum sa NATO.
Isprovociran dao je odgovor:
"Vlada Republike Srbije je suverena i slobodna zemlja..."!
Preporuke:
26
0
26
ponedeljak, 22 februar 2016 12:50
Cenzura
Koliko toga od jednog bota.
Preporuke:
23
0
27
ponedeljak, 22 februar 2016 13:03
To je laž
Što se tiče vlasti odnosi ne mogu biti dobri,licemerje nije dobrota.
Rusi i Srbi su braća, i više od toga.
Vlast je izdajnička.
Preporuke:
22
0
28
ponedeljak, 22 februar 2016 13:16
ne znam
zašto ih rusi ne načepe kao ameri???
Preporuke:
19
0
29
ponedeljak, 22 februar 2016 13:25
nenad
Niko pre Vucica nije proslavljao bombardovanje Srbije. Vucic je prvi!
Preporuke:
26
0
30
ponedeljak, 22 februar 2016 13:34
Vulin ...
Vulin Izlazi sa ličnim uvredama i blatom .
Preporuke:
22
0
31
ponedeljak, 22 februar 2016 13:38
gotovo!
"Odnosi Srbije i Rusije nikad nisu bili bolji"
Dok je jedna,ruska strana dozvoljavala isturenom britanskom i američkom čoveku da nas sve zajedno zamajava.
Do danas!
niče
Preporuke:
18
0
32
ponedeljak, 22 februar 2016 13:43
Oliver Kromvel
Gospođi Ivić će ruke biti vezane dokle god se ne distancira od predhodnog rukovodstva DSS-a,oni su započeli kapitulaciju 2006 a ovi su samo stavili tačku. Što se Vulina tiče,on je čovek za posmatranje.
Preporuke:
20
2
33
ponedeljak, 22 februar 2016 14:10
ima li lekara
u srbiji???
Preporuke:
24
0
34
ponedeljak, 22 februar 2016 14:42
Pfosipanje "pameti" i indoktrinacija
Izgleda da su svi uvladi srbije uzeli kurs propagande kod Gebelsa. Imajuci uvidu kakve fasite ima gospodin "Bog" u vladi kao savjetnike onda je gebelsovska slika potpuna.
Preporuke:
16
0
35
ponedeljak, 22 februar 2016 16:15
LI ČAN ČE
Mo "ovome" tj. produženom jeziku avav dade pravo da govori o stanju odnosa Srbije i Rusije.Ovo je poniženje za sve građane koji vole SRBIJU I RUSIJU.Ovaj i kada govori sve najbolje o tim odnosima govori jezikom jedne drogirantkinje koja se upravo oglasila. Stavovi su im naizgled različiti ali su u stvari isti ili da budem precizniji "ovaj" misli isto što i dotična drogirantkinja.
Preporuke:
17
0
36
ponedeljak, 22 februar 2016 16:43
Djura
S obzirom da je Raškovićka potpsala taj sporazum pa on se i primenjuje a šta ste vi potpisali ups ranije NATO je mogao da prolazi sa tenkovima a vi ste im to umanjili elem tako sada ce morati da idu na biciklama odlicno sto ste im umanjili to pravo i oni su pristali na tu varijantu bravo lažovi.
Preporuke:
13
2
37
ponedeljak, 22 februar 2016 16:57
Brundalo
Hej, Če Gevara, prestani da laprdaš. Završićeš na smetlištu istorije. Neće vas ovaj srbski narod držati na vlast koliko ste zamislili. O Sandi ću ovoga puta da ućutim, ali Tvoja konstatacija o odnosima sa Rusijom je prevarantska. Nikada odnosi sa Rusijom nisu bili gori, dragi Če. Koga ti Če (verovatno govoriš španski tako da znaš da se svako "j" čita "h") zahebavaš. Ugledao si se na Vođu. Nije nama svraka iz Brisela popila mozak kao što je svima vama popila. Dići će se ovaj narod iz pepela. Ti ćeš posebno platiti zbog islamista. Kada zarudi proljeće, pregaziće i Tebe i Srbiju i Srpku, ako ne zatvorite granicu.Če, ne igraj se sa islamistima.Ko vam je dao za prvo da otvorite granicu. Da li ste poludeli ili vas neko ucenjuje. Sada daješ neke izjave, tvrdiš da islamisti neće ostati na teritoriji Srbije. Ne lupetaj Če. Beži u Prokletije, u neku planinu, kao što je Če otišao u bespuća Bolivije. Tužna je Srbija ako Ti možeš biti ministar.
Preporuke:
15
1
38
ponedeljak, 22 februar 2016 19:06
Turas
Julin ne može više nikog da obmane , jer je kao takav poznat . A , što nas folira sa nekakvim tobože nikad boljim odnosima sa Rusijom ,sasvim shodno SNS licemerju , znajući da je cela Srbija za Rusiju . Mi koji u Rusiji vidimo, svoju majčicu koja ne zaboravlja svoju decu ,znamo da će u slučaju za njih nepovoljnog preokreta , svi listom da se kunu u Rusiju - nećemo ih zaboraviti . Jer mi nismo prevrtači .Zato ćemo njih da "prevrnemo" , zajedno sa žutima , njihovom tobože opozicijom .
Preporuke:
15
0
39
ponedeljak, 22 februar 2016 19:21
CT
Većeg ulizice i dupelisca nisam video.
Preporuke:
17
0
40
ponedeljak, 22 februar 2016 19:23
Srbiji ne može biti bolje dok god i jedan jedini čovek glasa za likove poput Vulina i Vučića.
Preporuke:
17
0
41
ponedeljak, 22 februar 2016 20:13
Cile
Ko još shvata ozbiljno ovog indisponiranog političkog travestita?
Preporuke:
15
0
42
ponedeljak, 22 februar 2016 23:10
Sofronije
Za Đuru
Slažem se sa tvojim sarkazmom, ali ipak jedna nužna ispravka: Sadna nije bila ministar u Vladi Srbije i ništa u vezi NATO-a nije bila ni pitana, ni saglašavala se, ni potpisala u periodu 2004-2008.
2004.-2006. narodni poslanik u Skupštini Državne zajednice Srbije i Crne Gore (član Odbora za evropske integracije)
2004-2006. član Saveta za evropske integracije Vlade Republike Srbije
2004-2007. član Saveta za KiM Vlade Republike Srbije
2005-2007. predsednica Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju
2006-2007. učestvovala na pregovorima o KiM u Beču i vodila sektor za crkvenu i kulturnu baštinu.
Ne ulazeći u to da li je Koštunica hteo i mogao u koalicionoj Vladi da se suprotstavi potpisivanju sporazuma sa SAD (a ne sa NATO), mogu samo da dodam da sada penzioneru Koštunici zamerati nešto nije politički profitabilno za NATO-lobiste, pa zato podmeću Sandi jer se nje (i Dveri, naravno) jedino plaše od cele opozicije i "opozicije".
Preporuke:
10
0
43
utorak, 23 februar 2016 03:48
Rade Uzelac
Kada pogledam ovu njegovu sliku prva asocijacija mi je fašista iz Italije s kraja 30-ih godina prošlog veka.
Preporuke:
2
0
44
utorak, 23 februar 2016 07:50
Ivan
Pazi, pinokio progovorio!
Preporuke:
2
0
45
utorak, 23 februar 2016 08:48
Poštovalac NSPM
Nemam komentar na ovu gomilu Vulin-besmislica i bezobrazluka. Apelujem ponovo na gospodin Vukdinovića da utiče na dvojac DSS-Dveri u pokušaju formiranja Patriotskog bloka to je jedini način da se postigne sinergija te ponudi glasačima nada i opcija za promene, kako bi se obezbedio izlazak potrebnih 65% i veći, glasača na izbore te osigurao uspeh patriota i rodoljuba na izborima. Prvo ulovi zeca pa ga peci. Živela Srbija.
Preporuke:
2
0
46
utorak, 23 februar 2016 08:54
@CT
Nisi video sta Dacic radi u ovom trenutku i kako se grcevito bori za fotelju, i to u trenutku kada ga se Vucic ocigledno odrice? Takav tip poltrona i ulizice, samo zarad svojih licnih ciljeva je do sada nevidjen. Ako kritikujes Loncara, znaj da si protiv vlade Srbije i drzave, ako kritikujes Dacica, isto tako, i protiv vlade i protiv drzave, ako kazes bilo sta lose sto se supermenu ne svidja, najveci si olos koji radi protiv drzave i vlade??!!
Ovakav otklon izmedju vlastodrzaca i naroda je prevazisao sve ranije nesporazume, 'istorijski', prevazisli su i Titovu diktaturu! Veliki uspeh konvertita svih vrsta i boja.
Ovaj cir ce prsnuti, narod ga nosi cutke jos uvek, ne leci ga, ali doveka nece ici tako. I tim pre ce prsnuti.
Znamo i tebe kad si sluzhio Miru koja je najvishe DOPRINELA padu SloBodana, zadnjeg Predsednika Slobodne Srbije.
www.pravda.rs/.../lazanski-vuk-draskovic-je-bez-ovlascenja-potpisao-sof...
20.03.2015. - Lazanski: Vuk Drašković je bez ovlašćenja potpisao SOFA sporazum
Prema tome druže socijalni,vaš i Dane i vuka koalicioni partner Vučić je obavešten ko je nezakonito,mimo skupštine i Ustava uveo nato u Srbiju mimo i van Kumanovskog sporazuma.
Ali eto,pruža mu se prilika,da sledeće obeležavanje nato bombardovanja(uSrbiji,ne Libiji)organizujete sa 1000 srpskih vojnika i policajaca na Kosmetu.
Ali ne onih koje je poslao da u civilu i uz saglasnost sa prištinom obezbeđuju glasačke kutije za šiptarske izbore 2013.nego one javne,zvanične po rezoluciji SB 1244.
hejter
1.Dali si kao nekad protiv Briselskog sporazuma?
2.Dali radi ona fabrika u Zubinom Potoku,koju si ti orvorio?
A imao bi jos nebrojeno pitanja za ovog; levicara,patriotu,dusebriznika za Srbe sa KiM ...?
Samo radi podsecanja, taj bezopasni sporazum sa natom iz 2006-te
ima i Rusija. Ali vi dozvoliste da zlocinacki nato slobodno i neometano
krstari Srbijom,da ulazi gde hoce, cak i u privatne posede, sto oce reci,
u stan, u kucu, i mogu da u istoj urade sta im padne na pamet,
i zamislite ovo ludilo, da ne odgovaraju nikom nista !!!
Daj Boze Jedini, da ova izdajnicka vlast ode, i da se u Srbiji zacari
Mir Hristov, Vera Hristova, Zastita Hristova!
Pogledaj Gospode Tvoju Srbiju !
Sanda nikada nije bila ambasador u Vatikanu, već ambasador u Italiji.
“Šefica DSS -a je u vreme u potpisivanja tog sporazuma bila ambasador Srbije u Vatikanu, To je lep položaj i plata nije ispod 5.000 evra. Interesantno je da tada nije bila spremna da tu platu zameni za pricipijalnost kada je u pitanju saradnja ili nesaradnja sa NATO-om. Sad joj je nešto došlo da ne sarađuje sa NATO paktom”, rekao je Vulin."
Treba ih pažljivo slušati sve šta pričaju i onda izvući ispravan zaključak o svemu.
Koji jeftin spin, kako odnosi nisu nikad bili bolji a u isto vreme mi nikad bliže NATO savezu? Šta je bilo kad je Rusija stala na strani Srbije uoči prvog setskog rata? To su lošiji odnosi bili nego sada? Pošto sada su "nikad bolji"? Tako nevešto lažu da je čudo kako su narod obmanuli. Odnosno više govori koliko mora okupator da "vodi" ovu zemlju pored totalne nesposobnosti vladajuće garniture.
Ovako bezobzirno laganje, da potpuno pogrešnim "činjenicama", može da se objavi samo u medijima "kanalizacionog" tipa, kao što je neupokojeni TANJug.
Da li je tražio naknadu štete, ili neće da se zanera prijateljima.
Sram vas bilo
- nije postao predsednik vlade a da je lagao da je "usavršavao engleski jezik" a u stvari "prodavao eksere" u gvožđarskoj radnji
- nije u Srpskom narodu nije pozivao na genocid dok to on nije uradio u skupštini
- nije nazivao "nesrpskom fukarom" one koji su sarađivali sa SADistima i NATO kao on sada
- nije pljunuo na ~3500 Srpskih žrtava u okolini Srebrnice i išao da se grli sa majkama onih mudžahedina koji su ih ubili
- nije doveo islamiste u centar Beograda i poklonio im zemlju na 99 godina, i poklonio im JAT pljačkajući građane
- nije podavio ljude u poplavama pa se izrugivao žrtvama da su umrli "prirodnom smrću"
- nije od policije dobio pendrekom po leđima pa sa suzama u očima kukao kao strina (čak je i Danica Drašković "muški" otrpela šamar od šefa beograske policijie na hapšenju)
- nije kukao kod Putina da im prodaje italijanski Fijat, omalovažavajući gde god je stigao i terajući ga da stoji na kiši i gleda paradu koja je proterana iz centra garada
A ova napredna politika nije od juče. Rusi će oštro da se oglase, tek kad kao u slučaju CG sve već bude gotovo. Al oni to izgleda ciljano tako.
I upravu je i za DSS da je ovo potpisala. Pa da i ja sam tih godina glasao za DSS, jer nisam mogao da glasam za G17 i DS kao ni za Tomu i Vučića dok su bili radikali jer im ni tad ništa nisam verovao.
Glasao sa za DSS iako sam bio svestan šta se u njihovo vreme radi sa privatizacijom, vojskom, šta su pustili Dinkiću i Labusu da rade sa bankama i finansijama.
Isprovociran dao je odgovor:
"Vlada Republike Srbije je suverena i slobodna zemlja..."!
Rusi i Srbi su braća, i više od toga.
Vlast je izdajnička.
Dok je jedna,ruska strana dozvoljavala isturenom britanskom i američkom čoveku da nas sve zajedno zamajava.
Do danas!
niče
Slažem se sa tvojim sarkazmom, ali ipak jedna nužna ispravka: Sadna nije bila ministar u Vladi Srbije i ništa u vezi NATO-a nije bila ni pitana, ni saglašavala se, ni potpisala u periodu 2004-2008.
2004.-2006. narodni poslanik u Skupštini Državne zajednice Srbije i Crne Gore (član Odbora za evropske integracije)
2004-2006. član Saveta za evropske integracije Vlade Republike Srbije
2004-2007. član Saveta za KiM Vlade Republike Srbije
2005-2007. predsednica Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju
2006-2007. učestvovala na pregovorima o KiM u Beču i vodila sektor za crkvenu i kulturnu baštinu.
Ne ulazeći u to da li je Koštunica hteo i mogao u koalicionoj Vladi da se suprotstavi potpisivanju sporazuma sa SAD (a ne sa NATO), mogu samo da dodam da sada penzioneru Koštunici zamerati nešto nije politički profitabilno za NATO-lobiste, pa zato podmeću Sandi jer se nje (i Dveri, naravno) jedino plaše od cele opozicije i "opozicije".
Ovakav otklon izmedju vlastodrzaca i naroda je prevazisao sve ranije nesporazume, 'istorijski', prevazisli su i Titovu diktaturu! Veliki uspeh konvertita svih vrsta i boja.
Ovaj cir ce prsnuti, narod ga nosi cutke jos uvek, ne leci ga, ali doveka nece ici tako. I tim pre ce prsnuti.