петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Валентин Инцко: Референдуму у РС се противи и Александар Вучић, а не само ја и западне чланице Савета безбедности

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 18 јануар 2016 14:28
Zapadne clanice SB i Srbija!
Zapadne clanice Saveta bezbednosti i sa njima Srbija - o tempora, o mores! Opste je poznato da je Zapad vekovni neprijatelj Srba, ali to sto se sadasnja srpska vlast slizala sa Zapadom - to je ono sto je porazajavuce!
Препоруке:
95
2
2 понедељак, 18 јануар 2016 14:32
Ajde
a jesul smeli Vishi, Kvisling, Musolini, Ljotic, Nedic i drugisa se protive Adolfu dok su bili pod vashom OKUPACIJOM?
Vuchic i ekipa su savremeni kvislinzi i nishta se drugo ne ochekuje od njih.
Srbstvo to ne prihvata i nada se Slobodi uz majku Rusiju.
Smrt nacistima i saradnicima!
Zhivela majka Rusija!
Препоруке:
88
1
3 понедељак, 18 јануар 2016 14:32
iz prazne ne puca
Vučko nije u Slobinoj poziciji. Inače bi bio militantniji. Nema saveznih rezervi, nema Topčiderske štamparije za finansiranje, nema ništa...
Okolnosti ga teraju na ovakvu politiku. Inače, postojeće siromaštvo prerast će u epsku bedu
Препоруке:
12
58
4 понедељак, 18 јануар 2016 14:32
Добар пример!
У овом случају лепо се види као Запад користи ове овдашње власти да наносе штету српским интересима.

Ако се ово настави до 2020. године одосмо ми по лед.
Препоруке:
83
1
5 понедељак, 18 јануар 2016 14:38
Жика
Од Србије се жели направити усташа. Знамо да су најзлогласније усташе биле поунијаћени Срби, а такви су били, јер су морали доказивати да су већи непријатељи Срба него они којима су се приволели. Нажалост власт у Србији управо то чине према РС или се то од ње очекује.
Препоруке:
72
1
6 понедељак, 18 јануар 2016 14:40
Београђанин
1. Колико год да вас има који се противите, то не значи НИШТА, јер је СУВЕРНО право народа на референдум.

2. Не противе се две од три чланице СБ, а и то што се Вучић противи не значи ама баш иншта, јер он не предсавља ни себе и још мање Србију, него једино и само западне центре моћи.
Препоруке:
78
1
7 понедељак, 18 јануар 2016 14:42
Херцеговац
Инцко и Вучић имају истог газду.
Препоруке:
93
1
8 понедељак, 18 јануар 2016 14:54
Цвико
@Херцеговац,
Тако је. Гласањем за Вућића, гласамо за западне газде и њихова решења за наше (г)боље сутра. Ајде, ко не сме!
Препоруке:
62
1
9 понедељак, 18 јануар 2016 14:59
Бошко
iz prazne ne puca
Vučko nije u Slobinoj poziciji. Inače bi bio militantniji.
Okolnosti ga teraju na ovakvu politiku.
Био је Вучић "милитантнији" када је унапред 15 дана пред Сребрницу подметао геноцид Српском народу тврдећи да ће "за сваког Србина убити 100 муслимана"

Е сад да ли је Вучићу "понестало" Шешељевих "тупих кашика" или је то био сам део велике припреме за покушај подметања Српском народу да је "геноцидан" управо сада за време Вучићијада, историја ће показати када британија отвори архиве шта се дешавало на "усавршавању енглеског у Брајтону"
Препоруке:
53
2
10 понедељак, 18 јануар 2016 15:15
АНАЛИТИЧАР
@ BOSKO

Поштовани , не заборавите да је квислинг Вучић годинама обмањивао српску јавност да је учио енглески језик у Брајтону да би онда касније лагао да је радио у гвожђрској радњи за двије фунте у Лондону , мисли Вучић да смо ми дебили и да не знамо да је Лондон један од најскупљих градова планете , зато да би знао шта се ради мораш пратити не годинама него ако треба 30 година шта је неко казивао или радио . Вучић је западни " спавач " . Паметном доста
Препоруке:
66
1
11 понедељак, 18 јануар 2016 15:17
cisto onako
Vucic je premijer u ostavci i njegovo misljenje vise nije relevantno. Idemo predsednice Dodik!
Препоруке:
73
2
12 понедељак, 18 јануар 2016 15:42
АНАЛИТИЧАР
@ CISTO ONAKO

Ваши коментари су као и обично изванредни , сажети и прецизни . Погледајте координисану активност притиска на Руководство РС да одустанемо ми Срби од референдума . Да ли је случајна информација Соње Бисерко у прозападном листу ДАНАС да је Вучић вршио притисак на Милорада Додика да одустане од референдума , па изјава превртљивца Дрецуна да се СНС , Вучић и Николић , противе референдуму , и одлуци Бања Луке . Па сада изјава Инцка , ОХР-а - окупационог узурпатора и бандита .

Да ли је случајно отац руске политике и директор института РИСИ у Русији а тај институт има 200 експерата и зову га Путинов институт јер Путин води Русију на основу анализа РИСИ-ја , е РИСИ води шеф руске службе СВР Решетњиков велики брат Срба који је казао да Русија зна да Вучића контролишу Западне службе . Једина мистерија око Вучића ми је што није продао Телеком Србија , МТЕЛ Српске , МТЕЛ Подгорица
Препоруке:
52
1
13 понедељак, 18 јануар 2016 15:43
nenad
I Dodik i Putin mogu samo da uce od Vucica, naseg najveceg drzavnika ikad.
Препоруке:
13
53
14 понедељак, 18 јануар 2016 16:02
...
Управо из разлога противника референдум је итекако оправдан.
О човеку говори и друштво у којем се налази!
Препоруке:
33
1
15 понедељак, 18 јануар 2016 16:17
@nenad
najbudalastiji vucicevski bot ikad, potpisuje se pseudonimom "nenad".
Препоруке:
38
8
16 понедељак, 18 јануар 2016 16:36
Ненад
"Tребамо ли закључити да сви они нису у праву, а да само Mилорад Додик jесте?"

ДА!

@nenad - досадио си и Богу и народу (ниси духовит).
Препоруке:
29
3
17 понедељак, 18 јануар 2016 16:37
брљ
... значи, окупаторски гувернер и премијер у - оставци....
Препоруке:
26
0
18 понедељак, 18 јануар 2016 17:02
референдуму о правосудним институциjама у БиХ противи и државни врх Србиjе и запитао треба ли закључити да jе по том питању jедино у праву председник Српске Mилорад Додик.

Е баш због таквог државног врха Србије лако је закључити да је Додик у праву.
Препоруке:
24
0
19 понедељак, 18 јануар 2016 17:16
Србин
"Валентин Инцко: Референдуму у РС се противи и Александар Вучић, а не само ја и западне чланице Савета безбедности"

Невјероватно да неко ко је на "високо стандардној европској функцији" да овакву изјаву.
Од свих БУДАЛАСТИХ ИЗЈАВА које је Инцко дао и давао, ова изјава је НАЈБУДАЛАСТИЈА.
Не само " западне чланице Савјета безбједности2 НЕГО И ВУЧИЋ, ДА ПУКНЕМ ОД СМЈЕХА...
По будаластом "схватању" Вучић може да поништи нечија права која важе свуда на Планети, еј, тај Вучић је такво европејско "божанство" ЈЕР РАДИ ПРОТИВ СРБА А У КОРИСТ ЕВРОПЕЈСКИХ УБИЦА И САТАНИСТА.
КАДА ВУЧИЋ НЕ БИ ИСПУЊАВАО ОВАКВЕ АНТИСРПСКЕ ЗАДАТКЕ, ИСТИ ТИ ЕВРОПЕЈЦИ БИ ГА УТАМНИЧИЛИ У ХАГУ И ДРЖАЛИ БАР ДЕЦЕНИЈУ, АКО БИ ЖИВ ИЗАШАО.

У ХАШКОЈ ТАМНИЦИ УБИЈАЈУ СРБЕ. УСА ЕУ ХАШКИ СУД СМРТНО СУДИ СРБИМА А ОСЛОБАЂА СВЕ УБИЦЕ СРБА.

Инцко нам показује како су блатњави "високи ЕУ стандарди". СВА АМЕРИЧКА ЕУ ЈЕ ЈЕДНА ЛАЖ И ПРЕВАРА.
Препоруке:
30
0
20 понедељак, 18 јануар 2016 17:19
Ловћен
Глас Вучићу је глас окупаторима којима је Гаврило показао шта им припада.
Препоруке:
33
0
21 понедељак, 18 јануар 2016 17:25
delim sentimente
svako nadje svoje razlogei opravdanja.
drago mi je sto svi koji citaju NSPM jasno i zdravo razmisljaju.
Препоруке:
26
0
22 понедељак, 18 јануар 2016 17:34
Neša (Glodur)
Ne protivi se referendumu Aleksandar Vučić nego premijer-marioneta koji uživa blagodeti svog položaja. Čak je i predsednik Srbije protiv referenduma jer, bože moj, tako se mora inače će u javnost da isplivaju diplome, fondacije, Dragice, sinovi... Može Icko da dubi na trepavicama ali referenduma sa podrškom Rusije će biti i to onog koji podržavaju i Vučić i Nikolić lično.
Препоруке:
20
1
23 понедељак, 18 јануар 2016 17:39
Алекса
е то је пресудно, када се штеточина и блерова старлета вучић противи.
противи се и ђукановић,
па ће да заврше исто.

то шта је стварно интересантно
је одговор на питање
колико је инцко досад инкасирао као представник међународне зајебнице у окупираној такозваној БиХ?, као и то колико је извукао за разне услуге испод тезге?
јер о референдуму може да блеји,
као што редовно блеји и пред СБ УН.

иначе, у Москви је испод минус десет и тако ће да се задржи и наредних дана.
Препоруке:
18
0
24 понедељак, 18 јануар 2016 17:49
Raising Cain
"Tребамо ли закључити да сви они нису у праву, а да само Mилорад Додик jесте".
Upravo tako. Zaboravio si da dodas koruski slovenac da Milorad Dodik - nije sam.
Препоруке:
24
0
25 понедељак, 18 јануар 2016 18:26
Buca
Protivite se VI i VAŠ - a ne MI !
Препоруке:
12
0
26 понедељак, 18 јануар 2016 18:40
Stanić Milan
Interesantno sa kojom upornošću ovaj čovek zagorčava život narodu u RS,a prema Dejtonskom sporazumu trebao bi biti medijator u međunacionalnim odnosima.Ne zaboravimo, dotični gospodin je Dr.pol. nauka,pa bi valjda trebao znati elementarnu stvar iz demokratije-da je to suvereno pravo naroda da se izjasni po različitim pitanjima kad je u pitanju život i rad ljudi. Pa Švajcarci se na referendumu kao obliku neposredne demokratije izjašnjavaju o najbanalnijim stvarima,a Srbi ne mogu o tako krupnim pitanjima kao što su ratni zločini muslimanski vođa,pravo na ovbeležavanje državnih i verski praznika itd.Trabanti zapada iz Beograda umesto da ćute dolevaju ulje na vatru. Drugo je sad pitan je, da li će se od referenduma imati ikakva korist ili šteta,ali čujmo šta narod misli,ne samo o sudu i tužilaštvu nego i o sijaset politički i ekonomski pitanja.Život u BiH je postao stvarno nepodnošljiv -Srbi su uvek dežurni krivci! Kako?
Препоруке:
25
0
27 понедељак, 18 јануар 2016 19:00
Peter RV
Stav moralno propalog Vucica je ovdje najmanje vazan.
Srbi trebaju da znaju sto reskiraju sa ovakvim nebitnim i neozbiljnim referendumom -nista manje nego ponistenje Dejtonskog sporazuma!
Dali su spremni za to, kao i za eventualno ozivljavanje oruzanog sukoba? Misle li da ce se Vasington propustit priliku da sprijeci 'novu Srebrenicu' i tako dokaze Muslimanskom Svijetu, da su njegove 'vrednosti' ipak u skladu sa Koranom?(Pogledajte samo njihovo ponasanje u Ukrajini,Siriji i Saudi Arabiji!)
Ovo je vrlo los momenat za ovako neozbiljnu igru.
Vasington i Brisel bi bez ikakve teskoce proglasili smrt Dejtona kao poslijedicu ovakve akcije RS-a( sto bi im bilo cak i mnogo lakse nego ono oko Merkala ili Racka!)
Dodik ce igrat njegovu igru referenduma sve dok mu neko sa Zapada ne podvikne da prestane, kao sto se desilo sa onim njegovim predhodnim. Nece on reskirat fotelju. Zato se kladim da nece bit ovog referenduma.
Препоруке:
6
14
28 понедељак, 18 јануар 2016 19:08
Dragan
Pa Vučić je deo zapada, kao i Incko, tako to nije troje, već jedno.
Препоруке:
17
1
29 понедељак, 18 јануар 2016 19:13
Бошко
АНАЛИТИЧАР
@ BOSKO

Вучић је западни " спавач "
Вероватно сте пропустили моје коментаре о "манчуријском кандидату" Вучићу.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Manchurian_Candidate


Вучић је привукао моју пажњу када је "студент енглеског из Брајтона" добио на Палама могућност да приступа свим поверљивим извештајима, а нарочито када је метеорски постао секретар радикала (лажне патриотске странке), предвођене лажним комунистичким дисидентом Шешељом, који је "пребегао" у Београд да се "бори" за Српски народ са друге стране Дрине бламирајући све српске патриоте у ријалити емисијама.

Поставити за "секретара партије" особу којој норамалан човек не би дао ни нацртану овцу да чува а при томе сва политика радикала је била усмерена против Српске патриотске опозиције...

Није требало бити Ајнштајн да би се сабрало 2+2
Препоруке:
15
3
30 понедељак, 18 јануар 2016 19:32
Djura
Naravno Srbija nema vecih izdajnika od kako je gavran pocrneo od ove dvojice.
Препоруке:
17
1
31 понедељак, 18 јануар 2016 19:43
boban
Vucic je ucenjen Hagom("ubicemo 100 muslimana...) I zato pristaje na sve.
Препоруке:
14
2
32 понедељак, 18 јануар 2016 19:53
namcor
Ne, Dodik svakako nije neko je cist u nekim pricama. Ali, DA, Dodik ima savrseno Srpsko stanoviste i ponasa se tako. NE, njega ne mogu ucenjivati nicim (kao Djukanovica - kriminalom, ili Vucica - pretnjom Hagom) i u ovom casu, on je jedini vodja srpskog naroda koji ima i legitimitet i puno podrsku Rusa. Vucic je nema, iz osnovnog razloga, sto Rusi nisu blesavi, pa da mu veruju. Pobogu, svako, ali, bas, svako, na ulici ce reci istu stvar: Vucic je zapadni igrac. Prodana dusa. Srbi, za sada, imaju svoje misljenje, ALI: Nemaju svoju VOLJU! Kultivisanu volju! Licno mislim da je Ruska podrska i pomoc Dodiku od mnogo vece pomoci nego da ga podrzava izdajnicka vlada iz Srbije. Pisao sam ovde da je danasnja "demokratija" umetnost vladanja nekih koji nama nisu dodirljivi. I zato, ja sebe proglasavam prvim, zvanicno ANTIDEMOKRATOM! Moja, antidemokratija ima mnogo vise duse, mnogo vise smisla, mnogo vise ZA NAROD, nego ovakva, samo na recima, demokratija!
Препоруке:
20
3
33 понедељак, 18 јануар 2016 20:03
Milorade, tako to biva kad imaš oči a ne vidiš
Izvinite, danas je podignuta optužnica protiv Nebojše Čovića jer je sa ekipom pokrao deset miliona evra, od srpske sirotinje sa Kosova. Meni je ovo važna vest. A pogledajte šta je o Čoviću nekada pisao A. Vučič: "Čovek koji sublimiše svu perfidnost, pokvarenost i patološku perverznost režima Vojislava Koštunice i Zorana Đinđića, a poseduje najgore osobine i Đinđića i Koštunice je potpredsednik Vlade Srbije Nebojša Čović. Blagoglagoljiv, lažljiv i iako ne glup, bolesno ambiciozan, toliko da ni približno ne može da odredi svoje stvarne mogućnosti i potencijale, ali i istinski beskrupulozan, jedan od retkih za koje sa sigurnošću možete da tvrdite da bi gazio preko leševa sve se umilno osmehujući." Kad mu je bio potreban Vučič je Čovića, zajedno sa Đilasom, doveo u vrh fudbala i košarke, da donosi titule, na mafijaški način, njegovo omiljenom klubu, čudi me da Dodik nije shvatio ko je Vučič, danas prijatelj s ovim što je spreman da u svako doba gazi preko leševa.
Препоруке:
20
2
34 понедељак, 18 јануар 2016 20:12
namcor
Neko, uporno pokusava, da nam pojam "demokratije" proda kao jedino, moguce, resenje za sve. A u stvari. uvaljuje nam FASIZAM! Dakle, danasnju "demokratiju" izjednacite sa pojmom FASIZAM i necete videti razliku. Ja sam za zdrav, vekovima potvrdjen nacionalizam. Osnove: Postovanje svega sto je nase nasledje. Postovanje sva tudja nasledja. Ponosimo se svojim i ne omalovazavamo tudje. Ne diramo nikog, ali ko nas dirne..... Mi smo drugacija kultura, koja ima svoje vekovne tokove. Nama nije potrebna "demokratija" u ovom obliku. Da, mi cemo naci nacina da nekog proglasimo vodjom, ali, taj ce imati mnogo sira ovlascenja od "demokratski" izabranih. On ce biti VODJA NARODA. Ove reci nikada nece shvatiti protestanti i oni koji su podlegli toj propagandi. Izgubljene duse..
Препоруке:
11
1
35 понедељак, 18 јануар 2016 21:00
Beatović Nebojša
Incko,majmune,marš iz moje zemlje.
Препоруке:
23
1
36 понедељак, 18 јануар 2016 21:50
Stradija
Pa, sta ako je vucic protiv? On je izabran da cuje glas naroda, ali se, shodno svom prevarantskom mentalitetu, odrodio od njega, i vise voli siptare, blera i klintona, stros kana(gde li je taj sad?) I nekog, buditebogsnama, fratinija, guzenbauera?, koga ce jos da pozove o narodnom trosku.?..
Tezi je minut zvizduka od deset minuta pinkovsko-poltronskog pljeskanja nedorecenom supermenu. Mozda ce se usuditi da dodeli pehar posle vaterpolo finala, ili mozda nece.? Incko, pomozi mu...
Препоруке:
15
0
37 понедељак, 18 јануар 2016 23:02
ТОПОЉ
Е мој Инцко.Ти никако да укапираш да су Вучић али и Србија у овој причи задња рупа на свирали.Последња је руска и најрелевантнији став овим поводом је став Русије.Помињеш неких 28 чланица ЕУ??Па ЕУ је од данас до сутра.Потпуно је безначајна.Та имагинација,(ЕУ)само је питање дана када ће и званично бити објелодањено да се распала.ЕУ живи у глави Вучића,Михајловићке,Јоксимовићке и остатка прозападно орјентисаних лакрдијаша из Немањине 11 и са Андрићевог вјенца и издајничке опозиције у РС.Водећи свјетски експерти такозвану ЕУ су прецртали.Њу је у свим комбинација прецртао и један "Стратфор".Еј,"Стратфору",иначе,тенденциозном аналитичком медију и надасве русофобном је јасно да од ЕУ нема ништа.Меркеловој се љуља фотеља и своје је одпјевала,Оланд у Француској проглашава економско ванредно стање,шенген у ауту а кловнови из владе Србије помињу ЕУ као национални приоритет??Инцко ЕУ помиње у суперлативима??Сачувај Боже.Инцко,неће вам успјети да срушите Додика.Џабе кречите.
Препоруке:
15
0
38 понедељак, 18 јануар 2016 23:44
Боба
Треба ли још неки доказ да је Вучић део окупационог система и у 'Базнији' и у Србији??
Ах да некима ни Блер није довољан доказ шта се ради.
Препоруке:
10
0
39 уторак, 19 јануар 2016 05:37
ilija
referendum je demokratsko pravo izasto to osporavati narodu da se izjasni o neregularnosti pravosudja kada se zna da gospodin incko I njegovi predhodnici su krsili sva demokratska prava a neodgovaraju za svoja dijela to je znak da na ovom svijetu nema pravde
Препоруке:
4
0
40 уторак, 19 јануар 2016 06:15
nene
Interesantno da je pravo na referendum zagarantovano na zapadu medju protestantima i katolicima, ali kad je u pitanju Republika Srpska, tu se preti svim i svacim samo da se referendum ne odrzi,cekajte o cemu se radi,imaju li Srbi kao ozbiljan narod pravo da izraze svoje misljenje na referendumu, zasto se to zabranjuje? Jesmo li mi Srbi robovi i domoroci?
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер