Ko će biti pozvan i počašćen na ovako filmski planiranoj svečanosti? Da li mi koji smo je stvarali ili oni koji su tada dezertirali i švercovali?
Preporuke:
21
8
2
četvrtak, 24 decembar 2015 11:50
Sloba je Srpski heroj
***Ž*I*V*E*L*A*****R*E*P*U*B*L*I*K*A*****S*R*P*S*K*A***
Srpski heroj RATKO MLADIĆ je davao svoj život za REPUBLIKU SRPSKU i Srpski narod ali su DS - Tadić uhapsili RATKA MLADIĆA i predali hagu.
SLOBODAN MILOŠEVIĆ je potpisom u Dejtonu stvorio REPUBLIKU SRPSKU.Hoćemo na slobodu RATKA MLADIĆA.
Preporuke:
48
19
3
četvrtak, 24 decembar 2015 12:08
Divos
Naravno da će se u Srpskoj i naredne, i svih narednih godina 9.janura, praznovati Dan Republike.
Uostalom, šta i kako će se praznovati, svaka država uređuje svojim zakonom o praznicima. i Srpksa je ovu materiju uredila, jako kvalitetno.
Naravno, promena delova zakona moguća je samo u Narodnoj skupštini Srpske, ako neko ima valjane razloge da neki drugi datum bude Dan Republike, pokrene proceduru, pa ako supi podršku 2/3 poslanika, biće taj datum. Nije problem, i samo tako je razumno.
Opet, istoriju je teško menjati, Srpska je konstituisana 09.01.92., i nekoliko meseci pre nego će muslimanski lideri uvući tadašnju BiH u ratni haos, tako da je samo rođenje Srpske, bez mrlje, neukaljano, jedan dan koji budi samo uzvišena osećanja.
Sama odluka US (preglasavanjem sudija Srba i Hrvata rez- 5:4), je samo još jednom potvrdila da ovaj US donosi isključivo politički motivisane odluke.
Sam je sebe kompromitovao, posledica će biti da će se u Srpskoj Dan Republike praznovati svečanije nego ranije
Preporuke:
22
5
4
četvrtak, 24 decembar 2015 12:26
Jedan odgovor - @ Jedno pitanje
Ko će biti pozvan i počašćen na ovako filmski planiranoj svečanosti? Da li mi koji smo je stvarali ili oni koji su tada dezertirali i švercovali?
Ako mislite na to da Dodik tada nije bio na nacionalnoj liniji - u pravu ste. Ali, on je SADA na nacionalnoj liniji, a stranka koja je ONDA stvarala Srpsku - SDS - sad radi na razgradjivanju Srpske! Uloge su se promenile - i zato ja Vas pitam: Jeste li za Bosica zato sto je njegov SDS onda bio srpski (a sad je vise bosnjacki!), ili ste za Dodika, koji onda nije shvatao znacaj stvaranja Srpske, ali je zato sad uporno i dobro brani!? Ako smatrate da bilo ko uime starih zasluga ima pravo da rasturi ono sto je stvarao - tesko se sloziti s Vama. Napokon, ovi koji danas toboze zastupaju SDS onomad su bili u drugom i trecem redu, tek su kasnije doplivali u visoku politiku, nemaju dakle nikakvih zasluga. Neka oni uzivaju pored Bakira, koji ce ih, s pravom, zapljunuti cim mu se prvi put usprotive.
Preporuke:
39
4
5
četvrtak, 24 decembar 2015 12:37
Djuro-Radonjic
Dodik polako ali sigurno odlazi u proslost. Ovo sto on prica su njegovi poslednji trzaji. Srbija ocito nece zbog neke RS da zrtvuje svoje odnose sa Zapadom. Jer Srbija nikad nece zbog Srba van Srbije da svoje interese stavlja na tanak led. Setite se prica koje su cak i pojedini ministri u vladi Srbije izjavljivali pred izbore na Kosovu kad je vlada Srbije prosto silom terala Srbe na Kosovu da izadju na Kosovske izbore. Tad su pojedini ministri i zvanicnici Srbije izjavljivali da Srbija nece zrtvovati 7 miliona gradjana Srbije zbog 120.000 neposlusni Srba na Kosovu . E sad ako je Kosovo sastavni deo Srbije i tamosnji Srbi su drzavljani Srbije ispada da je Srbija u stanju da se odrekne 120.000 svoji drzavljana i da zbog njih nece mrdnuti. Ako je Srbija 1995 izdala 300.000 Srba u Krajini koji nisu drzavljani Srbije koji cak nikakve veze sa Srbijom nemaju osim te Pravoslavne komponente. Onda mi zastrasujuce deluje spremnost Srbije da vecito cuti na stradanja Srba van Srbije.
Preporuke:
14
28
6
četvrtak, 24 decembar 2015 13:01
Djuro-Radonjic
Srbija nikad nije imala zelju da se siri na teritorije preko Drine dakle ni na Bosnu ni na Hrvatsku iako je realno imala uslove za to. Srbija je jedino kroz istoriju imala zelju da se prosiri na prostor Crne Gore ali oprezno da se nebi povredila ta nazoviteje Crnogorsko Srpska ili Srpsko Crnogorska zasebnost u Crnoj Gori koja je ipak postojala ma koliko se mnogi danas u Srbiji trudili da nista Crna Gora nije imala i da je to sve Srpsko. Ako je Crna Gora Srpska cemu onda i zasto ista Srbija ukida Crnogorsku Pravoslavnu Crkvu????Dakle nema logike ta prica da je Crna Gora Srpska. Crna Gora jeste Pravoslavna ali Srpska to bas nisam siguran upravo zbog tog gasenja CPC 1918. Dakle Srbiji je u Crnoj Gori znacajno bilo samo More i nista vise pod milim Bogom. Jer se uvek smatralo a smatra se i danas da Srbija bez izlaza na More nikad nece biti zemlja lider Balkana. Srbija je izlaz na More trazila preko Skadra pa su je Austrougari izbacili. Uvek treba imati na umu zelju Srbije da izadje na More
Preporuke:
6
30
7
četvrtak, 24 decembar 2015 13:30
Djuro-Radonjic
Jedini ko je Srbiji nudio na tacni pravu Veliku Srbiju jest bila Engleska nakon prvog Svetskog rata. ispalo je da je Srpski Kralj odbio tu Britansku ponudu sto nije tacno Srpska kruna je tu Englesku ponudu prihvatila ali gle cuda Rusi intervenisu na zahtev Vatikana i nagovaraju Srpskog Kralja da odustane od ideje Velike Srbije i udje u savez Slovenski naroda zvani SHS.Vatikan je znao ukoliko bi Srbi prihvatili Englesku ponudu za stvaranje Velike Srbije da bi Hrvati kao narod bukvalno nestali zbog svih zlocina koje su pocinili kao pripadnici Austrougarske armije prema Srbima. Zato se Vatikanu ucinilo vrlo zgodno da preko Rusije urgira da Srbi ipak odustanu od Velike Srbije. To vam je gospodo istina. A sto se tice danasnjeg vremena i pozicije Srbije ponovo ce nam Englezi kako se bude zaostravalo izmedju Zapada i Rusije ponuditi isto ono sto su nam nudili 1918. Ukoliko Nemacka odbije da udje u sukob sa Rusijom. Tad ce nam Englezi to ponuditi samo da Nemce sprece da udju u savez sa Rusima
Preporuke:
7
24
8
četvrtak, 24 decembar 2015 13:42
Ivan Belov
Godina 1867 Srbi u Kneževini nemaju pravo da predstavljaju Srbe jer čine 1/7 naroda(1,ooo.ooo) van Kneževine OSTAJE 6/7,6,000.000 naroda...
Fjodor Mihajlović Dostojevski
GOVORI i ČLANCI Istočno pitanje
DAKLE.....a Kirbi reče neću da mjenjam....
Preporuke:
12
2
9
četvrtak, 24 decembar 2015 14:19
Djuro-Radonjic
Uvek imajte na umu da Nemci mogu sve prihvatiti ali nikad nece moci prihvatiti da Srbi vladaju teritorijama sa leve strane Drine. Nemci su svoje interese vezali za Hrvatsku i Sloveniju to je Nemacki interesni prostor. I Nemacka kao i Srbija imala je vekovnu teznju da izadje na toplo More. Setite se ko je 90tih bio naj angazovaniji u razbijanju Jugoslavije?? Pa Nemacka i Austrija Amerika se tad nije ovde mesala. Amerikanci su Nemcima obecali Hrvatsku i Sloveniju ukoliko razbiju Jugoslaviju i naravno da su Nemci to uradili. E sad je situacija bitno drugacija Nemacka ocito ne zeli da bude Americki poslusnik i zeli da samostalno odlucije o sebi. Ali to Amerima i Englezima ne odgovara jer znaju ako bi pustili Nemacku sa lanca za koji su je vezali 1945 da bi ona poletela Rusima u zagrljaj a to Englezi ni u ludilu nece dozvoliti jer bi tad Anglosaksonci izgubili uticaj na Evropu. Zato ce Englezi ponovo nama Srbima ponuditi Veliku Srbiju samo da Nemackoj izbijemo iz ruku te njene interese
Preporuke:
6
17
10
četvrtak, 24 decembar 2015 16:11
Anka Krajina
@ Djuro-Radonjic
Vaši komentari zaslužuju malo širi osvrt jer iznosite tvrdnje, koje ne potkrepljujete dokazima.
Tačno je da "Srbija nikad nece zbog Srba van Srbije da svoje interese stavlja na tanak led".
Međutim, nije tačno da "Srbija nikad nije imala zelju da se siri na teritorije preko Drine".
Činjenice dokazuju suprotno.
I kad već pominjete Skadar, upitajte Crnogorce otkud njihova vojska pod Skadrom ako je sve bila srpska ujdurma?
Još više je sporna vaša teza da 1918. god. "Rusi intervenisu na zahtev Vatikana i nagovaraju Srpskog Kralja da odustane od ideje Velike Srbije"(?!).
Koji Rusi 1918?! Da nije možda Lenjin zvao kralja?
Navedite barem neki relevantni istorijski izvor u prilog ovoj tvrdnji.
Ima još podosta tih bajkovitih teza u vašim komentarima, a od mene za ovoj put ovoliko.
Preporuke:
18
2
11
četvrtak, 24 decembar 2015 16:17
Dule 7488'
Taj dan treba obeležavati čak i kada se Republika Srpska ujedini sa Republikom Srbijom.
Preporuke:
10
3
12
četvrtak, 24 decembar 2015 16:55
pera
@Djuro-Radonjic
"Rusi intervenisu na zahtev Vatikana..." Mozemo li i mi dobiti malo toga na cemu ste Vi?
Preporuke:
11
2
13
četvrtak, 24 decembar 2015 17:09
ANALITIČAR
@ ANKA KRAJINA
Svaka Vam čast i hvala velika za odbranu prava Srba iz RS - mislim na vaše obraćanje ovom Đuri Radonjiću . Vi ste Anka patriota i dobro informisana osoba sa odličnim komentarima
@ Djuro Radonjic
Sramota je šta pišete - to je čisti ustašluk - vatikansko britanska prljava antisrpska propaganda . Srbija je srpska država , Bosna je srpska država . Kako to onda Srbija nema prava da " pređe " sa lijeve strane Drine ako je tako . Ako je pre ovoga rata srpaka privatna zemlja činila 64 % Bosne . Kako da se mi Srbi iz RS oslonimo u Srbiji na takve kao što ste vi Đuro . Vojska Rep. Srpske se četiri godine uz pomoć Srbije i CG tukla sa Federacijom BH koja ima duplo više stanovnika od nas i sa kompletnom Hrvatskom sa 4 miliona Hrvata bplus sa NATO PAKT-om . VRS je pokrivala front od 1 000 KM. RS je najveća pobjeda srpskog naroda . Danas je u Federaciji BH u Sapni ubijen Srbin povratnik . Ubijaće Srbe sve dok se budemo ponašali kao vi . Vaš komentar je ponavljam čisti ustašluk
Preporuke:
10
3
14
četvrtak, 24 decembar 2015 17:23
ANALITIČAR
@ Djuro Radonjic
Na Berlinskom kongresu 1878-me srpski narod , naš dobri mučenički narod , je dobio međunarodno priznate dvije države srpske - Srbiju i CG a , Srbi u Bosni su potpali pod austrijsku kontrolu , izvšena je kasnije klasična aneksija Bosne , tada je Srbija imala čini mi se samo 4 miliona ljudi bila svinjogojska sila , Austrija da bi natjerala Srbiju uvela joj je sankcije da ne bi Srbija pomagala nas bosanske Srbe , svoju braću , tada su u Beogradu bile održane patriotske demonstracije . Prema tome Srbija je itekako volila prekodrinske Srbe . Problem nastaje jer su nam u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom najbolji sinovi ginuli po ratištima a mnogi dezerteri ostajali živi pa nam se kvalitet nacije jako smanjio . To je na sahranama vojnika VRS govorio General Mladić stalno , ginu nam najbolji sinovi , najhrabriji , najveće patriote . Prema tome Đuro Radonjiću vaši stavovi su skandalozni , izdajnički , defetistički . Srbija je umorna od ratova , jeste znam ali ali ali
Preporuke:
5
4
15
četvrtak, 24 decembar 2015 17:31
Gabrijel
Narod , a prevashodno VLADE Republike Srpske i Srbije , moraju da RAZUMEJU PSIHOLOGUJU ZAVERE koja se vodi protiv SRPSKOG NARODA koji zivi na prostoru bivse Jugoslavije.
Moraju da shvate KO stoji iza ZAVERE, nauciti sto vise o njima i TEMELJNO SE SUPROTSTAVITI a ne , POMAGATI IM i DAVATI im nase najvrednije RESURSE i na taj nacin (svesno ili nesvesno) SAUCESTVOVATI u ZAVERI.
Mi znamo da je BiH (muslimansko-hrvatski entitet) potpuno kontrolisana od strane stranog okupatora. Cilj okupatora je da se Republika Srpska ponisti...(mi to znamo..).
Kako MALICIOZNO i DEMONSKI funkcionisu OKUPATORI IZ SENKE: Potpisuju se razni sporazumi , menjaju Ustavi i drugi zakoni... Ali, POTOM, "ONI" zele da na SNAZI OSTANU SAMO ONI ZAKONI i DOGOVORI koji ODGOVARAJU OKUPATORU IZ SENKE NE POSTUJUCI SKLOPLJENE UGOVORE I PRAVA SRPSKOG NARODA.
Znaci , SELEKTIVNO , sve sto ide u PRILOG srpskog naroda PONISTAVAJU, ne postujuci ni Medjunarodne zakone .
MI IM TO NE SMEMO DOZVOLITI..
Preporuke:
6
2
16
četvrtak, 24 decembar 2015 17:36
miko
...U tursko vreme Srbi su bilo pošteniji. Promene veru i više se ne zovu Srbima. Danas su ubojitiji. Promene veru ili ih potplate, ali ne menjaju ime, da bi bolje odradili posao, jer nije isto da li je ministar Srbin ili musliman. Jače je kad Srbin goni Srbina, a i bespoštednije je. I to košta mnogo para. A to što ministar ne juri mislimane ili Hrvate to samo znači da među njima nema kriminala.
Među muslimanima i Hrvatima nije bilo ubica Srba, a vidimo – po Meketiću, da među njima nema ni kriminalaca. Alal vera braćo Srbi. Zar vam zaista nije jasno da će vas potopiti reka nevine srpske krvi prolivene za Srpsku onoga dana kad se budete součili sa sopstvenim ništavilom.
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/12/17/sveobuhvatni-atak/
Preporuke:
5
1
17
četvrtak, 24 decembar 2015 19:22
epopeja
Analitičar je u jednom upravu, Srbija je prekodrinske srbe uvukla u sve i sada ne bi trebala ostaviti ih na cjedilu. Sada pisati o 64% zemlje (Radovanovom predratnom spinu) je isto kao kada bi neko pisao o agrarnoj reformi kojom je kraljevina jednim oduzela drugim dala. Istina je da bez Srbije Ratko/Radovan ne bi smjeli petardu baciti a kamoli krenuti u 'najveću epopeju'. Ali druga vremena... Slobo je trošio rezerve 24-milionske državne zajednice, te je samo nesrbima sručio na glavu sve ono što su 40 godina svi plaćali odbijanjem za saveznu odbranu.
A kada je tako sve herojski bilo nema razloga za strah, u ovakvoj polarizaciji svijeta nikome (HVALA BOGU) neće faliti municije te stoga može se opet pokušati sa Tomašicama, Keratrmima, Manjačama... šta košta da košta. Za heroje sloboda cijenu nema.
Lijepo bi bilo, mada su primjeri svakodnevni, da izvjestiš o identifikaciji u romskom selu Skočići koje su masakrirali srbijanski Simini četnici,
'herojska' je to borba bila, nedo Bog nikom
Preporuke:
4
6
18
četvrtak, 24 decembar 2015 21:27
Marko
Budućnost Republike Srpske ali i Srbije je samo i jedino uz Rusiju. To govorim kao neko ko je zbog prirode posla, imao priliku da na mnogo različitih mjesta degustira zapadnu demokratiju i njihov vrijednosni sistem. Ne vole nas i nikada nas neće voljeti, šta god uradili i koliko god se prodali. To je aksiom, nikada se neće promijeniti. Milorad je to shvatio, medjutim veoma smeta ta lopovska kamarila koja je oko njega. Pošto on ne može opet ići u neku katarzu i novi početak, treba ga mijenjati, ali nipošto Bosicem i sličnim izdajnicima. Rusija i savez sa njom je put da Srbija bude jaka, naoružana do zuba. Srbija koja je energetski nezavisna i trajno opredjeljenja je poštovanja vrijedan zagovornik. Sada, na čelu sa ovim idiotima je samo jedna krpetina kojom dupe briše i jedna Hrvatska. Ruska baza ili više njih na teritoriji Srbije, zaštita nacionalnih interesa, srpska vojska na sjeveru Kosova na najmanji znak albanskog bahatog ponašanja...treba li dalje?
Preporuke:
8
1
19
četvrtak, 24 decembar 2015 22:42
ANALITICAR
@ Marko
U pravu ste , Zapad ne voli nijednog Srbina , ni proevrospkog kao Djindjic, ni nacionalistu demokratskog tipa kao Kostunica, ni umjerenog nacionalistu, socijalistu i bankara Milosevica, ni tradicionalne Srbe Karadzica i Krajisnika , ni srpske heroje u uniformi Pavkovica i Mladica, ni tipove lidera kao Seselj. Ali rak rana Zapada , Srbin koji je najbolje naslikao svu propast Zapada je Dragos Kalajic , otac srpske Desnice koji je najbolje od svih objasnio razliku izmedju nas Slovena Srba i Rusa koji zudimo za istinom i pravdom i agresivnog lazljivog Zapada , materijslistickog koji je dusu odavno prodao djavolu, Zapadu koji posto ne vjeruje u Boga cini sve da unisti ljudskost, veru , istinu , pravdu , tradiciju. Zato Zapad nudi laz , reality show , zato kontrolisu meduje , svi pisu isto i CNN i Gardijan i Nju Jork Tajms i BBC . Zapad ne voli nijednog Srbina - to Milorad Dodik odlicno zna i raskrstio je sa tim da nikada nece biti GOOD GUY , nikada , slava Rep. Srpskoj
Preporuke:
3
2
20
četvrtak, 24 decembar 2015 23:30
ANALITICAR
@ MarkoPrijatelju ono sto su izdajnici srpstva u Srbiji ucinili protiv Srba od Petog Oktobra spada u anale . Radili su direktno kontra srpskog naroda i Srbije . Vojsku nam razoruzali a komsije na Balkanu su skoro svi listom protiv nas. Upucujem moj srpski narod da 100 puta pogledaju film Darka Bajica BALKANSKA PRAVILA, film snimljen po arhivama srpske i Jugo obavestajne sluzbe u Bgd. Vodio se za vreme SFRJ i nakon smrti Tita unutar srpskih sluzbi rat izmedju Srba koji su uvidjali da je SFRJ antisrpska tvorevina i srpskih agenata koji su radili za ustase cuvajuci SFRJ. U jednom momentu morali su PATRIOTE ubijati ove Srbe izdajnike- lik Laze Ristovskog MATORI, moj ideal kako Srbin treba da misli. Pogledajte danas Srbija ova Vuciceva potpuno izdajnick, potpuno prodata .
Preporuke:
0
1
21
petak, 25 decembar 2015 00:58
Turas
" Setite se ko je 90tih bio naj angazovaniji u razbijanju Jugoslavije??" Pa ti Radonjiću i tvoj Milo ste začetnici novog poturčivanja ubio vas "Gorski Vjenac" jadnici i bede .Vaše tumačenje današnje geo političke strategije je uvrnuto onoliko koliko samo može jedan izdajica da opravda svoje izdajstvo . Vi Srbin niste a pošto su Crnogorci Srbi niste ni Crnogorac - pogodite šta ste i kako se takvi nazivaju ?
Srpski heroj RATKO MLADIĆ je davao svoj život za REPUBLIKU SRPSKU i Srpski narod ali su DS - Tadić uhapsili RATKA MLADIĆA i predali hagu.
SLOBODAN MILOŠEVIĆ je potpisom u Dejtonu stvorio REPUBLIKU SRPSKU.Hoćemo na slobodu RATKA MLADIĆA.
Uostalom, šta i kako će se praznovati, svaka država uređuje svojim zakonom o praznicima. i Srpksa je ovu materiju uredila, jako kvalitetno.
Naravno, promena delova zakona moguća je samo u Narodnoj skupštini Srpske, ako neko ima valjane razloge da neki drugi datum bude Dan Republike, pokrene proceduru, pa ako supi podršku 2/3 poslanika, biće taj datum. Nije problem, i samo tako je razumno.
Opet, istoriju je teško menjati, Srpska je konstituisana 09.01.92., i nekoliko meseci pre nego će muslimanski lideri uvući tadašnju BiH u ratni haos, tako da je samo rođenje Srpske, bez mrlje, neukaljano, jedan dan koji budi samo uzvišena osećanja.
Sama odluka US (preglasavanjem sudija Srba i Hrvata rez- 5:4), je samo još jednom potvrdila da ovaj US donosi isključivo politički motivisane odluke.
Sam je sebe kompromitovao, posledica će biti da će se u Srpskoj Dan Republike praznovati svečanije nego ranije
Ako mislite na to da Dodik tada nije bio na nacionalnoj liniji - u pravu ste. Ali, on je SADA na nacionalnoj liniji, a stranka koja je ONDA stvarala Srpsku - SDS - sad radi na razgradjivanju Srpske! Uloge su se promenile - i zato ja Vas pitam: Jeste li za Bosica zato sto je njegov SDS onda bio srpski (a sad je vise bosnjacki!), ili ste za Dodika, koji onda nije shvatao znacaj stvaranja Srpske, ali je zato sad uporno i dobro brani!? Ako smatrate da bilo ko uime starih zasluga ima pravo da rasturi ono sto je stvarao - tesko se sloziti s Vama. Napokon, ovi koji danas toboze zastupaju SDS onomad su bili u drugom i trecem redu, tek su kasnije doplivali u visoku politiku, nemaju dakle nikakvih zasluga. Neka oni uzivaju pored Bakira, koji ce ih, s pravom, zapljunuti cim mu se prvi put usprotive.
Fjodor Mihajlović Dostojevski
GOVORI i ČLANCI Istočno pitanje
DAKLE.....a Kirbi reče neću da mjenjam....
Vaši komentari zaslužuju malo širi osvrt jer iznosite tvrdnje, koje ne potkrepljujete dokazima.
Tačno je da "Srbija nikad nece zbog Srba van Srbije da svoje interese stavlja na tanak led".
Međutim, nije tačno da "Srbija nikad nije imala zelju da se siri na teritorije preko Drine".
Činjenice dokazuju suprotno.
I kad već pominjete Skadar, upitajte Crnogorce otkud njihova vojska pod Skadrom ako je sve bila srpska ujdurma?
Još više je sporna vaša teza da 1918. god. "Rusi intervenisu na zahtev Vatikana i nagovaraju Srpskog Kralja da odustane od ideje Velike Srbije"(?!).
Koji Rusi 1918?! Da nije možda Lenjin zvao kralja?
Navedite barem neki relevantni istorijski izvor u prilog ovoj tvrdnji.
Ima još podosta tih bajkovitih teza u vašim komentarima, a od mene za ovoj put ovoliko.
"Rusi intervenisu na zahtev Vatikana..." Mozemo li i mi dobiti malo toga na cemu ste Vi?
Svaka Vam čast i hvala velika za odbranu prava Srba iz RS - mislim na vaše obraćanje ovom Đuri Radonjiću . Vi ste Anka patriota i dobro informisana osoba sa odličnim komentarima
@ Djuro Radonjic
Sramota je šta pišete - to je čisti ustašluk - vatikansko britanska prljava antisrpska propaganda . Srbija je srpska država , Bosna je srpska država . Kako to onda Srbija nema prava da " pređe " sa lijeve strane Drine ako je tako . Ako je pre ovoga rata srpaka privatna zemlja činila 64 % Bosne . Kako da se mi Srbi iz RS oslonimo u Srbiji na takve kao što ste vi Đuro . Vojska Rep. Srpske se četiri godine uz pomoć Srbije i CG tukla sa Federacijom BH koja ima duplo više stanovnika od nas i sa kompletnom Hrvatskom sa 4 miliona Hrvata bplus sa NATO PAKT-om . VRS je pokrivala front od 1 000 KM. RS je najveća pobjeda srpskog naroda . Danas je u Federaciji BH u Sapni ubijen Srbin povratnik . Ubijaće Srbe sve dok se budemo ponašali kao vi . Vaš komentar je ponavljam čisti ustašluk
Na Berlinskom kongresu 1878-me srpski narod , naš dobri mučenički narod , je dobio međunarodno priznate dvije države srpske - Srbiju i CG a , Srbi u Bosni su potpali pod austrijsku kontrolu , izvšena je kasnije klasična aneksija Bosne , tada je Srbija imala čini mi se samo 4 miliona ljudi bila svinjogojska sila , Austrija da bi natjerala Srbiju uvela joj je sankcije da ne bi Srbija pomagala nas bosanske Srbe , svoju braću , tada su u Beogradu bile održane patriotske demonstracije . Prema tome Srbija je itekako volila prekodrinske Srbe . Problem nastaje jer su nam u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom najbolji sinovi ginuli po ratištima a mnogi dezerteri ostajali živi pa nam se kvalitet nacije jako smanjio . To je na sahranama vojnika VRS govorio General Mladić stalno , ginu nam najbolji sinovi , najhrabriji , najveće patriote . Prema tome Đuro Radonjiću vaši stavovi su skandalozni , izdajnički , defetistički . Srbija je umorna od ratova , jeste znam ali ali ali
Moraju da shvate KO stoji iza ZAVERE, nauciti sto vise o njima i TEMELJNO SE SUPROTSTAVITI a ne , POMAGATI IM i DAVATI im nase najvrednije RESURSE i na taj nacin (svesno ili nesvesno) SAUCESTVOVATI u ZAVERI.
Mi znamo da je BiH (muslimansko-hrvatski entitet) potpuno kontrolisana od strane stranog okupatora. Cilj okupatora je da se Republika Srpska ponisti...(mi to znamo..).
Kako MALICIOZNO i DEMONSKI funkcionisu OKUPATORI IZ SENKE: Potpisuju se razni sporazumi , menjaju Ustavi i drugi zakoni... Ali, POTOM, "ONI" zele da na SNAZI OSTANU SAMO ONI ZAKONI i DOGOVORI koji ODGOVARAJU OKUPATORU IZ SENKE NE POSTUJUCI SKLOPLJENE UGOVORE I PRAVA SRPSKOG NARODA.
Znaci , SELEKTIVNO , sve sto ide u PRILOG srpskog naroda PONISTAVAJU, ne postujuci ni Medjunarodne zakone .
MI IM TO NE SMEMO DOZVOLITI..
Među muslimanima i Hrvatima nije bilo ubica Srba, a vidimo – po Meketiću, da među njima nema ni kriminalaca. Alal vera braćo Srbi. Zar vam zaista nije jasno da će vas potopiti reka nevine srpske krvi prolivene za Srpsku onoga dana kad se budete součili sa sopstvenim ništavilom.
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/12/17/sveobuhvatni-atak/
A kada je tako sve herojski bilo nema razloga za strah, u ovakvoj polarizaciji svijeta nikome (HVALA BOGU) neće faliti municije te stoga može se opet pokušati sa Tomašicama, Keratrmima, Manjačama... šta košta da košta. Za heroje sloboda cijenu nema.
Lijepo bi bilo, mada su primjeri svakodnevni, da izvjestiš o identifikaciji u romskom selu Skočići koje su masakrirali srbijanski Simini četnici,
'herojska' je to borba bila, nedo Bog nikom
U pravu ste , Zapad ne voli nijednog Srbina , ni proevrospkog kao Djindjic, ni nacionalistu demokratskog tipa kao Kostunica, ni umjerenog nacionalistu, socijalistu i bankara Milosevica, ni tradicionalne Srbe Karadzica i Krajisnika , ni srpske heroje u uniformi Pavkovica i Mladica, ni tipove lidera kao Seselj. Ali rak rana Zapada , Srbin koji je najbolje naslikao svu propast Zapada je Dragos Kalajic , otac srpske Desnice koji je najbolje od svih objasnio razliku izmedju nas Slovena Srba i Rusa koji zudimo za istinom i pravdom i agresivnog lazljivog Zapada , materijslistickog koji je dusu odavno prodao djavolu, Zapadu koji posto ne vjeruje u Boga cini sve da unisti ljudskost, veru , istinu , pravdu , tradiciju. Zato Zapad nudi laz , reality show , zato kontrolisu meduje , svi pisu isto i CNN i Gardijan i Nju Jork Tajms i BBC . Zapad ne voli nijednog Srbina - to Milorad Dodik odlicno zna i raskrstio je sa tim da nikada nece biti GOOD GUY , nikada , slava Rep. Srpskoj