Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ahmet Davutoglu: Teritorija Sirije neće biti deo ruskih imperijalističkih ciljeva

Komentari (57) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 22 decembar 2015 20:57
more Ahmo ne gazi oranje
Dal vam nije rahmetli Aljo i Siriju ostavio u amanet? I sirijski će drumovi poželet Turaka
Preporuke:
178
11
2 utorak, 22 decembar 2015 21:27
1
Najveći srpski dramski pisac Dušan Kovačević u romanu "Bila jednom jedna zemlja" opisao je tu idealizovanu predstavu koju Srbi imaju o Rusima. Jedan lik u romanu kaže da je pravi Rus "visok dva metra, ogroman je, svi zubi su mu gvozdeni".



Treba li reći da je taj idealozovani Rus od dva metra, uopšte ne liči na Vladimira Putina, koji je visok 170. A tek nema veze sa Dmitrijem Medvedevim i njegovih 163 centimetra.
Preporuke:
18
223
3 utorak, 22 decembar 2015 21:28
2
Mitomanija o rusko-srpskom bratstvu ima teorijsku širinu, ali praktičnu granicu. To je nedavno lepo primetio urednik srpskog izdanja časopisa "Russia Beyond the Headlines" napisavši da „Srbi imaju apsolutno idealizovanu predstava o Rusiji i Rusima, koja sa stvarnošću nema nikakve veze“. I da najveći šok doživi onaj Srbin koji je vaspitan u rusofilskom duhu i naučen da voli Rusiju, kada dođe u Rusku Federaciju na privremeni rad, pošto ga niko tamo ne dočekuje raširenih ruku. Niti kaže: "O, dragi naš Srbine, kako ti se radujemo."
Preporuke:
18
222
4 utorak, 22 decembar 2015 21:30
3
Prosečan rusofil u Srbiji je, reklo bi se, kontroverzna ličnost: on je desničar, monarhista, antikomunista, istovremeno voli i Dražu Mihailovića i Vladimira Putina, mada su te dve ličnosti nespojive. Putin, videlo se to i na beogradskoj vojnoj paradi, jeste antifašista partizanskog tipa, četnike ne smatra ruskim saveznicima jer oni to nisu ni bili. Pola četnika sa stajlingom iz filmova Veljka Bulajića, koji sa kokardama svakog maja vitlaju po Ravnoj Gori, ubeđeno je, međutim, da je Putin njihov čovek, nikako „crvenoarmejac“ sa zvezdom petokrakom na kapi.

Taj apsurd je svepristuan, vlasnik neke radnje iz Jagodine koji ima nadimak Srba Četnik ispred svog lokala prošle godine postavio je bilbord sa likom ruskog predsednika i natpisom: „Imperatore, volimo te“. Iako su četnici Draže Mihailovića tokom rata imali saradnju sa Britancima i Amerikancima, a sa Rusima, nikakvu.
Preporuke:
20
213
5 utorak, 22 decembar 2015 21:31
Bole
Čitajući izjave turskih zvaničnika stiče se utisak da su u velikoj panici. Ovo je izjava za unutrašnju upotrebu. Inače i Erdogan i Davutoglu daju na prvi pogled baš zapaljive izjave, ali u praksi se od toga ne realizuje ni 99,99%.
Preporuke:
156
4
6 utorak, 22 decembar 2015 21:31
4
Rus Dmitri koji je često poslom boravio u Beogradu, opet, govorio je svojevremeno da je navikao na srpsku devizu „kad je teško, Rusi. A kad je lako, može bilo ko drugi“.



„Kada vam je teško, Srbi i ostali Sloveni se sete ‘matuške Rusije'. To je razumljivo. No, šta ste vi Srbi uradili da dođe do jačanja veza sa Rusijom? Da vam odmah dam i odgovor, ništa! Svi uče engleski, nemački, španski. Tako je i u ostalim zemljama. Ali zašto tako malo ljudi u Srbiji zna ruski? Kada se u nekoj srpskoj školi pojavi predmet ‘ruski', roditelji pišu peticije Ministarstvu obrazovanja jer ne žele da im deca uče ruski. Koliko Beograđana ode na odmor u Rusiju?„ - pitao se Dmitri.
Preporuke:
77
123
7 utorak, 22 decembar 2015 21:40
siniša
Kad je pominjao turske imperijalne ciljeve bio mi je smešan, jer je on zaglavljen u hodnicima vremena i misli da će se granice crtati jataganima. Sada kad pominje ruske, on kaže imperijalne ciljeve, još je smešniji.Šta turski papak zna šta su naciljali ruski sateliti.

Jednom je zabo "nož u leđa" i sada može ponovo da pokuša. Što reče Putin, ajde Turčine poleti avionom iznad Sirije ako smeš.
Preporuke:
156
6
8 utorak, 22 decembar 2015 22:19
Arčibald Rajs
Za NATOVCA sa brojevima
Zorana, ti li si? Pogledaj malo glasilo Ruska reč i šta misle Rusi o četnicima i ne baljezgaj te NATO gluposti. Vidim da voliš tvoje drugare sa zapada ali se ne radujemo svi osiromašenom uranijumu ka ti.
Preporuke:
173
9
9 utorak, 22 decembar 2015 22:21
Nebojša P
Ohoho, pa imaju Srbi i mitove prema zapadu, da evropljani svi sede u kafićima i piju kapućino, da kad odu u Ameriku ima odmah da uspu, i da im se prostre crveni tepih, da će da ožene ili se udaju za bogatu Amerikanku /Amerikanca, samo da odu u drugu zemlju ( Nemačka, Norveška , Švedska ) i odma uspevaju u životu, bez da se pomuče. Ili, da budem ozbiljniji, kod nas se primaju najjače zapadni mitovi, o hrišćanskoj, naslednici grčke kulture Evropi, o humanom i pravednom zapadu, koji je uspeo da se razvije svojim sredstvima. Mi koliki smo mitomani prema zapadu, pa rusofilija je smešna u odnosu na to. Rusija je moderna kapitalistička država, sila koja traži svoj interes, a mi treba da vidimo da li je taj interes i naš.
A za ovog Turčina, videćemo šta će biti :))).
Preporuke:
181
5
10 utorak, 22 decembar 2015 22:35
nikadsnobom
...Turci su usli u igru koju ne mogu da dobiju...Sve ono sto su Rusi godinama tolerisali zapadu srucice se svom silinom na Tursku...Davutoglu izgleda jadno,...i njegove izjave su izjave "krezave azdaje"...
Preporuke:
142
5
11 utorak, 22 decembar 2015 22:45
Dragan
Ovi umesto da se vade iz ***** u koja su upali oni tonu sve dublje. ĐŠto se nas tiče to je povoljan razvoj situacije. Moglo bi se desiti da se ruskog gneva na primeru turske počnu svi plašiti u svetu.
Preporuke:
116
5
12 utorak, 22 decembar 2015 23:10
Ne klepeći nanulama@ 1, 2, 3, 4, ..........nastavi
Kakve banalnosti čoveče iznosiš kao neka baba gatara iz malog seoceta , kojoj je dosadno, to mogu samo sendvičari rusofobi !
Čuj , kad dođeš da radiš u Rusiju... ili zamišljaš Rusa 2 metra, ili Putin preferira crvene a ne četnike
, kakvi argumenti... stvarno si duhovna beda.Evo da ne trošim vreme na tebe , ja podržavam Putina i crveni sam !
Preporuke:
138
8
13 sreda, 23 decembar 2015 01:07
Causa Spectandum
@ 1,2,3,4

Isti jezik, ista krv, ista vera, a uz Boziju pomoc i isto tlo.
Pogledaj malo zadnjih deset godina. Gde god su rusi usli cizmom, obican svet je zavoleo Moskvu i, mada mali, spremni su da i poginu za nju.
Preporuke:
104
4
14 sreda, 23 decembar 2015 08:19
unger
pa da naravno - ne sme od vas.
Preporuke:
53
2
15 sreda, 23 decembar 2015 08:32
Reddy
Možda i možeš biti crveni ali to ne možeš biti sasmo zbog Putina i Rusa već moraš biti i antifašista a to znači i protiv Draže Mihajlovića i njegovih pristalica među četnicima koji su ne samo sar5ađivali sa nacistima i fašistima već i pisali zamolbena i preučtiva pisma jednom Anti Paveliću i Alojziju Stepincu i pazi ovo, tačno na dan 15. aprila 1945. godine kada se više nego dobro znalo ko su jedni a ko drugi i ko je šta radio, ko se za šta borio a ko je koga klao i uništavao. I ti sada misliš da možeš ovde uz atribut crvenog da se prošvercuješ kao kakav rusofil. Zapamti, komunisti, partizani i antifašisti nisu bili samo Rusi već i svi ostali iz SSSR-a i ne samo iz drage nam Rusije već i sa ostalih evropskih prostora! Pre rusofilstva mora se biti antifašista i antinaci/onali/sta. A ti bi to nekako da sakriješ ili prokrijumčariš, zar ne!?!?!? Šupalj ti je taj ideološki inženjering!
Preporuke:
15
90
16 sreda, 23 decembar 2015 09:53
koba
za natovca sa brojevima

Možeš li navesti i jedan razlog da Srbin današnji voli Amerikanca, Engleza ili Nemca, ...?
Koje poslove Srbin radi kad ode, recimo, u Nemačku?
One što Nemci neće da prihvate, znači najgore.
I tamo ih Nemci jako vole, jedva čekaju da im dođu.

Zar nije Pašić govorio Srbima - Srbi učite decu da mrze Engleze- ili Draža Mihailović - Da nije Nemaca, Englezi bi bili najgori narod Planete-.
Zašto su govorili tako? Nije tebe bilo da im otvoriš oči?

A za voleti Rusiju(i Ruse, razume se) Srbin ima razloga napretek. To je najveći slavenski narod, pravoslavne vere. Da nije bilo Rusa, Srbi (i Bugari) bi danas bili Turci. Pomogli su nam da se oslobodimo turskog jarma, zaštitili nas od Austrougara i oslobodili od fašističke Nemačke.
Kroz istoriju, kada je Rusija bila jaka i mi na Balkanu smo bili sigurni i obrnuto. Kada je Rusija bila slaba, mi na balkanu smo prolevali krv.
Upamtio si bar devedesete, ako istoriju već neznaš.
Preporuke:
98
5
17 sreda, 23 decembar 2015 09:58
Bosanac I petokraka i kokarda - moja
Za ove botove što ne znaju ćirilicu:
Bote, Staljin je bio više privržen ravnogorskom pokretu - Draži što se kasnije uspostavilo nego onom izrodu crvenom, koji nije imao veze sa revolucijom! Pa dobro, nisam u pravu...možda, nego mi odgovorite licemjeri, ko je pucao u Titinu Jugoslaviju 1991/92. Srbi!? Srbi su snoba komunističkog i mrtvog branili i ideologiju, da bi na kraju bila i zvanično prikačena ideja stvaranja Velike Srbije! Znaš li koliko je djece dalo svoje živote zarad titove budalaštine. Koliko se braće zavadilo, koliko je ljudi odvedeno u logore i ostala stratišta! Da li mislite da to Putin ne zna, ko je i šta bio i čiji igrač ovaj prevarant. Upravo tito je sarađivao sa fašistima, a posebno ustašama. Putin je dosledan, kako on izgleda nije personifikacija vojne sile nego smirenosti, pre bih rekao! I još nešto, da nije bilo četnika - Srba u Bosni, dijelovima Crne gore i Srbije ne bi bilo. Zato su danas oni predmet ponižavanja i odricanja u zapadnim medijima baš kao i Putin.
Preporuke:
85
5
18 sreda, 23 decembar 2015 10:21
...
Nikada nije trebalo potcenjivati Turske imperijalne ambicije. Naročito danas!

Pucaju u ruski avion, hitno se obnavljaju deset godina zaustavljeni pregovori o članstvu sa EU.
Dokazi da je sin Erdoganov finansijer ili klijent ISILa, pa nikom ništa.

I šta će ovaj nego po isprobanom Lengli receptu, da menja teze.

Ovde je jedino imperijalna politika na delu u Turskoj i SAD kao potpore.
Preporuke:
63
2
19 sreda, 23 decembar 2015 10:48
nikola
Lepo je deliti pamet,ogovarati,anonimno dostavljati tekstove,prijave itd. Napišite ime,pa neka je izmišljeno,nema veze,znaće se da ste čovek,a ne šraf jezuitskih ideologija zasnovanih na strahu. Što se tiče Rusije i Rusa,Srbije i Srba,zbog čega bi bilo ko,bilo šta,idealizovao? Pa mi smo ROD,zato se uvek u Rusiji osećamo kao svoji na svome,to važi i za Ruse u Srbiji. Naravno,uvek ima izuzetaka,kao npr. internacionalista,koji se ne osećaju spokojno u nacionalnim državama. Bože moj,svet će uvek funkcionisati na principima borbe dobra i zla,pa ne možemo svi biti zli,zar ne?
Ruski jezik je proteran iz škola odlukom PROSVEĆENIH vlasti,te je gojama ostalo da se snalaze kako znaju i umeju. PROSVEĆENI su skloni falsifikatima,pa Srbi u školama,iz istorije,uče da su došli na ove teritorije,sa terena " iza Karpata".
Preporuke:
53
2
20 sreda, 23 decembar 2015 11:17
BOTina
Da se toliko osećam rusom prvo što bi uradio promenio bi turcizme u srpskom jeziku. A ima ih toliko da kada bi ih preko noći izbacili nemoguće bi bilo uspostaviti elementarnu komunikaciju. Sve te reci zameniti ruskim, slavenskim... Pa smetalo nam je kada hrvati ambasade zovu veleposlanstvima i gomila primera na kojima se dokazalo da hrvati više drže do slavenskog korena reci negoli mi koji bez turcizama ne postojimo.
Preporuke:
29
9
21 sreda, 23 decembar 2015 11:18
AntiSNSBot
Ovaj se nacisto pogubio. Sto se tice polemike da li Srbi vole Ruse opravdano ili neopravdano, da li gajimo neke mitove, moje misljenje je da Rusija kao zemlja,kao drzava, zasluzuje nase najdublje postovanje! Ne samo danas, vec stotinama godina unazad. Necu da prepricavam ono sto je neko vec ovde rekao, o tome kada su nam i kako Rusi pomagali. Ali, jedna cinjenica stoji. Kada je Rusija jaka mi se osecamo bolje i sigurnije! I jos jedna cinjenica je bitna ... Rusija nas nikada, aliiii nikada nije bombardovala, niti atakovala na nasu teritoriju. Nikada nije ubijala Srbe zarad nekih svojih interesa. Te stvari su sasvim dovoljne da nas narod ima simpatije za njih! Sa velikom radoscu sam docekala budjenje Ruskog medveda. Ovu Americku (NATO) demokratiju, koja unistava svet, rusi,pali,bombarduje prezirem...da li je to ono cemu treba da se divimo?!
Preporuke:
54
4
22 sreda, 23 decembar 2015 11:55
Dejan
Nisu Turci za šalu.

Oni su Amerikancima geostrateški najvažniji saveznik.

Most su između arapskog sveta i naftnih polja i Evrope. Bugarska letovališta su na par desetina kilometara od granice.

Da ne računamo što od Krima do Turske ima možda 300km morem.

Dok god je Amerika faktor u svetu, biće i Turci. Bez Amerike oni će da izgube na značaju, između Evrope koja ih neće i Arapa koji ne cene njihove "imperijalističke ambicije".
Preporuke:
26
4
23 sreda, 23 decembar 2015 11:59
S.Z.Ž
Za 1,2,3,4

Vidim da si puno čitao ali ništa nisi shvatio i tu je tvoj problem.
Glup si brate a misliš da si mnogo pametan. Valjda ćeš ovo shvatiti ????
Preporuke:
34
6
24 sreda, 23 decembar 2015 12:00
Pepeljuga
Po cenu da me svi ispljuju rećiću da nisam ni anglofil ni rusofil, ali da ipak mislim da smo kao što je lepo napisao Nikola Rusi i Srbi ROD, pa u tom smislu više verujem Rusima.
Rusija nije samo Putin i nema niko večnu tapiju na Rusiju osim ruskog naroda, a nisu svi rusi crveni. U onoj meri u kojoj štiti interese Srbije Putinovu politiku podržavam.
U stvari, ja sam srbofil.
Na žalost, moram ovo da kažem, da neko pokušava da bilo da je tema kultura, politika, verski praznik, istorija, apriori da diskredituje sve koji su bili za ravnogorski pokret i koji poštuju D. Mihailovića, monarhiju, koji drugačije misle, koji se ne stide što su drugačiji, jer kao da su vaspitani u duhu jednoumlja pa imaju tapiju na Andrića, na Putina, na Beograd, na Rusiju (ponekad kad im odgovara citiraju i Pekića i niko im to ne zamera).
Samo sloga Srbina spasava. Druga je stvar da li su komunisti Srbi, ili samo komunisti.
Preporuke:
29
3
25 sreda, 23 decembar 2015 12:00
Beograđanin
Brajko, dobro je Putin ocenio tvoje duševno stanje: tebe je Alah kaznio tako što ti je malo pomerio mozak.
Preporuke:
29
3
26 sreda, 23 decembar 2015 12:07
Vlada
@1,2,3,4

Za pocetak Dusan Kovacevic nije najveci dramski pisac, daleko od toga.

I ostatak komentara ti je isto toliko tacan.
Preporuke:
49
5
27 sreda, 23 decembar 2015 12:30
Pepeljuga plus
Zaboravih da kažem da se i ja slažem da su komentari 1,2,3,4...nebulozni. Zato sam i dala komentar svoj na to, mada nije to tema ovde istina.
Pre neki dan je tema BDP i opet dam komentar, i krene paljba javi se 1,2,3,4... da me prosvetli.
Sedamdeset godina smo mi koji smo drugačiji u stanju pripravnosti, jer nikad ne znaš kad će crvena aždaha da ti vatru sune. Osećam se kao nacionalna manjina u svojoj državi. Baš mi je zlo od svega. Zašto?
Zar rehabilitacijom Mihajlovića nismo završili tu temu, zar nismo shvatili da nam ne može biti bolje dok te podele ne prevaziđemo.
Preporuke:
24
2
28 sreda, 23 decembar 2015 12:56
5
Srpsko-ruska ljubav jeste jedna ideološka papazjanija. Svaki srpski rusofil reći će vam da Srbija nema bližih prijatelja od Rusa, a ni Rusi od Srba, te da je tako bilo od vajkada, iako to nije tačno, bar što se tiče zvanične državne politike. Recimo, Kraljevina Jugoslavija sve vreme svog postojanja nije imala diplomatske odnose sa Sovjetskim savezom. Razlaz između SSSR i Titove Jugoslavije 1948. godine bio je koban za ogroman broj Srba koji su završili na Golom otoku. Eru Gorbačova i Jeljcina karakterisala je ruska nemarnost prema Srbima pa je umesto nekakvog iskrenog savezništva iz Moskve stizao samo državni klovn Vladimir Žirinovski da se grli sa Šešeljem, Nikolićem i Vučićem u njihovoj radikalskoj fazi.
Preporuke:
16
39
29 sreda, 23 decembar 2015 12:59
6
U vreme raspada SFRJ i rata u Hrvatskoj, Bosni, i na Kosovu, a potom i NATO bombardovanja, mnogi su Srbi bili u zabludi smatrajući da će Rusi da uđu u treći svetski rat zbog njih, ali Rusija je još od 1991. godine imala stav da krizu treba rešavati posredstvom Ujedinjenih nacija, mada u Savetu bezbednosti u to vreme nisu glasali ni protiv jedne odluke Zapada. Na Kosovo u junu 1999. godine dolazi svega 200 ruskih vojnika koje dočekuju Srbi, ali ubrzo zatim ti isti Srbi beže jer ih oni nisu zaštitili. Tokom zime 1999. godine, ruski "Gasprom" je, ko se još toga seća, skoro za tri puta smanjio isporuke gasa Srbiji, pri čemu je to učinio bez obaveštavanja Beograda.

Tek sa Putinom Srbi su dobili najboljeg ruskog prijatelja, onakvog kakvog su uvek želeli, pa valjda zato one majice sa njegovim likom idu ko alva. Čini se da se Srbima više sviđa Putinovo antizapadnjaštvo, nego nekakvo tobožnje srbofilstvo.
Preporuke:
13
40
30 sreda, 23 decembar 2015 13:01
7
Putin bi, verovatno, da se kojim slučajem kandiduje na izborima u Srbiji, imao stabilno biračko telo, za njega bi možda glasao i srpski predsednik Nikolić, koji je svojevremeno imao ideju da Srbija postane ruska gubernija. A verovatno i Vučić, čija deca pohađaju privatnu rusku školu u Beogradu.

Sa druge strane, o Putina i njegove obožavaoce su pokušavali da se “ogrebu” i oni koji nisu rusofili. Tako je on još u vreme vlasti Demokratske stranke, koja nikada nije bila rusofilska, počeo da dostiže Josipa Broza Tita po broju gradova koji su ga proglasili za počasnog građanina, taj status je stekao u Somboru, Vrbasu, Loznici, Raškoj, Apatinu, Novom Sadu, Kikindi, Nišu. Demokratska stranka je u predizbornoj kampanji 2008. godine čak plaćala oglase po štampi sa rođendanskom čestitkom Vladimira Putina njihovom tadašnjem lideru Borisu Tadiću.
Preporuke:
16
18
31 sreda, 23 decembar 2015 13:05
8
Srbi su uvek patili od preteranog idealizovanja bratskih odnosa Rusije i Srbije. Čini se, pak, da su razmere tog odnosa sami pothranjivali i uzdizali u nebesa uglavnom kada im je bilo najteže, iako je ‘’rusko-srpsko bratstvo i tradicionalno prijateljstvo’’ malko drukčije u praksi.
Pradeda i deda srpskog premijera toliko su voleli Rusiju da su jedanput uzjahali konje i krenuli za Moskvu iz Čipuljića kod Bugojna, ali su od dolaska na cilj odustali već kod Doboja. Ta epizoda iz istorije familije Vučić nekako liči na rusko-srpsku “vezu”: istorijske simpatije Srba prema Rusima postoje, ali je Rusija toliko daleko da prosečan Srbin odustane već posle 90 kilometara. Posebno ako za Moskvu umesto avionom, krene na konju.
Preporuke:
20
22
32 sreda, 23 decembar 2015 13:05
9
Svojevremeno mi je jedna novinarka iz Moskve koja je dugo živela u Srbiji pričala kako je tokom osamdesetih i devedesetih godina u Beogradu imala utisak da ovde niko ne voli Ruse, iako bi neko sa strane verovatno stekao drugačiji dojam.



„Naslušala sam se priča, posebno u vreme komunizma, da su Rusi narod koji se prodaje za žvake i farmerice. Devedestih je vladala druga fama, da su sve Ruskinje lake žene, a svi Rusi kriminalci. Bilo je i sitnih pakosti, recimo pominjanja ruskog dizajna kao dokaza njegovog nepostojanja. A onda je, negde u vreme bombardovanja Srbije, krenulo ono: 'Rusijo, pomagaj'„ - pričala mi je ona o toj čudnoj romansi
Preporuke:
20
25
33 sreda, 23 decembar 2015 13:33
teletabis
@1,2,3,....9,...

Slažem se sa vama da imate pravo na svoje mišljenje i da ga javno iznesete. Vaš stav do sada je vezan samo za Rusiju, ma kakav on bio. Smatram, a ja očekujem kao i ostali komentatori, Vaše stavove vezane za SAD i EU.

Ali pokušajte osim priče da date neki argument ili svoje viđenje takvih odnosa i zašto to tako vidite jer svi ne razmišljamo isto. I upravo iznošenje argumenata ili barem onoga šta su za nas ponaosob argumenti možemo da razvijemo pristojnu diskusiju.
Preporuke:
29
5
34 sreda, 23 decembar 2015 13:34
koba
@5

Poslednji ruski car Nikolaj II žrtvovao je sebe, porodicu i imperiju ulazeću u I sv. rat vojno nespreman, a sa ciljem da zaštiti Srbe koje je napala Austrougarska imperija.
Kralj Aleksandar je to cenio i nije mogao priznati uzurpatore vlasti SSSR-a nastalog na razvalinama Rusije, iz razloga što su vlast zgrabili prevratom (revolucijom) i što su likvidirali Cara, prijatelja Srba.

Što se tiče Staljina i Tita, stvar je drugojačija. Staljin je bio komunista (Gruzin, a ne Rus), a Tito (Hrvat i kao takav veliki prijatelj Srba)je od 1945. godine bio trojanski konj u komunističkom taboru, poslušnik zapada. Iz tog razloga ga je Staljin hteo ukloniti.
Ovo vreme nema veze ni sa Srbima ni sa Rusima. U obe zemlje vladali su antisrbi i antirusi.
To vreme je toliko opoganilo i Srbe i Ruse, sa nesagledivim negativnim posledicama na budućnost obe zemlje i narode. Produkt tog vremena su Gorbaćov, Jeljcin, Sloba, Drašković, Tadić, i sve Sonje i Nataše koje nam danas sole pamet.
Preporuke:
37
5
35 sreda, 23 decembar 2015 14:10
nikola
Nema se šta zameriti ne imenovanom,solidno barata istorijskim činjenicama,a Boga mi i psihološkim. Jedini problem je u tome što goje znaju koliko su PROSVEĆENI skloni manipulacijama falsifikovanim podatcima. Može se pričati o gnusnim podvalama i spletkama Rusa prema nama,onda i samo onda kada su u vlasti bili PROSVEĆENI,bilo sa jedne ili druge strane. Velika nevolja RODA je ta,što se od pokrštavanja do dana današnjeg, slugeranjski ološ koristi emocijama kao osnovnim alatom za "preumljavanje".Srećom,vremena i ljudi se menjaju, osećanja ostavljamo po strani,hladne glave će se završiti posao. U SLAVU EVROAZIJSKOG CARSTVA!
Preporuke:
21
4
36 sreda, 23 decembar 2015 14:17
@ 1,2,3,4,5,6,7,8))))))))
Ti stvarno nisi u stanju da izneseš ni jedan argument, hoćeš da ti neko nešto veruje na bazi prepričavanja( rekla-kazala) i tvojih utisaka.Za tebe vredi , pametniji si kad ćutiš.
Preporuke:
25
5
37 sreda, 23 decembar 2015 15:04
alan ford
A možda hocćš da kažeš da ste vi to još ranije rezervisali pa ste ih obaranjem aviona na to upozorili?
Preporuke:
14
3
38 sreda, 23 decembar 2015 15:27
Pepeljuga
A što se tiče "tobož srbofilstva" koje pominje 1,2,3,4...... taj termin mogu da upotrebe samo kvazi kosmopolite.
Pravim Srbima ne smeta ZDRAVO srbofilstvo upotrebljeno JEDINO u kontekstu isticanja POLITIKE NEUTRALNOSTI, a nikao u kontekstu veličanja TOBOŽE superiornosti srpske nacije!

Suze su OK.
Prostakluk nije i neće nikad biti.
Preporuke:
19
2
39 sreda, 23 decembar 2015 15:58
nikola
Sultana boli gubitak neopevanih polja maka i firmiranog kanabisa,u okolini nesrećnog Alepa. Ostadoše hemičari,magacioneri i špediteri bez prihoda. Počinju neredi,a i Kurdi traže svoje. Šta sad?
Preporuke:
23
2
40 sreda, 23 decembar 2015 17:58
???
"Ahmet Davutoglu: Teritorija Sirije neće biti deo ruskih imperijalističkih ciljeva..." ali američko-turski imperijalističkih ciljeva ???
Preporuke:
18
2
41 sreda, 23 decembar 2015 20:20
Turas
Biće ono "...more turci ne gaz`te oranje" .Davutoglu (kako lepo ime) koji je kuče iz engleskog čopora veruje da u službi Imperije zasluži svoj "komat" Sirije koje osmanlije odavno priželjkuju . Nije svestan da sa Rusijom zapad igra kompleksniju igru u kojoj može na nekakvim "kontrama" da izgubi Bosfor koji su turci ionako na guzove dobili .Kurdi koji pregovaraju danas sa RF (verovatno ne o masnim kolačima , jer se nalazimo u velikom postu)ulaze radikalnije u igru , da situacija dobija malo više na težini .Moramo da imamo u vidu i američke predizborne kampanje . Znamo da je američkom narodu dosta ratovanja po belome svetu , od koga kao i ostatak sveta samo štete za narode a zarade za trustove Verujem da za Ahmeta zvezde stoje u lošoj konstelaciji .
Preporuke:
11
2
42 sreda, 23 decembar 2015 20:32
Darko
Verovatno u celokupnoj istoriji sveta, nema primera zrtvovanja, bez ikakve
koristi, kakvo je bilo zrtvovanje Sv. Cara Nikolaja Romanova - mucenika.
Srbi NE smeju zaboraviti, da je Sveti Car Nikolaj, bez ikakve koristi za sebe,
a pri tom rizikujuci, mir za svoj narod i drzavu, a samim tim rizikujuci da
izgubi krunu i zivot svoje porodice, usao u rat da bi zastitio nas narod.
Usao je u rat za Srbiju, rat u kojem je izgubio i drzavu i krunu i porodicu
i svoj zivot. . .
Savest nasa nas primorava da placemo kada Rusi placu, i da se radujemo
kada se Rusi raduju.
Veliki je dug nas pred Rusijom. Moze covek biti duzan coveku, moze narod
narodu. Ali dug kojim je Rusija obavezala srpski narod 1914 godine,
tako je ogroman da njega ne mogu vratiti vekovi ni pokolenja.
To je dug ljubavi, koja svezanih ociju ide u smrt, spasavajuci svog bliznjeg ...
Sveti Vladika Nikolaj Velimirovic
Preporuke:
23
2
43 sreda, 23 decembar 2015 21:16
JAroslav
Ako Srbi zaborave šta su im Turci radili i treba Srbi da nestanu. Srbi seti te se šta su vam turci radili. Da li ima još Srba? Moje iskreno mišnjenje je da nema. Srbi jesu turci i vole reči đubre umesto smeće ili čaršav umesto plahta ili kesa umesto vreća ili krevet umesto postelja itd itd Dakle Srbi ima li vas??????? JA MISLIM DA SRBA NEMA.
Preporuke:
12
4
44 sreda, 23 decembar 2015 22:54
Ali ipak :))) 11, 12, 14, 18, 22 ....
Za razliku od Operatora iz CENTARA ZA PSIHOLOSKO DELOVANJE, ja IMAM IME I PREZIME I CIN (MANJE OD PUKOVNIKA VISE OD PORUCNIKA... PRILICNO VISE) i eto da se nadovezem na temu ,,Rusi i okolo Rusa,,...

Vidis SENDVICHARE, Mi RUSI, necemo vas pitati ni dali nas volite, ni dali nas mrzite, ni tebe ni Davutoglua..

Znas li zasto?

Zato sto smo MI SVETSKA SILA, i mi mlatimo i ubijamo po Siriji i uspostavljamo nase pozicije ponovo, od Baze Kam-Ran buhta u Vijetnamu, do Homsa i Irana.

Tebe su JADO ispljuvali i izminusirali i postigao si KONTRA-EFEKAT!!! :)))

Zasto bi Srbi ,,racionalno,, voleli Ruse? Ljubav i bratstvo su NERACIONALNI, ZATO SE I ZOVU LJUBAV I BRATSTVO!

Zasto ja za sovjetske konzerve i relativno malu platu za oficira skapavam ovde na frontu Novoruskom?

Do Pobede se stize ,,neracionalno,, !

A posle pobede i Oslobodjenja Srbije, iz Drzavljanstva VELIKE SRBIJE se brisu i salju u logore SLUGE OKUPATORA!

To je za tebe BITNO, mani se ,,velike politike,, :))))))
Preporuke:
21
0
45 četvrtak, 24 decembar 2015 00:22
ANALITICAR
Ljudi Treci svetski je rat i totalni haos . Evo nova eksplozija veceras u Istanbulu - jedna poginula osoba - nekoliko ranjeno .

Jeste li culi sta je bandit rimski Papa jezuita Franja izjavio - Papa kazao vernicima da proslave ovaj zadnji Bozic - i da je pitanje da li ce sledeceg uopste biti - znajuci sta i koliko Papa zna da li je potreban komentar dodatni ili pojasnjenje
Preporuke:
4
2
46 četvrtak, 24 decembar 2015 01:05
ANALITICAR
Istanbul: U eksploziji na aerodromu poginula čistačica

Klix.ba

U eksploziji koja se jutros dogodila na aerodromu Sabiha Gokcen u Istanbulu poginula je čistačica, javlja BBC.


Do prije samo pola godine prvorazredna vijest je bila da se u Turskoj desi bilo kakva eksplozija ili terorizam . Samo pola godine kasnije potpuno je normalno postalo da se u Turskoj desavaju teroristicki napadi . Juce dvije zene militanti ubijene . Na Jugu rat sa Kurdima . Zemlja od skoro 80 miliona ljudi . Tako je pocinjalo i u SFRJ , male provokacije da bi se kasnije sve zapalilo . Valjda je svima jasno da ce kraj Evrope ali i prakticno celog dosadasnjeg nacina zivota nastati kada pocne rat u Turskoj
Preporuke:
1
1
47 četvrtak, 24 decembar 2015 05:36
@ali ipak/analiticar/topolj (sinonimi)
Evo i mene na straži dok moj zapovjednik ('više od satnika, manje od bojnika') otvara nam novu rizibizi sovjetsku konzervu. Za to vrijeme ja nam tražim konekciju za naše iphone. Inače preziremo induktorske telefone.
PS
Ovo pod navodnicima namjerno je napisano da bi komandant (ali ipak) mogao razviti novu teoriju kako mu pise pripadnik azov bataljona i slicne mastarije i kojestarije.
Preporuke:
2
5
48 četvrtak, 24 decembar 2015 07:24
Srđa Zlopogleđa
Pitam se da li se već krenulo sa intenzivnom obukom i naoružavanjem Kurda?! Sa tim su Rusi morali da krenu mnogo ranije, ali čini mi se da još uvek nije kasno... Sretno - spretno!
Preporuke:
1
0
49 četvrtak, 24 decembar 2015 10:27
no panic
Medijska paranoja uzrokovana viškom informacija. Postoji knjigagdje je autor dokazao da sstatistički živimo u najmirnijoj dekadi ali radi toliko sredstava komunikacije povećana je svijest o riziku, a mediji šire paranoju.
Npr. da ste imali internet i ove silne portale u vrijeme rata irak-iran svaki dan bi vas bombardovali o najmanjoj akciji, jednog pjesadijskog odjeljenja. A tamo je poginulo milion ljudi, imali biste osjećaj da će 3.svjetski svaki čas.
Stanje nije mirno, ali ovo je dječja igra šta je ova kugla preko sebe prevalila. Poludicemo samo od viška (ne)provjerenih informacija.
Preporuke:
2
1
50 četvrtak, 24 decembar 2015 10:38
ANALITIČAR
Vatikan – Papa Franja rekao je masi okupljenoj na Trgu Svetog Petra da ovo može biti poslednji Božić za čovečanstvo.

U dosta mračnom govoru Papa je rekao da sadašnje stanje haosa u svetu označava početak „poslednjih vremena“ i da po svemu sudeći svet u ovo vreme sledeće godine neće više biti ovaj koji sada znamo.

Papa Franja, koji je nedavno (pre mesec dana – http://yournewswire.com/pope-says-christmas-is-cancelled-now-that-world-war-3-has-begun/) izjavio da je Treći svetski rat već počeo, tokom mise koju je ranije ovog decembra držao u Domu Svete Marije, ovogodišnji božić opisao je kao lakrdiju:

„Bliži se božić. Biće lepog osvetljenja, biće proslava, okićenog drveća, čak će biti viđane i scene Hristovog rođenja – a pri tome svet je već u ratu“
Preporuke:
2
1
51 četvrtak, 24 decembar 2015 11:03
ANALITIČAR
@ NO PANIC

Gospodine rat između Iraka i Irana je trajao dugo od 1980 - 1988 i odnio je milion ljudskih žrtava. A koliko vidim Vi kažete da nema mjesta za paniku jer je u Siriji poginulo negdje 250 000 ljudi a to vidim Vi ne vidite kao velike ljudske gubitke. Da razjasnimo rat Irak Iran je bio lokalni dok je rat u Siriji ne samo regionalni nego je globalni, globalni po svemu , ako imate vahabiste koji su došli da ratuju iz čak 93 zemlje ako ne i više. Druga stvar smiješni su podaci o 250 000 poginulih, gubici su do sada preko milion najmanje, samo na Kavkazu je natalitet rapidno pao za ovih 5 godina. Postoje podaci da je samo iz Tunisa i Alžira poginulo minimum minimuma 10 000 vahabista i onda agent i plaćenik britanske službe MI6 onaj Rahman tkz. OPSERVATORIJA ZA LjUDSKA PRAVA iziđe sa ocjenom o 250 000 mrtvih. 11 miliona izbjeglica, u rat uključene velesile kao Rusija i Amerika, posredno Kina, Turska, Izrael , Iran . SIRIJA je bila DETONATOR a sada imamo Jemen , Tursku itd
Preporuke:
2
1
52 četvrtak, 24 decembar 2015 11:15
ANALITIČAR
@ NO PANIC

Svi mi znamo da su Amerika, Saudijska Arabija i Britanija pokrenule svo zlo takozvanim " ARAPSKIM PROLjEĆEM ". General Vesli Klark je javno kazao da je čuo u Pentagonu kojih će 7 zemalja Amerika razbiti, svi gledamo drugar koje zemlje su na tom spisku

Šta je suština moga obraćanja Vama- mjesta za paniku ima itekako, Sirija nije lokalni sukob nego KATALIZATOR velikog rata. Da Vam je neko samo pre mjesec dana kazao da će Turska oboriti ruski vojni avion vi biste mu se smijali. Sada gledamo scene Biblijskog stradanja i katastrofe ljudskog roda. Niko ne javlja za Jemen i ogromne gubitke na svim stranama. Rat je u Turskoj, to nisu provokacije nego rat tamo . Druga je stvar što Erdogan blokira Fejsbuk i Tviter da se šuti o ratu i uništavanju Kurda. Liban je pred pucanjem , Egipat nestabilan, Libija u ratu kao i Irak . Puca se između Jermenije i Azerbejdžana. Novorusija je pred razbuktavanjem opet , Pridnestrovlje , Baltik , Avganistan , Pakistan . SIRIJA je KATALIZATOR ZLA
Preporuke:
1
1
53 četvrtak, 24 decembar 2015 11:28
ANALITIČAR
Ubijen povratnik u opštini Sapna

Milan Sarić, povratnik u mjesto Skakovica, opština Sapna, ubijen je u svojoj kući, gdje je pronađen vezan.


Pripadnici MUP-a Tuzlanskog kantona su obavili uviđaj, a izdata je i naredba za obdukciju.

Tužilaštvo Tuzlanskog kantona vodi istragu kako bi otkrilo motive ubistva



Svaki dan sve je gore i gore i u Bosni i širom svijeta , masonerija je ARAPSKIM PROLjEĆEM pustila duha zla iz boce , sada imamo Ukrajinu , Jemen , Irak , Libiju , Tursku , Egipat , Siriju , sve je gore i gore . Biće sve gore i gore . Po meni samo ludaci i idioti su optimisti . U Grčkoj blizu milion azilanata . Grčka dozvolila istopolne brakove . PAPA izjavljuje da je ovo možda poslednji Božić u miru , jordanski kralj kaže da je treći svetski rat . Miroslav Lazanski izjavljuje da je čuo u sedištu NATOa visoke generala NATOa koji kažu da će treći svetski rat krenuti u četvrtak , ali ne zna koji četvrtak . Zapad je napravio svo ovo zlo , veliko zlo i ludnicu
Preporuke:
3
1
54 četvrtak, 24 decembar 2015 15:52
ANALITIČAR
Rimski PAPA koji je inače jezuita Franja je potpuno u pravu da je u toku Treći svetski rat .

Turska - veliki sukobi na Jugoistoku Turske gdje su Kurdi većina , oko 115 Kurda iz Radničke partije Kurdistana PKK ubijeno , turska armija i policija preko 15 000 ljudi napada . 200 000 izbjeglica . Turska imala 2 poginula policajca ovih dana . Kurdi tvrde da su 45 turskih policajaca i vojnika smakli

Turska - Istanbul juče ubijene dvije Kurdkinje

Jemen - Hutiji opet danas TOČKOM pogodili štab saudijskih agresora i plaćenika koje su angažovali Emirati i Saudi , veliki broj poginulih

Izrael i Palestina - Izrael danas likvidirao 4 palestinca , od početka Oktobra preko 130 palestinaca mrtvo i oko 20 izraelaca


Irak - velike borbe u Ramadiju , iračka armija čisti zadnje džepove

Sirija - gori čitava zemlja , napredovanje sirijske armije , Rusa i Iranaca , pogotovo na Alepu , Latakiji . Izrael u bombardovanju ubio Samira Kantara jednog od vodećih operativaca Hezbolaha i palestinaca
Preporuke:
2
0
55 četvrtak, 24 decembar 2015 17:10
analitičaru
sem evidencije događanja kada već alarmiraš na uzbunu reci šta predlažeš: restrikciju civilnog života, naoružani narod koji je u takvoj neurotičkoj fazi da bi naoružavanjem samo gasio požar benzinom... šta je preventiva. Znaš kakav je izbor, bio flegman ili se trovao dnevnim događajima od 'istorijske' važnosti - ništa nećeš promjeniti. Prateći iz sta u sat samo možeš šenuti s uma.
Preporuke:
0
1
56 četvrtak, 24 decembar 2015 17:32
ANALITIČAR
@ analiticaru

Nemoćan sam drugar da bilo šta predložim , samo vidim eskalaciju zla , čistog zla , bojim se za šest mjeseci da neće biti dana bez 100 terorističkih napada . Svaka normalnost nestaje , svaka šansa za mir nestaje , ruše države , ekonomija je katastrofalna , razorili su Ukrajinu sa 46 miliona ljudi , Siriju sa 23 miliona , SFRJ sa 23 miliona . Libiju sa 6 miliona . Od ljudi prave bijednike , izbjeglice , nevoljnike . Zlo se samo gomila . Izlaz ne postoji siguran sam , možemo se praviti da je sve u redu ali ne znam više ništa . Evo ti predloži nam nešto ako imaš ideju
Preporuke:
2
0
57 četvrtak, 24 decembar 2015 17:48
buca
E, jado...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner