Дал вам није рахметли Аљо и Сирију оставио у аманет? И сиријски ће друмови пожелет Турака
Препоруке:
178
11
2
уторак, 22 децембар 2015 21:27
1
Najveći srpski dramski pisac Dušan Kovačević u romanu "Bila jednom jedna zemlja" opisao je tu idealizovanu predstavu koju Srbi imaju o Rusima. Jedan lik u romanu kaže da je pravi Rus "visok dva metra, ogroman je, svi zubi su mu gvozdeni".
Treba li reći da je taj idealozovani Rus od dva metra, uopšte ne liči na Vladimira Putina, koji je visok 170. A tek nema veze sa Dmitrijem Medvedevim i njegovih 163 centimetra.
Препоруке:
18
223
3
уторак, 22 децембар 2015 21:28
2
Mitomanija o rusko-srpskom bratstvu ima teorijsku širinu, ali praktičnu granicu. To je nedavno lepo primetio urednik srpskog izdanja časopisa "Russia Beyond the Headlines" napisavši da „Srbi imaju apsolutno idealizovanu predstava o Rusiji i Rusima, koja sa stvarnošću nema nikakve veze“. I da najveći šok doživi onaj Srbin koji je vaspitan u rusofilskom duhu i naučen da voli Rusiju, kada dođe u Rusku Federaciju na privremeni rad, pošto ga niko tamo ne dočekuje raširenih ruku. Niti kaže: "O, dragi naš Srbine, kako ti se radujemo."
Препоруке:
18
222
4
уторак, 22 децембар 2015 21:30
3
Prosečan rusofil u Srbiji je, reklo bi se, kontroverzna ličnost: on je desničar, monarhista, antikomunista, istovremeno voli i Dražu Mihailovića i Vladimira Putina, mada su te dve ličnosti nespojive. Putin, videlo se to i na beogradskoj vojnoj paradi, jeste antifašista partizanskog tipa, četnike ne smatra ruskim saveznicima jer oni to nisu ni bili. Pola četnika sa stajlingom iz filmova Veljka Bulajića, koji sa kokardama svakog maja vitlaju po Ravnoj Gori, ubeđeno je, međutim, da je Putin njihov čovek, nikako „crvenoarmejac“ sa zvezdom petokrakom na kapi.
Taj apsurd je svepristuan, vlasnik neke radnje iz Jagodine koji ima nadimak Srba Četnik ispred svog lokala prošle godine postavio je bilbord sa likom ruskog predsednika i natpisom: „Imperatore, volimo te“. Iako su četnici Draže Mihailovića tokom rata imali saradnju sa Britancima i Amerikancima, a sa Rusima, nikakvu.
Препоруке:
20
213
5
уторак, 22 децембар 2015 21:31
Боле
Читајући изјаве турских званичника стиче се утисак да су у великој паници. Ово је изјава за унутрашњу употребу. Иначе и Ердоган и Давутоглу дају на први поглед баш запаљиве изјаве, али у пракси се од тога не реализује ни 99,99%.
Препоруке:
156
4
6
уторак, 22 децембар 2015 21:31
4
Rus Dmitri koji je često poslom boravio u Beogradu, opet, govorio je svojevremeno da je navikao na srpsku devizu „kad je teško, Rusi. A kad je lako, može bilo ko drugi“.
„Kada vam je teško, Srbi i ostali Sloveni se sete ‘matuške Rusije'. To je razumljivo. No, šta ste vi Srbi uradili da dođe do jačanja veza sa Rusijom? Da vam odmah dam i odgovor, ništa! Svi uče engleski, nemački, španski. Tako je i u ostalim zemljama. Ali zašto tako malo ljudi u Srbiji zna ruski? Kada se u nekoj srpskoj školi pojavi predmet ‘ruski', roditelji pišu peticije Ministarstvu obrazovanja jer ne žele da im deca uče ruski. Koliko Beograđana ode na odmor u Rusiju?„ - pitao se Dmitri.
Препоруке:
77
123
7
уторак, 22 децембар 2015 21:40
синиша
Кад је помињао турске империјалне циљеве био ми је смешан, јер је он заглављен у ходницима времена и мисли да ће се границе цртати јатаганима. Сада кад помиње руске, он каже империјалне циљеве, још је смешнији.Шта турски папак зна шта су нациљали руски сателити.
Једном је забо "нож у леђа" и сада може поново да покуша. Што рече Путин, ајде Турчине полети авионом изнад Сирије ако смеш.
Препоруке:
156
6
8
уторак, 22 децембар 2015 22:19
Arčibald Rajs
Za NATOVCA sa brojevima
Zorana, ti li si? Pogledaj malo glasilo Ruska reč i šta misle Rusi o četnicima i ne baljezgaj te NATO gluposti. Vidim da voliš tvoje drugare sa zapada ali se ne radujemo svi osiromašenom uranijumu ka ti.
Препоруке:
173
9
9
уторак, 22 децембар 2015 22:21
Небојша П
Охохо, па имају Срби и митове према западу, да европљани сви седе у кафићима и пију капућино, да кад оду у Америку има одмах да успу, и да им се простре црвени тепих, да ће да ожене или се удају за богату Американку /Американца, само да оду у другу земљу ( Немачка, Норвешка , Шведска ) и одма успевају у животу, без да се помуче. Или, да будем озбиљнији, код нас се примају најјаче западни митови, о хришћанској, наследници грчке културе Европи, о хуманом и праведном западу, који је успео да се развије својим средствима. Ми колики смо митомани према западу, па русофилија је смешна у односу на то. Русија је модерна капиталистичка држава, сила која тражи свој интерес, а ми треба да видимо да ли је тај интерес и наш.
А за овог Турчина, видећемо шта ће бити :))).
Препоруке:
181
5
10
уторак, 22 децембар 2015 22:35
nikadsnobom
...Turci su usli u igru koju ne mogu da dobiju...Sve ono sto su Rusi godinama tolerisali zapadu srucice se svom silinom na Tursku...Davutoglu izgleda jadno,...i njegove izjave su izjave "krezave azdaje"...
Препоруке:
142
5
11
уторак, 22 децембар 2015 22:45
Драган
Ови уместо да се ваде из ***** у која су упали они тону све дубље. ЂШто се нас тиче то је повољан развој ситуације. Могло би се десити да се руског гнева на примеру турске почну сви плашити у свету.
Препоруке:
116
5
12
уторак, 22 децембар 2015 23:10
Не клепећи нанулама@ 1, 2, 3, 4, ..........настави
Какве баналности човече износиш као нека баба гатара из малог сеоцета , којој је досадно, то могу само сендвичари русофоби !
Чуј , кад дођеш да радиш у Русију... или замишљаш Руса 2 метра, или Путин преферира црвене а не четнике
, какви аргументи... стварно си духовна беда.Ево да не трошим време на тебе , ја подржавам Путина и црвени сам !
Препоруке:
138
8
13
среда, 23 децембар 2015 01:07
Causa Spectandum
@ 1,2,3,4
Isti jezik, ista krv, ista vera, a uz Boziju pomoc i isto tlo.
Pogledaj malo zadnjih deset godina. Gde god su rusi usli cizmom, obican svet je zavoleo Moskvu i, mada mali, spremni su da i poginu za nju.
Препоруке:
104
4
14
среда, 23 децембар 2015 08:19
unger
pa da naravno - ne sme od vas.
Препоруке:
53
2
15
среда, 23 децембар 2015 08:32
Reddy
Možda i možeš biti crveni ali to ne možeš biti sasmo zbog Putina i Rusa već moraš biti i antifašista a to znači i protiv Draže Mihajlovića i njegovih pristalica među četnicima koji su ne samo sar5ađivali sa nacistima i fašistima već i pisali zamolbena i preučtiva pisma jednom Anti Paveliću i Alojziju Stepincu i pazi ovo, tačno na dan 15. aprila 1945. godine kada se više nego dobro znalo ko su jedni a ko drugi i ko je šta radio, ko se za šta borio a ko je koga klao i uništavao. I ti sada misliš da možeš ovde uz atribut crvenog da se prošvercuješ kao kakav rusofil. Zapamti, komunisti, partizani i antifašisti nisu bili samo Rusi već i svi ostali iz SSSR-a i ne samo iz drage nam Rusije već i sa ostalih evropskih prostora! Pre rusofilstva mora se biti antifašista i antinaci/onali/sta. A ti bi to nekako da sakriješ ili prokrijumčariš, zar ne!?!?!? Šupalj ti je taj ideološki inženjering!
Препоруке:
15
90
16
среда, 23 децембар 2015 09:53
koba
za natovca sa brojevima
Možeš li navesti i jedan razlog da Srbin današnji voli Amerikanca, Engleza ili Nemca, ...?
Koje poslove Srbin radi kad ode, recimo, u Nemačku?
One što Nemci neće da prihvate, znači najgore.
I tamo ih Nemci jako vole, jedva čekaju da im dođu.
Zar nije Pašić govorio Srbima - Srbi učite decu da mrze Engleze- ili Draža Mihailović - Da nije Nemaca, Englezi bi bili najgori narod Planete-.
Zašto su govorili tako? Nije tebe bilo da im otvoriš oči?
A za voleti Rusiju(i Ruse, razume se) Srbin ima razloga napretek. To je najveći slavenski narod, pravoslavne vere. Da nije bilo Rusa, Srbi (i Bugari) bi danas bili Turci. Pomogli su nam da se oslobodimo turskog jarma, zaštitili nas od Austrougara i oslobodili od fašističke Nemačke.
Kroz istoriju, kada je Rusija bila jaka i mi na Balkanu smo bili sigurni i obrnuto. Kada je Rusija bila slaba, mi na balkanu smo prolevali krv.
Upamtio si bar devedesete, ako istoriju već neznaš.
Препоруке:
98
5
17
среда, 23 децембар 2015 09:58
Босанац И петокрака и кокарда - моја
За ове ботове што не знају ћирилицу:
Боте, Стаљин је био више привржен равногорском покрету - Дражи што се касније успоставило него оном изроду црвеном, који није имао везе са револуцијом! Па добро, нисам у праву...можда, него ми одговорите лицемјери, ко је пуцао у Титину Југославију 1991/92. Срби!? Срби су сноба комунистичког и мртвог бранили и идеологију, да би на крају била и званично прикачена идеја стварања Велике Србије! Знаш ли колико је дјеце дало своје животе зарад титове будалаштине. Колико се браће завадило, колико је људи одведено у логоре и остала стратишта! Да ли мислите да то Путин не зна, ко је и шта био и чији играч овај преварант. Управо тито је сарађивао са фашистима, а посебно усташама. Путин је доследан, како он изгледа није персонификација војне силе него смирености, пре бих рекао! И још нешто, да није било четника - Срба у Босни, дијеловима Црне горе и Србије не би било. Зато су данас они предмет понижавања и одрицања у западним медијима баш као и Путин.
Препоруке:
85
5
18
среда, 23 децембар 2015 10:21
...
Никада није требало потцењивати Турске империјалне амбиције. Нарочито данас!
Пуцају у руски авион, хитно се обнављају десет година заустављени преговори о чланству са ЕУ.
Докази да је син Ердоганов финансијер или клијент ИСИЛа, па ником ништа.
И шта ће овај него по испробаном Ленгли рецепту, да мења тезе.
Овде је једино империјална политика на делу у Турској и САД као потпоре.
Препоруке:
63
2
19
среда, 23 децембар 2015 10:48
никола
Лепо је делити памет,оговарати,анонимно достављати текстове,пријаве итд. Напишите име,па нека је измишљено,нема везе,знаће се да сте човек,а не шраф језуитских идеологија заснованих на страху. Што се тиче Русије и Руса,Србије и Срба,због чега би било ко,било шта,идеализовао? Па ми смо РОД,зато се увек у Русији осећамо као своји на своме,то важи и за Русе у Србији. Наравно,увек има изузетака,као нпр. интернационалиста,који се не осећају спокојно у националним државама. Боже мој,свет ће увек функционисати на принципима борбе добра и зла,па не можемо сви бити зли,зар не?
Руски језик је протеран из школа одлуком ПРОСВЕЋЕНИХ власти,те је гојама остало да се сналазе како знају и умеју. ПРОСВЕЋЕНИ су склони фалсификатима,па Срби у школама,из историје,уче да су дошли на ове територије,са терена " иза Карпата".
Препоруке:
53
2
20
среда, 23 децембар 2015 11:17
BOTina
Da se toliko osećam rusom prvo što bi uradio promenio bi turcizme u srpskom jeziku. A ima ih toliko da kada bi ih preko noći izbacili nemoguće bi bilo uspostaviti elementarnu komunikaciju. Sve te reci zameniti ruskim, slavenskim... Pa smetalo nam je kada hrvati ambasade zovu veleposlanstvima i gomila primera na kojima se dokazalo da hrvati više drže do slavenskog korena reci negoli mi koji bez turcizama ne postojimo.
Препоруке:
29
9
21
среда, 23 децембар 2015 11:18
AntiSNSBot
Ovaj se nacisto pogubio. Sto se tice polemike da li Srbi vole Ruse opravdano ili neopravdano, da li gajimo neke mitove, moje misljenje je da Rusija kao zemlja,kao drzava, zasluzuje nase najdublje postovanje! Ne samo danas, vec stotinama godina unazad. Necu da prepricavam ono sto je neko vec ovde rekao, o tome kada su nam i kako Rusi pomagali. Ali, jedna cinjenica stoji. Kada je Rusija jaka mi se osecamo bolje i sigurnije! I jos jedna cinjenica je bitna ... Rusija nas nikada, aliiii nikada nije bombardovala, niti atakovala na nasu teritoriju. Nikada nije ubijala Srbe zarad nekih svojih interesa. Te stvari su sasvim dovoljne da nas narod ima simpatije za njih! Sa velikom radoscu sam docekala budjenje Ruskog medveda. Ovu Americku (NATO) demokratiju, koja unistava svet, rusi,pali,bombarduje prezirem...da li je to ono cemu treba da se divimo?!
Препоруке:
54
4
22
среда, 23 децембар 2015 11:55
Дејан
Нису Турци за шалу.
Они су Американцима геостратешки најважнији савезник.
Мост су између арапског света и нафтних поља и Европе. Бугарска летовалишта су на пар десетина километара од границе.
Да не рачунамо што од Крима до Турске има можда 300км морем.
Док год је Америка фактор у свету, биће и Турци. Без Америке они ће да изгубе на значају, између Европе која их неће и Арапа који не цене њихове "империјалистичке амбиције".
Препоруке:
26
4
23
среда, 23 децембар 2015 11:59
S.Z.Ž
Za 1,2,3,4
Vidim da si puno čitao ali ništa nisi shvatio i tu je tvoj problem.
Glup si brate a misliš da si mnogo pametan. Valjda ćeš ovo shvatiti ????
Препоруке:
34
6
24
среда, 23 децембар 2015 12:00
Пепељуга
По цену да ме сви испљују рећићу да нисам ни англофил ни русофил, али да ипак мислим да смо као што је лепо написао Никола Руси и Срби РОД, па у том смислу више верујем Русима.
Русија није само Путин и нема нико вечну тапију на Русију осим руског народа, а нису сви руси црвени. У оној мери у којој штити интересе Србије Путинову политику подржавам.
У ствари, ја сам србофил.
На жалост, морам ово да кажем, да неко покушава да било да је тема култура, политика, верски празник, историја, априори да дискредитује све који су били за равногорски покрет и који поштују Д. Михаиловића, монархију, који другачије мисле, који се не стиде што су другачији, јер као да су васпитани у духу једноумља па имају тапију на Андрића, на Путина, на Београд, на Русију (понекад кад им одговара цитирају и Пекића и нико им то не замера).
Само слога Србина спасава. Друга је ствар да ли су комунисти Срби, или само комунисти.
Препоруке:
29
3
25
среда, 23 децембар 2015 12:00
Београђанин
Брајко, добро је Путин оценио твоје душевно стање: тебе је Алах казнио тако што ти је мало померио мозак.
Препоруке:
29
3
26
среда, 23 децембар 2015 12:07
Vlada
@1,2,3,4
Za pocetak Dusan Kovacevic nije najveci dramski pisac, daleko od toga.
I ostatak komentara ti je isto toliko tacan.
Препоруке:
49
5
27
среда, 23 децембар 2015 12:30
Пепељуга плус
Заборавих да кажем да се и ја слажем да су коментари 1,2,3,4...небулозни. Зато сам и дала коментар свој на то, мада није то тема овде истина.
Пре неки дан је тема БДП и опет дам коментар, и крене паљба јави се 1,2,3,4... да ме просветли.
Седамдесет година смо ми који смо другачији у стању приправности, јер никад не знаш кад ће црвена аждаха да ти ватру суне. Осећам се као национална мањина у својој држави. Баш ми је зло од свега. Зашто?
Зар рехабилитацијом Михајловића нисмо завршили ту тему, зар нисмо схватили да нам не може бити боље док те поделе не превазиђемо.
Препоруке:
24
2
28
среда, 23 децембар 2015 12:56
5
Srpsko-ruska ljubav jeste jedna ideološka papazjanija. Svaki srpski rusofil reći će vam da Srbija nema bližih prijatelja od Rusa, a ni Rusi od Srba, te da je tako bilo od vajkada, iako to nije tačno, bar što se tiče zvanične državne politike. Recimo, Kraljevina Jugoslavija sve vreme svog postojanja nije imala diplomatske odnose sa Sovjetskim savezom. Razlaz između SSSR i Titove Jugoslavije 1948. godine bio je koban za ogroman broj Srba koji su završili na Golom otoku. Eru Gorbačova i Jeljcina karakterisala je ruska nemarnost prema Srbima pa je umesto nekakvog iskrenog savezništva iz Moskve stizao samo državni klovn Vladimir Žirinovski da se grli sa Šešeljem, Nikolićem i Vučićem u njihovoj radikalskoj fazi.
Препоруке:
16
39
29
среда, 23 децембар 2015 12:59
6
U vreme raspada SFRJ i rata u Hrvatskoj, Bosni, i na Kosovu, a potom i NATO bombardovanja, mnogi su Srbi bili u zabludi smatrajući da će Rusi da uđu u treći svetski rat zbog njih, ali Rusija je još od 1991. godine imala stav da krizu treba rešavati posredstvom Ujedinjenih nacija, mada u Savetu bezbednosti u to vreme nisu glasali ni protiv jedne odluke Zapada. Na Kosovo u junu 1999. godine dolazi svega 200 ruskih vojnika koje dočekuju Srbi, ali ubrzo zatim ti isti Srbi beže jer ih oni nisu zaštitili. Tokom zime 1999. godine, ruski "Gasprom" je, ko se još toga seća, skoro za tri puta smanjio isporuke gasa Srbiji, pri čemu je to učinio bez obaveštavanja Beograda.
Tek sa Putinom Srbi su dobili najboljeg ruskog prijatelja, onakvog kakvog su uvek želeli, pa valjda zato one majice sa njegovim likom idu ko alva. Čini se da se Srbima više sviđa Putinovo antizapadnjaštvo, nego nekakvo tobožnje srbofilstvo.
Препоруке:
13
40
30
среда, 23 децембар 2015 13:01
7
Putin bi, verovatno, da se kojim slučajem kandiduje na izborima u Srbiji, imao stabilno biračko telo, za njega bi možda glasao i srpski predsednik Nikolić, koji je svojevremeno imao ideju da Srbija postane ruska gubernija. A verovatno i Vučić, čija deca pohađaju privatnu rusku školu u Beogradu.
Sa druge strane, o Putina i njegove obožavaoce su pokušavali da se “ogrebu” i oni koji nisu rusofili. Tako je on još u vreme vlasti Demokratske stranke, koja nikada nije bila rusofilska, počeo da dostiže Josipa Broza Tita po broju gradova koji su ga proglasili za počasnog građanina, taj status je stekao u Somboru, Vrbasu, Loznici, Raškoj, Apatinu, Novom Sadu, Kikindi, Nišu. Demokratska stranka je u predizbornoj kampanji 2008. godine čak plaćala oglase po štampi sa rođendanskom čestitkom Vladimira Putina njihovom tadašnjem lideru Borisu Tadiću.
Препоруке:
16
18
31
среда, 23 децембар 2015 13:05
8
Srbi su uvek patili od preteranog idealizovanja bratskih odnosa Rusije i Srbije. Čini se, pak, da su razmere tog odnosa sami pothranjivali i uzdizali u nebesa uglavnom kada im je bilo najteže, iako je ‘’rusko-srpsko bratstvo i tradicionalno prijateljstvo’’ malko drukčije u praksi.
Pradeda i deda srpskog premijera toliko su voleli Rusiju da su jedanput uzjahali konje i krenuli za Moskvu iz Čipuljića kod Bugojna, ali su od dolaska na cilj odustali već kod Doboja. Ta epizoda iz istorije familije Vučić nekako liči na rusko-srpsku “vezu”: istorijske simpatije Srba prema Rusima postoje, ali je Rusija toliko daleko da prosečan Srbin odustane već posle 90 kilometara. Posebno ako za Moskvu umesto avionom, krene na konju.
Препоруке:
20
22
32
среда, 23 децембар 2015 13:05
9
Svojevremeno mi je jedna novinarka iz Moskve koja je dugo živela u Srbiji pričala kako je tokom osamdesetih i devedesetih godina u Beogradu imala utisak da ovde niko ne voli Ruse, iako bi neko sa strane verovatno stekao drugačiji dojam.
„Naslušala sam se priča, posebno u vreme komunizma, da su Rusi narod koji se prodaje za žvake i farmerice. Devedestih je vladala druga fama, da su sve Ruskinje lake žene, a svi Rusi kriminalci. Bilo je i sitnih pakosti, recimo pominjanja ruskog dizajna kao dokaza njegovog nepostojanja. A onda je, negde u vreme bombardovanja Srbije, krenulo ono: 'Rusijo, pomagaj'„ - pričala mi je ona o toj čudnoj romansi
Препоруке:
20
25
33
среда, 23 децембар 2015 13:33
телетабис
@1,2,3,....9,...
Слажем се са вама да имате право на своје мишљење и да га јавно изнесете. Ваш став до сада је везан само за Русију, ма какав он био. Сматрам, а ја очекујем као и остали коментатори, Ваше ставове везане за САД и ЕУ.
Али покушајте осим приче да дате неки аргумент или своје виђење таквих односа и зашто то тако видите јер сви не размишљамо исто. И управо изношење аргумената или барем онога шта су за нас понаособ аргументи можемо да развијемо пристојну дискусију.
Препоруке:
29
5
34
среда, 23 децембар 2015 13:34
koba
@5
Poslednji ruski car Nikolaj II žrtvovao je sebe, porodicu i imperiju ulazeću u I sv. rat vojno nespreman, a sa ciljem da zaštiti Srbe koje je napala Austrougarska imperija.
Kralj Aleksandar je to cenio i nije mogao priznati uzurpatore vlasti SSSR-a nastalog na razvalinama Rusije, iz razloga što su vlast zgrabili prevratom (revolucijom) i što su likvidirali Cara, prijatelja Srba.
Što se tiče Staljina i Tita, stvar je drugojačija. Staljin je bio komunista (Gruzin, a ne Rus), a Tito (Hrvat i kao takav veliki prijatelj Srba)je od 1945. godine bio trojanski konj u komunističkom taboru, poslušnik zapada. Iz tog razloga ga je Staljin hteo ukloniti.
Ovo vreme nema veze ni sa Srbima ni sa Rusima. U obe zemlje vladali su antisrbi i antirusi.
To vreme je toliko opoganilo i Srbe i Ruse, sa nesagledivim negativnim posledicama na budućnost obe zemlje i narode. Produkt tog vremena su Gorbaćov, Jeljcin, Sloba, Drašković, Tadić, i sve Sonje i Nataše koje nam danas sole pamet.
Препоруке:
37
5
35
среда, 23 децембар 2015 14:10
никола
Нема се шта замерити не именованом,солидно барата историјским чињеницама,а Бога ми и психолошким. Једини проблем је у томе што гоје знају колико су ПРОСВЕЋЕНИ склони манипулацијама фалсификованим податцима. Може се причати о гнусним подвалама и сплеткама Руса према нама,онда и само онда када су у власти били ПРОСВЕЋЕНИ,било са једне или друге стране. Велика невоља РОДА је та,што се од покрштавања до дана данашњег, слугерањски олош користи емоцијама као основним алатом за "преумљавање".Срећом,времена и људи се мењају, осећања остављамо по страни,хладне главе ће се завршити посао. У СЛАВУ ЕВРОАЗИЈСКОГ ЦАРСТВА!
Препоруке:
21
4
36
среда, 23 децембар 2015 14:17
@ 1,2,3,4,5,6,7,8))))))))
Ti stvarno nisi u stanju da izneseš ni jedan argument, hoćeš da ti neko nešto veruje na bazi prepričavanja( rekla-kazala) i tvojih utisaka.Za tebe vredi , pametniji si kad ćutiš.
Препоруке:
25
5
37
среда, 23 децембар 2015 15:04
alan ford
A možda hocćš da kažeš da ste vi to još ranije rezervisali pa ste ih obaranjem aviona na to upozorili?
Препоруке:
14
3
38
среда, 23 децембар 2015 15:27
Пепељуга
А што се тиче "тобож србофилства" које помиње 1,2,3,4...... тај термин могу да употребе само квази космополите.
Правим Србима не смета ЗДРАВО србофилство употребљено ЈЕДИНО у контексту истицања ПОЛИТИКЕ НЕУТРАЛНОСТИ, а никао у контексту величања ТОБОЖЕ супериорности српске нације!
Сузе су ОК.
Простаклук није и неће никад бити.
Препоруке:
19
2
39
среда, 23 децембар 2015 15:58
никола
Султана боли губитак неопеваних поља мака и фирмираног канабиса,у околини несрећног Алепа. Остадоше хемичари,магационери и шпедитери без прихода. Почињу нереди,а и Курди траже своје. Шта сад?
Препоруке:
23
2
40
среда, 23 децембар 2015 17:58
???
"Ахмет Давутоглу: Територија Сирије неће бити део руских империјалистичких циљева..." али америчко-турски империјалистичких циљева ???
Препоруке:
18
2
41
среда, 23 децембар 2015 20:20
Tурас
Биће оно "...море турци не газ`те орање" .Давутоглу (како лепо име) који је куче из енглеског чопора верује да у служби Империје заслужи свој "комат" Сирије које османлије одавно прижељкују . Није свестан да са Русијом запад игра комплекснију игру у којој може на некаквим "контрама" да изгуби Босфор који су турци ионако на гузове добили .Курди који преговарају данас са РФ (вероватно не о масним колачима , јер се налазимо у великом посту)улазе радикалније у игру , да ситуација добија мало више на тежини .Морамо да имамо у виду и америчке предизборне кампање . Знамо да је америчком народу доста ратовања по беломе свету , од кога као и остатак света само штете за народе а зараде за трустове Верујем да за Ахмета звезде стоје у лошој констелацији .
Препоруке:
11
2
42
среда, 23 децембар 2015 20:32
Darko
Verovatno u celokupnoj istoriji sveta, nema primera zrtvovanja, bez ikakve
koristi, kakvo je bilo zrtvovanje Sv. Cara Nikolaja Romanova - mucenika.
Srbi NE smeju zaboraviti, da je Sveti Car Nikolaj, bez ikakve koristi za sebe,
a pri tom rizikujuci, mir za svoj narod i drzavu, a samim tim rizikujuci da
izgubi krunu i zivot svoje porodice, usao u rat da bi zastitio nas narod.
Usao je u rat za Srbiju, rat u kojem je izgubio i drzavu i krunu i porodicu
i svoj zivot. . .
Savest nasa nas primorava da placemo kada Rusi placu, i da se radujemo
kada se Rusi raduju.
Veliki je dug nas pred Rusijom. Moze covek biti duzan coveku, moze narod
narodu. Ali dug kojim je Rusija obavezala srpski narod 1914 godine,
tako je ogroman da njega ne mogu vratiti vekovi ni pokolenja.
To je dug ljubavi, koja svezanih ociju ide u smrt, spasavajuci svog bliznjeg ...
Sveti Vladika Nikolaj Velimirovic
Препоруке:
23
2
43
среда, 23 децембар 2015 21:16
JAroslav
Ako Srbi zaborave šta su im Turci radili i treba Srbi da nestanu. Srbi seti te se šta su vam turci radili. Da li ima još Srba? Moje iskreno mišnjenje je da nema. Srbi jesu turci i vole reči đubre umesto smeće ili čaršav umesto plahta ili kesa umesto vreća ili krevet umesto postelja itd itd Dakle Srbi ima li vas??????? JA MISLIM DA SRBA NEMA.
Препоруке:
12
4
44
среда, 23 децембар 2015 22:54
Ali ipak :))) 11, 12, 14, 18, 22 ....
Za razliku od Operatora iz CENTARA ZA PSIHOLOSKO DELOVANJE, ja IMAM IME I PREZIME I CIN (MANJE OD PUKOVNIKA VISE OD PORUCNIKA... PRILICNO VISE) i eto da se nadovezem na temu ,,Rusi i okolo Rusa,,...
Vidis SENDVICHARE, Mi RUSI, necemo vas pitati ni dali nas volite, ni dali nas mrzite, ni tebe ni Davutoglua..
Znas li zasto?
Zato sto smo MI SVETSKA SILA, i mi mlatimo i ubijamo po Siriji i uspostavljamo nase pozicije ponovo, od Baze Kam-Ran buhta u Vijetnamu, do Homsa i Irana.
Tebe su JADO ispljuvali i izminusirali i postigao si KONTRA-EFEKAT!!! :)))
Zasto bi Srbi ,,racionalno,, voleli Ruse? Ljubav i bratstvo su NERACIONALNI, ZATO SE I ZOVU LJUBAV I BRATSTVO!
Zasto ja za sovjetske konzerve i relativno malu platu za oficira skapavam ovde na frontu Novoruskom?
Do Pobede se stize ,,neracionalno,, !
A posle pobede i Oslobodjenja Srbije, iz Drzavljanstva VELIKE SRBIJE se brisu i salju u logore SLUGE OKUPATORA!
To je za tebe BITNO, mani se ,,velike politike,, :))))))
Препоруке:
21
0
45
четвртак, 24 децембар 2015 00:22
ANALITICAR
Ljudi Treci svetski je rat i totalni haos . Evo nova eksplozija veceras u Istanbulu - jedna poginula osoba - nekoliko ranjeno .
Jeste li culi sta je bandit rimski Papa jezuita Franja izjavio - Papa kazao vernicima da proslave ovaj zadnji Bozic - i da je pitanje da li ce sledeceg uopste biti - znajuci sta i koliko Papa zna da li je potreban komentar dodatni ili pojasnjenje
Препоруке:
4
2
46
четвртак, 24 децембар 2015 01:05
ANALITICAR
Istanbul: U eksploziji na aerodromu poginula čistačica
Klix.ba
U eksploziji koja se jutros dogodila na aerodromu Sabiha Gokcen u Istanbulu poginula je čistačica, javlja BBC.
Do prije samo pola godine prvorazredna vijest je bila da se u Turskoj desi bilo kakva eksplozija ili terorizam . Samo pola godine kasnije potpuno je normalno postalo da se u Turskoj desavaju teroristicki napadi . Juce dvije zene militanti ubijene . Na Jugu rat sa Kurdima . Zemlja od skoro 80 miliona ljudi . Tako je pocinjalo i u SFRJ , male provokacije da bi se kasnije sve zapalilo . Valjda je svima jasno da ce kraj Evrope ali i prakticno celog dosadasnjeg nacina zivota nastati kada pocne rat u Turskoj
Препоруке:
1
1
47
четвртак, 24 децембар 2015 05:36
@ali ipak/analiticar/topolj (sinonimi)
Evo i mene na straži dok moj zapovjednik ('više od satnika, manje od bojnika') otvara nam novu rizibizi sovjetsku konzervu. Za to vrijeme ja nam tražim konekciju za naše iphone. Inače preziremo induktorske telefone.
PS
Ovo pod navodnicima namjerno je napisano da bi komandant (ali ipak) mogao razviti novu teoriju kako mu pise pripadnik azov bataljona i slicne mastarije i kojestarije.
Препоруке:
2
5
48
четвртак, 24 децембар 2015 07:24
Срђа Злопоглеђа
Питам се да ли се већ кренуло са интензивном обуком и наоружавањем Курда?! Са тим су Руси морали да крену много раније, али чини ми се да још увек није касно... Сретно - спретно!
Препоруке:
1
0
49
четвртак, 24 децембар 2015 10:27
no panic
Medijska paranoja uzrokovana viškom informacija. Postoji knjigagdje je autor dokazao da sstatistički živimo u najmirnijoj dekadi ali radi toliko sredstava komunikacije povećana je svijest o riziku, a mediji šire paranoju.
Npr. da ste imali internet i ove silne portale u vrijeme rata irak-iran svaki dan bi vas bombardovali o najmanjoj akciji, jednog pjesadijskog odjeljenja. A tamo je poginulo milion ljudi, imali biste osjećaj da će 3.svjetski svaki čas.
Stanje nije mirno, ali ovo je dječja igra šta je ova kugla preko sebe prevalila. Poludicemo samo od viška (ne)provjerenih informacija.
Препоруке:
2
1
50
четвртак, 24 децембар 2015 10:38
АНАЛИТИЧАР
Ватикан – Папа Фрања рекао је маси окупљеној на Тргу Светог Петра да ово може бити последњи Божић за човечанство.
У доста мрачном говору Папа је рекао да садашње стање хаоса у свету означава почетак „последњих времена“ и да по свему судећи свет у ово време следеће године неће више бити овај који сада знамо.
Папа Фрања, који је недавно (пре месец дана – http://yournewswire.com/pope-says-christmas-is-cancelled-now-that-world-war-3-has-begun/) изјавио да је Трећи светски рат већ почео, током мисе коју је раније овог децембра држао у Дому Свете Марије, овогодишњи божић описао је као лакрдију:
„Ближи се божић. Биће лепог осветљења, биће прослава, окићеног дрвећа, чак ће бити виђане и сцене Христовог рођења – а при томе свет је већ у рату“
Препоруке:
2
1
51
четвртак, 24 децембар 2015 11:03
АНАЛИТИЧАР
@ NO PANIC
Господине рат између Ирака и Ирана је трајао дуго од 1980 - 1988 и однио је милион људских жртава. А колико видим Ви кажете да нема мјеста за панику јер је у Сирији погинуло негдје 250 000 људи а то видим Ви не видите као велике људске губитке. Да разјаснимо рат Ирак Иран је био локални док је рат у Сирији не само регионални него је глобални, глобални по свему , ако имате вахабисте који су дошли да ратују из чак 93 земље ако не и више. Друга ствар смијешни су подаци о 250 000 погинулих, губици су до сада преко милион најмање, само на Кавказу је наталитет рапидно пао за ових 5 година. Постоје подаци да је само из Туниса и Алжира погинуло минимум минимума 10 000 вахабиста и онда агент и плаћеник британске службе МИ6 онај Рахман ткз. ОПСЕРВАТОРИЈА ЗА ЉУДСКА ПРАВА изиђе са оцјеном о 250 000 мртвих. 11 милиона избјеглица, у рат укључене велесиле као Русија и Америка, посредно Кина, Турска, Израел , Иран . СИРИЈА је била ДЕТОНАТОР а сада имамо Јемен , Турску итд
Препоруке:
2
1
52
четвртак, 24 децембар 2015 11:15
АНАЛИТИЧАР
@ NO PANIC
Сви ми знамо да су Америка, Саудијска Арабија и Британија покренуле сво зло такозваним " АРАПСКИМ ПРОЉЕЋЕМ ". Генерал Весли Кларк је јавно казао да је чуо у Пентагону којих ће 7 земаља Америка разбити, сви гледамо другар које земље су на том списку
Шта је суштина мога обраћања Вама- мјеста за панику има итекако, Сирија није локални сукоб него КАТАЛИЗАТОР великог рата. Да Вам је неко само пре мјесец дана казао да ће Турска оборити руски војни авион ви бисте му се смијали. Сада гледамо сцене Библијског страдања и катастрофе људског рода. Нико не јавља за Јемен и огромне губитке на свим странама. Рат је у Турској, то нису провокације него рат тамо . Друга је ствар што Ердоган блокира Фејсбук и Твитер да се шути о рату и уништавању Курда. Либан је пред пуцањем , Египат нестабилан, Либија у рату као и Ирак . Пуца се између Јерменије и Азербејџана. Новорусија је пред разбуктавањем опет , Приднестровље , Балтик , Авганистан , Пакистан . СИРИЈА је КАТАЛИЗАТОР ЗЛА
Препоруке:
1
1
53
четвртак, 24 децембар 2015 11:28
АНАЛИТИЧАР
Убијен повратник у општини Сапна
Милан Сарић, повратник у мјесто Скаковица, општина Сапна, убијен је у својој кући, гдје је пронађен везан.
Припадници МУП-а Тузланског кантона су обавили увиђај, а издата је и наредба за обдукцију.
Тужилаштво Тузланског кантона води истрагу како би открило мотиве убиства
Сваки дан све је горе и горе и у Босни и широм свијета , масонерија је АРАПСКИМ ПРОЉЕЋЕМ пустила духа зла из боце , сада имамо Украјину , Јемен , Ирак , Либију , Турску , Египат , Сирију , све је горе и горе . Биће све горе и горе . По мени само лудаци и идиоти су оптимисти . У Грчкој близу милион азиланата . Грчка дозволила истополне бракове . ПАПА изјављује да је ово можда последњи Божић у миру , јордански краљ каже да је трећи светски рат . Мирослав Лазански изјављује да је чуо у седишту НАТОа високе генерала НАТОа који кажу да ће трећи светски рат кренути у четвртак , али не зна који четвртак . Запад је направио сво ово зло , велико зло и лудницу
Препоруке:
3
1
54
четвртак, 24 децембар 2015 15:52
АНАЛИТИЧАР
Римски ПАПА који је иначе језуита Фрања је потпуно у праву да је у току Трећи светски рат .
Турска - велики сукоби на Југоистоку Турске гдје су Курди већина , око 115 Курда из Радничке партије Курдистана ПКК убијено , турска армија и полиција преко 15 000 људи напада . 200 000 избјеглица . Турска имала 2 погинула полицајца ових дана . Курди тврде да су 45 турских полицајаца и војника смакли
Турска - Истанбул јуче убијене двије Курдкиње
Јемен - Хутији опет данас ТОЧКОМ погодили штаб саудијских агресора и плаћеника које су ангажовали Емирати и Сауди , велики број погинулих
Израел и Палестина - Израел данас ликвидирао 4 палестинца , од почетка Октобра преко 130 палестинаца мртво и око 20 израелаца
Ирак - велике борбе у Рамадију , ирачка армија чисти задње џепове
Сирија - гори читава земља , напредовање сиријске армије , Руса и Иранаца , поготово на Алепу , Латакији . Израел у бомбардовању убио Самира Кантара једног од водећих оперативаца Хезболаха и палестинаца
Препоруке:
2
0
55
четвртак, 24 децембар 2015 17:10
analitičaru
sem evidencije događanja kada već alarmiraš na uzbunu reci šta predlažeš: restrikciju civilnog života, naoružani narod koji je u takvoj neurotičkoj fazi da bi naoružavanjem samo gasio požar benzinom... šta je preventiva. Znaš kakav je izbor, bio flegman ili se trovao dnevnim događajima od 'istorijske' važnosti - ništa nećeš promjeniti. Prateći iz sta u sat samo možeš šenuti s uma.
Препоруке:
0
1
56
четвртак, 24 децембар 2015 17:32
АНАЛИТИЧАР
@ analiticaru
Немоћан сам другар да било шта предложим , само видим ескалацију зла , чистог зла , бојим се за шест мјесеци да неће бити дана без 100 терористичких напада . Свака нормалност нестаје , свака шанса за мир нестаје , руше државе , економија је катастрофална , разорили су Украјину са 46 милиона људи , Сирију са 23 милиона , СФРЈ са 23 милиона . Либију са 6 милиона . Од људи праве биједнике , избјеглице , невољнике . Зло се само гомила . Излаз не постоји сигуран сам , можемо се правити да је све у реду али не знам више ништа . Ево ти предложи нам нешто ако имаш идеју
Treba li reći da je taj idealozovani Rus od dva metra, uopšte ne liči na Vladimira Putina, koji je visok 170. A tek nema veze sa Dmitrijem Medvedevim i njegovih 163 centimetra.
Taj apsurd je svepristuan, vlasnik neke radnje iz Jagodine koji ima nadimak Srba Četnik ispred svog lokala prošle godine postavio je bilbord sa likom ruskog predsednika i natpisom: „Imperatore, volimo te“. Iako su četnici Draže Mihailovića tokom rata imali saradnju sa Britancima i Amerikancima, a sa Rusima, nikakvu.
„Kada vam je teško, Srbi i ostali Sloveni se sete ‘matuške Rusije'. To je razumljivo. No, šta ste vi Srbi uradili da dođe do jačanja veza sa Rusijom? Da vam odmah dam i odgovor, ništa! Svi uče engleski, nemački, španski. Tako je i u ostalim zemljama. Ali zašto tako malo ljudi u Srbiji zna ruski? Kada se u nekoj srpskoj školi pojavi predmet ‘ruski', roditelji pišu peticije Ministarstvu obrazovanja jer ne žele da im deca uče ruski. Koliko Beograđana ode na odmor u Rusiju?„ - pitao se Dmitri.
Једном је забо "нож у леђа" и сада може поново да покуша. Што рече Путин, ајде Турчине полети авионом изнад Сирије ако смеш.
Zorana, ti li si? Pogledaj malo glasilo Ruska reč i šta misle Rusi o četnicima i ne baljezgaj te NATO gluposti. Vidim da voliš tvoje drugare sa zapada ali se ne radujemo svi osiromašenom uranijumu ka ti.
А за овог Турчина, видећемо шта ће бити :))).
Чуј , кад дођеш да радиш у Русију... или замишљаш Руса 2 метра, или Путин преферира црвене а не четнике
, какви аргументи... стварно си духовна беда.Ево да не трошим време на тебе , ја подржавам Путина и црвени сам !
Isti jezik, ista krv, ista vera, a uz Boziju pomoc i isto tlo.
Pogledaj malo zadnjih deset godina. Gde god su rusi usli cizmom, obican svet je zavoleo Moskvu i, mada mali, spremni su da i poginu za nju.
Možeš li navesti i jedan razlog da Srbin današnji voli Amerikanca, Engleza ili Nemca, ...?
Koje poslove Srbin radi kad ode, recimo, u Nemačku?
One što Nemci neće da prihvate, znači najgore.
I tamo ih Nemci jako vole, jedva čekaju da im dođu.
Zar nije Pašić govorio Srbima - Srbi učite decu da mrze Engleze- ili Draža Mihailović - Da nije Nemaca, Englezi bi bili najgori narod Planete-.
Zašto su govorili tako? Nije tebe bilo da im otvoriš oči?
A za voleti Rusiju(i Ruse, razume se) Srbin ima razloga napretek. To je najveći slavenski narod, pravoslavne vere. Da nije bilo Rusa, Srbi (i Bugari) bi danas bili Turci. Pomogli su nam da se oslobodimo turskog jarma, zaštitili nas od Austrougara i oslobodili od fašističke Nemačke.
Kroz istoriju, kada je Rusija bila jaka i mi na Balkanu smo bili sigurni i obrnuto. Kada je Rusija bila slaba, mi na balkanu smo prolevali krv.
Upamtio si bar devedesete, ako istoriju već neznaš.
Боте, Стаљин је био више привржен равногорском покрету - Дражи што се касније успоставило него оном изроду црвеном, који није имао везе са револуцијом! Па добро, нисам у праву...можда, него ми одговорите лицемјери, ко је пуцао у Титину Југославију 1991/92. Срби!? Срби су сноба комунистичког и мртвог бранили и идеологију, да би на крају била и званично прикачена идеја стварања Велике Србије! Знаш ли колико је дјеце дало своје животе зарад титове будалаштине. Колико се браће завадило, колико је људи одведено у логоре и остала стратишта! Да ли мислите да то Путин не зна, ко је и шта био и чији играч овај преварант. Управо тито је сарађивао са фашистима, а посебно усташама. Путин је доследан, како он изгледа није персонификација војне силе него смирености, пре бих рекао! И још нешто, да није било четника - Срба у Босни, дијеловима Црне горе и Србије не би било. Зато су данас они предмет понижавања и одрицања у западним медијима баш као и Путин.
Пуцају у руски авион, хитно се обнављају десет година заустављени преговори о чланству са ЕУ.
Докази да је син Ердоганов финансијер или клијент ИСИЛа, па ником ништа.
И шта ће овај него по испробаном Ленгли рецепту, да мења тезе.
Овде је једино империјална политика на делу у Турској и САД као потпоре.
Руски језик је протеран из школа одлуком ПРОСВЕЋЕНИХ власти,те је гојама остало да се сналазе како знају и умеју. ПРОСВЕЋЕНИ су склони фалсификатима,па Срби у школама,из историје,уче да су дошли на ове територије,са терена " иза Карпата".
Они су Американцима геостратешки најважнији савезник.
Мост су између арапског света и нафтних поља и Европе. Бугарска летовалишта су на пар десетина километара од границе.
Да не рачунамо што од Крима до Турске има можда 300км морем.
Док год је Америка фактор у свету, биће и Турци. Без Америке они ће да изгубе на значају, између Европе која их неће и Арапа који не цене њихове "империјалистичке амбиције".
Vidim da si puno čitao ali ništa nisi shvatio i tu je tvoj problem.
Glup si brate a misliš da si mnogo pametan. Valjda ćeš ovo shvatiti ????
Русија није само Путин и нема нико вечну тапију на Русију осим руског народа, а нису сви руси црвени. У оној мери у којој штити интересе Србије Путинову политику подржавам.
У ствари, ја сам србофил.
На жалост, морам ово да кажем, да неко покушава да било да је тема култура, политика, верски празник, историја, априори да дискредитује све који су били за равногорски покрет и који поштују Д. Михаиловића, монархију, који другачије мисле, који се не стиде што су другачији, јер као да су васпитани у духу једноумља па имају тапију на Андрића, на Путина, на Београд, на Русију (понекад кад им одговара цитирају и Пекића и нико им то не замера).
Само слога Србина спасава. Друга је ствар да ли су комунисти Срби, или само комунисти.
Za pocetak Dusan Kovacevic nije najveci dramski pisac, daleko od toga.
I ostatak komentara ti je isto toliko tacan.
Пре неки дан је тема БДП и опет дам коментар, и крене паљба јави се 1,2,3,4... да ме просветли.
Седамдесет година смо ми који смо другачији у стању приправности, јер никад не знаш кад ће црвена аждаха да ти ватру суне. Осећам се као национална мањина у својој држави. Баш ми је зло од свега. Зашто?
Зар рехабилитацијом Михајловића нисмо завршили ту тему, зар нисмо схватили да нам не може бити боље док те поделе не превазиђемо.
Tek sa Putinom Srbi su dobili najboljeg ruskog prijatelja, onakvog kakvog su uvek želeli, pa valjda zato one majice sa njegovim likom idu ko alva. Čini se da se Srbima više sviđa Putinovo antizapadnjaštvo, nego nekakvo tobožnje srbofilstvo.
Sa druge strane, o Putina i njegove obožavaoce su pokušavali da se “ogrebu” i oni koji nisu rusofili. Tako je on još u vreme vlasti Demokratske stranke, koja nikada nije bila rusofilska, počeo da dostiže Josipa Broza Tita po broju gradova koji su ga proglasili za počasnog građanina, taj status je stekao u Somboru, Vrbasu, Loznici, Raškoj, Apatinu, Novom Sadu, Kikindi, Nišu. Demokratska stranka je u predizbornoj kampanji 2008. godine čak plaćala oglase po štampi sa rođendanskom čestitkom Vladimira Putina njihovom tadašnjem lideru Borisu Tadiću.
Pradeda i deda srpskog premijera toliko su voleli Rusiju da su jedanput uzjahali konje i krenuli za Moskvu iz Čipuljića kod Bugojna, ali su od dolaska na cilj odustali već kod Doboja. Ta epizoda iz istorije familije Vučić nekako liči na rusko-srpsku “vezu”: istorijske simpatije Srba prema Rusima postoje, ali je Rusija toliko daleko da prosečan Srbin odustane već posle 90 kilometara. Posebno ako za Moskvu umesto avionom, krene na konju.
„Naslušala sam se priča, posebno u vreme komunizma, da su Rusi narod koji se prodaje za žvake i farmerice. Devedestih je vladala druga fama, da su sve Ruskinje lake žene, a svi Rusi kriminalci. Bilo je i sitnih pakosti, recimo pominjanja ruskog dizajna kao dokaza njegovog nepostojanja. A onda je, negde u vreme bombardovanja Srbije, krenulo ono: 'Rusijo, pomagaj'„ - pričala mi je ona o toj čudnoj romansi
Слажем се са вама да имате право на своје мишљење и да га јавно изнесете. Ваш став до сада је везан само за Русију, ма какав он био. Сматрам, а ја очекујем као и остали коментатори, Ваше ставове везане за САД и ЕУ.
Али покушајте осим приче да дате неки аргумент или своје виђење таквих односа и зашто то тако видите јер сви не размишљамо исто. И управо изношење аргумената или барем онога шта су за нас понаособ аргументи можемо да развијемо пристојну дискусију.
Poslednji ruski car Nikolaj II žrtvovao je sebe, porodicu i imperiju ulazeću u I sv. rat vojno nespreman, a sa ciljem da zaštiti Srbe koje je napala Austrougarska imperija.
Kralj Aleksandar je to cenio i nije mogao priznati uzurpatore vlasti SSSR-a nastalog na razvalinama Rusije, iz razloga što su vlast zgrabili prevratom (revolucijom) i što su likvidirali Cara, prijatelja Srba.
Što se tiče Staljina i Tita, stvar je drugojačija. Staljin je bio komunista (Gruzin, a ne Rus), a Tito (Hrvat i kao takav veliki prijatelj Srba)je od 1945. godine bio trojanski konj u komunističkom taboru, poslušnik zapada. Iz tog razloga ga je Staljin hteo ukloniti.
Ovo vreme nema veze ni sa Srbima ni sa Rusima. U obe zemlje vladali su antisrbi i antirusi.
To vreme je toliko opoganilo i Srbe i Ruse, sa nesagledivim negativnim posledicama na budućnost obe zemlje i narode. Produkt tog vremena su Gorbaćov, Jeljcin, Sloba, Drašković, Tadić, i sve Sonje i Nataše koje nam danas sole pamet.
Правим Србима не смета ЗДРАВО србофилство употребљено ЈЕДИНО у контексту истицања ПОЛИТИКЕ НЕУТРАЛНОСТИ, а никао у контексту величања ТОБОЖЕ супериорности српске нације!
Сузе су ОК.
Простаклук није и неће никад бити.
koristi, kakvo je bilo zrtvovanje Sv. Cara Nikolaja Romanova - mucenika.
Srbi NE smeju zaboraviti, da je Sveti Car Nikolaj, bez ikakve koristi za sebe,
a pri tom rizikujuci, mir za svoj narod i drzavu, a samim tim rizikujuci da
izgubi krunu i zivot svoje porodice, usao u rat da bi zastitio nas narod.
Usao je u rat za Srbiju, rat u kojem je izgubio i drzavu i krunu i porodicu
i svoj zivot. . .
Savest nasa nas primorava da placemo kada Rusi placu, i da se radujemo
kada se Rusi raduju.
Veliki je dug nas pred Rusijom. Moze covek biti duzan coveku, moze narod
narodu. Ali dug kojim je Rusija obavezala srpski narod 1914 godine,
tako je ogroman da njega ne mogu vratiti vekovi ni pokolenja.
To je dug ljubavi, koja svezanih ociju ide u smrt, spasavajuci svog bliznjeg ...
Sveti Vladika Nikolaj Velimirovic
Vidis SENDVICHARE, Mi RUSI, necemo vas pitati ni dali nas volite, ni dali nas mrzite, ni tebe ni Davutoglua..
Znas li zasto?
Zato sto smo MI SVETSKA SILA, i mi mlatimo i ubijamo po Siriji i uspostavljamo nase pozicije ponovo, od Baze Kam-Ran buhta u Vijetnamu, do Homsa i Irana.
Tebe su JADO ispljuvali i izminusirali i postigao si KONTRA-EFEKAT!!! :)))
Zasto bi Srbi ,,racionalno,, voleli Ruse? Ljubav i bratstvo su NERACIONALNI, ZATO SE I ZOVU LJUBAV I BRATSTVO!
Zasto ja za sovjetske konzerve i relativno malu platu za oficira skapavam ovde na frontu Novoruskom?
Do Pobede se stize ,,neracionalno,, !
A posle pobede i Oslobodjenja Srbije, iz Drzavljanstva VELIKE SRBIJE se brisu i salju u logore SLUGE OKUPATORA!
To je za tebe BITNO, mani se ,,velike politike,, :))))))
Jeste li culi sta je bandit rimski Papa jezuita Franja izjavio - Papa kazao vernicima da proslave ovaj zadnji Bozic - i da je pitanje da li ce sledeceg uopste biti - znajuci sta i koliko Papa zna da li je potreban komentar dodatni ili pojasnjenje
Klix.ba
U eksploziji koja se jutros dogodila na aerodromu Sabiha Gokcen u Istanbulu poginula je čistačica, javlja BBC.
Do prije samo pola godine prvorazredna vijest je bila da se u Turskoj desi bilo kakva eksplozija ili terorizam . Samo pola godine kasnije potpuno je normalno postalo da se u Turskoj desavaju teroristicki napadi . Juce dvije zene militanti ubijene . Na Jugu rat sa Kurdima . Zemlja od skoro 80 miliona ljudi . Tako je pocinjalo i u SFRJ , male provokacije da bi se kasnije sve zapalilo . Valjda je svima jasno da ce kraj Evrope ali i prakticno celog dosadasnjeg nacina zivota nastati kada pocne rat u Turskoj
PS
Ovo pod navodnicima namjerno je napisano da bi komandant (ali ipak) mogao razviti novu teoriju kako mu pise pripadnik azov bataljona i slicne mastarije i kojestarije.
Npr. da ste imali internet i ove silne portale u vrijeme rata irak-iran svaki dan bi vas bombardovali o najmanjoj akciji, jednog pjesadijskog odjeljenja. A tamo je poginulo milion ljudi, imali biste osjećaj da će 3.svjetski svaki čas.
Stanje nije mirno, ali ovo je dječja igra šta je ova kugla preko sebe prevalila. Poludicemo samo od viška (ne)provjerenih informacija.
У доста мрачном говору Папа је рекао да садашње стање хаоса у свету означава почетак „последњих времена“ и да по свему судећи свет у ово време следеће године неће више бити овај који сада знамо.
Папа Фрања, који је недавно (пре месец дана – http://yournewswire.com/pope-says-christmas-is-cancelled-now-that-world-war-3-has-begun/) изјавио да је Трећи светски рат већ почео, током мисе коју је раније овог децембра држао у Дому Свете Марије, овогодишњи божић описао је као лакрдију:
„Ближи се божић. Биће лепог осветљења, биће прослава, окићеног дрвећа, чак ће бити виђане и сцене Христовог рођења – а при томе свет је већ у рату“
Господине рат између Ирака и Ирана је трајао дуго од 1980 - 1988 и однио је милион људских жртава. А колико видим Ви кажете да нема мјеста за панику јер је у Сирији погинуло негдје 250 000 људи а то видим Ви не видите као велике људске губитке. Да разјаснимо рат Ирак Иран је био локални док је рат у Сирији не само регионални него је глобални, глобални по свему , ако имате вахабисте који су дошли да ратују из чак 93 земље ако не и више. Друга ствар смијешни су подаци о 250 000 погинулих, губици су до сада преко милион најмање, само на Кавказу је наталитет рапидно пао за ових 5 година. Постоје подаци да је само из Туниса и Алжира погинуло минимум минимума 10 000 вахабиста и онда агент и плаћеник британске службе МИ6 онај Рахман ткз. ОПСЕРВАТОРИЈА ЗА ЉУДСКА ПРАВА изиђе са оцјеном о 250 000 мртвих. 11 милиона избјеглица, у рат укључене велесиле као Русија и Америка, посредно Кина, Турска, Израел , Иран . СИРИЈА је била ДЕТОНАТОР а сада имамо Јемен , Турску итд
Сви ми знамо да су Америка, Саудијска Арабија и Британија покренуле сво зло такозваним " АРАПСКИМ ПРОЉЕЋЕМ ". Генерал Весли Кларк је јавно казао да је чуо у Пентагону којих ће 7 земаља Америка разбити, сви гледамо другар које земље су на том списку
Шта је суштина мога обраћања Вама- мјеста за панику има итекако, Сирија није локални сукоб него КАТАЛИЗАТОР великог рата. Да Вам је неко само пре мјесец дана казао да ће Турска оборити руски војни авион ви бисте му се смијали. Сада гледамо сцене Библијског страдања и катастрофе људског рода. Нико не јавља за Јемен и огромне губитке на свим странама. Рат је у Турској, то нису провокације него рат тамо . Друга је ствар што Ердоган блокира Фејсбук и Твитер да се шути о рату и уништавању Курда. Либан је пред пуцањем , Египат нестабилан, Либија у рату као и Ирак . Пуца се између Јерменије и Азербејџана. Новорусија је пред разбуктавањем опет , Приднестровље , Балтик , Авганистан , Пакистан . СИРИЈА је КАТАЛИЗАТОР ЗЛА
Милан Сарић, повратник у мјесто Скаковица, општина Сапна, убијен је у својој кући, гдје је пронађен везан.
Припадници МУП-а Тузланског кантона су обавили увиђај, а издата је и наредба за обдукцију.
Тужилаштво Тузланског кантона води истрагу како би открило мотиве убиства
Сваки дан све је горе и горе и у Босни и широм свијета , масонерија је АРАПСКИМ ПРОЉЕЋЕМ пустила духа зла из боце , сада имамо Украјину , Јемен , Ирак , Либију , Турску , Египат , Сирију , све је горе и горе . Биће све горе и горе . По мени само лудаци и идиоти су оптимисти . У Грчкој близу милион азиланата . Грчка дозволила истополне бракове . ПАПА изјављује да је ово можда последњи Божић у миру , јордански краљ каже да је трећи светски рат . Мирослав Лазански изјављује да је чуо у седишту НАТОа високе генерала НАТОа који кажу да ће трећи светски рат кренути у четвртак , али не зна који четвртак . Запад је направио сво ово зло , велико зло и лудницу
Турска - велики сукоби на Југоистоку Турске гдје су Курди већина , око 115 Курда из Радничке партије Курдистана ПКК убијено , турска армија и полиција преко 15 000 људи напада . 200 000 избјеглица . Турска имала 2 погинула полицајца ових дана . Курди тврде да су 45 турских полицајаца и војника смакли
Турска - Истанбул јуче убијене двије Курдкиње
Јемен - Хутији опет данас ТОЧКОМ погодили штаб саудијских агресора и плаћеника које су ангажовали Емирати и Сауди , велики број погинулих
Израел и Палестина - Израел данас ликвидирао 4 палестинца , од почетка Октобра преко 130 палестинаца мртво и око 20 израелаца
Ирак - велике борбе у Рамадију , ирачка армија чисти задње џепове
Сирија - гори читава земља , напредовање сиријске армије , Руса и Иранаца , поготово на Алепу , Латакији . Израел у бомбардовању убио Самира Кантара једног од водећих оперативаца Хезболаха и палестинаца
Немоћан сам другар да било шта предложим , само видим ескалацију зла , чистог зла , бојим се за шест мјесеци да неће бити дана без 100 терористичких напада . Свака нормалност нестаје , свака шанса за мир нестаје , руше државе , економија је катастрофална , разорили су Украјину са 46 милиона људи , Сирију са 23 милиона , СФРЈ са 23 милиона . Либију са 6 милиона . Од људи праве биједнике , избјеглице , невољнике . Зло се само гомила . Излаз не постоји сигуран сам , можемо се правити да је све у реду али не знам више ништа . Ево ти предложи нам нешто ако имаш идеју