Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bratislav Gašić: „Što volim ove novinarke kad ovako lako kleknu”; Aleksandar Vučić - Sramno, nema opravdanja

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:21
uporno netolerantan
Morate ga razumeti.
Preporuke:
84
3
2 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:24
Ombudsman
Kakvo je bre ovo spinovanje?
Ministar Gašić ovo apsolutno nije izjavio, ako je potrebno dokazaće to na poligrafu!
Preporuke:
231
2
3 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:33
jedno ptanje
A sta ste vi ocekivali. neku umotvorinu, citat dostojevskog ili sta? pa to je za njega uobicajan zargon, jedino sto mu je malo neobicno da vise nije keramicar nego ministar...i onda fazon sevne iz rukava na sastanak sa novinarima. Verovatno se i sam svojem fazonu smejao! A generali ga kao prate i kupe fazone, a? E, sad vidite ko nam cuva drzavu!
Preporuke:
181
1
4 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:38
!
Svi smo mi Srbi postali "novinarke" na kolenima
Preporuke:
168
5
5 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:41
Neka mu odelo sašije abadžija
Ništa se tu novo nije desilo.
Preporuke:
108
1
6 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:47
boban
Ovo je da cupas kosu od muke,kada vidis ko vodi Srbiju u sigurnu propast.Ne mogu maloumnici da se smire,vec svakodnevno jedan od njih nesto opasno za?ere.
Ovo su neverovatne izjave.Sada bi trebale zene da izadju na ulice I da blokiraju Srbiju dok ne padnu ove stetocine sa vlasti.
Preporuke:
101
2
7 ponedeljak, 07 decembar 2015 00:48
petar
Nije mi cudno to sto je rekao...on se bar izvinuo, pokajao, a verovatno ce i ostavku podneti...Imao sam priliku da se licno uverim u kulturu nosilaca kulture i intelektualne elite. Nekad su i zanatlije drzale do sebe, berberin je bio gospodin koji brije i shisha gospodu, a danas su brojni akademici i da ne nabrajam ko sve ubise da pokazu kako su oni toboze kulturni, a svakim svojim potezom izrazavaju nekulturu i prostakluk.
Preporuke:
65
22
8 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:01
Zvonimir Bgd

Ombudsman
Kakvo je bre ovo spinovanje?
Ministar Gašić ovo apsolutno nije izjavio

Pa i nije. Na snimku se cuje "...kad ovako LEPO kleknu."
Mnogo smo nesto osetljivi na verbalne viceve nasih politicara buzdovana. Odmah opste zgrazavanje... ovaj "usputni" prostakluk ispaljen je pre pocetka zvanicne izjave.
Pa, ovo je Srbija. Nije operetski Vatikan. Cak se u opste zgrazavanje ukljucila onaj brkati "ministar odbrane u senci", zvani Gordana Comic. Spremna je da, cim ovi izvodjaci NATO radova odu, da ona uskoci i nastavi da jase u istom pravcu.

Kamo lepe srece da ovoliki odijum i zgrazavanje imamo na neke druge kudikamo vaznije "izjave" ovog nazadnjackog poltrona. Npr.kada kaze da "Vojska Srbije podrzava briselske sporazume".(!!!) Za mene je to daleko veci (i opasniji) prostakluk...
Preporuke:
157
6
9 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:08
veca vestica
To nije u redu sa Gasiceve strane,morao je da zna kada se pije klekovaca obavezan je rebrasti karton.
Preporuke:
26
1
10 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:09
Mahovina nad istinom
Meni je najluđe što je ta novinarka uopšte klekla njemu među noge, koji moraš biti mozak da ti tako nešto padne na pamet.
Oglasi se i Vučić.... Posle se ovaj kao nešto kaje.

Uporedite ove izjave i kajanja sa izjavama posle pada helikoptera.
Preporuke:
69
1
11 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:12
...
Taj ministar je olicenje vlasti i njenog duha u Srbiji danasnjice. To je duhovitost kukavice i nedostojnosti. Ako doceka ponedeljk uvece kao ministar Vucic dokazuje svoju besprizornost i bedu.
Preporuke:
45
1
12 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:20
Turas
Najgore u ovom prostakluku Gaše što ga izkritikovaše oni koji su isti ili gori od njega - ali u prenosnom smislu . Čomićeva koja ceo svoj "radni" vek provodi u floskularenju po kuloarima skupštinskim kao i ostale sinekure spodobe današnje političke scene. Gaša je samo to ofirao.
Preporuke:
63
6
13 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:22
bog dano vic
sve je to seselj okupio...deponija
Preporuke:
55
14
14 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:23
Slavomir Srpski
Posle drzavnog udara, Gasica je udario hormon u sred cela, pa mu se od novinarkinog cucenja prividilo klecanje i poziv za jedini boj koji on kao vojnik (mozda) zna da udari. Imao sam jednog vojnika keramicara za vreme sluzbe i znao je vrlo da kleci, pogotovo kada se zapuca. Onda je zauzimao i vrlo muski lezeci polozaj.
Preporuke:
30
4
15 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:39
Janko
On samo ponavlja ono što Vučić stalno govori.
Preporuke:
54
0
16 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:54
Sine causa
Po čemu je ovo manje bljutavo od Vučićevog "MMF dozvoljava, ali JA NEĆU"? Klika sociopata i divljaka koji sa visokih funkcija bukvalno orgija nad ovim jadnim narodom. Uz svu poplavu udruženja za toleranciju, ljudska prava i rodnu ravnopravnost, smrad uvek dolazi sa vrha, od kravatiranih dripaca i uličara sa funkcijom. Neka reaguju sad. Običnom čoveku i lepo vaspitanom detetu ovakvonešto nije svojstveno. Ali ovo JESTE norma da se bude ministar. Mislite li da su drugi bolji? Od Kori Udovički - "neka penzioneri prodaju stanove" do Tominog Otkrovenja o žutim ljudima iz proročanstva. Kada ubijete Boga, sve je dozvoljeno.
Preporuke:
75
0
17 ponedeljak, 07 decembar 2015 01:57
Bojan, Priština
Evropeizovana Srbija u svom punom sjaju.
Preporuke:
66
0
18 ponedeljak, 07 decembar 2015 02:43
Nele
Da si ga smenio kada je zaista trebalo, jer je zbog njegovih sumnjivih naredbi poginulo sedam građana Srbije sada ne bi imao taj problem da ga smeniš zbog izjave i to pre nego što ga predhodno ne pošalješ na poligraf.Pa cela vlada je već odavno na kolenima i pored toga su vam puna usta uspeha.
Preporuke:
61
2
19 ponedeljak, 07 decembar 2015 03:05
Student
Sada bi trebale zene da izadju na ulice I da blokiraju Srbiju dok ne padnu ove stetocine sa vlasti.Ne bi me čudilo da one žene u crnom i organizuju neki protest zbog ovoga, ali na njihovom protestu pristojna osoba nema šta da traži.
Preporuke:
37
2
20 ponedeljak, 07 decembar 2015 03:15
Budimo realni, Gašić niti je šta gori ni bolji od ostalih naprednjaka, uključujući i premijera. Mislite da grešim? Dobro, onda recite kakav karakter ima čovek za koga je "Dragan J. Vučićević je častan i normalan čovek i novinar".
Preporuke:
88
0
21 ponedeljak, 07 decembar 2015 03:20
A ''oficiri s ružom''?
Kako se ne nađe nijedan oficir džentlmen da mu zalepi šamarčinu na takav prostakluk?
Preporuke:
67
3
22 ponedeljak, 07 decembar 2015 03:24
@ Zvonimir BG
Drustvo pociva na moralu i ljudi su ili moralni ili glume moral.Kada drustvom, kakvo je nase, vlada lazni, glumljeni moral, onda vlast moze da izdaje i pljacka drzavu i nikome nista, a kada predstavnik vlasti kaze nesto, pre svega neukusno, onda dodje do gomile zgrazavanja, kao moralizatorskog oduska za nemanje morala.Otuda i tolika kritika TV "rijalitija", kao moralizatorska nadoknada za nemoralnost cutanja pred izdajom i pljackom.Odjednom svi postanu zeljni kulture, pokazujuci da kulturu shvataju kao olaksavanje i ulepsavanje stvarnosti, ciju vulgarniju i banaliju stranu, predstavljenu na TV rijalitijima, toboz, ne podnose.Kultura nije lepo vaspitanje, ne srkanje i ne psovanje, naprotiv, ona podrazumeva upravo hrabrost da se za stvari kaze da jesu ono sto jesu, pa makar ih i psovali, jer "biranje reci" ponekad podrazumeva bas psovanje.
Preporuke:
40
1
23 ponedeljak, 07 decembar 2015 04:16
Boško
Bata je samo iskreno rekao šta je zvanična politika SNS i o čemu oni razgovaraju između sebe, i kakvo mišljenje imaju o glasačima.

Kad Vučić baci šaku para za penzionere "novinarke" neće moći da priđu da "kleknu" od penzinera koji će da se zatrčavaju i klečući mu ljube skute i cipele, a sada zavijaju i skamuču po javnim mrežama i portalima zbog "otete zarađene penzije"
Preporuke:
49
5
24 ponedeljak, 07 decembar 2015 04:18
Marko
Ih, da je ovo najveći problem koji Srbiji zadaje nazadnjačka kuga ili pre njih DS-skakavci koji pojedoše Srbiju i Srbe.
Preporuke:
51
1
25 ponedeljak, 07 decembar 2015 04:42
katana
Kakvi glasači takve i vođe. Kome to još nije jasno?
Preporuke:
62
0
26 ponedeljak, 07 decembar 2015 05:03
Pobunjenik
A što da ne kaže? Ne zna što je dozvoljeno u komunikaciji s ljudima a šta ne. Drugo, neopravdano zaseo na jednu od najviših državnih funkcija, oficiri mu klanjaju i raport podnose. Verovatno zamišlja da je izgovorio neku udvaračku mudrost na kojoj bi mu pesnici pozavideli. Idealni ljudi za svakog okupatora, sumnjivi polu intelektualci i uspešni privrednici spremni da oružjem brane "pošteno zarađeno".
Preporuke:
39
0
27 ponedeljak, 07 decembar 2015 06:14
jadna srbijo
Bože sačuvaj šta sve govore, a tek šta rada...
Preporuke:
43
0
28 ponedeljak, 07 decembar 2015 07:06
Flora NS
Da li je uopšte potrebano komentarisati prostakluk?


Ali sad ćemo danima imati o prostakluku da slušamo Ombudsmana, predstavnike prave opozicije i NVO, umesto da se informišemo o Telekomu...
Preporuke:
56
0
29 ponedeljak, 07 decembar 2015 07:47
Miki
...a nigde ne pise i niko ne kaze - ZASTO je novinarka kleknula?
Preporuke:
29
14
30 ponedeljak, 07 decembar 2015 07:53
raja
Premijer treba da je šokiran svojim svakodnevnim nebulozama o velikom uspehu i boljitku na svim poljima. A ministar da ima kvalitet i rezultate ta izletela upadica ništa strašno.
Preporuke:
22
6
31 ponedeljak, 07 decembar 2015 07:58
Stradija
Moguce je da je ovde sama novinarka, onako simbolicno, napravila, inicirala incident.
Simbolicno je pala na kolena naprednjacima sto nije ni cudo za B92, oni su, kao i Pink, kao RTS, uvek za vlast. Izgleda da nije bila svesna da ce takvim cinom, tj na kolenima, izazvati prostakluk nedodirljivog.
Govorio sam i ranije ovde, nista ne treba raditi protiv ove nenarodne vlasti, sami ce se urusiti, sami sebi prave i male i velike 'drzavne udare'.
Zar ne vidite da Blicu vise ne smeta Velja Ilic? Napred Blic, Informer, Politika...svi na kolena!
Preporuke:
36
3
32 ponedeljak, 07 decembar 2015 08:19
Istoricar
Zivimo u svetu gde dominiraju dve ideologije socijal-darvinizam (liberalizam) i religija. Ne postoji normalna socijalizacija ljudi i socijalne interakcije. Kad gledate kako se politicari uvlace gazdama ili Vucicev odnos prema zapadnim mentorima, to je toliko odvratno, primitivno i gubi se svaki vid ljudskog dostojanstva. Ako se lider jedne zemlje tako ponasa sta onda reci o ostatku drustva i gde traziti ljudske vrline, slobodu i plemenitost. Gde nema ljudskog dostojanstvo nema ni slobode i sta onda ostaje: prmitivizam, beznadje, manipulacije, odsustvo morala, bedak i da ne nabrajam...
Preporuke:
33
1
33 ponedeljak, 07 decembar 2015 08:23
Herkul
Dijagnoza stanja,jer oni svi klece pred Evropom koja ih je nagazila,bez po muke,jer su bez morala,obrazovanja, kulture,govore jezikom ulice.Citanje knjiga, "gospodo",pa da pocnete popunjavati vidljive rupe u glavi.Izgibosmo,remetite dusevno zdravlje nacije.
Preporuke:
33
1
34 ponedeljak, 07 decembar 2015 08:58
Konobar
Vučiću, šta bi sa HELIKOPTEROM, zašto su izginuli?

Vučiću, koliko je Srbija zadužena od Đurđevdana 2012. godine? Šta bi sa FAP-om i PROFITABILNOM železarom u Smederevu? Vučiću kako živi srpski narod na Kosovu a kako u ostalom delu Srbije?
Preporuke:
57
1
35 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:06
@miki, stradija, herkul
A čitate li vi tekst ili samo pogledate naslov?
Gašić je primitivnu izjavu dao nakon posete "Prvoj petoletki namenskoj" u Trsteniku, kada je video kako dopisnica B92 čuči da ne bi bila u kadru dok ministar govori.
Zašto u svemu tražite skrivena značenja? Ako je i ovde zavladala površnost onda i nije čudo da su ovakvi primitivci na vlasti.
Preporuke:
28
3
36 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:11
anta
Čekajte ljudi, ne brzajte, stručnjaci za audio i video snimke da pregledaju snimak,najverovatnije se radi montaži koja ima za cilj da sada kada smo dobili zeleno svetlo za poglavlja dezavuišu rad vlade
Preporuke:
24
0
37 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:14
ludi skretničar
Pre će pasti ostavka zbog seksualne aluzije novinarki B92, nego zbog smrti onih ljudi u helikopteru.

Iz toga se vidi šta je na ceni u Srbiji danas.
Preporuke:
46
1
38 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:26
Jelena
Ulicarska vlada,sta bi drugo i ponudila i pokazala do primitivizam,osionost,prostakluk ,lazi bez presedana i problem je samo u onima koji to ne vide i ne shvataju.
Preporuke:
31
3
39 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:28
Orwelly Gyorgy
Da li je moguće da će balvan da padne zbog ovog prostakluka, a ne zbog toga što je poslao ljude u pogibiju?
Preporuke:
51
0
40 ponedeljak, 07 decembar 2015 09:58
Tako bi trebalo u normalnoj zemlji
Gašić pored opoziva, ne ostavke, sa funkcije mora da odgovara i za uvredu časti dotične novinarke a Premijer koji je takvog bezobraznika postavio na mesto ministra mora da podnese ostavku. Pogotovo jer to nije prva afera sa Gašićem koga je Premijer celo vreme štitio i podržavao.
Preporuke:
20
4
41 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:08
Banja Luka
Ma ona Gorjana Marinković je ipak najjača. Kad ono vidim, stidim se i što sam Srbin. Dođe mi da uѕmem ime Muhamed i da bježim glavom bez obzira... Bože, pošalji potop!!!
Preporuke:
28
0
42 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:11
Zamena teza
Novinarka se bacila njemu pod noge, da ne bi bila u kadru. Bolid.
Sadu su se svi lažni moralisti šokirali zato što je keramičar nešto prokomentarisao, isto tako bi u toj situaciji prokomentarisao i neki akademik.
Ona ljiga od premijera se brže bolje oglasila. Oglasi se čovek koji pola konferencije za monolog posveti vređanju. Oglasi se čovek koji je rekao da ne da ministre i ako su oni bili direktno odgovorni za smrt ljudi u helihopteru.

P.S nadam se da će se oglasiti i udruženja novinara ne zbog ovog komentara, nego zbog reakcije premijera.
Preporuke:
28
2
43 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:18
Cisto onako
Olaksavajuca okolnost je sto se ipak uzdrzao da izjavi da od klecenja, jos vise voli kad mu "legnu".
Preporuke:
18
0
44 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:35
Neša (Glodur)
Kao gl. urednik tri decenije u medijima primećujem da prisutna novinar(ka), u koju je ministar gledao kada je to izjavio PRE zvanične izjave, uopšte nije reagovala! Na snimku se ne vidi njeno lice, moguće da joj čak i prijao "šeretizam" ali su umesto nje graknuli svi politički i ini protivnici Gašića, Vučića, Srbije i srpskog naroda. Ovaj "ispad" je samo još jedan od bezbroj bitnih i nebitnih povoda za šakalske napade po bilo kom osnovu. Digla se na noge sva NVO klika da oblate jednog Srbina bez obzira ko je i šta je. Čak traže i ostavku. Čudi me da ne traže streljanje ali pre toga da ga, po ustaljenom "demokratskom" običaju, proglase za npr. Hitlera. To su bolesni ljudi, žedni interesa, vlasti i krvi i za ostvarivanje interesa ne biraju sredstva. Ovo je još jedno u nizu antisrpskih delovanja. Gašić ili neko drugi, njima je svejedno. Ne sećam se da su se u vreme D(O)S-a hvatali za svaku budalaštinu kao npr. za "Tomine cipele", "Dragicinu haljinu" i slično.
Preporuke:
9
31
45 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:44
@@miki, stradija,herkul
"...A čitate li vi tekst ili samo pogledate naslov?"
samo Bog sveti zna sta ste hteli da kazete, i uz vas ovi sto vam dadose pozitivne poene!
Kako je neko povrsan, ako istrazuje "skrivene namere"?
Odgovorite vi, koga vi to branite ili kritikujete, sebe, Gasica, novinarku, "herkula", vladu, sta li?
Prevedite ta vasa pitanja sa srpskog na srpski!
Preporuke:
6
2
46 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:46
Milojka
Sta se cudite Gasicu. Pa videli ste kako se njegov sef ponasa na konferenijama za stampu. Vice. Drzi lekcije novinarima(npr:"sta se pravite blesavi" i sl.). Iver ne pada daleko od klade.
Preporuke:
27
1
47 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:52
Neša (Glodur)
Eto, ne prođe mnogo a moj prethodni komentar praktično je potvrđen:

"Protest medijskih profesionalaca sa zahtevom za smenu ministra odbrane Bratislava Gašića sa svih javnih funkcija zbog izjave kojom je uvredio novinarku Zlatiju Labović, najavljen je za večeras u 19.00 sati ispred Vlade Srbije..."

http://www.uns.org.rs/desk/media-news/35513/poziv-medijskim-profesionalcima-na-protest-protiv-gasica.html

Munjevitom brzinom vest su preneli svi akteri "demokratizacije" Srbije.
Preporuke:
8
13
48 ponedeljak, 07 decembar 2015 10:59
alo @miki, stradija. herkul
nije, bre, vazno i mnogo bitno sto je cucnula, vazno je i sustina je da je iz voljenog ministra (ne dam Gasica) izasla primitivna i nesuvisla izjava koje bi se i svemoguci premijer zastideo.
Preporuke:
11
2
49 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:15
Visarion povodom Istoričara
Slažem se, ne sa vašom podelom "Socijal darvinizam"i ostalo,nego sa onim važnijim da Vučić udvorički kleči pred svetom a svet mu se zbog toga niti ruga niti izvinjava kao Gaša novinarki.Ali,smemo li, u ovoj našoj ostrašćenosti da se opredeljujemo , delimo i međusobno mrzimo,da vidimo to udvorištvo u kontekstu istorije.Postoji ono Krađorđevo borilačko i Miloševo udvoričko.Udvaraš se a radiš drugo.Da li Vučić uzima pravo da promeni Miloševićevo jer nije uspelo za Miloševo koje je dalo rezutat.Naravno da se ne opredeljujem za taj način.Ali pomišljam da bi u svetu ,kakav je, možda trebalo isprovbati i taj put Jeste udvorica ali se drži Rusije.Na zapadu ga još trpe, on ih se pribojava kad mu se priviđa atentat,ali tera taj svoj "inat" kao da je nešto što je pravo.U kontekstu prilika okolo nas,kad nam Šiptari otimaju KOSOVO i tamo utiru tragove kulture a Hrvati rasrbljuju silom oluja i Jasenovaca i to čine uporno, možda ovo biva neka šansa.Pa ili dža ili bu.Nije nam lako,kad se mora i naopako
Preporuke:
3
9
50 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:22
...
Čovek ih je samo dodatno razotkrio. Ko je mislio da to što su stavili naočare, diplomirali i preumili se, postali nešto bolje, valjda se uverio da je Šešelj još u njima!
Preporuke:
10
3
51 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:23
Kaplar
Najtužnije u svemu ovome što nam isti ovaj vodi Vojsku i još pre neki dan poručuje " koliko smo silni " !! Ovaj isti Gašić je strah i trepet u MO i VS samo da vidite kako se ponašaju " generali " u njegovom prisustvu ?!! Jad i čemer !! Na šta smo spali .. ?!!
Preporuke:
15
1
52 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:33
Kultura
Ta izjava je odraz njegove opšte kultute i domaćeg vaspitanja. Dotična ličnost nema ni jedno ni drugo. I ovakvi nam vode državu. Nažalost,nije jedini.
Preporuke:
14
1
53 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:36
Mladen
Rekonstruiši!!!!

Svi ste vi isti. Pitanje nije da li će, nego kada će, pokazati pravo lice. Šešeljev doberman i njegovi sledbenici!
Preporuke:
7
3
54 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:41
A.Vucic
Ne dam Gasica!
I kvit!
Preporuke:
13
0
55 ponedeljak, 07 decembar 2015 11:53
Beograđanin
Da je ovo najveći skandal nekog ministra vlade Srbije - ni po jada. Lično smatram ovo minornom stvari.
Preporuke:
14
2
56 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:03
Molder
Na čelu srpske vojske su stajale vojvode Radomir Putnik, Stepa Stepanović, Živojin Mišić, Petar Bojović i kroz istoriju veliki oficiri i heroji. I na kraju je došao on. Kulov.
Preporuke:
23
1
57 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:15
...
o gašićevoj "pošalici" sve najgore...a novinarstvo je samo sebe dovelo u taj klečeći položaj prema najgoroj vlasti koju je srbija ikada imala...
Preporuke:
21
0
58 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:16
Slobodan
Ne pada mi na pamet da branim Gašića, odavno je zreo za smenu ili bar ostavku, ali ne bi bilo loše da se podsetimo vladavine žutih i nečega što je meni lično bilo toliko odvratno, da i dan danas ne mogu da zamislim da se dogodilo. Naime, u sred jedne od kampanja, u dnevniku u 19:30, Tadija obilazi poplavljene negde na jugu. U razgovoru sa meštanima i radnicima na jednoj farmi, on doslovno pita: "Da li je bilo hladno...", na šta odgovor dobija od starijeg radnika, čovek počinje da priča, nešto kao "da, bilo je ...", Tadija ga seče "...kokoškama...", "...da, pa i to su živa bića...". Pričalo se o tome, vrteli se snimci na tubu.
Preporuke:
15
2
59 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:27
Beli Orao
""Neša (Glodur).
Ono što bih ti rekao NSPM je ranije štampao 03. januara.

""Za sve. Ovo je uličar i ništa više,a mi smo akteri romana Jadnici, kad nam uličari vode zemlju.
Tešimo se. Šta je Sarkozi? Uličar. Šta je Vesli Klark? Uličar sa završenom akademijom. Svet vode uličari i nemojte da se čudite što je ovaj iz Čkaljine ulice koja je bila slepa, a izlazila je na groblje, ovde gde je.

Eeee, da je nama sada Sirimavo Bandaranaike (Minimaks).
Preporuke:
9
1
60 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:39
Stef
Ministrova doskočica nalik pijanim adolescentskim šeretlucima. Čovek je odvratna pojava, glup i nadobudan. Još je veći problem u nama koji smo duhovno (po)klekli i trpimo ovakve priproste obešenjake. Čovek je uvredio celu državu, a ne samo žene. Pobogu, on je nosilac jedne od najvažnijih državnih funkcija. Sad sledi medijska predstava premijera. Samo me zanima šta će sada biti (logično je očekivati smenu). Ako njegovo izvinjenje bude dovoljno za ostanak na funkciji, onda ova vlast sebi polako uskraćuje pravo na mirnu i demokratsku proveru volje naroda na izborima. Ja i dalje verujem da mi nismo testo koje će oni medijski mesiti po volji, i tome će doći kraj. A onda...
Preporuke:
7
3
61 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:41
!!!
Opet drzavni udar!!!
Preporuke:
9
0
62 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:42
Neša (Glodur)
@Slobodan

Bravo za sećanje i primer! Iz tog ali i mnogih drugih očituje se NELJUDSKOST globalista i njihove "demokratije". Gašića napadaju zbog tipično muško-ženskog koketiranja, ofiranja, šmekanja... Sve će oni iskoristiti za napade. Interes za postavljanje svog čoveka umesto Gašića, koji bi verovatno brže i bolje odradio posao, pozadina je svih napada. Ne smeta njima Gašić zbog novinarki nego zbog interesa. Vučić je stvar samo dobiberio jer poznat je po ulizištvu. Zar nije bio veran Šešelju? Zar nije plakao za vreme čitanja Šešeljevog pisma pokojnom Miloševiću? Zar nije bio ministar informisanja 1999. godine i smislio najpogrdnije izraze za NATO, Solanu, Kuka, Odlbrajtovu, Klintona, Blera...? Danas ga Bler savetuje, NATO dočekuje pogačom i solju a Fajgelja hapsi. Uhapsiće i Gašića i svakog drugog ako zatreba.
Preporuke:
9
4
63 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:44
Neša (Glodur)
@Beli Orao: "Ono što bih ti rekao NSPM je ranije štampao 03. januara."

Ne znam na šta mislite.
Preporuke:
3
3
64 ponedeljak, 07 decembar 2015 12:53
Mićko
@Beograđanin

Slažem se.
Preporuke:
1
0
65 ponedeljak, 07 decembar 2015 13:04
ovo je taj poznati
radikalski primitivizam
Preporuke:
10
2
66 ponedeljak, 07 decembar 2015 13:06
ti si postavio
ovu nepismeno funkcionalnu osou uz to i primitivnu.bezobraznu bahatu.............i ti sosiš najveću odgovornost
Preporuke:
6
0
67 ponedeljak, 07 decembar 2015 13:11
Coki
Samo motka, ponavljam po stoti put.
Preporuke:
13
0
68 ponedeljak, 07 decembar 2015 13:20
Mirna
Pade helikopter, nista. Izjavi ovo, cudo. A mozda bude i cudo od tri dana, pa opet nista.
Preporuke:
17
0
69 ponedeljak, 07 decembar 2015 13:45
uličarsko ponašanje
kakva vlda takva i ministar,nije tu ništa čudno osim da su za njih glasali građani!! sami smo krivi a ne oni koji nisu dorasli položaju na kome su trenutno
Preporuke:
6
0
70 ponedeljak, 07 decembar 2015 14:19
Marko
Ih, da je ovo najveći problem koji Srbiji zadaje nazadnjačka kuga ili pre njih DS-skakavci koji pojedoše Srbiju i Srbe.
Preporuke:
7
0
71 ponedeljak, 07 decembar 2015 14:45
Aleksa
"Premijer Srbije" iz ergele blera i njegova družina nisu vredni reči.
Ko ne vidi da su "vazdupohlovi" kao i ova oralna kreatura,ili "državni udar" dobre prilike da "premijer" primi servis i pokaže svoju "moralnu i intelektualnu visinu"?
...Da je pokaže gledačima i glasačima na koje smećomediji mogu da utiču.
Latinskoameričke sapunice su pravi melem u odnosu na ovo razboljevanje javnosti iz engleske kuhinje apsurda.

Znate,
svuda,u svakoj zemlji,nije teško naći primitivce i budale na položajima.
Mediji ih "obožavaju".
Ali da sakupite udarne vesti i izjave big brother ekipa širom Evrope,
recimo u poslednjih mesec dana,
razdvojite stvarna politička delovanja koje ili grade ili su usmerena na poboljšanje postojeće situacije od ovakvih primitivnih "incidenata",
samo još u Ukrajini može da se nađe isključivo smeće,
jer je drugde količina zdravog i bolesnog u kakvoj takvoj ravnoteži.
U Srbiji se događa izvana organizovano silovanje javnosti preko analfabetičnih egzibicionista i šljama.
Preporuke:
4
0
72 ponedeljak, 07 decembar 2015 14:56
zoran 007
Srbija je odavno sa ovima na vlasti na kolenima!Vrlo blizu smo faze u kojoj ne može niže!Nažalost, još dugo ćemo biti u tom položaju!
Preporuke:
4
0
73 ponedeljak, 07 decembar 2015 15:03
Ivan T. Lukić
Vladi su ovakvi šarlatanski ispadi i skandali dobrodošli kao kamufalaža iza koje će biti skriveni mnogo destruktivniji potezi u mnogo važnijim sferama kao što je međunarodna politika, ekonomija i odbrana. Svakih par dana po jedna ovakva diverzija i vlada može bez kontrole da radi šta hoće.
Preporuke:
11
0
74 ponedeljak, 07 decembar 2015 16:18
Zapitan
U ovoj zemlji je izgleda B92 najbitniji element vlasti?
Preporuke:
9
0
75 ponedeljak, 07 decembar 2015 18:00
Slavomir Srpski, Leksikon serbski dobrog vladanja
U sadasnjoj Serbiji svim politicarima pretendentima treda dodati ovaj spisak dobrog sdrzavnickog vladanja, koje izgleda podrzava javnio mnjenje:

1. Dozvoljeno je izdavati bilo koga a posebno drzavu.

2. Dozvoljeno je biti potpuno neprofesionalan za funkciju koju obavljas.

3. Mozes da pljujes politicke protivnike i narod koliko god hoces.

4. Mozes da ubijas sopstvene u sibordinaciji, dovoljno je da kazes da niko nije kriv ili da je stvar drzavne bezbednosti.

Nedozvoljeno:

1. Ni jednu rec kritike na rad tvog vozda.

2. Ne reci nesto nezgodno kojem predstavniku javnih medija (inostrana investiciaja) ili protiv neke NVO. Lizite im tabane kao Vucic.

3. Posebno izbegavati kritike stranim ambasadorima. Bolje "hleb i so".

4. Drz se linije Mao-ce-Dunga: bezalternativna Jevropa se ne dovodi u pitanje ni u snu.

5. Ono sto moze vozd, vama je potpuno of-limit. On moze sve, obesite mu sliku u spavacoj sobi!
Preporuke:
5
1
76 ponedeljak, 07 decembar 2015 18:22
Slavomir Srpski, E sada malo ozbiljnije...
Elem, taman sam se oslobodio panike drzavnog udara, kada je Vucic licno nacrtao mapu Srbije sa novim petogosnjim planom izgradnje svetlije Srbije, umesto da nas obavesti o detaljima drzavnog udara u toku (da bi nas sve umirio), evo pocinje druga faza drzavnog udara:

Veliki deo unutrasnjih neprijatelja SNS i zakamulisane pete kolone u njenim redovima se odlucio za samozrtvovanje da bi oborili svoju vladu. Naime, da brojnim ispadima i ulicarskim recnicima izazovu vozda da ih sve smeni, jednog za drugim pa da drzava ostane bez ministara.

Umesto da ih neko silom rusi (kao Fajgelj, na primer), mnogo bolje je da izazovu (ne)srbske medije pa da daju otkaze zbog nevaspitanja. Izgovor: nema fakulteta koje naucavaju obrazovanje, pa se ni diplome ne mogu na zalost kupiti!

U toj poslednjoj fazi skidanja Vucica sa vlasti izduvnim gasovima, neka prezivi ko moze. Aferim.
Preporuke:
2
1
77 ponedeljak, 07 decembar 2015 18:37
DRAGAN
Digle se i ale i vrane zbog jedne sirove i glupe, neslane šale,izrečene od istog takvog čoveka. Tu su ministri, opozicija, novinari, poverenici, zaštitnici, NVO, kulturni i javni radnici...Isti oni kojih se ne tiče kada se ljudi ubijaju zbog gubitka posla, dugova i nemaštine, koji ćute na očiglednu izdaju i pljačku Države i kojima su uzori i prijatelji oni koji su nas ubijali i sakatili kasetnim bombama, sada se zgražavaju zbog jedne primitivne izjave. KOJE LICEMERJE I BEZOBRAZLUK!
Preporuke:
12
0
78 ponedeljak, 07 decembar 2015 18:48
Brundalo
O Gašiću kao Gašiću, nemam šta da kažem. Ustvari, ja ne poznajem nijednog ministra, ni predsednika Vlade - lično. O njima sudim prema onome šta rade. Mislim da su se mnogi zatrčali u osudi, a to im je omogućio i sam Gašić, jer se izuo pre reke. Ako je to rekao, onda je to morao objasniti na drugi način, a ne da se izvinjava. A, šta da je bio novinar, da je kleknuo i da mu je to Gašić rekao, kako biste onda, gospodo, reagovali. E, sada da se upitamo, zašto je ta novinarka kleknula. Da li je to normalan čin, da li je to normalno ponašanje predstavnika jednog izuzetno odgovornog zanimanja. Trebalo bi je upitati, zašto je kleknula i da li smatra da je u pravu. Ja njeno ponašenje ne prihvatam. Nije ona ta koja će suditi da li je Gašić uzoran ministar ili nije. Zar tim činom nije ponizila jednog ministra, kakv god da je. Eto ja predlažem da se tu novinarku, ako je član UNS-a ili NUNS-a, isključi,odnosno da joj se oduzme pravo na članstvo, jer njeno ponašanje nije normalno. Sve su ovo neke igre.
Preporuke:
7
4
79 ponedeljak, 07 decembar 2015 20:40
KK
Gašić je našao dobar fazon da se ratosilja funkcije i bede koju ona nosi. Imajući u vidu da usa i englezi ponovo mešetare na Balkanu s jedne strane , a sa druge Vojska Srbije može samo da sanja novu opremu pametnije je pobeći sa funkcije nego sutra biti krivac ili član družine koja nije spremila državu za odbranu. Pametan potez Gašiću!!!
PS
Što se tiče klečanja i novinara , čovek je u pravu. Obzirom da većina srpskih novira radi posredno za cia onda se klečanje podrazumeva...
I dalje je to zadnje dno Srbije , pa je ravnodušnost sasvim OK .
Preporuke:
6
1
80 ponedeljak, 07 decembar 2015 21:43
Ali ipak :)))
Braco Care - Ne daj im pare !

Ako si joj (svima njima) rekao!

Em je istina, em je fora.

Potpuna podrska za Bracu Akciznog Santosa, zalepio si im ga brale kao fugu i plocicu iznad izolir mase!

Car ljudi, Gasha je Car, a lose sam stvari o njemu rekao, ali pokaza se covek sto jes jes

Imas ti Braco i zanat i biznis, boli te uvo, mogu da ti ,,zapale,, original uvozni Winston 100s Gold (bez oznake za stetnost)

:)))
Preporuke:
2
1
81 ponedeljak, 07 decembar 2015 22:02
Srbin crnac, ateista
Pravi skandal je što se u Srbiji neki ministar smenjuje zbog tobožnje neprimerene reči dok se politička elita, Vlada i predsednik vlade ne smenjuje zbog tona i tona lupetanja i baljezganja pred kamerama, a pogotovo zbog toga što se isti ne pozovu na odgovornost zbog nepoštovanja ustava i korupcije na svakom koraku, zbog antidržavnih i protivustavnik sporazuma koje kriminalna vlada potpisuje i primenjuje. Umesto toga, na pravi protestantski način, smenjuje se neki ministar zbog usputne izjave kojom je mogao nešto loše misliti, a možda i nije ništa loše mislio. Skandal!
Preporuke:
3
0
82 ponedeljak, 07 decembar 2015 22:43
ivan seljakteško je
teško je suditi šta je ćovek mislo tom usputnom rečenicom, ali meni se čini da se sa ovim ispadom namerno skreće pažnja javnosti sa najavljenom skorom odlukom o prodali telekoma.
Preporuke:
2
0
83 utorak, 08 decembar 2015 01:37
Gabrijel
Ljudi iz Kursumlije (odakle je doticni pokondireni ministar), pricaju da nema privatnog biznisa u Kursumliji a da Gasa ne UZIMA REKET ( naravno , uz pretnju cutanjem). A , reketirani se plase da ga prijave . Kazu :" ministar je , i to odbrane , ne smemo , unistice nas . Ima MOC , moramo da cutimo i trpimo".

Njegova sama pojava dovoljno govori o "suptilnosti" ministra odbrane Srbije.
Preporuke:
0
1
84 utorak, 08 decembar 2015 11:04
Brundalo
Dragan
Ivan seljakteško je
Bravo za obojicu.Čestitam vam na objektivnsti i pucnju u srce stvari(in medias res).Niko,pa ni moja malenkst neće reći"bravo Gašiću" imam kćeri, jedna je član UNS-a. Da je to uradila, pitao bih je šta je htela sa tim da postigne, da li je to provokacija, da li je to primitivizam, da li je to osionost koja je zavldala u novinarstvu.Inače nam je to novinarstvo na najnižem nivou, mnogi su nedoškolpovani.Pogledajte kako se ponašaju razni voditelji (ice), pogledajte kako se ponaša glavna i odgovorna najstarujeg lista na Balkanu.Ona je postala svijest i svjest svega što se događa, kao i njea dva novinara.Pogledajte ponašanje portparola SNS-a Cvijanovića, a šta priča čuveni Draža P.to je vam pameti, a o Vučku i onm nersećniku iz Kurira da se ne govori, pogledajte sramnu rubriku jednog lumpknjiževnika u listu Danas, setite se kako je i kojim vulgarnim riječima nazivao Smajlovićku ("bosanka prdara"),niko nije reagovao osim moje malenkosti. Očekujem još klečanja i smenjivia.
Preporuke:
2
0
85 utorak, 08 decembar 2015 11:16
Flora NS
Pišu neke novine da je Gašić borac protiv zlostavljanja žena. Isto kao što je i Basara, čije kolumne besplatno čitaju studenti, književnik.
Da nisu možda zavrili neki fakultet?

Ali šta će književnicima i ministrima vojnim škola...
Ipak je ovo Srbija. Nije da nisu mogli da završe
Megatrend, ali je pitanje da li im je neko to preporučio.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner