Pa to su njegovi prijatelji, nazalost nasi krvni neprijatelji. Lepo bi bilo da ih vodi kuci, a u nase ime, to je odvratno.
Preporuke:
274
16
2
nedelja, 22 novembar 2015 19:00
sofija
Neka te cuva BOG, Andreje !
Ne bojte se onih, koji ubijaju telo, vec se bojte onih koji hoce
da vam ubiju dusu ! Sveto Pismo
Preporuke:
445
9
3
nedelja, 22 novembar 2015 19:10
Neće moći
Ne može Vučić sve Srbe pohapsiti, mada pokušava i živi u iluziji da može.
Preporuke:
450
9
4
nedelja, 22 novembar 2015 19:20
#slobodazafajgelja
Krenuli su da hapse profesore. Podržite Andreja potpisivanjem peticije na http://www.peticije24.com/slobodazafajgelja.
#slobodazafajgelja
Preporuke:
378
11
5
nedelja, 22 novembar 2015 19:23
OK
Samo jos neko da mi kaze, je l su Andreja Fajgelja priveli da mu cestiaju na herojskom i istinitom govoru ili...?
Preporuke:
309
6
6
nedelja, 22 novembar 2015 19:30
dr
Meni bi bilo veoma drago da mi Andrej dozvoli da potpišem i ja tekst, pa da odem i na "informativni razgovor".
Ovo postaje pitanje,ne časti, nego higijene.
Preporuke:
355
4
7
nedelja, 22 novembar 2015 19:33
apis
Andrej je rekao baš ono što boli sve srpske rodoljube i pravoslavne hrišćane. Ali, pobedićemo, moramo pobediti, jer ovakvo vučićevo podaništvo, je najljigaviji vid poltronstva i svakodnevnog ponižavanja Srbije. Nema tu više šta da se priča, mora da se radi. Svakodnevno, svakog časa, svakog minuta treba raskrinkavati vučićevu bandu, koja rasprodaje našu dedovinu, zarađenu na Kajmakčalanu, na Ceru, Kolubari... Zarad njih naših predaka, koji krvlju zališe naše Sveto Kosovo i Metohiju, i ostaviše nam amanet da ga čuvamo, zarad naših rođenih i još nerođenih potomaka, zarad našeg čojstva i obraza, moramo se izboriti za slobodu. Danas je Srbija robovlasničko društvo, koje je vučić&kamarila učvrstila, utvrdila i ozakonila. E, tome mora doći kraj! Potrebna nam je hrabrost da se odupremo vučiću koji Srbiju , našu Srbiju, vodi u propast. Ako ga ne sprečimo, posle njega ostaće pustoš, što reče prof.Antonić.
Preporuke:
321
5
8
nedelja, 22 novembar 2015 19:35
Nenad
Fajgelj je pre par dana na svom fejsbuk profilu pozivao da mu se dostavi informacija na koji način može da nabavi oružje. Par dana nakon toga kači klip na kom poziva na ustanak. Policija mu pretresa stan i hapsi zbog oružja a on će se pozivati da je to zbog poziva na ustanak.
Fajgelj postaje žrtva režima i heroj širokih narodnih masa.
Pametnom dosta.
Preporuke:
28
360
9
nedelja, 22 novembar 2015 19:40
Žalosna sova
Dobar im je bio Vučić kada je "Treća Srbija" nastala od prebeglih odbornika "DVERI" posle izbora u Novom Sadu.Onda su davali podršku SNS i gradonačelniku Novog Sada, Vučeviću, u zamenu za fotelje.Prošli su oni iz Treće Srbije kroz javna preduzeća u Novom Sadu kao termiti, samo su bele koske ostale iza njih.Gde su bili kada je Vučić ministar vojni primio ključeve od Meri Vorlik za "Hamere" koje nam je poklonio isti taj NATO ? Gde su bili 19 aprila 2013 kada je potpisan Briselski Sporazum ? Samo pisni ostaćeš bez fotelje,a ? Sada više ne trebaju, isceđeni su i odbačeni kao krpa da jadno skončaju, imaju manje glasova nego što imaju članova, pa im Vučić ne valja.Na sledećim izborima sve "najpatriote" zajedno odlaze na smetlište istorije, ostaće nepromenjenog programa i ugleda samo DSS i vojnoekonomski savez sa Rusima.
Preporuke:
132
64
10
nedelja, 22 novembar 2015 19:42
koba
Vučko je previše zajunio. Neće ovo ni za njega da ispadne na dobro.
Preporuke:
257
1
11
nedelja, 22 novembar 2015 19:42
hajde da postavimo stvari malo drugačije,
jesu li ti policajci normalni?
Preporuke:
233
4
12
nedelja, 22 novembar 2015 19:42
Copeta
Pokidao si vucica i ekipu. Sloboda za Andreja i Srbiju!
Preporuke:
286
3
13
nedelja, 22 novembar 2015 19:52
...
Realno ljudi ovo znači da se oni neviđeno plaše!Uostalom onaj vučićević je indikator njihove panike!
A ovo vreme ne ide u prilog da će problem migranata biti efikasno bez nemira razrešen.
Priča sa policijom je takođe problematična jer teraju ljude da za hiljadu dinara idu u Preševo i popisuju izbeglicu, pre su im za to isto plaćali desetak hiljada dnevno.
Preporuke:
194
5
14
nedelja, 22 novembar 2015 20:02
Spiridon
@ Nenad
A baš sam se pitao kada će se pojaviti prvi pristalica uvrnute teorije zavere po kome je ovaj potez Andreja Fajgelja u suštini instruiran od strane Vučiča, CIA, DB, Masona, Soroša ili Iluminata te da je sve ovo nameštaljka da se narod navuče na tanak led. Čestitam Nenade postao si sretni dobitnik nagrade Tajni zaverenik meseca novembra u kategoriji kratkog internet komentara...
Preporuke:
178
4
15
nedelja, 22 novembar 2015 20:02
teletabis
Ne razumem, koga vređa istinita izjava?
Jel se to uvredio bivši radikal Vučić ili NATO?
Preporuke:
226
5
16
nedelja, 22 novembar 2015 20:13
Petar
Imao si priliku da svoje ideje pretvoris u delo ali si isto kao i svi koji dodju na neku rukovodecu funkciju u javnom sektoru tu priliku iskoristio za licno i stranacko bogacenje,namestajuci tendere i deleci budzetske pare na namestenim konkursima.Svojim saradnicima delio kapom i sakom.Da li je to patriotizam i hriscanstvo na koje se pozivas.Svi ste bednici i isiti si kao i taj Vucic.
Preporuke:
31
161
17
nedelja, 22 novembar 2015 20:14
Milan Došen
U Novom Sadu je priveden Andrej Fajgelj, bivši direktor Kulturnog centra jer je na fb-u pozivao na rušenje poredka.
Tako da Vučičevićeva histerično-patetična priča u medijima polako otkriva svoje prave razloge.
Sada će zbog navodne ugroženosti Premijera (jer stoji sam protiv svih na braniku Otadžbine), biti sasvim normalno uhapsiti, otpustiti ili privesti svakog ko na glas kaže kako Premijer izdaje nacionalne interese. Jer ko to izgovori vrlo moguće je deo zavereničke klike spremne na sve da bi se napravio državni udar. Ovaj put tandem za spinovanje prevazišao je samog sebe, a diktatura ulazi na velika vrata.
Očigledno da neviđena medijska cenzura i strahom i ucenama izazvana autocenzura nisu dovoljni da se održi projektovani rejting velikog vođe. Ova priča je uvertira i opravdanje za golu primenu sile.
Preporuke:
207
2
18
nedelja, 22 novembar 2015 21:05
Policijo
Auuu. pa You Tube pun snimaka Premijera kako govori o ubistvu sto muslimana za jednog Srbina, kako amerikance naziva gangsterima, političke protivnike kriminalcima, nekim od njih i lično kroji robijaške uniforme i gle čuda.... Niko ga ne hapsi???!!!
Preporuke:
225
1
19
nedelja, 22 novembar 2015 21:31
Dragan
Oduvek se u diktaturama i kod beskrupoloznih vlastodržaca išlo u zatvor za izgovorenu istinu. Jeli ovaj predstavnik NATO zločinaca - jeste, jesu li ga ponudili solju i pogačom - jesu.
Preporuke:
170
1
20
nedelja, 22 novembar 2015 21:44
Mirko Grbić, Banjaluka
Moja podrška za stavove koje iznosi g. Fajgelj!
Preporuke:
200
1
21
nedelja, 22 novembar 2015 21:52
Je suis Andrej!
A Kostreša i Čanka ne hapsi. Ne hapsi ni Čedu ni Ugljanina.
Preporuke:
220
1
22
nedelja, 22 novembar 2015 21:59
Anonimus
Andrej, čovek si! Moja podrška! Zovi preko Interneta ako ti treba pomoć.
Preporuke:
165
5
23
nedelja, 22 novembar 2015 22:32
Budi se Srbija!
Ustaće dostojanstvena i herojska Srbija!
Preporuke:
150
2
24
nedelja, 22 novembar 2015 22:34
ja
da ga malo zaplase a,i do sad su se neke vlasti rusile nasilnicki ako treba da se skupljamo ok bice nas vise
Preporuke:
95
1
25
nedelja, 22 novembar 2015 22:34
režim
Podrška prof. Fajgelju!
Preporuke:
145
1
26
nedelja, 22 novembar 2015 22:41
Srboljub
Sa reči na dela.
Preporuke:
115
1
27
nedelja, 22 novembar 2015 22:42
Zvonimir Bgd
Anonimus
Andrej, čovek si! Moja podrška! Zovi preko Interneta ako ti treba pomoć.
Kako to mislite "zovi preko Interneta", ako mu treba pomoc? Naravno da mu je potrebna pomoc. I ne samo njegovog advokata, kojeg pominje. Potrebna je pomoc javnog mnenja, ali gde se sakrilo to javno mnenje? Iza tisine i mraka NATO medija u ovom ostatku Srbije. Opet ulazimo u vrzino kolo stradanja pojedinaca koji se usude da javno progovore.
Odgovor lezi u onom dobro izabranom citatu Kirbija na snimku - bombardovali smo Srbiju da bi bila i izgledala onakva kakva je danas! Petooktobarska katastrofa i njene pogubne tekovine su ubrzale okupatorske ciljeve. Uplasena i beslovesna sirotinja raja vise ne zna kud glavom udara. I taj jedini put kada je neko nesto pita, ona glasa lakoverno, naivno, mazohisticki glupo. Ne prati politiku, ne slusa i ne vidi, gluva je i slepa. A onda se zali: "prevareni smo"!
Ne samo rodoljubu Andreju Fajgelju, vec svima nama - neka je Bog u pomoci.
Preporuke:
146
1
28
nedelja, 22 novembar 2015 22:45
Srbin crnac, ateista
Nema od ovoga ništa, radi se o predstavi. Tipična smicalica vlasti i službi da pasivizovanom narodu odredi granice dozvoljenog mišljenja.
Preporuke:
30
73
29
nedelja, 22 novembar 2015 22:52
Cile
Ovo nije neko iznenađenje.
U svakoj okupiranoj državi, poput Srbije, privremena vlast čini zlodela nad stanovništvom u pokušaju njegovog zastrašivanja!
Preporuke:
113
0
30
nedelja, 22 novembar 2015 22:53
Sirig Sirig
Ljudi,
da li je ovo moguće?
Svi pred istražni zatvor.
Smenimo rulju natovsku vilama i motkama.
Pozivam na ustanak, idemo kod Andreja.
Pozdrav heroju Andreju.
Svi smo Andrej!
Preporuke:
121
2
31
nedelja, 22 novembar 2015 22:56
Je suis Andrej 2
Bez junačenja na tastaturi,bez lažnih naloga i laprdanja kao što to rade propali analitičari i velike patriote.
Andrej treba kao nestranačka ličnost da se pojavi na sledećim izborima .
Puna podrška za Andreja,setites e i njegove porodice.
Preporuke:
97
4
32
nedelja, 22 novembar 2015 23:09
Stražar
Preslušao sam video!
Andrej je rekao samo ono što se priča za kafanskim stolom, u autobusu, na autobuskim stanicama, u kancelarijama, u školskim zbornicama, na fakultetima ... a nije sve ni rekao ...
Znači moraju se očekivati masovna hapšenja!
Preporuke:
140
1
33
nedelja, 22 novembar 2015 23:10
Jelena
Au pa ovi su bas zastranili kad privode coveka za istinu.Jel Nato bombardovao i ubijao civile,jeste,jel to zlocin ,jeste,jel vucic potpisao za Kosovo,jeste,jel oteo nezakonito penzije,jeste,jel sve poskupeo,jeste,jel rekao da za sest meseci ako ne bude bolje sam ce da ode,jeste,jel gore a on ne ide ,jeste.
Preporuke:
124
2
34
nedelja, 22 novembar 2015 23:18
.
Razbucali ustav pa ga sad brane.
Preporuke:
94
0
35
nedelja, 22 novembar 2015 23:24
Milica
Policajci na JuTjubu, hvataju Andreja.
Da li je moguće da će nas sve pohapsiti?
Gde je javni tužilac da hapsi policajce, koji hapse za iznošenje istine.
Andrej je savest Novog Sada.
Andrej neće ostati sam.
Pozdrav njegovoj uplakanoj porodici.
Andrej,
da li si živ, šta su te pitali?
Da li si priznao da nisi član terorističke grupe SNS!
Doneću ti čašu mleka!
Preporuke:
91
2
36
nedelja, 22 novembar 2015 23:24
Milan
Žao mi je Fajgelja i u potpunosti ne podržavam njegovo odgovaranje za stavove protiv vlasti, ali je nažalost njegova politička karijera završena onog trenutka kada je grupa koju je i on činio počinila izdaju, učestvovala u vlasti sa SNS, na isti način rukovodila državnim službama koje je vodila i služila kao neko ko služi za odvođenje iskrenih rodoljubivih glasova a u korist SNSa.
Preporuke:
29
56
37
nedelja, 22 novembar 2015 23:38
cmok Toronto
Andrej..imformativni razgovor su batine sa debelim tel.imenikom..Mučenje dok ne priznaš da si lud.
Molim te izdrži zbog mene u Kanadi.
Molim te izdrži i so na tvojoj krvavoj rani.
To su nači dželati...Plaćenici..Al su naši..I mi koliko god da smo mi.ljudi..ako nas još uvek ima..moramo da dignemo DUŠE...
Ako je za utehu..Prvi si uhapšen zbog JUtjuba..
Već sam pisao a oni.. da li Andrej ima kopi rajc za svoju izjavu.
Buđenje Pacova je dobar film Žike Pavlovića...Možda će i njega da uhapse na trajni informativni razgovor.
Preporuke:
64
3
38
nedelja, 22 novembar 2015 23:44
Akrivija
Ajmo braćo da podržimo Andreja.
https://www.facebook.com/Pravda-ZA-Andreja-Fajgelja-775390845904156/likes
Širi dalje.
Preporuke:
65
1
39
nedelja, 22 novembar 2015 23:49
Stojan
Nisam video komentar ali ako je javno trazio oruzje onda je stvarno ili instruisan da to radi ili je manipulator za sopstveni racun ili je glup (sto je vrlo malo verovatno). Onaj ko oruzano hoce da nesto resi ne trazi oruzje javno (bar u Novom Sadu ga je lako naci na crnom trzistu) nego se hvata oruzja i dela.
Onaj intervju Vucicevica sa ludackim sjajem u ocima, ovo sa javnim pozivom na oruzje itd sve to lici na Vuciceve primitivne manipulacije, koje na zalost, imaju jak efekat kod vecine gradjana Srbije.
To sto sam pristalica teorije zavere ne znaci da nisam u pravu.
Preporuke:
31
49
40
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:00
USTALA JE CRNA GORA, USTAĆE I SRBIJA!
Rekao je Vladan Šćepanović, rekao je Andrej Fajgelj!
Ustanak je sve bliži, jer duh Karađorđa, Njegoša, Gavrila Principa i Ljuba Čupića se ponovo budi među hrabrim ljudima.
Zbacimo antiživotno-izdajničko-antidržavno-mafijaško-tajkunsko-bankarsko-krupnokapitalističko-antiradničke NATO hunte sa vlasti!
NEMA PREDAJE!
https://www.youtube.com/watch?v=IH5RBxKkh6w
Preporuke:
94
3
41
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:08
covek iz loznice
stojane,vidis i sam da je coveku,,prekipelo,!kao prvo..zaista,kad bolje razmislis...hleb i so?i to za coveka,koji je simbol,organizacije koja jeste NAS BOMBARDOVALA,OD MARTA DO JUNA 99-e!NIKO PA NI VUCIC NE TREBA DA SEBI DAJE PRAVO DEUSA-BOGA,DA IMA PRAVO DA KRIVOTVORI...A ON CINOM..POSLUZENJA KOJE SE DAJE SAMO..PRIJATELJIMA U NAJPOZITIVNIJEM SMISLU....JE BAS TO URADIO..DAO SEBI BOZANSKO PRAVO..DA PREUMI SVE NAS,DA MOZE DA IZMENI...BOMBRADOVANJE ONOG VOZA NA MOSTU 99-e,PRAVO DA,KAO ETO,SMO MI SAD U NAJPOZITIVNIJEM SMISLU SA TOM ORGANIZACIJOM KOJA JESTE NAS BOMBARDOVALA!NISMO i NIKAD NECEMO BITI U TOJ-NATO-ORGANIZACIJI I NECEMO NIKAD ZABORAVITI ZLOCIN KOJI JE ONA NAMA NANELA!ZNATE...KAD VAS NEKO SVODI..NA DOMACU PERNATU ZIVINU..ON NIJE DOBAR ZA VAS!ON,VUCIC NE MOZE U MOJE IME SKRNAVITI ODAVNA USTALJEN OBICAJ SRBA DA..DRAGIM PRIJATELJIMA..SE PONUDI HLEB I SO!I SLAZEM SE NE MOZE I TAJ DREVNI OBICAJ..SVESTI I RUGATI SE STARLETIZACIJOM!POZDRAV ANDREJU FAJGELJU!
Preporuke:
84
1
42
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:26
Ne klepeći nanulama
Ljudi koji poznaju Andreja , moraju reči , intelektualac , inteligentan , obrazovan , patriota , čovek sa stavom, nepotkupljiv , ali oni koji ga ne poznaju , trebao im je neko reči , Andrej je granit. Šta ako uhapse i prof. Antonića i Vukadinovića ili dati otkaz nekom od njih.Ljudi dragi ,o nalogodavacu hapšenja radi se o čoveku koji je tražio da se ubije 100 ljudi za jednog, ozbiljno razmislite o tom bolesniku i falangi koja je sa njim.
Preporuke:
95
1
43
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:33
Banditski brlog
Poučna je priča Martina Numelera:
Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po Jevreje,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin.
Zatim su došli po sindikalce,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac.
Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant.
Zatim su došli po mene,
ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni.
Ljudi potpisujmo peticiju za Fejgelja, jer ovo pokazuje, da je ranjena zver najopasnija i da je vladajuća vrhuška na sve spremna. I da je na pomolu otvorena diktatura!
Preporuke:
97
2
44
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:40
covek iz loznice
uostalom,zar ta ista srpska napredna stranka na celu s vucicem i nikolicem nije sve vreme svoje kampanje,nabijala na nos DSu bas oko KOSOVA,PATRIOTIZMA itd.zar nije ta ista stranka rekla kako nece neke stvari uraditi,pa je sve uradila,sve sto je odbijala...neka poruka koju bih mogao dati danasnjim a i buducim vlastodrscima...gospodo,ma koliko bila slatka vlast,sto u novcu,moci koju imate nad ovim jadnim narodom..znajte..da ste prolazni..i pred narodom i pred..BOGOM...i..kaznice..ako ne vas,ono najdraze vama..tako bilo vazda...
Preporuke:
57
0
45
ponedeljak, 23 novembar 2015 00:41
Neša...
Vidim da ovde prozivaju Vučićevića iz Informera u negativnom kontekstu. Nažalost, nisu u pravu. Vučić je vrbovan i mora da radi onako kako ga instruišu. Setite sa da je odmah po osvajanju vlasti napustio suprugu i dugogodišnji brak, da je kradom oženio Đukanovićevu rođaku... Pre neki dan je Dragan Jočić u intervjuu izrekao zanimljivu ali istinitu stvar:
"Moju bezbednost, bezbednost stanovanja, kretanja, rada i sve drugo po zakonu i propisima preuzeli su drugi. Država. Morao sam da se ponašam kako propisi nalažu. Imao sam poverenje. Nisu me sačuvali. Nisam ni prvi ali bih želeo da sam poslednji. Ono što je mizerno jeste da u ponašanju države i njenih institucija nema krivca i da niko ne snosi štetu"
Propustio je da kaže su "država" ljudi koji rade u njeno ime ali za svoje/tuđe interese. Vučić se ne pita, može malo da balansira ali mu je glava uvek na panju. Đinđić i Milošević su uklonjeni, druge ubijaju na drugi način. Legija robija nevin.
Preporuke:
57
5
46
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:00
Miki
Ne bi policajci hapsili da im vučić nije naredio!
Preporuke:
67
0
47
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:04
Boba
U zemlji čuda više ništa ne čudi pa i da policija režima koji je zgazio ustav svoje zemlje hapsi zbog 'poziva na rušenja ustavnog poretka' one koji pozivaju na suštinsku odbranu tog istog ustava protiv korumpirane izdajničke vlasti.
Da li će se narod skorije osvestiti ostaje da se vidi ali istorija uči da kad diktatorski i okupatorski režimi počnu da hapse obično im je kraj blizu.
Preporuke:
37
1
48
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:08
Sima
Ako hoćeš neku promenu negde, moraš početi sam ti. Da računaš da to neko radi za tebe, slaba vajda.
Preporuke:
37
0
49
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:08
Helm
Nije problem kada je neko zadovoljan podaničkim statusom ali jeste kada neko nije."Sloboda ili Ništa"
Preporuke:
37
0
50
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:12
Ne klepeći nanulama
"pozivao na nasilno rušenje ustavnog poretka".
-------------------------------------------
Izvinjavam se , Andrej je optužen za pozivanje na nasilno rušenje ustavnog poretka ! Ovo je cirkus, čovek koji nije pozivao, nego skrivajući od građana Srbije , de facto i de jure predao suverenitet Republike Srbije( Sever KiM) fantomskoj državi Kosovo ,još uvek je na funkciji premijera republike i hapsi srpskog intelektualca i patriotu. Da je Srbija pravna država ili da u njoj ima elemenata pravne države, posle potpisivanja tzv. " Briselskog sporazuma", Vučić i njgova svita bili bi uhapšeni na aerodromu u Beogradu, ko da ga uhapsi ? Lepo piše u ustavu republike, koje institucije po zakonu moraju štiti ustavni poredak na celoj teritoriji države.Andrej je ličnost par ekselans , dok je takvih Srba , ima nade,SMRT FAŠIZMU !
Preporuke:
53
0
51
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:16
Viktor Larin
Klizimo u totalitarizam.
Može da bude sramota i policajce koji su ovo naredili i izveli!
Preporuke:
42
0
52
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:23
Đike
Brate Andreje,Bog Hristos ti je na pomoci i sila Duha neka je na tebi i tvojoj porodici.VELIKI POZDRAV I OD BOGA SVAKO DOBRO!!!
Preporuke:
44
0
53
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:26
Jagoš Moskva
Sada je prošlo dva sata u Moskvi.
Još malo pa će jutro.
Ljudi, ne mogu da spavam
Da li je ovo moguće?
Šta čekate narode moj?
Spašavajte poštenog čoveka, dok nisu došli po vas.
Staljinska vremena u Novom Sadu, da li je moguće!
Preporuke:
51
1
54
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:34
Ernan Kortes
Čekajte, ja ništa ne razumem! Zar ovde nije bilo najvažnije da se otarasimo Vojislava Koštunice, mrskog izdajnika srpskih nacionalnih interesa, koji nije dao da Nikolić bude izglasan za predsednika skupštine Srbije, i da svi kao jedan glasamo za srpskog heroja Šešelja i nastavljače njegove politike, Nikolića i Vučića, branice granica Karlobag-Virovitica? Pa šta je sad ovo, grdimo one za koje smo glasali, kao mudri i odgovori građani Srbije kojima su srpski nacionalni interesi na prvom mestu, a ne kao izadajniku Koštunici.
Preporuke:
32
7
55
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:37
Stojan
Jako sam razocaran ovolikim brojem negativnih poena. Ne zato sto se ne slazete sa mnom vec zbog toga sto niste razumeli sta sam hteo da kazem. I plasim se da se nista nece promeniti.
Preporuke:
10
9
56
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:48
!
Do sada su ''silovali'' istinu spinovanjem, lažima, manipulacijama... A sada prešli na ''fazu 1-a'' kad je hapse(ovaj slučaj Fajgelja) i udaraju štangama po glavi(slučaj Milenović). Radikalno naprednjaštvo.
U sledećoj fazi se može očekivati i suđenje istini u sudu na čijem čelu bi bio najveći lažov Vučić a porotu sačinjavali Gašić, Stefanović, Babić, Mali, Petrović, Vulin, Đukanović... Sve ''poštenjačina'' do '' ''poštenjačine''.
Preporuke:
40
2
57
ponedeljak, 23 novembar 2015 01:58
Radojka Tmušić Stepanov
Ja nisam ''Je suis Andrej''
Jer ne želim da kopiram bedake iz Francuske. Mi tako brzo usvajamo iz inostranstva ono što ne pripada našem mentalitetu i našoj civilizaciji, našoj kulturi.
Kad se određujete sa parolom čiji prvi deo podseća da ste isti kao autor skarednih, nekulturnih i anticivilizacijskih crteža koje se pogrešno nazivaju karikaturama, koji su nas Srbe i Srbe na Kosmetu prikazali u najgorem mogućem svetlu, a onda dodajete ime Andrej, ime čoveka koji je rekao ono što misli i koji je rekao to svestan posledica koje može imati, vi činite zamenu teza.
Ako vam se sviđa to što je rekao Andrej Fajgelj, potpišite se pravim imenom.
Ja nisam Andrej!
Ja sam Radojka Tmušić Stepanov i to što mislim o ovoj vlasti sam napisala i potpisala i ne jednom i priložila u vidu komentara ne Fb. profil Andreja Fajgelja. Ako želite da podržite Andreja Fajgelja ne podpisujte se pseudonimima, nego se potpišite punim imenom i prezimenom. Toliko o iskrenoj podršci!
Preporuke:
68
6
58
ponedeljak, 23 novembar 2015 03:18
ZBACITI PINOČE VUČIJA
postaje ljudski, slobodarski i revolucionarni čin svakog čestitog čoveka i Srbina!
Preporuke:
47
0
59
ponedeljak, 23 novembar 2015 03:20
Vostani Serbie
Davno si zaspala, u mraku ležala, sad se probudi!!!
Preporuke:
47
0
60
ponedeljak, 23 novembar 2015 08:14
Marko
Kada su bili napravljeni oni šaljivi klipovi sa supermenom u smetovima kako spasava dete, bili su brisani momentalno sa jutjuba akcijom SNS bot tima. Ovaj baš zgodno i dalje stoji da ga svi vidimo. Liči na akciju pravljenja omiljenog opozicionara.
Preporuke:
36
1
61
ponedeljak, 23 novembar 2015 08:14
Patološki slučaj
Nije se nadao da će kvaziudbaš i turbo pravnik da ga otera na robiju zbog dojave na jutubu? Protiv nata nesme nitko da prismrdi to je demokracija.
Preporuke:
38
0
62
ponedeljak, 23 novembar 2015 08:38
Žika
Podrška Andreju. NATO jeste ubica. Svet bi sasvim normalnije izgledao bez NATO. NATO je u rukama fašista kojima smetaju ljudi zato što dišu i troše prirodne resurse. Oni koji hapse Andreja su saučesnici fašista.
Preporuke:
50
0
63
ponedeljak, 23 novembar 2015 08:54
Radomir
Katastrofalno ponasanje Vucica i njegovih istomisljenika,Andrej nista nije rekao protivuzakonito vec ono sto je tacno ,da su to ljudi koji su bombama osiromasenog Uranijuma ubijali civile ,decu,rusili mostove,I sad mi njih da ugostimo.Pa gede je tu zdrava pamet.Pozvacemo se na Putina i Bratsku Rusiju da nam pritekne u pomoc.Gospod Bog neka te cuva Andreje.
Preporuke:
39
0
64
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:09
Jovan
Profesore Fajgelj ,Gospod je na Vasoj strani,jer ste Istina i Pravda,sa Vama smo, molimo se za Vas,Gospod je pobednik ovog ZLA sto nas je sve snaslo.
Preporuke:
39
0
65
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:16
Slavko Stanisavljevic
Odmah na pocetku da kazem da podrzavam gospodina Fajgelja jer je kazao ono sto vecina gradjana Srbije misli i oseca ali iz straja da ne izgube i ono malo sto imaju,cute i trpe Ako bi bila sprovedena anketa u dijaspori da li Vucic treba i dalje da bude na celu Srbije,ubedjen sam da bi 90% reklo ono sto je i Andrej Fajgelj rekao.Sramotno je da se zbog verbalnog delikta(ako je to uopste delikt),hapsi covek pred clanovima porodice pred decom,kao da je terorista a ne ugledan covek.Sramota za Vucica i njegove poslusnike.Oni su srozali ugled Srbije mnogo gore nego li sto je Don Milo to ucinio sa Crnom Gorom.Docekivati fasiste hlebom i solju to su radili izdajnici,kvislinzi u proslosti.Nazalost,istorija se ponavlja i danas jer na celu Srbije je covek koji sluzi Zapadu,u prvom redu SAD,koje su ga dovele na vlast.Kada sam video Vucica i Djulijanija,ruku pod ruku znao sam sta ce se desiti,o tome sam pisao komentar a Politika objavila ali vrhunac Vuciceve drskosti je uzimanje Blera za savetnika.
Preporuke:
44
0
66
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:21
Poštovalac NSPM
Izjave AV ovih dana kao i njegovi tabloidi i tv gazde mnogo se trude da istog označe kao žrtvu samo nikako da nađu identitet napadača pa spominju čas mrske NATO i CIA moćnike čas suparničke medije i tabloide, usput poneki koliko toliko korektan medij potkače, obavezno žućkaste opoicionare koji realno ne uživaju ni poverenje ni veru naroda. Trude se jedino da razbiju prave istinske vrednosti i pravu opoziciju koja nije čak ni u parlamentu. Iza ovako razobličenog i nasilničkog ponašanja vlasti a pogotovo samog vrha AV krije se verovatno velika izdaja, koju neće moći još dugo da prikrivaju, svi vide da je car go. Gos. Đ. Vukadinović reče da nam nisu prikazali stvarno potpisane tekstove a zle sile više nemaju vremena i čekaju Vučićev ''povoljan momenat'', kao Šiptari koji nemaju smisla za diplomatsku prevaru i laži i hoće sad i odmah ono što su im obećali. Vreme naplate je došlo. Fajgelj je samo nervozni dečko koji naglas izgovara istinu a oni ga hapse, bilo bi glupo da nema nekog smisla. Ž.Srb.
Preporuke:
40
0
67
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:29
Herkul
Urlamo sa Vama,neunistiva je slobodna misao!
Preporuke:
34
0
68
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:32
Anja
Bravo G-dine Fajgelj,dogadjaje treba nazvati pravim imenima!Ima nas, sa Vama smo.
Preporuke:
39
0
69
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:34
NATO-pakt je bombardovao Srbiju 1999.godine.
NATO pakt je bombardovao i rušio civilne ciljeve po Srbiji, privrednu i drugu infrastrukturu i ubijao civile.Ne treba više brate ili?
Preporuke:
49
0
70
ponedeljak, 23 novembar 2015 09:55
@ Stojan
Kažeš nisi video izjavu, to samo znači koliko si površan čovek , eto ti čoveče izjave u tekstu , šta se praviš blesav ili jesi blesav.
Preporuke:
25
0
71
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:05
Meda
Posle najveceg mafijasa poslusnika zapada, Đinđica, zapad instalirao nama i AV.
Preporuke:
30
2
72
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:08
ludi skretničar
Iz ovoga ne vidim da li je AF priveden na informativni razgovor kao građanin, ili je kao okrivljeni uhapšen? Velika je razlika. On kaže da će biti 30 dana u pritvoru? Da je tako, morao bi biti prethodno saslošan pred javnim tužiocem, pa potom sudijom za prethodni postupak koji bi mu odredio pritvor. Za to vreme, nema šanse da bi mogao dati izjavu medijima.
Ovde se radi o tome da je režim u priličnoj paranoji, pa to prenosi na policiju koja mora reagovati na svaku iole zapaljiviju izjavu. S druge strane, AF koristi poziv na informativni razgovor radi dizanja sopstvenog rejtinga, narušenog sramnom kolaboracijom sa SNS u Novom Sadu.
Dakle, još jedna vest oko koje se ne treba previše uzbuđivati.
Preporuke:
18
5
73
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:18
neka bog cuva ovog mladog coveka
Sam da izdrzi u pritvoru javno ce ovi sto ste ih spomenuli da ga osude jer su privatizovali sve medije od lokalnih preko lokalnih bizmismena do nacionalnih preko kontrole reklamnih agencija. Ne daju ni protest da se odrzi kad se Vucic drao na radnike staklare da ne blokiraju put. Inace kad su sirotog Andreja za ovo uhapsili sta da ocekuju u CG na mitingu ovime im je dao zeleno svetlo i podrsku da rade sve i svasta. Kad se oni boje jednog mladog Andreja koji cak nije ni radikalan ni toliko desan. Vucic koji odrzi govor 24. Marta ove godine sa svim ministrima i ambasadorima kine i rusije i kako je cerku nazvao po milici rakic i da ce svaku kaznu da primi i svake zrtve da se seti cini ovo ili covek koji je rekao da ce za svakog srbina pasti 100 muslimana ili da je knin srpski grad ili kad je bila kriza u tetovu sta je pricao....
Preporuke:
30
1
74
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:24
Če
... Ala ga je opisao ... svaka mu čast!
Od juče se smejem, mada samo mogu da zamislim kako je Andreju sada. Daj bože da ga ne biju, a ostalo će on sa njima lako.
Očigledno je da se nekada rasadnik srpske inteligencije i umetnosti SRPSKA ATINA --- budi.
Preporuke:
36
0
75
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:43
Dragoljub
Ustani Srbijo, podrži Andreja i izbori se za njegovu slobodu i slobodu i dostojanstvo Srbije.
Izdajstvo se nagrađuje a rodoljublje kažnjava.
Da si Andreje podržao rezoluciju o Srebrenici bio bi ministar, ovako u zatvor.
Potpisujem svaku reč.
Ako ćete da hapsite rodoljube, čekam vas.
Preporuke:
36
0
76
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:51
Gospođi Radojki
Ne držite drugima predavanje. Sa druge strane očigledno reagujete samo na frankofoniju, u čemu je vaš problem?
Rekoh već najveći neprijatelji su nam SAD, Nemci i Englezi.
Ako već podržavate Fajgelja trebalo bi da znate da je on francuski doktorant i da je puno bolje informisan od vas o tome šta Francuzi misle o Ssrbima i u kojoj meri to možu da iskažu mimo protesta i demonstracija kada nas je NATO bombardovao, a neki to čine i danas od Binela do Ogara povodom UNESKoa!!!!
Šta bi vi da nas službe registruju pa kad Klintonova dođe onako preventivno kao momka iz Obraza u bajbok stave, kada nam sugerišete da se potpisujemo imenom i prezimenom???!! Da li vi to ne znate ili se pravite nevešti tim pozivom da se LEGITIMIŠEMO NA STRANAMA NSPMi?
Preporuke:
25
8
77
ponedeljak, 23 novembar 2015 10:56
Kostja
Sad je za ocekivati da ga Vucic preda u ruke Canku ili Cedi, mozda i sramotnom Borisu, pa da ga obese na Terazijama kao drzavnog neprijatelja broj 1.
Ipak , mali oprez, cujem da je bio clan Dveri i da ih se odrekao, pa cak da je bio maltene foteljas SNS-a!?
Preporuke:
22
1
78
ponedeljak, 23 novembar 2015 12:14
Zabrinut za ustavni poredak
Ako sam dobro razumeo optužnicu protiv Fajgelja i sadržaj video klipa ispada da nam deca u drugom razredu osnovne škole uče kako se ruši ustavni poredak. Ministar prosvete da odmah podnese ostavku a Stefanović da iz predostrožnosti na poligrafu ispita svu decu osnovnih škola da li su zapamtila lekciju iz tog drugog razreda. Pa ako jesu da ih stavi pod prismotru kao potencijalne rušitelje ustavnog poretka. Usput propitati i roditelje da im deca slučajno nisu govorila šta su učili u školi. S obzirom na ozbiljnost problema moramo imati puno poverenje u našu Stefanovićevu policiju. Ne kao tamo neke žene što izveštajima o korupciji ugrožavaju i ruše ugled vlasti
pa kad ih ta vlast ne zaštiti tek tako olako izgube poverenje u policiju.
Preporuke:
16
2
79
ponedeljak, 23 novembar 2015 12:22
...
Njuz,ba...
Od ranog jutra velika navala u knjižarama širom Srbije, svi traže udžbenik istorije za drugi razred osnovne škole...
Preporuke:
19
0
80
ponedeljak, 23 novembar 2015 12:43
Dejan
Izdrži kume!!!
Preporuke:
23
0
81
ponedeljak, 23 novembar 2015 12:48
Marinko Vucinic
Ne treba se mnogo čuditi. Naš premijer je na Fakultetu Političkih Nauka rekao da je NATO bobmardovanjem učinio neke ne baš lepe stvari našem narodu. Konvertitstvu nema kraja. Fajgelj je verovatno se već duže svojim kritičkim stavovima kvalifikovao za informativni razgovor, ovo je samo dobar povod. Sada će da se podignu naše organizacije za zaštitu ljudskih prava i slobode mišljenja i ustanu u odbranu Fajfgelja . Režim samo pokazuje svoju autoritativnu prirodu, i nespremnost da prihvati kritčko mišljenje.
Preporuke:
30
1
82
ponedeljak, 23 novembar 2015 13:01
Decko iz B.
Gosp. Fajgel po meni ima svako pravo da izrazava svoje misljenje. Slazem se snjime da Srbija svakog dana dotakne novog dna, ali koje resenje on sa tom porukom nudi? Da gosp. Vucic ode? Dobro, i ja ga nemogu videti! Ali sta ce se desiti posle?
Toga smo imali koliko puta? "Rezim mora da ode". I, otisao je gosp. Tadic. Sta se menjalo?
Po meni problem ne lezi u promeni Coveka na celu nego u politici. A politika gde cemo mi dati sve iz Srbije za nebulozne Evropske buducnosti i nekakvog pomirenja gde se jedino Srbi mire stime da budu dalje plunuti i bijeni, izgleda nije vise resenje!
Nece se nista menjati ako se u Srbiji ne shvati da se pare drzavnog budzeta moraju zaraditi a ne "kreirati" deviznom dugom. Da institucije moraju biti depolitizovani, da se u hapsenje Coveka ne sumnja u nekakvu politicku klopku.
To sve nece se desiti, sa "Gotov je", "Rezim mora da ode" i slicno. Stime jedino zameniti jedni politicko-kriminalni klan sa drugom, Srbija ce mnogo dublje dotaknuti dna!
Preporuke:
10
10
83
ponedeljak, 23 novembar 2015 13:14
Bojan Todorović
Pa naravno da se za pretnje ove vrste mora sprovesti istraga.
To što njegov govor otkriva da je na ivici uračunljivosti, što je ostrašćen i frustriran do bola - ne oslobađa ga odgovornosti.
Po mom mišljenju treba mu lečenje ali svakako pretnje ludaka se ne mogu ignorisati.
Preporuke:
2
40
84
ponedeljak, 23 novembar 2015 13:34
Old Kresoje
Veoma nervozna odluka da se uhapsi g. Fajgelj zbog izrečene istine. Izgleda da je idila prošla, trese se Milu, a ni Vučić baš nije siguran, svuda vidi zavere...paranoja.
Preporuke:
30
0
85
ponedeljak, 23 novembar 2015 14:05
Jovan T.
A kad je Čanak javno na mitingu pred hiljadama ljudi pozvao da masa ode do kuće Slobodana Miloševića, da ga dovede i obesi na Terazijama, ništa se nije desilo, niko ga nije ni uhapsio.
Preporuke:
34
0
86
ponedeljak, 23 novembar 2015 14:06
Ne klepeći nanulama@Bojan Todorović
Upravo si sebe etablirao kao bolesnog autoritarca , imaš ti bujnu maštu , to se dobije na kursevima " NATO demokratije"."Istina je celina , istina nije komad gotovog novca da se može dati i primiti, istina traži dokaz " , reče jedan čiko... ali to se ne uči kod siledžija .Hajde lepo sad ovom auditorijumu obrazloži krivicu i metode koje si koristio da dođeš do istine , pa onda do zaključka.Mogu ti jedno reči , dao bih život da je to istina , mladi dr fajgelj , ima više znanja , poštenja , patriotizma u malom prstu nego ti u glavi , kao i tvoji sponzori.Šta nije istina u istupu dr Andreja ??? Vas plaćene demokrate... hvata panika ,smatram s razlogom, vulgarnog radikalizma ljudima je preko glave, bez obzira na masku " evropskih vrednosti", ovaj primer pokazuje i dokazuje, da ste vi voluntaristi u odnosu, na funkciju države.
Preporuke:
27
3
87
ponedeljak, 23 novembar 2015 15:23
zarobljena pinceza
Što se mene lično tiče spremna sam da stanem imenom i prezimenom ispred Alek bin Sorošita i u podpunosti podržavam sve što je rekao Andrej Fajgelj.Iskreno dosta mi je više bezočnog laganja,ne razumnih političkih poteza koje će nas pretvoriti u teritoriju,niti želim niti hoću da se odreknem Srbije,spremna sam da idem do kraja.Pogledajte u šta je pretvori mediski prostor,i u opšte narod u bezličnu masu koja samo putem virtuelne stvarnosti presipa iz šupljeg u prazno.Opozicije ni na vidiku.Ne verujem da je ne moguće podići ustanak,nije ovo vreme ni počemu različito od onog pre 100 godina.Odavno mi je prekipelo i ako bude pobune sigruno izlazim,ovakav život obesmišljava apsolutno sve,ne bojim se što napisa neko bajboka,nemaju oni kapacitet za sve nas koji bi se pobunili,i ako imaju bolje je časno u bajbok nego biti u krdu svinja.Izvoli Alek bin Sorošitu dođi po mene čekam Te.Nemam brigu,ja sam slobodna,nemam šta da izgubim.Ja sam Hrišćanka,za slobodu zlatnu i krst časni.
Preporuke:
21
1
88
ponedeljak, 23 novembar 2015 15:52
Kad bi se zezali
@Bojan Todorović
Pravedni gnev nikada nije smatran neuračunljivim. Sigurno ste imali uvid u zdravstvene kartone naše vladajuće "elite"?
Preporuke:
19
1
89
ponedeljak, 23 novembar 2015 15:54
Kortes
kao i uvek u pravu!!!
Preporuke:
19
0
90
ponedeljak, 23 novembar 2015 16:10
AntiSNSBot
Ja potpisah peticiju, a vi kako hocete...
Preporuke:
21
0
91
ponedeljak, 23 novembar 2015 17:01
Slavomir Srpski, od dno do dna
Ovaj istup Fajgelja mi nije sasvim transparentan, moram da priznam. Jer Vucic je ucinio mnogo vece izdaje srbstva od doceka NATO izaslanika, kao i veceg zla Dacica kada potpisa predaju Kosova u Briselu, potpisanim i prosledjenim Skupstini, ili Tadiceva predaja Kosova iz OUN u Jevropski brlog, sa neizmernim pravnim negativnim posledicama.
Ipak ovaj docek je samo jedna fikcija, jer ne obavezuje Srbiju ni za sta. To je licni cin Vucica prema jednom NATO burokrati, a ne potpisana obaveza Srbije za bilo sta. Ako je Fajgel bio direktor KC, imao je boljih prilika da kao DIREKTOR da bitne izjave: recimo da osudi pretnje Srbima na KIM da ce im u 45min zavesti RED bolje od NATO janicara!
Vucic samo iskupljuje svoju proslost: od nacistickih poziva 100 za jednog, mora da se pere, i to i cini srazmerno svojoj proslosti. Plakete lepljenja slika Mladica po BGD moda da nadoknadjava solima i hlebovima onih koje je pljuvao kao ministar Slobin "za informacije". Mora da pere svoju proslost.
Preporuke:
13
3
92
ponedeljak, 23 novembar 2015 17:10
nenad
bravo za Vucica, svi smo uz njega.
Preporuke:
3
17
93
ponedeljak, 23 novembar 2015 17:21
Primorac
Gdje su sad "drugosrbijanci" koji koriste svaku priliku da podrže svakojaki bjelosvjetski šljam i ološ da stanu u odbranu "ljudskih prava" Andreja Fajgelja?
Preporuke:
17
1
94
ponedeljak, 23 novembar 2015 17:22
Little Big Serb
Stvarno ste nasli koga da stitite i iza koga da se udruzujete u vasoj revolucionarnoj i hrabroj borbi protiv Vucica. Ako ste spali na olos kakav je Fajgelj onda ''viva la tevolution ". Ustvari nemate tri grama prave hrabrosti tako da ce ovaj protestni cunami proci kao reklamni politicki potez nikogovica kakav je Andrej, bivsi, ne tako davno, saveznik SNS. Napred nasi !
Preporuke:
6
14
95
ponedeljak, 23 novembar 2015 17:24
Stradija
@Bojan Todorovic
....a sta bi trebalo uciniti po tvome na pretnju Srbima od *45 minuta*, naravno uz pomoc raznih Kfor ili Nato-a?
To te se ne tice, jel' tako?
Preporuke:
10
2
96
ponedeljak, 23 novembar 2015 18:28
Peter RV
Prof. Andrej Fajgelj vidi jasno srpsku situaciju.
Srbima stvarne promjene ne dolaze od izbora nego od prevrata (27 Mart, 1941- 5 Oktobar, 2000).
Fajgelj, licno, treba da se stavi na celo jednog takvog pokreta, bez ikakvoga izvinjenja. Tek onda ce se vidjeti koliko nas ima koji ga podrzavamo.
Preporuke:
15
6
97
ponedeljak, 23 novembar 2015 19:41
Gabrijel
Pritvor za "slobodu govora" koja je , navodno , garantovana Ustavom ?
Zele da nas preplase i ucitkaju za iznosenje istine koju okupatori Srbije i marionete ne zele da se cuje.
Tirani sprovode ozbiljan kriminal protiv naroda i ako im se masovno ne suprotstavimo postace jos agresivniji.
Vucic je najbesramniji i naj-beskrupulozniji izdajnik vidjen u novijoj istoriji Srbije , i on MORA da ode.
Preporuke:
12
2
98
ponedeljak, 23 novembar 2015 19:49
On je rekao eto mene
Oćemo li mi reći "eto nas", pitanje je svih pitanja?
Preporuke:
7
4
99
ponedeljak, 23 novembar 2015 19:52
Drvenim misliocima
Nije Andrej došao sa socijalističkom obnovom u N.Sad ,niti njegov otac i deda.O Andreju pišu negativne komentare odnosno denunciraju ga upravo oni čiji su roditelji došli u Beograd na talaasu industrijalizacije Beograda , sa svojim kapitalom , lepom najlon kesicom...ali dobijajući crvenu knjižicu , postaju vukovi samoupravljanja , čitaj podaništva.Vi ne možete dr Fajgelju pljunuti ni pod prozor, totalno se inferiorni , on je dobio u porodici vaspitanje, poštenje , obrazovanje koje je nadograđeno u Francuskoj gde je i doktorirao.Andrej je poliglota koji vlada sa 15 svetskih jezika , ponavljam ( 15), budućnost Srbije je izvesna , mladi dr Fajgelj je afirmacija intelektualnog dostojanstva, psi laju)))))))))
Preporuke:
15
5
100
ponedeljak, 23 novembar 2015 20:14
Gabrijel
Ako zelis da znas ko te kontrolise , pitaj koga ne smes da kritikujes. Vicic je njihova marioneta.
Preporuke:
7
0
101
ponedeljak, 23 novembar 2015 20:24
Anka Krajina
U Srbiji ništa novo! Ponovo ljotićevci i nedićevci hapse patriote.
Zalud vam trud, izdajnici. Fajgelja slomiti ne možete, tvrđi je no što mislite, a ni istinu ne možete ućutkati!
Preporuke:
10
3
102
ponedeljak, 23 novembar 2015 21:01
Ahil
"pozivao na nasilno rušenje ustavnog poretka"
Ovo je više nego cinički, šta je NATO radio? Da nije možda Ustav Srbije branio? Opet se izvrću činjenice, Srbija klizi u tvrdu okupaciju. Dok se narod ne pobuni i okupatore sa kvislinzima ne najuri iz zemlje.
Preporuke:
13
0
103
ponedeljak, 23 novembar 2015 21:26
DrJelaBisic
A sada o ovom postovanom mladom coveku,kome zelim sve najbolje:sa brojem nacionalno svesnih,koji se vidi iz statistike istrazivanja koje je sprovela NSPM,gde vise od 30% obozava AV-nista ne mozete da ucinite.Ma koliko gluoa bila vecina-protiv nje ne mozete mnogo.
Preporuke:
7
2
104
ponedeljak, 23 novembar 2015 22:08
Dingo
Srbi koji su propustili da reaguju na otcepljenje Kosova nece dati ni paru za oslobodjenje tamo nekog Andreja Fajgelja koji je JAVNO rekao ono o cemu svi inace govore ovih dana.
Ukoliko, jos dok ovo pisem, Fejgelj nije na slobodi, to je velika nacionalna (ne mislim na drzavu, vec na narod) sramota i potvrda da srpsko pleme "snom mrtvijem spava."
Preporuke:
9
0
105
utorak, 24 novembar 2015 00:45
Radojka Tmušić Stepanov
@ Gospođi Radojki ponedeljak, 23 novembar 2015 09:51 Nepoznati gospodine!
Zašto me tako napadate?
Nemam nameru nikome da držim predavanje, niti sam to uradila. Ja sam komentarisala slogan, koji u ovakvom obliku ne može nikakao da stoji. Andrej Fajgelj svojom hrabrošću i čestitošću to nije zaslužio.
Ja podržavam gospodina Fajgelja, mi se lično poznajemo i znam da je francuski doktorant i sigurna sam da je bolje od mene informisan, kada su u pitanju francusko-srpski odnosi. Ja nigde i nikada nisam ni izjavila da to bolje znam od njega.
Ja nisam frankofob, naprotiv, ja sam frankofil i to iskreni,ali nikako ne vidim da nam je aktuelna francuska vlast prijatelj,NAPROTIV!Meni je jako žao što je to tako,baš zato što je Francuska u pitanju
Ja nisam upotrebila reč Francuze,nego ''bedake iz Francuske'', a što se tiče onih ''karikatura'' i njihovih autora,smatram da su anticivilizacijske i da te nazovi karikature nemaju NIKAKVOG MORALNOG opravdanja.
Ne znam što ste se tako obrušili na mene?
Preporuke:
4
0
106
utorak, 24 novembar 2015 01:04
Radojka Tmušić Stepanov
(Drugi deo) @ Gospođi Radojki ponedeljak, 23 novembar 2015 09:51 Nepoznati gospodine
Što se tiče službi koje registruju one koji se potpišu imenom i prezimenom,sigurno da postoje. Verujem da sam i ja na tom spisku.
Ja se zatvora jako bojim, to mi je nešto čega se BUKVALNO UŽASAVAM.Ja sam se potpisala u komentaru vezanom za tekst o A.Fajgelju,jer me je sramota da se više bojim.Ja govorim samo u svoje ime i nikome ne prebacujem,niti od bilo koga tražim da se legitimiše na stranama NSPM.
Mislim da anonimna podrška nije podrška, nego samo komentar.Možda sam bila malo oštrija, jer sam sama doživela ''tapšanje po ramenu'' kada sam pisala protiv fašističkih simbola kod nas,i za to sam nedavno osuđena.Oni što tapšu po ramenu su neka vrsta ''anonimnih komentatora''. Solidarišu se,a ništa ih ne košta!Kao u onoj reklami ''Osvežava,a ne goji''.Ako je nešto komentar,onda ne treba anonimno pisati ''Andrej ja sam uz tebe''. Niste uz njega. Samo ga ''tapšete po ramenu''.
Preporuke:
5
1
107
utorak, 24 novembar 2015 06:28
Duško Velkovski
A ovo nije delo? Zakon važi za sve ili kako? Malo po Rimskom, više po Anglosaksonskom a najviše po Šerijatskom pravu.
Aleksandar Vucic- ubicemo sto Muslimana za jednog Srbina
➤ https://youtu.be/8djtWmqoNNs
Ceo tekst saopštenja:
https://www.facebook.com/Spartacus967/posts/10201027083914741
Preporuke:
4
2
108
utorak, 24 novembar 2015 11:41
Preciznosti radi
@Anka Krajina
POHAĐALI STE POGREŠNE ŠKOLE. Upitajte samog FAJGELJA šta misli o patriotskim grupacijama koje pominjete.
Budite malo oprezniji kad osuđujete srpske kvislinge. VUČIĆ SE SA NJIMA NE MOŽE POREDITI.
Ali vi verovatno mislite da se sloboda osvaja "po šumama i gorama" dok su vam u gradu okupatori.
Nedić i Ljotić nisu bili OKUPATORI svoga naroda, a Vučić to jeste. Pogotovu im se ne može spočitati da su ikada usne pućili. Nađite mi makar jednu fotografiju gde su Nedić i Ljotić NASMEJANI uz okupatore! A ova bitanga se cereka i sa Tačijem.
Preporuke:
3
1
109
utorak, 24 novembar 2015 18:23
seti
@ anka krajina
Otkad su komunisti bili Srpske patriote?Pre će biti obratno,bili su najveće izdajice posle poturica.
Preporuke:
3
1
110
utorak, 24 novembar 2015 19:47
Svetislav Kostić
Vučić je čmaraš kada su zapadni predstavnici u pitanju. degutantna poniznost prema jednom Stoltdenbergu kojem se Vučić uvlači u pedu. to može da prođe samo u jednoj zemlji Srbiji. Imenujte mi samo jednu zemlju u Evropi koj je slična Srbiji u negativnom i sluganskom amislu.
Preporuke:
4
0
111
četvrtak, 26 novembar 2015 06:06
Dačo
Pa nije uhapšen nego priveden. Ne obmanjujte ljude. Kad neko zaista bude bio uhapšen zbog izražavanja javnog mišljenja, ljudima će to postati normalno. Ne nasedajte na manipulaciju.
Ne bojte se onih, koji ubijaju telo, vec se bojte onih koji hoce
da vam ubiju dusu ! Sveto Pismo
#slobodazafajgelja
Ovo postaje pitanje,ne časti, nego higijene.
Fajgelj postaje žrtva režima i heroj širokih narodnih masa.
Pametnom dosta.
A ovo vreme ne ide u prilog da će problem migranata biti efikasno bez nemira razrešen.
Priča sa policijom je takođe problematična jer teraju ljude da za hiljadu dinara idu u Preševo i popisuju izbeglicu, pre su im za to isto plaćali desetak hiljada dnevno.
A baš sam se pitao kada će se pojaviti prvi pristalica uvrnute teorije zavere po kome je ovaj potez Andreja Fajgelja u suštini instruiran od strane Vučiča, CIA, DB, Masona, Soroša ili Iluminata te da je sve ovo nameštaljka da se narod navuče na tanak led. Čestitam Nenade postao si sretni dobitnik nagrade Tajni zaverenik meseca novembra u kategoriji kratkog internet komentara...
Jel se to uvredio bivši radikal Vučić ili NATO?
Tako da Vučičevićeva histerično-patetična priča u medijima polako otkriva svoje prave razloge.
Sada će zbog navodne ugroženosti Premijera (jer stoji sam protiv svih na braniku Otadžbine), biti sasvim normalno uhapsiti, otpustiti ili privesti svakog ko na glas kaže kako Premijer izdaje nacionalne interese. Jer ko to izgovori vrlo moguće je deo zavereničke klike spremne na sve da bi se napravio državni udar. Ovaj put tandem za spinovanje prevazišao je samog sebe, a diktatura ulazi na velika vrata.
Očigledno da neviđena medijska cenzura i strahom i ucenama izazvana autocenzura nisu dovoljni da se održi projektovani rejting velikog vođe. Ova priča je uvertira i opravdanje za golu primenu sile.
Anonimus
Andrej, čovek si! Moja podrška! Zovi preko Interneta ako ti treba pomoć.
Kako to mislite "zovi preko Interneta", ako mu treba pomoc? Naravno da mu je potrebna pomoc. I ne samo njegovog advokata, kojeg pominje. Potrebna je pomoc javnog mnenja, ali gde se sakrilo to javno mnenje? Iza tisine i mraka NATO medija u ovom ostatku Srbije. Opet ulazimo u vrzino kolo stradanja pojedinaca koji se usude da javno progovore.
Odgovor lezi u onom dobro izabranom citatu Kirbija na snimku - bombardovali smo Srbiju da bi bila i izgledala onakva kakva je danas! Petooktobarska katastrofa i njene pogubne tekovine su ubrzale okupatorske ciljeve. Uplasena i beslovesna sirotinja raja vise ne zna kud glavom udara. I taj jedini put kada je neko nesto pita, ona glasa lakoverno, naivno, mazohisticki glupo. Ne prati politiku, ne slusa i ne vidi, gluva je i slepa. A onda se zali: "prevareni smo"!
Ne samo rodoljubu Andreju Fajgelju, vec svima nama - neka je Bog u pomoci.
U svakoj okupiranoj državi, poput Srbije, privremena vlast čini zlodela nad stanovništvom u pokušaju njegovog zastrašivanja!
da li je ovo moguće?
Svi pred istražni zatvor.
Smenimo rulju natovsku vilama i motkama.
Pozivam na ustanak, idemo kod Andreja.
Pozdrav heroju Andreju.
Svi smo Andrej!
Andrej treba kao nestranačka ličnost da se pojavi na sledećim izborima .
Puna podrška za Andreja,setites e i njegove porodice.
Andrej je rekao samo ono što se priča za kafanskim stolom, u autobusu, na autobuskim stanicama, u kancelarijama, u školskim zbornicama, na fakultetima ... a nije sve ni rekao ...
Znači moraju se očekivati masovna hapšenja!
Da li je moguće da će nas sve pohapsiti?
Gde je javni tužilac da hapsi policajce, koji hapse za iznošenje istine.
Andrej je savest Novog Sada.
Andrej neće ostati sam.
Pozdrav njegovoj uplakanoj porodici.
Andrej,
da li si živ, šta su te pitali?
Da li si priznao da nisi član terorističke grupe SNS!
Doneću ti čašu mleka!
Molim te izdrži zbog mene u Kanadi.
Molim te izdrži i so na tvojoj krvavoj rani.
To su nači dželati...Plaćenici..Al su naši..I mi koliko god da smo mi.ljudi..ako nas još uvek ima..moramo da dignemo DUŠE...
Ako je za utehu..Prvi si uhapšen zbog JUtjuba..
Već sam pisao a oni.. da li Andrej ima kopi rajc za svoju izjavu.
Buđenje Pacova je dobar film Žike Pavlovića...Možda će i njega da uhapse na trajni informativni razgovor.
https://www.facebook.com/Pravda-ZA-Andreja-Fajgelja-775390845904156/likes
Širi dalje.
Onaj intervju Vucicevica sa ludackim sjajem u ocima, ovo sa javnim pozivom na oruzje itd sve to lici na Vuciceve primitivne manipulacije, koje na zalost, imaju jak efekat kod vecine gradjana Srbije.
To sto sam pristalica teorije zavere ne znaci da nisam u pravu.
Ustanak je sve bliži, jer duh Karađorđa, Njegoša, Gavrila Principa i Ljuba Čupića se ponovo budi među hrabrim ljudima.
Zbacimo antiživotno-izdajničko-antidržavno-mafijaško-tajkunsko-bankarsko-krupnokapitalističko-antiradničke NATO hunte sa vlasti!
NEMA PREDAJE!
https://www.youtube.com/watch?v=IH5RBxKkh6w
Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po Jevreje,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin.
Zatim su došli po sindikalce,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac.
Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant.
Zatim su došli po mene,
ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni.
Ljudi potpisujmo peticiju za Fejgelja, jer ovo pokazuje, da je ranjena zver najopasnija i da je vladajuća vrhuška na sve spremna. I da je na pomolu otvorena diktatura!
"Moju bezbednost, bezbednost stanovanja, kretanja, rada i sve drugo po zakonu i propisima preuzeli su drugi. Država. Morao sam da se ponašam kako propisi nalažu. Imao sam poverenje. Nisu me sačuvali. Nisam ni prvi ali bih želeo da sam poslednji. Ono što je mizerno jeste da u ponašanju države i njenih institucija nema krivca i da niko ne snosi štetu"
Propustio je da kaže su "država" ljudi koji rade u njeno ime ali za svoje/tuđe interese. Vučić se ne pita, može malo da balansira ali mu je glava uvek na panju. Đinđić i Milošević su uklonjeni, druge ubijaju na drugi način. Legija robija nevin.
Da li će se narod skorije osvestiti ostaje da se vidi ali istorija uči da kad diktatorski i okupatorski režimi počnu da hapse obično im je kraj blizu.
-------------------------------------------
Izvinjavam se , Andrej je optužen za pozivanje na nasilno rušenje ustavnog poretka ! Ovo je cirkus, čovek koji nije pozivao, nego skrivajući od građana Srbije , de facto i de jure predao suverenitet Republike Srbije( Sever KiM) fantomskoj državi Kosovo ,još uvek je na funkciji premijera republike i hapsi srpskog intelektualca i patriotu. Da je Srbija pravna država ili da u njoj ima elemenata pravne države, posle potpisivanja tzv. " Briselskog sporazuma", Vučić i njgova svita bili bi uhapšeni na aerodromu u Beogradu, ko da ga uhapsi ? Lepo piše u ustavu republike, koje institucije po zakonu moraju štiti ustavni poredak na celoj teritoriji države.Andrej je ličnost par ekselans , dok je takvih Srba , ima nade,SMRT FAŠIZMU !
Može da bude sramota i policajce koji su ovo naredili i izveli!
Još malo pa će jutro.
Ljudi, ne mogu da spavam
Da li je ovo moguće?
Šta čekate narode moj?
Spašavajte poštenog čoveka, dok nisu došli po vas.
Staljinska vremena u Novom Sadu, da li je moguće!
U sledećoj fazi se može očekivati i suđenje istini u sudu na čijem čelu bi bio najveći lažov Vučić a porotu sačinjavali Gašić, Stefanović, Babić, Mali, Petrović, Vulin, Đukanović... Sve ''poštenjačina'' do '' ''poštenjačine''.
Jer ne želim da kopiram bedake iz Francuske. Mi tako brzo usvajamo iz inostranstva ono što ne pripada našem mentalitetu i našoj civilizaciji, našoj kulturi.
Kad se određujete sa parolom čiji prvi deo podseća da ste isti kao autor skarednih, nekulturnih i anticivilizacijskih crteža koje se pogrešno nazivaju karikaturama, koji su nas Srbe i Srbe na Kosmetu prikazali u najgorem mogućem svetlu, a onda dodajete ime Andrej, ime čoveka koji je rekao ono što misli i koji je rekao to svestan posledica koje može imati, vi činite zamenu teza.
Ako vam se sviđa to što je rekao Andrej Fajgelj, potpišite se pravim imenom.
Ja nisam Andrej!
Ja sam Radojka Tmušić Stepanov i to što mislim o ovoj vlasti sam napisala i potpisala i ne jednom i priložila u vidu komentara ne Fb. profil Andreja Fajgelja. Ako želite da podržite Andreja Fajgelja ne podpisujte se pseudonimima, nego se potpišite punim imenom i prezimenom. Toliko o iskrenoj podršci!
Ovde se radi o tome da je režim u priličnoj paranoji, pa to prenosi na policiju koja mora reagovati na svaku iole zapaljiviju izjavu. S druge strane, AF koristi poziv na informativni razgovor radi dizanja sopstvenog rejtinga, narušenog sramnom kolaboracijom sa SNS u Novom Sadu.
Dakle, još jedna vest oko koje se ne treba previše uzbuđivati.
Od juče se smejem, mada samo mogu da zamislim kako je Andreju sada. Daj bože da ga ne biju, a ostalo će on sa njima lako.
Očigledno je da se nekada rasadnik srpske inteligencije i umetnosti SRPSKA ATINA --- budi.
Izdajstvo se nagrađuje a rodoljublje kažnjava.
Da si Andreje podržao rezoluciju o Srebrenici bio bi ministar, ovako u zatvor.
Potpisujem svaku reč.
Ako ćete da hapsite rodoljube, čekam vas.
Rekoh već najveći neprijatelji su nam SAD, Nemci i Englezi.
Ako već podržavate Fajgelja trebalo bi da znate da je on francuski doktorant i da je puno bolje informisan od vas o tome šta Francuzi misle o Ssrbima i u kojoj meri to možu da iskažu mimo protesta i demonstracija kada nas je NATO bombardovao, a neki to čine i danas od Binela do Ogara povodom UNESKoa!!!!
Šta bi vi da nas službe registruju pa kad Klintonova dođe onako preventivno kao momka iz Obraza u bajbok stave, kada nam sugerišete da se potpisujemo imenom i prezimenom???!! Da li vi to ne znate ili se pravite nevešti tim pozivom da se LEGITIMIŠEMO NA STRANAMA NSPMi?
Ipak , mali oprez, cujem da je bio clan Dveri i da ih se odrekao, pa cak da je bio maltene foteljas SNS-a!?
pa kad ih ta vlast ne zaštiti tek tako olako izgube poverenje u policiju.
Od ranog jutra velika navala u knjižarama širom Srbije, svi traže udžbenik istorije za drugi razred osnovne škole...
Toga smo imali koliko puta? "Rezim mora da ode". I, otisao je gosp. Tadic. Sta se menjalo?
Po meni problem ne lezi u promeni Coveka na celu nego u politici. A politika gde cemo mi dati sve iz Srbije za nebulozne Evropske buducnosti i nekakvog pomirenja gde se jedino Srbi mire stime da budu dalje plunuti i bijeni, izgleda nije vise resenje!
Nece se nista menjati ako se u Srbiji ne shvati da se pare drzavnog budzeta moraju zaraditi a ne "kreirati" deviznom dugom. Da institucije moraju biti depolitizovani, da se u hapsenje Coveka ne sumnja u nekakvu politicku klopku.
To sve nece se desiti, sa "Gotov je", "Rezim mora da ode" i slicno. Stime jedino zameniti jedni politicko-kriminalni klan sa drugom, Srbija ce mnogo dublje dotaknuti dna!
To što njegov govor otkriva da je na ivici uračunljivosti, što je ostrašćen i frustriran do bola - ne oslobađa ga odgovornosti.
Po mom mišljenju treba mu lečenje ali svakako pretnje ludaka se ne mogu ignorisati.
Pravedni gnev nikada nije smatran neuračunljivim. Sigurno ste imali uvid u zdravstvene kartone naše vladajuće "elite"?
Ipak ovaj docek je samo jedna fikcija, jer ne obavezuje Srbiju ni za sta. To je licni cin Vucica prema jednom NATO burokrati, a ne potpisana obaveza Srbije za bilo sta. Ako je Fajgel bio direktor KC, imao je boljih prilika da kao DIREKTOR da bitne izjave: recimo da osudi pretnje Srbima na KIM da ce im u 45min zavesti RED bolje od NATO janicara!
Vucic samo iskupljuje svoju proslost: od nacistickih poziva 100 za jednog, mora da se pere, i to i cini srazmerno svojoj proslosti. Plakete lepljenja slika Mladica po BGD moda da nadoknadjava solima i hlebovima onih koje je pljuvao kao ministar Slobin "za informacije". Mora da pere svoju proslost.
....a sta bi trebalo uciniti po tvome na pretnju Srbima od *45 minuta*, naravno uz pomoc raznih Kfor ili Nato-a?
To te se ne tice, jel' tako?
Srbima stvarne promjene ne dolaze od izbora nego od prevrata (27 Mart, 1941- 5 Oktobar, 2000).
Fajgelj, licno, treba da se stavi na celo jednog takvog pokreta, bez ikakvoga izvinjenja. Tek onda ce se vidjeti koliko nas ima koji ga podrzavamo.
Zele da nas preplase i ucitkaju za iznosenje istine koju okupatori Srbije i marionete ne zele da se cuje.
Tirani sprovode ozbiljan kriminal protiv naroda i ako im se masovno ne suprotstavimo postace jos agresivniji.
Vucic je najbesramniji i naj-beskrupulozniji izdajnik vidjen u novijoj istoriji Srbije , i on MORA da ode.
Zalud vam trud, izdajnici. Fajgelja slomiti ne možete, tvrđi je no što mislite, a ni istinu ne možete ućutkati!
Ovo je više nego cinički, šta je NATO radio? Da nije možda Ustav Srbije branio? Opet se izvrću činjenice, Srbija klizi u tvrdu okupaciju. Dok se narod ne pobuni i okupatore sa kvislinzima ne najuri iz zemlje.
Ukoliko, jos dok ovo pisem, Fejgelj nije na slobodi, to je velika nacionalna (ne mislim na drzavu, vec na narod) sramota i potvrda da srpsko pleme "snom mrtvijem spava."
Nepoznati gospodine!
Zašto me tako napadate?
Nemam nameru nikome da držim predavanje, niti sam to uradila. Ja sam komentarisala slogan, koji u ovakvom obliku ne može nikakao da stoji. Andrej Fajgelj svojom hrabrošću i čestitošću to nije zaslužio.
Ja podržavam gospodina Fajgelja, mi se lično poznajemo i znam da je francuski doktorant i sigurna sam da je bolje od mene informisan, kada su u pitanju francusko-srpski odnosi. Ja nigde i nikada nisam ni izjavila da to bolje znam od njega.
Ja nisam frankofob, naprotiv, ja sam frankofil i to iskreni,ali nikako ne vidim da nam je aktuelna francuska vlast prijatelj,NAPROTIV!Meni je jako žao što je to tako,baš zato što je Francuska u pitanju
Ja nisam upotrebila reč Francuze,nego ''bedake iz Francuske'', a što se tiče onih ''karikatura'' i njihovih autora,smatram da su anticivilizacijske i da te nazovi karikature nemaju NIKAKVOG MORALNOG opravdanja.
Ne znam što ste se tako obrušili na mene?
@ Gospođi Radojki ponedeljak, 23 novembar 2015 09:51
Nepoznati gospodine
Što se tiče službi koje registruju one koji se potpišu imenom i prezimenom,sigurno da postoje. Verujem da sam i ja na tom spisku.
Ja se zatvora jako bojim, to mi je nešto čega se BUKVALNO UŽASAVAM.Ja sam se potpisala u komentaru vezanom za tekst o A.Fajgelju,jer me je sramota da se više bojim.Ja govorim samo u svoje ime i nikome ne prebacujem,niti od bilo koga tražim da se legitimiše na stranama NSPM.
Mislim da anonimna podrška nije podrška, nego samo komentar.Možda sam bila malo oštrija, jer sam sama doživela ''tapšanje po ramenu'' kada sam pisala protiv fašističkih simbola kod nas,i za to sam nedavno osuđena.Oni što tapšu po ramenu su neka vrsta ''anonimnih komentatora''. Solidarišu se,a ništa ih ne košta!Kao u onoj reklami ''Osvežava,a ne goji''.Ako je nešto komentar,onda ne treba anonimno pisati ''Andrej ja sam uz tebe''. Niste uz njega. Samo ga ''tapšete po ramenu''.
Aleksandar Vucic- ubicemo sto Muslimana za jednog Srbina
➤ https://youtu.be/8djtWmqoNNs
Ceo tekst saopštenja:
https://www.facebook.com/Spartacus967/posts/10201027083914741
POHAĐALI STE POGREŠNE ŠKOLE. Upitajte samog FAJGELJA šta misli o patriotskim grupacijama koje pominjete.
Budite malo oprezniji kad osuđujete srpske kvislinge. VUČIĆ SE SA NJIMA NE MOŽE POREDITI.
Ali vi verovatno mislite da se sloboda osvaja "po šumama i gorama" dok su vam u gradu okupatori.
Nedić i Ljotić nisu bili OKUPATORI svoga naroda, a Vučić to jeste. Pogotovu im se ne može spočitati da su ikada usne pućili. Nađite mi makar jednu fotografiju gde su Nedić i Ljotić NASMEJANI uz okupatore! A ova bitanga se cereka i sa Tačijem.
Otkad su komunisti bili Srpske patriote?Pre će biti obratno,bili su najveće izdajice posle poturica.