субота, 24. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: На сцени је сукоб цивилизација - хришћанске и исламске

Kоментари (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 18 новембар 2015 10:49
српска сарма, а може и пасуљ
Био бих мало ПРЕЦИЗНИЈИ од г-дина Додика у погледу ПРИРОДЕ овог очигледно цивилизацијског сукоба, Наиме, евидентно је да ISIS (тј. "исламска држава"), као и раније "Ал-Каида" служи само као ПОКРИЋЕ за нечије геостратешке планове, као и да ти геостратешки планови НИСУ само ствар политике и економије... Рекао бих да је ово борба између ИКОНОФИЛА и ИКОНОКЛАСТА, тј. људи који славе Божји лик кроз људски лик, као и људи који пљују на Божји лик пљујући на човека!? И тај актуелни ИКОНОКЛАЗАМ није искључиво исламског порекла (за кога најчешће везујемо нове форме нерасположења према ИКОНИЧНОМ, као слици Божанског кроз човека), шта више, можемо рећи да се друге, МНОГО МРАЧНИЈЕ ФОРМЕ једног НЕИСЛАМСКОГ иконоклазма ту пројављују као ГЛАВНИ ИНСПИРАТОРИ и КО-ОРДИНАТОРИ овог РИТУАЛИСТИЧКОГ САТАНИЗМА!?
Препоруке:
42
10
2 среда, 18 новембар 2015 10:52
Dodik je u pravu
Gospodin Dodik je u pravu, upravo to je na sceni, a kretanje sukoba će ići od goreg na gore, sve ovo se kreće ka Trećem svjetskom ratu.Ko preživi svjetski rat, žalit će što nije spriječio ono što se moglo spriječiti, samo da je bilo malo pameti kao što je nije bilo i tada neće nikome biti važno "ko je prvi počeo", biće važno da je gotovo sve uništeno i da ćemo se vratiti ko preživi "u doba primitivne civilizacije, sa "lukom i strijelom", a možda je tako i bolje "jer luk i strijela" neće moći nanijjeti toliko zla, koliko sebi kao svijet spremamo.,
Препоруке:
33
18
3 среда, 18 новембар 2015 11:08
Алекса
Некада је боље ћутати.

Где је та хришћанска цивилизација?
Зар је Запад хришћанска цивилизација,
а Русија Запад?

Јесте Додик,
у очима западних и исламских фундменталиста,
то јесте жељени сукоб цивилизација.
Зато што себе сматрају цивилизацијом.

Али ко то ништи и трагове хришћанске цивилизације на самом Западу?
Ко то привлачи масе муслиманског живља у Европу и са каквим циљем?

А шта је Додик са цивилизацијом коју не спомињеш?
Није ли то можда та цивилизација која је хиперактивна у борби против хришћанског наслеђа на Западу и на Истоку?

И зар у Русији ратују хришћанска и исламска цивилизација?
Руси не бране живот муслимана у Сирији?
Ако се већ иде у поларизацију,
треба то да се учини и са једне и са друге стране.

Наравно, да су англоамериканци и заливски феудалци све са рокфелер-ротшилд главом ударили у биће српског народа и да је то нарочито изражено у бившој БиХ.
Нису радикали цивилизација Додик!
Нису ни шешељевци,нови и стари,цивилизација.
Еее Додик
Препоруке:
43
6
4 среда, 18 новембар 2015 12:47
el latinjo
sumnjam. to je smislio bžežinski da bi opravdao američke pljačkaške intervencije. nema tu nikakvog sukoba civilizacije, samo je gola pljačka u pitanju.
Препоруке:
35
2
5 среда, 18 новембар 2015 12:52
Бојан, Приштина
Лупио си Додиче као никада до сада. Неупоредиво више пријатељских земаља имамо међу муслиманским земљама него међ римо-католичким.

Овде се ради о рату Западних римокатолика и протестаната који су објавили целом свету. Пљачкају и уништавају све редом. На првом месту Африку, који болестима настоје да депопулизују и истребе као што су Индијанце и Абориџине.
Муслимански свет такође пљачкају држе у колонијалном положају изазивају ратове и ужасе. Исто су радили и са азијатима сада мало не смеју јер су земље попут Кине и Индије ојачале. А ми Православни смо им трн у оку ал иста је ствар у вези Русије.
Препоруке:
50
6
6 среда, 18 новембар 2015 13:20
...
Dodik je ovog puta pomesao babe i zabe.Kao sto Bojan lepo rece,ovo je rat koji je zapadna pogana "civilizacija" zapocela protiv covecanstva i svih ljudskih sloboda a svi muslimani nemaju nikakve veze sa tim,ama bas nikakve osim sto su zrtve bas kao i Pravoslavci i svi ostali.Uostalom ko je kome prvi otisao na kucna vrata da pravi nerede i prevrate u drzavi uvodeci bombademokratiju.

Pa skoro da i nema nekakve razlike izmedju koljaca terorista i pedofila po Vatikanu.

Dodik,bolje da si cutao ovog puta.
Препоруке:
34
6
7 среда, 18 новембар 2015 13:47
Žalosna sova
Mile je hteo da citira Orbana, ali nije savlad'o gradivo. Civilizacija je jedna stvar, a religija je sasvim druga stvar, i Orban govori o religiji u različitim kulturama.Za vreme krstaških ratova na primer, nije se govorilo o sukobu civilizacija nego religija. Iz jednog prostog razloga jer je civilizacija država na "putu svile" bila naprednija od evropske civilizacije, od arhitekture sve do umetnosti.Sadašnja Britanska oficirska sablja je, na primer, kopija sablje koju su kovali Turci Memeluci u Damasku, kod Srba poznata kao "sablja Dimiskija". Dakle, nije u pitanju sukob civilizacija, nego sukob religija. Isti sukob kakav su imali Katolici i Protestanti između sebe, pa onda zajedno protiv muslimana, i na kraju svo troje zajedno protiv Pravoslavnih. Nažalost Srbi neće da vide da nam je jedini spas u zagrljaju Pravoslavne majčice Rusije. Biće kasno kada to shvatimo svi Srbi ispod jedne šljive.
Препоруке:
34
2
8 среда, 18 новембар 2015 14:05
Atentatorri - kamikaze
Ovo sto se desilo u Parizu nema veze sa religijom. Sva tri napadaca na parisko pozoriste Bataclan su celo vreme uzvikivali “Za Irak ! za Siriju ! Vi ste glasali za Holanda !” Njihov cilj je bila OSVETA za francuski angazman u arapskim zemljama.
Moze biti da je pozoriste Bataclan izabrano jer je povremeno organizovalo pro-izraelske skupove.
Препоруке:
15
12
9 среда, 18 новембар 2015 14:45
Србин обични
Тешко да се овде ради о сукоби Хришћанства и Ислама мада на први поглед изгледа да је тако. Запад није ударао по муслиманским земљама из вјерских разлога, већ због пљачке ресурса (нафте, гаса, хероина, стратешког положаја...). Даље, Запад је користио муслимане када год му је то требало у борби против тзв. комунизма (види Авганистан, Босну, Косови, Сирију). Па је ли Туђман користио БХ-муслимане против Срба? Јесте.

Проблем је што се муслимани и Бошњаци осјећају сада превареним, а на Западу и притиснути расизмом. Одатле џихад, тероризам и ратови у име Алаха. Ако се погледа гдје падају бомбе, гдје се ратује до задњег домороца - то је у исламском свијету. Тамо се страда и гине у великим бројевима, не по Паризу, Лондону и Њујорку. То наравно не значи да било коме пријају исламски бајраци, илахије и касиде, Исламске декларације и вехабије, опасани експлозивом. Али то је углавном мањи екстракт муслиманског свијета који не смије бити разлог за крижарски рат.
Препоруке:
18
3
10 среда, 18 новембар 2015 14:56
Dodik je u pravu
Србин обични
Тешко да се овде ради о сукоби Хришћанства и Ислама мада на први поглед изгледа да је тако.


Gospodin Dodik je u pravu, u svome "stilu" rekao je istinu, što drugi nastoje sakriti, ali on je toliko "politički pošten" pa je rekao istinu koju svi znaju, samo ne žele da kažu.Kako je krenuo počeću ga sve više poštovati, mada sam bio njegov veliki kritičar.
Препоруке:
9
16
11 среда, 18 новембар 2015 14:57
Роксанда
Додик очигледно није схватио колико је нетачно говорити о "хришћанској Европи" и "сукобу хришћанске и муслиманске цивилизације", већ користи исту, давно превазиђену реторику коју је током рата користило српско вођство из БиХ и која је тада била сасвим контрапродуктивна. Нити Европа себе доживљава као хришћанску, нити има ишта хришћанско у немилосредном пљачкању и поробљавању.
Препоруке:
20
3
12 среда, 18 новембар 2015 15:05
синиша
Невероватно, али истинито, има нешто да се научи и из босанске " интелиђенс" праксе. Мислим на праксу бившег Титовог ДБ-а, односно удбе, који је касније преорјентисан на муслимански АИД и који се данас камуфлира у немуслимански не знам како се зову, можда СИПА или нешто слично.

Елре, шта су то тражили босански Титини удбаши, и шта се сада тражи.

Тражили су одговор на питање " Оклен ти лова".
сматрајући да су све паре под једном шапом у Босни, зато је Изетбеговић и седео у трезору банке. Сматрали су и сматрају да ако неко има неку "лову" да му је неко са стране дао. Руси, или Срби. Немце или Турке никада нису сматрали "непријаатељским".

Дакле Додик би требао да стално поставља питања, откуд селафистима, вехабијама, исламским терористима паре.
Откуд паре у Маочи и од чега они тамо живе. Трагом новца се може доћи до епицентра исламског тероризма и у Босни, а и шире.
Препоруке:
13
6
13 среда, 18 новембар 2015 15:30
Бошковић Бар
Сукоб цивилизација био је и остао и то није ништа ново.
Шта има лоше у сукобу, ако нема крви и рата, ако се такмиче за превласт миром, радом.
Додик никога није оптужио, а мало је места за разне прилазе и објашњења.
Сада ће га "пријатељи" оптужити за говор мржње, а он препричава слику која се види.
Политичари треба мање да говоре, а више да дају пример, да раде.
Највећа сметња напретку у Србији је сметењак и дезорганизатор - погодите ко?
У Црној Гори - погодите ко?
Препоруке:
5
4
14 среда, 18 новембар 2015 15:31
Stanić Milan
Gosp. Dodik i jest i nije u pravu.Religija je fundamentalni oblik društvene svesti,prema tome ne može se isključiti iz društvene prakse,pa time i civilizacijski aspekt.Međutim,ovo u konkretnom slučaju je u funkciji dimne zavese,naročito(neko spomenu Bžežinskog)kad su u pitanju stvaovi američki analitičara,pri čemu je najdalje otišao Hatington( "Sukob civilizacija"),naravno da bi opravdali intervencionizam na pojedinim tačkama Zemlje radi vaspostavljanja novog oblika neokolonijalizma i novog svetskog poretka.
ISIS(ili ISIL)je produkt NATO alijanse,radi postizanja više radikalnih ciljeva.Naravno, ključni momenat je nafta i plin kao ekonomsko oružje 21. veka.Odgovor na takva pitanja efektno su dali Rusi koji su otišli u Siriju da tamo i ostanu.Kako ISIS neometano može izvoziti naftu iz turski luka,obrajaći cenu na 30 $ po barelu ili ko dade pravo Sarkoziju da ubije Gadafija?
Препоруке:
12
0
15 среда, 18 новембар 2015 15:52
Cincar
Rotsild i njegovo drustvo odlucili da se covecanstvo smanji na 500 miliona ljudi. To je CILJ. Nacina kako do Toga doci ima mnogo: unistavanje porodica, GMO, trovanje i hrane i vode i vazduha, a najbrze ratovima. Nacina za izazivanje ratova ima mnogo, a bice svega.
Препоруке:
10
0
16 среда, 18 новембар 2015 15:58
Dodik je u pravu
Бошковић Бар i
Stanić Milan


Niti jedan niste u pravu, ovo je upravo ono što je gospodin Dodik onako "u svome stilu nediplomatski ali istinito".
To je upravo to i bolja je i najgora istina od najljepše laži, kao što su laži da je to samo radi pljačke nafte i drugi lažni izgovori, kada se nafta jevtinije dobivala u miru i sa manje rizika, nego u ratu.U ratu cijena nafte raste i "pomiješa se sa cijenom krvi".
Препоруке:
6
7
17 среда, 18 новембар 2015 16:04
Dodik je u pravu
Ukoliko želiš da određenu teritoriju ili državu ili više država staviš u svoju zavisnost to postižeš na miran način i bez proljevanja krvi ekonomijom, naukom, tehničko tehnološkom saradnjom upravo onako kao što na drugim mjestima Zapad (EU i Amerika) rade.
Samo ovdje nije u pitanju više dominacija, ovdje je zaista a što je krajnje žalosno želja da se izazove ( i izazavao se sukob civilizacija), zasada u manjem intenzitetu a kreće se prema gorem, i sve opasnijem sukobu, za koji pretpostavljam da će doći do intenziteta Trećeg svjetskog rata.Što koja godina prolazi sukob je sve gori, ne smiruje se, samo se pojačava, i neće to moći ako ne bude pameti kao što je nema bez velike svjetske katastrofe, kada neće biti bitno "ko je kriv i ko je prvi počeo", jer će doći "do samouništenja čovječanstva".
Препоруке:
4
8
18 среда, 18 новембар 2015 16:25
...
Неко од коментатора паметно рече да су миграције најједноставнији начин исламизације старог континента и увод у планиран сумрак Европе.
Препоруке:
9
2
19 среда, 18 новембар 2015 16:48
Dodik je u pravu
I ova gospođa daje svoj doprinos, link:

http://www.nspm.rs/hronika/lucija-anuncijata-treci-svetski-rat-je-u-toku-moramo-biti-spremni-na-sve.html
Препоруке:
2
2
20 среда, 18 новембар 2015 16:59
Oliver Kromvel
Islam nije religija već politički projekat,Muhamed nije bio Gautama Buda,nije razmišljao o zivotu sa filosofske ravni on je bio ratnik.Kuran je tako napisan da svako moze da ga tumači kako hoće,kao Vučićeve zakone recimo.Kao takav Islam je pogodno tlo za regrutovanje fanatika,naravno nisu svi muslimani teroristi,niti je islam jedinstvena religija već kao i hrišćanstvo ima mnogo frakcija.Islam se danas nalazi u poziciji u kojoj se recimo nalazila katolička crkva u 15 veku,na vrhuncu moći ali pred raspadom.Činjenica je da islamske zemlje imaju mnogo frustracija zadnjih 300 godina muslimani su uglavnom u podređenom polozaju,njihove resurse krčme zapadnjačke zemlje,sve islamske zemlje osim delimično Irana su kontrolisane sa zapada,u njima vlada beda,glad,tortura,korupcija,eksplatacija,siromaštvo,loši higijenski uslovi,ako na to dodamo i generalno nepovoljnu klimu,dobijemo stotine miliona frustriranih i ugnjetenih ljudi koji uz to pripadaju ratničkoj religiji.
Препоруке:
9
3
21 среда, 18 новембар 2015 17:07
Oliver Kromvel
Nema tu nikakvog sukoba civilizacija,zapadna civilizacija tu ubrajam i Rusiju a ona jeste deo zapadne civilizacije kao kapitalistička drzava moze da sravna islamski svet sa zemljom,tehnološka i vojna moć je apsolutno na strani zapada,da hoće mogli bi da zbrišu sa geografske karte sve muslimanske zemlje,pa zašto to nerade,zato što im trebaju resursi i jeftina radna snaga i stalna zarišta koja mogu da aktiviraju kada god pozele.Zašto zapad ruši sekularne rezime u Arapskom svetu,zato što takvi rezimi nisu dobri,njima trebaju verski zatucani,teokratski kalifati i dzamahirije,sa nepismenim,ugnjetenim,bolesnim i frustriranim stanovništvom,sve radi lakše kontrole.Sa druge strane svi ovi bombaški napadi širom Evrope osim što će dovesti do straha i paranoje na mala vrata će uvesti orvelovsku kontrolu stanovništva i to jelte zbog bezbednosti,sami će građani traziti da budu nadgledani u strahu su velike oči.Da li znate da je u FRancuskoj zabranjeno dignuti u kešu više od 1000 evra.
Препоруке:
11
2
22 среда, 18 новембар 2015 17:08
Stanić Milan2
Stanić M.-"Dodik je u pravu"

Quod capita - tot setencia!Poštujem Vaše mišljenje, ali niste u pravu.Tenzije koje se dižu u izjavama političara i svetskim mediijima o 3. svetskom ratu su u najmanju ruku neozbiljne.Istina, 21. vek je počeo i biće vek veliki sukoba,karakterističan po većim lokalnim i regionalnim ratovima, radi što boljeg pozicioniranja "glavni igrača"na pojedinim tačkama i regionima sveta.
Sadašnja migratorna kretanja uzrokovana su agresijom NATO alijanse u sprezi sa multinacionalnim kompanijama u regionu B. Istoka,a glavni cilj je suprimirati EU u njenom ekonomskom i političkom jačanju,te približavanju Rusiji od glavnog"saveznika"SAD.
Препоруке:
5
1
23 среда, 18 новембар 2015 17:13
Oliver Kromvel
Islam će dovesti do postepenog ukidanja svih ljudskih prava u Evropi,vladari iz senke će iskoristiti bauk islama da nam uvedu još veću kontrolu,zice,ograde,pretrese na aerodromima,zelezničkim stanicama,ograničiće nam mogućnost podizanja gotovog novca,polako klizimo ka orvelizmu par ekselans.Islam takav kakav je sa svojim pokušajima da u 21 veku zivi po postulatima i normama iz 7 veka je savršena igračka plačka koja treba da izazove velike razdore,sukobe i ratove.
Препоруке:
7
2
24 среда, 18 новембар 2015 17:19
Odgovor Kromvelu
Oliver Kromvel
Islam nije religija već politički projekat,Muhamed nije bio Gautama Buda,nije razmišljao o zivotu sa filosofske ravni on je bio ratnik.

Da bi je ratnik.
Kuran je tako napisan da svako moze da ga tumači kako hoće,

Ima dosta dvosmislenih poruka.
naravno nisu svi muslimani teroristi

Tačno, ali Zapad ih već sve u kompletu tretira kao teroriste, bez izuzetka.
Islam se danas nalazi u poziciji u kojoj se recimo nalazila katolička crkva u 15 veku,na vrhuncu moći ali pred raspadom.

Nigdje veze poređenje.
zadnjih 300 godina muslimani su uglavnom u podređenom polozaju i.t.d,

Jedino ako računaš sve to od 1683 godine od drugog neuspješnog osvajanja Beča od strane muslimana Osmanlija?Muslimani doživaljavaju svjetsku dekadenciju od Napolenovih ratova kada je Napoleon prodro u Egipat a posebno od Mladturske revolucije i 1924.godine ukidanja Hilafeta i stvaranja sekularne Turske.
Препоруке:
3
2
25 среда, 18 новембар 2015 17:33
Misko Zulan
Неко ко слови за заштитника српских националних интереса на овим просторима, а никада се критички не изјашњава о издајничко-пљачкашкој политици А. Вучића и Т. Николића, који су пар-екселанс гробари српског националног бића, буди код мене искрену сумњу у погледу својих намера! Овај текст ме по мало подсећа на онај бедни перформанс који је "отац нације" приредио на годишњици нато бомбардовања испред зграде срушеног генералштаба, 24.марта ове године!!
Препоруке:
3
0
26 среда, 18 новембар 2015 17:38
Odgovor Kromvelu
Pakistan kao nukleranu silu...
Препоруке:
3
1
27 среда, 18 новембар 2015 17:39
...
Да исламисти нападају институције или носиоце власти тог ''неолибералног запада'' онда бих и могао схватити ове који кажу да Додик није у праву. Сетите се да Гаврило Принцип није отишао у Беч па на неком шеталишту или бечкој сластичарни разнео себе и недужне цивиле већ је у свом граду сачекао ''тиранина'' и урадио то што је урадио. С обзиром на тадашње време, херојско дело, не тероризам. А шта раде исламисти? Идеолози, главни играчи име се крију по мишјим рупама у својим земљама а оне довољно глупе шаљу по светским метрополама да себе и друге разносе експлозивом. Херојство? Не. То је обичан кукавичлук.
И још нешто, на том и таквом западу већина и јесу хришћани, мада, гле чуда, има и неверника, разноразних секти па и доста муслимана. Каква је ситуација у том погледу међу најразвијенијим исламским државама? Знамо и видимо али не разумемо зашто ти исти муслимани беже на ''трули запад'' а не у ове исламске државе кројене по њиховом Курану.
Препоруке:
5
2
28 среда, 18 новембар 2015 18:05
Aleksandar
Sta mu trebaju ove gluposti o sukobu civilizacija koji je izmislio cijas sa Harvarda Samjuel Hantington da bi omogucio americkom imperializmu da prenebregne svako medjunarodno pravo i upusti se u seriju agresija, cije smo i mi bili zrtve.

Da li moze Dodik da bude toliko glup da promovise jedan bezvezni americki ideologem cija je zrtva su bili i Srbi u Bosni. Ako ima nekog sukoba onda taj sukob ima na jednoj strani americki kapitalizam a na drugoj sve druge, pa hteli mi to ili ne na drugoj, naciljanoj strani su i Srbi i muslimani (u mnogim drzavana sveta). Samo Amerika u nekim zemljama kao sto je to bila Jugoslavija uspe da iskoristi muslimane kao svoju topovsku hranu da bi postigla svoje imperijalisticke ciljeve.
Препоруке:
7
3
29 среда, 18 новембар 2015 18:23
Dodik je u pravu
Aleksandar
Sta mu trebaju ove gluposti o sukobu civilizacija koji je izmislio cijas sa Harvarda Samjuel


Aleksandre nisu to gluposti, gospodin Dodik je samo dovoljno politički pošten da kaže istinu, onu koju svi znaju ali ne govore je u javnosti, ili barem ne svi.

Tako treba i razgovarati kao što gospodin Dodik razgovara i govri, otvoreno da se vidi na čemu je "ovaj svijet" da se ne zatvaraju oči pred opasnosti svjetskog samouništenja u totalno svjetskom ratu, jer svake godine sve je gore i gore i nema ni naznake da će to prestati.Sve se više i više raspaljuje a luđaci koji obnašaju svjetsku vlast su sve luđi i luši.Treba spasiti svijet od katastrofe, ali počino sa istinom, kao što je gospodin Dodik počeo.
Препоруке:
7
7
30 среда, 18 новембар 2015 18:28
Dodik je u pravu
Počnimo od istine...

Kada bilo gdje na planeti običan narod bude počeo da shvata da ovaj svijet vode monstrumi I bolesnici kojima Hitler nije ni do koljena, i da su oni krivi za sva ova sr*nja koja nas svaki dan pogađaju, možda i zavlada nekakav mir i blagostanje.
Препоруке:
7
1
31 среда, 18 новембар 2015 18:36
ko zna ko vlada svetom i ovo misljenje je odlicno ali nije to tako
Verovatno siva ekonomija i prodaja nafte i oruzja je iza svega toda i to kontrolise zapadni neki centar moci van ovih koji pojma nemaju sta govore ...
nema to veze sa ni sa cim
to je van kontrole i putina i obame i svih...
ispalo je da boga nema sem amerikanaca i misija na mars
i da je ceo svet americka kolonija a amerika je najveci duznik asiji i kini.
i sad sve ostalo je u toj prici u 21 veku.

i da vam kazem izgleda da je tako vec 25 godina ...
da vidimo da taj ko ovo radi on radi sve i rusi obara i pravi izmislja istoriju , pravi sta god hoce a da politicari i te sve eu i ostale su samo slugancici.
nemacka prica gluposti a primi dva miliona izbeglica i kud sad ??? a ostali jos vece gluposti pricaju da covek nepoveruje a grci e to je tek crnjak
a katalanci e oni su kul nemaju dugove i odose oni da se oni deskonektuju od spanije i od svih.
i tako svako prica neverovatne gluposti ali centar moci ko je
sta ce biti slededce daj da vidimo za mesec dana
i da se cudimo?
Препоруке:
1
0
32 среда, 18 новембар 2015 18:57
Kvisko
Periguzi najebali ste.
Препоруке:
5
6
33 среда, 18 новембар 2015 19:04
Slavomir Srpski, o kamikazama kao sredstvu borbe
Dodik bi morao vise da uci i da proucava kulture i religije,pre nego ovako ispadne iz vrece.

Ovo NIJE nikakav sukob civilizacija,pogotovo ne rat Hriscanstva protiv Islama. Ko to kaze taj zaista neme veze sa znanjem.

Ovde je u pitanju odgovor jedne ideologije na kolonijalne ratove koje je zapad izvrsio na veci broj islamskih drzava,koje je besomucno razorio kao Afganistan,Irak,Libija i sada i Sirija.

Takve ideoloske anti-globaliste (u kolonijalnom smislu) imali smo ranije i po Evropi od takozvanih crvenih-terorista pogotovu u Nemackoj i Italiji (brgigade rosse).

Ono sto je izmenjeno je da su onda teroristi uglavnom vrsili atentate na politicke neprijatelje i politicare u vladama,a danas pucaju na bilo koga kao odmazdu. Drugi faktor je da su danasnji teroristi uglavnom kamikaze spremni da daju zivot da bi naneli zlo. To sto su ove ili one veroispovesti nije bitno. Mogli bi i mi Srbi radi oslobadjanja Kosova da postanemo i kamikaze ako zatreba, pa i u Washingtonu i u Parizu?!
Препоруке:
3
2
34 среда, 18 новембар 2015 19:05
DrJelaBisic
Politiku g.Dodika(uglavnom)postujem.Razumem da su politicari zauzeti raznim poslovima,da nisu ni akademici ni Nobelovci.Neko od savetnika g.Dodika je(sa zakasnjnjrm od oko 1/4 veka)procitao Hantingtonovu knigu Sukob civilizacija,odusevio se i odmah nauceno spustio u praksu,odnosno govor g.Dodika.Knjigu preporucujem za citanje,da vidite kako je tendenciozna,pogotovo kada se pogleda kada je pisana.Od svih velikih civilizacija sveta(odnosno religija)ne spominje se,uopste,ni jednim slovom,velika judaisticka civilizacija,izvor drugih dveju monoteistickih religija-hriscanstva i islama,koje su nastale na osnovi judaizma,ali kao njegova negacija(u odredjenim tackama).Kao i sve druge velike religije,tako i judaizam ima brojne skole,i one se,kao i u hriscanstvu(protestantizam,katolicanstvo i pravoslavlje)medjisobno bore i suprotstavljaju,ne samo teoloski,vec i vojno,ponekad.Tako i u judaizmu,posle tolikih hiljada godina postojanja,imate,naravno,potpuno razlicita,...
Препоруке:
3
2
35 среда, 18 новембар 2015 19:14
Odgovor kvisku
Kvisko


Jest kad bi se neko samo sageo a da ga ti otpozada?
Препоруке:
3
1
36 среда, 18 новембар 2015 19:44
Stanić Milan 3
Stanić M.-Oliver Kromvel
Niste u pravu.
Islam jest religija,posle hrišćanstva najrasprostranjenija.Reterirati se na religiju kao"causu efficians" npr. rata, terorizma i/ili nečeg trećeg nije naučno održavo.Hinduizam koga spominjete u Indiji je stara preko 6.000 g.a tamo(brojčano) živi najveći broj vernika Islama.Ako bi na Vaš način tretirali hrišćanstvo,onda je neminovno postaviti pitanje koliko je miliona ljudi ubijeno u Hristovo ime od njegovog postanka,do danas.
Sastavni elementi religije su ideološki,interpretativni i normativno usmjeravajući.
Slažem se s Vama, da svaka religija nije nužno ideološka,ali svaka verska zajednica ne može biti lišena ideologije,a kad je ideologija na delu,politika kao njen produkt se ne može isključiti.
Препоруке:
2
0
37 среда, 18 новембар 2015 20:02
DrJelaBisic
...tadasnji(pa i sadasnji)judaizam,(a sto sa islamom i njihovim prorokom nije slucaj)sukob hriscanstva i judaizma je mnogo dublji.Da nije tako ne bi ortodoksni judaistu palili primerke Novog zaveta,na glavnom trgu Jerusalima.Za sve decenije sukoba sa muslimanima,nikada nije paljen Koran.Sadasnji sukob na Bl istoku traje vec 70g.,intenzivno.Posle stogodisnjeg rata umedju Engleske i Francuske to je najduzi sukob u istoriji.Prividno,na prvi pogled,to je sukob izmedju judaista(pre svega ortodoksnih,o tome necu sada)i muslimana,a u stvari se pokusava da se to pretvori u sukob muslimana i hriscana,odnosn posthriscana=EU/SAD.Pri tom se stvar komplikovala ulaskom Rusije,direktno,u sukob,posle konfrencije UN i Putinovog govora.SAD su naravno na celu koalicije(EU i nekih arapskih zemalja)Pri tom treba imati na umu da su SAD kolonija Izraela,preko Jevrejskog lobija u SAD.Ali ni to nije kraj price,ona ma jos vrlo zanimljivih momenata.Postoji rascep i neslaganje u vrhu svetskog Jevrejstva,tog
Препоруке:
3
2
38 среда, 18 новембар 2015 20:41
Kvisko
Još kad ispliva da je ISIL-ova ideološka čitanka,muslimanska deklaracija Alije Izetbegovića,gde se preferira panislamizam i šerijatski zakoni...
Препоруке:
2
1
39 среда, 18 новембар 2015 21:02
s.j По тој логици, ми нисмо у сукобу са Западом. Грешите, господине председниче. Реч је о сукобу Запада који жели да завлада светом, и остатка света
Све остало су само посредни сукоби.
Препоруке:
5
0
40 среда, 18 новембар 2015 21:25
...
Ако читате Израелске новине они налазе јаке елементе антисемитизма и у овим нападима као и претходним.

Реч је о томе да су власници концертне дворане у којој је највећи покољ начињен и која је контроверзна по садржајима управо Јевреји.

Уосталом они пишу да су у петак ујутро упозорили Французе да се спрема обимна терористичка акција муслиманских фанатика.

Дакле ово јесте нека врста религиозног сукоба. Узмемо ли у обзир и руски авион, онда је ово стварно муслимански поход против свих немуслимана.
Препоруке:
3
0
41 среда, 18 новембар 2015 21:31
ДОДИК: Српска ће повећати број полицајаца и оспособити своје безбедносне структуре
НАГЛАСИО ДА БАЊАЛУКА НЕ ВЕРУЈЕ У СЛУЖБЕ БИХ И ДОБРЕ НАМЕРЕ ИЗ САРАЈЕВА
„Република Српска мора да се оспособи у безбедносном смислу, јер не можемо да се ослонимо на обавештајну службу БиХ из Сарајева, на чије чело ускоро треба да дође човек који је у рату био главни обавештајац Алије Изетбеговића.
ПРЕДСЕДНИК Републике Српске Милорад Додик изјавио је данас да Српска мора додатно да оспособи безбедносне структуре и полицију, да би била ојачана безбедност грађана.Додик је најавио да ће Република Српска повећати број полицајаца, али и радити на њиховом додатном усавршавању и набавци опреме, ради сигурности грађана, али и превенције од евентуалних терористичких напада.

http://fakti.org/serbian-point/dodik/dodik-srpska-ce-povecati-broj-policajaca-i-osposobiti-svoje-bezbednosne-strukture
Препоруке:
3
0
42 среда, 18 новембар 2015 21:46
To je to
Već godinama muslimanima nastojim "otvoriti oči" da se ne oslanjaju na Zapad, na Hrvate već da paktiraju sa Srbima i Rusima (pravoslavcima), a oni "politički slijepi".Tek sada se vidi koliko sam u pravu, i ovoga sam se i plašio da će "ostati sami protiv svih".Bolje im je bilo da su se držali Srba i Rusa, ali oni su mislili da sam ja njihov dušmanin.
Препоруке:
7
2
43 четвртак, 19 новембар 2015 00:24
S.Ristic
Biologija uci da je nas nervni sistem izgradjen za odbranu organizma. Sve automatizovane ili potsvesne funkcije tog sistema su skoro dovoljne. Mozak je jedan ekstra visak odbrane, pamcenjem iskustva i ucenjem tudjih iskustava. Tudja iskustva ne moraju da budu tacna a posebno kada se radi o filozofijama. Religije su isklucivo filozofije, mada obicni ljudi to ne uocavaju kao takvo, religijske baze agresivnosti su u sustini u pravnoj, moralnoj i materijalnoj zelji dominacije svake religije. Otuda religijske ambicije i antagonizmi. Za obicne ljude one su vesto zamaskirane, ali iskonski postoje kao stalni sukobi. Trenitno odredjene racionalne grupacije u nastojanju za svoja osvajanja i uspostavljanje svojih rezima, injektiraju i podgrevaju verske sukobe u nizem kontrolisanom obliku shodno potrebama za postizanje svojih ciljeva. Nije potrebno dalje gledati nego cinjenicu da te iste grupacije igraju cas na jednoj cas na drugoj strani odrzavajuci tenzije bez zelje za jasnija resenja.
Препоруке:
1
1
44 четвртак, 19 новембар 2015 00:54
S.Ristic
Verski antagonizmi su uvek postojali. I pored njih religije su uspevale da koegzistiraju u oblicima vecih i manjih nagodbi i saglasnosti. Takve nagodbe je tesko nametati odozgo, posto onda to nisu nagodbe vec prisile. Prave nagodbe to umeju same glatko da prevazidju. Nedefinisne, prisilne nagodbe gde se svka strana potiskuje i namamljuje u nersene vode izaziva pojacane antagonizme. Postoji : "Zavadi ps vlsdaj". To mozemo samo da kritikujemo, a sustina je da jaka sila diktira, a celokupn predstava je da se zamazu oci kako bi se citav scenario trpeo pod potpuno drugim utiskom. Price o odbrani Hriscansta veoma su izlapljive, jer se ta shvatanja svakim danom korenito menjaju od onih iz Srednjeg veka. Budjenje ekstremnog Islama nije pitanje islamske populacije vec mehanizma finansiranja takvog ucenja. Trenutno velika finansijaka sretstva, licno nagradjivanje, osecaj jace mobilnosti mladih i osecaj zajednistva motivisu manje svestrane oko totalno neproverenih uverenja. Mozak je povodljiv.
Препоруке:
1
1
45 четвртак, 19 новембар 2015 02:32
DrJelaBisic
.....Ortodoksni judaisti su dpjadili konzervativnim/Reformistickim(koji su mnogobrojniji i glavni su finansijeri Izraela)Talibanizacija Izraela,koju sprovode Ultraortodoksni ej svima dojadila,pa pokusavaju,preko EU da razvlaste utraortodoksne i oduzmu im politicku moc.(Oznacavanje proivoda iz kibuca i sa okupiranih teritorija,koje je u jeku u EU.Nkada takvu meru ne bi donele SAD)Da se stvar jos dalje zakomplikuje,na vrhu svetske vlasti se vodi borba izmedju raznih grupacija(vojno industrijski kompleks,bankari,proizvodjaci roba shiroke potrosnje...)i oni uporno guraju bas Jevreje ispred sebe,kao masku,da bi iste zrtvovali,za svoje ciljeve(vlast,profit)jos gore nego u holokostu.Dakle,(prividno)hriscanska EU potiv muslimana, 2.u stvari judaisti(Ultraortodoksni) protiv hriscana i muslimana 3,konzervstivni/reformistcki judaisti protiv ultraortodoksnih .SAD kao maska protiv ostatka sveta.
Препоруке:
2
1
46 четвртак, 19 новембар 2015 03:30
DrJelaBisic
Izmedju prvog dela komentara(poslat u 18.05)i drugog dela(poslat u 19.02)poslala sam komentar(deo)u 18.17)koji se zaturio negde u virtualnom prostoru.Ponovo ga shaljem,uz izvinjenje. ...cak medjusobno suprotstavljena ucenj,koja se boe a pevlast.Vec je komentarisano da nije ipravno smatrati Evropu/SAD hriscanskom kulturom-savremena Evropska kultura i kultura SAD(koja je iz nje proizasla)ne samo da nisu hriscanske,cak ni post-hriscanske,vec su direktno anti-hriscanske.To je,uostalom,duh Francuske burzoaske revolucije,koja se shiri svetom vec vise od 200g.Islam i judaizam su u ociglednom sukobu,oko prava na jednu,za obe religije vaznu,teritoriju.Hiscanstvo,medjutim,takodje zeli tu teritoriju.Cak i teoloski,posto je Hrist bio Jevrej i judaista,i negirao...
Препоруке:
2
1
47 четвртак, 19 новембар 2015 19:10
DrJelaBisic
Zasto Juzna Amerika,koja je vrlo hriscanska,da tako kazem(vise hriscanska od Evrope,odnosno EU u svakom slucaju)nema problema sa islamskim terorizmom?
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер