Bio bih malo PRECIZNIJI od g-dina Dodika u pogledu PRIRODE ovog očigledno civilizacijskog sukoba, Naime, evidentno je da ISIS (tj. "islamska država"), kao i ranije "Al-Kaida" služi samo kao POKRIĆE za nečije geostrateške planove, kao i da ti geostrateški planovi NISU samo stvar politike i ekonomije... Rekao bih da je ovo borba između IKONOFILA i IKONOKLASTA, tj. ljudi koji slave Božji lik kroz ljudski lik, kao i ljudi koji pljuju na Božji lik pljujući na čoveka!? I taj aktuelni IKONOKLAZAM nije isključivo islamskog porekla (za koga najčešće vezujemo nove forme neraspoloženja prema IKONIČNOM, kao slici Božanskog kroz čoveka), šta više, možemo reći da se druge, MNOGO MRAČNIJE FORME jednog NEISLAMSKOG ikonoklazma tu projavljuju kao GLAVNI INSPIRATORI i KO-ORDINATORI ovog RITUALISTIČKOG SATANIZMA!?
Preporuke:
42
10
2
sreda, 18 novembar 2015 10:52
Dodik je u pravu
Gospodin Dodik je u pravu, upravo to je na sceni, a kretanje sukoba će ići od goreg na gore, sve ovo se kreće ka Trećem svjetskom ratu.Ko preživi svjetski rat, žalit će što nije spriječio ono što se moglo spriječiti, samo da je bilo malo pameti kao što je nije bilo i tada neće nikome biti važno "ko je prvi počeo", biće važno da je gotovo sve uništeno i da ćemo se vratiti ko preživi "u doba primitivne civilizacije, sa "lukom i strijelom", a možda je tako i bolje "jer luk i strijela" neće moći nanijjeti toliko zla, koliko sebi kao svijet spremamo.,
Preporuke:
33
18
3
sreda, 18 novembar 2015 11:08
Aleksa
Nekada je bolje ćutati.
Gde je ta hrišćanska civilizacija?
Zar je Zapad hrišćanska civilizacija,
a Rusija Zapad?
Jeste Dodik,
u očima zapadnih i islamskih fundmentalista,
to jeste željeni sukob civilizacija.
Zato što sebe smatraju civilizacijom.
Ali ko to ništi i tragove hrišćanske civilizacije na samom Zapadu?
Ko to privlači mase muslimanskog življa u Evropu i sa kakvim ciljem?
A šta je Dodik sa civilizacijom koju ne spominješ?
Nije li to možda ta civilizacija koja je hiperaktivna u borbi protiv hrišćanskog nasleđa na Zapadu i na Istoku?
I zar u Rusiji ratuju hrišćanska i islamska civilizacija?
Rusi ne brane život muslimana u Siriji?
Ako se već ide u polarizaciju,
treba to da se učini i sa jedne i sa druge strane.
Naravno, da su angloamerikanci i zalivski feudalci sve sa rokfeler-rotšild glavom udarili u biće srpskog naroda i da je to naročito izraženo u bivšoj BiH.
Nisu radikali civilizacija Dodik!
Nisu ni šešeljevci,novi i stari,civilizacija.
Eee Dodik
Preporuke:
43
6
4
sreda, 18 novembar 2015 12:47
el latinjo
sumnjam. to je smislio bžežinski da bi opravdao američke pljačkaške intervencije. nema tu nikakvog sukoba civilizacije, samo je gola pljačka u pitanju.
Preporuke:
35
2
5
sreda, 18 novembar 2015 12:52
Bojan, Priština
Lupio si Dodiče kao nikada do sada. Neuporedivo više prijateljskih zemalja imamo među muslimanskim zemljama nego međ rimo-katoličkim.
Ovde se radi o ratu Zapadnih rimokatolika i protestanata koji su objavili celom svetu. Pljačkaju i uništavaju sve redom. Na prvom mestu Afriku, koji bolestima nastoje da depopulizuju i istrebe kao što su Indijance i Aboridžine.
Muslimanski svet takođe pljačkaju drže u kolonijalnom položaju izazivaju ratove i užase. Isto su radili i sa azijatima sada malo ne smeju jer su zemlje poput Kine i Indije ojačale. A mi Pravoslavni smo im trn u oku al ista je stvar u vezi Rusije.
Preporuke:
50
6
6
sreda, 18 novembar 2015 13:20
...
Dodik je ovog puta pomesao babe i zabe.Kao sto Bojan lepo rece,ovo je rat koji je zapadna pogana "civilizacija" zapocela protiv covecanstva i svih ljudskih sloboda a svi muslimani nemaju nikakve veze sa tim,ama bas nikakve osim sto su zrtve bas kao i Pravoslavci i svi ostali.Uostalom ko je kome prvi otisao na kucna vrata da pravi nerede i prevrate u drzavi uvodeci bombademokratiju.
Pa skoro da i nema nekakve razlike izmedju koljaca terorista i pedofila po Vatikanu.
Dodik,bolje da si cutao ovog puta.
Preporuke:
34
6
7
sreda, 18 novembar 2015 13:47
Žalosna sova
Mile je hteo da citira Orbana, ali nije savlad'o gradivo. Civilizacija je jedna stvar, a religija je sasvim druga stvar, i Orban govori o religiji u različitim kulturama.Za vreme krstaških ratova na primer, nije se govorilo o sukobu civilizacija nego religija. Iz jednog prostog razloga jer je civilizacija država na "putu svile" bila naprednija od evropske civilizacije, od arhitekture sve do umetnosti.Sadašnja Britanska oficirska sablja je, na primer, kopija sablje koju su kovali Turci Memeluci u Damasku, kod Srba poznata kao "sablja Dimiskija". Dakle, nije u pitanju sukob civilizacija, nego sukob religija. Isti sukob kakav su imali Katolici i Protestanti između sebe, pa onda zajedno protiv muslimana, i na kraju svo troje zajedno protiv Pravoslavnih. Nažalost Srbi neće da vide da nam je jedini spas u zagrljaju Pravoslavne majčice Rusije. Biće kasno kada to shvatimo svi Srbi ispod jedne šljive.
Preporuke:
34
2
8
sreda, 18 novembar 2015 14:05
Atentatorri - kamikaze
Ovo sto se desilo u Parizu nema veze sa religijom. Sva tri napadaca na parisko pozoriste Bataclan su celo vreme uzvikivali “Za Irak ! za Siriju ! Vi ste glasali za Holanda !” Njihov cilj je bila OSVETA za francuski angazman u arapskim zemljama.
Moze biti da je pozoriste Bataclan izabrano jer je povremeno organizovalo pro-izraelske skupove.
Preporuke:
15
12
9
sreda, 18 novembar 2015 14:45
Srbin obični
Teško da se ovde radi o sukobi Hrišćanstva i Islama mada na prvi pogled izgleda da je tako. Zapad nije udarao po muslimanskim zemljama iz vjerskih razloga, već zbog pljačke resursa (nafte, gasa, heroina, strateškog položaja...). Dalje, Zapad je koristio muslimane kada god mu je to trebalo u borbi protiv tzv. komunizma (vidi Avganistan, Bosnu, Kosovi, Siriju). Pa je li Tuđman koristio BH-muslimane protiv Srba? Jeste.
Problem je što se muslimani i Bošnjaci osjećaju sada prevarenim, a na Zapadu i pritisnuti rasizmom. Odatle džihad, terorizam i ratovi u ime Alaha. Ako se pogleda gdje padaju bombe, gdje se ratuje do zadnjeg domoroca - to je u islamskom svijetu. Tamo se strada i gine u velikim brojevima, ne po Parizu, Londonu i Njujorku. To naravno ne znači da bilo kome prijaju islamski bajraci, ilahije i kaside, Islamske deklaracije i vehabije, opasani eksplozivom. Ali to je uglavnom manji ekstrakt muslimanskog svijeta koji ne smije biti razlog za križarski rat.
Preporuke:
18
3
10
sreda, 18 novembar 2015 14:56
Dodik je u pravu
Srbin obični
Teško da se ovde radi o sukobi Hrišćanstva i Islama mada na prvi pogled izgleda da je tako.
Gospodin Dodik je u pravu, u svome "stilu" rekao je istinu, što drugi nastoje sakriti, ali on je toliko "politički pošten" pa je rekao istinu koju svi znaju, samo ne žele da kažu.Kako je krenuo počeću ga sve više poštovati, mada sam bio njegov veliki kritičar.
Preporuke:
9
16
11
sreda, 18 novembar 2015 14:57
Roksanda
Dodik očigledno nije shvatio koliko je netačno govoriti o "hrišćanskoj Evropi" i "sukobu hrišćanske i muslimanske civilizacije", već koristi istu, davno prevaziđenu retoriku koju je tokom rata koristilo srpsko vođstvo iz BiH i koja je tada bila sasvim kontraproduktivna. Niti Evropa sebe doživljava kao hrišćansku, niti ima išta hrišćansko u nemilosrednom pljačkanju i porobljavanju.
Preporuke:
20
3
12
sreda, 18 novembar 2015 15:05
siniša
Neverovatno, ali istinito, ima nešto da se nauči i iz bosanske " inteliđens" prakse. Mislim na praksu bivšeg Titovog DB-a, odnosno udbe, koji je kasnije preorjentisan na muslimanski AID i koji se danas kamuflira u nemuslimanski ne znam kako se zovu, možda SIPA ili nešto slično.
Elre, šta su to tražili bosanski Titini udbaši, i šta se sada traži.
Tražili su odgovor na pitanje " Oklen ti lova".
smatrajući da su sve pare pod jednom šapom u Bosni, zato je Izetbegović i sedeo u trezoru banke. Smatrali su i smatraju da ako neko ima neku "lovu" da mu je neko sa strane dao. Rusi, ili Srbi. Nemce ili Turke nikada nisu smatrali "neprijaateljskim".
Dakle Dodik bi trebao da stalno postavlja pitanja, otkud selafistima, vehabijama, islamskim teroristima pare.
Otkud pare u Maoči i od čega oni tamo žive. Tragom novca se može doći do epicentra islamskog terorizma i u Bosni, a i šire.
Preporuke:
13
6
13
sreda, 18 novembar 2015 15:30
Bošković Bar
Sukob civilizacija bio je i ostao i to nije ništa novo.
Šta ima loše u sukobu, ako nema krvi i rata, ako se takmiče za prevlast mirom, radom.
Dodik nikoga nije optužio, a malo je mesta za razne prilaze i objašnjenja.
Sada će ga "prijatelji" optužiti za govor mržnje, a on prepričava sliku koja se vidi.
Političari treba manje da govore, a više da daju primer, da rade.
Najveća smetnja napretku u Srbiji je smetenjak i dezorganizator - pogodite ko?
U Crnoj Gori - pogodite ko?
Preporuke:
5
4
14
sreda, 18 novembar 2015 15:31
Stanić Milan
Gosp. Dodik i jest i nije u pravu.Religija je fundamentalni oblik društvene svesti,prema tome ne može se isključiti iz društvene prakse,pa time i civilizacijski aspekt.Međutim,ovo u konkretnom slučaju je u funkciji dimne zavese,naročito(neko spomenu Bžežinskog)kad su u pitanju stvaovi američki analitičara,pri čemu je najdalje otišao Hatington( "Sukob civilizacija"),naravno da bi opravdali intervencionizam na pojedinim tačkama Zemlje radi vaspostavljanja novog oblika neokolonijalizma i novog svetskog poretka.
ISIS(ili ISIL)je produkt NATO alijanse,radi postizanja više radikalnih ciljeva.Naravno, ključni momenat je nafta i plin kao ekonomsko oružje 21. veka.Odgovor na takva pitanja efektno su dali Rusi koji su otišli u Siriju da tamo i ostanu.Kako ISIS neometano može izvoziti naftu iz turski luka,obrajaći cenu na 30 $ po barelu ili ko dade pravo Sarkoziju da ubije Gadafija?
Preporuke:
12
0
15
sreda, 18 novembar 2015 15:52
Cincar
Rotsild i njegovo drustvo odlucili da se covecanstvo smanji na 500 miliona ljudi. To je CILJ. Nacina kako do Toga doci ima mnogo: unistavanje porodica, GMO, trovanje i hrane i vode i vazduha, a najbrze ratovima. Nacina za izazivanje ratova ima mnogo, a bice svega.
Preporuke:
10
0
16
sreda, 18 novembar 2015 15:58
Dodik je u pravu
Bošković Bar i
Stanić Milan
Niti jedan niste u pravu, ovo je upravo ono što je gospodin Dodik onako "u svome stilu nediplomatski ali istinito".
To je upravo to i bolja je i najgora istina od najljepše laži, kao što su laži da je to samo radi pljačke nafte i drugi lažni izgovori, kada se nafta jevtinije dobivala u miru i sa manje rizika, nego u ratu.U ratu cijena nafte raste i "pomiješa se sa cijenom krvi".
Preporuke:
6
7
17
sreda, 18 novembar 2015 16:04
Dodik je u pravu
Ukoliko želiš da određenu teritoriju ili državu ili više država staviš u svoju zavisnost to postižeš na miran način i bez proljevanja krvi ekonomijom, naukom, tehničko tehnološkom saradnjom upravo onako kao što na drugim mjestima Zapad (EU i Amerika) rade.
Samo ovdje nije u pitanju više dominacija, ovdje je zaista a što je krajnje žalosno želja da se izazove ( i izazavao se sukob civilizacija), zasada u manjem intenzitetu a kreće se prema gorem, i sve opasnijem sukobu, za koji pretpostavljam da će doći do intenziteta Trećeg svjetskog rata.Što koja godina prolazi sukob je sve gori, ne smiruje se, samo se pojačava, i neće to moći ako ne bude pameti kao što je nema bez velike svjetske katastrofe, kada neće biti bitno "ko je kriv i ko je prvi počeo", jer će doći "do samouništenja čovječanstva".
Preporuke:
4
8
18
sreda, 18 novembar 2015 16:25
...
Neko od komentatora pametno reče da su migracije najjednostavniji način islamizacije starog kontinenta i uvod u planiran sumrak Evrope.
Islam nije religija već politički projekat,Muhamed nije bio Gautama Buda,nije razmišljao o zivotu sa filosofske ravni on je bio ratnik.Kuran je tako napisan da svako moze da ga tumači kako hoće,kao Vučićeve zakone recimo.Kao takav Islam je pogodno tlo za regrutovanje fanatika,naravno nisu svi muslimani teroristi,niti je islam jedinstvena religija već kao i hrišćanstvo ima mnogo frakcija.Islam se danas nalazi u poziciji u kojoj se recimo nalazila katolička crkva u 15 veku,na vrhuncu moći ali pred raspadom.Činjenica je da islamske zemlje imaju mnogo frustracija zadnjih 300 godina muslimani su uglavnom u podređenom polozaju,njihove resurse krčme zapadnjačke zemlje,sve islamske zemlje osim delimično Irana su kontrolisane sa zapada,u njima vlada beda,glad,tortura,korupcija,eksplatacija,siromaštvo,loši higijenski uslovi,ako na to dodamo i generalno nepovoljnu klimu,dobijemo stotine miliona frustriranih i ugnjetenih ljudi koji uz to pripadaju ratničkoj religiji.
Preporuke:
9
3
21
sreda, 18 novembar 2015 17:07
Oliver Kromvel
Nema tu nikakvog sukoba civilizacija,zapadna civilizacija tu ubrajam i Rusiju a ona jeste deo zapadne civilizacije kao kapitalistička drzava moze da sravna islamski svet sa zemljom,tehnološka i vojna moć je apsolutno na strani zapada,da hoće mogli bi da zbrišu sa geografske karte sve muslimanske zemlje,pa zašto to nerade,zato što im trebaju resursi i jeftina radna snaga i stalna zarišta koja mogu da aktiviraju kada god pozele.Zašto zapad ruši sekularne rezime u Arapskom svetu,zato što takvi rezimi nisu dobri,njima trebaju verski zatucani,teokratski kalifati i dzamahirije,sa nepismenim,ugnjetenim,bolesnim i frustriranim stanovništvom,sve radi lakše kontrole.Sa druge strane svi ovi bombaški napadi širom Evrope osim što će dovesti do straha i paranoje na mala vrata će uvesti orvelovsku kontrolu stanovništva i to jelte zbog bezbednosti,sami će građani traziti da budu nadgledani u strahu su velike oči.Da li znate da je u FRancuskoj zabranjeno dignuti u kešu više od 1000 evra.
Preporuke:
11
2
22
sreda, 18 novembar 2015 17:08
Stanić Milan2
Stanić M.-"Dodik je u pravu"
Quod capita - tot setencia!Poštujem Vaše mišljenje, ali niste u pravu.Tenzije koje se dižu u izjavama političara i svetskim mediijima o 3. svetskom ratu su u najmanju ruku neozbiljne.Istina, 21. vek je počeo i biće vek veliki sukoba,karakterističan po većim lokalnim i regionalnim ratovima, radi što boljeg pozicioniranja "glavni igrača"na pojedinim tačkama i regionima sveta.
Sadašnja migratorna kretanja uzrokovana su agresijom NATO alijanse u sprezi sa multinacionalnim kompanijama u regionu B. Istoka,a glavni cilj je suprimirati EU u njenom ekonomskom i političkom jačanju,te približavanju Rusiji od glavnog"saveznika"SAD.
Preporuke:
5
1
23
sreda, 18 novembar 2015 17:13
Oliver Kromvel
Islam će dovesti do postepenog ukidanja svih ljudskih prava u Evropi,vladari iz senke će iskoristiti bauk islama da nam uvedu još veću kontrolu,zice,ograde,pretrese na aerodromima,zelezničkim stanicama,ograničiće nam mogućnost podizanja gotovog novca,polako klizimo ka orvelizmu par ekselans.Islam takav kakav je sa svojim pokušajima da u 21 veku zivi po postulatima i normama iz 7 veka je savršena igračka plačka koja treba da izazove velike razdore,sukobe i ratove.
Preporuke:
7
2
24
sreda, 18 novembar 2015 17:19
Odgovor Kromvelu
Oliver Kromvel
Islam nije religija već politički projekat,Muhamed nije bio Gautama Buda,nije razmišljao o zivotu sa filosofske ravni on je bio ratnik.
Da bi je ratnik.
Kuran je tako napisan da svako moze da ga tumači kako hoće,
Ima dosta dvosmislenih poruka.
naravno nisu svi muslimani teroristi
Tačno, ali Zapad ih već sve u kompletu tretira kao teroriste, bez izuzetka.
Islam se danas nalazi u poziciji u kojoj se recimo nalazila katolička crkva u 15 veku,na vrhuncu moći ali pred raspadom.
Nigdje veze poređenje.
zadnjih 300 godina muslimani su uglavnom u podređenom polozaju i.t.d,
Jedino ako računaš sve to od 1683 godine od drugog neuspješnog osvajanja Beča od strane muslimana Osmanlija?Muslimani doživaljavaju svjetsku dekadenciju od Napolenovih ratova kada je Napoleon prodro u Egipat a posebno od Mladturske revolucije i 1924.godine ukidanja Hilafeta i stvaranja sekularne Turske.
Preporuke:
3
2
25
sreda, 18 novembar 2015 17:33
Misko Zulan
Neko ko slovi za zaštitnika srpskih nacionalnih interesa na ovim prostorima, a nikada se kritički ne izjašnjava o izdajničko-pljačkaškoj politici A. Vučića i T. Nikolića, koji su par-ekselans grobari srpskog nacionalnog bića, budi kod mene iskrenu sumnju u pogledu svojih namera! Ovaj tekst me po malo podseća na onaj bedni performans koji je "otac nacije" priredio na godišnjici nato bombardovanja ispred zgrade srušenog generalštaba, 24.marta ove godine!!
Preporuke:
3
0
26
sreda, 18 novembar 2015 17:38
Odgovor Kromvelu
Pakistan kao nukleranu silu...
Preporuke:
3
1
27
sreda, 18 novembar 2015 17:39
...
Da islamisti napadaju institucije ili nosioce vlasti tog ''neoliberalnog zapada'' onda bih i mogao shvatiti ove koji kažu da Dodik nije u pravu. Setite se da Gavrilo Princip nije otišao u Beč pa na nekom šetalištu ili bečkoj slastičarni razneo sebe i nedužne civile već je u svom gradu sačekao ''tiranina'' i uradio to što je uradio. S obzirom na tadašnje vreme, herojsko delo, ne terorizam. A šta rade islamisti? Ideolozi, glavni igrači ime se kriju po mišjim rupama u svojim zemljama a one dovoljno glupe šalju po svetskim metropolama da sebe i druge raznose eksplozivom. Herojstvo? Ne. To je običan kukavičluk.
I još nešto, na tom i takvom zapadu većina i jesu hrišćani, mada, gle čuda, ima i nevernika, raznoraznih sekti pa i dosta muslimana. Kakva je situacija u tom pogledu među najrazvijenijim islamskim državama? Znamo i vidimo ali ne razumemo zašto ti isti muslimani beže na ''truli zapad'' a ne u ove islamske države krojene po njihovom Kuranu.
Preporuke:
5
2
28
sreda, 18 novembar 2015 18:05
Aleksandar
Sta mu trebaju ove gluposti o sukobu civilizacija koji je izmislio cijas sa Harvarda Samjuel Hantington da bi omogucio americkom imperializmu da prenebregne svako medjunarodno pravo i upusti se u seriju agresija, cije smo i mi bili zrtve.
Da li moze Dodik da bude toliko glup da promovise jedan bezvezni americki ideologem cija je zrtva su bili i Srbi u Bosni. Ako ima nekog sukoba onda taj sukob ima na jednoj strani americki kapitalizam a na drugoj sve druge, pa hteli mi to ili ne na drugoj, naciljanoj strani su i Srbi i muslimani (u mnogim drzavana sveta). Samo Amerika u nekim zemljama kao sto je to bila Jugoslavija uspe da iskoristi muslimane kao svoju topovsku hranu da bi postigla svoje imperijalisticke ciljeve.
Preporuke:
7
3
29
sreda, 18 novembar 2015 18:23
Dodik je u pravu
Aleksandar
Sta mu trebaju ove gluposti o sukobu civilizacija koji je izmislio cijas sa Harvarda Samjuel
Aleksandre nisu to gluposti, gospodin Dodik je samo dovoljno politički pošten da kaže istinu, onu koju svi znaju ali ne govore je u javnosti, ili barem ne svi.
Tako treba i razgovarati kao što gospodin Dodik razgovara i govri, otvoreno da se vidi na čemu je "ovaj svijet" da se ne zatvaraju oči pred opasnosti svjetskog samouništenja u totalno svjetskom ratu, jer svake godine sve je gore i gore i nema ni naznake da će to prestati.Sve se više i više raspaljuje a luđaci koji obnašaju svjetsku vlast su sve luđi i luši.Treba spasiti svijet od katastrofe, ali počino sa istinom, kao što je gospodin Dodik počeo.
Preporuke:
7
7
30
sreda, 18 novembar 2015 18:28
Dodik je u pravu
Počnimo od istine...
Kada bilo gdje na planeti običan narod bude počeo da shvata da ovaj svijet vode monstrumi I bolesnici kojima Hitler nije ni do koljena, i da su oni krivi za sva ova sr*nja koja nas svaki dan pogađaju, možda i zavlada nekakav mir i blagostanje.
Preporuke:
7
1
31
sreda, 18 novembar 2015 18:36
ko zna ko vlada svetom i ovo misljenje je odlicno ali nije to tako
Verovatno siva ekonomija i prodaja nafte i oruzja je iza svega toda i to kontrolise zapadni neki centar moci van ovih koji pojma nemaju sta govore ...
nema to veze sa ni sa cim
to je van kontrole i putina i obame i svih...
ispalo je da boga nema sem amerikanaca i misija na mars
i da je ceo svet americka kolonija a amerika je najveci duznik asiji i kini.
i sad sve ostalo je u toj prici u 21 veku.
i da vam kazem izgleda da je tako vec 25 godina ...
da vidimo da taj ko ovo radi on radi sve i rusi obara i pravi izmislja istoriju , pravi sta god hoce a da politicari i te sve eu i ostale su samo slugancici.
nemacka prica gluposti a primi dva miliona izbeglica i kud sad ??? a ostali jos vece gluposti pricaju da covek nepoveruje a grci e to je tek crnjak
a katalanci e oni su kul nemaju dugove i odose oni da se oni deskonektuju od spanije i od svih.
i tako svako prica neverovatne gluposti ali centar moci ko je
sta ce biti slededce daj da vidimo za mesec dana
i da se cudimo?
Preporuke:
1
0
32
sreda, 18 novembar 2015 18:57
Kvisko
Periguzi najebali ste.
Preporuke:
5
6
33
sreda, 18 novembar 2015 19:04
Slavomir Srpski, o kamikazama kao sredstvu borbe
Dodik bi morao vise da uci i da proucava kulture i religije,pre nego ovako ispadne iz vrece.
Ovo NIJE nikakav sukob civilizacija,pogotovo ne rat Hriscanstva protiv Islama. Ko to kaze taj zaista neme veze sa znanjem.
Ovde je u pitanju odgovor jedne ideologije na kolonijalne ratove koje je zapad izvrsio na veci broj islamskih drzava,koje je besomucno razorio kao Afganistan,Irak,Libija i sada i Sirija.
Takve ideoloske anti-globaliste (u kolonijalnom smislu) imali smo ranije i po Evropi od takozvanih crvenih-terorista pogotovu u Nemackoj i Italiji (brgigade rosse).
Ono sto je izmenjeno je da su onda teroristi uglavnom vrsili atentate na politicke neprijatelje i politicare u vladama,a danas pucaju na bilo koga kao odmazdu. Drugi faktor je da su danasnji teroristi uglavnom kamikaze spremni da daju zivot da bi naneli zlo. To sto su ove ili one veroispovesti nije bitno. Mogli bi i mi Srbi radi oslobadjanja Kosova da postanemo i kamikaze ako zatreba, pa i u Washingtonu i u Parizu?!
Preporuke:
3
2
34
sreda, 18 novembar 2015 19:05
DrJelaBisic
Politiku g.Dodika(uglavnom)postujem.Razumem da su politicari zauzeti raznim poslovima,da nisu ni akademici ni Nobelovci.Neko od savetnika g.Dodika je(sa zakasnjnjrm od oko 1/4 veka)procitao Hantingtonovu knigu Sukob civilizacija,odusevio se i odmah nauceno spustio u praksu,odnosno govor g.Dodika.Knjigu preporucujem za citanje,da vidite kako je tendenciozna,pogotovo kada se pogleda kada je pisana.Od svih velikih civilizacija sveta(odnosno religija)ne spominje se,uopste,ni jednim slovom,velika judaisticka civilizacija,izvor drugih dveju monoteistickih religija-hriscanstva i islama,koje su nastale na osnovi judaizma,ali kao njegova negacija(u odredjenim tackama).Kao i sve druge velike religije,tako i judaizam ima brojne skole,i one se,kao i u hriscanstvu(protestantizam,katolicanstvo i pravoslavlje)medjisobno bore i suprotstavljaju,ne samo teoloski,vec i vojno,ponekad.Tako i u judaizmu,posle tolikih hiljada godina postojanja,imate,naravno,potpuno razlicita,...
Preporuke:
3
2
35
sreda, 18 novembar 2015 19:14
Odgovor kvisku
Kvisko
Jest kad bi se neko samo sageo a da ga ti otpozada?
Preporuke:
3
1
36
sreda, 18 novembar 2015 19:44
Stanić Milan 3
Stanić M.-Oliver Kromvel
Niste u pravu.
Islam jest religija,posle hrišćanstva najrasprostranjenija.Reterirati se na religiju kao"causu efficians" npr. rata, terorizma i/ili nečeg trećeg nije naučno održavo.Hinduizam koga spominjete u Indiji je stara preko 6.000 g.a tamo(brojčano) živi najveći broj vernika Islama.Ako bi na Vaš način tretirali hrišćanstvo,onda je neminovno postaviti pitanje koliko je miliona ljudi ubijeno u Hristovo ime od njegovog postanka,do danas.
Sastavni elementi religije su ideološki,interpretativni i normativno usmjeravajući.
Slažem se s Vama, da svaka religija nije nužno ideološka,ali svaka verska zajednica ne može biti lišena ideologije,a kad je ideologija na delu,politika kao njen produkt se ne može isključiti.
Preporuke:
2
0
37
sreda, 18 novembar 2015 20:02
DrJelaBisic
...tadasnji(pa i sadasnji)judaizam,(a sto sa islamom i njihovim prorokom nije slucaj)sukob hriscanstva i judaizma je mnogo dublji.Da nije tako ne bi ortodoksni judaistu palili primerke Novog zaveta,na glavnom trgu Jerusalima.Za sve decenije sukoba sa muslimanima,nikada nije paljen Koran.Sadasnji sukob na Bl istoku traje vec 70g.,intenzivno.Posle stogodisnjeg rata umedju Engleske i Francuske to je najduzi sukob u istoriji.Prividno,na prvi pogled,to je sukob izmedju judaista(pre svega ortodoksnih,o tome necu sada)i muslimana,a u stvari se pokusava da se to pretvori u sukob muslimana i hriscana,odnosn posthriscana=EU/SAD.Pri tom se stvar komplikovala ulaskom Rusije,direktno,u sukob,posle konfrencije UN i Putinovog govora.SAD su naravno na celu koalicije(EU i nekih arapskih zemalja)Pri tom treba imati na umu da su SAD kolonija Izraela,preko Jevrejskog lobija u SAD.Ali ni to nije kraj price,ona ma jos vrlo zanimljivih momenata.Postoji rascep i neslaganje u vrhu svetskog Jevrejstva,tog
Preporuke:
3
2
38
sreda, 18 novembar 2015 20:41
Kvisko
Još kad ispliva da je ISIL-ova ideološka čitanka,muslimanska deklaracija Alije Izetbegovića,gde se preferira panislamizam i šerijatski zakoni...
Preporuke:
2
1
39
sreda, 18 novembar 2015 21:02
s.j Po toj logici, mi nismo u sukobu sa Zapadom. Grešite, gospodine predsedniče. Reč je o sukobu Zapada koji želi da zavlada svetom, i ostatka sveta
Sve ostalo su samo posredni sukobi.
Preporuke:
5
0
40
sreda, 18 novembar 2015 21:25
...
Ako čitate Izraelske novine oni nalaze jake elemente antisemitizma i u ovim napadima kao i prethodnim.
Reč je o tome da su vlasnici koncertne dvorane u kojoj je najveći pokolj načinjen i koja je kontroverzna po sadržajima upravo Jevreji.
Uostalom oni pišu da su u petak ujutro upozorili Francuze da se sprema obimna teroristička akcija muslimanskih fanatika.
Dakle ovo jeste neka vrsta religioznog sukoba. Uzmemo li u obzir i ruski avion, onda je ovo stvarno muslimanski pohod protiv svih nemuslimana.
Preporuke:
3
0
41
sreda, 18 novembar 2015 21:31
DODIK: Srpska će povećati broj policajaca i osposobiti svoje bezbednosne strukture
NAGLASIO DA BANjALUKA NE VERUJE U SLUŽBE BIH I DOBRE NAMERE IZ SARAJEVA
„Republika Srpska mora da se osposobi u bezbednosnom smislu, jer ne možemo da se oslonimo na obaveštajnu službu BiH iz Sarajeva, na čije čelo uskoro treba da dođe čovek koji je u ratu bio glavni obaveštajac Alije Izetbegovića.
PREDSEDNIK Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je danas da Srpska mora dodatno da osposobi bezbednosne strukture i policiju, da bi bila ojačana bezbednost građana.Dodik je najavio da će Republika Srpska povećati broj policajaca, ali i raditi na njihovom dodatnom usavršavanju i nabavci opreme, radi sigurnosti građana, ali i prevencije od eventualnih terorističkih napada.
Već godinama muslimanima nastojim "otvoriti oči" da se ne oslanjaju na Zapad, na Hrvate već da paktiraju sa Srbima i Rusima (pravoslavcima), a oni "politički slijepi".Tek sada se vidi koliko sam u pravu, i ovoga sam se i plašio da će "ostati sami protiv svih".Bolje im je bilo da su se držali Srba i Rusa, ali oni su mislili da sam ja njihov dušmanin.
Preporuke:
7
2
43
četvrtak, 19 novembar 2015 00:24
S.Ristic
Biologija uci da je nas nervni sistem izgradjen za odbranu organizma. Sve automatizovane ili potsvesne funkcije tog sistema su skoro dovoljne. Mozak je jedan ekstra visak odbrane, pamcenjem iskustva i ucenjem tudjih iskustava. Tudja iskustva ne moraju da budu tacna a posebno kada se radi o filozofijama. Religije su isklucivo filozofije, mada obicni ljudi to ne uocavaju kao takvo, religijske baze agresivnosti su u sustini u pravnoj, moralnoj i materijalnoj zelji dominacije svake religije. Otuda religijske ambicije i antagonizmi. Za obicne ljude one su vesto zamaskirane, ali iskonski postoje kao stalni sukobi. Trenitno odredjene racionalne grupacije u nastojanju za svoja osvajanja i uspostavljanje svojih rezima, injektiraju i podgrevaju verske sukobe u nizem kontrolisanom obliku shodno potrebama za postizanje svojih ciljeva. Nije potrebno dalje gledati nego cinjenicu da te iste grupacije igraju cas na jednoj cas na drugoj strani odrzavajuci tenzije bez zelje za jasnija resenja.
Preporuke:
1
1
44
četvrtak, 19 novembar 2015 00:54
S.Ristic
Verski antagonizmi su uvek postojali. I pored njih religije su uspevale da koegzistiraju u oblicima vecih i manjih nagodbi i saglasnosti. Takve nagodbe je tesko nametati odozgo, posto onda to nisu nagodbe vec prisile. Prave nagodbe to umeju same glatko da prevazidju. Nedefinisne, prisilne nagodbe gde se svka strana potiskuje i namamljuje u nersene vode izaziva pojacane antagonizme. Postoji : "Zavadi ps vlsdaj". To mozemo samo da kritikujemo, a sustina je da jaka sila diktira, a celokupn predstava je da se zamazu oci kako bi se citav scenario trpeo pod potpuno drugim utiskom. Price o odbrani Hriscansta veoma su izlapljive, jer se ta shvatanja svakim danom korenito menjaju od onih iz Srednjeg veka. Budjenje ekstremnog Islama nije pitanje islamske populacije vec mehanizma finansiranja takvog ucenja. Trenutno velika finansijaka sretstva, licno nagradjivanje, osecaj jace mobilnosti mladih i osecaj zajednistva motivisu manje svestrane oko totalno neproverenih uverenja. Mozak je povodljiv.
Preporuke:
1
1
45
četvrtak, 19 novembar 2015 02:32
DrJelaBisic
.....Ortodoksni judaisti su dpjadili konzervativnim/Reformistickim(koji su mnogobrojniji i glavni su finansijeri Izraela)Talibanizacija Izraela,koju sprovode Ultraortodoksni ej svima dojadila,pa pokusavaju,preko EU da razvlaste utraortodoksne i oduzmu im politicku moc.(Oznacavanje proivoda iz kibuca i sa okupiranih teritorija,koje je u jeku u EU.Nkada takvu meru ne bi donele SAD)Da se stvar jos dalje zakomplikuje,na vrhu svetske vlasti se vodi borba izmedju raznih grupacija(vojno industrijski kompleks,bankari,proizvodjaci roba shiroke potrosnje...)i oni uporno guraju bas Jevreje ispred sebe,kao masku,da bi iste zrtvovali,za svoje ciljeve(vlast,profit)jos gore nego u holokostu.Dakle,(prividno)hriscanska EU potiv muslimana, 2.u stvari judaisti(Ultraortodoksni) protiv hriscana i muslimana 3,konzervstivni/reformistcki judaisti protiv ultraortodoksnih .SAD kao maska protiv ostatka sveta.
Preporuke:
2
1
46
četvrtak, 19 novembar 2015 03:30
DrJelaBisic
Izmedju prvog dela komentara(poslat u 18.05)i drugog dela(poslat u 19.02)poslala sam komentar(deo)u 18.17)koji se zaturio negde u virtualnom prostoru.Ponovo ga shaljem,uz izvinjenje. ...cak medjusobno suprotstavljena ucenj,koja se boe a pevlast.Vec je komentarisano da nije ipravno smatrati Evropu/SAD hriscanskom kulturom-savremena Evropska kultura i kultura SAD(koja je iz nje proizasla)ne samo da nisu hriscanske,cak ni post-hriscanske,vec su direktno anti-hriscanske.To je,uostalom,duh Francuske burzoaske revolucije,koja se shiri svetom vec vise od 200g.Islam i judaizam su u ociglednom sukobu,oko prava na jednu,za obe religije vaznu,teritoriju.Hiscanstvo,medjutim,takodje zeli tu teritoriju.Cak i teoloski,posto je Hrist bio Jevrej i judaista,i negirao...
Preporuke:
2
1
47
četvrtak, 19 novembar 2015 19:10
DrJelaBisic
Zasto Juzna Amerika,koja je vrlo hriscanska,da tako kazem(vise hriscanska od Evrope,odnosno EU u svakom slucaju)nema problema sa islamskim terorizmom?
Gde je ta hrišćanska civilizacija?
Zar je Zapad hrišćanska civilizacija,
a Rusija Zapad?
Jeste Dodik,
u očima zapadnih i islamskih fundmentalista,
to jeste željeni sukob civilizacija.
Zato što sebe smatraju civilizacijom.
Ali ko to ništi i tragove hrišćanske civilizacije na samom Zapadu?
Ko to privlači mase muslimanskog življa u Evropu i sa kakvim ciljem?
A šta je Dodik sa civilizacijom koju ne spominješ?
Nije li to možda ta civilizacija koja je hiperaktivna u borbi protiv hrišćanskog nasleđa na Zapadu i na Istoku?
I zar u Rusiji ratuju hrišćanska i islamska civilizacija?
Rusi ne brane život muslimana u Siriji?
Ako se već ide u polarizaciju,
treba to da se učini i sa jedne i sa druge strane.
Naravno, da su angloamerikanci i zalivski feudalci sve sa rokfeler-rotšild glavom udarili u biće srpskog naroda i da je to naročito izraženo u bivšoj BiH.
Nisu radikali civilizacija Dodik!
Nisu ni šešeljevci,novi i stari,civilizacija.
Eee Dodik
Ovde se radi o ratu Zapadnih rimokatolika i protestanata koji su objavili celom svetu. Pljačkaju i uništavaju sve redom. Na prvom mestu Afriku, koji bolestima nastoje da depopulizuju i istrebe kao što su Indijance i Aboridžine.
Muslimanski svet takođe pljačkaju drže u kolonijalnom položaju izazivaju ratove i užase. Isto su radili i sa azijatima sada malo ne smeju jer su zemlje poput Kine i Indije ojačale. A mi Pravoslavni smo im trn u oku al ista je stvar u vezi Rusije.
Pa skoro da i nema nekakve razlike izmedju koljaca terorista i pedofila po Vatikanu.
Dodik,bolje da si cutao ovog puta.
Moze biti da je pozoriste Bataclan izabrano jer je povremeno organizovalo pro-izraelske skupove.
Problem je što se muslimani i Bošnjaci osjećaju sada prevarenim, a na Zapadu i pritisnuti rasizmom. Odatle džihad, terorizam i ratovi u ime Alaha. Ako se pogleda gdje padaju bombe, gdje se ratuje do zadnjeg domoroca - to je u islamskom svijetu. Tamo se strada i gine u velikim brojevima, ne po Parizu, Londonu i Njujorku. To naravno ne znači da bilo kome prijaju islamski bajraci, ilahije i kaside, Islamske deklaracije i vehabije, opasani eksplozivom. Ali to je uglavnom manji ekstrakt muslimanskog svijeta koji ne smije biti razlog za križarski rat.
Teško da se ovde radi o sukobi Hrišćanstva i Islama mada na prvi pogled izgleda da je tako.
Gospodin Dodik je u pravu, u svome "stilu" rekao je istinu, što drugi nastoje sakriti, ali on je toliko "politički pošten" pa je rekao istinu koju svi znaju, samo ne žele da kažu.Kako je krenuo počeću ga sve više poštovati, mada sam bio njegov veliki kritičar.
Elre, šta su to tražili bosanski Titini udbaši, i šta se sada traži.
Tražili su odgovor na pitanje " Oklen ti lova".
smatrajući da su sve pare pod jednom šapom u Bosni, zato je Izetbegović i sedeo u trezoru banke. Smatrali su i smatraju da ako neko ima neku "lovu" da mu je neko sa strane dao. Rusi, ili Srbi. Nemce ili Turke nikada nisu smatrali "neprijaateljskim".
Dakle Dodik bi trebao da stalno postavlja pitanja, otkud selafistima, vehabijama, islamskim teroristima pare.
Otkud pare u Maoči i od čega oni tamo žive. Tragom novca se može doći do epicentra islamskog terorizma i u Bosni, a i šire.
Šta ima loše u sukobu, ako nema krvi i rata, ako se takmiče za prevlast mirom, radom.
Dodik nikoga nije optužio, a malo je mesta za razne prilaze i objašnjenja.
Sada će ga "prijatelji" optužiti za govor mržnje, a on prepričava sliku koja se vidi.
Političari treba manje da govore, a više da daju primer, da rade.
Najveća smetnja napretku u Srbiji je smetenjak i dezorganizator - pogodite ko?
U Crnoj Gori - pogodite ko?
ISIS(ili ISIL)je produkt NATO alijanse,radi postizanja više radikalnih ciljeva.Naravno, ključni momenat je nafta i plin kao ekonomsko oružje 21. veka.Odgovor na takva pitanja efektno su dali Rusi koji su otišli u Siriju da tamo i ostanu.Kako ISIS neometano može izvoziti naftu iz turski luka,obrajaći cenu na 30 $ po barelu ili ko dade pravo Sarkoziju da ubije Gadafija?
Stanić Milan
Niti jedan niste u pravu, ovo je upravo ono što je gospodin Dodik onako "u svome stilu nediplomatski ali istinito".
To je upravo to i bolja je i najgora istina od najljepše laži, kao što su laži da je to samo radi pljačke nafte i drugi lažni izgovori, kada se nafta jevtinije dobivala u miru i sa manje rizika, nego u ratu.U ratu cijena nafte raste i "pomiješa se sa cijenom krvi".
Samo ovdje nije u pitanju više dominacija, ovdje je zaista a što je krajnje žalosno želja da se izazove ( i izazavao se sukob civilizacija), zasada u manjem intenzitetu a kreće se prema gorem, i sve opasnijem sukobu, za koji pretpostavljam da će doći do intenziteta Trećeg svjetskog rata.Što koja godina prolazi sukob je sve gori, ne smiruje se, samo se pojačava, i neće to moći ako ne bude pameti kao što je nema bez velike svjetske katastrofe, kada neće biti bitno "ko je kriv i ko je prvi počeo", jer će doći "do samouništenja čovječanstva".
Quod capita - tot setencia!Poštujem Vaše mišljenje, ali niste u pravu.Tenzije koje se dižu u izjavama političara i svetskim mediijima o 3. svetskom ratu su u najmanju ruku neozbiljne.Istina, 21. vek je počeo i biće vek veliki sukoba,karakterističan po većim lokalnim i regionalnim ratovima, radi što boljeg pozicioniranja "glavni igrača"na pojedinim tačkama i regionima sveta.
Sadašnja migratorna kretanja uzrokovana su agresijom NATO alijanse u sprezi sa multinacionalnim kompanijama u regionu B. Istoka,a glavni cilj je suprimirati EU u njenom ekonomskom i političkom jačanju,te približavanju Rusiji od glavnog"saveznika"SAD.
Islam nije religija već politički projekat,Muhamed nije bio Gautama Buda,nije razmišljao o zivotu sa filosofske ravni on je bio ratnik.
Da bi je ratnik.
Ima dosta dvosmislenih poruka.
Tačno, ali Zapad ih već sve u kompletu tretira kao teroriste, bez izuzetka.
Nigdje veze poređenje.
Jedino ako računaš sve to od 1683 godine od drugog neuspješnog osvajanja Beča od strane muslimana Osmanlija?Muslimani doživaljavaju svjetsku dekadenciju od Napolenovih ratova kada je Napoleon prodro u Egipat a posebno od Mladturske revolucije i 1924.godine ukidanja Hilafeta i stvaranja sekularne Turske.
I još nešto, na tom i takvom zapadu većina i jesu hrišćani, mada, gle čuda, ima i nevernika, raznoraznih sekti pa i dosta muslimana. Kakva je situacija u tom pogledu među najrazvijenijim islamskim državama? Znamo i vidimo ali ne razumemo zašto ti isti muslimani beže na ''truli zapad'' a ne u ove islamske države krojene po njihovom Kuranu.
Da li moze Dodik da bude toliko glup da promovise jedan bezvezni americki ideologem cija je zrtva su bili i Srbi u Bosni. Ako ima nekog sukoba onda taj sukob ima na jednoj strani americki kapitalizam a na drugoj sve druge, pa hteli mi to ili ne na drugoj, naciljanoj strani su i Srbi i muslimani (u mnogim drzavana sveta). Samo Amerika u nekim zemljama kao sto je to bila Jugoslavija uspe da iskoristi muslimane kao svoju topovsku hranu da bi postigla svoje imperijalisticke ciljeve.
Sta mu trebaju ove gluposti o sukobu civilizacija koji je izmislio cijas sa Harvarda Samjuel
Aleksandre nisu to gluposti, gospodin Dodik je samo dovoljno politički pošten da kaže istinu, onu koju svi znaju ali ne govore je u javnosti, ili barem ne svi.
Tako treba i razgovarati kao što gospodin Dodik razgovara i govri, otvoreno da se vidi na čemu je "ovaj svijet" da se ne zatvaraju oči pred opasnosti svjetskog samouništenja u totalno svjetskom ratu, jer svake godine sve je gore i gore i nema ni naznake da će to prestati.Sve se više i više raspaljuje a luđaci koji obnašaju svjetsku vlast su sve luđi i luši.Treba spasiti svijet od katastrofe, ali počino sa istinom, kao što je gospodin Dodik počeo.
Kada bilo gdje na planeti običan narod bude počeo da shvata da ovaj svijet vode monstrumi I bolesnici kojima Hitler nije ni do koljena, i da su oni krivi za sva ova sr*nja koja nas svaki dan pogađaju, možda i zavlada nekakav mir i blagostanje.
nema to veze sa ni sa cim
to je van kontrole i putina i obame i svih...
ispalo je da boga nema sem amerikanaca i misija na mars
i da je ceo svet americka kolonija a amerika je najveci duznik asiji i kini.
i sad sve ostalo je u toj prici u 21 veku.
i da vam kazem izgleda da je tako vec 25 godina ...
da vidimo da taj ko ovo radi on radi sve i rusi obara i pravi izmislja istoriju , pravi sta god hoce a da politicari i te sve eu i ostale su samo slugancici.
nemacka prica gluposti a primi dva miliona izbeglica i kud sad ??? a ostali jos vece gluposti pricaju da covek nepoveruje a grci e to je tek crnjak
a katalanci e oni su kul nemaju dugove i odose oni da se oni deskonektuju od spanije i od svih.
i tako svako prica neverovatne gluposti ali centar moci ko je
sta ce biti slededce daj da vidimo za mesec dana
i da se cudimo?
Ovo NIJE nikakav sukob civilizacija,pogotovo ne rat Hriscanstva protiv Islama. Ko to kaze taj zaista neme veze sa znanjem.
Ovde je u pitanju odgovor jedne ideologije na kolonijalne ratove koje je zapad izvrsio na veci broj islamskih drzava,koje je besomucno razorio kao Afganistan,Irak,Libija i sada i Sirija.
Takve ideoloske anti-globaliste (u kolonijalnom smislu) imali smo ranije i po Evropi od takozvanih crvenih-terorista pogotovu u Nemackoj i Italiji (brgigade rosse).
Ono sto je izmenjeno je da su onda teroristi uglavnom vrsili atentate na politicke neprijatelje i politicare u vladama,a danas pucaju na bilo koga kao odmazdu. Drugi faktor je da su danasnji teroristi uglavnom kamikaze spremni da daju zivot da bi naneli zlo. To sto su ove ili one veroispovesti nije bitno. Mogli bi i mi Srbi radi oslobadjanja Kosova da postanemo i kamikaze ako zatreba, pa i u Washingtonu i u Parizu?!
Jest kad bi se neko samo sageo a da ga ti otpozada?
Niste u pravu.
Islam jest religija,posle hrišćanstva najrasprostranjenija.Reterirati se na religiju kao"causu efficians" npr. rata, terorizma i/ili nečeg trećeg nije naučno održavo.Hinduizam koga spominjete u Indiji je stara preko 6.000 g.a tamo(brojčano) živi najveći broj vernika Islama.Ako bi na Vaš način tretirali hrišćanstvo,onda je neminovno postaviti pitanje koliko je miliona ljudi ubijeno u Hristovo ime od njegovog postanka,do danas.
Sastavni elementi religije su ideološki,interpretativni i normativno usmjeravajući.
Slažem se s Vama, da svaka religija nije nužno ideološka,ali svaka verska zajednica ne može biti lišena ideologije,a kad je ideologija na delu,politika kao njen produkt se ne može isključiti.
Reč je o tome da su vlasnici koncertne dvorane u kojoj je najveći pokolj načinjen i koja je kontroverzna po sadržajima upravo Jevreji.
Uostalom oni pišu da su u petak ujutro upozorili Francuze da se sprema obimna teroristička akcija muslimanskih fanatika.
Dakle ovo jeste neka vrsta religioznog sukoba. Uzmemo li u obzir i ruski avion, onda je ovo stvarno muslimanski pohod protiv svih nemuslimana.
„Republika Srpska mora da se osposobi u bezbednosnom smislu, jer ne možemo da se oslonimo na obaveštajnu službu BiH iz Sarajeva, na čije čelo uskoro treba da dođe čovek koji je u ratu bio glavni obaveštajac Alije Izetbegovića.
PREDSEDNIK Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je danas da Srpska mora dodatno da osposobi bezbednosne strukture i policiju, da bi bila ojačana bezbednost građana.Dodik je najavio da će Republika Srpska povećati broj policajaca, ali i raditi na njihovom dodatnom usavršavanju i nabavci opreme, radi sigurnosti građana, ali i prevencije od eventualnih terorističkih napada.
http://fakti.org/serbian-point/dodik/dodik-srpska-ce-povecati-broj-policajaca-i-osposobiti-svoje-bezbednosne-strukture