петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Солидаришем се са жртвама, али не и са земљом која је учествовала у бомбардовању Србије и која је признала Косово

Kоментари (170) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 15 новембар 2015 16:40
Цвико
Солидарност данас, је замка којом политичари покушавају да нам се представе као добре душе. Већег зла у свету од њих нема. Скупљег зла од њих нема. Колико је невиних (а можда то нису) људи на разне начине изгубило животе због политике? Колико су њихови савременици били солидарни са њима и шта је и колико је та солидарност допринела општем напретку човечанства? Немам одговора. Мислим да одговор на ова питања не постоји. Постоје само нечији интереси и политичари, катализатори тих интереса.
Препоруке:
310
3
2 недеља, 15 новембар 2015 16:44
patriota
Bravo!
Препоруке:
463
5
3 недеља, 15 новембар 2015 17:02
Glas Razuma!
Ovo je glas razuma iz uglavnom mrtve i nerazumne Srbije
Препоруке:
447
3
4 недеља, 15 новембар 2015 17:09
Станић Милан
Пре свега поштен и искрен осврт г- ђе Радојке на актуелни догађај у Францускјој.Тероризам је акт насиља појединаца, организповани група и државе која се предузимље првенстено из политички разлога ради застрашивања,беспоштедног сламања отпора,наметање страха,панике, дефетизма од стране политички мотивисани извршилаца.

НАТО алијанса од свог формирања баца бомбе свуда по свету зависно од процене,а деси се да експлодирају у Њујорку,Лондону,Мадриду,сада - у Паризу.Ричард Фалк амерички аналитичар каже:"...САД више не ограничава,као за време хладног рата бриге о евентуалним совјетски и кинеским одговорима које би могле произвести ескалацију насиља,а која би могла лако завршити нуклеарним ратом.Данас не постоји земља,чак ни група земаља,које поседују вољу да зауставе САД. Ово је дубоко узнемирујућа околност за друге,нездрава околност за нас саме,посебно кад се има у виду арогантан став америчке Владе која не хаје за мишљење Света о политици САД..."Све је речено.
Препоруке:
265
1
5 недеља, 15 новембар 2015 17:10
Slavomir Srpski, sve se vidi sve se zna ko se kome dopada
Jasan stav, jasna poruka. Nema se sta dodati ni oduzeti.

Jadna smo mi kolonija pod Vucicevom vlascu: ovo skidanje zastave na pola je istih licemernih jevropskih vrednosti koje se gaje u katolicko-protestanskim jevropskim drzavama. Zar gospodjo niste znali da je propustajuci horde izbeglica Vucic javno rekao da ce te licemerne jevropske vrednosti braniti i protiv same jevrope. Veci je on jevropljanin i od Francuza: naucio je da vodu nosi gde gazda kaze: placucu nad Francuzima smatra da ce dobiti koji poen za ulazak u jevropski klub. A kakav poen bi dobio da place nad Libancima u Bejrutu? Nikakav. A da place nas ruskom decom ubijenu nad Sinajom: pa ni to ne donosi jevropske bodove.

Srbija je dana u rukama Vucica. Kako to da ste zaboravili giospodjo. Mi nismo suverena drzxava, pa je ovakav potez te ne-drzave Srbije ocekivan.
Препоруке:
257
0
6 недеља, 15 новембар 2015 17:13
Slavko
HRABRO!
Препоруке:
261
1
7 недеља, 15 новембар 2015 17:15
Милош Богићевић
Није ми у опште жао, нити сам солидаран са жртвама.Баш из разлога, које сте ви лепо навели.
Препоруке:
188
15
8 недеља, 15 новембар 2015 17:17
Pravila za rat-evolucija ne priznaje
Kada CIA napravi OVK onda je to makijevalizam?! Oduvek su veliki diktirali pravila sukoba po kojima oni sigurno pobeđuju. Od '89. Amerika je ta pravila toliko "društveno i finansijski sofisticirala" (NVO, propaganda,niske strasti i marketing, ljudska prava, investicije, donacije, krediti, humanitarne intervencije...) da su se i drugi veliki potpuno izgubili i počeli da gube po pravilima koje nameće neprijatelj. Država se danas napada preko osnovnih ćelija i stubova društva u sadejstvu sa raketama i avionima (hibridni rat).Ako slon nagazi zmiju otrovnicu ona će ga ugristi ili bar pokušati ma koliko je velik ili ima debelu kožu...(mali narodi). Ako bivo neodlučno krene na lava ili grupu on nema nikakve šanse, jer postaje iznureniji i slabiji i čopor ga mic po mic zakolje. To je psihologija jake žrtve. (velike države). Zapad je čopor predatora. Zna se šta od njih očekivati. Ali žaliti hijenu koju je ujela kobra, nema nikakvog smisla!
Препоруке:
219
0
9 недеља, 15 новембар 2015 17:22
xxx
Bravo
Препоруке:
196
0
10 недеља, 15 новембар 2015 18:00
Кнежевић Милан
Није проблем што Вучић истрчава са саучешћима, згражавањем и сузицама којима залива француску несрећу; то је данас "дипломатија", то су наметнути манири међународних односа. Лицемерно и лажљиво, али- није он увео та правила, и мало је некоректно то му замерати.
Но, са она три дана жалости- то је већ претеривање; занео се, преиграо.
Мени више смета што се медијски "пумпа" та прича о солидарности. сви знамо и видимо који медији то форсирају, а није далеко од памети и зашто то раде.
А највише презира заслужују они који пале свеће испред француске амбасаде. Та помодна хистерија је нешто што може изазвати и неке муслиманске радикале да и овде, у Србији, покушају нешто слично. Те особе треба третирати као опасне, јер изазивају стварање слике да је Србима преча једна Француска, него Сирија, Либија, Ирак; то, нити јесте, нити може бити.
Сваки Србин који не види ко је ту са више кривице- губи право да се сматра Србином.
Бар што се мене тиче.
Препоруке:
206
2
11 недеља, 15 новембар 2015 18:06
Sami
Vi svesno zaboravljate sta ste radili narodu u Kosovu.
Kratak historiat:
1. Kad ste ukupirali Kosovo vi ste uzimali najbolju zemlju od Albanaca i dali srbskim dolesenicima besplatno
2. Sa Turcima ste ugovorili deportaciju 300000 Albanaca.
3. Konstantan pritisak za iseljivanje.
4. Pod rezimom Milosevica ste pokusali da ocistite Albance .
5. Konstatno ste nas ugnjetavali i ubili.

Zbog gore navedenog vi ste izgubili Kosovo
Nema te sile koja moze staviti Kosovo pod judirikciji Srbije. Ako se pokusava to ce biti totalni rat izmedju srbskog i albanskog naroda, onda oba naroda idemo u propast.
Dobro razmislite sta zelite.
Препоруке:
8
433
12 недеља, 15 новембар 2015 18:07
Србиновић
"Ја нисам солидарна са француском државом и ни са једном западном државом која је учествовала у бомбардовању Србије, ни са једном државом која је признала Косово, ни са једном државом, која је гласала (и која ће гласати) да Косово буде примљено у УНЕСКО.
Ја нисам васпитана тако да будем солидарна са непријатељима моје Отаџбине, мојих предак и мојих потомака! Ту врсту солидарности остављам нашим политичарима, који нас самоубилачки воде у загрљај наших непријатеља, а међу њима и Француске!"

Много нас је са оваквом свешћу у Србији, али смо потиснути, нама медији нису доступни, Србија је окупирана, ми смо окупирани и обесправљени. У име нас и мисле, и говоре, и одлучују, и владају окупаторски намесници, а да нас НИШТА не питају.
Али сам сигуран, да би после само ШЕСТ МЕСЕЦИ објашњавања и приказивања истина народу, путем истински-објективне телевизије, број грађана У Србији, који би на овај начин испољавали своју свест, БИО АПСОЛУТНА ВЕЋИНА.
Препоруке:
219
2
13 недеља, 15 новембар 2015 18:13
ДВД
Etiam si omnes, ego non.
Препоруке:
61
1
14 недеља, 15 новембар 2015 18:16
...
Ма Вучић је невиђени ''перформер'', на руске жртве се само правио Енглез.
Препоруке:
197
2
15 недеља, 15 новембар 2015 18:24
Биљана Николић
Потписујем!
Препоруке:
172
1
16 недеља, 15 новембар 2015 18:36
djoka
Kada je zlocinacka teroristicka organizacija NATO bombardovala Srbiju i ubijala neduzne gradjane,medju njima i veliki broj dece i zena,zapadni mediji (medju njima i francuski)su bili nemi, cak su bacene bombe nad Srbijom nazvali "Milosrdni andjeo", terajuci segu sa zrtvama monstruma. Kada su vadjeni unutrasnji organi nad otetim zivim srbima od strane UCK i tu su cutali. U oblast Donjecka u grad Krasnoarmejsku, pronadjeno je 286 ubijenih i izmasakriranih tela devojaka od strane ukrajinskog fasistickog bataljona "Dnjepara-1" koji je boravio u tom gradu. Ti isti zapadni mediji cute, ni rec,ni slovo o tome. Zasto,pa zato sto su zrtve u Srbiji i u Donjecku pravoslavne veropispovesti, njih te zrtve ne interesuju niti su bitne. Mada i ove zrtve u Pariz su najverovatnije delo CIA. Teroristi deluju tamo gde ih americka CIA i MI5 usmeri.
Препоруке:
166
0
17 недеља, 15 новембар 2015 18:45
Србиновић
"Sami
Vi svesno zaboravljate sta ste radili narodu u Kosovu.
Kratak historiat: "


МНОГО ТИ ЈЕ КРАТАК "ХИСТОРИАТ".

Покушај сазнати "хисториат" ПРЕ ТУРСКЕ ОКУПАЦИЈЕ СРБИЈЕ.
Колико је било Шиптара на Косову и Метохији пре Турака, и коме је земља припадала, ко су били власници, како је та земља ОТЕТА и дата Шиптарима?
Препоруке:
272
0
18 недеља, 15 новембар 2015 19:03
Kibo
Svaka cast!
Препоруке:
134
0
19 недеља, 15 новембар 2015 19:03
Владимир НС
@Sami
Ај' не сe*и.
Немој овде нама да просипаш "истину".
Препоруке:
165
3
20 недеља, 15 новембар 2015 19:04
цмок Торонто
Најзад неко објавио ..
Препоруке:
148
1
21 недеља, 15 новембар 2015 19:09
Деда Мића, пензионер
Пуно, пуно поздрава мојој сестри по вери и мишљењу Радојки Тмушић Степанов. Бог је благословио и живела стотину година.
Препоруке:
167
1
22 недеља, 15 новембар 2015 19:14
др
Некако ми је баш познато име Сами. Ко ли то беше?
Препоруке:
140
1
23 недеља, 15 новембар 2015 19:31
BRAVO...KONACNO NEKO DA SE JAVI!!!
ДА СЕ РАЗУМЕМО: жао ми је сваке невине жртве, да поновим СВАКЕ НЕВИНЕ ЖРТВЕ! - али оволико улизивање и пренемагање наше државе, када су француске жртве у питању, превазилази сваку меру доброг укуса, изазива гађење.


Svuda sam napisao sta mislim o Francuskoj i o njenim zlocinima u zadnjih 15 god....mnogo se osilila i bez obzira na sve, i dalje mislim da duguje Srbiji i Libiji izvinjenje i placanje ratne odstete....bez saglasnosti saveta bezbenosti ujedinjenih nacija Francuska je sa NATO-OTAN divljacki rusila i ubijala po Srbiji podrzavjuci UCK teroriste...DA, PODRZAVALA JE TERORISTE!!!....koja je razlika izmedju te Francuske i terorista od pre neki dan koji su napali Francusku? Mislim da nema razlike ali zajednicko im je divljastvo i varvarizam, a za tako nesto akteri treba da odgovaraju pred licem pravde!
Препоруке:
165
0
24 недеља, 15 новембар 2015 19:54
Чича Дача
@Др
Сами је, колико ме сећање држи, онај што је неконтролисано напустио Калиш, али га је почивши Вук Бојовић вратио у његове одаје, не дозволивши му да направи никакву штету. Било је то неке 1977., 1978. године.
Препоруке:
113
2
25 недеља, 15 новембар 2015 19:54
Мирко Грбић, Бањалука
Мој допринос овим чињеницама је овај: сви моји фб "пријатељи" који су фотографију обојили бојама француске заставе избрисани су !
Препоруке:
148
2
26 недеља, 15 новембар 2015 20:02
Кнежевић Милан
Sami

1. Kad ste ukupirali Kosovo vi ste uzimali najbolju zemlju od Albanaca i dali srbskim dolesenicima besplatno

Окупирали?
Прелистај историју поново.
Да није цар Лазар био Албанац?
2. Sa Turcima ste ugovorili deportaciju 300000 Albanaca.

Па, откуд ви на Космету, кад сте "депортовани" у Турску?
3. Konstantan pritisak za iseljivanje.

Е- ово ти је већ духовито, свака част...
Осим што је безобразно.
4. Pod rezimom Milosevica ste pokusali da ocistite Albance .

Да дисциплинујемо и натерамо да почну да се понашају као грађани Србије.
Сад ће то да вас науче Американци, на тежи и скупљи начин.
5. Konstatno ste nas ugnjetavali i ubili.

Било је таквих случајева, није спорно.
Само- даје ли вама то право да радите ово што сте урадили?
*
Не улазите у полемике за које немате ни способности ни аргументе. Ви сте Албанац, и нормално је да сте на страни свог народа, али- веома лоше браните став.
Препоруке:
179
2
27 недеља, 15 новембар 2015 20:08
Курсула
Браво, браво, браво, потписујем сваку написану речу.

Умишљени вођа се овим потезом само улизује својим западним газдама.

Већ је постало одвратно колико је сервилан.
Препоруке:
139
3
28 недеља, 15 новембар 2015 20:25
Umpalumpa
Rizikujući da postanem dosadan, podsetiću da je za sve krivo francusko penemaganje s postmodernističkom filozofijom. Srpski rečeno, pesnički, najbolje je navesti stihove "Tri ratna havera":

Za svu tu vašu zajebanciju
jednog dana ćete platiti ceh!


A znamo kako je prošla naplata tog ceha u Jugoslaviji.
Препоруке:
87
0
29 недеља, 15 новембар 2015 20:36
Кванте
Било им лепо док су Срби убијани од стране шиптарских терориста. Сами су посејали семе зла подржавајући исламисте у Либији.
Препоруке:
123
0
30 недеља, 15 новембар 2015 20:37
GorD
Bravo !
Препоруке:
97
0
31 недеља, 15 новембар 2015 20:49
Peter RV
Bravo gdjo Tmusic-Stepanov !
Odavno Srbi ne pokazuju toliko kurazi da kazu istinsko osjecanje.
Bravo isto tako na objavljivanje slike pokolja na libijskoj plazi od strane terorista- sa zastavama drzava koje ih podrzavaju (Nadajmo se da NSPM nece stradat zbog ovoga.)
Препоруке:
110
0
32 недеља, 15 новембар 2015 20:53
Бели Орао
Само дан пре терористичких напада на Париз, Исламска држава преузела је одговорност за двоструки бомбашки напад у Бејруту у четвртак у којем је погинуло 43 људи, а више од 200 рањено.
Реутерс
Препоруке:
100
1
33 недеља, 15 новембар 2015 20:57
@Sami
Ma polako oko tog gubljenja Kosova.
Sve cemo raspraviti u kuci, demokratksi naravno; cim mentori odu...
Препоруке:
142
2
34 недеља, 15 новембар 2015 21:06
Бели Орао
""Сами.
Твој коментар доликује имену. Немој да се правиш Шиптар. Ти си покатоличени Србин, а они су најгори од Срба.
Препоруке:
120
2
35 недеља, 15 новембар 2015 21:15
Rade Uzelac
BRAVO!!!
Препоруке:
89
3
36 недеља, 15 новембар 2015 21:31
.!.
Sami
Ako se pokusava to ce biti totalni rat izmedju srbskog i albanskog naroda, onda oba naroda idemo u propast.
Dobro razmislite sta zelite.

Ми верујемо у Бога и Његово небеско царство тако да не може бити речи о пропасти. Пропаст може да буде само за оног ко верује да га горе чекају девице кад увиди у какву глупост је веровао и надао јој се.
Препоруке:
85
2
37 недеља, 15 новембар 2015 22:28
телетабис
Госпођо Радојка, мој први коментар је био као Ваш став који сте тако лепо образложили. Успут сам рекао да могу коментатори да ме називају како хоће али ја имам став: невина жртва тероризма је невина жртва.

Моје осећање за ове жртве у Паризу су исте као и за оне у авиону који је ксплодирао над Синаје, као и оне у Бејруту у тржном центру, као оне у Инстамбулу или Ираку или Сирији, Либији,...

Жретве терора су исте - обични људи.

И стварно чему сад овај циркус у Србији? Зашто нема књиге жалости за народ Ливије, Сирије, Ирака, Либана, Турске ... Зар су те невине жртве мање вредне помена од ових у Француској?

Где нам је душа бре? Счим ћемо изаћи пред Бога?
Препоруке:
111
3
38 недеља, 15 новембар 2015 22:49
?????
Odličan tekst, svaka čast autorki, vrh vrhova, s poštovanjem.
Препоруке:
93
1
39 недеља, 15 новембар 2015 22:50
Čavka Dragutin
Kad hoće, hoće - da li se neko seća šta je bilo pre dva dana!? Ovi su jedva dočekali tako krupan događaj da prave šou da bi zatrpali fijasko koji su doživeli saopštavajući narodu dostignuća njihove reforme i ruganje narodu u lice udeljujući mu milostinju. Što se tiče Francuza, meni je žao što ne mogu s njima da se solidarišem u bolu iz razloga koji je sjajno gospođa ispisala, za nauk i kao dokaz da vlast ne interesuje šta narod misli već....
Препоруке:
83
1
40 недеља, 15 новембар 2015 22:55
...
Пишући о Француској неопходно је присетити се Де Гола и његовог односа према Титу, који је био свакако за респект! и то је Француска зар не? Мајор Бинел који је одробијао две године пошто је претходно ражалован јер је Србији издао тајне планове НАТОа је такође Француска, зар не? Жак Огар који је био у француским трупама на Косову и Метохији и који је дигао свој глас у новинама непосредно пред гласање УНЕСЦО о Косову је такође Француска, али она непоробљена она што је од Француске остало.
Није вам госпођо Француска крива за бомбардовање Србије, крива је САД и УК и нацисти пардон Немци, па то ваљда свако зна! сем ауторке, биће!
Препоруке:
20
95
41 недеља, 15 новембар 2015 22:57
Амир
Овај текст је испуњен искреним људским поштењем, свака част на тексту, а ауторки поштовање.
Препоруке:
92
3
42 недеља, 15 новембар 2015 23:05
Mirko KV
Sjajan tekst! Svako normalan ce da zali za nevinim zrtvama. Ali kada je u pitanju Francuska, ne mogu a da se ne setim velikih francuskih srbomrzaca: Bernara Anrija Levija, Bernara Kusnera, Nikolasa Sarkozija...
Osim toga nikad u Francuskoj javnosti nije pokazivana empatija za nasa stradanja 90-ih u kojima je veliku ulogu imala i Francuska. Setite se 1999. i pokrivanja crnim plastom Spomenik zahvalnosti Francuskoj na Kalemegdanu.
Ah da! Samiju samo mogu reci da ce ovoga puta biti dovoljno da se pojavi jedan srpski oklopni bataljon u Zvecanu i krenuce stampedo preko Prokletija,zato sto znamo koliko ste hrabri i zato sto ovoga puta nece biti NATO avijacije!
Препоруке:
88
3
43 недеља, 15 новембар 2015 23:16
Тања Пауновић
Хвала госпођо Радојка цео дан српски народ вапи за овом истином, рекли сте суштину и Ваша личност ће бити записана златним словима.
Што се тиче самија, американци су вам показали шта ће се десити са тзв творевином, јер да су хтели напиберчили би творевини још три гласа за чланство у унеско. Међутим, третирају вас као самије и ближи се тренутак српског тријунфа. Косово и Метохија је срце Србије.
Препоруке:
83
3
44 недеља, 15 новембар 2015 23:19
Драган
Да ме не би погрешно разумели морам одмах на почетку јасно и гласно да кажем да не подржавам никакав и ничији тероризам и насиље. Што се тиче хаоса у Паризу нисам солидаран са државом Француском нити ми је жао ,,невиних,, жртава.Што се тиче Француске, али и већине других западних земаља, солидарност просто није могућа, јер су те земље вековима наносиле и наносе толико зла остатку света (наравно, највише ме боли оно што су чинили и чине мојој земљи и народу) да то тешко и свевишњи може да разуме и опрости. Што се тиче француског, али и већине осталих западих народа(а посебно Американаца, Енглеза и Немаца)питање је да ли је уопште могуће жалити те људе? Зар то нису исти људи који су вековима подржавали и подржавају све злочине својих влада по читавом свету, исти људи који су обилато користили све пљачке својих влада по читавом свету, исти људи који су аплаудирали када су њихови авиони бацали касетне бомбе на наше болнице и школе и сејали по србији уранијум?
Препоруке:
81
3
45 недеља, 15 новембар 2015 23:23
ТОПОЉ
Док су лажни мигранти поред осталих држава пролазили и Србијом двије реченице посебно су ми се урезале у сјећање:"Будимо људи" и "Помозимо људима у невољи".Несрећним Парижанима међу којима има и Срба осветила се наивност.Међу тим "мигрантима"(у огромном проценту)налазили су се терористи.Све ме то подсјетило на оне мучне сцене из Поточара када су српски изабрани представници одлазили да се поклањају џелатима и олошу који су убијали Србе.Док су терористи мирно шпартали европским колонијалним управама,у том пролазу(заправо крвавом походу)добијали су напојнице.Докле је деградирала психа људи у тим несрећним колонијалним управама најбоље илуструје податак колико су терористи добили покривача,хране,воде и свега осталог што прати човјека у невољи.Понављам,човјека у невољи.Али какве везе има човјек у невољи са терористима?Ахмед Алмухамед,то је један од "људи у невољи" над којим су се балканске овце сажалиле и понудиле му све што треба не схватајући да несвијесно учествују у злочину.
Препоруке:
68
13
46 недеља, 15 новембар 2015 23:39
Ogavno i muchno
je bilo gledati gradjane Moskve kako odaju poshtu pale svece, polazhu ruzhe itd. zhrtvama bombardovanja u Parizu.
France 24 PARADIRA/ponavlja snimke potroshenka i jacenjuka a NIJEDNOG snimka iz Moskve.
Tek predveche se javi "reporter" i on "prevodi" shta se deshavalo bez video priloga.
Danas Sputnik na glavnoj strani ima onaj znak solidarnosti sa kulom.
Shta je sa njima, ebdo se pre par dana RUGAO i VREDJAO ruske zhrtve a oni im se danas ulizuju ko da su Vuchic i Dachic?
Препоруке:
69
6
47 недеља, 15 новембар 2015 23:47
Dasnka
Hvala Vam ! Napisali ste ono sto mislim . Ja znam da su nevini prestraseni brinuli za svoju porodicu jer znam kako sam ja brinula s'proleca '99. A brinula sam jer su nas ti isti Francuzi bombardovali . Sram ih bilo . Nikada nam oni nisu bili prijatelji . Ako su na Krfu u brodove prvo ukrcavali osudjenike a ne nase ranjenike ... Toliko necovestva ...
Препоруке:
59
1
48 недеља, 15 новембар 2015 23:48
ТОПОЉ
Други дио...Ахмед Алмухамед,терориста који се разнио експлозивом у Паризу добио је сву потребну пажњу.Они који су се сажалили над његовом "тешком судбином"ништа мање нису криви од његовог друштва за паришку трагедију.А ово пишем јер имам јак алиби.Деветог новембра ове године навршило се 26 година од пада берлинског зида.У тих 26.г под покровитељством САД,Израела и ВБ у првом реду,десили су се страшни злочини.Људи од струке на то су упозоравали.Нажалост,све је приписано теорији завјере.Теорија завјере била је свеопште присутна и у јеку такозване мигрантске кризе.Од евроатланских фанатика и њихових медија није се до ријечи могло доћи.И ево у шта се све претворило.Упозоровано је ко су ти лажни мигранти.Све је било џабе.Никада не бих пожелио бити у кожи тих са плитком памети.Све су америчко,израелско,британске тајне службе перфектно осмислиле.Познају изузетно овдашњи ментални склоп.Нахраниш и напијеш "јадника у невољи" а он у знак захвалности учествује у убиству преко 150 људи.Ужасно.Фуј.
Препоруке:
63
4
49 понедељак, 16 новембар 2015 00:06
Цвико
@ТОПОЉ,
Подсећам Вас да су подршку у Београду "људима у невољи", пружиле девојке волонтерке из Сједињених Америчких Држава. Ово помагање, добило је велики публицитет у нашим медијима. Зашто? Да би се наше становништво подстицало на пружање помоћи? Да ли су оне биле само волонтерке или још нешто? Како су "људи у невољи" оценили пружање ове помоћи? Да ли су већ заборавили ту помоћ? Има тога још, али полако...
Препоруке:
58
1
50 понедељак, 16 новембар 2015 00:24
Драган
Браво, свака на месту.
За очекивати је то што ради екипа ЕГЗИТа. Створили су их ти са запада 2000те.
А није мало ни у русији што трче до француске амбасаде да плачу и положе цвеће. Погледајте само у њиховим медијима. Утисак је да их и држава у томе подржава
Препоруке:
57
4
51 понедељак, 16 новембар 2015 00:33
Peter Van Buren napisao je svoje viđenje uzroka napada u Parizu.
Prestanite raditi ono što radite posljednjih 14 godina. Ne uspijeva. Ne postoji ništa što nagovještava da će ikada uspjeti.
Whack-a-mole (igra u kojoj se čekićem udaraju figure koje nasumično izranjaju iz rupa op.p.) je igra a ne plan.
Ostavite Bliski Istok na miru.
Prestanite stvarati propale države.
Prestanite umanjivati naše slobode kod kuće na osnovu laži.
Prestanite obespravljivati muslimane koji žive sa nama.
Pokušajte da razumijete da je rat, onakav kakav jeste, protiv niza ideja – religije, antizapadni, antiimperijalistički – i ne možete bombardovati ideju. Slanje zapadnih vojnika na tlo Bliskog Istoka i zapadnih aviona iznad glave dodatno potpiruje vatru.
Osveta ne uništava ideju niti to može uraditi.
Počnite sa ovim stvarima i vidite, čak i ako nećete potrošiti 14 godina, da li će se stvari popraviti. Osim što će broj mrtvih rasti još više, ne mogu zamisliti da možemo uraditi bilo šta gore.
http://wemeantwell.com/blog/2015/11/14/paris-you-dont-want-to-read-this/
Препоруке:
52
1
52 понедељак, 16 новембар 2015 01:48
Ујка Васа за Три тачке
„Пишући о Француској неопходно је присетити се де Гола и односа према Титу, и мајора Бинела и Жака Огара....није нам дакле крива Француска за бомбардовање.“

Пишући о Другом светском рату неопходно је сетити се Ерих Марије Ремарка, и Вили Бранта и Томаса Мана ... није нам дакле крива Немачка за Други светски рат.

Пишући о „Олуји“ неопходно је сетити се Игора Мандића, и мојих домаћина из Макарске где сам некада летовао (верујте ми дивни људи), и оних других са Хвара где сам исто некада летовао (и они су дивни људи, верујте ми)... није нам дакле крива Хрватска за „Олују“.

Пишући о било чему човек треба мало да размисли под условом да има чиме.
Препоруке:
40
45
53 понедељак, 16 новембар 2015 01:54
Обсервантес
Г. Степанов маестрално мери. Где је кључни поремећај? "Браћа Битићи"? Овде се и дан данас врши хајка против оних који су бранили Србију (заклетвом, струком, родољубљем) од терориста. Терористи су имали амерички пасош! Неке терористе у Паризу убила су француске службе безбедности и полиције. Треба им судити због тога јер "браћу Битићи" нико не сме да дира. Да је Милошевићу дозвољено да Европу одбрани од тероризма данас овако не би било у Паризу. Метохија и Косово су српски и то Париз још увек не зна. Једини начин да то сазна биле су последње терористичке акције. Дакле, они који су забранили да држава Србија државну власт над целокупном својом територијом (пре свега Метохијом и Косовом) саучесници су терористичког неофашистичког принципа у Паризу!
Препоруке:
81
1
54 понедељак, 16 новембар 2015 02:56
Једнострани и лажљиви ХБО документарац "Дипломат"
Кад смо код ове теме чуди ме да се нико из наших власти није јавио поводом перфидних лажи у овом најновијем ХБО дугометражном филму (1 сат и 45 минута) који се на каблу обрће за цео свет.
Ту се појављује већина актера НАТО агресије на Србе, привидно као сећање на Холбрука, али у суштини још једна провидна бујица пропаганде, лажи и блаћења у оправдавању НАТО злочина над Србима.
Свака нормална држава би због овога забранила и ХБО и компаније које га пласирају у Србији, само наше власти ћуте као последње ....
Ћутимо, а после кривимо све друге (и оне младе по свету који мишљење о "злим Србима" формирају на бази оваквих "документараца") за извртање историје и сврставање на страну наших непријатеља.
Препоруке:
62
0
55 понедељак, 16 новембар 2015 03:21
Zoran
Sto se mi vise dodvoravamo zapadu oni se vise trude da nas ponize. Cesto se pitam da li to nasi politicari shvataju i kad ce njima biti dosta ovog ponizavanje. Gde je cena njihovoj moci koju dobijaju od svetskih mocnika. sto se tice Francuske ako nismo shavatili da ova francuska nema nista sa onom francuskom koja nam je pomagala u prvom svetskom ratu onda mi imamo problem.
Препоруке:
48
0
56 понедељак, 16 новембар 2015 03:22
Zoran
Ne solidarisem se ni sa zrtvama. Oni su ili glasali ili precutno podrzali tu svoju vlast.
Препоруке:
38
5
57 понедељак, 16 новембар 2015 04:33
Solidaran
Solidarišem se sa našim i svetskim žrtvama "neoliberalnog" pljačkaškog kapitalizma, kulturne kontaminacije nazvane mondijalizam, globalne akumulacije svih vitalnih resursa, preumljavanja rodoljubive i nacionalne svesti i oružanog terorizma Zapada podjednako kao i njime inspirisanog islamskog fundamentalizma.
Препоруке:
45
0
58 понедељак, 16 новембар 2015 08:44
телетабис опет
Морам да се опет огласим због коментатора који наивно упадају у клопку западних медија.

Замислите терористу који иде да се разнесе и уредно носи са собом докуманта. Педантан човек, да се зна ко се разнео и ваљда јави његовима. И нико не постави себи питање: како то до сада ни један терориста није имао документа а овај их носио са собом???

Затим једно много важније питање: зашто би избеглице, које узгред и беже од терориста свих врста, које су стигле на одредиште и треба да започну нови живот у тој земљи праве овакав терористички напад??? Шта сами желе да створе климу да их све депортују назад??? Сложићете се то баш нема много здравог разума.

Зашто се о овом документу неког избеглице наглашава да је прошао кроз Србију? Зар он није прошао Турску, Грчку, Србију, Хрватску, Маџарску или Словенију, Аустрију и дошао до Француске? Да ли се копита зашто се издваја и апострофира Србија?? Какав циљ има то???

Немојмо да грешимо душу и све сад свалимо на избеглице.
Препоруке:
50
4
59 понедељак, 16 новембар 2015 08:58
Gordana
Svaka vam cas gospodjo Radojka! Svaka rec vam se pozlatila. Jedino ste zaboravili Palestinu i cinicno visedecenisko slepilo celog sveta na golgotu tog naroda.
Cuh danas na RT da je neki novinar u Figarou prosle nedelje napisao da su za pobijene djake prvake u Beslamu krive ruske jedinice bezbednosti i zgrozih se.Eto, i to je Francuska!
Препоруке:
54
1
60 понедељак, 16 новембар 2015 09:19
mixo
Slazem se sa clankom. Ne pada mi na pamet se solidarisem sa drzavom ciji su me avioni bombardovali i cija je spoljna politika na svaki nacin podrzavala terorizam u mojoj zemlji.
Zanimljivo kako se medju komentatorima uvijek nadje neki zaludjeni siptar sa urnebesno smijesnim "lekcijama iz istorije". Ko li njima prica ove gluposti...?
Препоруке:
52
0
61 понедељак, 16 новембар 2015 09:22
Igor
Slažem se, ali mislim da građani Srbije ne solidarišu se sa Francuskom zbog civilnih žrtava, nego samo da bi pokazali da će uraditi sve kako bi ih jednog dana EU nazivala evropljanima a ne balkancima.
Препоруке:
38
0
62 понедељак, 16 новембар 2015 09:37
pedjauae
Gospodji Radojki hvala na ovom tekstu, delim u potpunosti sve izneto.

U medjuvremenu jedva cekam sledeci broj carli ebdoa. Ogavstine koje su stampali po tragediji ruskog putnickog aviona su toliko odvratne da reci ne mogu da ih opisu. Nek sad drljaju po 'artiji svoje dvoriste.
Препоруке:
53
0
63 понедељак, 16 новембар 2015 09:41
Leo
Свака Вам Част,... свака Вам је на месту !!! Дивим се Вашој отворености, поштована госпођо Радојка.
Изнели сте голу истину,коју нико не сме или неће да изнесе тако кристално јасно,а уз сво поштовање жртава ал свих жртава,целог нам света.
Ја сам поносан и почашћен,сто имам такву суграђанку и имате моје поштовање.
Препоруке:
50
0
64 понедељак, 16 новембар 2015 09:42
Pera
... Kakve veze ima šta je De Gol pomagao Titu, je li Tito Srbin? Ja koliko znam nije Tito Srbin al je bio komadant i to vrhovni vojske koja nikad nije napadala ni Jasenovac, ni Gradišku ni mnoga druga stratišta Srba. Izgovor da je močvarno zemljište. Dunav je forsiran i kod Vukovara i na Batini a mnogo je širi i dublji od Save a i Srem nema Dunava pa se sve moglo laganije i okolo kere pa preko Drave koja je gle čuda isto manja od Dunava. Kod nekih mozak koristi za prenošenje tuđih stavova a kod nekih za razmišljanje. Što se tiče osuđenog oficira-pa francuzi su ga smatrali izdajnikom i osudili a nisu protestvovali a to govori o njima a ne o tom časnom čoveku jer jedna lasta ne čini proleće.EVO ME OPET-aj mi objasnite kakve su to izbeglice koje se tuku u svkom kampu između sebe a na svakoj granici gde država u koju ulaze pokušava zavesti redi i provesti organizovani prihvat istih. Odkud u redovima izbeglih toliko agresivnosti? Sećate li se izbeglica iz krajine?
Препоруке:
43
4
65 понедељак, 16 новембар 2015 09:55
Pera
NASTAVAK
da li znate neki primer koji kazuje o tučama tih izbeglica što između sebe što sa vojskom i policijom Srbije. Ako znate navedite ja znam samo za uplakanu sirotinju koja nije znala šta je snašlo a u većini slučajeva nije znala ni gde su im drugi članovi porodice. I još nešta šta bode oči- ta sirotinja iz krajine je komentare davala na Srpskom a izbeglice iz Azije i Afrike svi daju izjave na Engleskom. Pa gde svi naučiše Engleski u tim nerazvijenim krajevima i što bi narod rekao Bogu iza nogu. A sad da se vratimo na knjigu žalosti-ko hoće da potpiše nek potpiše ja neću jer se sećam da je za vreme ratova devedesetih u Banja luci umrlo 20 beba jer nisu plemeniti Francuzi i njihovi saveznici dozvolili dopremanje kisika potrebnog za te bebe. Gde su ti plemeniti Francuzi tada bili sa knjigama Žalosti i protestima. Svako ko mal razmišlja može da se seti takvih primera iz prošlosti. Ja navodim ovaj jer nema ni mesta ni potrebe da vas sve podsećam na humanost naših zapadnih prijatelja.
Препоруке:
42
1
66 понедељак, 16 новембар 2015 10:21
СНС = ДС
Пуна подршка ауторки за овај текст. Жао ми је сваке жртве, али Француска за мене НИЈЕ пријатељска земља.
Препоруке:
63
0
67 понедељак, 16 новембар 2015 10:32
Бошко
Pera
Odkud u redovima izbeglih toliko agresivnosti? Sećate li se izbeglica iz krajine?
I još nešta šta bode oči- ta sirotinja iz krajine je komentare davala na Srpskom a izbeglice iz Azije i Afrike svi daju izjave na Engleskom. Pa gde svi naučiše Engleski u tim nerazvijenim krajevima i što bi narod rekao Bogu iza nogu.
1. избеглице из Крајине су "спроведене" и забрањен им је улазак у "београд на води"
2. давали су изјаве на Српском српским медијима
3. "сви" знају енглески је обично подметање јер наравно да новинар изабере оног који зна енглески јер је необразован да зна јеѕике миграната
4. енглески је најагресивније форсиран у целом свету и још га нису научили само они који још увек сричу читајући ћирилицу са тв екрана.
5. избеглице су из различитих држава и различитих вера и нису сви "муслимани" као што се подмеће

Погледај себе. Нећеш да платиш да ти подесе компјутер да пишеш ћирилицом или је не знаш, а приговараш другима на знању а "не живош богу иза ногу".
Препоруке:
29
14
68 понедељак, 16 новембар 2015 11:46
ТОПЛИЧАНИН ПОТОЧИЋ
То је то. Шта друго да се каже?
Препоруке:
36
0
69 понедељак, 16 новембар 2015 11:53
Jaroslav
Svaka čast. I me ni je postalo odvratno to ulagivanje Francuskoj, kao da pre neki dan nije oboren ruski avion, zatim onaj masakr u Turskoj na protestu Kurda, pa brojni teroristički napadi u Bejrutu, Siriji, IRaku i sve te žrtve su za našu vladu bezvredne. Jedan francuski život po zastupljenosti u medijima, vredi oko 10000 Iračkih po mojoj proceni. Niko nie palio sveće za Ruse. Sramota. Hvala na odličnom tekstu
Препоруке:
49
0
70 понедељак, 16 новембар 2015 12:36
ČE
Ja neznam što mi žalimo te Francuze ni oni nisu žalili nas kada su nas njihovi avijoni bombardovali.A što se tiče napada kako naš narod voli da kaže što posiješ to i požanješ.Oni su napravili tu lošu kašu pa gospodo zapadnjaci izvolite pa je kusajte.
Препоруке:
40
0
71 понедељак, 16 новембар 2015 14:03
KOMUNISTA
BRAVO!!!
Препоруке:
37
0
72 понедељак, 16 новембар 2015 15:29
Поштовалац НСПМ
Биће истина што велите, нема се ту шта додати али треба бити мудар и видети шта нама у свему овоме ваља чинити. Власт нам је туђа и још можемо надати крвавом пиру ла и код нас, када Амери својим верним савезницима пакују овакве поздраве. Зле силе о чему сам и раније коментарисао не поштују ни сопствени народ и не бирају средства да га определе у њиховим злим намерама. Знате поново ће се њих 22-ица договорити о храбром потезу да јуначки уништи или побије у Србији све Српско. АВ ће ту само да припомогне са његовим верним следбеницима. Живела Србија.
Препоруке:
28
0
73 понедељак, 16 новембар 2015 15:32
ГагиП
Сами, добро треба размислити да ли се (из угла Арнаута)без ментора жели у сукоб са Србима. Иначе, овом тексту се нема шта додати.
Препоруке:
25
1
74 понедељак, 16 новембар 2015 16:02
Бајага
Свака је "Његошева". Нити шта додати нити одузети. Кончно да се објави шта већина народа мисли у овој земљи. Браво Професорице!
Препоруке:
40
0
75 понедељак, 16 новембар 2015 17:20
Боб
Ја ћу бити солидаран са Француском кад их неко бомбардује, окупира део територије и на крају проба да им украде, рецимо, музеје, цркве одавно немају. Није лоше да неко отера једно 10-ак милиона Француза у избеглиштво... е баш бих волео да будем солидаран!
Препоруке:
42
0
76 понедељак, 16 новембар 2015 18:17
Иво
Хвала Богу и Тесли и Вама госпођо Тмушић Степанов те данас имамо интернет овакав нецензурисан да можемо нешто паметно да прочитамо.
Препоруке:
37
0
77 понедељак, 16 новембар 2015 18:38
marlon
misljenje svakog razumnog srbina koji postuje svoju drzavu ma kakva danas bila,njenu istoriju i tradiciju i koji je operisan od ljigavog zapadnog licemerja patoloske ljubavi spram muslimana, dve osobine koje se poslednjih nekoliko godina pokusavaju ovom narodu usaditi u svest na bilo koji poznati i nepoznati nacin.... samo jedna osoba u srbiji simbolise svo zlo koje je snaslo ovaj narod i koja svojom patologijom bolesne i pohlepne vlasti gura narod u najdublji bunar stiteci iskljucivo svoju poziciju podguzne u ovom slucaju danas, trikolorne muve... u svakom zlu ima i neko zrnce dobra, bas kao u ovom slucaju.
Препоруке:
21
0
78 понедељак, 16 новембар 2015 19:32
Љубиша
А ево и реакције из тамног вилајета на овај текст:

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/24887/sokantna_reakcija_iz_srbije_pod_francuskom_zastavom_su_leteli_avioni_i_ubijali_nase_ljude.html

За "Слободну Босну" ово је "шокантна реакција".
За писце оваквих текстова нема већег комплимента него када те нападају слуге окупатора!

Честитам!
Препоруке:
42
1
79 понедељак, 16 новембар 2015 20:31
Rajko Saramandic
Absolutno se slazem sa autorkom. Prijatelje treba zaliti, neprijatelje ignorisati. Spomenik zahvalnosti Francuskoj izmesti u Ambasadu. Ljigavi Francuzi.
Препоруке:
35
1
80 понедељак, 16 новембар 2015 20:53
Стражар
Баш ме интересује шта је то шокирало ''Слободну Босну''.
Шта у овом тексту има шокантно?
... Једино, ако је истина за њих - шок...
... Ако је тако, неће им бити ни мало лако у годинама које следе.
Истина је најјаче оружје.
Понекад се теже пробија до сунчеве светлости, али кад тад светло истине, обасја оне који су је знали, а опече оне који је нису видели, или нису хтели да је виде.
Препоруке:
31
0
81 понедељак, 16 новембар 2015 21:20
Falsifikat
@Sami

Zemlja nije uzimana od Albanaca/Arnauta, već od TURAKA. Albanci NISU BILI VLASNICI ZEMLJE. A ko misli da je zločin oteti oteto, tj. uzeti natrag ono što ti je oduzeo TURČIN, s njim verovatno ne može biti razgovora. Interesantno je kako muslimani (ne znam da li ste Srbin ili neki došljak) u smutnim vremenima počinju da oponašaju Hrvate u govoru. To je jadno. NIJEDAN BOSANSKI MUSLIMAN NE IZGOVARA "HISTORIJA" BEZ LINGVISTIČKOG TRENINGA. Kad ga probudiš iz sna, on kaže "ISTORIJA(T)".

Problem je u SRPSKIM KOMUNISTIMA, zaključno s Miloševićem, koji nisu vratili zemlju na Kosovu i u Metohiji CRKVI (90 posto zemlje). Baš da vidim kako bi Arbanasi pravili državu na PRIVATNOM POSEDU. Teško. Samo samoupravni socijalizam je tim migrantima iz Albanije omogućio da dobiju "državu" na tacni.
Препоруке:
41
2
82 понедељак, 16 новембар 2015 21:35
Висарион
Жена је у праву-Жао ми је што се и Путин пустио у авантуру да ратује на Америчком индијанском разбојишту у Сирији.Жао ми је што не спомињемо све оно што су нам Французи учинили и како су нас све називали а ми то не видимо нити са свим овим повезујемо.Треба одаламити овај свет али сумњам да нам то нешто помаже.Сукоб као основа ове и сваке људске цивилизације,сукоб као животињско атавистичко наше понашање, коме наука служи данас као и увек само са све трагичнијим последицама доћи ће нам главе.Зар све ово што чинимо и где све стижемо на крају крајева није узалудно.Разум само помаже да сукоб постане све стравичнији вид трајања.И то нико не види, нити се ико бори за крај сукоба међу људима.Политичари аматери,који воде послове пвог света уништиће цео овај дуњалук на крају крајев и доказати васељени да је разум био грешка
Препоруке:
7
21
83 понедељак, 16 новембар 2015 21:43
Branislav
Svaka cast! Nema se sta dodati
Препоруке:
26
0
84 понедељак, 16 новембар 2015 21:53
Pera
za Boškića
Hvala na poduci zašto je tako kako je sa izbeglicama-a vidim da su Vas moja pitanja naterala da se potrudite da mi na sve odgovorite-ali da bi neko imao na šta odgovarati neko mora postaviti dobra pitanja a taj ko postavlja dobra pitanja je upoznat sa materijom jer pitanja nemaju smisla ( ono je izmišljotina da nema glupih pitanja). E sad dohvatili ste se svega o čem sam pisao samo niste beba žrtava u Banja Luci. Zašto? Inače sad ima 80 komentara na zadanu temu a 46 na ćirilici a ostalo na latinici-šta ćemo sa onih 34-proglasiti izdajnicima, gledati im u novčanik. Reći da neznaju ćirilicu a čitaju komentare na ćirilici-vrlo bistar zaključak. U moje vreme se Ćiorilica više koristila u Jugi nego na post Jugoslovenskim prostorima(TV Titograd, TV Skopje...) a onda su došle demokrate poput tebe i nigde je više nema. I znanja radi ja sam dođoš u ove krajeve posle ratova devedesetih i znam mnogo više od vas o dočeku bratskog naroda. Iz kog ste grada-koje pismo prevladava u vašem
Препоруке:
13
4
85 понедељак, 16 новембар 2015 22:00
Pera
NASTAVAK
gradu, na privrednim objektima, na sredstvima javnog prevoza i uopšte u svim segmentima. Da bi mene promenili kasno je al nije kasno da se potrudiš da promenite svoju okolinu u kojoj živite. I još da nam objasnite ko to podvaljuje da su većina izbeglica i mahom sve izbeglice islamske veroispovesti. Evo recimo o svemu se piše i o terorizmu i žrtvama u terorističkom napadu pa kad se već sve deli zašto nema podataka koliko je bilo žrtava islamske veroispovesti.
Препоруке:
11
5
86 понедељак, 16 новембар 2015 22:01
Фонтеле
Ризикујући да овде будем жестоко критикован, подсећам професорку Степанов да је захваљујући мајору Бинелу спасено много српских живота,пуковник Огар је исто тако са својим војницима предано радио на заштити српских живота и светиња. Арно Гујон је прави Француз, који је цело своје биће ставио у Функцију очувања српско-француских веза.Таквих људи има још, сасвим сигурно!

Политика француских влада је нешто друго, а зна се да је Француска ионако платила скупу цену због своје голистичке политике "једне Европе од Ла Манша до Урала"!


Дакле, треба гледати ствари даље од емоција које су у стању да поремете перцепцију. Узгред, руска и српска застава директно су инспирисане триколором.
Препоруке:
24
5
87 понедељак, 16 новембар 2015 22:35
Влада Канада
Свака Вам част, госпођо. Скидам Вам капу и клањам Вам се до земље. Примите моје најискреније дивљење и поштовање за Ваше храбре и отрежњујуће речи. Само да их остали срби чују и разумеју.
Препоруке:
35
2
88 понедељак, 16 новембар 2015 22:52
Стражар
@ Фонтеле

Немојте бити некоректни према ауторки текста. Боље би било да сте пажљивије прочитали текст.
Да сте то урадили, онда бисте прочитали :
''Ја нисам солидарна са Француском! Мени је жао трагично изгинулих људи, а са француском државом и њеном политиком ни мало нисам солидарна, они су у овом политичком раздобљу – наши директни непријатељи.
Аутор текста не изазива нетрпељивост, него само спомиње актуелни политички моменат и назива га правим именом. Није реч у тексту о историји, него о садашњем стању.
Ваш коментар је замена теза, а то врло често може да буде и опасно.
Препоруке:
40
4
89 понедељак, 16 новембар 2015 23:07
Zoran
Meni dete odraslo u Americi. I kazem mu za Vucica kako prica da su nam zapadnjaci prijatelji, a u isto vreme nas bombardovali i uzimaju delove drzave. Naravno, ono se cudi i krsti. A dovoljno je da kaze: Ljudi, mi nemamo ku(ako stvarno nema kud) pa moramo nesto da radimo kako poni narede. ne mili s eni meni, ali eto. Ili bar da cuti i da radi. Ali covek je kompletno u autu, kaze prijatelji. Dalkeo bilo. Da bar kaze interes, ali ni to. Daleko bilo.
Препоруке:
16
1
90 понедељак, 16 новембар 2015 23:13
Banditski brlog
Svo to prenemaganje, dodvoravanje Francuskoj i sav taj cirkus oko toga diktira Veliki manipulator, a njegove ulizice se utrkuju ko će više da se dodvori njemu.
U jednom dnevnom listu poslao je svoj autorski tekst gde ide čak dotle da je počeo da citira Muhameda. "Zaustavite mržnju…“ uzvikuje ratni huškač iz devedesetih, a zaboravio je kada je propagirao mržnju između Srba i muslimana sa onom čuvenom parolom : "sto za jednoga"...
@Sami.Njegoš je govorio Turcima:
"Krv je ljudska rana naopaka/na nos vam je počela skakatI"
Nije tačno da je najbolja zemlja oduzimana od šiptara i poklanjana doseljenicima. Moj deda je dobio državnu šumu šikaru , i svojim rukama i trnokopom iskrčio i pretvorio u oranice. Da biste vi 99.-te uz pomoć zapadnih zlikovaca došli na gotovo i sve uzeli. Ali nemoj da se zavavaš: ubrzo će vam to sve na nos iskočiti. Sve ćete vratiti i to - sa kamatom!
Препоруке:
29
1
91 понедељак, 16 новембар 2015 23:15
Milos
Slazem se sa vecinom stavova autorke, ali mislim da pravi gresku - ne moze se Francuska, jedna od najmocnijih zemalja sveta, jedan od stubova evropske civilizacije reducirati na klovnove poput Sarkozija i Olanda, sa pratecim olosem poput BH Levija. Srbija treba da srpljivo radi na pridobijanju dela francuske elite, koji je tih, ali koji nista manje ne voli americku dominaciju od nas, najvecih zrtava te dominacije. Tu pre svega mislim na patriotske intelektualce, umetnike, oficire i dr. I ja mislim da je obasjavanje Palate Alabanije i Skupstine Srbije bojama francuske trobojke preterano.
Препоруке:
16
8
92 понедељак, 16 новембар 2015 23:19
"Пантер"
Луцидно и храбро. Моје поштовање.
Препоруке:
24
2
93 понедељак, 16 новембар 2015 23:23
Nickfit
Zna se ko je ulizica br.1 i od koga sve ovo potiče. Od čoveka kome je omiljena pesma
https://www.youtube.com/watch?v=oyTSq84FpM0
Препоруке:
11
0
94 понедељак, 16 новембар 2015 23:37
Мирјана Ниш
Немам речи.
Госпођо Степанов - мој дубоки наклон.
Дуго нисам прочитала овако кратак, јасан, прецизан, хуман, демократски тј људски осврт на тренутну ситуацију у Србији.
Европске владе, Европске Уније, Комисије и српске Луцпрде типа Мишчевић, Јоксимоовић - то је привремени скуп лажних елита, које не познају никог, не разликују народе нити их интересују. Ни свој сопствени. Засели на јасле и жваћу!
Срби су наивни ко овчице.
Мало сена и губи се памет.
Нажалост, имамо Владу, Скупштивуи државну администрацију којој Европејци, НАТО и силници овог света, подметну мало сена у скупштинске јасле - и постану европска јагњад - за клање српске државе и народа. За мало вазелина дижу руке и ноге.
Проћи ће и њихово, дићи ће се народ на устанак као Ксарађорће, Милош, војвода Синђелић.
Нека нас Бог и људско достојанство избави од елита из "француске# и "Србије".
Па да свет живи како Бог заповеда!
Препоруке:
26
1
95 понедељак, 16 новембар 2015 23:42
ja
A sta bi sa karikaturom Sarlo Ebdoa u vezi ovog napada na Francusku?
Presusio im cinizam kad su njihove zadnjice u pitanju.
Препоруке:
28
1
96 понедељак, 16 новембар 2015 23:45
za Slavomira i ostale ...
Kad smo vec kod ulizistva ima jedna lepa slika Kostunice i Solane...
Препоруке:
13
6
97 понедељак, 16 новембар 2015 23:53
Jelena
POTPISUJEM!
Препоруке:
24
0
98 понедељак, 16 новембар 2015 23:59
АНА
@ Milos
Ја не видим да је ауторка редуцирала Француску на некакве кловнове. Сами интелектуалци и нису тема текста.
Не бих рекла да је ауторка толико необавештена и што се тиче цивилизације и моћи Француске као државе.
Она је само једноставно и јасно навела да је та ДРЖАВА (а не патриотски интелектуалци) бомбардовала Србију и признала Косово, и гласала да Косово постане члан УНЕСКО.
Не сећам се нешто да су патриотски интелектуалци Француске успели да наговоре, или натерају француске кловнове да Француска не бомбаардује Србију, да не призна Косово, да не гласа за Косово у УНЕСКО!
То што Француском управљају кловнови не оправдава Француску од њихових поступака према Србији.
Препоруке:
36
1
99 уторак, 17 новембар 2015 00:25
Gojko
Misli većine nas.
Ovo nije patetično, iskreno je i otvoreno.
Nedostaje nam samo akcija.
Препоруке:
26
0
100 уторак, 17 новембар 2015 00:26
На десетине Срба је рањено у Паризу
Srpski zet žrtva masakra u Parizu
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/606749/Srpski-zet-zrtva-masakra-u-Parizu
Препоруке:
9
3
101 уторак, 17 новембар 2015 00:37
илија
Koje su budale ti zapadnjaci,oni misle da je islamska država neka teritorija ili nešto što je moguće bombardovati kao SRJ.To je otpor očajnika kojima baš nisu sve daske u glavi i neće opadati nego samo rasti ne budu li zapadnjaci gledali svoja posla nego kao dosad izvozili skupu demokratiju za jeftinu naftu.
Препоруке:
20
1
102 уторак, 17 новембар 2015 01:10
Србољуб
Потписујем.
Хвала.
Препоруке:
15
0
103 уторак, 17 новембар 2015 01:12
Drug TITO
@ Fontele
Poštovani ispravljam Vas.
Ruska zastava je stvarana prema holandskoj zastavi. Ruski car Petar Veliki je 1697 pod lažnim imenom (oficir Petar Mihajlov) radio u luci Saardam u brodogradilištu. Pa u Amsterdamu, kasnije u Londonu.
Veliki car Petar Veliki! Mornarica, pešadija, artiljerija, školstvo. Sve je reformisao na do tada nezapamćan način, protivnike od Sakndinavije i Baltika do Turske pobeđivao je redom. Ruska torbojka je slična holandskoj, sa drugačijim rasporedom boja. Holandska i hrvatska su slučajno identične ako prekrojimo šahovnicu. Po ruskoj kombinaciji boja i drugi slovenski narodi imaju svoje zastave.
Uzgred, i zastava Bojana Pajtića i države Palau su iste.
O tekstu
Naravno ne negiram istorijsku ulogu Francuske i Pariza.
Prva buržoaska i prva socijalistička revolucija!
Ni doprinos Francuske nauci i umetnosti.
Imamo naravno mnogo iskrenih prijatelja Parižana, ali se ne čuju, skrajnuti su.
Vlast Francuske zaslužuje ponajpre prezir svojih građana!!!
Препоруке:
22
1
104 уторак, 17 новембар 2015 01:51
Бранислав
Живимо у времену лажи, хипокризије и шибицарења. Врло је вероватно да је све једна велика режија. Како је могуће да се на седам локација скоро у истој секунди у истом граду дешавају овако драстични напади терориста који су француски држављани?Да је само једна акција пресечена на време, вероватно би се избегле и друге трагедије.У утробама држава које се поносе својом прошлошћу и демократијом нешто је труло. Можда ће европски народи прогледати и спречити духовни суноврат и биолошко пропадање делова света којима доносе несрећу.У сваком случају, Русија предводи оне који се боре за опстанак човечанства, па ће им можда помоћи да дођу себи.Све је у игри, а неизвесност је велика.
Препоруке:
14
0
105 уторак, 17 новембар 2015 02:36
@ Sami
E, Sami, zaboravljaš neke važne stvari. Vi treba da jednom zauvek utuvite u glave da ste na Kosovo i Metohiju došli u vreme turske okupacije posle Kosovske bitke. Ulizavali ste se sa Turcima pa su vas dovodili da im sluzite. Kada su posle Balkanskih ratova, Turci otišli u Malu Aziju, trebali ste i vi sa njima, kao verne sluge i ulizice. Umesto toga ostali ste na Kosmetu podržavani od neprijatelja Srbije. Uvek ste tražili saveznike protiv nas Srba. I koristili situacije kada smo bili u ratovima sa nadmoćnijim od nas. Tako ste i 90-tih godina prošlog veka našli saveznike u našim neprijateljima. I onda ste privremeno zauzeli Kosmet. Zapamtite - Kosovo i Metohija je silom jačega oduzeta od Srbije. Drugom većom silom će biti vraćena Srbiji. Za vas je bolje da se ne sukobljavate sa nama. To što ste, uključivanjem Zapada, doneli nesreću na ove prostore, je dovoljno od vas. Sada pustite da se stvari dovedu na svoje mesto. Ako nameravate da i dalje živite pored nas.
Препоруке:
21
1
106 уторак, 17 новембар 2015 05:29
Gabrijel
Klonirani Racak , Markale, Srebrenoca , sa jednim jedinim ciljem :PRIPREMA JAVNOG MNJENJA ZA KOPNENE TRUPE.
Non-stop CNN i ostali mediji (u funkciji NATO "VLASNIKA" ,onih koji su i vlasnici FED-REZERVI , ECBanke...) upravo zagovaraju NEOPHODNOST slanja kopnenih trupa (pomoci kojih ce likvidirati Asada i potpuno okupirati Siriju). Ne zaboravite , Golanska Visoravan je oteta od Sirije i niko ne govori o tome. Plan je da se Sirija SPOJI sa Golanskom Visoravni. Za sada . Potom IDU DALJE...
Препоруке:
14
0
107 уторак, 17 новембар 2015 09:15
Beric Momir
Svaka cast gospođo .Podrzavam vas komentar .Zalim sve zrtve ali taj narod mora upitati svoje politicare kakvu vanjsku politiku vode.
Препоруке:
10
1
108 уторак, 17 новембар 2015 09:24
Трећепозивац
Од прве до последње речи подржавам текст госпође Степанов.
Француска власт, деценијама, (као и већина земаља дивљачког запада) води дивљачку политику коју општом халабуком и таламбасима прекрива плаштом тобожње демократије, људских права, слободе, лепоте...
Шта сад треба очекивати?
Убеђен сам да ће доћи до ескалације дивљачког бомбардовања свега и свачега што је на тлу оне територије коју су западњачки монструми одредили као свој "национални интерес", макар то било са дијаметрално супротне стране глобуса.
Ко ће ту страдати и како?
Само "исламистички терористи", њихови војни ресурси, војна инфраструктура. Понекад ће доћи и до "колатералне штете".
Тако ће нам непрекидно, из сата у сат, са свих националних ТВ објашњавати "комуњарско-константиновићевско-грађанистички олош" (позајмљен цитат).
Јер, ЕУ нема алтернативу! Са Србима или без њих! (Да ли се ико сећа манијака који је ово јавно изрекао и јавно заступао?)
Препоруке:
10
2
109 уторак, 17 новембар 2015 09:40
Denis
Bravo ,hvala velika Gospodjo,ovako misli vecina srpskog naroda koji ima dar prepoznavanja,za razliku od nosioca vlasti koji su se izgubili,u podanistvu, obmanama,novcu,i ludilu odrzanja politickog ludila.Jadna Srbija!!!
Pogledajte nebo nad Beogradom jutros!Vredno rade "Prijatelji" iz Evrope jer nas "postuju".
Препоруке:
11
2
110 уторак, 17 новембар 2015 09:41
Trotočkasti Ujka Vasi
Opšte je poznato da je glavni i jedini pokretač ultimativno bombardovanja Srbije i Crne Gore bio SAD, UK i Nemačka! Francuska i Italija su u svemu tome kao zemlje u potčinjenom položaju bile marginalne. Kao takve pokušavale su mnogo da nam ublaže i svoju savest operu. Za ove tri SAD UK i Nemačku savest ne postoji.
Otuda moja intervencija.
A vaše konstrukte o Oluji više govore o vašem ograničenju nego o mom.
Čitajte majora Binela ako niste ili Ogara još jednom linkovi pa ćete videti da je francuska vlada podjednako ne francuska kao i srpska, recimo. A De Golu nikada ne treba zaboraviti zahvalnost što Tita nikada nije prihvatio! Kao i ono da je Evropa bez Rusije nekompletna. Imaju Rusi dovoljno pameti da se postave kako treba prema ovome.
Da je bilo u SAD ili UK ili Nemačkoj, razumeo bi sve vaše sentimente i komentare, ovako je slučajno ili ne? to u Francuskoj!
Dopustili ste sebi da najružnije izađe iz vas a to nije dobro samo po vas! Inače imate sjajne radikal komentare
Препоруке:
12
1
111 уторак, 17 новембар 2015 10:28
Milos
@ Ana

Niposto ne opravdavam francusku drzavu za ono sto nam je cinila i sto nam cini. Samo kazem da treba da radimo na pridobijanju podrske te zemlje, koja ce jednom shvatiti (a sada je verovatno najbolja prilika za to u poslednjih 25 godina) da ne moze igrati kolo na sopstvenoj sahrani.
Препоруке:
4
5
112 уторак, 17 новембар 2015 10:33
biljana
Svaka cast! U potpunosti osećam sve što je gospođa napisala.
Препоруке:
11
1
113 уторак, 17 новембар 2015 11:09
АНАЛИТИЧАР
Диван текст госпође Радојке . Са једне стране јој је као хуманој особи жао страдалих људи а са друге стране позива на одговорност власти Француске које су у задњих 25 година радиле јако лоше ствари према нама Србима и свим Југословенима . Такође су у праву наше патриоте који кажу да никада српски народ не смије заборавити Пјер Анри Бинела француског официра који је српској војнообавештајној служби дао комплетне мапе напада на Србе 1999-те , ту је велику ствар ударио наш родољуб Југослав Доминик Петрушић , затим војнообавештајна служба легендарни Генерал Јован Милановић који је својим каналима извукао комплетне планове НАТО-а из Брисела гдје ће тући по Србима , мапе , локације , планове НАТО-а . Велико хвала генералу Пјер Мари Галоа великом пријатељу Срба који је Слобу Милошевића савјетовао да може ратовати са НАТО-ом само ако има систем С300 или нуклеарну бомбу и нудио се да у Русији набави Србима најмоћнија оружја , тада је нажалост у Кремљу био Председник Јелтсин а не Путин
Препоруке:
10
4
114 уторак, 17 новембар 2015 11:17
АНАЛИТИЧАР
- Наставак 2 -

Да завршим мисао о дивном патриотском тескту госпође Радојке о Французима . Ту треба додати да Александар Вучић још једном доказује да је његова наклоност Русији ЛАЖНА јер након трагедије Руса на Синају у Египту а погинуло је чак преко 220 особа није обојио ни једну зграду у Бгд бојама руске заставе али јесте обојио по Београду објекте у бојама француске заставе након трагедије у Паризу.

Е сада ја не бих био ја када бих прихватио званичну верзију догађаја. Читао сам информације независних извора који кажу да је ПАРИЗ чиста НАТО провокација у склопу операције ГЛАДИО. Ево доказа, у француском листу PARIS MATCH још 12-ог Октобра 2015-те су најавили велике терористичке нападе на Француску, ко може најавити терористичке нападе са СИГУРНОШЋУ ако их сам не планира, притом су казали да Француска није способна да их спречи. Држава која је велика војна и полицијска сила у ТОП 5 најјачих држава света сама најављује да није спремна да спречи напад
Препоруке:
13
3
115 уторак, 17 новембар 2015 11:28
Гладио
Одлична напомена када је реч о Гладио операцији. Уосталом брзо ћемо се уверити, ако буде на изворишту Гладио операција онда то није та операција. Али спреман сам да се кладим да неће бити тамо, као што ни Француска није случајно изабрана, после пада Саркозија, амерички загрљај и претње Француској добијају на убрзању а Оланд је ионако мекушац!
Препоруке:
19
0
116 уторак, 17 новембар 2015 11:31
Моја солидарност
је уз српкињу у Паризу http://www.alo.rs/deco-zapalite-svece-za-nasu-ljilju/18870
и осталих 13 Срба које су манијаци покосили.
Препоруке:
14
0
117 уторак, 17 новембар 2015 11:54
Јована
https://pbs.twimg.com/media/CT41kOGWwAAbV5C.jpg
Препоруке:
4
0
118 уторак, 17 новембар 2015 12:10
vlado
borimo se protiv kratke pameti
Препоруке:
8
0
119 уторак, 17 новембар 2015 14:15
Никад у НАТО и ЕУ
Сад се сви у Србији помамише да шире заставе Француске

Не слажем се са овим "сви", остало је у реду.
Препоруке:
10
0
120 уторак, 17 новембар 2015 14:42
Ујка Васа за Три тачке
Мој коментар је изазван честом појавом да се о историјским догађајима суди на основу појединачних случајева. Међутим, суштину једне историјске појаве одређује само оно што је ДОМИНАНТНО. Појединачно се јавља као изузетак који не мења- НИТИ МОЖЕ ДА ПРОМЕНИ - ту суштину и њен начин испољавања.
Нису сви Немци милитаристи, али је Немачка ипак започела Први а затим и Други светски рат; ни сви Хрвати нису склони "финалном решењу" за Србе у Хрватској, али се у Хрватској ипак десио Јасеновац а затим и "Олуја"; ни сви Французи нису били за бомбардовање Србије али је Француска ипак учествовала у НАТО агресији и сада наставља да води прошиптарску дакле антисрпску политику.

Људски је тражити позитивно и у негативним појавама. Али то није реално. Чињеница да појединци у Француској гаје пријатељска осећања према Србима не мења природу француске политике према Србији. Ти појединци су - као и "Лађа Француска" и де Гол - изузетак. Суштина је политика (нео)колонијалне силе.Са тим се треба помирити.
Препоруке:
9
6
121 уторак, 17 новембар 2015 14:50
Три тачке за Ујка Васу
Наша разлика произилази из мог отпора генерализацији и инсистирања на личној одговорности а ваша иде у корист српских непријатеља јер ми смо управо жртве те генерализације.

Зашто би се са тиме помирили, како на крају коментара кажете?

Па управо је поента у томе да то не чинимо.

Зато је ваљда и Путин дао (једини, јер нигде другде није добила) Марин ле Пен кредит од пар милиона Евра.

Дакле, иде се на јачање другачије мислећих људи и њихову сарадњу, па тако и са не тако малобројним Французима који су узгред обојица наведених далеко од анонимуса!

То је била поента моје интервенције, да не грешимо и генерализујемо.

А што се Аустријанаца тиче, њихову душу и нашу спасава Хандке. Има таквих људи још од Швајцарске до Италије
Препоруке:
15
1
122 уторак, 17 новембар 2015 15:50
Паралела
Без коментара о солидарности у одсуству емпатије са србским непријатељима
http://www.nspm.rs/hronika/navijaci-bih-prekinuli-minut-cutanja-za-zrtve-napada-u-parizu.html
Препоруке:
8
0
123 среда, 18 новембар 2015 02:14
Realan
Ne mogu zaboraviti dan u maju 1999,oko oko podneva,u mom gradu,u mojoj ulici su padale kasetne bombe,tada je poginula i jedna trudnica. Niko nije žalio poginule civile u Srbiji,niti je nosio srpsku zastavu u znak solidarnosti... A za ove naše nazovi političare,što prodaju veru za večeru,što sami za sebe kažu da vode "mudru" politiku i priželjkuju Srbiju u NATO paktu,želim da kažem da pogledaju istoriju i vide kako su prolazile izdajice srpskog naroda.
Препоруке:
12
2
124 среда, 18 новембар 2015 13:38
I ne treba zaboraviti
ni major Binel (Francuz) isto misli da ne smemo zaboraviti svoju prošlost

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/reportaze/aktuelno.293.html:426095-Pismo-majora-Binela-Srbi-ne-smeju-da-zaborave-proslost

ili ne smemo zaboraviti i ovo što je rekao isti taj Francuz

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:452880-Pjer-Anri-Binel-Srbija-mi-je-druga-otadzbina

Meni svakako nisu muslimani koji su po Bosni odrubljivali glave Srbima a na Kosovu vadili organe neko sa kim ću da se solidarišem kada su Francuzi žrtve!!!!!
Препоруке:
8
1
125 среда, 18 новембар 2015 13:41
Ni ovo ne treba zaboraviti, uoči glasanja Francuske u UNESCOu
objavile Francuske novine

http://www.in4s.net/index.php/zan-ogar-prijem-kosova-amnestirao-bi-ovk/

ali vrh je njegov intervju na franc o tome da je Evropa umrla u Prištini, deo prenosi Danas

http://www.danas.rs/danasrs/kultura/evropa_je_skoncala_u_pristini.11.html?news_id=291781


Otuda moja solidarnost i sa 14 Srba u teškom stanju i ostalim nevinim žrtvama u Francuskoj!
Otuda odsustvo razumevanja za muslimanske degenerike i kukavice religiozne fundamentaliste, koji su od Kosova do Francuske posejali smrt nevinim hriscanima!
Препоруке:
7
1
126 среда, 18 новембар 2015 13:52
Mladi Francuz na ponos svih
Ajde nadjite Amerikanca, Nemca ili Engleza koji to što Binel, Arno i Gujom pišu i rade i uradili su za Srbiju????

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/531673/Za-decu-20-tona-garderobe


Ko je od vas odneo toliko garderobe ili kročio uopšte na Kosovo i Metohiju kao što on čini???

Otuda zahvalnost, otuda bol i saosećanje sa žrtvama francuskim narodom i srbskim žrtvama u Parizu a odsustvo razumevanja za njihovu kao i našu vlast a ogromna osuda muslimanskih kukavica koje su glave Srbima u BiH i na Kosovu i Metohiji činili zverstva nad Srbima!!!

Otuda moje posledično odsustvo empatije ako se sve ovo odigra na teritorijama u prvom pasosu navedenih zemalja a nece! i to je jasno zašto baš Francuka!
Препоруке:
7
1
127 среда, 18 новембар 2015 14:24
@ (Mladi Francuz na ponos svih)
"Ajde nadjite Amerikanca, Nemca ili Engleza koji to što Binel, Arno i Gujom pišu i rade i uradili su za Srbiju????"

A da to nije još jedan od razloga što su militantni "muslimani" izabrali Francusku za terorističke napade? Suština dogadjaja nije u tome što mislimo da jeste. Toliko je skrivena da ne možemo ni da je zamislimo.
Препоруке:
8
1
128 среда, 18 новембар 2015 16:30
Млади Француз на понос свих
Управо то хоћу да кажем све време.
Како време одмиче ето и у Копенхагену се ето ништа није догодило а и неће јер су близу аутора ових напада, ни у Шведској ни у Немачкој, само у Француској други дан заредом...
Препоруке:
7
1
129 среда, 18 новембар 2015 18:26
АНА
@Realan

Ни ја не могу да заборавим ни један једини дан бомбардовања, а посебно памтим дан када су у нашем месту сахрањивали младића од 19 година, сина јединца у оца и мајке. Погинуо је када је бомбардована болница ''Драгиша Мишовић'' у Београду. У току сахране су поново падале бомбе, и сада ја треба да се подсећам како су поједини француски интелектуалци и по који официр уз нас.
Такво размишљање препуштам интелектуалним млитавцима, а реалан и свестан човек памти ко нас је бомбардовао.
Препоруке:
6
3
130 среда, 18 новембар 2015 18:40
Стражар
@Ni ovo ne treba zaboraviti, uoči glasanja Francuske u UNESCOu

Шта је писало у новинама у Француској и шта је ко рекао у Француској ОВДЕ НИЈЕ БИТНО!!!
Битно је како је, то јест за кога је Француска гласала у УНЕСКО.
Хтели ви то признати, или не - то је непријатељски чин према Србији и то на државном нивоу. Чин који је по нас могао да има катастрофалне последице!
Колико се сећам ауторка је јасно нагласила да јој је жао сваке невине жртве.
Ви разводњавате суштину. Овај осврт госпође Степанов није ни примарно, ни уопште окренут против Француске, него је гласно негодовање против селективне ''ожалошћености'' нашег државног врха, против његовог лицемерја. То просто не може бити предмет расправе јер је у тексту речено све.
Препоруке:
5
5
131 среда, 18 новембар 2015 19:08
Ау
@Mladi Francuz na ponos svih

Naravno da je plemenitost pojedinaca u Francuskoj svakako vredna pomena, ali ne treba tako negirati da u državama koje ste naveli nema plemenitih pojedinaca. Ima.
Međutim ni jedni ni drugi se ne uklapaju u temu teksta povodom kog se vi javljate kao komentator. Ovde je reč kako o udvoričkoj srpskoj vlasti, njenoj neukusnoj selekciji žrtava tako i o agresivnoj francuskoj državi.
Препоруке:
4
5
132 среда, 18 новембар 2015 20:52
Odgovor Au
Svakako disproporcionalan odgovor Vučića povodom ruske i francuske tragedije je evidentan.

Ali za to nam Francuska nije kriva!

Da bismo shvatili koliko je Vučić poguban po Srbe nije nam potrebna Francuska, dovoljno je samo da odemo do administrativnog prelaza sa KiM ili pročitamo Briselski sporazum.
Препоруке:
8
1
133 среда, 18 новембар 2015 20:55
Nedoslednost komentatora
Ako ste branili Jankovića koji je u Vučićevoj vladi, zar zaista mislite da i dalje imate pravo da Vučića zbog Francuza napadate? vajni radikalni komentatori.

Svi smo mi Gojković, Dada Vujasinović, sudija koga Dunav proguta a danas ministar pravde istim rečima preti da će je Dunav odneti, nimalo za odbranu, Dolovčevoj!

Uostalom, radikali na ovom sajtu, gde ste bili da ga sprečite ovih dvadeset godina*! Nečista savest biće pa da udarite po Francuzima onako junački kad već svi pređoste kod Vučića, pa onako indirektno.
Препоруке:
5
1
134 среда, 18 новембар 2015 21:00
Џаба се једите
Нису Французи како госпоџа збори на крају непријатељи ни наших предака а ни наши, отуда читајте Бинела и Огара, а неће ако их уопште и буде од арапа, бити ни наших потомака. У томе је ауторка дубоко у криву.

Наши непријатељи су САД, УК и Германи.
Препоруке:
5
2
135 среда, 18 новембар 2015 21:41
Ау
@ Џаба се једите

Нису Французи како госпоџа збори на крају непријатељи ни наших предака а ни наши, отуда читајте Бинела и Огара, а неће ако их уопште и буде од арапа, бити ни наших потомака. У томе је ауторка дубоко у криву.

?????????

Како се нетрпељивост кад тад ипак искаже, макар кроз једно једино слово.
Толико о озбиљности коментатора.
Препоруке:
1
6
136 среда, 18 новембар 2015 22:15
Зашто Париз а не Москва?
Нико од коментатора се то није упитао. Изгледа да то никоме није чудно.
Тијери Мејсан (Thierry Meyssan), аутор бестселера „Велика лаж“ о нападу на куле 11. септембра, изнео је свој став о томе у тексту „La République française prise en otage“ који се може наћи и на Интернету www.voltairenet.org/article189275.html. Ко не зна француски може да кликне на „преведи ову страницу“. Преводи су генерално лоши али се може ипак схватити суштина онога што је аутор хтео да каже. А суштина је да се ради о освети нелојалном савезнику. Да, баш тако. А савезници су - према Т.М.– француска држава и Daesh. Daesh је последњи назив за ИСИС, ИСИЛ, ИД, Калифат или како се већ називала та творевину. Daesh је скраћеница од ad-dawla al-islamiya fil-Iraq wa ash-Sham, што на арапском значи „Исламска држава у Ираку и на Леванту“.
У тексту се наводи да је 13.11 ујутро у Паризу извршена генерална проба спремности службе ургентне медицине којој су присуствовали министар одбране и министар унутрашњих послова.
Препоруке:
6
1
137 среда, 18 новембар 2015 23:28
Џаба се једите
Управо сам читао тај чланак! Респект!
Препоруке:
5
0
138 четвртак, 19 новембар 2015 06:47
Stojan Stojanovic
Bravo! Svaka cast! Konacno da neki Srbin ima kicmu. A da jos dodamo i kome su prodavali oruzje za vreme kukavickih bombardovanja Iraka... Koliko su zemalja drzali u tihom ropstvu po Africi i svetu decenijama i muzli, muzli... Jos jedan mali dodatak: ako samo malo zagrebemo u proslost, i umesto flastera potrazimo stvarni, inicijalni uzrok rane, postace nam jasnije ko su ti tzv. teroristi. Nekada smo ih zvali, osvetnici, hajduci, partizani, pokret otpora itd. - mnogo prikladnijim imenima! Ali, "teroristi" je ne tako davno, lukavo smisljeno i to od strane najvecih terorista sveta, kako bi se izbegla pitanja "zasto vas napadaju" i "sta ste im vi prvi i bez provokacije uradili?". Da, u svakom pojedinacnom slucaju cete lako videti grupe hrabrih i duboko resenih pojedinaca da zrtvuju svoje zivote zadajuci makar i znatno manje udarce tim ogromnim teroristima, neuporedivo vece snage, kao jedini nacin da se makar kako suprotstave. Zar stotine hiljada tona bombi, raketa, cak i A-bombi nisu teror?
Препоруке:
3
2
139 четвртак, 19 новембар 2015 12:44
Ivan
Bravo !!!

Licemerstvo i hipokrizija političara opravdava teror najjačih država nad slabima, a oni ne smeju da se brane ???
Препоруке:
2
3
140 четвртак, 19 новембар 2015 13:33
Професионализам
Неко помену да је ауторка професор, чега не знам нити је лично знам, но свакако поздрављам храброст да се упусти на ову тему и своја размишљања изложи суду јавности.
Но, искрено видећете да ауторка о овој теми мало зна да би доносила судове и да би своје судове излагала јавности.
Прочитајте у данашњој Политици прилог на тему
Зашто Милошевић није желео Митераново пријатељство
Александра Апостоловског
који је базиран на разговору са најбољим зналцем српско-француских односа Др Батаковићем.
Он подсећа и на звона Опатије у Сан Денију после Косовске битке, подсећа на то да је спољнополитички део француске скупштине одбио признање Косова и Метохије док је то Саркози -амерички човек учинио, подсћа на то да нико 70година из Србије није положио у Марсељу венац на место Александрове погибије док су французи то радили све ове године јер је заједно са њим страдао и њихов министар, подсећа на Шираково спасавање мостова...
Препоруке:
7
4
141 четвртак, 19 новембар 2015 13:36
Професионализам 2
Најфрапантније сазнање је да је Франсоа Митеран понудио Милошевићу заштиту какву је Хрватска имала од Немачке и рекао му да је његов телефон 24 часа отворен за њега.
Овај то никада није урадио!
Комунисти су чудо и њихова деца као аутори или коментатори на НСПМу.
Искључивост коју ауторка уз непознавање чињеница генерализацијама исказује је ипак испод нивоа НСПМа иако покушај као што рекох ценим.
Препоруке:
7
3
142 четвртак, 19 новембар 2015 17:13
Ла Мартен
О србској историји није довољно говорити, већ је потребно певати!
Препоруке:
8
1
143 четвртак, 19 новембар 2015 18:11
Gospodo, koji govorite o neprofesionalizmu autora teksta, niste baš korektni komentatori. Pročitajte još jednom tekst.
Nije reč u njenom tekstu o istoriji odnosa Srbije i Francuske, nego o servilnom i udvoričkom ponašanju srpske vlasti koja se neprimereno ponaša kada su žrtve terora u pitanju.
Francuska je pomenuta u svetlu njene aktuelne politike prema Srbiji. Zar je to sporno? Da li nam je Francuska danas naklonjena? Je li glasala protiv našeg Svetog nasleđa na Kosovu i Metohiji? Jeste! Da nije francuska država možda promenila svoj stav prema Srbiji i njenom Kosmetu? Nije! Zar to danas treba da se zaboravi?
Tekst gospođe Stepanov, koliko sam ja razumeo nije ni istorijska ni politička studija, nego kratak osvrt na aktuelne događaje u Srbiji.
Tekst u ''Politici'' koji je sigurno korektan, kada su istorijski fakti u pitanju, i koji je i pisan sa tog aspekta, ne može biti povod da autora ovog osvrta prozivate da je neznalica i da je neprofesionalan.
Препоруке:
5
5
144 петак, 20 новембар 2015 03:57
Mrky
Cestitam Gospodji na ovako lepom komentaru u vezi Francuske. Ja sam nosio crnu traku na mojoj levoj strain 3 meseca u sred Amerike u znak zaloisti bombardovanja mog srbskog naroda. Mnogi sume pitali zasto? A kad sam im rekao zasto bili su saglasni sa monom. Danas se cudim na postupcima srbske vlasti I docek za Sotenberga koji mu je priredjen od strane vlasti koja se solidarise sa NATO u pridruzivanju za MIR? - Koji to mir NATO zastupa? Verovatno ISIS. Vlast srbska nema hrabrosti, to su kukavice koje se dodvoravaju nasim donedavno teroroistima. Volim sto je presdnik Vucic rekao: "Volimo Francusku isto toliko koliko I Francuska voli Srbiju" ja tumacim to na svoj nacin. Vladimir Putin nebi trebao Srbiji da da pomoci ni pola dinara. Srbija nije oznacila dan zalosti zbog stradalih putnika Ruskog aviona koji su duplo vise stradali nego Francuzi a za Francusku su skoro I kloozete po Srbiji ofarbali u tri boje plavo belo o crveno.
Препоруке:
3
2
145 петак, 20 новембар 2015 07:07
Ујка Васа @ Професионализам
1.
Реченица из текста Апостоловског на коју се позивате гласи:
“... Батаковић наглашава да је последњи покушај обнављања пријатељства са француске стране била понуда србофилски настројеног председника Франсоа Митерана да помогне Србији на начин на који је канцелар Хелмут Кол помогао Хрватској. Милошевић се, међутим, наљутио због Бадентерове комисије и никад му се није јавио иако му је Митеран рекао да је телефон отворен 24 часа.“

Батаковић и Апостоловски су изоставили битне чињенице које доводе читаоца у заблуду. Те чињенице су следеће:
Робер Бадентер је био човек од највећег Митерановог поверења.
Препоруке:
4
0
146 петак, 20 новембар 2015 07:17
Ујка Васа @ Професионализам
2.
Слепо верујући у француско-српско пријатељство и у Митераново србофилство, Милошевић прихвата – што није био дужан – да се у оквиру ЕУ (а не УН) формира комисија на челу са Бадентером која ће са становишта међународног права размотрити захтеве република. Бадентер формира комисију која доноси одлуку да су административне границе у Југославији заправо државне границе чиме су потврђени сви територијални захтеви Хрватске подржане од Хелмута Кола и истовремено стављена тачка на било какву могућност српске стране да избори неко друго решење.
Имајући у виду блискост Бадентера и Митерана, јасно је да Бадентер није могао донети такву одлуку без сагласности читавог политичког врха Француске и Митерана лично.
После те одлуке која је била дефинитивна, Митеран нуди да помогне Србији на начин на који је Кол помогао Хрватској (?????) рекавши да је његов телефон отворен за Милошевића 24 часа.
Милошевић му се никада више није јавио. Не би ни Свети Сава да је био на Милошевићевом месту.
Препоруке:
4
3
147 петак, 20 новембар 2015 07:30
Бошко Љуштина
Хвала свима онима који мисле на овај начин. Има нас још који правилно схватају свет ма како превртљив и лажан био. Огроман број правих интелектуалаца је напустило Србијицу. Оно нешто добродушних Срба што је остало нема правог вођу, бори се за голи живот и нема времена за размишљање. Наш народ верује у добро и зато лако опрашта. Историја је показала да Српском народу треба један Путин, Стаљин или Милош, нека имају али да воле свој народ пре свега. Не треба нам нико ко гледа, прима и милује странце а не помаже својом ближњима. Из свих ових разлога свесрдно поздрављам написани текст јер Срби су и даље у врху са бројем жртава и првом и у другом и овом специјалном трећем светском рату. Нису само Срби ти који не примећују да је рат у пуном јеку, Трећи и Светски.
Препоруке:
2
2
148 петак, 20 новембар 2015 10:54
Професионализам Ујка Васи
Поздрављам ваше више него вредно појашњење око Бадентерове комисије.

Не бих да судим а камоли да одем толико далеко као и Ви и устврдим да би Свети Сава урадио исто што и Милошевић, наиме,не би се обратио за помоћ и савезништво са Француском.

Са друге стране, склони сте да у функцији дрвеног адвоката ауторке коментаторима стављате на душу и нешто што они нису и рекли, стога, сем поздрава ваше интервенције не бих да улазим у даљу полемику са вама.

Мислим да вам недостаје беневолентност за недостатак чега управо друге оптужујете поводом ауторкиног текста.
Препоруке:
6
1
149 петак, 20 новембар 2015 11:00
Ујка Васи
Јел ви то некога браните тако што тога што браните једино Ви називате - непрофесионалним и незналицом?!

Наиме, једино сте ви тако окарактерисали ауторку?! Па онда је као браните?! Јел то неки радикалски рукопис, шта ли код Вас?

Не до Бог да икога тако браните! као ни радикали што породише овог данас што је гори да гори бити не може!
Препоруке:
6
2
150 петак, 20 новембар 2015 13:43
mila w.
Pre niki dan voditeljka jednog priloga na RTS-u, pocela je emisiju divljenjem za francuze koji su pevali "marseljezu".

I Srbi su stajali na mostovima 1999. i pevali, ali niko ih nije cuo.
Препоруке:
2
2
151 петак, 20 новембар 2015 14:10
Ујка Васа
1.

@Професионализам, 20. новембар 9:54
@Непотписан , 20. новембар 10:00

Нити сам кога бранио нити сам кога нападао, нити кога оптужујем, нити са ким полемишем. Као што сам јасно написао моја намера је била ДА ДОПУНИМ ТЕКСТ Апостоловски-Батаковић чињеницама. Коментар сам насловио на „Професионализам“ искључиво зато што се у коментару под тим ником налази цитат текста на који се позивам и који сам допунио.
Не знам да ли је коментаре од 9:54 и 10:00 написала иста особа али морам да скренем пажњу на две неистине из тих коментара.
Прво, ауторку текста нигде нисам поменуо а јаш мање назвао „непрофесионалном незналицом“. Желим јасно да кажем да о госпођи Степанов имам изузетно високо мишљење и да сматрам да је овај њен текст сјајан.
Препоруке:
3
4
152 петак, 20 новембар 2015 14:12
Ујка Васа
2.

Друго, нетачно је да сам „устврдио“ како се ни Свети Сава као ни Милошевић „не би обратио за помоћ и савезништво са Француском.“ Написао сам да му не би телефонирао после одлуке Бадентерове комисије – а то је нешто сасвим друго.
Наиме, управо верујући Митерану и савезништву са Француском, Милошевић је одлучио да Митеранов пријатељ Бадентер формира комисију при ЕУ која ће донети мишљење о спору Србија/Хрватска са становишта међународног права. Нормално је иначе било да се та комисија формира при УН.
На запрепашћење Милошевића али и многих међународних правних експерата, Бадентерова комисија је потврдила став Немачке чиме је Србија била дефинитивно онемогућена да се избори за неко друкчије решење.
Препоруке:
3
4
153 петак, 20 новембар 2015 14:41
Ујка Васа
3.
Дакле Митеранов близак пријатељ доноси решење које је неповољно за Србију и које се више не може мењати. После тога Митеран нуди Милошевићу да му помогне – како? Истовремено је спреман да са њим телефонски разговара.О чему? О чему да разговара после одлуке свог најбољег пријатеља која је катастрофална за Србију и која се више не може променити?
Препоруке:
3
3
154 петак, 20 новембар 2015 18:59
Ујка Васи
Ајде прочитајте ваш коментар у коме оптужујете коментатора за неизречено да је назвао аутора незналицом, ни један коментатор то није рекао, сем вас. Може бити да нисам пажљиво читао.

Иначе, озбиљан државник се ипак распита ко је Бадентер бар има службу која то зна, додуше на челу његове је био Ленгли човек кога је иста организација ослободила Хага, зар не? то себи Свети Сава свакако не би дозволио, признаћете? да се послужим вашим поређењима.

Није Митеран крив што неко није за државника, пре него што се ослони на пријатеља од пријатеља, разумећете ипак нису то трице, то су Срби и србска судба и земља! предају се информације и тражи се други човек ако Бадентер није доба

А оно о поређењу Милошевића и Светог Саве, такође прочитајте у сопственим коментарима.

Уосталом лепо је на својим коментарима осетити ЗЛУРАДУинтерпретацију коју приређујете другим коментаторима. То је била једна од поенти.
Препоруке:
4
2
155 петак, 20 новембар 2015 19:16
Алцхајмер
Ајде да се мало подсетимо како су Французи, Грци и остали протествовали против бомбардовања Србије

http://slobodnimediji.com/srbija/dodaci/saznajemo/1889-luumos
Препоруке:
4
1
156 петак, 20 новембар 2015 19:18
Или ово
http://www.telegraf.rs/vesti/1858340-mnogi-ovo-sad-zaboravljaju-evo-kako-su-francuzi-99-branili-srbe-od-bombadovanja-foto

или ово

http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1858013-evo-zasto-su-srbi-i-francuzi-zauvek-bili-i-ostali-prava-braca-foto
Препоруке:
4
1
157 петак, 20 новембар 2015 19:57
'Alo!
@Алцхајмер
@Или ово


Kakve veze to ima sa današnjicom i sa tekstom?
Niko ne poriče da se to dogodilo. Mi nismo zaboravili, ali Francuzi jesu, pa nas bombardovali, priznali Kosovo, glasali za Kosovo u UNESKO!!!
A tek Kušner i Žuta kuća ...
Dosta više sa odbranom one Francuske koje više nema.
Препоруке:
1
3
158 петак, 20 новембар 2015 20:45
Alo u
Nema ni te Francuske ni negdasnje Srbije ali ce ih biti.
Ovi napadi na Francusku nisu slucajni. Putinova pomoctj kredit NF u isto je pomoc nekoj drugoj Francuskoj od druge Rusije. D akle moramo se boriti da se drugacije snage ojacaju.
Препоруке:
5
0
159 петак, 20 новембар 2015 22:01
'Alo!
@ Alo u

U pravu ste!
Moramo se boriti da vratimo lice Srbiji.
Na Francuzima je da se bore za sebe.
Rusija će uvek podržati takve procese. I koliko se vidi -- već podržava!
Препоруке:
3
0
160 петак, 20 новембар 2015 23:02
Bob
Ne branite Francuze. Kao što su sve Srbe smatrali za zločince, zato što je (navodno) Miloševićev režim bio genocidan, eto, ja sad kažem: svi Francuzi su odgovorni za bombardovanje, kreteni i pokvarenjaci koji pomažu šiptarima i uništavaju pravoslavlje. To je to. Nekoliko pojedinaca ništa ne znači, sve dok:

Francuska ne postane slobodna država i povuče priznanje republjike. Do tada, to su samo blentavi frenčmeni... pudljice.
Препоруке:
3
2
161 субота, 21 новембар 2015 07:48
Ујка Васа за Непотписаног
1.
Ред би био да наведете датум коментара када сам ауторку текста назвао незналицом. А пошто то не можете јер такав коментар не постоји, онда бисте могли бар да престанете да понављате ту неистину.

Друго, пре бомбардовања 1999. у Србији је било опште прихваћено мишљење - и међу грађанима и међу политичарима - да је Француска пријатељска земља а Митеран србофил. И заиста, све до 1999. Француска није ниједним својим гестим на међународној сцени наговестила да би у некој ситуацији могла бити против Србије. Имајући то у виду, Милошевић се обратио Митерану који је именовао Бадентера за председника Комисије. Бадентер је био правник који се бавио уставним питањима и Митеранов интимни пријатељ али то је у очима сваког Србина могла да буде само гаранција његове објективности и добре воље према Србима. Дакле, том избору се није могло ништа приговорити.
Препоруке:
2
2
162 субота, 21 новембар 2015 07:50
Ујка Васа за Непотписаног
2.
Међутим, нико није могао да зна да се почетком 90-их година одлучивало и о судбини Европске економске заједнице. Немачка је уцењивала да неће прихватити продубљивање европских интеграција, стварање Европске уније и прелазак на евро уколико се не „удовољи демократским тежњама Словеније и Хрватске“. Француска је подлегла тим уценама а резултат је налаз Бадентерове комисије. Милошевић то све није могао да зна јер тек данас, када је Европска унија на низбрдици и када многи сматрају да је прелазак на евро био грешка, излазе на видело детаљи о тим за Европу драматичним годинама и затвореним састанцима шефова држава и влада ЕУ.
Препоруке:
2
2
163 субота, 21 новембар 2015 07:56
Ујка Васа за Непотписаног
3.
Коначно, ко се државнички понео у целој тој причи? Милошевић је био наиван и лаковеран, Митеран је био слабић јер је подлегао уценама Немачке, а Хелмут Кол је - рекло би се - једини државнички бранио интересе Немачке. Ипак, постоји једно „али“. Испоставило се да је и он лаковеран и наиван па је једну анонимну хемичарку из Источне Немачке довео да буде министарка за омладину и женска питања у његовој влади. Није ни сањао да ће га та анонимна особа прилично неславно отерати са места канцелара ујединитеља.

А сад, Непотписани, поздрављам се са вама. Искрено вам желим све најбоље – до неке мање жустре полемике.
Препоруке:
2
2
164 субота, 21 новембар 2015 15:51
Ујка Васи
Полемика са вама што се мене тиче свакако није била жустра, само јалова.
Саговорник који не уважава аргументе другога и није саговорник.
Остајте здраво!
Препоруке:
2
2
165 субота, 21 новембар 2015 15:53
Ујка Васи
Да не буде непотписани нека буде Ујка Ђоле кад вам је баш стало до потписа попут вашег ваљда?!
Препоруке:
2
2
166 субота, 21 новембар 2015 23:22
Ујка Васа@ Ујка Ђоле
1.
Кажете да саговорник који не уважава аргументе другога није саговорник. Тачно. А још мање је саговорник особа која своју измишљотину проглашава за аргумент и на тој лажи развија „поенту“ у полемици. А то је управо ваш случај.

Цитирам вас: „Ајде прочитајте ваш коментар у коме оптужујете коментатора за неизречено да је назвао аутора незналицом, ни један коментатор то није рекао, сем вас. Може бити да нисам пажљиво читао.“ „Уосталом лепо је на својим коментарима осетити ЗЛУРАДУ интерпретацију коју приређујете другим коментаторима. То је била једна од поенти.“ (20.новембар 17:59).

Врло је једноставно проверити мојих неколико коментара и утврдити да ја апсолутно никога нисам оптужио да је аутора назвао незналицом а још мање да сам ја то учинио. Али ви инсистирате на тој лажи, од ње правите „једну од поенти“ и још замишљате да неко треба ваше измишљотине да третира као аргументе.
Препоруке:
3
0
167 субота, 21 новембар 2015 23:25
Ујка Васа @ Ујка Ђоле
2.
Што се тиче потписа, то је правило на оваквим сајтовима да би коментатори могли да комуницирају. Иначе мени није стало ни да ви пишете, ни да се потписујете ни да тај потпис буде попут мог.
Препоруке:
3
0
168 понедељак, 23 новембар 2015 14:53
slavica
bravo
Препоруке:
2
0
169 уторак, 24 новембар 2015 17:17
Pavle
Svaka cast !
Da je vise ovakvih javnih komentara, mozda bi se minorno promenila svest gradjana Srbije.
Kontrolori medija - vladajuca stranka, ispira nam mozgove sa ulaskom u Evropu, koja se raspada a nas ponizavaju ucenama....
Препоруке:
2
0
170 четвртак, 26 новембар 2015 14:51
NADA
Ovom tekstu Se ,apsolutno, nema potrebe da doda ili oduzme i jedna rečenica ,rec ili slovo !!!!SVE JE TU ,NA PRAVOM MESTU; tu gde treba da bude.Apsolutno se slazem sa Vama : sa svakom Vašom rečenicom ,reči i slovom!Sigurna sam da se mnogi slažu ali ĆUTE .....Sigurna sam da će za sve njih ,koji sada "MUDRO"ćute doći dan kada će morati da odgovore na suvisla i KONKRETNA pitanja svoje dece i unuka. Žao mi je što neću biti TU da čujem šta će odgovoriti na pitanje:KAKO STE SMELI DA ĆUTITE KADA SE SVE OKO VAS RUŠILO PROPADALO I NA SVE STRANE GINULI NEDUŽNI??!!!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер