четвртак, 23. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Виктор Орбан: Ислам никада није био део Европе; Петер Сијарто – Мађарска у поноћ затвара границу са Хрватском

Kоментари (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 16 октобар 2015 16:02
брљ
био је, само што то није у многим `уџбеницима`; толико су Турци били понижавали надмене Маџаре... А велика џамија има већ и у - `Сабатки` ... ?!
Узгред, за време турског вакта, и калвини су се у Угарској појавили ?
Препоруке:
16
1
2 петак, 16 октобар 2015 16:03
Данко
Како није, ево и званичница Федерика Могерини спремна је да стави дебелу и дугачку мараму, а можда и фереџу, како налаже ислам - видите ово http://www.iran.ru/news/photo/98018/Vstrecha_Hasana_Rouhani_s_Federikoy_Mogerini Само теби, Викторе, још то није саопштила бриселска врхушка. А тек нама шта све није рекла, а толико нам је већ рекла...
Препоруке:
19
0
3 петак, 16 октобар 2015 16:04
A mogao je
Da nije bilo najvnih Srba, koji su sprečili Turke da se probiju do vas, dans bi ste bili Turska.
Najveću grešku Srbi su napravili sto nisu saradjivali sa Turcima i pustili ih na Zapad da vas unište.
Препоруке:
24
1
4 петак, 16 октобар 2015 16:58
Umpalumpa
Prvi muslimani u Evropi su se pojavil kada su Mađari prodrli u Panonsku niziju i sa sobom doveli islamizovane sunitske Bugare, etničku grupu "Kalaze" ili "Kalize". Njhovi potomci već čitav milenijum opstaju u sred Mađarske u županiji Bihar. Bilo ih je u Podravini, Podunavlju, Sremu, oko Njitre u Slovačkoj, na Drini, u Dalmaciji. Mađari ih zovu "Besermenji" i koncentrisani su u mestu Hajdubesermenji u Mađarskoj. I nakon otomanske okupacije opstala je grupamađarskih muslimana hanefitskog mehteba sunitskog islama u ovj zemji.
Veliki mađarski revolucionari i nacionalisti su nakon sloma Košutove evolucije 1849. godine našli utočište u Turskoj i prešli na islam gde su nastavili i razvili vojnu karijeru: Jožef Bem, Ričard Gujon, Kmeti Jožef, Maksimilijan Štajn. Još krajem 19. vetnaestog veka je podignuta džamija u Budimu.
Препоруке:
13
3
5 петак, 16 октобар 2015 17:52
alal vam
Odlicno je da su Srbi na visini "istorijskog" zadatka i konstantni u netrpeljivosti prema Madzarima, pa prepricavaju nevazne podatke iz istorije.

Nije Srbima bitno sto ce mudzahedini, ako preplave Evropu, sigurno preplaviti i Srbiju. Ne, Srbima je, kao i uvek, vazno da KOMSIJI CRKNE KRAVA.

Za ovakve, ali i za one multi-kulti zamlate, evo malo informativnog stiva o realnoj situaciji na terenu, koju ne smeju da objave globalisticke medijske kuce:
http://pandora.kreativisti.org/svjedocanstvo-obicnog-covjeka-divljaci-a-ne-izbjeglice/

Hrvati i "Bosnjaci" nisu hteli Srbe za komsije, Srbima i Hrvatima se ne svidjaju Madjari, e pa sada ce svi da imaju ovu marabuntu za "DIVNE KOMSIJE".
Препоруке:
8
8
6 петак, 16 октобар 2015 17:59
onako
Naravno da islam nije nikako prihvatljiv evropskim narodima, dokazano i u praksi. Nikakvo trabunjanje o ropstvu pod Turcima, ili doseljavanju Madjara na ove sadasnje prostore, ne moze da opovrgne tu cinjenicu.

VIKTOR ORBAN i njegov ministar spoljnih poslova su RETKI RAZUMNI LJUDI u Evropi, koji NISU SPREMNI DA UNISTE SOPSTVENU ZEMLJU RADI GLOBALISTICKIH CILJEVA koje je osmislila grupa degenerika!
Препоруке:
17
3
7 петак, 16 октобар 2015 18:06
.
Orban laže jer i Mađarska je bila dio islamskog hilafeta pod Osmanlijama.I danas je islam dio Evrope, jer u Evropi žive i muslimani a imaju i svoje države (Albanija) i politički participiraju u državnoj vlasti (BiH).
Препоруке:
10
4
8 петак, 16 октобар 2015 18:42
Zvonimir Bgd 1

alal vam

Odlicno je da su Srbi na visini "istorijskog" zadatka i konstantni u netrpeljivosti prema Madzarima, pa prepricavaju nevazne podatke iz istorije.

Nevazne podatke iz istorije?! Kome je istorija nevazna, osudjen je da je ponovo na jos gori nacin dozivi. A istorija srpsko-madjarskih odnosa govori sasvim suprotno od onoga sto ste napisali. Konstantna netrpeljivost je kod Madjara, ne kod Srba. Pocevsi od njihovih pretenzija od doseljenja u X veku. Zatim, od kidisanja Zigmundove Ugarske na Lazareviceve posede zloupotrebljujuci iznurenost Srba posle Kosovskog boja u kojem su krvarili protiv muslimana braneci i sve hriscane iza sebe. Takve pretenzije i netrpeljivost postoje cak i u vreme srpskih seoba usled retorzije muslimanskih osvajaca. Da li je potrebno opisivati zverstva madjarske soldateske nad Srbima u 1. i 2.sv.ratu? Svetao primer premijera Pala Telekija je samo izuzetak koji potvrdjuje pravilo. Obrnuto, madjarskoj manjini je dobro u Srbiji.
Препоруке:
12
1
9 петак, 16 октобар 2015 18:57
Zvonimir Bgd 2
U najnovijoj proslosti, nastavila se konstanta netrpeljivog odnosa Madjarske prema Srbiji. Madjarska nac.manjina u Srbiji nije dozivela srpsku netrpeljivost cak ni u vreme kada je zvanicna politika Madjarske u svemu podrzala secesionizam nekih naroda bivse SFRJ na stetu srpskog naroda. Nisu Madjari u Srbiji imali problema ni u vreme NATO agresije na SR Jugoslaviju, kada je Madjarska sirom otvorila svoje nebo i etarski prostor za ubice Srba i njihovu lazljivu propagandu. Madjarska je priznala laznu drzavu "Kosova" koja je otcepila deo srpske teritorije. Verovatno i ovaj bodljikavi zid koji je Madjarska podigla prema Srbiji, po vama, nema veze sa netrpeljivostima?
Mislite da je to iskljucivo zbog azijskih izbeglica, koje, vidim, i vi proglasavate za divljake? Oni divljaci, a Madjari sa NATO koji bombarduje njihove domove i ubija njihovo stanovnistvo, nisu divljaci?!
Meni kao pravoslavnom Srbinu Orbanove reci mogu samo da imponuju. Pitanje je sta cemo dalje, kada i ovo prodje?
Препоруке:
11
1
10 петак, 16 октобар 2015 18:58
alal vam
Zvonimir Bgd 1

Moja tvrdnja nije bila da je istorija nevazna u principu, ali istorijski podaci koji su u ovoj diskusiji izneti su POTPUNO NEVAZNI, nicim ne korespondiraju, niti doprinose razumevanju SADASNJEG TRENUTKA i SITUACIJE.

Trenutno Madjari NE POKAZUJU NIKAKVU NETRPELJIVOST prema SRBIMA, vec STITE SOPSTVENE NACIONALNE INTERESE. To sto Srbi imaju placenicku vladu koja ne radi to isto, nego dopusta da horde upadaju u zemlju bez kontrole, to je problem Srba. Ne mozemo ocekivati da se Madjari solidarisu sa nama u nasem suicidu, kritikovati ih sto su podigli ogradu i imputirati im mrznju prema Srbima. To je SUMANUTO tanman onoliko koliko je SUMANUTA POLITIKA "SRPSKE" VLADE prema MIGRANTIMA.
Препоруке:
10
3
11 петак, 16 октобар 2015 19:22
alal vam 2
@ Zvonimir Bgd 2

Vi ste izgubili focus. Raspravljate o medjusobnim odnosima Madjarske i Srbije (o cemu naravno moze da se prica, i slazem se sa delom onoga sto ste naveli), a ne o ponasanju i medjusobnom odnosu dve drzave u ovoj KRIZI BIBLIJSKIH RAZMERA.

Ne shvatate da NEMAMO VREMENA za luksuz SALONSKE RASPRAVE o tome ko je kome vise "podmetao nogu" kroz istoriju, jer smo u ovoj opasnosti zajedno, a ona je MNOGO VECA od bilo kakvih MEDJUSOBNIH PROBLEMA Madjarske i Srbije. Posle ovoga verovatno nece ostati ni jedna hriscanska drzava, pa ce i ta prica biti irelevantna, a Madjari su to shvatili.

Ako niste u stanju da informacije o onome sta se desava prikupite van uzurpiranih medija, i kriticki ih obradite, onda cete do kraja (i kada vam budu upadali u kucu) verovati da su to "jadne izbeglice". Da, mislim da su divljaci, ne zato sto imam predrasude (naprotiv, dobar deo zivota sam proveo u sarenolikom okruzenju), vec na osnovu informacija. Pogledajte bar link koji sam dao.
Препоруке:
12
4
12 петак, 16 октобар 2015 19:49
Zvonimir Bgd @ alal vam 1
Istorija je uvek vazna za razumevanje sadasnje situacije.
Trenutno Madjari NE POKAZUJU NIKAKVU NETRPELJIVOST prema SRBIMA, vec STITE SOPSTVENE NACIONALNE INTERESE.

Da, trenutno. A posle? Sve po starom? To je konstanta o kojoj sam pisao. Nacionalni interesi se stite preventivom, a ne nervoznim saniranjem posledica koje su nastupile zbog zajednicke politike Madjarske sa NATO!
SUMANUTA POLITIKA "SRPSKE" VLADE prema MIGRANTIMA...Posle ovoga verovatno nece ostati ni jedna hriscanska drzava, pa ce i ta prica biti irelevantna, a Madjari su to shvatili.

Kasno su shvatili. Da su na vreme nesto shvatili, ne bi aktivno doprineli tome. Srpska vlada vodi suicidnu politiku, ali ne po pitanju migranata koji su posledica europsko-merkelovske dobrodoslice. Najpre izgona, potpaljivanjem ratnog zarista na BI, a zatim dobrodoslice rekama ljudi koji odande beze u obecanu EU.

Препоруке:
5
4
13 петак, 16 октобар 2015 20:02
Zvonimir Bgd @ alal vam 2
Ne shvatate da NEMAMO VREMENA za luksuz SALONSKE RASPRAVE o tome ko je kome vise "podmetao nogu" kroz istoriju

U vezi sa salonskom raspravom ko je kome podmetao nogu, potsecam vas na ono sto ste vi prvi napisali u svom komentaru:
Odlicno je da su Srbi na visini "istorijskog" zadatka i konstantni u netrpeljivosti prema Madzarima

Dakle, ako i ima salonske rasprave, vi ste je prvi otvorili svojom neistinitom tvrdnjom koju sam demantovao.

Pogledao sam link koji ste prilozili. Jedan Poljak se zgrazava nad evidentnim nevoljama koje uredjenim zemljama donose ratne izbeglice. Kao i kod vas, tako i kod njega sasvim izostaje kritika evropskih vlada koje su, vodjene americkom NATO politikom, izazvale UZROK ovoj pojavi. Biblijske razmere katastrofe ce tek usledititi. Razbacane kese, fekalije itd. su nista u odnosu na unistene drzave i ubijenu decu. A to je ono kljucno pitanje ovde. Medju najboljim drugarima imam Madjara iz Kanjize. On zna uzroke.
Препоруке:
7
2
14 петак, 16 октобар 2015 20:10
DrJelaBisic
Mislim sasvim suprotno.Ne samo da je islam deo evropske istorije(kako Balkana,Srednje Evrope,tako i zapadnih kolonijalnih sila,preko njihovih kolonija)Vec je,sto se tice religije,islam ozbiljna buducnst Evrope.Ako bi islam mogao da nadje tumacenj e,ucenje kojenije mizogino-on bi Evropljanima,koji traz duhovnost,bio sasvim prihvatjiv.Papizam i protestantizam su rekli svoje,i vise nemaju privlacnost za savremene Evropljane.
Препоруке:
5
9
15 петак, 16 октобар 2015 20:23
tačno Viktore...
... ni energenti arapskih država nisu bili deo evrope a bome su ih arčile evropske i američke države mnogo pre nego što su ovi nevoljnici krenuli ka onima koji su i generisali njihove izbegličke sudbine
Препоруке:
7
4
16 петак, 16 октобар 2015 20:46
DrJelaBisic
Mi stalno ponavljamo termin"hriscanska Evropa"a ta Evropa je umrla sa francuskom burzoaskom revolucijom.Savremena Evropa vec duze vremena ne samo da nije hriscanska,vec je,po svom pogledu na zivot,po svojim vrednostima-antihriscanska.Slicnoti izmedju hrizcanstva i savremene Evrope su mnogo manje nego izmedju islama i hriscanstva.
Препоруке:
6
6
17 петак, 16 октобар 2015 20:52
alal vam 1
@ Zvonimir Bgd 1: „Da, trenutno. A posle? Sve po starom? To je konstanta o kojoj sam pisao.”

O „posle” se moze razmisljati kada (ako) se prevazidje ova nesreca. A nece ni biti „posle” ako se „sada” rasplinjavamo u analizama koje nisu relevantne, i ne resavamo stvarni problem.

U ovakvim okolnostima se nacionalni interesi ne stite pretresanjem „uloge NATO u svetskoj revoluciji”, jer je to tragikomicno grandomanski, narocito ako ste jadni protektorat kao Srbija (a ni Madjarska nije nesto u poziciji).

Nacionalni interesi se stite racionalnim, efikasnim odgovorom na krizu, i potezima kao sto su bezbednosna procena, kontrola granica i prometa robe i ljudi,. I da, podizanjem zida ako je potrebno.
Препоруке:
6
4
18 петак, 16 октобар 2015 21:01
alal vam
@ Zvonimir Bgd 1
„Srpska vlada vodi suicidnu politiku, ali ne po pitanju migranata koji su posledica europsko-merkelovske dobrodoslice.”

Neverovatno da mozete ovo da tvrdite. Kvalifikacija politike daje se na osnovu opasnosti koju implicira po zemlju (prihvatanje bar pola miliona migranata), i ne moze se menjati u odnosu na uzrok krize (cak i da su je zaista izazvale NATO akcije na BI). Ma koliko tacno bilo da je NATO pravio „proleca” zbog svojih pljackaskih planova, isto toliko je netacno da su ove horde islamista - izbeglice.

Prvo sto ih je manje od 50% iz Sirije, a drugo zato sto u ostalim zemljama iz kojih dolaze rat traje vec nekoliko decenija, ili ga uopste nema . Dodajte i ocigledne pokazatelje u organizaciji, ko ih finansira, izjave samih migranata. Necete da prihvatite cinjenicu da su ovo migracije izazvane zlocinackim planom za destabilizaciju Evrope, koji se sprovodi uz pomoc kupljenih evropskih vlada. A sirijska kriza je samo ZGODAN PARAVAN za iniciranje migracija.
Препоруке:
5
4
19 петак, 16 октобар 2015 21:19
Sav cinizam EU...
Kaze Orban da Islam nikada nije bio deo Evrope,a smetnuo je s uma da ta ista EU,u cijem je sastavu i Madjarska i zajedno sa SAD,sve cine da naprave dvije islamske drzave na srpskim zemljama,KosMet i BiH.
Islam u EU vijekovima sluzi Zapadu za borbu protiv Rusa i Srba i zato ih i sada svesrdno podrzavaju,jer se dobro mzna ko su glavni neprijatelji Zapada,Rusi i Srbi.

I da ne zaboravimo,islamisti u Evropi su listom bili uz Hitlera i koristili njegove "europske vrijednosti",klanja,ubijanja,gusenja u gasnim komorama,nevinog naroda,zena i djece itd.Tu su se Madjari jako istakli kao krvoloci nad srpskim i jevrejskim narodom bacanjem zena i djece pod led u Novom sadu i progonom Srba i Jevreja,a ne nad islamistima,jer su bili na istoj strani.
I Srbi opet fino i ljudski docekuju muslimanske izbjeglice sa istoka,a Madjari im stavljaju zicane ograde.A,zasto Madjarska priznaje "nezavisni islamski Kosmet",kako to shvatiti?
Pa,kao zapadni katolicki cinizam.
Препоруке:
6
1
20 петак, 16 октобар 2015 21:39
alal vam
@ Zvonimir Bgd 2: „Kao i kod vas, tako i kod njega sasvim izostaje kritika evropskih vlada koje su,...NATO politikom, izazvale UZROK ovoj pojavi.”

Tu gresite – UZROK nisu samo NATO akcije, one su bile OKIDAC za pocetak sprovodjenja plana napravljenog mnogo ranije. NISU OVO IZBEGLICE, vec ekonomski migranti kojima je NEKO DAO po 10000 dolara da se POKRENU.

Tema i nije ZASTO su OVDE, jer bismo onda DISKUTOVALI o mnogo gorim stvarima nego sto je konvencionalni imperijalisticki rat NATO-a. Tema je KAKVI su, i KAKVE su SANSE da se UKLOPE u EVROPSKU CIVILIZACIJU ? Procitajte i druge info na onom portalu (npr. KRIMINALNE AKTIVNOSTI „IZBEGLICA”), o kojima mediji NE SMEJU da PISU, jer se NE SME KVARITI SPINOVANJE i VIDETI REALNA SLIKA .
Ako ipak verujete u bajke, zar se niste bar zapitali KAKVI su to LJUDI (a NAJVECI DEO su VOJNO sposobni MUSKARCI) koji KUKAVICKI NAPUSTAJU, UMESTO da BRANE SVOJU ZEMLJU od NATO zlocinaca, koje po vama Srbija i Madjari treba da "napadaju" (bar verbalno)
Препоруке:
5
4
21 петак, 16 октобар 2015 21:54
Zvonimir Bgd @ alal vam
U ovakvim okolnostima se nacionalni interesi ne stite pretresanjem „uloge NATO u svetskoj revoluciji”, jer je to tragikomicno grandomanski, narocito ako ste jadni protektorat kao Srbija (a ni Madjarska nije nesto u poziciji).
Nacionalni interesi se stite racionalnim, efikasnim odgovorom na krizu...

Kada ste jadni protektorat, tada nema govora o bilo kakvoj zastiti nacionalnih interesa. Dotakli ste sustinu - ne postoji suverenitet, samim tim ni suverene odluke i mere zastite nacije. U protektoratu vi slusate naredjenja protektora i, dok god se mirite sa takvim stanjem, sprovodite politiku koja nije u vasem, nego u interesu protektora. Otuda i moja tvrdnja da je politika srpske tzv."vlade" prema izbeglicama zapravo posledica eu-merkelovskog naredjenja koje stihijski i neuspesno pokusava da sanira posledice prethodne neuracunljive i halapljive politike tih istih protektora. Sta vam vredi dijagnoza opasnosti, ako vam vezuju ruke?

Препоруке:
1
2
22 петак, 16 октобар 2015 22:09
UNISTENA ENERGIJA
SVU TU ENERGIJU KOJU EVROPSKI MINISTRI TROŠE NA KOJE BESMISLENE SEDNICE U VEZI MIGRANATA, TRBALO BI DA ULAZU NA PRITISAK NA USA I NATO DA OBUSTAVE SVOJE PLJACKASKE RATOVE. NOVAC KOJI SE TROSI NA OGRADE, I STVARAJU KAVEZE OD SVOJIH DRZAVA, BILO BI PAMETNIJE DA ULAZU U OPORAVAK ratom UNISTENIH DRZAVA.
NO VAMA, NATO CLANICAMA JAKO ODGOVARA KADA PLJCKATE NJIHOVE DRZAVE, ONDA VAM NE SMETA STO TO DOLAZI IZ ZEMALJA ISLAMA.
Препоруке:
3
1
23 петак, 16 октобар 2015 22:11
Zvonimir Bgd @ alal vam
S druge strane, svedoci smo izvesnog Orbanovog pokusaja da izadje ispod pandzi svojih protektora i vrati deo madjarskog suvereniteta, bez obzira na udruzenu hajku i osude koje iz EU pljuste sa svih strana. Madjarska vlada se u prvoj ozbiljnijoj krizi suocila sa cinjenicom da opstanak nacionalnog bica i kulture ima daleko vecu cenu nego evroatlantske integracije od kojih je ocekivala boljitak. Prva velika kriza je pokazala da su raniji proracuni sa EU bili pogresni i da u takvim situacijama velike drzave EU kompromituju savez u uniji na ustrb svih ostalih. Pocinju medjusobno da se ogradjuju, a EU sporazumi padaju po domino efektu. Medjutim, uzroci izbeglicke stihije poticu iz vremena te promasene politike, pa sada trpe svi, bez pravog resenja problema.
Necete da prihvatite cinjenicu da su ovo migracije izazvane zlocinackim planom za destabilizaciju Evrope, koji se sprovodi uz pomoc kupljenih evropskih vlada.

Pa o tome i pisem. Da li ce se otkupiti?
Препоруке:
2
1
24 петак, 16 октобар 2015 23:01
alal vam
@ Zvonimir Bgd 2: "Otuda i moja tvrdnja da je politika srpske tzv."vlade" prema izbeglicama zapravo posledica eu-merkelovskog naredjenja koje stihijski i neuspesno pokusava da sanira posledice .... politike tih istih protektora. Sta vam vredi dijagnoza opasnosti, ako vam vezuju ruke?"

Slazem se da protektorat mora da se povinuje gazdama, ali nikako do nivoa ugrozavanja opstanka – jer onda vise nema sta da izgubi, a gazde nemaju cime da ga ucenjuju. Za gazdu protektorat i nije koristan ako nestane. U svakoj situaciji je moguce optimizirati i izvuci "najvise" u okviru "obaveznog".

Samo slepac od "srpskog" kancelara je mogao da nudi zbrinjavanje mudzahedina u vecem obimu nego sto je od nas trazeno, i to jos bez para iz EU. Nisu u EU bas budale da ocekuju nemoguce, ali mi jesmo budale sto tolerisemo ludilo i kradju domacih bandita.
Препоруке:
3
2
25 петак, 16 октобар 2015 23:28
alal vam
@ Zvonimir Bgd 2: „... Orbanovog pokusaja da izadje ispod pandzi protektora i vrati deo madjarskog suvereniteta, bez obzira na udruzenu hajku i osude...iz EU.”

Eto, sad vi hvalite Orbana, a smeta vam kad ga je hvalim. A hajka stize od „glavnih” placenika koji sprovode plan za novi svetski poredak , od onih koji se boje da su ugrozeni zatvaranjem madjarske granice, i od poneke multi-kulti zamlate. Medijski mrak, kao i propaganda o "jadnim izbeglicama", njihovo su delo.

Ponavljam, Merkel nije nemacki narod, a paraziti iz briselske birokratije nisu Evropa. Oni su placenici koji rade za interese globalista koji drze multinacionalne kompanije, kojima je DESTABILIZACIJA/UNISTENJE OVAKVE EVROPE u INTERESU. Dakle, SADASNJE EVROPSKE VLADE „KLJUCNIH” ZEMALJA se NECE „OTKUPITI”, jer su instalirani SAUCESNICI.

Ali je ocigledno da su se MNOGI EVROPSKI NARODI PROBUDILI zbog ove najezde, i da ce verovatno preispitati svoje vlade i saveze. Ako ne bude kasno.
Препоруке:
4
1
26 субота, 17 октобар 2015 12:25
DrJelaBisic
Evropa je(po ko zna koji put)civilizacija na zalasku.Njeni narodi su dali covecanstvu veliki dorinos,ali su se istrosili,sto je redovna pojava i uvek se desava.Civiliacije Imaju svoj tok,svoj uspon i pad,svoje nastajanje i nestajanje.Evropa sa svojom sadasnjom civiizacijom,je,evidentno,u opadanju i nestajanju.Uporedite sadasnje evropljane sa ljudima drugih civilizacija,iz proslosti,koje su se naLazile u istoj fazi dekadencije-i videcete velike slicnosti izmedju potpuno razlicitih civilizacija.Tu se mnogo ne moze uciniti.Pokusaji da se Evropi udahne duh mladosti je shibanje mrtvog konja.Nema vise.Kad god jedna cIvlizcija dodje u tu fazu,ona pocne sama sebi da kopa raku.Kao i sve civilizacije koje i biloski opadaju,EvropA vise nema podmlatka,a podmladak nece da radi i kada ga ima.Ne mora im se.Kao sto su Rimljani resavali poblem dekadencije tako sto su unajmljivali varvare da ih brane od drugih varvara-tako i Evropa pokusava da nedostatak radne snage,pogotovo za prljave i teske ..
Препоруке:
0
3
27 субота, 17 октобар 2015 13:10
DrJelaBisic
...poslove,resi dovodjenjem ljudi iz Afrike i Azije,koji su spremni da rade ono sto Evropljani nece i koji cene uslove zivota koji im se nude.Evropljani gledaju,danas,na tu situaciju isto kao sto su poslednji Rimljani,okruzeni hordama varvara svih vrsta,sedeli u svojim fortificiranim vilama,pisali hronike i memoare,i lamentirali nad sudbinom svoje civilizacie.Narodi koj dolaze u Evropu,kao pojedinci ili grupe sunarodnika,preuzece od Evropske civilizacije ono sto im odgovara,ono sto je dobro.Dodace nesto novo,i nastace nova civilizacija,koja ce imati svoj uspon,vrhunac i na kraju,pad.To je sve istorija,koja ima svoje zakone i tokove.
Препоруке:
0
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер