Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Skup „Stop prodaji Telekoma“; Rašković Ivić - Vlast rasprodaje državu jer se vezala za EU i MMF; Boško Obradović - Domaći ekonomski interes u prvi plan; Đorđe Vukadinović - Borba za ekonomsku suverenost je borba za političku suverenost

Komentari (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 26 septembar 2015 14:47
jaran
Imate moj glas na izborima!
Preporuke:
235
26
2 subota, 26 septembar 2015 14:55
ZR
Govornici dobri. Ne znam zašto Aleksandar Popović nije hteo da izađe iz "mase" i da stoji pored Sande i Maršićanina? Sve u svemu, tužno je koliko je narod anesteziran od svega i nisam siguran da ovako slabo organiozovana okupljanja više imaju nekog pozitivnog efekta (iako je Vukadinović na kraju izneo drugačije mišljenje i najavio novo okupljanje za oktobar)
Preporuke:
172
18
3 subota, 26 septembar 2015 14:58
Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio.
Preporuke:
173
20
4 subota, 26 septembar 2015 14:58
M.
Srbija je prodata još 5. oktobra!
Preporuke:
212
25
5 subota, 26 septembar 2015 15:02
Šumadija i brda
Puna podrška jedinoj rodoljubivoj opciji na nesrećnoj domaćoj političkoj sceni. Svaki početak je težak, a rad u okupaciji i pod plaštom šizofrenih evrounijata predvođenih Vučićom, vraški je težak posao. Idemo dalje, neka bude borba neprestana, neka bude što biti ne može. Živela Srbija!
Preporuke:
217
15
6 subota, 26 septembar 2015 15:11
Dule
Skup je trebalo zakazati u popodnevnim časovima i mnogo više ljudi bi došlo.
Preporuke:
125
16
7 subota, 26 septembar 2015 15:27
Ent
Bio sam na skupu. I pored loše informisanosti, ipak nas je bilo dosta za početak nečega što će prerasti u opštenarodni bunt nadam se. Sramota za radikale i simpatizere drugih nacionalnih stranaka koje nisu dale podršku ovom skupu, koji gledaju samo sebe, koji su sebični, koji ne vide da se ovde radi o opstanku Srbije jer Srbija je iznad svega.
Preporuke:
237
25
8 subota, 26 septembar 2015 15:31
bina
Za Srbiju, protiv izdajničke vlasti!
Preporuke:
176
7
9 subota, 26 septembar 2015 15:38
Srpski seljak
Puna podrška.
Pretočite rečeno sa protesta u tužbe da bi ste posle preuzimanja vlasti sudili onima koji sprovode rasprodaju Srbije.
Imate moj glas.
Preporuke:
160
13
10 subota, 26 septembar 2015 15:50
Djura
Penzioneri I zaposleni dobro zive vucek im to omogucio pa nema potrebe da protestuju stavite ruku u dzep...
Preporuke:
110
12
11 subota, 26 septembar 2015 15:54
Zoran Š.
@Ent
Tako je bilo i za protest 21. marta.
Delovalo mi je da se okupilo dosta ljudi za početak nečega... Bučno su se najavljivale akcije, delovanja, buđenje naroda...
Pola godine kasnije i broj ljudi se, blago rečeno, prepolovio. Delovanje onakvo kakvo je u ovom istorijskom trenutku potrebno nije postojalo ni izbliza.
Ovaj skup mi sada deluje samo kao hranjenje medveda da može bezbedno da utone u zimski san i prezimi do proleća...
Preporuke:
81
18
12 subota, 26 septembar 2015 15:56
nenad
zivi se dobro. Kao prvo.
Vucic dovodi sjajne menadzere da upravljaju nasom imovinom.
Bice sve bolje.
Prognoziram da nece biti protesta, nikad u Srbiji nije bilo vise nade, nikad Srbija nije bila jaca nego danas.
Preporuke:
38
182
13 subota, 26 septembar 2015 16:54
@Ent
Pa subotom se radi, mnogi daju podrsku na druge nacine a nisu mogli prisustvovati, sigurno ih je bar deset puta vise, nemoj porediti to sa sns-om koji napravi miting sa puno ljudi i to 50% dzabalebarosi i preletaci poput Mladenovica kojima je samo fotelja bitna a drugih 50% stranacki zaposleni i po stranackom zadatku dosli ostavili posao i prave miting.
Preporuke:
81
12
14 subota, 26 septembar 2015 16:58
ZEMUNAC
Vezivanje za krupni kapital i banke dovodi do potpune kolonijalne zavisnosti.U PREVODU strani drzavljani UZIMAJU ono sto hoce i kako im to odgovara u zamenu za KREDITE,koje treba,posle i vratiti.ZACARANI KRUG.STRANCI ih cak i savetuju kako da nas LAZU i manipulisu,u interesu zapada!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
100
5
15 subota, 26 septembar 2015 17:00
citalac povremeni
nijedan medij u srbiji o ovome nije napisao ni jedan jedini red. svi se kunu u neku objektivnost, a u stvari su jedna obicna sramota! da nisam ovde slucajno dosao, ne bih ni znao! podrska!
Preporuke:
130
6
16 subota, 26 septembar 2015 17:03
osvetnik
@nenad
Ti si ocito bot!
Preporuke:
84
17
17 subota, 26 septembar 2015 17:04
komsija
Drago mi je sto sam video neke ljude koji su resili da se politicki angazuju, ocigledno pasivnost daje ovo sto imamo sada, mnogi su se pitali sto nisu u politici jer imaju znanje, samo napred momci, izbori su za 8 meseci, malo je vremena, treba se vratiti na politicku scenu koja trazi dss a ona to moze i hoce i mora zarad gradjana. Mislim da ste kadrovski osposobljeni i bez segamegadens klinaca koji su upropastili Beograd.
Preporuke:
77
7
18 subota, 26 septembar 2015 17:23
Peter RV
Rasprodaja Srbije (i Srpstva!) je otpocela 5og Oktobra, 2000- i, prije sto to ne priznamo, necemo ici nikuda. Vukadinovic vec priznaje,

"Vukadinović je rekao da zlo koje trenutno vlada Srbijom nije došlo sa SNS-om jer su mu i mnogi drugi prethodili i kumovali, ali da je sa dolaskom naprednjaka i Aleksandra Vučića na vlast to zlo dobilo najveći mogući zamah".

Da bi se okupio najveci broj patriotskih snaga, zasto da se ne ukljuce tu, i one koji su se borili protiv ove okupacije na celu sa Slobodanom Milosevicem? (Dacic bi onda ostao bez mnogo prijatelja!).
Dakle, razkinut potpuno sa 5im Oktobrem i nastavit borbu protiv okupatora, koja je onda prekinuta. Sa novim sredstvima i metodama.
Preporuke:
67
15
19 subota, 26 septembar 2015 17:30
Na sreću, još uvek ima ljudi
NSPM - „Živela Srbija“ zaključio je Vukadinović na kraju skupa na kom je prisustvovalo oko 1.000 građana.

RTS - Oko 500 ljudi okupilo se na platou kod Filozofskog fakulteta u Beogradu na protestu protiv prodaje Telekoma,

Mislim da je ovde RTS u pravu,bez obzira na procenjeni broj. Okupili su se LjUDI kojih je, logično, uvek manje od GRAĐANA.

Patrijarh Pavle - Budimo ljudi!!!
Preporuke:
97
9
20 subota, 26 septembar 2015 17:41
gavrilo
malo nas je, malo i svakim danom nas je sve manje a zveri divljaju!nećemo ih moći pobijediti na izborima ovo je Nova Crna Gora, nova jer je u njoj ustolovao duh Don Mila Đukanovića koji je do detalja razradio KRAĐU kao najveći strateški cilj DPS-a!Samo REVOLUIJA, narode moj, ali nje neće biti jer Narod još nije doveden do kritičke tačke:Naši okupatori to nikada neće ni dozvoliti uvijek će donacijama održavati najgori sistem u kojem nemaš ali nisi golja i stalno se nadaš da će biti bolje a spin majstori će otvarati Nove gradove na vodi i u oblacima, dovodiće nove investicije...živjećemo u permanentnoj prevari,laži,obmani,bezskrupuloznosti a stalno nešto čekajući.Pogledajte Crbu Goru - 25 godina vladavine DŽemperaša sada najvećih pratilaca modnih krecija Armanija,Langafelda,Jopa idr...i pogledajte gdje je Narod - sve su prodali, opljačkali,rasturili a žive na američkoj socijalnoj pomoći jer njih je malo samo 600 hiljada.tako će i sa nama:još samo Telekom i EPS i odosmo u propast...
Preporuke:
84
4
21 subota, 26 septembar 2015 17:47
jovan
Cestito casno i hrabro,ka svetlosti,i zraka govori da ima sunca, neka se uvecava.
Preporuke:
63
7
22 subota, 26 septembar 2015 17:49
drago_ca
@Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio

Pa možda zato što narod nije za suverenu i nezavisnu Srbiju? Narod nije navikao na slobodu i ne zna šta da radi sa slobodom. Ima i mozak ali ne zna šta bi sa njim. Navikli su da im se kaže (da ne kažem naredi) šta da rade i oni to rade. Spavaj, radi, jedi, spavaj, radi, jedi ... dok ima. Imati slobodu znači imati izbor, a to znači sam se brinuti o sebi i donositi odluke. Pa da li ste vi svesni koji je to napor?
Što reče "veca veštica" u nekom drugom komentaru "nikad u Srbiji nije bilo više školovanijeg sveta nego danas a usto nikad glupljeg". Amen.
Preporuke:
86
9
23 subota, 26 septembar 2015 18:14
Sava@Nenad
Gde je davno obecana MUBADALA?
Preporuke:
51
7
24 subota, 26 septembar 2015 18:20
Brane
Moja podrška - đavolski je teško, Srbija je okupirana, zlotvor i nevladine pustile pipke duboko.

Treba nastaviti...uporno i dosledno, posle izbora neki iz aktuelne vlasti u rudnik posle procesa.

Imate moj glas!
Preporuke:
96
8
25 subota, 26 septembar 2015 18:22
Oliver Kromvel
Pre svega treba bez sujete raditi na sabiranju svih nacionalno orjentisanih i dobronamernih Srba,stefanovic ne najavljuje slučajno izbore svaki drugi dan,oni su gotova stvar,pitanje je samo koji je termin april ili maj 2016.Ako neka ujedinjena patriotska opcija ne dobije između 15% i 20% glasova na izborima crno nam se piše,cenzus ne znači ništa.Opet ponavljam šta će mo sa privatizacijom,pljačkom,oligarsima i korumpiran političkim elitama,zapatite mi se borimo protiv sistema ne protiv Vučića.
Preporuke:
78
8
26 subota, 26 septembar 2015 18:39
žiko
Prisustvo od samo hiljadu gradjana jednom skupu opozicije je više nego malo...Ipak to ne znači da je raspoloženje gradjana u velikoj mjeri uz trenutnu vlast ali više govori o samom Beogradu koliko je on truo unutar sebe...Beogradjanima je važniji koncert Dine Merlina ili odlazak na neki splav od važnih životnih pitanja i same situacije u društvu i državi koja ide u sunovrat...Beograd smatra da je bolje da neko drugi misli od njihovih gradjana i da čini za njih od njih samih...Sramota i ništa više..
Preporuke:
67
12
27 subota, 26 septembar 2015 18:51
Žalosna sova
Treba odati priznanje organizatorima jer je poslata jasna poruka eventualnim kupcima kako narod u Srbiji gleda na rasprodaju nacionalnog bogatsva.Onaj koji ima kapital sigurno će debelo razmisliti hoće li da uđe u takav posao kao slepac u barutanu.Poučan primer je dao Ugo Čavez kada je nacionalizovao strane investicije koje su počivale na korupciji bivše vlasti. Na prvoj godini ekonomije studenti uče "kapital je plašljiv kao zec", pa ko voli nek' izvoli da veruje ovoj vlasti kako će vladati hiljadu godina kao Rajh pokojnog Adolfa.
Preporuke:
75
8
28 subota, 26 septembar 2015 19:03
Ruske kompanije bile zaiteresovane za kupovinu studia B
Neću otkriti ništa novo ako kažem da su za kupovinu Studija B bile zainteresovane tri ruske kompanije. Nećemo govoriti o kojim kompanijama se radi, to je komercijalna tajna. Uglavnom, tri velike kompanije bile su zaista ozbiljno zainteresovane. Međutim, za ruske kupce odmah su bile stvorene dopunske prepreke. Ispostavilo se da nije tako jednostavno prebroditi veliki broj dodatnih i neočekivanih birokratskih začkoljica. Na kraju, po svemu sudeći, televiziju kupuju oni kojima je to bilo jednostavnije da učine. Treba shvatiti da u Srbiji postoji suprotstavljanje ruskom prisustvu na veoma visokom nivou, i pored velikog broja rusofila u zemlji.
Preporuke:
80
7
29 subota, 26 septembar 2015 19:21
...
Predsednik Srpske radikalne stranke (SRS) Vojislav Šešelj ocenio je danas da je zabrana ulaska svih roba proizvedenih u Hrvatskoj dobar potez Vlade Srbije i pozvao građane da ne kupuju robu iz Hrvatske niti da kupuju u prodavnicama čiji su vlasnici iz te zemlje.
Preporuke:
38
30
30 subota, 26 septembar 2015 19:31
KK
Ako ste stvarno kreativni i znate kako da odradite pravu patriotsku stvar onda tražite glas svakog patriote i to bez ustezanja i oklevanja i dobićete GLAS. Zapamtite , kad dođete na vlast , a doćete, osim hrabrosti i želje potrebna je i vrhunska inteligencija i kreativnost jer vam je protivnik moćan i organizovan ....
Preporuke:
56
8
31 subota, 26 septembar 2015 20:41
jbgbgd
Da su mediji profesionalni sigurno bi bilo više ljudi na skupu. Sve u svemu, podrška svim ljudima dobre volje, Sandi, Đorđu. sindikalistima itd. u njihovoj borbi za suverenitet Srbije. Najvažnije je da se ne pristane na medijsko-političke manipulacije i ne dozvoli ono što se dogodilo na prošlim izborima, a to je razbijanje i guranje opozicije ipod cenzusa što je "gospodinu" omogućilo da vlada kao da ima apsolutnu većinu.
Preporuke:
55
4
32 subota, 26 septembar 2015 20:42
EDB
Za KROMVELA i ostale

Biranim recima,i lepom retorikom se ne dobija nista,mora se ici na metod zbunjivanja protivnika.To se postize metodom pohvale za sve poteze koje vuce ova gejovanska vlada.To niko ne radi,a znam da ce gradjani da dobiju veliku dozu andrealina ako se to radi.Tada taj andrealin usmeriti u pravom smeru.Tu onda ni NATO i USA ne mogu nista.
Preporuke:
19
7
33 subota, 26 septembar 2015 20:46
Oprem Dobro
Kako bi se iole bilo šta promenilo,potrebna je mnogo,mnogo veća energija.Trenutno ta energija ne postoji.Barem je nema na površini.Motori su davno istrošeni.Zamor materijala,ljudskog naravno.Ljudima je više postalo izgleda potpuno svejedno,odnosno osnovna misao im je 'Ma neka bre rade šta hoće!'.Dakle,ljudi su umorni od svih prethodnih prevara,koje da se ne lažemo traju preko dve decenije.E zato je tolika nezainteresovanost,a da i ne govorimo o specifičnim uslovima u kojima se zemlja nalazi isti taj period.Drugim rečima,današnja Srbija 'zemlja Dembelija'.Ispada da je većina zadovoljna.Bilo kako bilo,bez obzira na sve,mora se odati i priznanje onima koji su došli na skup poput recimo 'Ko god doš'o,dobro doš'o!.
Preporuke:
35
5
34 subota, 26 septembar 2015 20:56
perkins
- U prethodnih godinu dana sam bio na doslovno svakom protestu, skupu i mitingu koji je organizovala svaka stvarna, navodna, velika ili mala, ovakva ili onakva opozicija. Učestvovao sam bilo kao govornik, posmatrač sa strane ili „slučajni šetač“. – rekao je Vukadinović

SRBI zar vas nije stid gore navedenih reci?,spala knjiga SRBSTVA na tri slova,jednu ZENU,Vukadinovica i jos PAR intektualaca SRBSKIH ne evROPSKIH ili rezimskih,gde nestase ostale srpske delije,sta ih sprecava da svojim prisustvom pojacaju redove istinskih boraca za drzavu i nacionalni interes, bice valjda ona""strah zivotu kalja obraz cesto""
SRBSTVO danas nije PROFITABILNO,dapace opasno je pa se njime bavi samo jos saka pravih patriota i rodoljuba,a ostatak nacionalnog korpusa ceka cudo;Boga,Ruse ili nekog treceg da im skine euROPSKI jaram sa vrata,znaju oni""SLOBODA je teska jer se za nju treba boriti,a euROPSTVO je lagano i ne trazi mnogo,sutnju i poslusnost,crkni pukni SRBINE kada NECES da zivis kao covek!!!
Preporuke:
52
9
35 subota, 26 septembar 2015 21:07
Mićko
A pola od svih ovih ljudi došlo autobusima iz Novog Sada. :) Takav mi bio utisak kad smo stigli - skoro nikog da nas dočeka. Očekivali smo da se priključimo nekoj masi, a ne da mi budemo masa.

Ma nema veze,bolje je išta nego ništa. Važna je borba.

Doći ću i drugi put. Ali drugi put ovo mora biti bolje oraganizovano.
Preporuke:
45
6
36 subota, 26 septembar 2015 21:25
Slobodni ljudi u Srbiji nemaju šansu, prljavština je gde god takneš
Dokle god je hleb subvencionisan, niko prstom neće maći. A kad se ukine subvencija za hleb, tada će za sve odavno biti kasno. Takav je narod i oni to znaju. A tako mu i treba.
Žao mi je samo ovih finih i hrabrih ljudi.
Diktatura otpada je uvedena Srbiji 5 oktobra i ostaće zauvek. Malo je u nas ljudi.
Preporuke:
45
3
37 subota, 26 septembar 2015 21:32
djoka
Uvek je na mitinzima najmanje ucestvovalo beogradjana, tako je i ovoga puta bilo. Organizatori mitinga,kao sto je bio onaj izdajnik vuk draskovic, dovodili su autobusima veliki broj ljudi iz unutrasnjosti i time je naroda bilo vise.Svakako za to su imali dosta americkog novca za placanje autobusa i sendvica masama. Sa ovim patriotskim blokom DSS-Dveri, situacija je drugacija, oni americki novac nemaju niti ga zele, a narod je osiromasio i nema para da plati atobus da bi dosao do Beograda na miting ove dve patriotske stranke. Zato je i dolazak gradjana bio takav. Ali to nikako ne znaci da narod podrzava diktatora vUCKa, naprotiv, ne moze ga ni gledati i ako je redovan spiker na svim tv kanalima. Siguran sam da podrsku naroda vise ima ovaj patriotski blok od bilo koje stranke koje su sada na vlasti,pa i vUCKov SNS.
Preporuke:
40
7
38 subota, 26 septembar 2015 21:42
bog dano vic
raskovic ivic, vukadinovic, antonic,kovic, dimic...molim vas pa zar se na drugom tasu ne nalaze vucic, babic ,stefanovic ,nikolic i ostali seseljev otpad izdrzimo i sklonimo recikliranre radikale za dobrobit srbije...
Preporuke:
39
8
39 subota, 26 septembar 2015 21:42
bog dano vic
raskovic ivic, vukadinovic, antonic,kovic, dimic...molim vas pa zar se na drugom tasu ne nalaze vucic, babic ,stefanovic ,nikolic i ostali seseljev otpad izdrzimo i sklonimo recikliranre radikale za dobrobit srbije...
Preporuke:
20
11
40 subota, 26 septembar 2015 22:09
Ima još jedan razlog
Ljudi znaju da će, ako svojim slugama u vlasti kapital i zapad narede, i policija i vojska ošinuti po narodu bojevom.
Takvo je vreme došlo, loše, mnogo loše!
Preporuke:
30
3
41 subota, 26 septembar 2015 22:39
Ivan3012
Ozbiljna akcija kojoj je cilj promena rezima ma kakav rezim da je u pitanju,ne moze se ni organizovati ni zapoceti bez pomoci jace sile,Rusije konkretno..
Misljenja sam da treba zamoliti Putina da primi jednu patriotsku delegaciju,i traziti od njega savet i misljenje..Iza sadasnje vlasti stoji kapital i mocne razbojnicke organizacije,a iza nas-deo raspamecenog i raspolucenog naroda..Treba se suociti sa istinom..U sadasnjem trenutku nista ili skoro nista ne mozemo sami..Bez pomoci mocnih prijatelja.Samo jedna ruska tv stanica bila bi od neprocenjive pomoci,jer bi mogla da informise,instruise narod i otvori mu oci..
Preporuke:
34
6
42 subota, 26 septembar 2015 22:59
@drago_ca @Boris
Dakle, Drago, VI niste navikli na slobodu i VI ne znate šta da radite sa njom. VI imate mozak ali VI ne znate šta da radite sa njim. VI ste navikli da vam naređuju šta da radite i VI to radite.
Pa šta da vam kažem, Drago. Možda bi trebalo da promenite sredinu. Da odete negde gde su ljudi navikli na slobodu i gde znaju šta da rade sa njom. Gde imaju mozak i znaju šta da rade sa njim. Gde niko ne radi ono što mu se kaže da radi već ono što on smatra da treba da radi. I posebno gde ne važi pravilo – spavaj, radi, jedi... i tako u nedogled. Istina, ne znam gde bi to moglo da bude. Odmah da vam kažem da to nije ni Francuska ni Engleska ni Nemačka. U te tri zemlje sam provao dobar deo života. U Francuskoj životno pravilo glasi - métro, boulot, dodo. Čita se – metro, bulo, dodo, a u žargonu znači – metro, rintanje, čmavanj... i tako do penzije.
Preporuke:
27
4
43 nedelja, 27 septembar 2015 02:36
Zvonimir Bgd
Tacno je, mnogi nasi sunarodnici nemaju ni za hleb, a kamoli za putovanje i boravak u Beogradu. Zasto rodoljubi iz Beograda (a vecina vodecih iz ovog opozicionog bloka zivi i radi u Beogradu), zasto oni ne krenu po Srbiji?!

Tako rade radikali! Tako radi Seselj, iako je pod terapijom. Ne drzi skupove u Batajnici, vec se krece sirom Srbije! Okuplja ljude i uvecava opozicionu bazu. Koliko-toliko. Negde ih je manje na skupovima, a negde su prepune bioskopske sale, Domova kulture itd. Na taj tezak, ali uporan nacin radikali razbijaju NATO-medijsku blokadu sirom Srbije!

Ne treba ocekivati da narod dodje nama (na noge), vec bi trebalo da mi odemo u taj narod. Da se izmesamo sa njim. Da u neposrednom kontaktu sa obicnim ljudima, radnicima, domacicama, nezaposlenima... da lomimo poguban uticaj marionetske vlasti na njihovu izbornu volju.
Vise ne bi strepeli nad brojem okupljenih, vec bi svakim danom uvecavali nase sutrasnje glasace koje smo svojim misionarstvom pridobili.
Hvala.
Preporuke:
25
3
44 nedelja, 27 septembar 2015 03:41
građanin srbije
Pomozimo sami sebi, ne dajmo Srbiju osvedočenim izdajnicima!
Preporuke:
30
1
45 nedelja, 27 septembar 2015 03:49
onom nenadu gore
Nenade, koga ti to z....?
Preporuke:
23
2
46 nedelja, 27 septembar 2015 07:25
...
Moja podrska patriotskim partijama, organizacijama i ljudima.
Preporuke:
32
1
47 nedelja, 27 septembar 2015 08:38
Marko Gay
Da bi uspeo, prevrat moraju zeleti i mladi u Srbiji.

A oni su na drustvenim mrezama, na kojima ih kljukamo nasom politickom propagandom.

Iluzija je misliti da vi mozete s podjednakim uspehom na tim mrezama provuci svoje ideje. Jer drustvene mreze su NASE.

Ako biste ozbiljno mislili da organizujete prevrat, morali biste sami stvoriti, vi ili Rusija, drustvenu mrezu koja bi privukla mlade, pa ih tek onda usmeravati na prevrat, umesto na emigraciju. Jer da se ne zavaravamo, danas je ideal koji im nutkamo i koji su skoro svi progutali, da se prodaju strancima.

A stvoriti i razviti drustvenu mrezu? E sad vidite da to nije posao za amatere bez novca.
Preporuke:
22
8
48 nedelja, 27 septembar 2015 08:56
@ Marko Gej
Sa sve vašim mrežarenjem vi ste pukli.
Preporuke:
13
14
49 nedelja, 27 septembar 2015 08:57
@Marko Gej
P.S.
A i dosadni ste.
Preporuke:
14
15
50 nedelja, 27 septembar 2015 10:43
@ Marko Gej
Dobro. Niste pukli. Mreža vam fantaaaaastično funkcioniše. Dobio sam 4 minusa. A sad moram da idem.
Preporuke:
14
8
51 nedelja, 27 septembar 2015 11:13
Cile
5.oktobar je bio najveca izdaja i prevara u istoriji srpskog naroda.
1.Ko je bio lider 5.oktobra? Vojisalav Kostunica
2.Ko je bio perjanica 5.oktobra? DSS
3.Ko je sproveo nezapamcenu pljackasku privatizaciju?
DSS(Bubalo i sl.)
I vi mi sad pricate o izdaji,prevari i pljacki?
Ma hajte molim vas!
Zna narod Srbije dobro ko je ko.Zato i ne prelazite cenzus.
Preporuke:
41
31
52 nedelja, 27 septembar 2015 12:06
...2
Boegrađani uvek imaju energiju za otpor, gde ste vi, što kad već ne možete do BGa a i ne treba, ne organizujete sa lokalcima iz ovih partija isto to u isto vreme svuda po Srbiji?!!
Preporuke:
17
1
53 nedelja, 27 septembar 2015 12:08
Boba
Dragi Đorđe i svi ostali okupljeni ideji o dobrobiti naroda uprkos njemu samom nažalost,
Sigurno ne treba odustajati bez obzira na ogromne teškoće sa kojima se suočavate - blokadu medija, diktaturu domaćeg lumpenproletarijata u vidu Vučića i SNS i stranog faktora kojima su i oni kao i žuti samo transmisija.
Ali treba menjati izgleda i taktiku i strategiju. Sasvim je moguće da neće doći ni do kakvog osvešćivanja naroda sve dok ne bude bilo mnogo gore pa čak ni onda. Zato treba raditi sa manjim grupama ljudi, studentima pre svega ali i penzionerima i drugima i graditi strpljivo za budućnost.
Preporuke:
21
3
54 nedelja, 27 septembar 2015 12:18
Turas
Sećam se kada su žuti vršili predizbornu propagandu . Koliko je tu bilo "aktivista" koji su nas sačekivali po ćoškovima sa propagandnim listićima , gurali iste u poštanske kasete po ulazima zgrada ,zvonili na vretima , dosađivali na telefonima . Naravno da sve to košta . Ali ovo što imamo na vlasti danas ,košta mnogo više . Narodu su dosadili JALOVI izbori . Dok oni koji žele promene su izuzeti ne samo mediski , već se na njih vrši pritisak ; Preti se sa ukidanjem radnog mesta , šikaniranja sa svih strana od SNS "prstalica"(koji su to do promene), i svakojake smicalice .Gospoda iz opozicije mora to da znaju . Na osnovu toga da prave dugoročniju strategiju za relevantnija dejstva . Ovako , psi laju karavani minjaju .
Preporuke:
22
2
55 nedelja, 27 septembar 2015 12:45
tele-koma
veliki brat vučić je pokazao koliko voli medije.nema ničeg kritičkog o njemu.izbori će biti farsa zbog zatvorenog medijskog prostora.dobro je da se protestuje.pašće vučko kad,tad,ali mora i politika da bude prosrpska,inače,nastaviće se putem koi nas vodi u ambis.telekom i srbija nisu na prodaju!
Preporuke:
21
1
56 nedelja, 27 septembar 2015 13:51
Sima
Podrška Đorđu i da mu bog da snage da izdrži u pravednoj borbi. Nadam se da će ući u skupštinu da čujemo glas razuma.

Gore neko reče da niko nije preneo, verovatno nije od glavnih medija niti oće, ali na sajtovima postoji informacija

http://srbin.info/2015/09/26/protest-dveri-dss-poruka-strancima-telekom-je-nas-dalje-ruke-od/

http://wp.me/p3RqN8-5O0

itd
Preporuke:
19
3
57 nedelja, 27 septembar 2015 13:53
prosto ko pasulj
Ujedinite se kao opozicija, izaberite jednu ličnost koja će da vas predstavlja, izjasnite svoje ciljeve, oslobodite svoje portale jednoumlja i narod će vas poslušati i krenuti u rušenje vlasti.
Preporuke:
20
2
58 nedelja, 27 septembar 2015 14:22
Mika Dorćolac
Bilo 500 ljudi, hiljadu ili samo 10 ljudi - mora se početi. Dajem ideju. Potrebni su grupni mitinzi po ulicama, po trgovima, opštinama.
Mali - po desetak hrabrih, da nas vide, da nas ima, da nas niko ne može ugušiti.
Podrška narodu i narodnoj misli.
Srbija se ne sme predati i prodati.
Treba nama i našoj deci.
Ko je Dojče telekom da se uvali u sistem Srbije, Crne Gore, Srpske, srpskih zemalja.
Tu lopovsku bandu treba skinuti i uništiti dok oni nisu uništili Srbiju i sve što je srpsko.
Šta nam donosi Evropska Unija, molim da neko napiše spisak tih dobara.
Sa druge strane ili paralelno da napiše - šta nam Evroupska unija uzima'
Da čujemo i vidimo.
Sikter lopovi,kriminalci, izdajice i pljačkaši.
Preporuke:
28
2
59 nedelja, 27 septembar 2015 15:03
Mićko
@Cile

Pa šta sad, sa svim tim silnim nabrajanjem? Povući se u manastir i tamo sastavljati hroniku propasti? Dokle više? Daj jednom da čujemo nešto pozitivno, da čujemo šta treba da se uradi. Dakle, kakvi su predlozi?
Preporuke:
8
3
60 nedelja, 27 septembar 2015 15:36
Jovanka Orlovic
Posle ovog skupa, odlicno organizovanog, jedna stvar je ipak kristalno jasna, kao sto je komentator primetio: MORAJU se skupovi u buducnosti organizovati I odrzavati u unutrasnjosti Srbije: Nisu, Novom Sadu, Kragujevcu, Leskovcu, Pirotu, Kraljevu, Vranju, Krusevcu, Sapcu, Uzicu. U Beogradu se ustvari odlicno zivi zahvaljujuci mnogobrojnim drzavnim I drustvenim institucijama, NVO, ambasadama, "Evropskim" I "Atlantskim"fondacijama I fondovima I sl, tako da Beogradjani nemaju nikakvog razloga da izadju I protestuju, I zato je odziv kakav je. Sasvim je drugacija situacija u ostatku Srbije, ali je ljudima nemoguce da putuju u Beograd, mladjima jer nemaju novca, starijima je to prenaporno.
Preporuke:
17
3
61 nedelja, 27 septembar 2015 16:30
Johnny
@ Ivan3012
... a jedna bi delegacija mogla do Ciprasa da objasni kako se bori , a jedna do Sisija u Egipat da i on objasni , a jedna u London da dobije savete od novog vođe Laburista .. A jedna .. Nisu naši pradedovi tako radili već su svaki svoga ...krvnika.. Subašu ... Poslali tamo gde treba .. To su fakta , to je Istorija .. Sa poštovanjem ,ali muka mi je kada pročitam mišljenje kao Vaše.Malena i nikakva Crna Gora i plemena i bratstva nikada nisu bili pokoreni od Turska , stotinama godina hvatalo se golom šakom na oštricu noža, zato su i bili slobodni .Sloboda apsolutno nema cenu .Pametnom dosta .
Preporuke:
6
4
62 nedelja, 27 septembar 2015 18:37
cile
Za pocetak izvrsiti lustraciju petooktobaraca i oduzet im svu opljackanu imovinu... Mozda da odu i do manastira da okaju grehe za izdaju... Ko preostane neka proba preskociti cenzus.
Ps
Odgovor Micku
Preporuke:
8
1
63 nedelja, 27 septembar 2015 18:57
Mićko
@Cile

Nismo se razumeli. Ko to treba da uradi? Ko da im oduzme? Koji politički subjekt?

A što se mene tiče, slažem se sa predloženim merama. Smatram da treba da im podlegnu i slobistički tajkuni iz devedesetih. Nikakav problem Prvom Bubalu neka se bubne robija, ako je kriv. Politički gledano, kriv je kao krivo drvo, ali to je druga priča.
Preporuke:
8
1
64 nedelja, 27 septembar 2015 19:20
Somi
Telekom ne treba prodati, ali Srbija ne sme ići protiv Evropske unije iz prostog razloga što je u njenom neposrednom okruženju i što bi posledice takvog odabira bile mnogo gore nego ovo srljanje u EU.
Preporuke:
2
11
65 nedelja, 27 septembar 2015 19:22
Beli Orao
""nenad.

Da li bi mogao da budem menadžer tvoje porodice?
Preporuke:
4
4
66 nedelja, 27 septembar 2015 19:47
Mile
Oni koji bi možda i došli,moraju da rade i subotom i nedeljom kao što radim ja.Običnom čoveku stavljen je jaram.Mora da radi od jutra do sutra,a to malo vremena što ima posvećuje porodici.
Preporuke:
9
2
67 nedelja, 27 septembar 2015 20:34
nsss.rs
Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio.

Kiša.
To je danas dovoljno da splasne "revolucionarni naboj" i patriotska euforija.
I još neki razlozi, koje sam ranije navodio, ali više neću.
Jer- ne vredi; ovde ljudi loše reaguju na istinu.
Preporuke:
4
3
68 nedelja, 27 septembar 2015 21:44
Beli Orao
""Mika Dorćolac.

Slažem se. Nego sećaš li se kako je ta banda počela. Šetnja, šetnja, šetnja...Iskoristili su banditi narod i zaseli. Ovi novobanditi samo nastavljaju.
Preporuke:
9
2
69 ponedeljak, 28 septembar 2015 04:39
Avalski korpus
Često se provlači teza kako je Beograd najgori kada su rodoljubi u pitanju, ali zbir nacionalnih glasova na poslednjim republičkim i lokalnim izborima demantuje tu tezu. Osim sjajnog Čačka, Nove Varoši, Srba sa Kosmeta, donekle Kraljeva, Sremskih Karlovaca i još ponekog gradića, svuda je stanje još lošije. Šta je sa Kragujevcem, Kruševcem, Novim Sadom, Nišom, Leskovcem, Valjevom, Šapcem, Obrenovcem, Trstenikom, Zrenjaninom, Pančevom, Vršcom, Užicem, i mnogim drugim gradovima gde je situacija mnogo gora nego u Beogradu. Pomoravlje i jug Srbije su potpuni mrak, Šumadija više nije nacionalna... Ipak, najveće razočarenje su Kragujevac, Valjevo i Kruševac. Ta tri grada su sto puta veća bruka od Beograda.
Preporuke:
7
0
70 ponedeljak, 28 septembar 2015 09:14
Agent
Nažalost bio sam sprečen da prisustvujem.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner