Говорници добри. Не знам зашто Александар Поповић није хтео да изађе из "масе" и да стоји поред Санде и Маршићанина? Све у свему, тужно је колико је народ анестезиран од свега и нисам сигуран да овако слабо органиозована окупљања више имају неког позитивног ефекта (иако је Вукадиновић на крају изнео другачије мишљење и најавио ново окупљање за октобар)
Препоруке:
172
18
3
субота, 26 септембар 2015 14:58
Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio.
Препоруке:
173
20
4
субота, 26 септембар 2015 14:58
M.
Srbija je prodata još 5. oktobra!
Препоруке:
212
25
5
субота, 26 септембар 2015 15:02
Шумадија и брда
Пуна подршка јединој родољубивој опцији на несрећној домаћој политичкој сцени. Сваки почетак је тежак, а рад у окупацији и под плаштом шизофрених евроунијата предвођених Вучићом, врашки је тежак посао. Идемо даље, нека буде борба непрестана, нека буде што бити не може. Живела Србија!
Препоруке:
217
15
6
субота, 26 септембар 2015 15:11
Дуле
Скуп је требало заказати у поподневним часовима и много више људи би дошло.
Препоруке:
125
16
7
субота, 26 септембар 2015 15:27
Ент
Био сам на скупу. И поред лоше информисаности, ипак нас је било доста за почетак нечега што ће прерасти у општенародни бунт надам се. Срамота за радикале и симпатизере других националних странака које нису дале подршку овом скупу, који гледају само себе, који су себични, који не виде да се овде ради о опстанку Србије јер Србија је изнад свега.
Препоруке:
237
25
8
субота, 26 септембар 2015 15:31
бина
За Србију, против издајничке власти!
Препоруке:
176
7
9
субота, 26 септембар 2015 15:38
Српски сељак
Пуна подршка.
Преточите речено са протеста у тужбе да би сте после преузимања власти судили онима који спроводе распродају Србије.
Имате мој глас.
Препоруке:
160
13
10
субота, 26 септембар 2015 15:50
Djura
Penzioneri I zaposleni dobro zive vucek im to omogucio pa nema potrebe da protestuju stavite ruku u dzep...
Препоруке:
110
12
11
субота, 26 септембар 2015 15:54
Зоран Ш.
@Ент
Тако је било и за протест 21. марта.
Деловало ми је да се окупило доста људи за почетак нечега... Бучно су се најављивале акције, деловања, буђење народа...
Пола године касније и број људи се, благо речено, преполовио. Деловање онакво какво је у овом историјском тренутку потребно није постојало ни изблиза.
Овај скуп ми сада делује само као храњење медведа да може безбедно да утоне у зимски сан и презими до пролећа...
Препоруке:
81
18
12
субота, 26 септембар 2015 15:56
nenad
zivi se dobro. Kao prvo.
Vucic dovodi sjajne menadzere da upravljaju nasom imovinom.
Bice sve bolje.
Prognoziram da nece biti protesta, nikad u Srbiji nije bilo vise nade, nikad Srbija nije bila jaca nego danas.
Препоруке:
38
182
13
субота, 26 септембар 2015 16:54
@Ент
Pa subotom se radi, mnogi daju podrsku na druge nacine a nisu mogli prisustvovati, sigurno ih je bar deset puta vise, nemoj porediti to sa sns-om koji napravi miting sa puno ljudi i to 50% dzabalebarosi i preletaci poput Mladenovica kojima je samo fotelja bitna a drugih 50% stranacki zaposleni i po stranackom zadatku dosli ostavili posao i prave miting.
Препоруке:
81
12
14
субота, 26 септембар 2015 16:58
ZEMUNAC
Vezivanje za krupni kapital i banke dovodi do potpune kolonijalne zavisnosti.U PREVODU strani drzavljani UZIMAJU ono sto hoce i kako im to odgovara u zamenu za KREDITE,koje treba,posle i vratiti.ZACARANI KRUG.STRANCI ih cak i savetuju kako da nas LAZU i manipulisu,u interesu zapada!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
100
5
15
субота, 26 септембар 2015 17:00
citalac povremeni
nijedan medij u srbiji o ovome nije napisao ni jedan jedini red. svi se kunu u neku objektivnost, a u stvari su jedna obicna sramota! da nisam ovde slucajno dosao, ne bih ni znao! podrska!
Препоруке:
130
6
16
субота, 26 септембар 2015 17:03
osvetnik
@nenad
Ti si ocito bot!
Препоруке:
84
17
17
субота, 26 септембар 2015 17:04
komsija
Drago mi je sto sam video neke ljude koji su resili da se politicki angazuju, ocigledno pasivnost daje ovo sto imamo sada, mnogi su se pitali sto nisu u politici jer imaju znanje, samo napred momci, izbori su za 8 meseci, malo je vremena, treba se vratiti na politicku scenu koja trazi dss a ona to moze i hoce i mora zarad gradjana. Mislim da ste kadrovski osposobljeni i bez segamegadens klinaca koji su upropastili Beograd.
Препоруке:
77
7
18
субота, 26 септембар 2015 17:23
Peter RV
Rasprodaja Srbije (i Srpstva!) je otpocela 5og Oktobra, 2000- i, prije sto to ne priznamo, necemo ici nikuda. Vukadinovic vec priznaje,
"Вукадиновић је рекао да зло које тренутно влада Србијом није дошло са СНС-ом јер су му и многи други претходили и кумовали, али да је са доласком напредњака и Александра Вучића на власт то зло добило највећи могући замах".
Da bi se okupio najveci broj patriotskih snaga, zasto da se ne ukljuce tu, i one koji su se borili protiv ove okupacije na celu sa Slobodanom Milosevicem? (Dacic bi onda ostao bez mnogo prijatelja!).
Dakle, razkinut potpuno sa 5im Oktobrem i nastavit borbu protiv okupatora, koja je onda prekinuta. Sa novim sredstvima i metodama.
Препоруке:
67
15
19
субота, 26 септембар 2015 17:30
На срећу, још увек има људи
НСПМ - „Живела Србија“ закључио је Вукадиновић на крају скупа на ком је присуствовало око 1.000 грађана.
РТС - Око 500 људи окупило се на платоу код Филозофског факултета у Београду на протесту против продаје Телекомa,
Мислим да је овде РТС у праву,без обзира на процењени број. Окупили су се ЉУДИ којих је, логично, увек мање од ГРАЂАНА.
Патријарх Павле - Будимо људи!!!
Препоруке:
97
9
20
субота, 26 септембар 2015 17:41
гаврило
мало нас је, мало и сваким даном нас је све мање а звери дивљају!нећемо их моћи побиједити на изборима ово је Нова Црна Гора, нова јер је у њој устоловао дух Дон Мила Ђукановића који је до детаља разрадио КРАЂУ као највећи стратешки циљ ДПС-а!Само РЕВОЛУИЈА, народе мој, али ње неће бити јер Народ још није доведен до критичке тачке:Наши окупатори то никада неће ни дозволити увијек ће донацијама одржавати најгори систем у којем немаш али ниси гоља и стално се надаш да ће бити боље а спин мајстори ће отварати Нове градове на води и у облацима, доводиће нове инвестиције...живјећемо у перманентној превари,лажи,обмани,безскрупулозности а стално нешто чекајући.Погледајте Црбу Гору - 25 година владавине Џемпераша сада највећих пратилаца модних креција Арманија,Лангафелда,Јопа идр...и погледајте гдје је Народ - све су продали, опљачкали,растурили а живе на америчкој социјалној помоћи јер њих је мало само 600 хиљада.тако ће и са нама:још само Телеком и ЕПС и одосмо у пропаст...
Препоруке:
84
4
21
субота, 26 септембар 2015 17:47
jovan
Cestito casno i hrabro,ka svetlosti,i zraka govori da ima sunca, neka se uvecava.
Препоруке:
63
7
22
субота, 26 септембар 2015 17:49
драго_ца
@Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio
Па можда зато што народ није за суверену и независну Србију? Народ није навикао на слободу и не зна шта да ради са слободом. Има и мозак али не зна шта би са њим. Навикли су да им се каже (да не кажем нареди) шта да раде и они то раде. Спавај, ради, једи, спавај, ради, једи ... док има. Имати слободу значи имати избор, а то значи сам се бринути о себи и доносити одлуке. Па да ли сте ви свесни који је то напор?
Што рече "веца вештица" у неком другом коментару "никад у Србији није било више школованијег света него данас а усто никад глупљег". Амен.
Препоруке:
86
9
23
субота, 26 септембар 2015 18:14
Sava@Nenad
Gde je davno obecana MUBADALA?
Препоруке:
51
7
24
субота, 26 септембар 2015 18:20
Бране
Моја подршка - ђаволски је тешко, Србија је окупирана, злотвор и невладине пустиле пипке дубоко.
Треба наставити...упорно и доследно, после избора неки из актуелне власти у рудник после процеса.
Имате мој глас!
Препоруке:
96
8
25
субота, 26 септембар 2015 18:22
Oliver Kromvel
Pre svega treba bez sujete raditi na sabiranju svih nacionalno orjentisanih i dobronamernih Srba,stefanovic ne najavljuje slučajno izbore svaki drugi dan,oni su gotova stvar,pitanje je samo koji je termin april ili maj 2016.Ako neka ujedinjena patriotska opcija ne dobije između 15% i 20% glasova na izborima crno nam se piše,cenzus ne znači ništa.Opet ponavljam šta će mo sa privatizacijom,pljačkom,oligarsima i korumpiran političkim elitama,zapatite mi se borimo protiv sistema ne protiv Vučića.
Препоруке:
78
8
26
субота, 26 септембар 2015 18:39
žiko
Prisustvo od samo hiljadu gradjana jednom skupu opozicije je više nego malo...Ipak to ne znači da je raspoloženje gradjana u velikoj mjeri uz trenutnu vlast ali više govori o samom Beogradu koliko je on truo unutar sebe...Beogradjanima je važniji koncert Dine Merlina ili odlazak na neki splav od važnih životnih pitanja i same situacije u društvu i državi koja ide u sunovrat...Beograd smatra da je bolje da neko drugi misli od njihovih gradjana i da čini za njih od njih samih...Sramota i ništa više..
Препоруке:
67
12
27
субота, 26 септембар 2015 18:51
Žalosna sova
Treba odati priznanje organizatorima jer je poslata jasna poruka eventualnim kupcima kako narod u Srbiji gleda na rasprodaju nacionalnog bogatsva.Onaj koji ima kapital sigurno će debelo razmisliti hoće li da uđe u takav posao kao slepac u barutanu.Poučan primer je dao Ugo Čavez kada je nacionalizovao strane investicije koje su počivale na korupciji bivše vlasti. Na prvoj godini ekonomije studenti uče "kapital je plašljiv kao zec", pa ko voli nek' izvoli da veruje ovoj vlasti kako će vladati hiljadu godina kao Rajh pokojnog Adolfa.
Препоруке:
75
8
28
субота, 26 септембар 2015 19:03
Ruske kompanije bile zaiteresovane za kupovinu studia B
Neću otkriti ništa novo ako kažem da su za kupovinu Studija B bile zainteresovane tri ruske kompanije. Nećemo govoriti o kojim kompanijama se radi, to je komercijalna tajna. Uglavnom, tri velike kompanije bile su zaista ozbiljno zainteresovane. Međutim, za ruske kupce odmah su bile stvorene dopunske prepreke. Ispostavilo se da nije tako jednostavno prebroditi veliki broj dodatnih i neočekivanih birokratskih začkoljica. Na kraju, po svemu sudeći, televiziju kupuju oni kojima je to bilo jednostavnije da učine. Treba shvatiti da u Srbiji postoji suprotstavljanje ruskom prisustvu na veoma visokom nivou, i pored velikog broja rusofila u zemlji.
Препоруке:
80
7
29
субота, 26 септембар 2015 19:21
...
Predsednik Srpske radikalne stranke (SRS) Vojislav Šešelj ocenio je danas da je zabrana ulaska svih roba proizvedenih u Hrvatskoj dobar potez Vlade Srbije i pozvao građane da ne kupuju robu iz Hrvatske niti da kupuju u prodavnicama čiji su vlasnici iz te zemlje.
Препоруке:
38
30
30
субота, 26 септембар 2015 19:31
KK
Ако сте стварно креативни и знате како да одрадите праву патриотску ствар онда тражите глас сваког патриоте и то без устезања и оклевања и добићете ГЛАС. Запамтите , кад дођете на власт , а доћете, осим храбрости и жеље потребна је и врхунска интелигенција и креативност јер вам је противник моћан и организован ....
Препоруке:
56
8
31
субота, 26 септембар 2015 20:41
јбгбгд
Да су медији професионални сигурно би било више људи на скупу. Све у свему, подршка свим људима добре воље, Санди, Ђорђу. синдикалистима итд. у њиховој борби за суверенитет Србије. Најважније је да се не пристане на медијско-политичке манипулације и не дозволи оно што се догодило на прошлим изборима, а то је разбијање и гурање опозиције ипод цензуса што је "господину" омогућило да влада као да има апсолутну већину.
Препоруке:
55
4
32
субота, 26 септембар 2015 20:42
EDB
Za KROMVELA i ostale
Biranim recima,i lepom retorikom se ne dobija nista,mora se ici na metod zbunjivanja protivnika.To se postize metodom pohvale za sve poteze koje vuce ova gejovanska vlada.To niko ne radi,a znam da ce gradjani da dobiju veliku dozu andrealina ako se to radi.Tada taj andrealin usmeriti u pravom smeru.Tu onda ni NATO i USA ne mogu nista.
Препоруке:
19
7
33
субота, 26 септембар 2015 20:46
Опрем Добро
Како би се иоле било шта променило,потребна је много,много већа енергија.Тренутно та енергија не постоји.Барем је нема на површини.Мотори су давно истрошени.Замор материјала,људског наравно.Људима је више постало изгледа потпуно свеједно,односно основна мисао им је 'Ма нека бре раде шта хоће!'.Дакле,људи су уморни од свих претходних превара,које да се не лажемо трају преко две деценије.Е зато је толика незаинтересованост,а да и не говоримо о специфичним условима у којима се земља налази исти тај период.Другим речима,данашња Србија 'земља Дембелија'.Испада да је већина задовољна.Било како било,без обзира на све,мора се одати и признање онима који су дошли на скуп попут рецимо 'Ко год дош'о,добро дош'о!.
Препоруке:
35
5
34
субота, 26 септембар 2015 20:56
perkins
- U prethodnih godinu dana sam bio na doslovno svakom protestu, skupu i mitingu koji je organizovala svaka stvarna, navodna, velika ili mala, ovakva ili onakva opozicija. Učestvovao sam bilo kao govornik, posmatrač sa strane ili „slučajni šetač“. – rekao je Vukadinović
SRBI zar vas nije stid gore navedenih reci?,spala knjiga SRBSTVA na tri slova,jednu ZENU,Vukadinovica i jos PAR intektualaca SRBSKIH ne evROPSKIH ili rezimskih,gde nestase ostale srpske delije,sta ih sprecava da svojim prisustvom pojacaju redove istinskih boraca za drzavu i nacionalni interes, bice valjda ona""strah zivotu kalja obraz cesto""
SRBSTVO danas nije PROFITABILNO,dapace opasno je pa se njime bavi samo jos saka pravih patriota i rodoljuba,a ostatak nacionalnog korpusa ceka cudo;Boga,Ruse ili nekog treceg da im skine euROPSKI jaram sa vrata,znaju oni""SLOBODA je teska jer se za nju treba boriti,a euROPSTVO je lagano i ne trazi mnogo,sutnju i poslusnost,crkni pukni SRBINE kada NECES da zivis kao covek!!!
Препоруке:
52
9
35
субота, 26 септембар 2015 21:07
Мићко
А пола од свих ових људи дошло аутобусима из Новог Сада. :) Такав ми био утисак кад смо стигли - скоро никог да нас дочека. Очекивали смо да се прикључимо некој маси, а не да ми будемо маса.
Ма нема везе,боље је ишта него ништа. Важна је борба.
Доћи ћу и други пут. Али други пут ово мора бити боље ораганизовано.
Препоруке:
45
6
36
субота, 26 септембар 2015 21:25
Слободни људи у Србији немају шансу, прљавштина је где год такнеш
Докле год је хлеб субвенционисан, нико прстом неће маћи. А кад се укине субвенција за хлеб, тада ће за све одавно бити касно. Такав је народ и они то знају. А тако му и треба.
Жао ми је само ових финих и храбрих људи.
Диктатура отпада је уведена Србији 5 октобра и остаће заувек. Мало је у нас људи.
Препоруке:
45
3
37
субота, 26 септембар 2015 21:32
djoka
Uvek je na mitinzima najmanje ucestvovalo beogradjana, tako je i ovoga puta bilo. Organizatori mitinga,kao sto je bio onaj izdajnik vuk draskovic, dovodili su autobusima veliki broj ljudi iz unutrasnjosti i time je naroda bilo vise.Svakako za to su imali dosta americkog novca za placanje autobusa i sendvica masama. Sa ovim patriotskim blokom DSS-Dveri, situacija je drugacija, oni americki novac nemaju niti ga zele, a narod je osiromasio i nema para da plati atobus da bi dosao do Beograda na miting ove dve patriotske stranke. Zato je i dolazak gradjana bio takav. Ali to nikako ne znaci da narod podrzava diktatora vUCKa, naprotiv, ne moze ga ni gledati i ako je redovan spiker na svim tv kanalima. Siguran sam da podrsku naroda vise ima ovaj patriotski blok od bilo koje stranke koje su sada na vlasti,pa i vUCKov SNS.
Препоруке:
40
7
38
субота, 26 септембар 2015 21:42
bog dano vic
raskovic ivic, vukadinovic, antonic,kovic, dimic...molim vas pa zar se na drugom tasu ne nalaze vucic, babic ,stefanovic ,nikolic i ostali seseljev otpad izdrzimo i sklonimo recikliranre radikale za dobrobit srbije...
Препоруке:
39
8
39
субота, 26 септембар 2015 21:42
bog dano vic
raskovic ivic, vukadinovic, antonic,kovic, dimic...molim vas pa zar se na drugom tasu ne nalaze vucic, babic ,stefanovic ,nikolic i ostali seseljev otpad izdrzimo i sklonimo recikliranre radikale za dobrobit srbije...
Препоруке:
20
11
40
субота, 26 септембар 2015 22:09
Има још један разлог
Људи знају да ће, ако својим слугама у власти капитал и запад нареде, и полиција и војска ошинути по народу бојевом.
Такво је време дошло, лоше, много лоше!
Препоруке:
30
3
41
субота, 26 септембар 2015 22:39
Ivan3012
Ozbiljna akcija kojoj je cilj promena rezima ma kakav rezim da je u pitanju,ne moze se ni organizovati ni zapoceti bez pomoci jace sile,Rusije konkretno..
Misljenja sam da treba zamoliti Putina da primi jednu patriotsku delegaciju,i traziti od njega savet i misljenje..Iza sadasnje vlasti stoji kapital i mocne razbojnicke organizacije,a iza nas-deo raspamecenog i raspolucenog naroda..Treba se suociti sa istinom..U sadasnjem trenutku nista ili skoro nista ne mozemo sami..Bez pomoci mocnih prijatelja.Samo jedna ruska tv stanica bila bi od neprocenjive pomoci,jer bi mogla da informise,instruise narod i otvori mu oci..
Препоруке:
34
6
42
субота, 26 септембар 2015 22:59
@драго_ца @Boris
Дакле, Драго, ВИ нисте навикли на слободу и ВИ не знате шта да радите са њом. ВИ имате мозак али ВИ не знате шта да радите са њим. ВИ сте навикли да вам наређују шта да радите и ВИ то радите.
Па шта да вам кажем, Драго. Можда би требало да промените средину. Да одете негде где су људи навикли на слободу и где знају шта да раде са њом. Где имају мозак и знају шта да раде са њим. Где нико не ради оно што му се каже да ради већ оно што он сматра да треба да ради. И посебно где не важи правило – спавај, ради, једи... и тако у недоглед. Истина, не знам где би то могло да буде. Одмах да вам кажем да то није ни Француска ни Енглеска ни Немачка. У те три земље сам провао добар део живота. У Француској животно правило гласи - métro, boulot, dodo. Чита се – метро, було, додо, а у жаргону значи – метро, ринтање, чмавањ... и тако до пензије.
Препоруке:
27
4
43
недеља, 27 септембар 2015 02:36
Zvonimir Bgd
Tacno je, mnogi nasi sunarodnici nemaju ni za hleb, a kamoli za putovanje i boravak u Beogradu. Zasto rodoljubi iz Beograda (a vecina vodecih iz ovog opozicionog bloka zivi i radi u Beogradu), zasto oni ne krenu po Srbiji?!
Tako rade radikali! Tako radi Seselj, iako je pod terapijom. Ne drzi skupove u Batajnici, vec se krece sirom Srbije! Okuplja ljude i uvecava opozicionu bazu. Koliko-toliko. Negde ih je manje na skupovima, a negde su prepune bioskopske sale, Domova kulture itd. Na taj tezak, ali uporan nacin radikali razbijaju NATO-medijsku blokadu sirom Srbije!
Ne treba ocekivati da narod dodje nama (na noge), vec bi trebalo da mi odemo u taj narod. Da se izmesamo sa njim. Da u neposrednom kontaktu sa obicnim ljudima, radnicima, domacicama, nezaposlenima... da lomimo poguban uticaj marionetske vlasti na njihovu izbornu volju.
Vise ne bi strepeli nad brojem okupljenih, vec bi svakim danom uvecavali nase sutrasnje glasace koje smo svojim misionarstvom pridobili.
Hvala.
Препоруке:
25
3
44
недеља, 27 септембар 2015 03:41
грађанин србије
Помозимо сами себи, не дајмо Србију осведоченим издајницима!
Препоруке:
30
1
45
недеља, 27 септембар 2015 03:49
оном ненаду горе
Ненаде, кога ти то з....?
Препоруке:
23
2
46
недеља, 27 септембар 2015 07:25
...
Moja podrska patriotskim partijama, organizacijama i ljudima.
Препоруке:
32
1
47
недеља, 27 септембар 2015 08:38
Marko Gay
Da bi uspeo, prevrat moraju zeleti i mladi u Srbiji.
A oni su na drustvenim mrezama, na kojima ih kljukamo nasom politickom propagandom.
Iluzija je misliti da vi mozete s podjednakim uspehom na tim mrezama provuci svoje ideje. Jer drustvene mreze su NASE.
Ako biste ozbiljno mislili da organizujete prevrat, morali biste sami stvoriti, vi ili Rusija, drustvenu mrezu koja bi privukla mlade, pa ih tek onda usmeravati na prevrat, umesto na emigraciju. Jer da se ne zavaravamo, danas je ideal koji im nutkamo i koji su skoro svi progutali, da se prodaju strancima.
A stvoriti i razviti drustvenu mrezu? E sad vidite da to nije posao za amatere bez novca.
Препоруке:
22
8
48
недеља, 27 септембар 2015 08:56
@ Марко Геј
Са све вашим мрежарењем ви сте пукли.
Препоруке:
13
14
49
недеља, 27 септембар 2015 08:57
@Марко Геј
П.С.
А и досадни сте.
Препоруке:
14
15
50
недеља, 27 септембар 2015 10:43
@ Марко Геј
Добро. Нисте пукли. Мрежа вам фантааааастично функционише. Добио сам 4 минуса. А сад морам да идем.
Препоруке:
14
8
51
недеља, 27 септембар 2015 11:13
Cile
5.oktobar je bio najveca izdaja i prevara u istoriji srpskog naroda.
1.Ko je bio lider 5.oktobra? Vojisalav Kostunica
2.Ko je bio perjanica 5.oktobra? DSS
3.Ko je sproveo nezapamcenu pljackasku privatizaciju?
DSS(Bubalo i sl.)
I vi mi sad pricate o izdaji,prevari i pljacki?
Ma hajte molim vas!
Zna narod Srbije dobro ko je ko.Zato i ne prelazite cenzus.
Препоруке:
41
31
52
недеља, 27 септембар 2015 12:06
...2
Боеграђани увек имају енергију за отпор, где сте ви, што кад већ не можете до БГа а и не треба, не организујете са локалцима из ових партија исто то у исто време свуда по Србији?!!
Препоруке:
17
1
53
недеља, 27 септембар 2015 12:08
Боба
Драги Ђорђе и сви остали окупљени идеји о добробити народа упркос њему самом нажалост,
Сигурно не треба одустајати без обзира на огромне тешкоће са којима се суочавате - блокаду медија, диктатуру домаћег лумпенпролетаријата у виду Вучића и СНС и страног фактора којима су и они као и жути само трансмисија.
Али треба мењати изгледа и тактику и стратегију. Сасвим је могуће да неће доћи ни до каквог освешћивања народа све док не буде било много горе па чак ни онда. Зато треба радити са мањим групама људи, студентима пре свега али и пензионерима и другима и градити стрпљиво за будућност.
Препоруке:
21
3
54
недеља, 27 септембар 2015 12:18
Tурас
Сећам се када су жути вршили предизборну пропаганду . Колико је ту било "активиста" који су нас сачекивали по ћошковима са пропагандним листићима , гурали исте у поштанске касете по улазима зграда ,звонили на вретима , досађивали на телефонима . Наравно да све то кошта . Али ово што имамо на власти данас ,кошта много више . Народу су досадили ЈАЛОВИ избори . Док они који желе промене су изузети не само медиски , већ се на њих врши притисак ; Прети се са укидањем радног места , шиканирања са свих страна од СНС "прсталица"(који су то до промене), и свакојаке смицалице .Господа из опозиције мора то да знају . На основу тога да праве дугорочнију стратегију за релевантнија дејства . Овако , пси лају каравани мињају .
Препоруке:
22
2
55
недеља, 27 септембар 2015 12:45
теле-кома
велики брат вучић је показао колико воли медије.нема ничег критичког о њему.избори ће бити фарса због затвореног медијског простора.добро је да се протестује.пашће вучко кад,тад,али мора и политика да буде просрпска,иначе,наставиће се путем кои нас води у амбис.телеком и србија нису на продају!
Препоруке:
21
1
56
недеља, 27 септембар 2015 13:51
Сима
Подршка Ђорђу и да му бог да снаге да издржи у праведној борби. Надам се да ће ући у скупштину да чујемо глас разума.
Горе неко рече да нико није пренео, вероватно није од главних медија нити оће, али на сајтовима постоји информација
Уједините се као опозиција, изаберите једну личност која ће да вас представља, изјасните своје циљеве, ослободите своје портале једноумља и народ ће вас послушати и кренути у рушење власти.
Препоруке:
20
2
58
недеља, 27 септембар 2015 14:22
Мика Дорћолац
Било 500 људи, хиљаду или само 10 људи - мора се почети. Дајем идеју. Потребни су групни митинзи по улицама, по трговима, општинама.
Мали - по десетак храбрих, да нас виде, да нас има, да нас нико не може угушити.
Подршка народу и народној мисли.
Србија се не сме предати и продати.
Треба нама и нашој деци.
Ко је Дојче телеком да се ували у систем Србије, Црне Горе, Српске, српских земаља.
Ту лоповску банду треба скинути и уништити док они нису уништили Србију и све што је српско.
Шта нам доноси Европска Унија, молим да неко напише списак тих добара.
Са друге стране или паралелно да напише - шта нам Евроупска унија узима'
Да чујемо и видимо.
Сиктер лопови,криминалци, издајице и пљачкаши.
Препоруке:
28
2
59
недеља, 27 септембар 2015 15:03
Мићко
@Cile
Па шта сад, са свим тим силним набрајањем? Повући се у манастир и тамо састављати хронику пропасти? Докле више? Дај једном да чујемо нешто позитивно, да чујемо шта треба да се уради. Дакле, какви су предлози?
Препоруке:
8
3
60
недеља, 27 септембар 2015 15:36
Jovanka Orlovic
Posle ovog skupa, odlicno organizovanog, jedna stvar je ipak kristalno jasna, kao sto je komentator primetio: MORAJU se skupovi u buducnosti organizovati I odrzavati u unutrasnjosti Srbije: Nisu, Novom Sadu, Kragujevcu, Leskovcu, Pirotu, Kraljevu, Vranju, Krusevcu, Sapcu, Uzicu. U Beogradu se ustvari odlicno zivi zahvaljujuci mnogobrojnim drzavnim I drustvenim institucijama, NVO, ambasadama, "Evropskim" I "Atlantskim"fondacijama I fondovima I sl, tako da Beogradjani nemaju nikakvog razloga da izadju I protestuju, I zato je odziv kakav je. Sasvim je drugacija situacija u ostatku Srbije, ali je ljudima nemoguce da putuju u Beograd, mladjima jer nemaju novca, starijima je to prenaporno.
Препоруке:
17
3
61
недеља, 27 септембар 2015 16:30
Johnny
@ Ivan3012
... а једна би делегација могла до Ципраса да објасни како се бори , а једна до Сисија у Египат да и он објасни , а једна у Лондон да добије савете од новог вође Лабуриста .. А једна .. Нису наши прадедови тако радили већ су сваки свога ...крвника.. Субашу ... Послали тамо где треба .. То су факта , то је Историја .. Са поштовањем ,али мука ми је када прочитам мишљење као Ваше.Малена и никаква Црна Гора и племена и братства никада нису били покорени од Турска , стотинама година хватало се голом шаком на оштрицу ножа, зато су и били слободни .Слобода апсолутно нема цену .Паметном доста .
Препоруке:
6
4
62
недеља, 27 септембар 2015 18:37
cile
Za pocetak izvrsiti lustraciju petooktobaraca i oduzet im svu opljackanu imovinu... Mozda da odu i do manastira da okaju grehe za izdaju... Ko preostane neka proba preskociti cenzus.
Ps
Odgovor Micku
Препоруке:
8
1
63
недеља, 27 септембар 2015 18:57
Мићко
@Cile
Нисмо се разумели. Ко то треба да уради? Ко да им одузме? Који политички субјект?
А што се мене тиче, слажем се са предложеним мерама. Сматрам да треба да им подлегну и слобистички тајкуни из деведесетих. Никакав проблем Првом Бубалу нека се бубне робија, ако је крив. Политички гледано, крив је као криво дрво, али то је друга прича.
Препоруке:
8
1
64
недеља, 27 септембар 2015 19:20
Somi
Телеком не треба продати, али Србија не сме ићи против Европске уније из простог разлога што је у њеном непосредном окружењу и што би последице таквог одабира биле много горе него ово срљање у ЕУ.
Препоруке:
2
11
65
недеља, 27 септембар 2015 19:22
Бели Орао
""ненад.
Да ли би могао да будем менаџер твоје породице?
Препоруке:
4
4
66
недеља, 27 септембар 2015 19:47
Миле
Они који би можда и дошли,морају да раде и суботом и недељом као што радим ја.Обичном човеку стављен је јарам.Мора да ради од јутра до сутра,а то мало времена што има посвећује породици.
Препоруке:
9
2
67
недеља, 27 септембар 2015 20:34
nsss.rs
Boris
Ne znam zašto je bilo ovako malo ljudi, neprijatno sam se iznenadio.
Киша.
То је данас довољно да спласне "револуционарни набој" и патриотска еуфорија.
И још неки разлози, које сам раније наводио, али више нећу.
Јер- не вреди; овде људи лоше реагују на истину.
Препоруке:
4
3
68
недеља, 27 септембар 2015 21:44
Бели Орао
""Мика Дорћолац.
Слажем се. Него сећаш ли се како је та банда почела. Шетња, шетња, шетња...Искористили су бандити народ и засели. Ови новобандити само настављају.
Препоруке:
9
2
69
понедељак, 28 септембар 2015 04:39
Авалски корпус
Често се провлачи теза како је Београд најгори када су родољуби у питању, али збир националних гласова на последњим републичким и локалним изборима демантује ту тезу. Осим сјајног Чачка, Нове Вароши, Срба са Космета, донекле Краљева, Сремских Карловаца и још понеког градића, свуда је стање још лошије. Шта је са Крагујевцем, Крушевцем, Новим Садом, Нишом, Лесковцем, Ваљевом, Шапцем, Обреновцем, Трстеником, Зрењанином, Панчевом, Вршцом, Ужицем, и многим другим градовима где је ситуација много гора него у Београду. Поморавље и југ Србије су потпуни мрак, Шумадија више није национална... Ипак, највеће разочарење су Крагујевац, Ваљево и Крушевац. Та три града су сто пута већа брука од Београда.
Преточите речено са протеста у тужбе да би сте после преузимања власти судили онима који спроводе распродају Србије.
Имате мој глас.
Тако је било и за протест 21. марта.
Деловало ми је да се окупило доста људи за почетак нечега... Бучно су се најављивале акције, деловања, буђење народа...
Пола године касније и број људи се, благо речено, преполовио. Деловање онакво какво је у овом историјском тренутку потребно није постојало ни изблиза.
Овај скуп ми сада делује само као храњење медведа да може безбедно да утоне у зимски сан и презими до пролећа...
Vucic dovodi sjajne menadzere da upravljaju nasom imovinom.
Bice sve bolje.
Prognoziram da nece biti protesta, nikad u Srbiji nije bilo vise nade, nikad Srbija nije bila jaca nego danas.
Ti si ocito bot!
"Вукадиновић је рекао да зло које тренутно влада Србијом није дошло са СНС-ом јер су му и многи други претходили и кумовали, али да је са доласком напредњака и Александра Вучића на власт то зло добило највећи могући замах".
Da bi se okupio najveci broj patriotskih snaga, zasto da se ne ukljuce tu, i one koji su se borili protiv ove okupacije na celu sa Slobodanom Milosevicem? (Dacic bi onda ostao bez mnogo prijatelja!).
Dakle, razkinut potpuno sa 5im Oktobrem i nastavit borbu protiv okupatora, koja je onda prekinuta. Sa novim sredstvima i metodama.
РТС - Око 500 људи окупило се на платоу код Филозофског факултета у Београду на протесту против продаје Телекомa,
Мислим да је овде РТС у праву,без обзира на процењени број. Окупили су се ЉУДИ којих је, логично, увек мање од ГРАЂАНА.
Патријарх Павле - Будимо људи!!!
Па можда зато што народ није за суверену и независну Србију? Народ није навикао на слободу и не зна шта да ради са слободом. Има и мозак али не зна шта би са њим. Навикли су да им се каже (да не кажем нареди) шта да раде и они то раде. Спавај, ради, једи, спавај, ради, једи ... док има. Имати слободу значи имати избор, а то значи сам се бринути о себи и доносити одлуке. Па да ли сте ви свесни који је то напор?
Што рече "веца вештица" у неком другом коментару "никад у Србији није било више школованијег света него данас а усто никад глупљег". Амен.
Треба наставити...упорно и доследно, после избора неки из актуелне власти у рудник после процеса.
Имате мој глас!
Biranim recima,i lepom retorikom se ne dobija nista,mora se ici na metod zbunjivanja protivnika.To se postize metodom pohvale za sve poteze koje vuce ova gejovanska vlada.To niko ne radi,a znam da ce gradjani da dobiju veliku dozu andrealina ako se to radi.Tada taj andrealin usmeriti u pravom smeru.Tu onda ni NATO i USA ne mogu nista.
SRBI zar vas nije stid gore navedenih reci?,spala knjiga SRBSTVA na tri slova,jednu ZENU,Vukadinovica i jos PAR intektualaca SRBSKIH ne evROPSKIH ili rezimskih,gde nestase ostale srpske delije,sta ih sprecava da svojim prisustvom pojacaju redove istinskih boraca za drzavu i nacionalni interes, bice valjda ona""strah zivotu kalja obraz cesto""
SRBSTVO danas nije PROFITABILNO,dapace opasno je pa se njime bavi samo jos saka pravih patriota i rodoljuba,a ostatak nacionalnog korpusa ceka cudo;Boga,Ruse ili nekog treceg da im skine euROPSKI jaram sa vrata,znaju oni""SLOBODA je teska jer se za nju treba boriti,a euROPSTVO je lagano i ne trazi mnogo,sutnju i poslusnost,crkni pukni SRBINE kada NECES da zivis kao covek!!!
Ма нема везе,боље је ишта него ништа. Важна је борба.
Доћи ћу и други пут. Али други пут ово мора бити боље ораганизовано.
Жао ми је само ових финих и храбрих људи.
Диктатура отпада је уведена Србији 5 октобра и остаће заувек. Мало је у нас људи.
Такво је време дошло, лоше, много лоше!
Misljenja sam da treba zamoliti Putina da primi jednu patriotsku delegaciju,i traziti od njega savet i misljenje..Iza sadasnje vlasti stoji kapital i mocne razbojnicke organizacije,a iza nas-deo raspamecenog i raspolucenog naroda..Treba se suociti sa istinom..U sadasnjem trenutku nista ili skoro nista ne mozemo sami..Bez pomoci mocnih prijatelja.Samo jedna ruska tv stanica bila bi od neprocenjive pomoci,jer bi mogla da informise,instruise narod i otvori mu oci..
Па шта да вам кажем, Драго. Можда би требало да промените средину. Да одете негде где су људи навикли на слободу и где знају шта да раде са њом. Где имају мозак и знају шта да раде са њим. Где нико не ради оно што му се каже да ради већ оно што он сматра да треба да ради. И посебно где не важи правило – спавај, ради, једи... и тако у недоглед. Истина, не знам где би то могло да буде. Одмах да вам кажем да то није ни Француска ни Енглеска ни Немачка. У те три земље сам провао добар део живота. У Француској животно правило гласи - métro, boulot, dodo. Чита се – метро, було, додо, а у жаргону значи – метро, ринтање, чмавањ... и тако до пензије.
Tako rade radikali! Tako radi Seselj, iako je pod terapijom. Ne drzi skupove u Batajnici, vec se krece sirom Srbije! Okuplja ljude i uvecava opozicionu bazu. Koliko-toliko. Negde ih je manje na skupovima, a negde su prepune bioskopske sale, Domova kulture itd. Na taj tezak, ali uporan nacin radikali razbijaju NATO-medijsku blokadu sirom Srbije!
Ne treba ocekivati da narod dodje nama (na noge), vec bi trebalo da mi odemo u taj narod. Da se izmesamo sa njim. Da u neposrednom kontaktu sa obicnim ljudima, radnicima, domacicama, nezaposlenima... da lomimo poguban uticaj marionetske vlasti na njihovu izbornu volju.
Vise ne bi strepeli nad brojem okupljenih, vec bi svakim danom uvecavali nase sutrasnje glasace koje smo svojim misionarstvom pridobili.
Hvala.
A oni su na drustvenim mrezama, na kojima ih kljukamo nasom politickom propagandom.
Iluzija je misliti da vi mozete s podjednakim uspehom na tim mrezama provuci svoje ideje. Jer drustvene mreze su NASE.
Ako biste ozbiljno mislili da organizujete prevrat, morali biste sami stvoriti, vi ili Rusija, drustvenu mrezu koja bi privukla mlade, pa ih tek onda usmeravati na prevrat, umesto na emigraciju. Jer da se ne zavaravamo, danas je ideal koji im nutkamo i koji su skoro svi progutali, da se prodaju strancima.
A stvoriti i razviti drustvenu mrezu? E sad vidite da to nije posao za amatere bez novca.
А и досадни сте.
1.Ko je bio lider 5.oktobra? Vojisalav Kostunica
2.Ko je bio perjanica 5.oktobra? DSS
3.Ko je sproveo nezapamcenu pljackasku privatizaciju?
DSS(Bubalo i sl.)
I vi mi sad pricate o izdaji,prevari i pljacki?
Ma hajte molim vas!
Zna narod Srbije dobro ko je ko.Zato i ne prelazite cenzus.
Сигурно не треба одустајати без обзира на огромне тешкоће са којима се суочавате - блокаду медија, диктатуру домаћег лумпенпролетаријата у виду Вучића и СНС и страног фактора којима су и они као и жути само трансмисија.
Али треба мењати изгледа и тактику и стратегију. Сасвим је могуће да неће доћи ни до каквог освешћивања народа све док не буде било много горе па чак ни онда. Зато треба радити са мањим групама људи, студентима пре свега али и пензионерима и другима и градити стрпљиво за будућност.
Горе неко рече да нико није пренео, вероватно није од главних медија нити оће, али на сајтовима постоји информација
http://srbin.info/2015/09/26/protest-dveri-dss-poruka-strancima-telekom-je-nas-dalje-ruke-od/
http://wp.me/p3RqN8-5O0
итд
Мали - по десетак храбрих, да нас виде, да нас има, да нас нико не може угушити.
Подршка народу и народној мисли.
Србија се не сме предати и продати.
Треба нама и нашој деци.
Ко је Дојче телеком да се ували у систем Србије, Црне Горе, Српске, српских земаља.
Ту лоповску банду треба скинути и уништити док они нису уништили Србију и све што је српско.
Шта нам доноси Европска Унија, молим да неко напише списак тих добара.
Са друге стране или паралелно да напише - шта нам Евроупска унија узима'
Да чујемо и видимо.
Сиктер лопови,криминалци, издајице и пљачкаши.
Па шта сад, са свим тим силним набрајањем? Повући се у манастир и тамо састављати хронику пропасти? Докле више? Дај једном да чујемо нешто позитивно, да чујемо шта треба да се уради. Дакле, какви су предлози?
... а једна би делегација могла до Ципраса да објасни како се бори , а једна до Сисија у Египат да и он објасни , а једна у Лондон да добије савете од новог вође Лабуриста .. А једна .. Нису наши прадедови тако радили већ су сваки свога ...крвника.. Субашу ... Послали тамо где треба .. То су факта , то је Историја .. Са поштовањем ,али мука ми је када прочитам мишљење као Ваше.Малена и никаква Црна Гора и племена и братства никада нису били покорени од Турска , стотинама година хватало се голом шаком на оштрицу ножа, зато су и били слободни .Слобода апсолутно нема цену .Паметном доста .
Ps
Odgovor Micku
Нисмо се разумели. Ко то треба да уради? Ко да им одузме? Који политички субјект?
А што се мене тиче, слажем се са предложеним мерама. Сматрам да треба да им подлегну и слобистички тајкуни из деведесетих. Никакав проблем Првом Бубалу нека се бубне робија, ако је крив. Политички гледано, крив је као криво дрво, али то је друга прича.
Да ли би могао да будем менаџер твоје породице?
Киша.
То је данас довољно да спласне "револуционарни набој" и патриотска еуфорија.
И још неки разлози, које сам раније наводио, али више нећу.
Јер- не вреди; овде људи лоше реагују на истину.
Слажем се. Него сећаш ли се како је та банда почела. Шетња, шетња, шетња...Искористили су бандити народ и засели. Ови новобандити само настављају.