среда, 15. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Велика Британија: Џереми Корбин изабран за председника Лабуристичке партије; Политика - Са успоном Корбина, Британија поцрвенела

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 12 септембар 2015 18:26
Slavisa
To je dosledan politicar koji veruje u ono sto govori i ne okrece svoje misljenje kako vetar duva kao Vucic. Od 66 godina zivota verovatno je proveo pod prismotrom krune i represivnog aparata 65, time je njegov uspeh da dodje na celo stranke veci. Svako dobro i sreca ovom hrabrom coveku koji je retkost. Ovakav covek bi mogao da pruzi neki koristan savet Srbiji, a ne jajara Bler. A nije ni ispravno nazivati ono sto Bler radi "savetovanje" kad je on samo posrednik izmedju centra moci koji i njihove politicko-subverzivne investicije u Srbiji.
Препоруке:
69
5
2 субота, 12 септембар 2015 18:36
Peter RV
Ovaj covjek ce rehabilitovat svjetsku levicu koja je bila bacena u blato- prvo od boljsevika pa onda od Blerovih bankera, neo-liberala.
Prvi put da cemo cut stvarnu evropsku opoziciju americkom imperijalizmu.
Prisustvo ovog postenog covjeka moze potpuno da promijeni svjetsku geo-politicku scenu.
Imace mnogo neprijatelja (koji su identicni sa srpskim!), pozalimo mu srecu !
Препоруке:
52
7
3 субота, 12 септембар 2015 18:43
драго_ца
Интересантан заокрет британских гласача. Претходни лидер (Милибенд) је Јевреј а нови (Корбин) је антициониста.
Да отворимо кладионицу: колико дуго ће остати на том месту?
Препоруке:
35
7
4 субота, 12 септембар 2015 18:44
Reddy
Hoće li ikada ovakva sudbina zadesiti Socijalističku partiju Srbije? Da ponovo postane ono što joj samo ime kazuje da bi trebala biti a što je sada udaljeno svemirskim miljama.
Препоруке:
50
6
5 субота, 12 септембар 2015 19:32
драгo_ца
@Reddy
Hoće li ikada ovakva sudbina zadesiti Socijalističku partiju Srbije?


Каква је шанса да љубитељи Екрема и Цеце заволе Бетовена и Моцарта?
Препоруке:
51
6
6 субота, 12 септембар 2015 19:38
већ виђено
Хоће ли и његов неисправни ауто на излазу из тунела сачекати бетонски стуб?
Препоруке:
46
0
7 субота, 12 септембар 2015 20:11
Against all odds
Свака част!
Много су се унервозили, упрегли машинерију, па ипак човек победи!
Респектабилан човек у сваком погледу.
Препоруке:
48
0
8 субота, 12 септембар 2015 20:31
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Честитке. Ова победа је трачак наде. Можда се свет ипак врати нормалним токовима.
Препоруке:
34
1
9 субота, 12 септембар 2015 20:35
брљ
израз очајања `левице`; хватају се и за `сламку`... ?
Препоруке:
6
30
10 субота, 12 септембар 2015 20:49
Reddy
Mislim da od pojave Korbina u Srbiji više zaziru ovakvi kao Драго_ца nego tamo neki kod laburista i Engleza.
Препоруке:
18
11
11 субота, 12 септембар 2015 21:33
Reddy
Oni koji kao izvesni Драго_ца ne shvataju ne samo šta se zbiva u svetu velikih sila već i u sferi duha, ideologije i politike ne mogu pojmiti ni ovakav ishod unutar jedne važne britanske i evropske partije kakva je Laburistička stranka. Otuda pristiže i cinizam pa skoro i želja da se ovakav pre ili kasnije ukloni sa scene a sve pod maskom, tobož, crnih prognoza. Ne razumeju da nije u pitanju Džeremi Korbin već oni koji su ga izglasali. Elem, možete ga i ubiti i unesrećiti ali to isto ne možete uraditi kada su u pitanju oni koji su se za njega "zalepili" i koji veruju u ono što ovaj govori i misli. Na primer, kaže da je mnogo tačnog u onome što je Karl Marks za sobom ostavio. Očigledno je da to ovde u Srbiji mnogima smeta. Takav je i ovaj Драго_ца sa svojim naoko "neutralnim" prognozerskim kombinacijama. Takvi na tome vegetiraju......
Препоруке:
19
13
12 субота, 12 септембар 2015 21:43
Р. Пауновић
Делује невероватно у савременом свету, али изгледа да професионални политичар може да буде доследан и моралан. Добра генетика, родитељи су подржавали шпанске републиканце, а тиме и добар одгој. Васпитали су сина у правом духу.
Препоруке:
33
2
13 субота, 12 септембар 2015 22:08
Катарина Крстић
Чудо невиђено, кокни на чели Лабуриста, сутра и на челу владе! Добро је то, коначно да неко има неписменије на власти од нас, једва основац, цео живот поровео по НВО,расни антисемита, никад руке није запрљао поштеним послом, па од "радничке" партије и не треба много очекивати. Ипак нашим црвеним и треба да буде на дику, цео век ми досадише са: "Америка и Енглеска биће земља пролетерска", па и то чудо да видимо. Зар не, друже Реди?
Препоруке:
14
34
14 субота, 12 септембар 2015 23:17
Slavisa
@Katarina Krstic. Zar vam nije dovoljno sto je covek govorio protiv rata u Iraku u vreme kad se u Britaniji zbog toga gubila glava? Ili bi ste vise voleli da imamo posla sa nekim kloniranim ispаdkom gospodina Blera?
Препоруке:
41
0
15 субота, 12 септембар 2015 23:43
српска сарма, а може и пасуљ
Пу, пу, пу, ајде, бриши, немој да урекнеш човека!
Препоруке:
16
1
16 недеља, 13 септембар 2015 00:16
гаргамел
Да неко, сличан, овоме Корбину, замени ' коферче ' Дачића, ја бих био
веома "упсетован", али кад је у питању Енглеска (то "Grate Britain" je чиста фора) то ми се веома свиђа, то ми даје наду да ће и Енглеска
настрадати као Србија од сличних елемената!
Препоруке:
4
12
17 недеља, 13 септембар 2015 01:06
драго_ца
@Reddy
Oni koji kao izvesni Драго_ца ne shvataju ne samo šta se zbiva u svetu velikih sila već i u sferi duha, ideologije i politike


Црвени политком се изгледа нешто узбудио. Који ли је од моја два коментара био повод?
Религија је у опасности. Они против којих се као бајаги борите вас финансирали и поставили да владате а сада кад сте одрадили посао који је требало више им нисте потребни па се осећате превареним?
Препоруке:
7
11
18 недеља, 13 септембар 2015 03:58
tuljanin
Briga nas i za Korbina, i za radakilnu levicu, i za laburiste, i za Engleze. Za ove poslednje - posebno. Treba biti Grk,Janis Varufakis,eventualno Alexis Cipras,moguće i Duzinas,pa otkidati na dosadne Engleze, te mediokritetske trgovce u službi Amerike. Engleska je i majka i otac "demokratskog pokreta Evrope",uz to je lišena filozofije i muzike, lišena duendea. Samo u takvoj zemlji Marks i Engels, kao i gro "evropske" levice - svi ti mrzitelji stare Evrope, a sa njom i starog režima - eto mogli su, a i još uvek mogu da se osećaju dobro. "Kod kuće". A i Englezi ih vole. Doduše,ne toliko da bi primenili njihove preispoljne gluposti,ali i dalje dovoljno da ih primaju, tj. titraju im, cene ih i hvale, a ne bi li ih kao "poslednju demokratsku modu", kao "špic Emancipacije i Progresa", u vidu njinih "teorija" i nihilističkih učenja - vratili kući. U Evropu! U Francusku, Rusiju, Nemačku, u Italiju, Grčku. Revolucija koja traje...
Препоруке:
16
2
19 недеља, 13 септембар 2015 04:53
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Погле погле Блерове струје што се буни. Делује деливери јунит не само на министре.
Препоруке:
15
1
20 недеља, 13 септембар 2015 05:20
Reddy
@Катарина Крстић

"Једва основац, цео живот поровео по НВО,расни антисемита, никад руке није запрљао поштеним послом, па од "радничке" партије и не треба много очекивати. Ипак нашим црвеним и треба да буде на дику, цео век ми досадише са: "Америка и Енглеска биће земља пролетерска", па и то чудо да видимо. Зар не, друже Реди?" Zaboga, mila gospo, pa nemojte biti tako na kraj srca! Možda je drug Korbin i osnovac al' teško mi ponavljat'. Nije on u pitanju već oni koji ga izglasahu. A to boli, priznajem. Razbija vam iluzije o relaciji pameti i gluposti, obrazovanosti i neobrazovanosti, ekspertima i amaterima. A kao melem na ranu pokloniću vam Ajnšatajnovu izjavu objavljenu maja 1949. g. u "Monthly Review" koja glasi...."Le capitalisme, voilà la « source du mal." Ovo na francuskom da vam ne pokvari mentalnu jutarnju pospanost.
Препоруке:
11
7
21 недеља, 13 септембар 2015 05:30
Reddy
@Катарина Крстић


"никад руке није запрљао поштеним послом". Ta nemojte kas'ti! Ih, kako ste vi tako dobro informisani! A zaboraviste na one nacifrane matematičke eksperte sa Wall Streeta koji dođoše glave ne samo američkoj već i globalnoj ekonomiji!?!?!? Sve počev tamo od Judžina Fame, ne zaobilazaći ni onog čikaškog Miltona Friedmana, pa, recimo i Alaina Greenspana. Možete misliti, da im slovo drži jedan osnovac koji uz to ni ruke nije zaprljao nekakvim "poštenim poslom, slično pređašnjim!!!
Препоруке:
16
6
22 недеља, 13 септембар 2015 08:46
Роксанда
@ Катарина Крстић

"Кокни" је географска одредница и односи се на становнике лондонског Ист Енда (а у ужем смислу оне који су рођени и одрасли тамо где се чују звона цркве St Mary-le-Bow у лондонском Ситију), а тек посредно је и класна одредница јер лордови, баристери и банкари нису живели у том делу града.

Џереми Корбин није кокни, већ је рођен и живео у Вилтшајеру и Шропшајеру.

Такође, Џереми Корбин није ни неписмен ни нешколован, већ је завршио Adams Grammar School, "селективну школу", т.ј. школу која бира ученике и која је једна од најбољих британских државних средњих школа (т.ј. школа ван система приватног образовања).

Успех који је он постигао је изузетан, посебно имајући у виду да је отпор блерита и браунита у странци био веома жесток.
Препоруке:
20
5
23 недеља, 13 септембар 2015 09:04
Reddy
Ah, evo Ga, s nebeskih visina je aterirao i polubožanski gos'n Tuljanin. Te namah ustanovi kako "nas" ne bi trebalo da zanimaju "Englezi" ni ini. Jer, Bože moj, nisu dobri ni filosofi, ni u muzici, tek za preispoljne glupake, Marksa i Engelsa. Naš sneveseli Tuljanin se uplaši za "staru mu Evropu"!?!?!? A vi sad' gospodo i aristokrate pogađajte na koga je mislio a možda i uperio prst ili nešto drugo ovaj preispoljni punoglavac. Možda na Žozefa de Metra, Edmunda Berka, kakvog Romanova, kajzera a moguće i samog Adolfa kao istraživača starogermanskih autentičnosti. Naš autentični i samosvrhoviti Tuljanin, kada se ogreši o "mediokritetske trgovce u službi Amerike" ni ne pomisli na Hegela, preteče ovakvih "mediokriteta", jer je o polit-ekonomiji guslao ranije i od samog Marksa te se i jedni i drugi izlegoše iz njegovog uma. Onog istog konzervativnog i pruskog za kojim žuđaše...
Препоруке:
9
4
24 недеља, 13 септембар 2015 09:06
Igor (ZG)
U vladi Srbije se nalaze dvije nominalno ljevičarske partije sa socijalističkim predznakom: Socijalistička partija Srbije koju vodi Ivica Dačić i Pokret socijalista koju vodi Aleksandar Vulin. Ali ta vlada nije lijeva vlada već je to desna vlada koju vodi desničar A. Vučić. Taj desničar A. Vučić je do sada vrlo negativno govorio o socijalizmu i to ne samo prije nego i sada za vrijeme dok vodi vladu Srbije. Kako to da šefovi nominalno ljevičarskih partija ulaze u vladu koju vodi desničar koji pljuje po socijalizmu? Pa to je zato što i ti šefovi nominalno ljevičarskih partija i sami pljuju po socijalizmu! To sam imao prilike čuti iz usta Ivice Dačića nekoliko puta. Dakle tu nema ni "s" od socijalizma, tu nema ni "i" od ideologije, ima samo borba za vlast jer vlast je mast. Eto to vam je ta tzv. "demokracija" - nije važno kako će se stranke zvati, nije važno koje će idologije zastupati jer u tom tobožnjem tzv. "pluralizmu" ima mjesta za samo jednu ideologiju - kapitalističku.
Препоруке:
20
1
25 недеља, 13 септембар 2015 09:06
Веља
Да ли се 99-те противио политици бомбардовања Србије коју је заступала његова партија на челу са Блером? Ако није, а вероватно није онда је суштински исти као Блер. Али овдашњим левичарима то није битно. Не мрзе они Блера што је бомбардовао нас, већ што је десничар. Да је левичар не би им сметали ни " деливери јунити".
Препоруке:
4
10
26 недеља, 13 септембар 2015 09:19
Reddy
@Драго_ца

Vaši komentarčići su sitnurija kojom se služite u funkciji ideološkog blagajnika ocvalih neoliberalnih hrizantema.
Препоруке:
9
3
27 недеља, 13 септембар 2015 09:20
Дуња
@Katarina Krstic - а Ви жалите кога??!!момке и девојке који су завршили факултет у Енглеској, а "прате вођу" Корбина, иако вођа нема "високо образовање"??!! па ово Вам је Доказ да Брити осим ароганције имају и мозак и помало душе, Корбин је човек који има Образ(дакле, образован више од пола Оксфорда, Ситија, МИ6 и владе), неки људи се "пробуде" и препознају Доброту, Поштење....ми таквог морамо да међу нама нађемо и "умолимо"да уђе у политику ...чекамо и даље...
Препоруке:
13
2
28 недеља, 13 септембар 2015 09:40
Чивијаш
Дај боже да се и ти смозванци, самохвалисавци,који су уфитиљени у својој усмаљеничкој хаватрији на свет коју су извели пре бнекиолико векова и начинили Америку, злотвора целог света,гоерег ода Хитлере.Јер Хитлер је насртао на свет као осу+ица и кад је убо жалац у Рухсију награисао са својимс ном со свету смаочпослузи у којо су они полсовође.Њихов пулен из Америке хоће то исто само лукавије и са бескрајним лажима, које ни Тито врхумнска светска лажовчина није умео да измисли .Све се срушикио.Време је да с егорди албион опсвести.Ајд да видимо и то ћчудо
Препоруке:
4
2
29 недеља, 13 септембар 2015 10:15
Of Ci
posto vec 20 god zivim i placam porez u V. Britaniji,mnogo sam sretan da je Corbyn pobedio. Sad mozemo da budemo sigurni da Labour vise NIKAD nece vladati ovom ostrvom. Jedino sto oni znaju je da prepodeljuju, da naduvavaju administraciju i da nas zamaraju sa idiotskim merama politicke korektnosti. No, ipak je fino da je mozda manje "protiv" nas, ma da je taj voz prosao... cak i da postane premijer, nista se za nas (Srbe) nece promeniti, dok ne budemo uzeli sudbinu u vlastite ruke... ko god sedio u Number 10.
Препоруке:
10
5
30 недеља, 13 септембар 2015 10:29
Dijapazon
I Englezima stig'o Cipras!
Препоруке:
10
2
31 недеља, 13 септембар 2015 10:51
српска сарма, а може и пасуљ
Подсетио бих цењене левичарске опоненте и Корбинове пропоненте, да су биле ВРЛО СЛИЧНЕ егзалтације и поводом Варуфакиса, Ципраса& "Сиризе", па за сада тамо испаде грчки ЋОРАК!? Како ће даље, то је друго питање, ал засад беше по оној народној "ТРЕСЛА СЕ ГОРА ..."!? Корбина не бих отписао, ал му не би ни давао претерани значај, ако ништа друго, оно због познате Марксове натукнице о ПРАКСИ као мерилу свега!? А како се односим према овом могућем "бољшевизирању" лабуриста!? Пааа, не знам, али знам да су НАЈЧЕШЋЕ сви УСЛОВНО ЛЕВИ ПОКРЕТИ у Британији завршавали у некој форми БЛЕРИЗМА!? Зашто је то тако одговор може да нам да ЧИЊЕНИЦА да су СВЕ енглеске УСЛОВНО ЛЕВЕ идеологије проистекле из једне струје њиховог радикалног протестантизма која је поражена од кромвеловаца за њиховог грађанског рата средином 17-тог века!? Из тих струја енглеског протестантизма је проистекао фабијански покрет, главни инспиратор настанка Лабуристичке странке!? Зато су марксисти у Енглеској ИЗУЗЕТАК, а не правило!?
Препоруке:
10
6
32 недеља, 13 септембар 2015 11:03
Р. Пауновић @Роксанди
Лепо сте објаснили извесне ноторне ствари Катарини Крстић. Као што се види мрзитељима чињенице нису доказ. Човек није школован-поникао у школама у којима се расађују управљачи империјом, за које видимо где су и куда империју воде. Отац му је елктро инжењер, мајка професор математике, упознали су се као активисти за помоћ републиканцима у Шпанском грађанском рату. Син није изрод, већ потомак и дело својих умних и честитих родитеља.
Препоруке:
18
5
33 недеља, 13 септембар 2015 11:23
koba
Nema tog Engleza kome mogu poerovati bilo šta.
Za mene su oni najgori narod.

Pa i od ovog Džeremije ne očekujem ništa dobro.
Препоруке:
3
4
34 недеља, 13 септембар 2015 11:30
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@Веља

Противио се агресији НАТО на СРЈ. Иначе је противник НАТО уопште. Милошевића је називао жртвом империјализма. Називао је Блера ратним злочинцем. Разоткривао је у медијима фабриковане лажи о наводним злочинима над Албанцима на КиМ. Љубимац је и пријатељ Латинске Америке, Русије и других земаља које се противе империјализму. Па сад видећемо шта ће да буде. Могуће да неће ни имати прилику да буде на власти. Опекли смо се о Ципраса па сад и у јогурт дувамо.
Препоруке:
20
0
35 недеља, 13 септембар 2015 11:33
Арчибалд Рајс
Да ли је завршио неку школу, не знам, нити ме интересује, у интервјуима које сам погледао делује две класе изнад овог нашег гувернера ове западне колоније, иако овај наш има завршен правни факултет са високим оценама. Школа у Србији, а на жалост и на свету не учи човека да размишља већ да понавља као папагај, зато међу интелектуалцима и имамо оволико јадних и чемерних медиокритета који се додворавају окупатору. Једино чега се плашим да не постане нови Ципрас и тиме само разбије илузију младим људима да постоји алтернатива овом неолибералном злу. Да се разумемо, ја сам десничар али неолиберални капитализам је веће зло од комунизма и против њега се мора борити свако ко у себи има елементарног поштења био левичар или десничар.
Препоруке:
15
1
36 недеља, 13 септембар 2015 11:48
Reddy
@српска сарма, а може и пасуљ

Анђеоске висине на којима се налазите или с којих гледате на нас мирјане у вапијућем су нескладу са вашим, крајње баналним, схватањем праксе које сте интерпретирали. Појам праксе код Карла Маркса је, пре свега, темељни појам његове филосије. Појам човека и праксе код њега су такорећи подударни! Тако, на трагу његове мисли, човек је, par excellence, биће праксе, биће свесне и слободне поливалентне трансформације свога живота. Тиме се одређује карактер људске егзистенције и у томе је његов онто-антрополошки смисао. У односу на себе као и друге, средину којој делује он је увек у практичном а не пуком контемплативном односу! Вашим цитатом Марксовог појма праксе ви сте ову свели и поједноставили на једнократан чин лишен сваког смисла, пропративши то иронијом чак злонамерним "подсећањем" те давши себи "фору" површним роњењем по историјским лагумима.
Препоруке:
4
6
37 недеља, 13 септембар 2015 11:51
Antonio Gramši
Čitajući ovaj tekst setio sam se predstavljnja jedne male, jedne od bivših partija lokalnog nivoa, komunističke orijentacije na jednoj od lokalnih televizija u našoj majci Srbiji.Prve rečenice vođe te male partije,čiji je upravni odbor bio sastavljen isključivo od vojnih penzionera, koja je i u nazivu imala odrednicu -komunistička, bila je u suštini oplakivanje njihove sudbine.Naricali su o tome da su oni ,u stvari , osnovani pet godina pre tog gore navedenog predstavljanja na lokalnoj televiziji, ali nažalost, bili su aktivni nekih tri meseca i morali su da ugase partiju zbog neprekidnih, organizovanih i osnovanih pretnji njima i članovima njihove porodice, sa akcentom na pretnje njihovoj deci i unucima, s tim da su se neke nepoznate čike, "elitističkog stajlinga" više puta obraćale njihovim unucima na putu do škole?
Šta mislite koliko je ova partija postojala nakon njihovog ponovnog aktiviranja za te pomenute lokalne izbore?Ugašena je nakon dve nedelje.
Kolike su šanse da labu-
Препоруке:
6
4
38 недеља, 13 септембар 2015 12:02
Александар Ивковић
@"... Изразито је скроман, не вози кола, не троши ни пени из државног буџета за парламентарне издатке, ..."

Зар није просто отужно кад видите да због победе ОВАКВОГ Човека ликују овдашње комунисти на челу са другом јулином.
За мене је добар знак што је он дошао на важно место, јер скромног човека који може да живи са мало новца тешко да могу да уцењују они што имају превише новца (зато што га сами и "штампају"). Наравно, да би његово деловање било корисно за народ, треба да има и друге способности, првенствено да окупи квалитетне и некорумпиране сараднике, и да обрати пажњу на своју безбедност. По ономе за шта се досад залагао изгледа охрабрујуће, време ће показати да ли ће такав остати и ако буде у ситуацији да доноси озбиљније одлуке.
Препоруке:
8
3
39 недеља, 13 септембар 2015 12:04
Reddy
Svi komentari od reda pate od pogrešne dioptrije. Raspravljaju o Džeremi Korbinu kao da je on "sneo jaje". Niko da se doseti da je on ili njegov izbor na kormilo Laburista tek odraz široko rasprostranjenog raspoloženja o stvarnoj politici britanske vlade. Čovek koji je dobio 59,5 odsto svih glasova u stranci za razliku od konkurenata koji su ostali daleko iza predstavlja refleks dubokog nezadovoljstva društvenom i socijalnom situacijom samih britanaca. Posebno je značajno što njegovi stavovi o NATO, o Rusiji, uopšte o međunarodnoj politici, imaju tako glasan odjek. I sve to uz njegove primedbe kako je Karl Marks u mnogome bio u pravu!!!
Препоруке:
10
4
40 недеља, 13 септембар 2015 12:07
Веља
@СРЈугиславија

Противио се агресији НАТО на СРЈ. Милошевића је називао жртвом империјализма.


Чуди ме да је аутор овог текста пропустио да помене ове детаље који су веома релевантни за читатеље НСПМ-а.
Одакле вам те информације!
Препоруке:
5
6
41 недеља, 13 септембар 2015 12:16
Antonio Gramši
-ristička patija v.britanije ima bilo kave naznake komunističkog ili socijalističkog pogleda na svet u delu sveta koji se nalazi pod ogromnom topuzinom meke i ostalih sila sadašnje imperije levo od atlanskog okeana.Takve šanse su 0(nula) posto.Džeremi Korbin je savremeni Joška Fišer, spreman kao JoškaF, da po nagovoru aktuelnih imperijalnih službi u gore pomenutoj državi juriša i teško povredi policajce u kordonu koji obezbeđuju skup lažnog komunističkog pokreta Joške Fišera, koji je osnovala tadašnja država zapadna nemačka da bi popiše i analiticki obradi sve one koji se tom pokretu iskreno priključe privučeni Joškinim "iskrenim" jurišanjem na kapitalističke policajce i ima ih sve zabeležene sa procenom o njhovoj potencijalnoj opasnosti.Sa takvim formiranjem lažnih komunističih ili socijalističkih partija kapitalističke zemlje,koje takve partije brižljivo osnivaju i finansiraju, u svakom trenutku znaju svakog pojedinca koji je spreman da radi na njihovom razbijanju.Joška Fišer je
Препоруке:
6
4
42 недеља, 13 септембар 2015 12:32
небитан
Нек ради са Енглеском шта хоће, али ако освоји власт, најмање што очекујем у потезима према спољном свету је да пусти Шкоте да се одвоје на миру, да пусти Србију да без притисака и уцена бира слободну власт, и да тој слободној власти испоручи ратног злочинца Блера да му се настави поштено суђење које је под притисцима НАТО и британских агената заустављено.
Препоруке:
5
3
43 недеља, 13 септембар 2015 12:37
Reddy
Dokle više tolerisati komentatorske akrobacije sa sporednog perona i koloseka /Antonio Gramši/?
Препоруке:
4
4
44 недеља, 13 септембар 2015 12:39
r
Danas je Rusofil, anti EU i NATO. Kada dodje na vlast postace kao Mogerini, Rusofob, EUropejac, NATOvac. Zapadnjacima ne verujem, sto kaze Nenad Cvarak, ni u basni!
Препоруке:
3
7
45 недеља, 13 септембар 2015 13:01
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@Веља

Режимски медији избегавају да помињу то јер им не одговара. Помињу само Ирак и Либију. Није тешко претпоставити зашто.Информације су тачне сто одсто.
Препоруке:
8
1
46 недеља, 13 септембар 2015 13:02
Korbinov
zhivot jeste u opasnosti ali djavolja imperija je svesna toga i verovatno znaju POSLEDICE "saobracajke" ili drugog metoda njegovog uklanjanja sa politichke scene.
Gebelizacija gubi efekat, chovechanstvo se OSLOBADJA kulture straha.
Препоруке:
3
1
47 недеља, 13 септембар 2015 13:06
Катарина Крстић
Ето, ја се обрадовала једном правом левичару, очекујући макар само Енглеску као пролетерску,али сазнадох да је некима тешко да разликују мало слово од великог (кокни) и да су људи са малом матуром, када је добијена у престижној британској школи образованији од домаћих: керамичара (2. степен ст.спреме), кондуктера (специјалистички курс), аутолимара (3. степен с.с.)... Туђе увек лепше мирише.

Око теорије и праксе друг Реди је то сјајно објаснио у 11:48 и ту се нема шта додати, теоријски. У пракси, међутим, то значи да с обзиром на поливалентну праксу Бисерко, а много више они млађи из разних НВО са поливалентним активностима мултикултурног прагматизма имају све шансе да сутра успешно воде Србију (далеко било).

И Брејвик је подржавао СМ и био против НАТО агресије, али Боже ме саклони. Желим вам много више успеха са Овим него са Онима у Грчкој, али он јуче изјави да се против ИСИС не треба борити, а и иначе подржава Хамас и Хезболах. Наздравље.
Препоруке:
4
8
48 недеља, 13 септембар 2015 14:11
Antonio Gramši
Joška Fišer je kao i Džeremi Korbin eksponent atlantista i sredstvo za održavanje na vlasti onih koji pružaju, preko takvih kreatura, lažnu nadu porobljenim masama.Alexis Cipras je u osnovi najbolji pokazatelj kako izgleda "buntovni komunista", koga su proizvele zapadne službe.Da je Alexis Cipras pravi pobornik leve ideje prošao bi u mladosti onako kako je kod nas prošao Ljubodrag Simonović ili još gore.
Šta mislite koliko je rok trajanja onih političara u zapadnoj hemisferi što iskreno misle i pričaju sve ono što Cipras i Korbin pričaju.
Препоруке:
6
5
49 недеља, 13 септембар 2015 14:21
tuljanin@Redi
U pravu ste za nas i Hegela, koga smo eto zaboravili. Da smo znali da će nam preuređivati komentar, a u brizi za "korektnost prema Englezima", tom narodu lišenom filozofije, a i svake tankoćutnosti i dara, u stvarima umetnosti, duha, kulture, ah sigurno bismo bezbrižni prema prostoru, prema broju znakova koje ispisujemo, eto potkačili i cenjenog njega, koji nam nije po ukusu. Logika suprotnosti nam je smešna, kao i svekoliko dijalektiziranje, Hegelovo učenje o gospodaru i robu, o opštem i pojedinačnom, njegovo poimanje istorijskog kretanja kao "napretka u svesti slobode" - proče, proče. Hegel je "moderan dečak". Njega uopšte ne marimo, no se držimo se "starog i poznatog" - Ničea, Hajdegera, tradicionalizma, a onda posebno arhajske Grčke, one koja predhodi majeutičaru Sokratu, tom izumitelju dijalektike, izumitelju "logičkog mišljenja". Tako bi stajalo...
Препоруке:
6
3
50 недеља, 13 септембар 2015 15:08
Роксанда
У Британији су доступне информације о сваком парламентарном гласању сваког појединачног посланика и Корбин јесте 1999. гласао против бомбардовања Србије и Црне Горе, т.ј. директно против Блера и странке, а у складу са својим антиратним уверењима.

Други интересантан моменат везан за Корбина је да је он 2009. године, када је британски парламент дрмала афера посланичког наплаћивања измишљених, преувеличаних или приватних трошкова, апострофиран као посланик који је наплатио најмање трошкова од свих 650 посланика.

Блер је лабуристе окренуо удесно, више него ико пре њега и сада је клатно отишло на другу страну. Са новим вођом опозиије, оно што је сигурно је да ће парламентарне дебате сада бити много занимљивије него до сада.
Препоруке:
10
5
51 недеља, 13 септембар 2015 15:18
српска сарма, а може и пасуљ@ Reddy
Мислим да сте Поштовани Опоненту требали овај УТУК да упутите на мој коментар на један други текст, а не на ову кратку историјску анализу аглосаксонског левичарења, које нема никакве везе са марксизмом!? Jer, ФАБИЈАНСКО левичарење ствара Лојде Џорџове, Анојрине Беване, Клементе Атлије, те "врле" ОПРАВДАВАОЦЕ англосаског ИМПЕРИЈАЛИЗМА, уз часни изузетак Харолда Вилсона који је смогао снаге УПРКОС СВИМА да Британију држи ПОДАЉЕ од Вијетнамског рата!? Но тиме је несвесно учинио МЕДВЕЂУ "УСЛУГУ" Србима, пошто је познато да се за тог рата у харолдвилсоновској Британији СКРИВАО од војне обавезе ЗНА СЕ КОЈИ Американац!? Иначе, госн "Туљанин" је у праву да су Бритони стерилни "гледе" философије и добрим делом уметности, али би ваљало иstaći њихову страст ка позоришту (шушка се да је стари добри Вили Шекспир био крипто-католик!), као и према хорском певању, а и КЕЛТСКИ ЕЛЕМЕНТ је пажње вредан!? У том смислу дајем линк: http://blog.b92.rs/text/9062/Oskar-Vajld-nepostojani-princ-socijalizma/
Препоруке:
6
2
52 недеља, 13 септембар 2015 15:28
Stanić Milan
Pre svega veliki pozdrav. g. Reddyu na izvanrednim komentarima,koji kao uvek odišu intelektualnom supremacijom u odnosu na njegove oponente."Ipak se kreće"- očito više nije moguće konzervirati stare kapitalističke odnose zasnovane na personalnoj uniji neoliberalne države i krupnog kapitala.Iako su ideološki koreni britanskog Laburizma heterogeni:ideje Bentama,Spensera i hrišćanske etike u interpretaciji britanskih metodista,zatim "fabijanskog socijalizma" izborom g. Korbina za lidera Laburističke partije, je signal,da je više Britancima dosadilo da budu "američke pudlice",te da po vremenu i prostoru poput Blera služe američkom intervencionizmu,kao najvećem zlu današnjice.
Препоруке:
3
4
53 недеља, 13 септембар 2015 16:19
Роксанда
@ Катарина Крстић

Свакако не би било лоше да се мало подробније упознате са чињеницама (поред тога што уносите толико емоција у случај Корбиновог избора за вођу британске опозиције).

некима тешко да разликују мало слово од великог (кокни)

Изгледа да је Вама непознато да реченица почиње великим словом.
и да су људи са малом матуром, када је добијена у престижној британској школи образованији од домаћих: керамичара

Школа у коју је ишао Корбин није престижна, већ добра. Он је матурирао и студирао на (непрестижној) Севернолондонској политехничкој школи (North London Polytechnic, данашњи North London University).
расни антисемита,

Сасвим нетачно. Он је антициониста као што су листом и остали британски левичари.
изјави да се против ИСИС не треба борити, а и иначе подржава Хамас и Хезболах

Да, замислите, изједначио је поступке ИСИС-а са поступцима америчке војске.
Препоруке:
10
5
54 недеља, 13 септембар 2015 16:47
Reddy
@Туљанин

A neko bi, možda, rado pretrčao od Šopenhauera, Ülajermahera, Karla Šmita i Hajdegera do, ma samog Adolfa, ljubitelja starogermanskih i predsokratovskih "autentičnosti". A što ne, onda, i do starohrvatskih, pardon, prairanskih predcivilizacijskih jazbina. Uostalom, iz kojih je i Niče napajao svog übermenscha. Tako se obiöno i prebrzo dotrčava do kojekakvog anticivilizma i kolorom nacifranog aristokratizma.....
Препоруке:
5
7
55 недеља, 13 септембар 2015 17:20
Лотброк
Овај човек је превише стар да би нешто битно променио.
Препоруке:
2
5
56 недеља, 13 септембар 2015 17:37
Катарина Крстић
@ Роксанда, имала сам жељу да вам одговорим, али то нећу учинити будући да се служите фалсификатима. Где сте ви у реченици:
Ето, ја се обрадовала једном правом левичару, очекујући макар само Енглеску као пролетерску,али сазнадох да је некима тешко да разликују мало слово од великог (кокни) и да су људи са малом матуром,... 13:06

а после заграде, видели тачку?
Колико вреди Ваш "цитат":
Изгледа да је Вама непознато да реченица почиње великим словом.
и да су људи са малом матуром, када је добијена у престижној британској школи образованији од домаћих: керамичара

толико вреде и сви ваши остали "аргументи".

Оно у шта сам сигурна, то је да су нас Западни тзв. левичари у последњих 25 година завили у црно, од Јошке Фишера и вајних лабуриста, па надаље.И поред тога навијаћу да левица преузме Британију, ако ни због чега другог, а оно због пословичне отворености за мирганте, азиланте и белосветску имиграцију. То би могло да смири обесни острвски дух.
Препоруке:
5
6
57 недеља, 13 септембар 2015 17:43
Reddy
Ovde nas jedan gospodin paraaristokratskog zloduha "uverava" kako jedan ostrvski narod ništa svetskoj filosofskoj paralipomeni nije podario, dok mu drugi baron ustrajno sekundira!?!?!? Ima li ovde smisla uopšte postaviti pitanje čemu studente učiti empirizmu, političkoj ekonomiji, filosofiji morala, itd. A smeju li se i pomenuti tamo neki prethodnici kao Rodžer Bekon, Duns Scotus, Viljem Okam. Zbog Tomasa Mora verovatno bi me gurnuli u bestragiju. Njutn, Hobs, Lok, Berkli, Hjum, koji, bre, to behu??? Constable....never heard!
Препоруке:
5
6
58 недеља, 13 септембар 2015 18:03
Reddy
@Катарина Крстић

Kako vas nije sramota da Roksandi podmećete da se služi falsifikatima a da to vi, zapravo, istovremeno činite!?!?!? Evo primera.....jasno ste istakli da Džeremi Korbin podržava Hamas i Hezbolah što je najodvratnija laž i podmetačina budući da je isti čovek izjavio kako bi u mirovne pregovore na Bliskom istoku trebalo uključiti Hamas i Hezbolah!!!
Препоруке:
10
6
59 недеља, 13 септембар 2015 20:43
Татијана
Катарина Крстић
"Оно у шта сам сигурна, то је да су нас Западни тзв. левичари у последњих 25 година завили у црно..."
Баш је добри Виктор Иванчић написао красан текст на ову тему - ради се о теорији замене, присутној код свих антикомуниста.
Препоруке:
4
2
60 недеља, 13 септембар 2015 21:11
Катарина Крстић
Друже Reddy, извините нисам знала да довођење за преговарачки сто муџахедина, исламских екстермиста и др. сличних, значи НЕ подржавати исламски фундаментализам. Ако с њима преговарате, ваљда је номално да их признајте и уважавате. Али, значи ли његова јучерашња изјава о довођењу за преговарачки сто ИСИС да је против, или, биће ипак, ЗА. Немам ништа против, то ће убрзати смањивање глава у ВБ, иако мислим да ће исламистичка ВБ бити неугоднији противник.
Препоруке:
4
2
61 недеља, 13 септембар 2015 23:37
Tuljanin@Maize
Keltski element: to je "ono jedino vredno Britanije", zapravo celokupne Angloamerike u poslednjim vekovima. Vajld, Džojs, Jejts, moguće i Paund; velike "filmadžije" - mislim na Forda, na Hjustona... Englezi su odavno "presušili", još od vremena Bajrona i Šelija, a sa njima i Kitsa. Ovi su bežali u Italiju, u vedar, prozračan vazduh, iz kiselkasto puritanske Engleske koja je kasnije udomila deda Marksa, a sa njime i Engelsa. Ima pravde. Marksu je mesto u Engleskoj, kao što Šeliju ili Bajronu nije. Nota bene...
Препоруке:
5
2
62 недеља, 13 септембар 2015 23:46
Tuljanin@Redi
Za Adolfa, razume se, grešite: taj je otkidao na Karla Maja, divio se Englezima... kao i Vi.
Препоруке:
5
2
63 понедељак, 14 септембар 2015 03:59
Reddy
@Катарина Крстић

A vi bi/ste u egzegezu, da dokazujete kako jeste nije i obrnuto. Pa, što ne napisaste odma' da ne mišljaste ozbiljno već da se šalimo? Ih, kakva ženska....
Препоруке:
5
2
64 понедељак, 14 септембар 2015 07:55
Reddy
@Tuljanin

Da, dragi Adi kome se divio i jedan Hajdeger koga, pa opet, vi, aristokratski uvažavate! Kakva niska!
Препоруке:
4
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер