Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Velika Britanija: DŽeremi Korbin izabran za predsednika Laburističke partije; Politika - Sa usponom Korbina, Britanija pocrvenela

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 12 septembar 2015 18:26
Slavisa
To je dosledan politicar koji veruje u ono sto govori i ne okrece svoje misljenje kako vetar duva kao Vucic. Od 66 godina zivota verovatno je proveo pod prismotrom krune i represivnog aparata 65, time je njegov uspeh da dodje na celo stranke veci. Svako dobro i sreca ovom hrabrom coveku koji je retkost. Ovakav covek bi mogao da pruzi neki koristan savet Srbiji, a ne jajara Bler. A nije ni ispravno nazivati ono sto Bler radi "savetovanje" kad je on samo posrednik izmedju centra moci koji i njihove politicko-subverzivne investicije u Srbiji.
Preporuke:
69
5
2 subota, 12 septembar 2015 18:36
Peter RV
Ovaj covjek ce rehabilitovat svjetsku levicu koja je bila bacena u blato- prvo od boljsevika pa onda od Blerovih bankera, neo-liberala.
Prvi put da cemo cut stvarnu evropsku opoziciju americkom imperijalizmu.
Prisustvo ovog postenog covjeka moze potpuno da promijeni svjetsku geo-politicku scenu.
Imace mnogo neprijatelja (koji su identicni sa srpskim!), pozalimo mu srecu !
Preporuke:
52
7
3 subota, 12 septembar 2015 18:43
drago_ca
Interesantan zaokret britanskih glasača. Prethodni lider (Milibend) je Jevrej a novi (Korbin) je anticionista.
Da otvorimo kladionicu: koliko dugo će ostati na tom mestu?
Preporuke:
35
7
4 subota, 12 septembar 2015 18:44
Reddy
Hoće li ikada ovakva sudbina zadesiti Socijalističku partiju Srbije? Da ponovo postane ono što joj samo ime kazuje da bi trebala biti a što je sada udaljeno svemirskim miljama.
Preporuke:
50
6
5 subota, 12 septembar 2015 19:32
drago_ca
@Reddy
Hoće li ikada ovakva sudbina zadesiti Socijalističku partiju Srbije?


Kakva je šansa da ljubitelji Ekrema i Cece zavole Betovena i Mocarta?
Preporuke:
51
6
6 subota, 12 septembar 2015 19:38
već viđeno
Hoće li i njegov neispravni auto na izlazu iz tunela sačekati betonski stub?
Preporuke:
46
0
7 subota, 12 septembar 2015 20:11
Against all odds
Svaka čast!
Mnogo su se unervozili, upregli mašineriju, pa ipak čovek pobedi!
Respektabilan čovek u svakom pogledu.
Preporuke:
48
0
8 subota, 12 septembar 2015 20:31
SR JUGOSLAVIJA
Čestitke. Ova pobeda je tračak nade. Možda se svet ipak vrati normalnim tokovima.
Preporuke:
34
1
9 subota, 12 septembar 2015 20:35
brlj
izraz očajanja `levice`; hvataju se i za `slamku`... ?
Preporuke:
6
30
10 subota, 12 septembar 2015 20:49
Reddy
Mislim da od pojave Korbina u Srbiji više zaziru ovakvi kao Drago_ca nego tamo neki kod laburista i Engleza.
Preporuke:
18
11
11 subota, 12 septembar 2015 21:33
Reddy
Oni koji kao izvesni Drago_ca ne shvataju ne samo šta se zbiva u svetu velikih sila već i u sferi duha, ideologije i politike ne mogu pojmiti ni ovakav ishod unutar jedne važne britanske i evropske partije kakva je Laburistička stranka. Otuda pristiže i cinizam pa skoro i želja da se ovakav pre ili kasnije ukloni sa scene a sve pod maskom, tobož, crnih prognoza. Ne razumeju da nije u pitanju Džeremi Korbin već oni koji su ga izglasali. Elem, možete ga i ubiti i unesrećiti ali to isto ne možete uraditi kada su u pitanju oni koji su se za njega "zalepili" i koji veruju u ono što ovaj govori i misli. Na primer, kaže da je mnogo tačnog u onome što je Karl Marks za sobom ostavio. Očigledno je da to ovde u Srbiji mnogima smeta. Takav je i ovaj Drago_ca sa svojim naoko "neutralnim" prognozerskim kombinacijama. Takvi na tome vegetiraju......
Preporuke:
19
13
12 subota, 12 septembar 2015 21:43
R. Paunović
Deluje neverovatno u savremenom svetu, ali izgleda da profesionalni političar može da bude dosledan i moralan. Dobra genetika, roditelji su podržavali španske republikance, a time i dobar odgoj. Vaspitali su sina u pravom duhu.
Preporuke:
33
2
13 subota, 12 septembar 2015 22:08
Katarina Krstić
Čudo neviđeno, kokni na čeli Laburista, sutra i na čelu vlade! Dobro je to, konačno da neko ima nepismenije na vlasti od nas, jedva osnovac, ceo život poroveo po NVO,rasni antisemita, nikad ruke nije zaprljao poštenim poslom, pa od "radničke" partije i ne treba mnogo očekivati. Ipak našim crvenim i treba da bude na diku, ceo vek mi dosadiše sa: "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska", pa i to čudo da vidimo. Zar ne, druže Redi?
Preporuke:
14
34
14 subota, 12 septembar 2015 23:17
Slavisa
@Katarina Krstic. Zar vam nije dovoljno sto je covek govorio protiv rata u Iraku u vreme kad se u Britaniji zbog toga gubila glava? Ili bi ste vise voleli da imamo posla sa nekim kloniranim ispadkom gospodina Blera?
Preporuke:
41
0
15 subota, 12 septembar 2015 23:43
srpska sarma, a može i pasulj
Pu, pu, pu, ajde, briši, nemoj da urekneš čoveka!
Preporuke:
16
1
16 nedelja, 13 septembar 2015 00:16
gargamel
Da neko, sličan, ovome Korbinu, zameni ' koferče ' Dačića, ja bih bio
veoma "upsetovan", ali kad je u pitanju Engleska (to "Grate Britain" je čista fora) to mi se veoma sviđa, to mi daje nadu da će i Engleska
nastradati kao Srbija od sličnih elemenata!
Preporuke:
4
12
17 nedelja, 13 septembar 2015 01:06
drago_ca
@Reddy
Oni koji kao izvesni Drago_ca ne shvataju ne samo šta se zbiva u svetu velikih sila već i u sferi duha, ideologije i politike


Crveni politkom se izgleda nešto uzbudio. Koji li je od moja dva komentara bio povod?
Religija je u opasnosti. Oni protiv kojih se kao bajagi borite vas finansirali i postavili da vladate a sada kad ste odradili posao koji je trebalo više im niste potrebni pa se osećate prevarenim?
Preporuke:
7
11
18 nedelja, 13 septembar 2015 03:58
tuljanin
Briga nas i za Korbina, i za radakilnu levicu, i za laburiste, i za Engleze. Za ove poslednje - posebno. Treba biti Grk,Janis Varufakis,eventualno Alexis Cipras,moguće i Duzinas,pa otkidati na dosadne Engleze, te mediokritetske trgovce u službi Amerike. Engleska je i majka i otac "demokratskog pokreta Evrope",uz to je lišena filozofije i muzike, lišena duendea. Samo u takvoj zemlji Marks i Engels, kao i gro "evropske" levice - svi ti mrzitelji stare Evrope, a sa njom i starog režima - eto mogli su, a i još uvek mogu da se osećaju dobro. "Kod kuće". A i Englezi ih vole. Doduše,ne toliko da bi primenili njihove preispoljne gluposti,ali i dalje dovoljno da ih primaju, tj. titraju im, cene ih i hvale, a ne bi li ih kao "poslednju demokratsku modu", kao "špic Emancipacije i Progresa", u vidu njinih "teorija" i nihilističkih učenja - vratili kući. U Evropu! U Francusku, Rusiju, Nemačku, u Italiju, Grčku. Revolucija koja traje...
Preporuke:
16
2
19 nedelja, 13 septembar 2015 04:53
SR JUGOSLAVIJA
Pogle pogle Blerove struje što se buni. Deluje deliveri junit ne samo na ministre.
Preporuke:
15
1
20 nedelja, 13 septembar 2015 05:20
Reddy
@Katarina Krstić

"Jedva osnovac, ceo život poroveo po NVO,rasni antisemita, nikad ruke nije zaprljao poštenim poslom, pa od "radničke" partije i ne treba mnogo očekivati. Ipak našim crvenim i treba da bude na diku, ceo vek mi dosadiše sa: "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska", pa i to čudo da vidimo. Zar ne, druže Redi?" Zaboga, mila gospo, pa nemojte biti tako na kraj srca! Možda je drug Korbin i osnovac al' teško mi ponavljat'. Nije on u pitanju već oni koji ga izglasahu. A to boli, priznajem. Razbija vam iluzije o relaciji pameti i gluposti, obrazovanosti i neobrazovanosti, ekspertima i amaterima. A kao melem na ranu pokloniću vam Ajnšatajnovu izjavu objavljenu maja 1949. g. u "Monthly Review" koja glasi...."Le capitalisme, voilà la « source du mal." Ovo na francuskom da vam ne pokvari mentalnu jutarnju pospanost.
Preporuke:
11
7
21 nedelja, 13 septembar 2015 05:30
Reddy
@Katarina Krstić


"nikad ruke nije zaprljao poštenim poslom". Ta nemojte kas'ti! Ih, kako ste vi tako dobro informisani! A zaboraviste na one nacifrane matematičke eksperte sa Wall Streeta koji dođoše glave ne samo američkoj već i globalnoj ekonomiji!?!?!? Sve počev tamo od Judžina Fame, ne zaobilazaći ni onog čikaškog Miltona Friedmana, pa, recimo i Alaina Greenspana. Možete misliti, da im slovo drži jedan osnovac koji uz to ni ruke nije zaprljao nekakvim "poštenim poslom, slično pređašnjim!!!
Preporuke:
16
6
22 nedelja, 13 septembar 2015 08:46
Roksanda
@ Katarina Krstić

"Kokni" je geografska odrednica i odnosi se na stanovnike londonskog Ist Enda (a u užem smislu one koji su rođeni i odrasli tamo gde se čuju zvona crkve St Mary-le-Bow u londonskom Sitiju), a tek posredno je i klasna odrednica jer lordovi, baristeri i bankari nisu živeli u tom delu grada.

DŽeremi Korbin nije kokni, već je rođen i živeo u Viltšajeru i Šropšajeru.

Takođe, DŽeremi Korbin nije ni nepismen ni neškolovan, već je završio Adams Grammar School, "selektivnu školu", t.j. školu koja bira učenike i koja je jedna od najboljih britanskih državnih srednjih škola (t.j. škola van sistema privatnog obrazovanja).

Uspeh koji je on postigao je izuzetan, posebno imajući u vidu da je otpor blerita i braunita u stranci bio veoma žestok.
Preporuke:
20
5
23 nedelja, 13 septembar 2015 09:04
Reddy
Ah, evo Ga, s nebeskih visina je aterirao i polubožanski gos'n Tuljanin. Te namah ustanovi kako "nas" ne bi trebalo da zanimaju "Englezi" ni ini. Jer, Bože moj, nisu dobri ni filosofi, ni u muzici, tek za preispoljne glupake, Marksa i Engelsa. Naš sneveseli Tuljanin se uplaši za "staru mu Evropu"!?!?!? A vi sad' gospodo i aristokrate pogađajte na koga je mislio a možda i uperio prst ili nešto drugo ovaj preispoljni punoglavac. Možda na Žozefa de Metra, Edmunda Berka, kakvog Romanova, kajzera a moguće i samog Adolfa kao istraživača starogermanskih autentičnosti. Naš autentični i samosvrhoviti Tuljanin, kada se ogreši o "mediokritetske trgovce u službi Amerike" ni ne pomisli na Hegela, preteče ovakvih "mediokriteta", jer je o polit-ekonomiji guslao ranije i od samog Marksa te se i jedni i drugi izlegoše iz njegovog uma. Onog istog konzervativnog i pruskog za kojim žuđaše...
Preporuke:
9
4
24 nedelja, 13 septembar 2015 09:06
Igor (ZG)
U vladi Srbije se nalaze dvije nominalno ljevičarske partije sa socijalističkim predznakom: Socijalistička partija Srbije koju vodi Ivica Dačić i Pokret socijalista koju vodi Aleksandar Vulin. Ali ta vlada nije lijeva vlada već je to desna vlada koju vodi desničar A. Vučić. Taj desničar A. Vučić je do sada vrlo negativno govorio o socijalizmu i to ne samo prije nego i sada za vrijeme dok vodi vladu Srbije. Kako to da šefovi nominalno ljevičarskih partija ulaze u vladu koju vodi desničar koji pljuje po socijalizmu? Pa to je zato što i ti šefovi nominalno ljevičarskih partija i sami pljuju po socijalizmu! To sam imao prilike čuti iz usta Ivice Dačića nekoliko puta. Dakle tu nema ni "s" od socijalizma, tu nema ni "i" od ideologije, ima samo borba za vlast jer vlast je mast. Eto to vam je ta tzv. "demokracija" - nije važno kako će se stranke zvati, nije važno koje će idologije zastupati jer u tom tobožnjem tzv. "pluralizmu" ima mjesta za samo jednu ideologiju - kapitalističku.
Preporuke:
20
1
25 nedelja, 13 septembar 2015 09:06
Velja
Da li se 99-te protivio politici bombardovanja Srbije koju je zastupala njegova partija na čelu sa Blerom? Ako nije, a verovatno nije onda je suštinski isti kao Bler. Ali ovdašnjim levičarima to nije bitno. Ne mrze oni Blera što je bombardovao nas, već što je desničar. Da je levičar ne bi im smetali ni " deliveri juniti".
Preporuke:
4
10
26 nedelja, 13 septembar 2015 09:19
Reddy
@Drago_ca

Vaši komentarčići su sitnurija kojom se služite u funkciji ideološkog blagajnika ocvalih neoliberalnih hrizantema.
Preporuke:
9
3
27 nedelja, 13 septembar 2015 09:20
Dunja
@Katarina Krstic - a Vi žalite koga??!!momke i devojke koji su završili fakultet u Engleskoj, a "prate vođu" Korbina, iako vođa nema "visoko obrazovanje"??!! pa ovo Vam je Dokaz da Briti osim arogancije imaju i mozak i pomalo duše, Korbin je čovek koji ima Obraz(dakle, obrazovan više od pola Oksforda, Sitija, MI6 i vlade), neki ljudi se "probude" i prepoznaju Dobrotu, Poštenje....mi takvog moramo da među nama nađemo i "umolimo"da uđe u politiku ...čekamo i dalje...
Preporuke:
13
2
28 nedelja, 13 septembar 2015 09:40
Čivijaš
Daj bože da se i ti smozvanci, samohvalisavci,koji su ufitiljeni u svojoj usmaljeničkoj havatriji na svet koju su izveli pre bnekioliko vekova i načinili Ameriku, zlotvora celog sveta,goereg oda Hitlere.Jer Hitler je nasrtao na svet kao osu+ica i kad je ubo žalac u Ruhsiju nagraisao sa svojims nom so svetu smaočposluzi u kojo su oni polsovođe.Njihov pulen iz Amerike hoće to isto samo lukavije i sa beskrajnim lažima, koje ni Tito vrhumnska svetska lažovčina nije umeo da izmisli .Sve se srušikio.Vreme je da s egordi albion opsvesti.Ajd da vidimo i to ćčudo
Preporuke:
4
2
29 nedelja, 13 septembar 2015 10:15
Of Ci
posto vec 20 god zivim i placam porez u V. Britaniji,mnogo sam sretan da je Corbyn pobedio. Sad mozemo da budemo sigurni da Labour vise NIKAD nece vladati ovom ostrvom. Jedino sto oni znaju je da prepodeljuju, da naduvavaju administraciju i da nas zamaraju sa idiotskim merama politicke korektnosti. No, ipak je fino da je mozda manje "protiv" nas, ma da je taj voz prosao... cak i da postane premijer, nista se za nas (Srbe) nece promeniti, dok ne budemo uzeli sudbinu u vlastite ruke... ko god sedio u Number 10.
Preporuke:
10
5
30 nedelja, 13 septembar 2015 10:29
Dijapazon
I Englezima stig'o Cipras!
Preporuke:
10
2
31 nedelja, 13 septembar 2015 10:51
srpska sarma, a može i pasulj
Podsetio bih cenjene levičarske oponente i Korbinove proponente, da su bile VRLO SLIČNE egzaltacije i povodom Varufakisa, Ciprasa& "Sirize", pa za sada tamo ispade grčki ĆORAK!? Kako će dalje, to je drugo pitanje, al zasad beše po onoj narodnoj "TRESLA SE GORA ..."!? Korbina ne bih otpisao, al mu ne bi ni davao preterani značaj, ako ništa drugo, ono zbog poznate Marksove natuknice o PRAKSI kao merilu svega!? A kako se odnosim prema ovom mogućem "boljševiziranju" laburista!? Paaa, ne znam, ali znam da su NAJČEŠĆE svi USLOVNO LEVI POKRETI u Britaniji završavali u nekoj formi BLERIZMA!? Zašto je to tako odgovor može da nam da ČINjENICA da su SVE engleske USLOVNO LEVE ideologije proistekle iz jedne struje njihovog radikalnog protestantizma koja je poražena od kromvelovaca za njihovog građanskog rata sredinom 17-tog veka!? Iz tih struja engleskog protestantizma je proistekao fabijanski pokret, glavni inspirator nastanka Laburističke stranke!? Zato su marksisti u Engleskoj IZUZETAK, a ne pravilo!?
Preporuke:
10
6
32 nedelja, 13 septembar 2015 11:03
R. Paunović @Roksandi
Lepo ste objasnili izvesne notorne stvari Katarini Krstić. Kao što se vidi mrziteljima činjenice nisu dokaz. Čovek nije školovan-ponikao u školama u kojima se rasađuju upravljači imperijom, za koje vidimo gde su i kuda imperiju vode. Otac mu je elktro inženjer, majka profesor matematike, upoznali su se kao aktivisti za pomoć republikancima u Španskom građanskom ratu. Sin nije izrod, već potomak i delo svojih umnih i čestitih roditelja.
Preporuke:
18
5
33 nedelja, 13 septembar 2015 11:23
koba
Nema tog Engleza kome mogu poerovati bilo šta.
Za mene su oni najgori narod.

Pa i od ovog Džeremije ne očekujem ništa dobro.
Preporuke:
3
4
34 nedelja, 13 septembar 2015 11:30
SR JUGOSLAVIJA
@Velja

Protivio se agresiji NATO na SRJ. Inače je protivnik NATO uopšte. Miloševića je nazivao žrtvom imperijalizma. Nazivao je Blera ratnim zločincem. Razotkrivao je u medijima fabrikovane laži o navodnim zločinima nad Albancima na KiM. Ljubimac je i prijatelj Latinske Amerike, Rusije i drugih zemalja koje se protive imperijalizmu. Pa sad videćemo šta će da bude. Moguće da neće ni imati priliku da bude na vlasti. Opekli smo se o Ciprasa pa sad i u jogurt duvamo.
Preporuke:
20
0
35 nedelja, 13 septembar 2015 11:33
Arčibald Rajs
Da li je završio neku školu, ne znam, niti me interesuje, u intervjuima koje sam pogledao deluje dve klase iznad ovog našeg guvernera ove zapadne kolonije, iako ovaj naš ima završen pravni fakultet sa visokim ocenama. Škola u Srbiji, a na žalost i na svetu ne uči čoveka da razmišlja već da ponavlja kao papagaj, zato među intelektualcima i imamo ovoliko jadnih i čemernih mediokriteta koji se dodvoravaju okupatoru. Jedino čega se plašim da ne postane novi Cipras i time samo razbije iluziju mladim ljudima da postoji alternativa ovom neoliberalnom zlu. Da se razumemo, ja sam desničar ali neoliberalni kapitalizam je veće zlo od komunizma i protiv njega se mora boriti svako ko u sebi ima elementarnog poštenja bio levičar ili desničar.
Preporuke:
15
1
36 nedelja, 13 septembar 2015 11:48
Reddy
@srpska sarma, a može i pasulj

Anđeoske visine na kojima se nalazite ili s kojih gledate na nas mirjane u vapijućem su neskladu sa vašim, krajnje banalnim, shvatanjem prakse koje ste interpretirali. Pojam prakse kod Karla Marksa je, pre svega, temeljni pojam njegove filosije. Pojam čoveka i prakse kod njega su takoreći podudarni! Tako, na tragu njegove misli, čovek je, par excellence, biće prakse, biće svesne i slobodne polivalentne transformacije svoga života. Time se određuje karakter ljudske egzistencije i u tome je njegov onto-antropološki smisao. U odnosu na sebe kao i druge, sredinu kojoj deluje on je uvek u praktičnom a ne pukom kontemplativnom odnosu! Vašim citatom Marksovog pojma prakse vi ste ovu sveli i pojednostavili na jednokratan čin lišen svakog smisla, proprativši to ironijom čak zlonamernim "podsećanjem" te davši sebi "foru" površnim ronjenjem po istorijskim lagumima.
Preporuke:
4
6
37 nedelja, 13 septembar 2015 11:51
Antonio Gramši
Čitajući ovaj tekst setio sam se predstavljnja jedne male, jedne od bivših partija lokalnog nivoa, komunističke orijentacije na jednoj od lokalnih televizija u našoj majci Srbiji.Prve rečenice vođe te male partije,čiji je upravni odbor bio sastavljen isključivo od vojnih penzionera, koja je i u nazivu imala odrednicu -komunistička, bila je u suštini oplakivanje njihove sudbine.Naricali su o tome da su oni ,u stvari , osnovani pet godina pre tog gore navedenog predstavljanja na lokalnoj televiziji, ali nažalost, bili su aktivni nekih tri meseca i morali su da ugase partiju zbog neprekidnih, organizovanih i osnovanih pretnji njima i članovima njihove porodice, sa akcentom na pretnje njihovoj deci i unucima, s tim da su se neke nepoznate čike, "elitističkog stajlinga" više puta obraćale njihovim unucima na putu do škole?
Šta mislite koliko je ova partija postojala nakon njihovog ponovnog aktiviranja za te pomenute lokalne izbore?Ugašena je nakon dve nedelje.
Kolike su šanse da labu-
Preporuke:
6
4
38 nedelja, 13 septembar 2015 12:02
Aleksandar Ivković
@"... Izrazito je skroman, ne vozi kola, ne troši ni peni iz državnog budžeta za parlamentarne izdatke, ..."

Zar nije prosto otužno kad vidite da zbog pobede OVAKVOG Čoveka likuju ovdašnje komunisti na čelu sa drugom julinom.
Za mene je dobar znak što je on došao na važno mesto, jer skromnog čoveka koji može da živi sa malo novca teško da mogu da ucenjuju oni što imaju previše novca (zato što ga sami i "štampaju"). Naravno, da bi njegovo delovanje bilo korisno za narod, treba da ima i druge sposobnosti, prvenstveno da okupi kvalitetne i nekorumpirane saradnike, i da obrati pažnju na svoju bezbednost. Po onome za šta se dosad zalagao izgleda ohrabrujuće, vreme će pokazati da li će takav ostati i ako bude u situaciji da donosi ozbiljnije odluke.
Preporuke:
8
3
39 nedelja, 13 septembar 2015 12:04
Reddy
Svi komentari od reda pate od pogrešne dioptrije. Raspravljaju o Džeremi Korbinu kao da je on "sneo jaje". Niko da se doseti da je on ili njegov izbor na kormilo Laburista tek odraz široko rasprostranjenog raspoloženja o stvarnoj politici britanske vlade. Čovek koji je dobio 59,5 odsto svih glasova u stranci za razliku od konkurenata koji su ostali daleko iza predstavlja refleks dubokog nezadovoljstva društvenom i socijalnom situacijom samih britanaca. Posebno je značajno što njegovi stavovi o NATO, o Rusiji, uopšte o međunarodnoj politici, imaju tako glasan odjek. I sve to uz njegove primedbe kako je Karl Marks u mnogome bio u pravu!!!
Preporuke:
10
4
40 nedelja, 13 septembar 2015 12:07
Velja
@SRJugislavija

Protivio se agresiji NATO na SRJ. Miloševića je nazivao žrtvom imperijalizma.


Čudi me da je autor ovog teksta propustio da pomene ove detalje koji su veoma relevantni za čitatelje NSPM-a.
Odakle vam te informacije!
Preporuke:
5
6
41 nedelja, 13 septembar 2015 12:16
Antonio Gramši
-ristička patija v.britanije ima bilo kave naznake komunističkog ili socijalističkog pogleda na svet u delu sveta koji se nalazi pod ogromnom topuzinom meke i ostalih sila sadašnje imperije levo od atlanskog okeana.Takve šanse su 0(nula) posto.Džeremi Korbin je savremeni Joška Fišer, spreman kao JoškaF, da po nagovoru aktuelnih imperijalnih službi u gore pomenutoj državi juriša i teško povredi policajce u kordonu koji obezbeđuju skup lažnog komunističkog pokreta Joške Fišera, koji je osnovala tadašnja država zapadna nemačka da bi popiše i analiticki obradi sve one koji se tom pokretu iskreno priključe privučeni Joškinim "iskrenim" jurišanjem na kapitalističke policajce i ima ih sve zabeležene sa procenom o njhovoj potencijalnoj opasnosti.Sa takvim formiranjem lažnih komunističih ili socijalističkih partija kapitalističke zemlje,koje takve partije brižljivo osnivaju i finansiraju, u svakom trenutku znaju svakog pojedinca koji je spreman da radi na njihovom razbijanju.Joška Fišer je
Preporuke:
6
4
42 nedelja, 13 septembar 2015 12:32
nebitan
Nek radi sa Engleskom šta hoće, ali ako osvoji vlast, najmanje što očekujem u potezima prema spoljnom svetu je da pusti Škote da se odvoje na miru, da pusti Srbiju da bez pritisaka i ucena bira slobodnu vlast, i da toj slobodnoj vlasti isporuči ratnog zločinca Blera da mu se nastavi pošteno suđenje koje je pod pritiscima NATO i britanskih agenata zaustavljeno.
Preporuke:
5
3
43 nedelja, 13 septembar 2015 12:37
Reddy
Dokle više tolerisati komentatorske akrobacije sa sporednog perona i koloseka /Antonio Gramši/?
Preporuke:
4
4
44 nedelja, 13 septembar 2015 12:39
r
Danas je Rusofil, anti EU i NATO. Kada dodje na vlast postace kao Mogerini, Rusofob, EUropejac, NATOvac. Zapadnjacima ne verujem, sto kaze Nenad Cvarak, ni u basni!
Preporuke:
3
7
45 nedelja, 13 septembar 2015 13:01
SR JUGOSLAVIJA
@Velja

Režimski mediji izbegavaju da pominju to jer im ne odgovara. Pominju samo Irak i Libiju. Nije teško pretpostaviti zašto.Informacije su tačne sto odsto.
Preporuke:
8
1
46 nedelja, 13 septembar 2015 13:02
Korbinov
zhivot jeste u opasnosti ali djavolja imperija je svesna toga i verovatno znaju POSLEDICE "saobracajke" ili drugog metoda njegovog uklanjanja sa politichke scene.
Gebelizacija gubi efekat, chovechanstvo se OSLOBADJA kulture straha.
Preporuke:
3
1
47 nedelja, 13 septembar 2015 13:06
Katarina Krstić
Eto, ja se obradovala jednom pravom levičaru, očekujući makar samo Englesku kao proletersku,ali saznadoh da je nekima teško da razlikuju malo slovo od velikog (kokni) i da su ljudi sa malom maturom, kada je dobijena u prestižnoj britanskoj školi obrazovaniji od domaćih: keramičara (2. stepen st.spreme), konduktera (specijalistički kurs), autolimara (3. stepen s.s.)... Tuđe uvek lepše miriše.

Oko teorije i prakse drug Redi je to sjajno objasnio u 11:48 i tu se nema šta dodati, teorijski. U praksi, međutim, to znači da s obzirom na polivalentnu praksu Biserko, a mnogo više oni mlađi iz raznih NVO sa polivalentnim aktivnostima multikulturnog pragmatizma imaju sve šanse da sutra uspešno vode Srbiju (daleko bilo).

I Brejvik je podržavao SM i bio protiv NATO agresije, ali Bože me sakloni. Želim vam mnogo više uspeha sa Ovim nego sa Onima u Grčkoj, ali on juče izjavi da se protiv ISIS ne treba boriti, a i inače podržava Hamas i Hezbolah. Nazdravlje.
Preporuke:
4
8
48 nedelja, 13 septembar 2015 14:11
Antonio Gramši
Joška Fišer je kao i Džeremi Korbin eksponent atlantista i sredstvo za održavanje na vlasti onih koji pružaju, preko takvih kreatura, lažnu nadu porobljenim masama.Alexis Cipras je u osnovi najbolji pokazatelj kako izgleda "buntovni komunista", koga su proizvele zapadne službe.Da je Alexis Cipras pravi pobornik leve ideje prošao bi u mladosti onako kako je kod nas prošao Ljubodrag Simonović ili još gore.
Šta mislite koliko je rok trajanja onih političara u zapadnoj hemisferi što iskreno misle i pričaju sve ono što Cipras i Korbin pričaju.
Preporuke:
6
5
49 nedelja, 13 septembar 2015 14:21
tuljanin@Redi
U pravu ste za nas i Hegela, koga smo eto zaboravili. Da smo znali da će nam preuređivati komentar, a u brizi za "korektnost prema Englezima", tom narodu lišenom filozofije, a i svake tankoćutnosti i dara, u stvarima umetnosti, duha, kulture, ah sigurno bismo bezbrižni prema prostoru, prema broju znakova koje ispisujemo, eto potkačili i cenjenog njega, koji nam nije po ukusu. Logika suprotnosti nam je smešna, kao i svekoliko dijalektiziranje, Hegelovo učenje o gospodaru i robu, o opštem i pojedinačnom, njegovo poimanje istorijskog kretanja kao "napretka u svesti slobode" - proče, proče. Hegel je "moderan dečak". Njega uopšte ne marimo, no se držimo se "starog i poznatog" - Ničea, Hajdegera, tradicionalizma, a onda posebno arhajske Grčke, one koja predhodi majeutičaru Sokratu, tom izumitelju dijalektike, izumitelju "logičkog mišljenja". Tako bi stajalo...
Preporuke:
6
3
50 nedelja, 13 septembar 2015 15:08
Roksanda
U Britaniji su dostupne informacije o svakom parlamentarnom glasanju svakog pojedinačnog poslanika i Korbin jeste 1999. glasao protiv bombardovanja Srbije i Crne Gore, t.j. direktno protiv Blera i stranke, a u skladu sa svojim antiratnim uverenjima.

Drugi interesantan momenat vezan za Korbina je da je on 2009. godine, kada je britanski parlament drmala afera poslaničkog naplaćivanja izmišljenih, preuveličanih ili privatnih troškova, apostrofiran kao poslanik koji je naplatio najmanje troškova od svih 650 poslanika.

Bler je laburiste okrenuo udesno, više nego iko pre njega i sada je klatno otišlo na drugu stranu. Sa novim vođom opoziije, ono što je sigurno je da će parlamentarne debate sada biti mnogo zanimljivije nego do sada.
Preporuke:
10
5
51 nedelja, 13 septembar 2015 15:18
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddy
Mislim da ste Poštovani Oponentu trebali ovaj UTUK da uputite na moj komentar na jedan drugi tekst, a ne na ovu kratku istorijsku analizu aglosaksonskog levičarenja, koje nema nikakve veze sa marksizmom!? Jer, FABIJANSKO levičarenje stvara Lojde DŽordžove, Anojrine Bevane, Klemente Atlije, te "vrle" OPRAVDAVAOCE anglosaskog IMPERIJALIZMA, uz časni izuzetak Harolda Vilsona koji je smogao snage UPRKOS SVIMA da Britaniju drži PODALjE od Vijetnamskog rata!? No time je nesvesno učinio MEDVEĐU "USLUGU" Srbima, pošto je poznato da se za tog rata u haroldvilsonovskoj Britaniji SKRIVAO od vojne obaveze ZNA SE KOJI Amerikanac!? Inače, gosn "Tuljanin" je u pravu da su Britoni sterilni "glede" filosofije i dobrim delom umetnosti, ali bi valjalo istaći njihovu strast ka pozorištu (šuška se da je stari dobri Vili Šekspir bio kripto-katolik!), kao i prema horskom pevanju, a i KELTSKI ELEMENT je pažnje vredan!? U tom smislu dajem link: http://blog.b92.rs/text/9062/Oskar-Vajld-nepostojani-princ-socijalizma/
Preporuke:
6
2
52 nedelja, 13 septembar 2015 15:28
Stanić Milan
Pre svega veliki pozdrav. g. Reddyu na izvanrednim komentarima,koji kao uvek odišu intelektualnom supremacijom u odnosu na njegove oponente."Ipak se kreće"- očito više nije moguće konzervirati stare kapitalističke odnose zasnovane na personalnoj uniji neoliberalne države i krupnog kapitala.Iako su ideološki koreni britanskog Laburizma heterogeni:ideje Bentama,Spensera i hrišćanske etike u interpretaciji britanskih metodista,zatim "fabijanskog socijalizma" izborom g. Korbina za lidera Laburističke partije, je signal,da je više Britancima dosadilo da budu "američke pudlice",te da po vremenu i prostoru poput Blera služe američkom intervencionizmu,kao najvećem zlu današnjice.
Preporuke:
3
4
53 nedelja, 13 septembar 2015 16:19
Roksanda
@ Katarina Krstić

Svakako ne bi bilo loše da se malo podrobnije upoznate sa činjenicama (pored toga što unosite toliko emocija u slučaj Korbinovog izbora za vođu britanske opozicije).

nekima teško da razlikuju malo slovo od velikog (kokni)

Izgleda da je Vama nepoznato da rečenica počinje velikim slovom.
i da su ljudi sa malom maturom, kada je dobijena u prestižnoj britanskoj školi obrazovaniji od domaćih: keramičara

Škola u koju je išao Korbin nije prestižna, već dobra. On je maturirao i studirao na (neprestižnoj) Severnolondonskoj politehničkoj školi (North London Polytechnic, današnji North London University).
rasni antisemita,

Sasvim netačno. On je anticionista kao što su listom i ostali britanski levičari.
izjavi da se protiv ISIS ne treba boriti, a i inače podržava Hamas i Hezbolah

Da, zamislite, izjednačio je postupke ISIS-a sa postupcima američke vojske.
Preporuke:
10
5
54 nedelja, 13 septembar 2015 16:47
Reddy
@Tuljanin

A neko bi, možda, rado pretrčao od Šopenhauera, Ülajermahera, Karla Šmita i Hajdegera do, ma samog Adolfa, ljubitelja starogermanskih i predsokratovskih "autentičnosti". A što ne, onda, i do starohrvatskih, pardon, prairanskih predcivilizacijskih jazbina. Uostalom, iz kojih je i Niče napajao svog übermenscha. Tako se obiöno i prebrzo dotrčava do kojekakvog anticivilizma i kolorom nacifranog aristokratizma.....
Preporuke:
5
7
55 nedelja, 13 septembar 2015 17:20
Lotbrok
Ovaj čovek je previše star da bi nešto bitno promenio.
Preporuke:
2
5
56 nedelja, 13 septembar 2015 17:37
Katarina Krstić
@ Roksanda, imala sam želju da vam odgovorim, ali to neću učiniti budući da se služite falsifikatima. Gde ste vi u rečenici:
Eto, ja se obradovala jednom pravom levičaru, očekujući makar samo Englesku kao proletersku,ali saznadoh da je nekima teško da razlikuju malo slovo od velikog (kokni) i da su ljudi sa malom maturom,... 13:06

a posle zagrade, videli tačku?
Koliko vredi Vaš "citat":
Izgleda da je Vama nepoznato da rečenica počinje velikim slovom.
i da su ljudi sa malom maturom, kada je dobijena u prestižnoj britanskoj školi obrazovaniji od domaćih: keramičara

toliko vrede i svi vaši ostali "argumenti".

Ono u šta sam sigurna, to je da su nas Zapadni tzv. levičari u poslednjih 25 godina zavili u crno, od Joške Fišera i vajnih laburista, pa nadalje.I pored toga navijaću da levica preuzme Britaniju, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog poslovične otvorenosti za mirgante, azilante i belosvetsku imigraciju. To bi moglo da smiri obesni ostrvski duh.
Preporuke:
5
6
57 nedelja, 13 septembar 2015 17:43
Reddy
Ovde nas jedan gospodin paraaristokratskog zloduha "uverava" kako jedan ostrvski narod ništa svetskoj filosofskoj paralipomeni nije podario, dok mu drugi baron ustrajno sekundira!?!?!? Ima li ovde smisla uopšte postaviti pitanje čemu studente učiti empirizmu, političkoj ekonomiji, filosofiji morala, itd. A smeju li se i pomenuti tamo neki prethodnici kao Rodžer Bekon, Duns Scotus, Viljem Okam. Zbog Tomasa Mora verovatno bi me gurnuli u bestragiju. Njutn, Hobs, Lok, Berkli, Hjum, koji, bre, to behu??? Constable....never heard!
Preporuke:
5
6
58 nedelja, 13 septembar 2015 18:03
Reddy
@Katarina Krstić

Kako vas nije sramota da Roksandi podmećete da se služi falsifikatima a da to vi, zapravo, istovremeno činite!?!?!? Evo primera.....jasno ste istakli da Džeremi Korbin podržava Hamas i Hezbolah što je najodvratnija laž i podmetačina budući da je isti čovek izjavio kako bi u mirovne pregovore na Bliskom istoku trebalo uključiti Hamas i Hezbolah!!!
Preporuke:
10
6
59 nedelja, 13 septembar 2015 20:43
Tatijana
Katarina Krstić
"Ono u šta sam sigurna, to je da su nas Zapadni tzv. levičari u poslednjih 25 godina zavili u crno..."
Baš je dobri Viktor Ivančić napisao krasan tekst na ovu temu - radi se o teoriji zamene, prisutnoj kod svih antikomunista.
Preporuke:
4
2
60 nedelja, 13 septembar 2015 21:11
Katarina Krstić
Druže Reddy, izvinite nisam znala da dovođenje za pregovarački sto mudžahedina, islamskih ekstermista i dr. sličnih, znači NE podržavati islamski fundamentalizam. Ako s njima pregovarate, valjda je nomalno da ih priznajte i uvažavate. Ali, znači li njegova jučerašnja izjava o dovođenju za pregovarački sto ISIS da je protiv, ili, biće ipak, ZA. Nemam ništa protiv, to će ubrzati smanjivanje glava u VB, iako mislim da će islamistička VB biti neugodniji protivnik.
Preporuke:
4
2
61 nedelja, 13 septembar 2015 23:37
Tuljanin@Maize
Keltski element: to je "ono jedino vredno Britanije", zapravo celokupne Angloamerike u poslednjim vekovima. Vajld, Džojs, Jejts, moguće i Paund; velike "filmadžije" - mislim na Forda, na Hjustona... Englezi su odavno "presušili", još od vremena Bajrona i Šelija, a sa njima i Kitsa. Ovi su bežali u Italiju, u vedar, prozračan vazduh, iz kiselkasto puritanske Engleske koja je kasnije udomila deda Marksa, a sa njime i Engelsa. Ima pravde. Marksu je mesto u Engleskoj, kao što Šeliju ili Bajronu nije. Nota bene...
Preporuke:
5
2
62 nedelja, 13 septembar 2015 23:46
Tuljanin@Redi
Za Adolfa, razume se, grešite: taj je otkidao na Karla Maja, divio se Englezima... kao i Vi.
Preporuke:
5
2
63 ponedeljak, 14 septembar 2015 03:59
Reddy
@Katarina Krstić

A vi bi/ste u egzegezu, da dokazujete kako jeste nije i obrnuto. Pa, što ne napisaste odma' da ne mišljaste ozbiljno već da se šalimo? Ih, kakva ženska....
Preporuke:
5
2
64 ponedeljak, 14 septembar 2015 07:55
Reddy
@Tuljanin

Da, dragi Adi kome se divio i jedan Hajdeger koga, pa opet, vi, aristokratski uvažavate! Kakva niska!
Preporuke:
4
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner