понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Џонатан Мур: Ентитети не могу да одрже референдум и тачка, састанак у Бриселу је важнији од Уставног суда РС

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 10 септембар 2015 11:41
sitcom
ma ustavni sud rs-a važniji je od savjeta bezbjednosti ha, ha, ha
Препоруке:
18
102
2 четвртак, 10 септембар 2015 11:56
Србин Србиновић
Џонатане Муру, да си ти представник нацифашистичке Америке, као СМРТНОГ НЕПРИЈАТЕЉА СРБА, ТО СМО ЗНАЛИ, И ТО ЗНАМО.
НЕ МОЖЕШ ТИ, НИ ИКО ДРУГИ, СТАВЉАТИ ТАЧКУ НА ПРАВО СРБА!
Нека неко стави тачку на одлуке америчких органа, па ви бисте се спрдали, али никоме то не би пало на памет.
Састанак у Бриселу је састанак АМЕРИЧКИХ ПУДЛИЦА које јесу, или морају бити, СМРТНИ НЕПРЈАТЕЉИ СРБА.
Право Српског народа је изнад воље америчке "међународне заједнице". Оно што ви зовете "међународна заједница" су амерички послушници, поробљени. Где су Русија,Кина, Индија, Бразил, Аргентина, Венецуела,...?
Српски народе, изађимо на РЕФЕРЕНДУМ!
ЈА ЋУ ИЗАЋИ НА РЕФЕРЕНДУМ, МАКАР САМ, А ЏОНАТАН МУР НЕКА ДОВЕДЕ СВОЈЕ АТОМСКЕ АМЕРИЧКЕ ЈЕДИНИЦЕ СА СВИМ РАКЕТАМА!
СМРТ АНТИСРПСКОМ АМЕРИЧКОМ НАЦИФАШИЗМУ - СЛОБОДА СРБИМА!
СЛОБОДА РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ!
Препоруке:
184
113
3 четвртак, 10 септембар 2015 12:00
Европска принципијелност
Док ентитети не могу да одрже референдум, дотле шиптарска скупштина покрајине Косово и Метохија може да проглашава отцепљење.
Препоруке:
172
104
4 четвртак, 10 септембар 2015 12:04
s
A kada se SFRJ raspadala po vašoj šemi, onda je moglo?
Препоруке:
164
98
5 четвртак, 10 септембар 2015 12:07
Svet ce
uskoro biti SLOBODAN anglo-amerikanskog teroristichkog jarma i tachka.
Zhivela Kina
Zhivela Rusija
Препоруке:
143
94
6 четвртак, 10 септембар 2015 12:08
Џонатане Муру
Читавој Планети сте дозлогрдили са америчким терором, тако да свет једва чека да се сурвате у провалију...а на том сте путу.
Америка је планетарно зло. Бар 80% човечанства се гади Америке.
Препоруке:
147
92
7 четвртак, 10 септембар 2015 12:14
Дуле
Република Српска и не жели да одржи референдум о државним надлежностима тзв. БиХ. Она жели да одржи референдум о СВОЈИМ надлежностима, које је на незаконит и неуставан начин приграбила тзв. власт у Сарајеву.
Препоруке:
138
87
8 четвртак, 10 септембар 2015 12:24
Бошко
И Фердинанд је мислио да је босна његова прћија и да може да ради у њој шта хоће.
Препоруке:
137
80
9 четвртак, 10 септембар 2015 12:25
...
Ипак ћеш ти на крају да пукнеш!

На крају ће Брисел бити село у блату, као што му келтски назив говори.
Препоруке:
122
79
10 четвртак, 10 септембар 2015 12:30
Miroslav Anđelković
Džonatan Mur treba da dobije nogu u tur!
I TAČKA!
Препоруке:
120
61
11 четвртак, 10 септембар 2015 12:37
I Cooraphte Daya
Ма види ти колонијалног управника
Препоруке:
115
58
12 четвртак, 10 септембар 2015 12:40
goran
Srpska ne može, a Škotska može?! I kad ćemo jednom ukinuti puteve u Brisel?
Препоруке:
110
57
13 четвртак, 10 септембар 2015 12:49
Опрем Добро
Наметање своје воље и ниподаштавање било кога и то без обзира о коме је реч,кроз историју је увек водило неразумевању,као и појачавању ионако већ постојећих анимозитета који су временом знали досећи и такву тачку која је неминовно доводила до насиља.Управо због тих разлога,није у реду да било ко са стране одређује некоме како ће и који живот да живи.Свако нека бира свој пут и свако нека гледа себе.И то је једино исправно решење.
Препоруке:
89
53
14 четвртак, 10 септембар 2015 12:58
r
Srednji prst za Mura!
Препоруке:
95
30
15 четвртак, 10 септембар 2015 13:04
ЗР
Ма ко овога Мура шта пита, марш одакле си и дошао!
Препоруке:
84
18
16 четвртак, 10 септембар 2015 13:06
S.Z.Ž
Glupi englez pobrkao lončiće.
Препоруке:
77
17
17 четвртак, 10 септембар 2015 13:09
илија
Ти нељуди из западне хемисфере нас нашом кривицом држе у хипнози и својој власти,Довољно је да се пробудимо и пошаљемо их у пм.Они кажу данас ово,јуче у глас трубе како је неприхватљива нека руска интервенција у Сирији!!!Разбојници који у туђе куће упадају као у кокошињце би да забране нама да се и бранимо.Бугари забрањују прелет руским самолетима,Турци у сваком моменту пролаз бродовима кроз мореуз.Наша и руска кривица је што смо пристали на њихову игру и хомологизовали се са њиховим капиталистичким поретком,а уствари само се нагузили да нас користе без шансе да будемо равноправни.Негде мора да се пресече,тешко да ће то учинити Додик,али да видимо.
Препоруке:
81
14
18 четвртак, 10 септембар 2015 13:12
Хризостом
Зар није овоме Дачић шеф?
Препоруке:
77
4
19 четвртак, 10 септембар 2015 13:13
Vladalac
"Suvereni vladar" provodi svoju politiku i ne pita druge za mišljenje, pa ni Džonatana Mura.Vrijeme će pokazati koliko je "vladar suveren".Ukoliko Murova "riječ bude jača" suvereni vladar nije to za šta se predstavlja.
Препоруке:
60
3
20 четвртак, 10 септембар 2015 13:15
Vladalac
Miroslav Anđelković
Džonatan Mur treba da dobije nogu u tur!
I TAČKA!


Treba, tačno da treba nogom u tur ali ko će ga šutnuti? Vladalac? Smije li ima li moći?
Препоруке:
49
3
21 четвртак, 10 септембар 2015 13:17
cisto onako
Mile bi trebalo da odrzi taj referendum vec jednom. A Mur neka se onda cese...
Препоруке:
64
2
22 четвртак, 10 септембар 2015 14:39
Ентитети не могу...?
не, ти ћеш да им кажеш...а пропос, а који си бре ти?
Препоруке:
48
2
23 четвртак, 10 септембар 2015 16:12
зоран
zašto se toliko potresate oko referenduma ako on nema težinu??
Препоруке:
57
2
24 четвртак, 10 септембар 2015 18:12
Алекса
Догодиће се то шта Москва подржава.
А на хохштаплере из међународне заједнице се ставља тачка.
Препоруке:
56
2
25 четвртак, 10 септембар 2015 18:14
Ухватиш се за кривака
Слажем се са коментаром Опрем добро
Препоруке:
38
2
26 четвртак, 10 септембар 2015 18:29
Сале
Ево шта свет мисли:

https://www.youtube.com/watch?v=CxHMeWfKdHk
Препоруке:
9
1
27 четвртак, 10 септембар 2015 18:30
nenad
Vucic mora da intervenise i smeni Dodika!
Препоруке:
7
42
28 четвртак, 10 септембар 2015 18:40
Босна и даље...
... Тамни вилајет. О ''држави'' се не могу изјашњавати ентитети који је и чине али се зато о тој назови држави може изјашњавати и петљати се у унутрашње ствари свака шуша из ''међународне заједнице'', попут овог Мура.
Препоруке:
41
3
29 четвртак, 10 септембар 2015 19:01
ТОПОЉ
Међународна заједница,шта му то дође?Ко представља ту такозвану међународну заједницу?Не каже се међународна заједница као што тврди амерички нациста Мур."Међународна заједница",то је погрешан термин.Погрешан зато што су дио праве међународне заједнице и Русија,Кина,Бразил,ЈАР,Индија нпр.Ово о чему прича кловн са слике ради се о приватној међународној заједници коју чине нацистичке САД и њихови ******зи.Мур мора коначно схватити да је Јељцин одавно крепуцнуо.Очигледно Мур и његови надређени у Вашингтону живе у деведесетим годинама прошлога вијека.Ово је 2015.г.
Препоруке:
43
2
30 четвртак, 10 септембар 2015 19:03
Диоген
Је ли, Мур, јеси ти Британац? Или Шкот? Да си Шкот, шансе су скоро 50 % (можда и више) да би подржао право народа на самоопредељење. Велика Британија је једна од најмање интегрисаних држава у ЕУ, а ако мислите да можете - решите кризу са мигрантима на састанку у Бриселу, оставите се нас.

Ако самозвана група једне народности (која није имала статус народа по уставу) може да се скупи на ледини на Космету (чак нису били ни легитимно изабрани, нити скупштина АП Косово и Метохија) и да прогласи независност, а да ви то признајете исто као што сте признали распад Југославије готово по шавовима нацистичке инвазије, и да тиме кршите прописе о неповредивости граница (нпр. Хелсиншку повељу), онда морате да трпите последице. Јер су Срби у Босни били конститутивни народ (а и да нису - већина су, и легитимно су изабрали своје представнике).
Препоруке:
35
1
31 четвртак, 10 септембар 2015 19:05
Da li šeik dolazi da baci kamen temeljac za BG na H2O?
Zakasnio sam, ima već dosta komentara, ali nije suvišno da kažem i ja nešto: ovaj, ne znam mu ime niti me to zanima, pravi je pravni diletant - kad neko izrekne kakvo pravno tumačenje on onda mora obavezno da navede ustavnu ili zakonsku odredbu, jasan član "taj i taj" u kome izričito piše da entitet nema pravo na referendum. On to ne kaže, dakle pravna je vezara. I sad zamislite, entitet ima prava da glasa na izborima i da bira poslanike, da učestvuje u javnim raspravama prilikom donošenja ustava ili zakona, i mnogo toga još, ali nema prava da ide na referendum. Koliko li novca ovaj prima mesečno dok u Srbiji jedan pametan pravnik pet godina čeka na posao, jer nije član vladajuće stranke, nego samo biblioteke.
Препоруке:
33
3
32 четвртак, 10 септембар 2015 19:06
Не клепећи нанулама
Каже " став међународне заједнице", ко представља " међународну заједницу" , амерички сателити , сваки разуман човек зна да у тој тзв. међународној заједници нема става Кине, Русије, Бразила, Аргентине , Индонезије , Ирана, Вијетнама , Јужне Африке итд, има ли неко да ми објасни термин " међународне заједнице" ???
Препоруке:
30
4
33 четвртак, 10 септембар 2015 19:09
Peter RV
Visoki predstavnik BiH-a je doveo Dodika na vlast, zbacivanjem neposlusnog Dr-a Poplasena.
Bice interesantno posmatrat Dodikovo ponasanje, sad kad mu prijeti ista sudbina.
Препоруке:
10
20
34 четвртак, 10 септембар 2015 19:09
Umpalumpa
Stav OEBS je bio da autnonomne pokrajine Srbiej ne mogu da steknu neyavisnost, pa ni pisnuli nisu kad je Kosmet proglasio neyavisnost od Srbije. A entitet je vi[e od federalne jedinice, kakva pokrajina!
Препоруке:
34
2
35 четвртак, 10 септембар 2015 19:35
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Врло неодговорна и неутемељена изјава која је у супротности са међународним правом, Дејтонским споразумом и основним демократским начелима. Грубо мешање у унутрашње ствари и негирање демократских права грађана Р.Српске заснованих на уставу и закону. Тенденциозно усмерено на фаворизацију правосудних институција о чијем раду и оснивању грађани имају демократско право да се изјасне. Да ли то можда господин Мур прети грађанима и институцијама Р.Српске и ко га је на то овластио? И како мисли да своје претње проведе у дело? Којим средствима? Да ли су то можда тековине демократије земље из које он долази? Да се негирају закони легално изабране законодавне власти и одлуке легалних судова. Који је то састанак у Бриселу важнији од одлуке Уставног суда? Где то има? Чему нас то учи г. Мур? Какав је то систем?
Препоруке:
31
4
36 четвртак, 10 септембар 2015 19:39
Опрем Добро
Не клепећи нанулама
Па ја бих покушао,а да ли ћу успети не знам,да објасним термин тзв.међународне заједнице.Сматрам да је то један обичан еуфемизам којим би се покрило наметање свога погледа на свет онима који нису некоме по вољи.Таква заједница нити је постојала,нити ће постојати у светској историји.У историји света је одувек постојало само ово,а то је класично насиље и жеља за доминацијом једних над другима.Другим речима,завртање руку "непослушнима".Свако друго објашњење спада у приче за малу децу.Па није ваљда да многи верују у песмицу Бранка Коцкице која почиње овако:У свету постоји једно царство,у њему царује другарство,у њему је све нежно,у њему је све лепо,у њему се све радује.
Препоруке:
27
4
37 четвртак, 10 септембар 2015 21:22
Vladalac
ТОПОЉМеђународна заједница,шта му то дође?Ко представља ту такозвану међународну заједницу?"Međunarodna zajednica" je onaj od koga prosjački posuđuješ novac za finansiranje tekućih budžetskih obaveza za plate u javnim službama, penzije i dr. a "glumiš da si suveren vladar" a "stalno si pod finansijskom infuzijom"
Препоруке:
6
9
38 четвртак, 10 септембар 2015 21:23
Ne kelepeći nanulama
...da prijatelju , eufemizam kao maska za siledžije, prijatno.
Препоруке:
12
3
39 четвртак, 10 септембар 2015 21:48
Богдан
Ко тебе шта пита?
Препоруке:
10
3
40 четвртак, 10 септембар 2015 22:00
Јоко Србин Црногорац
Ћуј Ба зликовца.
Кочићу, донеси хитно Јазавца пред суд БИХАХА!
Муру један, ударићемо ти мур у Пркно, зликовче и насилниће. Мрш!
Препоруке:
13
3
41 четвртак, 10 септембар 2015 22:12
Mирослав Ђукић
Е, мој муро, можеш ти да слажеш тачкице, колико хоћеш...
Препоруке:
13
3
42 четвртак, 10 септембар 2015 23:33
Београђанин
Ви сте окупаторске свиње. И тачка.
Препоруке:
19
2
43 четвртак, 10 септембар 2015 23:40
Causa Spectandum
Cima se ovaj toliko nalozio, znaci da je referendum apsolutno ispravna stvar.

Mislim da bi posebno sokantan bio u muslimana, a toga se Mur najvise i boji.
Препоруке:
12
2
44 петак, 11 септембар 2015 03:28
:)
JUST WATCH US!
Препоруке:
3
2
45 петак, 11 септембар 2015 08:37
Ахил
Став међународне заједнице је и став високог представника у Босни и Херцеговини и односи се на то да ентитети не могу да одрже референдуме о државним надлежностима и тачка, поручио је шеф Мисије ОЕБС-а у БиХ Џонатан Мур.


Међународна заједница није овлашћена да уређује политичку вољу једне државе. Она може да има став као и сви остали али нема право да као тело условљава законодавство и судство. Јер би са тим демократске принципе једне земље нарушла и тачка.
Препоруке:
5
1
46 петак, 11 септембар 2015 09:17
Vladalac
Ахил
Међународна заједница није овлашћена да уређује политичку вољу једне државе. Она може да има став као и сви остали али нема право да као тело условљава законодавство и судство. Јер би са тим демократске принципе једне земље нарушла и тачка.


Onaj od koga prosjački posuđuješ novac za finansiranje tekućih budžetskih obaveza za plate u javnim službama, penzije i dr. a "glumiš da si suveren vladar" a "stalno si pod finansijskom infuzijom" ima pravo da ti se u sve miješa, pa čak i kakvo ćeš danas odijelo obući ili koje bolje kravau staviti.
Препоруке:
3
3
47 петак, 11 септембар 2015 10:56
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@владалац

А шта кажете на отимачину, субверзију, подстицање сепаратизма и међуверских и националних сукоба, пљачку, уништавање и разарање наших националних и приватних добара и све остало што су изазвали ти од којих данас посуђујемо новац? Зашто нам ти исти не надокнаде штету коју су нам починили већ нам позајмљују новац који враћамо са плаћањем енормних камата а уз то нам одређују кравате и одела? Да ли сматрате да је то у реду?
Препоруке:
4
2
48 петак, 11 септембар 2015 11:22
Драгослав Пакић
Од Мурата стигосмо до Мура.
Препоруке:
4
1
49 петак, 11 септембар 2015 12:17
Slavomir Srpski, Sta je referendum?
Koja glupost! Referendum moze da sprovede svaka vlast po bilo klom pitanju veceg dela gradjana. Druga stvar je da zatim ti glasovi dobijeni na referendumu postanu i zakonske instance u drzavi!

Poznato je u citavom svetu da su referendumi samo izrazi politicke volje dela stanovnistva, a sloboda izrazavanja politicke volje mora da bude garantovana u bilo kakvoj demokratskoj vlasti, ako to naravno vazi i za Brisel.

Stoga RS mora da izvede ovaj referendum i da pokaze slobodu izrazabvanja politicke volje svojih gradjana. Tek zatrim, kada se budu donosile drzavne odluke u RS ili BIH, ako se one ticu Dejtonskog spèorazume, mogu da daju izjave ovi glupoidni psi cuvari iz Brisela i okoline!
Препоруке:
4
0
50 петак, 11 септембар 2015 12:39
Vladalac
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@владалац

А шта кажете на отимачину, субверзију, подстицање сепаратизма и међуверских и националних сукоба, пљачку, уништавање и разарање наших националних и приватних добара и све остало што су изазвали ти од којих данас посуђујемо новац? Зашто нам ти исти не надокнаде штету коју су нам починили већ нам позајмљују новац који враћамо са плаћањем енормних камата а уз то нам одређују кравате и одела? Да ли сматрате да је то у реду?

Ne smatram da je u redu, ali nisu oni krivi, mi smo krivi, mi kolektivno kao ljudi, narodi, nacije, religijske ili kako hoćeš grupe na prostorima bivše Jugoslavije.Mi smo krivi, nisu oni krivi, mi smo glupi, oni nisu glupi, oni su pametni, oni nisu uništili svoju privrednu infrastrukturu, mi smo je uništili, oni nisu razvalili svoju državu mi smo razvalili svoju državu Jugoslvaiju, mi smo je razbili na namanje deset dijelova i još je razbijamo, mi se međusobno mrzimo i svađamo a ne oni, oni su pametni oni koriste priliku.
Препоруке:
1
2
51 петак, 11 септембар 2015 12:47
Vladalac
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@владалац

А шта кажете на ...


Mi smo odgovorni za svoj život a ne drugi, mi smo odgovorni što i ako mrzimo komšiju samo zbog imena ili religije ili nacije.Mi smo odgovorni što i ako mrzimo komentara zbog različitog imena iako taj isti nikada ništa loše ne piše direktno protiv naše nacije, a ukoliko se u određnim političkim pitanjima i razilazi i ne misli isto, to nije upereno protiv nacije već samo političko mišljenje.Mi smo krivi što ne znamo sami sebi urediti živote, niko drugi nego sami mi.
Препоруке:
1
2
52 петак, 11 септембар 2015 14:25
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Слажем се да смо и ми криви поред спољног фактора (не дакле само ми него и они), само што бих ја радије казао неки од нас или још прецизније најгори од нас. Ту наравно не мислим на оне који су изманипулисани.
Препоруке:
3
0
53 петак, 11 септембар 2015 18:30
Abdulah Bošnjak
Evo, braćo moja srpska, jučer je potpisan protokol u Briselu, u kontekstu Strukturalnog dijaloga o reformi pravosuđa u BiH, prema kojem se uvažavaju primjedbe RS-a te prijedlozi srpske strane uzimaju kao jedna od polaznih tačaka u nastavku razgovora o reformi.
Napomena: inicijalna kapisla za odluku o referendumu je bila isporuka uhapšenog Orića u BiH a ne Srbiji, te tvrdnja da Sud i Tužilaštvo BiH nemaju pravičan odnos prema srpskim žrtvama.
Referendumsko pitanje: ticalo se problematiziranja samog postojanja Suda i Tužilaštva BiH za čije postojanje, kako rekoše, nema osnova u Dejtonu te su to, pored drugih, nametnute institucije od strane OHR-a.
Moje pitanje: jesu li sad Sud i Tužilaštvo BiH dobili "blagoslov" vlasti RS-a i nisu više stvar nametanja, sad su ok? Šta s ostalim nametnutim odlukama OHR-a koje se spominju u referendumskom pitanju? I kako, umjesto pitanja ratnih zločina, glavno mjesto u priči zauze tačka da predmete entitetskog pravosuđa ne može preuzimati nivo BiH?
Препоруке:
0
0
54 петак, 11 септембар 2015 19:21
Ахил
@ vladalac

По твоме не требају избори, јефтиније за МЗ да ставе гаулаитера и уштедели би цео апарат? Ако међународна заједница заступа демократске принципе онда их мора и да поштује, без обзира да ли их финансира или не. Или показује право лице недемократског окупатора.
Препоруке:
0
0
55 петак, 11 септембар 2015 19:34
Милован Србин
@Abdulah Bošnjak

Moje pitanje: jesu li sad Sud i Tužilaštvo BiH dobili "blagoslov" vlasti RS-a i nisu više stvar nametanja, sad su ok? Šta s ostalim nametnutim odlukama OHR-a koje se spominju u referendumskom pitanju? I kako, umjesto pitanja ratnih zločina, glavno mjesto u priči zauze tačka da predmete entitetskog pravosuđa ne može preuzimati nivo BiH?


Шта испод стола тргују то нико незна. Глобално гледано суд и тужилаштво БиХ су катастофа. Нико знатан на страни армије федерације, политичара или непосредних злочинаца није ни оптужен, истражен а камоли осуђен. Изетбеговић, Силајџић, Ганић и остала држина са свим Ћелама и Орићима.
Препоруке:
1
0
56 петак, 11 септембар 2015 19:51
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@Абдулах Бошњак

Суд и Тужилаштво БиХ не могу никако да добију благослов ниједног поштеног човека, ма које вере био и ма којој нацији припадао. Ово до сад што су радили, радили су у интересу управо оних који су их и инсталирали, а њихов основни задатак је прикривање истине о злочинима над Српским народом или ако хоћете народом Православне вере у БиХ. Њихов задатак је такође фаворизација Бошњачког народа у односу на друга два народа у погледу истицања његових жртава у протеклом рату. Да се разумемо, мени је жао сваког невиног човека који је страдао па тако и Бошњака који су страдали и сматрам да свако ко је починио злочине над тим народом треба да добије адекватну казну, баш као и злочине против друга два народа. Суд и Тужилаштво БиХ су радили сасвим нешто друго од тога и то је сасвим очигледно и јасно и највећем лаику. Потписивање тог споразума у Бриселу је политичка трговина. Ако то неки сматрају политичким успехом то је њихова ствар. Ја сам и даље за референдум! Срдачан поздрав!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер