Која багра!
И к тима оде Квиско??? Ђосић мора да се у земљи преврће!
Препоруке:
127
4
2
понедељак, 07 септембар 2015 12:01
Нема горих
и већих лопова од социјалиста што их жутаћи тако лако по америчком налогу рехабилитоваше па ето сада гледамо ликове из деведесетих ко је заборавио Шешељево пуњење базена величине пет станова морском водом у време санкција и док су други радили за 5 марака, нема места изненађењу. Е то је Министар иностраних дела све са коферчетом и ванила клубом у истој партијској згради.
Има ли горих од Милошевићеваца?
Препоруке:
65
97
3
понедељак, 07 септембар 2015 12:23
KKN
Има ли горих од Милошевићеваца?
Ima i te kako.
Legalisti su najgori. Za njima odmah njihovi pajtaši iz DS a onda i ovi tomini iz SNS. DSS je doveo Tomu Nikolića na vlast tako što mu je dao podršku u drugom krugu predsedničkih izbora. Vučić pre toga nije postojao.
Bez Tome preCednika, koji je postao preCednik zahvaljujući direktnoj podršci Koštunice i njegovih 8% glasova, ne bi smo imali Vučića.
DSS je najveći krivac za urušavanje moderne države Srboije
Клуб Ванила у централи СПСа је центар диловања дроге у Београду, прича се.
Препоруке:
94
2
5
понедељак, 07 септембар 2015 12:30
који ли сте?
социјалистички ботови ил радикалски, са толико минуса одједном? ил Вучићеви, но све је то исто?
ДОС је за вас узор морала!
Онда је јасно какви сте били до 2000те а ових три године су само подсећање зашто сте морали да одете - нисте никада ни ваљали!
Препоруке:
49
48
6
понедељак, 07 септембар 2015 12:42
Сале
У нормалним земљама само довођење у везу званичника са именом неког криминалца резултира оставком на место. Овде и кад докажеш да је и званичник криминалац не могу га скинути са функције јер иза њега стоји цела екипа.
Препоруке:
79
4
7
понедељак, 07 септембар 2015 13:01
ф
Какве везе ово има са Дачићем, па он није министар унутрашњих послова.
Препоруке:
7
36
8
понедељак, 07 септембар 2015 13:03
френи и зуи
Вучић зна да треба да елиминише Дачића, да му једино он, дакле Дачић, може бити опозиција и озбиљна опасност, па му притеже свилен гајтан. (Може му се догодити да прође као Тадић).
Ово ће бити веома занимљиво. Дачић, међутим, има више људи у "бази" и вештији је од Вучића. Видећемо како ће Дачић примити овај напад, хоће ли прихватити бачену рукавицу и ући у директну конфронтацију, или ће да крене дефанзивно.
Сад ће Дачићу бити од велике помоћи ''Квиско'' Марковић:).
Треба очекивати и ударе ''с бока'' на Дачића, од Шешеља, који се очигледно ставио у Вучићеву службу.
Препоруке:
71
4
9
понедељак, 07 септембар 2015 13:04
Авалски корпус
После оваквих снимака и недвосмислених чињеница о сарадњи Ивице Дачића са врхом овдашње мафије не постоји ниједан разуман разлог због којега против садашњег министра иностраних послова и председника СПС не би била покренута истрага, а он развлашћен са високог државног положаја. Једноставно, ово је превише за интегретитет сваке државе и угледа високих државних службеника, тако да око Дачићевог одстрањивања из врха државне власти не сме да буде погађања. Сарадњом са мафијом, он је потрошио своју каријеру и за њега врата свих државних институција, осим суда за организовани криминал, морају заувек да буду затворена.
Препоруке:
60
3
10
понедељак, 07 септембар 2015 13:05
Miljacka
Ljube se pajtosi na kraju, ovaj Banana vodi glavnu rec,Junaku iz Zitoradje glavno da se dobro najede...zemljo otvori se da upadnemo svi zajedno u nju
Препоруке:
55
1
11
понедељак, 07 септембар 2015 13:17
Nenad
U obracunu Vucica i Dacica tj. dva zla, navijam za manje zlo, a to je Dacic.
Препоруке:
49
15
12
понедељак, 07 септембар 2015 13:17
ел србињо
баш сад, пред Вучићеву посету Берлину. опет нам се нешто гадно спрема. они који би можда нешто о томе проговорили биће ућуткани, а јавност ће се замајавати са још једном небитном афером.
Препоруке:
48
1
13
понедељак, 07 септембар 2015 13:17
S.Z.Ž
Znači sprema se hapšenje Novaka Djokovića i Bobe Živojinovića a moguće i Lepa Brene?
Pa, Miša Banana je bio predsednik teniskog saveza do 2010?
Koji bednik je ova Aleksandar Vučić kad ovako izbacuje tj. pokušava da izbaci političkog protivnika iz trke. Ustvari, trebamo svi da glasamo za Sandu Raskovic ili Obradovica ili bilo koga drugog ali ne za ove MAGARČINE koje osim ucena i bavljenja kriminalom ništa drugo ne znaju.
Препоруке:
79
6
14
понедељак, 07 септембар 2015 13:40
D-ex
@Nenad
Nenade za zlo se ne navija,zlo se čupa iz korena pa ma čije ono bilo.
Препоруке:
41
0
15
понедељак, 07 септембар 2015 13:46
Цвико
Опет "коферче" постаје актуелно. Ово је јасан знак да ће ванредних избора бити и то веома брзо. Сада остаје питање зашто је Дачић већ дуго у сарадњи са Вучићем? Какав је то дил? Неко ново коферче? Тешко да ће се Вучић тако лако решити Дачића, како то иначе причају неки веома блиски Вучићу.
Препоруке:
33
0
16
понедељак, 07 септембар 2015 13:51
brzi
Rešena zagonetka zvana Šarić. Sa ovim snimcima de facto i de jure potvrđeno čiji igrač bio Šarić; pijun bezbednostnih struktura nekadašnje SRJ. Ova činjenica i razotkriva zagonetku zašto su ameri na vlast doveli Vučića i Tomu i zašto Vučić ima u svojim šakama kommpletni bezbednostni sektor. Sada ostaje nerazotkriven samo jedan dio a to je stvarni rukovodioc tih zbivanja. Zna se da pojedinci iz nekadašnjih bezbednostnih struktura imaju mnogo viši životni standard nego si ga mogu priuštiti iz prijavlejnih primanja, činjenica je i to da večina tih pojedinaca ima proruski stav i veoma zanimljivo bi bilo saznati čiji tačno je projekat Šarić, DB/KOS-ov ili ruskih bezbednostnih struktura. Da rusi vole novac od droge bilo vidljivo sa njihovom intervencijom u Afganistanu ali kada su pukli tamo vrlo brzo posle toga pojavi se Šarić ( u 90. godinama)
Препоруке:
7
45
17
понедељак, 07 септембар 2015 13:51
Ivicu
preporuchujem za direktora interPola!
Препоруке:
22
0
18
понедељак, 07 септембар 2015 13:51
српска сарма, а може и пасуљ
Пошто се ЛАПРДА о "поштењу" (у некадањој ЈНА говорило се: "Ко о чему, војник о скраћењу (војног рока), а кур.. о поштењу!?"), било би лепо да се ОПСЕТИМО оног "финог" ВИДЕА где се ИЗВЕСНИ српски генерал у пензију (иначе ПОМИЛОВАН од Ашког суда!) 2002 договара са америчким ОБАВЕШТАЈЦЕМ Нејбором у неком ресторану, вероватно дал су бољи врањански ил лесковачки ћевапи, кад би се зезали!? Даље, КАКО то да се толико ИНСИСТИРА на "поштењу", а од фебруара 2013 видесмо више ДИРЕКТНИХ ПРЕНОСА ВЕЛЕИЗДАЈЕ из Брисела, како са гореиментованим "госн" Гљи....., пардон Ивицом, Пра......, пардон Дачићем, тако и са ЗНА СЕ КОЈИМ "препоштеним" "г-дином", који "скапава" од "бриге" за Србију!? МОООРРРЕЕЕ!!! Дошло време да се у Србији АКТИВИРА оно СРЕДСТВО које је праћало Адама& Еву при њиховом бекству из Раја!? ПОДСЕЋАМ, после Бога и Луцифера у првобитној небеској хијерархији највиши је био Адам, па га НИ ТО НИЈЕ СПАСЛО кад је ИЗДАО!? Кад је Адам тако награисао због ИЗДАЈЕ, што не би и "ПРЕПОШТЕНА" "г-да"!?
Препоруке:
37
1
19
понедељак, 07 септембар 2015 13:55
...3
ДСС је творац државотворности Србије са КиМ као неотуђивим делом у Уставу Србије, који је по први пут поменуо Србе узгред.
ДСС је творац војне неутралности Србије
ДСС је иницијатор руског вета на Ахтисаријев план у СБ УНа
ДСС је творац обједињења односно самосталности телекома Српске
ДСС је први рекао НЕ ЕУ већ Србија!
Тадић је изнео проблем КиМ из СБ УН у ЕУ и зато Тадић није смео бити поново изабран, отуда и због потписане обавезе Томислава Николића дате др Војиславу Коштуници, исти је дао гласове Томиславу Николићу.
Јел то проблем?
Спаси Србију Коштунице и врати се!
На ужас и свих из деведесетих и све багре из ДОСа и америчке амбасаде и немачке које их координирају у интересу америчке и немачке државе а против СРБИЈЕ!
Препоруке:
51
15
20
понедељак, 07 септембар 2015 14:00
ККНу
Да ти ниси Луковић или Чеда Прашак? па ти толико Тома смета
ил си ипак Вучић
ил на раду у америчкој амбасади.
Сви кримоси мрзе легалисте!
Тако и амери и вадикали и назадњаци и жути и ЈУЛовци и СПСовски криминалци и Чедица и Чанак, Живковић сви они воле своје џепове а мрзе Коштуницу легалисту!
Најамници!
Препоруке:
38
5
21
понедељак, 07 септембар 2015 14:05
Др
Као што сам и рекао, Вучић је убацио Дачића у Владу да би могао да га ухапси...
Препоруке:
29
8
22
понедељак, 07 септембар 2015 14:09
Srpska
Pošto o Republici Srpskoj ne vidim niti jedan današnji tekst, evo prijedlog:
S.Z.Ž
Koji bednik je ova Aleksandar Vučić kad ovako izbacuje tj. pokušava da izbaci političkog protivnika iz trke
Нису они политички противници него највећи сарадници у штеточинству и издаји.
- издали су заједно 90тих Србе из словеније, хрватске, босне
- заједно су били министри у издајничкој влади Србије која је по налогу издајника милошевића аминовала капитулацију и окупацију Косова 1999 уместо да је влада ухапсила милошевића и оптужила га за велеиздају
- заједно су продали Телеком и ЈАТове авионе 90тих
- заједно су продали ЈАТ 2013 и продају Телеком 2015
- заједно су легализовали окупацију Косова од шиптара "бриселском споразмум"
- заједно су направили 10 милијарди евра дуга
- заједно су направили штету 3 милијарде евра енергетици, пољопривреди и инфраструктури и подавили људе
- заједно поклањају "београд на води" арапима
- заједно нас воде у неонацистичку немачку унију
- као да их је иста комунистчка штеточинска издајнича мајка родила...
Препоруке:
56
7
24
понедељак, 07 септембар 2015 14:14
Одговор ...
Наравно да је багра то била и остала.
Дачић се сам хвалио како је довео ТАдића на власт!
Жути му за то трајно захвални. Улази Тадић уместо Дачића у другом полувремену. Већ пишу портали у региону! Уосталом сви су они тамо на окупу у Гуштима мора, док поштени интелектуалци по контејнерима преврћу!
Препоруке:
23
0
25
понедељак, 07 септембар 2015 14:17
српска сарма, а може и пасуљ@ brzi
А да ли си се "драги" "brzi" "пријатељу" можда ЗАПИТАО ОД ЧЕГА ФИНАНСИРАЈУ ТАЈНЕ АКЦИЈЕ у иностранству извесне американске агенције са акронимима DEA и CIA!? Да ли си се можда ЗАПИТАО ОТКУФ Њофри ДРОГА да тако КЉУКА Ваше војаке на самом почетку ратних дешавања 1991, еда би ИЗДРЖАЛИ почетни притисак ЈНА!? Знаш шта "наш" "драги" CROATSKI "пријатељу", пошто будемо ИСПРАТИЛИ Вашег и западног ПУЛЕНА Ав-Ав-а на начин како су "праћани" из Раја Адам& Ева, ПОСТАРАЋЕМО се да тако исто "испратимо" и Ваше IDEA-u, NEXE Group, Atlantis Group, све те Ваше neprieporno hervacke Todoriće, Tedeskijeve и ине PURGERE и да вам тако ЗАБИБЕРИМО ЖЕШЋЕ НЕГО да смо задржали Вуковар!? Ми Срби ЗНАМО ГДЕ сте ви Kroate ТАНКИ и БАШ на ТО МЕСТО ЋЕМО ДА УДАРАМО! Јер, Србија ИМА ХРАНУ, Хрватска је НЕМА! Према томе "буразеру", НИСИ ЖЕЛЕО да ЖИВИШ са Србима, што би нам па "кесе биле сестре"!? Ајде сад бегај, вољно си!
Препоруке:
32
3
26
понедељак, 07 септембар 2015 14:19
ККНу латиничару
Шта је жутаћ? Још се плашиш Коштунице? да није тако не би ти тако реаговао! И треба и треба.
Тадић ће се мало начекати, ако се не варам, да опет узјаше са Вучићем као нови јахач апокалипсе!
Чуј модерна Србија? Да то није ЛГБТ Србија или Пајтићева или Чедина или сељачина из друге Србије? празилуковића из Константиновићевог "култног" дела? Ил Загоркиног титоистичког скута?
Није него.
Коштуница је за вас и даље флит и ноћна мора, кад га и у овој вести Дачић Вучић Банана потежете!
Препоруке:
23
4
27
понедељак, 07 септембар 2015 14:29
Цвико
По "брзом",у току је процес уклањања и потпуног онеспособљавања бивших припадника свих служби безбедности који до сада нису легли на америчко рудо. Тачно је да иако су пензионисани, бивши припадници свих служби се састају у док год им здравље допушта воде коло, своје коло. Док су били активни, били су држава у држави. Овакав плен се не испушта тако лако. Једном полицајац, увек полицајац. "Брзи" је овај пут био од "користи". Дао је један пример размишљања са америчке стране гледања на ствар (спонтано, блесаво).
Препоруке:
15
1
28
понедељак, 07 септембар 2015 14:53
саша р.
Једна ствар је јасна, од како су ЦИА и ДЕА ушле у Србију, дроге има више него хлеба! Дајте нам снимке политичара који се виђају са америчким и британским оперативцима, са шиптарском мафијом, са оперативцима из Турске, Арабије и Емирата, да видимо ко мешетари у Новом Пазару итд.
Дајте нам снимке из Прешева, ко сада тамо обитава, ко долази у контакт са војно способним мигрантима који су без породице.
Дајте снимке кретања амбасадора САД, В.Б. и Немачке по Србији, као и њихових оперативаца, ваљда је то актуелније него Шарић, досадни сте бре више, вечито једно те исто!
Препоруке:
37
0
29
понедељак, 07 септембар 2015 15:19
brzi
@srpska sarma, a može i pasulj@ brzi
Ne brkaj me sa hrvatima jer sa njima nemam ništa. Spominješ Vukovar, vašu bruku i sramotu kde se razotkrilo koja i kakva je vaša tadašnja armija; bezubi tigar ( da ste išta vredili kao vojnici sa onom brojem vojnika i tehnike Vukovar bi bio vaš za nekoliko dana, dok ste vi dozvolili da vas drži nekoliko meseci fizički manji protivnik koji je naoružan samo sa ručnim naoružanjem ). Tačno je da se tajne operacije finasiraju sa novcem ubranim iz kriminalnog miljeja ali kod Šarića je bio problem jer on nije ubira narko novac na teritoriji SRJ nego na teritorijama drugih država, na teritorriji pod nadležnošču drugih bezbednostnih struktura i kriminalnih organizacija. Čak bi mogao Šarić raditi to što je radio ako bi večina novca od tih poslava ostala tamo kde je stvorena ali to se nije dogodilo, sav novac od tih poslova se dve decenije prolivao u SRJ i to je i razlog da ste tamo kde jeste na raznim međunarodnim mapama.
Препоруке:
3
17
30
понедељак, 07 септембар 2015 15:22
Лепо каже
Саша Р ал то видети нећемо.
Зато што цела политичка сцена ради за те.
Укључив и шиптаре и хрвате и босанце и македонце (мало слово јер су производ титоиста а свакако не народи).
Давно су они испекли тај занат од Латинске Америке до Авганистана до Бондстила
Препоруке:
13
1
31
понедељак, 07 септембар 2015 15:39
brzi
@Cviko
Sve dok če biti bivši bezbednjaci aktivni bičete đubrište svega i svačega ovog dela sveta. kad zagovaraš te bivše bezbednjake zaboravljaš da ste tamo kde jeste baš radi tih bezbednjaka jer su oni najzaslužniji da se vam dogodilo ono što se dogodilo. Ko je ispod žita prodavao naoružanje "kosovarima"? Ko je angažovao kriminalce za ratovanje dilejm ex SFRJ ( BiH, Hrvatsko, KiM)? Ko je organizovao kriminalce za ideološka ubistva diljem Europe i sveta još za vreme SFRJ? Ko je čistio kriminalcima na zapadu napljačkani novac za vreme SFRJ?. Zapadne bezbednostne strukture tačno znadu ko je kada bi na najvišim dužnostima i šta su srbski kriminalci u to vreme radili van teritorija domicilne države. Ista priča je i sa rusima. Zašto su se 99. povukli sa KiM? Zato jer su vaši top rangirani bezbednjaki jedno pričali a drugo radili. I ti bivši bezbednjaki vam još uvel oču da vam vladaju a ti te i takve likove zagovaraš. tim likovima je mesto samo na groblju i nikde drugde.
Препоруке:
6
10
32
понедељак, 07 септембар 2015 15:49
Ako je ovo istina ?
Ako je sve ovo tacno,
ako su Dacic i njegovi ljudi bili umesani u narkobiznis,
ako je Vucic ovo znao a cutao da bi ucenjivao Dacica,
onda Srbiju vode gangsteri
Препоруке:
35
0
33
понедељак, 07 септембар 2015 15:52
Djura
Setite se da su socijalisti izradili vucica kada su formirali vlast sa ZUTIMA a vucko izvisio sada je doslo vreme da se dug vrati malo i sa kamatom zato su prethodnu vladu formirali sa nazadnjacima nadajuci da ce izbeci da se obelodani postena stranka sta je radila
Препоруке:
10
0
34
понедељак, 07 септембар 2015 16:09
Deprimirani srpski rodoljub
Cemu cudjenje.Pa ovo se znalo.Kao sto se zna da smo mi rupcaga od "drzave".To su ti vrli studenti BG univerziteta sa svim desetkama u indeksu.Sve krimos do krimosa i izdajnik do izdajnika.Da se covek zapita kakvi su nam ti fakulteti kada su ovakvi tipovi nekadasnji najbolji studenti.Ruglo bre najobicnije...ruglo od drustva i "drzave".Sloba je za ove danas primer cestitosti i postenja.Ovoga nije bilo cak ni u Slobino vreme.Sta li sada misli onaj deo ovog drustva koji je tada lupao u serpe, lonce i poklopce.Treba sada svojom glavama da udaraju u zidove.
Препоруке:
18
3
35
понедељак, 07 септембар 2015 16:09
Немања-ККН
Па јел Вучић и СНС добили преко 900 000 гласова на изборима 2012 или је ДСС била најача партија?Јел Томислав Николић победио у првом кругу и добио највише гласова,или је неко други?Томислав Николић је у другом кругу добио 600 000 гласова више него у првом,па да су и сви гласачи ДСС којих је било испод 300 000 гласали за Николића њему то неби донело победу.Јер је јасно да разлика између 600 000 и 300 000 је повећа и није могла бити надокнађена никаквом Коштуницином подршком.
Ни у једној држави никаве подршке и споразуми не доводе никог на власт,него гласови и парламентарна већина.ДСС нити је имао гласаче да доведу Николића на власт,нити су његови посланици гласали за владу СНС-СПС.
То је једна обична демагогија која за циљ има да ослободи одговорности оних милион и по који су гласали за СНС и оне који опште не излазе.Е неће да може,Вучић је на власти поред свих осталих фактора ипак првенствено ту подршшком 50% грађана Србије који излазе на изборе.
Препоруке:
9
1
36
понедељак, 07 септембар 2015 16:24
Гангстери?
Добро јутро!
Препоруке:
10
0
37
понедељак, 07 септембар 2015 16:25
српска сарма, а може и пасуљ@ brzi, ЈОПЕТ
Прво, ниси Србин пошто ПЉУЈЕШ Србе, а ниси ни "другосрбијанац", јер говориш о НАМА као ТРЕЋЕМ лицу, ergo припадник си једног од НОВОКОМПОНОВАНИХ "народа" почившег СФРЈота, којима је ОСНОВНА ОДРЕДНИЦА самоидентификације АНТИСРПСТВО!? Друго, МОЋНА "Црвена Армија" је исти Вуковар ОПСЕДАЛА 1945 МЕСЕЦ ДАНА, тако да стратегија ЈНА у опседању Вуковара није могла бити БИТНО БОЉА! Треће, ЈНА НИЈЕ имала довољно људства за ОКРУЖИВАЊЕ Вуковара и даље обухватне продоре КА ДУБИНИ Хрватске територије ка НЕБРАЊЕНОМ Осијеку, Винковцу, Славонском Броду, просто зато што се Вук Драшковић (који је ЗНАМО ЧИЈИ агент!?) ПОСТАРАО да ПРОПАДНЕ МОБИЛИЗАЦИЈА!? Идеолошки моменат је ту од мање важности и више служи као ИЗГОВОР!? Четврто, ако је при Вуковару било идеолошког момента, то је УЦЕНА Милошевића од стране ВРХУШКЕ ЈНА која је гледала САМО ЊИХОВ Г....., а не народ, посебно не НАРОД_ОСНИВАЧ те исте Југославије!? Обашка г-да генерали Димитријевићи и ини који су УБИЈАЛИ заробљене "зенге", еда би ОБЛАТИЛИ Србе!?
Препоруке:
12
3
38
понедељак, 07 септембар 2015 16:36
саша р.
@Ako je ovo istina ?
Е мој пријатељу, Србију воде гангстери још од 1917, када је арогантни, и не баш много паметни Александар стрељао златну медаљу српске безбедности свих времена, пуковника Аписа. Тада су утрчали Енглези, и ево их и дан данас овде! Није Тито био Стаљинов човек, већ човек британске службе. Прво је почистио ројалисте, а затим и русофиле. Крцун и Ранковић су касно то схватили.
По мени је велика глупост била и смењивање Јовице Станишића и Френкија Симатовића (можда грешим, то је моје мишљење) од стране Милошевића, на инсистирање Мире Марковић.
Било како било, сада имамо овде МИ6, ЦИА-у, ДЕА-у, ФБИ и њиховог потрчка БНД. Ове наше јадне политичаре и да не помињем, они се питају отприлике колико и ја.
У овом тексту стоји да су се ствари одвијале пре пар година, па зашто се онда чекало до сада? И увек када нешто гори под ногама, они потежу Шарића, Банану и остале, не би ли нам скренули пажњу с актуелних догађаја, а у конкретном случају уценили Дачића.
Препоруке:
18
2
39
понедељак, 07 септембар 2015 16:38
Др
СПС тргује кокаином и хероином, а ЛДП је сигуран купац јер од њих зависника све зависи. Тако је писало на билбордима по Београду.
Препоруке:
13
0
40
понедељак, 07 септембар 2015 16:40
@Ako je istina
Ako je ovo istina, ponavljam - ako je istina, onda je Vucic od prvog trenutka koalicione vlasti sa Dacicem morao da zna sve ovo, sto pak znaci da je Vucic odgovoran sa prikrivanje kriminalnog delovanja Dacica i njegovih saradnika!
Препоруке:
18
0
41
понедељак, 07 септембар 2015 17:11
Zemunac
BAR ako rade,CLANOVI Vlade, sa drogom,to rade kao u SAD,"neprimetno".Ceo zapad je uklljucen u trgovinu drogom,a najvise KONTROLORI,DEA I CIA!No sto je dozvoljeno Jupiteru nije dozvoljeno VOLU!
Препоруке:
9
1
42
понедељак, 07 септембар 2015 17:35
boban
Pravo je cudo da se Srbija jos nije raspala.Potpuno je zrela za raspad I samo se ceka pogodan momenat.
Najgora bagra hara godinama u samom vrhu drzave .Svi u vrhu su ili ucenjeni ili kupljeni ili I jedno I drugo.
Препоруке:
10
1
43
понедељак, 07 септембар 2015 17:43
Чивијаш
Шта ако имају и снимак а не одговара им да се чује?Но како ћемо да скембамо Вучића?Ајде Дачић.сића.Вучића.Још да је Дачић продавао органе живих Шиптара,где би нам био крај.Шиптари не дају Тачија.Ух да је наш.Крчмили би га по новинским папирима на тоне.Каква би то лова била.Па још слика Шиптара на операционом столу а Дачић држи скалпел.Нећемо ваљда да сликамо онога комшију из Врања што је суседу посуо бензин и запалио јагодњак.То није вест.Тога има на сваком кораку.Али Дачић?Ух да нам падне шака Вучић.Издајица.Леле што би то било славље.Знате шта предлажем.Да одмах одробијамао Шарића и поставимо га на место Вучића.Човек зарадио толику лову а ми гладни.Такве треба а не Тадича,Дачића. Милошевића и Вучића.Није ни Шеја нешто.ДРнда вуни али не умеда направи Драгану гуњу.Шарић мајстор.
Е моји Срби.Нисмо ми ни за шта.Шиптари ће нас потопити као Обреновчане поплава.Само што нам тада неће бити спаса.Сад удри минусе.Какао неко сме да глерда другачије.Издајник
Препоруке:
4
0
44
понедељак, 07 септембар 2015 17:45
brzi
@srpska sarma, a može i pasulj@ brzi, JOPET
Ne plujem po vama kao narodu nego poedincima o kojima je reč i radi kojih pati ceo narod kod vas. Upoznao sam vas pored novinskih izveštaja i preko poslova koje sam u neko vreme imao sa nekim pojedincima iz vaše države i na kraju najbitnije, nisam rodom sa teritorija ex SFRJ.
Da se još jednom vratim na Vukovar. Kod Vukaovara ratovala je vaša tadašnja najelitnija jedinica; gardiska brigada. Kod Vukovara ta priča o nedostatku vojnika ne pije vode radi njegove veličine ( mali grad uz Dunav). Da je tada u tadašnjoj vašoj armiji iko imao imalo mozga ako je bilo problema sa popunjivanjem vojnih redova na to ratište slao bi mlađe oficire i podificire iz unutrašnjosti Srbije i kadete vojne akademije. Šta je bolja obuka za mlade oficire i kadete nego prava borba. Da te poodsetim za kraj; u svim normalnim državama kadeti kada dobiju čin oficira dbiji raspored nekde na prvu bojnu liniju da utvrde znanje i da se uradi prirodna selekcija.
Препоруке:
3
5
45
понедељак, 07 септембар 2015 17:55
драго_ца
@саша р.
О
ве наше јадне политичаре и да не помињем, они се питају отприлике колико и ја
Узалуд причате пријатељу, нема ко да вас чује. Дачићево коферче, Вучићевих сто муслимана за једног Србина, Милов шверц цигаретама, Украјинка из Мостара и суђење у Италији, Томино кукање Шешељу да му (Николићу) прете Хагом ... Свако има свој досије који се по потреби извади из ладице. А све иде преко познате патриотске Б92.
Да ли је Шешељ држан 12 година у Хагу због својих греха или као пример другима? Да ли је ово са Дачићем само показна вежба неком другом или се жели Дачићу показати шта га чека ако не одради како је договорено. Или је нешто треће у питању?
Ово што остали коментатори раде овде на сајту је само глодање бачене коске.
Препоруке:
11
0
46
понедељак, 07 септембар 2015 18:12
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Лија лија па долија.
Препоруке:
5
1
47
понедељак, 07 септембар 2015 18:16
Od drveta ne vidite sumu
Pa taj Dacic a I Vucic se vec par godina sastaju sa Tacijem za kojim je raspisana poternica. Sastaju se Dacic I Vucic sa Tacijem ya kojeg je dokazano da je ratni zlocinac, trgovac narkoticima, trgovac oruzjem, ljudima I ljueskim organima. Sastaju se Dacic I Vucic sa Tacijem koji je pripadnik teroristicke organizacije UCK odgovorne za ubijanje I progon srpskih civila sa KiM I ubijanje pripadnika Vojske I Policije Republike Srbije. I ne postoje nikakvi tajni snimci tiih sastanaka Dacica I Vucica sa zlocincem Tacijem ved postoji gomila javnih snimaka dzavne I ostalih televizija. Dacic I Vucic ne negiraju da su se sastajali sa dokazanim I u odsustvu osudjenim zlocincem vec se time ponose I u buducnosti najwvljuju nove sastanke sa kriminalcem Tacijem. Postoje I pisani dokumenti kao dokaz saradnje Dacica I Vucica sa kriminalcem Tacijem kao na primert tzv. Briselski sporazum gde Dacic I Vucic direktno ucestvuju u podrivanju ustavno pravnog poretka I suvereniteta Republike Srbije.
Препоруке:
15
0
48
понедељак, 07 септембар 2015 18:54
Овако или онако ми смо криви
Ово су тајни снимци па и разумем да се ваде на све начине. Али имамо јавне снимке премијера са његовим изјавама па му упркос томе верују иако је до јуче говорио једно сад сасвим супротно. Биће да су кривљи они који верују таквима.
Препоруке:
7
0
49
понедељак, 07 септембар 2015 19:25
Конобар
Дотични господин који је дао зелено светло да ово јавност види јавно се руковао са Тачијем чије су руке крваве до лаката...исти је предао Косово шиптарима исто јавно...и сад ОН је поштен а ево види ОВОГА овај је лопурда.
БАГРА до БАГРЕ. Народ спрема мотке за БАГРУ.
Препоруке:
14
0
50
понедељак, 07 септембар 2015 19:54
Милосав
Овој вести је претходила вест из Ниша од 29.08.2015.године.
http://www.gradjanin.rs/na-fb-razotkrivaju-nemoral-korupciju-seksualna-uzemiravanja/
Ту вест ни један "главни" медиј не објављује. Нити ће објавити. Покушајте да ставите линк или цитат у оквиру Вашег коментара, нема шансе.
Када прочитате ту вест, и сагледате ову, видите где смо ми. Приче о идеологијама, "левичар, "десничар", "центар"..., губе сваку смисао. Коме од њих то нешто значи? За одређену суму могу бити и левичар и десничар... и астронаут ако треба.
Препоруке:
6
0
51
понедељак, 07 септембар 2015 19:56
Цвико
@српска сарма...,
"brzi" је радник једне стране обавештајне службе, живи у Љубљани и успут учи немачи, свој матерњи језик. И у данашњим јављањима ликује над нашим безбедњацима који су такви какви су, лоши... Да су били бољи не би изгубили државу. А да су нашој пропасти и такви кумовали, као нпр. "brzi", јесу, то им је посао. Зато се не палите на брзог.
Препоруке:
10
1
52
понедељак, 07 септембар 2015 20:30
Oliver Kromvel
Znači počela je kampanja za izbore,ovaj snimak nije ništa posebno kladim se da je Vučićeva servilnost posledica nekog ovakvog snimka.Strane službe obično ucenjuju na ovakav način,najčešće je kompromitujući materijal vezan za kriminal ili seksualno opredeljenje ili neku vrstu pronevere.
Препоруке:
8
0
53
понедељак, 07 септембар 2015 21:08
brzi
@Cviko
Svojoj propasti ste kumovali sami jer ste verovali onome što su vam rukovodioci države ( političari, bezbednjaci, generali,...) pričali umesto da ste verovali svojim očima što vidite oko sebe. Zapitaj se zašto ste bili deceniju i po izolovana država, Severna Korea i SRJ. Zapitaj se kako to da se kinezi nisu protivili vašem izbacivanju iz UN-a i da nisu dali veta na prihvačanje u članstvo novih država sa teritorije ex SFRJ. Kukate nad Olujom i izbeglicama ali zaboravljate da ste sa teritorije RSK 91. sami proterali veoma sličan broj nesrbskog stanovništva. Ista priča je i sa KiM. Zapad obtužujete da stoji iza "kosovara" a u isto vreme Turska kreira novo Osmansko carstvo i jedino turski zvaničnici posečuju KiM ( bio i Clinton ali kao građanin ne kao predsednik SAD). Kukate nad komšilukom ali samo vi imate suštinskih problema sa svim komšijama. Zašto? To je pitanje na kojeg morate dati odgovor sami sebi kada is odgovorite onda sledi vaš progres jer čete znati kuda čete iči.
Препоруке:
3
9
54
понедељак, 07 септембар 2015 21:58
СР ЈУГОСЛАВИЈА
@брзи
Ја управо размишљам о томе колико су твоја размишљања дебилна.
Препоруке:
6
5
55
понедељак, 07 септембар 2015 22:02
KOMUNISTA
Ovo moze samo da znaci: il da Ivica potpise sta Brisel i SAD traze od Sbije il da cuti sto ce ili je AV potpisati/potpisao u vezi KiM. Trece nema.
Препоруке:
2
0
56
понедељак, 07 септембар 2015 22:21
Цвико
@српска сарма, а може и пасуљ,
Eво видите пријатељу, ко је "brzi". Ја пишем о њему а он пише о Кинезима, итд. Избегава да да конкретан одговор. Јавља нам се из једне канцеларије у центру Љубљане. Близу зграде словеначког Телекома или тако нешто...
Препоруке:
5
1
57
понедељак, 07 септембар 2015 22:27
српска сарма, а може и пасуљ@ Цвико, "гледе" "brzog"
Аааа, значи ШВАБА!? Добро, добро да знам! Друго, чито нека историјска дела где се помиње како су некад неки хабзбуршки великодостојници причали, онако "добронамерно" ко "brzi" сад, да ми "Срби не треба да толико тежимо за независношћу, јер то није за нас, да они (тј. ШВАБЕ) знају најбоље да владају, за њихово& НАШЕ добро..." и тако којешта& којечему, претежно ничему, у сваком случају... нису се ОПАМЕТИЛИ!? Него..., приметио бих да се сада нама Србима ПРВИ ПУТ од Октобра 1917 СТВАРНО ОТВАРА АЛТЕРНАТИВА, јер, Сунце ИПАК ИЗЛАЗИ на Истоку!? Узгред, очигледно је да су НЕКИ, Вучићу у корист насрнули на Дачића, који ЈЕ ПРОПАЛИТЕТ& ИЗДАЈНИК, АЛИ радује ме и што се поп....... онај неан........ Влада Ђукановић са друсном Зораном!? Укратко, "бара" ПРЕСУШУЈЕ за оволико СТРВИНАРА, ред је да им ПОМОГНЕМО у њиховој међусобној борби!? А кад после те њихове борбе остане пар СМР....., онда зна се, МЕ... "милосрђа"!? После чега следи РАЗБУЦАВАЊЕ CROATSKIH ШАТРО "економских" шема Todorića& Tedeskija!?
Препоруке:
5
3
58
понедељак, 07 септембар 2015 22:28
A Kosmajac?
A sta je bilo sa onim Kosmajcem, koga niko se Vucica - kako on sam izjavi - nije smeo da pomene?
Препоруке:
7
0
59
понедељак, 07 септембар 2015 22:35
српска сарма, а може и пасуљ@ Цвико, "гледе" "brzog", ЈОПЕТ
Узгред, Цвико, овај "brzi" кано нама Србима пребаци за брљање код Вуковара, а заборави да је Ратко Младић са ВИШЕСТРУКО МАЛОБРОЈНИЈИМ јединицама ТРИ ГОДИНЕ ДРЖАО у ПАТУ МУЏАХЕДИНСКЕ& "ујачке" банде, док овај мам... прича о Јастребовом "херојству" од 3 месеца!? А не би балије& "ујаци" могли ништа да нису Амери урадили то што су урадили... У сваком случају, не ради се о Дејтону, већ о томе, што кад се ПРЕЛОМИ у Донбасу (а ПРЕЛОМИЋЕ се у ЗНА се ЧИЈУ КОРИСТ!), то ће бити исто као после Стаљинграда, бежанија све до Берлина, а вероватно и даље... У том смислу Цвико, обавестио бих да сам ТАЧНО ИЗАБРАО које институте и музеје ћу да РЕКВИРИРАМ у Кроацији& Аустрији по победи, а за ползу српског народа& државе!? Ако су наши преци после Првог и Другог Светског рата то радили, што не не би још једаред "ошишали" Германе& њиове ПОДРЕПАШЕ!? Ваља се!
Препоруке:
6
4
60
понедељак, 07 септембар 2015 23:05
DJ35
Au bre više... Kako bre ova bagra stalno lažima i neistinama udara po poštenim političarima, domačinima, ali pre svega ljudima. Mislim zaista zar nije očigledno da su i Banana (vrh nadimak moram reći) i Dačić samo velki ljubitelji duvana i sastajili su se, ne bi li podelili tu strast uz poneku čašu vina. Dok recimo Vanja Vukić se prosto šetao lepim ulicama Novog Beograda uživajući u lepom predvečerju, da bi mu potpuno iz vedra neba prišao tamo neki nepznati gospodin da ga priupita gde se nalazi Arena za to što prosto ne može da se snađe na Novom Beogradu (polazim od sebe, jer zaista ponekad je jako teško snaći se gde se nalazi koji blok). Zatim, nakon što mu je gospodin Vukić uspešno rešio njegovu dilemu on mu čisto kao izraz zahvalnosi daje koveru/fasciklu pretpostaviću sa lično napianom zahvalnicom za pomoć koja mu je pružena i tu se rastaju i nikada se više nisu videli (osim možda na televiziji). Verujem da su slične situacije i sa ostalima.
Zar vi ne verujete?
Препоруке:
2
0
61
уторак, 08 септембар 2015 01:45
S.Z.Ž
za Boško
Da u pravu ste, oni jesu saučesnici u IZDAJI i svim drugim PRLJAVIM KRIMINALNIM RADNJAMA ali su i kriminalci a kao takvi i ljuti protivnici koji bi jedan drugome glavu otkinuli zarad totalne vlasti.
Na okupu ih sad drže zajednički interes koji će da traje do sledećih izbora a onda će onaj koji izgubi da POSTANE I JEDINI I NAJVEĆI IZDAJNIK KOJI JE PRODAO KOSOVO. Bedna je to i provaljena igra onoga koji uništava Srbiju.
Препоруке:
4
0
62
уторак, 08 септембар 2015 11:07
Daya
Свака вест која штети Србији, прво се објави на Блее92. Мислите о томе
И к тима оде Квиско??? Ђосић мора да се у земљи преврће!
Има ли горих од Милошевићеваца?
Ima i te kako.
Legalisti su najgori. Za njima odmah njihovi pajtaši iz DS a onda i ovi tomini iz SNS. DSS je doveo Tomu Nikolića na vlast tako što mu je dao podršku u drugom krugu predsedničkih izbora. Vučić pre toga nije postojao.
Bez Tome preCednika, koji je postao preCednik zahvaljujući direktnoj podršci Koštunice i njegovih 8% glasova, ne bi smo imali Vučića.
DSS je najveći krivac za urušavanje moderne države Srboije
Клуб Ванила у централи СПСа је центар диловања дроге у Београду, прича се.
ДОС је за вас узор морала!
Онда је јасно какви сте били до 2000те а ових три године су само подсећање зашто сте морали да одете - нисте никада ни ваљали!
Ово ће бити веома занимљиво. Дачић, међутим, има више људи у "бази" и вештији је од Вучића. Видећемо како ће Дачић примити овај напад, хоће ли прихватити бачену рукавицу и ући у директну конфронтацију, или ће да крене дефанзивно.
Сад ће Дачићу бити од велике помоћи ''Квиско'' Марковић:).
Треба очекивати и ударе ''с бока'' на Дачића, од Шешеља, који се очигледно ставио у Вучићеву службу.
Pa, Miša Banana je bio predsednik teniskog saveza do 2010?
Koji bednik je ova Aleksandar Vučić kad ovako izbacuje tj. pokušava da izbaci političkog protivnika iz trke. Ustvari, trebamo svi da glasamo za Sandu Raskovic ili Obradovica ili bilo koga drugog ali ne za ove MAGARČINE koje osim ucena i bavljenja kriminalom ništa drugo ne znaju.
Nenade za zlo se ne navija,zlo se čupa iz korena pa ma čije ono bilo.
ДСС је творац војне неутралности Србије
ДСС је иницијатор руског вета на Ахтисаријев план у СБ УНа
ДСС је творац обједињења односно самосталности телекома Српске
ДСС је први рекао НЕ ЕУ већ Србија!
Тадић је изнео проблем КиМ из СБ УН у ЕУ и зато Тадић није смео бити поново изабран, отуда и због потписане обавезе Томислава Николића дате др Војиславу Коштуници, исти је дао гласове Томиславу Николићу.
Јел то проблем?
Спаси Србију Коштунице и врати се!
На ужас и свих из деведесетих и све багре из ДОСа и америчке амбасаде и немачке које их координирају у интересу америчке и немачке државе а против СРБИЈЕ!
ил си ипак Вучић
ил на раду у америчкој амбасади.
Сви кримоси мрзе легалисте!
Тако и амери и вадикали и назадњаци и жути и ЈУЛовци и СПСовски криминалци и Чедица и Чанак, Живковић сви они воле своје џепове а мрзе Коштуницу легалисту!
Најамници!
Koji bednik je ova Aleksandar Vučić kad ovako izbacuje tj. pokušava da izbaci političkog protivnika iz trke
Нису они политички противници него највећи сарадници у штеточинству и издаји.
- издали су заједно 90тих Србе из словеније, хрватске, босне
- заједно су били министри у издајничкој влади Србије која је по налогу издајника милошевића аминовала капитулацију и окупацију Косова 1999 уместо да је влада ухапсила милошевића и оптужила га за велеиздају
- заједно су продали Телеком и ЈАТове авионе 90тих
- заједно су продали ЈАТ 2013 и продају Телеком 2015
- заједно су легализовали окупацију Косова од шиптара "бриселском споразмум"
- заједно су направили 10 милијарди евра дуга
- заједно су направили штету 3 милијарде евра енергетици, пољопривреди и инфраструктури и подавили људе
- заједно поклањају "београд на води" арапима
- заједно нас воде у неонацистичку немачку унију
- као да их је иста комунистчка штеточинска издајнича мајка родила...
Дачић се сам хвалио како је довео ТАдића на власт!
Жути му за то трајно захвални. Улази Тадић уместо Дачића у другом полувремену. Већ пишу портали у региону! Уосталом сви су они тамо на окупу у Гуштима мора, док поштени интелектуалци по контејнерима преврћу!
Тадић ће се мало начекати, ако се не варам, да опет узјаше са Вучићем као нови јахач апокалипсе!
Чуј модерна Србија? Да то није ЛГБТ Србија или Пајтићева или Чедина или сељачина из друге Србије? празилуковића из Константиновићевог "култног" дела? Ил Загоркиног титоистичког скута?
Није него.
Коштуница је за вас и даље флит и ноћна мора, кад га и у овој вести Дачић Вучић Банана потежете!
Дајте нам снимке из Прешева, ко сада тамо обитава, ко долази у контакт са војно способним мигрантима који су без породице.
Дајте снимке кретања амбасадора САД, В.Б. и Немачке по Србији, као и њихових оперативаца, ваљда је то актуелније него Шарић, досадни сте бре више, вечито једно те исто!
Ne brkaj me sa hrvatima jer sa njima nemam ništa. Spominješ Vukovar, vašu bruku i sramotu kde se razotkrilo koja i kakva je vaša tadašnja armija; bezubi tigar ( da ste išta vredili kao vojnici sa onom brojem vojnika i tehnike Vukovar bi bio vaš za nekoliko dana, dok ste vi dozvolili da vas drži nekoliko meseci fizički manji protivnik koji je naoružan samo sa ručnim naoružanjem ). Tačno je da se tajne operacije finasiraju sa novcem ubranim iz kriminalnog miljeja ali kod Šarića je bio problem jer on nije ubira narko novac na teritoriji SRJ nego na teritorijama drugih država, na teritorriji pod nadležnošču drugih bezbednostnih struktura i kriminalnih organizacija. Čak bi mogao Šarić raditi to što je radio ako bi večina novca od tih poslava ostala tamo kde je stvorena ali to se nije dogodilo, sav novac od tih poslova se dve decenije prolivao u SRJ i to je i razlog da ste tamo kde jeste na raznim međunarodnim mapama.
Зато што цела политичка сцена ради за те.
Укључив и шиптаре и хрвате и босанце и македонце (мало слово јер су производ титоиста а свакако не народи).
Давно су они испекли тај занат од Латинске Америке до Авганистана до Бондстила
Sve dok če biti bivši bezbednjaci aktivni bičete đubrište svega i svačega ovog dela sveta. kad zagovaraš te bivše bezbednjake zaboravljaš da ste tamo kde jeste baš radi tih bezbednjaka jer su oni najzaslužniji da se vam dogodilo ono što se dogodilo. Ko je ispod žita prodavao naoružanje "kosovarima"? Ko je angažovao kriminalce za ratovanje dilejm ex SFRJ ( BiH, Hrvatsko, KiM)? Ko je organizovao kriminalce za ideološka ubistva diljem Europe i sveta još za vreme SFRJ? Ko je čistio kriminalcima na zapadu napljačkani novac za vreme SFRJ?. Zapadne bezbednostne strukture tačno znadu ko je kada bi na najvišim dužnostima i šta su srbski kriminalci u to vreme radili van teritorija domicilne države. Ista priča je i sa rusima. Zašto su se 99. povukli sa KiM? Zato jer su vaši top rangirani bezbednjaki jedno pričali a drugo radili. I ti bivši bezbednjaki vam još uvel oču da vam vladaju a ti te i takve likove zagovaraš. tim likovima je mesto samo na groblju i nikde drugde.
ako su Dacic i njegovi ljudi bili umesani u narkobiznis,
ako je Vucic ovo znao a cutao da bi ucenjivao Dacica,
onda Srbiju vode gangsteri
Ни у једној држави никаве подршке и споразуми не доводе никог на власт,него гласови и парламентарна већина.ДСС нити је имао гласаче да доведу Николића на власт,нити су његови посланици гласали за владу СНС-СПС.
То је једна обична демагогија која за циљ има да ослободи одговорности оних милион и по који су гласали за СНС и оне који опште не излазе.Е неће да може,Вучић је на власти поред свих осталих фактора ипак првенствено ту подршшком 50% грађана Србије који излазе на изборе.
Е мој пријатељу, Србију воде гангстери још од 1917, када је арогантни, и не баш много паметни Александар стрељао златну медаљу српске безбедности свих времена, пуковника Аписа. Тада су утрчали Енглези, и ево их и дан данас овде! Није Тито био Стаљинов човек, већ човек британске службе. Прво је почистио ројалисте, а затим и русофиле. Крцун и Ранковић су касно то схватили.
По мени је велика глупост била и смењивање Јовице Станишића и Френкија Симатовића (можда грешим, то је моје мишљење) од стране Милошевића, на инсистирање Мире Марковић.
Било како било, сада имамо овде МИ6, ЦИА-у, ДЕА-у, ФБИ и њиховог потрчка БНД. Ове наше јадне политичаре и да не помињем, они се питају отприлике колико и ја.
У овом тексту стоји да су се ствари одвијале пре пар година, па зашто се онда чекало до сада? И увек када нешто гори под ногама, они потежу Шарића, Банану и остале, не би ли нам скренули пажњу с актуелних догађаја, а у конкретном случају уценили Дачића.
Najgora bagra hara godinama u samom vrhu drzave .Svi u vrhu su ili ucenjeni ili kupljeni ili I jedno I drugo.
Е моји Срби.Нисмо ми ни за шта.Шиптари ће нас потопити као Обреновчане поплава.Само што нам тада неће бити спаса.Сад удри минусе.Какао неко сме да глерда другачије.Издајник
Ne plujem po vama kao narodu nego poedincima o kojima je reč i radi kojih pati ceo narod kod vas. Upoznao sam vas pored novinskih izveštaja i preko poslova koje sam u neko vreme imao sa nekim pojedincima iz vaše države i na kraju najbitnije, nisam rodom sa teritorija ex SFRJ.
Da se još jednom vratim na Vukovar. Kod Vukaovara ratovala je vaša tadašnja najelitnija jedinica; gardiska brigada. Kod Vukovara ta priča o nedostatku vojnika ne pije vode radi njegove veličine ( mali grad uz Dunav). Da je tada u tadašnjoj vašoj armiji iko imao imalo mozga ako je bilo problema sa popunjivanjem vojnih redova na to ratište slao bi mlađe oficire i podificire iz unutrašnjosti Srbije i kadete vojne akademije. Šta je bolja obuka za mlade oficire i kadete nego prava borba. Da te poodsetim za kraj; u svim normalnim državama kadeti kada dobiju čin oficira dbiji raspored nekde na prvu bojnu liniju da utvrde znanje i da se uradi prirodna selekcija.
О
Узалуд причате пријатељу, нема ко да вас чује. Дачићево коферче, Вучићевих сто муслимана за једног Србина, Милов шверц цигаретама, Украјинка из Мостара и суђење у Италији, Томино кукање Шешељу да му (Николићу) прете Хагом ... Свако има свој досије који се по потреби извади из ладице. А све иде преко познате патриотске Б92.
Да ли је Шешељ држан 12 година у Хагу због својих греха или као пример другима? Да ли је ово са Дачићем само показна вежба неком другом или се жели Дачићу показати шта га чека ако не одради како је договорено. Или је нешто треће у питању?
Ово што остали коментатори раде овде на сајту је само глодање бачене коске.
БАГРА до БАГРЕ. Народ спрема мотке за БАГРУ.
http://www.gradjanin.rs/na-fb-razotkrivaju-nemoral-korupciju-seksualna-uzemiravanja/
Ту вест ни један "главни" медиј не објављује. Нити ће објавити. Покушајте да ставите линк или цитат у оквиру Вашег коментара, нема шансе.
Када прочитате ту вест, и сагледате ову, видите где смо ми. Приче о идеологијама, "левичар, "десничар", "центар"..., губе сваку смисао. Коме од њих то нешто значи? За одређену суму могу бити и левичар и десничар... и астронаут ако треба.
"brzi" је радник једне стране обавештајне службе, живи у Љубљани и успут учи немачи, свој матерњи језик. И у данашњим јављањима ликује над нашим безбедњацима који су такви какви су, лоши... Да су били бољи не би изгубили државу. А да су нашој пропасти и такви кумовали, као нпр. "brzi", јесу, то им је посао. Зато се не палите на брзог.
Svojoj propasti ste kumovali sami jer ste verovali onome što su vam rukovodioci države ( političari, bezbednjaci, generali,...) pričali umesto da ste verovali svojim očima što vidite oko sebe. Zapitaj se zašto ste bili deceniju i po izolovana država, Severna Korea i SRJ. Zapitaj se kako to da se kinezi nisu protivili vašem izbacivanju iz UN-a i da nisu dali veta na prihvačanje u članstvo novih država sa teritorije ex SFRJ. Kukate nad Olujom i izbeglicama ali zaboravljate da ste sa teritorije RSK 91. sami proterali veoma sličan broj nesrbskog stanovništva. Ista priča je i sa KiM. Zapad obtužujete da stoji iza "kosovara" a u isto vreme Turska kreira novo Osmansko carstvo i jedino turski zvaničnici posečuju KiM ( bio i Clinton ali kao građanin ne kao predsednik SAD). Kukate nad komšilukom ali samo vi imate suštinskih problema sa svim komšijama. Zašto? To je pitanje na kojeg morate dati odgovor sami sebi kada is odgovorite onda sledi vaš progres jer čete znati kuda čete iči.
Ја управо размишљам о томе колико су твоја размишљања дебилна.
Eво видите пријатељу, ко је "brzi". Ја пишем о њему а он пише о Кинезима, итд. Избегава да да конкретан одговор. Јавља нам се из једне канцеларије у центру Љубљане. Близу зграде словеначког Телекома или тако нешто...
Zar vi ne verujete?
Da u pravu ste, oni jesu saučesnici u IZDAJI i svim drugim PRLJAVIM KRIMINALNIM RADNJAMA ali su i kriminalci a kao takvi i ljuti protivnici koji bi jedan drugome glavu otkinuli zarad totalne vlasti.
Na okupu ih sad drže zajednički interes koji će da traje do sledećih izbora a onda će onaj koji izgubi da POSTANE I JEDINI I NAJVEĆI IZDAJNIK KOJI JE PRODAO KOSOVO. Bedna je to i provaljena igra onoga koji uništava Srbiju.