Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan: Završena Cerska bitka; Gorbačov dao ostavku na mesto šefa Komunističke partije i zatražio njeno raspuštanje, Ukrajina proglasila nezavisnost od SSSR, streljan Lav Kamenjev, rođeni Jaser Arafat i Horhe Luis Borhes

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 avgust 2015 10:41
Ruska KP
Se brzo raspala, dok je srpska, vesto i hrabro vodjena od Slobe i Mire, jos dugo i slavno zivela
Preporuke:
8
9
2 ponedeljak, 24 avgust 2015 11:08
alkar
sjajna pobjeda na ceru, veličanstvena!podrzavan svaku bitku srba za svoju domovinu i slobodu-u mnogim bitkama ste se dokazali kao patriote i pravi vojnici,DA STE OSTALI NA TOJ MATRICI DANAS BI VAS SLAVIO CILI SVIT,sta van bi da se nakalemite na ideju VELIKE SRBIJE i sve te sjajne pobjede kontaminirate zločinima četnika,ljotićevaca u drugom ratu,arkanovaca,šešeljevaca,krajišnika u devedsetima!
s pravom ste bili ZRTVE,jer su vas ustase i drugi unistavali ali sad ste taj status izgubili jer ste dozvolili da radite sta i oni-poveli ste etnički rat za veliku srbiju i naravno,IZGUBILI!i to nekoliko ratova u deset godina.sramite se junaka sa cera,kajmakčalana,mišara,kosova polja..koji ste vi moralni,vojni i slobodarski kapital "usrali",niste ni svjesni sta ste od ponosne i junačke srbije napravili,genocidasi jedni srebrenički da dalje ne nabrajan.
Preporuke:
5
25
3 ponedeljak, 24 avgust 2015 11:39
Trećepozivac
@alkarSve nam se to dešava SAMO ZATO što nas je 1918. Evropa, ista ona tiranka kao i danas, uterala u zverinjak zvani Jugoslavija i naterala da zajedno živimo sa VAMA. Od tada, seme zla primilo se i kod nas.
Ovo poslednje što rekoste, u pravu ste: da smo ga us..., jesmo, i to ko ćuran motku!
Preporuke:
10
7
4 ponedeljak, 24 avgust 2015 12:10
ilija
Sve ovo propadanje je počelo davno, raspadom SSSR-a,ovo danas je samo poslednji čin
drame.Kao što je klimav bio socijalizam koji je došao na ruskim tenkovima tako je
klimava i ova demokratija uspostavnjena dolarima.Naš istočni svet imao je šanse samo organizovan kao kasarna u uslovima konstantne opasnosti od zapadne pohlepe,a mi hteli da sebe stvorimo po njihovom liku.Žalosno je gledati današnju Rusiju,evo i
Grčku,Srbija je već pepeo.Topolji,bulave i to rusko oružje zadnja je linija odbrane,ali stvari loše stoje čim je front duboko u našoj teritoriji.To biva kada je parola demokratija ili smrt koju smo progutali kao mamac pre četvrt veka.Od demokratije ništa,a smrt je sve izvesnija.
Preporuke:
7
8
5 ponedeljak, 24 avgust 2015 12:30
NB
alkar

Srbi su se samo branili - sve vreme.
I devedesetih.

Nije Srbija zapocela cepanje zemlje, proglasavala otcepljenje, napadala savezne institucije i blokirala ih. Sve to su radili drugi.

A sve ovo o cemu Vi govorite je propaganda, i laz, i nista drugo.

Sada kad ste ponovo robovi krupnog kapitala i protektorat vase voljene Nemacke - uzivajte.

Srbi su vam doneli slobbodu - ali vi zelite da budete roblje - samo nastavite.

Daleko vam lepa kuca.
Preporuke:
22
5
6 ponedeljak, 24 avgust 2015 12:42
ilija
Sve ovo propadanje je počelo davno, raspadom SSSR-a,ovo danas je samo poslednji čin
drame.Kao što je klimav bio socijalizam koji je došao na ruskim tenkovima tako je
klimava i ova demokratija uspostavnjena dolarima.Naš istočni svet imao je šanse samo organizovan kao kasarna u uslovima konstantne opasnosti od zapadne pohlepe,a mi hteli da sebe stvorimo po njihovom liku.Žalosno je gledati današnju Rusiju,evo i
Grčku,Srbija je već pepeo.Topolji,bulave i to rusko oružje zadnja je linija odbrane,ali stvari loše stoje čim je front duboko u našoj teritoriji.To biva kada je parola demokratija ili smrt koju smo progutali kao mamac pre četvrt veka.Od demokratije ništa,a smrt je sve izvesnija.
Preporuke:
2
7
7 ponedeljak, 24 avgust 2015 12:52
Srbin
Naivno su neki komentatori naseli na "alkar"-ovu ustašku antisrpsku propagandnu kovanicu da su Srbi u "borbi za veliku Srbiju počinili zločine".
1) Srbi su se na svojim vekovnim ognjištima branili od novog hrvatskog GENOCIDA posle iskustva dva genocida u istom veku. Posle JASENOVCA i JAMA SRBI SU U SVOJE BIĆE I SVOJU SVEST UGRADILI STRAH I OPREZNOST OD HRVATA ODNOSNO USTAŠA.
TO JE SUŠTINA A NE "BORBA ZA VELIKU SRBIJU".

2) Srbi su imali pravo na odbranu i pravo na svoju državu na svojoj zemlji, baš kao i drugi narodi SFRJ, za koju su upravo Srbi dali milionske žrtve. To pravo nije mogla izbrisati imperijalno-fašistička podrška zapadnih IMPERIJALNO ZLOČINAČKIH DRŽAVA.
To je suština a ostalo su trabunjanja USTAŠKO-NACIFAŠISTIČKE ANTISRPSKE PROPAGANDE.
Preporuke:
21
13
8 ponedeljak, 24 avgust 2015 12:56
alkar@nb
čini mi se da ste prispavali od 17.8.90 pa do danas.dajte da vam neko objasni sta se desavalo i najvaznije da vam kazu ZASTO!preporuka-imate na you tube sve snimljeno sta se desavalo,pa malo usporedite s pričama učesnika,kao i da nakon ovog odmaka od 25 g REALNO ZAKLJUCITE zasto nam se desio rat i mrznja.JA GENEZU MRZNJE IZMEĐU NAS I VAS ,KAO PROFESOR POVIJESTI, ZNAM A KAO SUDIONIK(4 GODINE)ZNAM I UZIVO STA JE BILO.STA JE KO TIO,GOVORIO,PODUZEO I KAKO JE NA KRAJU ZAVRSIO.jedno je vasa zelja a drugo stvarnost.ja jesan malo pristran ali vi ste da prostite NEOBAVESTENI!
Preporuke:
6
19
9 ponedeljak, 24 avgust 2015 13:05
ALKAR@SRBIN
naravno da neznanje rađa mitove a mitovi ratove.
mozda niste znali ali DO UDAJE SRPSKE JELENE,sestre cara dušana,ZA MLADENA II subića NA TERITORIJU DANASNJE HRVATSKE NIJE ZIVIO NI JEDAN ETNIČKI SRBIN!¨
tek je ona naselila stotinjak sunarodnika i u to ime je sagrađen manastir .prvi veći broj doseljenih srba datira oko 1395,nako pada kosova a najveći broj dolazi 1599 osnivanjem vojne krajine i pogotovo 1918 i stvaranja shs i dolaska u krajinu srpskih svećenika,vojnika,zandarma,kolonista.
STA VAM OVO GOVORI?
srbi jeseu stekli OSOBNA ali ne i drzavna prava na dobijene posjede ,TO JE TERITORIJ KRALJEVINE HRVATSKE ,do 1102 i unije s ugarima,ali se kontinuitet nastavio jer mi nismo bili porobljeni nego u drzavnoj zajednici s ugarima.
shodno tome,srbi su gosti,doseljenici i NEMAJU PRAVO NA DRZAVU U HRVATSKOJ.mogu tu zivit ali nemaju pravo stvarat etničku drzavu.
kao sto ni hrvati u srbiji imaju "vekovna ognjista "ali NEMAJU PRAVO NA ETNIČKU DRZAVU U SRBIJI.
čudi me da vam je to nejasno
Preporuke:
10
21
10 ponedeljak, 24 avgust 2015 14:05
Srbin za "Alkara"
Srbi nisu dobili ništa od hrvatske, jer hrvatska nije ni postojala, ni kao geografski pojam na Stokom prostoru. To je prvo.
Srba u geografkoj hrvatskoj je neuporedivo više nego Hrvata u Srbiji. Hrvata u Srbijji nije više od 3% a Srba je pre genocida bilo ne manje od trećine.
Hrvati provode i danas genocid nad ostacima ostatka zaklanih Srba u ustaškoj hrvatskoj.
Pored ovih činjenica nikakva naklapanja sa tobom nisu moguća. Ti jesi sadista ali ja nisam mazohista. Kraj.
Preporuke:
20
7
11 ponedeljak, 24 avgust 2015 14:37
dr za alkara
Da se manemo ju tjuba. Nego `ajte vi polako nam kažite kako je sve počelo 1990?
Preporuke:
11
3
12 ponedeljak, 24 avgust 2015 15:01
DRazaLegenda
Za Alkara i ostale kvazi-histo(e)ricare ,kao i Tudjman -koji je dokazao oko 30 tisuca zrtava u Jasenovcu (Ja i SVI Srbi bi voleo da je to ISTINA !!!) -, za pocetak :
1. Pjer Mari Galoa :
https://www.youtube.com/watch?v=qhsfFLbVmH0
https://www.youtube.com/watch?v=Muuy0JQkKY8
https://www.youtube.com/watch?v=-wNb4Fw_Kc0
pa onda predji na Comskog ,Vilija Vimera (Nemca ) itd.
i pogledaj ko je bio vecina u Dubrovniku do 20. veka i Vasih genocida !!!
Kada ste dobili i od koga teritorij VELIKE HRVATSKE -koji sada imate !!???
Preporuke:
10
1
13 ponedeljak, 24 avgust 2015 15:02
ALKAR@SRBIN
ajmo reć da vas razumin,znate mitove a ne znate povijest.pa evo:HRVATSKA JE OD SAMOSTALNE KRALJEVINE POSTALA 1102 .g DIO UGARSKOG KRALJEVSTVA PA SE TO PROMIJENILO I BILI SMO DIO AUSTROUGARSKOG CARSTVA,DIJELOM MLETAČKOG(OBALA) I PAR GODINA DIJELOM FRANCUSKOG CARSTVA tkz CIVILNA HRVATSKA.
nasuprot tomu srbija je sve vrime od svoje smaostalne kraljevine od kosova pa do balkanskih ratova provela kao dio TURSKE.znači niste DRAGOVOLJNO ,kao mi s austrougraskom, bili dio turskog carstva nego ste bili PORAZENI I POROBLJENI.
ako to znamo,a tako je bilo,postavlja se pitanje za vas:
KAKO JE MOGUĆE DA POROBLJENA I PORAZENA SRBIJA IMA DRZAVOTVORNI KONTINUITET i nakon 500 godina ROPSTVA a hrvatska ga NEMA iako nije bila ni porazena ni porobljena nego u DRAGOVOLJNOM SAVEZU s austrougarskom?
ZNAČI VI IMATE PRAVO NA SRPSKO TLO IAKO STE GA IZGUBILI U BITKAMA AMI NEMAMO NA HRVATSKA IAKO GA NISMO IZGUBILI U BITKAMA.
izvinite sta mi ovo nije jasno!glup san,ža mi je!
Preporuke:
4
14
14 ponedeljak, 24 avgust 2015 15:13
alkar@dr mr kr sr
ako je vama sve počelo 90.onda ja vami neman sta objasnjavat.al eto(koji san ja debil )da van objasnin.
sve počinje udajom jelene ,sestre cara dusan za mladena subića i dolaskom njenih stotinjak srba i gradnje prvog srpskog manastira(do tada ni jedan etnički srbin ne zivi na području hrvatske koja je tada dio ugarskog carstva)-tako je počelo posrbljavanja koje kulminira bijegom srba s kosova i naseljavanjem kninsko-vrličke krajine,pogotovo osnivanjem vpojne krajine i kraljevine shs kada ogroman broj srba(svećenici,vojnici,zandarmi,kolonisti) dolazi i gradi pravoslavne hramove i mijenjaju etničku strukturu a time i političku,vojnu.npr 1901 u kninu zivi 90% hrvata a 1990,samo 10 %.u bosni,crnoj gori i na kosovu je to bilo izrazenije.dalje je sve poznato-sarajlija uči njegosa da je srbin i on vijencem "posrbljava" crnu goru,načertanije,srbi svi i svuda stvaraju mit o svim srbima u jednoj drzavi,da bi to draza i nedić prokockali tu ideju kao i milošević devedesetih.
Preporuke:
2
11
15 ponedeljak, 24 avgust 2015 15:28
alkar@dr mr kr sr
sve ste stavili na kocku kada ste memorandumom objavili da se srpsko pitanje mora rijesit na način da svi srbi moraju zivit u jednoj drzavi,milom ili silom.
ujedinili ste krajem osamdesetih svesrpske snage spc,jna,udbu,kos,četnike,partizane,arkanovce,šešeljevce i kroz mitinge proveli antibirokratsku jogurt revoluciju i amandmanima na ustav srbije srusili ustav sfrj.
na ruku su vam isle najave secesije hrv,slo i bih i incidenti koji su pratili to nacionalno buđenje i nastavak 1971.g ali ste bili uvjereni da ste jaki i da je velika srbija gotova stvar.
-medijima i diplomacijom ste pokrili LAŽI O očuvanje jugoslavije(a sloveniju ste odma pustili da se otcijepe)i strah od novog jasenovca kod krajišnik(a 200 000 srba je ostalo izvan šešeljeve linije i nista in se nije desilo,i danas zive s nama)
ZAKLJUČNO:s obzirom na odnose snaga bili ste uvjereni da mozete stvorit VELIKU SRBIJU NA RUSEVINAMA JUGOSLAVIJE-da je ključni čas, i ponistit secesiju hrvatske i bih.
vratilo van se oglavu!
Preporuke:
4
11
16 ponedeljak, 24 avgust 2015 16:03
Srbin
Koliko vidim na istom zadatku su ustaški, SNS i američki botovi.
Preporuke:
8
2
17 ponedeljak, 24 avgust 2015 16:18
DRazaLegenda
Ajmo rec ovako Alkar :
Sto je san Tudjman rika da ste ostvarili TISUCLJETNI san svoje izgubljene DRzave !!!
Dragovoljno -koja izmisljena ustaska rec !??? -ste bili u savezu sa Austrijom i kasnije sa AustroUgarskom !!??? Ko je vas i za sto pita ???
gde se u to vrime spominje Hrvatska !???
Samo ZASEBNO DANASNJI delovi Hrvatske -Dalmacija ,Slavonija i sta ono bese Zagroblje !!!
Prouci malo Srpsku Krajinu -gde su Srbi jos u 16-17 veku dobili ZEMLJU da BRANE Austriju od TURAKA - Muslimana (Kao i u Vojvodini u 17 i 18 veku ) jer jadni Hrvati -saka jada NISU MOGLI ni SEBE da brane ,a kamoli delove Austrijske carevine !!!
Preporuke:
9
1
18 ponedeljak, 24 avgust 2015 20:42
Pozdrav diskutantima
Nastavljam :
Nismo znali istoriju jer smo detaljno ucili sedam neprijateljskih ofanziva i Kongrese KPJ.

A kad su se komunisti na onom vanrednom kongresu (mislim 1989 god) posvadjali, gurnuli su nacionalizam i kasnije, rat.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 24 avgust 2015 20:45
brzi
@DRazaLegenda

Sve si lepo objasnio. Srbi u ono vreme na neritoriji AU dobijaju status kakavog danas imaju veče zajednice gasterbajtera na zapadu, imaju sva građanska prava ali ne mogu da tu teritoriju odcepe od države gostiteljice i pripoje joj svojoj matičnoj državi. Primera radi; srbi imaju u Frankfurtu svoj kvart, tamo žive, rade su vlastnici nekretnina, imaju sva građanka prava koja imaju svi ostali žiitelji Nemačke ali ne mogu da taj kvart odcepe ( osnuju Frankfurtsku srbsku krajinu) od Nemačke i pripoje ga Srbiji iako su vlastnici nekretnina u tom kvartu. To je i suština i zabluda svih balkanskih ratova jer političari na tim teritorijama jednostavno neče da razumiju da njihov mandat završava na državnoj granici njihove države a ne tamo kde živi narod kome pripadaju. Da je bilo pameti koje nije bilo hrvatski i KiM problem bi bio rešen po belgijanskom modelu a BiH i Vojvođanski problem po švajcarskom modelu. Sve bi moglo da se reši bez kapi pretočene krvi ako bi bilo pameti.
Preporuke:
2
4
20 ponedeljak, 24 avgust 2015 22:29
Turas
"Alkar" Vi rvati i kraljevina !?Citiraš Vatikanske laži i zapadno prećutkivanje . Sam znaš da lažeš i dalje po nacističkoj dogmi ponavljaš laži u nadi da će postati jednog dana rvatska povjesna istina. Pročitaj memoare Vojvode Mišića čiju stratešku genijalnost proučavaju vojne akademije- i vaša američka
U njima ćeš naći - sićo šta je Mišić govorio kralju Karađorđeviđu o vama rvatima posle Velikog rata .Trebaš da se stidiš
Preporuke:
4
2
21 utorak, 25 avgust 2015 00:59
Zlaja Boshnjak NYC
Svaka ti cast (h)alkaru!! Ti njima fino cinjenice,povijesne onako prijateljski ,malo pristrasno ali sa respektom ka Srbima i srpkoj historiji,kao i sto dolici,zar ne. Istina je cudna stvar ,pametni ljudi hoce da se informiraju ,da nauce nesto pa i da diskutiraju sa argumentima,naravski. Ali nazalost,jedan dio citatelja-komentatora sluze se ruznim etiketama ,nije bas fino gosta iz bratske nam Hrvatske tako tretirati,ipak on je jedan od rijetkih gostiju iz susjednih zemalja koji se interesira, sto imaju reci srpski rodoljubi,komentatori i dobronamjerni nacionalisti. Ova platforma,NSPM treba da bude jedno mjesto kao i sto jeste , gdje se daju izmijeniti ideje i mnogo se moze nauciti. Pozdrav svim dobronamjernim citaocima a narocito ALKARU koji je bas jedan dobar Hrvat sa izrazenim ,jasnim postovanjem ka Srbiji i ljubavi ka Hrvaskoj.Pratim cesto puta njegove komentare ,pun sam hvale i zahvaljum NSPM administratoru na inkluziji.Halkaru ,nisi sam bio ,svo ovo vrijeme! Pozdravi !!
Preporuke:
2
4
22 utorak, 25 avgust 2015 11:36
jug.
Čujte ljudi, zar nas nešto da uči "PROFESOR POVIJESTI" iz izmišljene države koja nema nikakvu istoriju, osim zlikovačke, niti kakvog doprinosa civilizaciji!! Da nije gadno, pa da prepukneš od smeha! Nemojmo se zamajavati tuđincima, osim koliko da se ogradimo na bezbednom odstojanju. Dakle, svim sličnim poručimo zauvek: "Bež' što dalje, gadiš nam se!".
Preporuke:
1
1
23 utorak, 25 avgust 2015 21:27
alkar@šjor zlaja bosnjak ny
fala van lipa na razumijevanju...znate vi da nekima nisu bitne povijesne činjenice nego kakve one reperkusije imaju na njihove stavove.tada na scenu stupaju dvostruka mjerila na istim povijesnim postavkama,npr,ako je neko četničke provenijencije onda izvjesća četničkih vojvoda (originali se čuvaju u muzeju rata i poraća u bg)i koja govore o strahovitim zločinima četnika u podrinju 92.i 93.oko 103 000 poklanih i pobijenih muslimana(žerjavić),oni to čitaju kao herojsku borbu draze i četnika.
ako je neko ustasa onda je jasenovac radni logor u kojem se svirala opera a ne strahoviti pogon smrti neduznog srpskog stanovnistva.
znači-ISTINA NIJE VAZNA NEGO KO JE ČITA I KAKO IZ NJE MOZE IZVUĆI NESTO U KORIST SVOJE POLITIČKE IDEJE.
sad,zamislite kako je meni na nspm-u,hvala im sta mi pustaju veliku većinu komentara,borit se sa nekima koji ne priznaju istinu iako je znaju ali...
najsmisnije je sta ja ne mrzin srbe,čak je obratno,dragi,dobri ljudi i domaćini ali mrzin četnike-e,to im smeta!
Preporuke:
0
0
24 utorak, 25 avgust 2015 21:59
alkar@zlaja
greska-pisem na smartfonu pa me "izneredio" IZVJESĆA SE ODNOSE NA 42. I 43 g.izvinjavam se moderatoru i komentatorima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner