arapsku zemlju pa čak nisu ostali ni u turskoj koja je ekonomski jaka gde bi se sigurni bolje integrisali već hoće u eu.sada beže od rata koji traje god.sve ukazuje da su ekonomski imigranti
Preporuke:
65
2
2
subota, 22 avgust 2015 17:09
Trik
Trik je upalio, sada će Makedonija da bude proglašena nesigurnom zemljom za izbeglice, migrante. A Srbija se smatra sigurnom, migrantima je poručeno da su dobrodošli. I šta sledi, kad se zna da ih EU neće, Mađarska ih ne pušta. Ostaće u Srbiji. Pa će kroz nekoliko meseci razmestiti ih po opustelim selima Srbije, gde će ostati za trajno, iako opustelih sela ima i u Makedoniji, BiH, Hrvatskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Grčkoj, ali tamošnjenj vlade ih ne pustaju.
A i dalje niko ne postavlja pitanje, zašto dolazi do seljenja naroda, zašto se ne radi ništa da se tim ljudima stvore uslovi da ostanu u svojoj zemlji.
I postavlja se pitanje je li pre nekoliko meseci kada su sa Kosova i Metohije bile krenule, pa naglo prestale migracije preko Srbije i Mađarske, je li to bila vežba i uigravanje za ove današnje migracije. I je li moguće da naše vlasti sve ovo neznaju?
Preporuke:
118
0
3
subota, 22 avgust 2015 17:31
ne okreći se sine
Doliti gorivo u lokomotivu i nastaviti prema EU. Omogućiti izbor Mađarska ili Hrvatska.
Preporuke:
86
0
4
subota, 22 avgust 2015 17:45
Iz celog sveta, većina iz muslimanskog, ali ne krive krivce nego nas?
Iz "Avganistana, Iraka, Pakistana, Somalije, Palestine, Konga, Bangladeša, Nigerije, Kameruna, Eritreje, Etiopije".
Ko je iz ovih zemalja priznao Kosovo, a ne idu tamo ni preko Albanije? Drugo te zemlje imaju svoje vlasti, većina nije u ratu, zašto se njihove vlade prave lude, zašto ne pomognu svojima?
Ovde ima mnogo pitanja, ali nema odgovora zašto baš sada i zašto preko Srbije, a ne Bugarske i Rumunije naprimer koje su EU i NATO?
Odgovor znaju ambasade SAD, V.Britanije, Turske, Vučić, Tači, savetnici tipa Blera, strane NVO itd., svi aktivno angažovani na islamizaciji, siromašenju i gašenju Srbije kao zemlje sa većinski srpskim stanovništvom.
Preporuke:
84
0
5
subota, 22 avgust 2015 17:59
Zaboravih one koji izgleda plaćaju (gradi im se i grad na vodi)
Znaju o čemu se radi i oni koji ovaj stampedo, većinom mladih i zdravih ljudi sposobnih za vojsku i finansiraju, a to mogu biti zalivske naftom bogate zemalja, Isis (prema najavi) i svi oni kojima odgovara da se S. Afrika i B. Istok malo "isprazne".
Preporuke:
58
1
6
subota, 22 avgust 2015 18:23
da
sad je sve jasnije zasto je bin zajed ovde poceo da kupuje zemlju....iskreno, uopste se ne osecam prijatno sa ovim vestima i ovolikim imigrantima, najvise me brine to sto sve vlade ogradjuju svoje zemlje i upucuju ih u srbiju gde se iz nekog razloga primaju i gde se jedino u evropi grade neki centri za ove ljude bez i jednog dokumenta kao dokaz ko su oni i odakle stvarno dolaze....sta ce ovde da rade kad ni za nas nema nicega...uopste mi ovo ne lici na krizu, ovo mi vise lici na dobro smisljen plan!
Preporuke:
84
0
7
subota, 22 avgust 2015 19:12
jo
Prijatelji iz EU nam uvek sve na vreme nagoveste od proterivanja Srba i bombardovanja pa sada do ovog sigurnog utocista za emigrante. Rekose 400 hiljada i tako ce i biti na ovaj ili onaj nacin.
"Vodja" nam se vec odusevio idejom pre neki dan.
Preporuke:
59
0
8
subota, 22 avgust 2015 19:15
Grdana
Situacija je krajnje strasna . Vec postaje ocigledno da ce ih sve strpati kod nas . Pa cemo ubrzo mi morati da bezimo , zbog represija tamnih i srPske vojske , policije i rezima . Kasno je vec sada za sve . Nema nam spasa .
U textu je jasno vidljiva propaganda . NAvodno , jadni i bedni sa puno dece ( a nema ni 1 posto dece ) . Samo par komada radi slikanja i propagande . Evo sve grcamo u suzama , sto su u blatu i pokisli . Umesto sto se sazaljevate nad ,, nesrecnom ,, sudbinom , ovih , zapitajte se gde cemo mi ,i nasa deca ? Kada krenu da nas terorisu . Bice to , po svoj prilici za brzije dana .
Preporuke:
61
2
9
subota, 22 avgust 2015 19:26
MJ
Verovatno je ključno pitanje oko ovog azilantskog projekta: šta će oni ovde da rade? I gde će da žive? S obzirom da je većina azilanata, oko 90%, mlađih muškaraca, bez porodica, a sa vojnim iskustvom, logično bi bilo da budu smešteni u napuštene bivše kasarne i bivše poligone naše bivše vojske. I kad su već tamo, bilo bi dobro da se zaposle kao profesionalni vojnici i da se još malo obuče i bolje pripreme za rat. Za istočni front. Ako evropljani ovaj put neće da budu topovsko meso u američkom ratu protiv Rusije, ima ko hoće. Ili ko mora. Arapi će da ginu, Evropa će da plaća, a gazde će da gledaju berzanske indekse i ekonomske statistike.
Istorija se ponavlja.
Preporuke:
54
0
10
subota, 22 avgust 2015 19:39
subotičanin
Sve ih pokupiti još u Grčkoj i Italiji, pa smestiti na velike prekookeanske brodove, te pravac Obećana zemlja - USA !
Preporuke:
67
0
11
subota, 22 avgust 2015 20:05
Rajko
Kao i sa Šiptarima pre par meseci, i ovo mi deluje režirano i svakako loše za Srbiju. Ne izgledaju kao očajnici. Većina su dezerteri, zašto nisu ostali da se bore za svoju zemlju?
Pa se pitam:
- Šta će nam tuđi?
- Zašto im zapadni "dušebrižnici", koji su počeli ratove, u njihovim zemljama ne urede bezbednosne zone i tamo ih hrane?
Niko se ne čudi zašto ne idu preko Albanije - Crne gore - Hrvatske. Tamo ih verovatno pljačkaju i mlate kao volove. Kao i u Bugarskoj
A mi, kao u priči "Danga" Radoja Domanovića, ponosimo se humanošću i tražimo da nam dođe još.
Preporuke:
55
0
12
subota, 22 avgust 2015 20:08
Boško
Zadivljuje me zabrinutost ksneofoba odgajenih na "strahu od stranaca" i "balkanskom špijunu" te se pitam šta li su to stekli u "privatizacijma" te "izbeglice" izazivaju strah kod njih ili je u pitanju samo običan rasizam, jer 90 procenata stanovnika Srbije je videla ljude druge boje kože samo na televiziji.
Da mogu izbeglice bi zaobišle parčekanju ničega sada zvanu Srbija, gde živi narod koji je još uvek u komatoznom zanosu od više decenijskog ispiranja mozga o "veličini i značaju".
E baš će izbeglice da ostanu u zemlji gde je narod podanički poslušan i živi sa primanjima ispod granice svakog ljudskog dostojanstva, istovremeno slaveći režim koji im prazni džepove, a intelektualno nesposobni da povežu prazne džepove sa lažima i obmanama na TV dnevniku.
Preporuke:
16
54
13
subota, 22 avgust 2015 20:19
boban
Ljudi ne panicite.Vazno je da smo se oslobodili Tita.Sada je sve lakse.Nasi su na vlasti.Znaju sta rade.Skinuli smo jaram I docekali demokratiju.To je vazno.Jedino nas malo tera baksuz sto smo poslali generala Lazarevica u Hag I sto smo prepustili Srbe na KiM Siptarima,u zamenu za ulazak u EU.Neki kazu dozivecemo da zivimo bas kao I Srbi na Kosmetu.Ja mislim da lazu.Vucic je mudar.Merkelova ga hvali.
Preporuke:
33
1
14
subota, 22 avgust 2015 20:38
s.j @ "nisu otišli ni u jednu njima blisku"
Podjednako mi se gadite vi, tako bezosećani i uskogrudi, i vlada koja dopušta da nam se zemlja koristi kao smetljište za one koje njihovi gospodari sa Zapada deklarišu kao ljudski otpad, a koje su sami obeskućili i naterali da tumaraju po belom svetu.
To da li ovi ljudi zaslužuju sažaljenje, i da li ih želimo u svojoj zemlji, nisu međusobno povezane stvari. Oni zaslužuju sažaljenje, a na EU i ostatku Zapada, koji im je uništio zemlje, je odgovornost da ih prime! Uništavali ste zemlje? Sad platite! Trebam li da vas žalim? Da, dolazak velikog broja stranaca predstavlja za vas određenu demografsku pretlju, ali to je kazna za vaša zlodela.
Zašto ne idu u kompiluk? Gde da idu? U Tursku koja ne trpi ni svoje domaće „strance“? U Jordan, Liban, gde ih čeka jadna sudbina tamošnjih palestinskih izbeglica?
I još nešto. Takvi kao vi su pljuvali i po Srbima koji su izbegli u Srbiju. Šta očekivati od vas kad je reč o potpunim strancima.
Preporuke:
17
45
15
subota, 22 avgust 2015 20:46
ѕ.j Moramo shvatiti da sažaljenje za ove izbeglice i svest o opasnosti koja nam preti od njih, nisu međusobno suprotstavljene stvari
Moramo i imati ljudskosti, i biti svesni opasnosti. Podjednako su moralno degenerični i oni koji umanjuju patnju ovih ljudi - isti su umaljivali i patnju prekodrinskih Srba -, i marionetska vlada dozvoljava da nas gazi Zapad koji je direktno odgovoran za ovaj talas migranata. Oni su ti koji su im razrušili zemlje. Sad, neka plate za svoja zlodela! Bojite se islamizacije, demografskih promena, ekonomske štete? Bojte se! Trebam li da vas žalimo? Do dobrobiti Zapada nam nije stalo. Bi ste naš neprijatelj i neprijatelj celokupnog čovečanstva.
Preporuke:
17
7
16
subota, 22 avgust 2015 20:49
Sramno
Šta je rasizam! To da posle svega što je ovaj narod preživeo ne želimo da Srbija bude krvavi opustošeni Irak, Sirija, Palestina, Libija, Avganistan ili ISIS kalifat, da nam ponovo odrubljuju glave i seku ruke, da nas ubijaju za organe, da nas bombarduju zbog pobune manjine, da nas silom pokrštavaju ili kolju na stotine hiljada i proteruju kao nedavno??!!
Zaista je sramota je tako nešto reći.
Preporuke:
36
0
17
subota, 22 avgust 2015 20:58
bravo alek
sampion gluposti i samoponizavanja, posle brisleskog spoazuma, drona, batina u srebrenici nastavlja
Preporuke:
33
0
18
subota, 22 avgust 2015 21:00
Miroslav
Mislim da su šuplje priče o tome da su ovi ljudi opasnost po nas. Ovo je muka. Ali ima opasnost, ali ne od njih. Opasnost je EU. Svi oni imaju cilj EU. U Italiji istu idu u EU (ali crnci preko demokratske Libije). EU će, da bi zaustavila priliv ovih ljudi kod njih, izazvati rat u Srbiji ili Makedoniji. To im je najjeftinije. Ako počnu sukobi na trasi migracija onda više nema migracija. Logika je neumoljiva. Moje mišljenje je da ove ljude treba da nahranimo, pomognemo koliko god možemo. Svaki od nas da izađe pred njih, da ima da vodu, hranu, pa čak i prenoćište. Oni nisu naši dušmani. Oni su nevoljnici. Njima nije cilj Srbija nego "slobodna EU". Neka ta EU koja im je razorila zemlju reši to, a ne mi da čistimo njihovo smeće.
Preporuke:
7
25
19
subota, 22 avgust 2015 21:09
Beli Orao
Dođe ti nepozvan gost na vrata i zvoni. Ti otvoriš vrata i pogledaš ih, a onda zatvoriš.
Nakon toga komšija otvara tvoja vrata i kaže "izvolte kod njega..."
Preporuke:
30
0
20
subota, 22 avgust 2015 21:14
Mister H
Samim dolaskom u Grčku oni su već u EU,odakle imaju čist prolaz gde god žele, ali onome ko ih usmerava cilj je da ih što više ostane ovde.
Eto šta je bio smisao onih silnih arapskih proleća, neobične šiptarske seobe koja je kao po komandi počela i prestala, ali i Al Zajedovih investicija u Srbiji.
Međutim, cilj nije samo ovaj region, ovo je nešto globalno, i to krupno.
Preporuke:
42
0
21
subota, 22 avgust 2015 21:47
Tatjana
@ s.j
Potpisujem svaku reč! Samo ne znam čemu da se nadamo kad i na ovom portalu toliki "razmišljaju" ovako kako razmišljaju! Kažu da nada poslednja umire, ali bogami ovde je došlo do kraja...
Preporuke:
5
21
22
subota, 22 avgust 2015 21:51
Iz Srbije pravac Kuvajt, Emirati, Katar i Saudijsku Arabiju
Gde treba da uplatim za kartu do ovih bogatih arapskih zemalja koje su im usput i bliže ali ih nekako zaobilaze???
Preporuke:
27
0
23
subota, 22 avgust 2015 22:33
Jos jedan "Tribalac"
Neverovatno je da ovi ljudi iz Turske ulaze na teritoriju EU (Grcka, Bugarska), a potom svojevoljno napustaju EU da bi posle ponovo pokusali da udju u nju ovog puta iz Srbije pa u Madjarsku. Neko je pokusao da da jadno objasnjenje da je to zbog toga sto su u Bugarskoj kazne za ilegalan ulazak u zemlju i do 3 meseca zatvora. Pa sve i da je tako bugarski zatvorski kapaciteti bi do danas bili prepuni i zakon vise ne bi mogao da se primenjuje. Ne verujem u altruizam aleksandra vucica. Vucic i Nikolic su 90-ih poslali hiljade nas u smrt zarad ideologije u koju nikad nisu verovali. Vucic i Nikolic su pod paskom da "srbija ne sme da bude talac tri opstine" posle artiljerijske pripreme "insajdera" izbacili preko 200000 nasih ljudi iz drzavljanstva. I sad odjednom imate vucica koji je do suza dirnut sudbinom ljudi koje u zivotu nikad ranije nije video. Pre ce biti da je jedina dilema nase vlasti ili migranti ili hag pa mu je naglo proradilo covekoljublje.
Preporuke:
33
1
24
subota, 22 avgust 2015 22:43
Mirko
Čitam mnoge komentare o izbeglicama i zašto ih ne primaju islamske zemlje.U Turskoj nisu dobrodošli,tamo ih je već 3 miliona u izbegličkim kampovima,u Saudijsku Arabiju ne mogu jer su oni već davno podigli zid dug 600 kilometara koji je odlično čuvan i praktično je nemoguće ilegalno preći u Saudijsku Arabiju.Inače bogate zemlje zaliva ne pondnose izbeglice i siromaštvo,što se potvrdilo i u drugim sukobima,počev od Zalivskog rata.Kada je zakuvano u Siriji 2012. i kada su Amerikanci podržavali svakog ko je protiv Asada,a i danas to čine,prvi saveznici su im bili susedi Sirije,Libiju su počistile Italija i Francuska uz pomoć Nato pakta,režimi u Egiptu i Tunisu srušeni u Arapskom proleću.I sada se postavlja sasvim jednostavno pitanje koji je cilj svega toga,šta je motiv?Demokratija,stabilnost i mir ili da verujemo ipak svojim očima.Lavrov je pre nekoliko dana pravim imenom nazvao ministra inostranih poslova Saudi Arabije.
Preporuke:
17
2
25
subota, 22 avgust 2015 22:43
srbija je tako primila u šiptare iz albanije
pa su srbi na kraju bili bombardovani i proterani sa kosova.posle ovoga nema se gde jer eu monstrum zatvara granice
Preporuke:
35
0
26
subota, 22 avgust 2015 22:59
Deprimirani srpski rodoljub
Pukli smo...nema nam spasa.Ko je mogao da sanja da ce se Srbija pretvoriti u belosvetski kontejner.Koja smo mi rupcaga.Sve cemo mi da istrpimo cutke.Kao ovce pred klanje.Nije ni cudo sto su nad nama izvrsili dva genocida.Mi smo totalno raspamecena i poludela nacija.Cudo jedno kako jos postojimo.
Preporuke:
38
0
27
subota, 22 avgust 2015 23:23
Po uzoru...
na makedonsku policiju propustiti sve imigrante u Mađarsku Hrvatsku itd.Napraviti pontonske mostove na prirodnim rečnim granicama,koordinirati sa imigrantima davati im instrukcije za lakši prelazak u zemlje članice EU.
Preporuke:
30
0
28
subota, 22 avgust 2015 23:25
Božja reč???
Koliko sam shvatio većina njih beži od zlodela ID koja i njih smatra nevernicima jer ne žive po Kuranu koji ID doslovno primenjuje(a i kako bi drugačije ako je Božja reč kako svi muslimani kažu).
”Oni bi jedva dočekali da i vi budete nevjernici kao što su oni nevjernici, pa da budete jednaki. Zato ih ne prihvatajte kao prijatelje dok se radi Alaha ne isele. A ako okrenu leđa, onda ih hvatajte i ubijajte gdje god ih nađete“ (Kuran, prevod B. Korkut, Sarajevo 1977, 4,89;4,91;5,57)
Čudi me da se izbeglice ne odriču takve religije ako već neće da žive pod doslovnim tumačima ID ''države''.
Ili da ostaju tamo da se bore ako misle da ID pogrešno tumači islam i sa njima rasprave koje tumačenje je u pravu.
Preporuke:
17
0
29
nedelja, 23 avgust 2015 00:27
odbijaju pakete crvenog krsta jer je na njima krst
Sad je bila vest da u Djevdjeliji odbijaju pakete crvenog krsta zato sto je na njima krst. Eto kakve fundamentaliste nam salju. to su ljudi koji se nikad nece integrisati ni u jedno evropsko drustvo. Mi u srbiji ne znamo kako je to. Kada dodje neki stranac da zivi kod nas, mi snimimo emisiju o tome, bude na dnevniku kao zanimljivost. Ali u evropi je odavno normalno da imaju arapske getoe gde ne ulazi policija, droga i kriminal u porastu. Potrazite na netu o svedskoj pa vidite u sta se pretvorila. Masovno siluju svedske zene, a mediji namerno precutkuju etnicku pripadnost pocinioca. imaju skole soc pomoć sve, i nista Ne vredi. Zive isto kao odakle su došli.
Preporuke:
27
0
30
nedelja, 23 avgust 2015 00:41
nisu otišli ni u jedni njima blisku
@s.ja sam samo jedna od mnogih koji su morali da napuste svoj rodni grad na kossovu 99"i dalje smtram da je ovim ljudima bolje da su u nekoj arapskoj zemlji pa i u eue,kataru omanu saudi i u onim njima susednim jer im je inkluzija mnogo lakša nego na zapadu. to je definitivno tačno ali nisam rekla da ih ne treba žaliti.rat se u tim zemljama vodi godinama samo u siri 3-4g u iraku 1oko 13g mislim o avganistanu da i ne pričam.čudno je da su se sda uputili i to gde u eu.ovo podseća na zimsku migraciju šiptara sa kosova i gle odjednom je prestalo.kao da su stvari međusobno povezane.beže mladi radno i vojno sposobni ljudi iu pričama se provlači da su im žene koji je trenutno nekoliko% ostale u zemlji ai povući će ih kda se na zapadu snađu.jako providno.ko ih brani i ko se brine o njima?jako jako čudno.kada sam na slikama videla da su decu isturili u prvi red to me je podstilo na isti scerijo koji su i šiptari koristili 70 i 80 god na kosovu a kojima sam celi skoro život prisustvovala.
Preporuke:
25
1
31
nedelja, 23 avgust 2015 05:10
Istoricar
Prvo, neverevatno kako Vulin i Vucic pricaju o ovim migrantima. Srbija ce prema njima humano da se ponasa, da im obezbedi hranu, odecu, prihvatilista itd. Da li ce tako da se ponasaju prema Srbima koji gladuju, zive kao klosari i koji nemaju ni normalne dnevne obroke. Drugo, zasto mediji pokazuju izbeglice sa decom. Kako mi je poznato, samo muslimani koriste decu za neke svoje ciljeve. To nije dozvoljeno u hriscanskoj kulturi. Na zapadu je zabranjeno javno prikazivanje dece. Ispada da srpski mediji vec funkcionisu po modelu islamske i muslimanske kulture. Na kraju, ko to kaze da je svet protiv Makedonije i da neko osudjuje Makedoniju? Da li vi znate kako se cuvaju americke granice? Da li vi znate da ako udjete u bilo koji privatni posed u Americi, vlasnik ima pravo da vas ubije i da za to ne odgovara. Uvedite ta americka pravila a posle toga primite te izbeglice...
Preporuke:
15
0
32
nedelja, 23 avgust 2015 05:37
Krece medijumska Kampanja
Plac dece... i jos ta deca ,,engleski zbore,, :)))
Ako se bolje analiziraju snimci, videce se jeftina siptarska Fora u vreme demonstracija. U prve redove guraju Zene i decu
Ustvari dece kao i zena je jako malo. Ne vise od 5 do 7 posto. Ali se medijski tako snimaju i pstavljaju kao da ih je skoro polovina. CAK NI OVAKVA PROPAGANDA NE USPEVA DA IH PRIKAZE KAO ,,VECINU,,!
I zvanicni podaci R. Makedonije govore da je od Juna do danas, izdatih uverenja za Azil (tranzit tacnije)na ima MUSKARACA 88 % !!!!!
Koliko li je tih cisto muskih grupa preslo SKROZ ILEGALNO A POJAVICE SE NEGDE DRUGDE, JE PRICA ZA SEBE!
Svako koji je prolazio na Jugu i kod Kumanova, gledao je grupe sastavljene skoro ISKLJUCIVO OD MUSKARACA, ista slika na autobuskoj u Bujanovcu, isto svuda...
I ne letos, nego i danas.
Masa njih je Crnaca i iz ko zna kojih sve zemalja a iz ratom ugrozene Sirije NAJMANJE!
Sta da im verujemo na ,,casnu rec,, (jer vecina nemaju dokumente) da su iz ,,Sirije,, ? Smesno:))
Preporuke:
17
0
33
nedelja, 23 avgust 2015 10:29
motka stand baj
U jučerašnjem "Špiglu" je objavljena karka balkanskih zemalja kroz koje prolaze migranti sa pravcima kretanja i brojem izbegličkih centara. Verovali ili ne,ni u jednoj od okoolnih zemalja nema kampova, osim dva u Mađarskoj i čak 10. u Srbiji.Na karti su date lokacije bez naziva mesta, ali se odmah prepoznaju gradovi o kojim je reč, što vlast naravno krije.
Da se lako zaključiti da sumasišavši AV i kompanija namerno zadržavaju migrante i to po jednom određenom planu, čije obrise tek razaznajemo.Želeo bih da na konto te forsirane islamizacije Srbije sa nesagledivim posledicama po narod i državu, potsetim na neke istorisjke činjenice.
Zar nam sad opet trebaju muslimani nepoznatih jezika i normi ponašalja, koji na hrišćansko stanovništvo gledaju uglavnom sa mržnjom.
Preporuke:
12
0
34
nedelja, 23 avgust 2015 11:00
živela sam sa albancima
@tatjana celi život na kosovu.i znam razmišljanja tih ljudi.nema tu nikakvog integrisanja ne samo u srbiji nego i u drugim zemljama s tomrazlikom što u srbiji su tražili i dobili državu a to ne mogu npr u nemačkoj austiji švici jer su ekonomski jake zemlje a i vojno u odnosu na jadnu srbiju.na kraju će kada ih bude u srbiji bar pola koliko nas sada ima da traže svoj univerzitet,akademiju nauka,da njihov jezik bude zvanično priznat jao službeni ili u najgorem slučaju da bude jedan jedini i zatim sledi zahtev za državu.isti scenario kao na kim jer oni koji ovo organizuju ne menjaju taktiku.kako se kaže"tim koji dobije ne treba menjatia"kada proces bude odmakao ne zaustavlja se a tda su srbi n.....i
Preporuke:
12
0
35
nedelja, 23 avgust 2015 18:07
s.j @Izbeglica sa Kosova
Da li vi čitate šta sam napisao? Ja sam rekao da sažaljenje i svest o opasnosti koju nam realno predstavljaju, nisu međusobno isključive stvari. Moramo biti svesni opasnosti, i raditi na njenom umanjenju (deportovati izbeglice u EU), ali i imati sažaljenja, kako ne bismo izgubili dušu.
Kakvo integrisanje? Mislite da se Srbi koji odu u inostranstvo voljno integrišu? Šta znači 'integracija'? Ako je to da plaćam poreze i ne nanosim štetu državi, dobro. Ali ako je to da odbacim svoj jezik i kulturu, i prihvatim sve što je vaše (i dobro i zlo), onda tu prisilnu i bezuslovnu asimilaciju moram odbiti, kao što bi je odbio svako sa imalo dostojanstva. Zašto da se jedan Srbin ili Iračan integriše na ovak drugi način? Umesto toga, u zemlji onih koji su uništili moju, ne samo da se neću integrisati, već ću iskoristiti njihov deklarisani 'multikulturalizam', i zahtevati svoje pravo da ostanem sve što jesam - pravo koje mi oni potvrđuju, bar u teoriji.
Preporuke:
0
0
36
nedelja, 23 avgust 2015 18:16
ѕ.j @Izbeglica sa Kosova i Metohije
Verujte, slabo poznajete činjenice ako mislite da su ove izbeglice mogle naći sreću u zemljama svog okruženja. Ne mešajte svest o opasnosti koja nam preti od njim, sa zdravim razumom i ljudskim sažaljenjem. Ne pokušavajte da umanjite njihovu potrebu da napuste svoje zemlje, i da se zapute tamo gde su se zaputili. Na kraju krajeva, nas i ne zanima zašto su se zaputili tamo gde su se zaputili, već nas zanima da ne ostanu kod nas - i to, ne zato što ih smatramo zlima, ili nedostojnima sažaljenja, već zato što smo svesni realnih činjenica, i da demografske promene uvek predstavljaju pretnju. Bez obzira, i opet ću ponoviti, svest o opasnosti ne daje nam pravo na zlo.
A što se Šiptara tiče, za sve smo krivi upravo mi. Kako vlada koja je od '45. primenjivale zakone pogubne po Srbe, tako i Srbi kao celokupna nacija koji su mirno ćutali dok su im odrodi i tuđu dušmani radili o glavi, ali i kosovskometohiski, koji nisu pružili nikakav otpor - za razliku od Srba BiH, Krajine itd. Sami smo krivi.
Preporuke:
0
0
37
nedelja, 23 avgust 2015 20:51
kako
se samo brinu o njima.Ko je ne tako davno brinuo o Srbima iz Hrvatske Bosne Kosova.Meni koja sam rodjena u SFRJ al u Hrvatskoj traze da prebacim maticni list ovdje.Pa koliko puta se onda ja radjam! Otvarajte puteve i putuj igumane.Nama samima je s nama tesko a ne jos i oni.Jadni su zao mi ih je.Al zao mi je i mene i moje djece.
A i dalje niko ne postavlja pitanje, zašto dolazi do seljenja naroda, zašto se ne radi ništa da se tim ljudima stvore uslovi da ostanu u svojoj zemlji.
I postavlja se pitanje je li pre nekoliko meseci kada su sa Kosova i Metohije bile krenule, pa naglo prestale migracije preko Srbije i Mađarske, je li to bila vežba i uigravanje za ove današnje migracije. I je li moguće da naše vlasti sve ovo neznaju?
Ko je iz ovih zemalja priznao Kosovo, a ne idu tamo ni preko Albanije? Drugo te zemlje imaju svoje vlasti, većina nije u ratu, zašto se njihove vlade prave lude, zašto ne pomognu svojima?
Ovde ima mnogo pitanja, ali nema odgovora zašto baš sada i zašto preko Srbije, a ne Bugarske i Rumunije naprimer koje su EU i NATO?
Odgovor znaju ambasade SAD, V.Britanije, Turske, Vučić, Tači, savetnici tipa Blera, strane NVO itd., svi aktivno angažovani na islamizaciji, siromašenju i gašenju Srbije kao zemlje sa većinski srpskim stanovništvom.
"Vodja" nam se vec odusevio idejom pre neki dan.
U textu je jasno vidljiva propaganda . NAvodno , jadni i bedni sa puno dece ( a nema ni 1 posto dece ) . Samo par komada radi slikanja i propagande . Evo sve grcamo u suzama , sto su u blatu i pokisli . Umesto sto se sazaljevate nad ,, nesrecnom ,, sudbinom , ovih , zapitajte se gde cemo mi ,i nasa deca ? Kada krenu da nas terorisu . Bice to , po svoj prilici za brzije dana .
Istorija se ponavlja.
Pa se pitam:
- Šta će nam tuđi?
- Zašto im zapadni "dušebrižnici", koji su počeli ratove, u njihovim zemljama ne urede bezbednosne zone i tamo ih hrane?
Niko se ne čudi zašto ne idu preko Albanije - Crne gore - Hrvatske. Tamo ih verovatno pljačkaju i mlate kao volove. Kao i u Bugarskoj
A mi, kao u priči "Danga" Radoja Domanovića, ponosimo se humanošću i tražimo da nam dođe još.
Da mogu izbeglice bi zaobišle parčekanju ničega sada zvanu Srbija, gde živi narod koji je još uvek u komatoznom zanosu od više decenijskog ispiranja mozga o "veličini i značaju".
E baš će izbeglice da ostanu u zemlji gde je narod podanički poslušan i živi sa primanjima ispod granice svakog ljudskog dostojanstva, istovremeno slaveći režim koji im prazni džepove, a intelektualno nesposobni da povežu prazne džepove sa lažima i obmanama na TV dnevniku.
To da li ovi ljudi zaslužuju sažaljenje, i da li ih želimo u svojoj zemlji, nisu međusobno povezane stvari. Oni zaslužuju sažaljenje, a na EU i ostatku Zapada, koji im je uništio zemlje, je odgovornost da ih prime! Uništavali ste zemlje? Sad platite! Trebam li da vas žalim? Da, dolazak velikog broja stranaca predstavlja za vas određenu demografsku pretlju, ali to je kazna za vaša zlodela.
Zašto ne idu u kompiluk? Gde da idu? U Tursku koja ne trpi ni svoje domaće „strance“? U Jordan, Liban, gde ih čeka jadna sudbina tamošnjih palestinskih izbeglica?
I još nešto. Takvi kao vi su pljuvali i po Srbima koji su izbegli u Srbiju. Šta očekivati od vas kad je reč o potpunim strancima.
Zaista je sramota je tako nešto reći.
Nakon toga komšija otvara tvoja vrata i kaže "izvolte kod njega..."
Eto šta je bio smisao onih silnih arapskih proleća, neobične šiptarske seobe koja je kao po komandi počela i prestala, ali i Al Zajedovih investicija u Srbiji.
Međutim, cilj nije samo ovaj region, ovo je nešto globalno, i to krupno.
Potpisujem svaku reč! Samo ne znam čemu da se nadamo kad i na ovom portalu toliki "razmišljaju" ovako kako razmišljaju! Kažu da nada poslednja umire, ali bogami ovde je došlo do kraja...
”Oni bi jedva dočekali da i vi budete nevjernici kao što su oni nevjernici, pa da budete jednaki. Zato ih ne prihvatajte kao prijatelje dok se radi Alaha ne isele. A ako okrenu leđa, onda ih hvatajte i ubijajte gdje god ih nađete“ (Kuran, prevod B. Korkut, Sarajevo 1977, 4,89;4,91;5,57)
Čudi me da se izbeglice ne odriču takve religije ako već neće da žive pod doslovnim tumačima ID ''države''.
Ili da ostaju tamo da se bore ako misle da ID pogrešno tumači islam i sa njima rasprave koje tumačenje je u pravu.
Ako se bolje analiziraju snimci, videce se jeftina siptarska Fora u vreme demonstracija. U prve redove guraju Zene i decu
Ustvari dece kao i zena je jako malo. Ne vise od 5 do 7 posto. Ali se medijski tako snimaju i pstavljaju kao da ih je skoro polovina. CAK NI OVAKVA PROPAGANDA NE USPEVA DA IH PRIKAZE KAO ,,VECINU,,!
I zvanicni podaci R. Makedonije govore da je od Juna do danas, izdatih uverenja za Azil (tranzit tacnije)na ima MUSKARACA 88 % !!!!!
Koliko li je tih cisto muskih grupa preslo SKROZ ILEGALNO A POJAVICE SE NEGDE DRUGDE, JE PRICA ZA SEBE!
Svako koji je prolazio na Jugu i kod Kumanova, gledao je grupe sastavljene skoro ISKLJUCIVO OD MUSKARACA, ista slika na autobuskoj u Bujanovcu, isto svuda...
I ne letos, nego i danas.
Masa njih je Crnaca i iz ko zna kojih sve zemalja a iz ratom ugrozene Sirije NAJMANJE!
Sta da im verujemo na ,,casnu rec,, (jer vecina nemaju dokumente) da su iz ,,Sirije,, ? Smesno:))
Da se lako zaključiti da sumasišavši AV i kompanija namerno zadržavaju migrante i to po jednom određenom planu, čije obrise tek razaznajemo.Želeo bih da na konto te forsirane islamizacije Srbije sa nesagledivim posledicama po narod i državu, potsetim na neke istorisjke činjenice.
Zar nam sad opet trebaju muslimani nepoznatih jezika i normi ponašalja, koji na hrišćansko stanovništvo gledaju uglavnom sa mržnjom.
Kakvo integrisanje? Mislite da se Srbi koji odu u inostranstvo voljno integrišu? Šta znači 'integracija'? Ako je to da plaćam poreze i ne nanosim štetu državi, dobro. Ali ako je to da odbacim svoj jezik i kulturu, i prihvatim sve što je vaše (i dobro i zlo), onda tu prisilnu i bezuslovnu asimilaciju moram odbiti, kao što bi je odbio svako sa imalo dostojanstva. Zašto da se jedan Srbin ili Iračan integriše na ovak drugi način? Umesto toga, u zemlji onih koji su uništili moju, ne samo da se neću integrisati, već ću iskoristiti njihov deklarisani 'multikulturalizam', i zahtevati svoje pravo da ostanem sve što jesam - pravo koje mi oni potvrđuju, bar u teoriji.
A što se Šiptara tiče, za sve smo krivi upravo mi. Kako vlada koja je od '45. primenjivale zakone pogubne po Srbe, tako i Srbi kao celokupna nacija koji su mirno ćutali dok su im odrodi i tuđu dušmani radili o glavi, ali i kosovskometohiski, koji nisu pružili nikakav otpor - za razliku od Srba BiH, Krajine itd. Sami smo krivi.