Знате кад би неки Хрват купио нешто српско? Никад.
Ако уопште нешто и увозе од нас.
Препоруке:
150
100
2
четвртак, 20 август 2015 20:30
Jagos Radovic
Konacno! O ovim stvarima se i ne zna i malo prica. Definitivno smo izgubili i u miru. Na pravi zapadnjacki nacin su nas poceli da drze u saci.
Препоруке:
132
93
3
четвртак, 20 август 2015 20:44
nsss.rs
Све ово стоји.
Остаје питање- ашто ово Поповић није говорио као министар у Влади В. Коштунице, када су многи од ових и ушли на српско тржиште?
Ја одговор знам, али- не би било згорег да га и други чују од самог Поповића...
Препоруке:
93
77
4
четвртак, 20 август 2015 20:51
Борко
Одличан текст, права тема, битна тема, заинтересовансот државе за исту је нула. Нажалост.
Препоруке:
98
63
5
четвртак, 20 август 2015 20:53
Живорад
Одличан и веома актуелан текст.
Указује на акутно стање у српској привреди која је све више угроена од стране привредника из окружења.
На жалост не ради се овде само о хрватским привредницима.
Погледајте само ценовнике у великом броју угоститељских објеката у Србији.
Видећете да се српски пића потискују на зачеље, док је све више Никшићког пива или на пример воде Јане.
Као да Србија нема ни воду ни пиво. Слично са вином које је махом из Македоније.
Најгора ситуација је на београдском тржишту које је уосталом и најважније на Балану.
Ко има Београд не треба му ништа друго.
Препоруке:
111
22
6
четвртак, 20 август 2015 21:04
Комуниста
Треба лепо национализовати све хрватско у Србији и крај приче.
Препоруке:
102
22
7
четвртак, 20 август 2015 21:04
Aco
@nsss.rs
Nije Popovic nikad bio ministar.
I sta je sa vama ljudi, sta odmah pljujete. Nije ni cudo sto su hrvati toliko usli u nasu privredu kad se samo svadjamo
Препоруке:
93
19
8
четвртак, 20 август 2015 21:17
A gde si bio
Kada je Koštunjavi prodao radikale Tadiću i forsirao hrvatskog lobistu Dinkića?
Što ste oterali Karića,uništili Miška, Beka, Drakulića... Gde su oni stekli kapital? Što ste dozvolili da se naši utope sa Hrvatima? Što ste šurovali sa Milom i mafijom? Velika je odgovornost na vama!
Препоруке:
68
31
9
четвртак, 20 август 2015 21:33
Predivno
Ivica kvazihrvat TODORić (koji Hrvat se zove đed Todor?!?!?) kupuje sve po "Srbiji". Vučić viče "Drž'te Miškovića!" (domaćeg tajkuna), a veliča strane tajkune i monopoliste, javno i tajno. (T)ko nam je kriv kad smo kao pobesneli kerovi jurišali na vlastitu skupštinu, a potom u nju birali razni ljudski otpad? A najgori su ovi, koji su nekad urlali "DOS je najgori". Ali i Todorić će se zakititi s Novosirijom.
Препоруке:
73
3
10
четвртак, 20 август 2015 21:38
Goran Radičević
@Gledač
Čini mi se da nisi pomenuo Arape. Izgleda da su oni dobri. Dobri tebi i premijeru. Dakle, ne brkaj činjenice jer silno grešiš i u vezi CHF i veze sa Bubalom. Sve si pogrešno povezao, namerno ili slučajno. Kao i Putinovu garanciju za Južni tok što izvrćeš. Da možda nije bilo do Putina to što sada nema Južnog toka ili su ipak opet tvoji i premijerovi "zapadni prijatelji" namerno uprskali stvar?
Препоруке:
42
3
11
четвртак, 20 август 2015 21:42
Апел
А шта рећи о Хрватима. Није им било довољно што су протерали Србе из Хрватске него сад на овај начин купују Србију по мало. Апелујем на нашу владу да уради нешто на заустављању ове трговинско-пословне агресије, јер су они ти који то могу и на њима је сва одговорност. Добро је да им је неко скренуо пажњу, јер они слепци ово ни не виде.
Препоруке:
55
3
12
четвртак, 20 август 2015 21:46
Alex
Sjajan tekst velikog coveka i Srbina !!!
Препоруке:
41
19
13
четвртак, 20 август 2015 21:46
Махони
То што Хрвати роваре по Србији, као и друге стране силе са Запада и пре свега САД, је резултат поданичке политике коју води наша влада а која се заснива на продаји земље у циљу опстанка на власти.
Препоруке:
68
2
14
четвртак, 20 август 2015 21:51
Костић Јовица
Хрвати су добро "подмазали" неке људе да би могли да се оволико увуку у Србију и њене фирме. Лако је наћи кривце и лако је спречити све ово. Али је питање да ли они који одлучују то стварно желе? Који су то људи у Србији без имало части који на овај начин омогућавају богаћење тим истим Хрватима који нашим Србима у Хрватској не дају да користе ћирилицу и који су им све отели у Крајини, протерали их и неће им никада дати да се врате у Хрватску?
Препоруке:
55
4
15
четвртак, 20 август 2015 21:57
Igor K.
Marko Miljanov bi odgovorio:“Све је како велиш, но НИЈЕ ТВОЈЕ ДА ТО ТИ РЕЧЕШ…”
Препоруке:
30
13
16
четвртак, 20 август 2015 22:18
Budala
Srpska sujeta i pohlepa će nas uništiti.
Prodaće i mamu za pare - tako su Hrvati ušli na naše tržište.
I sujeta - "Što ja da kupujem od Radoša, Miloša, Nemanje, znam ja njih? Nego ću kupovati od Ante, Franje, i Todorića, oni su baš tako fensi i zapadnjaci neki fini, to što su koljači to je manje bitno"
Препоруке:
62
4
17
четвртак, 20 август 2015 22:19
Mirko Lazarević
Ne čudi mene što Popović ovo priča, nego što se svi iz vlade prave da ne primećuju Todorićev monopol, a do skoro su Miškovića hteli zbog toga da linčuju. Znači strani monopolista je u redu, domaći nije u redu.
Препоруке:
66
2
18
четвртак, 20 август 2015 22:23
boban
Vazan tekst.Ovo je crv u samom srcu Srbije.
Bukvalno je Srbija postala hrvatska ekonomska kolonija.UDBA je jos jaka u Srbiji.
Препоруке:
58
3
19
четвртак, 20 август 2015 22:30
Dragutin
Sve smo im mi to dozvolili. Dozvolili smo im da pokupuju sve i da polako ali sigurno izbace srpske proizvde sa polica supermarketa. Dok se oni, sa druge strane prave ludi kad je u pitanju srpska imovina u Hrvatskoj.
Препоруке:
49
2
20
четвртак, 20 август 2015 22:39
Milan
Šta smo mi sebi dozvolili to je strašno. Uništili su nam privredu. Hoće li neko stati na put tome?
Препоруке:
45
2
21
четвртак, 20 август 2015 22:41
Лука Јовановић
Неко мора да спречи ово што се догађа. Влада мора некако да реагује и заштити српске производе и произвођаче ако већ ништа друго не уме. Или бар српске раднике које хрватски власници без проблема израбљују за мале паре.
Препоруке:
36
2
22
четвртак, 20 август 2015 22:50
Lovac na jelene
Strasno je kako manipulisu nama. Mi nismo svesni sta se radi i ko nam upravlja privredom
Препоруке:
38
3
23
четвртак, 20 август 2015 22:54
Borko
Koliko dobar tekst i prava je šteta što malo ljudi o tome govori i zna stvarnu situaciju u Srbiji. Koliko samo mi propadamo zbog ovakvih stvari.
Препоруке:
37
4
24
четвртак, 20 август 2015 22:58
Goran
I svi nasi mediji cute o ovome???
Препоруке:
40
4
25
четвртак, 20 август 2015 23:00
Igor
Namazani Hrvati i podmukla vodeca politicka elita u Srbiji! Sramota!
Препоруке:
41
5
26
четвртак, 20 август 2015 23:25
Один
Istina je da su mnoga preduzeca pokupovana upravo u vreme Vlade Vojislava Kostunice.
Zasto, to jeste dobro pitanje, a ja odgovor ne znam.
Mogu samo da pretpostavljam.
Препоруке:
27
2
27
петак, 21 август 2015 02:02
Зашто?
Зато што у Србији државни чиновници и власт једва чека сваку могућност да буде подмићена, а усташе добро знају како и имају гомиле својих овде.
Дотле су нас довели санкцијама, бомбама и јасно, гомилом смрдљивих национално геноцидних издајица (и нешто наивних) од петог октобра и масом чистих криминалаца који и даље шетају слободни.
Препоруке:
34
4
28
петак, 21 август 2015 02:06
Историја је учитељица
Шта стоји иза десанта хрватских „господарственика“ на српску привреду
Право питање је "ко стоји" иза "десанта".
18 година у задњих 25 година на власти су "бивши" комунисти а милошевићеви социјалисти +4 године "мањински" подржавали Коштуницу.
Комунисти су били и на власти 80тих када је Абдић са словенцима опљачкао Србију са лажним меницама, када је Србија опљачкана кредитима 3за1 када су Срби наивно продавали девизе за динаре а онда у време Анте Марковића словенија и хрватска опљачкале Народну Банку Југославије за 85% девизних резерви, те није ни чудо што се опљачкана девизна средства сада враћају у Србију као инвестиције баш од хрвата и словенаца.
Хрватске "нвестициони бум" се подудара са повратком социјалиста у владу Србије 2008 када Дачић постаје потпредседник владе и министар полиције а јавни дуг са 8.2 "скаче" на 14.5 милијарди евра.
Хрватска има јак лоби у Београду и Новом Саду који су после 1990 "постали срби" све време радећи против Србије.
Препоруке:
23
10
29
петак, 21 август 2015 02:26
@ Мишковићев "бранитељ"
Сетите се само колико се у прошлости распредало о монополском положају малопродајног ланца Делта макси, чији је власник био Мирослав Мишковић.
И колико год некада била оправдана брига да Мишковић не злоупотреби монополски положај...
Мишковић би могао да објасни своју "стратегију успешности" пишући књигу Confessions of an Serbian Economic Hit Man
Мишковић који својим монополским положајем упропастио ~2500 добављача и оставио хиљаде људи без посла, и који је најодговорнији за сулудо високе цене хране у Србији, "пунећи" владу са 20% опљачканог, престао је да буде "сумњив" када је опљачкани Центропром и Пекабету у "приватизацији" продао Белгијанцима.
"невероватно" је да овај "економски убица" у свакој влади нађе "сараднике" за своје "донације" и извуче се одговорности за економско подривање Србије, те и даље захваљујући корумпираним политичарима "одговара" за минорне малверзације.
Препоруке:
18
7
30
петак, 21 август 2015 04:33
Reddy
@Лука Јовановић
Baš nikakve veze nema da li vas iskorišćava ovaj ili onaj. Da bi se nacionalno osvestili potrebno je pre svega izboriti klasnu svest. Sa njom dolazi i nacionalna svest jer se jedno od drugog ne može odvojiti. Može u analitičkom ne i u realnom smislu. To mnogi ne shvataju pa im se zato i događa da na srpskom tržištu nalazimo ustaške proizvode začinjene srpskom krvlju. O) tome bi trebalo da porazmisli i svaki pojedinac Srbin. Pouzdano znam da svi lete za jeftinijim ustaškim proizvodima. Novac im je uvek prioritetniji od nacionalnosti mada su im puna usta poslednjeg. Zalažem se za ono što je predložio nik КОМУНИСТА. Dakle, jednostavno, NACIONALIZACIJA i schluss!
Препоруке:
29
11
31
петак, 21 август 2015 04:51
zippo
Istina je, da nema Hrvata i njihovih firmi, jos bi 500 000 Srba bilo na zavodu za zaposljavanje! Tako da....svaki komentar je suvisan!
Препоруке:
11
35
32
петак, 21 август 2015 05:17
Форевер Јанг
упознат сам са податком да је хрватска обавештајна служба једна од најактивнијих страних служби у Србији.
Јел има након овога још некога ко каже да се ћирилица код нас спонтнао гаси?
Препоруке:
30
2
33
петак, 21 август 2015 07:09
Ono sto ja mogu
Ja, kao gradjanin Srbije I po nacionalnosti Srbin, nokada ne kupujem u prodavnicama za koje znam da su vlasnici Hrvati. Svaki produkt, dobro procitam ko je proizvodjac. Ako nije neka srpska firma, ne treba mi.
Препоруке:
37
3
34
петак, 21 август 2015 08:20
Агресијана Србију
Тако је то кад ова влада нема појма о привреди, држави, и стартешким националним циљевима. А у сваком министарству седе страни саветници који су надређени министрима. Стране службе су добро проучиле да су наши политичари веома лако поткупљиви и да би за власт и паре продали и рођену мајку, а осим тога не знају како треба дугорочно водити државу. Сами су изабрали, а неки приморани, да буду у вазалном положају. С друге стране, наше политичке странке знају само како да добију изборе, ту су махери, не бирају средства, а велики број бирача су гледаоци тв пинк, полуписмене бабе, или незапослени који лепе плакате и раде и друге ситне услуге очекујући да ће добити посао. На све то дође и наша лаковерност и наивност, а такве је најлакше преварити. Као држава и као народ све више пропадамо. Најстрашније је кад се врши агресија на државу, а она то не препознаје.
Препоруке:
20
3
35
петак, 21 август 2015 08:56
duboki su koreni titoizma
Malo je vremena od 1918 kada su Srbi imali odgovorne politicare,narodnim interesima odane. Narocito,u titoizmu,..pogotovo u njegovoj uveloj fazi.Ko uopste pamti ta imena,...a skoro je to bilo...!!!
Ali,nesto istine ima i u onoj 'kakav narod, takvi ...'
...neprijatno,slazem se.
Препоруке:
19
5
36
петак, 21 август 2015 10:09
brzi
Ovoliko budalaština na jednom mestu nisam pročitao več odavno. Ovaj g. Popović sebe smatra velikim biznismenom ali u stvari šarlatan. Jer jedino takvi u ekonomiju uvlače ideologiju. Ekonomija je veoma jednostava reč u osnovici; menjava dobara. I u ovom srbsko hrvatskom primeru. Hrtvati su dosšli novcem srbi koji su bili dotadašnji vlastnici su prodali i kraj priče. Da je g. Popović pravi biznismen zalago bi se da se politika uopšte ne bavi ekonomijom nego ekonomija politikom. Taj isti g. Popović vas več godinama loži kakvo je tržište Ru za vašu poljeprivredu i kako ima iskustva na tom tržištu ali podatci njega demantuju. Vaš izvoz u Ru sve manji i manji a on kao ekspert za to tržište još uvek samo priča o tom tržištu ako bi bio pravi biznismen i bio bi na tom tržištu stvarni biznis sam bi osnovoa firmu koja bi izvozila poljeprivredne proizvode u Ru. Ali toga nije uradi. Zašto?
Препоруке:
15
24
37
петак, 21 август 2015 10:15
коментатор
У идеји се може купити и српска вода. међутим место у фрижидеру има само хрватска-одличан показатељ шта значи кад се препусти монопол у малопродаји.
Препоруке:
23
5
38
петак, 21 август 2015 12:22
@Reddy
Da bi se nacionalno osvestili potrebno je pre svega izboriti klasnu svest. Sa njom dolazi i nacionalna svest jer se jedno od drugog ne može odvojiti.
То може да тврди само комунистички преварант, јер је та "идеја" већ потурена Српском народу чији се део одрекао нације и вере и постао Титов комунистички профитер, који од 1944 године продаје Српски народ и привреду, а данас њихови потомци чине највећи део партијских профитера који уништавају Србију
- 1000 фабрика пренето хрватима и словенцима
- репарације од немачке за Србију уложене у словенију и хрватску, а стотине хиљада Срба 60тих због незапослености (јер су им комунисти отели земљу коју су имали вековима), истерано да раде као гастарбајтери јер је привреда у Србији била неразвијена због лажне индустријализације
Зашто "национализовати" имовину само хрватима, а шта је са комунистичким профитерима који уживају плодове своје издаје Српских интереса већ 70 година и постали су недодирљива црвена буржоазија.
Препоруке:
15
13
39
петак, 21 август 2015 13:23
Reddy
@@Reddy
Mnogo toga napisanog a još više besmislenog. Podsetiste me na jednu afričku poslovicu koja glasi otprilike da što se više majmun vere uz drvo sve više pokazuje svoju golu zadnjicu. Ko je više opljačkao srpsku sirotinju nego talas privatizacije i restitucije a sve u famozno okruženju antikomunizma čemu je najviše pogodovao anglosaksonski neoliberalizam. Otuda nam i stižu saveti koje tako spremno sprovodi današnja vlast, svejedno, do juče i prethodne koje se izređaše. A među njima Koštunica, legendarni pristalica zapadne demokratije i njenih "vrednosti". Š šta je pokazao kada mu je pružena šansa? Doveo sve same lopove, poslao generale na robiju, puštao pohvatane kriminalce, ubice i sličnu bagru. Otkada je socijalizam zamakao vidim da je srpskom radniku sunce granulo. Uostalom kao i diljem planete. Zato se danas na Zapadu grcaju i tresu pred onim što ih čeka a čeka ih susret sa svevišnjim i polaganje računa za iluzije u kojima se živelo na kreditima, magleći vidike socijalizmu.
Препоруке:
19
0
40
петак, 21 август 2015 14:13
Dragan - Mladenovac
Nenade,
sta bi sa preduzecem "Minel Trafo" iz Mladenovca. Mozete li da napisete o tome neku rec.
Mi smo sebi najveci neprijatelji.
E Srbijo sta si docekala....
Препоруке:
8
1
41
петак, 21 август 2015 14:33
Александар
Најгоре је то што свако од ових проницљивих политичара у Србији, на власти или у опозицији могу бити издајници и хрватцки или нечији други плаћеници.
Све што сам прочитао звучи истинито и на терену је уочљиво. И од оваквих текстова ме само глава заболи.
Моје питанје је имамо ли ми способну групу људи која истински жели да одбрани Србију, државне интересе, православље и српски народ или немамо. Ако их имамо, дајте више да се појаве и крену у акцију, у чишћенје свега што уништава наш народ и нашу Србију.
Ево и ја ћу приступити тој акцији. Нека ме контактирају али дајте да крене спашаванје нашег народа.
Доста ми је испразних текстова, без покрића и акције.
Дижем глас за бојкот свега хрватског што урушава наше привреднике, привреду и економију. Само дајте да се пробудимо док још постојимо.
Срећно нам било српски народе
Препоруке:
7
0
42
петак, 21 август 2015 15:37
trn
@zippo
"Istina je, da nema Hrvata i njihovih firmi, jos bi 500 000 Srba bilo na zavodu za zaposljavanje! Tako da....svaki komentar je suvisan!"
POGRESNO - TO DEFINITIVNO NIJE ISTINA
Istina je da bi i bez hrvata i hrvatskih prodavnica ljudi u Srbiji i dalje kupovali hranu, i bili bi isto toliko zaposleni kod drugih koji prodaju tu hranu. Istina je takodje da profit koji ti prodvci ostvare nebi odlazio u hrvatsku, vec bi ostajao u Srbiji.
Препоруке:
14
4
43
петак, 21 август 2015 17:16
Марко
Тржишна економија, будале!!!
Препоруке:
6
6
44
петак, 21 август 2015 18:13
@Reddy
Podsetiste me na jednu afričku poslovicu koja glasi otprilike da što se više majmun vere uz drvo sve više pokazuje svoju golu zadnjicu. Ko je više opljačkao srpsku sirotinju nego talas privatizacije i restitucije
Ко је више опљачако Српску сиротињу него онај који је направио инфлацију за пљачку народа да им отме задње девизе из сламарице, а колико се "главни мајмун" "попео високо на дрво" видело се кад је "купио" кућу од 7 милиона марака за 2000 марака. Не само да му се видела позадина него и сва беда лажног социјализма и "дубина преваре". Приватизациону пљачку од 200 милијарди евра Фонда друштвених станова је извршио 90тих криминализујући све профитере који и данас из украдених станова славе "главног мајмуна" који им је поред инфлације увалио и пирамидалне банке са полуписменим банкарима да пљачкају наивне у корист режимске врхушке, продао Телеком и авионе ЈАТа
"главни мајмун" је на крају предао Косово што је највећа пљачка у авнојевске Србије у историји.
Препоруке:
7
9
45
петак, 21 август 2015 19:41
Reddy
@@Reddy
A da stvari baš i nisu onako kako izgledaju zaboraviste pomalo i namerno šta je svemu tome prethodilo ali i bilo osnovni uslov, čak preduslov. Ništa ne rekoste kao i svi vaši istomišljenici koji nas usrećiste sa privatizacijama i restitucijama o prvobitnoj demonizaciji socijalizma, upravljanju radnika u preduzećima, društvenoj svojini, širokoj zdravstvenoj zaštiti i prosveti, naučnom razvoju i kadrovima, umetničkim dosezima i sportskim uspesima, na kraju opštem uvažavanju socijalističkog samoupravnog modela u svetu. E taj model je bio i najveća smetnja i "ideološka smetalica" ne samo vama koji ste ljubomorno merkali ovakav tragičan ishod već i vašim ideološkim mentorima sa strane koji su nas na kraju, u nemoći da na miran način promene "socijalistički mentalitet" i surovo bombardovali te drugima pokazali da im nešto slično ne sme ni pasti na pamet. Bila je to ideološka kazna kojoj vi i vama slični tako odano sekundirate mada vam, sudeći po sunovratu koji ste odavno
Препоруке:
8
1
46
петак, 21 август 2015 19:52
Reddy
@@Reddy
....dizajnirali neće se baš posrećiti. Jer, ne samo ove, više nego sumorne, nedelje, mesecima pa i godinama unazad traje proces degradacije tog najzloćudnijeg društvenog sistema koga je čovečanstvo do sada iskusilo plativši u dva velika svetska rata, zahvaljujući prvenstveno njegovim repovima, desetinama miliona života, sve u slavu kapitala koji se sada, zahvaljujući i takvima, u Srbiju vraća na velika vrata, gazeći i pljujući na najsramniji način po pravima širokih slojeva naroda izvojevanih isključivo u socijalizmu i to uprkos onome što ste mu pripisali a čija autentičnost, pre svega, pripada predratnom sistemu u kome su figurirali odnosi koje i danas na sva zvona najavljujete. Znam da je to vaš labuđi pjev pa vam se to može čka i dopustiti. To je nešto kao poslednja želja osuđenog na nestanak. Pa, neka vam bude....više uživam u vašem pirovanju jer mu znam ishod.
Препоруке:
8
1
47
петак, 21 август 2015 20:04
Reddy
@@Reddy
Podstakli ste me da se javim iz jednog jedinog razloga a to je uporno podmetanje, valjda kao i vaš poslednji argument, da je u pitanju nacija, narod, sloboda, itd. Da nije tako i da ste nam ponudili sam pakao/kao što je i upozoravano/ sada je valjda jasno i najvećoj budali. U tom smislu je karakterističan prethodni kratak prilog koji sažeto i jezgrovito otkriva sve vaše gluposti, budalaštione i podmetanja a sročen kao...."tržišna ekonomija"....sada gledajte! Narod više ne pada na otrcane antikomunističke frljoke nakon što je prepoznao šta ste mu uvalili preko Demokratske stranke, G-17+, sada Naprednjaka i vaših kapital varijeteta. Još samo nismo iskusili kralja u novom pakovanju jer starog itekako dobro poznajemo. Da se ne lažemo, vaši prijatelji a naši zlotvori su kapitalizam, SAD i Zapad i oni iz pozadine podržavaju sve ovo što nam se zbiva, dok vi i vaši istomišljenici ovde u Srbiji glumatate kakve nacionaliste prepakovane u novopatriote kako bi nas iznova preparirali.
Препоруке:
9
0
48
субота, 22 август 2015 00:14
Курир Бошко
Против Србије и Српског народа се води рат од 90-их година и то војним, пропагандним, политичким и економским средствима. Тај рат неће престати док се не затре и сама помисао на Српство.
Језгровито кратку и крајње прецизну дефиницију механизма затирања Српске привреде је дао коментатор МАХОНИ горе изнад.
Желим да напоменем:
Привредна ситуације са може променити без икаквих национализација.
Ко има и мало привредног искуства и сам ће, веома лако, пронаћи начина да се истерају хрвати и нелојална страна конкуренција, одбране Српски произвођачи, стабилизује привреда и поврати вера народа у боље сутра.
То уопште није тешко, напротив врло је лако, уједно и немогуће док нам економску стратегију диктирају инострани фактори Динкићевског типа.
Сматрам да је питање економских наших прилика, далеко важније од свих разматања Косова, Сребреница и осталих свакако важних тема.
То је уједно и област у којој се доста лако и у свега пар година - направити драстична побољшања.
Препоруке:
7
3
49
субота, 22 август 2015 03:57
@Reddy
Док су комунисти у Србији блеблетали иста мантре убијајући, пљачкајући и усељавајући се у куће оних који су то стицали вековима и деценијама,
за то време комунисти из Србије су изгубили трећину Српског народа и Српске територије који је остао одвојен од матице захваљујући Титовим и комунистичким договорима са усташама из 1935 године. Комунисти су применили исти "принцип" "мале" Србије, АустроУгарске и Немачке да би уништили најмногобројнији народ на Балкану, "разбуцали" га у 5 држава.
Српски народ је скоро уништен од комунистичких Титових и Милошевићевих профитера, који и данас кад се тргну из дементне коме бунцају о титу, милошевићу, социјализму, размишљају после издаје Срба у словенији, хрватској, босни, македонији, црнојгори и Косову, да ли прво да издају Србе у Прешеву, санџаку или војводини.
А њихова деца и унуци настављају као "социјалистичка" партија или "профитери прелетачи" да раде против Србије као и њихови очеви и дедови.
Издајници Косова су проклети заувек...
Препоруке:
2
7
50
субота, 22 август 2015 11:22
Reddy
@@Reddy
Zamorno je polemisati s budalaštinama. Vaša logoreja nameće pitanje za pitanjem. Evo samo jednog. Zašto je taj socijalizam srpski narod trpeo 45 godina? I sve u njemu većinom uživao i aktivno učestvovao u političkom životu? Naravno, neko kao slepac može odgovoriti da to nije bilo tako. Tu se ne može ništa. Ali u tome je i sva moć takvih koji to tvrde. Inače, potpuno su nesposobni da sproveduono što su obećavali. Na primer, da obezbede funkcionisanje tržišne privrede,da uspostave poštovanje ustavnog poretka, obezbede sprovođenje zakona, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici, obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine, obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana. Ništa od toga a krunski argument im je da su na vlasti probučeni komunisti. Navdoh kao primer Koštunicu koji to sigurno nije bio a ne čuh ni slova o njegovoj ostavštini. ne razumem kako neko može biti komunista a donositi zakon o restituciji? Ili kako neko to može biti a tražiti da uđe u NATO
Препоруке:
8
1
51
субота, 22 август 2015 11:26
Reddy
@@Reddy
Ono što je, međutim, u svemu najstrašnije to je činjenica da se antikomunisti ne libe ni svađe sa logikom, istorijom, samima sobom....izgleda da je u pitanju paranoja, paranoja od straha sopstvenih gluposti i izmišljotina.
Препоруке:
8
2
52
субота, 22 август 2015 21:33
Mirko
Nemojte da padate na tu propagandu. Ne pomaže hrvatska država nama ni milimetar da prodajemo vani, pa tako ni u Srbiji. Za to je prenesposobna i prenezainteresirana. Ipak je to Balkan.
Istina je malo drugačija. I Todorić i ovi drugi su u igri stranog kapitala pa tako uvoze odvakud i samo udaraju svoje etikete dok hrvatski seljak baca svoju hranu jer ne može da proda i nema pristup policama supermarketa.
Nije ovdje igra Srbija -Hrvatska već nas zajedno porobljavaju financjski krugovi izvana.
Препоруке:
5
2
53
недеља, 23 август 2015 14:42
Турас
Господине Поповићу , ми стални посетиоци НСПМ смо упознати ,неко у целости , неки делимично са овом "материјом" . Такође и наш врли премијер (он је у целости)који као да га се то не дотиче . Ту је госпон Поповићу проблем у целости .
Поред моје маленкости и неколико стотина хиљада сапатника , похваљујем ваш коментар и умољавм вас да нас и убудуће сличним коментарима "освешћујете" и подсећате на србске економске ескападе .
Препоруке:
6
1
54
понедељак, 24 август 2015 05:26
@Reddy, 22. avgust, 12:22
1.
Не, Реди, све је било баш тако. Био је то систем који је у највећој могућој мери дао шансу свакоме за достојанствен живот. Зато се не може говорити о „трпљењу“ и зато су Срби прихватили да забораве Јасеновац јер су веровали да је та страшна историја за нама и да су сви народи Југославије коначно нашли мир у једном економски и друштвено успешном систему.
Супротно данас увреженом мишљењу, то јесте био један успешан економски систем. Али супротно твоме мишљењу, тај успешан систем су уништили они који су га створили – комунисти. (Већ сам ти цитирао Зорана Видојевића, па погледај мало ту његову књигу). После 50 година испоставило се да је све било једна велика превара. Сви смо радили за стварање друштвених фабрика, друштвених пољопривредних газдинстава, друштвених станова, друштвених хотела, друштвених одмаралишта...
Препоруке:
2
5
55
понедељак, 24 август 2015 05:28
@Reddy
2.
И када је заједничким напором СВИХ ЗАПОСЛЕНИХ створено то огромно богатство, онда је Савез комуниста 1989. године као ЈЕДИНА ПАРТИЈА НА ВЛАСТИ одлучио да се то богатство приватизује и да припадне само појединима.
Како су то образложили? Неопходношћу „da obezbede funkcionisanje tržišne privrede, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici( подели рада), obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine(личне дохотке), obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana.“
Закон је донет децембра 1989. а током читаве те године трајало је замагљивање, закукуљивање, бедно лагање да се не ради о укидању социјализма већ о увођењу „новог социјализма“. У та кола преваре и лицемерја били су упрегнути –свесно или несвесно - сви чланови СПС-а на власти, укључујући ту и Михаила Марковића.
Препоруке:
3
6
56
понедељак, 24 август 2015 05:33
@Reddy
3.
Укратко, социјализам/комунизам су укинули социјалисти/комунисти без икаквог пресвлачења и преоблачења. Приликом укидања су као директори, функционери, марксистички теоретичари, присвојили највећи део онога што смо сви ми створили. После тога су се разврстали у разне партије, неки постали експерти, неки и даље изигравају левицу али то све више нема апсолутно никаквог значаја. Врхунац лицемерја је закон о реституцији којим ће кроз 50 година бити враћено 5% имовине коју је неки Пера стекао пре рата „експлоатишући“ 5 радника у некој радионици. Кад за левичаре 50 година раде сви запослени у једној земљи а левичарски функционери онда то присвоје на основу закона који они сами донесу – е,то није експлоатација. Само не знам шта је то.
Препоруке:
2
6
57
понедељак, 24 август 2015 21:29
au mile
Тодорић је омражен и у Хрватској и многи му завиде на његовом богатству, али је факат да човек ради 24 часа дневно и да је све чега се дохватио процветало и постало успешно. Например пољопривредни комбинати у Бељу и Врбовецу итд. Човек уредно исплаћује своје раднике али их је условио да не поткрадају своју фирму.
На страну Тодорић, ја бих волео да ми у Срибји имамо Тодориће који би били посвећени раду као и он и имали тај ниво пословног поштења. "Наши тајкуни " се према својим запосленима односе као према робљу и најгорој стоци. Пример Мишковића, Костића и осталих.
И сада ко нам је крив што пропадосмо?
Наравно, пад Мишковића је диригован са стране Запада. Тадић је натерао Мишковића да прода Макси а Вучић га је само докусурио. Запад не дозвољава да Србија буде значајан фактор у региону и активно подржава уплив Хрватског капитала у српску економију.
Препоруке:
3
0
58
уторак, 25 август 2015 08:48
Reddy
@@Reddy
Nije mi jasno šta vama ustvari smeta, da li komunizam i socijalizam kao koncept uređenja društva i proizvodnje ili oni ljudi koji su bili najvažniji protagonisti politike i ideologije u tom vremenu? Ljudi nisu koncepti što znači da jedan može biti ovakav, drugi onakav. Vi, izgleda, niste u stanju da razlučite jedno od drugog. Ako je tako onda je to samo vaš problem i rešavajte ga. Ja takvim diskursima nisam vičan.
Препоруке:
6
1
59
уторак, 25 август 2015 13:06
Боб
@Редуду
Ono što je, međutim, u svemu najstrašnije to je činjenica da se antikomunisti ne libe ni svađe sa logikom, istorijom, samima sobom
Занимљиво, да ли то значи да су комунисти у складу са логиком, историјом итд? Занимљиво! А ја будала мислио да они знају само за глад, пљачку и смрт.
Препоруке:
4
5
60
уторак, 25 август 2015 14:00
Reddy
@Боб
E, pa ti baš prevazilaš i samog sebe! A to ti se, što je još zanimljivije, retko dešava. Mislim, nemaš ti dovoljno municije....Elem, tvoja crno-bela logika zna samo za ne i da. Vidiš, postoji i nešto između. Tako i ne svađati se ne znači odmah biti u skladu. Kao što i ako jesi Bob ne moraš odma' biti pop.
Препоруке:
6
2
61
уторак, 25 август 2015 14:33
Reddy
@Боб
Možeš, na primer, biti i običan TOP!
Препоруке:
6
2
62
среда, 26 август 2015 00:53
@Reddy
Па то је бар јасно.Смета ми лицемерје. „Najvažniji protagonisti politike i ideologije u tom vremenu“ су 1989. издали идеологију са којом су дошли на власт 1945. При том нису имали петљу да јасно кажу да је на делу контрареволуција. У измењеној геополитичкој ситуацији, после пада Берлинског зида, ти протагонисти су били главни иницијатори приватизације – дакле укидања социјализма - јер су проценили да је у новим условима приватна својина безбеднија и пожељнија као основ властитог привилегованог положаја него дотадашња именовања на партијске и управне функције.
Препоруке:
3
6
63
среда, 26 август 2015 07:51
Reddy
@@ReddyVama, izgleda, smeta nešto drugo što nije pristojno ovde izneti. Kao i ostali stalno se motate i letete oko nekakvih izdaja i vernosti. Toga odavno nema u razvijenom društvu. Promene su prebrzo da bi se ostajalo na takvim konceptima koji, izgleda, nekome služe u nedostatku originalnijih objašnjenja savremenih fenomena. Ko, na primer, još galami o tome u razvijenim društvima? Ne što toga nema nego zato što takav pristup nije relevantan niti može pomoći u rešavanju aktuelnih problema. Dakako, time ne "pravdam" sve gluposti i nepoštene radnje bivših članova SKJ ali jednostavno to je neozbiljan pristup. Šta su uradili Kinezi. I oni su, dakle, izdali svoju zemlju, narod, ili ono što danas radi Kuba, Vijetnam, možda. Ovo što vi poturate je naivna naracija koja ne služi ničemu sem skupljanju nekakvih patriotskih, moguće, ideoloških poena. Vaša priča...."počeli smo zajedno pa se razišli vođeni egoizmom" je previše passe a liči i na dečju slokovnicu, najviše bajku.
Препоруке:
6
3
64
среда, 26 август 2015 10:28
@Reddy
Ту сте у праву. У развијеним друштвима је развијено конвертитство.
Препоруке:
2
7
65
четвртак, 27 август 2015 21:51
Боб
@Редду
Наравно, ја сам Боб, колико и поп, и топ, и... допиши по жељи. Ево открићу ти тајну космоса: човек је микрокосмос и микротеос, дакле човек је СВЕ. Ето, да ти удовољим, човек је, замисли, и неки бедни класни пропадник комуњарске партије. Да не будеш тужан!
Препоруке:
3
4
66
недеља, 30 август 2015 11:56
Tурас
-- РЕДИ -Zalažem se za ono što je predložio nik КОМУНИСТА. Dakle, jednostavno, NACIONALIZACIJA i schluss!
Да се данаске спроведе НАЦИОНАЛИЗАЦИЈА ,(без шлуса)потребна је једна "маленкост" РЕВОЛУЦИЈА . Да би се она спровела , по Алистеру , Маркс је заговарао две револуције ,научну , материјализам привреда и мисаону филозовску . А то му по србски дође ;Не липчи магаре до зелену траву .Зато госпон Реди ,Србији треба један ЛИДЕР
(од прилике као Путин ,премда сам ја за строжијег као Стаљин)који за циљ који смо горе навели ,има спровођење радикалних државно интересних закона . То значи општа хапшења, позивања на одговорност свих досадашњих чиниоца у србским властима . Лустрација је овде исувише благ израз .Или верујете у "освешћивање", (мајке ми од данас бићу поштен) нећу да слушам енглеске бајке ?
Препоруке:
1
1
67
недеља, 30 август 2015 17:36
sve je to ista banda koja nas napada i u ratu i u miru već 150 godina
ja sam do skora krivio za propast srpske privrede same Srbe koji suprotno svim normalnim narodima ne kupuju domaću robu nego vole da bustaju sujetu tako što kupuju uvoznu robu. Ne shvataju da kupovinom domaće robe ulažu u svoje penzije, u radna mesta za svoju decu i unuke...
međutim sve više je jasno da se ovde radi o celom frontu sistematske borbe protiv Srba na ekonomskom, kulturnom, vojnom planu...
jasno je i ko stoji iza svega...zapadni stratezi koji Srbe vide kao potencijalne male Ruse i žele da ih počiste sasvim sad kad su u nokdaunu...
pa zamislite da je jedna od tačaka IPAP sporazuma sa NATO paktom bila da se Srbija obavezuje da u 2014 i 2015 dokrajči preostala državna preduzeća kroz likvidaciju, privatizaciju..šta NATO jebeno briga za vlasničku strukturu srpske privrede..
pa briga ih je za kontrolu i za to da država Srbija nema nikakvu kontrolu.
koliko sam imao prilike da pročitam po nekim našim novinama ta Atlantik grupa i Tedesku su samo ispostave Soroša.
Препоруке:
2
0
68
понедељак, 31 август 2015 06:57
Reddy
@Турас
Уопште не спорим оно што написасте. Тачно тако. Потребна је револуција. Али, око тога се уопште не би требало секирати. Па, она је управо у току! Та револуција се пре свега збива у главама људи, потом споља. А пре и напоредо с тим у друштвеним и производним односима. Ко то не примећује не може се ни "надати" некаквој промени. Промене су при индивидуалној оптици "неприметне" али оне умеју и да се нагло убрзају те зато не брините. Све ће настати и брже но шт сте очекивали, чак их нећете моћи ни пратити. Посматрајте ствари и појаве издаљега, чини ми се да сте превише близу огња који се сваким даном распламсава. То што га "не видите" је више одраз вашег нестрпљења, мање истинског збивања. Ви и сами заправо учествујете у тој промени, промени свести. Дистанца у односу на сопствени ангажман је и најнеприметнија. Отуда и ваша недоумица, чак ressentiment.
Ако уопште нешто и увозе од нас.
Остаје питање- ашто ово Поповић није говорио као министар у Влади В. Коштунице, када су многи од ових и ушли на српско тржиште?
Ја одговор знам, али- не би било згорег да га и други чују од самог Поповића...
Указује на акутно стање у српској привреди која је све више угроена од стране привредника из окружења.
На жалост не ради се овде само о хрватским привредницима.
Погледајте само ценовнике у великом броју угоститељских објеката у Србији.
Видећете да се српски пића потискују на зачеље, док је све више Никшићког пива или на пример воде Јане.
Као да Србија нема ни воду ни пиво. Слично са вином које је махом из Македоније.
Најгора ситуација је на београдском тржишту које је уосталом и најважније на Балану.
Ко има Београд не треба му ништа друго.
Nije Popovic nikad bio ministar.
I sta je sa vama ljudi, sta odmah pljujete. Nije ni cudo sto su hrvati toliko usli u nasu privredu kad se samo svadjamo
Što ste oterali Karića,uništili Miška, Beka, Drakulića... Gde su oni stekli kapital? Što ste dozvolili da se naši utope sa Hrvatima? Što ste šurovali sa Milom i mafijom? Velika je odgovornost na vama!
Čini mi se da nisi pomenuo Arape. Izgleda da su oni dobri. Dobri tebi i premijeru. Dakle, ne brkaj činjenice jer silno grešiš i u vezi CHF i veze sa Bubalom. Sve si pogrešno povezao, namerno ili slučajno. Kao i Putinovu garanciju za Južni tok što izvrćeš. Da možda nije bilo do Putina to što sada nema Južnog toka ili su ipak opet tvoji i premijerovi "zapadni prijatelji" namerno uprskali stvar?
Prodaće i mamu za pare - tako su Hrvati ušli na naše tržište.
I sujeta - "Što ja da kupujem od Radoša, Miloša, Nemanje, znam ja njih? Nego ću kupovati od Ante, Franje, i Todorića, oni su baš tako fensi i zapadnjaci neki fini, to što su koljači to je manje bitno"
Bukvalno je Srbija postala hrvatska ekonomska kolonija.UDBA je jos jaka u Srbiji.
Zasto, to jeste dobro pitanje, a ja odgovor ne znam.
Mogu samo da pretpostavljam.
Дотле су нас довели санкцијама, бомбама и јасно, гомилом смрдљивих национално геноцидних издајица (и нешто наивних) од петог октобра и масом чистих криминалаца који и даље шетају слободни.
18 година у задњих 25 година на власти су "бивши" комунисти а милошевићеви социјалисти +4 године "мањински" подржавали Коштуницу.
Комунисти су били и на власти 80тих када је Абдић са словенцима опљачкао Србију са лажним меницама, када је Србија опљачкана кредитима 3за1 када су Срби наивно продавали девизе за динаре а онда у време Анте Марковића словенија и хрватска опљачкале Народну Банку Југославије за 85% девизних резерви, те није ни чудо што се опљачкана девизна средства сада враћају у Србију као инвестиције баш од хрвата и словенаца.
Хрватске "нвестициони бум" се подудара са повратком социјалиста у владу Србије 2008 када Дачић постаје потпредседник владе и министар полиције а јавни дуг са 8.2 "скаче" на 14.5 милијарди евра.
Хрватска има јак лоби у Београду и Новом Саду који су после 1990 "постали срби" све време радећи против Србије.
И колико год некада била оправдана брига да Мишковић не злоупотреби монополски положај...
Мишковић који својим монополским положајем упропастио ~2500 добављача и оставио хиљаде људи без посла, и који је најодговорнији за сулудо високе цене хране у Србији, "пунећи" владу са 20% опљачканог, престао је да буде "сумњив" када је опљачкани Центропром и Пекабету у "приватизацији" продао Белгијанцима.
"невероватно" је да овај "економски убица" у свакој влади нађе "сараднике" за своје "донације" и извуче се одговорности за економско подривање Србије, те и даље захваљујући корумпираним политичарима "одговара" за минорне малверзације.
Baš nikakve veze nema da li vas iskorišćava ovaj ili onaj. Da bi se nacionalno osvestili potrebno je pre svega izboriti klasnu svest. Sa njom dolazi i nacionalna svest jer se jedno od drugog ne može odvojiti. Može u analitičkom ne i u realnom smislu. To mnogi ne shvataju pa im se zato i događa da na srpskom tržištu nalazimo ustaške proizvode začinjene srpskom krvlju. O) tome bi trebalo da porazmisli i svaki pojedinac Srbin. Pouzdano znam da svi lete za jeftinijim ustaškim proizvodima. Novac im je uvek prioritetniji od nacionalnosti mada su im puna usta poslednjeg. Zalažem se za ono što je predložio nik КОМУНИСТА. Dakle, jednostavno, NACIONALIZACIJA i schluss!
Јел има након овога још некога ко каже да се ћирилица код нас спонтнао гаси?
Ali,nesto istine ima i u onoj 'kakav narod, takvi ...'
...neprijatno,slazem se.
- 1000 фабрика пренето хрватима и словенцима
- репарације од немачке за Србију уложене у словенију и хрватску, а стотине хиљада Срба 60тих због незапослености (јер су им комунисти отели земљу коју су имали вековима), истерано да раде као гастарбајтери јер је привреда у Србији била неразвијена због лажне индустријализације
Зашто "национализовати" имовину само хрватима, а шта је са комунистичким профитерима који уживају плодове своје издаје Српских интереса већ 70 година и постали су недодирљива црвена буржоазија.
Mnogo toga napisanog a još više besmislenog. Podsetiste me na jednu afričku poslovicu koja glasi otprilike da što se više majmun vere uz drvo sve više pokazuje svoju golu zadnjicu. Ko je više opljačkao srpsku sirotinju nego talas privatizacije i restitucije a sve u famozno okruženju antikomunizma čemu je najviše pogodovao anglosaksonski neoliberalizam. Otuda nam i stižu saveti koje tako spremno sprovodi današnja vlast, svejedno, do juče i prethodne koje se izređaše. A među njima Koštunica, legendarni pristalica zapadne demokratije i njenih "vrednosti". Š šta je pokazao kada mu je pružena šansa? Doveo sve same lopove, poslao generale na robiju, puštao pohvatane kriminalce, ubice i sličnu bagru. Otkada je socijalizam zamakao vidim da je srpskom radniku sunce granulo. Uostalom kao i diljem planete. Zato se danas na Zapadu grcaju i tresu pred onim što ih čeka a čeka ih susret sa svevišnjim i polaganje računa za iluzije u kojima se živelo na kreditima, magleći vidike socijalizmu.
sta bi sa preduzecem "Minel Trafo" iz Mladenovca. Mozete li da napisete o tome neku rec.
Mi smo sebi najveci neprijatelji.
E Srbijo sta si docekala....
Све што сам прочитао звучи истинито и на терену је уочљиво. И од оваквих текстова ме само глава заболи.
Моје питанје је имамо ли ми способну групу људи која истински жели да одбрани Србију, државне интересе, православље и српски народ или немамо. Ако их имамо, дајте више да се појаве и крену у акцију, у чишћенје свега што уништава наш народ и нашу Србију.
Ево и ја ћу приступити тој акцији. Нека ме контактирају али дајте да крене спашаванје нашег народа.
Доста ми је испразних текстова, без покрића и акције.
Дижем глас за бојкот свега хрватског што урушава наше привреднике, привреду и економију. Само дајте да се пробудимо док још постојимо.
Срећно нам било српски народе
"Istina je, da nema Hrvata i njihovih firmi, jos bi 500 000 Srba bilo na zavodu za zaposljavanje! Tako da....svaki komentar je suvisan!"
POGRESNO - TO DEFINITIVNO NIJE ISTINA
Istina je da bi i bez hrvata i hrvatskih prodavnica ljudi u Srbiji i dalje kupovali hranu, i bili bi isto toliko zaposleni kod drugih koji prodaju tu hranu. Istina je takodje da profit koji ti prodvci ostvare nebi odlazio u hrvatsku, vec bi ostajao u Srbiji.
"главни мајмун" је на крају предао Косово што је највећа пљачка у авнојевске Србије у историји.
A da stvari baš i nisu onako kako izgledaju zaboraviste pomalo i namerno šta je svemu tome prethodilo ali i bilo osnovni uslov, čak preduslov. Ništa ne rekoste kao i svi vaši istomišljenici koji nas usrećiste sa privatizacijama i restitucijama o prvobitnoj demonizaciji socijalizma, upravljanju radnika u preduzećima, društvenoj svojini, širokoj zdravstvenoj zaštiti i prosveti, naučnom razvoju i kadrovima, umetničkim dosezima i sportskim uspesima, na kraju opštem uvažavanju socijalističkog samoupravnog modela u svetu. E taj model je bio i najveća smetnja i "ideološka smetalica" ne samo vama koji ste ljubomorno merkali ovakav tragičan ishod već i vašim ideološkim mentorima sa strane koji su nas na kraju, u nemoći da na miran način promene "socijalistički mentalitet" i surovo bombardovali te drugima pokazali da im nešto slično ne sme ni pasti na pamet. Bila je to ideološka kazna kojoj vi i vama slični tako odano sekundirate mada vam, sudeći po sunovratu koji ste odavno
....dizajnirali neće se baš posrećiti. Jer, ne samo ove, više nego sumorne, nedelje, mesecima pa i godinama unazad traje proces degradacije tog najzloćudnijeg društvenog sistema koga je čovečanstvo do sada iskusilo plativši u dva velika svetska rata, zahvaljujući prvenstveno njegovim repovima, desetinama miliona života, sve u slavu kapitala koji se sada, zahvaljujući i takvima, u Srbiju vraća na velika vrata, gazeći i pljujući na najsramniji način po pravima širokih slojeva naroda izvojevanih isključivo u socijalizmu i to uprkos onome što ste mu pripisali a čija autentičnost, pre svega, pripada predratnom sistemu u kome su figurirali odnosi koje i danas na sva zvona najavljujete. Znam da je to vaš labuđi pjev pa vam se to može čka i dopustiti. To je nešto kao poslednja želja osuđenog na nestanak. Pa, neka vam bude....više uživam u vašem pirovanju jer mu znam ishod.
Podstakli ste me da se javim iz jednog jedinog razloga a to je uporno podmetanje, valjda kao i vaš poslednji argument, da je u pitanju nacija, narod, sloboda, itd. Da nije tako i da ste nam ponudili sam pakao/kao što je i upozoravano/ sada je valjda jasno i najvećoj budali. U tom smislu je karakterističan prethodni kratak prilog koji sažeto i jezgrovito otkriva sve vaše gluposti, budalaštione i podmetanja a sročen kao...."tržišna ekonomija"....sada gledajte! Narod više ne pada na otrcane antikomunističke frljoke nakon što je prepoznao šta ste mu uvalili preko Demokratske stranke, G-17+, sada Naprednjaka i vaših kapital varijeteta. Još samo nismo iskusili kralja u novom pakovanju jer starog itekako dobro poznajemo. Da se ne lažemo, vaši prijatelji a naši zlotvori su kapitalizam, SAD i Zapad i oni iz pozadine podržavaju sve ovo što nam se zbiva, dok vi i vaši istomišljenici ovde u Srbiji glumatate kakve nacionaliste prepakovane u novopatriote kako bi nas iznova preparirali.
Језгровито кратку и крајње прецизну дефиницију механизма затирања Српске привреде је дао коментатор МАХОНИ горе изнад.
Желим да напоменем:
Привредна ситуације са може променити без икаквих национализација.
Ко има и мало привредног искуства и сам ће, веома лако, пронаћи начина да се истерају хрвати и нелојална страна конкуренција, одбране Српски произвођачи, стабилизује привреда и поврати вера народа у боље сутра.
То уопште није тешко, напротив врло је лако, уједно и немогуће док нам економску стратегију диктирају инострани фактори Динкићевског типа.
Сматрам да је питање економских наших прилика, далеко важније од свих разматања Косова, Сребреница и осталих свакако важних тема.
То је уједно и област у којој се доста лако и у свега пар година - направити драстична побољшања.
за то време комунисти из Србије су изгубили трећину Српског народа и Српске територије који је остао одвојен од матице захваљујући Титовим и комунистичким договорима са усташама из 1935 године. Комунисти су применили исти "принцип" "мале" Србије, АустроУгарске и Немачке да би уништили најмногобројнији народ на Балкану, "разбуцали" га у 5 држава.
Српски народ је скоро уништен од комунистичких Титових и Милошевићевих профитера, који и данас кад се тргну из дементне коме бунцају о титу, милошевићу, социјализму, размишљају после издаје Срба у словенији, хрватској, босни, македонији, црнојгори и Косову, да ли прво да издају Србе у Прешеву, санџаку или војводини.
А њихова деца и унуци настављају као "социјалистичка" партија или "профитери прелетачи" да раде против Србије као и њихови очеви и дедови.
Издајници Косова су проклети заувек...
Zamorno je polemisati s budalaštinama. Vaša logoreja nameće pitanje za pitanjem. Evo samo jednog. Zašto je taj socijalizam srpski narod trpeo 45 godina? I sve u njemu većinom uživao i aktivno učestvovao u političkom životu? Naravno, neko kao slepac može odgovoriti da to nije bilo tako. Tu se ne može ništa. Ali u tome je i sva moć takvih koji to tvrde. Inače, potpuno su nesposobni da sproveduono što su obećavali. Na primer, da obezbede funkcionisanje tržišne privrede,da uspostave poštovanje ustavnog poretka, obezbede sprovođenje zakona, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici, obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine, obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana. Ništa od toga a krunski argument im je da su na vlasti probučeni komunisti. Navdoh kao primer Koštunicu koji to sigurno nije bio a ne čuh ni slova o njegovoj ostavštini. ne razumem kako neko može biti komunista a donositi zakon o restituciji? Ili kako neko to može biti a tražiti da uđe u NATO
Ono što je, međutim, u svemu najstrašnije to je činjenica da se antikomunisti ne libe ni svađe sa logikom, istorijom, samima sobom....izgleda da je u pitanju paranoja, paranoja od straha sopstvenih gluposti i izmišljotina.
Istina je malo drugačija. I Todorić i ovi drugi su u igri stranog kapitala pa tako uvoze odvakud i samo udaraju svoje etikete dok hrvatski seljak baca svoju hranu jer ne može da proda i nema pristup policama supermarketa.
Nije ovdje igra Srbija -Hrvatska već nas zajedno porobljavaju financjski krugovi izvana.
Поред моје маленкости и неколико стотина хиљада сапатника , похваљујем ваш коментар и умољавм вас да нас и убудуће сличним коментарима "освешћујете" и подсећате на србске економске ескападе .
Не, Реди, све је било баш тако. Био је то систем који је у највећој могућој мери дао шансу свакоме за достојанствен живот. Зато се не може говорити о „трпљењу“ и зато су Срби прихватили да забораве Јасеновац јер су веровали да је та страшна историја за нама и да су сви народи Југославије коначно нашли мир у једном економски и друштвено успешном систему.
Супротно данас увреженом мишљењу, то јесте био један успешан економски систем. Али супротно твоме мишљењу, тај успешан систем су уништили они који су га створили – комунисти. (Већ сам ти цитирао Зорана Видојевића, па погледај мало ту његову књигу). После 50 година испоставило се да је све било једна велика превара. Сви смо радили за стварање друштвених фабрика, друштвених пољопривредних газдинстава, друштвених станова, друштвених хотела, друштвених одмаралишта...
И када је заједничким напором СВИХ ЗАПОСЛЕНИХ створено то огромно богатство, онда је Савез комуниста 1989. године као ЈЕДИНА ПАРТИЈА НА ВЛАСТИ одлучио да се то богатство приватизује и да припадне само појединима.
Како су то образложили? Неопходношћу „da obezbede funkcionisanje tržišne privrede, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici( подели рада), obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine(личне дохотке), obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana.“
Закон је донет децембра 1989. а током читаве те године трајало је замагљивање, закукуљивање, бедно лагање да се не ради о укидању социјализма већ о увођењу „новог социјализма“. У та кола преваре и лицемерја били су упрегнути –свесно или несвесно - сви чланови СПС-а на власти, укључујући ту и Михаила Марковића.
Укратко, социјализам/комунизам су укинули социјалисти/комунисти без икаквог пресвлачења и преоблачења. Приликом укидања су као директори, функционери, марксистички теоретичари, присвојили највећи део онога што смо сви ми створили. После тога су се разврстали у разне партије, неки постали експерти, неки и даље изигравају левицу али то све више нема апсолутно никаквог значаја. Врхунац лицемерја је закон о реституцији којим ће кроз 50 година бити враћено 5% имовине коју је неки Пера стекао пре рата „експлоатишући“ 5 радника у некој радионици. Кад за левичаре 50 година раде сви запослени у једној земљи а левичарски функционери онда то присвоје на основу закона који они сами донесу – е,то није експлоатација. Само не знам шта је то.
На страну Тодорић, ја бих волео да ми у Срибји имамо Тодориће који би били посвећени раду као и он и имали тај ниво пословног поштења. "Наши тајкуни " се према својим запосленима односе као према робљу и најгорој стоци. Пример Мишковића, Костића и осталих.
И сада ко нам је крив што пропадосмо?
Наравно, пад Мишковића је диригован са стране Запада. Тадић је натерао Мишковића да прода Макси а Вучић га је само докусурио. Запад не дозвољава да Србија буде значајан фактор у региону и активно подржава уплив Хрватског капитала у српску економију.
Nije mi jasno šta vama ustvari smeta, da li komunizam i socijalizam kao koncept uređenja društva i proizvodnje ili oni ljudi koji su bili najvažniji protagonisti politike i ideologije u tom vremenu? Ljudi nisu koncepti što znači da jedan može biti ovakav, drugi onakav. Vi, izgleda, niste u stanju da razlučite jedno od drugog. Ako je tako onda je to samo vaš problem i rešavajte ga. Ja takvim diskursima nisam vičan.
Занимљиво, да ли то значи да су комунисти у складу са логиком, историјом итд? Занимљиво! А ја будала мислио да они знају само за глад, пљачку и смрт.
E, pa ti baš prevazilaš i samog sebe! A to ti se, što je još zanimljivije, retko dešava. Mislim, nemaš ti dovoljno municije....Elem, tvoja crno-bela logika zna samo za ne i da. Vidiš, postoji i nešto između. Tako i ne svađati se ne znači odmah biti u skladu. Kao što i ako jesi Bob ne moraš odma' biti pop.
Možeš, na primer, biti i običan TOP!
Наравно, ја сам Боб, колико и поп, и топ, и... допиши по жељи. Ево открићу ти тајну космоса: човек је микрокосмос и микротеос, дакле човек је СВЕ. Ето, да ти удовољим, човек је, замисли, и неки бедни класни пропадник комуњарске партије. Да не будеш тужан!
Да се данаске спроведе НАЦИОНАЛИЗАЦИЈА ,(без шлуса)потребна је једна "маленкост" РЕВОЛУЦИЈА . Да би се она спровела , по Алистеру , Маркс је заговарао две револуције ,научну , материјализам привреда и мисаону филозовску . А то му по србски дође ;Не липчи магаре до зелену траву .Зато госпон Реди ,Србији треба један ЛИДЕР
(од прилике као Путин ,премда сам ја за строжијег као Стаљин)који за циљ који смо горе навели ,има спровођење радикалних државно интересних закона . То значи општа хапшења, позивања на одговорност свих досадашњих чиниоца у србским властима . Лустрација је овде исувише благ израз .Или верујете у "освешћивање", (мајке ми од данас бићу поштен) нећу да слушам енглеске бајке ?
međutim sve više je jasno da se ovde radi o celom frontu sistematske borbe protiv Srba na ekonomskom, kulturnom, vojnom planu...
jasno je i ko stoji iza svega...zapadni stratezi koji Srbe vide kao potencijalne male Ruse i žele da ih počiste sasvim sad kad su u nokdaunu...
pa zamislite da je jedna od tačaka IPAP sporazuma sa NATO paktom bila da se Srbija obavezuje da u 2014 i 2015 dokrajči preostala državna preduzeća kroz likvidaciju, privatizaciju..šta NATO jebeno briga za vlasničku strukturu srpske privrede..
pa briga ih je za kontrolu i za to da država Srbija nema nikakvu kontrolu.
koliko sam imao prilike da pročitam po nekim našim novinama ta Atlantik grupa i Tedesku su samo ispostave Soroša.
Уопште не спорим оно што написасте. Тачно тако. Потребна је револуција. Али, око тога се уопште не би требало секирати. Па, она је управо у току! Та револуција се пре свега збива у главама људи, потом споља. А пре и напоредо с тим у друштвеним и производним односима. Ко то не примећује не може се ни "надати" некаквој промени. Промене су при индивидуалној оптици "неприметне" али оне умеју и да се нагло убрзају те зато не брините. Све ће настати и брже но шт сте очекивали, чак их нећете моћи ни пратити. Посматрајте ствари и појаве издаљега, чини ми се да сте превише близу огња који се сваким даном распламсава. То што га "не видите" је више одраз вашег нестрпљења, мање истинског збивања. Ви и сами заправо учествујете у тој промени, промени свести. Дистанца у односу на сопствени ангажман је и најнеприметнија. Отуда и ваша недоумица, чак ressentiment.