петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Двери: Од 27. јуна Владан Глишић више не говори у име Српског покрета Двери; Владан Глишић - Није тачно да сам против формирања Патриотског блока, сукоб са Обрадовићем није личне већ политичке природе

Kоментари (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 15 август 2015 17:22
Анонимус
Док сте били библиотекари и штампари нешто сте и вредели. Добро је, једном за мало да гласам за Двери.
Препоруке:
132
40
2 субота, 15 август 2015 17:32
Форевер Јанг
Владан Глишић је далеко најквалитетнији човек из Двери. Човек који није хтео да ћути на увођење диктатуре у Дверима. То је реткот на целокупоној нашој политичкој сцени. Први пут после Ђинђића да неко покаже неслагање са врхом воје политичке организације.
Где год после овога Глишић буде, гласаћу за њега.
А што се тиче Бошка Обрадовића, нешто ми говори да ће пад Вучића бити и његов пад.
Препоруке:
73
48
3 субота, 15 август 2015 17:33
Аменхотеп III
Ете ти га сад...
Препоруке:
59
3
4 субота, 15 август 2015 17:50
eto
"Захваљујемо се Владану Глишићу на сарадњи и великом доприносу у досадашњем раду и развоју Двери и надамо се да ће постојати могућност сарадње и убудуће, с обзиром да су нам политички циљеви исти."

Ako su vam isti ciljevi, u CEMU je ONDA PROBLEM ? NEKO je MNOGO sujetan ?!

Ne moze se imati mnogo poverenja u stranku koja demonstrira apsolutizam i egocentricnost, i u kojoj predsednik nema ni zamenika.

NE POSTOJI NEZAMENJLJIV COVEK - Obradovic bi morao da razmisli o tome. STA MU JE TREBAO OVAJ SKANDAL ? Ili je mozda bas ovako trebalo da se zavrsi ?
Препоруке:
93
16
5 субота, 15 август 2015 17:53
Nikola
Moze li neko da objasni sta se iza ovog sukoba krije? Bojim se da je AV i ovde umesao prste, ali da ovde nije situacija jasno kao u DSS gde je SNS podrzavao Andreju Mladenovica i ekipu, ali je ta grupa dozivela krah u DSS
Препоруке:
94
6
6 субота, 15 август 2015 17:54
...
A zasto vam 3 nedelje traba da kazete da Glisic vise ne govori u vase ime, ja sam ove tri nedelje upijao i duboko u mozak urezao sve sto je Glisic govorio od 27 do danas pod pretpostavkom da govori u ime Dveri, i sta sad da radim ?

Indijanci, cim se vi "kurvate" sa DOS-ovcima, petooktobarskom NATO pesadijom odmah se pali lampica za trulez.
Препоруке:
97
30
7 субота, 15 август 2015 18:05
ЗР
Велика штета за Двери, Глишић је образован и елоквентан човек кога би свака политичка организација пожелела, за ових неколико година већ је изградио и одређени степен личне препознатљивости, а принципијелност је управо доказао тиме што није ћутао на промене које се догађају у Дверима у задње време.
Препоруке:
87
14
8 субота, 15 август 2015 18:17
tole
patriote,kod vas sve izdaja i tuga.....vucicev rezim ce srusiti zoran zivkovic i sasa radulovic.pridruzite se srbiji koja hoce zokija i raduleta
Препоруке:
15
89
9 субота, 15 август 2015 18:18
hm
Gde su sada oni koji su još pre dan-dva govorili kako je priča o rascepu laž i samo jedan režimski spin? Što naravno ne znači da režim, odnosno av i ovde nije umešao svoje prste.
Препоруке:
70
6
10 субота, 15 август 2015 18:18
tuljanin
Neka Vladan Glišić pređe u DSS i ostane u redovima Patriotskog bloka. Nove patriotske partije, odnosno frakcije, pokreti, udrženja su posve nepoželjni.
Potrebno je ukrupnjavanje, a ne usitnjavanje...
Препоруке:
69
15
11 субота, 15 август 2015 18:23
питам се
Питам се само ко је овде Вучићев пулен? Бошко, Глиша, нико, или обојица?
Препоруке:
76
6
12 субота, 15 август 2015 18:30
KРАЈИШНИК
Ломио сам се коме да дам глас, ДСС-у или Дверима. Таман кад је стигло олакшање по том питању, ето га сад нова дилема. Нешто нам се неда, такав смо народ ваљда. Колико је ДСС имао квалитетних људи толико имамо нових странака, сад и Двери тону у истом правцу. Неко стварно заради сваки долар који добије...
Препоруке:
62
13
13 субота, 15 август 2015 18:31
boban
Nazalost u srpskom narodu dobri ljudi ne mogu da se dogovore a lopovi se lako dogovaraju I stite jedan drugog.
Препоруке:
69
4
14 субота, 15 август 2015 18:55
@KРАЈИШНИК
Dobra ti je dilema, dal da glasas za DOS-ovce, perjanice NATO petooktobarskog puca, ljude koji su najvise ljudi u Hag isporucili, poceli EU integracije (dezintegracije Srbije), popustali na hiljade siptarskih terorista, pljackaske privatizacije, izdaja nacionalnih interesa... ili Dveri koji jos nisu ni postali a vec se raspadaju.
Препоруке:
29
43
15 субота, 15 август 2015 19:08
Форевер Јанг
@Tuljanin
Neka Vladan Glišić pređe u DSS i ostane u redovima Patriotskog bloka.

Нелогично је да пређе у ДСС када је ДСС у коалицији са Дверима. Најбоље би било да са НСПМ нешто оснује, али је и НСПМ са Сандом. Нека стартује неку своју опцију, убеђен сам да би му се многи прикључили.
Препоруке:
26
27
16 субота, 15 август 2015 19:20
Анонимус
Никола:
Bojim se da je AV i ovde umesao prste


Ако је Александар Вучић режисер овога, онда дефинитивно заслужује власт јер му нико није ни до чукљева.

Или, другачије речено, па за кога бисмо онда гласали?
Препоруке:
43
12
17 субота, 15 август 2015 19:26
Umpalumpa
Ja lepo rekao da onaj "demanti" Dveri od juče nije bio demanti.
A šta mi da radimo sa tri svađe u tri posvađane opozicione stranke (četvrtu su svađe već davno rasturile)?
Препоруке:
39
1
18 субота, 15 август 2015 19:33
Јосиф Висарјонович
У вишемесечним интерним и јавним наступима Владан Глишић се изјаснио против потврђеног Статута Српског Покрета Двери, као и против изабраног Председника, који је на Оснивачком Сабору изабран практично једногласно, рачунајући и глас Владана Глишића. На тај начин Владан Глишић је самовољно напустио политичку организацију Српски Покрет Двери, што је Прелазно Веће и констатовало.

Ово ни мени није падало на памет.
Препоруке:
45
0
19 субота, 15 август 2015 19:48
Ludilo
Bili ste mi sumnjivi od formiranja, a od sad necu vise trositi vreme citajuci vase izjave i izjave o vama, posvadjali ste se ko ce biti gazda nicega, sta bi bilo da ste dobili vlast? Uz to se predstavljate kao tvrdi vernici, a toliko sujete i ne tolerancije...
Препоруке:
62
11
20 субота, 15 август 2015 19:54
Хммммм....
Погледајте мало по 'мрежи' раније године биографије Владана Глишића. У разним партијама, на разним положајима. Био је разлог што нисам гласала за Двери. Може човек да мења концепцију. Али у вези са В. Глишићем никада није поменут његов развојни пут до Двери. Нико ту није невин. Његови партијски другови из Двери морали су знати за његове раније функције (општина Раковица, директор разореног предузећа Рудо...)
Препоруке:
37
28
21 субота, 15 август 2015 20:21
moram da primetim
Neverovatno kako su se ovde namnožili botovi. U zadnje vreme, na svaku vest koja ima bilo kakve veze sa Patriotskim blokom, većina komentara su botovski.
Препоруке:
61
16
22 субота, 15 август 2015 20:38
Перла
Не знам како је Владан Глишић разорио "Рудо"... Овде је све разорено, али није у свему учествовао Глишић. Редовно сам га, годинама, виђала на Литургијама у цркви Покорова Пресвете Богородице. Човек који се моли и причешћује није човек који ће олако да пристане на нешто што Богу није мило. Тако да мислим да су Двери изгубиле. Ја нисам бот. Ја сам бака која сведочи о Глишићу.
Препоруке:
56
14
23 субота, 15 август 2015 20:39
Мики
Пре свега једна ствар мора да се расчисти:
Патиотски блок нема ниста са патриотизмом:
1. Санда је признала геноцид у Сребреници!
2. Санда је признала право Крватске на олују!

Што се тичи изборе математике:
1. Пре одцепа целокупног београдског одбора ДСС је имао мање од 3%, сад има мање од 2%!
2. Пре избацивања Глишиђа су Двери имали 3%,сада 2%!
То чини заједно испод 4%!!!!!!!!!!!!!!
Све у свему је гласање за ту коалицију аутоматски губитак патриотских гласова!!!!
Препоруке:
30
74
24 субота, 15 август 2015 21:04
Зоран Ш.
Двери су у зиму 2014. најављивали неке силне демонстрације, чим отопли... Како је отоплило, с` пролећа, одржали су један конкретан митинг и ту је све технички стало. Ово брбљање у микрофон у затвореним просторијама пред гомилом истомишљеника и промовисање књига њихове издавачке куће не могу да прихватим као неко конкретно политичко деловање.

Уместо што кукају о медијском мраку, треба да делују герилски на пробијање тог мрака што онлајн што "IRL"... Уосталом, велики број млађих људи као и млади нараштаји који тек стасавају у гласаче и који ће наследити ову земљу све информације добијају преко интернета. Снага народа има монотон, досадан програм, сајтове које они уређују прати низ истомишљеника. На мејлове не одговарају. Њихово онлајн деловање нема никаквог смисла.

Неопходно је конкретно деловање и стварање атмосфере где добре идеје могу да се истакну а не поновно прављење "интересних група" и групица од којих квалитетни људи не могу да дођу до изражаја.
Препоруке:
52
7
25 субота, 15 август 2015 21:41
чачанска школа
Постављено је кључно питање - ко је овде Вучијев пион. Од одговора на то све зависи. А то ћемо видети врло брзо. Ја типујем на Бошка, мада нисам сигуран.
Препоруке:
32
19
26 субота, 15 август 2015 21:41
Za MIKIJA
Bakarec ti li si?

"Ту су затим потпуно неистините тврдње како је данас политика ДСС-а да је у Сребреници почињен геноцид и да је "Олуја" била легитимна акција. Истргнуте су из контекста њена изјава на Алтернативној телевизији, где је јасно речено да је Сребреница злочин исте мере попут злочина муслимана у Подрињу. Као и изјава да је Хрватска по закључцима Бадинтерове комисије имала право на територију РСК. Што је само по себи тачно, заиста, став Бадинтерове комисије је да су авнојевске границе коначне и да право на самоопредељење имају само републике, а не и народи. А Бакарец њену оцену онога што произилази из Бадинтерове комисије тумачи и као њен генерални став и жељу. Или можда мисли да је комисија била просрпска, а да Санда кривотвори њихове закључке."
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/samostalni-dss-kao-deo-vuciceve-predizborne-strategije.html
Препоруке:
48
11
27 субота, 15 август 2015 22:27
Снежана
Замолила бих све оне који нападају Бошка Обрадовића да се врате и прочитају све изјаве Владана Глишића у последња два месеца:
-Изразио је своју сумњу у функционисање Двери као партије, дан уочи изгласавања статута, а то су објавили портали Б92 и Блиц(?!).
-Поставио је фотографије, на свом ФБ профилу, једну са Бошком Обрадовићем, у не сећам се ком друштву и другу "Кнежева вечера", са провокативним кометаром: "Видеће се ко је вера а ко невера".
-За "Ало" је изјавио да Бошко Обрадовић има право да одлучује кога ће да прими, а кога ће да отпусти у својој (?!) партији.
Већ после прве изјаве, помислила сам чему ово? Ако се не слаже са промена у странци, људски је да се повуче достојанствено, а не да сплеткари по разним медијима.
Мислим да је провоцирао странку да га они искључе и тиме да навуче бес бирача на Обрадовића, кога, као што се види у коментарима, углавном и нападају. По мени, Глишић јесте квалитетан кадар, образован, али сујета је одрадила своје. Мој глас остаје Дверјанима.
Препоруке:
37
30
28 субота, 15 август 2015 22:29
Nicifor
Primecuje se slicno delovanje u DSS i u Dverima. I naravno slicno rezonovanje pristalica ovih stranaka, kako je za sve sto im se desava kriva vlast i A.V. Slazem se delimicno sa jednim komentarom cija je sustina ako je sve ovo vlast uradila onda cu glasati za nju. Rekao sam delimicno jer ja necu glasati za vlast ali bi rado glasao za one koji su izbaceni iz DSS i iz Dveri.
Препоруке:
9
27
29 субота, 15 август 2015 22:40
Nenad
Ovo je jos jedan dokaz da izlaz treba traziti u nekom novom pristupu.
Na primer, stvaranje nove politicke stranke finansirane od strane Rusije i Kine, ne preterano nacionalno obojene, igranje vise na ekonomskim temama, dovodjenje na celo te stranke nekog kao na primer Vuk Jeremic, tiha podrska SPC-a, igranje na rascep u SNS-u (Kurir je vec poceo da napada ne samo Nikolica nego i ostale SNS kadrove)...
Препоруке:
14
29
30 субота, 15 август 2015 22:42
Спиридон
@ чачанска школа

Чему те теорије завере и све остало да вас човек пита?! Посвађали се људи, српска посла и беспотребна сујета. Очигледно да се Владану није допало да оде у други план и буде подређен Бошку пошто су у старешинству били равноправни. Колико знам у старешинству је било више људи а не само Владан и Бошко а опет се једино Глишић буни, тако да и то много говори о правим узоцима ове потпуно беспотребне свађе. Двери су биле принуђене да се региструју као политичка странка а странка мора да има једног председника и то је Глишић све време знао. Е сад зашто му је толико одједном то засметало тек када није добио функцију еквивалентну својим жељама то је већ питање за њега.
@ Перла

Госпођо драга одлазак у цркву може али и не мора превише да говори о некоме ван цркве. Глишић јесте радио у општини Раковица и у фирми Рудо, примљен по партијској линији као " заслужни " петооктобарски кадар тада у Коштуничином ДСС који се да зло буде горе при томе петљао и око Отпора.
Препоруке:
28
17
31 субота, 15 август 2015 22:42
Jaroslav
Ne mogu da vam opišem koliko mi se gade DVERi. Sukob... ajte molim vas u pitanju je glupost a Aleksandar Vučić je pametan. NIsam uvek za pobedinke ali ideologije nema u stranci koja se deli na efemernim i nebitnim pitanjima. U šta verujete? U ništa u EGO. Doviđenja.... zbogom NIkad više... Šansa... ima li ste je .. jedamput, nikad više.... ima i drugih zanimanja osim politike. Možete dragi Dverjani da otvorite SZR ili da se učlanite u SNS... zaita nama treba neko čist. Kavo bre deljenje. Oko čega oko para? Oko ženske, oko Ega? JAdno bedno i na kraju sasvim logičan kraj srpstava. Srbsa ima ne
35ooo manje gosišjne nego 70000 manje gosišnje od 2016. a imaćemo 1000 migranata DNEVNO koji dolaze i OSTAJU jer Nemačka neće da ih primi.
Препоруке:
24
31
32 субота, 15 август 2015 22:47
небитан
Нећу да улазим у њихове сукбое јер политички сукоби су рак-рана политичке сцене у Србији откад та сцена постоји и то није ништа ново. Ново је то да постоји све већи расцеп између стварних жеља народа и фактичког стања. Кад би се Срби искрено питали, бар 40-50% њих би гласало за некога ко је против ЕУ а за јачу сарадњу са Русијом и осталим слободним земљама, а тих 40-50% гласача нити сада има, нити ће, по свему судећи, и убудуће имати једног јединог посланика у парламенту.
Препоруке:
34
3
33 субота, 15 август 2015 23:02
Брундало
Можда препотентно и безобразно, зато се извињавам, нажалост судбину Двери предвидео сам у време предизборне камање у тексту "Затворене Двери". Наиаме, када су Двери кренуле у предизборну кампању, полетео сам и покушао да пмогнем, полетео сам као да сам двадесетогодишњак, а не трипута старији.У месту у коме живим помогао сам да нађемо просторије, основали смо Одбор Двери (одбио сам било какву функцију, односно да водим Обор, на оснивању Одбора дао сам Глишићу предлог Програма од 23 тачке и три предлога за назив партије).Затим долазе нажалост, због неискуства глупости, називају се ГГ партија, Одмах сам се супроставио (види наведени текст).Шта значи Група грађана.Знао сам њихова међусобна трвења. Нажалост после избора су се тако да кажем војвођанске Двери одвојиле и назвли су се (поново глупост)Трећа Србија. Зар немамо и превише подела.Поново сам се огласио текстом и директно Паровићу. Недавно се разбила и Трећа Србија, које сматрам добрим због одласка једног препотентног и надобудног Ђ.
Препоруке:
22
3
34 субота, 15 август 2015 23:07
Nenad
Treba se okaniti i Dveri i DSS-a i SRS-a. Idealno je da i jedni i drugi i treci dodju ispod 1% jer jedino to otvara realnu sansu nekoj novoj opciji. Te tri stranke nemaju ama bas nikakvu sansu da dodju do bilo kakve vlasti u bilo kakvom scenariju i to treba sto pre shvatiti i prestati trositi energiju na bilo koju od njih. Bespotrebno je i uzaludno ulaziti u detalje i objasnjavanje zasto te tri stranke nemaju buducnost, iole politicki pismenom coveku je to jasno, nas Srbe u sadasnjoj situaciji ne spasava neciji prelazak cenzusa nego temeljite i duboke promene do kojih nece doci uz pomoc tih stranaka. Ne znam kako ce do promena doci ali znam da nece doci uz njih. Nekad je dobro znati barem ono sto nije, jer povecava verovatnocu da se dodje do zeljenog ishoda.
Препоруке:
23
21
35 субота, 15 август 2015 23:09
Мићко
Мени се Глишић иначе допада, али сам овде на Бошковој страни. Дверјани кажу да је 90% делегата гласало за статут. Ваљда је то нешто што би требало уважити? А и, како неко рече, ово сплеткарење по окупаторски медијима, то исто није лепо.
Препоруке:
29
19
36 субота, 15 август 2015 23:33
Бели Орао
""чачанска школа.
Сви Чачани су ужичка школа, али мала.
Препоруке:
23
4
37 недеља, 16 август 2015 00:05
Sa Dveri je pala zavesa
Bio sam na prvom predstavljanju časopisa Dveri na Filološkom fakultetu. Mala slušaonica, malo rukah, ali velika snaga. Ideje. Načela. Ljudi. Onda se stvar razgranala. Sabor srpske omladine na Univerzitetu. Prvi posle 1944. (Taj događaj kasnije volšebno, sramno stidljivo, nestaje sa spiska aktivnosti Pokreta). Počela su predavanja, tribine. Istinska alternativa. "Srpska sabornost u različitosti profesija". I taj slogan volšebno nestaje. Nije IN. Nastaju bledunjave, glupave političke poruke. Kreće "sazrevanje". Cinculiranje. Profanacija ideja. Pristajanje da se za šačicu medijskog prostora čitava stvar percipira kao "antigej" i "antiEU". Postaju megafon dijaspore. Verovao sam, ne kao Vuk i Šešelj. Ali avaj! Populizam,jad. Uzalud Catena mundi, uzalud Viktor Novak, sve uzalud. Sve je to šminka. I dobar pokazatelj da se sa strankama tikve ne sade. Dveri su kod mnogih imali kredit. Posle ove svinjarije, jedino će sami sebe glasati. Tuga, beda, sramota. Fuj!
Препоруке:
33
7
38 недеља, 16 август 2015 00:11
Kazagrande
Brundalo, pošto si vidovdanski autor, jesi li nešto 2012. godine predvideo i o Vidovdanu?
Препоруке:
14
1
39 недеља, 16 август 2015 00:21
Драгослав Симић
УДБачен-избачен. Идемо даље.
Препоруке:
11
11
40 недеља, 16 август 2015 00:39
Сарајлија
Српска посла. Но, можда је ово прилика да се мало продрма опоѕиција изнутра и да коначно направи идеју која може да окупи људе. Рецимо, ако се већ противе ЕУ (мислим на ДСС и Двери)неки форсирају неки СУС (српски универзални стандард) који би био пандан европским стандардмима. Да кажу да ми треба да подижемо квалитет производа, услуга итд. и да у неким стварима желимо да претекнемо ЕУ, а у неким другим да доносимо самостална решења која одговарају нашим условима. Да се угледају на кинеску или сингапурску меритократију, као модел који би се прилагодио нашим условима. ДСС треба да се огради од своје прошлости..посебно улоге у срамној пост-октобарској Србији.
Препоруке:
11
8
41 недеља, 16 август 2015 01:21
Deprimirani srpski rodoljub
Lepo ja kazem tj pisem u komentarima na NSPM vec skoro dve godine da smo promasen narod, da samo bagra, rulja dostojna prezira.Nema vise nade za ovu rupcagu od drzave i ovaj promaseni narod.PLJUC...osusise mi se vise usta od pljuckanja.Osecam iskonsko gadjenje prema mom srpskom narodu i njegovoj nesposobnosti da se ujedini i slozi.Biti rodjen kao Srbin...heh...kakav hendikep na samom pocetku zivota.
Препоруке:
13
13
42 недеља, 16 август 2015 02:06
Causa Spectandum
Nakupih se podosta minusa, a Boga mi i banova, kada rekoh da su Dveri najobicnija gomila klovnova.


Boze Svemoguci - ucini da ne budem uvek u pravu.
Препоруке:
12
9
43 недеља, 16 август 2015 02:17
Zdravko Gligic
Srbija puna trojanskih kobila.

http://www.nspm.rs/hronika/dveri-vladan-glisic-vise-ne-govori-u-ime-pokreta.html
Препоруке:
10
5
44 недеља, 16 август 2015 04:07
Е свака вам част..
до скоро политичко светло на крају тунела које ми замрачисте а са тиме ми је извршена политичка кастрација стога по природи ствари постајем политички апстинент,браво!!!!!
Препоруке:
9
4
45 недеља, 16 август 2015 05:08
DrazaLegenda
Dzaba KRECITE !!!!
Sve patrijote-kvazi-intelektualci - BOLESNI EGO MANIJACI !!!
I posle Djindjica - Djindjic !!!!
Neko je ovde prokomentarisao da se samo Djiki bunio u svojoj stranci !???
Koja GLUPOST !!! Djiki se bunio dok NIJE postao "kalif mesto kalifa" ,oterao SVE osnivace stranke i dok nije postavio SVOJE poslusnike !!!
DOS i post DOS -sve ista BANDA - svi bi hteli da budu mali Titici i Slobici !!!!
Nece da MOZE -svi ste JADNI !!!
Препоруке:
19
8
46 недеља, 16 август 2015 09:16
nenad
raspada se tajkunska opozcija. Vucic je pobednik
Препоруке:
8
20
47 недеља, 16 август 2015 09:53
Milosav
Sa jedne strane imamo udružene SNS, SPS, JS, NVO, CESID, DOS, Krkobabić... sa druge strane imamo NIŠTA. Dok vlada sa lakoćom gasi lokalne medije, koje potom kupuju ljudi bliski vlasti, najčešće parama dobijenim kroz "projekte" za razvoj medija, sa druge strane tišina. Dok vlast, navodnim napadima, promoviše DS kao jedinu opozicionu stranku, druga strana se bavi sobom. Srbiji treba novi početak. Udruženje građana, i leve i desne orijentacije, samo sa jednim zadatkom, zabrana javnog delovanja svih koji su do sada bili u ili pri vlasti, i novi izbori sa novim ljudima.
Препоруке:
14
2
48 недеља, 16 август 2015 10:22
ево шта Владан каже:
Нисам изашао из Двери.
Нисам напустио идеју Двери.
Представљам групу грађана Двери правно и идејно, групу грађана која је придобила 200 000 гласача за свој програм породичног друштва.
Тачно је да сам критиковао предлог газдинског статута странке Бошка Обрадовића и његових следбеника. Тај статут је предлог још увек нерегистроване странке СПД која покушава да узурпира име ДВЕРИ.
У том смислу радио сам оно што смо сви заједно радили предходних 15 година, критиковали смо квазилидерство и страначкопаразитски систем. Сада се то прогони у странци Бошка Обрадовића, али то нису Двери које смо стварали. То нигде у цивилизованом и демократском друштву није довољно да би неко био искључен из покрета који је стварао па тако није довољно ни за моје искључење.
Ја настављам да се борим за исте идеје за које смо се борили претходних 16 година. Позивам све који су до сада веровали у идеју Двери да се боре и даље за ту идеју. Да заврнемо рукаве па на посао, Србија чека да се пробудимо
С поштовањем,
Препоруке:
21
5
49 недеља, 16 август 2015 10:22
НС
Изгледа да опет нећете прећи цензус... У сваком случају, још једна победа за господара Вучка...
Препоруке:
19
7
50 недеља, 16 август 2015 11:12
SRSP
Samo raskol Srbe poništava.
Препоруке:
16
3
51 недеља, 16 август 2015 11:13
Milosav
Stranku odaju opštinski odbori. Oni, koji žele samo lični interes da ostvare, prave opštinske odbore "reda radi". Kada pogledate sastav tih odbora, čemer i jad. Ni kafu zajedno da pijete, kamo li ideje da delite. Kada su obilazili svoje odbore, da izbori nisu bili u pitanju?
Препоруке:
14
0
52 недеља, 16 август 2015 11:33
из Српске
Пропаст нашег народа. На свим пољима.
Препоруке:
9
3
53 недеља, 16 август 2015 11:35
Саша
Само се свађајте,док Вучко ликује.Мудри сте у вражју матер.
Препоруке:
23
2
54 недеља, 16 август 2015 11:40
Kazagrande
Od početka je sve išlo čudno. U Slobino doba Dveri bile tribina, pa se proglasili za "srpski sabor". Posle postali NGO, a pre par godina istupili na izborima objašnjavajući kako su pokret i nikad neće biti kao sve ostale stranke. Govorili da su svi članovi starešinstva jednaki, kao braća. Malobrojni, koji poznaju način funkcionisanja političkog sistema upozoravali da naš politički sistem ne poznaje pokret, već samo stranke i koalicije. (Na žalost) tek Šešelj otkrio da Dveri u nisu ni pokret, ni stranka već grupa građana. Da li su Dveri sada stranka? Pojma nemam, jer državna uprava dan danas daje izvod iz registra stranaka za 2013. godinu: http://www.arhiva.drzavnauprava.gov.rs/article.php?id=784
Međutim, nakon godina i godina ubeđivanjada su u starešinstvu svi jednaki i kao braća, da sve rade i odlučuju zajednički, odjednom Boško "jednakiji od drugih". Samo Glišić se bunio i najuren je u "polrodičnu šetnju" van Dveri.
Mnogo mi liči na Orvelovu životinjsku farmu. A vama?
Препоруке:
19
4
55 недеља, 16 август 2015 12:11
Zgrožen zgađen
I pored svih mana, behu bolji od drugih. Sad su gori od najgorih. Gade mi se. Sa ili bez koalicija, imaju sigurnih 15 glasova manje, to znam sigurno (pa tako familija po familija manje, i mogu komotno u septičku jamu srpske politike, gde i spadaju). Nije Vladan prvi. Gde im je Mila Alečković? Mašu Jasminom Vujić, verovatno je obmanjuju i šlihtaju joj se, ali ni to neće zadugo. Pametna je ona žena. Bili su kod svemoćnoga na kanabetu, dogovorili podelu rada...E, to je verovatno patriotizam. Politički instrumentalizuju veru, lupetaju o slozi KOJE NEMA...U dva ciklusa glasao sam za njih, ali posle ovog ambicioznog sunovrata u pomenutu jamu, GADE MI SE. Boško se uneredio na sve što je ikada napisao.
Otkad im se privideo cenzus,
Препоруке:
12
9
56 недеља, 16 август 2015 13:11
у пролазу
Бошка лично не познајем, не знам шта се дешава у Дверима... били су ми симпатични!

Оно што поуздано знам када сам купио једну од његових књига је да је на насловној страни Србија приказана без Космета.
У два наврата сам писао Дверима у Чачку и, гле чуда, остао без одговора. Надам се да се овде само ради о ''техничком пропусту''...
Препоруке:
10
11
57 недеља, 16 август 2015 13:25
Drago - komunista
Beli orao@ Vidi se da si dobro naucio propagandu na casovima u Minhenskoj skoli.
Препоруке:
2
7
58 недеља, 16 август 2015 13:58
Божо Бјелак, Видовдан, 14 април 2012
Након појаве једног Покрета, сматрао сам да су се оствариле неке моје предпоставке, а зашто и не признати, велике жеље. Међутим, Покрет се претвори у ГГ, умјесто да је основана снажна партија (под називом нпр. „Двери темељ Србије“, или „Двери храброст Србије“, или „Двери исходиште Србије“, или чак по неком мјесту или објекту гдје су се први пут састали), са програмом који макар у једном његовом дијелу не би био исти као програми многих партија, којих има више стотина.
Ти паметни, или како себе називају лидерима ништа ново нису унијели у методама рада и дјеловања, посебно у предизборној кампањи. Мисле да се власт добија на тацни, да ће анонимни кандидат за предсједника постати предсједник (рекао је да ће бити "нетипични кандидат", јер ће део његовог наступа бити "делегитимизација председничких избора").
Препоруке:
10
3
59 недеља, 16 август 2015 14:11
Баштован
Шта се дешава са искреним Патриотама међу Коментаторима.Када је у питању третман опозиције ваљда су прави Коментатори већ одавно постали имуни на добро припремљене акције власти да се Патриотски блок (ПБ) тотално медијски игнорише,или скандализује или омаловажава или пласирају лажне информације или кадровски разбија, а све у оквиру припрема за ново учвршћење власти.ПБ ма какав да је,много је јачи него што мислите, а изгледа да га много више уважавају поробитељи Србије оличени у сумасишавшем АВ,у агенцијама за лажни рејтинг политичара и странака и фалш наручена истраживања јавног мнења, аналитичари при страним амбасадама,хрватско-шиптарско-арапски лобији, невладине антисрпске организације,сви ноторни србомрзитељи и слични.Посао тих агената је да нас збуне и заваде и у њихову замку је већина Коментатора и упала.Мало више вере господо,а мање празних речи.
ПБ је светло у тунелу , а да ли ће осветлити целу Србију зависи и од нас самих.
Препоруке:
10
8
60 недеља, 16 август 2015 14:44
Kazagrande
Šta očekivati od komentatora, kad se političari PB svađaju i isteruju jedni druge?
Препоруке:
6
1
61 недеља, 16 август 2015 15:02
Шумадија и брда
Колико се само одједном (за дивно чудо) лудачких и фанатичних коментара контра Двери овде намножило, да се човек просто запита где су сви ти људи већ годинама на улицима, бирачким местима или у самој борби против Тадић-Вучићевог окупаторског режима. Нема их, нити су икада били са нама, већ ботовски ударају, сада, већ са најмање три стране. Једна су напредњачки ботови, друга су бивши ДСС-овци које је Санда као слуге СНС најурила, а трећи су увек и на све спремни мутни радикали. И све ове три групације имају повода да овде лају и уносе смутњу, маштајући о извршавању задатка у корист господара и коску коју ће да добију као награду. Глишић је изнео проблеме покрета непријатељским и окупационим медијима, што је по мом схватању тежак и неопростив прекршај! Таквим понашањем нанео је озбиљан ударац родољубивој опозицији, а поверавањем непријатељу, доказао своју незрелост, наивност и глупост. Ко не зна да држи језик за зубима, тај не може да буде поуздан и квалитетан сарадник. Путуј игумане!
Препоруке:
16
9
62 недеља, 16 август 2015 15:03
boban
Vucic je pobedio,SNS maloumnici napravite proslavu.Pozovite obavezno Dinkica I Jelenu Trivan.Srbi ce 100% sigurno izgubiti drzavu.Sigurno da mi nije lako, ali moram da vam kazem istinu.
Jedini spas bi bio da se raspuste sve partije I da neko kao nas pukovnik uvede diktaturu.Diktaturu postenih I casnih Srba nad ostalim stetocinama.
Препоруке:
7
7
63 недеља, 16 август 2015 15:31
Рајко
Све чешће, у различитим медијима, наилазим на вести које као да су преписане из њуз.нет-а (http://www.njuz.net/). Например ова за "Двери".
Препоруке:
4
2
64 недеља, 16 август 2015 16:18
Zgrožen zgađen
@Шумадија и брда

Подела коментатора критичара вам није баш најсрећнија. Заборавили сте и оне који су за Двери гласали кад год су могли, али нису овце да то и понове. Мене, на пример, не занима никакво патриотско блокирање Србије. Двери су биле мој избор ЗАТО ШТО НИСУ БИЛЕ СТРАНКА. Сада, кад су то коначно и постале, неће имати мој глас. Никада више. Били су другачији и зато што се нису свађали. Удаљавање од какве-такве идеологије зарад додворавања народу могао сам да разумем. Али нећу разумети подцензусно обарање ногу и лактова. То је гнусно. И Бошко, и Владан. За свађу је потребно двоје. Баш ме брига ко је у праву, једини пристојан политички покрет у Србији је пропао.
Двери-свађа, ДСС-свађа, Трећа Србија-свађа. Да сте иоле озбиљни, то се не би дешавало.

Да не говоримо о томе да су "Шумадија и брда" (не мислим на вас, него на дверјанско "језгро") једва дочекали да из Двери оде један Андреј Фајгељ, који би, бојим се, могао да баци у засенак сујетне оце осниваче. Јадно је све ово.
Препоруке:
9
10
65 недеља, 16 август 2015 16:47
Jagodinac
Meni je ovaj Glišić oduvek bio sumnjiv,prvo kako to se on bori protiv režima a radi kao javni pravobranilac u ne znam kojoj beše beogradskoj opštini,kako je on to dobio posao kada se zna da se u državnu službu ulazi preko debele političke veze,pa priča neke priče kao on je protiv partijskog zapošljavanja a zna se da je kao kadar DSSa upao na posao javnog praovobranioca itd.To da je pametan i elokventan je neosporno meni lično Boško Obradović uliva veće poverenje.
Препоруке:
7
11
66 недеља, 16 август 2015 19:15
...
За свађу је потребно двоје. Баш ме брига ко је у праву, једини пристојан политички покрет у Србији је пропао. Двери-свађа, ДСС-свађа, Трећа Србија-свађа. Да сте иоле озбиљни, то се не би дешавало.
Препоруке:
4
2
67 недеља, 16 август 2015 19:28
Umpalumpa
Upadljivo je veliko razočarenje u Dveri posle izbacivanja Glišića. Druga je stvar je li to opravdano. Međutim, vređanjem Bopkovih neistomišljenika i pripisivanjem botovanja problem neće biti rešen. Naprotiv.
Avaj.
Želim mnogo uspeha i sreće Dverima na čelu s Boškom, ovog puta bez Gliše.
Препоруке:
7
5
68 недеља, 16 август 2015 21:04
moler
Bole, hvala ti za sve sto si uradio za svog prijatelja Vladana i sto si sa Cicom zajedno bio na liturgijama, a sada mu ne das ni u istoj strancici da budete.
Препоруке:
5
3
69 недеља, 16 август 2015 21:06
Шумадија и брда
@Zgrožen zgađen: У реду. Повероваћу у Вашу добронамерност и искрену разочараност. Али, не треба да судите престрого, иако разумем вашу кивност. Идеја је битна, а не људи. Шта нама вреди да будемо разочарани и да тражимо труње у туђем оку, гложимо се и депримирамо, ако нам Вучић и целокупна еурофиличарска братија угасе нашу Србију? Ја нисам активиста, нити члан покрета (некада сам од 1992. био члан ДСС), већ очајнички желим да чујем српски глас у некадашњој српској скупштини. Глишић није поступио паметно. Ако су Двери већ морале да се региструју као странка (претходних година хрпа коментатора им је замерала што нису партија, већ покрет. Сада се прича окренула!), требао је своје незадовољство да решава унутар Двери, а не да тороче по окупационим и антисрпским медијима! Сви проблеми морају да остану унутар куће! Ако наставимо да се гложимо и забављамо еуфашисте - зло чинимо!
Што се тиче Фајгеља, веома га поштујем и сматрам да је његова жртва у Новом Саду била сврсисходна. Биће боље!
Препоруке:
2
2
70 недеља, 16 август 2015 21:09
Шумадија и брда
@Zgrožen zgađen: У реду. Повероваћу у Вашу добронамерност и искрену разочараност. Али, не треба да судите престрого, иако разумем вашу кивност. Идеја је битна, а не људи. Шта нама вреди да будемо разочарани и да тражимо труње у туђем оку, гложимо се и депримирамо, ако нам Вучић и целокупна еурофиличарска братија угасе нашу Србију? Ја нисам активиста, нити члан покрета (некада сам од 1992. био члан ДСС), већ очајнички желим да чујем српски глас у некадашњој српској скупштини. Глишић није поступио паметно. Ако су Двери већ морале да се региструју као странка (претходних година хрпа коментатора им је замерала што нису партија, већ покрет. Сада се прича окренула!), требао је своје незадовољство да решава унутар Двери, а не да тороче по окупационим и антисрпским медијима! Сви проблеми морају да остану унутар куће! Ако наставимо да се гложимо и забављамо еуфашисте - зло чинимо!
Што се тиче Фајгеља, веома га поштујем и сматрам да је његова жртва у Новом Саду била сврсисходна. Биће боље!
Препоруке:
3
4
71 недеља, 16 август 2015 21:45
Форевер Јанг
@Шумадија И БРДА
Глишић није поступио паметно.

По овој логици сви радикали који су окренули ћурак наопачке и пошли путем националне издаје су поступили паметно.
Ја тако не мислим. Ићи за вођом без критичког мишљења је глупо. Због тога смо и у чабру. Ишли смо као овце за Титом, Слобом, КОштуницом, Вучићем... Ми Срби се не понашамо као народ, већ као стадо. Довољно је да американци некоме окаче звоно око врата да бисмо га ми беспоговорно следили.
Глишић је показао да је политичар новог кова, способан да се бори за своју идеју и зато га треба ценити.
Препоруке:
5
3
72 недеља, 16 август 2015 21:58
Zgrožen zgađen
@Шумадија и брда

Ok, imate pravo. Tačno je da sam reagovao burno, baš kao i svaki put kad god su Dveri bile na 4,5%. Baš zato što miševi mutanti i ljigave lažovčine u Srbiji kolo vode, bilo kakve svađe u Dverima NIJE SMELO DA BUDE. Ni intimne, a kamoli javne. Idealizujem? A zašto da ne?!? Pa ti ljudi su jedini na političkoj sceni i nastupali kao idealisti. Kao glasač, čak propagator Dveri (aktivna politika me ne zanima, stoga sam i odbio ponudu da se priključim organizaciji u tzv. NGO fazi) zapravo pokušavam da izvadim brvno iz SVOG oka. E, sad, kad vidim kako se ponašaju i ležu na rudu režimskim krvožednicima (ne znam da li im podmazuje novčanike ili sujetu, nebitno je), razočaranje je realna opcija. Vama svaka čast i svako dobro.
Препоруке:
4
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер