Hrvatska nije kažnjena zbog počinjenih zločina i napada na zonu pod zaštitom UN, kao ni kasnije zbog neizvršavanja obaveza iz rezolucija Savjeta bezbjednosti.
Pa zar nije Rusija tada uložila rezoluciju Savetu bezbednosti UN da se kazni Hrvatska ("izvestilac" Rusije za SFRJ-Mr.Čurkin,predlagač Mr.Lavrov i pobudnik Mr.Kozirev)?
I zato je krivac Srbija!Nije uputila vojnu pomoć RSK-odnosno napala međunarodno priznatu NDH koju je Rusija među prvima priznala!?
Preporuke:
14
12
2
petak, 31 jul 2015 13:07
Sramota
RSK je velika sramota srpske politike, srpske vojske i uopšte srpstva.
Nakon RSK Srbi su kolektivno izgubili samopuzdanje a taj gubitak samopouzdanja je očigledan i danas jer samo zbog sjećanja na RSK srpska politika u Srpskoj nema kuraža da raspiše referendum o nezavisnosti Srpske, ma koliko govorila da su neki drugi razlozi, pravi razlog je pad samopouzdanja u svoje sposobnosti nakon katastrofe RSK.Nakon toga bombardovanje Srbije od strane NATO pakta, Kosovo i Metohija...Nije ni čudo da se izgubilo nacionalno samopuzdanje....
Preporuke:
23
13
3
petak, 31 jul 2015 13:19
?
Politički profitabilnije bilo je igranje na kartu svesrpskog ujedinjenja, pa čak i nakon što bi sami inicijatori ocjenjivali kako za ujedinjenje „još nije vrijeme“ ili da će se proglašenjem ujedinjenja dati povod međunarodnoj zajednici da „podrži hrvatske planove za napad na Krajinu“. Posebno je pitanje koliko su krajinski rukovodioci uopšte mogli da utiču na razvoj događaja s obzirom na (ne)samostalnost u donošenju ključnih odluka ili na pretpostavku da su i sami bili saučesnici u provođenju eventualnog scenarija žrtvovanja Srba zapadno od Une.
Iste dileme su i danas...
Preporuke:
12
7
4
petak, 31 jul 2015 13:24
Aleksa
Sve će doći na red,
ali u svoje vreme.
Srbima je sada glavna težnja oslobođenje i čvrsto povezivanje sa Rusijom.
Zadatak koji je na sebe uzeo Beograd ga je prerastao u vreme rasturanja Jugoslavije od strane Zapada.
"Sadržaj" Miloševića je pre svega komunistički,a komunistički i srpski u našim uslovima nije moglo da ide zajedno.
Inače,Beograd i Knin su prvo pustili niz vodu Srbe u tuđmanovim gradovima...
I od tada je krenulo to puštanje niz vodu iz Beograda.
Sad se radi na tome da se i sama Srbija pusti niz vodu.
Možemo mi da razgovaramo o predavanju sunarodnika pod neoustaški i druge noževe,
ali od toga trenutno nikakve veće koristi.
U svim razmatranjima koji se tiču Srba na terenima današnje NDH treba da se prvo uzme u obzir "tisućljetna" težnja "hrvatskog naroda",da pripitomi ili da se reši tog remetilaćkog šizmatičkog bizantinskog "nakota".
Politika Miloševića je samo poslednja u nizu, koja je vodila do uništenja naroda u SR Hrvatskoj.
Jedno su težnje, drugo su uslovi delovanja.
Preporuke:
18
65
5
petak, 31 jul 2015 13:26
boki okac
ukratko zato sto je u srbiji bila guca.
a sad malo poduze. secam se u srbiji nikom nije stalo do RSK.bilo je ljudi koji su na putu davali vode ljudima i hranu to je to. ja sam tog dana s porodicom krenuo na more u crnu goru. pojma nismo imali sta se dogadja . medijski mrak plus namerne dezinfomacije tipa krenuli smo na dubrovnik ili na osjek.
isli smo sa severa izbeglice su dolazile u talasima niko nije imao prave informacije prosli smo kroz gucu bila je puna
moje misljenje je da srbija je izdala RSK a Samim tim i sebe. Nemam nikakve sumlje da Milosevic nije dao zeleno svetlo. Kasnije je je izrucen i ubijen u hagu.Recimo on nije razumeo sta znaci biti faktor stabilnosti za zapad.
Preporuke:
26
74
6
petak, 31 jul 2015 13:35
boki okac
moram dodati srbija se tih dana branila u kninu. posle toga srbi su izgubili oko 30 % teritorija na kojima su ziveli vekovima i na kojima vise nikad nece ziveti rsk dobar deo bosne kosmet crna gora.
nemam sumlje da je Milosevic izdao Srbiju. Posle toga sledi 20 godina patnje koje jos traje. Prosto je neverovatno da cak i danas Srbi odbijaju bilo sta da iznesu osim mozda da se ljute sto hrvati slave oluju. ja da sam hrvat slavio bi je iz sveg glasa da se razumemo
Preporuke:
26
61
7
petak, 31 jul 2015 13:45
?
Iste dileme su i danas...
Nije niko iz neke mržnje kritičan prema Dodikovom referendumu već je kritičan zbog iste dileme...Kritičan ne znači biti i neprijateljski nastrojen, već kritičan može biti i neko ko je prijateljski nastrojen, poput prijatelja koji vidi da srljaš i kaže ti istinu u lice, a ti se ko naljutiš na njega i počenš ga mrziti što te ne podržava...
Preporuke:
6
5
8
petak, 31 jul 2015 13:49
Tomislav Filipovic Majstorovic
Znaci sami sebi ste nanijeli takve udare da ste praktički nestali
Preporuke:
11
15
9
petak, 31 jul 2015 13:58
Zagreb
Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god.Srbi nisu želeli da žive u državu Hrvatsku pa su posle pola godine 19 decembra 1991.god. stvorili Srpsku Krajinu .Rusija je priznala Hrvatsku kao državu 17 februara 1992.god.Kina je priznala Hrvatsku kao državu 27 aprila 1992.god. SAD su priznale Hrvatsku 7 aprila 1992.god.Nemačka ,Francuska,Britanija su priznale Hrvatsku kao državu 15 januara 1992.god. Hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god. pa na koji način je mogla Srbija da uzne pola teritorije države Hrvatske kad su Hrvatsku priznale sve velike sile i UN .Srbija nije mogla da uzima teritoriju od države Hrvatske koja je član UN i koju brane sve velike sile.
Preporuke:
31
7
10
petak, 31 jul 2015 14:00
?
Zapadni dio Srpske (Banjalučka Krajina) je teritorijalno u sličnom položaju kao i Kninska krajina, sa svih strana obučvaćen Hrvatskom i muslimansko-hrvatskom federacijom.Zato treba biti oprezan u političkom istrčavanju a posebno uzevši u obzir neprijateljski stav Zapada i NATO pakta koji je imao zločinačke smjelosti da izvrši zločin nad Srbima RSK, zločin bombardovanja Srbije i zločine u vezi sa Kosovom i Metohijom....
Preporuke:
14
6
11
petak, 31 jul 2015 14:20
Split
Srbi da ja vas pitam nešto.U Sandžaku žive većinom muslimani i zašto vi ne dozvoljavate da se Sandžak odvoji od Srbije.Na Kosovu žive većinom šiptari pa zašto ne dozvoljavate da se Kosovo odvoji od Srbije.U severnoj Vojvodini žive većinom mađari pa zašto ne dozvoljavate da se severna Vojvodina odvoji od Srbije.Kao što vi Srbi ne dozvoljavate da se deli Srbija isto tako ni mi Hrvati nismo dozvoljavali da se deli naša Hrvatska.Moja Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god. a Srpska Krajina je stvorena u državu Hrvatsku.Da vi Srbi niste želeli Veliku Srbiju nebi bilo ni Oluje.
Preporuke:
18
22
12
petak, 31 jul 2015 14:27
brzi
U 200 i kusur godina svoje državnosti i učestovanju u više od 10 ratova u to vreme srbi niste naučili ni osnovne lekcije ponašanja u vremenu i prostoru; svaki rat se završava za zelenim stolom a ne na ratištu. U tom segmentu, zelenog stola posle rata uvek ste bili, i još uvek jeste, veoma tanki. O ludostima radi kojih ste ulazili u neke ratove neču ni da gubim vreme i prostor ali moram da spomenem ove poslednje "prekodrinske" ratove. Teritorije i granice su podeljene još od doba rimskog carstva naovamo iz čega izlazi da je svaki rat na tim teritorijama samoubilačka misija. A jedino rešenje je ono koje su uradili turci u dogovoru sa Vatikanom oko muslimana u Bosni (široka narodna autonomija muslimana na katoličkoj teritoriji; završetak zelene transferzale). Prije ili kasnije moračete isto uraditi i vi dogovor sa Vatikanom oko uslova života srba zapadno od Drine. To je jedino rešenje za sve nevolje srba zapadno od Drine i u BiH i u Hrvatskoj.
Preporuke:
9
14
13
petak, 31 jul 2015 14:28
pametnom jasno
Čitav rat je i sproveden radi komadanja BiH, mada će svi reci da se radilo o građanskom ratu. Svakako jeste, ali takvoj karakterizaciji prethodila je agresija susjeda, prije svega Srbije. Sporazum u Gratzu to zorno ilustrira, a konačno ovo je bio jedini "građanski rat" gdje primirje - mirovni sporazum potpisuju i garantiraju predsjednici susjednih država?!?!
Preporuke:
8
16
14
petak, 31 jul 2015 15:15
Mirotvorci
Danas niko neće priznati istinu da je dr.Radovan Karadžić tada u Skupštini SRBiH (pred referendum)rekao jednu veliku istinu kada je upozoravao na katastrofalne posljedice koje će nastupiti ako se raspiše referendum.U tom govoru on je bio najveći prijatelj mira, najveći prijatelj samih muslimana, mnogo već prijatelj nego li će to bilo kada prije ili kasnije biti Alija Izetbegović.
Danas smo ponovo na istom, da su najveći prijatelji oni koji govore da treba biti oprezan i da ne treba srljati u nove referendume, samo da li će ostati neshvaćeni baš kao što i dr.Karadžić nije ostao shvaćen?
Preporuke:
5
8
15
petak, 31 jul 2015 16:10
Reddy
@Tomislav Filipovic Majstorovic
Pa, što se kriješ kao Tomislav kada ti je milije ime Miroslav uz to i fra pa da svi znamo da te prepoznamo kao ubicu, koljača i krvoloka koji je otperjao tamo gde mu je i mesto.
Preporuke:
12
10
16
petak, 31 jul 2015 16:18
Reddy
Srpska Krajina je padala dok su se Beograđani uz eis cafè sladili i hladili po kafićima. A Sloba jedva i da je znao, malo vremena pre toga, gde se tačno nalazi Knin i ko u njemu živi. Pri promenjenim okolnostima to je Beograd i danas, nažalost!
Preporuke:
13
18
17
petak, 31 jul 2015 17:31
Boško
Tekst je pravi šlagvort za komentare (i botovsko glasanje) da se vidi da "miloševićevci" duvaju u istu tikvu sa "splićanima" i "zagrebčanima", što nije ni čudo jer je Milošević menjao Srbe iz Krajine za naftu za auto trke sina Marka, lažući da je "našao" naftu u Stigu.
Do 1992 godine Milošević je imao 2.5 godine od kada je na 14 kongresu SKJ rekao slovencima koji su napustili kongres da mogu da se odcepe od Jugoslavije da se pripremi za buduće događaje jer su istu pretnju ponovili hrvatska, makedonija i bih. (ustaše, turci i bugari)
Umesto toga on je izvodio tenkove na ulice Beograda da gaze Srpski narod koji je bio protiv antiSrpskog komunizma i komunističkih profitera.
Umesto da se Srpski narod prvi "odcepio" od antiSrpske komunističke Jugoslavije, doživeo je da ostane talac poludelih komunista, a sada povampireni komunisti po Srbiji drže lekcije o svom antiSrpskom delovanju kao "herojstvu"
Preporuke:
7
22
18
petak, 31 jul 2015 17:37
@Split
Kao što vi Srbi ne dozvoljavate da se deli Srbija isto tako ni mi Hrvati nismo dozvoljavali da se deli naša Hrvatska.
Ali za razliku od vas mi smo dozvolili kakvu takvu autonomiju i Kosovu i višenacionalnoj Vojvodini. A vi ste nasiljem reagovali na sam pomen (tek kulturne) autonomije naroda koji je u ustavu Hrvatske naveden kao konstitutivan. To, znate, znači da je Hrvatska bila država i Hrvatskog i Srpskog naroda pa je red bio da se i Srbi nešto pitaju. Niko nije hteo da Knin postane deo Srbije ali nije se moglo dozvoliti da konstitutivni narod postane obična manjina potezom pera. Naročito ne narod koji je preživeo ono što se dešavalo u dva svetska rata. Neka garancija da se genocid neće ponoviti morala je postojati, Ako ne konstitutivnost onda autonomija. Niste hteli nijedno i ustanak je bio neminovan. A vi se zanosite i dalje izmišljotinama o "agresiji" i "velikoj Srbiji", za rat ste krivi vi i vaše gazde i to nikakav izgovor neće promeniti
Preporuke:
17
3
19
petak, 31 jul 2015 17:45
perkins
@split
lipi nas mandrilo tvoja pitanja su toliko plitka da nitko ne uzima truda za odgovor,eto ja cu kratko,ali slatko;losi daci su vecinom teski ponavljaci,posto je PONAVLJANJE majka znanje idemo da utvrdimo gradivo,za sve koji si naveo vredi jedno pravilo,oni imaju status NARODNOSTI[nacionalna manjina] te po vazecem ustavu SFRJ NEMAJU pravo na samoopredelenje i OTCEPLJENE,to pravo je dato NARODIMA,posto ste vi rvati svoje samoopredelenje temeljili na tom ustavu SFRJ sta on kaze;Član 1.
Socijalistička Republika Hrvatska je nacionalna država hrvatskog naroda, država srpskog naroda u Hrvatskoj
ako vi imate pravo kao KONSTRUKTIVN narod za samoopredelenje tako to pravo imaju i Srbi u "lijepoj vasoj"da se fd hrvatska 1944 ne bi SRBIMA dala POLITICKU i TERITORIJALNU AUTONOMIJU na koji imaju potpuno pravo radi svoje MASOVNE ANTIfasisticke uloge i stradanja koje su doziveli od rvackih fasistickih krugova ponudice im[kukavicije jaje]da skupa sa hrvatima dele suverenitet
Preporuke:
10
4
20
petak, 31 jul 2015 17:47
perkins
@split
kako su ti Srbi naivno stradali od komsija,pardon SUSIJEDA,sa istom takvom NAIVNOSCU ce prihvatiti predlog od hrvatskih DRUGOVA,ostalo je istorija,vi NE MOZETE u USTAVNO-PRAVNIM normama UZIMATI ono sto vam odgovara,a ono sto nije u vasu korist ODBACITI,vi ste i u PRVU i DRUGU drzavnu zajednicu sa SRBIMA usli preko njihovih leda-citaj GLAVA,tako da je SVAKA diskusija o nekoj VELIKOJ Srbiji vasa OMILJENA tema da PREKRIJETE SVOJ put do stvaranja rvacke drzave,nego lipi nas mandrilo nemoj se idit, popi dvi bevande,klobuk na glavu i aj lovit rake znas koje!
Preporuke:
8
3
21
petak, 31 jul 2015 17:51
Pravda
Reddy ,Boško , Srbija nije mogla da od države Hrvatske uzima njenu teritoriju.Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god. i odmah su je priznali sve velike sile sveta i UN 22 maja 1992.god. oa odgovori ti meni Boško da si ti bio Presednik srbije na koji bi ti način uzeo pola teritorije države Hrvatske koja je bila član UN i koju su priznale Rusija,Kina,SAD,Britanija,Francuska,Nemačka.Srbija nije mogla da uzima pola teritorije države Hrvatske .
Preporuke:
14
6
22
petak, 31 jul 2015 18:29
goran
Postoji i ratni dnevnik Dušana Glavaša "Naša
Krajina", koji opisuje događaje tokom "Oluje",
ali i za vreme celog rata u RSK i Hrvatskoj.
Preporuke:
1
0
23
petak, 31 jul 2015 18:34
Boško
Pravda Reddy ,Boško , Srbija nije mogla da od države Hrvatske uzima njenu teritoriju.Hrvatska je postala država 25 juna 1991.godKlasična komunistička posledica višedecijskog ispiranja mozga "avojevskim granicama" koje su "administrativne" a postale su "državne"Jedino što su neonacističke "države" koje su se odcepile od jugoslavije zadržale to su upravo komunističke avojevske granice donete od komunista te su ustaše, turci, šiptari i bugari dobili države koje nikad nisu postojale.Milošević nije bio Srbin nego internacionalista kao i njegova supruga (Mira) koja je u najveće vreme ubijanja i proterivanja Srba sa "cvetom u kosi ko naduvan hipik" promovisala "bratstvo i jedinstvo".Jugoslavija je kao komunistička diktatura prestala da postoji na 14 sednici SKJ te su sve njene odluke postale ništavne pa i one od "granicama" između "država" koje su na prevaru napravili antiSrpski komunisti na čelu sa hrvatskim banditom Titom..
Preporuke:
9
11
24
petak, 31 jul 2015 19:23
fristajlo-http://nsss.rs/
Split
Srbi da ja vas pitam nešto.
Evo, Hrvat, da ti ja odgovorim.
Postoji nešto što se zove-konstituivni narod, i nešto što je- manjina.
Sad se ti obavesti o tome šta to znači, da te ja ne edukujem, i da ne bude da sam te nešto slagao; nađi neke pravne tekstove- biće ti jasnije- zašto Srbi ne daju Sandžak, Kosmet i Vojvodinu, i zašto Hrvatska nikad neće imati pravo na RSK.
Lukavo si postavio problem, ali- nedovoljno lukavo.
Nismo svi veverice.
Preporuke:
13
3
25
petak, 31 jul 2015 23:59
DŠ
Već sam dosadan, ali do kada ćemo trpjeti dvostruke aršine?
Ako je "Republika Kosovo", a jest, onda je i "Republika Srpska Krajina".
Preporuke:
0
2
26
subota, 01 avgust 2015 08:00
SR JUGOSLAVIJA
Kaže izvesni Boki Okac da je Milošević izdao Krajinu, da se Srbija branila u Kninu, a on u to vreme dok su izbeglice po putu žedne i gladne krenuo na more u CG. E bravo Boki. Trebao si da okreneš u Hrvatsku! Lepše su plaže i čistije more!
Preporuke:
2
0
27
subota, 01 avgust 2015 23:35
DŠ
Nisi odgovorio kako bi ti skrojio granice srpske države koju bi odvojio od Hrvatske?
Što bi napravio s hrvatskim Srbima izvan granica te osamostaljene srpske države i što bi napravio s drugim narodima i narodnostima u toj državi?
Primjerice, Hrvatima na srpskim područjima spremnima za odvajanje od SR Hrvatske, Hrvatima koji bi bili protiv odvajanja Srba?
---
Evo, Hrvat, da ti ja odgovorim.
Postoji nešto što se zove-konstituivni narod, i nešto što je- manjina.
Sad se ti obavesti o tome šta to znači, da te ja ne edukujem, i da ne bude da sam te nešto slagao; nađi neke pravne tekstove- biće ti jasnije- zašto Srbi ne daju Sandžak, Kosmet i Vojvodinu, i zašto Hrvatska nikad neće imati pravo na RSK.
Lukavo si postavio problem, ali- nedovoljno lukavo.
Nismo svi veverice.
Pa zar nije Rusija tada uložila rezoluciju Savetu bezbednosti UN da se kazni Hrvatska ("izvestilac" Rusije za SFRJ-Mr.Čurkin,predlagač Mr.Lavrov i pobudnik Mr.Kozirev)?
I zato je krivac Srbija!Nije uputila vojnu pomoć RSK-odnosno napala međunarodno priznatu NDH koju je Rusija među prvima priznala!?
Nakon RSK Srbi su kolektivno izgubili samopuzdanje a taj gubitak samopouzdanja je očigledan i danas jer samo zbog sjećanja na RSK srpska politika u Srpskoj nema kuraža da raspiše referendum o nezavisnosti Srpske, ma koliko govorila da su neki drugi razlozi, pravi razlog je pad samopouzdanja u svoje sposobnosti nakon katastrofe RSK.Nakon toga bombardovanje Srbije od strane NATO pakta, Kosovo i Metohija...Nije ni čudo da se izgubilo nacionalno samopuzdanje....
Iste dileme su i danas...
ali u svoje vreme.
Srbima je sada glavna težnja oslobođenje i čvrsto povezivanje sa Rusijom.
Zadatak koji je na sebe uzeo Beograd ga je prerastao u vreme rasturanja Jugoslavije od strane Zapada.
"Sadržaj" Miloševića je pre svega komunistički,a komunistički i srpski u našim uslovima nije moglo da ide zajedno.
Inače,Beograd i Knin su prvo pustili niz vodu Srbe u tuđmanovim gradovima...
I od tada je krenulo to puštanje niz vodu iz Beograda.
Sad se radi na tome da se i sama Srbija pusti niz vodu.
Možemo mi da razgovaramo o predavanju sunarodnika pod neoustaški i druge noževe,
ali od toga trenutno nikakve veće koristi.
U svim razmatranjima koji se tiču Srba na terenima današnje NDH treba da se prvo uzme u obzir "tisućljetna" težnja "hrvatskog naroda",da pripitomi ili da se reši tog remetilaćkog šizmatičkog bizantinskog "nakota".
Politika Miloševića je samo poslednja u nizu, koja je vodila do uništenja naroda u SR Hrvatskoj.
Jedno su težnje, drugo su uslovi delovanja.
a sad malo poduze. secam se u srbiji nikom nije stalo do RSK.bilo je ljudi koji su na putu davali vode ljudima i hranu to je to. ja sam tog dana s porodicom krenuo na more u crnu goru. pojma nismo imali sta se dogadja . medijski mrak plus namerne dezinfomacije tipa krenuli smo na dubrovnik ili na osjek.
isli smo sa severa izbeglice su dolazile u talasima niko nije imao prave informacije prosli smo kroz gucu bila je puna
moje misljenje je da srbija je izdala RSK a Samim tim i sebe. Nemam nikakve sumlje da Milosevic nije dao zeleno svetlo. Kasnije je je izrucen i ubijen u hagu.Recimo on nije razumeo sta znaci biti faktor stabilnosti za zapad.
nemam sumlje da je Milosevic izdao Srbiju. Posle toga sledi 20 godina patnje koje jos traje. Prosto je neverovatno da cak i danas Srbi odbijaju bilo sta da iznesu osim mozda da se ljute sto hrvati slave oluju. ja da sam hrvat slavio bi je iz sveg glasa da se razumemo
Nije niko iz neke mržnje kritičan prema Dodikovom referendumu već je kritičan zbog iste dileme...Kritičan ne znači biti i neprijateljski nastrojen, već kritičan može biti i neko ko je prijateljski nastrojen, poput prijatelja koji vidi da srljaš i kaže ti istinu u lice, a ti se ko naljutiš na njega i počenš ga mrziti što te ne podržava...
Danas smo ponovo na istom, da su najveći prijatelji oni koji govore da treba biti oprezan i da ne treba srljati u nove referendume, samo da li će ostati neshvaćeni baš kao što i dr.Karadžić nije ostao shvaćen?
Pa, što se kriješ kao Tomislav kada ti je milije ime Miroslav uz to i fra pa da svi znamo da te prepoznamo kao ubicu, koljača i krvoloka koji je otperjao tamo gde mu je i mesto.
Do 1992 godine Milošević je imao 2.5 godine od kada je na 14 kongresu SKJ rekao slovencima koji su napustili kongres da mogu da se odcepe od Jugoslavije da se pripremi za buduće događaje jer su istu pretnju ponovili hrvatska, makedonija i bih. (ustaše, turci i bugari)
Umesto toga on je izvodio tenkove na ulice Beograda da gaze Srpski narod koji je bio protiv antiSrpskog komunizma i komunističkih profitera.
Umesto da se Srpski narod prvi "odcepio" od antiSrpske komunističke Jugoslavije, doživeo je da ostane talac poludelih komunista, a sada povampireni komunisti po Srbiji drže lekcije o svom antiSrpskom delovanju kao "herojstvu"
lipi nas mandrilo tvoja pitanja su toliko plitka da nitko ne uzima truda za odgovor,eto ja cu kratko,ali slatko;losi daci su vecinom teski ponavljaci,posto je PONAVLJANJE majka znanje idemo da utvrdimo gradivo,za sve koji si naveo vredi jedno pravilo,oni imaju status NARODNOSTI[nacionalna manjina] te po vazecem ustavu SFRJ NEMAJU pravo na samoopredelenje i OTCEPLJENE,to pravo je dato NARODIMA,posto ste vi rvati svoje samoopredelenje temeljili na tom ustavu SFRJ sta on kaze;Član 1.
Socijalistička Republika Hrvatska je nacionalna država hrvatskog naroda, država srpskog naroda u Hrvatskoj
ako vi imate pravo kao KONSTRUKTIVN narod za samoopredelenje tako to pravo imaju i Srbi u "lijepoj vasoj"da se fd hrvatska 1944 ne bi SRBIMA dala POLITICKU i TERITORIJALNU AUTONOMIJU na koji imaju potpuno pravo radi svoje MASOVNE ANTIfasisticke uloge i stradanja koje su doziveli od rvackih fasistickih krugova ponudice im[kukavicije jaje]da skupa sa hrvatima dele suverenitet
kako su ti Srbi naivno stradali od komsija,pardon SUSIJEDA,sa istom takvom NAIVNOSCU ce prihvatiti predlog od hrvatskih DRUGOVA,ostalo je istorija,vi NE MOZETE u USTAVNO-PRAVNIM normama UZIMATI ono sto vam odgovara,a ono sto nije u vasu korist ODBACITI,vi ste i u PRVU i DRUGU drzavnu zajednicu sa SRBIMA usli preko njihovih leda-citaj GLAVA,tako da je SVAKA diskusija o nekoj VELIKOJ Srbiji vasa OMILJENA tema da PREKRIJETE SVOJ put do stvaranja rvacke drzave,nego lipi nas mandrilo nemoj se idit, popi dvi bevande,klobuk na glavu i aj lovit rake znas koje!
Krajina", koji opisuje događaje tokom "Oluje",
ali i za vreme celog rata u RSK i Hrvatskoj.
Evo, Hrvat, da ti ja odgovorim.
Postoji nešto što se zove-konstituivni narod, i nešto što je- manjina.
Sad se ti obavesti o tome šta to znači, da te ja ne edukujem, i da ne bude da sam te nešto slagao; nađi neke pravne tekstove- biće ti jasnije- zašto Srbi ne daju Sandžak, Kosmet i Vojvodinu, i zašto Hrvatska nikad neće imati pravo na RSK.
Lukavo si postavio problem, ali- nedovoljno lukavo.
Nismo svi veverice.
Ako je "Republika Kosovo", a jest, onda je i "Republika Srpska Krajina".
Što bi napravio s hrvatskim Srbima izvan granica te osamostaljene srpske države i što bi napravio s drugim narodima i narodnostima u toj državi?
Primjerice, Hrvatima na srpskim područjima spremnima za odvajanje od SR Hrvatske, Hrvatima koji bi bili protiv odvajanja Srba?
---
Evo, Hrvat, da ti ja odgovorim.
Postoji nešto što se zove-konstituivni narod, i nešto što je- manjina.
Sad se ti obavesti o tome šta to znači, da te ja ne edukujem, i da ne bude da sam te nešto slagao; nađi neke pravne tekstove- biće ti jasnije- zašto Srbi ne daju Sandžak, Kosmet i Vojvodinu, i zašto Hrvatska nikad neće imati pravo na RSK.
Lukavo si postavio problem, ali- nedovoljno lukavo.
Nismo svi veverice.