Velika zahvalnost predsedniku Dodiću što je sve srpske dušmane iz svojih jazbina isterao na svetlost dana.
Preporuke:
94
15
2
subota, 25 jul 2015 14:10
SloBoda
je vazdan iz majke Rusije dolazila.
Slava Rusiji!
Preporuke:
97
14
3
subota, 25 jul 2015 14:33
Dr
Dodika za predsednika svih Srba!
Preporuke:
91
17
4
subota, 25 jul 2015 15:18
opa ucena...
...ili po mom ili referendum. A možda da mu ponude da protiv njega neće biti istraga :)
Nema afere sa privatizacijom a da na kraju istrage neće biti iniciali M.D.
A o totalnom odsustvu svesti gde živi ponajbolje svedoči svadba sinu Igoru - tako raskalašnu zabavu može prirediti samo autistični lider afričkoazijskog tipa. Na kraju će i završiti kao afrički diktatori koliko god ga vi branili.
Kad si imućan zahvali se Gospodu, a ne svakim svojim potezom gurati prst u oko narodu kao sa svadbom u Bakincima.
Mogao se Igor venčati i na Mauricijusu - podalje od javnosti. Neukusno je biti predsednik siromašnog naroda i taj narod ubeđivati da ste vi i vaš sin radišni i imućni, a narod len, zavidan i sujetan.
Da je kojim slučajem Vučićev brat napravio upola manju svadbu ovde biste svi penili od besa.
Preporuke:
35
86
5
subota, 25 jul 2015 15:22
idi dok si mlad
Cilj nacista je više nego očigledan.
Stabilizovati rezultate genocida u Krajini, predati sve zaboravu i pripremiti teren za dalje nadiranje hrvatskih zveri.
BEOGRAD - Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da je referendum o neustavnim i antisrpskim pravosudnim institucijama u BiH neminovan ako ne budu ispunjeni zahtjevi Republike Srpske i izrazio zahvalnost Rusiji koja je otvoreno podržala referendum.
Pa dobro druže ili ako Vam je draže gospodine Dodik, kakvi sada "crni uslovi" kada ste bili izričiti u obećanju da će referendum biti održan u prvoj sedici septembra i da je to gotova stvar i da Vas niko i ništa neće pokolebati u raspisivanju referenduma?Sada nakon nekoliko dana od tog 15.jula pominjete neke uslove da se referendum ne održi, pominjete neke rokove od 6 mjeseci, izgovori i izgovori da opet od referenduma ne bude ništa, kao što se dešavalo u više navrata i ranije.Zašto gospodine Dodik, zar Vam nije dovoljna podrška Rusije, je li to politički kukakvičluk ili šta je već, da kažete biće, pa poslije izgovori, izgovori i izgovori da ne bude?
Preporuke:
30
67
7
subota, 25 jul 2015 15:29
Referendum
Pa dobro druže ili ako Vam je draže gospodine Dodik, kakvi sada "crni uslovi" kada ste bili izričiti u obećanju da će referendum biti održan u prvoj sedici septembra i da je to gotova stvar i da Vas niko i ništa neće pokolebati u raspisivanju referenduma?Sada nakon nekoliko dana od tog 15.jula pominjete neke uslove da se referendum ne održi, pominjete neke rokove od 6 mjeseci, izgovori i izgovori da opet od referenduma ne bude ništa, kao što se dešavalo u više navrata i ranije.Zašto gospodine Dodik, zar Vam nije dovoljna podrška Rusije, je li to politički kukakvičluk ili šta je već, da kažete biće, pa poslije izgovori, izgovori i izgovori da ne bude?
Da li računate na to gospodine Dodik da ćete svojim ponavljanim lažnim obećanjima o referendumima izgubiti svaki politički kredibilitet, izgubiti svaku podršku naroda jer je to što radite LAŽ, laganje naroda, da će te zbog toga doživjeti potpuni politički poraz na izborima 2018.godine.
Preporuke:
29
66
8
subota, 25 jul 2015 15:37
opla
@Opa ucjena referendum danilo mustafa
Stan bre mustafa,oladi malo.
Referendum nego šta i mirna bosna i samostalna,do ujedinjenja,Srpska!
niko
Preporuke:
71
13
9
subota, 25 jul 2015 15:58
Referendum
Da li računate na to gospodine Dodik da ćete svojim ponavljanim lažnim obećanjima o referendumima izgubiti svaki politički kredibilitet, izgubiti svaku podršku naroda jer je to što radite LAŽ, laganje naroda, da će te zbog toga doživjeti potpuni politički poraz na izborima 2018.godine.
Čak i na ovom web sajtu NSPM na kome je dominantan ili u 99% prisutna populacija Vaših simpatizera u anketi u vezi Vašeg referenduma, imate samo 57,4% onih koji Vam upravo sada vjeruju da će te održati obećanje i raspisati isti.
Zašto toliko nepovjerenje u Vaše obaćenje u Vašu javno datu riječ?
Preporuke:
24
54
10
subota, 25 jul 2015 16:21
majstorica
Kako ga je Ivanić majstorski ispalio, kada je poručio: Obećavam da neću likovati kada od referenduma ništa ne bude! vrhunski potez
mile je ušao u žrvanj pa vi sada fantazirajte o ruskim kreditima koji će ga izvući... Kod Rusa postoji samo retorička pomoc, rublje ti na lijepe oči ne daju. - čitaj pod Cipras -
Preporuke:
22
72
11
subota, 25 jul 2015 16:30
Ukoliko ponovo slaže?
majstorica
Kako ga je Ivanić majstorski ispalio, kada je poručio: Obećavam da neću likovati kada od referenduma ništa ne bude! vrhunski potez.
Kad napišem da će gospodin Dodik ponovo slagati u vezi sa raspisivanjem referenduma ovi njegovi simpatizeri koji vjeruju u "velikog vožda" opale minusima, a samo istinu pišem, ne iz nekog neprijateljstva, već samo onako što sam prozreo politiku gospodina Milorada Dodika.
Preporuke:
23
54
12
subota, 25 jul 2015 16:31
Peter RV
Ponavljam,
svi su izgledi da ce se ovaj referendum naci na djubriste, sa onim njegovim, prvim.
Dodikova pozicija ne zavisi od Moskve nego od Brisela koji ce mu poslat onu Mogerini, da mu izvuce usi bas kao sto je to uradila ona Ashton-ka.
Ovaj covjek je vec pokazao da ne posjeduje ono sto treba!
Preporuke:
27
59
13
subota, 25 jul 2015 17:12
uf
Dodik je veeelika zabluda srpskog naroda, ali to ljudi ne mogu odmah da vide ( a kako da vide , kad su im mediji propagandistički?). Ono što "muči" mnoge i nikako da reše enigmu , Dodikovog vladanja Srpskom, a mislim na "činjenice" da ga je na vlast "doveo" Zapad , a "brane" Rusi, svodi se na prosto slaganje kockica(političkih, naravno). On je "najmanji zajednički" u izboru pravih vlasnika te teritorije. Naravno, govorim o interesnoj zoni. Dakle, Dodika su izabrali ZAJEDNO, ne zaboravite to, SAD, Rusija , Nemačka i Turska ! Da Turska, nemojte da se iznenadite, kad to jednog dana saznate. I oni će ga ( ako se dogovore) i smeniti. Do tada je "laf" svih tih vladara i može da glumi "gazdu" , jer mu je to bio zadatak , kad su ga "ustoličili". I REFERENDUMA će biti, ako tako odluče "ortaci".Važi i obrnuto! Dodik je marioneta i ne pita se ništa, baš kao ni jedan od "implantiranih" lidera na Balkanu, a i šire!
Preporuke:
22
46
14
subota, 25 jul 2015 18:05
Ne treba nam Vučićeva ''ruka pomirenja''
"Vučić mi je predočio svoj stav o tom pitanju. Rekao mi je šta su mu o svemu kazali svjetski zvaničnici sa kojima je razgovarao.''
Vučićev stav = Ono što mu zvaničnici zapada kažu!
Sad sam siguran da je i od radikala postao naprednjak
posle uticaja sa zapada. Verovatno ucena da ne bi završio u Hagu. Bez obraza, bez sopstvenog stava ali zato svakodnevno laprda valjda da bi količinom izjava zabašurio svaku smisleniju raspravu o budalaštinama koje priča.
Verujem da on i na obično pitanje:
Kako si Vučiću? odgovara: Sačekaj da pitam Kirbija ili Merkelovu pa ću ti reći.
Dodiku bi najbolje bilo da ga drži što dalje od sebe, pogotovo kad se polako saznaje istina šta je uradio KiM briselskim sporazumima. Valjda Dodik ne želi da Srbi u RS završe kao Srbi sa severa KiM.
Preporuke:
42
14
15
subota, 25 jul 2015 18:08
Mika Dorćolac
Dodik vas rastura dragi komunisti.
A zašto Srpska i srbi da trpe sudstvo BiH? Zašto?
Čekam odgovor.
Zato, Dodik zaslužuje veliku pažnju. Podržava ga ceo ozbiljan demokratski svet. Prosto - dosta je srbima sudija i lažnih svedoka. Sud BiH je osnovan mimo Dejtona, da sudi srbima. Sudije srbi u tom sudu, ako im ima, uvek će biti preglasani. Nema tamo ni istine ni pravde.
Kakve veze sa sudstvom ima Igor ili kako se zove sin Milorada? Ako nemate argumente, udri na sina.
Igor nije brat Vučića ni Mihajlovićkke. Njena tašna i nakit vredi više od tri svadbe. Konačno, sve što je potrošeno, ostalo je u Srpskoj
Uzdravlje - živela Srpska i Rusija. I Srbija naravno, ali bez Vukova i Vučića
Preporuke:
52
15
16
subota, 25 jul 2015 18:51
@uf
Pa kad je to sve tako kako nam ti napriča zašto si ti onda protiv Dodika???
Zar ne bi bilo logično da ga ''bošnjaci'' i ''cvećari'' takvog podrže?
Preporuke:
30
10
17
subota, 25 jul 2015 19:22
TOPOLj
Neshvatljivo nisko idu pojedini komentatori na ovom sajtu.Njihovi komentari liče na autorske tekstove kvazi političkih analitičara na sajtovima prozapadne orijentacije.Nije prošlo ni 48 sati kako je potparol Ministarstva Spoljnih Poslova Rusije Aleksandar Bikantov izjavio da Rusija podržava najavljeni referendum u Srpskoj.Ipak,ta izjava,ne bilo kakva i ne od bilo koga,nije dovoljna da urazumi pojedince da će se ili referendum održati ili će se morati ispunjavati one 4 tačke o kojima je govorio predsjednik Dodik.Stvarno ne znam,koji to dokaz još treba vama koji sve to nipodaštavate?Na primjer,gospodin pod nikom Peter RV drvlje i kamenje baca na Milorada Dodika?Mogu da shvatim da ne miriše Dodika,da ga mrzi,da ga ne podnosi.Međutim,ako iza nečega stoji Rusija,i to čvrsto,šta ima onda da se buni?Neka da svoje mišljenje koga bi to on volio da vidi na čelu RS.Taj neko bi morao imati podršku Rusije.A šta ako je ne bude?Šta onda?I ko to ima podršku Rusije sem g.Dodika i gospođe Cvijanović?Ko je taj?
Preporuke:
31
16
18
subota, 25 jul 2015 20:00
uf
@ Ne znam kome, ali prepoznaće se
Prvo, otkud vam ideja da sam protiv Dodika ? To može da znači samo dve stvari. Da slabo "kapirate" ono što pročitate, ili namerno , zamenom teza, činite od ovog sajta "pijacu". Protiv sam ubeđenja da je DODIK ( i ne samo on) samostalan i da donosi ključne odluke. Šta je tu teško za "kapiranje"? A, ako su Rusi za referendum, daj da to i vidimo! Ko garantuje , da se prethodno Rusi(mislim na rusku vlast, ne na Ruse kao narod)nisu dogovorili o "parcelisanju" Balkana i potrebna im je predstava , da je sve to "spontano", da narodi tako hoće i bla, bla, bla ...Kakve veze, sa tim šta će biti , ima Dodik ? I kakve veze ima srpki narod , sa tim šta će se "gazde" između sebe dogovoriti? Malo li je primera u istoriji, da smo tretirani kao "ovce" , za šišanje, mužu , a ne retko i za klanje ?
Preporuke:
16
20
19
subota, 25 jul 2015 20:22
hrvoje
"...Republika Srpska neopravdano izložena napadima međunarodne zajednice
---------------------
zbog demokratske oduke o referendumu."
-------------------------------------------
!!!
samo ovde je pojam 'medjun.zajednica' pogresno,tj.vrlo usko upotrebljen, odnosno sveden na tzv 'zapad'.
cudna je i zagonetna upotreba toga pojma kod mnogih srpskih politicara....kao da su im instruktori bili poznate 'nevladine' organizacije.
Preporuke:
22
13
20
subota, 25 jul 2015 21:25
SR JUGOSLAVIJA
Tzv. Međunarodna zajednica(taj termin inače podrazumeva SAD i njene satelite) vrši pritisak na RS da se ne održi referendum -referendum kao oblik neposredne demokratije u koji se kune upravo ta tzv. MZ. Na referendumu, koji će se akobogda održati, građani će da se izjasne protiv tiranije i terora MZ nad srpskim narodom u BiH, a za demokratiju. Rusija naravno kao normalna država podržala je demokratsko pravo građana RS. Verujem da još ima normalnih država u svetu koje bi to podržale. Ne znam koji su uslovi da ne bude održan, ali mi građani RS siguran sam želimo taj referendum. Pa prema tome najbolje bi bilo da te uslove tzv. MZ ne ispuni. Želimo da kažemo NE teroru nad Srpskim narodom. Nek se ZNA da taj teror ne podržava ogromna većina građana RS. To je naše DEMOKRATSKO pravo.
Preporuke:
23
13
21
subota, 25 jul 2015 21:34
Peter RV
@TOPOLj
"...Ipak,ta izjava,ne bilo kakva i ne od bilo koga,nije dovoljna da urazumi pojedince da će se ili referendum održati ili će se morati ispunjavati one 4 tačke o kojima je govorio predsjednik Dodik..."
Ove 4 tacke ce bit 'ispunjene', pa ce se sve , kao po obicaju -zaboravit!
'Modus operandi' Dodika je -da digne prasinu i dreku, pa onda da glumi pomirljivog drzavnika.
Preporuke:
17
18
22
subota, 25 jul 2015 21:44
Srbin crnac, ateista
Kako je Vučić onda pritiskao Dodika ako ovaj nije promenio svoj stav ni za jotu, sve što je govorio ranije on govori i sada. Verovatno ga nije uopšte pritiskao već je to bila predstava za ambasadore i evrokrate, Dodik tobože počeo ublažavati retoriku a Vučić ispao ultraevropljanin bez alternative u još jednoj dnevnopolitičkoj akrobaciji. Gde može Dodik bez Srbije, Republika Srpska ne može preživeti bez Srbije. Čak je i ruski ambasador u BiH počeo govoriti o "planiranom atentatu na Vučića" što govori da su svesni koju igru se igra.
Preporuke:
10
16
23
subota, 25 jul 2015 21:54
TOPOLj
@Peter RV...Pa zar vi gospodine niste zaljubljeni u Rusiju?To ste i potvrđivali kroz vaše komentare.Ako jeste,šta vam ima nejasno?To kao prvo,a kao drugo,ne napisaste koga bi vi voljeli vidjeti na kormilu RS?Možda Mladena Bosića,Dragana Čavića,Milanka Mihajlicu,Ognjena Tadića,Adama Šukala ili nekog od onih tako "divnih" ljudi koji bi da grade multietničnost,suživot i toleranciju,kako se to danas kaže ovim kvazi riječnikom?Je li vi vjerujete da bi ih zvanična Moskva podržala i da bi s njima htjela da razgovara kao sa predsjednikom Dodikom i gospođom Cvijanović?Mogu i Mladen Bosić i Dragan Čavić i Mladen Ivanić i svi što ih u stopu prate kad god požele da skoknu do Rusije i pokažu svoju privrženost istoj.Mogu,samo neće.Oni su izabrali stranu,nažalost pogrešnu.Vi neki dan napisaste da vam je Bosić ipak miliji od Dodika.Pa ako jeste,pozovite ga u goste.Mene što se tiče,daleko mu lijepa kuća.
Preporuke:
19
16
24
subota, 25 jul 2015 23:07
Mika Dorćolac
Neka niska bagra ponavlja da srbi nemaju pravo... nemaju pravo na demokratiju, na referendum, nego na visokog predstavnika, na Sud Bih i Haški sud.
Ma nemoj.
Srbi imaju sva prava, ako ono to hoće i ako se za prava bore.
Dodik, čije je poreklo češko ili slovačko, veći je i jači srbin od svih vladara u Srbiji zajedno.
Dodik je glasan i jasan.
Videćemo šta će od toga ispasti.
Možda se NATO seti da nas opet bombarduje radi uvođenja demokratije i humanizma.
Čisto sumnjam da će da udari na Srpsku odn Rusiju. Videćemo.
Preporuke:
20
16
25
subota, 25 jul 2015 23:33
Vlado Banja Luka
Pitanje za komentatora Uf - da li si ti Uf sa Fakti.org? Taj Uf je svojevremeno branio Dodika, kad sam ga ja kritikovao zbog kriminala i brojnih nerijesenih afera. Inace, danasnji komentari su ti odlicni i saglasan sam sa njima. Dodik je americki agent uticaja i nazalost nikakav referendum u RS nece biti raspisan!
Preporuke:
13
12
26
nedelja, 26 jul 2015 00:17
100%
KO ovom čovjeku više vjeruje?
On je u skoroj budućnosti stanovnik NAKLA iznad Vojkovića, grad Istočno Sarajevo.
Preporuke:
14
10
27
nedelja, 26 jul 2015 00:45
Peter RV
@TOPOLj
Vi idenficirate Dodika sa Rusijom, sto meni to ne pada na pamet.
Ruska podrska za Dodikov referendum, ne znaci apsolitno da ce Dodik imat kurazi da ga sprovede, jer bi mu taj akt smanjio rejting kod Brisela do opasne nizine, tj mogao bi bit likvidiran kao Poplasen. To on vrlo dobro zna, jer je on bas na taj nacin dosao na vlast.
Moje je misljenje da su Rusi dali zeleno svijetlo ovom referendumu da posalju poruku Srbima da Vucic nije bas njihov prijatelj ( Vucic je kritikovao referendum, isto tako, izkljucivo zbog sopstvenog rejtinga kod Brisela i Merkelove!). U tome sam potpuno saglasan sa njima.
Vi ste naivni kad uzimate za ozbiljno poteze nasih 'drzavnika' koji su svi , bez izuzetka, do guse kondicionirani licnom nesigurnoscu koja potpuno zavisi od stranaca.
Ukratko, Srbi su od 5og Oktobra, potpuno okupirani narod, gdje nam okupator daje neprekidno pozoriste njegovih marioneta. Vi njih vidite ,ali ne vidite konce sa kojima su kontrolisani. Kratkovidost je ugodnija?
Preporuke:
19
3
28
nedelja, 26 jul 2015 07:22
gavrilo
dragi čitaoci "međunarodna zajednica" je u stvari gnijezdo ubica i zločinaca, gnijezdo onoga što svaki slobodouman čovjek mrzi i čega se stidi!Nama SLoboda može doći samo sa ISTOKA, zato se molimo i vjerujemo u Rusiju i njenu snagu, pravičnost i iskrene namjere za jednan bolji i pravedniji svijet od ovog kojeg vodi "međunarodna zajednica"!
Preporuke:
9
12
29
nedelja, 26 jul 2015 08:05
Bojan, Pristina
Prisetimo se kako je na konferenciji sa Dodikom, Vucko siktao, drao se i izvodio one njegove monodrame, doduse po drugim novinarskim pitanjima. A kada mu je Bakir bio nakon dva dana, pevao mu je "Sarajevo ljubavi moja" na uvce.
Ono prethodno vikanje je kao kad odete u neku kucu gde niste pozeljni a domacin to ne moze direktno da am kaze, nego vice na nekog ukucanina i dete preko mere ukusa i takvim ponasanjem i vas vredja indirektno i stvara osecaj neprijatnosti.
Eto to je nasa slika i prilika.
Preporuke:
10
11
30
nedelja, 26 jul 2015 08:41
Referendum
Da li verujete da će u Republici Srpskoj biti održan referendum o Sudu i Tužilaštvu BiH?
Na Dodikovu javno izrečenu riječ (obećanje) o raspisivanju referenduma vjeruje u ovom trenutku samo 57,4 i to na ovom web sajtu na kome je 99% pristalica i simpatizera gospodina Dodika.
Preporuke:
14
8
31
nedelja, 26 jul 2015 10:20
Bojan, Pristina
@ Vlado Banja Luka
Dodik je covek institucija, Dodik je Republika Srpska. Pri tom, to govorim ne zbog neke idealizacije Dodika, ne svidja se ni meni cesto njegov kalkulatnski politicki stil, cak i te optuzbe za finasijske mahinacije dosta imaju utemeljenja, ali to je najmanji problem jer niko ne garantuje da bi oni koji bi ga zamenili bili bolji.
Prosto na Balkanu izgleda da politicara ni partije koji vlast nebi koristili u svrhu licnog bogacenja.
Sa druge strane, RS je deo protektorata, ratom opustosena zemlja od nesto vise od milion ljudi deo Bosne koja i nije neko vece trziste-pa opet se ne zivi nista losije nego u Srbiji-sto je svakako uspeh u odnosu na nas.
Dalje, n kao predsednik protektorata ima mnogo veci integritet nego li pojedini predsednici drzava nazovi samostalnih, dovoljno je da kaze da nece u srebrenicu i to je to, dok ovdasnji jednostavno nemaju kapacitet za to.
Preporuke:
12
12
32
nedelja, 26 jul 2015 10:28
Bojan, Pristina
2
Dalje Srpska je sprecila da BiH prizna Kosovo, a imala bi mnogo jace opravanje nego sto ga imaju MAK a posebno CG.
Da ironija bude veca, delovi tih drzava su i istorijski vezani za Kosmet sa kojim uz delove uze Srbije cine jednu istorijsku celinu jezgra stare Srbije.
Sve to cini da je RS, za koji su mnogi do kraja osamdesetih verovali da u njoj zive "Bosanci" ispala najsrpskija srpska zemlja.
I sve to traja jer je na celo, mora se priznati covek sa harizmom i energijom.
Koju svi njegovi politicki oponenti skupa ne poseduju - bez obzira na njihove ostale kvalitete.
Zato, izbace li Dodika iz politicke arene, verujem da niko ne moze da garantuje kako ce se stvar sa srpskom odvijati.
Preporuke:
11
13
33
nedelja, 26 jul 2015 11:12
mr Svetolik Lukić
Puna podrška Dodiku,Republici Srpskoj,predsedniku Putinu i Velikoj Rusiji,,sve ostalo zaista ne zaslužuje ozbiljan komentar.Imperija u rastrojstvu-Sjednjene Države,bankrotirana EU na čelu sa Nemačkom su dokazani srpski neprijatelji!Zar,bombardovanje,sankcije,priznanje Kosova,Rezolucija o Srebrnici,Haški Tribunal,akcija "Oluja",proterivanje Srba iz Hrvatske i nisu dovoljni dokazi,Dragi moj narode srpski,glavu gore!
Preporuke:
13
12
34
nedelja, 26 jul 2015 11:20
SR JUGOSLAVIJA
@Bojan Priština, Topolj
Slažem se sa Vama Bojane da je Dodik dobar političar. To zaista ne može da bude sporno. Uveren sam da bi napravio puno više da je u povoljnijoj poziciji. Njegovi politički protivnici su uglavnom nesposobnjakovići, zavidljivci i dodvorice Muslimanima i međunarodnoj zajednici, što ozbiljno popravlja i čini još čvršćom njeggovu poziciju. Ne slažem se sa Topoljem da ne postoji niko u RS ko bi bio bolji od Dodika. Ima u RS ljudi koji su mnogo iskreniji u svom patriotizmu, ali verovatno od Dodika nisu veštiji. Zbog teške situacije u kojoj se nalazi naš narod tamo, možda je u ovom trenutku Dodik najbolje rešenje. Iako mu se mnogo toga ima i zameriti, nekako mi se čini da on najbolje umije takav kakav je da se batrga i bori s ovim zverima za poziciju našeg naroda. U tome ga treba podržati, pa i ako nismo na istim talasnim dužinama. A ne kao ova nesposobna opozicija. Oni su protiv svega za šta je Dodik. Time čine štetu i sebi i svom narodu.
Preporuke:
10
12
35
nedelja, 26 jul 2015 11:23
nema sta
da se doda komentarima Bojan Pristina I Mika Dorcolac. Svi ostali koji trto...de su agenti I pomazu unistenje svih Srba. Razmislite sta bi ostalo od Srpstva da ne postoji Srpska? Mi u Srboji kao I da ne postojimo. Nemamo vise nikakva prava u zemlji koja je bila nasa. Svi koji imaju po 2 ili 3 pasosa I isto toliko domovina su povlasceni ovde na svakom koraku. da li je moguce da ne vidite, ili ste se priklonili mentalitetu RAJO VODAUJ OPANKE?
Preporuke:
7
12
36
nedelja, 26 jul 2015 11:25
TOPOLj
@Peter RV...Ni jedan političar sa ovih prostora ne može se identifikovati sa Rusijom(u svijetu a kamoli ovdje),samo,činjenica je da zvanična Moskva više voli da sarađuje sa zvaničnom Banja Lukom nego sa zvaničnim Beogradom.Međutim,da je redsjednik RS ne daj Bože Dragan Čavić,Mladen Bosić ili Mladen Ivanić,pitao bih vas ja onda za mišljenje.Sada vam se gadi puno toga kao i meni,ali,u ovom slučaju poderali bi i srpski pasoš.Sreća i Bog pa je gospodin Dodik predsjednik i gospođa Cvijanović premijer.Brisela što se tiče,on nema nikakav uticaj na g.Dodika niti se Brisel više išta pita.Pita se isključivo i samo zvanična Moskva.Sviđalo vam se ili ne,ali je tako.I zapamtite,dobro zapamtite:taj će referendum biti održan ili će one 4 tačke o kojima je govorio predsjednik Dodik biti sprovedene u djelo.Pa šta više vole u Sarajevu,Nemanjinoj 11,Vašingtonu i Briselu.U bilo kom slučaju Rusija i RS su na dobitku a neprijatelji na gubitku.
Preporuke:
9
15
37
nedelja, 26 jul 2015 11:53
@topolj
Ne Topolje, referendum neće biti održan, a kompromis može biti samo hinjav kao uvijek. Kao nešto će uvažiti formirat će se nezavisno tijelo za praćenje i sl. koještarije, uglavnom da to bude neka osmišljena mimikrija kako dodik ne bi pred javnošću ispao podvijenog repa. Kako god, ova epizoda će ga okruniti što će opozicija itekako znati iskoristiti. Rezultat je svakako mrvljenje srpskog političkog faktora. Ruska pomoć može se ogledati jedino upumpavanjem svježeg novca, i to puno, puno novca, da bi Dodik mogao ponuditi nešto opipljivo. A Rusi su na parama poteški
Preporuke:
16
9
38
nedelja, 26 jul 2015 12:10
TOPOLj
@@Topolj...Je li to od babe Krstane ili ti onako,iz svoje glave?
Preporuke:
8
14
39
nedelja, 26 jul 2015 12:22
@topolj
samo zdrav razum
Preporuke:
13
6
40
nedelja, 26 jul 2015 12:57
TOPOLj
@@Topolj...Nagledao sam se ja "zdravog razuma" uoči ruskog veta.Dabogda poživio.Vrijeme ćete demantovati.
Preporuke:
10
13
41
nedelja, 26 jul 2015 14:16
BL RS
Referendum MORA da se održi inače Srpska sljedeće godine u ovo vrijeme neće postojati. Kvislinška vlast u Sarajevu, predstavnici iz Republike Srpske, su oružje u ruci "zapada" u rušenju Republike Srpske. Najveći problem je srpsko nejedinstvo i činjenica da opozicija u Republici Srpskoj, po direktnom nalogu svojih mentora, nije eksplicitno podržala referendum. Naprotiv. Radi sve da do istog ne dođe.
Sud i tužilaštvo BiH su do sada zatvorili Srbe, nisu procesuirali NIJEDAN zločin nad Srbima, od Kupresa, Sijekovca, zapadnokrajiških opština, Ozrena, Vozuće, Podrinja, Sarajeva, Foče, doline Neretve... Sada su Srpskoj počeli da oduzimaju teritoriju, knjižeći dobar dio opštine Han Pijesak na BiH čime se krši Dejtonsi sporazum, po kojem Srpska ima 49 %, koji joj je i do sada dobrim dijelom oduziman. ĆUTI opozicija u Srpskoj, zarad sitnih i ličnih interesa, ĆUTI vlast u Beogradu. Mislim da je Dodik jedini svjestan situacije, nažalost nema podršku i ovo se neće dobro završiti ni po njega niti po nas.
Preporuke:
11
13
42
nedelja, 26 jul 2015 14:18
...
Još da dodam, od Vučića je gori Mladen Bosić.
Preporuke:
10
12
43
nedelja, 26 jul 2015 15:34
ANALITIČAR
@ TOPOLJ
Nemojte se raspravljati sa američkim slugama i idiotima . Ne bacaju se biseri pred svinje
@ BL RS
Niko neće brate srušiti RS , RS je jača nego ikada : ) : ) . Živeo Partizan i majka Srbija
@ VLADO BANJA LUKA
Nemoj se blamirati komentarima protiv Milorada Dodika , da živiš 1 000 godina tebi ništa neće biti jasno , prije par dana sam stao u tvoju odbranu kada su te nazvali Vahidom , nemoj me tjerati da ukapiram da sam se prevario , tvoja gledišta su šizofrenija , rusofil si a podržavaš marionetski SDS za koga američka ambasada u Sarajevu kaže da je sjajan , dečko koga hvali USA nacistička taj je neprijatelj Srba i Rusa . Počinješ mi ići na živce a pojma nemaš blago rečeno . Reći da je Dodik američki čovek je isto kao kazati da Putin i Novorusija rade za Ameriku , Novorusija koja je ubila preko 42 000 nacista i Amerikanaca i ostale čečensko ustaško poljsko engleske stoke . Nije politika za tebe !
Preporuke:
8
14
44
nedelja, 26 jul 2015 17:06
face uo
Analitičaru takvih sujetnih danguba što 'bistre' svjetsku politiku ima na pasja preskakala. SRPSTVO VAPI ZA GAVRILOM!!! A to sigurno nisi ti, mada misliš da je svaki tvoj komentar naučna misao i da si u pet deka sa Gavrilom
Preporuke:
15
7
45
nedelja, 26 jul 2015 17:32
ANALITIČAR
@ face
Muslimani, boli vas istina . Uzmite RS ako možete ! Porazite idioti Rusiju vojno ako možete !!!!!!!!!
Preporuke:
7
12
46
nedelja, 26 jul 2015 18:50
face up
Ma ..beš muslimane, samo ukazujem da se ništa neće odbraniti komentarima i dokonom sujetom. Ko nije spreman sebe ko žrtvu prinjeti uzvišenom cilju nema pravo to očekivati od drugih, a pogotovo da drugi ginu a da on piše komentare
Preporuke:
14
6
47
nedelja, 26 jul 2015 18:51
ANALITIČAR
@ FACE UO
Sve dok takvi kao ti budu ugrožavali Srbe / Ruse biću spokojan . Bakir Izetbegović neće da se ugleda na časni i inteligentni Iran nego se ugleda na američke sluge Tursku , Pakistan , Egipat , Saudi Arabiju , UAE , Katar . NEZNANjE JE MAJKA PORAZA !!!!!!
Preporuke:
5
11
48
nedelja, 26 jul 2015 19:12
face up
Od takvih kao ti srpstvo će se baš okoristiti, hi,hi,hi
Da išta znaš onda bi imao na umu da je Iran najviše oružja u Bosnu poslao...
Preporuke:
11
6
49
nedelja, 26 jul 2015 19:42
ANALITIČAR
Iran je slao oružje Armiji BH kao što su grčki dobrovoljci pomagali VRS i kao što su Rusi naša najrođenija braća pomagala VRS i RS i kao što Bocan Harčenko , Leonid Ivašov , Leoniid Rešetnjikov , Vladimir Putin , Petar Ivancov , Sergej Lavrov , Sergej Šojgu brane RS . Ako ne razumiješ politiku nemoj ništa da pišeš niti ima potrebe da bilo šta komentarišeš. Ako si Srbin onda treba da znaš da svaki uspjeh Rusije je slava i uspjeh Srba , ako Rusija dobija rat na Siriji i Novorusiji a dobija ih onda je to naša pobeda . Ako Makedonija zgazi UČK na Kumanovu onda jača pozicija Srba a slabi poziciju " zelene transverzale . Na stranicama NSPM spin majstori antisrpski i antiruski su tvrdili da je Turska velesila i regionalna sila . Tada sam tvrdio i pokazalo se kao tačno da će Erdogan uništiti Tursku , da Davutoglu nije genije nego idiot koji je Tursku zavadio sa sve i jednom susednom državom , Rusija , Jermenija , Sirija , Iran , Grčka , Kurdi ( grobari Turske ) , Srbi
Preporuke:
6
12
50
nedelja, 26 jul 2015 20:12
ANALITIČAR
@ FACE UO
Da li si pratio razgovore " šestorke " oko iranskog nuklearnog sporazuma . Šta se desilo - USA je praktično priznala da Iran ima pravo na razvijanje svoga programa - to jeste da će USA priznati Iranski trijumf na Bliskom Istoku - dakle Nju Jork priznaje trijumf Moskve , Hezbolaha , Asada i Teherana - ako si inteligentan onda shvataš da je USA podilazila Iranu kao što Iran podilazi Rusiji jer je svestan Teheran da Moskva može da napravi dil sa Amerikom da na bazi " antiislamizma " Moskva pusti niz vodu Iran i Siriju i Hezbolah . To znači poraz Irana i generala Sulejmanija gdje će Moskva dati Nju Jorku teheranskog pješaka da dobije kraljicu a kraljica je pad MMF-a , svetske banke , pad Sitija iz Londona i trijumf Moskve i Pekinga . Dodik u politici to je Milan Mladenović u rokenrolu . Čovjek je 20 godina iza američko londonskih pudlica iz magareće klupe Čavića , Ivanića i Bosića . Kada tebi budu agenti drž. bezbednosti RS budu zvali piće kao meni imaš pravo mišljenja : )
Preporuke:
5
12
51
nedelja, 26 jul 2015 20:43
ANALITIČAR
Dodik je ispred američkih pudlica iz opozicije 20 godina , VIZIJA PUDLICA IZ oPOZICIJE JE ŠTA ĆE O sRBIMA KAZATI PETORAZREDNI IDIOTI KAO tANjA f
Preporuke:
3
12
52
nedelja, 26 jul 2015 20:51
ANALITIČAR
Dodik je ispred američkih pudlica iz opozicije 20 godina , vizija pudlica iz Opozicije je šta će kazati Tanja Fajon , Tanja Mišćević , Karl Bilt , Nidžara Ahmetašević , Sonja Biserko , Ljiljana Kovačević ( izdajnik supruga Slobodana Vaskovića ) , mišljenja tih nikoga ne interesuju . Rusija je kazala da je precjenila snagu Litvanije i Estonije , ne bi ih porazila za tri dana nego za dan a huntu u Kijevu za pet dana a ne za mjesec . Budete li Srbi slušali idiote kao Vučić , izdajnike sramne koji rade za one koji su ubijali Srbe nećete daleko stići !!!!
Preporuke:
5
12
53
nedelja, 26 jul 2015 20:57
ANALITIČAR
U sukobima sa Kurdima poginula dva turska vojnika
Ažurirano pre 21 minut 29 sekundi
DIJARBAKIR: U napadu automobila bombe na njihov konvoj na jugoistoku Turske, u kojem uglavnom žive Kurdi, dva turska vojnika su poginula, a četvorica ranjena, izjavio je
Erdogan i njegova politika !!!!!!
Upao je u stupicu
Preporuke:
4
11
54
nedelja, 26 jul 2015 21:23
ANALITIČAR
Kako je lijepo pročitati DEBKA FAJL -portal koji prenosi saopštenja izraelske vojne obaveštajne službe - kažu da su Amerika i Turska morali da pitaju Iran da bombarduju ISIS u Siriji , a ko je do sada podržavao ISIS , Usa , Turska i Izrael , kako je lepo natjerati dušmane da sami ubijaju one koje su obučavali da ruše Rusiju i Iran . Tata u Moskvi je zadovoljan : ) . Dakle portal izraelske vojne obaveštajne službe DEBKA FAJL priznaje da Anerika i Turska moraju da pitaju Iran i Rusiju da u Siriji uspostavljaju NO FLY ZONE . To se u šahu zove ŠAH MAT !!!!
Preporuke:
5
11
55
nedelja, 26 jul 2015 21:27
ANALITIČAR
@ FACE UO
Iranski PressTV: Uloga NATO-a u „srebreničkom masakru“
Preporuke:
5
11
56
nedelja, 26 jul 2015 21:35
ANALITIČAR
French Secret Agent: NATO Secret Services Did Srebrenica Massacre
Agent francuske obaveštajne službe - Srebrenicu je napravio NATO - vjerovatno Pjer Anri Binel srpski brat koji je Srbiji dao kompletnu mapu zlikovačkog bombardovanja
Preporuke:
5
11
57
nedelja, 26 jul 2015 21:41
ANALITIČAR
28th June 2012. in Minsk, Ministry of Interior, Department for Foreigners Belarus approved for political asylum T. D. Major French military intelligence DRM.
He immediately announced to the public that brought with it evidence of the events in Srebrenica and that the massacre of innocent people, organized by the CIA, MI6 and the French DRM, through paramilitary groups that were directly under their control, and the army of Serbian Ratko Mladic against them had no control, nor any of the Main Staff of the VRS.
Godina 2012. Minsk , Belorusija - brat srpski Aleksandar Lukašenko dao AZIL agentu francuske obaveštajne službe koji je posvedočio da su Srebrenicu napravili MI6 , CIA i francuska sluzba . I da zločini takozvanog 10-og odreda VRS - Pelemiša i hrvata Erdemovića nemaju nikakve veze sa Glavnim štabom VRS i sa Srbima bego da se radi o FOLSE FLEG operaciji NATO-a da se krivica napakuje srpskom narodu !!!!
Preporuke:
5
11
58
nedelja, 26 jul 2015 21:48
ANALITIČAR
Robert Hunt, US ambassador to NATO from 1993 to 1998, has blamed Britain for the Srebrenica genocide which resulted in the killing of 8000 Bosnian Muslims.
http://www.presstv.ir/detail/192348.html
Evo šta kaže mudri Iran - Srebrenica je prema svedočenju američkog ambasadora pri NATO-u Hanta djelo Londona !!!!
Preporuke:
4
11
59
nedelja, 26 jul 2015 22:00
ANALITIČAR
@ FACE UO
Kada će izdajnici iz SDS-a i korisnici izdajničkog američkog malograđanskog BN TV pribaviti samo jedan jedini dokaz za odbranu Srba . Neka pozdrave špijuna Amerike Trifunovića Darka koji je Rusiju optužio za izdaju Srba a Srbe pozvao da vole NATO koji je ubijao Srbe . Darka Trifunovića koji je napao Dodika zbog Južnog Toka - do tada je Amerika mislila da je Milorad njihov . Hvala Bogu dragome da su se preračunali a ja im se kunem da će se tek preračunati . Tone dokaza smo spremili za odbranu Srba i Rusa . SDS u Srpskoj , Vučić u Srbiji , američko britanska agentura . Dodik treba sa Nikolićem da izdajničkog Vučića stavi gde mu je mesto . U magarećoj izdajničkoj klupi !!!
Preporuke:
4
12
60
nedelja, 26 jul 2015 22:12
ANALITIČAR
Kurdish victory in Kobani defeat for Turkish policy “Kobani is free. Ocalan is next,” thousands of Kurds chanted across Turkey, Iran, Iraq a
Evo šta kažu GROBARI Turske Kurdi - pobeda Kurda u Kobaniju - u Siriji kada su zgazili ISIS , sledeći je ODŽALAN i njegova sloboda a Odžalan je kurdski Dodik ili Šešelj . Sahrana Turske i NATO-as na Bliskom Istoku . Svaki poraz Amerike je slava i pobeda Rusije i Srba .
Preporuke:
3
11
61
nedelja, 26 jul 2015 22:38
100%
@ ANALITIČARA
Vidim da si vodeća apologeta režima u Republici Srpskoj.
Hvaliti trenutnu vlast u Republici Srpskoj, koja je Republiku Srpsku dovela u u ovako tešku ekonomsku situaciju i tražiti krivca u Mladenu Bosiću , čovjeku koji nema ni jedne kriminalne afere iza sebe, je žestoki cinizam.
Preporuke:
15
5
62
nedelja, 26 jul 2015 22:44
ANALITIČAR
Ratno stanje na ulicama Istanbula: Žestoki sukobi demonstranata i policije
Jedan turski policajac poginuo je danas tokom žestokih sukoba
Vaši porazi su naše pobede !!!!!
Jedina muslimanska država vredna poštovanja je Iran , koja nije sluga fašističke Amerike !!!!
Preporuke:
4
11
63
nedelja, 26 jul 2015 23:00
ANALITIČAR
@ 100 odsto
Apologeta sam Bosne srpske države gdje su nemanjićki manastiri stari 1 000 godina . Apologeta sam ISTINE - kada budeš uspio da demantuješ samo jedan odsto od onoga šta sam napisao a ne nešta više biću zadovoljan . Milošević je kazao da ne ruše Srbiju zbog njega nego njega zbog Srbije . Jedina suverena muslimanska država mimo uticaja nacističke Amerike je Iran . Kada dokažem da Iran poštuje Srbe a dokazao sam - na Siriji se sve lomi i Putin je prebio američko turske igrače koji sada moraju da bombarduju ISIS kao što su morali da bombarduju Drezden da bi sakrili da su Rokefeler , Šif , Morgan finansirali Hitlera kao i banka Engleske . Kada budeš znao zašto na Zapadu postoje instituti za destaljinizaciju Rusije a ne postoje instituti za Delenjinizaciju Rusije i Detrockivizaciju Rusije .
Preporuke:
4
10
64
nedelja, 26 jul 2015 23:02
Beli se beli moj beli biseru
ANALITIČAR
@ TOPOLJ
Nemojte se raspravljati sa američkim slugama i idiotima . Ne bacaju se biseri pred svinje
Ono se ti "baš nabaca biserija", nema se kada pokupiti "koliko sipaš".
Preporuke:
11
5
65
nedelja, 26 jul 2015 23:04
ANALITIČAR
Ako je Mladen Boiasć . kukavica izdajnička koja nje csrpski grad Doboj gurnula pod Erdogana , kome
Preporuke:
3
12
66
nedelja, 26 jul 2015 23:08
ANALITIČAR
A ko je Mladen Boisć . Kukavica izdajnička koja je srpski grad Doboj gurnula pod Erdogana , kome turci kao Đapo kontrolišu Distrikt , koji nije Obrena Petrovića isključio iz SDS-a za izdaju Doboja . Koga su se odrekli osnivači SDS-a i RS kao Krajišnik i Vučurević . Malograđanin kome je jedini sposoban član izišao iz SDS-a doktor Stevandić . Doviđenja prijatno
Preporuke:
1
12
67
nedelja, 26 jul 2015 23:13
Beli se beli moj beli biseru
ANALITIČAR
Nego biseru kako komentarišeš da na ovom web sajtu gdje je 99% simpatizera i sljedbenika Milorada Dodika, a tako mu se malo vjeruje da će ispuniti obećanje o referendumu?
Razumemo se u potpunosti, meni kao anonimnom pojedincu se kod Dodika ne svidjaju par nekih stvari koje nemaju mnogo veze sa tim kako on vodi politiku.
Prva je glorifikacija Biljane Plavsic o kojoj bas i nemam neko misljenje a druga je nipodastavanje i u par narvata podruglivo pricanje o Slobodanu Milosevicu iznosenjem nekih lagarija. Svaka njemu cast, jeste i Dodik nacionalni borac za slobodu ali je ipak Sloba suvise visoko od njega da bi ga dobacio kamenom.
Ono sto mi se svidja je kao sto sam rekao velika harizma, veliko rodoljublje, borbenost i vestina.
I jos jedna stvar a to je - DRSKOST.
Sa takvim licemerima i pokvarenjacima kakvi su zapadnjaci a nista manje i Musli mora se biti pomalo drzak. I zao mi je sto je Putin previse stalozen i smiren u ovim momentima, samo mu to fali da sa nacistima bude malo drskiji jer oni preveliku dobru volju tumace kao slabost.
Preporuke:
3
10
69
nedelja, 26 jul 2015 23:42
ANALITICAR
Mladen Bosic je jedan idiot koga su sve srpske patriote u SDS-u napustile - Stevandic , Krajisnik Momcilo , Vucurevic , Dunjic , Banjac . Do misljenja tog Vucica RS drze samo na Bascarsiji . Taj anonimus se nece nista pitati u RS . Koga podrzava Bascarsija i NATO , zamislite u doba Radovana karadzica da kadar SDS neku srpsku osptinu gurne pod Erdogana . Neka se danasnji SDS stidi osnivaca drzave RS . SNSD danas to je SDS nekada ali danas Milorad ima kud i kamo siri manevarski prostor . Za dobrim konjem prasina se dize
Preporuke:
3
10
70
ponedeljak, 27 jul 2015 00:03
100%
@ANALITIČAR
Stanovnik sam Republike Srpske a i učestvovao sam u njenom stvaranju .
Trenutno sam očevidac da se u mom bližem okruženju privreda ruši,pustoši,devastira a bolnica Kasindo je pred kolapsom.
Niko se od trenutne vlasti ne obazire na to.
Ne možeš me ubijediti da trenutna vlast želi dobro Istočnom Sarajevu i Srbima koji su ostali da žive u njemu.
Ovo je čista izdaja.
Preporuke:
9
2
71
ponedeljak, 27 jul 2015 00:11
ANALITICAR
@ TOPOLJ
Zasto brate sa neprijateljima srpstva ulazis u bilo kakav dijalog . Svaki poraz Erdogana i Amerike je nasa pobeda . Cekamo ih na penalu !!!!
Kada se izblamiraju kao na Siriji gdje podrzavaju Al Kaidu Nusru i ISIS i kada ih izblamiramo kao na Novorusiji gdje podrzavaju naciste onda ih docekas na penalu , samo sluge kao Mladen Bosic i Vucic imaju potrebu da se gazdama pravdaju !!!! . Ko je usao u Berlin i nacisticku olos PREBIO Rusija . Bice im sada isto ali cemo ih sada natjerati da jedni druge optuze za zlikovacko razbijanje SFRJ Srba i SSSR Rusa . Cekaj ih na penalu . Sa advokatima nacizma i al kaide nalazis potrebu da se objasnjavas . Pozdrav srpski brate !
Preporuke:
1
7
72
ponedeljak, 27 jul 2015 09:10
...
SDS trolovi glasaju negativno na anketi i stavljaju minuse na komantare, organizovano. U Srpskoj je gore nego u Srbiji po tom pitanju.
Preporuke:
3
6
73
ponedeljak, 27 jul 2015 11:16
ANALITIČAR
@ ...
Brate nemojte se obazirati na minuseve i pluseve koje ostavljaju na komentare luzeri iz SDS-a koja je nekada bila državotvorna stranka RS a danas su kao i Vučić okrenuli svoju politiku za 360 stepeni . Nekada je ambasada fašističke Amerike u Bosni pravila spiskove za smjenu kadrova SDS jer je SDS bila patriotska stranka a danas ambasador naci USA posjećuje Darka Babalja iz SDS-a u Lukavici. Da li znate da je SDS u Janji da bi se ulizao ubicama Srba iz SDA vratio nazive ulica , dakle imena ulica sa srpskim herojima su zamjenili muslimanskim imenima ulica da se dodvore SDA . Da li znate da je Obren Petrović iz Doboja SDS taj srpski grad gurnuo pod Zajednicu turskih opština čije je sedište u Turskoj . Da li znate da je SDS napustio patriota Stevandić , da su ih napustili Dunjić i Banjac , da ih se stide osnivači SDS-a Krajišnik i Vučurević . Itd itd
Preporuke:
0
4
74
ponedeljak, 27 jul 2015 19:28
Peter RV
@TOPOLj
Već ste me ubijedili da ste zaljubljeni u Dodika-nepotrebno je insistirat dalje.
Reći ću vam samo sledeće,
-nije srpska tragedija u tome što smo momentalno poraženi- nego u nemoćnom nastojanju da od naših nakaznih karaktera pravimo patriotske heroje.
Javite se kad izađete iz vašeg transa.
Slava Rusiji!
Nema afere sa privatizacijom a da na kraju istrage neće biti iniciali M.D.
A o totalnom odsustvu svesti gde živi ponajbolje svedoči svadba sinu Igoru - tako raskalašnu zabavu može prirediti samo autistični lider afričkoazijskog tipa. Na kraju će i završiti kao afrički diktatori koliko god ga vi branili.
Kad si imućan zahvali se Gospodu, a ne svakim svojim potezom gurati prst u oko narodu kao sa svadbom u Bakincima.
Mogao se Igor venčati i na Mauricijusu - podalje od javnosti. Neukusno je biti predsednik siromašnog naroda i taj narod ubeđivati da ste vi i vaš sin radišni i imućni, a narod len, zavidan i sujetan.
Da je kojim slučajem Vučićev brat napravio upola manju svadbu ovde biste svi penili od besa.
Stabilizovati rezultate genocida u Krajini, predati sve zaboravu i pripremiti teren za dalje nadiranje hrvatskih zveri.
Nemačka mapa, Jugoslavija - stanje 1940.
http://www.sotirovic.eu/wp-content/uploads/2014/01/2.-YUG-map-Nazi-1940.jpg
Dokle su stigli?
Pa dobro druže ili ako Vam je draže gospodine Dodik, kakvi sada "crni uslovi" kada ste bili izričiti u obećanju da će referendum biti održan u prvoj sedici septembra i da je to gotova stvar i da Vas niko i ništa neće pokolebati u raspisivanju referenduma?Sada nakon nekoliko dana od tog 15.jula pominjete neke uslove da se referendum ne održi, pominjete neke rokove od 6 mjeseci, izgovori i izgovori da opet od referenduma ne bude ništa, kao što se dešavalo u više navrata i ranije.Zašto gospodine Dodik, zar Vam nije dovoljna podrška Rusije, je li to politički kukakvičluk ili šta je već, da kažete biće, pa poslije izgovori, izgovori i izgovori da ne bude?
Da li računate na to gospodine Dodik da ćete svojim ponavljanim lažnim obećanjima o referendumima izgubiti svaki politički kredibilitet, izgubiti svaku podršku naroda jer je to što radite LAŽ, laganje naroda, da će te zbog toga doživjeti potpuni politički poraz na izborima 2018.godine.
Stan bre mustafa,oladi malo.
Referendum nego šta i mirna bosna i samostalna,do ujedinjenja,Srpska!
niko
Čak i na ovom web sajtu NSPM na kome je dominantan ili u 99% prisutna populacija Vaših simpatizera u anketi u vezi Vašeg referenduma, imate samo 57,4% onih koji Vam upravo sada vjeruju da će te održati obećanje i raspisati isti.
Link:
Zašto toliko nepovjerenje u Vaše obaćenje u Vašu javno datu riječ?
mile je ušao u žrvanj pa vi sada fantazirajte o ruskim kreditima koji će ga izvući... Kod Rusa postoji samo retorička pomoc, rublje ti na lijepe oči ne daju. - čitaj pod Cipras -
Kako ga je Ivanić majstorski ispalio, kada je poručio: Obećavam da neću likovati kada od referenduma ništa ne bude! vrhunski potez.
Kad napišem da će gospodin Dodik ponovo slagati u vezi sa raspisivanjem referenduma ovi njegovi simpatizeri koji vjeruju u "velikog vožda" opale minusima, a samo istinu pišem, ne iz nekog neprijateljstva, već samo onako što sam prozreo politiku gospodina Milorada Dodika.
svi su izgledi da ce se ovaj referendum naci na djubriste, sa onim njegovim, prvim.
Dodikova pozicija ne zavisi od Moskve nego od Brisela koji ce mu poslat onu Mogerini, da mu izvuce usi bas kao sto je to uradila ona Ashton-ka.
Ovaj covjek je vec pokazao da ne posjeduje ono sto treba!
Vučićev stav = Ono što mu zvaničnici zapada kažu!
Sad sam siguran da je i od radikala postao naprednjak
posle uticaja sa zapada. Verovatno ucena da ne bi završio u Hagu. Bez obraza, bez sopstvenog stava ali zato svakodnevno laprda valjda da bi količinom izjava zabašurio svaku smisleniju raspravu o budalaštinama koje priča.
Verujem da on i na obično pitanje:
Kako si Vučiću? odgovara: Sačekaj da pitam Kirbija ili Merkelovu pa ću ti reći.
Dodiku bi najbolje bilo da ga drži što dalje od sebe, pogotovo kad se polako saznaje istina šta je uradio KiM briselskim sporazumima. Valjda Dodik ne želi da Srbi u RS završe kao Srbi sa severa KiM.
A zašto Srpska i srbi da trpe sudstvo BiH? Zašto?
Čekam odgovor.
Zato, Dodik zaslužuje veliku pažnju. Podržava ga ceo ozbiljan demokratski svet. Prosto - dosta je srbima sudija i lažnih svedoka. Sud BiH je osnovan mimo Dejtona, da sudi srbima. Sudije srbi u tom sudu, ako im ima, uvek će biti preglasani. Nema tamo ni istine ni pravde.
Kakve veze sa sudstvom ima Igor ili kako se zove sin Milorada? Ako nemate argumente, udri na sina.
Igor nije brat Vučića ni Mihajlovićkke. Njena tašna i nakit vredi više od tri svadbe. Konačno, sve što je potrošeno, ostalo je u Srpskoj
Uzdravlje - živela Srpska i Rusija. I Srbija naravno, ali bez Vukova i Vučića
Zar ne bi bilo logično da ga ''bošnjaci'' i ''cvećari'' takvog podrže?
Prvo, otkud vam ideja da sam protiv Dodika ? To može da znači samo dve stvari. Da slabo "kapirate" ono što pročitate, ili namerno , zamenom teza, činite od ovog sajta "pijacu". Protiv sam ubeđenja da je DODIK ( i ne samo on) samostalan i da donosi ključne odluke. Šta je tu teško za "kapiranje"? A, ako su Rusi za referendum, daj da to i vidimo! Ko garantuje , da se prethodno Rusi(mislim na rusku vlast, ne na Ruse kao narod)nisu dogovorili o "parcelisanju" Balkana i potrebna im je predstava , da je sve to "spontano", da narodi tako hoće i bla, bla, bla ...Kakve veze, sa tim šta će biti , ima Dodik ? I kakve veze ima srpki narod , sa tim šta će se "gazde" između sebe dogovoriti? Malo li je primera u istoriji, da smo tretirani kao "ovce" , za šišanje, mužu , a ne retko i za klanje ?
---------------------
zbog demokratske oduke o referendumu."
-------------------------------------------
!!!
samo ovde je pojam 'medjun.zajednica' pogresno,tj.vrlo usko upotrebljen, odnosno sveden na tzv 'zapad'.
cudna je i zagonetna upotreba toga pojma kod mnogih srpskih politicara....kao da su im instruktori bili poznate 'nevladine' organizacije.
"...Ipak,ta izjava,ne bilo kakva i ne od bilo koga,nije dovoljna da urazumi pojedince da će se ili referendum održati ili će se morati ispunjavati one 4 tačke o kojima je govorio predsjednik Dodik..."
Ove 4 tacke ce bit 'ispunjene', pa ce se sve , kao po obicaju -zaboravit!
'Modus operandi' Dodika je -da digne prasinu i dreku, pa onda da glumi pomirljivog drzavnika.
Ma nemoj.
Srbi imaju sva prava, ako ono to hoće i ako se za prava bore.
Dodik, čije je poreklo češko ili slovačko, veći je i jači srbin od svih vladara u Srbiji zajedno.
Dodik je glasan i jasan.
Videćemo šta će od toga ispasti.
Možda se NATO seti da nas opet bombarduje radi uvođenja demokratije i humanizma.
Čisto sumnjam da će da udari na Srpsku odn Rusiju. Videćemo.
On je u skoroj budućnosti stanovnik NAKLA iznad Vojkovića, grad Istočno Sarajevo.
Vi idenficirate Dodika sa Rusijom, sto meni to ne pada na pamet.
Ruska podrska za Dodikov referendum, ne znaci apsolitno da ce Dodik imat kurazi da ga sprovede, jer bi mu taj akt smanjio rejting kod Brisela do opasne nizine, tj mogao bi bit likvidiran kao Poplasen. To on vrlo dobro zna, jer je on bas na taj nacin dosao na vlast.
Moje je misljenje da su Rusi dali zeleno svijetlo ovom referendumu da posalju poruku Srbima da Vucic nije bas njihov prijatelj ( Vucic je kritikovao referendum, isto tako, izkljucivo zbog sopstvenog rejtinga kod Brisela i Merkelove!). U tome sam potpuno saglasan sa njima.
Vi ste naivni kad uzimate za ozbiljno poteze nasih 'drzavnika' koji su svi , bez izuzetka, do guse kondicionirani licnom nesigurnoscu koja potpuno zavisi od stranaca.
Ukratko, Srbi su od 5og Oktobra, potpuno okupirani narod, gdje nam okupator daje neprekidno pozoriste njegovih marioneta. Vi njih vidite ,ali ne vidite konce sa kojima su kontrolisani. Kratkovidost je ugodnija?
Ono prethodno vikanje je kao kad odete u neku kucu gde niste pozeljni a domacin to ne moze direktno da am kaze, nego vice na nekog ukucanina i dete preko mere ukusa i takvim ponasanjem i vas vredja indirektno i stvara osecaj neprijatnosti.
Eto to je nasa slika i prilika.
Na Dodikovu javno izrečenu riječ (obećanje) o raspisivanju referenduma vjeruje u ovom trenutku samo 57,4 i to na ovom web sajtu na kome je 99% pristalica i simpatizera gospodina Dodika.
Dodik je covek institucija, Dodik je Republika Srpska. Pri tom, to govorim ne zbog neke idealizacije Dodika, ne svidja se ni meni cesto njegov kalkulatnski politicki stil, cak i te optuzbe za finasijske mahinacije dosta imaju utemeljenja, ali to je najmanji problem jer niko ne garantuje da bi oni koji bi ga zamenili bili bolji.
Prosto na Balkanu izgleda da politicara ni partije koji vlast nebi koristili u svrhu licnog bogacenja.
Sa druge strane, RS je deo protektorata, ratom opustosena zemlja od nesto vise od milion ljudi deo Bosne koja i nije neko vece trziste-pa opet se ne zivi nista losije nego u Srbiji-sto je svakako uspeh u odnosu na nas.
Dalje, n kao predsednik protektorata ima mnogo veci integritet nego li pojedini predsednici drzava nazovi samostalnih, dovoljno je da kaze da nece u srebrenicu i to je to, dok ovdasnji jednostavno nemaju kapacitet za to.
Dalje Srpska je sprecila da BiH prizna Kosovo, a imala bi mnogo jace opravanje nego sto ga imaju MAK a posebno CG.
Da ironija bude veca, delovi tih drzava su i istorijski vezani za Kosmet sa kojim uz delove uze Srbije cine jednu istorijsku celinu jezgra stare Srbije.
Sve to cini da je RS, za koji su mnogi do kraja osamdesetih verovali da u njoj zive "Bosanci" ispala najsrpskija srpska zemlja.
I sve to traja jer je na celo, mora se priznati covek sa harizmom i energijom.
Koju svi njegovi politicki oponenti skupa ne poseduju - bez obzira na njihove ostale kvalitete.
Zato, izbace li Dodika iz politicke arene, verujem da niko ne moze da garantuje kako ce se stvar sa srpskom odvijati.
Slažem se sa Vama Bojane da je Dodik dobar političar. To zaista ne može da bude sporno. Uveren sam da bi napravio puno više da je u povoljnijoj poziciji. Njegovi politički protivnici su uglavnom nesposobnjakovići, zavidljivci i dodvorice Muslimanima i međunarodnoj zajednici, što ozbiljno popravlja i čini još čvršćom njeggovu poziciju. Ne slažem se sa Topoljem da ne postoji niko u RS ko bi bio bolji od Dodika. Ima u RS ljudi koji su mnogo iskreniji u svom patriotizmu, ali verovatno od Dodika nisu veštiji. Zbog teške situacije u kojoj se nalazi naš narod tamo, možda je u ovom trenutku Dodik najbolje rešenje. Iako mu se mnogo toga ima i zameriti, nekako mi se čini da on najbolje umije takav kakav je da se batrga i bori s ovim zverima za poziciju našeg naroda. U tome ga treba podržati, pa i ako nismo na istim talasnim dužinama. A ne kao ova nesposobna opozicija. Oni su protiv svega za šta je Dodik. Time čine štetu i sebi i svom narodu.
Sud i tužilaštvo BiH su do sada zatvorili Srbe, nisu procesuirali NIJEDAN zločin nad Srbima, od Kupresa, Sijekovca, zapadnokrajiških opština, Ozrena, Vozuće, Podrinja, Sarajeva, Foče, doline Neretve... Sada su Srpskoj počeli da oduzimaju teritoriju, knjižeći dobar dio opštine Han Pijesak na BiH čime se krši Dejtonsi sporazum, po kojem Srpska ima 49 %, koji joj je i do sada dobrim dijelom oduziman. ĆUTI opozicija u Srpskoj, zarad sitnih i ličnih interesa, ĆUTI vlast u Beogradu. Mislim da je Dodik jedini svjestan situacije, nažalost nema podršku i ovo se neće dobro završiti ni po njega niti po nas.
Nemojte se raspravljati sa američkim slugama i idiotima . Ne bacaju se biseri pred svinje
@ BL RS
Niko neće brate srušiti RS , RS je jača nego ikada : ) : ) . Živeo Partizan i majka Srbija
@ VLADO BANJA LUKA
Nemoj se blamirati komentarima protiv Milorada Dodika , da živiš 1 000 godina tebi ništa neće biti jasno , prije par dana sam stao u tvoju odbranu kada su te nazvali Vahidom , nemoj me tjerati da ukapiram da sam se prevario , tvoja gledišta su šizofrenija , rusofil si a podržavaš marionetski SDS za koga američka ambasada u Sarajevu kaže da je sjajan , dečko koga hvali USA nacistička taj je neprijatelj Srba i Rusa . Počinješ mi ići na živce a pojma nemaš blago rečeno . Reći da je Dodik američki čovek je isto kao kazati da Putin i Novorusija rade za Ameriku , Novorusija koja je ubila preko 42 000 nacista i Amerikanaca i ostale čečensko ustaško poljsko engleske stoke . Nije politika za tebe !
Muslimani, boli vas istina . Uzmite RS ako možete ! Porazite idioti Rusiju vojno ako možete !!!!!!!!!
Sve dok takvi kao ti budu ugrožavali Srbe / Ruse biću spokojan . Bakir Izetbegović neće da se ugleda na časni i inteligentni Iran nego se ugleda na američke sluge Tursku , Pakistan , Egipat , Saudi Arabiju , UAE , Katar . NEZNANjE JE MAJKA PORAZA !!!!!!
Da išta znaš onda bi imao na umu da je Iran najviše oružja u Bosnu poslao...
Da li si pratio razgovore " šestorke " oko iranskog nuklearnog sporazuma . Šta se desilo - USA je praktično priznala da Iran ima pravo na razvijanje svoga programa - to jeste da će USA priznati Iranski trijumf na Bliskom Istoku - dakle Nju Jork priznaje trijumf Moskve , Hezbolaha , Asada i Teherana - ako si inteligentan onda shvataš da je USA podilazila Iranu kao što Iran podilazi Rusiji jer je svestan Teheran da Moskva može da napravi dil sa Amerikom da na bazi " antiislamizma " Moskva pusti niz vodu Iran i Siriju i Hezbolah . To znači poraz Irana i generala Sulejmanija gdje će Moskva dati Nju Jorku teheranskog pješaka da dobije kraljicu a kraljica je pad MMF-a , svetske banke , pad Sitija iz Londona i trijumf Moskve i Pekinga . Dodik u politici to je Milan Mladenović u rokenrolu . Čovjek je 20 godina iza američko londonskih pudlica iz magareće klupe Čavića , Ivanića i Bosića . Kada tebi budu agenti drž. bezbednosti RS budu zvali piće kao meni imaš pravo mišljenja : )
Ažurirano pre 21 minut 29 sekundi
DIJARBAKIR: U napadu automobila bombe na njihov konvoj na jugoistoku Turske, u kojem uglavnom žive Kurdi, dva turska vojnika su poginula, a četvorica ranjena, izjavio je
Erdogan i njegova politika !!!!!!
Upao je u stupicu
Iranski PressTV: Uloga NATO-a u „srebreničkom masakru“
Agent francuske obaveštajne službe - Srebrenicu je napravio NATO - vjerovatno Pjer Anri Binel srpski brat koji je Srbiji dao kompletnu mapu zlikovačkog bombardovanja
He immediately announced to the public that brought with it evidence of the events in Srebrenica and that the massacre of innocent people, organized by the CIA, MI6 and the French DRM, through paramilitary groups that were directly under their control, and the army of Serbian Ratko Mladic against them had no control, nor any of the Main Staff of the VRS.
Godina 2012. Minsk , Belorusija - brat srpski Aleksandar Lukašenko dao AZIL agentu francuske obaveštajne službe koji je posvedočio da su Srebrenicu napravili MI6 , CIA i francuska sluzba . I da zločini takozvanog 10-og odreda VRS - Pelemiša i hrvata Erdemovića nemaju nikakve veze sa Glavnim štabom VRS i sa Srbima bego da se radi o FOLSE FLEG operaciji NATO-a da se krivica napakuje srpskom narodu !!!!
http://www.presstv.ir/detail/192348.html
Evo šta kaže mudri Iran - Srebrenica je prema svedočenju američkog ambasadora pri NATO-u Hanta djelo Londona !!!!
Kada će izdajnici iz SDS-a i korisnici izdajničkog američkog malograđanskog BN TV pribaviti samo jedan jedini dokaz za odbranu Srba . Neka pozdrave špijuna Amerike Trifunovića Darka koji je Rusiju optužio za izdaju Srba a Srbe pozvao da vole NATO koji je ubijao Srbe . Darka Trifunovića koji je napao Dodika zbog Južnog Toka - do tada je Amerika mislila da je Milorad njihov . Hvala Bogu dragome da su se preračunali a ja im se kunem da će se tek preračunati . Tone dokaza smo spremili za odbranu Srba i Rusa . SDS u Srpskoj , Vučić u Srbiji , američko britanska agentura . Dodik treba sa Nikolićem da izdajničkog Vučića stavi gde mu je mesto . U magarećoj izdajničkoj klupi !!!
“Kobani is free. Ocalan is next,” thousands of Kurds chanted across Turkey, Iran, Iraq a
Evo šta kažu GROBARI Turske Kurdi - pobeda Kurda u Kobaniju - u Siriji kada su zgazili ISIS , sledeći je ODŽALAN i njegova sloboda a Odžalan je kurdski Dodik ili Šešelj . Sahrana Turske i NATO-as na Bliskom Istoku . Svaki poraz Amerike je slava i pobeda Rusije i Srba .
Vidim da si vodeća apologeta režima u Republici Srpskoj.
Hvaliti trenutnu vlast u Republici Srpskoj, koja je Republiku Srpsku dovela u u ovako tešku ekonomsku situaciju i tražiti krivca u Mladenu Bosiću , čovjeku koji nema ni jedne kriminalne afere iza sebe, je žestoki cinizam.
Jedan turski policajac poginuo je danas tokom žestokih sukoba
Vaši porazi su naše pobede !!!!!
Jedina muslimanska država vredna poštovanja je Iran , koja nije sluga fašističke Amerike !!!!
Apologeta sam Bosne srpske države gdje su nemanjićki manastiri stari 1 000 godina . Apologeta sam ISTINE - kada budeš uspio da demantuješ samo jedan odsto od onoga šta sam napisao a ne nešta više biću zadovoljan . Milošević je kazao da ne ruše Srbiju zbog njega nego njega zbog Srbije . Jedina suverena muslimanska država mimo uticaja nacističke Amerike je Iran . Kada dokažem da Iran poštuje Srbe a dokazao sam - na Siriji se sve lomi i Putin je prebio američko turske igrače koji sada moraju da bombarduju ISIS kao što su morali da bombarduju Drezden da bi sakrili da su Rokefeler , Šif , Morgan finansirali Hitlera kao i banka Engleske . Kada budeš znao zašto na Zapadu postoje instituti za destaljinizaciju Rusije a ne postoje instituti za Delenjinizaciju Rusije i Detrockivizaciju Rusije .
@ TOPOLJ
Nemojte se raspravljati sa američkim slugama i idiotima . Ne bacaju se biseri pred svinje
Ono se ti "baš nabaca biserija", nema se kada pokupiti "koliko sipaš".
Nego biseru kako komentarišeš da na ovom web sajtu gdje je 99% simpatizera i sljedbenika Milorada Dodika, a tako mu se malo vjeruje da će ispuniti obećanje o referendumu?
Pogledaj:
http://www.nspm.rs/poll-results/da-li-verujete-da-ce-u-republici-srpskoj-biti-odrzan-referendum-o-sudu-i-tuzilastvu-bih.html
Razumemo se u potpunosti, meni kao anonimnom pojedincu se kod Dodika ne svidjaju par nekih stvari koje nemaju mnogo veze sa tim kako on vodi politiku.
Prva je glorifikacija Biljane Plavsic o kojoj bas i nemam neko misljenje a druga je nipodastavanje i u par narvata podruglivo pricanje o Slobodanu Milosevicu iznosenjem nekih lagarija. Svaka njemu cast, jeste i Dodik nacionalni borac za slobodu ali je ipak Sloba suvise visoko od njega da bi ga dobacio kamenom.
Ono sto mi se svidja je kao sto sam rekao velika harizma, veliko rodoljublje, borbenost i vestina.
I jos jedna stvar a to je - DRSKOST.
Sa takvim licemerima i pokvarenjacima kakvi su zapadnjaci a nista manje i Musli mora se biti pomalo drzak. I zao mi je sto je Putin previse stalozen i smiren u ovim momentima, samo mu to fali da sa nacistima bude malo drskiji jer oni preveliku dobru volju tumace kao slabost.
Stanovnik sam Republike Srpske a i učestvovao sam u njenom stvaranju .
Trenutno sam očevidac da se u mom bližem okruženju privreda ruši,pustoši,devastira a bolnica Kasindo je pred kolapsom.
Niko se od trenutne vlasti ne obazire na to.
Ne možeš me ubijediti da trenutna vlast želi dobro Istočnom Sarajevu i Srbima koji su ostali da žive u njemu.
Ovo je čista izdaja.
Zasto brate sa neprijateljima srpstva ulazis u bilo kakav dijalog . Svaki poraz Erdogana i Amerike je nasa pobeda . Cekamo ih na penalu !!!!
Kada se izblamiraju kao na Siriji gdje podrzavaju Al Kaidu Nusru i ISIS i kada ih izblamiramo kao na Novorusiji gdje podrzavaju naciste onda ih docekas na penalu , samo sluge kao Mladen Bosic i Vucic imaju potrebu da se gazdama pravdaju !!!! . Ko je usao u Berlin i nacisticku olos PREBIO Rusija . Bice im sada isto ali cemo ih sada natjerati da jedni druge optuze za zlikovacko razbijanje SFRJ Srba i SSSR Rusa . Cekaj ih na penalu . Sa advokatima nacizma i al kaide nalazis potrebu da se objasnjavas . Pozdrav srpski brate !
Brate nemojte se obazirati na minuseve i pluseve koje ostavljaju na komentare luzeri iz SDS-a koja je nekada bila državotvorna stranka RS a danas su kao i Vučić okrenuli svoju politiku za 360 stepeni . Nekada je ambasada fašističke Amerike u Bosni pravila spiskove za smjenu kadrova SDS jer je SDS bila patriotska stranka a danas ambasador naci USA posjećuje Darka Babalja iz SDS-a u Lukavici. Da li znate da je SDS u Janji da bi se ulizao ubicama Srba iz SDA vratio nazive ulica , dakle imena ulica sa srpskim herojima su zamjenili muslimanskim imenima ulica da se dodvore SDA . Da li znate da je Obren Petrović iz Doboja SDS taj srpski grad gurnuo pod Zajednicu turskih opština čije je sedište u Turskoj . Da li znate da je SDS napustio patriota Stevandić , da su ih napustili Dunjić i Banjac , da ih se stide osnivači SDS-a Krajišnik i Vučurević . Itd itd
Već ste me ubijedili da ste zaljubljeni u Dodika-nepotrebno je insistirat dalje.
Reći ću vam samo sledeće,
-nije srpska tragedija u tome što smo momentalno poraženi- nego u nemoćnom nastojanju da od naših nakaznih karaktera pravimo patriotske heroje.
Javite se kad izađete iz vašeg transa.