Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Leonid Rešetnjikov: Branimo srpske interese do granice do koje ih sami Srbi brane, Zapad se neće smiriti sve dok Srbi budu pokazivali makar mali element samostalnosti

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 19 jul 2015 09:31
srbima se loše piše
na vlasti su od 2ooo bile i sada jeste marionetska vlada.a vučić je posebna priča koji ima domaći zadatak da radi protiv srbije i srba kako naredi preijer srbije kirbi
Preporuke:
103
0
2 nedelja, 19 jul 2015 09:46
Kiza
Gospodine Resethjikov, prvo jedno ogromno HVALA/SPASIBA za njet Rezoluciji o Velikom-G. Rusija jeste bila duzna Srbiji za Jeltsinovske godine, ali je sada ucinala maksimalno moguce.

Drugo, velika je sramota sto Rusija nudi Turskim Tokom jos bolji projekat Srbiji nego sto je bio Juzni Tok, a Srbija laprda o alternativama. Na zalost, nije u pitanju samo Srbija nego sve mekane zemlje na putu Turskog Toka. To su Grcka, Makedonija i Srbija. Tuzno je gledati kako jedna Turska ima pravo da bira s kim ce praviti dogovore, a u Srbiji i Makedoniji o tome odlucuju strani ambasadori. Kako Amerikanci ne napravise kolor-revoluciju u Nemackoj kada je potpisala dupliranje Severnog Toka? Jad i cemer, ali nemojte suditi Srbiju po Vucicu, kao sto me ne sudimo Rusiju po Jeltsinu.

Veliki pozdrav od dela srpskog naroda koji se jos uvek oseca kao Srbi.
Preporuke:
120
2
3 nedelja, 19 jul 2015 09:52
nebitan
Novosti i ostale prozapadne novine jedva će dočekati da objave ovakav intervju jer se on svodi na jednu misao: "Srbi, pustili smo vas niz vodu". Pa, sa vučićima, tadićima i ostalima koji već 15 godina vladaju Srbijom valjda je i logično da Rusija ne vidi Srbiju kao nekog vrednog spašavanja, a opet, meni kao patrioti je veoma krivo što Rusija ne vidi da je većina našeg naroda prosto uplašena, ubijena u pojam i na silu držana u neznanju, zabludama i gluposti.
Preporuke:
56
8
4 nedelja, 19 jul 2015 09:56
7524
Granice na Balkanu su - privremene jer su veštački nametnute spolja, na štetu srpskog naroda.
Preporuke:
80
0
5 nedelja, 19 jul 2015 10:08
Milutin
Pritisak Zapada na Srbiju će se povećavati i mi, zajedno sa vama, treba da očekujemo neka iznenađenja. Zapad se neće smiriti sve dok Srbi budu pokazivali makar i mali element samostalnosti. Ako budete kao Rumunija, Bugarska ili Albanija, smiriće se. Podeliće Srbiju, što u suštini žele i sa Rusijom, samo što smo mi suviše veliki da bi u tome uspeli.


Nama treba rešenje, pomoć, partnerstvo, saradnja sa Rusijom i zemljama koje ne pritiskaju Srbiju!
To znači da je potrebno strateško ulaganje jakih Ruskih firmi, i druga ozbiljna saradnja!

Rusija ne bi trebala samo da nalizira i da bude u defanzivi, i da samo priča o odvraćanju jačanjem naoružanja, već i da ekonomski, kulturno, i dr način krene u širenje uticaja i saradnje.

Kako to da velike Ruske firme imaju ogromne investicije širom Evrope i regiona, u Francusku, Češku, Hrvatsku, Crnu Goru ..?, a u Srbiji slabe ruske investicije?
Preporuke:
47
2
6 nedelja, 19 jul 2015 10:11
Zahvalan
Istorija ce pokazati i dokazati da je ruski veto na anti-srpsku britansku rezoluciju u Savetu bezbednosti u visini zahteva/ultimatuma Zapadu koji je dao car Nikolaj tokom Prvog svetskog rata da prebace srpsku vojsku na Krf.
Preporuke:
69
0
7 nedelja, 19 jul 2015 10:41
Marko Gay
@ nebitan

Rusija na granici ima NATO pesadiju i zbog toga sada mora da placa i rezervnu vojsku, a para nema ni za redovnu vojsku. Putin lakonski dobacuje: Snadjite se, platite i to od postojeceg vojnog budzeta. E da je to tako jednostavno, kada bi ruska vlada mogla nahraniti toliko vojske s jednom tepsijom ribe.

A pritom se mora voditi rat u Ukrajini. Rusija tamo ratuje protiv celog Zapada, a u isto vreme moli boga da joj Zapad ne iskljuci te razne tokove pre nego sto ona uspe da izgradi onaj prema Kini. Kupuje se vreme, na Balkanu i sire se samo prica, jer realne snage za nesto vise nema. E sad, pogodite ko je pametnjakovic koji je do ovoga doveo, koji se do sad zanimao jurenjem pedera.
Preporuke:
6
71
8 nedelja, 19 jul 2015 10:43
gavrilo
Rešetnjikov je spustio loptu!Otvoreno nam kaže:ako hoćete da se ubijete mi vas nećemo sprečavati kažemo vam da samo to ne činite, ako hoćete da skočite sa nebodera ili u provaliju mi vam kažemo da to ne radite jer ćete poginuti a na vama je da izaberete, kako izaberete mi ćemo to prihvatiti!Iskreno i pošteno!
Preporuke:
67
2
9 nedelja, 19 jul 2015 10:53
@Milutin
Nema ruskih ulaganja u Srbiju jer:

1. Prvo im Dinkic to nije dao (da kupe JAT, pa banke,...)
2. Dinkic ih sada savetuje!

Zar to ne znas?
Preporuke:
62
1
10 nedelja, 19 jul 2015 11:03
Mićunović
Ako Rešeto kupi Telekom, spasili smo se. Rusi treba da plate pet puta više od Nemaca, isplatiće se. To je jeftin ulaz na Balkan. Najjeftiniji.
Preporuke:
47
3
11 nedelja, 19 jul 2015 11:06
života,kruševac
zovem se ivan.
kršten sam u Lazarici.volim Grčku.
nekad mi se čini da nismo iskreni jedni prema drugima mi i baćuške,pogotovu kad je dobro i jednima i drugima.
ali kad puška opali nosimo ista znamenja.isto oružje.
ista imena.
sin mi se zove Kosta.
a i braća Rusi iako nas gledaju kao pastorka ZNAJU ipak da samo na nas mogu da računaju kad dođe do najgoreg.na ponekog grčkog poljskog i makedonskog partizana ili četobašu,ko šta voli..
zato oni neće od nas da dignu ruke

a bojim se ni oni drugi.zato man`te svađu.
svima vam želim dobro zdravlje i mir u duši
iz carevog grada
Preporuke:
40
4
12 nedelja, 19 jul 2015 11:06
Jelena
Gospodine Resetnjikov,hvala od srca za veto i to je Rusija koju Srbi vole i znaju.Ali Rusija je sila,dobro zna ko instalira vlast u Srbiji i zasto,vecina naroda voli Rusiju i ocekuje vece angazovanje Rusije u Srbiji,ne samo kad dodje do veta.
Preporuke:
43
2
13 nedelja, 19 jul 2015 11:11
Nele
@ srbima se loše piše
Slazem se sa Vama, ali zar to nije bilo i pre 2000-te, pa su oni iz tadasnje vlasti uveli ceo narod u kaznu jer nisu ispunili zahteve pretpostavljenih.
Da se ne zanosimo i pravimo bauk od 5.oktobra,svi koji su tada podrzavali Milosevica i danas su u vlasti:SPS,SRS u obliku otudjenog vecinskog dela SNS,bivsi JUL (Vulin i PSS),SPO,Palma,izabrani bivsi clanovi DS(Trivan,Loncar i drugi).
Ne vidim ja tu neke narocite promene,cak je i gore nego sto je bilo (naravno osim bombardovanja).
Preporuke:
24
6
14 nedelja, 19 jul 2015 11:15
života,kruševac
p.s.

dajte M1NSK motore i URAL strahotu od 750cc ,novu LADU 7sicer,
novu nivu za 6 ipo. moskvič ,kraz,zimska maziva po tamošnjim cenama,ruski zejtin ,prizvode hemijske industrije.
aranžmane za matorce krstarenja po onim rekama, ribolov podno urala
dosadio sam sebi i drugima.upoznajmo se ..
a ne zvona i praporaca
Preporuke:
31
3
15 nedelja, 19 jul 2015 11:24
Srbin Srbinović
Dobro zbori gospodin Leonid Rešetnjikov.
Odnos USA EU NATO Zapada prema Srbima je kostantan već 25 godina, i u svim situacijama taj odnos je ULTRA NEPRIJATELjSKI, SA CILjEM DA UNIŠTE SRBE I SRBIJU, A DA IPAK SAČUVAJU LAŽNI OBRAZ „DEMOKRATIČNOSTI I PRAVEDNOSTI“. Zato je organizovao, podržavao i u njima učestvovao svaki napad na Srbe od strane Hrvata, Muslimana, Šiptara. Za zadavanje odlučujućeg udara na Srbe, USA ZAPAD JE SVUDA BOMBARDOVAO SRBE I SRBIJU. U svakom „arbitriranju“ kršio je postojeće norme na štetu Srba, i to nepogrešivo protiv Srba, tako da se ishod njihovog učestvovanja uvek mogao predvideti.
Preblaga je, i ne odgovara suštini, tvrdnja, koju često koriste i drugi političari i tumači:
Preporuke:
40
0
16 nedelja, 19 jul 2015 11:26
Srbin Srbinović
Preblaga je, i neodgovara suštini, tvrdnja, koju često koriste i drugi političari i tumači:

„Cena zapadne pozicije nam je odlično poznata. Nju diktira samo jedno: postići da Srbi budu poniženi, da budu prinuđeni da žive po zapadnim pravilima.“


U suštini nisu u pitanju nikakva pravila, nego je u pitanju cilj Zapada da se Srbija potpuno pretvori u koloniju a Srbi u robove, da bi proces uništenja i nestanka Srba, Srbije i svega što je Srpsko bio ubrzan i nepovratan.
NEMA DRUGIH „PRAVILA“, GOSPODO, AKO IH IMA, NAVEDITE IH. NE POSTOJE PRAVILA A POSTOJE LAŽI KOD ZAPADNIH „DEMOKRATA“ ODNOSNO FAŠISTA.
Preporuke:
40
0
17 nedelja, 19 jul 2015 11:37
Petar
1. Anglo-saksonska politika je dugoročno protiv Slovena - Rusije i Srbije, u prvom redu.
2. Razdrobljena, slaba i ponižena Srbija je proklamovani cilj VB, SAD i Nemačke, bez obzira ko je u Beogradu formalno na vlasti
3. Granice na prostoru bivše Jugoslavije su veštačke, neodržive i privremene jer su anglo-saksonci njima isekli živo tkivo srpske nacije
4. Tiha voda breg roni.
5. Masrionetama cena pada.
Preporuke:
40
1
18 nedelja, 19 jul 2015 11:37
fristajlo
Uopšte ne razumem težnju da se po svaku cenu uđe u EU, sada kada je ona u dubokoj krizi.

Ne radi se tu o težnji, već o prisili.
Kad to shvatite, znate šta vam je činiti, da sačuvate svoje interese na Balkanu.
Preporuke:
37
1
19 nedelja, 19 jul 2015 11:42
budućnost
znamo da Zapad obično nije objektivan prema Srbiji, a nije ni prema Rusiji. Cena zapadne pozicije nam je odlično poznata. Nju diktira samo jedno: postići da Srbi budu poniženi, da budu prinuđeni da žive po zapadnim pravilima



Čepurin: Budućnost je na istoku
N. J. | 05. jun 2015. 19:11

http://www.novosti.rs
Preporuke:
22
0
20 nedelja, 19 jul 2015 11:43
Đetić
Branili ste vi Srbe još od Rankovića,poznat je vaš učinak preko Steve Krajačića.Kako ih branite tako i propadaju i svešće se uskoro na beogradski pašaluk.Rusi i Englezi su Srbiji naneli veću štetu od bomabardovanja samo gluperde kasno shvataju,Uništavanje Srbije nije počelo 90-tih nego ubistvom Krcuna i smenom Rankovića.
Preporuke:
6
47
21 nedelja, 19 jul 2015 11:44
res publica
Majka Rusija se za elemente samostalnosti svojih saveznika borila i 1956.godine i 1968.godine. Tako da... u pravu je čovek.
Preporuke:
17
4
22 nedelja, 19 jul 2015 11:47
Marko Gay
Kakvo naopako razmisljanje ovog coveka, nije cudo sto je Rusija u velikim nevoljama.

Zamislite kada bismo i mi branili interese Kosova ili Izraela samo do granice do koje ih Kosovari ili Izraelci brane?

Sta bi bilo? Nasa odbrana izdahnula bi s prvim malodusnim uzdahom Ibrahima Rugove.

Ne, dragi moji, mi branimo interese Kosova i Izraela sve dok vladi Sjedinjenih Americkih Drzava odgovara, a to znaci daleko PREKO granice do koje su kukavicki i mlitavi Kosovari i Izraelci spremni da ih brane. Sta se nas tice dokle bi ih oni branili, ne branimo mi Kosovo i Izrael zbog njih, nego zbog sebe.
Preporuke:
14
18
23 nedelja, 19 jul 2015 11:50
biciklista
Nisu oni baš toliko jaki,
koliko smo mi postali slabi.
n
Preporuke:
28
2
24 nedelja, 19 jul 2015 11:52
Velizar M.
...do granice do koje ih sami Srbi brane...
Dovoljno rečeno.
Nego, dajte neku razmenu studenata, primite neke naše klince na "Lomonosov". To je najteže sabotirati. Ni investicije ni S-300 ni mediji nisu važni koliko znanje. Znanje potrebno i za postavljanje odbranjivih granica. Znanje strategije.
Preporuke:
35
0
25 nedelja, 19 jul 2015 12:10
kaja
ovo je važno:

Svi se oni nadaju da će pritiskom uplašiti svoje protivnike, a kada naiđu na čvrst otpor, povlače se. Treba se setiti cara Lazara i ne treba imati strah. Bog od nas ne traži pobede, već hrabrost. On odlučuje ko će da pobedi. Cara Lazara je proslavio podvig. Ne to što je pobedio ili izgubio u bici, već je Gospod od njega zahtevao da život da za svoj narod. A mi smo danas navikli na udobnost i hteli bismo da pobedimo i lepo živimo. Ne može to uvek.
Preporuke:
32
0
26 nedelja, 19 jul 2015 12:12
Oprem Dobro
Drugim rečima,ako hoъeš da ti pomognem,moraš i ti meni da pomogneš i to tako što ъeš bar da mi dozvoliš da mogu da ti pomognem ako to veъ ja želim.A ako neъeš,onda ništa.
Preporuke:
23
3
27 nedelja, 19 jul 2015 12:13
Cviko
@Đetić,
Ivan Stevo Krajačić i Franjo Tuđman su hiljadudevetotinapedesetdevete godine pristupili, nemačkoj obaveštajnoj službi, BND. Ovo je godina kada Jugina kola kreću ka provaliji...
Ali hteo sam nešto drugo da napišem. Jedno je što vidi i hoće narod a drugo su marionete, izabranici, prevaranti itd. Ne može se narod suditi, vrednovati po zvaničnim predstavnicima koji politiku zasnivaju na prevari, strahu i prijateljstvu.
Preporuke:
27
3
28 nedelja, 19 jul 2015 12:17
DRAGO-SIMPRAGA
Rusi mi nisu jasni u svojoj politici prema Srbima jos od 1990. Nisu nista ucinili da sprece izdaju RSK od strane Srbije i RS. A sad 2015 pokusavaju da spasu RS . Ako je RSK nestala zbog izdaje SRbije i RS, AKO JE KOSOVO NESTALO iz okvira Srbije, pitam se zasto bi RS onda trebala opstati???????/ Ako je sve otislo dodjavola pa neka onda ide i RS, ne vidim nikakav razlog da sad neko tu brani RS. Jer to nebi bilo posteno ni prema SRBIMA IZ KRAJINE A NI PREMA SRBIMA SA KOSOVA. AKO GUBIMO ONDA TREBA SVI KOLEKTIVNO KAO NAROD DA GUBIMO A NE DA JEDAN DEO SRBA NESTO DOBIJE A DRUGI DEO OSTANE BEZ ICEKA. Na ovaj nacin bi i mi iz RSK i Srbi sa Kosova mnogo lakse primili cinjenicu da SMO IZDATI OD SRBIJE ODNOSNO RS.
Preporuke:
2
39
29 nedelja, 19 jul 2015 12:28
Peter RV
@Kiza
".. ali nemojte suditi Srbiju po Vucicu, kao sto me ne sudimo Rusiju po Jeltsinu."
Ne vidite da je Vucic srpska sadasnjost (a mozda i buducnost), dok je Jelcin, vec poodavno -ruska proslost?
Sto nam Resetnjikov ustvari kaze jeste- "dok Srbi trpe Vucica, Rusija moze malo sto za njih da uradi".
Preporuke:
28
0
30 nedelja, 19 jul 2015 12:57
Ivan Miljojković
Veliko hvala za veto. Ali veto se ne sipa u tenk, niti u lovac presretač, koje VS i dalje nema u dovoljnom broju. Dok Rusija brani interese Srbije do granica do koje Srbija to sama radi, Srbija brani interese Rusije preko granica sopstvene snage. Da sam ja Srbija, to bi koštalo najmanje dve eskadrile Suhoja.
Preporuke:
13
5
31 nedelja, 19 jul 2015 13:18
Kiza
@Peter RV

G. Resetnjikov nije to rekao ali to se podrazumeva. Da li Srbima treba prevesti sta Rusi misle kad kazu da "ne mogu da budu veci Srbi od Srba"? Dokle god su Srbi zaludjeni sopstvenim pozapadnjenim medijima i evropskom unijom, dotle ne zasluzuju ni ruski interes ni ulaganja. Potrebno je da se zatvori pozitivna povratna sprega budjenjem Srba iz pro-Zapadnog mamurluka, onda ce i Rusi doci i pomoci.

Evropska unija se pokazuje kao jedna od najgorih tvorevina u istoriji, a Srbi i dalje srljaju kao da je Eldorado. Sve zbog sitnih srpskih profitera, sidjardjija i secikesa, a i politicke elite koja hoce da vlada sigurnije s Zapadnom zaledjinom (s namesteninim izborima). Samo neprijatelju se moze pozeleti ulazak u EU, narocito posle grckog iskustva, ali je najlepse sto ce nas nasi Zapadni "prijatelji" uceniti da konacno priznamo Kosovo da bi usli u tu crnu kosmicku rupu (iz koje se ziv ne izlazi).
Preporuke:
22
1
32 nedelja, 19 jul 2015 13:40
boban
Glavna tema je bila VETO.Da se jasno kaze da je Vucic ocigledno bio protiv veta.Vucic nije hteo da trazi ruski veto.Vucic ne bi udario veto cak I da je Srbija imala pravo veta.Veto je upotrebljen iskljucivo na Nikolicevu I Dodikovu molbu.
Preporuke:
20
1
33 nedelja, 19 jul 2015 14:01
DRAGO-SIMPRAGA
IVAN MILJKOVIC i sta bi ti sa 2 eskadrile Suhoja????NIJE TO POENTA.Poenta je da Srbija ima PLAN OSLOBADJANJA i Kosova i RSK i cele Bosne. DALI SAD ILI ZA 20 god NEBITNO ali plan MORA DA POSTOJI.Jedno je Sigurno da Srbija za tako nesto MORA IMATI SAVEZNIKE i Rusiju i Kinu i niz drugih drzava pre svega onih Pravoslavnih. ALI jos je nesto vaznije od svega ovoga A TO JE SPREMNOST SRPSKOG NARODA DA SE ZRTVUJE I DA STVORI SRBIJU ONAKVU KAKVA TREBA BITI, a to su upravo granice Karlobag Karlovac Ogulin Virovitica to su zaista prostori gde je SRpstvo bilo dominantno kroz istoriju. ZA ovo treba da se RATUJE I GINE I TOGA SVI MORAJU BITI SVESNI ali jednom kad se stvori takva Srpska drzava tek tad cemo moci reci da smo RESILI SRPSKO PITANJE U CELINI NA BALKANU. Bez ovoga nema nam spasa jer Zapad se nece zaustaviti na Kosovu ni na RS a ni na Vojvodini, u pravu je ovaj Rus. Ti IVANE trazis oruzje ono je naj manji problem oruzje se lako nabavi
Preporuke:
12
6
34 nedelja, 19 jul 2015 15:03
@boban
u normalnoj drzavi, za to se odgovara! No, ocigledno, Vucic racuna na podrsku zapadnih zlikovaca, a vidi da je vecina naroda sludjena providnom, ali prljavon i agresivnom propagandom po principu 'bombardovacemo vas ako niste poslusni'.
Preporuke:
11
1
35 nedelja, 19 jul 2015 16:09
Milovan
To bi trebalo i malom detetu da bude jasno. Rusi ne mogi biti veći Srbi od samih Srba.
Preporuke:
11
1
36 nedelja, 19 jul 2015 16:43
Peter RV
Rusi mogu bit 'veci Srbi od samih Srba' jedino, ako se Srbija ukljuci u jedan tijesni ,vojni i ekonomski savez sa Rusijom!
Dok srpski narod 'mudro' cuti, Rusi nece ic dalje.
Ovo je ruska poruka!
Preporuke:
15
2
37 nedelja, 19 jul 2015 21:01
Radonja Kolarić
Paralele RSK-R.S. prvi deo.
Treba reći da je RSK u prljavim političkim igrama puštena niz vodu. Hrvatska je ovladala njenom teritorijom i kao pobednik radi šta joj je volja. Hrvatska je svih ovih godina bila miljenik zapada, a od skora i član NATO-a.Prvo joj daje za pravo, da uz odeđeno medijsko šminkanje, nastavi politiku brisanja Krajine.Ovo drugo joj garantuje da se Srbi neće usuditi da povrate svoje izgubljene teritorije(u nekoj optimističnoj varijanti).Srbi u Hrvatskoj imaju opciju(manje,više sve se svodi na to)da postanu hrvatski pravoslavci,a njihova deca Hrvati.Politika zapada prema Srbima u poslednjih sto godina je bila uvek ista-da razbiju srpski narod na više država,da ga proteraju,da ga pokrste.Igrači su se menjali(Austrija,Britanija,Nemačka,SAD) ali je politika prema Srbima uvek bila ista.Tamo gde je stao Benjamin Kalaj nastavili su Amerikanci-Srbe uništiti,a Srbiju svesti na beogradski pašaluk.
Preporuke:
9
2
38 nedelja, 19 jul 2015 21:26
Radonja Kolarić
Paralele RSK-R.S. drugi deo.
R.Srpska je 1995. nakon neverovatnih političkih zakulisnih igara,ali i snažne ofanzive neprijatelja na mirovnoj konferenciji(Dejton) ponešto dobila, ali je mnogo toga izgubila. Izgubila je teritoriju(svedena je na 49%),izgubila je nezavisnost(uvedena je NATO okupacija).Dobila je entitet i sva prava iz sporazuma u Dejtonu.Zapad se dugoročno nije pridržavao potpisanog, tako da je u proteklih 20 godina mnogo toga od onog šta je R.Srpska imala,izgubljeno pod naletima zapada.Postavlja se pitanje zašto zapad nije uništio R.Srpsku 1995. u ofanzivi Hrvata,Muslimana i NATO avijacije?Odgovor na to dao je Nikola Koljević.On je rekao da je americi bila potrebna mirovna konferencija.Ako R.Srpska ne postoji-onda nema ni potrebe za Dejtonom.Drugi razlog je obaranje Miloševića preko R.Srpske.Posve je izvesno da je zapad odlučio da u narednih godinu dana potpuno uništi R.Srpsku. Pa stoga treba i tumačiti odluku rukovodstva R.Srpske da referendumom zbace okove(prvi korak).
Preporuke:
8
0
39 nedelja, 19 jul 2015 23:34
DVERI PRAŠKE OBLASTI
JUTROS JE ČOVEK BIO U PRIJEPOLjU NA SASTANKU SA POVERENIŠTVOM DVERI,VRHUNSKI STRATEG I ČOVEK,PODRŽAVA NAPORE SRBA NA OVOM PROSTORU SA DVERIMA DA SE SRBI ODRŽE.
Preporuke:
10
1
40 ponedeljak, 20 jul 2015 00:06
Turas
Marko"gej" ti razmišljaš kao "alkar" .
Preporuke:
2
0
41 ponedeljak, 20 jul 2015 07:18
@Milutin
Milutine, sine srpski, da li je moguce da ne znas, da sve sto su Rusi hteli I zeleli da ulazu I kupe u Srbiji, Tadiceva, a sada Vuciceva Vlada, NE DOZVOLJVA.
Ne kudi Ruse, vec kudi one I ove posle 2000-te, za koje si verovatno glasao.
Ruse molimo, mi srpski narod, ne slusajte ove sto su se lazima I Zapadnim neprijateljima docepali vlasti, vec slusajte srpski narod, koji je bar 85% za svaku vrstu saradnje sa Rusijom.
Ziveo Putin, zivela Rusija, dole Vucic I srpska izdajnicka Vlada!
Preporuke:
4
0
42 ponedeljak, 20 jul 2015 10:04
Sale
Hehehe Drago Šimpraga je originalan!

Zamisli Drago da imaš para, pa kreneš na pijacu i negde usput ti ispadne jedna crvena, a ti uzmeš onaj svoj novčanik pa ga frljneš i kažeš "ako je ispala jedna crvena, onda da bacim sve".

I molim te, imaš Kurir, Novosti, Politiku, pazi imaš i B92, kakav je taj B92 fantastičan za pisanje komentara.
Preporuke:
2
0
43 ponedeljak, 20 jul 2015 12:05
ANALITIČAR
Poštovani drugari komentatori - obraćam se naravno patriotama i rusofilima a ne izdajnicima i zagovornicima amerikanizacije Srba i zagovornicima nacističkog NATO PAKT-a . Svaku riječ Leonida Rešetnjikova treba duboko proučiti - radi se o ruskom agentu koji odlično poznaje Srbiju jer je još u doba SSSR-a u Beogradu radio , dakle 1980-ih kao agent ruske spoljnoobaveštajne službe SVR . A sada je Rešetnjikov u današnjoj Rusiji praktično najvažnija osoba za kreiranje ruske politike jer vodi institut RISI - koji ima oko 200 eksperata i RISI se smatra " Putinovim institutom " tj. Putin i rukovodstvo Rusije praktično sprovodi smjernice instituta RISI . Veoma veoma inteligentna i patriotska ličnost . Čovjek hoće da po poslednji put upozori Srbe da put u ambis izdaje i put u provaliju nestanka Srba a to je put Dačića , Vučića i Nikolića Rusija ne odobrava ali Rusija ne može da bude više srpska nego što su Srbi . Ne trebaju Srbi da izdaju Kosmet ali ako ga izdaju Rusija tu ništa ne može
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 20 jul 2015 12:15
ANALITIČAR
- 2 -

Rešetnjikov poručuje Srbima dakle po poslednji put da budu li Srbi patriote i budu li branili Kosmet , RS , CG a u perspektivi budemo li pnanirali vraćanje RSK Rusija će biti uz nas kao što je bila oko Rezolucije Britanije oko Srebrenice gdje je postojao plan da se svi Srbi , i nerođene srpske bebe optuže kao genocidan narod za dešavanja oko Srebrenice gdje je ubijeno oko 3 500 Srba i 3 000 Bošnjaka . Ako ja kao Srbin imam pravo da apelujem na Rešetnjikova onda mu kažem bratski da Rusija nedovoljno čini na odbrani Sirije i Novorusije a na ta dva rata se lomi pobjeda Rusije nad NATO-om . NATO nema ljudstva , zato prima CG , BH , Srbiju , Bugarsku u NATO , fali mu topovsko meso za napad na Rusiju , a Putin čini mi se da lakonski gleda na ogromna stradanja Rusa na Donbasu , ruska strategija će biti pobjednička i Kijev će u kontri biti oslobođen ali nije lako gledati stradanja pravoslavnih Rusa , bojim se da cijena slobode ne bude preskupa a pobjeda da ne bude pirova
Preporuke:
0
0
45 ponedeljak, 20 jul 2015 12:34
ANALITIČAR
- 3 -

Apelovao bih na Rešetnjikova da ruske obaveštajne službe da budu nemilosrdne , da ne budu tihe nego okrutne prema neprijateljima .Nas Srbe Zapad maltretira 25 godina , Amerika u Srbiji kupuje medije, ej bre , USA general i bivši šef CIA Petreus je kupio brojne srpske medije . NATO ubija Srbe kao što je ubio našeg Srbina Crnogorca Sašu Markovića u Budvi , poslanika Liberala CG , Liberali CG se jesu zalagali za državu CG ali se nisu zalagali za Milin put u NATO , amerikanizaciju CG i okretanje CG kontra Srbije . Saša Marković je bio sjajan intelektualac a NATO ga je ubio jer je 2013-te na hrvatskoj televiziji kod autora Krešimira Mišaka u emisiji NA RUBU ZNANOSTI reklamirao svoju knjigu MANIFEST PROTIV IMPERIJE gdje je na brilijantan način dokazao fašizam USA i Britanije i da je Amerika izazvala sa Britanijom oba svetska rata a da je Hitlera doveo američki anglo lobi na vlast , Morgan , Šif , Rokefeler , Henri Ford . Velikog dakle Srbina su ubili u CG nedavno zbog toga
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 20 jul 2015 12:46
Nenad Pivaš
@Analitičar

Grešite glede crnogorskih liberala, oni nikako nisu Srbi. Oni su još od početka 90ih krenuli širiti antisrpsku histeriju u Crnoj Gori. Oni su faktički osnovali NVO pod imenom Crnogorska pravoslavna crkva. Oni su prvi krenuli sa pričom o "crnogorskom jeziku". Na početku rata su pevali "Sa Lovćena vila kliče oprosti nam Dubrovniče!". Razvili su i razne teorije kako Srbi u CG i nisu Srbi već Crnogorci koji su posrbljeni u 19. veku. To što bivši lider Slavko Perović, koji sada živi u Češkoj kritikuje Ameriku nije rezultat nekog dubljeg uvida već toga što je prolupao. On se i dalje diči svime što je radio 90ih i priča potpuno isto priču, a Ameriku napada zbog podrške Đukanoviću koji je ukrao njegovu ideologiju i zbog toga što je umislio da je krajnji cilj Amerike stvaranje Velike Srbije (?!). Ako mi ne verujete pogledajte njegov blog.
Preporuke:
5
1
47 ponedeljak, 20 jul 2015 13:00
ANALITIČAR
@ Nenad Pivas

Nenade obratili ste mi se tako što ste potpuno promašili poentu , ne radi se o tome da li su Liberali separatisti ili ne , to kao prvo , kao drugo ako vi poštujete srpsku Crnu Goru onda je poštujte , Crna Gora nikada nije bila provincija Srbije nego ponosna srpska država koja ima državnost jednako koliko i Srbija . Kao drugo nemojte meni koji sve i jednog srpskog političara znam u glavu da držite predavanje . Da li znate ko je Saša Marković , istaknuti intelektualac , nijedan Srbin za zadnjih 25 godina nije u svojim knjigama , čak ni Dragoš Kalajić nije opisao američko iskonsko zlo kao Liberal Saša Marković , da čitate malo više a da malo manje pametujete znali biste da je Sašu Markovića u sred srpske Budve likvidirao NATO jer je u svom kapitalnom djelu MANIFEST PROTIV IMPERIJE razotkrio na brilijantan način šta radi NACI Amerika , pritom Saša je na početku svoje karijere volio tu istu Ameriku i smatrao je majkom demokratije . Da li vi shvatate poentu moga posta ?
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 20 jul 2015 13:06
ANALITIČAR
@ Nenad Pivas

Nemojte koristiti hrvatske termine kao GLEDE . Valjda ne tražim puno
Preporuke:
0
1
49 ponedeljak, 20 jul 2015 13:48
Nenad Pivaš
@Analitičar

Poštujem istoriju srpske Crne Gore čije težnje su oduvek bile stvaranje jedinstvene srpske države. Crnogorski liberali nisu deo te priče, oni ne samo što su se zalagali za Crnu Goru nezavisnu od Srbije već su kao cilj postavili i rasrbljivanje iste. O liku i delu pomenutog Markovića zaista ne znam, moguće da ste vi u pravu i da jeste raskrinkavao Ameriku, ali sama činjenice da je sebe pronašao u liberalima pokazuje da je u svom dvorištu faktički podržavao njihovu politiku, jer montenegrinski nacionalizam je njihovo čedo.
Preporuke:
1
1
50 ponedeljak, 20 jul 2015 14:03
ANALITIČAR
Pogledajte na JU TJUBU emisiju koja je morala biti ukinuta sa HRT-a , emisija NA RUBU ZNANOSTI , ukucajte na JU TJUBU NA RUBU ZNANOSTI , Saša Marković - MANIFEST PROTIV IMPERIJE , prvi i drugi dio , ostaćete bez teksta , najšokantnija istina o Americi , ko je srušio Republiku Ameriku , ko je osnnovao FED , ko drži građane Amerike u lažima , ko ubija po svijetu ( USA i Britanija ) , zašto je kapitalizam umro ( zato što mora imati rast 3 odsto svake godine što Zapad odavno odavno nema ) . Breton Vuds i američki ekonomski fašizam , MMF i Svetska Banka kao oruđe pljačkanja sveta od strane Londona i Nju Jorka . Uspon Hitlera KAO PROJEKTA familija Šif , Morgan , Ford , Rokefeler . Veze Hitlerovih nacista sa Londonom i Bankom Engleske . Projekat Hitler ne od 1933-će nego još od 1920-te kao sredstvo napada na Rusiju . Zakulise , anglosaksonsko iživljavanje nad ostatkom sveta već 300 godina . Amerika kao nastavak Londona kao centra pljačkanja planete , itd itd . NATO je ubio Sašu !
Preporuke:
0
0
51 ponedeljak, 20 jul 2015 14:55
ANALITIČAR
I vojnici Srbije na vojnoj vježbi u Ukrajini

Ukrajina i SAD pokrenule su danas opsežne vojne manevre u zapadnoj Ukrajini, gdje učestvuju vojnici 16 zemalja, među kojima je Srbija, saopšteno je u Kijevu.

Rusi trebaju da dignu ruke od srpskih izdajničkih ustaša. Samo je bilo pitanje dana kada će izdajnici poslati da ubijaju Ruse . SRAM IH BILO
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner