четвртак, 09. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић: Замолио сам Додика да још једном размотри одлуку о референдуму у РС; Милорад Додик - Ако се испуне четири захтева РС, референдум неће бити потребан

Kоментари (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 17 јул 2015 11:52
хмм
Редовне консултације? Није него. Рекла му тетка Ангела да интервенише и притисне Додика.
Препоруке:
213
7
2 петак, 17 јул 2015 12:21
да видимо
Увек и у свему Србија ће стати уз свој народ и његово руководство које је легитимно изабрано - поручио је Мировић.
..
У том случају имаћете подршку српског народа.
нико
Препоруке:
79
8
3 петак, 17 јул 2015 12:48
робокап
"""СРБИЈА БИ ТЕШКО ПОСТОЈАЛА БЕЗ РС"""..Вучићу још ће да испадне да су Карађорђе и Милош створили прво Рс .па потом ослободили СРБИЈУ ОД ТУРАКА.Јел а где си ти учио ИсТОРИЈУ:Изгледа да смо ми СРБИЈАНЦИ ДВА века живели у ЗАБЛУДИ:Јел СИ СВЕСТАН КОЈУ СИ ГЛУПОСТ ИЗЈАВИО:
Препоруке:
50
75
4 петак, 17 јул 2015 13:09
Bojan, Pristina
Ovaj covek je psihicki tesko bolestan, za Boziju mislost hoce li mu neko pomoci ?!
Da li bi se neko vozio u autobusu u kom soferira neko ko je zreo za Lazu Lazarevic-a, naravno niko, a zivimo u zemlji u kojoj glavnu rec vodi neko takav.
Ko je gledao odgovor na pitanje o Srpskoj fabrici stakla, zna o cemu konkretno govorim.
Препоруке:
184
6
5 петак, 17 јул 2015 13:25
nenad
bravo za Vucica! Ne dozvolimo da Dodik i RS rade protiv nasih evroatlanstkih prijatelja i evropske buducnosti gradjana Srbije. Hrabar potez!
Препоруке:
40
173
6 петак, 17 јул 2015 13:32
Kvisko
Jedini srpski političar, u zadnjih 70 godina, koji je autentičan i koji misli svojom glavom je Milorad Dodik. Referendum je apsolutno ispravan potez. Sud i tužilaštvo BiH funkcioniše po principu "kadija te tuži, kadija ti sudi". Mentalni sklop bosanskih muslimana nema kapaciteta ni volje da to shvati kao civilizacijsku nakaradu. O strašnoj nepravdi i pravnom kriminalu koji taj sud sprovodi prema srpskom narodu nikoga nije briga. Neko mora tome stati na rep. Ne mislite valjda da to mogu inicirati ovi iz Beograda. Oni nisu u stanju da se zaštite od papuča kojim su ih gađale babe u Srebrenici, a ne da zaštite Srbe u Srpskoj.
Препоруке:
157
13
7 петак, 17 јул 2015 13:36
jazavac
Iako poslednjih godina podrzavam Dodikovu vanjsku nacionalnu politiku, o unutrasnjoj ne vredi trositi reci, ovaj puta je prebrzo reterirao, toliko da izgleda neukusno, ili kako mali Djokica zamislja borbu sa vetrenjacama. Ako je ovo navodni pritisak na BH institucije, iz ovoga profitira samo Bakir i sateliti, a srpska pozicija postaje klimavija, nego kada je Cavic bio predsednik.
Препоруке:
28
64
8 петак, 17 јул 2015 13:37
Vucic unistava
Kao sto unistava Srbiju, Vucic, u kandzama Zapada, unistice i RS i sve iole srpsko! Dodik vise ne sme da se oslanja na Srbiju - jedfina uzdanica mu je Rusija!
Препоруке:
159
9
9 петак, 17 јул 2015 14:04
Страдија за нато хонорарце
Јесте да је релативно далеко и да има посла са често превртљивим Србима,посебно у остатку Србије,али шта каже Русија?!Вероватно да неће драстично затезати већ затегнуте односе са западним "партнерима" али и недавни вето у СБ УН је довољан за сада,а сутра у случају да изузетни проџарају балканску жеравицу могу у сваком тренутку повећати број контролних летова ратне авијације над Европом,Средоземљем и даље,или број изненадних провера Црноморске флоте итд,ипак су и они гаранти Дејтонског споразума!
Препоруке:
51
7
10 петак, 17 јул 2015 14:08
DRAGO-SIMPRAGA
U celoj ovoj prici oko Bosne MENI JE NAJ SUMNJIVIJI DODIK. Nije mi logicno njegovo OPSTAJANJE jos od 1997 pa do danas, konstantno je u nekom ratu sa Amerikom i ZApadom, a nikad ga ta Amerika nije istinski pokusala srusiti. Mozda ja gresim ali DODIK MI DELUJE KAO AMERICKI IGRAC mnogo godina je proslo od 1997 a on i dan danas kao prkosi zlom Zapadu ZAR VAM TO NIJE MALO CUDNO???On napada Zapad malo suruje sa Rusijom i to kao da prolazi neopazeno na ZApadu ili cak sto vise kao da Zapad to ne zanima. Sad je pokrenuo pricu oko referenduma NIJE SLUCAJNO BAS SAD POKRENUTO, jer ako je Dodik Americki igac onda mi se namece sledeci zakljuca. Da ce Amerikanci preko Dodika posto je on njihov igrac organizovati taj referendum, narod ce glasati protiv tih sudaova BiH. A onda ce se situacija u Bosni zaostriti na relaciji muslimani i Srbi, i tek tad ce se steci uslovi da Amerika intervenise i krene u demontazu RS. Dakle Dodik ce u dogovoru sa Amerima izazvati u Bosni problem da bi se RS mogla rusiti
Препоруке:
24
106
11 петак, 17 јул 2015 14:10
Sneguljica
Ova poslušnost Vučića prema zahtevima zapada i Angele M postaje toliko bljutava i ponižavajuća za nas koji ovo čitamo da nemam reči. Sve treba da ima granice pa i zloupotreba toga što si na vlasti podrazumeva da oslušneš šta narod koji ti je dao tu vlast misli o tvojim postupcima. Da li je moguće da se premijer zapita : da li je moguće da oni koji su nas bombardovali sad odjednom njega toliko hvale ? Srbe mrze, pa čak i Novaka, a njega vole i hvale?!! Pa nije zgoreg da stavi bar jedan prst na čelo i pozove na razgovor nekoga iz Srbije ko ne zavisi od njegove milosti da mu kaže i šta drugi, sem njegovog okruženja, misle o njegovi postupcima.
Препоруке:
86
7
12 петак, 17 јул 2015 14:17
nenad
nas narod jako ceni poslusne.
Jer poslusni su uvek nagradjeni.
I mi cemo biti nagradjeni.
Zna mudri i hrabri Vucic tu istinu.
Препоруке:
33
62
13 петак, 17 јул 2015 14:20
Aleksandar Mihailović
Ako Vučić javno objavi da je u Potočarima bio isključivo kao građanin Srbije, Aleksandar Vučić, može i lično da gleda na procesuiranje i "gonjenje" atentatora ili ne, ali, ako je bio kao premijer Srbije koja je garant Dejtonskog sporazuma, onda nije na njemu da o tome odlučuje ni razmišlja, niti sme da ometa istragu. Kod nas se u ovom milenijumu izgleda država smatra nečim što je u privatnom vlasništvu onih koji su na vlasti. Dok je tako biće nam ovako kako nam je. Ukoliko je tačna informacija da je u Srebrenici bio i Orić onda je to sve podla i najpodlija igra prema Srbiji, njenim građanima i Republici Srpskoj i njenim građanima, a to mora imati svoj bar diplomatski epilog. Ponavljam, vođenje države nije privatno vlasništvo.
Препоруке:
79
5
14 петак, 17 јул 2015 14:32
"замолио"
је Додика и Србство да прихвате САМОУНИШТЕЊЕ и национални интерес СМРТНИХ и ВЕКОВНИХ непријатеља Србства и српских земаља!
Време ће показати да ли је ово почетак краја и нестанка задње и ЈЕДИНЕ српске државе.
Препоруке:
73
8
15 петак, 17 јул 2015 14:39
Владо Бања Лука
Rezultat Dodikove devetogodisnje vladavine su: afera Birac, afera rafinerija, afera najskuplji auto-put u Evropi, afera robna kuca Boska (koju je poklonio Miskovicu i Djuricu), afera ubistvo Milana Vukelica, afera Bobar banka, afera Papak, afera Grand trejd, afera Sase, afera... Je li Mile rekao sta o ovome ili standardno lupeta o nekakvom referendumu koji naravno nikad nece biti odrzan?
Препоруке:
26
89
16 петак, 17 јул 2015 14:47
djoka
"Pomozi mu doktore, pun je kao brod, ali sve mu badava kada nije normalan". Pesma ispevana bas za "on je drzava", i u potunosti je zastupljen u njoj. Njemu ne moze ni doktor pomoci, ceka ga robija.
Препоруке:
46
5
17 петак, 17 јул 2015 14:56
Zoran
za DRAGU-SIMPRAGU: Alal Vam analiza! Prosto ne znam da li da se smejem ili tugujem kada procitam ovako duboke misli koje otkrivaju istinu ispod povrsine. Dakle, Dodik ne radi na opstansku RS nego na njemom urusavanju: to sto hoce da vrati nadleznosti iz izvornog Dejtona koje su njegovi prethodnici bespogovorno predavali centralnoj vlasti je anti RS; da je nastavio sa predajom nadleznosti po diktatu zapadnih ambasadora to bi bio hrabar potez u interesu opstanka RS, jel'da? Predaja nadleznosti centralnoj vlasti jaca RS a vracanje istih (pogotovo vojske!) definitivno slabi istu. Da je pristao da ratni zlocin u Srebrenici nazove genocidom bio bi heroj a to sto je cinio sve da Rusi stave veto na britansku Rezoluciju o Srebrenici je kukavicluk bez presedana, protiv opstanka RS i protiv naroda koji zivi u njoj. Mnogo toga sam procitao u komentarima na stranicama NSPM-a u poslednjih sest-sedam godina ali ovo je u najuzoj konkurenciji za biser nad biserima.
Препоруке:
75
11
18 петак, 17 јул 2015 15:03
ТОПОЉ
Предсједник РС господин Милорад Додик треба да се искључиво држи онога што долази из званичне Москве,не и из званичног Београда.Ако предсједник Путин буде на неки начин сигнализирао,на примјер,преко руске дипломатије,да овај референдум није потребан,онда нека буде тако.Међутим,тако нешто није ни на видику.Напротив,па руски вето у СБ је јасан индикатор да је овај референдум итекако потребан и пожељан.Александар Вучић са својим западним пријатељима неће скрнавити подршку коју Русија пружа РС.Према томе,оваквог Београда и овакве Србије,нажалост каква је сада,треба се оканути.Русија је данас фактор број један у свијету,далеко моћнији него САД.Има ту још држава које мисле добро РС,али,Русија је број један.Без Русије не би било ни РС.По оним у Немањиној 11 прошла би и британска резолуција у СБ,одавно не би било ни полиције РС и одавно би РС била демонтирана.Русија се показала као велики пријатељ РС у тешким временима,није званични Београд.Ово треба да има на уму господин Милорад Додик.
Препоруке:
92
7
19 петак, 17 јул 2015 15:12
Аха
Шта рећи. И док је осиромашена Србија на прагу огромне избегличке кризе, 'велики вођа' а мали потрчко брине о интересима империје у својој родноj 'Базнији' да се не би случајно Срби тамо ослободили протектората.
Није он крив већ слепци који трпе овакве на власти.
Препоруке:
67
6
20 петак, 17 јул 2015 15:23
Teško nama s njim
To što je lud manji je problem od toga što je sav izgrađen od sluzi. Zbog toga suzim - od smeha!
Препоруке:
44
5
21 петак, 17 јул 2015 15:25
Gojko
Izdaja je prelazna bolest, o tome Dodik treba najpre na razmisli!
Nego, dajte ankete da vidimo kako i koliko javnost podržava izdaju i izdajnike!
Препоруке:
48
5
22 петак, 17 јул 2015 15:40
Shahab
Vučić je glas razuma koji pravilno procjenjuje odnose snaga. Dodik radikalizije situaciju da bi spasio sebe. Ne zaboravimo da je Dodik tokom rata švercovao cigare i naftu i da to govori o njegovim pravim motivima. Rat je bio raskrsnica istine i laži za svakog pojedinca. Neko je ratovao a neko švercovao.
Препоруке:
10
76
23 петак, 17 јул 2015 16:06
Zvonimir Bgd
@ Владо Бања Лука

Da li mislite da bi sve te Dodikove afere iko i pominjao da nema onu jednu, glavnu "aferu" - borba za interese Republike Srpske protiv ponizavanja srpskog naroda u BiH?!

Bojim se da padate na stari okupatorski trik militarizovanog globalizma, a to je tzv."kompromitovanje neposlusnika". Jedan od primera je kampanja kompromitacije demokratski izabranog ukrajinskog predsednika Viktora Janukovica. A sve radi instaliranja marionetske nenarodne garniture na vlasti nedemokratskim putem sile (formirali "vladu" u obliznjem parku). Sada nemaju "korumpiranog predsednika", ali imaju drzavu u raspadu! Imaju i marionete kojima se puni bankovni racun dok drzavu i narod poslase na dobos!

Inace, korupcija je takodje problem koji nam je Zapad isporucio u vidu izvoza. Procitajte podatke EK, dakle samih EU institucija. Porazavajuci podaci Evropske komisije ukazuju da korupcija u Evropskoj uniji odnese njen godišnji budzet. (!!!)
Препоруке:
53
7
24 петак, 17 јул 2015 16:12
Johnny
@ ТОПОЉ
Господин Додик је сигурно добар политичар , а сада долази оно АЛИ , ја га све ове године нисам нажалост чуо да каже само једну реченицу : Српско национално питање на Балкану није решено , ако има подршке ВВП он је то морао одавно да каже .Све остало су ситне приче.
Ја не спорим да Др Шешељ може нешто тако да каже и да је тако говорио , али Др Шешељ као тешко болестан човек који са десетак чланова пре неки дан прича вицеве Жандармерији и Полицији на протестима је прошло време, са тиме се сигурно слажете.
Препоруке:
20
11
25 петак, 17 јул 2015 16:12
Peter RV
@DRAGO-SIMPRAGA
Slazem se- sa jednom vaznom kvalifikacijom.
Dodik je agent Vasingtona - nikako Moskve.
On je upropastio glas BiH-a, da glasa za Palestinu, u UN, kad su Rusija i Srbija glasali za to.
Sto se tice njegovog irelevantnog referenduma, to je cista farsa.
Dodik priziva referendum da bi ga Vucic zamolio da ga ne izvrsi. Dodik pristaje da ga 'odlozi', i tako obadvojica ispadaju pouzdani i odgovorni 'evropski drzavnici'!
Slicno se desilo sa njegovim prvim referendumom, kad mu je Ashtonka stavila na znanje da mu prijeti sudbina dr-a Nikole Poplasena.
Ostavimo se samo-zavaravanja- Srbi zasad, nemaju vozda!
Препоруке:
27
28
26 петак, 17 јул 2015 16:17
Zvonimir Bgd
Zavidim nasoj braci i sestrama u Republici Srpskoj sto za svog predsednika imaju gospodina Milorada Dodika.

U odsudnim godinama borbe protiv okupacije i ponizavanja srpskog naroda, taj moj narod u Republici Srbiji na izborima ne pokazuje nacionalnu svest i odgovornost. Zato ovde imamo najobicnije kvislinge koji nisu vlast, vec okupatorske marionete.

Nadam se da ce nacionalno zdravlje i vitalnost prekodrinskih Srba preci Drinu i uliti se u maticu. Kao sto se ciste reke ulivaju u mora i tako ozdravljuju ceo ekosistem.
Ziveo Dodik! Zivela Republika Srpska! Zivela Srbija!
Препоруке:
54
12
27 петак, 17 јул 2015 16:20
Бабунски
@ Vlado Banka Luka

Бошњачка омладина се васпитава на мржњи према Србима, на миту о 10 геноцида, на причама имама и хоџа о кераметима босанског џихада и шехадета шехида. Дали ви мислите да све то није никаква претња по Републику Српску и да Додик све претње по суверенитет РС преувеличава? И да су једино важне Додикове наводне афере?
Препоруке:
66
7
28 петак, 17 јул 2015 16:26
?
Ljubazno . Napredno . Americki .
Препоруке:
20
4
29 петак, 17 јул 2015 16:33
Купујмо домаће
+Драго_Симпрага

U celoj ovoj prici oko Bosne MENI JE NAJ SUMNJIVIJI DODIK. Nije mi logicno njegovo OPSTAJANJE jos od 1997 pa do danas, konstantno je u nekom ratu sa Amerikom i ZApadom, a nikad ga ta Amerika nije istinski pokusala srusiti. Mozda ja gresim ali DODIK MI DELUJE KAO AMERICKI IGRAC mnogo godina je proslo od 1997 a on i dan danas kao prkosi zlom Zapadu ZAR VAM TO NIJE MALO CUDNO???


Да, како то да га америчка метла још није дирнула када се тако јавно изјашњава против ње у последњих неколико година, а добро се сјећамо како су прошли други политичари и политичке странке у Републици Српској што су у доста блажем облику критиковали америчку политику , па завршише у хашким и бх казаматима као и политичкој деградацији, гдје их и данас има који не хтједоше пријећи у странку СНСД-Миле Додик.
Препоруке:
12
36
30 петак, 17 јул 2015 16:37
farsa
Vrijeme će pokazati, Dodikovo samoljublje najveća je opasnost po RS. Kao sad Srbija mlitava a Mile odlučan?! Pa onom zadnjem čobanu na Zelengori apsolutno je jasno da ovi zapadno od Drine ne bi smjeli petardu baciti bez Srbije. Tako će i ovaj put ući u nešto zašto ni sami ne znaju na šta će izaći, a kada se iskomplikuje kukaće da ih Beograd vadi iz jame koju sami kopaju.
Препоруке:
17
44
31 петак, 17 јул 2015 16:50
Djura
Dali je ova politicka gromada kako dodik sebe naziva dosla po MISLJENJE od mentora....
Препоруке:
12
32
32 петак, 17 јул 2015 16:57
Владо Бања Лука
За Звонимира и Бабунског: нажалост, био бих пресрећан да су афере у којима се спомињу Додик и његови тајкуни само подвале Запада. Али, нажалост, истините су... да сад не елаборирам, директно сам имао увид у бројне документе (поготово у Бањој Луци) који доказују страшан криминал и гажење обичних радника. Какав је то патриота који свјесно хиљаде породица оставља гладним, а њихову дјецу тјера у иностранство?Ако су већ афера Бирач, афера Боска, афера Гранд, итд само обична подметања, зашто их Додик уз помоћ своје полиције и Тужилаштва није раскринкао!? Размислите мало о томе... Умјесто тога, он један дан прича да ће одржати некакав референдум, а већ сл дан у Вучићевом присуству говори да неће. Мислим, фарса обична...
Препоруке:
17
27
33 петак, 17 јул 2015 17:16
Не брани нас...
ОН, лаички речено лажов, преварант, улизица...(стручније мишљење би могла дати Санда јер је психијатар) би сад да штити интересе Срба у БиХ?
Као што је заштитио Србе на КиМ, гурајући их у Тачијеве руке? Није ни свестан да је и међу Србима из Српске исто тако омражен као и међу муслиманима који су му у Поточарима показали шта мисле о њему. Верујем да ни Додик о њему нема боље мишљење, једино што то неће да каже отворено јер је у питању премијер Србије.
Препоруке:
40
4
34 петак, 17 јул 2015 17:18
Петар
Тамо геде паралелно управљају инфериорност и опсесија его-а, комплименти Меркелове и Нуландове, савети Блера и Гузенбауера и доброчинства ММФ-а и Абу Заједа - није добро, а биће горе!
Препоруке:
33
4
35 петак, 17 јул 2015 17:22
Slavisa
Vucic ne pretstavlja Srbiju, vec svoje inostrane sponzore. Odavno je izgubio pravo da predstavlja Srbiju jer Srbiju laze od pocetka svoje politicko prevarantske karijere. Ako je on "zamolio" Dodika, onda je svima nama jasno ko je to "zamolio" Vucica? Od svih post petooktobarskih hohstaplera na vlasti u Srbiji, SNS je ubedljivo najgori, a ako u Srbiji i dalje budemo naivni, vlastodrsci u post Vucicevskoj Srbiji ce biti jos gori, a Srbija jos manja i bednija. Na to kako opstati u Srbiji, postoji samo jedan odgovor, a do njega ce svi ljudi doci pre ili kasnije.
Препоруке:
48
3
36 петак, 17 јул 2015 17:38
boban
Slike sve jasno govore.Dodik je duboko razocaran a Vucic iznerviran(taj luksuz ne moze sebi da dozvoli sa Ramom,Tacijem a o Merkelovoj da I ne govorimo)..
Препоруке:
38
5
37 петак, 17 јул 2015 17:40
boban
Ako u Banja Luci slusaju Vucica, zavrsice kao Srbi na severu Kosova.
Препоруке:
53
4
38 петак, 17 јул 2015 17:54
Vitez od Bugojna
Ko je ovaj posramljeni jadnik da nekom nešto preporučuje? Odakle mu legitimitet?
Препоруке:
30
6
39 петак, 17 јул 2015 17:55
Бабунски
@ Vlado Banka Luka

Ништа не кажете о Бошњачком исламском фанатизму и инодктринацији. Они се очито спремају за рат и коначно уништење Р Српске а и Срба у БиХ. Чини ми се да је то много већа претња него Додикове афере. Ви као да то не примећујете.
Препоруке:
44
9
40 петак, 17 јул 2015 18:02
SZŽ
Najveca gluperda u istoriji Srbije, stetocina koja misli da je korisna i misli da je veliki drzavnik a zapravo je veliki tupan i mali sef smene.
Препоруке:
45
3
41 петак, 17 јул 2015 18:08
Игор Вида
Српска национална политика у последњих 25 (реално у последњих 100) година је имала свега два успеха: Први је стварање Републике Српске, други је заустављање албанског продирања на реци Ибар. Вучић, тај негдашњи зајапурени великосрбин је издао и Северно Косово и Републику Српску. Сва срећа па РС - за разлику од Срба са Косова - не зависи од Србије. Додик је највећи српски политичар у другој половини ХХ. века. Надам се да ће издржати!
Препоруке:
35
13
42 петак, 17 јул 2015 18:10
Prolaznik
Posle ovih svečanosti zaključno sa 11. julom, započelo se sa izvršavanjem domaćih zadataka, dobijenih od frau Merkel. Samo što Bosanski Srbi imaju drugačije i čvršće stavove na poruke iz demokratske Evrope sa sve vodiljom Nemačkom. Brine me zadatak u vezi sa Kosovom i Metohijom. Tamo nema tvrdog oraha kao u Bosni da kaže NE Albancima. Sve je prepušteno, prilično mekom, Beogradu.
Препоруке:
34
7
43 петак, 17 јул 2015 18:15
Užas
Slepac stavio zastavu EU pored srpske, kao da to nešto znači. Kad ti ono rekoše da ćeš ući u tu alijansu država? Grožđe, vrba - behu li te reči u "agendi"? A, da, prvo treba da otvorimo pregovore,uuu... Da sam na mestu predstavnika EU u Srbiji, tražio bih da se ta zastava skine, jer se čovek lažno predstavlja pred svetom. Osim ako i zvanično ne priznaje svoj podvazalni odnos, to je drugo.
Препоруке:
41
6
44 петак, 17 јул 2015 18:23
небитан
Превод вучићевског на српски језик: "рекао сам Додику да ме не занимају ни Србија, ни Српска, ни Српски интереси, занима ме само шта ми каже мама Ангела. Она ми је рекла да те опструишем како знам и умем а тони блер ми је рекао да то опструирање сакријем од Срба јер још нису потпуно уништени".
Препоруке:
41
6
45 петак, 17 јул 2015 18:35
Бошко
Александар Вучић: Замолио сам Додика да још једном размотри одлуку о референдуму у РС


Тако је и Милошевић био "гарант мира и стабилности" на Балкану кад је аминовао убијање Срба у словенији и брисање као нације, протеривање Српског народа из хрватске и са Косова, а нарочито када је потписао Дејтонски споразум на штету Срба из Републике Српске.

Вучић настаља антисрпску политику Милошевића, прво са тражењем од "међународне заједнице" да се он са његовим батинашима обрачунава са Српским народом на Косову а сада отворено стаје на страну турака и нонацистичке немачке европске уније против Српског народа.
Препоруке:
24
12
46 петак, 17 јул 2015 18:38
БЛ РС
Ово сада већ постаје озбиљно. Мислим да не смијемо да попустимо пред Вучићем. У супротном, проћићемо као Срби са КиМ. Сада треба бити паметан и направити стратегију одбране од тзв. међународне заједнице, муслиманске хегемонистичке политике у Вучићеве издаје.
Препоруке:
46
7
47 петак, 17 јул 2015 18:59
Cooraphte Daya
Да воде политику у БИХ најмеродавнији су Срби из РС.Зашто Вучић мисли да се ту он нешто пита? Вероватно пати од маније величине.
Препоруке:
25
8
48 петак, 17 јул 2015 19:04
Имам једну жељу...
Да осване бар један дан да ову .... не гледамо на насловним странама новина или да Дневник на РТС не почне: Добро вече, премијер Србије...
Препоруке:
29
7
49 петак, 17 јул 2015 19:36
гаврило
МИЛЕ, само напред, немој да Те убјеђује онај који је све ПРЕВАРИО и изневјерио чак и самога себе!
Препоруке:
37
6
50 петак, 17 јул 2015 19:44
MЛАДЕН РЕПУБЛИКА СРПСКА
Видим да Драги Шимпраги и појединима још звони
у глави шамарчина од Руског вета,па ваљају небулозе,али нека и треба да звони,и ако бог да тек ће .
Препоруке:
31
7
51 петак, 17 јул 2015 19:48
Семездин Хаџихафиздервишхалидмулајусуфалибегпашајлић
Молим коментаторе на НСПМ-у да не обраћају пажњу на гротескног провокатора, (б)Алијиног Бакировог спинујућег бота који се потписује као "Vlado Banja Luka."
Прескочите његове имбецилне "промиЧбено"-пропагандне монтипајтоновске "бисере" од коментара. Он је "Владо" баш онолико колико сам ја Семездин Хаџихафиздервишхалидмулајусуфалибегпашајлић.

То име можете наћи на скоро свим порталима српских медија у Српској, Федерацији БејХа и Србији. До бесвијести врти добро научени антидодиковски ПРОПАГАНДНИ НАРАТИВ из домена јефтине СОЦИЈАЛНЕ ДЕМАГОГИЈЕ (Узгред, требате прочитати ОПРОШТАЈНО ПИСМО БИВШЕГ И - БОГУ ХВАЛА! - НЕУСПЈЕШНОГ, ОКУПАЦИОНОГ ГАУЛАЈТЕРА ЧЕТВРТОГ ЗАПАДНОГ РАЈХА у БиХ НИКОЛАСА ХИЛА, и биће вам јасно ко је његов аутор) о јел'те, "корумпираном" Додику, о "лоповлуку" и "криминализацији" свега и свачега у Р. Српској.

"Vlado BL", желим ти, срећан Бајрам!
Препоруке:
38
9
52 петак, 17 јул 2015 20:10
Patriota
Drago mi je da konačno gledamo napred i vodimo računa o svom nacionalnom interesu.
Препоруке:
7
12
53 петак, 17 јул 2015 20:44
namcor
Vidim ovde dosta pro-nato-usa-zapadnih stavova. A;i vidim i mnogo vise pro-ruskih.Zapamtite, ovo vam ostavlja ovaj namcor da zapamtite: Svako udaljavanje od Rusije nas je kroz istoriju zestoko kostalo. Svako priblizavanje nas je okoristilo. Danas, dok nasi vlastodrsci se nemilice uvlace u d.... raznoraznim "predstavnicima" "zapadnih demokratija" (kao, tamo je demokratija), uzasno i otuzno, pa cak i tragicno zvuce reci, slova i reci nato-eu propagandista medju nama.Zapamtite: JEDINO potpuno okretanje ka Rusiji i vezivanje nase sudbine (i naroda i drzave) za sudbinu Rusije, moze da donese nas opstanak. Jer, ako jednom Rusije ne bude, znaci da je ovaj svet sveden na malo robovlasnicko drustvo i sve nas ostale - robove!
Препоруке:
30
1
54 петак, 17 јул 2015 21:31
Бабунски
@ Samezedin ...

Да, и ја сам помислио да је Владо Бања Лука неки Вахид.
Препоруке:
16
8
55 петак, 17 јул 2015 21:35
Ја, па Ја
Побркао је, наиме, своју приватну личност и јавну, државничку, мотивацију. У наступу на самој комеморацији, као и у каснијим изјавама поводом напада на наше представнике, он је био више А. Вучић, а много мање српски премијер. Наглашавање свог Ја јесте општа карактеристика Вучићевог јавног наступа

http://www.politika.rs/rubrike/Komentari/Nista-licno.sr.html

Препоруке:
20
1
56 петак, 17 јул 2015 21:42
petar
Ne moze se odrzavati mir sa onima koji nece mir. Sve rade da do mira ne dodje, a stalno potenciraju "Hocemo mir!" Te lekcije smo naucili od Franjove i Alijine ekipe 91 i 92. Oko njih behu sve samo mirotvorci, Ganici, Halilovici, Silajdzici, proevropski nastrojeni i miroljibivi ljudi...pogledajte samo delove njihovih intervjua i videcete koliko su to fini ljudi:) Ne kazem ni da je srpska strana bila bolja, ali bar nije zapocela sukobe. Zna se gde je pocelo, u Hrvatskom saboru i na Bas carsiji nakon referenduma.
Препоруке:
15
3
57 петак, 17 јул 2015 21:42
АНАЛИТИЧАР
@ SEMEZDIN

Брате и пријатељу српски нисте у праву за особу и нашег брата који се потписује са VLADO Banja Luka да је Бошњак муслиман. Владо је бањалучанин и Србин, веома паметан монак и русофил и патриота , знам га лично и својевремено сам му дао одређене адресе патриотских портала и блогова и сајтова . Дечко је студирао медицину и образован је. Али не воли СНСД како ми се чини , и чини ми се да нагиње ка СДС-у . Владо само гријеши што коментаре оставља или је бар остављао на ТВ БН која је примитивна издајничка телевизија, све више Б92 варијанта за Реп. Српску . И наш брат ВЛАДО БАЊА ЛУКА би требао да зна а то му кажем као особа која је старија од њега и са пуно више информација да Милорад Додик сјајно води РС и државна политика СНСДа је сјајна . Мана СНСД-а ту би могло морало боље је помало корупција . Наш брат Владо Бања Лука би требао да зна да политичку академију СДС-а води курсиста Аденауера Савановић , човјек који не поштује Патријарха српског. Овај СДС је БРУКА
Препоруке:
18
4
58 петак, 17 јул 2015 21:51
АНАЛИТИЧАР
@ BL RS

Претпостављам да под ником БЛ РС пише неки наш српски брат из Бања Луке . Пријатељу написали сте да се Република Српска треба мора одбранити од хегемонистичких планова Бошњака . Брате не постоје никакви хегемонистички планови Бошњака јер је та нација пукла и не могу ништа , буквално ништа Републици Српској . Изетбеговић и СДА су на апаратима за дисање - њихова једина шанса је марионетски тандем Младен Босић - Драган Чавић са кормиларом Огњеном Тадићем . Само ти неспособњаковићи и сарадници страних обавештајних служби могу вратити Бакира из коме . Сахранили смо СНСД тј. РС Силајџића , сахранили смо Лагумџију - следећи је Бакир : ) : ) : ) . Радончић је умјерен : ) . Поздрав српски брате и поносан сам што на НСПМ видим све вишњ бањалучана . Бања Лука је ПИЈЕМОНТ СРПСТВА , хехехе
Препоруке:
16
5
59 петак, 17 јул 2015 22:27
Богдан Кили
Вучићу ако си ти напунио гаће од страха због лажи запада и бошњака и твојих пријатеља њемаца, британаца и американца, који су безправо убијали србску дјецу, а да за то није кажњен ниједан починилац злочина, немаш право да говориш ништа, а још мање да дајеш издајничке савјете. Значи ћути, дај оставку, спаси народ Србије, и препусти политику људима који знају смију и умију рећи истину и заступат праведну правду, и које се неће увлачити у ону ствар Бакиру, Меркел и Обами.
Препоруке:
18
0
60 петак, 17 јул 2015 22:33
АНАЛИТИЧАР
Не знам да ли је Вучић вршио притисак на Председника Додика да одустане од референдума о СУД-у БХ а СУД БХ је фантомски суд , који није уопште предвиђен Дејтоном , успостављен је у ери преношења овлаштења РС на ниво БХ од стране окупационих намјесника из ОХР. Суд у коме је мучено у току рата 5 000 Срба а убијено преко 200. О мучењу Срба у том " СУД-у " писао је српски мученик СТРАХИЊА ЖИВАК из Коњица , Брадине чија су оба сина убијена у офанзиви злочинаца Алије Изетбеговића и чишћењу Срба из области Брадине , Коњица. Иначе породица Ратка Младића је страдала од бошњачких усташа 1941-ве баш на Брадини , Коњицу. Историја се понавља. Потражите на интернету СТРАХИЊА ЖИВАК па ћете сазнати све о мучењу Срба. А ако ме буду даље провоцирали Бакирови идиоти покренућу своју везу у Федер. Сарајеву , нашег патриоту који је скупљао податке о страдалим сарајевским Србима. Све те податке је дао у Лукавицу у српско Сарајево господину Душану Зуровцу . Који је сарадник документационог центра РС
Препоруке:
16
4
61 петак, 17 јул 2015 22:34
Homo historicus
Zamolio sam Vučića da još jednom razmotri svoju veleizdaju... Zamolio sam ga da ne potura klipova pod točkove Republike Srpske...

Sada ga upozoravam, - istorija ima dugo pamčenje...
Препоруке:
22
4
62 петак, 17 јул 2015 23:08
Турас
Ова јавна "молба"уперена према Додику мора се тумачити као опрез , јер упућује Вучићеву намеру за друге смернице за РС . Зашто је Вучић против референдума у РС ? На свим спољнополитичким радовима , од кад је на власти доживео је неуспех . Статусно гледајући на Србију. Сада то покушавада пренесе на РС . Додик неби смео тиме да се поведе. Овим се коначно открио које су његове намере и то по сваку цену .
Препоруке:
17
4
63 петак, 17 јул 2015 23:10
Драган
Додик у једној реченици каже да ни Устав БиХ ни Деjтонски споразум не предвиђаjу да БиХ има суд и тужилаштво , а већ у следећој да у ингеренцијама БиХ они могу да постоје , уз одређене услове.Не може се бити мало трудан . Ако суд и тужилаштво на нивоу БиХ не постоје ни по Дејтону ни по Уставу , онда они НЕ МОГУ ДА ПОСТОЈЕ НИ ПО КОЈУ ЦЕНУ И НИ ПОД КАКВИМ УСЛОВИМА .
Препоруке:
20
5
64 петак, 17 јул 2015 23:23
Али када је изговорио....
нисам ја луд да радим против интереса свог народа,једноставно нисам могао да се суздржим,праснуо сам у хистерични смех....
Препоруке:
16
2
65 субота, 18 јул 2015 00:11
veleizdajnik strani placenik
dalje ruke od rep srdske
sve stp si dotakao upropastio si
hoces sad da unistis i rep srpsku , posto si unistuo srb
Препоруке:
25
0
66 субота, 18 јул 2015 00:21
Србин црнац, атеиста
"Не притискам РС"

Ако не притискаш РС онда је изјава потпуно ништавна и дата у дневнополитичке сврхе.
Препоруке:
17
1
67 субота, 18 јул 2015 08:58
Teslić_RS
U koliko nastavaka ide ova sapunica? Najviše mi se dopada kad oni ko bajagi napadaju a mi se kobajagi branimo a iza se sprovodi kriminal!
Препоруке:
9
7
68 субота, 18 јул 2015 10:52
S.Z.Ž
Vučić se ovim deklarisao kao "saborac" BAKIRA IZETBEGOVIĆA koji mu je onomad namestio kamenovanje. Shvatio je avav da je slabić i da mora da sluša jačeg od sebe pa makar on bio i musliman iz Bosne. da se Srbi ne sete KO JE TU SLABIĆ, on tera jačeg od sebe da se povinuje siledžiji Bakiru.
Препоруке:
7
1
69 субота, 18 јул 2015 11:18
Zoka_BL
Mene zadivljuje napredak u tehnologiji proizvodnje oružja u Bosni. Ljudi su osmislili snajpere u obliku pvc flaša! Jadni Vučić je bio prva probna meta.
Препоруке:
11
2
70 субота, 18 јул 2015 12:45
Gedja
Zbog RS smo usli u rat sa Natoom,zbog njih smo dobili sankcije. Sta mi sad kukumacemo i nazivamo bracu one koji nas pluju svuda i na svako mesto(sem ne na zvanicno). Hocete li opet gnev ludog Zapada? Ako hocete,izvinite, srecno!
Препоруке:
14
11
71 субота, 18 јул 2015 13:11
Сале
za Gedju

Ући ћемо у још један, и у онолико ратова колико буде потребно, да вас скинемо са рамена. Јахали сте нас 380 година, па онда преко комуниста и ове друге багре још скоро 100 година. Шта је према томе један или два рата против НАТО пакта?
Препоруке:
3
6
72 субота, 18 јул 2015 13:55
Светислав Костић
Шта се то до сто ђавола тиче тог Вучића република Српска када је њена судбина у питању и када се има на уму да је Вучић ангажован од западних ментора да Додику избије из главе Референдум.

тај Вучић је диктатор џепнога издања код кога су Вучићеве негативне особине његове водиље.
Препоруке:
6
2
73 субота, 18 јул 2015 14:06
Vidovnjak
Sad slijedi Vučićev dolazak u Banjaluku gdje će se obratiti poslanicima Skupštine RS i zamoliti ih da ponište odluku o referndumu i oni će ga ko fol poslušati. Time će Vučić dobiti još jedan poen kod evropejaca!Mirovnjak!
Препоруке:
4
2
74 субота, 18 јул 2015 14:14
Светислав Костић
Бакир Изетбеговић није ништа бољи, ако не и гори од бабе му Алије. Само још да додам, да је Бакирев бабо Алија за вријеме 2. свјетскограта служио у муслиманско Ханџар дивизији која је у Француској починила стравичне злочине
Препоруке:
5
4
75 субота, 18 јул 2015 15:38
Пишите ћирилицом

субота, 18 јул 2015 12:45
Gedja
Zbog RS smo usli u rat sa Natoom,zbog njih smo dobili sankcije. Sta mi sad kukumacemo i nazivamo bracu one koji nas pluju svuda i na svako mesto(sem ne na zvanicno). Hocete li opet gnev ludog Zapada? Ako hocete,izvinite, srecno!

Гедја, свака ти част када си тако искрен према нама србима с друге стране Дрине.
Велика већина новорођени србијанаца сматрају себе већим србима од Немањића (ма ни они срби нису, рећиће такви) па се никако да отарасе нас ткз босанаца (наравно, и херцеговци су за такве босанци)личана, далматинаца, славонаца.

Што се тиче твоје теорије, ти везе немаш шта пишеш.
Да те и мало памћење служи, сјетио би се да сте нас у рату оставили на цједило и војно, политички и економски. Као војни обвезници преко 90% вас је дезертирало и вратило се у Србију, остављајући нас на цједилу. Медијски сте нас понижавали исто као и јеврејско-католичка информативна кухиња.Политички сте били баре-баре са нашима западним лешинарима.
Препоруке:
5
3
76 субота, 18 јул 2015 16:20
Војин
Срби на Косову без институција и могућности правне борбе за опстанак а по овим покушајима мешања у унутрашње ствари РС, и да се Срби у РС такође онеспособе.
Препоруке:
4
1
77 недеља, 19 јул 2015 09:37
Рајко
" Замолио сам у име Србије да само још једном размотре одлуку"

Када је то СРБИЈА тражила. Као си за тако кратко време сазнао шта СРБИЈА жели. Шта овај све неће рећи и ником ништа.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер