G. Dodik najbolje poznaje Islamsku zajednicu: sa njima se ne moze vise! Pruzis im ruku a oni hoce glavu!
Preporuke:
158
5
2
ponedeljak, 13 jul 2015 13:03
Srbin obični
Ono na šta se Bakir Izetbegović oslanja u svojim "nestašlucima" prije svega je muslimanska ulema, tradicionalno antisrpski nastorojena još od turskog vakta. To neprijateljstvo produbilo se nakon agrarne reforme u kojoj je i ulema izgubila značajan dio privilegija poput "života na kmetovskoj (srpskoj) grbači".
Alija je 1991 god. osnovao džemijatsku partiju zasnovanu na učenju Islama, čiji je najratoborniji dio sastavljen od hodža. Njihove hutbe (propovjedi)svakodnevno se kite pozivima na džihad protiv nevjernika (četnika). DŽamije su u današnjoj Bosni preuzele funkciju nekadašnjih mjesnih zajednica, čak i mnogo više jer Islam određuje kompletan život vjernika.
Teško je povjerovati da će današnja Islamska zajednica BiH, koju operativno vodi Hasan Čengić desna Alijina ruka, ikada dozvoliti pomirenje Srba i BH-muslimana. Neće to ni Bakir Izetbegović čije su ruke krvave do lakata. Babu mu je Zapad grdno rnamagarčio i iskoristio ali BH-muslimane nemaju snage priznati sopstvenu glupost.
Preporuke:
136
2
3
ponedeljak, 13 jul 2015 13:06
Srbin
To sto mi u Srbiji padamo na patetiku i glumatanje nam premijera,ne znaci da oni u Bosni nasedaju!! I nase je momke slao u rat pa sad pui-pike ja pogresio,a hiljade srpskih majki zavijene u crno! Ne volim muslimane ali im za ovo skidam kapu!!
Preporuke:
66
46
4
ponedeljak, 13 jul 2015 13:29
Marija
Do sledeće godine on ni neće biti na vlasti pa neće ni moći da nas bruka priznanjem lažnih ''genocida''.
Preporuke:
124
3
5
ponedeljak, 13 jul 2015 13:42
Arhangelsk
Srbin
nisi ti nikakav Srbin nego običan zamajavač koji pokušava da proda još jednu podlost.
Vučić bez obzira šta ja o njemu mislim je tamo išao kao predsednik vlade Srbije a ne kao privatno lice. Ona horda nacista mudžahedina je napala premijera Srbije. Ako apstrahujemo životinjsko, zversko i mahnito dranje i ponašanje rulje moramo primetiti da je pokušan linč Srbskog premijera.
Gde je podlost ovih ljubitelja nacista globalistana poput ovog što se Srbinom predstavlja. Takvi isti su nas ubeđivali kako je Tači legitiman pregovarač i da mi ne možemo birati šiftarskog predstavnika. A čovek je okrvavio ruke i učestvovao u trandžiranju i prodaju organa zarobljenih Srba.
Znači osvedočeni koljač je legitiman i ne provocira samo zato što je šiftar a Vučić je neprimeren jer je nešto lajao.
Zato braćo Srbi oprezno u ove dane koji dolaze.
Istina je da nas na žalost svih ovih godina vodi ološ elita. Ali moramo biti obazrivi i prema kvislinško nacističkim kohortama zla koji samo smišljaju i rade podlosti.
Preporuke:
57
45
6
ponedeljak, 13 jul 2015 14:01
šta fali
Dosta piskaranja, ako ste toliko hrabri kolko tvrdite što to ne uradite kako ste naumili. Ne može 'šapatom' cijena će biti vruča jer će biti oružja za sve strane... Ali eto, šta fali žrtvovati dva miliona Srba za eliminaciju dva miliona muslimana - budete pobjednici...
Preporuke:
8
93
7
ponedeljak, 13 jul 2015 14:27
petar
@sta fali
Nismo mi nista naumili, ni sada ni 92, sve ste to vi skuvali zajedno sa strancima kao sto i sada kuvate, onako propagandno-diplomatski. I tada ste pritisnuli srpski narod, referendumom, pa na Bas carsiji, pa u Dobrovoljackoj, povremeno je ubijen neki lekar, kriminalci su vrsljali po institucijama, pravili ste paklenu atmosferu kao i danas sa sve lepim recnikom o multukulturalizmu, suzivotu, gradjanskoj Bosni i sta ja znam cime sve ne.
Rat je zapoceo Alija Izetbegovic i zbog toga vi ne mozete biti strana koja se branila. A da su Srbi cinili zlocine, to je neupitno, Srebrenica jeste veliki zlocin, da li je genocid ne znam, ne mogu verovati na rec vecini onih koji to tvrde. Kada bi se pojavio pismen covek koji bi to obrazlozio, mozda bih i poverovao, ovako, ne zna se ko je tamo streljan, a ko ubijen u begu, niko vise zapravo nista i ne sme da ispituje jer je to sveto mesto, sve je u nekom velu tajni i zato izaziva sumnju. Mustafic je takodje rekao zanimljive informacije...
Preporuke:
119
2
8
ponedeljak, 13 jul 2015 14:51
šehidi su tamo pokopani,a nikako"nevine muslimanske žrtve"
Poginuli borci tokom rata u Bosni i Hercegovini se nazivaju šehidima ukoliko su isti pripadali Bošnjačko-muslimanskom korpusu(vikipedija).
..
Rijaset podseća da je područje Srebrenice proglašeno mestom šehitluka
..
Doći će vreme da Evropa uvidi da je na prostoru BiH vođen verski rat koji ste vi započeli,verski rat DŽIHAD,koji polako počinje da bukti evropom i svetom.
Gledajte!
niko
Preporuke:
121
1
9
ponedeljak, 13 jul 2015 14:54
osvestite se ljudi!
''Štaviše, kao da su hteli poniziti šehide (junake),
..
Kao vrhunac cinizma,šehidi nisu nikakvi"junaci"već VERSKI RATNICI protiv nevernika u verskom ratu DŽIHADU.
niko
Preporuke:
110
1
10
ponedeljak, 13 jul 2015 15:03
frlj
.... ma, čemu okrajčiti i okolišiti; najbolje, da vam domah donese na taci: Dodikovu `glavu` i Republiku Srpsku ?
Preporuke:
67
1
11
ponedeljak, 13 jul 2015 15:04
Milos Stankovic
Vucic se, kao i Tadic pre njega, kada je u pitanju pomirenje na Ex-YU prostoru, ponasa kao neverovatno naivna osoba. Ako je za Tadica nekakvo objasnjenje moglo biti da je razmazeni tatin sin, pozer koji se nikada nicim nije bavio, Vucic je neko ko iza sebe ima 20 godina ozbiljnog politickog iskustva. Jedino zadovoljstvo koje sam osetio gledajuci specijalnu emisiju Pinka o napadu na premijera je izjava Dodika koji samo sto nije rekao:"Je li sada svima jasno zasto ne zelim da idem tamo?" Zapad i bosnjacka politicka i verska elita ne zele sustinsko pomirenje sa Srbima, vec brisanje Republike Srpske sa karte sveta. Zele da majorizuju Srbe, sto su zajedno sa Hrvatima vec ucinili 1991 i 1992. i zapoceli rat. Kada je u pitanju pitanje genocida, kakav je to genocid pocinjen samo protiv ratnih zarobljenika i to na teritoriji jedne male opstine?! Rijaset Islamske zajednice BiH bi trebalo da zna da bi, da nije bilo genocida u II svetskom ratu, Srbi cinili apsolutnu vecinu u BiH.
Preporuke:
87
1
12
ponedeljak, 13 jul 2015 15:25
Srbin
Šta bi Muslimani hteli? Imali su svoj referemdum a isti referendum Srba ne uvažavaju. Nemaju oni pravo na državu više nego što to imaju Srbi. Alija je započeo rat a MUslimani su ga podržali da ratuje. I šta sada? Srbi krivi, nije nego, ili malo morgen.
Traže da Premijer prizna "genocid"? Pa ovi su LUDI, DO DASKE. NEKA PROČITA DEFINICIJU GENOCIDA.
ŠTA JE ONDA OKO 6000 UBIJENIH SRBA NA DRINI 1942, KOJE SU UBILE HRVATSKE I MUSLIMANSKE USTAŠE, DA NE NAVODIM STOTINE HILjADA UBIJENIH SRBA???
Osnovno je da Srbija MORA uspostavljati odnose SAMO na recipročnoj osnovi: da je Srbiji stalo do saradnje sa FBIH tačno onoliko koliko je FBIH odnosno Muslimanima stalo do saradnje sa Srbijom. Ni gram više ni gram manje. Kada to budu shvatili i Srpski i Muslimanski političari, onda neće biti ponižavajućih zahteva.
Preporuke:
101
1
13
ponedeljak, 13 jul 2015 15:42
@sta fali
Ipak te necemo spasiti agonije tvog mizernog postojanja, moraces to sam da uradis.
Preporuke:
54
0
14
ponedeljak, 13 jul 2015 15:47
Stefan Tvrtko, Kralj Srbljem i Bosni i Primorju
Kako verski poglavar bosanskih muslimana Cerić, počinje svoj govor u Potočarima, Jula 2006.
Nalazimo se u Potočarima, dolini bosanskih šehida
Šta su šehidi
Poginuli borci tokom rata u BiH konsenzusom se nazivaju šehidima ako su pripadali bošnjačkom korpusu.
Koja pitaljnja muče poturčene
MOŽELI BORAC POSTATI ŠEHID AKO JE POPIO ALKOHOLA
E sad što Srbi trpe na vlasti ono što ide da se klanja mrtvim mudžahedinima dok u širokom luku zaobilazi Srbska staratišta to je poseban problem.
Preporuke:
88
0
15
ponedeljak, 13 jul 2015 15:47
kralj Fahd
duhovnog poglavara muslimana Bošnjaka Huseina Kavazovića
Reis. Kavazovic je mislim poglavar dzamije Kralj Fahd, u Sarajevu.
Dakle, salafisticko-vehabisticke sekte ?!
Reis-ul-ulema Kavazović i muftija Zukorlić na izložbi ‘Dah pustinje’ (Foto)
BiH – U okviru obilježavanja Međunarodnog dana kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj u organizaciji Kulturnog centra “Kralj Fahd”, pod pokroviteljstvom Ureda kulturnog atašea Ambasade Kraljevine Saudijske Arabije u BiH,
Preporuke:
40
0
16
ponedeljak, 13 jul 2015 15:57
vrijedi ponoviti
Genocid u Podrinju počeo je '92. i ta se činjenica nepravedno zapostavlja te se spominje samo Srebrenica gdje je orgijanje imalo završni čin. Užički korpus kada je ušao u Višegrad vjerovatno je bio pozvan da se bori protiv ISILa?!
Milan Lukić kada je iste godine Bošnjake tretirao kao hepo-kockice bez sumnje je bio borac protiv islamista?! Nevoljnici koji su preživjeli pogrom '92. nabijeni su u srebrenički geto gdje im je pružena sva moguća pomoć i nesmetano kretanje?!
Ko prizna pola mu se prašta, ko ne prizna prašta mu se sve, važi samo za vas međusobno. Ostalima je sve jasno.
Preporuke:
11
49
17
ponedeljak, 13 jul 2015 15:57
ANALITIČAR
@ Milos Stankovic
Brate Bošnjaci su izgubili rat a sada u 2015-oj ni u jednoj varijanti ne mogu da izvrše nikakvu majorizaciju Srba , nikakvu jer ih ima negdje 46,5 % realno a među njima jedno 5 % Srba tj . Srba muslimana a nas Srba je nešto preko 37 % , Hrvati ih ne mogu smisliti , neviđena mržnja vlada recimo u Mostaru a Hrvati im uzimaju Mostar kompletan , celo zaleđe Mostara Bošnjaci gube , tope se demografski Stolac , Konjic itd itd . Nakon Dejtona u Mostaru je bilo 50 50 Bošnjaci Hrvati a sada je prema realnim informacijama 42 58 za Hrvate . Kao drugo BH nije država nikakva nego krovna konstrukcija dvije konfederalne države RS i FBiH , čak sada ni u Federaciji BH Bošnjaci ne mogu ništa Hrvatima jer je HDZ veoma jak a HDZ Čovića ne kontroliše USA nego katolička linija vatikan , Njemačka , Zagreb . Tako da Bakir je glavni u fildžanu na 28 % negde BH a možda i manje kako je krenulo . Pozdrav . RS može na razglednici gledati - zemlja Safari - zbogom ž....i
Preporuke:
51
1
18
ponedeljak, 13 jul 2015 15:58
Jasna@sta fali
Alo "sta fali" ,sta tebi fali?Bas te pali da zveckas oruzjem?Juce si bio "zanimljivo",danas si sta fali,a ja cula da si poginuo u Maxu III.
Preporuke:
20
5
19
ponedeljak, 13 jul 2015 16:02
Jasna@Marija@Srbin
@Marija
"Sledece godine nece biti na vlasti...",jok ti ces biti!
@Srbin,
"slao je i nase momke u rat,za ovo muslimanima skidam kapu..."
Ti si Srbin kao sto je i Sonja Biserko srpkinja.
Preporuke:
23
19
20
ponedeljak, 13 jul 2015 16:09
Kostja
Prokleti bili oni koji ne priznaju da su Srbi imali zrtve od istih tih od kojih ste napravili mucenike, kao i oni koji se sa time slazu, uklljucujuci i ne-Srbina Vucica. Sve dok ga ovaj dobri, ali nepismeni narod bude birao, tesko da cemo se osloboditi ovih napada muslimana i Zapada i domacih bitangi, placenika Zapada, koji su za novac spremni da i svoju, srpsku majku, izdaju. Nisam bio rodjen za vreme teskih dogadjanja u II svetskom ratu, ali osecam da je aktuelna izdaja , Vucic, Dacic, Nikolic, teza od bilo kakvih izdajnickih preduzeca pre 70 i vise godina. Ova sramota i bruka ostaje za vecita vremena, olos u ljudskom obliku to ne moze dokuciti, saka dolara je dovoljna da pocine nepocinstvo!...
Ocekujem da stave Njegosa pred sud:
"...cast i bruka zive dovijeka..!"
Preporuke:
51
1
21
ponedeljak, 13 jul 2015 16:20
Nenad Pivaš
@Jasna
Pokazujete temeljno nerazumevanje 5. oktobra. Jedino što shvatate je da je tada počeo proces meke okupacije Srbije. Nakon toga se izgubite. Ne shvatate da je nakon 5. oktobra svaka vlast bila gora od one prethodne. Koštunica je bio gori od Đinđića, Tadić je bio gori od Koštunice, a Vučić je gori od Tadića i ubedljivo najgori od svih. Vi to ne shvatate, vi ne kapirate da je 5. oktobra uspostvavljen jedan sistem. Znate po čemu se vidi da to ne shvatate? Po tome što vi želite da vidite leđa samo ličnostima koje su imale bitnu ulogu u 5. oktobru. Kada tu istu petooktobarsku politiku sprovode neki drugi, koji nisu bili deo DOS-a, poput Vučića ili Dačića to vam ne smeta. Bitne su vam samo ličnosti i ko je gde bio 2000. a ne kakvu politiku ljudi vode danas. SNS-SPS vladom iz 2012. ono što je počelo 5. oktobrom nije prekinuto već nastavnjeno. Promenile su se samo ličnosti, politika je ostala ista. A i deo ličnosti (Zorana, Kori, Vujović itd).
Preporuke:
47
5
22
ponedeljak, 13 jul 2015 16:28
sofija
Sprdnja.
Preporuke:
14
1
23
ponedeljak, 13 jul 2015 16:37
Milan
Uopšte nije sprdnja. http://www.vaseljenska.com/video/pocela-hapsenja-u-srbiji-zbog-negiranja-genocida-uhapsen-nikola-aleksic-video-intervju/
Preporuke:
19
2
24
ponedeljak, 13 jul 2015 16:38
Krle
Hehehe, pa neka ide :))
Preporuke:
13
0
25
ponedeljak, 13 jul 2015 16:45
Jasna@Nenad Pivas
Covece bas si uporan.Juce sam vam lepo objasnila da sam pedeset puta informisanija od vas u pogledu petog oktobra i americke politike,a vi opet jedno te isto.Rekla sam vam vec ,te vase bajke o tim dogadjajima i americkoj podrsci Milosevicu i Djindjicevom patriotizmu,pricajte vasem ZUTOM drustvanjcetu i nekom drugom manje informisanom od mene.
Preporuke:
13
25
26
ponedeljak, 13 jul 2015 16:58
Nenad Pivaš
@Jasna
Da bi ste vi bili informisaniji od mene ili od bilo koga nije dovoljno samo da čitate (pod uslovom da čitate) već i da razumete pročitano. Na osnovu ovoga ste sad odgovorili mogu samo da konstatujem da vi ne shvatate šta sam ja, koji sam vam se lično obratio, pokušao da vam kažem. Kako vam ide shvatanje komplesnijih stvari, gde se vama lično ne obraća, mogu misliti... Ja nigde nisam napisao da je Amerika podržavala Miloševića! Još manje da je 5. oktobar dobra stvar. Rekao sam vam to da su Vučić i Dačić koji su onda bili protiv 5. oktobra danas najverniji sledbenici politike sa kojom se tada krenulo. Vi to ne shvatate. Ili vam nije bitno. Bitno vam je samo ko je gde bio tada. Još meni podmećete da sam neki pristalica Đinđića.
Preporuke:
36
3
27
ponedeljak, 13 jul 2015 17:01
još sedam dana
Evo 20. u Prijedoru biće obilježeno 23 godine od pogroma nad Bošnjacima. Hajte malo, rspišite se, ima još sedam dana, neka nova teorija, urota i sl.
Oni u Tomašici sve sami alkaidini regruti, to znam,
sami sebe ubili i platili prije smrti da iz zagrnu u rudniku i to je bilo, zakopani Srbi a prijavljeni kao Bošnjaci ne ide - dnk uzorak to ne govori...
Hajde malo raspalite tu bizarni maštu, još sedam dana je samo ostalo. Možda, da su vađene kosti iz mirnodopskih mezarja pa nanesene u Tomašicu?!
Šta mislite o toj varijanti?
Ma kakav sud, on je svakako politički i antisrpski,
nemoguće da su to uradili Srbi.
Jedno je sigurno, slažete se, da su to muslimani sami sebi uradili, još samo treba smisliti kako?!
Imam ideju, možda je Naser ih pobio, pa ga je CIA vratila u Srebrenicu?
Ha, šta kažete na ovu varijantu...
Preporuke:
11
38
28
ponedeljak, 13 jul 2015 17:04
Jasna@Nenad Pivas
Da da,vi cete da mi objasnjavate ,sta sam ja cula i videla na americkoj TV i procitala ,u americkim novinama.Juce ste tvrdili da je Amerika podrzavala Milosevica do odredjenog perioda ,pa ga posle pustila niz vodu,a Amerika NIKAD NIJE PODRZAVALA Milosevica ,od prvog dana izbijanja jugoslovenske krize je bila protiv njega ,pa ste tvrdili kako je Djindjic tek od 97.poceo da vodi nekakvu antisrpsku politiku ,a do tada je bio valjda neki patritota itd.Informisite se malo bolje ako zelite ozbiljno da polemisete sa ozbiljnim sagovornikom.
Preporuke:
9
28
29
ponedeljak, 13 jul 2015 17:07
Castitam, bravo !
Aleksandar Vucic je danas izjavio da ce nastaviti napore na pomirenju radi buducnosti svih na Balkanu, cak i onih koji su ga kamenovali.
Preporuke:
5
23
30
ponedeljak, 13 jul 2015 17:15
Nenad Pivaš@Jasna
To što vi sebe doživljavate za ozbiljnu ne znači da zaista jeste. U početku sam mislio da je to o životu na Zapadu i gledanju zapadnih medija izmišljotina. Sada vam verujem, moguće da ste zaista to gledali i da ništa niste shvatili. Kao što niste shvatili ni šta sam pokušao da vam kažem. Ne morate se samnom složiti, ali da bi diskusija bila ozbiljna preduslov je da vi uspete razumeti makar šta vam je rečeno. Do sada vam nije išlo. Pa ste tako umislili da sam ja rekao da je Milošević imao podršku Amerike, iako to nikad nisam rekao. Rekao sam samo da je bio period kada nisu planirali da ga putem srbijanske opocizije ruše sa vlasti, već jednostavno da ga putem sile i nekih sitnih obećanja slome tj. nateraju da bude kooperativan. Fala bogu nije im uspelo Sloba je uglavnom izdržao. Nakon toga se krenulo sa razmišljanjem o dovođenju opozicije na vlast. Sada kada sam ovo objasnio, pokušate da razumete šta vam je rečeno o Vučiću koji je danas glavni eksponent politike sa kojom se krenulo 5. oktobra.
Preporuke:
27
4
31
ponedeljak, 13 jul 2015 17:23
Deprimirani srpski rodoljub
Zahtev za priznanjem genocida od pripadnika i glasnogovornika islamiziranih balkanskih Slovena uglavnom Srba, jeste zavrsni udarac, takoreci finale jednog procesa civilizacijske degradacije Srba zapocete tamo jos pre pola milenijuma padom srpske drzave pod muhamedance odnosno Turke.Naprosto je neverovatno da su ludi Srbi gradili zajednicku drzavu sa takvim jednim populusom, izrazito neprijateljski nastrojenim.Kako vreme odmice, po svemu sudeci tu gresku cemo placati i platiti mozda cak i gubitkom nacionalnog digniteta a bogami smesi nam se i potpuno izopstavanje i guranje na civilizacijsku marginu.Postacemo narod koji je legalno i legitimno unizavati, gaziti cak i ubijati ako treba, do potpunog unistenja.Za to vreme Srbi sa apelima na pomirenje, sa politikom tolerancije i bezalternativnog prijateljstva i regionalne saradnje srljaju u jame.Ali ovce su za sisanje...Srbi su valjda za sprdnju i za odstrel jer ne drze do sebe.To nam je izgleda perspektiva...na zalost svih nas...
Preporuke:
33
0
32
ponedeljak, 13 jul 2015 17:44
ne rodoljube...
...Srbi su sebe zavaravali da su veliki evropski narod. Zašto se to Rusima nije desilo, pa zato jer nemaju frustraciju jer ih konačno ima 20 puta više. Srba je 20 puta manje od Rusa ali su tražili da vode glavnu riječ u državi gdje ih je trečina.
A odnos prema muslimanima... Pa nema muftije koji bi bio simpatičan Srbima. Onaj stari beogradski dok nije umro bio je predmet sprdnje. Prolazi jadan kroz parlament, vuče jednu nogu usljed moždanog udara, a iz klupa radikala uz odobravajuće cerekanje stiže ga vrhunska dosjetka: " Vidi ovih muslimana, boli ga noga, a on glavu zamotao."
E u toj rečenici je najbolje sažeta širokogrudost prema muslimanskom kleru i muslimanima općenito.
Srbima su prihvatljivi kao pjevači, ovi u Grandu i kao akteri viceva, ali musliman koji pokaže sklonost ka političkom mišljenju taj je već ekstremista.
Preporuke:
11
29
33
ponedeljak, 13 jul 2015 17:46
Jasna@Nenad Pivas
Rekli ste tacno ovo :"DS tek negde 97.98.ulazi u tu prozapadnu pricu,SVE DO TADA ZAPAD UOPSTE NIJE IMAO NAMERU,da skloni Milosevica sa vlasti,vec da ga slome sto pretnjama ,sto slatkim recima,da bi postao kooperativniji..."Kako sa ovakvom tvrdnjom polemisati ozbiljno?Kako ozbiljno polemisti sa nekim ko tvrdi da DS tek 97.98.ulazi u prozapadnu pricu(a do tada su bili valjda stranka koja se suprotstavljala zapadu?)
Kako polemisti sa nekim ko tvrdi da Amerika nije imala nameru da skloni Milosevica,vec da ga slomi pretnjama i slatkim recima?Vi izgleda ni sami sebe ne razumete???
Preporuke:
6
13
34
ponedeljak, 13 jul 2015 17:55
Jasna@Nenad Pivas
Vi ste tipicni dokaz onoga sto ja ovde tvrdim ,da su danas najveci Vucicevi protivnici ,nekadasnji DOSovci,poluinformisani ,zapadnoj propagandi naklonjeni protivnici S.Milosevica.
Preporuke:
7
15
35
ponedeljak, 13 jul 2015 17:59
ANALITIČAR
@ NE RODOLJUBE
Druže uopšte nisi u pravu da su Srbi na Bošnjake tj. Srbe muslimane u Srbiji gledali sa visine .Brate ogroman broj muslimana u Srbiji ima državničke funkcije - Srbijom vlada jedan Rasim Ljajić čovjek koji već 15 godina vlada Srbijom , pali su i Đinđić i Koštunica i Tadić i Čović ali ostao je Rasim- koji je dao čitulju čovjeku čiji su ljudi ubijali Srbe Aliji Izetbegoviću . Radikal u Srbiji Spaho veliki Srbin čestiti musliman . Otac i sin Jusufspahić Dorćol , vođa Grobara Partizanovih čuveni Kimi Radosavljević je bio odličan prijatelj sa imamima , čak se pričalo da je otac imam radio za srpsku službu recimo . Pa milion reprezentativaca Srbije kao divni čovjek divna osoba veliki Srbin Bekrić atletičar . Za Zvezdu igrao Šabanadžović , punim ustima priča o DŽaji i Zvezdi , Grobari navijači Partizana inače veliki nacionalisti srpski i dan danas vole obožavaju Bajra Župića . Nađ je Mađar mada mu sinovi oba imaju srpska imena . Polupao si ti brate lončiće : ) . Srbi su vrh : )
Preporuke:
31
3
36
ponedeljak, 13 jul 2015 18:01
Turas
Drugim rečima Kavazović želi da još jedanput vidi kako Vučko trči uz brdo kroz koridu i povike pijanih poturica , propraćen kamenjem i praznim flašama (sa punim se ne isplati) uz milozvučne zezalice . Ovakvu blamažu sam je izabrao i ona će ući u anale srbske "visoke" politike .
Preporuke:
25
1
37
ponedeljak, 13 jul 2015 18:02
Nenad Pivaš@Jasna
Pa da, upravo tako, napisao sam da u prvoj polovini 90ih nisu hteli da ruše Miloševića sa vlasti već da ga silom nateraju da bude kooperativan. Vi ste to protumačili kao da sam rekao da su ga podržavali. I vi govorite o ozbiljnosti? Amerikanci tada nisu računali sa dovođenjem opozicije na vlast, zato što su ih smatrali nesposobnima a neke od njih i nacionalistima. Hteli su samo da ih koriste da smetaju Miloševiću dok je ovaj rešavao srpsko pitanje preko Drine. Jednostavno, čovek manje bude sposoban da angažuje spolja kada mu prave probleme iznutra. S tim što je glavni za ometanje bio SPO, dok je GSS bio najdirektnija preteča Druge Srbije. No kad ste tako informisani de mi nađite Đinđićevu antisrpsku izjavu iz prve polovine 90ih, pre Kosova. Možda mi i promenite mišljenje, ja nisam njegov fan. A vi da prestanete da igronišete i da mi odgovorite, kako to da vam ne smeta kada Vučić sprovodi petooktobarsku politiku? Vadi ga to što je 2000. bio u SRS? Jel cenite i M. Đukanovića, jer je bio u DPS?
Preporuke:
17
5
38
ponedeljak, 13 jul 2015 18:15
Jana@Nenad Pivas
Drugim recima,DS je otpocetka bio prozapadna stranka pomagana od SOROSa i ostale USAmasinerije Milosevica su otpocetka hteli da sklone,i naravno da su ga lomili ,pa sve one koji nijsu kooperativni oni lome.
Vucica ne napadam zato sto nije petooktobarac.Objasnila sam to sto puta do sada ,to je moj stav.
Kako to i nije tema ovog posta,ostavimo mesta i drugima da se javljaju,ja se vise necu javljati na ovu temu.
Preporuke:
4
14
39
ponedeljak, 13 jul 2015 18:24
ANALITIČAR
@ NE RODOLJUBE
Brate samo ružiš Srbe , ajde popij jedno pivo malo se opusti , kažeš Radikali vređali oca imama . A znaš li da je Voja Šešelj kazao da je rat u BH bio građanski rat Srba pravoslavnih i Srba muslimana , znaš li da je Voja kazao da je u Sarajevu imao 30 prijatelja muslimana i da mu je krivo što je Radovan Karadžić sklopio sporazum sa Hrvatima , kaže Voja Šešelj da je on htio sporazum sa muslimanima i konfederaciju Bosne , Crne Gore , Srbije i Makedonije . Zaboravljaš Zuka DŽumhura i prijateljstvo sa Momom Kaporom pa Mahmut Bušatlija pa milion drugih muslimana u Srbiji , onaj oficir nedavno u nesreći helikoptera musliman vojnik Srbije . Imami Jusufspahići koje vole beograđani . U Beogradu živi oko 50 000 Srba muslimana . Ostrog poštuju i muslimani i Prokopa . Nemoj mi samo kazati da je ugrožen Ugljanin , pa taj je više godina ministar Srbije nego Velja Ilić . Pa uvaženi sjajno čovjek imam Adem Zilkić srpski brat . Srbi ne vole samo razbojnika Zukorlića . Njega na robiju
Preporuke:
21
3
40
ponedeljak, 13 jul 2015 18:25
katana
Da je Vučić čovek, a nije, da ima kičnu, a nema je, da je stvarni vođa, a ne da glumi, da mu je stalo do pomirenja a ne poniženja, on bi pozvao Izetbegovića i Rijaset BiH da se svi međusobno iskreno izvine, sa svi međusobno mole za oproštaj, i da se zajedno poklone svim žrtvama i polože vence za nedužne Srbe i muslimane, jer zločin je zločin, i greh je greh, pa nije pravo da grešnici optužuju druge za greh. Grešnici samo mogu da praštaju i da obećaju da se to više nikada neće ponoviti.
Preporuke:
19
2
41
ponedeljak, 13 jul 2015 18:37
sofija
Radi istine.Sprdnja sa "nasim" premijerom i sa nama,to sam mislila.
Preporuke:
10
1
42
ponedeljak, 13 jul 2015 18:44
djoka
I doci ce sigurno ako mu ovi narede sto su ga poslali 11 jula i izrezili mu napad radi podizanja rejtinga kod glupog srpskog naroda. A kakav ce efekat biti, pa videcemo na izborima, zasada se jos uvek odrzava dobrom glumom i neprestanim lazima o boljem sutra. Srbima je vazno pricati bajke, bice zadovoljni. A On je drzava, svakog dana prica im bajke.
Preporuke:
17
1
43
ponedeljak, 13 jul 2015 18:49
Banditski brlog
@Srbin
Čestitke za komentar!
Jer ko god misli da se srpski nacionalni interes može braniti lažima - taj se ljuto vara. Ustvari može ali samo privremeno.
@Analitičar
znaš li da je Voja Šešelj kazao da je rat u BH bio građanski rat Srba pravoslavnih i Srba muslimana
E da si pravi analitičar, znao bi za definiciju da građanski rat predstalja oružani sukob između raličitih društvenih KLASA i on se drukcije naziva - Revolucija. A da se u građanske ratove nikako ne mogu svrstati ratovi između različitih VERA i NACIJA.
Preporuke:
1
11
44
ponedeljak, 13 jul 2015 18:59
ANALITIČAR
@ BANDITSKI BRLOG
U pravu ste oko vjere ali nisam siguran i oko nacije ako pođemo od toga da su preko 90 % Bošnjaka Srbi . Profesor Selimović Srbin musliman kaže da su muslimani u Bosni i Srbiji naravno Srbi . U tom smislu je mislio Voja Šešelj . Pozdrav prijatelju
Preporuke:
13
0
45
ponedeljak, 13 jul 2015 19:20
Nenad Pivaš
@Jasna
Ja protivnik Slobodana Miloševića?! Šta da vam kažem, osim da ste neobavešteni poput Koštunice...
Preporuke:
7
2
46
ponedeljak, 13 jul 2015 19:40
Marija@Jasna
Ne, na vlasti će biti normalan i dostojanstven čovek koji ne puzi pred srpskim neprijateljima i ne plaća praznoglave botove da ga brane.
Preporuke:
16
2
47
ponedeljak, 13 jul 2015 19:43
Dragan
Vučić u Potočare da ponovo dođe sa "vencem priznanja genocida"
Smrdljivi trag neuspele Britanske laži u vidu nepriznate rezolucije UN-a je doputovao na ispuvku britanske diplomatije do Bosne.
Preporuke:
10
1
48
ponedeljak, 13 jul 2015 19:52
Djordje
Ovaj nas premijer prlja pred ... ,a ovde glumi nekog heroja.Kakav pokusaj ubistva,kakvi bakraci,dobio bi malo batina i to je sve.Kako bi tek prljao da je prema njemu krenuo tenk,,,ne bi ga ni munja stigla.Ne skida se sa televizije,a nije ni cudo ,jer direktora te iste neko ne bi poslao ni ovce da cuva.Nas dicni premijer prvo sta kaze jeste ,,kao neki navijaci iz Srbije ga napali,,,.Bruko jedna oslobodi ovaj narod sebe.
Preporuke:
15
0
49
ponedeljak, 13 jul 2015 20:18
Neša (Glodur)
Srbija ima vlast koja ima dupe umesto obraza. Nema boljitka sve dok je tako. Sve mimo toga su izgovori i zamajavanje.
Preporuke:
14
0
50
ponedeljak, 13 jul 2015 20:23
turski vezir o "englezima"
ponedeljak, 13 jul 2015 19:43
Smrdljivi trag neuspele Britanske laži u vidu nepriznate rezolucije UN-a je doputovao na ispuvku britanske diplomatije do Bosne.
Vi osim profita i nemate veru. Pohlepa je vaš jedini Bog, a hrišćanska vera koju propovedate je samo maska za vašu hipokriziju. Nećemo vas više slušati i savetujemo vam da nam ne odgovarate.
(Fakti.org, priredio: Dušan Đurić)
Preporuke:
6
0
51
ponedeljak, 13 jul 2015 20:47
Pera Detlić
Za Kavazovića će biti dovoljan i Gorski vijenac.
Preporuke:
10
0
52
ponedeljak, 13 jul 2015 21:41
TOPOLj
Zakonom treba zabraniti korištenje termina zločin i genocid,povodom događaja 1995.g u Srebrenici.Treba zato što to vrijeđa zdrav razum.Takozvana bošnjačka vrhuška,sprda se sa Srbijom i RS zbog činjenice da srpski zvaničnici ponavljaju da se desio zločin u Srebrenici.Nije se desio zločin,to treba izbiti iz glave i prestati koristiti taj termin.Pa,ne dao Bog da se bilo koji od srpskih političara,analitičara,novinara kome su vrane popile mozak,nađu u poziciji Srba kome su pobijeni najmiliji.Slušam neki dan na ATV-u Šolaju,politikologa iz RS kako priča da se zakon mora poštovati.Ma nemoj,pa neka to ispriča porodicama onih koje su kasapili monstrumi sahranjeni u Potočarima.Ovo važi i za Dejana Anđusa koji je danas u emisiji "Naša kafa sa Đukom" rekao,otprilike,da mu nisu jasni oni koji previše brane srpsku stranu od očiglednih činjenica.Kojih činjenica?Jel činjenica o zločinu?U,mnogo smo fini i kulturni.Pa neka Anđus prekine sudski proces sa Nebojšom Čovićem,i neka bude apostol,ako mu se baš bude.
Preporuke:
20
2
53
ponedeljak, 13 jul 2015 21:47
Jasna@Marija
Jos samo da si napisala ime i prezime tog neustrasivog vodje koji ce da nas brani od zapadnih azdaja, od iduce godine ,pa da se radujemo zajedno i mi supljoglavi i vi pametni kojima se javlja i prividja mesija.
Ovako izjava ti ostade nedorecena na nivou pozdrava i lepih zelja radio slusalaca.
Preporuke:
2
8
54
ponedeljak, 13 jul 2015 22:37
Krcko
@ vrijedi ponoviti
Užički korpus kada je ušao u Višegrad vjerovatno je bio pozvan da se bori protiv ISILa?!
Milan Lukić kada je iste godine Bošnjake tretirao kao hepo-kockice bez sumnje je bio borac protiv islamista?!
Upravo tako na to gleda prosečan čovek sa zapada. A samo je pitanje vremena kada ćete tako biti tretirani i od njihove elite. Nemoj se zaluđivati zabludom da je Klinton dobar čovek koji saoseća sa vama. Veruj mi da će vam na kraju samo Srbi pružiti utočište - živi bili pa videli.
Preporuke:
9
0
55
ponedeljak, 13 jul 2015 22:41
Demonstracije i rezolucija
Možda zvuči šašavo, ali je istinito: da nije bilo 27. marta 1941, ne bi se mogao dogoditi ni genocid u Jasenovcu ni uzajamni zločini pravoslavnih i muslimana, koji su se međusobno tamanili za tuđi hajtar, što bi rekli Turci. I pre sedamdeset, i pre dvadeset godina. Nikada ne treba zaboraviti da su organizatori 27. marta i rezolucije u Srebrenici - isti ljudi! Tada je engleski plan, zahvaljujući srpskom lakoverju i gnusobi naše dvorske kamarile, uspeo. I bilo je klanja. Hoćemo li opet?
Preporuke:
9
0
56
ponedeljak, 13 jul 2015 22:54
@Nenad Pivas
ne vredi razgovarati sa ortodoksnim tvrdoglavcima. Gospodja sa ili bez zvezdice nece,a mozda joj intelektualni sklop i sistem i ne moze da shvati da je aktuelna vlast u svemu prevazisla lopurde DOS-a sto se izdaje Kosova tice,...rece li, veruje Vucicu jer nije ucestvovao u 5. oktobru!?!? A to, sto je u ponizavanju Srbije, u izdaji, u tome sto u vladi ima sijaset poznatih prevaranata DOS-a, i narocito sto se 'ponosi savetnikom iz Britanije, ratnim zlocincem Blerom', prevazisao dosovce i zemlju spustio ispod praga potrebnog za postovanje, to gospodji nije vazno i nije joj blisko pameti... Nenade, nemas sansu da oplemenis bilo sta, sto se tog stvora tice, ali sve jednako, time ce joj razocarenje biti stostruko vece kada joj favoriti padnu sa scene, a taj dan ce vrlo brzo stici, rece li prvi pre par dana da ga brine povecanje javnog duga, bez dase oglasio ponosnim. Da ga podrzavam kao ova bez zvezdice najezio bih se od brige sta ce nam se desiti...!
Preporuke:
12
0
57
ponedeljak, 13 jul 2015 23:10
perkins
Rijaset Islamske zajednice BiH: Vučić u Potočare da ponovo dođe sa "vencem priznanja genocida"
uz zavrtanje ruke ide i potezanje za usi,jer kada das mali prst oni traze celu ruku i jos pride usi
Preporuke:
11
0
58
ponedeljak, 13 jul 2015 23:53
poenta
Topolj je upravu,
Oluja je tako efikasno izmjestila deset puta veći broj ljudi uz minimalne žrtve. Treba učiti od najboljih.
Preporuke:
3
7
59
utorak, 14 jul 2015 01:29
Bob
Još čekam odgovor na pitanje, da mi vi mene kažete drugovi veliki ratnici
MOŽELI BORAC POSTATI ŠEHID AKO JE POPIO ALKOHOLA
Ajde bar pre spavanja da dobijem odgovor akomože
Preporuke:
3
0
60
utorak, 14 jul 2015 02:07
Predrag
Ovakve ljubazne pozive Vucic nikad ne odbija!
Preporuke:
3
0
61
utorak, 14 jul 2015 09:01
Poznavalac
I trudnica koja umre pri porođaju je šehid!
Nemojte davati definicije za nešto što ne znate.
Džihad nije samo "sveti rat" kako zapadnjaci krivo prevode već sve ono za što je uložen trud u cilju općeg dobra. El džehade znači truditi se, pa je u tom kontekstu i tinta naučnika na stepenu krvi šehida!
Naravno, i onaj ko da život za odbranu domovine je šehid!
Alija je 1991 god. osnovao džemijatsku partiju zasnovanu na učenju Islama, čiji je najratoborniji dio sastavljen od hodža. Njihove hutbe (propovjedi)svakodnevno se kite pozivima na džihad protiv nevjernika (četnika). DŽamije su u današnjoj Bosni preuzele funkciju nekadašnjih mjesnih zajednica, čak i mnogo više jer Islam određuje kompletan život vjernika.
Teško je povjerovati da će današnja Islamska zajednica BiH, koju operativno vodi Hasan Čengić desna Alijina ruka, ikada dozvoliti pomirenje Srba i BH-muslimana. Neće to ni Bakir Izetbegović čije su ruke krvave do lakata. Babu mu je Zapad grdno rnamagarčio i iskoristio ali BH-muslimane nemaju snage priznati sopstvenu glupost.
nisi ti nikakav Srbin nego običan zamajavač koji pokušava da proda još jednu podlost.
Vučić bez obzira šta ja o njemu mislim je tamo išao kao predsednik vlade Srbije a ne kao privatno lice. Ona horda nacista mudžahedina je napala premijera Srbije. Ako apstrahujemo životinjsko, zversko i mahnito dranje i ponašanje rulje moramo primetiti da je pokušan linč Srbskog premijera.
Gde je podlost ovih ljubitelja nacista globalistana poput ovog što se Srbinom predstavlja. Takvi isti su nas ubeđivali kako je Tači legitiman pregovarač i da mi ne možemo birati šiftarskog predstavnika. A čovek je okrvavio ruke i učestvovao u trandžiranju i prodaju organa zarobljenih Srba.
Znači osvedočeni koljač je legitiman i ne provocira samo zato što je šiftar a Vučić je neprimeren jer je nešto lajao.
Zato braćo Srbi oprezno u ove dane koji dolaze.
Istina je da nas na žalost svih ovih godina vodi ološ elita. Ali moramo biti obazrivi i prema kvislinško nacističkim kohortama zla koji samo smišljaju i rade podlosti.
Nismo mi nista naumili, ni sada ni 92, sve ste to vi skuvali zajedno sa strancima kao sto i sada kuvate, onako propagandno-diplomatski. I tada ste pritisnuli srpski narod, referendumom, pa na Bas carsiji, pa u Dobrovoljackoj, povremeno je ubijen neki lekar, kriminalci su vrsljali po institucijama, pravili ste paklenu atmosferu kao i danas sa sve lepim recnikom o multukulturalizmu, suzivotu, gradjanskoj Bosni i sta ja znam cime sve ne.
Rat je zapoceo Alija Izetbegovic i zbog toga vi ne mozete biti strana koja se branila. A da su Srbi cinili zlocine, to je neupitno, Srebrenica jeste veliki zlocin, da li je genocid ne znam, ne mogu verovati na rec vecini onih koji to tvrde. Kada bi se pojavio pismen covek koji bi to obrazlozio, mozda bih i poverovao, ovako, ne zna se ko je tamo streljan, a ko ubijen u begu, niko vise zapravo nista i ne sme da ispituje jer je to sveto mesto, sve je u nekom velu tajni i zato izaziva sumnju. Mustafic je takodje rekao zanimljive informacije...
..
Rijaset podseća da je područje Srebrenice proglašeno mestom šehitluka
..
Doći će vreme da Evropa uvidi da je na prostoru BiH vođen verski rat koji ste vi započeli,verski rat DŽIHAD,koji polako počinje da bukti evropom i svetom.
Gledajte!
niko
..
Kao vrhunac cinizma,šehidi nisu nikakvi"junaci"već VERSKI RATNICI protiv nevernika u verskom ratu DŽIHADU.
niko
I šta sada? Srbi krivi, nije nego, ili malo morgen.
Traže da Premijer prizna "genocid"? Pa ovi su LUDI, DO DASKE. NEKA PROČITA DEFINICIJU GENOCIDA.
ŠTA JE ONDA OKO 6000 UBIJENIH SRBA NA DRINI 1942, KOJE SU UBILE HRVATSKE I MUSLIMANSKE USTAŠE, DA NE NAVODIM STOTINE HILjADA UBIJENIH SRBA???
Osnovno je da Srbija MORA uspostavljati odnose SAMO na recipročnoj osnovi: da je Srbiji stalo do saradnje sa FBIH tačno onoliko koliko je FBIH odnosno Muslimanima stalo do saradnje sa Srbijom. Ni gram više ni gram manje. Kada to budu shvatili i Srpski i Muslimanski političari, onda neće biti ponižavajućih zahteva.
Nalazimo se u Potočarima, dolini bosanskih šehida
Šta su šehidi
Poginuli borci tokom rata u BiH konsenzusom se nazivaju šehidima ako su pripadali bošnjačkom korpusu.
Koja pitaljnja muče poturčene
MOŽELI BORAC POSTATI ŠEHID AKO JE POPIO ALKOHOLA
E sad što Srbi trpe na vlasti ono što ide da se klanja mrtvim mudžahedinima dok u širokom luku zaobilazi Srbska staratišta to je poseban problem.
Reis. Kavazovic je mislim poglavar dzamije Kralj Fahd, u Sarajevu.
Dakle, salafisticko-vehabisticke sekte ?!
BiH – U okviru obilježavanja Međunarodnog dana kulturne raznolikosti za dijalog i razvoj u organizaciji Kulturnog centra “Kralj Fahd”, pod pokroviteljstvom Ureda kulturnog atašea Ambasade Kraljevine Saudijske Arabije u BiH,
Milan Lukić kada je iste godine Bošnjake tretirao kao hepo-kockice bez sumnje je bio borac protiv islamista?! Nevoljnici koji su preživjeli pogrom '92. nabijeni su u srebrenički geto gdje im je pružena sva moguća pomoć i nesmetano kretanje?!
Ko prizna pola mu se prašta, ko ne prizna prašta mu se sve, važi samo za vas međusobno. Ostalima je sve jasno.
Brate Bošnjaci su izgubili rat a sada u 2015-oj ni u jednoj varijanti ne mogu da izvrše nikakvu majorizaciju Srba , nikakvu jer ih ima negdje 46,5 % realno a među njima jedno 5 % Srba tj . Srba muslimana a nas Srba je nešto preko 37 % , Hrvati ih ne mogu smisliti , neviđena mržnja vlada recimo u Mostaru a Hrvati im uzimaju Mostar kompletan , celo zaleđe Mostara Bošnjaci gube , tope se demografski Stolac , Konjic itd itd . Nakon Dejtona u Mostaru je bilo 50 50 Bošnjaci Hrvati a sada je prema realnim informacijama 42 58 za Hrvate . Kao drugo BH nije država nikakva nego krovna konstrukcija dvije konfederalne države RS i FBiH , čak sada ni u Federaciji BH Bošnjaci ne mogu ništa Hrvatima jer je HDZ veoma jak a HDZ Čovića ne kontroliše USA nego katolička linija vatikan , Njemačka , Zagreb . Tako da Bakir je glavni u fildžanu na 28 % negde BH a možda i manje kako je krenulo . Pozdrav . RS može na razglednici gledati - zemlja Safari - zbogom ž....i
"Sledece godine nece biti na vlasti...",jok ti ces biti!
@Srbin,
"slao je i nase momke u rat,za ovo muslimanima skidam kapu..."
Ti si Srbin kao sto je i Sonja Biserko srpkinja.
Ocekujem da stave Njegosa pred sud:
"...cast i bruka zive dovijeka..!"
Pokazujete temeljno nerazumevanje 5. oktobra. Jedino što shvatate je da je tada počeo proces meke okupacije Srbije. Nakon toga se izgubite. Ne shvatate da je nakon 5. oktobra svaka vlast bila gora od one prethodne. Koštunica je bio gori od Đinđića, Tadić je bio gori od Koštunice, a Vučić je gori od Tadića i ubedljivo najgori od svih. Vi to ne shvatate, vi ne kapirate da je 5. oktobra uspostvavljen jedan sistem. Znate po čemu se vidi da to ne shvatate? Po tome što vi želite da vidite leđa samo ličnostima koje su imale bitnu ulogu u 5. oktobru. Kada tu istu petooktobarsku politiku sprovode neki drugi, koji nisu bili deo DOS-a, poput Vučića ili Dačića to vam ne smeta. Bitne su vam samo ličnosti i ko je gde bio 2000. a ne kakvu politiku ljudi vode danas. SNS-SPS vladom iz 2012. ono što je počelo 5. oktobrom nije prekinuto već nastavnjeno. Promenile su se samo ličnosti, politika je ostala ista. A i deo ličnosti (Zorana, Kori, Vujović itd).
Da bi ste vi bili informisaniji od mene ili od bilo koga nije dovoljno samo da čitate (pod uslovom da čitate) već i da razumete pročitano. Na osnovu ovoga ste sad odgovorili mogu samo da konstatujem da vi ne shvatate šta sam ja, koji sam vam se lično obratio, pokušao da vam kažem. Kako vam ide shvatanje komplesnijih stvari, gde se vama lično ne obraća, mogu misliti... Ja nigde nisam napisao da je Amerika podržavala Miloševića! Još manje da je 5. oktobar dobra stvar. Rekao sam vam to da su Vučić i Dačić koji su onda bili protiv 5. oktobra danas najverniji sledbenici politike sa kojom se tada krenulo. Vi to ne shvatate. Ili vam nije bitno. Bitno vam je samo ko je gde bio tada. Još meni podmećete da sam neki pristalica Đinđića.
Oni u Tomašici sve sami alkaidini regruti, to znam,
sami sebe ubili i platili prije smrti da iz zagrnu u rudniku i to je bilo, zakopani Srbi a prijavljeni kao Bošnjaci ne ide - dnk uzorak to ne govori...
Hajde malo raspalite tu bizarni maštu, još sedam dana je samo ostalo. Možda, da su vađene kosti iz mirnodopskih mezarja pa nanesene u Tomašicu?!
Šta mislite o toj varijanti?
Ma kakav sud, on je svakako politički i antisrpski,
nemoguće da su to uradili Srbi.
Jedno je sigurno, slažete se, da su to muslimani sami sebi uradili, još samo treba smisliti kako?!
Imam ideju, možda je Naser ih pobio, pa ga je CIA vratila u Srebrenicu?
Ha, šta kažete na ovu varijantu...
A odnos prema muslimanima... Pa nema muftije koji bi bio simpatičan Srbima. Onaj stari beogradski dok nije umro bio je predmet sprdnje. Prolazi jadan kroz parlament, vuče jednu nogu usljed moždanog udara, a iz klupa radikala uz odobravajuće cerekanje stiže ga vrhunska dosjetka: " Vidi ovih muslimana, boli ga noga, a on glavu zamotao."
E u toj rečenici je najbolje sažeta širokogrudost prema muslimanskom kleru i muslimanima općenito.
Srbima su prihvatljivi kao pjevači, ovi u Grandu i kao akteri viceva, ali musliman koji pokaže sklonost ka političkom mišljenju taj je već ekstremista.
Kako polemisti sa nekim ko tvrdi da Amerika nije imala nameru da skloni Milosevica,vec da ga slomi pretnjama i slatkim recima?Vi izgleda ni sami sebe ne razumete???
Druže uopšte nisi u pravu da su Srbi na Bošnjake tj. Srbe muslimane u Srbiji gledali sa visine .Brate ogroman broj muslimana u Srbiji ima državničke funkcije - Srbijom vlada jedan Rasim Ljajić čovjek koji već 15 godina vlada Srbijom , pali su i Đinđić i Koštunica i Tadić i Čović ali ostao je Rasim- koji je dao čitulju čovjeku čiji su ljudi ubijali Srbe Aliji Izetbegoviću . Radikal u Srbiji Spaho veliki Srbin čestiti musliman . Otac i sin Jusufspahić Dorćol , vođa Grobara Partizanovih čuveni Kimi Radosavljević je bio odličan prijatelj sa imamima , čak se pričalo da je otac imam radio za srpsku službu recimo . Pa milion reprezentativaca Srbije kao divni čovjek divna osoba veliki Srbin Bekrić atletičar . Za Zvezdu igrao Šabanadžović , punim ustima priča o DŽaji i Zvezdi , Grobari navijači Partizana inače veliki nacionalisti srpski i dan danas vole obožavaju Bajra Župića . Nađ je Mađar mada mu sinovi oba imaju srpska imena . Polupao si ti brate lončiće : ) . Srbi su vrh : )
Vucica ne napadam zato sto nije petooktobarac.Objasnila sam to sto puta do sada ,to je moj stav.
Kako to i nije tema ovog posta,ostavimo mesta i drugima da se javljaju,ja se vise necu javljati na ovu temu.
Brate samo ružiš Srbe , ajde popij jedno pivo malo se opusti , kažeš Radikali vređali oca imama . A znaš li da je Voja Šešelj kazao da je rat u BH bio građanski rat Srba pravoslavnih i Srba muslimana , znaš li da je Voja kazao da je u Sarajevu imao 30 prijatelja muslimana i da mu je krivo što je Radovan Karadžić sklopio sporazum sa Hrvatima , kaže Voja Šešelj da je on htio sporazum sa muslimanima i konfederaciju Bosne , Crne Gore , Srbije i Makedonije . Zaboravljaš Zuka DŽumhura i prijateljstvo sa Momom Kaporom pa Mahmut Bušatlija pa milion drugih muslimana u Srbiji , onaj oficir nedavno u nesreći helikoptera musliman vojnik Srbije . Imami Jusufspahići koje vole beograđani . U Beogradu živi oko 50 000 Srba muslimana . Ostrog poštuju i muslimani i Prokopa . Nemoj mi samo kazati da je ugrožen Ugljanin , pa taj je više godina ministar Srbije nego Velja Ilić . Pa uvaženi sjajno čovjek imam Adem Zilkić srpski brat . Srbi ne vole samo razbojnika Zukorlića . Njega na robiju
Čestitke za komentar!
Jer ko god misli da se srpski nacionalni interes može braniti lažima - taj se ljuto vara. Ustvari može ali samo privremeno.
@Analitičar
E da si pravi analitičar, znao bi za definiciju da građanski rat predstalja oružani sukob između raličitih društvenih KLASA i on se drukcije naziva - Revolucija. A da se u građanske ratove nikako ne mogu svrstati ratovi između različitih VERA i NACIJA.
U pravu ste oko vjere ali nisam siguran i oko nacije ako pođemo od toga da su preko 90 % Bošnjaka Srbi . Profesor Selimović Srbin musliman kaže da su muslimani u Bosni i Srbiji naravno Srbi . U tom smislu je mislio Voja Šešelj . Pozdrav prijatelju
Ja protivnik Slobodana Miloševića?! Šta da vam kažem, osim da ste neobavešteni poput Koštunice...
Smrdljivi trag neuspele Britanske laži u vidu nepriznate rezolucije UN-a je doputovao na ispuvku britanske diplomatije do Bosne.
Smrdljivi trag neuspele Britanske laži u vidu nepriznate rezolucije UN-a je doputovao na ispuvku britanske diplomatije do Bosne.
(Fakti.org, priredio: Dušan Đurić)
Ovako izjava ti ostade nedorecena na nivou pozdrava i lepih zelja radio slusalaca.
Milan Lukić kada je iste godine Bošnjake tretirao kao hepo-kockice bez sumnje je bio borac protiv islamista?!
Upravo tako na to gleda prosečan čovek sa zapada. A samo je pitanje vremena kada ćete tako biti tretirani i od njihove elite. Nemoj se zaluđivati zabludom da je Klinton dobar čovek koji saoseća sa vama. Veruj mi da će vam na kraju samo Srbi pružiti utočište - živi bili pa videli.
uz zavrtanje ruke ide i potezanje za usi,jer kada das mali prst oni traze celu ruku i jos pride usi
Oluja je tako efikasno izmjestila deset puta veći broj ljudi uz minimalne žrtve. Treba učiti od najboljih.
MOŽELI BORAC POSTATI ŠEHID AKO JE POPIO ALKOHOLA
Ajde bar pre spavanja da dobijem odgovor akomože
Nemojte davati definicije za nešto što ne znate.
Džihad nije samo "sveti rat" kako zapadnjaci krivo prevode već sve ono za što je uložen trud u cilju općeg dobra. El džehade znači truditi se, pa je u tom kontekstu i tinta naučnika na stepenu krvi šehida!
Naravno, i onaj ko da život za odbranu domovine je šehid!