Žalosti od Vučića!
Vučiću, što piješ kad ne možeš da podneseš!
On nije imao ni toliko pronicljivosti, a kamo li lične i političke zrelosti, da proceni koja je njegova uloga tamo.
Ova svinjarija, a to je već sada potpuno očigledno, verovatno i samom Vučiću, bila je dobro osmišljena protokolom teške svetske lakrdije u Potočarima.
Preporuke:
220
1
3
subota, 11 jul 2015 13:50
Jaroslav
Vučić pogođen kamenom u lice..... eto, kod nas u Srbiji na njega niko ne bi bacio ni pamučnu grudvicu....jer smo taki kakvi smo... INače izgleda da je Vučić podlegao sopstvenim lažima... pa zar on stvarno misli da će mu zaboraviti sto za jednog... okružio se poltronima i ljigama a pare prima od stranih gazda i sad on kao realno uviđa situaciju... njegova realnost je kamen u lice
Preporuke:
212
4
4
subota, 11 jul 2015 14:09
Janko
Pljuštale su kamenice, masa se pomamila i još su vikali, čuje se na snimku RT Republike Srbske - ”Ubij mrcinu!”
Preporuke:
179
1
5
subota, 11 jul 2015 14:10
...
Muslimani ce mu oprostiti sto su ga gadjali. Vucicu sto te gadjaju prijatelji ? Sto donose rezoluciju protiv Srbije tvoji prijatelji ? Zasto su nas bombardovali tvoji prijatelji ? Jel su ti to prijatelj ?
Preporuke:
204
0
6
subota, 11 jul 2015 14:16
Orwelly Gyorgy
Nije prijatno biti hulja, izdajnik i nitkov. Ponekad zna i da zaboli.
Ali, pošto ga njegovi UK&USA&EU prijatelji obasipaju svim počastima, taj kamen je ništa spram svih blagodati novopronađene etike i preumljenja.
V_UČK_o će da izdrži na evroatlantističarskom putu, pa šta košta da košta.
Kao i Sprdija, uostalom!
Preporuke:
187
1
7
subota, 11 jul 2015 14:16
freni i zui
Vučiću, sad iz ovoga treba da izvučeš sledeće pouke: trgovci nacionalnim interesima nigde nisu na ceni(sem u Tvojoj Vladi, Pinku i Faktoru plus, međutim, to ti sad nije nikakva uteha), i svima služe za ''brisanje nogu''.
Ako ti kroz 20 godina opet padne na pamet da tražiš 100 muslimana za jednog Srbina, prvo dobro razmisli, pa onda izgovori.
Ako ti za 40 godina opet padne na pamet da ideš u Potočare, takođe, prvo dobro promisli.
Nikad nije kasno da se čovek popravi, sazri i što je važnije od svega - ''intregiše'' se.
Preporuke:
138
4
8
subota, 11 jul 2015 14:21
Kiza robija
Ovaj incident sa kamenovanjem je čist scenario iz kuhinje njegovog prijatelja Bleeee-ra. Pošto je obavio sramni zadatak sada treba nazad u Srbiju.Kako? Šta ako ga osramoćeni Srbi,bez obzira na duboku letargiju ,ipak čekaju sa motkama? Evo rešenja i žešćeg spina.Umesto da u prvom planu pri povratku bude njegova izdaja ,on se zamislite vraća kao žrtva i ranjenik.Kakva jeftina patetika. Ipak smo mi Srbi pametniji od njegovog Bleeee-ra.
Preporuke:
167
1
9
subota, 11 jul 2015 14:22
Gojko
Šta reći, ono šta je tražio to je i dobio, naravno da ovde sada sledi medijska histerija, tobožnji atentat, rane junačke, mirotvorstvo i praštanje i pored svega, sve u svemu, da će on znati ovo da iskoristi u svoje spin-propagandne svrhe i nastavak izdajničke političke prakse u to ne treba ni zeru posumnjati, put će mu se svakako isplatiti tj. debelo će ga naplatiti ovu svoju pateničku scenografiju, za specijalne efekte već se pobrinuo Pink!
Preporuke:
139
1
10
subota, 11 jul 2015 14:24
Srbin
E, moj Vučiću, naivno si poverovao pozivima Davotogloua da "želi da te vidi" i izjavama zapadnih političara, bogova rata, da ćeš učiniti "hrabar potez", i pored svega što su nam do sada zajedno učinili i danas čine, i činiće i dalje koliko god i kad god im se da mogućnost. I ova današnja ceremonija i predstava u kojoj si ponižen je u režiji američko-britanskih političara, a sa ciljem da stvore klimu rata na ovim prostorima. Oni bez rata ne mogu vladati narodima, a hoće da vladaju i pljačkaju. Jesi se ti, Vučiću promenio, ali nisu oni, tako da valjda znaš šta ti je dalje činiti. Ne trudi se da udovoljiš zapadne političare i vladare, oni su isti svi, i svi zastupaju istu politiku prema Srbima koja traje apsolutno nepromenjena od 1912 godine. Njihov je cilj da Srba nema, i samo ih taj cilj zadovoljava.Sve drugo je zabluda
Da si pročitao i proučio desetine hiljada strana o sudbini Srba s druge strane Drine,ti bi drugačije mislio. Da završim:
ZAPADNI POLITIČARI SU NEPREVAZIĐENI LICEMERI
Preporuke:
141
1
11
subota, 11 jul 2015 14:25
Zoran Đorđević
Oni nas kamenom, mi njih hlebom. Potom oni nas opet kamenom, a mi njih opet hlebom. I tako sve dok nam ne porazbijaju prozore i glave, a našim hlebom ne nahrane svoju stoku i živinu.
Ni tad se nećemo dozvati pameti.
Preporuke:
118
1
12
subota, 11 jul 2015 14:29
pole
Jadna ti je sudbina Vucicu,izdajnike niko ne voli,uverio si se danas u to.
Preporuke:
139
0
13
subota, 11 jul 2015 14:33
Saša
Ko zna što je još planirao Delivery Unit ...
A Dačić se kao slučajno odmah našao na Pinku pa ide na vladu ...
Sve ovo je režija samo ne mogu da shvatim da glumci pristaju na sve ...
Preporuke:
119
1
14
subota, 11 jul 2015 14:34
Istoricar
Meni nije zao sto ga gadjaju kamenicama jer neko ko je slabic ne moze drugacije ni da prodje. Medjutim, problem je sto on predstavlja sramotu za srpski narod. Posle ovoga, pricace kako je on zrtva zavera i mracnih sila. Celi svet razume politiku muslimana a samo Vucic nista to ne vidi.
Preporuke:
101
2
15
subota, 11 jul 2015 14:36
očekujte spin
A šta ako on ovo pripiše "provokatorima sa srpske strane" ne usuđujući se da to pripiše muslimanskim talibanima zbog aktuelne politike mirotvorstva i nacionalnog samoporicanja.
To svakako ne bi bilo prvi put jer setimo se kafića Panda u Peći 1998. po njemu iza ubistva srpskih mladića stoje srpske tajne službe!!
Preporuke:
101
2
16
subota, 11 jul 2015 14:37
Fileas Fog
stiglo kameno doba među turke.
Preporuke:
96
1
17
subota, 11 jul 2015 14:37
Miloš
Zbog ovoga je Vučić i otišao. On sve radi zbog rejtinga i kod njega se sve vrti oko marketinga. Sada je ispao žrtva i to je kapital koji će jedno vreme moći da troši ovde, čak i kod nekih koji mu nisu naklonjeni. Šta je hteo to je i dobio. E, sad, da li je sve ovo dogovoreno ili se slučajno desilo - to ne znam. Ali da će koristiti Vučiću, u to sam siguran.
Preporuke:
105
4
18
subota, 11 jul 2015 14:38
Kuku si ga nama
Ko te tero u MOravu,kad ne znaš da plivaš!
Preporuke:
84
1
19
subota, 11 jul 2015 14:39
Dragan Ilic
Vucic nije otisao u Srebrenicu iz iskrenih pobuda. Kao i sve drugo sto cini, i ovo je uradio iz politikantskih razloga. Samo obicni ljudi mogu izraziti iskreno saucesce i nepatvoreni bol potomcima zrtava. To ne mogu uciniti ni politicari, ni nevladine organizacije, ni vlade, ni verski velikodostojnici. Sve sto oni mogu uciniti, i cine, jeste produbljavanje podela i dosoljavanje jos uvek svezih rana. U tome, naravno, ne prednjace niti muslimani u Bosni ili van nje, niti Srbi. U tome prednjace oni koji ne mare niti za muslimane, niti za Srbe. Svi znamo ko je ta gospoda.
Preporuke:
92
4
20
subota, 11 jul 2015 14:47
Boško
Gojko
Šta reći, ono šta je tražio to je i dobio, naravno da ovde sada sledi medijska histerija, tobožnji atentat, rane junačke, mirotvorstvo i praštanje i pored svega, sve u svemu, da će on znati ovo da iskoristi u svoje spin-propagandne svrhe i nastavak izdajničke političke prakse u to ne treba ni zeru posumnjati, put će mu se svakako isplatiti tj. debelo će ga naplatiti ovu svoju pateničku scenografiju, za specijalne efekte već se pobrinuo Pink!
Vučić je poznat do sada da u momentima najveće izdaje Srpskih interesa proglašava sebe kao "žrtvu" jer je to njegov obrazac ponašanja, već decenijama, te sumnjam u ovu celu ujudurmu, te ko je ustvari "pokrenuo" masu "navijača" da krene u napad
Izdajnik se vraća kao "ranjenik" i "žrtva"
Odoh da povraćam...
Preporuke:
126
1
21
subota, 11 jul 2015 14:53
stanje apsurda
A možda mu posle ovog sine u glavi da nije bio dovoljno efikasan u svom izdajstvu pa ubrza postupak sa Kosovom, jer tamo ne bacaju kamenje nego noževe!
Preporuke:
77
0
22
subota, 11 jul 2015 14:53
navijači na groblju
Krupan bezbednosni propust domaćina! I kad je napad počeo, dežurni policajci mlako reaguju, ne izdvajaju iz mase napadače (sem u jednom slučaju) i ne zadržavaju ih. Potcenili su napad, a moglo se završiti mnogo gore ...
Koliko god da pretražujem svetske agencije za vesti na engleskom, još nisu ništa javili ... Valjda treba da dobiju diskretna uputstva šda rade s onim "alah akbar" koje se orilo ...
Sve u svemu, veliki autogol muslimana ...
Preporuke:
72
4
23
subota, 11 jul 2015 15:00
ludi skretničar
Lepo je gledati kako "hrabri" beži poput zeca od plastičnih flaša, japanki i par kamenčića.
Preporuke:
90
2
24
subota, 11 jul 2015 15:01
kako seješ, tako žanješ
Kad od groblja napravite stadion za utakmicu, dobijete navijače i huligane.
I kvarne sudije, korumpirane sponzore, zvanične izveštače, ravnodušno obezbeđenje, belosvetske lovce u mutnom, međunarodne pljačkaše ...
Preporuke:
84
0
25
subota, 11 jul 2015 15:03
petar
Sramota za organizatore! Kamenice, polomeljene naocare, ako je ovo tacno onda to ide Vucicu u prilog. Ne slazem se sa mnogim Vucicevim potezima, nisam se ni sa ovim slagao ali mislim da on ima hrabrosti. Otisao je tamo, rekao sta misli; znao je sta ce ga sacekati ali je ipak otisao. Jedna dobra stvar je sto ovo jasno pokazuje ko je militantan. Oni koji pozivaju na multikulturalnost, unitarnu BiH, ljudska prava, cine sve suprotno od onoga za sta se zalazu. Oni su ljudi zbog kojih je poceo rat u BiH (Ganici, Izetbegovici, Halilovici, i mladje nade Suljagici itd) a kako nisu promenili namere i retoriku mozda ga bude opet.
Preporuke:
24
81
26
subota, 11 jul 2015 15:04
"navučen"
Ko ga je"navukao",dobro je znao šta će se dogoditi.
Cilj je postignut.
Šta dalje,licemrna gospodo iz Vašingtona,Londona!?
Ko je sledeći na potezu?
Beograd?
Ne!
DŽihadisti?
da!
niko
Preporuke:
74
2
27
subota, 11 jul 2015 15:11
bez komentara
Šehidi,reče verski vođa obraćajući se masi u mržnji.
A ko su šehidi:
Poginuli borci tokom rata u Bosni i Hercegovini se nazivaju šehidima ukoliko su isti pripadali Bošnjačko-muslimanskom korpusu.(vikipedija)
komentar?
Preporuke:
65
1
28
subota, 11 jul 2015 15:14
Jasna
Mnogi ovde bi zajedno sa Muslimanima bacali kamenice.Prosto ih svrbe prsti.
Inace slican "patriotizam" su ispoljavali i kad je Milosevic,isporucen Hagu.I onda su se radovali zajedno sa srpskim neprijateljima.
Uvek bili i ostali politicki kratkovidi i ostrasceni.
Preporuke:
23
80
29
subota, 11 jul 2015 15:15
ludi skretničar
Petar i Dragan Ilić prvi botovi na ovoj vesti....`ajmo dalje.
Koja hrabrost? Pogledajte mu izraz lica.
Preporuke:
70
2
30
subota, 11 jul 2015 15:27
Gde su "prijatelji" da osude?
Nasa, domaca, reagovanja na ovaj dogadjaj nisu bitbna -+ bitna je cinjenica da se do ovog trenutka niti jedan od zapadnih Vucicevic "prijatelja" nije oglasio da osudio napad na njega! Nama je sve jasno, samo Vucicu nije!
Preporuke:
64
1
31
subota, 11 jul 2015 15:27
S. Stanišić
Nije ni trebao da ide na tu pozorišnu predstavu!
Preporuke:
55
5
32
subota, 11 jul 2015 15:28
@petar
ali mislim da on ima hrabrosti. Otisao je tamo, rekao sta misli; znao je sta ce ga sacekati ali je ipak otisao.
Nije to hrabrost. To je nešto što se opisuje dijagnozom.
Nije rekao šta misli već šta mu je sugerisano.
Nije mislio već je slušao instrukcije.
Nije ni znao šta će sačekati, ispričali su mu malo drugačije kad su ga mamili.
Preporuke:
82
2
33
subota, 11 jul 2015 15:33
nenad
Vuci se pokazao koa heroj, goloruk ide u masu neprijatelja.
On njih hlebom, oni njega kamenom.
Sada ce jos vise ljudi da glasa za njega.
Preporuke:
30
60
34
subota, 11 jul 2015 15:38
Milos Stankovic
Upravo gledam TV Pink koji jedini ima emisiju posvecenu napadu na Vucica u Potocarima. Hvala NSPM na ekspresno objavljenim klipovima. Jos ni jedna TV stanica nije prenela sugestivno obracanje muslimanskog svestenika okupljenima.
Preporuke:
59
0
35
subota, 11 jul 2015 15:39
tvoji zapadni prijatelji koji su te naterali da odeš
organizovali su ti i linč.shvati da narod nikada neće dati kosovo i neće u eu monstruma
Preporuke:
71
1
36
subota, 11 jul 2015 15:42
@ očekujte spin
"...ne znamo ko je bacao kamenje, ali znamo ko nije!..."
Preporuke:
43
2
37
subota, 11 jul 2015 15:42
do pomirenja će doći
kada svi političari iz 90 odu u prošlost u svimbivšim republikama
Preporuke:
30
6
38
subota, 11 jul 2015 15:46
raspolućena
Jasna se vratila,al je Apatinac službeno otsutan.
niko
Preporuke:
57
3
39
subota, 11 jul 2015 15:47
Diogen
SRAM TE BILO VUČIĆU! Ponizio si sebe (što me ne zanima) i Srbiju (što me vrlo boli), a nisi ništa, AMA BAŠ NIŠTA, dobio za uzvrat. Ratni zločinac Bil Klinton je pričao da je opravdano što su nas bombardovali, jer smo mi počinili "genocid". Politički nebitne figure iz Haškog tribunala Serž Bramerc i Teodor Meron sada su postale bitne, i oni (koji nisu uspeli da za 12 godina iskonstruišu Šešelju optužnicu) nam nešto prebavuju. Genocid nad Srbima niko ne pominje i agresiju NATO pakta, samo ovaj britanski spin. I niko ne pominje holandske vojnike koji su pobegli, ne pominje ni one koji su izazvali rat u Bosni (a to nisu Srbi). Sram te bilo!
Preporuke:
107
1
40
subota, 11 jul 2015 15:57
@raspolucena
Nisam ni odlazila,samo sam se umorila od "otvaranja ociju slepima i cackanja usiju gluvima".
Medjutim Zajedljivi komentari ne mogu sakriti cinjenicu da pameti nikad niste imali.
Preporuke:
8
72
41
subota, 11 jul 2015 15:58
boban
Da je poveo zandarme iz Nisa da ga cuvaju, mnogo bolje bi prosao.On se opet odlucio za "kobre" ,a oni se opet razbezali.
Preporuke:
59
4
42
subota, 11 jul 2015 15:59
Rex
Muslimani nisu zaboravili ko je Vucic i sta je radio devedesetih, za razliku od Srbijanaca.
Preporuke:
26
27
43
subota, 11 jul 2015 16:00
Bokelj
Gospodine premijeru, iako ne živim u Srbiji, živim na žalost u Crnoj Gori, gdje ste digli ruke od svog naroda, otišli ste da ubirate političke poene, da se dodvoravate bivšem američkom predsjedniku koji je u ovalnom kabinetu orgijao dok se u Bosni ratovalo. Ne smeta mi što ste dobili što ste tražili ali mi smeta što sramotite svoj narod.
Preporuke:
79
3
44
subota, 11 jul 2015 16:00
Dragan
Da je poslušao svoj narod ne bi išao u izmišljenu priču i u Srebrenicu.
Ovako dobio je kao neiskren čovek samo deo onog što zaslužuje. čekaju ga mnogo gore kazne za ljagi u sramotu koju nanosi srpskog rodu i narodu.
Preporuke:
59
2
45
subota, 11 jul 2015 16:08
Neša (Glodur)
Nemam više snage a ni volje da komentarišem sve loše poteze vlade Srbije. To je uludan posao bez kraja. Ukratko, što se kamenja kojim je Vučić pogođen tiče, i on je, kao i mnogi uz njega sada ali i prethodni, na mene i celu moralnu, kvalitetnu, radnu, sposobnu i poštenu Srbiju bacao kamenje. Više puta! Najnoviji tovar kamenja bacaju na više od sedamdeset medija pred gašenjem i preko 2.000 kolega zaposlenih u njima. Sa "stranim prijateljima" nema prijateljstva. Njima su incidenti, svađe, sukobi, podele, bitke i ratovi svrha života i uslov opstanka osvajanjem tuđih teritorija i prirodnih i ljudskih resursa na njima. Najsmešniji, ili najjadniji, deo vesti koju objavljuju svi mediji da su "premijera pokušali da zaštite kišobranom"! Ej, bre! Predsednik vlade sa obezbeđenjem koje za zaštitu koristi kišobran! Ubuduće u našoj "velikoj i hrabroj srpskoj vojsci" (koju upropaštavaju razni ministri vojni Tadići, šuNATOvci i keramičari) svaki pripadnik umesto puške dužiće, očito, kišobran.
Preporuke:
51
1
46
subota, 11 jul 2015 16:09
Miroslav Đukić
Meni ovo smrdi na nameštaljku. Sad bi trebalo da Vučić bude žrtva?
Preporuke:
55
3
47
subota, 11 jul 2015 16:11
Jasna@raspolucenima
Inace jedan vas na drugoj temi kaze kako je i B.Tadic isao na komemoraciju ali nikad nije imao problema.
Pa to je zato sto je vas nekadasnji koalicioni partner B.Tadic isao tamo jer je zeleo, a Vucic jer je morao.
To su te nijanse izmedju VAS i NAS,a koje Bosnjaci,za razliku od vas znaju da razlikuju.
Zato vase nekadasnje prijatelje i koalicione partnere pozdravljaju ,a nas gadjaju kamenjem.
Preporuke:
15
59
48
subota, 11 jul 2015 16:12
...
Oh ne ona dosadna Jasna sa svojim šizofrenim komentarima is back on the road again! Ajde kod Uncle Sema da make my day!
Paz sad zamene teza, kao mi bi se bacili a ne muslimani njegovi za koje se zalagao da moramo voditi računa da se sa njima pomirimo, pobratimo il šta sve ne.
Jasna da nisi ti Muslimanka? Obično takvo ime imaju
Zašto zato što spinuješ i nabacuješ krivicu komentatorima da bi ga gađali, prikrivajući da su tvoji muslimani upravo gađali tvoga šefa i po nalogu vašeg gazde atlantista i anglosaksonaca
Preporuke:
45
6
49
subota, 11 jul 2015 16:12
Za Srbiju
Osvežili su mi dan. Trčao je koliko ga noge nose da pobegne od „pomirenja“. Koji debakl i blam. Sprdačina. Poturice mu pokazale njegov nivo.
Srećan nam Dan oslobađanja Srebrenice!!!
http://www.pravda.rs/2015/07/11/general-ratko-mladic-u-srebrenici-jeo-te-bog-smotana-video/
Preporuke:
67
2
50
subota, 11 jul 2015 16:15
...
Eh a čitah ovde priče i bajke o potrebi da se Srbi izmire sa Muslimanima, što od komentatora što od Vučić, pih!
Kukavice su ti kamenjarci, umesto da Klintona gađaju i Aliju oni na Vučića, udario "junak" na "junaka".
Jasna da nastaviš ti da čačkaš uši ali svoje?!!! majke ti
Preporuke:
37
6
51
subota, 11 jul 2015 16:19
Saša
Napokon malo pravde za Vučića koji je tražio da se ubije 100 muslimana za Srbina. Nego su mi sumnjivo bili blagi prema Vučiću.
Preporuke:
27
15
52
subota, 11 jul 2015 16:21
Marko
Upravo je na TV Pink okrivio "grupu navijaca iz SRBIJE" za pocetak uzasa i ja verujem da sam jedan od par miliona koji je to video .
Preporuke:
36
1
53
subota, 11 jul 2015 16:22
Mda
Kaže Mogerinijeva 'Srebrnica je sramota Evrope'.
Sramota zapada a i zapadne Evrope da budemo sasvim precizni je ceo projekat rasturanja Jugoslavije i 90000 mrtvih samo u Bosni zbog politike ulagivanja ekstremnom islamu koja im se danas vraća u lice na Bliskom istoku. Sve ostalo je pusto politikanstvo i prebacivanje odgovornosti isključivo na Srbe da bi oprali svoje krvave ruke čemu i služi kultna morbidna predstava svake godine.
Znaju oni koji su je osmislili da služi samo produbljivanju mržnje i cementiranju podela kako bi se po potrebi uvek mogao praviti haos na Balkanu.
To što u celoj farsi saučestvuje i vlast u Srbiji govori sve o tome ko vlada na balkanskim prostorima.
Ova farsa sa Vučićem je samo nastavak farse sa Tadićem i služi istoj svrsi - cementiranju propagande i održavanju politike haosa a ne pomirenja.
Preporuke:
51
3
54
subota, 11 jul 2015 16:22
Anka Krajina
Ima Boga, reče ateista. Sve se vraća, sve se plaća.
Preporuke:
34
3
55
subota, 11 jul 2015 16:23
Žika
Ko uz vetar p.ša, bude pop.šan. Toliko se hvali desetkama sa fakulteta, a ignoriše pamet mladih ljudi. Bog mu dao, a on se odrekao zdravog razuma. Da se sa otpadnicima može graditi prijateljstvo, ne bi se zvali otpadnici. Bolna je naivnost poverovati da fašisti mogu biti išta drugo osim fašisti. Klinton, Kolinda, Tači, Pahor, naduvane cifre, teška kvalifikacija, zar to nije dovoljno razloga, da se i kod kuće u Srbiji isključi TV aparat, a ne da se ponese glava na panj? Ponižavanje srpskog naroda ima visoku cenu. Otuda, današnja brojna međusobna dozivanja ljudi koji se ne slažu sa tim ponižavanjem, koje Vučić uporno čini, a koji ovaj trenutak doživljavaju kao radostan trenutak i olakšanje od tereta koji im je Vučić tovari na vrat.
Preporuke:
46
1
56
subota, 11 jul 2015 16:24
Jasna@Rex
"Muslimani nisu zaboravili sta je Vucic radio za vreme devedesetih ,za razliku od Srbijanaca".
Da,zato sto nisu zaboravili zato su ga ponovo i izabrali,devedesetih je branio srpstvo ,za razliku od vas zutaca i DSSovaca iz DOSa.
Preporuke:
13
56
57
subota, 11 jul 2015 16:25
koba
Kako je ispraćen iz Srebrenice, tako je trebao biti dočekan u Srbiji.
Dosta je izdaje i poniženja naroda Srpskog.
Preporuke:
66
1
58
subota, 11 jul 2015 16:27
Aleksandar
Dokaz budalstine da se ide tamo. Medjutim Vuciv je debola zasluzio ovakav linc ali od svog naroda a ne od nekog divljaka predstavnika naroda koji nas mrzi.
Vucicevi potezi ne ponizavaju samo njega, vec ceo srpski narod. Zato je hitno potrebno da ode!
Preporuke:
44
2
59
subota, 11 jul 2015 16:43
Čedomir Sića
Pa on reče da su došli iz Srbije. Nameštaljka
Preporuke:
22
2
60
subota, 11 jul 2015 16:45
Kad potera maler...
Sve nesto bez veze, ni ovamo ni onamo... i vratise nam ga!
Preporuke:
24
2
61
subota, 11 jul 2015 16:46
Stanko
U ovoj gužvi neka nam ne promakne ova pojedinost: Nasuprot zvaničnom Beogradu i bezumnom premijeru, još juče je ambasador Ruske Federacije u BiH, Petar Ivancov, saopštio da zbog stava rukovodstva Organizacionog odbora za obilježavanje 11. jula u Memorijalnom centru Potočari neće prisustvovati obilježavanju 20 godina od tragedije u Srebrenici, iako je to planirao. Izražavajući izraze dubokog saosjećanja sa svim porodicama žrtava Ivancov je naglasio da stav Organizacionog odbora predstavlja primjer nepristojne politizacije obilježavanja komemoracije.
Organizacioni odbor za obilježavanje 11. jula i predstavnice udruženja koja okupljaju srebreničke majke su, nakon veta Ruske Federacije na prijedlog britanske rezolucije u Savjetu bezbjednosti UN, poručili ruskom ambasadoru u BiH da mu, kako je rečeno, ne treba "pasti na pamet da dođe u Srebrenicu".
Preporuke:
43
0
62
subota, 11 jul 2015 16:51
Jasna
Ucite od drugih ,kad ne umete sami.
Preporuke:
17
36
63
subota, 11 jul 2015 16:51
Biljana Nikolić
Kao prvo, ne može mi biti drago što je premijer Srbije napadnut u stranoj državi i što nije zaštićen od onih koji su trebalo da ga štite.
Kao drugo, Vučić je uvek bio politički klovn i kada je izigravao najvećeg radikala i sada kada izigrava najvećeg evropejca. Šibicarski klovn se preigrao a posledice će snositi Srbija.
Treće i najvažnije - berite kožu na šiljak, jer ovaj napad Vučić će naplatiti nama koji živimo u Srbiji.
Preporuke:
54
5
64
subota, 11 jul 2015 16:59
motka stand baj
Ovaj čovek svojom politikom u poslednjih par godina toliko unosi nemir i razdor među narod, o međunarodnom rejtingu da i ne pričam, da je jedini način da ovo ludilo stane da MOMENTALNO PODNESE OSTAVKU. Kako je krenulo biće inače sve gore i zato treba krenuti peticiju, skandirati gde god se pojavi OSTAVKA i prinuditi ga na razne druge načine da sjaši sa grabače ovog napaćenog naroda.
Preporuke:
38
2
65
subota, 11 jul 2015 17:01
./
Eh, malera....
Preporuke:
19
1
66
subota, 11 jul 2015 17:14
Lapovac
Vučiću pozdravlja te Anđelka i poručuje ti da izdržiš.
Preporuke:
28
5
67
subota, 11 jul 2015 17:41
Nixin
Srbi, srecen Vam 11 Jul! Dan Oslobadjenja Srbskog grada SREBRENICE!
Preporuke:
41
2
68
subota, 11 jul 2015 17:56
Mladi DŽedaj
Sasvim je moguće da je napad osmišljen u propagandne svrhe i na neki način isprovociran. Ne treba Vučiću verovati ništa, taj laže kad zine.
Kopiram ovde deo članka sa e-novina u kome očevidac priča šta se dešavalo:
"Neuobičajeno i krajnje nepotrebno bilo je to što je Aleksandar Vučić ispraćen sa centralnog dela mezarja uzanom stazom kojom niko od zvaničnika ne ide. I njegovo udaljavanje sa mesta na kojem se odaje pošta bilo je neuobičajeno sporo. Kako se udaljavao, mogla se čuti gradacija nezadovoljstva, neartikulisani huk, nerazumljivo negodovanje žena, potom psovke muškaraca, uvrede, poput "Četniče, šta ćeš tu!", povici Allahu ekber!". Potom su na kolonu bačene grudve zemlje i voda, nisam video da je neko iz kolone pogođen kamenom, ali jeste jedan čovek, građanin koji je izveden iz mase da bi mu bila ukazana pomoć. Imao je raskrvavljenu glavu."
Preporuke:
24
4
69
subota, 11 jul 2015 17:58
celebrity
Red je nesto proslaviti prije velikog slavlja postavljanja spomenika dr. Tudjmanu na kninsku tvrdjavu
Preporuke:
4
23
70
subota, 11 jul 2015 18:04
Banja Luka
Pogani Zapad radi po dobro oprobanom receptu Rimljana, vučijim mlijekom zadojenih, koji glasi DIVIDE ET IMPERA! Odlično im ide jer u svim ovim BJ banana republikama ne postoji minimalan konsenzus oko osnovnih pitanja. Zapad je razbio SFRJ, Zapad je omogućio Srebrenicu, Zapad je razbio SRJ, zaposjeo KiM i tako u nedogled...
Preporuke:
33
2
71
subota, 11 jul 2015 18:21
Peter RV
@ Jasna
Dodirujete moralno dno pravljenjem paralele Vucica sa Milosevicem.
Preporuke:
43
5
72
subota, 11 jul 2015 18:34
Ica
Kupus i kamenje, slatko pomirenje.
Preporuke:
19
1
73
subota, 11 jul 2015 18:42
Jasna@Peter RV
A vi se svrstavate na stranu anti Milosevicevaca!
Preporuke:
4
25
74
subota, 11 jul 2015 18:52
Ica
Doveo ih Ratko u red, pa sad samo kamenčiće bacaju. Za jedne naše naočare, polomićemo njihovih sto.
Preporuke:
16
0
75
subota, 11 jul 2015 18:57
Jasna@Peter RV
A vi dodirujete moralno dno stavljajuci se na stranu ovih botova,to su isti oni od 5.oktobra!Cudi me za tako pronicljivog coveka.
Preporuke:
6
28
76
subota, 11 jul 2015 19:28
aleksandar dimitrijević
ja ne znam šta je on tražio tamo?a,možda je i našo šta je i tražio
Preporuke:
24
2
77
subota, 11 jul 2015 19:45
petar
@celebrity
Super! I ja slavim, ovim sto ste rekli samo potvrdjujete da su sve hrvatske price o ratu velika neistina, sve te price o Velikoj Srbiji, agresiji, domovinskom ratu padaju u vodu upravo zbog ovakvih vasih izliva emocija. Drugim recima, ono sto prica Dmitrovic, Strbac i drugi misleci ljudi je tacno. Rat nije pokrenuo Beograd zbog Velike Srbije nego Zagreb zbog Ustaske republike.
Preporuke:
24
0
78
subota, 11 jul 2015 20:25
Dingo
Moram da se umesam...Maestralno odigrano... Poen za Vucica...
Preporuke:
14
0
79
subota, 11 jul 2015 20:49
Jorg
Odlican im onaj kisobran. Jel vodootporan?
Preporuke:
23
0
80
subota, 11 jul 2015 21:54
Mda
Kao što se i očekivalo, politikantski narcisoidni amater instaliran na čelo srpske vlade je napravio predstavu od 'atentata' da se ne bi govorilo da sa Klintonom i Olbrajt efektivno satanizuje Srbiju što je i pravi cilj ove medijske farse.
Preporuke:
14
2
81
subota, 11 jul 2015 22:55
@freni i zui
Da, nekada se govorilo - a što Mico piješ kad ti škodi. E sad, zašto ova Mica pije? Pa verovatno je očekivala da će to da joj koristi. A možda i odrađuje nešto što je već iskoristila.
Preporuke:
5
0
82
subota, 11 jul 2015 23:01
MilošRS
Vidjeli ste ovo danas, dragi moji Srbi sa one strane potoka Drine .
Ima li još ko tamo , kome nije jasna važnost Republike Srpske za našu slobodu i opstanak ?
Preporuke:
20
0
83
subota, 11 jul 2015 23:03
@Anka Krajina
U principu se slažem ali nisam siguran da ovo nije neko smotavanje iz Blerove kujne.
Preporuke:
7
0
84
subota, 11 jul 2015 23:58
Pomirenje
Jasno je da ga nisu najurili kao premijera Srbije već kao Aleksandra Vučića. Mala uteha za one sa obe strane kojima je stalo do pomirenja ali priča o pravom pomirenju ne može ni početi dok mi ne najurimo svoje Vučiće a oni svoje Izetbegoviće.
Preporuke:
4
5
85
nedelja, 12 jul 2015 08:03
@Jasna
Nisam ni odlazila,samo sam se umorila od "otvaranja ociju slepima i cackanja usiju gluvima".
Pa pokušaj da jasno napišeš šta misliš o Vučiću i njegovom odlasku u Srebrenicu. Dakle, ne šta misliš o žutaćima, DSS-ovcima i ostalima jer to već znamo napamet, ti to stalno pišeš bez obzira na temu. "
Preporuke:
16
2
86
nedelja, 12 jul 2015 08:42
Goran Lazar
Brz ovaj dobrovoljac sa radio Pala!?
Preporuke:
3
0
87
nedelja, 12 jul 2015 10:56
Jasna@Jasna
Pa i mi svi znamo sta vi DOSovci mislite o Vucicu,Milosevicu,Dacicu,pa non stop pisete jedno te isto.Zasto mislis da to nije dosadno ,a da je dosadno ako neko pise i o drugim ucesnicima (nekadasnje) vlasti?
Sto se tice Vucicevog odlaska u Srebrenicu,pa pisala sam i o tome.
Mislim da je dobro sto je otisao,treba otici,jer nama taj zlocin nije trebao,naravno nikad ne priznati genocid.
Medjutim,odlicno je ispalo jer ce ubuduce svaki drz.predstavnik(bez obzira ko bude bio, ukoliko je patriota ,koji bude na vlasti imati izgovor(licna bezbednost) da ne ide.
Ako zutac bude na vlasti taj ce naravno ici bez problema.
Jedino je zbrljao sa onom izjavom,za razliku od Dacica i Dodika koji su dali perfektne izjave,Vuciceva je bila potpuno konfuzna.
Preporuke:
2
18
88
nedelja, 12 jul 2015 12:57
@Jasna
1.
Pre svega kad sam napisao „MI to znamo napamet“, ja sam pod tim podrazumevao „MI, komentatori sa ovog sajta.“ To je jedino „mi“ u koje ti možeš mene da svrstaš jer nemaš pojma šta ja mislim.
E pa ja mislim da je katastrofalna greška što je otišao u Srebrenicu jer svaki rat podrazumeva ratne zločine pa je osnovna odgovornost za zločine SVIH ZARAĆENIH STRANA na onome ko je rat započeo. Dakle na onome ko je počinio zločin nad zločinima, a to je ZLOČIN PROTIV MIRA. A Srbi nisu ti koji su taj zločin počinili jer niti su sami sebe izbacili iz Ustava Hrvatske niti iz Ustava BiH što je dovelo do rata.
Preporuke:
3
0
89
nedelja, 12 jul 2015 13:06
@Jasna
2.
Elem, to svi znaju ali im ta istina ne odgovara. Ne odgovara ni Vučiću jer jedino što je njemu važno to je odradi posao za zapadne „prijatelje“ koji insistiraju na toj „istini“. Njegov odlazak u Srebrenicu bi se mogao pravdati jedino ako bi istovremeno muslimanski prvaci otišli na mesta srpskog stradanja, odnosno na mesta na kojima su muslimani počinili zločine nad Srbima. Ovako, ako samo srpski predsednik ide na mesto zločina koje su počinili Srbi, svaka budala će zaključiti da su samo Srbi činili ratne zločine (uzgred, u ratu koji su im muslimani nametnuli). A oni koji nisu budale će zadovoljno trljati ruke jer je to još jedan korak ka proglašavanju Srba za genocidan narod. A to je osnovni cilj onih koji su nas bombardovali, pre svega Nemaca, velikih Vučićevih prijatelja.
P.S. Sve ovo i ti vrlo dobro znaš ali (neuspešno) odrađuješ posao za AV a on za one koji su organizovali bombardovanje i Hag.
Preporuke:
3
0
90
nedelja, 12 jul 2015 13:24
Jasna@Jasna
Slazem se u pogledu uzroka rata,ali bez obzira na to,smatram da mi nismo smeli da dozvolimo da do ovoga dodje,jer Srbi nikad u svojoj istoriji nisu bili zlocinci.Zbog toga smatram da je trebalo otici i odati pocast tim ratnim zarobljenicima koje su Srbi streljali iz osvete,jer ma kako to bilo razumljivo sa emotivne strane ,takve stvari se ne rade u ratu i zabranjene su Konvencijama.
Osim toga taj zlocin je doveo u pitanje i Dejton i RS,jer kao sto vidis sada sluzi podmuklim Anglima da traze izmenu Dejtonskog Sporazuma i ponistaj RS,kvarnjackim nastojanjima da ga proglase genocidom.
I da sada nije bilo Rusa ne bismo se dobro proveli.
Preporuke:
0
15
91
nedelja, 12 jul 2015 13:36
Jasna@Jasna
Ne odradjujem posao ni za koga,samo imam svoje misljenje koje se razlikuje od vecine ovdasnjih komentatora (vecinom nekadasnji i sadasnji DOSovci).Sa onima koji to nisu nemam nikakvih problema.
To je zato sto ti bivsi i sadasnji DOSovci ne mogu da istrpe ono sto ja pisem jer ne mogu da podnesu istinu, posto ih ja gadjam tamo gde im je najslabija tacka(5.oktobar),posto imaju logicki problem da odgovore na pitanje "ako je sve to tako kako danas govore i smatraju da bi trebalo raditi ,zasto su onda rusili Slobu"?
Preporuke:
0
15
92
nedelja, 12 jul 2015 15:44
@Jasna
U redu. Teorijski si u pravu. Ali rat je strašna realnost i ne može se očekivati od normalnog ljudskog bića da ima na umu razne konvencije UN dok gleda kako mu pale kuću, ubijaju decu, seku glave i vade oči njegovim bližnjima.
A ako već govorimo šta ko podnosi ili ne podnosi, ja ne podnosima da Srbi koji su proterani iz Hrvatske, iz Sarajeva, sa Kosova odgovaraju za etničko čišćenje.
Ne podnosim da Hrvati i muslimani koji su izazvali rat prave od Srba agresore.
Ne podnosima da države koje imaju zločinačke kolonijalne istorije i koje su nas bez razloga bombardovale, drže Srbima lekcije o etici i moralu.
A pre svega ne podnosima da se srpski političari izvinjavaju onima koji su nas prognali iz Hrvatske, iz Sarajeva, sa Kosova, onima koji su nas uvukli u ovaj rat i onima koji su to sve zakuvali.
Preporuke:
8
0
93
nedelja, 12 jul 2015 16:25
@Jasna
P.S.
Posebno me nervira što se svi prisete raznih konvencija UN kad su Srbi u pitanju. Kad Amerikanci bace atomsku bombu na civile Hirošime onda je to u redu. Japan je agresor i tačka. Kad Enleѕu sravne sa zemljom grad muzej Drezden u kome pogine ne zna se koliko civila onda je to u redu. Nemačka je agresor i tačka. Samo kad su Srbi u pitanju onda se ne stavlja ta tačka jer nijedno srpsko političko rukovodstvo nije insistiralo da se utvrde uzroci rata a samim tim i ko je agresor.
A vrhunac cinizma je da će uz Vučićevu saglasnost Kandićka i njen REKOM (koji je za to dobio 3,5 miliona evra)da utvrde istinu o ratovima 90-ih.
Ukratko - povraća mi se.
Vučiću, što piješ kad ne možeš da podneseš!
On nije imao ni toliko pronicljivosti, a kamo li lične i političke zrelosti, da proceni koja je njegova uloga tamo.
Ova svinjarija, a to je već sada potpuno očigledno, verovatno i samom Vučiću, bila je dobro osmišljena protokolom teške svetske lakrdije u Potočarima.
Ali, pošto ga njegovi UK&USA&EU prijatelji obasipaju svim počastima, taj kamen je ništa spram svih blagodati novopronađene etike i preumljenja.
V_UČK_o će da izdrži na evroatlantističarskom putu, pa šta košta da košta.
Kao i Sprdija, uostalom!
Ako ti kroz 20 godina opet padne na pamet da tražiš 100 muslimana za jednog Srbina, prvo dobro razmisli, pa onda izgovori.
Ako ti za 40 godina opet padne na pamet da ideš u Potočare, takođe, prvo dobro promisli.
Nikad nije kasno da se čovek popravi, sazri i što je važnije od svega - ''intregiše'' se.
Jesi se ti, Vučiću promenio, ali nisu oni, tako da valjda znaš šta ti je dalje činiti. Ne trudi se da udovoljiš zapadne političare i vladare, oni su isti svi, i svi zastupaju istu politiku prema Srbima koja traje apsolutno nepromenjena od 1912 godine. Njihov je cilj da Srba nema, i samo ih taj cilj zadovoljava.Sve drugo je zabluda
Da si pročitao i proučio desetine hiljada strana o sudbini Srba s druge strane Drine,ti bi drugačije mislio. Da završim:
ZAPADNI POLITIČARI SU NEPREVAZIĐENI LICEMERI
Ni tad se nećemo dozvati pameti.
A Dačić se kao slučajno odmah našao na Pinku pa ide na vladu ...
Sve ovo je režija samo ne mogu da shvatim da glumci pristaju na sve ...
To svakako ne bi bilo prvi put jer setimo se kafića Panda u Peći 1998. po njemu iza ubistva srpskih mladića stoje srpske tajne službe!!
Šta reći, ono šta je tražio to je i dobio, naravno da ovde sada sledi medijska histerija, tobožnji atentat, rane junačke, mirotvorstvo i praštanje i pored svega, sve u svemu, da će on znati ovo da iskoristi u svoje spin-propagandne svrhe i nastavak izdajničke političke prakse u to ne treba ni zeru posumnjati, put će mu se svakako isplatiti tj. debelo će ga naplatiti ovu svoju pateničku scenografiju, za specijalne efekte već se pobrinuo Pink!
Vučić je poznat do sada da u momentima najveće izdaje Srpskih interesa proglašava sebe kao "žrtvu" jer je to njegov obrazac ponašanja, već decenijama, te sumnjam u ovu celu ujudurmu, te ko je ustvari "pokrenuo" masu "navijača" da krene u napad
Izdajnik se vraća kao "ranjenik" i "žrtva"
Odoh da povraćam...
Koliko god da pretražujem svetske agencije za vesti na engleskom, još nisu ništa javili ... Valjda treba da dobiju diskretna uputstva šda rade s onim "alah akbar" koje se orilo ...
Sve u svemu, veliki autogol muslimana ...
I kvarne sudije, korumpirane sponzore, zvanične izveštače, ravnodušno obezbeđenje, belosvetske lovce u mutnom, međunarodne pljačkaše ...
Cilj je postignut.
Šta dalje,licemrna gospodo iz Vašingtona,Londona!?
Ko je sledeći na potezu?
Beograd?
Ne!
DŽihadisti?
da!
niko
A ko su šehidi:
Poginuli borci tokom rata u Bosni i Hercegovini se nazivaju šehidima ukoliko su isti pripadali Bošnjačko-muslimanskom korpusu.(vikipedija)
komentar?
Inace slican "patriotizam" su ispoljavali i kad je Milosevic,isporucen Hagu.I onda su se radovali zajedno sa srpskim neprijateljima.
Uvek bili i ostali politicki kratkovidi i ostrasceni.
Koja hrabrost? Pogledajte mu izraz lica.
Nije to hrabrost. To je nešto što se opisuje dijagnozom.
Nije rekao šta misli već šta mu je sugerisano.
Nije mislio već je slušao instrukcije.
Nije ni znao šta će sačekati, ispričali su mu malo drugačije kad su ga mamili.
On njih hlebom, oni njega kamenom.
Sada ce jos vise ljudi da glasa za njega.
niko
Medjutim Zajedljivi komentari ne mogu sakriti cinjenicu da pameti nikad niste imali.
Ovako dobio je kao neiskren čovek samo deo onog što zaslužuje. čekaju ga mnogo gore kazne za ljagi u sramotu koju nanosi srpskog rodu i narodu.
Pa to je zato sto je vas nekadasnji koalicioni partner B.Tadic isao tamo jer je zeleo, a Vucic jer je morao.
To su te nijanse izmedju VAS i NAS,a koje Bosnjaci,za razliku od vas znaju da razlikuju.
Zato vase nekadasnje prijatelje i koalicione partnere pozdravljaju ,a nas gadjaju kamenjem.
Paz sad zamene teza, kao mi bi se bacili a ne muslimani njegovi za koje se zalagao da moramo voditi računa da se sa njima pomirimo, pobratimo il šta sve ne.
Jasna da nisi ti Muslimanka? Obično takvo ime imaju
Zašto zato što spinuješ i nabacuješ krivicu komentatorima da bi ga gađali, prikrivajući da su tvoji muslimani upravo gađali tvoga šefa i po nalogu vašeg gazde atlantista i anglosaksonaca
Srećan nam Dan oslobađanja Srebrenice!!!
http://www.pravda.rs/2015/07/11/general-ratko-mladic-u-srebrenici-jeo-te-bog-smotana-video/
Kukavice su ti kamenjarci, umesto da Klintona gađaju i Aliju oni na Vučića, udario "junak" na "junaka".
Jasna da nastaviš ti da čačkaš uši ali svoje?!!! majke ti
Sramota zapada a i zapadne Evrope da budemo sasvim precizni je ceo projekat rasturanja Jugoslavije i 90000 mrtvih samo u Bosni zbog politike ulagivanja ekstremnom islamu koja im se danas vraća u lice na Bliskom istoku. Sve ostalo je pusto politikanstvo i prebacivanje odgovornosti isključivo na Srbe da bi oprali svoje krvave ruke čemu i služi kultna morbidna predstava svake godine.
Znaju oni koji su je osmislili da služi samo produbljivanju mržnje i cementiranju podela kako bi se po potrebi uvek mogao praviti haos na Balkanu.
To što u celoj farsi saučestvuje i vlast u Srbiji govori sve o tome ko vlada na balkanskim prostorima.
Ova farsa sa Vučićem je samo nastavak farse sa Tadićem i služi istoj svrsi - cementiranju propagande i održavanju politike haosa a ne pomirenja.
Da,zato sto nisu zaboravili zato su ga ponovo i izabrali,devedesetih je branio srpstvo ,za razliku od vas zutaca i DSSovaca iz DOSa.
Dosta je izdaje i poniženja naroda Srpskog.
Vucicevi potezi ne ponizavaju samo njega, vec ceo srpski narod. Zato je hitno potrebno da ode!
Organizacioni odbor za obilježavanje 11. jula i predstavnice udruženja koja okupljaju srebreničke majke su, nakon veta Ruske Federacije na prijedlog britanske rezolucije u Savjetu bezbjednosti UN, poručili ruskom ambasadoru u BiH da mu, kako je rečeno, ne treba "pasti na pamet da dođe u Srebrenicu".
Kao drugo, Vučić je uvek bio politički klovn i kada je izigravao najvećeg radikala i sada kada izigrava najvećeg evropejca. Šibicarski klovn se preigrao a posledice će snositi Srbija.
Treće i najvažnije - berite kožu na šiljak, jer ovaj napad Vučić će naplatiti nama koji živimo u Srbiji.
Kopiram ovde deo članka sa e-novina u kome očevidac priča šta se dešavalo:
"Neuobičajeno i krajnje nepotrebno bilo je to što je Aleksandar Vučić ispraćen sa centralnog dela mezarja uzanom stazom kojom niko od zvaničnika ne ide. I njegovo udaljavanje sa mesta na kojem se odaje pošta bilo je neuobičajeno sporo. Kako se udaljavao, mogla se čuti gradacija nezadovoljstva, neartikulisani huk, nerazumljivo negodovanje žena, potom psovke muškaraca, uvrede, poput "Četniče, šta ćeš tu!", povici Allahu ekber!". Potom su na kolonu bačene grudve zemlje i voda, nisam video da je neko iz kolone pogođen kamenom, ali jeste jedan čovek, građanin koji je izveden iz mase da bi mu bila ukazana pomoć. Imao je raskrvavljenu glavu."
Dodirujete moralno dno pravljenjem paralele Vucica sa Milosevicem.
Super! I ja slavim, ovim sto ste rekli samo potvrdjujete da su sve hrvatske price o ratu velika neistina, sve te price o Velikoj Srbiji, agresiji, domovinskom ratu padaju u vodu upravo zbog ovakvih vasih izliva emocija. Drugim recima, ono sto prica Dmitrovic, Strbac i drugi misleci ljudi je tacno. Rat nije pokrenuo Beograd zbog Velike Srbije nego Zagreb zbog Ustaske republike.
Ima li još ko tamo , kome nije jasna važnost Republike Srpske za našu slobodu i opstanak ?
Pa pokušaj da jasno napišeš šta misliš o Vučiću i njegovom odlasku u Srebrenicu. Dakle, ne šta misliš o žutaćima, DSS-ovcima i ostalima jer to već znamo napamet, ti to stalno pišeš bez obzira na temu. "
Sto se tice Vucicevog odlaska u Srebrenicu,pa pisala sam i o tome.
Mislim da je dobro sto je otisao,treba otici,jer nama taj zlocin nije trebao,naravno nikad ne priznati genocid.
Medjutim,odlicno je ispalo jer ce ubuduce svaki drz.predstavnik(bez obzira ko bude bio, ukoliko je patriota ,koji bude na vlasti imati izgovor(licna bezbednost) da ne ide.
Ako zutac bude na vlasti taj ce naravno ici bez problema.
Jedino je zbrljao sa onom izjavom,za razliku od Dacica i Dodika koji su dali perfektne izjave,Vuciceva je bila potpuno konfuzna.
Pre svega kad sam napisao „MI to znamo napamet“, ja sam pod tim podrazumevao „MI, komentatori sa ovog sajta.“ To je jedino „mi“ u koje ti možeš mene da svrstaš jer nemaš pojma šta ja mislim.
E pa ja mislim da je katastrofalna greška što je otišao u Srebrenicu jer svaki rat podrazumeva ratne zločine pa je osnovna odgovornost za zločine SVIH ZARAĆENIH STRANA na onome ko je rat započeo. Dakle na onome ko je počinio zločin nad zločinima, a to je ZLOČIN PROTIV MIRA. A Srbi nisu ti koji su taj zločin počinili jer niti su sami sebe izbacili iz Ustava Hrvatske niti iz Ustava BiH što je dovelo do rata.
Elem, to svi znaju ali im ta istina ne odgovara. Ne odgovara ni Vučiću jer jedino što je njemu važno to je odradi posao za zapadne „prijatelje“ koji insistiraju na toj „istini“. Njegov odlazak u Srebrenicu bi se mogao pravdati jedino ako bi istovremeno muslimanski prvaci otišli na mesta srpskog stradanja, odnosno na mesta na kojima su muslimani počinili zločine nad Srbima. Ovako, ako samo srpski predsednik ide na mesto zločina koje su počinili Srbi, svaka budala će zaključiti da su samo Srbi činili ratne zločine (uzgred, u ratu koji su im muslimani nametnuli). A oni koji nisu budale će zadovoljno trljati ruke jer je to još jedan korak ka proglašavanju Srba za genocidan narod. A to je osnovni cilj onih koji su nas bombardovali, pre svega Nemaca, velikih Vučićevih prijatelja.
P.S. Sve ovo i ti vrlo dobro znaš ali (neuspešno) odrađuješ posao za AV a on za one koji su organizovali bombardovanje i Hag.
Osim toga taj zlocin je doveo u pitanje i Dejton i RS,jer kao sto vidis sada sluzi podmuklim Anglima da traze izmenu Dejtonskog Sporazuma i ponistaj RS,kvarnjackim nastojanjima da ga proglase genocidom.
I da sada nije bilo Rusa ne bismo se dobro proveli.
To je zato sto ti bivsi i sadasnji DOSovci ne mogu da istrpe ono sto ja pisem jer ne mogu da podnesu istinu, posto ih ja gadjam tamo gde im je najslabija tacka(5.oktobar),posto imaju logicki problem da odgovore na pitanje "ako je sve to tako kako danas govore i smatraju da bi trebalo raditi ,zasto su onda rusili Slobu"?
A ako već govorimo šta ko podnosi ili ne podnosi, ja ne podnosima da Srbi koji su proterani iz Hrvatske, iz Sarajeva, sa Kosova odgovaraju za etničko čišćenje.
Ne podnosim da Hrvati i muslimani koji su izazvali rat prave od Srba agresore.
Ne podnosima da države koje imaju zločinačke kolonijalne istorije i koje su nas bez razloga bombardovale, drže Srbima lekcije o etici i moralu.
A pre svega ne podnosima da se srpski političari izvinjavaju onima koji su nas prognali iz Hrvatske, iz Sarajeva, sa Kosova, onima koji su nas uvukli u ovaj rat i onima koji su to sve zakuvali.
Posebno me nervira što se svi prisete raznih konvencija UN kad su Srbi u pitanju. Kad Amerikanci bace atomsku bombu na civile Hirošime onda je to u redu. Japan je agresor i tačka. Kad Enleѕu sravne sa zemljom grad muzej Drezden u kome pogine ne zna se koliko civila onda je to u redu. Nemačka je agresor i tačka. Samo kad su Srbi u pitanju onda se ne stavlja ta tačka jer nijedno srpsko političko rukovodstvo nije insistiralo da se utvrde uzroci rata a samim tim i ko je agresor.
A vrhunac cinizma je da će uz Vučićevu saglasnost Kandićka i njen REKOM (koji je za to dobio 3,5 miliona evra)da utvrde istinu o ratovima 90-ih.
Ukratko - povraća mi se.
(Jasna "Also known as" Apatinac)