Ajde!?
Baš smo iznenađeni.
Trebala mu vlada za malo hrabrosti.
Nije mu lako.
Ne može to svako.
I šta ako tamo sretne Nasera?
Preporuke:
283
0
2
utorak, 07 jul 2015 23:25
uf
Niko u to nije ni sumnjao, samo se svi pitamo, čemu tolika drama? Ionako , nijednu odluku ,ne samo Vučić, nego bilo koji državnik , sličnih "parcela" poput Srbije, ne donosi sam. To je jedina istina, ostalo je predstava. Dakle, šta god uradio , uradio si , niti će srpskom narodu biti bolje, niti gore, od onoga što su nam dodelili vlasnici "parcele , zvane Srbija.
Preporuke:
249
5
3
utorak, 07 jul 2015 23:27
Odlaѕak nije sporan
Povratak JESTE!
Preporuke:
221
0
4
utorak, 07 jul 2015 23:27
Svaka čast Aleksandre Vučiću.
Premijer Aleksandar Vučić rekao je na vanrednoj konferenciji za novinare da je Vlada Srbije jednoglasno donela odluku da on ode na komemoraciju u Srebrenicu.
Svaka čast Aleksandre Vučiću.
Preporuke:
9
286
5
utorak, 07 jul 2015 23:30
...
... izdajnicko, ides da po ko zna koji put ponizis Srpski narod, da se poklonis Naserovim koljacima koji su pobili preko 4000 srpskih civila u okolini Srebrenice.Pa ti narode glasaj ponovo za fukaru koja te ponizava i laze po ceo boziji dan, obecava ti bolji zivot a smanjuje te penzije i dize cene, obeceva ti prijatelje tamo gde krvnici sede koji su pobili na milione Srba, e moj narode glupi, dal ces se ikad osvestiti?
Preporuke:
273
2
6
utorak, 07 jul 2015 23:30
nastavak
Pobedu ćemo doživeti onda kada čujemo drugi deo vesti.
(ne vraća se)
Preporuke:
207
0
7
utorak, 07 jul 2015 23:30
Jaroslav
Komentariosao sam na mnogo sajtova godinama, B92 Politika Blic. Užazi cenzure. Evo mog kometara:
Ja imam već dosta godina i izgoreo sam, na omladini Srbij e je da reši ovaj problem zvani AVav. Dakle da ga reši. Sam od sebe se neće rešiti. Nikada. Vi što imate dvadeset godina i imate samo jednu misao kako da odem gde je veća plata gde da se uvalim vama se ne obraćam, vama što osećate nepravdu izdaju snagu i patriotizam i spremni ste na žrtvu (imate snage i zdravlja i mladosti i čist obraz) vama se obraćam. Rešavajte ovaj problem. Prvo u okolini a posle i organizovani. Hvala.
Preporuke:
209
0
8
utorak, 07 jul 2015 23:31
prokletstvo
Prokled bio do veka!!
Preporuke:
209
1
9
utorak, 07 jul 2015 23:33
Dr
Ide u Srebrenicu da kleči sa Orićem, Izetbegovićem i bulama, među ratnim zastavama Armije BiH, tamo mu je i mesto realno.
Preporuke:
229
1
10
utorak, 07 jul 2015 23:34
baš je baksuz
Jao, bruko i nesrećo. Pa naravno da je pobeda, treba samo videti kakve su reakcije u Sarajevu i koliko su besni.
Preporuke:
153
0
11
utorak, 07 jul 2015 23:34
rocco
Idi i ne vracaj se!
Preporuke:
193
0
12
utorak, 07 jul 2015 23:34
Dragan Markovic Napalm
"sto bi rek'o" Varufakis - terorizam u odnosu na narod Srpski .
Preporuke:
172
1
13
utorak, 07 jul 2015 23:35
...
jer u Srebrenici nema pobednika, već samo žratava koje zahtevaju poštovanje.
Ovaj postuje "zrtve", monstrume Nasera Orica koji su masakrirali srpske civile, zene, decu i starce u selima oko Srebrenice.
!
Preporuke:
173
0
14
utorak, 07 jul 2015 23:37
SZŽ
Budalo!
Preporuke:
177
0
15
utorak, 07 jul 2015 23:37
car Dušan
Šta se drugo moglo očekivati od ovog .....?
Preporuke:
163
1
16
utorak, 07 jul 2015 23:40
Avgerinos Mizijotis
Zapitao sam se juče, ima li dna do kog se može pasti toliko nisko da ne može više? Danas vidim da ga, izgleda, nema.
Eh, da, premijeru, srećan ti put. 'Ajd, životati, usreći i njih i nas, kad već ideš, pa ostani tamo, ne moraš ni da se vraćaš.
Preporuke:
181
0
17
utorak, 07 jul 2015 23:42
Auuuuuuuuu
Od cega li nam ovoliki izliv patriotizma i hrabrosti skrece paznju?Cime li ce usreciti Merkelovu?
Preporuke:
132
1
18
utorak, 07 jul 2015 23:42
momir
Sasvim logično i dosledno veleizdajnički. To sam i juče-prekjuče tvrdio u jednom komentaru. A najnovija dešavanja bih povezao ovako: pošto je sednica SB UN odložena za sutra jer je Rusija najavila veto, Vučić je, po zapadnim instrukcijama, naravno, odlučio da ide u Srebrenicu kako bi predupredio veto Rusije. Rusija nema nikakvog razloga više da stavi veto, to Vučić ne želi. Njegova izjava da Srbija ne oseća nikakvu pobedu zbog neusvajanja rezolucije o Srebrenici je odvratna. Taj čovek, a i cela njegova vlada, preobraćen je u najvećeg mrzitelja srpskog naroda. Namerno ne kažem "sopstvenog naroda" jer on i srpski narod se ne mogu dovesti više ni u kakvu vezu. Uklanjanje spomenika u Lučanima je, valjda, otvorilo oči i poslednjem neverniku u njegovu ljigavu misiju. Kod njega se radi još samo o odbrani vlasti, a cena je propast Srbije.
Preporuke:
179
2
19
utorak, 07 jul 2015 23:44
CRNI
Idi ne vratio se !
Preporuke:
155
0
20
utorak, 07 jul 2015 23:45
harun al rašid
E u inat izdajničkom premijeru, oslobođenje Srebrenice je bila legitimna vojna akcija srpske vojske pod komandom generala Mladića sa ciljem eliminisanja radikalnog islamskog džihadizma koji je ubio 3300 Srba srebreničkog kraja.
Preporuke:
175
0
21
utorak, 07 jul 2015 23:49
Lj.Š.
Srbija nije imala bednijeg političara od ovog AV,AV. Svaki njegov "diplomatski" potez je ponižavanje Srbije i pitam se, čime ga je zapad ucenio (ili ga kupio), kad sa njim mlate kao sa krpom, a on poslušno sprovodi svaki njihov nalog.
Preporuke:
169
0
22
utorak, 07 jul 2015 23:52
vitina
Idi,i ne vracaj se vise, molim te!
Preporuke:
131
0
23
utorak, 07 jul 2015 23:52
zarobljena princeza
Koga briga?
Preporuke:
52
12
24
utorak, 07 jul 2015 23:54
Gojko
Rusi su bili protiv rezolucije da bi on ispunio želju neprijatelja Srbije i otišao u Srebrenicu na kajanje i klečanje, a da Rusi nisu bili protiv on ne bi išao u Srebrenicu jer bi eto Srbija ostala sama u tom teškom trenutku?!
E, sad stvarno treba ući u um ovog izdajnika pa razumeti svu besmislenost njegovog glumatanja sa falš-mirotvornom scenografijom!
A o ponižavanju stvarno ne treba trošiti reči, mislim da postaje ponižavajuće gledati i slušati sve njegove nebuloze, opet uvaljuje Srbima rog za sveću, koja dogoreva!
Preporuke:
147
1
25
utorak, 07 jul 2015 23:55
perkins
Aleksandar Vučić: Idem na komemoraciju u Srebrenicu; Srbija ne doživljava kao pobedu to što rezolucija o Srebrenici nije usvojena u Savetu bezbednosti UN
evo ponovo autosovinistickog sociopate koji kaze SRBIJA ne DOZIVLJAVA kao POBEDU!,pod reci SRBIJA podrazumeva TO sam JA!,da li je doticno ..... mozda provelo anketu i tako ON ZNA kako SRBIJA dozivljava ovu perverziju od "prijatelja"zapadnih kojima je politicki anonimus svojim megalomanskim-citaj ludim ambicijama bio od velike pomoci skupa sa kompletnom vladom,KOGA JE BRIGA gde ides,kada i koliko ostajes,samo nemoj SAM,povedi celu vladu,sve clanove napredne stranke,a da pohvale bude dobre krenite jos nocas,PESKE,a zadnju deonicu idite na kolenima i posipajte se pepelom,to ce BITI PRVI PUTA u ISTORIJI,ali sta cemo sa onom""za jednog Srbina mi cemo sto muslimana"",to nisu SRBI DOZIVLJAVALI sa ponosom,pa zato ne idu NIKUDA,a onaj tko je to dozivljavao kao ekstazu MORA da IDE gde mu se kaze,ALI ostaje UVEK ona;mi[JA]cemo stotinu ...
Preporuke:
129
1
26
utorak, 07 jul 2015 23:56
Ares
Ova beda nema kraja!
Preporuke:
152
0
27
utorak, 07 jul 2015 23:56
Šomi
Ima neke poetske pravde u tome da osoba koja je govorila da treba pobiti sto muslimana za jednog pravoslavca sada ide u Srebrenicu. Politički konvertit ili ne, verujem da mu neće pasti lako.
P.S. Pogotovo što je veoma upitno šta se desilo u Srebrenici, ko je dopustio pokolj i koliko žrtava zaista ima.
Preporuke:
46
33
28
sreda, 08 jul 2015 00:01
Nikac Bjelopavlić
Manipulativne igre mogli bi objasniti na primjeru jednog priručnog seljačkog orudja – držala i sjekire. Da bi se koristila sjekira, njoj treba držalo. Seljak kaže: Držalo siječe šumu, a ne sjekira. Pitanje: Kolika držala šaljemo tamo u ovom političkom igrokazu, koji će stati uz "heroja Srebrenice"?
Preporuke:
51
1
29
sreda, 08 jul 2015 00:02
Banditski brlog
dok zine - slaže. Pa zar nije onomad izjavio da bi otišao u Srebrenicu samo pod uslovom da nam isporuče Orića?!...
Preporuke:
93
0
30
sreda, 08 jul 2015 00:02
Vladimir Đilas
Kakvu zastavu?
Pa ti si smejurija od čoveka.
Preporuke:
67
0
31
sreda, 08 jul 2015 00:03
da moraš da ideš
to znamoa i samo si čekao talming
Preporuke:
66
0
32
sreda, 08 jul 2015 00:10
Prolaznik
Vlada je jednoglasno donela odluku da se ide u Srebrenicu. Ispunile su se nade i snovi najvećeg borca za mir i stabilnost u regionu. Samo, kako ne reče da će, bar usput, da poseti Bratunac i druga srpska sela. Zar nije ponižavanje ako se, na putu za Srebrenicu, ne posete stratišta sa pobijenim srpskim stanovništvom? Pa to su i njegovi zemljaci, bosanski Srbi, nevine civilne žrtve svih rodova i uzrasta, od dece do staraca i starica. Tu Konfučije ne pomaže, gospodine Vučiću. Treba imati savesti i odgovornosti prema svome rodu i narodu. Kako se ne ugledaste na muslimane? Oni ne mare ni za čije druge žrtve. A čitali su, verovatno, Konfučija.
Preporuke:
78
0
33
sreda, 08 jul 2015 00:10
djoka
Idi izdajnice i nikad se ne vratio. Ti si pisao ovu rezoluciju o srebrenici, zato i nisi trazio od Rusije da stave veto, a i vidi se da si uznemiren zbog veta. Ali si zato danas potpisao potpunu saradnju sa NATO bez pitanja naroda i time zabo noz u ledja Rusiji. POBUNA srpski narode, dok je jos vremena, sklonimo ovog sto pre to ce biti bolje za sve nas.
Preporuke:
98
1
34
sreda, 08 jul 2015 00:12
Gile
Ovo prevazilazi granicu dobrog ukusa. Ako je i od premijera , zaista je mnogo i vise nema smisla uopste citati bilo sta o njemu. Razlog ovakvog tajminga,kada se ovo saopstava, ne treba ni maloj deci objasnjavati. OVA odluka nije njegova, vec odluka VLADE!!! Zar zaista ovaj narod smatra toliko glupim ili smatra da smo svi clanovi SNS.
Kada je to odluka vlade trebalo bi svi da odu tamo pa da sa vladom BIH odrze zajednicku sednicu na goblju.
Sto se tice rezolucije i toga sto ne likujes sto nije usvojena, odnosno Rusija zapretila stavljanjem veta, to nije uradjeno zbog tebe, sigurno, ti si zadnji zbog koga bi oni to uradili i procitan si sa njihove strane odavno. To su uradili zbog naroda koji je sa njima bio i uvek ce biti,a ne sa tvojim satrapama iz EU i NATO-a.
Preporuke:
82
0
35
sreda, 08 jul 2015 00:14
Zemunac
Kako bi bilo da RUSI zatrpaju UN raznim Rezolucijama.Prvo o genocidu nad Indijancima u Americi,PA O GAZI,a da ne govorimo o zapadnoj ljubavi prema muslimanima samo na Balkanu,a ima i u Iraku i u Libiji materijala za rezolucije protiv zapadnog neokolonijalizma!KOJI musliman veruje Englezima i SAD,koji se sada,bas ovom rezolucijom preporuciju kao PRIJATELJI islama,a ceo SVET VIDI SUPROTNO!!!I sad se tu mesa i ovaj nas spasilac,promenjene SVESTI!
Preporuke:
61
0
36
sreda, 08 jul 2015 00:16
freni i zui
To je bilo jasno od prvog trenutka. Samo nije jasno - ide li u dimijama?
Preporuke:
88
0
37
sreda, 08 jul 2015 00:19
Bojan, Pristina
Sto nije otisao u Bratunac.
Preporuke:
74
1
38
sreda, 08 jul 2015 00:24
Dragan
"To što danas nije usvojena britanska rezolucija ne doživljavamo kao pobedu"
Prava, naravno Ruska pobeda. Likujem što podla i smrdljiva rezolucija isto tako podlih i smrdivih britanaca koji bi Srbe da proglase za genocidne, a sami su već vekovima genocidni, nije prošla. Likovaću i sutra kad ne prođe.
Preporuke:
86
0
39
sreda, 08 jul 2015 00:24
mirjana
Gadim se.
Preporuke:
92
0
40
sreda, 08 jul 2015 00:26
Svetislav Kostić
negativne osobine su njegove vodilje.
Preporuke:
71
0
41
sreda, 08 jul 2015 00:26
fristajlo
Ovoliko patetike i u muzici je neukusno.
Preporuke:
86
0
42
sreda, 08 jul 2015 00:27
Jaroslav
Ima ljudi koji su vršili ratne zločine i vadili organe srbima ali Vučić on je nešto specijalno on u trenutku kad se odlaže sednica SB zbog neslaganja oko rezulucije pomaže ENGLEZIMA izjavom idem u Srebrenicu. Kakav je on čovek treba sto godina da se shvati, ubiti je zločin načiti ratni zločin je strašno ali pomagadi stranim silama i neprijateljima da naprave svoj narod za odstrel kao genocidnim je nepomljivo, trebaće sto godina da se shvati pojava Vučića. Tvorevina dr Šešelja.
Preporuke:
73
4
43
sreda, 08 jul 2015 00:30
Posmatrač neveseli
Crni premieru, jel se boje slažu?
Nego, ako je već odlučio da ide, neka ne bude samo nemi posmatrač, minimalno ponoviti nešta od navedenog:
O tome što rezolucija o Srebrenici nije usvojena u Savetu bezbednosti UN Srbija tu vest nije doživela kao pobedu, jer u Srebrenici nema pobednika, već samo žrtava koje zahtevaju poštovanje.
Smatramo da ta rezolucija nije imala za smisao pomirenje. To možemo da uradimo samo mi, pravoslavni i muslimani, Srbi i Bošnjaci koji živimo na ovim prostorima.
Srebrenica i svako drugo, svako srpsko stratište, jeste pre svega prvo naš veliki greh, bol i opomena, opet nikom drugom nego nama, koji smo ovde omeđeni tim grobnicama.
Naravno sve zavisno i od ostalih govornika. Kao poseban gost, zaslužuje da govori pri kraju dok sasluša ostale, pa ako zatreba da i nešta doda.
Srpsko stratište ili stratište srpskog naroda?
Preporuke:
5
20
44
sreda, 08 jul 2015 00:30
Avalski korpus
Mislim da svi imamo razloga za ozbiljnu zabrinutost. Ovaj čovek izgubio je svaku kontrolu nad sobom i realno nije u stanju da rukovodi državom. Čini se, da on u svojim projekcijama počinje da mrzi srpski narod i da će, kako mu tlo pod nogama bude više izmicalo, biti spreman na najgore moguće svinjarije. Jednostavno, prešao je rubikon i za njega više nema povratka. Brisaće takozvani "partneri" patos sa njim još neko vreme, iznudiće sve ono što su zacrtali i na kraju će, tako isceđenog i potrošenog, da ga bace na smetlište istorije.
Preporuke:
90
0
45
sreda, 08 jul 2015 00:32
Posmatrač neveseli
Crni premieru, jel se boje slažu?
Nego, ako je već odlučio da ide, neka ne bude samo nemi posmatrač, minimalno ponoviti nešta od navedenog:
O tome što rezolucija o Srebrenici nije usvojena u Savetu bezbednosti UN Srbija tu vest nije doživela kao pobedu, jer u Srebrenici nema pobednika, već samo žrtava koje zahtevaju poštovanje.
Smatramo da ta rezolucija nije imala za smisao pomirenje. To možemo da uradimo samo mi, pravoslavni i muslimani, Srbi i Bošnjaci koji živimo na ovim prostorima.
Srebrenica i svako drugo, svako srpsko stratište, jeste pre svega prvo naš veliki greh, bol i opomena, opet nikom drugom nego nama, koji smo ovde omeđeni tim grobnicama.
Naravno sve zavisno i od ostalih govornika. Kao poseban gost, zaslužuje da govori pri kraju dok sasluša ostale, pa ako zatreba da i nešta doda.
Srpsko stratište ili stratište srpskog naroda?
Preporuke:
5
18
46
sreda, 08 jul 2015 00:34
Želimo, očekujemo
i najiskrenije se nadamo da vlada Srbije jednoGlasno izabere našeg najvoljenijeg Aleka za večitog, pardon doŽivotnog premijera.
Nemamo mi potrebe leba tražiti kod pogače.
Il tako nekako.
Preporuke:
44
0
47
sreda, 08 jul 2015 00:39
Srbin crnac, ateista
U zavisnosti od vizure, ugla i predubeđenja ovaj potez bi se mogao smatrati i za užasan potez i potencijalno genijalan potez.
Pravo pitanje koje treba postaviti: Da li je Dodik najveći izdajnik zato što je išao u Srebrenicu?
Koliko znam on je išao na komemoraciju. Pa nešto ne vidim da svi pišemo tirade kako je Dodik izdajnik koji samo radi za neprijatelja protiv Republike Srpske, naprotiv.
Ako ćemo po Dodikovim aršinima, odlazak na komemoraciju nije znak predaje. Pravo pitanje je da li Vučić priznaje genocid i kakve su njegove dugoročne političke namere (tj projekcija srpske politike) prema Muslimanima, i po tome treba suditi Vučićev odlazak.
Ukoliko je njegov odlazak dugoročna namera za snižavanje strasti i mržnje među Srbima i Muslimanima, spuštanje lopte i odavanje pijeteta žrtava, upravo suprotno od onog što želi Zapad, ukoliko je odlazak osnova za odbijanje nekih mnogo težih uslova (Kosovo) u tom slučaju odlazak tamo bi mogao biti genijalna odluka.
Preporuke:
15
69
48
sreda, 08 jul 2015 00:50
Srbin crnac, ateista
Evo zašto mislim da je možda i Rusija upoznata s Vučićevim planom da ode u Srebrenicu. Angloamerički scenario je sledeći: Napasti Srbiju (RS, samim tim i Rusiju) rezolucijom i time uništiti RS, dovesti Srbe u večito potčinjeni položaj. Ako se rezolucija donese plan uspeva (počinje), ako se rezolucija izglasa a Rusija stavi veto to će biti iskorišteno u propagandnom ratu protiv Rusije, Rusi će biti optuženi za zaveru protiv svih muslimana (što će Zapad nemilosrdno koristiti na bliskom istoku da diskredituje Rusiju i promoviše islamski nacionalizam), muslimani na Balkanu će biti dodatno radikalizovani. Međutim ako Rusija stavi veto a Vučić ode u Srebrenicu, navodno cilj rezolucije je pomirenje i pijetet žrtava tada dobija i Srbija i Rusija ne može biti optužena jer "njihovi Srbi su za pomirenje". Muslimani bivaju manje radikalizovani, a Vučić sada ima izgovor da pred Merkelovoj u BG odbije priznanje Kosova koje ona traži i kaže "pa nemojte tako, vidite koliko smo privrženi i kooperativni".
Preporuke:
16
59
49
sreda, 08 jul 2015 00:57
Ernan Kortes
Ima li gorih ljudi od miloševićevaca!
Preporuke:
18
55
50
sreda, 08 jul 2015 00:59
Bojan, Pristina
Gledao sam ceo intervju, koji je na momente izgledao da nema kraja i kao i svaki predjasnji, napad patetike, dosade, ironije, cinizma, potsmeha. Predugacke recenice bez smisla sa stalnim skakanjem iz prvog u trece lice i neprekidnim samo sazaljenjem.
U svakom slucaju mucno za gledati.
I uporedjujem sa Ciprasom koga sam bas pratio ovih dana, i studirao njegov nacin ophodjenja, komuniukaciju pokrete.
Iako je stvar ozbiljna a mediji doziraju dramatizaciju, covek deluje neverovatno smireno, gotovo uvek sa blagim osmehom.
Tako jednostavno izgleda, ne jurca panicno kada hoda kao ovi nasi, ne nosi manzetne i velike zastave na reverima sakoa.
I zavidimGrcima, kako je lepo imati slobodu koja izvire uvek sa vrha vlasti, a kako je mucno biti okupiran i ponizen.
Gledam grke kako se vesele igraju kolo na trgu, pretesko im je ali na njihovim licima ima nade isto koliko i na nasim ocaj i beznadje
Preporuke:
91
0
51
sreda, 08 jul 2015 01:03
Za Srbiju
Muslimani mu spremaju doček.
Preporuke:
55
0
52
sreda, 08 jul 2015 01:03
Turas
Može Rusija da se predomisli - što se veta tiče - kada Vučko odlazi da se pokloni u Potočare palim poturčenim koljačima .
Preporuke:
68
1
53
sreda, 08 jul 2015 01:09
Ostavi se Konfučija, o njemu ništa ne znaš
Kako vas ne mrzi da komentarišite njegove govore, i još se u kasne sati upinjete da mu nešto poručite, ljudi moji, zar ne vidite njegov pogled, pa na šta on liči kad onako ukrsti pogled i počne da "funkcioniše" jezikom? Bolje mu pomognite kao čoveku kome nije dobro, prozovimo Srpsko lekarsko društvo i patajmo ih zašto ćute?
Preporuke:
91
0
54
sreda, 08 jul 2015 01:22
Mrznja i delatnost protiv srpskog i ruskog naroda su prevazisli svaki kriminal
Sve je vise nego jasno i vise nego odvratno.
Ponovo je ispljuvao i uvredio oba naroda, i srpski i ruski u jednoj jedinoj izjavi koja minira odnose ta dva naroda.
Cije interese on zastupa kao predsednik vlade Srbije? Interese Siptara i muslimana svakako, ali uvek protivno i sabotirajuci interese vecinskog naroda Srbije.
Srbe vredja u svakoj izjavi i to dnevno (na stotine do sada u svakom dosijeu), a Srbiju kao drzavu sve vise privodi propasti.
Pitam Nikolica, izgleda samo na papiru izabranog predsednika Srbije, kako moze i sme da cuti i gleda kako ovaj ne samo sto ponizava srpski narod, nego svakim danom i postupcima tesko steti drzavu Srbiju?!
Preporuke:
69
1
55
sreda, 08 jul 2015 01:41
Sta su organi zastite drzave duzni da preduzmu?
Kada vlada Srbije i njen predsednik otvoreno diskriminisu srpski narod oduzimajuci mu ljudska prava odbrane casti i dokazivanja istine, istovremeno ga inkriminisuci nacionalnom genocidnoscu?
Ima li iko od hiljada koji su za to placeni odgovor?!
Preporuke:
62
0
56
sreda, 08 jul 2015 01:57
Delivery Zavera Protiv Naroda
Pa vec samo imati te strance, osvedocene neprijatelje srpskog naroda za savetnike je izdaja i zavera protiv ovog naroda.
Samo zbog toga bi morali i on i cela vlada biti momentalno pohapseni, da i nema ostalih izdaja zemlje za koje ga ovi ocigledno savetuju!
Postoji li u ovoj zemlji drzavni tuzilac i sta je njegova odgovornost!!
Preporuke:
37
0
57
sreda, 08 jul 2015 01:58
Beslovesno stado ovaca
Sram te bilo, narode srpski! Ti si ovoglasao!
Preporuke:
44
1
58
sreda, 08 jul 2015 02:06
Observantes
Vučić treba da ide u Srebrenicu da bi ruski eventualni veto imao smisao. Tamo treba ići u ime Srba, ne radi krivice, već radi demonstracije srpske nevinosti, širokogrudosti i dobre volje. Uspravno i prkosno zločincima koji u kabinetima smišljaju "Srebrenice" i sipaju otrov samouništenja u istom narodu. Srbima se 20 godina pakuje krivica najuticajnijom svetskom propagandom. Engleske budalaštine i korumpirana karađorđevićska sorta su nas kroz istoriju mnogo koštale(27 mart, 41'!). Zašto bi Srbi bili zlikovci protiv svog naroda koji je muslimanske veroispovesti kad su zločini od Engleza indukovani? Najlakše je neotići. S engleskim smradom Rusi geopolitički znaju kako. Ignorisati ih srpski. Što manje engleskih reči i engleskog jezika u dnevnoj i formalnoj komunikaciji. Ruski jezik u srpske škole!
Preporuke:
14
18
59
sreda, 08 jul 2015 02:27
Mladi DŽedaj
Zemlja sa kojom se ni ne graničimo brine više o srpskom narodu i njegovom interesu, nego ova odnarođena i veleizdajnička vlast.
Preporuke:
45
0
60
sreda, 08 jul 2015 03:10
Zvonimir Bgd
Mrznja i delatnost protiv srpskog i ruskog naroda su prevazisli svaki kriminal
Pitam Nikolica... kako moze i sme da cuti i gleda kako ovaj ne samo sto ponizava srpski narod, nego svakim danom i postupcima tesko steti drzavu Srbiju?!
Pitate Nikolica??? !!!
Pa Vi, rodoljube, nista niste shvatili...
momir
Rusija nema nikakvog razloga više da stavi veto, to Vučić ne želi. Njegova izjava da Srbija ne oseća nikakvu pobedu zbog neusvajanja rezolucije o Srebrenici je odvratna.
Naravno. Bravo! Potpisujem.
Preporuke:
24
0
61
sreda, 08 jul 2015 03:11
Mda
Sa jedne strane Rusi i Srbi a sa Druge Bler, Vučić i Dačić. Utakmica ulazi u sedmi produžetak ali male su šanse da 'naši' daju gol.
Jasno je svakome ko hoće da misli svojom glavom da je tzv. 'vlada Srbije' pod kontrolom imperije kao i vlada u Kijevu i da sinhronizovano rade na tome da Srbe proglase genocidnim ali tako 'da se Vlasi ne sete'.
Razmislite -
- Nema zvaničnog poziva vlade Rusima da ulože veto.
- U istom danu kada je zakazana sednica vlada gura u skupštini ratifikaciju ugovora sa NATO što je prst u oko Rusiji.
- Vučić izjavljuje da 'Srbija može da se osloni samo na sebe' (svoje 'partnere' namerno izostavlja), drugim rečima 'ne trebaju nam Rusi' što je direktna poruka Rusima i spremanje naroda na odvajanje od rsukog i pravoslavnog kulturnog i istorijskog nasleđa.
- Vlada donosi odluku da Vučić ide u Srebrnicu zajedno sa Bilom Klintonom (nedostaje im samo Vučićev 'savetnik' Bler) i tako indirtektno potvrdi zapadnu bajku o 'genocidu' kojom peru i Nemce i Britance i imperiju.
Preporuke:
42
0
62
sreda, 08 jul 2015 03:28
Mda-nastavak
Da ponovim ovom podmetnutom rezolucijom peru i Nemce i Britance i imperiju za genocide koje su vršili u prošla dva veka a i dan danas gde spada i genocid nad Iračanima, Sirijcima, Palestincima, a i Srbima.
Zato je ogromna odgovornost preostalih srpskih intelektualaca da raskrinkaju ovu laž o 'genocidnosti Srba' koja se ritualno ponavlja svake godine da bi se opravdali zločini imperije.
Zato treba razobličiti njihove saučesnike koji nisu samo u Sarajevu već i u Beogradu i koji i jedni i drugi rade protiv interesa svojih naroda a i mira u svetu jer saučestvuju u produžavanju propagandne laži koja ima za cilj ne samo da satanizuje Srbe već i da prikrije pravi genocid.
Rusi sve ovo dobro znaju i uprkos glumatanju Vučića i komapnije uložiće veto jer znaju da je cela igra uperena protiv svih slovenskih naroda a i svih kolonizovanih zemalja i onih koje su tek namenjene za kolonije kao što su i oni sami.
Preporuke:
37
0
63
sreda, 08 jul 2015 03:56
Sokantno je
koliko je AV preumio ili "odumio".Jos je sokantnije koliko Srbi nemaju digniteta za razliku od Grka, Italijana, a pogotovo Britanaca.Npr.Italiani imaju tradiciju da mesecno menjaju svoje vlade ako im ne odgovaraju.Jos je tragicnije ako Srbi veruju nebulozama koje im AV servira o prosperitetu Srbije, prijateljima (Arapima!)koji ga zavolese preko noci pa mu "daju nebrojeno blago", ulasku u EU gde nas ceka nerad i blagostanje(kao da smo i mi neka "izuzetna nacija").I tako Srbi cekaju i nista ne preduzimaju,pa ih oni koji se stalno za nesto bore (npr.Siptari,a i druge komsije)stalno necim "iznenadjuju".Pa se onda Srbi malo razocaraju i sve brzo zaborave, to znaju i nasi neprijatelji i cak na to racunaju("Mozemo slobodno bombardovati Srbe, oni sve brzo zaborave").E, zato se AVu vise isplati da radi za nase neprijatelje, jer zna da mu od Srba ne preti nikakva opasnost.Nemojte posle da pricate da su Slovenci,Hrvati ili Siptari podanicki narodi:Pogledaj dom svoj Andjele...
Preporuke:
34
1
64
sreda, 08 jul 2015 05:06
katana
Vučiećev odlazak je sramota! Gde su učesnici terora nad Srbia da se poklone svojim žrtvama,? Gde su piloti koji su pobili onaj narod na Grdeličkom mostu, ili pred zgradom RTS, ili Nasir Orić i njemu slični na parastotu za Srbe pobijene u okolini Srebrenice? gde su šreševski teroristi, itd. koji pobiše onolike polcijace, da spuštaju glave pred senkama svojih žrtvava? Nema ih! Prema tome -- nema pomirenja!
Ovako Vučić kukavički stavlja svoj potpis na trvdnju da su samo Srbi dežurni krivci za sve. Svojim odlaskom on pokazuje da služi nekome drugome a ne srpskom narodu. I kao takav će ući u istoriju, na njegovu sramotu.
Preporuke:
35
0
65
sreda, 08 jul 2015 05:19
Srbin
Srbi su najgluplji narod na svijetu. Kako i zasto?
Pa pogledajte logiku i glavu sto vas vodi pa ce vam biti sve jasno. Milosevic nije shvatio pad berlinskog zida pa je zaratio protiv citavog zapada na vrhuncu
Njegove moci a time unistio dragocijenu energinu srpstva. Ono sto je energije srpstva ostalo u duhovnom i materijalnom smislu, bez svijesti o novoj promjeni na svjetskoj sceni Vucic prredaje zapadu dzaba u trenutcima zapadnog silaska sa moci svetske pozornice.
Srpska inteligencija suti i prodaje se kao kurva na ulici za saku dolara dok se kuca rastace i rastace. Srbi masovno rade na unistenju domovine. Pogledajte NVO i zloglasne srpske "zene" ... Recom itd.
Pokoj vam dusi srbi...
Preporuke:
31
5
66
sreda, 08 jul 2015 06:08
Napases mi se
Srbija ne dozivljava kao poraz to sto je obican agent na vlasti, ali sta je sve uradjeno I izjavljeno u ime Srbije nijedna drzava ne bi prezivela. Na srecu Srbija odavno I nije fp drzava pa sve moze da prodje. Ne postoje institucije koje bi sprecile rad na rusenju drzave tako da je sve u rukama pojedinca, gradjanina pozeljno naoruzanog. Svaki komentator koji vidi neko drugo resenje ove nase neizdrzive situacije (u razumnom roku ispod 500 god.) moze se smatrati sarlatanom sa moje strane
Preporuke:
27
2
67
sreda, 08 jul 2015 06:27
Naravno
da Vucic ne oseca nikakvu satisfakciju I pobedu. Racunao da Rusija NECE staviti veto, zato I nije hteo da zamoli Ruse da stave veto. Plan njjega I njegovih prijatelja sa Zapada, bio je cilj da srpski narod prestane da voli Putina I Ruse, a I da se uloga Zapada u zlocinu u Srebrenici vec jednom izbrise. Znate ono, ne sme da se porice, sto znaci svako drugo istrazivanje je zabranjeno.
Vucic je danas jako razocaran covek.
Hvala Rusiji, Zivela Rusija, ziveo Putin.
Preporuke:
41
0
68
sreda, 08 jul 2015 06:33
bog dano vic
narodna ko pustom brani ko ludom sudi...
Preporuke:
21
2
69
sreda, 08 jul 2015 06:38
u srebrenici predstavljaš sebe i svoju
radikalsku prošlosta a ne srbiju i srbe jer zbog takvih kao što si ti i ratno huškačke politike srbe žele da proglase genocidnim narodom.sećam se kada si tražio da se za jednog ubijenog srbina ubije 1oo muslimana.ti tebi sličnima sa ratno huškačkom politikom 9o" mesto je u zatvoru.
Preporuke:
30
4
70
sreda, 08 jul 2015 06:54
raja
Priča se o pomirenju, a samo ovde kod nas deluju razne protuve protiv Srba. Ima li neki primer da su oni drugi na bilo koji način bar pokušali priznati i osuditi svoje zločine koje su učinili nad Srbima.
Preporuke:
37
0
71
sreda, 08 jul 2015 06:58
...
Pozdravi Nasera vUCKo, poljubite se.
Preporuke:
39
0
72
sreda, 08 jul 2015 07:02
nismo ni sumnjali dsa ćeš iići
od prvog trenutka je jasno da moraš da ideš ali si pripremao strategiju da to saopštiš ai angela ti dolazi
Preporuke:
30
0
73
sreda, 08 jul 2015 07:09
Kvisko
Incko je juče izjavio da bi Vučić ušao u istoriju ako ode u Srebrenicu. Incko je dokazani neprijatelj srpskog naroda i mislim da i dalje deluje sa te pozicije. Sad kad se mit o Srebrenici ozbiljno poljuljao u Savetu bezbednosti,moglo bi se rasplesti kolo zavere protiv srpskog naroda,kome je Incko bio jedan od glavnih kuvara. Mogli bi doći na preispitivanje svi njegovi lažni izveštaji koje je godinama podnosio u UN. Ne treba njima Vučić zbog pomirenja već da zaustavi procese odgovornosti za zločine protiv srpskog naroda. Incko zna da bi im egoistični Vučić najbolje poslužio.
Preporuke:
35
0
74
sreda, 08 jul 2015 07:10
kole
Mi to kao nismo znli. Ajde bre!
Kad su nam Rusi i Kinezi veći Srbi nego mi sami, i kad nije mogla rezolucija da prođe, Vučko je prošao,
Preporuke:
37
0
75
sreda, 08 jul 2015 07:14
...
Momire....
Ne pokušavaj da praviš odstupnicu Rusiji. Ako ona danas ne uloži veto, NIŠTA je ne opravdava, makar ni Vučić odlučio da na kolenima pređe put do Srebrenice. Veto se ne ulaže za Vučića nego za REPUBLIKU SRPSKU i srpski narod. Uostalom, i predsednik ove države je protiv rezolucije.
Preporuke:
40
5
76
sreda, 08 jul 2015 07:39
sa tvojom radikalskom ratnom politikom
koja je dovela do ratnih strahota i treba da ideša ali u svoje ime da se pokloniš stradalima.nisu svi srbi 90 kao ti zvali da za jednog ubujenog srbina ubiti 1oo muslimana
Preporuke:
22
3
77
sreda, 08 jul 2015 07:52
A.H.B.
Nadam se da će se naš premijer lepo provesti i da će imati srdačan doček.
Preporuke:
31
2
78
sreda, 08 jul 2015 07:57
SR JUGOSLAVIJA
Što se tiče Vučića i Dodika, obojica se oni dodvoravaju svojim gazdama. I jedan i drugi pričaju čas jedno čas drugo. S njima nam spasa nema sigurno.
Preporuke:
5
37
79
sreda, 08 jul 2015 08:19
Roksanda
@ Bojan, Priština
Istakli ste suštinu.
Cipras i ministri su samoostvarene ličnosti (u psihološkom smislu) sa sistemom vrednosti koji su izgrađivali tokom života, a Vučić je narcisoidni glumac bez sistema vrednosti. Grcima je politika sredstvo da nešto urade, a Vučiću i njegovim ministrima je krajnji cilj da se sedne u fotelju. Grci zrače samopouzdanjem (pogledajte Varufakisovo držanje) jer imaju vrednosti i viziju, a Vučić je nesrećna kombinacija submisivnosti i arogancije jer je prazan kao zvono.
Pitanje je samo kako se osloboditi.
Preporuke:
52
0
80
sreda, 08 jul 2015 08:20
Mirjana Niš
Jesam li rekla i napisala da će Tači 2 da se nećka, da će onda sa zadovoljstvom da KAKOĆE o svojoj dobroti i humanosti. Setimo se žute Rezolucije CIJE o Srebrenici u Skupštini Srbije? Da li je neka država iz okoline pokazala pijetet prema srpskim žrtvama? Nije i neće.
Sram te bilo srpsko slatkorečivo blebetalo!
Preporuke:
48
0
81
sreda, 08 jul 2015 08:36
nenad
najhrabriji politicar, definitivno!
mislim da mu to i oni koji ga pljuju priznaju
Preporuke:
5
52
82
sreda, 08 jul 2015 09:11
Srboljub
Zašto nisi bio u Bratuncu ?
Sram te bilo !
Preporuke:
43
0
83
sreda, 08 jul 2015 09:12
Srbin II
@Srbin
Svaka Vam je na mestu.
Stid i sramota se uvukla u naše živote.
Preporuke:
19
2
84
sreda, 08 jul 2015 09:17
Ne klepeći nanulama
I sa kojom porukom ide ovaj u Srebrnicu ??? JVeto na rezoluciju nije pobeda Srbije kaže potrčko , naravno ,za sve neprijatelje srpskog naroda nije, svejedno je njemu kvalifikacija genocidnosti, građani Srbije moraju znati , za ovog čoveka nema granica.
Preporuke:
27
0
85
sreda, 08 jul 2015 09:27
Bojan, Pristina
@ Roksanda
Apsolutno se slazem sa svim, osloboditi se mozemo samo ako se iscupamo iz ove medijske stege i bar jedan vremenski period se na miru medijski i umno detoksikujemo, da nam se makar javno predoci sta nam je ovih 15 god. radjeno i kako smo ostali bez drzave.
A to stvarno ne znam kako uraditi, jer je ovde okupator ispleo mrezu od jedno 5-7000 kolaboranata koji drze sve poluge drustva. Koji ne prezaju ni od cega a odlicno su placeni za to sto odradjuju.
Grci su u mnogo boljoj situaciji, njih finansijski dave, da bi im kasnije na ime zaduzenja oteli ostrva i morsko dobro, sto su Nemci ranije i otvoreno trazili.
A mi jadnici, em sto nas zaduzivanjem takodje dovode u cajtnot, em nam vec otimaju nase "more"-a to su nase oranice koje ce uskoro postati strane, nas telekom, nase pivare, cementare, mlekare, na kraju cemo i mi sami(ono sto ne bude pobeglo preko) postati njihovo vlasnistvo, kao roblje svezano
Preporuke:
30
0
86
sreda, 08 jul 2015 09:46
Nele
Ljudi,ne ide on tamo u moje ime, ide kao predstavnik Novog Pazara. Nešto nema minusa ,mora da se botovi zagrcnuli sa sendvičima ili je sok prokisao.
Preporuke:
26
0
87
sreda, 08 jul 2015 10:00
GorD
Ponesi podmetač da ne nažuljaš kolena dok budeš klanjao, jer ne damo mi srpska kolena!
Preporuke:
20
0
88
sreda, 08 jul 2015 10:06
NenadNS
Neverovatno je kako covek moze da dozivi takav kafkijanski preobrazaj,od coveka do muve. Najvece zlo u svemu tome je sto je potpuno sludio biracko telo u Srbiji posto jos uvek ima mnogo onih koji i dalje misle da on igra neku patriotsku igru, pa ce kao da ponovo postane "stari Vucic" kad za to dodje vreme.
Preporuke:
26
0
89
sreda, 08 jul 2015 10:11
ANALITIČAR
Dok su juče u Nju Jorku Rusija i Kina vodile pravi rat sa Britanijom , USA i njihovim satelitima da odbrane Srbe od nametanja kolektivne krivice za genocid sramni Vučić srpskom narodu zabija po ko zna koji put nož u leđa ( 1 - gej parada , 2 - izdaja Kosmeta , 3 - pravac u NATO koji nas je bombardovao , 4 - odlazak na inauguraciju ustaškinje Kitarović ,5 - zaduživanje Srbije za 7 mlrd eura za tri godine , 6 - dovođenje FBI i otvaranje kancelarije u Bgd , 7 - odbijanje da Rusima izda diplomatske pasoše a u vezi sa Bazom u Nišu koja je trebala biti ruska vojna baza , 8 - potpisivanje IPAP sporazuma po kome NATO zločinački smije da hoda po Srbiji i van Kosmeta i po kome Srbija legalizuje gej brakove , GMO hranu , mijenja školski sistem , daje prava djeci da maltretiraju roditelje rođene , kojim se patriote proglašavaju fašistima , djelovanje sekti , uništavanje porodice ) . 9 - Toni Bler . 10 - Bgd na vodi koji gradi glavni finansijer Tačijeve UČK bin Zajed . Šta treba da ustaša Vučić još uradi ?
Preporuke:
35
1
90
sreda, 08 jul 2015 10:13
Cooraphte Daya
Patetičan potez.
Preporuke:
22
0
91
sreda, 08 jul 2015 10:18
ne predstavljaš ti srbiju
već sebe i svoju nekadašnju ratno huškačku politiku kao i one tebi sličnima.sećamo se tvojih izjava 90# i "nisu izvučene iz konteksta"ostali su zapisi
Preporuke:
20
2
92
sreda, 08 jul 2015 10:20
tvrdiš da se položaj srbije poboljšao
a ono englezi i sad hoće da nas proglase genocidnim narodom.zar tako srbiju cene koliko voliš da potenciraš.srbi za koga ste glasali??????????????????
Preporuke:
29
0
93
sreda, 08 jul 2015 10:23
veliko hvala
RUSKOJ FEDERACIJI
Preporuke:
28
0
94
sreda, 08 jul 2015 10:28
NenadNS
Vidim da i medju patriotski opredeljenim ljudima cesto vlada misljenje da je Slobodan "zaratio sa celim svetom". Slobodan nije imao izbora, covek je jednostavno pokusao da zastiti Srbe u Krajini, Kosmetu, Bosni, Crnoj Gori u nemogucim uslovima bez ijednog saveznika u svetu. U isto vreme nije pristao na prodaju drzave i drzavnih dobara strancima. Cak ni Putin u punoj snazi danas jedva da pruza slican otpor, a radi se o nuklearnoj super sili. Cak je i Tudjman '99 rekao, "ovaj Milosevic bas ima muda". Uostalom na srpskom otporu Imperiji iz '99 se i rodila danasnja ruska svest, i Putin i Ivanov i ostali. Zato se nemojmo cuditi, a ni stideti ako Rusi danas u UN'u brane Srbiju uprkos izdajnickoj vlasti u Srbiji. Oni to rade zato sto brane principe slobode, a brane i sebe same. I umniji ljudi u Rusiji nisu zaboravili ulogu koju je Srbija imala devedesetih u zastiti Slovena, pravoslavlja i pravde. I budite sigurni da ni njima nije ni lako ni svejedno dok gledaju sta nam Zapad radi.
Preporuke:
37
0
95
sreda, 08 jul 2015 10:33
bezimeni
avav je platio bleru, a bler je smislio i organizovao da britanci pokusaju u un da proguraju antisrpsku rezoluciju, za koju su unapred znali da ne moze da prodje. pa avav evo i sam ovde potvrdjuje da je znao da rezolucija ne moze da prodje i da zna da nece da prodje. toliko je nezreo da nije mogao da se suzdrzi a da ne kaze ono sto zna.
Preporuke:
21
0
96
sreda, 08 jul 2015 11:06
Saša
Postoji samo Bog na nebu i vrhovni komandant u Kremlju .
Nema drugih komandanata .
Preporuke:
31
0
97
sreda, 08 jul 2015 11:10
duko
Ako je istina da vučić ide u Srebrenicu na komemoraciju i ako stvarno ode bilo ko iz vlade Srbije onda ja lično želim svima koji odu na komemoraciju da tamo i ostanu pa da ih orić izljubi i nad njima praktično pokaže sve šta je radio Srbima za vreme rata i onda nad njihovim glavama udari kamen temeljac koji će pokazivati i ukazivati na izdajnike Srbskoga roda. Zločinac neka živi okrvavljenih ruku i samo čeka zasluženu kaznu koja će ga stići kad tad.
Preporuke:
25
0
98
sreda, 08 jul 2015 11:18
NenadNS
Jucer su u Presevu otvorili prihvatni centar za izbeglice iz Severne Afrike i Bliskog Istoka, kao tu ce da ih "evidentiraju" pre nego sto odu dalje na Zapad. Ovo je jako ozbiljna podvala, mozda i najopasnija koja se trenutno desava, gora i od bilo kakvih deklaracija u UN. Sta to znaci? To znaci da kad iz Zapadne Evrope budu proterivali te ljude, proterivace ih u zemlju u kojoj su prvi put registrovani, onda ce da nam kazu da ce da nam plate za smestaj tih ljudi, a nasa "vlast" ce bez sumnje na to pristati. Zamislite stotine hiljada dzihadista u prihvatnim centrima po Srbiji. Ako nam bela kuga, Nato bombardovanje, sankcije, korumpirana vlast, nije potpuno dosla glave, ovo sigurno hoce. Ovo mora biti poslednja, crvena linija obrane Srbije i nas kao naroda. Onaj koji ovo ne razume je ili glup ili ne zeli dobro ovoj drzavi. Jedva se nosimo sa par sto hiljada muslimana i Albanaca u drzavi, zamislite onda stotine hiljada Arapa.
Preporuke:
33
0
99
sreda, 08 jul 2015 11:18
Beograđanin
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.
Preporuke:
12
0
100
sreda, 08 jul 2015 11:22
Boško
Srbin
Srpska inteligencija suti i prodaje se kao kurva na ulici za saku dolara dok se kuca rastace i rastace. Srbi masovno rade na unistenju domovine. Pogledajte NVO i zloglasne srpske "zene" ... Recom itd.
Pokoj vam dusi srbi...
Ti si klasični provokator koji pod "imenom" "srbin" pljuje Srbiju. Oduvek je bilo takvih kao ti koji celom Srpskom narodu poturaju ono što je uradio deo bivših Srba.
Oni koji su se prodavali kao "kurve" nemcima, posle rata su bile komunističke "kurve" koje su prodale Srpstvo za crvenu knjižicu, "internacionalizam" i "bratstvo i jedinstvo" sa slovencima, ustašama, turcima, šiptarima, bugarima, crnogorijancima, a deca i unuci su im nastavili posao uništenja Srpskog naroda kličući prevatantu Miloševiću i tvrdeći kako "Srbija nije u ratu" izdajući Srbe na Balkanu
Takve ljude nazivati Srbima je podmetanje čitavom Srpskom naroda.
Oni su se davno odrekli Srpske nacije, vere, morala i poštenja, i postali samo "obične kurve"
Preporuke:
20
4
101
sreda, 08 jul 2015 11:29
Jelena Banja Luka
Pa kao da je smeo da dočeka Merkelovu a da nije rekao da ide u Srebrenicu!
Preporuke:
25
0
102
sreda, 08 jul 2015 11:31
Nenad
Čaušesku...
Preporuke:
23
1
103
sreda, 08 jul 2015 11:35
Cile
VELEIZDAJNIK radi svoj redovni posao...
Usput radi i dodatni - glumatanje za sve briselske pare.
Preporuke:
31
0
104
sreda, 08 jul 2015 11:51
ANALITIČAR
@ Nenad NS
Komentari su Vam sjajni i patriotski : ) . Naš Slobodan Milošević je branio Srbiju najbolje kako je umio , Vojvodinu je vratio u Ustavni poredak Srbije . Sjajno ste primjetili da će Srbiji ovi takozvani prihvatni centri imigrantski doći glave . To što Vi pišete čuveni srpski publicista ( obaveštajac sa vezama u agenturama širom planete ) genijalni Dejan Lučić je sve to davno najavio takozvanu READMISIJU stvaranje muslimansko ciganske države oko Bujanovca i Niša gdje će ustaški Zapad vraćati desetine hiljada šiptara i bošnjaka iz Evrope i naseljavati ih u Srbiju . Pošto Srbiju vode kvislinzi , malograđani koji se stide što su Srbi oni će sve potpisivati i izmjeniti u potpunosti demografsku sliku Srbije . Dakle Dejan Lučić misli isto što i Vi . Pod hitno rušiti Vučića dok ne budemo imali za godinu dana milion imigranata kojima će veleizdajnik Vučić izdati srpske pasoše i naseliti ih u Srbiji . Turska obav. služba ima operaciju islamizacije Evrope KATAPULT
Preporuke:
24
0
105
sreda, 08 jul 2015 11:56
Baštovan
Neverovatna groteskna situacija, ako je i ta reč dovoljno jaka, da Srbi, koji su uz Jevreje i Jermene prošli kao bosi po trnju od svojih komšija u poslednjih 100 godina, budu optuženi za "genocid". Berovatni engleski radni naslov sastavljača rezolucije bi bio " Srbe zabiti duboko u zemlju","Dokusuriti Srbe jednom za svagda" ili slično.Ako su hrvati iz praktičnih razloga po nemačkom savetu požurili da Srbe tuže za "genocid",da se ne bi našao neko u Srbiji da njih tuži, Engleski motiv je jednako jak kao marta 1941.tj ne odustaju od namere da nas posvađaju sa Rusima.Lako im je pošto suma sišavši AV ionako ništa ne razume,ali iza te diplomatske kulise jedva da je sakrivena krvožedna namera da i dalje huškaju balkanse narode jedne na druge, ili da Srbe tako posvađaju da pucaju jedni na druge, a da oni onda nastupe kao "mirotvorci".Srbi treba da shvate da ovakve razmere nasrtaja na istinu znače da je pravi rat jako lako izazvati i to već koliko sutra.
Preporuke:
23
0
106
sreda, 08 jul 2015 11:59
r
@Bosko
Svaka cast na komentaru. Imam jednog takvog u komsiluku, Srbin iz Srebrenice koji glumi patriotu iz SNS-a, a do juce je bio SPO cetnik, rojalista koji je voleo Ruse. Sada mrzi Ruse, voli zapad koji je do juce pljuvao. To je tipicna Srbenda koji bi u 2. ratu do 1944. bio cetnik, od 1944. partizan staljinista, a od 1948. bi cinkario OZN-i i KOS-u rodjenu familiju i komsije i slao na kamen. Na kraju bi postao bogomoljac i demokrata.
Preporuke:
32
1
107
sreda, 08 jul 2015 12:05
Kraduckanje
@Jaroslav
Slabo si se snasao u ulozi Jaroslava. Svako ko ima minimum inteligencije shvatice da Jaroslav ,onaj eruditi,nisi ti. On se ne javlja poodavno,a ti,sta kazes,hajde da prigrabim ime.....
Prigrabio si ime,istina je,ali ostao si s one strane inteligencije gospodina Jaroslava.
Preporuke:
11
0
108
sreda, 08 jul 2015 12:07
S.Z.Ž
Ne treba mu dozvoliti da se vrati. Neka zauvek ostane u Srebrenici. Zar nije tražio sto muslimana za jednog Srbina. Ima tu već i spomenik samo ime da mu isklešu.
Preporuke:
20
0
109
sreda, 08 jul 2015 12:07
Vlado
Svakako, ovo je za naseg premijera poraz. Ipak je vise voleo da nasi britanski prijatelji proguraju svoje.
Preporuke:
22
0
110
sreda, 08 jul 2015 12:12
bezimeni
avav je platio bleru, a bler je smislio i organizovao da britanci pokusaju u un da proguraju antisrpsku rezoluciju, za koju su unapred znali da ne moze da prodje. pa avav evo i sam ovde potvrdjuje da je znao da rezolucija ne moze da prodje i da zna da nece da prodje. toliko je nezreo da nije mogao da se suzdrzi a da ne kaze ono sto zna.
Preporuke:
14
0
111
sreda, 08 jul 2015 12:14
NenadNS
Nasi prioriteti treba da budu bez obzira na trenutnu "vlast" u drzavi. Navodnici su tu zato sto to nije nasa vlast nego ko zna cija. Svako od nas treba da se bori i objasnjava (za sada samo tako dok ne dodje momenat za drugi vid delovanja) svojoj porodici, prijateljima, okolini, i ukazuje na opasnosti kojima smo izlozeni. Prioriteti treba da su sledeci:
1. Odbrana pod svaku cenu srpske Vojvodine
2. Pomoc u svakom mogucem smislu Srbima na severu Kosmeta
3. Sprecavanje bilo kakve primisli tursko dzihadisticke klice na teritoriji same Srbije, tu mislim na Novi Pazar, Presevo itd...
4. Republika Srpska, zastita pod svaku cenu, pa makar nas i nestalo
5. Crna Gora i izlaz na more, strateski neophodno da bi Rusi mogli do nas da dodju
6. Prijateljski odnosi sa Madjarima, Grcima, Makedoncima i Rumunima
7. Obnova srpske Vojske uz pomoc Rusije
8. Favorizovanje srpskih privrednika
9. Stop prodaji srpske obradive zemlje
Ima toga jos mnogo...
Preporuke:
27
0
112
sreda, 08 jul 2015 12:20
Ponovo radi bioskop
Tišina tamo! Još traje film "Alek brani Srbiju" sa AV u glavnoj ulozi u kome su statisti svi građani Srbije.
PS:
Da li neko zna kada film završava?
Preporuke:
22
0
113
sreda, 08 jul 2015 12:22
ANALITIČAR
@ Nenad NS
Svaka Vam čast , hvala našim Vojvođanima srpskim rodoljubima koji su branili RS i RSK , nije Vojvodina srpska časna Čanak Nenad i Pajtić i Kostreš . Samo pišite , patriota ste sa sjajnim idejama . Da Vojvodina bude kao prije rata najrazvijenija regija srpskog naroda , lako će se dogovoriti NS i BGD ako su patriote na vlasti , Srbiji odgovara jaka Vojvodina , čujem da nas ima preko 70 odsto sada i sve više , ako ako : )
Preporuke:
19
0
114
sreda, 08 jul 2015 12:26
Miroslav Đukić
Nisam državljanin Srbije, ne glasam u Srbiji, premijer mi ni kao radikal nije bio simpatičan, lično ga ne poznajem, a opet, sramota me je što je on, ovakav, neko i nešto u vlasti u Beogradu! Bruka Srbiju i sve nas Srbe, gde god živeli, bruka nas, samo li zine! Da bi njega gledao i slušao, čovek mora da ima jak želudac. Pogledajte samo neke od njegovih nepočinstava (sve imate na ju tjubu):
1. Glumatanje sa iskakanjem iz helikoptera i nošenjem dečaka, na zavejanoj cesti kod Feketića;
2. Sramotne izjave o posadi tog istog helikoptera, kada se srušio i okrivljavanje poginule posade za taj pad;
3. Briselska veleizdaja Kosova;
4. Susreti sa bezobraznim Ramom;
5. Katastrofalni put u Vašington, gde su ga potskretari i portiri primali po hodnicima i vodali ga po Beloj Kući kao turistu;
6. Beograd na vodi i Obrenovac pod vodom;
7. Histerisanje, vrištanje i kolutanje očima, očigledno gubljenje kontrole, u javnim nastupima, a povodom bilo koje kritike njegovih grešaka, više puta, itd.
Preporuke:
27
0
115
sreda, 08 jul 2015 12:33
@nenad
najhrabriji je kad mu treba 45 minuta da pobije sve Srbe na severu Kosmeta koji mu smetaju da drzi pognutu glavu ispred Merkelove. Tvoj 'najhrabriji' je jedna obicna krpa od coveka, u njemu nema nista osim bestidne zelje da se dopadne Zapadu pa i po cenu rasturanja drzave. Da ce otici na sramotni put u Srebrnicu odavno je bilo jasno, za procesuiranje je njegova izjava da '...ne treba dozivljavati kao pobedu sto britanska rezolucija nije usvojena u SB'! To je anti-drzavni akt, hoces li ti 'nenade' da placas reparacije koje ce ti nametnuti posle ove stupidne, slugeranjske i bezmozgovne izjave, covece?
Preporuke:
19
1
116
sreda, 08 jul 2015 12:38
S.Z.Ž
A možda to i stvarno nije loše po Srbiju? Ako tamo bude Naser možda uradi nešto i za nas Srbe i malkice se iskupi?. Evo obećavam mu da odavde niko neće da ga optužuje više ni za šta samo ako odtradi poso onako kako to on zaista ume,dokazano.
Preporuke:
7
2
117
sreda, 08 jul 2015 12:38
NenadNS
Zahvaljujem gospodinu Vukadinovicu na tome sto ovde mogu da izrazim svoje misljenje. Na Blicu, B92 ili ne daj Boze Kuriru ne mogu apsolutno ni jedan komentar da objavim. Ukljucio sam se u raspravu zato sto mislim da je kucnuo poslednji cas. Ima nas mnogo koji sa margina posmatramo tragediju koja nam se desava. Verujte mi, nikakvi izbori nas nece spasiti, nikakva istrazivanja javnog mnenja, ovo sada je mozda jedan od najtezih momenata u istoriji naseg naroda. Za vreme Turaka ljudi su se okupljali u potaji i slusali/pevali hajducke pesme, ovo sada je mnogo mnogo gore, ostalo nas je jos jako malo u ovom narodu koji vidimo/osecamo/slutimo sta nam se sprema. Ali isto tako, ni Karadjordje nije imao podrsku birackog tela. Momenat je tu, Rusija je tu, Latini su, sto nasi klinci kazu "na aparatima", imamo veliku nesrecu da u ovako odsudnim momentima na vlasti imamo krajnje nedolicne ljude, u isto vreme imamo srecu da u Majci Rusiji imamo ljude koji znaju sta rade. Neka nam je Bog u pomoci.
Preporuke:
25
0
118
sreda, 08 jul 2015 12:44
Vladimir NS
Za Vučića je najbitnija godišnjica ubistva braće Bitići.
I zašto bi Vučić uopšte išao u Srebrenicu kada Šiptari nemaju nikakve veze sa događajima u Srebrenici?
Preporuke:
18
0
119
sreda, 08 jul 2015 12:45
saša r.
Nismo ni sumnjali da ćeš da trčiš u Srebrenicu!
Jasno je i da si najavu veta od strane g-dina Lavrova doživeo kao poraz, jer je propao plan da se sva krivica svali na Ruse.
Znaju dobro Rusi ko si, šta si, i čiji si, pročitao te je Putin odavno.
Nemoj molim te da propustiš da se isplačeš i za one šiptarske teroriste s američkim pasošem.
Ukoliko budeš stigao, pusti neku suzicu i u Blajburgu, "pomirenja radi".
Nemoj samo da ideš do Jasenovca, Jadovna, Bratunca..., nemoj samo da pitaš gde su "eksperti" iz Žute kuće, ko je pobio rudare u Aleksincu, radnike u vozu u Grdelici, ko je pobio onu decu na Kosmetu, Milicu Rakić..., onoliko Srba u Sarajevu, da ne nabrajam više, jer bih pisao do uveče.
Nemoj samo to, molim te, jer je odavno poznato da u Srbiji nevinih nema! Tako nas je učio Boris Tadić, tako nas sada učiš ti i "kolo srpskih sestara" iz NVO!
Preporuke:
17
0
120
sreda, 08 jul 2015 12:46
cisto onako
Potkupljen, ucenjen, lud - ili sva tri odjednom.
Preporuke:
16
0
121
sreda, 08 jul 2015 12:54
Stradija za nato honorarce
Kada bude manje priče i komentarisanja a više akcije protiv nato-kamarile u ostatku Srbije možda nešto počne i da se pozitivno menja,nisu grci do referenduma došli preko noći i samo komentarisanjem na mreži već svakodnevnim demonstracijama i štrajkovima i konsenzusom o osnovnim interesima većine!
Preporuke:
9
2
122
sreda, 08 jul 2015 13:08
djoka
Ima li kraja izdajstva ovog izdajnika. Obzirom na njegovo poreklo on ide kod svoje bratije da se klanja i kleci, ali me cudi za one koji ga podrzavaju a predstavljaju se kao srbi. A sta ceka srbski narod pored ovakve otvorene izdaje ovog hostaplera koji je dosao na vlast voljom CIA, MI-6 i EU. Ako mu ova izdaja prodje, ici ce dalje u vece izdaje, stvaranjem novih drzavica na tlu Srbije. Kod ovog izdajnika nema kraja, ici ce sve dok nas ne bude bilo. Zasto ne izadjemo na ulice i oteramo ove koji nas unistavaju. Dokle bre trpenja i cutanja, ima li goreg od ovih izdajnika i njihove izdaje.
Preporuke:
15
0
123
sreda, 08 jul 2015 13:09
Beli Orao
Ovaj čovek sve radi zainat i naopako.
Preporuke:
14
0
124
sreda, 08 jul 2015 13:12
NenadNS
Sta uopste znaci biti Srbin?
Vecina naseg naroda se pita zasto uopste trpi ovolike zrtve (ekonomske, mentalne, ljudske i svake druge) u poslednjih 25 godina. Zasto su bas nas odredili za "odstrel", zasto su bas nama udarili najgore sankcije koje su ikad ikojem narodu udarene, zasto je bas nas "cuveni" Nato pakt nasao za shodno da bombarduje, otruje i unisti? Neki su rekli "zato sto smo mali Rusi". Da li je bas samo zato? U to vreme nije bilo ni velikih ni malih Rusa. Neki kazu zato sto smo "inadzije" pa toboze necemo da se pokorimo. Svi nasi vladari su se i te kako pokoravali. Pa zasto onda? Tesko je naci odgovor na to. Licno mislim da je odgovor u necem dubljem, iako mi jesmo pravi ruski saveznici, nije da nismo. Ali mislim da se u nasem slucaju radi o necem drugom, npr, to sto Cipras danas radi, mi smo radili pre vise od 20 godina, mi Nemce ne mozemo iskonski da podnesemo (bez obzira na bednika koji se predstavlja kao nas premijer), mi nikakve osvajace ne mozemo da podnesemo...
Preporuke:
20
0
125
sreda, 08 jul 2015 13:37
TOPOLj
Ne volim da čitam izjave Aleksandra Vučića.Ovu koju prenosi NSPM nekako sam uspio,istina nevoljno.Osjećao sam trulež u toj izjavi a da budem jasniji,njegovu konferenciju za štampu nisam ni pratio,tek svega nekih 15-20 sekundi,otprilike.Hvala Rusiji i Kini,nadasve Rusiji zato što je britanska rezolucija doživjela krah.Ja nisam ni sumnjao da će ta rezolucija VB doživjeti kataklizmu.Uostalom,o tome sam i pisao ranijih dana.Da bi se bolje shvatila ova izjava AV,treba poznavati kripto jezik,odnosno,jezik tajne komunikacije a to provejava iz ove izjave britanskog agenta Vučića.Dovoljno je obratiti pažnju samo na ove Vučićeve riječi:"Srbija ne doživljava kao pobedu to što britanska rezolucija nije usvojena u Savetu bezbednosti".Ovo je Vučićeva poruka njegovim mentorima,onim u Londonu i Vašingtonu,koja kratko i jasno glasi:vi niste uspjeli(nisu uspijeli da ponize Srbiju i RS) ali će zato on otići na komemoraciju i poklonjenje u Potočare,ni manje ni više nego krvolocima nad Srbima u Podrinju.Nastavak...
Preporuke:
21
0
126
sreda, 08 jul 2015 13:54
TOPOLj
Drugi dio...Svojim odlaskom u Potočare na komemoraciju muslimanskim zločincima,ljudima čije su ruke krvave do lakata,na taj način Vučić ponižava i Srbiju i Republiku Srpsku.Vrijeđa porodice zvijerski ubijenih Srba u Podrinju.On nikada neće moći poniziti ni Rusiju ni Kinu.Rusija kao glavna karika u obuzdavanju Vučićevih mentora u SB,ništa što je učinila za Srbiju i RS,nije to činila zbog Vučića i svih njemu sličnih.Učinila je to zbog srpskog naroda koji razlikuje dobro od zla.Učinila je između ostalog i zbog onog,velikog dijela Srba,koji Rusiju nosi u srcu i voli je više od Srbije kojoj teži Vučić.Srbija kojoj teži Vučić je Srbija koja izvodi vježbe sa NATO-om(preko 20 će ih biti održano sa NATO-om a svega dvije sa Rusijom).To je Vučićeva Srbija.Vučićeva Srbija je Zorana Mihajlović,Kori Udovički, i njima slične duhovne nakaze.Vučićeva Srbija su razne NVO koje nesmetano djeluju a koje bi da je sreće trebale sve biti zabeanjene a aktivisti istih pohapšeni.Stop takvoj Srbiji.Živjela Rusija!!
Preporuke:
18
0
127
sreda, 08 jul 2015 14:14
Republika Srpska
Momire, svaka Vam čast na komentaru. Baš to je suština. Dotični je izjavio da će odluku da donese POSLIJE sjednice SB UN. Zašo nije čekao? Nije, jer je ovo poruka svima koji su mislili da glasaju protiv, od nestalnih članica, i poruka Rusiji, ako je mislila da stavi veto, da to ipak ne rade. Zašto bi se neko borio za srpske interese kada premijer Srbije radi ovako nešto???
Zašto nisi došao u Bratunac?
Znaš li da potomci ovih "žrtava" maltretiraju tvoje sunarodnike u tom kraju i danas?
Znaš li da načelnik opštine Srebrenica Duraković pušta svoje pse na monahe manastira Sase i vjernike?
Hoćeš li i ti to sa njim da radiš?
Da li ćeš da ga podržiš svojim odlaskom?
HOĆEŠ.
Biće još gori jer malo je 5 generacija Srba koje su pobili, ti im savjetuješ da nastave i podstičeš ih na to.
Sram te bilo svake srpske suze koja se prolije zbog ovog jer ponovo ubijaš nekažnjeno ubijene srodnike.
Bijedniče.
Preporuke:
24
1
128
sreda, 08 jul 2015 14:32
Ovaj "čovek"....
je nova mera stepena duhovnog oboljenja.
Preporuke:
14
0
129
sreda, 08 jul 2015 15:02
Aleksandar
Umesto sto ide u Srebrenicu Vucic je trebalo da spreci izrucenje Kapetana Dragana Hrvatskoj i da ga preusmeri u Srbiju.
Ovako samo nastavlja svoju debelu izdaju!
Preporuke:
18
0
130
sreda, 08 jul 2015 15:04
ANALITIČAR
@ TOPOLJ
Sve si burazeru napisao kao da sam te ja rodio , čisto , jasno , bez okolišanja . Ali opet su nam neprijatelji nametnuli defanzivu koju ja ne prihvatam . Kao prvo zašto niko ne spominje Dražena Erdemovića koji je Hrvat a ne Srbin , Hrvat pa ubijao Bošnjake . Dalje , uloga francuske obaveštajne službe i njenih ljudi u desetom diverz. odredu . Sve je to izvanredno objasnio naš rodoljub u njihovim redovima Dominik Jugoslav Petrušić , legionar u francuskoj legiji stranaca koji je podatke davao našima , makete gdje će NATO tući . Jugoslav Dominik Petrušić lijepo kaže kao i Ibran Mustafić i Hakija Meholjić , SREBRENICA , to su napravili Bil Klinton i Alija Izetbegović da žrtvuju Bošnjake , ako treba i 5 000 Bošnjaka a da kao u šahu da žrtvuju pešaka ( te ljude ) a da zauzvrat odnesu kraljicu ( optuže Srbe a da NATO bombarduje Srbe . Izdajnici u Beogradu umjesto da ljube stope Jugoslavu Petrušiću ( svojim parama skupio papire da Srbi nisu napravili tuzlansku česmu na primjer ) , nastaviću ...
Preporuke:
10
0
131
sreda, 08 jul 2015 15:11
Radgost
NenadNS
Sta uopste znaci biti Srbin?
Vecina naseg naroda se pita zasto uopste trpi ovolike zrtve (ekonomske, mentalne, ljudske i svake druge) u poslednjih 25 godina. Zasto su bas nas odredili za "odstrel", ...
...je odgovor u necem dubljem,
Jeste,u nečem dubljem u dalekoj prošlosti.Da nisu opljačkane i spaljene biblioteke u Aleksandriji,Carigradu,Beogradu odgovor bi se našao.
(vidi šta kaže Milutin Milankvoć o paljenju aleksandrijske,ko je bio podstrekač i navijač-mislim da je naslov Kroz vasionu i vekove)
Preporuke:
11
0
132
sreda, 08 jul 2015 15:15
Boško
Aleksandar Vučić: Idem na komemoraciju u Srebrenicu
Idi i povedi sve svoje koalicione poturice u Srbiji i ostanite tamo, nemojte da se vraćate...
Ne znam kako da odgovorim na anketu NSPM o odlazku Vučića u Srebrnicu
Podržao bih odlazak pod uslovom
- da ga uhapse i predaju sudu u Hagu (Srbija nije bila ni 90tih sposobna da ga uhapsi i sudi zbog toga a kamoli sada) zbog "genocidnih" izjava u Skupštini Srbije
- da se otvoreno pridruži svojim turcima iz bosne a ne da rovari po Srbiji kao poturica
20 godina kasnije Vučić je uspeo svoje "genocidne" izjave naučene u "brajtonskoj školi" a vešto podmetnute Srbima da sprovede u delo protiv Srpskog naroda.
"Normalno" da ide na proslavu samom sebi, jer je uspeo da dokaže da su Srbi "genocidni" kao pravi dobar engleski "đak"
Preporuke:
17
2
133
sreda, 08 jul 2015 15:23
ANALITIČAR
@ TOPOLJ
Burazeru Dominik Jugoslav Petrušić je bio naš agent u francuskoj službi , SREBRENICA je kaže Jugoslav jedan kroz jedan djelo francuske službe da optuže Srbe .
Dalje 3 500 Srba je ubijeno u i oko Srebrenice .
Dalje , juče ATLANTISTIČKI NATO-ovski mejnstrim GARDIJAN nimalo naklonjen Srbima optužuje Ameriku za Srebrenicu a Holandija kaže da je to zavjera Federalnog Sarajeva i Amerike . Juče cijeli dan je Veliki Putin zvao Lavrova i kazao mu hoću VETO , zlikovci sa Zapada časni srpski narod žrtvu ovog rata hoće da proglase za genocidan . Lavrov odmah nazvao englesku misiju u OUN i Londonu i kazao im Rusija stavlja VETO . Nakon toga umjesto da Vučić koji je imao Kinu i Rusiju iza sebe lagano odradi i da kaže ići ću u Srebrenicu kada Izetbegović ode u Bratunac on ovako . E moj brate , e moj brate
Preporuke:
10
0
134
sreda, 08 jul 2015 15:52
ANALITIČAR
@ TOPOLJ
Posebna je priča moj burazeru kako su naši Srbi Jugoslavu Dominiku Petrušiću vratili zahvalnost što je glavu u torbu stavljao za Srbe i radio kao krtica unutar francuske legije stranaca , čuvene , i šta je bilo
Godina 1999, , NATO PAKT sprema napad na Srbiju , RS , CG - naš agent u Francuskoj Francuz Pjer Anri Binel major francuske - zaglavio zatvor jer je spasio Srbe- koji je sve planove NATO-a davao srpskoj vojnoj službi - isto to radio je Dominik Petrušić , srpski sin . Ali oko Slobe Miloševića formirala se jedna pseudo leva stranka JUL , stranka Tajkuna kao Kundak . I šta se dešava - određene strukture bliske MI6 unutar Jul-a Goran Matić i idioti njegovi dobiju podatke od NATO-a da Dominik naš srpski sin " buši NATO " i podatke daje Srbima , tada MI6 kreće preko JUL-a tj fantomskog centra za informacije i pakuje aferu Dominiku Petrušiću PAUK da on želi da smakne Slobu , isto su tako opstruisali srpskog šefa vojne službe na Kosovu - Slavka Nikića HEROJA SRBIJE
Preporuke:
9
1
135
sreda, 08 jul 2015 16:07
nenad
za onoga sto kaze da je gospodin Vucic krpa:
da jer krpa ne bi sav narod glasao za Njega, verovao Mu i pratio Ga
Preporuke:
3
11
136
sreda, 08 jul 2015 16:39
Republika Srpska odgovor
Pitaš: Zašto bi uložili veto posle Vučićevog postpuka? Možda zato što je PREDSEDNIK SRBIJE protiv rezolucije, i to je kazao. Možda zato što je PREDSEDNIK RS protiv rezolucije. Možda zato što se ne radi o SRBIJI nego RS. Možda što je SRPSKI NAROD protiv rezolucije. Možda što Rusija jednom treba da pokaže OZBILjNOST.
Preporuke:
9
1
137
sreda, 08 jul 2015 18:30
Stefan Tvrtko, Kralj Srbljem i Bosni i Primorju
Da bi pomogao englesku rezoluciju i minirao Ruski napor, ekspresno je promenio stav
Premijer je izjavio da još nije doneo odluku o odlasku na obeležavanje 20 godina Srebrenice, i da će je doneti posle sednice Saveta bezbednosti za koju Srbija još nije dobila poziv
Tanjug | 03. jul 2015. 15:03
A Srbska groblja zaobilazi u širokom luku
Preporuke:
8
0
138
sreda, 08 jul 2015 19:37
tvoji zapadni prijatelji
koji kako kažeš cene srbiju zamalo da nas proglase genocidnim narodom da nije bilo RUSKE FEDERACIJE.angeli spremaš poklpn-15%teritorijeizdajaa
Preporuke:
7
0
139
sreda, 08 jul 2015 19:42
vidite li da vučić ne sme da izjavi
da britanci sad žele da srbe proglase genocidnim narodom.izdaja zemlje.srbi koga ste glasali
Baš smo iznenađeni.
Trebala mu vlada za malo hrabrosti.
Nije mu lako.
Ne može to svako.
I šta ako tamo sretne Nasera?
Svaka čast Aleksandre Vučiću.
(ne vraća se)
Ja imam već dosta godina i izgoreo sam, na omladini Srbij e je da reši ovaj problem zvani AVav. Dakle da ga reši. Sam od sebe se neće rešiti. Nikada. Vi što imate dvadeset godina i imate samo jednu misao kako da odem gde je veća plata gde da se uvalim vama se ne obraćam, vama što osećate nepravdu izdaju snagu i patriotizam i spremni ste na žrtvu (imate snage i zdravlja i mladosti i čist obraz) vama se obraćam. Rešavajte ovaj problem. Prvo u okolini a posle i organizovani. Hvala.
Ovaj postuje "zrtve", monstrume Nasera Orica koji su masakrirali srpske civile, zene, decu i starce u selima oko Srebrenice.
!
Eh, da, premijeru, srećan ti put. 'Ajd, životati, usreći i njih i nas, kad već ideš, pa ostani tamo, ne moraš ni da se vraćaš.
E, sad stvarno treba ući u um ovog izdajnika pa razumeti svu besmislenost njegovog glumatanja sa falš-mirotvornom scenografijom!
A o ponižavanju stvarno ne treba trošiti reči, mislim da postaje ponižavajuće gledati i slušati sve njegove nebuloze, opet uvaljuje Srbima rog za sveću, koja dogoreva!
evo ponovo autosovinistickog sociopate koji kaze SRBIJA ne DOZIVLJAVA kao POBEDU!,pod reci SRBIJA podrazumeva TO sam JA!,da li je doticno ..... mozda provelo anketu i tako ON ZNA kako SRBIJA dozivljava ovu perverziju od "prijatelja"zapadnih kojima je politicki anonimus svojim megalomanskim-citaj ludim ambicijama bio od velike pomoci skupa sa kompletnom vladom,KOGA JE BRIGA gde ides,kada i koliko ostajes,samo nemoj SAM,povedi celu vladu,sve clanove napredne stranke,a da pohvale bude dobre krenite jos nocas,PESKE,a zadnju deonicu idite na kolenima i posipajte se pepelom,to ce BITI PRVI PUTA u ISTORIJI,ali sta cemo sa onom""za jednog Srbina mi cemo sto muslimana"",to nisu SRBI DOZIVLJAVALI sa ponosom,pa zato ne idu NIKUDA,a onaj tko je to dozivljavao kao ekstazu MORA da IDE gde mu se kaze,ALI ostaje UVEK ona;mi[JA]cemo stotinu ...
P.S. Pogotovo što je veoma upitno šta se desilo u Srebrenici, ko je dopustio pokolj i koliko žrtava zaista ima.
Pa ti si smejurija od čoveka.
Kada je to odluka vlade trebalo bi svi da odu tamo pa da sa vladom BIH odrze zajednicku sednicu na goblju.
Sto se tice rezolucije i toga sto ne likujes sto nije usvojena, odnosno Rusija zapretila stavljanjem veta, to nije uradjeno zbog tebe, sigurno, ti si zadnji zbog koga bi oni to uradili i procitan si sa njihove strane odavno. To su uradili zbog naroda koji je sa njima bio i uvek ce biti,a ne sa tvojim satrapama iz EU i NATO-a.
Prava, naravno Ruska pobeda. Likujem što podla i smrdljiva rezolucija isto tako podlih i smrdivih britanaca koji bi Srbe da proglase za genocidne, a sami su već vekovima genocidni, nije prošla. Likovaću i sutra kad ne prođe.
Nego, ako je već odlučio da ide, neka ne bude samo nemi posmatrač, minimalno ponoviti nešta od navedenog:
O tome što rezolucija o Srebrenici nije usvojena u Savetu bezbednosti UN Srbija tu vest nije doživela kao pobedu, jer u Srebrenici nema pobednika, već samo žrtava koje zahtevaju poštovanje.
Smatramo da ta rezolucija nije imala za smisao pomirenje. To možemo da uradimo samo mi, pravoslavni i muslimani, Srbi i Bošnjaci koji živimo na ovim prostorima.
Srebrenica i svako drugo, svako srpsko stratište, jeste pre svega prvo naš veliki greh, bol i opomena, opet nikom drugom nego nama, koji smo ovde omeđeni tim grobnicama.
Naravno sve zavisno i od ostalih govornika. Kao poseban gost, zaslužuje da govori pri kraju dok sasluša ostale, pa ako zatreba da i nešta doda.
Srpsko stratište ili stratište srpskog naroda?
Nego, ako je već odlučio da ide, neka ne bude samo nemi posmatrač, minimalno ponoviti nešta od navedenog:
O tome što rezolucija o Srebrenici nije usvojena u Savetu bezbednosti UN Srbija tu vest nije doživela kao pobedu, jer u Srebrenici nema pobednika, već samo žrtava koje zahtevaju poštovanje.
Smatramo da ta rezolucija nije imala za smisao pomirenje. To možemo da uradimo samo mi, pravoslavni i muslimani, Srbi i Bošnjaci koji živimo na ovim prostorima.
Srebrenica i svako drugo, svako srpsko stratište, jeste pre svega prvo naš veliki greh, bol i opomena, opet nikom drugom nego nama, koji smo ovde omeđeni tim grobnicama.
Naravno sve zavisno i od ostalih govornika. Kao poseban gost, zaslužuje da govori pri kraju dok sasluša ostale, pa ako zatreba da i nešta doda.
Srpsko stratište ili stratište srpskog naroda?
Nemamo mi potrebe leba tražiti kod pogače.
Il tako nekako.
Pravo pitanje koje treba postaviti: Da li je Dodik najveći izdajnik zato što je išao u Srebrenicu?
Koliko znam on je išao na komemoraciju. Pa nešto ne vidim da svi pišemo tirade kako je Dodik izdajnik koji samo radi za neprijatelja protiv Republike Srpske, naprotiv.
Ako ćemo po Dodikovim aršinima, odlazak na komemoraciju nije znak predaje. Pravo pitanje je da li Vučić priznaje genocid i kakve su njegove dugoročne političke namere (tj projekcija srpske politike) prema Muslimanima, i po tome treba suditi Vučićev odlazak.
Ukoliko je njegov odlazak dugoročna namera za snižavanje strasti i mržnje među Srbima i Muslimanima, spuštanje lopte i odavanje pijeteta žrtava, upravo suprotno od onog što želi Zapad, ukoliko je odlazak osnova za odbijanje nekih mnogo težih uslova (Kosovo) u tom slučaju odlazak tamo bi mogao biti genijalna odluka.
U svakom slucaju mucno za gledati.
I uporedjujem sa Ciprasom koga sam bas pratio ovih dana, i studirao njegov nacin ophodjenja, komuniukaciju pokrete.
Iako je stvar ozbiljna a mediji doziraju dramatizaciju, covek deluje neverovatno smireno, gotovo uvek sa blagim osmehom.
Tako jednostavno izgleda, ne jurca panicno kada hoda kao ovi nasi, ne nosi manzetne i velike zastave na reverima sakoa.
I zavidimGrcima, kako je lepo imati slobodu koja izvire uvek sa vrha vlasti, a kako je mucno biti okupiran i ponizen.
Gledam grke kako se vesele igraju kolo na trgu, pretesko im je ali na njihovim licima ima nade isto koliko i na nasim ocaj i beznadje
Ponovo je ispljuvao i uvredio oba naroda, i srpski i ruski u jednoj jedinoj izjavi koja minira odnose ta dva naroda.
Cije interese on zastupa kao predsednik vlade Srbije? Interese Siptara i muslimana svakako, ali uvek protivno i sabotirajuci interese vecinskog naroda Srbije.
Srbe vredja u svakoj izjavi i to dnevno (na stotine do sada u svakom dosijeu), a Srbiju kao drzavu sve vise privodi propasti.
Pitam Nikolica, izgleda samo na papiru izabranog predsednika Srbije, kako moze i sme da cuti i gleda kako ovaj ne samo sto ponizava srpski narod, nego svakim danom i postupcima tesko steti drzavu Srbiju?!
Ima li iko od hiljada koji su za to placeni odgovor?!
Samo zbog toga bi morali i on i cela vlada biti momentalno pohapseni, da i nema ostalih izdaja zemlje za koje ga ovi ocigledno savetuju!
Postoji li u ovoj zemlji drzavni tuzilac i sta je njegova odgovornost!!
Mrznja i delatnost protiv srpskog i ruskog naroda su prevazisli svaki kriminal
Pitam Nikolica... kako moze i sme da cuti i gleda kako ovaj ne samo sto ponizava srpski narod, nego svakim danom i postupcima tesko steti drzavu Srbiju?!
Pitate Nikolica??? !!!
Pa Vi, rodoljube, nista niste shvatili...
momir
Rusija nema nikakvog razloga više da stavi veto, to Vučić ne želi. Njegova izjava da Srbija ne oseća nikakvu pobedu zbog neusvajanja rezolucije o Srebrenici je odvratna.
Naravno. Bravo! Potpisujem.
Jasno je svakome ko hoće da misli svojom glavom da je tzv. 'vlada Srbije' pod kontrolom imperije kao i vlada u Kijevu i da sinhronizovano rade na tome da Srbe proglase genocidnim ali tako 'da se Vlasi ne sete'.
Razmislite -
- Nema zvaničnog poziva vlade Rusima da ulože veto.
- U istom danu kada je zakazana sednica vlada gura u skupštini ratifikaciju ugovora sa NATO što je prst u oko Rusiji.
- Vučić izjavljuje da 'Srbija može da se osloni samo na sebe' (svoje 'partnere' namerno izostavlja), drugim rečima 'ne trebaju nam Rusi' što je direktna poruka Rusima i spremanje naroda na odvajanje od rsukog i pravoslavnog kulturnog i istorijskog nasleđa.
- Vlada donosi odluku da Vučić ide u Srebrnicu zajedno sa Bilom Klintonom (nedostaje im samo Vučićev 'savetnik' Bler) i tako indirtektno potvrdi zapadnu bajku o 'genocidu' kojom peru i Nemce i Britance i imperiju.
Zato je ogromna odgovornost preostalih srpskih intelektualaca da raskrinkaju ovu laž o 'genocidnosti Srba' koja se ritualno ponavlja svake godine da bi se opravdali zločini imperije.
Zato treba razobličiti njihove saučesnike koji nisu samo u Sarajevu već i u Beogradu i koji i jedni i drugi rade protiv interesa svojih naroda a i mira u svetu jer saučestvuju u produžavanju propagandne laži koja ima za cilj ne samo da satanizuje Srbe već i da prikrije pravi genocid.
Rusi sve ovo dobro znaju i uprkos glumatanju Vučića i komapnije uložiće veto jer znaju da je cela igra uperena protiv svih slovenskih naroda a i svih kolonizovanih zemalja i onih koje su tek namenjene za kolonije kao što su i oni sami.
Ovako Vučić kukavički stavlja svoj potpis na trvdnju da su samo Srbi dežurni krivci za sve. Svojim odlaskom on pokazuje da služi nekome drugome a ne srpskom narodu. I kao takav će ući u istoriju, na njegovu sramotu.
Pa pogledajte logiku i glavu sto vas vodi pa ce vam biti sve jasno. Milosevic nije shvatio pad berlinskog zida pa je zaratio protiv citavog zapada na vrhuncu
Njegove moci a time unistio dragocijenu energinu srpstva. Ono sto je energije srpstva ostalo u duhovnom i materijalnom smislu, bez svijesti o novoj promjeni na svjetskoj sceni Vucic prredaje zapadu dzaba u trenutcima zapadnog silaska sa moci svetske pozornice.
Srpska inteligencija suti i prodaje se kao kurva na ulici za saku dolara dok se kuca rastace i rastace. Srbi masovno rade na unistenju domovine. Pogledajte NVO i zloglasne srpske "zene" ... Recom itd.
Pokoj vam dusi srbi...
Vucic je danas jako razocaran covek.
Hvala Rusiji, Zivela Rusija, ziveo Putin.
Kad su nam Rusi i Kinezi veći Srbi nego mi sami, i kad nije mogla rezolucija da prođe, Vučko je prošao,
Ne pokušavaj da praviš odstupnicu Rusiji. Ako ona danas ne uloži veto, NIŠTA je ne opravdava, makar ni Vučić odlučio da na kolenima pređe put do Srebrenice. Veto se ne ulaže za Vučića nego za REPUBLIKU SRPSKU i srpski narod. Uostalom, i predsednik ove države je protiv rezolucije.
Istakli ste suštinu.
Cipras i ministri su samoostvarene ličnosti (u psihološkom smislu) sa sistemom vrednosti koji su izgrađivali tokom života, a Vučić je narcisoidni glumac bez sistema vrednosti. Grcima je politika sredstvo da nešto urade, a Vučiću i njegovim ministrima je krajnji cilj da se sedne u fotelju. Grci zrače samopouzdanjem (pogledajte Varufakisovo držanje) jer imaju vrednosti i viziju, a Vučić je nesrećna kombinacija submisivnosti i arogancije jer je prazan kao zvono.
Pitanje je samo kako se osloboditi.
Sram te bilo srpsko slatkorečivo blebetalo!
mislim da mu to i oni koji ga pljuju priznaju
Sram te bilo !
Svaka Vam je na mestu.
Stid i sramota se uvukla u naše živote.
Apsolutno se slazem sa svim, osloboditi se mozemo samo ako se iscupamo iz ove medijske stege i bar jedan vremenski period se na miru medijski i umno detoksikujemo, da nam se makar javno predoci sta nam je ovih 15 god. radjeno i kako smo ostali bez drzave.
A to stvarno ne znam kako uraditi, jer je ovde okupator ispleo mrezu od jedno 5-7000 kolaboranata koji drze sve poluge drustva. Koji ne prezaju ni od cega a odlicno su placeni za to sto odradjuju.
Grci su u mnogo boljoj situaciji, njih finansijski dave, da bi im kasnije na ime zaduzenja oteli ostrva i morsko dobro, sto su Nemci ranije i otvoreno trazili.
A mi jadnici, em sto nas zaduzivanjem takodje dovode u cajtnot, em nam vec otimaju nase "more"-a to su nase oranice koje ce uskoro postati strane, nas telekom, nase pivare, cementare, mlekare, na kraju cemo i mi sami(ono sto ne bude pobeglo preko) postati njihovo vlasnistvo, kao roblje svezano
Nema drugih komandanata .
Srpska inteligencija suti i prodaje se kao kurva na ulici za saku dolara dok se kuca rastace i rastace. Srbi masovno rade na unistenju domovine. Pogledajte NVO i zloglasne srpske "zene" ... Recom itd.
Pokoj vam dusi srbi...
Ti si klasični provokator koji pod "imenom" "srbin" pljuje Srbiju. Oduvek je bilo takvih kao ti koji celom Srpskom narodu poturaju ono što je uradio deo bivših Srba.
Oni koji su se prodavali kao "kurve" nemcima, posle rata su bile komunističke "kurve" koje su prodale Srpstvo za crvenu knjižicu, "internacionalizam" i "bratstvo i jedinstvo" sa slovencima, ustašama, turcima, šiptarima, bugarima, crnogorijancima, a deca i unuci su im nastavili posao uništenja Srpskog naroda kličući prevatantu Miloševiću i tvrdeći kako "Srbija nije u ratu" izdajući Srbe na Balkanu
Takve ljude nazivati Srbima je podmetanje čitavom Srpskom naroda.
Oni su se davno odrekli Srpske nacije, vere, morala i poštenja, i postali samo "obične kurve"
Usput radi i dodatni - glumatanje za sve briselske pare.
Komentari su Vam sjajni i patriotski : ) . Naš Slobodan Milošević je branio Srbiju najbolje kako je umio , Vojvodinu je vratio u Ustavni poredak Srbije . Sjajno ste primjetili da će Srbiji ovi takozvani prihvatni centri imigrantski doći glave . To što Vi pišete čuveni srpski publicista ( obaveštajac sa vezama u agenturama širom planete ) genijalni Dejan Lučić je sve to davno najavio takozvanu READMISIJU stvaranje muslimansko ciganske države oko Bujanovca i Niša gdje će ustaški Zapad vraćati desetine hiljada šiptara i bošnjaka iz Evrope i naseljavati ih u Srbiju . Pošto Srbiju vode kvislinzi , malograđani koji se stide što su Srbi oni će sve potpisivati i izmjeniti u potpunosti demografsku sliku Srbije . Dakle Dejan Lučić misli isto što i Vi . Pod hitno rušiti Vučića dok ne budemo imali za godinu dana milion imigranata kojima će veleizdajnik Vučić izdati srpske pasoše i naseliti ih u Srbiji . Turska obav. služba ima operaciju islamizacije Evrope KATAPULT
Svaka cast na komentaru. Imam jednog takvog u komsiluku, Srbin iz Srebrenice koji glumi patriotu iz SNS-a, a do juce je bio SPO cetnik, rojalista koji je voleo Ruse. Sada mrzi Ruse, voli zapad koji je do juce pljuvao. To je tipicna Srbenda koji bi u 2. ratu do 1944. bio cetnik, od 1944. partizan staljinista, a od 1948. bi cinkario OZN-i i KOS-u rodjenu familiju i komsije i slao na kamen. Na kraju bi postao bogomoljac i demokrata.
Slabo si se snasao u ulozi Jaroslava. Svako ko ima minimum inteligencije shvatice da Jaroslav ,onaj eruditi,nisi ti. On se ne javlja poodavno,a ti,sta kazes,hajde da prigrabim ime.....
Prigrabio si ime,istina je,ali ostao si s one strane inteligencije gospodina Jaroslava.
1. Odbrana pod svaku cenu srpske Vojvodine
2. Pomoc u svakom mogucem smislu Srbima na severu Kosmeta
3. Sprecavanje bilo kakve primisli tursko dzihadisticke klice na teritoriji same Srbije, tu mislim na Novi Pazar, Presevo itd...
4. Republika Srpska, zastita pod svaku cenu, pa makar nas i nestalo
5. Crna Gora i izlaz na more, strateski neophodno da bi Rusi mogli do nas da dodju
6. Prijateljski odnosi sa Madjarima, Grcima, Makedoncima i Rumunima
7. Obnova srpske Vojske uz pomoc Rusije
8. Favorizovanje srpskih privrednika
9. Stop prodaji srpske obradive zemlje
Ima toga jos mnogo...
PS:
Da li neko zna kada film završava?
Svaka Vam čast , hvala našim Vojvođanima srpskim rodoljubima koji su branili RS i RSK , nije Vojvodina srpska časna Čanak Nenad i Pajtić i Kostreš . Samo pišite , patriota ste sa sjajnim idejama . Da Vojvodina bude kao prije rata najrazvijenija regija srpskog naroda , lako će se dogovoriti NS i BGD ako su patriote na vlasti , Srbiji odgovara jaka Vojvodina , čujem da nas ima preko 70 odsto sada i sve više , ako ako : )
1. Glumatanje sa iskakanjem iz helikoptera i nošenjem dečaka, na zavejanoj cesti kod Feketića;
2. Sramotne izjave o posadi tog istog helikoptera, kada se srušio i okrivljavanje poginule posade za taj pad;
3. Briselska veleizdaja Kosova;
4. Susreti sa bezobraznim Ramom;
5. Katastrofalni put u Vašington, gde su ga potskretari i portiri primali po hodnicima i vodali ga po Beloj Kući kao turistu;
6. Beograd na vodi i Obrenovac pod vodom;
7. Histerisanje, vrištanje i kolutanje očima, očigledno gubljenje kontrole, u javnim nastupima, a povodom bilo koje kritike njegovih grešaka, više puta, itd.
I zašto bi Vučić uopšte išao u Srebrenicu kada Šiptari nemaju nikakve veze sa događajima u Srebrenici?
Jasno je i da si najavu veta od strane g-dina Lavrova doživeo kao poraz, jer je propao plan da se sva krivica svali na Ruse.
Znaju dobro Rusi ko si, šta si, i čiji si, pročitao te je Putin odavno.
Nemoj molim te da propustiš da se isplačeš i za one šiptarske teroriste s američkim pasošem.
Ukoliko budeš stigao, pusti neku suzicu i u Blajburgu, "pomirenja radi".
Nemoj samo da ideš do Jasenovca, Jadovna, Bratunca..., nemoj samo da pitaš gde su "eksperti" iz Žute kuće, ko je pobio rudare u Aleksincu, radnike u vozu u Grdelici, ko je pobio onu decu na Kosmetu, Milicu Rakić..., onoliko Srba u Sarajevu, da ne nabrajam više, jer bih pisao do uveče.
Nemoj samo to, molim te, jer je odavno poznato da u Srbiji nevinih nema! Tako nas je učio Boris Tadić, tako nas sada učiš ti i "kolo srpskih sestara" iz NVO!
Vecina naseg naroda se pita zasto uopste trpi ovolike zrtve (ekonomske, mentalne, ljudske i svake druge) u poslednjih 25 godina. Zasto su bas nas odredili za "odstrel", zasto su bas nama udarili najgore sankcije koje su ikad ikojem narodu udarene, zasto je bas nas "cuveni" Nato pakt nasao za shodno da bombarduje, otruje i unisti? Neki su rekli "zato sto smo mali Rusi". Da li je bas samo zato? U to vreme nije bilo ni velikih ni malih Rusa. Neki kazu zato sto smo "inadzije" pa toboze necemo da se pokorimo. Svi nasi vladari su se i te kako pokoravali. Pa zasto onda? Tesko je naci odgovor na to. Licno mislim da je odgovor u necem dubljem, iako mi jesmo pravi ruski saveznici, nije da nismo. Ali mislim da se u nasem slucaju radi o necem drugom, npr, to sto Cipras danas radi, mi smo radili pre vise od 20 godina, mi Nemce ne mozemo iskonski da podnesemo (bez obzira na bednika koji se predstavlja kao nas premijer), mi nikakve osvajace ne mozemo da podnesemo...
Zašto nisi došao u Bratunac?
Znaš li da potomci ovih "žrtava" maltretiraju tvoje sunarodnike u tom kraju i danas?
Znaš li da načelnik opštine Srebrenica Duraković pušta svoje pse na monahe manastira Sase i vjernike?
Hoćeš li i ti to sa njim da radiš?
Da li ćeš da ga podržiš svojim odlaskom?
HOĆEŠ.
Biće još gori jer malo je 5 generacija Srba koje su pobili, ti im savjetuješ da nastave i podstičeš ih na to.
Sram te bilo svake srpske suze koja se prolije zbog ovog jer ponovo ubijaš nekažnjeno ubijene srodnike.
Bijedniče.
Ovako samo nastavlja svoju debelu izdaju!
Sve si burazeru napisao kao da sam te ja rodio , čisto , jasno , bez okolišanja . Ali opet su nam neprijatelji nametnuli defanzivu koju ja ne prihvatam . Kao prvo zašto niko ne spominje Dražena Erdemovića koji je Hrvat a ne Srbin , Hrvat pa ubijao Bošnjake . Dalje , uloga francuske obaveštajne službe i njenih ljudi u desetom diverz. odredu . Sve je to izvanredno objasnio naš rodoljub u njihovim redovima Dominik Jugoslav Petrušić , legionar u francuskoj legiji stranaca koji je podatke davao našima , makete gdje će NATO tući . Jugoslav Dominik Petrušić lijepo kaže kao i Ibran Mustafić i Hakija Meholjić , SREBRENICA , to su napravili Bil Klinton i Alija Izetbegović da žrtvuju Bošnjake , ako treba i 5 000 Bošnjaka a da kao u šahu da žrtvuju pešaka ( te ljude ) a da zauzvrat odnesu kraljicu ( optuže Srbe a da NATO bombarduje Srbe . Izdajnici u Beogradu umjesto da ljube stope Jugoslavu Petrušiću ( svojim parama skupio papire da Srbi nisu napravili tuzlansku česmu na primjer ) , nastaviću ...
Vecina naseg naroda se pita zasto uopste trpi ovolike zrtve (ekonomske, mentalne, ljudske i svake druge) u poslednjih 25 godina. Zasto su bas nas odredili za "odstrel", ...
...je odgovor u necem dubljem,
Jeste,u nečem dubljem u dalekoj prošlosti.Da nisu opljačkane i spaljene biblioteke u Aleksandriji,Carigradu,Beogradu odgovor bi se našao.
(vidi šta kaže Milutin Milankvoć o paljenju aleksandrijske,ko je bio podstrekač i navijač-mislim da je naslov Kroz vasionu i vekove)
Idi i povedi sve svoje koalicione poturice u Srbiji i ostanite tamo, nemojte da se vraćate...
Ne znam kako da odgovorim na anketu NSPM o odlazku Vučića u Srebrnicu
Podržao bih odlazak pod uslovom
- da ga uhapse i predaju sudu u Hagu (Srbija nije bila ni 90tih sposobna da ga uhapsi i sudi zbog toga a kamoli sada) zbog "genocidnih" izjava u Skupštini Srbije
- da se otvoreno pridruži svojim turcima iz bosne a ne da rovari po Srbiji kao poturica
20 godina kasnije Vučić je uspeo svoje "genocidne" izjave naučene u "brajtonskoj školi" a vešto podmetnute Srbima da sprovede u delo protiv Srpskog naroda.
"Normalno" da ide na proslavu samom sebi, jer je uspeo da dokaže da su Srbi "genocidni" kao pravi dobar engleski "đak"
Burazeru Dominik Jugoslav Petrušić je bio naš agent u francuskoj službi , SREBRENICA je kaže Jugoslav jedan kroz jedan djelo francuske službe da optuže Srbe .
Dalje 3 500 Srba je ubijeno u i oko Srebrenice .
Dalje , juče ATLANTISTIČKI NATO-ovski mejnstrim GARDIJAN nimalo naklonjen Srbima optužuje Ameriku za Srebrenicu a Holandija kaže da je to zavjera Federalnog Sarajeva i Amerike . Juče cijeli dan je Veliki Putin zvao Lavrova i kazao mu hoću VETO , zlikovci sa Zapada časni srpski narod žrtvu ovog rata hoće da proglase za genocidan . Lavrov odmah nazvao englesku misiju u OUN i Londonu i kazao im Rusija stavlja VETO . Nakon toga umjesto da Vučić koji je imao Kinu i Rusiju iza sebe lagano odradi i da kaže ići ću u Srebrenicu kada Izetbegović ode u Bratunac on ovako . E moj brate , e moj brate
Posebna je priča moj burazeru kako su naši Srbi Jugoslavu Dominiku Petrušiću vratili zahvalnost što je glavu u torbu stavljao za Srbe i radio kao krtica unutar francuske legije stranaca , čuvene , i šta je bilo
Godina 1999, , NATO PAKT sprema napad na Srbiju , RS , CG - naš agent u Francuskoj Francuz Pjer Anri Binel major francuske - zaglavio zatvor jer je spasio Srbe- koji je sve planove NATO-a davao srpskoj vojnoj službi - isto to radio je Dominik Petrušić , srpski sin . Ali oko Slobe Miloševića formirala se jedna pseudo leva stranka JUL , stranka Tajkuna kao Kundak . I šta se dešava - određene strukture bliske MI6 unutar Jul-a Goran Matić i idioti njegovi dobiju podatke od NATO-a da Dominik naš srpski sin " buši NATO " i podatke daje Srbima , tada MI6 kreće preko JUL-a tj fantomskog centra za informacije i pakuje aferu Dominiku Petrušiću PAUK da on želi da smakne Slobu , isto su tako opstruisali srpskog šefa vojne službe na Kosovu - Slavka Nikića HEROJA SRBIJE
da jer krpa ne bi sav narod glasao za Njega, verovao Mu i pratio Ga
Premijer je izjavio da još nije doneo odluku o odlasku na obeležavanje 20 godina Srebrenice, i da će je doneti posle sednice Saveta bezbednosti za koju Srbija još nije dobila poziv
Tanjug | 03. jul 2015. 15:03
A Srbska groblja zaobilazi u širokom luku