Poniženja bez kraja. I kako se osećaju porodice poginulih policajaca sada? I ko će sada biti spreman da ide i gine za ovakvu državu koja ugađa teroristima a blati branioce koji su krvlju i životom branili vlastiti narod i državu?
Препоруке:
253
5
2
понедељак, 06 јул 2015 08:54
Дарко
Срамота. Ко ће да брани своју земљу након оваквих потеза владе? Мора још много тога да влада учини за њих док не добију велику Албанију.
Препоруке:
210
5
3
понедељак, 06 јул 2015 09:21
Опрем Добро
Велики ГРЕХ!И пред Богом и пред народом!Где ъе вам душа!?
Препоруке:
192
3
4
понедељак, 06 јул 2015 09:26
Bojan, Pristina
I posle neka neko kaze da je ovo drzava Srbija, nema Srbije ,ona je samo geografski pojam, nazalost mnostvo to jos nikako da prihvati
Препоруке:
170
3
5
понедељак, 06 јул 2015 10:08
Београђанин
Вучић овим поступком изједначава терористе и полицију, рушитеље државног поретка и оне који га бране, амнестирајући и дајући политичко признања тероризму.
И још једном показује да издајство можда почиње једним кораком, али потом траје цео живот...
Препоруке:
175
2
6
понедељак, 06 јул 2015 10:10
Vuciceva "borba"
To nam je Vuciceva "borba dala.
DOLE VUCIC! DOLE IZDAJNICKA VLADA SRBIJE1
Препоруке:
159
2
7
понедељак, 06 јул 2015 10:23
izdaja
naroda koji je nem na sve što se dešava
Препоруке:
116
1
8
понедељак, 06 јул 2015 10:23
ауууу, каква бламчина
И још га неки ситни локални поглавица прозива како то није довољно. Човека који оволико понижава државу коју води треба исто тако понизити. Пре него што оде на заслужену робију.
Препоруке:
137
1
9
понедељак, 06 јул 2015 11:05
S.Z.Ž
Ja ne znam šta više policija i žandarmerija čeka? Sad ih ponižava i vlastito rukovodstvo ne samo neprijatelj.
Džabe vam je sva ta obuka kad su vam isprali mozgove.
Препоруке:
120
1
10
понедељак, 06 јул 2015 11:11
Bojan, Pristina
Zamisljam Fahri Muslijua kako cita ovu vest u novinama i oseca se zadovoljno
Препоруке:
109
1
11
понедељак, 06 јул 2015 11:11
нико
Шта ли на то кажу колеге побијених жамдарма?
Препоруке:
127
1
12
понедељак, 06 јул 2015 11:12
нико
Шта на то кажу колеге побијених жандарма?
Препоруке:
75
1
13
понедељак, 06 јул 2015 11:20
@нико
Мене више занима зашто је жандармерија пристала да ово уради.
Препоруке:
102
2
14
понедељак, 06 јул 2015 11:28
Anka Krajina
Pa što samo taj spomenik?!
Dolazi Šefica prekosutra, ajmo na kolena, ruši Kadinjaču, ruši sve šta podseća na poraz dragih nam prijatelja!
Umesto hleba i soli ponudite joj geografsku kartu i flomaster da ne pogađamo šta traži, nek odmah nacrta.
Препоруке:
114
1
15
понедељак, 06 јул 2015 11:35
cile
,,Из Владе Србије су тада поручивали да споменик изгинулим припадницима МУП-а Србије неће бити уклоњен ни под којим условима"
Promena svesti je uspela.,,bravo Vl(jado-Drzavo.STA ZNACI DATA REC!
Препоруке:
94
1
16
понедељак, 06 јул 2015 11:41
небитан
Неко од коментатора пита зашто жандармерија руши споменик својим колегама? одговор: ово што сад носи униформу нису Српски жандарми већ вучићева преторијанска гарда, нешто као скуп верних паса који шене пред својим господаром. Кад се Србија ослободи западне тираније и кад вучић добије шта је заслужио, један од првих потеза слободних власти мора бити да се та "жандармерија" укине.
Препоруке:
89
1
17
понедељак, 06 јул 2015 11:43
s.j Наставак здруженог велеиздајничког подухвата
Ово је за преки суд.
Препоруке:
93
2
18
понедељак, 06 јул 2015 11:55
Evidoxeba
ponekad umete i pozitivno da me iznenadite, ha, ha, ha, ha
Препоруке:
4
49
19
понедељак, 06 јул 2015 11:55
skrnavljenje
Policija koja rusi spomenik svojim izginulim kolegama.Ovo vise nije ni vredno komentarisanja, nema definicije za ovako izdajnicku i ljigavu politiku.
Препоруке:
82
1
20
понедељак, 06 јул 2015 11:56
skrnavljenje
Policija koja rusi spomenik svojim izginulim kolegama.Ovo vise nije ni vredno komentarisanja, nema definicije za ovako izdajnicku i ljigavu politiku.
Препоруке:
56
0
21
понедељак, 06 јул 2015 11:58
DRAGO-SIMPRAGA
Tako je to kad se 1995 izda RSK, kad se jednom izda sopstveni narod onda IZDAJI NEMA KRAJA. A moglo je sve biti drugacije samo da je Srbija pomogla Krajisnicima. Sad se snalazite kako znate i umete kad niste hteli u Augustu 1995 eto vam sad.
Препоруке:
61
23
22
понедељак, 06 јул 2015 12:10
Bojan, Pristina
I ko posle da ne poveruje da je ono za F. Muslijua istina
Препоруке:
56
0
23
понедељак, 06 јул 2015 12:14
nenad
nista nije vazno kao nas evropski put. treba to sebi da utuvimo u glavu. Sve nase zrtve od 1804. do danas su za EU
Препоруке:
48
2
24
понедељак, 06 јул 2015 12:16
DRAGO-SIMPRAGA
Svi oni koji su me ovde napadali kad sam reko da Rusija nece uvesti Veto na Englesku rezoluciju eno nek odu na sajt Vecernji Novosti pa nek procitaju sta Rusija radi u UN. Rusija radi NISTA predlozeni tekst te Engleske Rezolucije je prihvatljiv i za Rusiju, a Englezi su sakupili dovoljno glasova da se rezolucija izglaza. Inace Rusi nece ni staviti veto jer oni imaju puno vaznije stvari da sklapaju sa ZAPADNIM PARTNJERIMA nego da se bakcu sa Bosnom i Srbima iz RS. Da bi bili realni potrebno je razmisljati GLAVOM a ne EMOCIJAMA kako vecina vas nazalost razmislja ovde. Ja kad vama kazem da su RS i Srbija ucestvovali zajedno u dogovoru sa Hrvatskom da izdaju RSK vi mene napadate jer VAM TO NIJE JASNO vi mislite da su ti SRbi iz RS bili solidarni sa nama iz RSK APSOLUTNO NISU. Ali vi ste nazalost ubedjeni da su Bosanski Srbi RAZMISLJALI O SRPSTVU I SOLIDARNOSTI NE NIKAD. Jedini Srbi na prostoru bivse Jugoslavije koji su podneli naj vece zrtve i stradanja kroz istoriju su Srbi Krajisnici.
Препоруке:
29
33
25
понедељак, 06 јул 2015 12:37
Jaroslav
Vučić je izdajnik. Ovim potezom se to dokazalo. NAdam se da policajci videti sa kim imaju posla.
Препоруке:
49
2
26
понедељак, 06 јул 2015 12:47
Jos jedan "Tribalac"
Nasi okupatori su shvatili kroz sve ove vekove, da kad bi pred nama defilovali u svojim uniformama da bi bilo samo pitanje vremena kad bi poceli da pucamo na njih. Zato su nam ostavili "nasu" policiju, "nasu" vojsku i "nasu" zandarmeriju, kako bi smo imali utisak da su uniformisane osobe koje srecemo "nase" a ne njihove.
Svi koji misle da je to pocelo oktobra 2000, nek razmisle zasto je 1991, 10-oclana seoska straza vredela vise od celog bataljona JNA.
Препоруке:
44
0
27
понедељак, 06 јул 2015 13:03
Copor besnih, izdajnickih djukela
Vec odavno ne mogu reci "ja sam Srbin" bez osecanja srama, znajuci da Srbima i Srbijom vladaju Siptari, Hrvati i copor izdajnickih pasa.
Препоруке:
53
0
28
понедељак, 06 јул 2015 13:05
***
A da u čast Merkelove sruše i spomenik u Šumaricama?
SRAMOTA! SRAMOTA ! SRAMOTA! I pred Bogom i pred ljudima!
Препоруке:
57
0
29
понедељак, 06 јул 2015 13:09
Земунац
Постовани Драго, о чему год да је чланак на овом порталу, Ви ускочите па почнете са кукњавом на тему РСК. Прво Слоба је контролисао генерале који су командовали вашом војском, а не грађани Србије и Реп.Српске. А кад је стигао налог тим генералима да се повуку, нико од локалних родољуба у тим јединицама није се побунио, што остављају СВОЈУ нејач незаштићену. Доста Вас је дошло мнооого раније у Србију и показало патолошку мржњу према нама у Србији радећи у неким Интервентним јединицама МУП-а. Да не причамо да су Ваши суграђани добијали бесплатно и плацеве од шекија и материјал да сазидају своје куће. Ајд и то је ок. нема се... После кад сте продали своја имања и чатрње по далмацији, кордуну, лици.. видим лепе сте куће направили. И опет Вам криви Срби из Србије или Реп. Српске. Не постоје Срби Босанци, Сбијанци.... ове поделе су нас довде и довеле, а Ви претпостављам као велики патриота сигурно нисте од републике хрватске тражили и добили држављанство.
Препоруке:
50
7
30
понедељак, 06 јул 2015 13:22
Slavica Jovanovic
НА ОВОМ МЕСТУ ЋЕ СЕ УВЕК ЗАСТАТИ
( Пред спомеником изгинулим полицајцима у Прешеву,
припадницима Жандармерије, који је подигнут залагањем генерала
полиције др. Братислава Дикића )
На овом месту ће се увек застати,
урлик до неба, чује се сад,
изнад ће летети, соколи, косови,
супростављајући се маглуштинама.
Овде су шиптарски терористи,
покушали да заведу терор и страх,
мучили и зверски убили,
двадесет полицајаца.
Њихова бесмртност ће надвисити,
надолазеће векове,
а овај спомен на непомен,
оснажиће сећање на њих сад.
Њих су мучили и зверски убили,
очи им вадили орловским канџама,
тај змијарник што се довлачи,
иза Проклетијских ланаца.
Препоруке:
41
2
31
понедељак, 06 јул 2015 13:25
Slavica Jovanovic
Деманти на вест да је споменик погинулим полицајцима уклоњен или срушен ! Споменик добија ново место !
Ocekujem da se na tom mestu podigne spomenik braci Bitici, zasluzili su!
Препоруке:
41
0
33
понедељак, 06 јул 2015 13:29
DRAGO-SIMPRAGA
ZEMUNAC Hrvatsko drzavljanstvo i njihovi dokumenti mi ne trebaju, ako mi se ide u moje selo Raducic pored Knina odem i sa pasosem Srbije, koji sam dobio nema jos ni 2 godina inace zahtev za dobijanje drzavljanstva Srbije sam podneo jos 1998 pa sad vidi.Sto se tice Krajisnika u interventnim jedinicama MUPa Srbije i njihovoj brutalnosti prema vama domicionom stanovnistvu, ja bi ti samo rekao TE LJUDE TREBATE DA RAZUMETE STO SU TAKO FRUSTRIRANI. Mnogi od njih su izgubili bracu, oceve majke tokom toga rata a onda nazalost i svoju zemlju RSK, zato su tako grubi nazalost prema vama jer im ta interventna Policija dodje kao neka vrsta izduvnog ventila, nazalost to je tako. Kuce i te placeve Krajisnici su dobijali uglavnom od Seselja to si u pravu. U pravu si i da su MIlosevicevi generali odlucivali bukvalno koliko ce se metaka ispaliti na Hrvatsku stranu a kamo li granata i slicno. Kazes sto se nismo pobunili, bilo je po Dalmaciji takvih slucajeva ali ti su ujutro nadjeni sa metkom u lobanji
Препоруке:
12
19
34
понедељак, 06 јул 2015 13:37
Slavica Jovanovic
Хоћемо назив улице у знак сећања на жандарма Стевана Синђелића!
http://www.peticije24.com/stevansindjelic
Препоруке:
24
0
35
понедељак, 06 јул 2015 13:37
Александар М.
госн. Земунац
Видите господине, гледаћу да будем кратак. Генерале у Крајини није контролисао Слобо, већ ЦИА и сличне службе, укључујући и КОС. Који је био под контролом западних служби. Крајина је издана и продана зас тепсију рибе. Оно шта Вама није јасно, јесте начин како је то одрађено и брзина којом се све издешавало. Видите, кад војска на првој линији фронта остане без артиљерије, а све комуникације буду пресјечене, те кад на све то дође наређење да се повуку на резервне положаје, тј. пар км уназад, уз тврдњу да се налазе у окружењу...дође до тога да се маса војске нађе на цестио, те да не преостаје ништа друго него да се "повлачење" настави до краја. Јер су цивили били извучени дан раније, под објашњењм да се сачувају животи.
Шта се тиче плацева за џ, то је добило око хиљаду избјеглица, а НИКО, ИЛИ ГОТОВО нико од Крајишника није продао своју имовину у ХР, она је углавном уништена и одузета...ваша патолошка мржња и завист су ме одавно отрезнили, Србија није наша отаџбина.
Препоруке:
16
18
36
понедељак, 06 јул 2015 13:42
MЛАДЕН РЕПУБЛИКА СРПСКА
Видим драго наставља да пљује по Србији и Реп.Српској,и велича јунаштво војске РСК,а које је, било
ни мање ни веће од оног у РС,те напада без икаквих
ваљаних аргумената цијелокупни Српски корпус,како ,тобоже,није био солидаран са РСК.
Навешћу само један примјер,сви који су били 1995 у РС,сјетиће се оних колона,иѕбјеглица из РСК,и мада то нисам желио да помињем,огромне солидарности обичног народа из РС,који је и сам осиромашен и завијен у црно,давао задњу корицу хљеба,комад одјеће,или нудио празну кућу људима у тој тужној колони.
Још један детаљ је остао у памћењу,а то је да ни један униформисани војник из колоне,није остао у РС ,већ су сви наставили према Србији,бацајући са себе успут,и пушке и муницију и опрему коју су имали.
То је истина драго.
Препоруке:
29
0
37
понедељак, 06 јул 2015 13:43
Sava
Ne mogu ovu vest da pronadjem ni na RTS,ni na Blicu,B92,Novostima...
Препоруке:
11
0
38
понедељак, 06 јул 2015 13:46
Staljin
@Drago Simpraga
RSK nije izdana od Milosevica vec od Martica. Milosevic je 95. otisao u Rusiju da pita Jeljcina da li ce Rusija da stane iza njega ukoliko posalje vojsku da pomogne Srbe iz RSK. Jeljcin ga je odbio. Onda je Milosevic rekao Marticu kakva je situacija i da ne moze da posalje vojsku jer ce zapad na to gledati kao agresiju na suverenu drzavu i to upotrebiti kao izgovor da bombarduje SRJ. Rekao mu je da je najbolje da prihvati Z-4, autonomiju u Hrvatskoj, koja bi garantovala da makar Srbi ostanu na svojim ognjistima. Martic je zbog svoje fotelje to odbio jer ukoliko bi prihvatio plan on vise nebi mogao da bude predsednik. I zbog njega je ona pala, zbog sujete njegove, a Milosevicu zahvaljujte sto je prethodnih godina slao svu mogucu pomoc. Da nije bilo njega RSK nebi ni nastala.
Препоруке:
13
12
39
понедељак, 06 јул 2015 13:49
Perkins
Srbija se s gaulajterom naprednim saginjati nece dok moze da puzi
Препоруке:
23
0
40
понедељак, 06 јул 2015 13:50
Slavica Jovanovic
НА ОВОМ МЕСТУ ЋЕ СЕ УВЕК ЗАСТАТИ
-2 -
( Пред спомеником изгинулим полицајцима у Прешеву,
припадницима Жандармерије, који је подигнут залагањем генерала
полиције др. Братислава Дикића )
Њих су мучили и зверски убили,
очи им вадили орловским канџама,
тај змијарник што се довлачи,
иза Проклетијских ланаца.
Овде не салутирају само богаљи,
док јављају се јасновиења,
рушили су нам светилишта,
непоражена истина је остала.
Остаће овде да стражаре,
рано откинути пупољци
и мртви, бесмртни непогажени,
чувари Србије ко кондори.
Залуд се труде тамничари,
залуд носе маске лик им се зна,
Жандармерија још је снажнија,
овде на светом месту застала,
Да се поклони сенима умрлих,
што лете небеским пространствима ,
што засијаће и биће путоказ
звездарница Православља, вековна.
Слава им !
Славица Јовановић новинар и књижевник
из књиге " Златовез муња "
http://www.koreni.rs/zlatovez-munja/
Препоруке:
15
1
41
понедељак, 06 јул 2015 13:56
djoka
Vodja obilazi Bujanovac. A gde to bese, blizu mozda Trnovac (sediste trgovine drogom). A da nije mozda taj Trnovac trgovinom povezan sa "Bonstilom"(koje ih nazivaju predstavnike EU) i mozda sa N.Sad(Canak kum pok.Opacica). Kad se hoce vodja svuda stize, zato i radi preko 24 casa. A pred sobom sve rusi,spomenike.. ako treba proterace i to jos malo srba sto je tamo ostalo. Ako mu dozvole, ne treba mu vise od 15 minuta da nestanu srbi, jer i oni smetaju na putu do Trnovca i Lucane.
Препоруке:
30
0
42
понедељак, 06 јул 2015 14:00
E policajci,
na sta ste vi spali. Kolegama vam sude I dobijaju otkaze zbog Vucicevog brata prevaranta I siledjije. Uklanjaju spomenik vasim hrabrim poginulim kolegama, da bi zapadna marva potapsala Vucica po ramenu.
Kako ce te da zastite gradjane Srbije, kada ne mozete ni sami sebe.
DOLE VUCIC!
Препоруке:
31
1
43
понедељак, 06 јул 2015 14:12
DRAGO-SIMPRAGA
MLADEN kazes vojska iz RSK koja je prolazila u kolonama kroz RS je bacala oruzje i sve ostalo TACNO, i sam sam to uradijo u onoj vasoj kazarni u BL, bacio sam sve i M84 i automatsku pusku i sve sto sam imao jer nam je tad svega vise bilo dosta. Po tvojoj prici zakljucujem da bi ti zeleo da smo mi takvi izdati uzeli to oruzje i isli ratovati sa vama za tu vasu RS, MA NI U LUDILU. Pokusali ste vi to uraditi u Bos Pertovcu kad ste zaustavili nasu vojnu kolonu iz Dalmacije, vasa vojna Policija tu noc ti vasi policajci mogu slaviti kao dan svog novog rodjenja jer je malo falilo da budu pokoseni sa oni nasi kamiona i tenkova bukvalno su sekunde bile u pitanju. Dakle nije vam bilo dosta sto smo mi iz RSK 8.000 nasi boraca je ucestvovalo u borbama na vasoj teritoriji u probijanju Koridora, pa ste nas trazili na Sarajevo, Olovo, Bihac nema gde Krajisnike niste trazili i NIKAD VAS NISMO ODBIJALI jer smo verovali da smo mi i vi na istom ZADATKU, da stvorimo 2 Srpske drzave i da se UJEDINIMO.
Препоруке:
9
14
44
понедељак, 06 јул 2015 14:26
Slavica Jovanovic
Споменик се измешта на другу локацију из безбедносних разлога, прецизније због безбедних посета породица погинулих припадника Министарства унутрашњих послова Републике Србије, као и због лакше приступачног терена државним делегацијама која ће обележавати датуме који су везани за безбедносне службе Министарства унутрашњих послова Републике Србије.
Споменик погинулих Српских јунака, добиће своје ново место на земљишту под власништвом "ЦРКВЕ СВ. ЈОВАНА БОГОСЛОВА УЗ БЛАГОСЛОВ ЕПИСКОПА ВРАЊСКОГ ПАХОМИЈА", у месту Српска Кућа, село је удаљено 10км од Врања.
Препоруке:
3
24
45
понедељак, 06 јул 2015 14:28
DRAGO-SIMPRAGA
MLADEN svaka cast obicnom narodu u RS zaista su ti ljudi pomagali nasim Krajisicima i po pitanju hrane i smestaja i svega, ja to ne zelim da krijem. ALI ja govorim o VOJSCI RS I VASEM RUKOVODSTVU koje je sve radilo u dogovoru Karadzic Milosevic Sarinic Tudjman. Meni mnogi vasi Srbi iz Bosne znaju reci PA KAKO MI IZ RS DA POMOGNEMO KRAJINI NI MI SAMI SEBI NE MOZEMO POMOCI. Slazem se ALI KO VAS NATERA DA SE NICIM IZAZVATI POVUCETA SA LIVANJSKO GLAMOCKOG FRONTA, tu vise od godinu dana rata izmedju vojski RS i HVOa nije bilo, jer ste sa Matom Bobanom imali sporazum o ne napadanju. MENE ZANIMA ZASTO STE SE POVUKLI SA TOG FRONTA???????/ A znali se da cim se povucete sa tog dela Knin je nemoguce braniti, na te vase napustene polozaje je samo usetala HVo i nedugo zatim pocela sa tih vasih polozaja delovati po nasoj dubini. Ubrzo je ta HVo sa Bosanske strane Dinare KOJU STE VI TREBALI DA DRZITE A NISTE oni su probili put na visinu od 1.900 metara tako da su vrlo brzo gore izneli cak i tenkove
Препоруке:
13
4
46
понедељак, 06 јул 2015 14:32
Ненад Пиваш
Драго Симпрага
Учешће РСК у борбама код Бихаћа и у пробоју Коридора нису нешто што није имало везе са вашим интересима. Када су Хрвати држали Посавину била је одсечена не само Босанска већ и Книнска Крајина, дакле цела РСК изузев оног дела око Вуковара. Книн је тиме био погођен и више од Бањалуке просто јер је мање развијен крај. Борбе код Бихаћа су биле врло директно повезане са вашим интересима зато што је 5. корпус нападао и територију РСК код Двора на Уни. Плус зато што би стављањем Бихаћа под Фикретову контролу била скраћена линија фронта РС и већи број војника би могао бити ангажован у заустављању Хрвата који су надирали са Ливањског поља, што је опет био интерес РСК.
Препоруке:
14
0
47
понедељак, 06 јул 2015 14:35
Slavica Jovanovic
Пристигла вест од
Дејана Обреновића преко корисника Независни Синдикат Полиције
Такође потписници ових редова Дејан Обреновић је написао следеће :
То би заправо требало да има ефекта у смислу добре вести јер то значи :
Да је премештен у добром светлу .
Да неће више бити обавијен сивом тканином церадом , већ ће се налазити покрај ауто пута Врање - Бујановац .
Видљив и приступачан свима који желе да одају почаст нашим драгим колегама који су изгубили животе у борби са терористима .
Да је ово прави гест и права одлука команде било ког ланца , која је донела ову одлуку јер ће и породице безбедно моћи да посете поменути споменик .
NENAD PIVAS to mozda tako izgleda, ALI Posavina nije zona odgovornosti SVK nego RS. Ali naravno da je Koridor bio i nama u RSK vrlo vazan zato smo i ucestvovali za nase mogucnosti sa prilicno znacajnim ljudstvom 8.000 boraca. ALI realno GDE JE TAD SRBIJA BILA??????? ZASTO SRBIJA NIJE MOBILISALA SVOJE LJUDSTVO I POSLALA GA U BOSNU iz mnogo razloga. Prvi razlog Srbija raspolaze sa svezim i kud i kamo vecim mogucnostima da vise ljudi mobilise, drugo, na taj nacin bi Srbija JASNO PORUCILA SRBIMA I U RS I RSK DA NAS NECE OSTAVITI NA CEDILU, ALI STO JE JOS VAZNIJE POSLALA BI PORUKU I TUDJMANU I ALIJI I AMERICI DA JE SPREMNA BRANITI SVOJ NAROD. I sta se desilo, Koridor se probio, da bi UPRAVO TA POSAVINA kud koridor prolazi BILA TERITORIJA SA KOJOM JE TUDJMAN CASTIO SRBE U RS ZA IZDAJU RSK. Ti Bosanski Srbi u vreme muslimansko Hrvatskog rata pustaju desetine hiljada Hercegovacki ustasa preko svoje teritorije DALI JE TO NORMALNO???? Umesto da su te ustase docekali i onako bespomocne tamanili
Препоруке:
8
10
49
понедељак, 06 јул 2015 14:56
Slobodanka
Tuzno je sve ovo sto nam se desava, da tuznije ne moze...A jedan uz uzroka/posledica jeste to sto je Srbija prepuna "dragog Simprage", Srbina koji ne samo da vise voli Tudjmanovu HR od Srbije (u koju se svojevremeno sklonio od te iste Tudjamnove HR), nego tu istu Srbiju mrzi zato sto svojevremeno nije zaratila sa HR kako bi on mogao da ostane na svom ognjistu i nastavi da svercuje, trguje i bogati se na racun istinski stradalog naroda. Drago Simpraga i njegovi drugari nasi su posao kao ljuti opozicionari patriotskoj Srbiji u svim drzavnim institucijama i zato Srbija nije vise svoja nego je Drago Simpraga, zene u crnom i ostale tzv NVO unistavaju gde god mogu!
Препоруке:
11
8
50
понедељак, 06 јул 2015 14:57
Опрем Добро
С правом je оваj човек огорчен!Jeр политичка врхушка из Београда и са Пала сносе одговорност за пад Републике Српске Краjине.У суштини наjвеъа грешка je направльена одмах на почетку сукоба и то тако што одмах нисмо увезали наш простор.Наиме,прихватили смо брозовске авноjeвске границе као свршен чин.Такво поиманье ствари jе превладало и нажалост и далье влада.Е од туда починьу сви проблеми и од туда долази до поделе Срба по том принципу(на тзв.босанске,хрватске,косовске,воjвоюанске....).Београд je томе наjвише допринео.
Препоруке:
9
8
51
понедељак, 06 јул 2015 15:18
Alo, ovde je rec o Srbiji
Posto je ovde rec o Srbiji, molim ljude iz Kninske Krajine da pisu o aktuelnoj temi a ne o istoriji svoga kraja. Sudeci po onome o cemu pisu, njima uopste nije stalo do buducnosti i bezbednosti Srbije nego ih jedino zanima da iskoriste svaku priliku da Srbiji prisiju nepostojecu krivicu.
Препоруке:
13
5
52
понедељак, 06 јул 2015 15:20
doda
Pesnice bolje bi ti bilo da svoje pesme ukrasish ljubavlju prema okolini svojoj a ne tudjoj teritorijiu kojoj od srbije nema ni S.Da te podsetim Preshevo je albanski grad ,privremeno pod okupacijom sa 99.9% albanskog stanovnishtava kaji ne zhele imati nishta sa serbistanom,urazumite se i nemojte pisati kojekave gluposti ,to je severna Albanija.E sad vidite ko su ti teroristi.oni shto dolaze u tudjem dvorishtu ili oni koji se brane od takvih doshljaka..pozdrav
Препоруке:
1
18
53
понедељак, 06 јул 2015 15:28
DRAGO-SIMPRAGA
SLOBODANKA ako si imalo NACIONALNO OSVESCENA I AKO ZAISTA ZELIS DA SVI MI SRBI BUDEMO SLOZNI KAO JEVREJI KAD IM JE IZRAEL UGROZEN ONDA OVAKVE STVARI KOJE SI NAPISALA NEMAJU NISTA NACIONALNO U SEBI STO BI NAS SLOZILO. Naravno da je Srbija trebala braniti RSK APSOLUTNO, od koga da ocekujemo mi Krajisnici da nam pomogne, jel od Bugara ili Rumuna da ocekujem takvu pomoc ili od Srbije od koga??????????Pominjes sverc sverc se u Krajini desavao na delu Like, Kodruna i Banije dakle teritorije koje su se naslanjale na Bosnu. U Dalmaciji tako neceg nije bilo jer mi nismo granicili sa muslimanima a sa ustasama smo ratovali. Ali sav taj Krajiski sverc je MACIJI KASALJ za ono sto je radila RS i Srbija kod Bihaca tamo se svercovala vojna tehnka, hrana SVE. Srbija nam nije priskocila u pomoc ni u Bljesku ni u Oluji, 300.000 Srba je tad otislo iz svojih kuca. Sta je sRbija mislila sacuvati Kosovo ako izda Krajinu i da ce dobiti RS. Kosovo je izgubila 1999 a RS ce uskoro, ja uvek kazem IMA BOGA ZAISTA
Препоруке:
8
12
54
понедељак, 06 јул 2015 16:10
ајде доста
Ово је тема о измештању једног споменика полицајцима Републике Србије, на територији Републике Србије. Ако се споменик премешта на другу локацију како би родбина могла "безбедно" да га посећује то није ништа мање јадно и понижавајуће. Схватите поруку и кашће вам се само.
Доста те приче "ми, ви и они". Докле ћемо да слушамо бесмислена препуцавања ко је кога издао а ко био кукавица? Схватите већ једном сви из Крајине, Српске и Србије - нисте кукавице, нисте шверцери, нисте издајице. Кривицу за све што помињете сноси онај који је допустио да се праве три војске које ратују одвојено. Ако кривце тражите међу борцима то само значи да је непријатељска манипулација успела. А продани политичари уживају.
Гледајте ко вас и како сада води, гледајте како ћемо и шта ћемо сад. Претња није ништа мања као што ни губитак из прошлости није коначан.
Препоруке:
20
0
55
понедељак, 06 јул 2015 16:50
Jos jedan "Tribalac"
Najnovija vest da se spomenik u stvari "premesta" kako bi bio lakse dostupan svima koji zele da ga obidju je jos jedna defakto potvrda da Srbija ne drzi pod kontrolom celu svoju teritoriju i da se nema na umu samo KiM kada se to kaze. Temelji za ovakvo delovanje su udareni Djindjoreformama kad samo postojanje neke druge vecine ugrozava manjine u Srbiji - sto znaci da vecina mora da nestane da bi prava manjina po djindjoreformatorima bila u potpunosti ispostovana.
Препоруке:
15
0
56
понедељак, 06 јул 2015 17:29
@ doda
Може ли ''угрожени'' doda да нам осим посластичарница наведе неки шиптарски културно историјски споменик са тих територија које својата. Ваљда неки народ карактерише и њихов културни ниво а не само ниво ''штанцања'' дечурлије.
Препоруке:
8
0
57
понедељак, 06 јул 2015 18:35
Роксанда
Обично немам тешкоће са разумевањем прочитаног текста, али ову вест сам морала да прочитам два пута! Сваког дана, на наше очи, немогуће постаје стварно!
Препоруке:
14
0
58
понедељак, 06 јул 2015 21:34
Cooraphte Daya
@Evidoxeba
Тек ћеш ти да се изненадиш. Само нећеш стићи да напишеш
Препоруке:
5
0
59
понедељак, 06 јул 2015 21:55
auu
Dobro je sto angela ne dolazi u nis...morali bi da pomere i cele-kulu!
Препоруке:
9
0
60
понедељак, 06 јул 2015 22:46
Жандарм
Драги НСПМ читаоци, тај споменик је годинама био умотан у најлон и једини пут је откривен када је сниман спот Амадеус бенда. Имена погинулих се већ налазе у Врању на споменику палим борцима. Тај споменик је хир тзв. патриоте Бате Дикића, који је "патриотски" ломио и бирачке кутије на Космету и тукао и застрашивао Србе који нису били лојални тадашњем политичком курсу. Обезбеђење тог споменика је државу Србију коштало годишње 450.000 евра. Част и слава погинулим ! Сваки дан сам у Копненој зони безбедности, браћо Срби ово је једина истина.
Препоруке:
15
1
61
понедељак, 06 јул 2015 23:57
Турас
Која је то мудрица С. Јовановић . Она припада Вучковом табору који неће да поруши Србију већ дас је "измести" на безбедно место , негде у Сахари .
Препоруке:
5
0
62
уторак, 07 јул 2015 08:28
misterbiti
Starosedeocima nije potreban nikakav spomenik-spomenike grade doshlaci i uzurpatori jer oni pate od sindroma doshlaka.Imate primer grada SKOPLA.
Препоруке:
3
1
63
уторак, 07 јул 2015 19:46
Радослав
Мислим да је сваки коментар сувишан. Важно је да Енглезима неће допустити да нас понижавају.
И још једном показује да издајство можда почиње једним кораком, али потом траје цео живот...
DOLE VUCIC! DOLE IZDAJNICKA VLADA SRBIJE1
Džabe vam je sva ta obuka kad su vam isprali mozgove.
Dolazi Šefica prekosutra, ajmo na kolena, ruši Kadinjaču, ruši sve šta podseća na poraz dragih nam prijatelja!
Umesto hleba i soli ponudite joj geografsku kartu i flomaster da ne pogađamo šta traži, nek odmah nacrta.
Promena svesti je uspela.,,bravo Vl(jado-Drzavo.STA ZNACI DATA REC!
Svi koji misle da je to pocelo oktobra 2000, nek razmisle zasto je 1991, 10-oclana seoska straza vredela vise od celog bataljona JNA.
SRAMOTA! SRAMOTA ! SRAMOTA! I pred Bogom i pred ljudima!
( Пред спомеником изгинулим полицајцима у Прешеву,
припадницима Жандармерије, који је подигнут залагањем генерала
полиције др. Братислава Дикића )
На овом месту ће се увек застати,
урлик до неба, чује се сад,
изнад ће летети, соколи, косови,
супростављајући се маглуштинама.
Овде су шиптарски терористи,
покушали да заведу терор и страх,
мучили и зверски убили,
двадесет полицајаца.
Њихова бесмртност ће надвисити,
надолазеће векове,
а овај спомен на непомен,
оснажиће сећање на њих сад.
Њих су мучили и зверски убили,
очи им вадили орловским канџама,
тај змијарник што се довлачи,
иза Проклетијских ланаца.
http://www.mojenovosti.com/index.php?option=btg_novosti&idnovost=111047&DEMANTI-NA-VEST-DA-JE-SPOMENIK-POGINULIM-POLICAJCIMA-UKLONjEN-!-SPOMENIK--DOBIJA-NOVO-MESTO-!#.VZmN-2Sq-Mo.gmail
http://www.peticije24.com/stevansindjelic
Видите господине, гледаћу да будем кратак. Генерале у Крајини није контролисао Слобо, већ ЦИА и сличне службе, укључујући и КОС. Који је био под контролом западних служби. Крајина је издана и продана зас тепсију рибе. Оно шта Вама није јасно, јесте начин како је то одрађено и брзина којом се све издешавало. Видите, кад војска на првој линији фронта остане без артиљерије, а све комуникације буду пресјечене, те кад на све то дође наређење да се повуку на резервне положаје, тј. пар км уназад, уз тврдњу да се налазе у окружењу...дође до тога да се маса војске нађе на цестио, те да не преостаје ништа друго него да се "повлачење" настави до краја. Јер су цивили били извучени дан раније, под објашњењм да се сачувају животи.
Шта се тиче плацева за џ, то је добило око хиљаду избјеглица, а НИКО, ИЛИ ГОТОВО нико од Крајишника није продао своју имовину у ХР, она је углавном уништена и одузета...ваша патолошка мржња и завист су ме одавно отрезнили, Србија није наша отаџбина.
ни мање ни веће од оног у РС,те напада без икаквих
ваљаних аргумената цијелокупни Српски корпус,како ,тобоже,није био солидаран са РСК.
Навешћу само један примјер,сви који су били 1995 у РС,сјетиће се оних колона,иѕбјеглица из РСК,и мада то нисам желио да помињем,огромне солидарности обичног народа из РС,који је и сам осиромашен и завијен у црно,давао задњу корицу хљеба,комад одјеће,или нудио празну кућу људима у тој тужној колони.
Још један детаљ је остао у памћењу,а то је да ни један униформисани војник из колоне,није остао у РС ,већ су сви наставили према Србији,бацајући са себе успут,и пушке и муницију и опрему коју су имали.
То је истина драго.
RSK nije izdana od Milosevica vec od Martica. Milosevic je 95. otisao u Rusiju da pita Jeljcina da li ce Rusija da stane iza njega ukoliko posalje vojsku da pomogne Srbe iz RSK. Jeljcin ga je odbio. Onda je Milosevic rekao Marticu kakva je situacija i da ne moze da posalje vojsku jer ce zapad na to gledati kao agresiju na suverenu drzavu i to upotrebiti kao izgovor da bombarduje SRJ. Rekao mu je da je najbolje da prihvati Z-4, autonomiju u Hrvatskoj, koja bi garantovala da makar Srbi ostanu na svojim ognjistima. Martic je zbog svoje fotelje to odbio jer ukoliko bi prihvatio plan on vise nebi mogao da bude predsednik. I zbog njega je ona pala, zbog sujete njegove, a Milosevicu zahvaljujte sto je prethodnih godina slao svu mogucu pomoc. Da nije bilo njega RSK nebi ni nastala.
-2 -
( Пред спомеником изгинулим полицајцима у Прешеву,
припадницима Жандармерије, који је подигнут залагањем генерала
полиције др. Братислава Дикића )
Њих су мучили и зверски убили,
очи им вадили орловским канџама,
тај змијарник што се довлачи,
иза Проклетијских ланаца.
Овде не салутирају само богаљи,
док јављају се јасновиења,
рушили су нам светилишта,
непоражена истина је остала.
Остаће овде да стражаре,
рано откинути пупољци
и мртви, бесмртни непогажени,
чувари Србије ко кондори.
Залуд се труде тамничари,
залуд носе маске лик им се зна,
Жандармерија још је снажнија,
овде на светом месту застала,
Да се поклони сенима умрлих,
што лете небеским пространствима ,
што засијаће и биће путоказ
звездарница Православља, вековна.
Слава им !
Славица Јовановић новинар и књижевник
из књиге " Златовез муња "
http://www.koreni.rs/zlatovez-munja/
Kako ce te da zastite gradjane Srbije, kada ne mozete ni sami sebe.
DOLE VUCIC!
Споменик погинулих Српских јунака, добиће своје ново место на земљишту под власништвом "ЦРКВЕ СВ. ЈОВАНА БОГОСЛОВА УЗ БЛАГОСЛОВ ЕПИСКОПА ВРАЊСКОГ ПАХОМИЈА", у месту Српска Кућа, село је удаљено 10км од Врања.
Учешће РСК у борбама код Бихаћа и у пробоју Коридора нису нешто што није имало везе са вашим интересима. Када су Хрвати држали Посавину била је одсечена не само Босанска већ и Книнска Крајина, дакле цела РСК изузев оног дела око Вуковара. Книн је тиме био погођен и више од Бањалуке просто јер је мање развијен крај. Борбе код Бихаћа су биле врло директно повезане са вашим интересима зато што је 5. корпус нападао и територију РСК код Двора на Уни. Плус зато што би стављањем Бихаћа под Фикретову контролу била скраћена линија фронта РС и већи број војника би могао бити ангажован у заустављању Хрвата који су надирали са Ливањског поља, што је опет био интерес РСК.
Дејана Обреновића преко корисника Независни Синдикат Полиције
Такође потписници ових редова Дејан Обреновић је написао следеће :
То би заправо требало да има ефекта у смислу добре вести јер то значи :
Да је премештен у добром светлу .
Да неће више бити обавијен сивом тканином церадом , већ ће се налазити покрај ауто пута Врање - Бујановац .
Видљив и приступачан свима који желе да одају почаст нашим драгим колегама који су изгубили животе у борби са терористима .
Да је ово прави гест и права одлука команде било ког ланца , која је донела ову одлуку јер ће и породице безбедно моћи да посете поменути споменик .
http://www.mojenovosti.com/index.php?option=btg_novosti&idnovost=111047&DEMANTI-NA-VEST-DA-JE-SPOMENIK-POGINULIM-POLICAJCIMA-UKLONjEN-!-SPOMENIK--DOBIJA-NOVO-MESTO-!#.VZmN-2Sq-Mo.gmail
Доста те приче "ми, ви и они". Докле ћемо да слушамо бесмислена препуцавања ко је кога издао а ко био кукавица? Схватите већ једном сви из Крајине, Српске и Србије - нисте кукавице, нисте шверцери, нисте издајице. Кривицу за све што помињете сноси онај који је допустио да се праве три војске које ратују одвојено. Ако кривце тражите међу борцима то само значи да је непријатељска манипулација успела. А продани политичари уживају.
Гледајте ко вас и како сада води, гледајте како ћемо и шта ћемо сад. Претња није ништа мања као што ни губитак из прошлости није коначан.
Тек ћеш ти да се изненадиш. Само нећеш стићи да напишеш