Poniženja bez kraja. I kako se osećaju porodice poginulih policajaca sada? I ko će sada biti spreman da ide i gine za ovakvu državu koja ugađa teroristima a blati branioce koji su krvlju i životom branili vlastiti narod i državu?
Preporuke:
253
5
2
ponedeljak, 06 jul 2015 08:54
Darko
Sramota. Ko će da brani svoju zemlju nakon ovakvih poteza vlade? Mora još mnogo toga da vlada učini za njih dok ne dobiju veliku Albaniju.
Preporuke:
210
5
3
ponedeljak, 06 jul 2015 09:21
Oprem Dobro
Veliki GREH!I pred Bogom i pred narodom!Gde ъe vam duša!?
Preporuke:
192
3
4
ponedeljak, 06 jul 2015 09:26
Bojan, Pristina
I posle neka neko kaze da je ovo drzava Srbija, nema Srbije ,ona je samo geografski pojam, nazalost mnostvo to jos nikako da prihvati
Preporuke:
170
3
5
ponedeljak, 06 jul 2015 10:08
Beograđanin
Vučić ovim postupkom izjednačava teroriste i policiju, rušitelje državnog poretka i one koji ga brane, amnestirajući i dajući političko priznanja terorizmu.
I još jednom pokazuje da izdajstvo možda počinje jednim korakom, ali potom traje ceo život...
Preporuke:
175
2
6
ponedeljak, 06 jul 2015 10:10
Vuciceva "borba"
To nam je Vuciceva "borba dala.
DOLE VUCIC! DOLE IZDAJNICKA VLADA SRBIJE1
Preporuke:
159
2
7
ponedeljak, 06 jul 2015 10:23
izdaja
naroda koji je nem na sve što se dešava
Preporuke:
116
1
8
ponedeljak, 06 jul 2015 10:23
auuuu, kakva blamčina
I još ga neki sitni lokalni poglavica proziva kako to nije dovoljno. Čoveka koji ovoliko ponižava državu koju vodi treba isto tako poniziti. Pre nego što ode na zasluženu robiju.
Preporuke:
137
1
9
ponedeljak, 06 jul 2015 11:05
S.Z.Ž
Ja ne znam šta više policija i žandarmerija čeka? Sad ih ponižava i vlastito rukovodstvo ne samo neprijatelj.
Džabe vam je sva ta obuka kad su vam isprali mozgove.
Preporuke:
120
1
10
ponedeljak, 06 jul 2015 11:11
Bojan, Pristina
Zamisljam Fahri Muslijua kako cita ovu vest u novinama i oseca se zadovoljno
Preporuke:
109
1
11
ponedeljak, 06 jul 2015 11:11
niko
Šta li na to kažu kolege pobijenih žamdarma?
Preporuke:
127
1
12
ponedeljak, 06 jul 2015 11:12
niko
Šta na to kažu kolege pobijenih žandarma?
Preporuke:
75
1
13
ponedeljak, 06 jul 2015 11:20
@niko
Mene više zanima zašto je žandarmerija pristala da ovo uradi.
Preporuke:
102
2
14
ponedeljak, 06 jul 2015 11:28
Anka Krajina
Pa što samo taj spomenik?!
Dolazi Šefica prekosutra, ajmo na kolena, ruši Kadinjaču, ruši sve šta podseća na poraz dragih nam prijatelja!
Umesto hleba i soli ponudite joj geografsku kartu i flomaster da ne pogađamo šta traži, nek odmah nacrta.
Preporuke:
114
1
15
ponedeljak, 06 jul 2015 11:35
cile
,,Iz Vlade Srbije su tada poručivali da spomenik izginulim pripadnicima MUP-a Srbije neće biti uklonjen ni pod kojim uslovima"
Promena svesti je uspela.,,bravo Vl(jado-Drzavo.STA ZNACI DATA REC!
Preporuke:
94
1
16
ponedeljak, 06 jul 2015 11:41
nebitan
Neko od komentatora pita zašto žandarmerija ruši spomenik svojim kolegama? odgovor: ovo što sad nosi uniformu nisu Srpski žandarmi već vučićeva pretorijanska garda, nešto kao skup vernih pasa koji šene pred svojim gospodarom. Kad se Srbija oslobodi zapadne tiranije i kad vučić dobije šta je zaslužio, jedan od prvih poteza slobodnih vlasti mora biti da se ta "žandarmerija" ukine.
Preporuke:
89
1
17
ponedeljak, 06 jul 2015 11:43
s.j Nastavak združenog veleizdajničkog poduhvata
Ovo je za preki sud.
Preporuke:
93
2
18
ponedeljak, 06 jul 2015 11:55
Evidoxeba
ponekad umete i pozitivno da me iznenadite, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
4
49
19
ponedeljak, 06 jul 2015 11:55
skrnavljenje
Policija koja rusi spomenik svojim izginulim kolegama.Ovo vise nije ni vredno komentarisanja, nema definicije za ovako izdajnicku i ljigavu politiku.
Preporuke:
82
1
20
ponedeljak, 06 jul 2015 11:56
skrnavljenje
Policija koja rusi spomenik svojim izginulim kolegama.Ovo vise nije ni vredno komentarisanja, nema definicije za ovako izdajnicku i ljigavu politiku.
Preporuke:
56
0
21
ponedeljak, 06 jul 2015 11:58
DRAGO-SIMPRAGA
Tako je to kad se 1995 izda RSK, kad se jednom izda sopstveni narod onda IZDAJI NEMA KRAJA. A moglo je sve biti drugacije samo da je Srbija pomogla Krajisnicima. Sad se snalazite kako znate i umete kad niste hteli u Augustu 1995 eto vam sad.
Preporuke:
61
23
22
ponedeljak, 06 jul 2015 12:10
Bojan, Pristina
I ko posle da ne poveruje da je ono za F. Muslijua istina
Preporuke:
56
0
23
ponedeljak, 06 jul 2015 12:14
nenad
nista nije vazno kao nas evropski put. treba to sebi da utuvimo u glavu. Sve nase zrtve od 1804. do danas su za EU
Preporuke:
48
2
24
ponedeljak, 06 jul 2015 12:16
DRAGO-SIMPRAGA
Svi oni koji su me ovde napadali kad sam reko da Rusija nece uvesti Veto na Englesku rezoluciju eno nek odu na sajt Vecernji Novosti pa nek procitaju sta Rusija radi u UN. Rusija radi NISTA predlozeni tekst te Engleske Rezolucije je prihvatljiv i za Rusiju, a Englezi su sakupili dovoljno glasova da se rezolucija izglaza. Inace Rusi nece ni staviti veto jer oni imaju puno vaznije stvari da sklapaju sa ZAPADNIM PARTNJERIMA nego da se bakcu sa Bosnom i Srbima iz RS. Da bi bili realni potrebno je razmisljati GLAVOM a ne EMOCIJAMA kako vecina vas nazalost razmislja ovde. Ja kad vama kazem da su RS i Srbija ucestvovali zajedno u dogovoru sa Hrvatskom da izdaju RSK vi mene napadate jer VAM TO NIJE JASNO vi mislite da su ti SRbi iz RS bili solidarni sa nama iz RSK APSOLUTNO NISU. Ali vi ste nazalost ubedjeni da su Bosanski Srbi RAZMISLJALI O SRPSTVU I SOLIDARNOSTI NE NIKAD. Jedini Srbi na prostoru bivse Jugoslavije koji su podneli naj vece zrtve i stradanja kroz istoriju su Srbi Krajisnici.
Preporuke:
29
33
25
ponedeljak, 06 jul 2015 12:37
Jaroslav
Vučić je izdajnik. Ovim potezom se to dokazalo. NAdam se da policajci videti sa kim imaju posla.
Preporuke:
49
2
26
ponedeljak, 06 jul 2015 12:47
Jos jedan "Tribalac"
Nasi okupatori su shvatili kroz sve ove vekove, da kad bi pred nama defilovali u svojim uniformama da bi bilo samo pitanje vremena kad bi poceli da pucamo na njih. Zato su nam ostavili "nasu" policiju, "nasu" vojsku i "nasu" zandarmeriju, kako bi smo imali utisak da su uniformisane osobe koje srecemo "nase" a ne njihove.
Svi koji misle da je to pocelo oktobra 2000, nek razmisle zasto je 1991, 10-oclana seoska straza vredela vise od celog bataljona JNA.
Preporuke:
44
0
27
ponedeljak, 06 jul 2015 13:03
Copor besnih, izdajnickih djukela
Vec odavno ne mogu reci "ja sam Srbin" bez osecanja srama, znajuci da Srbima i Srbijom vladaju Siptari, Hrvati i copor izdajnickih pasa.
Preporuke:
53
0
28
ponedeljak, 06 jul 2015 13:05
***
A da u čast Merkelove sruše i spomenik u Šumaricama?
SRAMOTA! SRAMOTA ! SRAMOTA! I pred Bogom i pred ljudima!
Preporuke:
57
0
29
ponedeljak, 06 jul 2015 13:09
Zemunac
Postovani Drago, o čemu god da je članak na ovom portalu, Vi uskočite pa počnete sa kuknjavom na temu RSK. Prvo Sloba je kontrolisao generale koji su komandovali vašom vojskom, a ne građani Srbije i Rep.Srpske. A kad je stigao nalog tim generalima da se povuku, niko od lokalnih rodoljuba u tim jedinicama nije se pobunio, što ostavljaju SVOJU nejač nezaštićenu. Dosta Vas je došlo mnooogo ranije u Srbiju i pokazalo patološku mržnju prema nama u Srbiji radeći u nekim Interventnim jedinicama MUP-a. Da ne pričamo da su Vaši sugrađani dobijali besplatno i placeve od šekija i materijal da sazidaju svoje kuće. Ajd i to je ok. nema se... Posle kad ste prodali svoja imanja i čatrnje po dalmaciji, kordunu, lici.. vidim lepe ste kuće napravili. I opet Vam krivi Srbi iz Srbije ili Rep. Srpske. Ne postoje Srbi Bosanci, Sbijanci.... ove podele su nas dovde i dovele, a Vi pretpostavljam kao veliki patriota sigurno niste od republike hrvatske tražili i dobili državljanstvo.
Preporuke:
50
7
30
ponedeljak, 06 jul 2015 13:22
Slavica Jovanovic
NA OVOM MESTU ĆE SE UVEK ZASTATI
( Pred spomenikom izginulim policajcima u Preševu,
pripadnicima Žandarmerije, koji je podignut zalaganjem generala
policije dr. Bratislava Dikića )
Na ovom mestu će se uvek zastati,
urlik do neba, čuje se sad,
iznad će leteti, sokoli, kosovi,
suprostavljajući se magluštinama.
Ovde su šiptarski teroristi,
pokušali da zavedu teror i strah,
mučili i zverski ubili,
dvadeset policajaca.
Njihova besmrtnost će nadvisiti,
nadolazeće vekove,
a ovaj spomen na nepomen,
osnažiće sećanje na njih sad.
Njih su mučili i zverski ubili,
oči im vadili orlovskim kandžama,
taj zmijarnik što se dovlači,
iza Prokletijskih lanaca.
Preporuke:
41
2
31
ponedeljak, 06 jul 2015 13:25
Slavica Jovanovic
Demanti na vest da je spomenik poginulim policajcima uklonjen ili srušen ! Spomenik dobija novo mesto !
Ocekujem da se na tom mestu podigne spomenik braci Bitici, zasluzili su!
Preporuke:
41
0
33
ponedeljak, 06 jul 2015 13:29
DRAGO-SIMPRAGA
ZEMUNAC Hrvatsko drzavljanstvo i njihovi dokumenti mi ne trebaju, ako mi se ide u moje selo Raducic pored Knina odem i sa pasosem Srbije, koji sam dobio nema jos ni 2 godina inace zahtev za dobijanje drzavljanstva Srbije sam podneo jos 1998 pa sad vidi.Sto se tice Krajisnika u interventnim jedinicama MUPa Srbije i njihovoj brutalnosti prema vama domicionom stanovnistvu, ja bi ti samo rekao TE LJUDE TREBATE DA RAZUMETE STO SU TAKO FRUSTRIRANI. Mnogi od njih su izgubili bracu, oceve majke tokom toga rata a onda nazalost i svoju zemlju RSK, zato su tako grubi nazalost prema vama jer im ta interventna Policija dodje kao neka vrsta izduvnog ventila, nazalost to je tako. Kuce i te placeve Krajisnici su dobijali uglavnom od Seselja to si u pravu. U pravu si i da su MIlosevicevi generali odlucivali bukvalno koliko ce se metaka ispaliti na Hrvatsku stranu a kamo li granata i slicno. Kazes sto se nismo pobunili, bilo je po Dalmaciji takvih slucajeva ali ti su ujutro nadjeni sa metkom u lobanji
Preporuke:
12
19
34
ponedeljak, 06 jul 2015 13:37
Slavica Jovanovic
Hoćemo naziv ulice u znak sećanja na žandarma Stevana Sinđelića!
http://www.peticije24.com/stevansindjelic
Preporuke:
24
0
35
ponedeljak, 06 jul 2015 13:37
Aleksandar M.
gosn. Zemunac
Vidite gospodine, gledaću da budem kratak. Generale u Krajini nije kontrolisao Slobo, već CIA i slične službe, uključujući i KOS. Koji je bio pod kontrolom zapadnih službi. Krajina je izdana i prodana zas tepsiju ribe. Ono šta Vama nije jasno, jeste način kako je to odrađeno i brzina kojom se sve izdešavalo. Vidite, kad vojska na prvoj liniji fronta ostane bez artiljerije, a sve komunikacije budu presječene, te kad na sve to dođe naređenje da se povuku na rezervne položaje, tj. par km unazad, uz tvrdnju da se nalaze u okruženju...dođe do toga da se masa vojske nađe na cestio, te da ne preostaje ništa drugo nego da se "povlačenje" nastavi do kraja. Jer su civili bili izvučeni dan ranije, pod objašnjenjm da se sačuvaju životi.
Šta se tiče placeva za dž, to je dobilo oko hiljadu izbjeglica, a NIKO, ILI GOTOVO niko od Krajišnika nije prodao svoju imovinu u HR, ona je uglavnom uništena i oduzeta...vaša patološka mržnja i zavist su me odavno otreznili, Srbija nije naša otadžbina.
Preporuke:
16
18
36
ponedeljak, 06 jul 2015 13:42
MLADEN REPUBLIKA SRPSKA
Vidim drago nastavlja da pljuje po Srbiji i Rep.Srpskoj,i veliča junaštvo vojske RSK,a koje je, bilo
ni manje ni veće od onog u RS,te napada bez ikakvih
valjanih argumenata cijelokupni Srpski korpus,kako ,tobože,nije bio solidaran sa RSK.
Navešću samo jedan primjer,svi koji su bili 1995 u RS,sjetiće se onih kolona,iѕbjeglica iz RSK,i mada to nisam želio da pominjem,ogromne solidarnosti običnog naroda iz RS,koji je i sam osiromašen i zavijen u crno,davao zadnju koricu hljeba,komad odjeće,ili nudio praznu kuću ljudima u toj tužnoj koloni.
Još jedan detalj je ostao u pamćenju,a to je da ni jedan uniformisani vojnik iz kolone,nije ostao u RS ,već su svi nastavili prema Srbiji,bacajući sa sebe usput,i puške i municiju i opremu koju su imali.
To je istina drago.
Preporuke:
29
0
37
ponedeljak, 06 jul 2015 13:43
Sava
Ne mogu ovu vest da pronadjem ni na RTS,ni na Blicu,B92,Novostima...
Preporuke:
11
0
38
ponedeljak, 06 jul 2015 13:46
Staljin
@Drago Simpraga
RSK nije izdana od Milosevica vec od Martica. Milosevic je 95. otisao u Rusiju da pita Jeljcina da li ce Rusija da stane iza njega ukoliko posalje vojsku da pomogne Srbe iz RSK. Jeljcin ga je odbio. Onda je Milosevic rekao Marticu kakva je situacija i da ne moze da posalje vojsku jer ce zapad na to gledati kao agresiju na suverenu drzavu i to upotrebiti kao izgovor da bombarduje SRJ. Rekao mu je da je najbolje da prihvati Z-4, autonomiju u Hrvatskoj, koja bi garantovala da makar Srbi ostanu na svojim ognjistima. Martic je zbog svoje fotelje to odbio jer ukoliko bi prihvatio plan on vise nebi mogao da bude predsednik. I zbog njega je ona pala, zbog sujete njegove, a Milosevicu zahvaljujte sto je prethodnih godina slao svu mogucu pomoc. Da nije bilo njega RSK nebi ni nastala.
Preporuke:
13
12
39
ponedeljak, 06 jul 2015 13:49
Perkins
Srbija se s gaulajterom naprednim saginjati nece dok moze da puzi
Preporuke:
23
0
40
ponedeljak, 06 jul 2015 13:50
Slavica Jovanovic
NA OVOM MESTU ĆE SE UVEK ZASTATI
-2 -
( Pred spomenikom izginulim policajcima u Preševu,
pripadnicima Žandarmerije, koji je podignut zalaganjem generala
policije dr. Bratislava Dikića )
Njih su mučili i zverski ubili,
oči im vadili orlovskim kandžama,
taj zmijarnik što se dovlači,
iza Prokletijskih lanaca.
Ovde ne salutiraju samo bogalji,
dok javljaju se jasnovienja,
rušili su nam svetilišta,
neporažena istina je ostala.
Ostaće ovde da stražare,
rano otkinuti pupoljci
i mrtvi, besmrtni nepogaženi,
čuvari Srbije ko kondori.
Zalud se trude tamničari,
zalud nose maske lik im se zna,
Žandarmerija još je snažnija,
ovde na svetom mestu zastala,
Da se pokloni senima umrlih,
što lete nebeskim prostranstvima ,
što zasijaće i biće putokaz
zvezdarnica Pravoslavlja, vekovna.
Slava im !
Slavica Jovanović novinar i književnik
iz knjige " Zlatovez munja "
http://www.koreni.rs/zlatovez-munja/
Preporuke:
15
1
41
ponedeljak, 06 jul 2015 13:56
djoka
Vodja obilazi Bujanovac. A gde to bese, blizu mozda Trnovac (sediste trgovine drogom). A da nije mozda taj Trnovac trgovinom povezan sa "Bonstilom"(koje ih nazivaju predstavnike EU) i mozda sa N.Sad(Canak kum pok.Opacica). Kad se hoce vodja svuda stize, zato i radi preko 24 casa. A pred sobom sve rusi,spomenike.. ako treba proterace i to jos malo srba sto je tamo ostalo. Ako mu dozvole, ne treba mu vise od 15 minuta da nestanu srbi, jer i oni smetaju na putu do Trnovca i Lucane.
Preporuke:
30
0
42
ponedeljak, 06 jul 2015 14:00
E policajci,
na sta ste vi spali. Kolegama vam sude I dobijaju otkaze zbog Vucicevog brata prevaranta I siledjije. Uklanjaju spomenik vasim hrabrim poginulim kolegama, da bi zapadna marva potapsala Vucica po ramenu.
Kako ce te da zastite gradjane Srbije, kada ne mozete ni sami sebe.
DOLE VUCIC!
Preporuke:
31
1
43
ponedeljak, 06 jul 2015 14:12
DRAGO-SIMPRAGA
MLADEN kazes vojska iz RSK koja je prolazila u kolonama kroz RS je bacala oruzje i sve ostalo TACNO, i sam sam to uradijo u onoj vasoj kazarni u BL, bacio sam sve i M84 i automatsku pusku i sve sto sam imao jer nam je tad svega vise bilo dosta. Po tvojoj prici zakljucujem da bi ti zeleo da smo mi takvi izdati uzeli to oruzje i isli ratovati sa vama za tu vasu RS, MA NI U LUDILU. Pokusali ste vi to uraditi u Bos Pertovcu kad ste zaustavili nasu vojnu kolonu iz Dalmacije, vasa vojna Policija tu noc ti vasi policajci mogu slaviti kao dan svog novog rodjenja jer je malo falilo da budu pokoseni sa oni nasi kamiona i tenkova bukvalno su sekunde bile u pitanju. Dakle nije vam bilo dosta sto smo mi iz RSK 8.000 nasi boraca je ucestvovalo u borbama na vasoj teritoriji u probijanju Koridora, pa ste nas trazili na Sarajevo, Olovo, Bihac nema gde Krajisnike niste trazili i NIKAD VAS NISMO ODBIJALI jer smo verovali da smo mi i vi na istom ZADATKU, da stvorimo 2 Srpske drzave i da se UJEDINIMO.
Preporuke:
9
14
44
ponedeljak, 06 jul 2015 14:26
Slavica Jovanovic
Spomenik se izmešta na drugu lokaciju iz bezbednosnih razloga, preciznije zbog bezbednih poseta porodica poginulih pripadnika Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, kao i zbog lakše pristupačnog terena državnim delegacijama koja će obeležavati datume koji su vezani za bezbednosne službe Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije.
Spomenik poginulih Srpskih junaka, dobiće svoje novo mesto na zemljištu pod vlasništvom "CRKVE SV. JOVANA BOGOSLOVA UZ BLAGOSLOV EPISKOPA VRANjSKOG PAHOMIJA", u mestu Srpska Kuća, selo je udaljeno 10km od Vranja.
Preporuke:
3
24
45
ponedeljak, 06 jul 2015 14:28
DRAGO-SIMPRAGA
MLADEN svaka cast obicnom narodu u RS zaista su ti ljudi pomagali nasim Krajisicima i po pitanju hrane i smestaja i svega, ja to ne zelim da krijem. ALI ja govorim o VOJSCI RS I VASEM RUKOVODSTVU koje je sve radilo u dogovoru Karadzic Milosevic Sarinic Tudjman. Meni mnogi vasi Srbi iz Bosne znaju reci PA KAKO MI IZ RS DA POMOGNEMO KRAJINI NI MI SAMI SEBI NE MOZEMO POMOCI. Slazem se ALI KO VAS NATERA DA SE NICIM IZAZVATI POVUCETA SA LIVANJSKO GLAMOCKOG FRONTA, tu vise od godinu dana rata izmedju vojski RS i HVOa nije bilo, jer ste sa Matom Bobanom imali sporazum o ne napadanju. MENE ZANIMA ZASTO STE SE POVUKLI SA TOG FRONTA???????/ A znali se da cim se povucete sa tog dela Knin je nemoguce braniti, na te vase napustene polozaje je samo usetala HVo i nedugo zatim pocela sa tih vasih polozaja delovati po nasoj dubini. Ubrzo je ta HVo sa Bosanske strane Dinare KOJU STE VI TREBALI DA DRZITE A NISTE oni su probili put na visinu od 1.900 metara tako da su vrlo brzo gore izneli cak i tenkove
Preporuke:
13
4
46
ponedeljak, 06 jul 2015 14:32
Nenad Pivaš
Drago Simpraga
Učešće RSK u borbama kod Bihaća i u proboju Koridora nisu nešto što nije imalo veze sa vašim interesima. Kada su Hrvati držali Posavinu bila je odsečena ne samo Bosanska već i Kninska Krajina, dakle cela RSK izuzev onog dela oko Vukovara. Knin je time bio pogođen i više od Banjaluke prosto jer je manje razvijen kraj. Borbe kod Bihaća su bile vrlo direktno povezane sa vašim interesima zato što je 5. korpus napadao i teritoriju RSK kod Dvora na Uni. Plus zato što bi stavljanjem Bihaća pod Fikretovu kontrolu bila skraćena linija fronta RS i veći broj vojnika bi mogao biti angažovan u zaustavljanju Hrvata koji su nadirali sa Livanjskog polja, što je opet bio interes RSK.
Preporuke:
14
0
47
ponedeljak, 06 jul 2015 14:35
Slavica Jovanovic
Pristigla vest od
Dejana Obrenovića preko korisnika Nezavisni Sindikat Policije
Takođe potpisnici ovih redova Dejan Obrenović je napisao sledeće :
To bi zapravo trebalo da ima efekta u smislu dobre vesti jer to znači :
Da je premešten u dobrom svetlu .
Da neće više biti obavijen sivom tkaninom ceradom , već će se nalaziti pokraj auto puta Vranje - Bujanovac .
Vidljiv i pristupačan svima koji žele da odaju počast našim dragim kolegama koji su izgubili živote u borbi sa teroristima .
Da je ovo pravi gest i prava odluka komande bilo kog lanca , koja je donela ovu odluku jer će i porodice bezbedno moći da posete pomenuti spomenik .
NENAD PIVAS to mozda tako izgleda, ALI Posavina nije zona odgovornosti SVK nego RS. Ali naravno da je Koridor bio i nama u RSK vrlo vazan zato smo i ucestvovali za nase mogucnosti sa prilicno znacajnim ljudstvom 8.000 boraca. ALI realno GDE JE TAD SRBIJA BILA??????? ZASTO SRBIJA NIJE MOBILISALA SVOJE LJUDSTVO I POSLALA GA U BOSNU iz mnogo razloga. Prvi razlog Srbija raspolaze sa svezim i kud i kamo vecim mogucnostima da vise ljudi mobilise, drugo, na taj nacin bi Srbija JASNO PORUCILA SRBIMA I U RS I RSK DA NAS NECE OSTAVITI NA CEDILU, ALI STO JE JOS VAZNIJE POSLALA BI PORUKU I TUDJMANU I ALIJI I AMERICI DA JE SPREMNA BRANITI SVOJ NAROD. I sta se desilo, Koridor se probio, da bi UPRAVO TA POSAVINA kud koridor prolazi BILA TERITORIJA SA KOJOM JE TUDJMAN CASTIO SRBE U RS ZA IZDAJU RSK. Ti Bosanski Srbi u vreme muslimansko Hrvatskog rata pustaju desetine hiljada Hercegovacki ustasa preko svoje teritorije DALI JE TO NORMALNO???? Umesto da su te ustase docekali i onako bespomocne tamanili
Preporuke:
8
10
49
ponedeljak, 06 jul 2015 14:56
Slobodanka
Tuzno je sve ovo sto nam se desava, da tuznije ne moze...A jedan uz uzroka/posledica jeste to sto je Srbija prepuna "dragog Simprage", Srbina koji ne samo da vise voli Tudjmanovu HR od Srbije (u koju se svojevremeno sklonio od te iste Tudjamnove HR), nego tu istu Srbiju mrzi zato sto svojevremeno nije zaratila sa HR kako bi on mogao da ostane na svom ognjistu i nastavi da svercuje, trguje i bogati se na racun istinski stradalog naroda. Drago Simpraga i njegovi drugari nasi su posao kao ljuti opozicionari patriotskoj Srbiji u svim drzavnim institucijama i zato Srbija nije vise svoja nego je Drago Simpraga, zene u crnom i ostale tzv NVO unistavaju gde god mogu!
Preporuke:
11
8
50
ponedeljak, 06 jul 2015 14:57
Oprem Dobro
S pravom je ovaj čovek ogorčen!Jer politička vrhuška iz Beograda i sa Pala snose odgovornost za pad Republike Srpske Krajine.U suštini najveъa greška je napravlьena odmah na početku sukoba i to tako što odmah nismo uvezali naš prostor.Naime,prihvatili smo brozovske avnojevske granice kao svršen čin.Takvo poimanьe stvari je prevladalo i nažalost i dalьe vlada.E od tuda počinьu svi problemi i od tuda dolazi do podele Srba po tom principu(na tzv.bosanske,hrvatske,kosovske,vojvoюanske....).Beograd je tome najviše doprineo.
Preporuke:
9
8
51
ponedeljak, 06 jul 2015 15:18
Alo, ovde je rec o Srbiji
Posto je ovde rec o Srbiji, molim ljude iz Kninske Krajine da pisu o aktuelnoj temi a ne o istoriji svoga kraja. Sudeci po onome o cemu pisu, njima uopste nije stalo do buducnosti i bezbednosti Srbije nego ih jedino zanima da iskoriste svaku priliku da Srbiji prisiju nepostojecu krivicu.
Preporuke:
13
5
52
ponedeljak, 06 jul 2015 15:20
doda
Pesnice bolje bi ti bilo da svoje pesme ukrasish ljubavlju prema okolini svojoj a ne tudjoj teritorijiu kojoj od srbije nema ni S.Da te podsetim Preshevo je albanski grad ,privremeno pod okupacijom sa 99.9% albanskog stanovnishtava kaji ne zhele imati nishta sa serbistanom,urazumite se i nemojte pisati kojekave gluposti ,to je severna Albanija.E sad vidite ko su ti teroristi.oni shto dolaze u tudjem dvorishtu ili oni koji se brane od takvih doshljaka..pozdrav
Preporuke:
1
18
53
ponedeljak, 06 jul 2015 15:28
DRAGO-SIMPRAGA
SLOBODANKA ako si imalo NACIONALNO OSVESCENA I AKO ZAISTA ZELIS DA SVI MI SRBI BUDEMO SLOZNI KAO JEVREJI KAD IM JE IZRAEL UGROZEN ONDA OVAKVE STVARI KOJE SI NAPISALA NEMAJU NISTA NACIONALNO U SEBI STO BI NAS SLOZILO. Naravno da je Srbija trebala braniti RSK APSOLUTNO, od koga da ocekujemo mi Krajisnici da nam pomogne, jel od Bugara ili Rumuna da ocekujem takvu pomoc ili od Srbije od koga??????????Pominjes sverc sverc se u Krajini desavao na delu Like, Kodruna i Banije dakle teritorije koje su se naslanjale na Bosnu. U Dalmaciji tako neceg nije bilo jer mi nismo granicili sa muslimanima a sa ustasama smo ratovali. Ali sav taj Krajiski sverc je MACIJI KASALJ za ono sto je radila RS i Srbija kod Bihaca tamo se svercovala vojna tehnka, hrana SVE. Srbija nam nije priskocila u pomoc ni u Bljesku ni u Oluji, 300.000 Srba je tad otislo iz svojih kuca. Sta je sRbija mislila sacuvati Kosovo ako izda Krajinu i da ce dobiti RS. Kosovo je izgubila 1999 a RS ce uskoro, ja uvek kazem IMA BOGA ZAISTA
Preporuke:
8
12
54
ponedeljak, 06 jul 2015 16:10
ajde dosta
Ovo je tema o izmeštanju jednog spomenika policajcima Republike Srbije, na teritoriji Republike Srbije. Ako se spomenik premešta na drugu lokaciju kako bi rodbina mogla "bezbedno" da ga posećuje to nije ništa manje jadno i ponižavajuće. Shvatite poruku i kašće vam se samo.
Dosta te priče "mi, vi i oni". Dokle ćemo da slušamo besmislena prepucavanja ko je koga izdao a ko bio kukavica? Shvatite već jednom svi iz Krajine, Srpske i Srbije - niste kukavice, niste šverceri, niste izdajice. Krivicu za sve što pominjete snosi onaj koji je dopustio da se prave tri vojske koje ratuju odvojeno. Ako krivce tražite među borcima to samo znači da je neprijateljska manipulacija uspela. A prodani političari uživaju.
Gledajte ko vas i kako sada vodi, gledajte kako ćemo i šta ćemo sad. Pretnja nije ništa manja kao što ni gubitak iz prošlosti nije konačan.
Preporuke:
20
0
55
ponedeljak, 06 jul 2015 16:50
Jos jedan "Tribalac"
Najnovija vest da se spomenik u stvari "premesta" kako bi bio lakse dostupan svima koji zele da ga obidju je jos jedna defakto potvrda da Srbija ne drzi pod kontrolom celu svoju teritoriju i da se nema na umu samo KiM kada se to kaze. Temelji za ovakvo delovanje su udareni Djindjoreformama kad samo postojanje neke druge vecine ugrozava manjine u Srbiji - sto znaci da vecina mora da nestane da bi prava manjina po djindjoreformatorima bila u potpunosti ispostovana.
Preporuke:
15
0
56
ponedeljak, 06 jul 2015 17:29
@ doda
Može li ''ugroženi'' doda da nam osim poslastičarnica navede neki šiptarski kulturno istorijski spomenik sa tih teritorija koje svojata. Valjda neki narod karakteriše i njihov kulturni nivo a ne samo nivo ''štancanja'' dečurlije.
Preporuke:
8
0
57
ponedeljak, 06 jul 2015 18:35
Roksanda
Obično nemam teškoće sa razumevanjem pročitanog teksta, ali ovu vest sam morala da pročitam dva puta! Svakog dana, na naše oči, nemoguće postaje stvarno!
Preporuke:
14
0
58
ponedeljak, 06 jul 2015 21:34
Cooraphte Daya
@Evidoxeba
Tek ćeš ti da se iznenadiš. Samo nećeš stići da napišeš
Preporuke:
5
0
59
ponedeljak, 06 jul 2015 21:55
auu
Dobro je sto angela ne dolazi u nis...morali bi da pomere i cele-kulu!
Preporuke:
9
0
60
ponedeljak, 06 jul 2015 22:46
Žandarm
Dragi NSPM čitaoci, taj spomenik je godinama bio umotan u najlon i jedini put je otkriven kada je sniman spot Amadeus benda. Imena poginulih se već nalaze u Vranju na spomeniku palim borcima. Taj spomenik je hir tzv. patriote Bate Dikića, koji je "patriotski" lomio i biračke kutije na Kosmetu i tukao i zastrašivao Srbe koji nisu bili lojalni tadašnjem političkom kursu. Obezbeđenje tog spomenika je državu Srbiju koštalo godišnje 450.000 evra. Čast i slava poginulim ! Svaki dan sam u Kopnenoj zoni bezbednosti, braćo Srbi ovo je jedina istina.
Preporuke:
15
1
61
ponedeljak, 06 jul 2015 23:57
Turas
Koja je to mudrica S. Jovanović . Ona pripada Vučkovom taboru koji neće da poruši Srbiju već das je "izmesti" na bezbedno mesto , negde u Sahari .
Preporuke:
5
0
62
utorak, 07 jul 2015 08:28
misterbiti
Starosedeocima nije potreban nikakav spomenik-spomenike grade doshlaci i uzurpatori jer oni pate od sindroma doshlaka.Imate primer grada SKOPLA.
Preporuke:
3
1
63
utorak, 07 jul 2015 19:46
Radoslav
Mislim da je svaki komentar suvišan. Važno je da Englezima neće dopustiti da nas ponižavaju.
I još jednom pokazuje da izdajstvo možda počinje jednim korakom, ali potom traje ceo život...
DOLE VUCIC! DOLE IZDAJNICKA VLADA SRBIJE1
Džabe vam je sva ta obuka kad su vam isprali mozgove.
Dolazi Šefica prekosutra, ajmo na kolena, ruši Kadinjaču, ruši sve šta podseća na poraz dragih nam prijatelja!
Umesto hleba i soli ponudite joj geografsku kartu i flomaster da ne pogađamo šta traži, nek odmah nacrta.
Promena svesti je uspela.,,bravo Vl(jado-Drzavo.STA ZNACI DATA REC!
Svi koji misle da je to pocelo oktobra 2000, nek razmisle zasto je 1991, 10-oclana seoska straza vredela vise od celog bataljona JNA.
SRAMOTA! SRAMOTA ! SRAMOTA! I pred Bogom i pred ljudima!
( Pred spomenikom izginulim policajcima u Preševu,
pripadnicima Žandarmerije, koji je podignut zalaganjem generala
policije dr. Bratislava Dikića )
Na ovom mestu će se uvek zastati,
urlik do neba, čuje se sad,
iznad će leteti, sokoli, kosovi,
suprostavljajući se magluštinama.
Ovde su šiptarski teroristi,
pokušali da zavedu teror i strah,
mučili i zverski ubili,
dvadeset policajaca.
Njihova besmrtnost će nadvisiti,
nadolazeće vekove,
a ovaj spomen na nepomen,
osnažiće sećanje na njih sad.
Njih su mučili i zverski ubili,
oči im vadili orlovskim kandžama,
taj zmijarnik što se dovlači,
iza Prokletijskih lanaca.
http://www.mojenovosti.com/index.php?option=btg_novosti&idnovost=111047&DEMANTI-NA-VEST-DA-JE-SPOMENIK-POGINULIM-POLICAJCIMA-UKLONjEN-!-SPOMENIK--DOBIJA-NOVO-MESTO-!#.VZmN-2Sq-Mo.gmail
http://www.peticije24.com/stevansindjelic
Vidite gospodine, gledaću da budem kratak. Generale u Krajini nije kontrolisao Slobo, već CIA i slične službe, uključujući i KOS. Koji je bio pod kontrolom zapadnih službi. Krajina je izdana i prodana zas tepsiju ribe. Ono šta Vama nije jasno, jeste način kako je to odrađeno i brzina kojom se sve izdešavalo. Vidite, kad vojska na prvoj liniji fronta ostane bez artiljerije, a sve komunikacije budu presječene, te kad na sve to dođe naređenje da se povuku na rezervne položaje, tj. par km unazad, uz tvrdnju da se nalaze u okruženju...dođe do toga da se masa vojske nađe na cestio, te da ne preostaje ništa drugo nego da se "povlačenje" nastavi do kraja. Jer su civili bili izvučeni dan ranije, pod objašnjenjm da se sačuvaju životi.
Šta se tiče placeva za dž, to je dobilo oko hiljadu izbjeglica, a NIKO, ILI GOTOVO niko od Krajišnika nije prodao svoju imovinu u HR, ona je uglavnom uništena i oduzeta...vaša patološka mržnja i zavist su me odavno otreznili, Srbija nije naša otadžbina.
ni manje ni veće od onog u RS,te napada bez ikakvih
valjanih argumenata cijelokupni Srpski korpus,kako ,tobože,nije bio solidaran sa RSK.
Navešću samo jedan primjer,svi koji su bili 1995 u RS,sjetiće se onih kolona,iѕbjeglica iz RSK,i mada to nisam želio da pominjem,ogromne solidarnosti običnog naroda iz RS,koji je i sam osiromašen i zavijen u crno,davao zadnju koricu hljeba,komad odjeće,ili nudio praznu kuću ljudima u toj tužnoj koloni.
Još jedan detalj je ostao u pamćenju,a to je da ni jedan uniformisani vojnik iz kolone,nije ostao u RS ,već su svi nastavili prema Srbiji,bacajući sa sebe usput,i puške i municiju i opremu koju su imali.
To je istina drago.
RSK nije izdana od Milosevica vec od Martica. Milosevic je 95. otisao u Rusiju da pita Jeljcina da li ce Rusija da stane iza njega ukoliko posalje vojsku da pomogne Srbe iz RSK. Jeljcin ga je odbio. Onda je Milosevic rekao Marticu kakva je situacija i da ne moze da posalje vojsku jer ce zapad na to gledati kao agresiju na suverenu drzavu i to upotrebiti kao izgovor da bombarduje SRJ. Rekao mu je da je najbolje da prihvati Z-4, autonomiju u Hrvatskoj, koja bi garantovala da makar Srbi ostanu na svojim ognjistima. Martic je zbog svoje fotelje to odbio jer ukoliko bi prihvatio plan on vise nebi mogao da bude predsednik. I zbog njega je ona pala, zbog sujete njegove, a Milosevicu zahvaljujte sto je prethodnih godina slao svu mogucu pomoc. Da nije bilo njega RSK nebi ni nastala.
-2 -
( Pred spomenikom izginulim policajcima u Preševu,
pripadnicima Žandarmerije, koji je podignut zalaganjem generala
policije dr. Bratislava Dikića )
Njih su mučili i zverski ubili,
oči im vadili orlovskim kandžama,
taj zmijarnik što se dovlači,
iza Prokletijskih lanaca.
Ovde ne salutiraju samo bogalji,
dok javljaju se jasnovienja,
rušili su nam svetilišta,
neporažena istina je ostala.
Ostaće ovde da stražare,
rano otkinuti pupoljci
i mrtvi, besmrtni nepogaženi,
čuvari Srbije ko kondori.
Zalud se trude tamničari,
zalud nose maske lik im se zna,
Žandarmerija još je snažnija,
ovde na svetom mestu zastala,
Da se pokloni senima umrlih,
što lete nebeskim prostranstvima ,
što zasijaće i biće putokaz
zvezdarnica Pravoslavlja, vekovna.
Slava im !
Slavica Jovanović novinar i književnik
iz knjige " Zlatovez munja "
http://www.koreni.rs/zlatovez-munja/
Kako ce te da zastite gradjane Srbije, kada ne mozete ni sami sebe.
DOLE VUCIC!
Spomenik poginulih Srpskih junaka, dobiće svoje novo mesto na zemljištu pod vlasništvom "CRKVE SV. JOVANA BOGOSLOVA UZ BLAGOSLOV EPISKOPA VRANjSKOG PAHOMIJA", u mestu Srpska Kuća, selo je udaljeno 10km od Vranja.
Učešće RSK u borbama kod Bihaća i u proboju Koridora nisu nešto što nije imalo veze sa vašim interesima. Kada su Hrvati držali Posavinu bila je odsečena ne samo Bosanska već i Kninska Krajina, dakle cela RSK izuzev onog dela oko Vukovara. Knin je time bio pogođen i više od Banjaluke prosto jer je manje razvijen kraj. Borbe kod Bihaća su bile vrlo direktno povezane sa vašim interesima zato što je 5. korpus napadao i teritoriju RSK kod Dvora na Uni. Plus zato što bi stavljanjem Bihaća pod Fikretovu kontrolu bila skraćena linija fronta RS i veći broj vojnika bi mogao biti angažovan u zaustavljanju Hrvata koji su nadirali sa Livanjskog polja, što je opet bio interes RSK.
Dejana Obrenovića preko korisnika Nezavisni Sindikat Policije
Takođe potpisnici ovih redova Dejan Obrenović je napisao sledeće :
To bi zapravo trebalo da ima efekta u smislu dobre vesti jer to znači :
Da je premešten u dobrom svetlu .
Da neće više biti obavijen sivom tkaninom ceradom , već će se nalaziti pokraj auto puta Vranje - Bujanovac .
Vidljiv i pristupačan svima koji žele da odaju počast našim dragim kolegama koji su izgubili živote u borbi sa teroristima .
Da je ovo pravi gest i prava odluka komande bilo kog lanca , koja je donela ovu odluku jer će i porodice bezbedno moći da posete pomenuti spomenik .
http://www.mojenovosti.com/index.php?option=btg_novosti&idnovost=111047&DEMANTI-NA-VEST-DA-JE-SPOMENIK-POGINULIM-POLICAJCIMA-UKLONjEN-!-SPOMENIK--DOBIJA-NOVO-MESTO-!#.VZmN-2Sq-Mo.gmail
Dosta te priče "mi, vi i oni". Dokle ćemo da slušamo besmislena prepucavanja ko je koga izdao a ko bio kukavica? Shvatite već jednom svi iz Krajine, Srpske i Srbije - niste kukavice, niste šverceri, niste izdajice. Krivicu za sve što pominjete snosi onaj koji je dopustio da se prave tri vojske koje ratuju odvojeno. Ako krivce tražite među borcima to samo znači da je neprijateljska manipulacija uspela. A prodani političari uživaju.
Gledajte ko vas i kako sada vodi, gledajte kako ćemo i šta ćemo sad. Pretnja nije ništa manja kao što ni gubitak iz prošlosti nije konačan.
Tek ćeš ti da se iznenadiš. Samo nećeš stići da napišeš