U svakom slučaju radio on za SAD ili ne Cipras radi odličnu stvar jer ruši evropske šarene laži .
Za početak dosta .
A ponavljam po ko zna koji put , sve dok je Grčka u NATO i EU ...
Preporuke:
63
6
3
nedelja, 05 jul 2015 23:43
veca vestica
Ovo je pocetak kraja EU,sada treba jedna brojcano jaca drzava da napravi ovakav gaf.Na primer Spanija ili Italija,i sa EU je gotovo.Mislim da se to vreme priblizava,samo da se slegnu utisci oko Grcke.
Preporuke:
53
2
4
nedelja, 05 jul 2015 23:49
HVALA TI ZA HRABRO I PONOSNO NE, BRATSKA GRČKA!!!
Referendum u Grčkoj je pokazao punu i blistavu snagu naroda, zato je od presudnog je značaja da se uskoro izborimo da se - kao i u našoj Republici Srpskoj - raspiše referendum i u Srbiji da demokratski i jasno odlučimo da li smo ili NE za odustanak od sopstvenog suvereniteta i Kosmeta i za ulazak u antiživotno-diktatorsko-neoliberalno-bankarsko-tajkunsku EU!
Preporuke:
61
2
5
nedelja, 05 jul 2015 23:51
Leonidas
Kad vidim ovog HEROJA i JUNAKA TSIPRASA a zatim prebacim na tv i vidim Vucica kako na kolenima defiluje Evropom od Albanije do Nemacke i klima poslusno glavom DODJE MI DA POVRATIM OD MUKE I BESA.
Preporuke:
85
3
6
nedelja, 05 jul 2015 23:51
Ana
Strepim nad onim sto ih ceka a prizeljkujem im sve najbolje! Kreditori da snose sve posledice, narod nije kriv, za to se bore i za to imaju moju punu podrsku! Da smo mi imali i da danas imamo takve politicare, ne bismo bili ovde gde smo danas! Nadam se da ce uspeti da za sebe ispregovaraju i da ce izgubiti najmanje, ako vec moraju vracati nesto sto je u njihovo ime pregovarao neko ranije. Apsolutno na strani Grka! Hrabri su i ponosni. Sada da vidimo da li su im i ovi Siriza dovoljno pametni, jer ako nisu bice zlo. Podrska za narod!
Preporuke:
44
0
7
ponedeljak, 06 jul 2015 00:04
Saša
Samo da se vidi koliko ovo ne mora da znači ništa i ako se svi nadamo da znači puno .
Da ponovimo osnovno .
Ako je EU projekat SAD da Rusi ostanu izvan a Njemci ispod ...
AKo su SAD pustili da Njemci zadnjih 15 godina preko eura podave ostatak kontinenta ...
Ako je taj projekat u ogromnim problemima i neodrživ ...
Ako su preko Ukrajine i sankcij Rusiji postavili zid izmedju Njemačke i Rusije ...
Onda nemaju nikakav problem da ošišaju Njemce i naprave se dobi Grcima , Italijanima , Špancima ...
I sačuvaju svoju tvorevinu ...
Dakle ...
Ovo će svakako doneti ogromne promjene u Evropi ...
Ali ako ne znači povratak Rusije u naše krajeve onda sve ovo po nas strateški ne donosi ništa ...
Pogotovo ne dobro ...
Preporuke:
46
2
8
ponedeljak, 06 jul 2015 00:38
Petrušin
Grci treba da idu na umaranje protivnika, jer EU nema ѕakonsku regulativu da izbaci svoju članicu iz saveѕa, još manje iz evroѕone.
Ukoliko pokuša Grčka ima pravo nacionaliѕacije po hitnom postupkku svega od te iste EU, i odštete jer je prekršen ugovor u koji je kao članica ušla.
Naravno, ovdje bi Rusi i Kinezi sa BRIK investicinom bankom trebali da utrče u pomognu grčku ekonomiju i finansije ukoliko dođe do blokade i bojkota Zapada i ѕapadnog finansijskog sistema, što je vrlo vjerovatno.
S druge strane, Grci uz pomoć Rusa i Kineza mogu da zezaju evrozonu na berzi, otkupljujući svoj dug za 10-20 centi po evru.
Sad već mogu da trguju i na padu evra, koji je neminovan, ukoliko se tenzije u pregovorima nastave i mogućnosti force majure-a od strane Grka svega Zapadnog u njoj.
Valuta na principu Bitkoina bi billj vrlo interesantan eksperiment ako bi ga Rusi i Kinezi podržali u Grčkoj čija ekonomija od 10 miliona je idealna da se ispita da li je izvodljivava na većim sistemima.
Preporuke:
32
1
9
ponedeljak, 06 jul 2015 00:44
Saša
Čestitke Grcima!
Pokazali su svoje najlepše lice danas.
Gledah prenos na B92,jer nije bilo nigde drugde.Novinari u Briselu i Atini,gosti u studiju,prenoce program grčke televizije i iznenada se prenos završi,ne čusmo Ciprasa kako se obraća naciji.Da ih nije možda neko nazvao telefonom i rekao koju reč?????Uplašio se da se Srbi ne probude,ali oni su budni ,samo mu to niko još nije rekao.
Grčka pobeda me oduševila i ratužila.Oduševila me jer zaslužuju da kolevka demokratije sruši lažove i lihvare,a rastužilo me jer smo spali na najniže grane,kao crnačko pleme smo postali.Ali kao što napisa narodni mudrac na dočeku orlića IMA NADE!
Preporuke:
47
1
10
ponedeljak, 06 jul 2015 00:54
Mitar
SIRIZA je tek početak niza !
PODEMOs je da dalje idemo, Španija, Italija, Portugalija, ija, ija....
Preporuke:
43
0
11
ponedeljak, 06 jul 2015 01:03
Vlada Kanada
Bravo, Grci. Živela Grčka, kolevka i pra-majka Evrope. E, gde bi bio kraj Srbiji da su Srbi bar pola Grci.
Preporuke:
56
0
12
ponedeljak, 06 jul 2015 01:13
Petrušin 2 dio
Imajte i ovo na umu: Zapad udara na Rusiju preko Ukrajine, gdje će Rusija da izgubi oko 100-150 milijardi dolara, dok Rusi preko Grčke cijepaju EU i evro, te velike vjerovatnoće da će se grčki scenario prenijeti do kraja godine na Španiju kao sledeću najslabiju kariku, zatim Belgiju, Prtugal i Italiju... - dok Amere dovode u nezavidnu situaciju da im niko više ne kupuje državne obveznice, što im sistem vodi ka kolapsu ili velikoj recesiji...
Recesija vodi nesolventnosti i nelikvidnosti, uvećanoj nezaposlenosti i uličnim nemirima... kako u USA tako i EU.
Regionalni rat je više nego poželjan po Zapad jer su Rusija i Kina sve bliži i sve bolje naoružane za neki budući sukob. U tom slučaju nafta ide na preko 200 dolara što Rusima može da donese neke nove dobitne kombinacije, ukoliko zadovolji kineske potrebe po razumnoj cijeni da ona ne bi patila zbog tog rata i energetskog cunamija koji je nemionovan.
Grci su večeras sahranili EU i evro i to Njemci i Zapadni bankari znaju...
Preporuke:
30
4
13
ponedeljak, 06 jul 2015 01:21
Cipras - da, Vucic - ne, ne i ne!
Vucicu - nije u pravu Cipras, ne valja grcka poltika, kazes! Po tebi, valja podmetnuti lice pod straznjicu zapadnih bankara, kao sto ti radis - ustvari, kao sto ti podmeces Srbiju! Nadam se da ce gradjani Srbije napokon shvatiti sa kakvom rdjom od coveka imaju posla! Moze i drugacije, sad se vidi, samo se treba zaloziti za VLASTITU stvar, umesto da gledamo kako nas unistavaju oni koji su to vise puta pokusavali! Uradimo to dok nas Vucic nije sve u crno zavio, za saku dolara i za koje tapsanje od strane Merkelove. Ta prodana dusa i neuki politicar, prevrant, lazov i manipulant, mora da sidje sa srpske politicke scene! Botovi DRAGI, ljudi ste ipak, racunam - zar ste spremni da za sendvic prodate buducnost svoju i svoje dece! Kad prodje njegov cas, kad ga gazde puste niz vodu, nece se Vucic ni osvrnuti na vas, zato budite ljudi vec sada, ne sluzite upropastitelju Srbije! Srbija je i vasa zemlja - a Vucic, ruseci Srbiju, rusi i vas! Cipras je covek, zato ga Vucic ne voli!
Preporuke:
48
0
14
ponedeljak, 06 jul 2015 01:40
Ana
I stvarno, komentatori, ne smarajte vise sa tom Rusijom! Eto vam Kine pa udrite malo na tu stranu, za promenu. Drugi svetski rat, a onda i raspad Sovjet. saveza, desio se jos proslog veka, ali stvarno!
Preporuke:
3
10
15
ponedeljak, 06 jul 2015 03:10
Causa Sprectandum
Videcemo kako ce da bude. Vrlo brzo, kada splasne euoforija. Onaj profesor, kako bese, zaboravih ime - bi da se igra velikim brojevima u veoma neizvesnoj igri, a pitanje je da li Cipras i njegovi ljudi imaju razradjenu strategiju za sve varijante i pod varijante. Trebace mu, i robe, i kesa za sta se nadam da je unapred obezbedio, jer ako nije ispasce najtragicniji grk u istoriji. Bolje receno tragikomican. Da bi ovo NE postalo istorijsko, potreban je unapred razradjena, do najsitnijih detalja - sta ciniti, ako ovo, ili ono. Na Ciprasu je odgovornos da mu narod ne poklekne nakon sedam dana, jer ako se to desi, bolje da su glasali ZA, jer ce ih EU totalno dvastirati po svim pitanjima.
Preporuke:
3
8
16
ponedeljak, 06 jul 2015 03:14
Vlada
Ok ovo je super. Grcka uzima svoju sudbinu u svoje ruke. Pozdravljam. Doduse ovo nije bilo narocito tesko, samo zaokruzite "ne".
E sad ide sledeci korak.
Ziveti bez pomoci.
Ziveti od onoga sto sami zarade.
Ima li u toj prici 14 plata i penzija?
Dali se u toj prici voze skupi automobili?
Dali ima para za 60& sluzbenika u drzavnoj upravi?
Sta ce to Grcka naprasno poceti daproizvodi i prodaje?
Turizam? Pa ne moze da se radi 4 meseca i od toga zivi godinu dana.
Ako su odgovori na ova pitanja pozitivni razumem "NE".
Ali sta ako su odgovori na ova pitanja negativni.
Inace ne razumem kako je ovo pobeda demokratije i kakve uopste veze ima sa demokratijom.
Vlast pitala grke hocemo li da vracamo dugove "demokratski". Zato im nije objasnila odakle im 13 i 14 plata kada godina ima 12 meseci i odakle te pare. Pa kad im objasni odakle pare da ih demokratski pita hoce li ili nece da ih uzmu.
Preporuke:
3
15
17
ponedeljak, 06 jul 2015 03:33
Causa Sprectandum
Nemojte da vas neko zavarava. Citam, i ne mogu da verujem. GRckoj uopste nece biti lako, a citajuci i drugu stampu (ne domacu) preovladjuje bojazan, kod DOBRONAMERNIH da je grcka vlada ishitreno usla u referendum i prelomila preko kolena. Kao sto sam vec rekao, mora biti, i robe, i gotovine, a sada dodajem da ni opcija stroge uprave nije iskljuecena. Naravno obican svet ne treba da se boji postene strogoce. Nakon toga mora doci do rasvetljavanja kako je toliki dug nastao, pa ga reprogramirati, ili proglasiti bankrot. Opcija - necu da vratim, jednostavno ne pije vode.
Grci su u jednom stanju koje nije tesko, nego nebulozno. Mi posle svih ratova, svih ne sposobnih i zlonamernih vlasti ipak stojimo bolje nego Grcka, sto naravno nije za hvaliti se, vec za plakati.
Hocu da kazem da im (a i nama) nema spasa bez konkretne pomoci, zatezanja kaisa, maksimalne ozbiljnosti i odgovornosti. Ako Grcka pukne, racunajte na visokostepenu i trajnu bezbedonosnu destabilizaciju regiona.
Preporuke:
4
2
18
ponedeljak, 06 jul 2015 06:23
Đuka
@Vlada Kanada
Čemu to podcenjivanje? Da su Grci imali našu sudbinu ne bi danas postojali. Izgubili smo pola muškog stanovništva u Prvom svetskom ratu, u Drugom opet milionske žrtve. Istrebljeni smo u Hrvatskoj, na Kosovu, Makedoniji. Smanjen nam je broj u Bosni, Srbiji. Ratovali smo sa NATO paktom, kada u takav rat ni najveće svetske sile ne bi smele ući. Svaki rat je pratilo ekonomsko razaranje zemlje. Zamisli Grcima da spomeneš da treba da ratuju sa Amerikom, Nemačkom, Francuskom, Britanijom, itd. Ceo vek se vodi izdajnička ekonomska i anti-nacionalna politika pod pritiskom stranih, nama nenaklonjenih sila. Danas je medijski mrak i pritisak na najvišem nivou. I opet se nađe 100.000 ljudi, mahom mladih, da govore Oče naš ispred Skupštine. Omladina je 95% nacionalno opredeljena, a njihovo vreme tek dolazi. Kod penzionera koji su prošli titoističke škole drugačija su raspoloženja. Njihovo vreme prolazi. Jak je ovaj narod, živeće i opet biti veliki. Bog je na našoj strani.
Preporuke:
16
1
19
ponedeljak, 06 jul 2015 07:11
Srbinović
Srdačne čestitke dostojanstvenim i hrabrim Grcima (i Grkinjama), čestitke Grčkoj! Da ponovim: promenila se situacija u svetu u odnosu na godine 1991-2004, nije više monstrum-zločinačka Amerika jedina sila na Planeti da hara i ubija redom gde vidi da ima šta da pljačka. Zato, zajednica zločinačke Amerike sa svojom vojnom organizacijom NATO i svojom kolonijom EU NE MOŽE BOMBARDOVATI GRČKU, PA ĆE REZULTATI REFERENDUMA OSTATI VAŽEĆI I PROIZVODITI POZITIVNE POSLEDICE PO GRČKU I CELU PLANETU!
Ne mogu zločinačke USA I EU bombardovati Grčku kao što su bombardovale Srbe i Srbiju od 1991 do 2000.
ŽIVELA GRČKA!
ŽIVELA SRBIJA!
Preporuke:
9
1
20
ponedeljak, 06 jul 2015 07:45
boki okac
lepo nema sta prevazisli su strah.
Grcka ce ostati u evrozoni tj u EU i u natou. Cipras se za to izjasnio.
Bankari ce platiti ceh a stim narocito nemacka koja kad ima novca za ukrajnu nacice i za grcku.
Problem nemaca ce biti moguca lancana reakcija posdemosa u spaniji pa portugal pa italija. To su moguci scenariji.
Nemci su se najvise sa eu okoristili imaju novca sto kazu amer8kanci neka i plate.
Ameriku nije nesto briga nato je tu pa tu.
Kina ima novca pa je moguce da briks uleti,,zato ce nemci platiti i cipras to zna. zna i tram
Preporuke:
4
0
21
ponedeljak, 06 jul 2015 07:50
gavrilo
uh ali se mi odmah ražestimo!Cipras je lijepo rekao: niko nije gubitnik u referendumu samo je Narod Grčke rekao NE mjerama štednje koje ne donose rezultate.Grčka je rekla NE lihvarima i pijavicama zapadnim bankarima, rekla je NE neoliberlizmu najgoroj fazi kapitalizma!Cipras ima iza sebe demokratski odgovor Naroda i želi da GRčku izvede na svijetlo dana, iz noći koja je dugo trajala!Rekli su NE moćnicima Njemačke koji su pretvorili EU u Veliku Njemačku sada treba tražiti rešenje na dobrobit svih:otpis jednog dijela duga,evropska pomoć najmanje 50 milijardi i grejs period od 20 godina da Grčka stane na noge i prodiše...sve drugo odvodi i EU i GRčku u nepredvidivom pravcu...ali što je sa nama, da li mi imamo pravo na referendum ili je pamet svijeta popio AV,AV,AV?
Preporuke:
5
1
22
ponedeljak, 06 jul 2015 08:17
Beograđanin
Čestitam na odbijanju diktata, Grčki narod pokazao je visoku političku svest, volju i hrabrost. Sada Cipras nema ni najmanje prostaora za vrdanje, mora ići čak i na difolt i izlazak iz evrozona, ako zatreba.
Inače, podsećam na Vučičevu izjavu od pre neki dan da 'Ciprasova politika ne daje rezultate'. Kako samo bedno izgledaju danas te njegove male i jadne laži.
Preporuke:
9
2
23
ponedeljak, 06 jul 2015 08:33
Spiridon
Ja sam sa moje strane već uputio protestnu notu prijateljima na Kritu, mislim samo 70% za OXI... Ni oni nisu što su nekada bili, odmah da odu do Venizelosovog groba tamo i da ga mole za oproštaj jer nisu dostojni svojih predaka... ;-)))
Eh da gde li su sada svi oni fenomenalni prognozeri što su pričali da su Grci oportunisti koji će sa obe ruke da zaokruže DA, da nije bitno ko glasa već ko broji i sve nešto tako u tom stilu a sve potpuno pogrešno.
Da ustanemo od sada kada god se pomene reč Grčka jer im nismo ni do kolena, jaki smo samo u kafani i na internetu a kada treba nigde nas nema. No dobro neka bude kao i kod njih sve redom, jer su i oni imali svoje Samaras naprednjake koliko do pre pola godine.
Preporuke:
5
9
24
ponedeljak, 06 jul 2015 09:03
DR POLITICKIH NAUKA
sta ce ovaj ishitreni referendum doneti i kome??prvi rezultat je OSTAVKA MINISTRA FINANSIJA VERIFAKISA!Grckom narodu sve opcije donose probleme..ako ovo ne dovede do izlaska grcke iz EU,i dolazak RF na balkanu onda je sve promasaj!NAJBOLJI REZULTAT REFERNDUMA BIO BI KAD BI SE EU RASAPALA!!!sta ce biti videcemo..ali sam referendum kao takav ne verujem da ima bilo kakvo znacenje..moze isto nemacka da organizuje referendum gde ce sigurno nemci glasati protiv da se zajmovi daju grckoj!! i sta onda??u tom slucaju bi oba referenduma bili'demokratija'ali rezultati oba ne bi isli jedan sa drugim!!videcemo sta ce Cipras sada postici u pregovorima sa nemackom?da ce mu nemacka dati tek tako pare(da placa kamate MMF-u)zvuci neverovatno..na kraju ce izbor za Ciprasa biti: ostati u EUi evrozonu pod uslovima koji mu oni postavljaju,ili da izadge iz EU(STO BI PO MENI BIO JEDINI USPEH SVEGA OVOGA)KAD MOMENAT DODGE DA GRCKA OSTANE ILI IZADGE IZ EU,TEK ONDA CEMO VIDETI KO JE CIPRAS I ZA STA JE!!!!!
Preporuke:
8
2
25
ponedeljak, 06 jul 2015 12:25
Peter RV
Ima naroda koji su mali po broju ali grdosije po duhu. Ovo su Grci.
Grcka je okupirana od Nato-a i EU, vec dugo vremena i okupator mu je postavljao njegove gaulajtere (Samaras,Papandreu i dr) po volji. Sva informativna sredstva su bila u rukama okupatora (nijesu imali ni drzavnu televiziju!). Nikad jedan narod nije bio izlozen takvom pritisku. Nije ostalo Grcima nista drugo sem njihov nesalomnjivi karakter- sa kojim su uzdrmali korumpiranu bankstersku evropu (za kojom Srbi, sa naricanjem, puze na koljenima!).
Ciprasu njie bilo stalo (kao Vucicu!) da ga Merkelova 'pohvali' i odlucio se da on postavi- grcke- uslove ovoj Tevtonki.
Srbi, ne pripadaju ovoj aristokratskoj klasi naroda.
Duboki poklon i zahvalnost Grcima!
Preporuke:
5
1
26
ponedeljak, 06 jul 2015 13:25
Beograđanin - jedno skeptično mišljenje
Posle euforije 'ne', da malo spustim loptu i iznesem jednu bojazan. Naime tu da će Cipras sada svejedno pristati na paket koji će biti, u najboljem slučaju, samo kozmetički ulepšan. Ako to bude, a pribojavam se da hoće, to će biti - trasla gora, rodio se miš.
Ja i dalje osporavam Cipravovu nedovoljno radikalnu liniju.
Preporuke:
1
2
27
ponedeljak, 06 jul 2015 13:40
Saša
@ Beogradjanin
Mislim da ste , na žalost , potpuno u pravu .
Ovo je samo pokazna vježba da su SAD glavne i da one jedine mogu sačuvati manje evropske narode od Njemačke .
Grcima će nakon svega biti isto .
Kao i ostatak Evrope polako će da propadaju .
Po meni , najbolje od svega vezano za grčki referendum je to da će trezveniji dio Evrope da shvati da bez Rusije nema napredka i vjerujem da su se tu atlantisti preigrali .
Da podsjetim sve euforične ...
Grci se nisu izjašnjavali oko izlaska iz NATI i EU ...
Niti to namjeravaju da rade .
Grci podsjećaju na nakog prijatelja koji je od vas pozajmio novac a onda kuka da ne može da ga vrati jer mu ne daju žena i tašta .
Amerikance za ovo nije briga njihov novac i onako nije novac . MMF može bez problema da naštampa Grčkoj još ovoliko para , pogledajte Ukrajinu .
Njemci sa druge strane ipak nešto rade i zbog razlike u pozadini eura i dolara nastaje sav ovaj cirkus .
Preporuke:
3
2
28
ponedeljak, 06 jul 2015 13:46
ser joška
"Beograđanin - jedno skeptično mišljenje
6 meseci pregovora svaki dan tovarite (vama slični)= da nema ništa od toga, da je sve prevara, da ne valja što nisu radikalnii, da ne valja što jesu radikalni, da su amateri (ti doktori ekonimije uglavnom sa britanskih univerzizeza)... da Grci žele evro i EU ...
amaan kako vam ne dosadi više
PS pozdrav rusofilima, ajd šlepajte se malo na tuđe uspehe, lepo vas je gledati kad ste sretni i veseli
Preporuke:
1
2
29
ponedeljak, 06 jul 2015 13:49
Saša
Što god ko mislio ...
Ovo je odlično ali zbog sledećih stvari ...
Rusija , Kina a i mnogi drugi uključujući i neke ozbiljne evropske zemlje još brže će da bježe od dolara .
Njemačka će sve teže moći da krije da je vazalna i okupirana zemlja . Da li će ovo dovesti do distanciranja od Vašingtona i približavanja Moskvi teško je reći .
Njemci za ovo bez Francuza nemaju mogućnosti a da li će moći da se usklade teško je predvidjeti .
Ovo što se do sada zvalo Zapad polako će da se dijeli na one koji zbilja nešto rade i stvaraju i na one koji žive od štampanja i distribucije papira sa tim da će ovi drugi uvjek da se pozivaju na demokratiju kada treba da sravne račune sa ovim prvim .
Sve u svemu SFRJ u velikom a sve bez Tita .
Ne zaboravite da Rusiji sve ovo ne odgovoara jer ona ne proizvodi papirni novac nego daje realne sirovine a taodje ni Kinezima jer oni za te papire cijede vlastiti znoj .
Preporuke:
1
0
30
ponedeljak, 06 jul 2015 13:57
ANALITIČAR
Draga braćo i sestre komentatori na našem patriotskom NSPM želi bih da napišem svoje viđenje situacije nakon referenduma u Grčkoj na kome je rezultat bio objedljivo NE sa oko 61 do 62 % . Braća komentatori su oduševljeni rezultatima i smatraju glasanje Grka duboko patriotskim činom . Mogu da se složim jedno 60 odsto i ja , naravno da su Monasi sa Svete Gore apelovali za NE jer su duboko svjesni da je Grčka došla do tačke kada ne može vraćati dugove i kada su joj lihvari sa Zapada namjenili ulogu da pošto ne može da vraća dugove da treba da nestane kao nacija i država , Pravoslavna država . Grčka od 2008-me i početka krize koja je pukao balon derivata u USA i zasjedanja Bilderberga u Atini 2010-te kada je Bilderberg donio odluku da Grčku uništi - Grčka od tada prolazi pakao pa nije čudo što je broj rođenih beba za šest godina pao u Grčkoj za čak 20 000 . Grčka nacija nestaje velikom brzinom zahvaljujući krizi kojoj svjedočimo
Preporuke:
2
2
31
ponedeljak, 06 jul 2015 14:04
ANALITIČAR
Nastavak 2.
Draga braćo i sestre i ja dakle recimo 60 odsto podržavam vaše zadovoljstvo što su Grci poslušali Ciprasa i kazali NE . Ali ja kao građanin srpskih država i kao čovjek koji pokušava da misli šta nam svima slijedi nisam nimalo oduševljen referendumom zato što se ne bavimo pitanjima kome raspad Grčke ili izlazak iz eurozone odgovara . Grčka nije imala uslove da uđe u eurozonu , njene papire je našminkala grupa američkih kompanija za " rejting " jer je Americi odgovarala Grčka u eurozoni jer su znali da je Grčka slaba i da sutra preko te iste Grčke mogu kada god želi Amerika da sruši Grčku i preko Grčke Evropu , EU i evrozonu . Dakle koliko god mi bili srećni zbog NE to NE je kec na deset za Goldman Saks i velikog brata EU preko bare za USA i naročito za Dolar . Amerika je pred slomom duguje 18 300 mlrd dolara i USA te dugove nikada ne želi niti može da vrati . Spas za Ameriku je dakle veliki rat ili raspad Evrope a to upravo imamo referendumom koji jača Ameriku i dolar
Preporuke:
1
1
32
ponedeljak, 06 jul 2015 14:10
...
Analitičaru, odluka da se to radi u Grčkoj doneta je 1996 i to su Grci iz visokih krugova znali, rekli su mi: mi smo sledeći, bilo je to posle satanizacije Miloševića i Srbije. Još tada mi je rečeno da su smešne iluzije da Srbiju napadaju zbog Miloševića i to je tako zaista i ispalo. Ni Koštunica antikomunista i duboki demokrata i baštinik autentičnih srpskih i evropskih ideja je to vrlo brzo shvatio, verujem i Đinđić pri krajus svog života
Preporuke:
7
4
33
ponedeljak, 06 jul 2015 14:11
Saša
@ Ser Joška
AKo ste imali na umu da kažete da je ovo velika pobjeda Vašingtona bolje reći Vol Strita u pravu ste .
Ako mislite da ta pobjeda na kraju neće biti što i Borodinska bitka za Napoleona to griješite .
Što se tiče rusofila koji ovo slave mislim da takvih ovdje nema jer jednostavno nemamo mi ovdje što puno da se slavimo za sada i ako dugoročno ovo najviše ide na ruku nama .
Mislim da sam u jednom od predhodnih postova opisao što ova igranka znači i gdje vodi .
Što god ko mislio o Njemcima ...
Rusi su jedini naši kakvi su takvi su a i mi smo njima takvi kakvi jesmo .
To što smo mi stalno u ubjedjenju da su nam London i Vašington veći prijatelji od Berlina ... skupo plaćamo već stotinu godina . Ne zbog toga što nam je Berlin neki prijatelj on se nikada nije ni pravi da jeste ali ovi što se prave prijatelji ...
Što je govorio crnogorsi kralj Nikola I ... Slušaj Ruse i pokrij se ušima ...
Preporuke:
5
2
34
ponedeljak, 06 jul 2015 14:14
ANALITIČAR
Nastavak 3.
Moje mišljenje je da NE u Grčkoj nama svima ne donosi nikakvo olakšanje , čak šta više , fokus prebacuje na nivo patriotizma , kao eto Grčka je kazala NE , David je tukao Golijata . Takav pogled sprečava nas sve da pogledamo od drveta šumu a šuma je to da Grčka sa 11 miliona ljudi duguje 300 mlrd ali još je Gora Italija koja sa 61 milionom duguje 2 500 mlrd dolara a vsvaki amerikanac koji se rodi duguje 50 000 usd . Sistem je pukao kompletno , zašto , zato što vlast imaju mega banke i lihvari , liberalni kapitalizam se ne bazira na štednji negho na DUGU . Države duguju banksterima , stanovništvo duguje državi, države pošto duguju nisu subjekat koji vrši radnju nego objekat koji duguje a kao plod toga države gube suverenitet i postajemo svi kolektivno dio koncentracionog logora bankstera , danas pada Grčka , Srbija pala , Hrvatska bankrot , RS takođe , Federacija BH takođe , svi padamo jer je sistem bolestan skroz - a vlada globalni nadnacionalni konglomerat bankara
Preporuke:
2
2
35
ponedeljak, 06 jul 2015 14:25
ANALITIČAR
Nastavak 4
Mi dakle braćo i sestre pričamo o Grčkoj a šutimo da kud i kamo gore stoje Francuska i Italija koje imaju oko 60 do 65 miliona ljudi a dug blizu 3 000 milijardi eura . Trebamo kazati suštinu , današnji finansijski sistem je potpuno bolestan . Rusija ima realne parametre jer nema ekomomiju derivata , Rusija je imala devizne rezerve 600 milijardi dolara , došao rat u Ukrajini , sankcije Zapada i ova kriza i rezerve pale na recimo 380 milijardi dolara . Dakle sudbinu Rusije rješava pošto poštuje pošteno 300 ili 400 mlrd dolara . E sada to uporedite sa Naci Amerikom gdje 4 ili 5 najvećih fondova i mega banaka godišnje kreira balon derivata ( potpuno nepostojeće aktive ) 200 000 mlrd dolara ili hiljadu puta više novaca nego što kroji sudbinu Rusije , odnosno kompletna planeta u robama napravi tri puta manje nego što KANCER USA BANKE I FONDOVI godišnje kreiraju potpuno nepostojećih derivata . Dakle Amerika nije srušila samo USA i Evropu nego kompletnu planetu
Preporuke:
2
0
36
ponedeljak, 06 jul 2015 14:48
ANALITIČAR
Svi parametri pokazuju da je pucanje sistema u Americi 2008-me bilo skoro na nivou velike depresije iz 1929-te , hiperinflacije i neviđene krize u istoriji Amerike , tada su Ameriku spasili javni radovi i drugi svetski rat kada Amerika od dužnika postaje kreditor jer se ona razvijala dok se rušila Evropa u ratnim dešavanjima . A upućeni ekonomisti mkažu da je sada svetski sistem u toliko katastrofalnom stanje da je balon derivata tri ili četiri puta veći nego 2008-me , dakle kada pukne to pašće sve . Zato propast Grčke trebamo gledati u tom svjetlu , naravno da sam za spas Grka koji su nama blizak narod i naše su vjere i želim dobro braći ali cijeli sistem je bolestan , španskio ekonomski portali kažu svjetlo oko grčke pozornice neko namjerno pali da zataška katastrofu koja je u Španiji , Italiji , Francuskjoj gdje je DUG 250 odsto veći nego BDP . Troši se nezarađeno , Kina i Japan žive na bazi štednje a Evropa i Amerika na bazi DUGA kreiraju život , troši se nezarađeno , hedonizam
Preporuke:
2
0
37
ponedeljak, 06 jul 2015 15:09
Velja
Ovo bi mogla biti prva pobeda demokratije posle sloma nacizma. Daj Bože! I Grcima i nama.
Preporuke:
2
0
38
ponedeljak, 06 jul 2015 15:16
ANALITIČAR
Kompletna planeta godišnje u robama stvori dakle nečega što stvarno postoji oko 70 000 mlrd usd
Sa druge strane kancer mega fondovi i banke Amerike takođe godišnje kreiraju 200 000 mlrd dolara derivata nečeg što uopšte ne postoji. Šta hoću da kažem , sedam mlrd ljudi radi i stvori za godinu dana tri puta manje nego što kriminalci iz Goldman Saksa , Benk of Amerika i ostalih parazita kao Meril Lincč ili Leman Braderz ( pukao 2008-me ) naštancaju narodski kazano derivata bez pokrića . Često čujemo Amerika je vojno jača od Rusije , to je naravno nebuloza ali ti advokati Zapada kriju to da je lako Americi da daje budžet Pentagonu od 600 milijadi usd , budžet devet puta veći vojni nego ruski , ali ruski budžet je pokriven u robama i stvaran a Amerika štancuje kao toaletni papir dolar , zadužuje se , ne plaća , kada se neko pobuni da Zapad vrati dug ubiju ga kao Gadafija . Put bez povratka je sve ovo , Jemen , Sirija , Grčka , Novorusija , Liban , Avganistan , Tunis , Egipat . Veliko zlo
Preporuke:
1
1
39
ponedeljak, 06 jul 2015 15:30
Saša
@ ANalitičar
Vi ste najbolje opisali suštinu ovoga što se zbiva .
Ja ovo u Grčkoj doživljavam kao njihov 27 mart .
Samo da vidimo što nama ovo donosi .
Preporuke:
3
1
40
ponedeljak, 06 jul 2015 18:33
iskander
Ovo je ogromna pukotina i pocetak kraja monstruozne tvorevine tzv.'EU'.
Preporuke:
1
0
41
ponedeljak, 06 jul 2015 22:32
iz NJujorka
Au gospodine analitcaru ala ste izanalizirali gde ste to sve procitali -- nije tako;
SAD su podrzale Grcku kao sto su podrzale i Titovu JU; to je bio strateski potez pre 60 godina; Grcka ima takav polozaj u Mediteranu da je vazna i za SAD i za EU;
Ovo kinjenje Grcke u nedogled su Nemacka posla; Prvo su im prodavali i prodavali opremu, oruzje, sve i svasta ..nemacke banke odobravale kredite za izvoz i posle se naplatili od ECB koja je pokrila dugove Grcke prema Nemackim i Francuskim bankama; Francuzi zele da pomognu Grckoj, SAD zele da pomognu Grckoj ali glavni kocnicari radi svoje arijevske drskosti su sami Germani; Njima je sve jedno da li ce udaviti obicnog grckog coveka ..vazno im je da teraju svoje.
Pred Obama pre nekoliko meseci je rekao Merkel da nije u redu da toliko presiraju Grcku sa merama stednje a ona odgovorila da ne ceni to mesanje u Evropska pitanja;
Naravno Rusi imaju svoje. POdrzavam Ciprasa i njeg borbu,a odvratno mie je da u Beogradu gledam klimoglavce.
Preporuke:
2
1
42
utorak, 07 jul 2015 09:51
ANALITIČAR
@ IZ NJU JORKA
Gospodine živite u gradu koji je epicentar svjetskog zla , vama naravno to izgleda ne smeta , kao Srbinu koji nije ljubitelj švaba moram da vam kažem da mi je Amerika milion puta odvratnija od Njemačke . Hitlera i njegovu fabriku smrti IG Farben je finansirala Amerika , familije Preskota Buša i Banka Engleske i Šif jevrejska njujoršška familija kao i Morgan iz Nju Jorka da načine Hitlera moćnim da pobije Pravoslavne Ruse . Živite u gradu koga zovu Velika Jabuka , a zašto , šta u Bibliji jabuka simboliše , jabuka iz Edena , zabranjena , Nju Jork je uz London centar antihristove masonerije , Nju Jork je centar zla , pokretanja ratova , okupacije Iraka gdje je ubijeno milion i po iračke dečice i preko milion iračkih muškaraca je platilo glavom . Nju Jork uništava sa svojim banditskim bankama i derivatima koji uopšte ne postoje realno svetsku i američku ekonomiju . Mene bi bilo sramota da u centru zla živim , vi pišete o patriotizmu iz Nju Jorka , Amerika maltretira Njemačku !
Samo da vidimo na što se tačno odnosi ovo NE ...
Da ne bude kao srpsko ... I EU i Kosovo .
I EU i Rusija ...
Savjetujem da se prate reakcije Moskve .
Ovo su velike igre i svašta je moguće .
U svakom slučaju radio on za SAD ili ne Cipras radi odličnu stvar jer ruši evropske šarene laži .
Za početak dosta .
A ponavljam po ko zna koji put , sve dok je Grčka u NATO i EU ...
Da ponovimo osnovno .
Ako je EU projekat SAD da Rusi ostanu izvan a Njemci ispod ...
AKo su SAD pustili da Njemci zadnjih 15 godina preko eura podave ostatak kontinenta ...
Ako je taj projekat u ogromnim problemima i neodrživ ...
Ako su preko Ukrajine i sankcij Rusiji postavili zid izmedju Njemačke i Rusije ...
Onda nemaju nikakav problem da ošišaju Njemce i naprave se dobi Grcima , Italijanima , Špancima ...
I sačuvaju svoju tvorevinu ...
Dakle ...
Ovo će svakako doneti ogromne promjene u Evropi ...
Ali ako ne znači povratak Rusije u naše krajeve onda sve ovo po nas strateški ne donosi ništa ...
Pogotovo ne dobro ...
Ukoliko pokuša Grčka ima pravo nacionaliѕacije po hitnom postupkku svega od te iste EU, i odštete jer je prekršen ugovor u koji je kao članica ušla.
Naravno, ovdje bi Rusi i Kinezi sa BRIK investicinom bankom trebali da utrče u pomognu grčku ekonomiju i finansije ukoliko dođe do blokade i bojkota Zapada i ѕapadnog finansijskog sistema, što je vrlo vjerovatno.
S druge strane, Grci uz pomoć Rusa i Kineza mogu da zezaju evrozonu na berzi, otkupljujući svoj dug za 10-20 centi po evru.
Sad već mogu da trguju i na padu evra, koji je neminovan, ukoliko se tenzije u pregovorima nastave i mogućnosti force majure-a od strane Grka svega Zapadnog u njoj.
Valuta na principu Bitkoina bi billj vrlo interesantan eksperiment ako bi ga Rusi i Kinezi podržali u Grčkoj čija ekonomija od 10 miliona je idealna da se ispita da li je izvodljivava na većim sistemima.
Pokazali su svoje najlepše lice danas.
Gledah prenos na B92,jer nije bilo nigde drugde.Novinari u Briselu i Atini,gosti u studiju,prenoce program grčke televizije i iznenada se prenos završi,ne čusmo Ciprasa kako se obraća naciji.Da ih nije možda neko nazvao telefonom i rekao koju reč?????Uplašio se da se Srbi ne probude,ali oni su budni ,samo mu to niko još nije rekao.
Grčka pobeda me oduševila i ratužila.Oduševila me jer zaslužuju da kolevka demokratije sruši lažove i lihvare,a rastužilo me jer smo spali na najniže grane,kao crnačko pleme smo postali.Ali kao što napisa narodni mudrac na dočeku orlića IMA NADE!
PODEMOs je da dalje idemo, Španija, Italija, Portugalija, ija, ija....
Recesija vodi nesolventnosti i nelikvidnosti, uvećanoj nezaposlenosti i uličnim nemirima... kako u USA tako i EU.
Regionalni rat je više nego poželjan po Zapad jer su Rusija i Kina sve bliži i sve bolje naoružane za neki budući sukob. U tom slučaju nafta ide na preko 200 dolara što Rusima može da donese neke nove dobitne kombinacije, ukoliko zadovolji kineske potrebe po razumnoj cijeni da ona ne bi patila zbog tog rata i energetskog cunamija koji je nemionovan.
Grci su večeras sahranili EU i evro i to Njemci i Zapadni bankari znaju...
E sad ide sledeci korak.
Ziveti bez pomoci.
Ziveti od onoga sto sami zarade.
Ima li u toj prici 14 plata i penzija?
Dali se u toj prici voze skupi automobili?
Dali ima para za 60& sluzbenika u drzavnoj upravi?
Sta ce to Grcka naprasno poceti daproizvodi i prodaje?
Turizam? Pa ne moze da se radi 4 meseca i od toga zivi godinu dana.
Ako su odgovori na ova pitanja pozitivni razumem "NE".
Ali sta ako su odgovori na ova pitanja negativni.
Inace ne razumem kako je ovo pobeda demokratije i kakve uopste veze ima sa demokratijom.
Vlast pitala grke hocemo li da vracamo dugove "demokratski". Zato im nije objasnila odakle im 13 i 14 plata kada godina ima 12 meseci i odakle te pare. Pa kad im objasni odakle pare da ih demokratski pita hoce li ili nece da ih uzmu.
Grci su u jednom stanju koje nije tesko, nego nebulozno. Mi posle svih ratova, svih ne sposobnih i zlonamernih vlasti ipak stojimo bolje nego Grcka, sto naravno nije za hvaliti se, vec za plakati.
Hocu da kazem da im (a i nama) nema spasa bez konkretne pomoci, zatezanja kaisa, maksimalne ozbiljnosti i odgovornosti. Ako Grcka pukne, racunajte na visokostepenu i trajnu bezbedonosnu destabilizaciju regiona.
Čemu to podcenjivanje? Da su Grci imali našu sudbinu ne bi danas postojali. Izgubili smo pola muškog stanovništva u Prvom svetskom ratu, u Drugom opet milionske žrtve. Istrebljeni smo u Hrvatskoj, na Kosovu, Makedoniji. Smanjen nam je broj u Bosni, Srbiji. Ratovali smo sa NATO paktom, kada u takav rat ni najveće svetske sile ne bi smele ući. Svaki rat je pratilo ekonomsko razaranje zemlje. Zamisli Grcima da spomeneš da treba da ratuju sa Amerikom, Nemačkom, Francuskom, Britanijom, itd. Ceo vek se vodi izdajnička ekonomska i anti-nacionalna politika pod pritiskom stranih, nama nenaklonjenih sila. Danas je medijski mrak i pritisak na najvišem nivou. I opet se nađe 100.000 ljudi, mahom mladih, da govore Oče naš ispred Skupštine. Omladina je 95% nacionalno opredeljena, a njihovo vreme tek dolazi. Kod penzionera koji su prošli titoističke škole drugačija su raspoloženja. Njihovo vreme prolazi. Jak je ovaj narod, živeće i opet biti veliki. Bog je na našoj strani.
Da ponovim: promenila se situacija u svetu u odnosu na godine 1991-2004, nije više monstrum-zločinačka Amerika jedina sila na Planeti da hara i ubija redom gde vidi da ima šta da pljačka. Zato, zajednica zločinačke Amerike sa svojom vojnom organizacijom NATO i svojom kolonijom EU NE MOŽE BOMBARDOVATI GRČKU, PA ĆE REZULTATI REFERENDUMA OSTATI VAŽEĆI I PROIZVODITI POZITIVNE POSLEDICE PO GRČKU I CELU PLANETU!
Ne mogu zločinačke USA I EU bombardovati Grčku kao što su bombardovale Srbe i Srbiju od 1991 do 2000.
ŽIVELA GRČKA!
ŽIVELA SRBIJA!
Grcka ce ostati u evrozoni tj u EU i u natou. Cipras se za to izjasnio.
Bankari ce platiti ceh a stim narocito nemacka koja kad ima novca za ukrajnu nacice i za grcku.
Problem nemaca ce biti moguca lancana reakcija posdemosa u spaniji pa portugal pa italija. To su moguci scenariji.
Nemci su se najvise sa eu okoristili imaju novca sto kazu amer8kanci neka i plate.
Ameriku nije nesto briga nato je tu pa tu.
Kina ima novca pa je moguce da briks uleti,,zato ce nemci platiti i cipras to zna. zna i tram
Inače, podsećam na Vučičevu izjavu od pre neki dan da 'Ciprasova politika ne daje rezultate'. Kako samo bedno izgledaju danas te njegove male i jadne laži.
Eh da gde li su sada svi oni fenomenalni prognozeri što su pričali da su Grci oportunisti koji će sa obe ruke da zaokruže DA, da nije bitno ko glasa već ko broji i sve nešto tako u tom stilu a sve potpuno pogrešno.
Da ustanemo od sada kada god se pomene reč Grčka jer im nismo ni do kolena, jaki smo samo u kafani i na internetu a kada treba nigde nas nema. No dobro neka bude kao i kod njih sve redom, jer su i oni imali svoje Samaras naprednjake koliko do pre pola godine.
Grcka je okupirana od Nato-a i EU, vec dugo vremena i okupator mu je postavljao njegove gaulajtere (Samaras,Papandreu i dr) po volji. Sva informativna sredstva su bila u rukama okupatora (nijesu imali ni drzavnu televiziju!). Nikad jedan narod nije bio izlozen takvom pritisku. Nije ostalo Grcima nista drugo sem njihov nesalomnjivi karakter- sa kojim su uzdrmali korumpiranu bankstersku evropu (za kojom Srbi, sa naricanjem, puze na koljenima!).
Ciprasu njie bilo stalo (kao Vucicu!) da ga Merkelova 'pohvali' i odlucio se da on postavi- grcke- uslove ovoj Tevtonki.
Srbi, ne pripadaju ovoj aristokratskoj klasi naroda.
Duboki poklon i zahvalnost Grcima!
Ja i dalje osporavam Cipravovu nedovoljno radikalnu liniju.
Mislim da ste , na žalost , potpuno u pravu .
Ovo je samo pokazna vježba da su SAD glavne i da one jedine mogu sačuvati manje evropske narode od Njemačke .
Grcima će nakon svega biti isto .
Kao i ostatak Evrope polako će da propadaju .
Po meni , najbolje od svega vezano za grčki referendum je to da će trezveniji dio Evrope da shvati da bez Rusije nema napredka i vjerujem da su se tu atlantisti preigrali .
Da podsjetim sve euforične ...
Grci se nisu izjašnjavali oko izlaska iz NATI i EU ...
Niti to namjeravaju da rade .
Grci podsjećaju na nakog prijatelja koji je od vas pozajmio novac a onda kuka da ne može da ga vrati jer mu ne daju žena i tašta .
Amerikance za ovo nije briga njihov novac i onako nije novac . MMF može bez problema da naštampa Grčkoj još ovoliko para , pogledajte Ukrajinu .
Njemci sa druge strane ipak nešto rade i zbog razlike u pozadini eura i dolara nastaje sav ovaj cirkus .
6 meseci pregovora svaki dan tovarite (vama slični)= da nema ništa od toga, da je sve prevara, da ne valja što nisu radikalnii, da ne valja što jesu radikalni, da su amateri (ti doktori ekonimije uglavnom sa britanskih univerzizeza)... da Grci žele evro i EU ...
amaan kako vam ne dosadi više
PS pozdrav rusofilima, ajd šlepajte se malo na tuđe uspehe, lepo vas je gledati kad ste sretni i veseli
Ovo je odlično ali zbog sledećih stvari ...
Rusija , Kina a i mnogi drugi uključujući i neke ozbiljne evropske zemlje još brže će da bježe od dolara .
Njemačka će sve teže moći da krije da je vazalna i okupirana zemlja . Da li će ovo dovesti do distanciranja od Vašingtona i približavanja Moskvi teško je reći .
Njemci za ovo bez Francuza nemaju mogućnosti a da li će moći da se usklade teško je predvidjeti .
Ovo što se do sada zvalo Zapad polako će da se dijeli na one koji zbilja nešto rade i stvaraju i na one koji žive od štampanja i distribucije papira sa tim da će ovi drugi uvjek da se pozivaju na demokratiju kada treba da sravne račune sa ovim prvim .
Sve u svemu SFRJ u velikom a sve bez Tita .
Ne zaboravite da Rusiji sve ovo ne odgovoara jer ona ne proizvodi papirni novac nego daje realne sirovine a taodje ni Kinezima jer oni za te papire cijede vlastiti znoj .
Draga braćo i sestre i ja dakle recimo 60 odsto podržavam vaše zadovoljstvo što su Grci poslušali Ciprasa i kazali NE . Ali ja kao građanin srpskih država i kao čovjek koji pokušava da misli šta nam svima slijedi nisam nimalo oduševljen referendumom zato što se ne bavimo pitanjima kome raspad Grčke ili izlazak iz eurozone odgovara . Grčka nije imala uslove da uđe u eurozonu , njene papire je našminkala grupa američkih kompanija za " rejting " jer je Americi odgovarala Grčka u eurozoni jer su znali da je Grčka slaba i da sutra preko te iste Grčke mogu kada god želi Amerika da sruši Grčku i preko Grčke Evropu , EU i evrozonu . Dakle koliko god mi bili srećni zbog NE to NE je kec na deset za Goldman Saks i velikog brata EU preko bare za USA i naročito za Dolar . Amerika je pred slomom duguje 18 300 mlrd dolara i USA te dugove nikada ne želi niti može da vrati . Spas za Ameriku je dakle veliki rat ili raspad Evrope a to upravo imamo referendumom koji jača Ameriku i dolar
AKo ste imali na umu da kažete da je ovo velika pobjeda Vašingtona bolje reći Vol Strita u pravu ste .
Ako mislite da ta pobjeda na kraju neće biti što i Borodinska bitka za Napoleona to griješite .
Što se tiče rusofila koji ovo slave mislim da takvih ovdje nema jer jednostavno nemamo mi ovdje što puno da se slavimo za sada i ako dugoročno ovo najviše ide na ruku nama .
Mislim da sam u jednom od predhodnih postova opisao što ova igranka znači i gdje vodi .
Što god ko mislio o Njemcima ...
Rusi su jedini naši kakvi su takvi su a i mi smo njima takvi kakvi jesmo .
To što smo mi stalno u ubjedjenju da su nam London i Vašington veći prijatelji od Berlina ... skupo plaćamo već stotinu godina . Ne zbog toga što nam je Berlin neki prijatelj on se nikada nije ni pravi da jeste ali ovi što se prave prijatelji ...
Što je govorio crnogorsi kralj Nikola I ... Slušaj Ruse i pokrij se ušima ...
Moje mišljenje je da NE u Grčkoj nama svima ne donosi nikakvo olakšanje , čak šta više , fokus prebacuje na nivo patriotizma , kao eto Grčka je kazala NE , David je tukao Golijata . Takav pogled sprečava nas sve da pogledamo od drveta šumu a šuma je to da Grčka sa 11 miliona ljudi duguje 300 mlrd ali još je Gora Italija koja sa 61 milionom duguje 2 500 mlrd dolara a vsvaki amerikanac koji se rodi duguje 50 000 usd . Sistem je pukao kompletno , zašto , zato što vlast imaju mega banke i lihvari , liberalni kapitalizam se ne bazira na štednji negho na DUGU . Države duguju banksterima , stanovništvo duguje državi, države pošto duguju nisu subjekat koji vrši radnju nego objekat koji duguje a kao plod toga države gube suverenitet i postajemo svi kolektivno dio koncentracionog logora bankstera , danas pada Grčka , Srbija pala , Hrvatska bankrot , RS takođe , Federacija BH takođe , svi padamo jer je sistem bolestan skroz - a vlada globalni nadnacionalni konglomerat bankara
Mi dakle braćo i sestre pričamo o Grčkoj a šutimo da kud i kamo gore stoje Francuska i Italija koje imaju oko 60 do 65 miliona ljudi a dug blizu 3 000 milijardi eura . Trebamo kazati suštinu , današnji finansijski sistem je potpuno bolestan . Rusija ima realne parametre jer nema ekomomiju derivata , Rusija je imala devizne rezerve 600 milijardi dolara , došao rat u Ukrajini , sankcije Zapada i ova kriza i rezerve pale na recimo 380 milijardi dolara . Dakle sudbinu Rusije rješava pošto poštuje pošteno 300 ili 400 mlrd dolara . E sada to uporedite sa Naci Amerikom gdje 4 ili 5 najvećih fondova i mega banaka godišnje kreira balon derivata ( potpuno nepostojeće aktive ) 200 000 mlrd dolara ili hiljadu puta više novaca nego što kroji sudbinu Rusije , odnosno kompletna planeta u robama napravi tri puta manje nego što KANCER USA BANKE I FONDOVI godišnje kreiraju potpuno nepostojećih derivata . Dakle Amerika nije srušila samo USA i Evropu nego kompletnu planetu
Sa druge strane kancer mega fondovi i banke Amerike takođe godišnje kreiraju 200 000 mlrd dolara derivata nečeg što uopšte ne postoji. Šta hoću da kažem , sedam mlrd ljudi radi i stvori za godinu dana tri puta manje nego što kriminalci iz Goldman Saksa , Benk of Amerika i ostalih parazita kao Meril Lincč ili Leman Braderz ( pukao 2008-me ) naštancaju narodski kazano derivata bez pokrića . Često čujemo Amerika je vojno jača od Rusije , to je naravno nebuloza ali ti advokati Zapada kriju to da je lako Americi da daje budžet Pentagonu od 600 milijadi usd , budžet devet puta veći vojni nego ruski , ali ruski budžet je pokriven u robama i stvaran a Amerika štancuje kao toaletni papir dolar , zadužuje se , ne plaća , kada se neko pobuni da Zapad vrati dug ubiju ga kao Gadafija . Put bez povratka je sve ovo , Jemen , Sirija , Grčka , Novorusija , Liban , Avganistan , Tunis , Egipat . Veliko zlo
Vi ste najbolje opisali suštinu ovoga što se zbiva .
Ja ovo u Grčkoj doživljavam kao njihov 27 mart .
Samo da vidimo što nama ovo donosi .
SAD su podrzale Grcku kao sto su podrzale i Titovu JU; to je bio strateski potez pre 60 godina; Grcka ima takav polozaj u Mediteranu da je vazna i za SAD i za EU;
Ovo kinjenje Grcke u nedogled su Nemacka posla; Prvo su im prodavali i prodavali opremu, oruzje, sve i svasta ..nemacke banke odobravale kredite za izvoz i posle se naplatili od ECB koja je pokrila dugove Grcke prema Nemackim i Francuskim bankama; Francuzi zele da pomognu Grckoj, SAD zele da pomognu Grckoj ali glavni kocnicari radi svoje arijevske drskosti su sami Germani; Njima je sve jedno da li ce udaviti obicnog grckog coveka ..vazno im je da teraju svoje.
Pred Obama pre nekoliko meseci je rekao Merkel da nije u redu da toliko presiraju Grcku sa merama stednje a ona odgovorila da ne ceni to mesanje u Evropska pitanja;
Naravno Rusi imaju svoje. POdrzavam Ciprasa i njeg borbu,a odvratno mie je da u Beogradu gledam klimoglavce.
Gospodine živite u gradu koji je epicentar svjetskog zla , vama naravno to izgleda ne smeta , kao Srbinu koji nije ljubitelj švaba moram da vam kažem da mi je Amerika milion puta odvratnija od Njemačke . Hitlera i njegovu fabriku smrti IG Farben je finansirala Amerika , familije Preskota Buša i Banka Engleske i Šif jevrejska njujoršška familija kao i Morgan iz Nju Jorka da načine Hitlera moćnim da pobije Pravoslavne Ruse . Živite u gradu koga zovu Velika Jabuka , a zašto , šta u Bibliji jabuka simboliše , jabuka iz Edena , zabranjena , Nju Jork je uz London centar antihristove masonerije , Nju Jork je centar zla , pokretanja ratova , okupacije Iraka gdje je ubijeno milion i po iračke dečice i preko milion iračkih muškaraca je platilo glavom . Nju Jork uništava sa svojim banditskim bankama i derivatima koji uopšte ne postoje realno svetsku i američku ekonomiju . Mene bi bilo sramota da u centru zla živim , vi pišete o patriotizmu iz Nju Jorka , Amerika maltretira Njemačku !