четвртак, 22. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Алексис Ципрас: Грчка доказала да се демократија не може уцењивати, народ је превазишао страх

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 05 јул 2015 23:40
Циле
Браво Грци! Само храбро!
Препоруке:
68
0
2 недеља, 05 јул 2015 23:42
Saša
Neka je sa srećom ...

Samo da vidimo na što se tačno odnosi ovo NE ...

Da ne bude kao srpsko ... I EU i Kosovo .

I EU i Rusija ...

Savjetujem da se prate reakcije Moskve .

Ovo su velike igre i svašta je moguće .

U svakom slučaju radio on za SAD ili ne Cipras radi odličnu stvar jer ruši evropske šarene laži .

Za početak dosta .

A ponavljam po ko zna koji put , sve dok je Grčka u NATO i EU ...
Препоруке:
63
6
3 недеља, 05 јул 2015 23:43
veca vestica
Ovo je pocetak kraja EU,sada treba jedna brojcano jaca drzava da napravi ovakav gaf.Na primer Spanija ili Italija,i sa EU je gotovo.Mislim da se to vreme priblizava,samo da se slegnu utisci oko Grcke.
Препоруке:
53
2
4 недеља, 05 јул 2015 23:49
ХВАЛА ТИ ЗА ХРАБРО И ПОНОСНО НЕ, БРАТСКА ГРЧКА!!!
Референдум у Грчкој је показао пуну и блиставу снагу народа, зато је од пресудног је значаја да се ускоро изборимо да се - као и у нашој Републици Српској - распише референдум и у Србији да демократски и јасно одлучимо да ли смо или НЕ за одустанак од сопственог суверенитета и Космета и за улазак у антиживотно-диктаторско-неолиберално-банкарско-тајкунску ЕУ!
Препоруке:
61
2
5 недеља, 05 јул 2015 23:51
Leonidas
Kad vidim ovog HEROJA i JUNAKA TSIPRASA a zatim prebacim na tv i vidim Vucica kako na kolenima defiluje Evropom od Albanije do Nemacke i klima poslusno glavom DODJE MI DA POVRATIM OD MUKE I BESA.
Препоруке:
85
3
6 недеља, 05 јул 2015 23:51
Ana
Strepim nad onim sto ih ceka a prizeljkujem im sve najbolje! Kreditori da snose sve posledice, narod nije kriv, za to se bore i za to imaju moju punu podrsku! Da smo mi imali i da danas imamo takve politicare, ne bismo bili ovde gde smo danas! Nadam se da ce uspeti da za sebe ispregovaraju i da ce izgubiti najmanje, ako vec moraju vracati nesto sto je u njihovo ime pregovarao neko ranije. Apsolutno na strani Grka! Hrabri su i ponosni. Sada da vidimo da li su im i ovi Siriza dovoljno pametni, jer ako nisu bice zlo. Podrska za narod!
Препоруке:
44
0
7 понедељак, 06 јул 2015 00:04
Saša
Samo da se vidi koliko ovo ne mora da znači ništa i ako se svi nadamo da znači puno .

Da ponovimo osnovno .

Ako je EU projekat SAD da Rusi ostanu izvan a Njemci ispod ...

AKo su SAD pustili da Njemci zadnjih 15 godina preko eura podave ostatak kontinenta ...

Ako je taj projekat u ogromnim problemima i neodrživ ...

Ako su preko Ukrajine i sankcij Rusiji postavili zid izmedju Njemačke i Rusije ...

Onda nemaju nikakav problem da ošišaju Njemce i naprave se dobi Grcima , Italijanima , Špancima ...

I sačuvaju svoju tvorevinu ...

Dakle ...

Ovo će svakako doneti ogromne promjene u Evropi ...

Ali ako ne znači povratak Rusije u naše krajeve onda sve ovo po nas strateški ne donosi ništa ...

Pogotovo ne dobro ...
Препоруке:
46
2
8 понедељак, 06 јул 2015 00:38
Петрушин
Грци треба да иду на умарање противника, јер ЕУ нема ѕаконску регулативу да избаци своју чланицу из савеѕа, још мање из евроѕоне.

Уколико покуша Грчка има право националиѕације по хитном поступкку свега од те исте ЕУ, и одштете јер је прекршен уговор у који је као чланица ушла.

Наравно, овдје би Руси и Кинези са БРИК инвестицином банком требали да утрче у помогну грчку економију и финансије уколико дође до блокаде и бојкота Запада и ѕападног финансијског система, што је врло вјероватно.

С друге стране, Грци уз помоћ Руса и Кинеза могу да зезају еврозону на берзи, откупљујући свој дуг за 10-20 центи по евру.

Сад већ могу да тргују и на паду евра, који је неминован, уколико се тензије у преговорима наставе и могућности force majure-a од стране Грка свега Западног у њој.

Валута на принципу Биткоина би билљ врло интересантан експеримент ако би га Руси и Кинези подржали у Грчкој чија економија од 10 милиона је идеална да се испита да ли је изводљивава на већим системима.
Препоруке:
32
1
9 понедељак, 06 јул 2015 00:44
Саша
Честитке Грцима!
Показали су своје најлепше лице данас.
Гледах пренос на Б92,јер није било нигде другде.Новинари у Бриселу и Атини,гости у студију,преноце програм грчке телевизије и изненада се пренос заврши,не чусмо Ципраса како се обраћа нацији.Да их није можда неко назвао телефоном и рекао коју реч?????Уплашио се да се Срби не пробуде,али они су будни ,само му то нико још није рекао.
Грчка победа ме одушевила и ратужила.Одушевила ме јер заслужују да колевка демократије сруши лажове и лихваре,а растужило ме јер смо спали на најниже гране,као црначко племе смо постали.Али као што написа народни мудрац на дочеку орлића ИМА НАДЕ!
Препоруке:
47
1
10 понедељак, 06 јул 2015 00:54
Митар
СИРИЗА је тек почетак низа !
ПОДЕМОс је да даље идемо, Шпанија, Италија, Португалија, ија, ија....
Препоруке:
43
0
11 понедељак, 06 јул 2015 01:03
Влада Канада
Браво, Грци. Живела Грчка, колевка и пра-мајка Европе. Е, где би био крај Србији да су Срби бар пола Грци.
Препоруке:
56
0
12 понедељак, 06 јул 2015 01:13
Петрушин 2 дио
Имајте и ово на уму: Запад удара на Русију преко Украјине, гдје ће Русија да изгуби око 100-150 милијарди долара, док Руси преко Грчке цијепају ЕУ и евро, те велике вјероватноће да ће се грчки сценарио пренијети до краја године на Шпанију као следећу најслабију карику, затим Белгију, Пртугал и Италију... - док Амере доводе у незавидну ситуацију да им нико више не купује државне обвезнице, што им систем води ка колапсу или великој рецесији...

Рецесија води несолвентности и неликвидности, увећаној незапослености и уличним немирима... како у УСА тако и ЕУ.

Регионални рат је више него пожељан по Запад јер су Русија и Кина све ближи и све боље наоружане за неки будући сукоб. У том случају нафта иде на преко 200 долара што Русима може да донесе неке нове добитне комбинације, уколико задовољи кинеске потребе по разумној цијени да она не би патила због тог рата и енергетског цунамија који је немионован.

Грци су вечерас сахранили ЕУ и евро и то Њемци и Западни банкари знају...
Препоруке:
30
4
13 понедељак, 06 јул 2015 01:21
Cipras - da, Vucic - ne, ne i ne!
Vucicu - nije u pravu Cipras, ne valja grcka poltika, kazes! Po tebi, valja podmetnuti lice pod straznjicu zapadnih bankara, kao sto ti radis - ustvari, kao sto ti podmeces Srbiju! Nadam se da ce gradjani Srbije napokon shvatiti sa kakvom rdjom od coveka imaju posla! Moze i drugacije, sad se vidi, samo se treba zaloziti za VLASTITU stvar, umesto da gledamo kako nas unistavaju oni koji su to vise puta pokusavali! Uradimo to dok nas Vucic nije sve u crno zavio, za saku dolara i za koje tapsanje od strane Merkelove. Ta prodana dusa i neuki politicar, prevrant, lazov i manipulant, mora da sidje sa srpske politicke scene! Botovi DRAGI, ljudi ste ipak, racunam - zar ste spremni da za sendvic prodate buducnost svoju i svoje dece! Kad prodje njegov cas, kad ga gazde puste niz vodu, nece se Vucic ni osvrnuti na vas, zato budite ljudi vec sada, ne sluzite upropastitelju Srbije! Srbija je i vasa zemlja - a Vucic, ruseci Srbiju, rusi i vas! Cipras je covek, zato ga Vucic ne voli!
Препоруке:
48
0
14 понедељак, 06 јул 2015 01:40
Ana
I stvarno, komentatori, ne smarajte vise sa tom Rusijom! Eto vam Kine pa udrite malo na tu stranu, za promenu. Drugi svetski rat, a onda i raspad Sovjet. saveza, desio se jos proslog veka, ali stvarno!
Препоруке:
3
10
15 понедељак, 06 јул 2015 03:10
Causa Sprectandum
Videcemo kako ce da bude. Vrlo brzo, kada splasne euoforija. Onaj profesor, kako bese, zaboravih ime - bi da se igra velikim brojevima u veoma neizvesnoj igri, a pitanje je da li Cipras i njegovi ljudi imaju razradjenu strategiju za sve varijante i pod varijante. Trebace mu, i robe, i kesa za sta se nadam da je unapred obezbedio, jer ako nije ispasce najtragicniji grk u istoriji. Bolje receno tragikomican. Da bi ovo NE postalo istorijsko, potreban je unapred razradjena, do najsitnijih detalja - sta ciniti, ako ovo, ili ono. Na Ciprasu je odgovornos da mu narod ne poklekne nakon sedam dana, jer ako se to desi, bolje da su glasali ZA, jer ce ih EU totalno dvastirati po svim pitanjima.
Препоруке:
3
8
16 понедељак, 06 јул 2015 03:14
Vlada
Ok ovo je super. Grcka uzima svoju sudbinu u svoje ruke. Pozdravljam. Doduse ovo nije bilo narocito tesko, samo zaokruzite "ne".

E sad ide sledeci korak.
Ziveti bez pomoci.

Ziveti od onoga sto sami zarade.

Ima li u toj prici 14 plata i penzija?
Dali se u toj prici voze skupi automobili?
Dali ima para za 60& sluzbenika u drzavnoj upravi?
Sta ce to Grcka naprasno poceti daproizvodi i prodaje?
Turizam? Pa ne moze da se radi 4 meseca i od toga zivi godinu dana.

Ako su odgovori na ova pitanja pozitivni razumem "NE".

Ali sta ako su odgovori na ova pitanja negativni.

Inace ne razumem kako je ovo pobeda demokratije i kakve uopste veze ima sa demokratijom.
Vlast pitala grke hocemo li da vracamo dugove "demokratski". Zato im nije objasnila odakle im 13 i 14 plata kada godina ima 12 meseci i odakle te pare. Pa kad im objasni odakle pare da ih demokratski pita hoce li ili nece da ih uzmu.
Препоруке:
3
15
17 понедељак, 06 јул 2015 03:33
Causa Sprectandum
Nemojte da vas neko zavarava. Citam, i ne mogu da verujem. GRckoj uopste nece biti lako, a citajuci i drugu stampu (ne domacu) preovladjuje bojazan, kod DOBRONAMERNIH da je grcka vlada ishitreno usla u referendum i prelomila preko kolena. Kao sto sam vec rekao, mora biti, i robe, i gotovine, a sada dodajem da ni opcija stroge uprave nije iskljuecena. Naravno obican svet ne treba da se boji postene strogoce. Nakon toga mora doci do rasvetljavanja kako je toliki dug nastao, pa ga reprogramirati, ili proglasiti bankrot. Opcija - necu da vratim, jednostavno ne pije vode.
Grci su u jednom stanju koje nije tesko, nego nebulozno. Mi posle svih ratova, svih ne sposobnih i zlonamernih vlasti ipak stojimo bolje nego Grcka, sto naravno nije za hvaliti se, vec za plakati.
Hocu da kazem da im (a i nama) nema spasa bez konkretne pomoci, zatezanja kaisa, maksimalne ozbiljnosti i odgovornosti. Ako Grcka pukne, racunajte na visokostepenu i trajnu bezbedonosnu destabilizaciju regiona.
Препоруке:
4
2
18 понедељак, 06 јул 2015 06:23
Ђука
@Влада Канада

Чему то подцењивање? Да су Грци имали нашу судбину не би данас постојали. Изгубили смо пола мушког становништва у Првом светском рату, у Другом опет милионске жртве. Истребљени смо у Хрватској, на Косову, Македонији. Смањен нам је број у Босни, Србији. Ратовали смо са НАТО пактом, када у такав рат ни највеће светске силе не би смеле ући. Сваки рат је пратило економско разарање земље. Замисли Грцима да споменеш да треба да ратују са Америком, Немачком, Француском, Британијом, итд. Цео век се води издајничка економска и анти-национална политика под притиском страних, нама ненаклоњених сила. Данас је медијски мрак и притисак на највишем нивоу. И опет се нађе 100.000 људи, махом младих, да говоре Оче наш испред Скупштине. Омладина је 95% национално опредељена, а њихово време тек долази. Код пензионера који су прошли титоистичке школе другачија су расположења. Њихово време пролази. Јак је овај народ, живеће и опет бити велики. Бог је на нашој страни.
Препоруке:
16
1
19 понедељак, 06 јул 2015 07:11
Србиновић
Срдачне честитке достојанственим и храбрим Грцима (и Гркињама), честитке Грчкој!
Да поновим: променила се ситуација у свету у односу на године 1991-2004, није више монструм-злочиначка Америка једина сила на Планети да хара и убија редом где види да има шта да пљачка. Зато, заједница злочиначке Америке са својом војном организацијом НАТО и својом колонијом ЕУ НЕ МОЖЕ БОМБАРДОВАТИ ГРЧКУ, ПА ЋЕ РЕЗУЛТАТИ РЕФЕРЕНДУМА ОСТАТИ ВАЖЕЋИ И ПРОИЗВОДИТИ ПОЗИТИВНЕ ПОСЛЕДИЦЕ ПО ГРЧКУ И ЦЕЛУ ПЛАНЕТУ!
Не могу злочиначке УСА И ЕУ бомбардовати Грчку као што су бомбардовале Србе и Србију од 1991 до 2000.
ЖИВЕЛА ГРЧКА!
ЖИВЕЛА СРБИЈА!
Препоруке:
9
1
20 понедељак, 06 јул 2015 07:45
boki okac
lepo nema sta prevazisli su strah.
Grcka ce ostati u evrozoni tj u EU i u natou. Cipras se za to izjasnio.
Bankari ce platiti ceh a stim narocito nemacka koja kad ima novca za ukrajnu nacice i za grcku.
Problem nemaca ce biti moguca lancana reakcija posdemosa u spaniji pa portugal pa italija. To su moguci scenariji.
Nemci su se najvise sa eu okoristili imaju novca sto kazu amer8kanci neka i plate.
Ameriku nije nesto briga nato je tu pa tu.
Kina ima novca pa je moguce da briks uleti,,zato ce nemci platiti i cipras to zna. zna i tram
Препоруке:
4
0
21 понедељак, 06 јул 2015 07:50
гаврило
ух али се ми одмах ражестимо!Ципрас је лијепо рекао: нико није губитник у референдуму само је Народ Грчке рекао НЕ мјерама штедње које не доносе резултате.Грчка је рекла НЕ лихварима и пијавицама западним банкарима, рекла је НЕ неолиберлизму најгорој фази капитализма!Ципрас има иза себе демократски одговор Народа и жели да ГРчку изведе на свијетло дана, из ноћи која је дуго трајала!Рекли су НЕ моћницима Њемачке који су претворили ЕУ у Велику Њемачку сада треба тражити решење на добробит свих:отпис једног дијела дуга,европска помоћ најмање 50 милијарди и грејс период од 20 година да Грчка стане на ноге и продише...све друго одводи и ЕУ и ГРчку у непредвидивом правцу...али што је са нама, да ли ми имамо право на референдум или је памет свијета попио АВ,АВ,АВ?
Препоруке:
5
1
22 понедељак, 06 јул 2015 08:17
Београђанин
Честитам на одбијању диктата, Грчки народ показао је високу политичку свест, вољу и храброст. Сада Ципрас нема ни најмање простаора за врдање, мора ићи чак и на дифолт и излазак из еврозона, ако затреба.

Иначе, подсећам на Вучичеву изјаву од пре неки дан да 'Ципрасова политика не даје резултате'. Како само бедно изгледају данас те његове мале и јадне лажи.
Препоруке:
9
2
23 понедељак, 06 јул 2015 08:33
Спиридон
Ја сам са моје стране већ упутио протестну ноту пријатељима на Криту, мислим само 70% за OXI... Ни они нису што су некада били, одмах да оду до Венизелосовог гроба тамо и да га моле за опроштај јер нису достојни својих предака... ;-)))
Ех да где ли су сада сви они феноменални прогнозери што су причали да су Грци опортунисти који ће са обе руке да заокруже ДА, да није битно ко гласа већ ко броји и све нешто тако у том стилу а све потпуно погрешно.
Да устанемо од сада када год се помене реч Грчка јер им нисмо ни до колена, јаки смо само у кафани и на интернету а када треба нигде нас нема. Но добро нека буде као и код њих све редом, јер су и они имали своје Самарас напредњаке колико до пре пола године.
Препоруке:
5
9
24 понедељак, 06 јул 2015 09:03
DR POLITICKIH NAUKA
sta ce ovaj ishitreni referendum doneti i kome??prvi rezultat je OSTAVKA MINISTRA FINANSIJA VERIFAKISA!Grckom narodu sve opcije donose probleme..ako ovo ne dovede do izlaska grcke iz EU,i dolazak RF na balkanu onda je sve promasaj!NAJBOLJI REZULTAT REFERNDUMA BIO BI KAD BI SE EU RASAPALA!!!sta ce biti videcemo..ali sam referendum kao takav ne verujem da ima bilo kakvo znacenje..moze isto nemacka da organizuje referendum gde ce sigurno nemci glasati protiv da se zajmovi daju grckoj!! i sta onda??u tom slucaju bi oba referenduma bili'demokratija'ali rezultati oba ne bi isli jedan sa drugim!!videcemo sta ce Cipras sada postici u pregovorima sa nemackom?da ce mu nemacka dati tek tako pare(da placa kamate MMF-u)zvuci neverovatno..na kraju ce izbor za Ciprasa biti: ostati u EUi evrozonu pod uslovima koji mu oni postavljaju,ili da izadge iz EU(STO BI PO MENI BIO JEDINI USPEH SVEGA OVOGA)KAD MOMENAT DODGE DA GRCKA OSTANE ILI IZADGE IZ EU,TEK ONDA CEMO VIDETI KO JE CIPRAS I ZA STA JE!!!!!
Препоруке:
8
2
25 понедељак, 06 јул 2015 12:25
Peter RV
Ima naroda koji su mali po broju ali grdosije po duhu. Ovo su Grci.
Grcka je okupirana od Nato-a i EU, vec dugo vremena i okupator mu je postavljao njegove gaulajtere (Samaras,Papandreu i dr) po volji. Sva informativna sredstva su bila u rukama okupatora (nijesu imali ni drzavnu televiziju!). Nikad jedan narod nije bio izlozen takvom pritisku. Nije ostalo Grcima nista drugo sem njihov nesalomnjivi karakter- sa kojim su uzdrmali korumpiranu bankstersku evropu (za kojom Srbi, sa naricanjem, puze na koljenima!).
Ciprasu njie bilo stalo (kao Vucicu!) da ga Merkelova 'pohvali' i odlucio se da on postavi- grcke- uslove ovoj Tevtonki.
Srbi, ne pripadaju ovoj aristokratskoj klasi naroda.
Duboki poklon i zahvalnost Grcima!
Препоруке:
5
1
26 понедељак, 06 јул 2015 13:25
Београђанин - једно скептично мишљење
После еуфорије 'не', да мало спустим лопту и изнесем једну бојазан. Наиме ту да ће Ципрас сада свеједно пристати на пакет који ће бити, у најбољем случају, само козметички улепшан. Ако то буде, а прибојавам се да хоће, то ће бити - трасла гора, родио се миш.

Ја и даље оспоравам Циправову недовољно радикалну линију.
Препоруке:
1
2
27 понедељак, 06 јул 2015 13:40
Saša
@ Beogradjanin

Mislim da ste , na žalost , potpuno u pravu .

Ovo je samo pokazna vježba da su SAD glavne i da one jedine mogu sačuvati manje evropske narode od Njemačke .

Grcima će nakon svega biti isto .

Kao i ostatak Evrope polako će da propadaju .

Po meni , najbolje od svega vezano za grčki referendum je to da će trezveniji dio Evrope da shvati da bez Rusije nema napredka i vjerujem da su se tu atlantisti preigrali .

Da podsjetim sve euforične ...

Grci se nisu izjašnjavali oko izlaska iz NATI i EU ...

Niti to namjeravaju da rade .

Grci podsjećaju na nakog prijatelja koji je od vas pozajmio novac a onda kuka da ne može da ga vrati jer mu ne daju žena i tašta .

Amerikance za ovo nije briga njihov novac i onako nije novac . MMF može bez problema da naštampa Grčkoj još ovoliko para , pogledajte Ukrajinu .

Njemci sa druge strane ipak nešto rade i zbog razlike u pozadini eura i dolara nastaje sav ovaj cirkus .
Препоруке:
3
2
28 понедељак, 06 јул 2015 13:46
сер јошка
"Београђанин - једно скептично мишљење

6 месеци преговора сваки дан товарите (вама слични)= да нема ништа од тога, да је све превара, да не ваља што нису радикалнии, да не ваља што јесу радикални, да су аматери (ти доктори еконимије углавном са британских универзизеза)... да Грци желе евро и ЕУ ...
амаан како вам не досади више

ПС поздрав русофилима, ајд шлепајте се мало на туђе успехе, лепо вас је гледати кад сте сретни и весели
Препоруке:
1
2
29 понедељак, 06 јул 2015 13:49
Saša
Što god ko mislio ...

Ovo je odlično ali zbog sledećih stvari ...

Rusija , Kina a i mnogi drugi uključujući i neke ozbiljne evropske zemlje još brže će da bježe od dolara .

Njemačka će sve teže moći da krije da je vazalna i okupirana zemlja . Da li će ovo dovesti do distanciranja od Vašingtona i približavanja Moskvi teško je reći .

Njemci za ovo bez Francuza nemaju mogućnosti a da li će moći da se usklade teško je predvidjeti .

Ovo što se do sada zvalo Zapad polako će da se dijeli na one koji zbilja nešto rade i stvaraju i na one koji žive od štampanja i distribucije papira sa tim da će ovi drugi uvjek da se pozivaju na demokratiju kada treba da sravne račune sa ovim prvim .

Sve u svemu SFRJ u velikom a sve bez Tita .

Ne zaboravite da Rusiji sve ovo ne odgovoara jer ona ne proizvodi papirni novac nego daje realne sirovine a taodje ni Kinezima jer oni za te papire cijede vlastiti znoj .
Препоруке:
1
0
30 понедељак, 06 јул 2015 13:57
АНАЛИТИЧАР
Драга браћо и сестре коментатори на нашем патриотском НСПМ жели бих да напишем своје виђење ситуације након референдума у Грчкој на коме је резултат био обједљиво НЕ са око 61 до 62 % . Браћа коментатори су одушевљени резултатима и сматрају гласање Грка дубоко патриотским чином . Могу да се сложим једно 60 одсто и ја , наравно да су Монаси са Свете Горе апеловали за НЕ јер су дубоко свјесни да је Грчка дошла до тачке када не може враћати дугове и када су јој лихвари са Запада намјенили улогу да пошто не може да враћа дугове да треба да нестане као нација и држава , Православна држава . Грчка од 2008-ме и почетка кризе која је пукао балон деривата у УСА и засједања Билдерберга у Атини 2010-те када је Билдерберг донио одлуку да Грчку уништи - Грчка од тада пролази пакао па није чудо што је број рођених беба за шест година пао у Грчкој за чак 20 000 . Грчка нација нестаје великом брзином захваљујући кризи којој свједочимо
Препоруке:
2
2
31 понедељак, 06 јул 2015 14:04
АНАЛИТИЧАР
Наставак 2.

Драга браћо и сестре и ја дакле рецимо 60 одсто подржавам ваше задовољство што су Грци послушали Ципраса и казали НЕ . Али ја као грађанин српских држава и као човјек који покушава да мисли шта нам свима слиједи нисам нимало одушевљен референдумом зато што се не бавимо питањима коме распад Грчке или излазак из еурозоне одговара . Грчка није имала услове да уђе у еурозону , њене папире је нашминкала група америчких компанија за " рејтинг " јер је Америци одговарала Грчка у еурозони јер су знали да је Грчка слаба и да сутра преко те исте Грчке могу када год жели Америка да сруши Грчку и преко Грчке Европу , ЕУ и еврозону . Дакле колико год ми били срећни због НЕ то НЕ је кец на десет за Голдман Сакс и великог брата ЕУ преко баре за УСА и нарочито за Долар . Америка је пред сломом дугује 18 300 млрд долара и УСА те дугове никада не жели нити може да врати . Спас за Америку је дакле велики рат или распад Европе а то управо имамо референдумом који јача Америку и долар
Препоруке:
1
1
32 понедељак, 06 јул 2015 14:10
...
Аналитичару, одлука да се то ради у Грчкој донета је 1996 и то су Грци из високих кругова знали, рекли су ми: ми смо следећи, било је то после сатанизације Милошевића и Србије. Још тада ми је речено да су смешне илузије да Србију нападају због Милошевића и то је тако заиста и испало. Ни Коштуница антикомуниста и дубоки демократа и баштиник аутентичних српских и европских идеја је то врло брзо схватио, верујем и Ђинђић при крајус свог живота
Препоруке:
7
4
33 понедељак, 06 јул 2015 14:11
Saša
@ Ser Joška

AKo ste imali na umu da kažete da je ovo velika pobjeda Vašingtona bolje reći Vol Strita u pravu ste .

Ako mislite da ta pobjeda na kraju neće biti što i Borodinska bitka za Napoleona to griješite .

Što se tiče rusofila koji ovo slave mislim da takvih ovdje nema jer jednostavno nemamo mi ovdje što puno da se slavimo za sada i ako dugoročno ovo najviše ide na ruku nama .

Mislim da sam u jednom od predhodnih postova opisao što ova igranka znači i gdje vodi .

Što god ko mislio o Njemcima ...

Rusi su jedini naši kakvi su takvi su a i mi smo njima takvi kakvi jesmo .

To što smo mi stalno u ubjedjenju da su nam London i Vašington veći prijatelji od Berlina ... skupo plaćamo već stotinu godina . Ne zbog toga što nam je Berlin neki prijatelj on se nikada nije ni pravi da jeste ali ovi što se prave prijatelji ...

Što je govorio crnogorsi kralj Nikola I ... Slušaj Ruse i pokrij se ušima ...
Препоруке:
5
2
34 понедељак, 06 јул 2015 14:14
АНАЛИТИЧАР
Наставак 3.

Моје мишљење је да НЕ у Грчкој нама свима не доноси никакво олакшање , чак шта више , фокус пребацује на ниво патриотизма , као ето Грчка је казала НЕ , Давид је тукао Голијата . Такав поглед спречава нас све да погледамо од дрвета шуму а шума је то да Грчка са 11 милиона људи дугује 300 млрд али још је Гора Италија која са 61 милионом дугује 2 500 млрд долара а всваки американац који се роди дугује 50 000 усд . Систем је пукао комплетно , зашто , зато што власт имају мега банке и лихвари , либерални капитализам се не базира на штедњи негхо на ДУГУ . Државе дугују банкстерима , становништво дугује држави, државе пошто дугују нису субјекат који врши радњу него објекат који дугује а као плод тога државе губе суверенитет и постајемо сви колективно дио концентрационог логора банкстера , данас пада Грчка , Србија пала , Хрватска банкрот , РС такође , Федерација БХ такође , сви падамо јер је систем болестан скроз - а влада глобални наднационални конгломерат банкара
Препоруке:
2
2
35 понедељак, 06 јул 2015 14:25
АНАЛИТИЧАР
Наставак 4

Ми дакле браћо и сестре причамо о Грчкој а шутимо да куд и камо горе стоје Француска и Италија које имају око 60 до 65 милиона људи а дуг близу 3 000 милијарди еура . Требамо казати суштину , данашњи финансијски систем је потпуно болестан . Русија има реалне параметре јер нема екомомију деривата , Русија је имала девизне резерве 600 милијарди долара , дошао рат у Украјини , санкције Запада и ова криза и резерве пале на рецимо 380 милијарди долара . Дакле судбину Русије рјешава пошто поштује поштено 300 или 400 млрд долара . Е сада то упоредите са Наци Америком гдје 4 или 5 највећих фондова и мега банака годишње креира балон деривата ( потпуно непостојеће активе ) 200 000 млрд долара или хиљаду пута више новаца него што кроји судбину Русије , односно комплетна планета у робама направи три пута мање него што КАНЦЕР УСА БАНКЕ И ФОНДОВИ годишње креирају потпуно непостојећих деривата . Дакле Америка није срушила само УСА и Европу него комплетну планету
Препоруке:
2
0
36 понедељак, 06 јул 2015 14:48
АНАЛИТИЧАР
Сви параметри показују да је пуцање система у Америци 2008-ме било скоро на нивоу велике депресије из 1929-те , хиперинфлације и невиђене кризе у историји Америке , тада су Америку спасили јавни радови и други светски рат када Америка од дужника постаје кредитор јер се она развијала док се рушила Европа у ратним дешавањима . А упућени економисти мкажу да је сада светски систем у толико катастрофалном стање да је балон деривата три или четири пута већи него 2008-ме , дакле када пукне то пашће све . Зато пропаст Грчке требамо гледати у том свјетлу , наравно да сам за спас Грка који су нама близак народ и наше су вјере и желим добро браћи али цијели систем је болестан , шпанскио економски портали кажу свјетло око грчке позорнице неко намјерно пали да заташка катастрофу која је у Шпанији , Италији , Францускјој гдје је ДУГ 250 одсто већи него БДП . Троши се незарађено , Кина и Јапан живе на бази штедње а Европа и Америка на бази ДУГА креирају живот , троши се незарађено , хедонизам
Препоруке:
2
0
37 понедељак, 06 јул 2015 15:09
Velja
Ovo bi mogla biti prva pobeda demokratije posle sloma nacizma. Daj Bože! I Grcima i nama.
Препоруке:
2
0
38 понедељак, 06 јул 2015 15:16
АНАЛИТИЧАР
Комплетна планета годишње у робама створи дакле нечега што стварно постоји око 70 000 млрд усд

Са друге стране канцер мега фондови и банке Америке такође годишње креирају 200 000 млрд долара деривата нечег што уопште не постоји. Шта хоћу да кажем , седам млрд људи ради и створи за годину дана три пута мање него што криминалци из Голдман Сакса , Бенк оф Америка и осталих паразита као Мерил Линцч или Леман Брадерз ( пукао 2008-ме ) наштанцају народски казано деривата без покрића . Често чујемо Америка је војно јача од Русије , то је наравно небулоза али ти адвокати Запада крију то да је лако Америци да даје буџет Пентагону од 600 милијади усд , буџет девет пута већи војни него руски , али руски буџет је покривен у робама и стваран а Америка штанцује као тоалетни папир долар , задужује се , не плаћа , када се неко побуни да Запад врати дуг убију га као Гадафија . Пут без повратка је све ово , Јемен , Сирија , Грчка , Новорусија , Либан , Авганистан , Тунис , Египат . Велико зло
Препоруке:
1
1
39 понедељак, 06 јул 2015 15:30
Saša
@ ANalitičar

Vi ste najbolje opisali suštinu ovoga što se zbiva .

Ja ovo u Grčkoj doživljavam kao njihov 27 mart .

Samo da vidimo što nama ovo donosi .
Препоруке:
3
1
40 понедељак, 06 јул 2015 18:33
iskander
Ovo je ogromna pukotina i pocetak kraja monstruozne tvorevine tzv.'EU'.
Препоруке:
1
0
41 понедељак, 06 јул 2015 22:32
iz NJujorka
Au gospodine analitcaru ala ste izanalizirali gde ste to sve procitali -- nije tako;
SAD su podrzale Grcku kao sto su podrzale i Titovu JU; to je bio strateski potez pre 60 godina; Grcka ima takav polozaj u Mediteranu da je vazna i za SAD i za EU;
Ovo kinjenje Grcke u nedogled su Nemacka posla; Prvo su im prodavali i prodavali opremu, oruzje, sve i svasta ..nemacke banke odobravale kredite za izvoz i posle se naplatili od ECB koja je pokrila dugove Grcke prema Nemackim i Francuskim bankama; Francuzi zele da pomognu Grckoj, SAD zele da pomognu Grckoj ali glavni kocnicari radi svoje arijevske drskosti su sami Germani; Njima je sve jedno da li ce udaviti obicnog grckog coveka ..vazno im je da teraju svoje.
Pred Obama pre nekoliko meseci je rekao Merkel da nije u redu da toliko presiraju Grcku sa merama stednje a ona odgovorila da ne ceni to mesanje u Evropska pitanja;
Naravno Rusi imaju svoje. POdrzavam Ciprasa i njeg borbu,a odvratno mie je da u Beogradu gledam klimoglavce.
Препоруке:
2
1
42 уторак, 07 јул 2015 09:51
АНАЛИТИЧАР
@ IZ NJU JORKA

Господине живите у граду који је епицентар свјетског зла , вама наравно то изгледа не смета , као Србину који није љубитељ шваба морам да вам кажем да ми је Америка милион пута одвратнија од Њемачке . Хитлера и његову фабрику смрти ИГ Фарбен је финансирала Америка , фамилије Прескота Буша и Банка Енглеске и Шиф јеврејска њујоршшка фамилија као и Морган из Њу Јорка да начине Хитлера моћним да побије Православне Русе . Живите у граду кога зову Велика Јабука , а зашто , шта у Библији јабука симболише , јабука из Едена , забрањена , Њу Јорк је уз Лондон центар антихристове масонерије , Њу Јорк је центар зла , покретања ратова , окупације Ирака гдје је убијено милион и по ирачке дечице и преко милион ирачких мушкараца је платило главом . Њу Јорк уништава са својим бандитским банкама и дериватима који уопште не постоје реално светску и америчку економију . Мене би било срамота да у центру зла живим , ви пишете о патриотизму из Њу Јорка , Америка малтретира Њемачку !
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер